iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Ja hoor, hier. Geen schokkende bedragen maar wel mijn eer te na dat een stel van die knuppelstudentjes nu op hun luie reet op een strand kunnen zitten mede dankzij mijn bijdrage. Zou haast de trein naar Amsterdam pakkenVerwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:03:
Blockport nu ook alweer?
Tis wel schering en inslag met de schandaaltjes/hacks.
En de markt ramt maar door...
Ik hoop echt dat niemand van tweakers.net gedupeerd is geraakt door de flashcrash van BPT...
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
edit: bronvermelding: https://cointelegraph.com...ernational-market-rolloutBlockport is an Amsterdam-based, fiat-to-cryptocurrency trading platform that aims to become the international leader in social trading, combining the strategies of Coinbase and eToro. Since the full launch of its user-friendly trading platform in January this year, Blockport has seen paid user conversion four to five times higher than its biggest competitor, Coinbase
Now, users continue to choose Blockport, one of the first European cryptocurrency exchanges to launch an equity-based security token offering (STO).
[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 16-05-2019 18:22 ]
Als ik in het vorig topic terug zoek op blockport kom ik @tias86 en @kbloem tegen die het aanprezen, ik hoop dat ze geluk hebben gehad.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:03:
Blockport nu ook alweer?
Ik hoop echt dat niemand van tweakers.net gedupeerd is geraakt door de flashcrash van BPT...
Zo heb ik op Gatehub 25 XRP staan. Dat was een vereiste waar ik later achterkwam. Bij 0.30 cent is het niet zo erg, maar bij 3 dollar of een nieuwe ath is het toch zonde.Taro schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:08:
https://blog.blockport.io/blockport-sto-results/
Jammer dat ik mijn 0,13 NEO die er staat niet kan withdrawen, bij een nieuwe ATH toch zonde. Paar maanden geleden al mijn BPT al naar Bitcoin omgezet en daar weggehaald.
Dacht er eerst ook over om met die STO mee te doen, maar gelukkig niet gedaan dus.
Bron: CMC:
Litecoin $6.146.039.711 $99,45 $6.850.779.099 61.800.086 LTC 2,67%
[ Voor 46% gewijzigd door RaptorXS op 16-05-2019 18:26 ]
Ja dat was een mooie buy in vanmiddag, normaal ga ik nooit all-in en had net zo goed verder onderuit kunnen zakken maar voor nu wel lekker.RaptorXS schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:24:
Ondertussen de LTC bijna weer op 100 dollar, dat is mooi.
Ik zit de rit alleen nog wel even uit tot boven de €90 want dat zie ik hem ook nog wel doen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Idem. Volgens mij is dat minimum alleen bedoeld om een wildgroei aan wallets te voorkomen, maar wat voelde ik me genaaid toen ik daar achter kwam:') Ik weet niet of het technisch mogelijk is om dat minimum omlaag te schroeven, mocht XRP in de toekomst ziek veel waard zijn, maar dat lijkt me wel netjes. Stel dat XRP over 10 jaar iets van 10 euro waard is, vind ik een reservering van 250 euro (of 5000 sats) wel exorbitant hoog.Thaam schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:22:
[...]
Zo heb ik op Gatehub 25 XRP staan. Dat was een vereiste waar ik later achterkwam. Bij 0.30 cent is het niet zo erg, maar bij 3 dollar of een nieuwe ath is het toch zonde.
[ Voor 3% gewijzigd door DW23 op 16-05-2019 18:45 ]
Ja dat kunnen ze aanpassen, had @Klaas25 al gemeld.DW23 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:44:
[...]
Idem. Volgens mij is dat minimum alleen bedoeld om een wildgroei aan wallets te voorkomen, maar wat voelde ik me genaaid toen ik daar achter kwam:') Ik weet niet of het technisch mogelijk is om dat minimum omlaag te schroeven, mocht XRP in de toekomst ziek veel waard zijn, maar dat lijkt me wel netjes. Stel dat XRP over 10 jaar iets van 10 euro waard is, vind ik een reservering van 250 euro (of 5000 sats) wel exorbitant hoog.
Zo hard gewerkt.. stond daarna mijn schoenen schoon te maken werd zo ultra duizelig.. moest kruipen richting bed ff bijkomen. ... wow. Stortte gewoon in op de grond... ziek
[ Voor 51% gewijzigd door A87 op 16-05-2019 19:02 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Rug nu REKT?A87 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:00:
Zo helemaal KAPOET... 500 kilo kiezelstenen gesjouwd en geplaatst.. poe poe...
