[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.008 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

HaruHaru schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:28:
[...]

Kwa adoptie tot zover, nee, XRP is verder. Maar kwa centralization... Hmmmm. XRP gaat wel die richting op.
Gecentraliseerd.. LOL ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:24:
Verkies je nou #XLM boven #XRP @Slux ?? :-(

You kidding me??? :|
Nee ik zou eerder XRP dan XLM kopen voor de daytrades ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:48:
[...]

Je weet hoe ver ik al ga om voedselbonnetjes te verzamelen hé :+

Ik zou nog wel wat XVG en VET kopen om het echt af te maken, ik zie toch wel 2 echte pareltjes ertussen zoals XLM en NANO. 8)
Gooi er wat BTC, ETH, bij en dan heb je wel een grote kans dat het iets bij trekt imo, BNB ook geen slechte keus.

ik verwacht zelf nog wel wat van NANO, maar dat zal wel een 10 jaren plan worden.
4000% gepakt op XVG. Dus in die zin.. 🙏

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:30:
De haat richting VEN is zo te zien nog even sterk als vorig jaar. Organisaties als PWC, Deloitte, BMW, DNV-GL en nu dus Walmart zijn bereid hun naam te verbinden omdat ze er iets in zien, maar de experts hier zien vast wat zij niet zien.
Grote kans dat als je jezelf goed inleest dat je tot de zelfde conclusie zou komen, en dan goed inleest dus niet alleen naar crypto ed en vet zijn eigen nieuws berichten kijken ;)
hmr schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:32:
[...]
4000% gepakt op XVG. Dus in die zin.. 🙏
Vroeger was altijd alles beter, koop jij vandaag nog XVG dan ?

[ Voor 17% gewijzigd door Slux op 25-06-2019 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Iemand op twitter ook die chart gezien van fiat en tether door elkaar heen van afgelopen jaren?

In 2017 spikte fiat veel hoger en nu is het vooral tether. Nauwelijks fiat. Kan zo ff niet weer terugvinden natuurlijk..

[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 25-06-2019 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:34:
[...]

Grote kans dat als je jezelf goed inleest dat je tot de zelfde conclusie zou komen, en dan goed inleest dus niet alleen naar crypto ed en vet zijn eigen nieuws berichten kijken ;)
Waarmee je er dus automatisch vanuit gaat dat jij je beter hebt ingelezen dan ik en de genoemde organisaties. Hoe groot kan je arrogantie zijn zeg. Denk je dat zulke namen zich laten inspireren door twitterberichtjes van Crypto Ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-09 21:50
Klaas25 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:36:
Iemand op twitter ook die chart gezien van fiat en tether door elkaar heen van afgelopen jaren?

In 2017 spikte fiat veel hoger en nu is het vooral tether. Nauwelijks fiat. Kan zo ff niet weer terugvinden natuurlijk..
heb je een link voor me?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:31:
[...]

Nee ik zou eerder XRP dan XLM kopen voor de daytrades ;)
Dat bedoelde ik niet. En jij bent enige hier die daytrade volgens mij. (Om van te leven)
Een paar die voor de lol traden met kleingeld en de rest met tunnelvisie kopen en hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:36:
[...]

Waarmee je er dus automatisch vanuit gaat dat jij je beter hebt ingelezen dan ik en de genoemde organisaties. Hoe groot kan je arrogantie zijn zeg. Denk je dat zulke namen zich laten inspireren door twitterberichtjes van Crypto Ed?
Jazeker, neem als 1 voorbeeld BMW, google maar en je zult zien dat BMW Duitsland vorig jaar al die zelfde app heeft ontwikkeld met een andere leverancier, plus de usecases in de praktijk zijn nutteloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirodr01
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:38:
[...]

Jazeker, neem als 1 voorbeeld BMW, google maar en je zult zien dat BMW Duitsland vorig jaar al die zelfde app heeft ontwikkeld met een andere leverancier, plus de usecases in de praktijk zijn nutteloos.
Wauw, wat een vondst. Sorry, maar lastig om dit een sterk argument te vinden. Als alle namen waar Ven mee geassocieerd wordt een scam zou zijn, zou dit allang uitgekomen zijn. BMW heeft bij hen op het podium gestaan op hun summit. PWC brengt nu zelf het nieuws naar buiten aangaande Walmart. DNV-GL is heel openlijk over hun samenwerking met VEN, ze hebben zelfs een authority node. Ik ben hier niet om iemand te overtuigen hoor, het zou bijna onterecht zijn dat sommigen hier nog een cent zouden verdienen aan dit project. Maar de algemene mening hier richting VEN is toch wel heel erg gekleurd door FUD en onwetendheid, en de manier waarop mensen die zich wel daadwerkelijk ingelezen hadden, zoals Facedown toentertijd, het topic bijna werden uitgepest, was niet bijzonder fraai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:42
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:36:
[...]