Lekker offtopic allemaal?A87 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:00:
Zo helemaal KAPOET... 500 kilo kiezelstenen gesjouwd en geplaatst.. poe poe...
Zo hard gewerkt.. stond daarna mijn schoenen schoon te maken werd zo ultra duizelig.. moest kruipen richting bed ff bijkomen. ... wow. Stortte gewoon in op de grond... ziek
Ot:
https://bitcoinmagazine.n...rt-stopt-offline-bpt-sto/
Zonde hoor.. is toch jammer van een Nederlands initiatief
Was er geen gebruiker hier eigenaar van de exchange?
Mismanagement? Hoe maak je (ik dacht eerder 5) 15mil op zonder daadwerkelijk iets neer te zetten?PHPResource schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:04:
[...]
Lekker offtopic allemaal?
Ot:
https://bitcoinmagazine.n...rt-stopt-offline-bpt-sto/
Zonde hoor.. is toch jammer van een Nederlands initiatief
Was er geen gebruiker hier eigenaar van de exchange?
Noem mij eens een coin die, behalve een gelikte roadmap en beloftes, wel iets heeft neergezet?green-tea schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:05:
[...]
Mismanagement? Hoe maak je (ik dacht eerder 5) 15mil op zonder daadwerkelijk iets neer te zetten?
XRP = trash
Dit soort berichten gaan we in 2019 veel meer zien, alle 2017/begin 2018 ICO's zijn flink op weg naar de bodem van de schatkist.Mr_Ripple schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:08:
[...]
Noem mij eens een coin die, behalve een gelikte roadmap en beloftes, wel iets heeft neergezet?
XEM bijvoorbeeld, maar die pumpt gisteren ineens 30%. Schiet mij maar lek.
What are you talking about? Blockport is een dienst geen coin. (Ja de hebben wel een ICO gehad) Ze hadden nog maar 1.5mil in kas, zoekende naar kapitaal injectie hebben ze een STO gelanceerd welke later te gebruiken zou zijn in hun dienst.Mr_Ripple schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:08:
[...]
Noem mij eens een coin die, behalve een gelikte roadmap en beloftes, wel iets heeft neergezet?
[ Voor 24% gewijzigd door green-tea op 16-05-2019 19:15 ]
Verwijderd
Funfair kun je nu mee gokken als je in een land woont waar ze vergunning hebben. Schijnt redelijk soepel te lopen zodra je eenmaal door de KYC heen bent.Mr_Ripple schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:08:
[...]
Mr_Ripple schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:08:
[...]
Hoezo krijg je die paar knaken daar niet weg? Ik heb net nog BTC verplaatst naar een wallet.Taro schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:08:
https://blog.blockport.io/blockport-sto-results/
Jammer dat ik mijn 0,13 NEO die er staat niet kan withdrawen, bij een nieuwe ATH toch zonde. Paar maanden geleden al mijn BPT al naar Bitcoin omgezet en daar weggehaald.
Dacht er eerst ook over om met die STO mee te doen, maar gelukkig niet gedaan dus.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Oftewel gewoon een ico dusgreen-tea schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:12:
[...]
What are you talking about? Blockport is een dienst geen coin. (Ja de hebben wel een ICO gehad) Ze hadden nog maar 1.5mil in kas, zoekende naar kapitaal injectie hebben ze een STO gelanceerd welke later te gebruiken zou zijn in hun dienst.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik toevallig, geen grote getallen gelukkig. Wel grappig, stond gister op het punt om mijn 'oude' altcoins te verkopen (zie mijn post gister). Toch besloten om er nog een nachtje erover te slapen, slechte timingVerwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:03:
Blockport nu ook alweer?
Dienst, coin, het maakt allemaal geen reet uit. Same shit differend day.green-tea schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:12:
[...]
What are you talking about? Blockport is een dienst geen coin. (Ja de hebben wel een ICO gehad) Ze hadden nog maar 1.5mil in kas, zoekende naar kapitaal injectie hebben ze een STO gelanceerd welke later te gebruiken zou zijn in hun dienst.
Maakt niet uit verder, je kunt er mazzel mee hebben, ik ken meerdere personen die er rijk van zijn geworden.
Desalniettemin heeft geen enkele coin verder ook maar iets neergezet, zelfs bitcoin niet.
XRP = trash
Ze gaan eerst in development mode, alles afbouwen tot ze verder kunnen op kleinere schaal.DAMAGE schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:24:
Maar kunnen ze nu helemaal niet meer door of is het alleen hun eigen token die ten einde komt? Was altijd wel een fijne site om mee te werken. Lekker snel ook. Zou wel zonde zijn als die weg valt.
Welke planeet leef jij?Mr_Ripple schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:25:
[...]
Dienst, coin, het maakt allemaal geen reet uit. Same shit differend day.
Maakt niet uit verder, je kunt er mazzel mee hebben, ik ken meerdere personen die er rijk van zijn geworden.
Desalniettemin heeft geen enkele coin verder ook maar iets neergezet, zelfs bitcoin niet.
[ Voor 35% gewijzigd door green-tea op 16-05-2019 19:27 ]
Ze zeggen dat eind vd maand de exchange offline gaat en dat ze zich daarna volledig gaan focussen op ontwikkeling en de exchange er niet meer naast doen. Ondertussen de suggestie wekkend dat dat van tijdelijke aard is.DAMAGE schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:24:
Maar kunnen ze nu helemaal niet meer door of is het alleen hun eigen token die ten einde komt? Was altijd wel een fijne site om mee te werken. Lekker snel ook. Zou wel zonde zijn als die weg valt.
Is gewoon een dikke exit scam. Hoe verknal je 15M en krijg je in een markt als nu niet 1M bij elkaar voor een STO. De grootste bullshit ooit.
Dit ziet er uit als een presentatie van iets, ik kan niet zien welke coin, ik kan wel bedenken dat het geen bitconnect is, al doet het me er sterk aan denken.
XRP = trash
Hence, your username?Mr_Ripple schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:25:
[...]
Dienst, coin, het maakt allemaal geen reet uit. Same shit differend day.
[ Voor 26% gewijzigd door Stokstaart op 16-05-2019 19:31 ]
Niet op de jouwe in ieder geval.
XRP = trash
Mr_Ripple schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:27:
[...]
Dit ziet er uit als een presentatie van iets, ik kan niet zien welke coin, ik kan wel bedenken dat het geen bitconnect is, al doet het me er sterk aan denken.
Great company, useless coin.
XRP = trash
Eigenlijk best wel na al die jaren.
edit: Het is wel een luxe probleem geworden
[ Voor 19% gewijzigd door RaptorXS op 16-05-2019 19:42 ]
Jaguar presentatie tijdens de Bosch Connected World 2019 (DYORMr_Ripple schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:27:
[...]
Het is maar een spelletje.RaptorXS schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:36:
Zag hier laatst een posting, hoe verslavend zijn de crypto's?
Eigenlijk best wel na al die jaren.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
[ Voor 7% gewijzigd door green-tea op 16-05-2019 19:45 ]
- Taro
- Niet online
Minimale waarde van 250 Euro volgens mij, daarnaast kan je alleen hele NEO's versturen.DAMAGE schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:19:
[...]
Hoezo krijg je die paar knaken daar niet weg? Ik heb net nog BTC verplaatst naar een wallet.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Mensen die op facebook zitten horen niet thuis in cryptogreen-tea schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:44:
Ik heb geen crypto nodig jongens! Ik ben klaar (deze kon ik nog niet)
[Afbeelding]
Oja, Jaguar gebruikt dus een IOTA wallet in hun nieuwe auto. Gebruikers delen data van de auto en krijgen daar dus IOTA voor terug.. (ook artikel op frontpage over te lezen maar mag je zelf even zoekenMr_Ripple schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:27:
[...]
Dank je, had ik iets over gelezen.D-Ed schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:49:
[...]
Oja, Jaguar gebruikt dus een IOTA wallet in hun nieuwe auto. Gebruikers delen data van de auto en krijgen daar dus IOTA voor terug.. (ook artikel op frontpage over te lezen maar mag je zelf even zoeken)
Was blij dat ik niet aan de koffie zat, anders had m'n hele scherm vol gezeten.
Met alle respect maar, dat geloof je toch zelf niet?
Moest gelijk weer aan VET denken, die gingen toch iets met Mini doen of BMW, wat eigenlijk allebei hetzelfde is?
XRP = trash
Wat kan je als gebruiker met die IOTA doen? Moet ik het zien als een soort freebees airmiles idee ?D-Ed schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:49:
[...]