Dit is dezelfde persoon die hier op 11 juni zat te verkondigen dat LTC zeker nog omhoog zou gaan. Sindsdien is de waarde meer dan 30% gedaald. Veel praatjes weinig substantie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:23:
[...]

Nee nee, er is maar 1 echt coin der coins en dat is natuurlijk LTC :+

Slux gaat maar even genieten van de zon
Gelukkig voor jou heeft die coin, als volle afsplitsing van BTC, wel echt een goede use case. :+

Zon ze!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:44:
[...]

Wauw, wat een vondst. Sorry, maar lastig om dit een sterk argument te vinden. Als alle namen waar Ven mee geassocieerd wordt een scam zou zijn, zou dit allang uitgekomen zijn. BMW heeft bij hen op het podium gestaan op hun summit. PWC brengt nu zelf het nieuws naar buiten aangaande Walmart. DNV-GL is heel openlijk over hun samenwerking met VEN, ze hebben zelfs een authority node. Ik ben hier niet om iemand te overtuigen hoor, het zou bijna onterecht zijn dat sommigen hier nog een cent zouden verdienen aan dit project. Maar de algemene mening hier richting VEN is toch wel heel erg gekleurd door FUD en onwetendheid, en de manier waarop mensen die zich wel daadwerkelijk ingelezen hadden, zoals Facedown toentertijd, het topic bijna werden uitgepest, was niet bijzonder fraai.
VET heeft echt wel iets met BMW ontwikkeld. maar of het gebruikt wordt??? Geen idee..
Een grote partij als BMW of PwC zal altijd meerdere ijzers in het vuur willen hebben.. De beste of de meest geadopteerde oplossing zal uiteindelijk gebruikt worden..
En als hun marketing in ogenschouw neemt doen ze het echt niet verkeerd..
Maar met zoveel crypto/blockchain producten is het nog verre toekomst voordat er mass-adoption aan komt... Enige die snel in de buurt komt zal de coin van Facebook zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Facedown die bijna het topic uit werd gepest? _O-

Die gast shilde aan 1 stuk stug door. Sterkste tunnelvisie ooit, ik had wel een soort respect daarvoor. Hoeveel tegengas die man ook kreeg, gewoon keihard met gestrekt been erin. Ik denk zelfs dat hij juist degene was die mensen heeft weggepest :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]
VEN is toch wel heel erg gekleurd door FUD en onwetendheid, en de manier waarop mensen die zich wel daadwerkelijk ingelezen hadden, zoals Facedown toentertijd, het topic bijna werden uitgepest, was niet bijzonder fraai.
Idd je zegt het zelf, facedown is nu ook zwaar rekt ;)

Als je zulke onzin uitkraamde zoals hij deed en mensen mee sleepte is het nog netjes gegaa,n en hij is niet weg gepest zoals je zegt hij had het aan zich zelf te danken.

Maar goed blijf maar lekker met oogkleppen naar VET kijken, altijd bijzonder dat de VET believers ineens weer op komen dagen, terwijl die de laatste jaar mega in de min stond er bijna geen VET believers te vinden waren, op een paar die hards na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:51:
[...]

Die gast shilde aan 1 stuk stug door. Sterkste tunnelvisie ooit, ik had wel een soort respect daarvoor. Hoeveel tegengas die man ook kreeg, gewoon keihard met gestrekt been erin. Ik denk zelfs dat hij juist degene was die mensen heeft weggepest :+
Het is een beetje de kip en het ei verhaal, maar Facedown werd in mijn ogen hier in de verdediging gedrukt door het constante gebash op VEN. Het heeft er toen toe gedreven dat ik ook gestopt ben met posten, maar Facedown bleef er inderdaad op reageren (met soms goed onderbouwde posts) om meestal alleen maar ridicule reacties terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:52:
[...]

Idd je zegt het zelf, facedown is nu ook zwaar rekt ;)

Als je zulke onzin uitkraamde zoals hij deed en mensen mee sleepte is het nog netjes gegaa,n en hij is niet weg gepest zoals je zegt hij had het aan zich zelf te danken.

Maar goed blijf maar lekker met oogkleppen naar VET kijken, altijd bijzonder dat de VET believers ineens weer op komen dagen, terwijl die de laatste jaar mega in de min stond er bijna geen VET believers te vinden waren, op een paar die hards na.
Ik lees hier nog steeds wel mee, al meer dan 2 jaar, maar het posten wordt een stuk minder aangenaam door figuren als jou. Ik vond het nu wel een keer tijd worden om dit aan dit topic en haar deelnemers terug te geven. Doe er mee wat je wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 19:46

Telefooncal

Tring tring!

We naderen 10k in euro's op de BTC. Zijn er mensen die daarop nog profit nemen of verwacht je juist dat we alsnog verder stijgen? Tot nu toe altijd alleen bijgekocht en nog nooit verkocht. :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:56:
[...]