Oja, Jaguar gebruikt dus een IOTA wallet in hun nieuwe auto. Gebruikers delen data van de auto en krijgen daar dus IOTA voor terug.. (ook artikel op frontpage over te lezen maar mag je zelf even zoeken)
Hoe is het eigenlijk met het VW project, vorig jaar vrij veel over gelezen stond zelfs op autoblog maar het is erg still de laatste tijd.
Opsparen denk ik.Slux schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:53:
[...]
Wat kan je als gebruiker met die IOTA doen? Moet ik het zien als een soort freebees airmiles idee ?
Hoe is het eigenlijk met het VW project, vorig jaar vrij veel over gelezen stond zelfs op autoblog maar het is erg still de laatste tijd.
Behalve dat je dan geramd kunt worden tijdens het rijden, kunnen ze je nu ook hacken.
Terwijl jij met Sergei het schadeformulier invult haalt Igor snel je wallet leeg.
XRP = trash
Mensen die een nieuwe Jag kopen zijn meestal wat ouder en welvarend dus wat interesseert hun die IOTA?D-Ed schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:49:
[...]
niks, nada.
https://www.coindesk.com/...-in-return-for-their-dataSlux schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:53:
[...]
Wat kan je als gebruiker met die IOTA doen? Moet ik het zien als een soort freebees airmiles idee ?
Dat VW project is nog uitgebreider. Heb er ook niet zoveel meer van over gelezen om eerlijk te zijn.
Dude.. Met zo’n username was je eigenlijk al niet serieus te nemen. Maar met deze opmerking is het eigenlijk meteen wel klaar. Wat een vergelijking johMr_Ripple schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:53:
[...]
Dank je, had ik iets over gelezen.
Was blij dat ik niet aan de koffie zat, anders had m'n hele scherm vol gezeten.
Met alle respect maar, dat geloof je toch zelf niet?![]()
![]()
Moest gelijk weer aan VET denken, die gingen toch iets met Mini doen of BMW, wat eigenlijk allebei hetzelfde is?
Airdrops; wie houdt zich er mee bezig om met zoveel mogelijk airdrops mee te doen en loont het nou echt?
Geef maar eens antwoord op mijn reply.D-Ed schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:07:
[...]
https://www.coindesk.com/...-in-return-for-their-data
Dat VW project is nog uitgebreider. Heb er ook niet zoveel meer van over gelezen om eerlijk te zijn.
[...]
Dude.. Met zo’n username was je eigenlijk al niet serieus te nemen. Maar met deze opmerking is het eigenlijk meteen wel klaar. Wat een vergelijking joh
Oudere welvarende mensen snappen de crypto's niet en ze willen het ook niet weten.
Die kopen gewoon een te dure Jag. .
Volgens mij kan je beter mikken op de pre-airdrop pump en dan op tijd uitstappen. Loont meer denk ik.green-tea schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:11:
Hopend serieus antwoord te krijgen;
Airdrops; wie houdt zich er mee bezig om met zoveel mogelijk airdrops mee te doen en loont het nou echt?
Verwijderd
Bah wat misselijk... Ik heb er ook nog over na lopen denken om een paar van die blockport tokens op te pikken, is er nooit van gekomen gelukkig...Lunamous schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:24:
[...]
Ik toevallig, geen grote getallen gelukkig. Wel grappig, stond gister op het punt om mijn 'oude' altcoins te verkopen (zie mijn post gister). Toch besloten om er nog een nachtje erover te slapen, slechte timing
Blijft link om zomaar ergens geld in te stoppen binnen deze markt helaas.
Als er een punt is waarop ik voor long term nog wat in ga kopen zal dit ook Bitcoin zijn.
Of Landrover (jongere mensen). Het gaat niet om alleen IOTA maar om het feit dat men data kan delen en daar iets van waarde voor terugkrijgt (als men dat wenst). Dit is één van de velen voordelen hoe men data om kan zetten in (persoonlijke) waarde. De tangel dient meer als transportmiddel. Je kunt de video zelf opzoeken en vanuit het Bosch connected world event komt vast ook wel een meer gedetailleerde presentatie. Het is echt niet dat men alleen in IOTA uitbetaald gaat worden. Boor hetzelfde geld (is een aanname) spaart de wallet punten/IOTA/Landrover rentepunten op die men uit kan geven bij een tolpoort/parkeergarage/laadpaal/what ever en merkt de eigenaar er verder niets van. Dat is het mooie, de gebruiker hoeft toch niet te weten wat de onderliggende techniek is. Zolang die er maar voordeel bij heeft.RaptorXS schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:12:
[...]
Geef maar eens antwoord op mijn reply.
Oudere welvarende mensen snappen de crypto's niet en ze willen het ook niet weten.
Yep, prachtig.D-Ed schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:18:
[...]
Of Landrover (jongere mensen). Het gaat niet om alleen IOTA maar om het feit dat men data kan delen en daar iets van waarde voor terugkrijgt (als men dat wenst). Dit is één van de velen voordelen hoe men data om kan zetten in (persoonlijke) waarde. De tangel dient meer als transportmiddel. Je kunt de video zelf opzoeken en vanuit het Bosch connected world event komt vast ook wel een meer gedetailleerde presentatie. Het is echt niet dat men alleen in IOTA uitbetaald gaat worden. Boor hetzelfde geld (is een aanname) spaart de wallet punten/IOTA/Landrover rentepunten op die men uit kan geven bij een tolpoort/parkeergarage/laadpaal/what ever en merkt de eigenaar er verder niets van. Dat is het mooie, de gebruiker hoeft toch niet te weten wat de onderliggende techniek is. Zolang die er maar voordeel bij heeft.
En hoe gaat dat invloed hebben op de muntwaarde van IOTA?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ook een Landrover is geen auto voor de gemiddelde (modale) autokoper qua prijs.D-Ed schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:18:
[...]
Of Landrover (jongere mensen). Het gaat niet om alleen IOTA maar om het feit dat men dat la kan delen en daar iets van waarde voor terugkrijgt (als men dat wenst). Dit is één van de velen voordelen hoe men data om kan zetten in (persoonlijke) waarde. De tangel dient meer als transportmiddel. Je kunt de video zelf opzoeken en vanuit het Bosch connected world event komt vast ook wel een meer gedetailleerde presentatie. Het is echt niet dat men alleen in IOTA uitbetaald gaat worden. Boor hetzelfde geld (is een aanname) spaart de wallet punten/IOTA/Landrover rentepunten op die men uit kan geven bij een tolpoort/parkeergarage/laadpaal/what ever en merkt de eigenaar er verder niets van. Dat is het mooie, de gebruiker hoeft toch niet te weten wat de onderliggende techniek is. Zolang die er maar voordeel bij heeft.
Onzin dus.
We zullen zien!D-Ed schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:07:
[...]
Dude.. Met zo’n username was je eigenlijk al niet serieus te nemen. Maar met deze opmerking is het eigenlijk meteen wel klaar. Wat een vergelijking joh
XRP = trash
Ohhh hebben we het over muntwaarde. Sinds wanneer is daar een oorzaak voor nodig?Richh schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:20:
[...]
Yep, prachtig.
En hoe gaat dat invloed hebben op de muntwaarde van IOTA?
De markt van Jaguar tegenwoordig is de bij geboorte al dementerende amoebe met oud geld die het al een topprestatie vindt eigenhandig met het handje een trolley over de golfbaan te slepen. Nee ik denk niet dat die echt geïnteresseerd is in iota laat staan dat deze ooit snapt dat het een crypto is ipv de naam van een nieuwe escort die hij sinds die tijd vergeefs probeert te bestellen.RaptorXS schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:12:
[...]
Geef maar eens antwoord op mijn reply.
Op zich wel een leuk idee maar wat @RaptorXS ook al aangeeft het is niet echt publiek wat ik crypto zie gebruiken, volgens mij kunnen ze beter airmiles oid geven, maar ze zullen er wel over nagedacht hebben.D-Ed schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:07:
[...]
https://www.coindesk.com/...-in-return-for-their-data
Als je credits in je display krijgt te zien waarmee je tol betaald kan het wel handig zijn maar ik zie wel een probleempje, stel de tol kost 1 euro, je krijgt iota credits maar de koers staat even laag dan ben je soms meer of minder credits kwijt voor je tol ,ik zie niet dat een gebruiker daar mee akkoord zal gaan.
Dan blijven freebees of airmiles toch een beter oplossing voor zo ver ik me er in heb verdiept
YouTube: 300 Sparta Mix
YouTube: 300 Sparta Mix II
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 16-05-2019 20:25 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
eh escort in de zin van type Ford?....of..Crypts schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:22:
[...]
een crypto is ipv de naam van een nieuwe escort die hij sinds die tijd vergeefs probeert te bestellen.
Nouja dat is het punt een beetjeStokstaart schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:21:
[...]
Ohhh hebben we het over muntwaarde. Sinds wanneer is daar een oorzaak voor nodig?
Mensen speculeren op aandelen omdat ze denken dat het meer geld waard wordt omdat het bedrijf meer waard wordt, waardoor de aandelen meer waard worden.
We speculeren op crypto omdat we denken dat de munt meer waard wordt. De waarde van het achterliggende team of bedrijf? Dat heeft eigenlijk geen invloed. Dit werkt zolang genoeg mensen mee doen in het piramidespel (en das prima) - maar long term is het natuurlijk onhoudbaar
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Yes, meisje plakken band voor IOTAraceneus968 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:25:
[...]
eh escort in de zin van type Ford?....of..
XRP = trash
Meneer raceneus is vast van maand 9 '68 ipv '96 maand 8? De escort is sinds 2000 namelijk niet meer in productie.raceneus968 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:25:
[...]
eh escort in de zin van type Ford?....of..
Hoeveel procent van de mensen die op internet zit weet eigenlijk waar het www voor staat? Of hoe dat internet werkt? “Als er maar WiFi is”...
Dus tja, voor echte adoptie van een protocol is kennis van de mensen (gebruikers) eigenlijk niet zo relevant.. Als de industrie er maar vanaf weet en het weet in te zetten. Op dit moment hebben ze dat bij IOTA (mijn inziens) goed in de gaten en zijn er mooie samenwerkingen die tot stand komen..
Met mijn leeftijd maak ik al deel uit van het collectief geheugen...Crypts schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:31:
[...]
Meneer raceneus is vast van maand 9 '68 ipv '96 maand 8? De escort is sinds 2000 namelijk niet meer in productie.En ja ik ben ook al zo oud dat ik die nog ken maar nog niet zo oud.
![]()
en werd me voorgehouden dat sparen bij de rijkspostspaarbank je later welvaart zou brengen
[ Voor 11% gewijzigd door raceneus968 op 16-05-2019 20:39 ]
Je had het over leeftijd.RaptorXS schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:21:
[...]
Ook een Landrover is geen auto voor de gemiddelde (modale) autokoper qua prijs.
Onzin dus.
Maar joh, het zal wel de afgrond instorten en al die partijen die er nu uitgebreid mee aan de slag zijn, er lezingen over geven, er mee op de grootste beurzen van de wereld staan zullen het gewoon niet zo goed snappen.
Jullie hebben me overtuigd. Ik trek alles eruit en stap over op een andere coin. Iemand nog suggesties?
LTC natuurlijkD-Ed schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:42:
[...]
Jullie hebben me overtuigd. Ik trek alles eruit en stap over op een andere coin. Iemand nog suggesties?
[ Voor 33% gewijzigd door Slux op 16-05-2019 20:44 ]
Verwijderd
Blockport staat vrij laag momenteel.D-Ed schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:42:
[...]
Je had het over leeftijd.
Maar joh, het zal wel de afgrond instorten en al die partijen die er nu uitgebreid mee aan de slag zijn, er lezingen over geven, er mee op de grootste beurzen van de wereld staan zullen het gewoon niet zo goed snappen.
Daar heb ik laaaaaang geleden al verschillende gesprekken over gelezen op de IOTA Discord en Reddit. Mijn kennis is niet fris maar dat is te ondervangen met het Qubic (een soort van smart contract) protocol dat later toegevoegd wordt aan de Tangle.Slux schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:23:
[...]
Op zich wel een leuk idee maar wat @RaptorXS ook al aangeeft het is niet echt publiek wat ik crypto zie gebruiken, volgens mij kunnen ze beter airmiles oid geven, maar ze zullen er wel over nagedacht hebben.
Als je credits in je display krijgt te zien waarmee je tol betaald kan het wel handig zijn maar ik zie wel een probleempje, stel de tol kost 1 euro, je krijgt iota credits maar de koers staat even laag dan ben je soms meer of minder credits kwijt voor je tol ,ik zie niet dat een gebruiker daar mee akkoord zal gaan.
Dan blijven freebees of airmiles toch een beter oplossing voor zo ver ik me er in heb verdiept
Laten we eerlijk zijn, ook IOTA heeft veel te bewijzen en nog klaar te spelen maar gezien de ontwikkelingen, de transparantie en velen samenwerkingen op hoog nivo zie ik ze als één van dé kanshebbers om crypto naar de massa te brengen (zonder dat de massa dat dus door heeft). Dat Bosch een groot aandeel heeft genomen in IOTA en nu nog steeds gebruikt in hun presentaties is één van de velen voorbeelden waar ik het vertrouwen uit haal.
Jammer dat @Mr_Ripple niet inhoudelijk kan reageren op mijn eerste reply overigens. Als je een beetje onderzoek doet zie je zo wat ze tot heden bereikt hebben. En ja, nog moeten bereiken
- Taro
- Niet online
Edit: We gaan het zien:
[Twitter: https://twitter.com/AskMeHowLongIAm/status/1129105678436577281]
[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 16-05-2019 21:28 ]
Edit: laat maar. Ben weer eens spuit11
[ Voor 34% gewijzigd door Bartvandelaar op 16-05-2019 21:30 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Natuurlijk niet waar ons geld in zit
Je kan gewoon als beschikbaar de linux wallet downloaden, scheelt hoop tijd en gedoe met compilen. Backuppen is altijd wijs!DAMAGE schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:06:
Vraagje voor Linux gebruikers met een core wallet: als er een nieuwe versie is van een wallet, kan ik dan gewoon de source downloaden, compilen en make install doen om de nieuwste versie te hebben? Uiteraard wel de wallet.dat eerst backuppen maar dat zou voldoende moeten zijn toch?
[ Voor 4% gewijzigd door green-tea op 16-05-2019 21:40 ]
Tering. De overige funds zullen opgaan aan rechtzaken denk ik. Het gevoerde beleid (met veel leugens) kan natuurlijk echt niet.
Wie zat hier dan over Blockport te shillen?Tominatie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:47:
Wow, ongelofelijk dat Blockport. Ik hoop dat niemand gedupeerd is hier.
Tering. De overige funds zullen opgaan aan rechtzaken denk ik. Het gevoerde beleid (met veel leugens) kan natuurlijk echt niet.
Weg
Nu maar eens omgekeerd proberen terug te kopen op 210$ en 200$. Ben benieuwd.
Wel goed om te zien dat de handel weer volop nieuwe aandacht trekt. Altijd leuk die volatiele koersen, oppassen dat je niet teveel die koersen achterna jaagt maar rust inbouwt
[ Voor 38% gewijzigd door Timberly2 op 16-05-2019 21:58 ]
Ik niet.New Yorker schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:50:
[...]
Wie zat hier dan over Blockportte shillen?
Ik heb wel altijd gezegd dat ik blockport een fijne fiat-gateway vond.
Maar had in vorige topic nog de nodige kritische vraagtekens gezet bij dat hele STO gebeuren. Ik wist toen eigenlijk al dat het DO or DIE ging worden voor Blockport de komende tijd.
Helaas is het DIE geworden voor de investeerders. Maar als je kritisch keek zag je dat al aankomen door de velen leugens van Kai gladjanus (blockport ceo)
Coinbase Custody heeft nu $1 miljard aan crypto in beheer
“We hebben Coinbase Custody 12 maanden geleden gelanceerd. Onlangs zijn we de grens van $1 miljard aan assets in beheer gepasseerd. Inmiddels doen 70 instellingen mee, en groeit het vermogen dat we beheren met $150 miljoen per maand”, vertelt Armstrong. “Je kunt daarom wel stellen dat dit tot zover succesvol is geweest.”
Hebben jullie btw al de nieuwe reclame gezien? Bitcoin ipv gold!!! De hype gekte komt eraan.
https://dropgold.com/#watch
En ook een leuke video van de world bank. En ik wil niet opdraaien maar dat begindeuntje op de achtergrond komt mij bekend voor.
Klotestaafmixer schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 22:13:
Ik zag wel wat in Blockport en had daarom 2500 tokens bij elkaar gesprokkeld. Vandaag helaas weinig meer waard
Dat stond ook bij mij op de planning... Gelukkig kwamen de goedkope Litecoins in m'n beeld...
Alleen met nog meer loze beloftes dan de politiek.raceneus968 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 22:17:
Crypto lijkt af en toe wel op "democratie": stem op je "coin/partij" en wacht vervolgens af op de beurskoers...
Dus gokkenn... haharaceneus968 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 22:17:
Crypto lijkt af en toe wel op "democratie": stem op je "coin/partij" en wacht vervolgens af op de beurskoers...
Net als Stellar. Dat bleek vandaag een paar uur uit de lucht te zijn en pumped gewoon als een malle als een van weinige. Because Fuck logic.
Het is crypto dames en heren, wat verwacht u dan? Het onmogelijke is mogelijk, het mogelijke is ineens onmogelijk en ondertussen wordt iedereen en zijn moeder keihard in dat nauwe gaatje van achteren genaaid.Klaas25 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 22:19:
[...]
Dus gokkenn... haha
Net als Stellar. Dat bleek vandaag een paar uur uit de lucht te zijn en pumped gewoon als een malle als een van weinige. Because Fuck logic.![]()
Het lijkt wel een klein beetje stil te vallen nu. Laten we hopen dat het niet te erg wordt, ik kon net weer met droge ogen naar mn portfolio kijken
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Kon wel eens een "Altrex-je" gaan worden ... 1 trede te ver, en je sodemietert lood recht na beneden ...waar je begon.
Ik vind het eerlijk gezegd wel best zo. Met die run van BTC lekker kunnen verdienen en de afgelopen dagen met de alts daarna was helemaal een feestje. Dat de alts zo omhoog vlogen was voor mij een signaal dat het zeer waarschijnlijk dat het feestje voorlopig over is. Sta nu eindelijk niet meer in de min, en heb gisteren en vandaag +/- 70% verkocht. Verwacht niet dat we op korte termijn wel boven de 8k uit gaan komen, ben wel benieuwd waar de bodem ligt. Op wat korte ritjes na verwacht ik niet dat ik op korte termijn er weer volledig in stap.
- Taro
- Niet online
1e poging is geweest, vermoed nog een 2e snelle poging, dan een 3e poging na een hogere piek en de 4e poging breken we er doorheen. Toch?
Congrats met het break-even komen staan!Swaha schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:05:
[...]
Ik vind het eerlijk gezegd wel best zo. Met die run van BTC lekker kunnen verdienen en de afgelopen dagen met de alts daarna was helemaal een feestje. Dat de alts zo omhoog vlogen was voor mij een signaal dat het zeer waarschijnlijk dat het feestje voorlopig over is. Sta nu eindelijk niet meer in de min, en heb gisteren en vandaag +/- 70% verkocht. Verwacht niet dat we op korte termijn wel boven de 8k uit gaan komen, ben wel benieuwd waar de bodem ligt. Op wat korte ritjes na verwacht ik niet dat ik op korte termijn er weer volledig in stap.
Moon, lambo.
historisch gezien is gebleken dat geen enkele muur stand kon houden...Taro schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:06:
[...]
1e poging is geweest, vermoed nog een 2e snelle poging, dan een 3e poging na een hogere piek en de 4e poging breken we er doorheen. Toch?
Waarom zeggen we nog zulke dingen? Het kan elk moment alle kanten op.Swaha schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:05:
[...]
Verwacht niet dat we op korte termijn wel boven de 8k uit gaan komen, ben wel benieuwd waar de bodem ligt. Op wat korte ritjes na verwacht ik niet dat ik op korte termijn er weer volledig in stap.
Kom maar op met de volgende test van $8000.
Zo blijven we lekker pingpongen.
- Taro
- Niet online
BTC parabola 4h log chart. Moment of truth approaching, we have to break up soon to keep momentum going. Otherwise the party is over. pic.twitter.com/ANAWNHZsVm
— Tuur Demeester (@TuurDemeester) 16 mei 2019

Mooie bounce, maar niet met 1 enorme groene candle omhoog, te zwakjes dus naar mijn idee. Zakken zo waarschijnlijk wel weer terug net als eerder op de avond.Tominatie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:21:
Mooie bounce again![]()
Kom maar op met de volgende test van $8000.![]()
Zo blijven we lekker pingpongen.
[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 16-05-2019 23:25 ]
spam
[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 17-05-2019 08:44 ]
Maargoed, het momentum is iedergeval een stuk minder bullish. De beren en stieren zijn in evenwicht.we have to break up soon to keep momentum going. Otherwise the party is over.
(mag ook wel weer eens.....)
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
- Taro
- Niet online
Grote kans dat veel mensen daar hun stop-limit orders hebben staan voor Bitcoin. Maak er handig gebruik van als je een andere mening hebt dan de persoon die dit bericht plaatst.
Niet het negatieve erin zien, maar de kansen eruit halen
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!