Ik lees hier nog steeds wel mee, al meer dan 2 jaar, maar het posten wordt een stuk minder aangenaam door figuren als jou. Ik vond het nu wel een keer tijd worden om dit aan dit topic en haar deelnemers terug te geven. Doe er mee wat je wil.
;w

Nog 6 maanden dan ben je van me af oOo

Wat zal het gezellig worden met zulke mensen als jou, stel je voor een forum waar geen kritiek gegeven mag worden, ik zou bijna zeggen dat ik speciaal daarvoor blijf ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 25-06-2019 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:56:
[...]

Ik heb meer met een VET dan een TRX of EOS in ieder geval, dat zijn gewoon technisch inferieure projecten met een marketingmachine erachter. Nou zou ik in alledrie nooit meer stappen, want het zijn tikkende tijdbommen, maar ieder zijn ding natuurlijk. TRX en EOS zijn wel leuk om te shorten overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Telefooncal schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:58:
We naderen 10k in euro's op de BTC. Zijn er mensen die daarop nog profit nemen of verwacht je juist dat we alsnog verder stijgen? Tot nu toe altijd alleen bijgekocht en nog nooit verkocht. :o
I am true BTC hodler. ook al staat ie op 50K, no selling for me :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:55:
[...]

Het is een beetje de kip en het ei verhaal, maar Facedown werd in mijn ogen hier in de verdediging gedrukt door het constante gebash op VEN. Het heeft er toen toe gedreven dat ik ook gestopt ben met posten, maar Facedown bleef er inderdaad op reageren (met soms goed onderbouwde posts) om meestal alleen maar ridicule reacties terug te krijgen.
VEN kreeg hier een hoop tegengas omdat het ook wel nodig was. Het werd op een gegeven moment een soort sprookje, alsof de koers van die munt niet stuk te krijgen was.

Ik heb er zelf ook nog aan meegedaan.

Het is gewoon wel een solide project, maar net als alle andere altcoins/tokens/crypto een risicovolle investering met veel volatiliteit.

Toen VEN rond de 8 dollar stond kwamen er veel vragen van nieuwkomers of het nog veel groeipotentie had en of het risicovol was om op dat moment nog in te stappen. Vooral Facedown schepte toen een beeld alsof de run nog maar net begonnen was.

Dat is het moment waarop er veel tegengas ontstond. Tenminste, zo herinner ik het me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:30:
De haat richting VEN is zo te zien nog even sterk als vorig jaar. Organisaties als PWC, Deloitte, BMW, DNV-GL en nu dus Walmart zijn bereid hun naam te verbinden omdat ze er iets in zien, maar de experts hier zien vast wat zij niet zien.
Het is met name gedreven door een paar heavy users hier die zelf groot in andere coins zitten. Die overschreeuwen zichzelf een beetje...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-09 19:57
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:51:
[...]

Hahahaha, them memories. We zijn nog geen 2 jaar verder, maar zou hij ondertussen al chillen in z'n kasteel? Ik gun het hem wel.
FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:38:
[...]

Lijkt me prachtig om over een jaar of 2 dit soort posts te quoten vanuit m'n kasteel terwijl jij en een aantal anderen hier nog tevergeefs zitten te wachten tot de shitcoin die je vorige week in een opwelling gekocht hebt van het restant van het huishoudgeld van vorige maand zich uit het dal probeert te klauteren van een PnD opgezet door een handjevol puisterige nerds van een concurrerend techforum.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirodr01
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:02:
[...]

VEN kreeg hier een hoop tegengas omdat het ook wel nodig was. Het werd op een gegeven moment een soort sprookje, alsof de koers van die munt niet stuk te krijgen was.

Ik heb er zelf ook nog aan meegedaan.

Het is gewoon wel een solide project, maar net als alle andere altcoins/tokens/crypto een risicovolle investering met veel volatiliteit.

Toen VEN rond de 8 dollar stond kwamen er veel vragen van nieuwkomers of het nog veel groeipotentie had en of het risicovol was om op dat moment nog in te stappen. Vooral Facedown schepte toen een beeld alsof de run nog maar net begonnen was.

Dat is het moment waarop er veel tegengas ontstond. Tenminste, zo herinner ik het me.
Ik kan me eigenlijk niet meer zo herinneren dat het over de koers of waarde ging, maar meer over de eigenschappen en partnerships van VEN. Ik weet het nog wel aardig goed, omdat ik toen ook al behoorlijk diep in VEN zat, en me inderdaad uitgebreid ingelezen had. Het staat me nog bij hoe frustrerend het was om tijd en energie te steken in uitgebreide posts hier, en die vervolgens op totaal ongefundeerde wijze (op niveau Slux zeg maar) afgebrand te zien worden. Ik ben daar al vrij snel mee gestopt, maar Facedown nam het nogal persoonlijk op in mijn ogen, en sprong er vol voor op de bres. Dat is hoe ik het me herinner.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:34:
[...]

[...]

Vroeger was altijd alles beter, koop jij vandaag nog XVG dan ?
Je hebt wel ergens een goed punt hier. Ik zit meer in crypto vanwege mijn interesse voor technologie dan vanuit mijn interesse voor geld. Als IT architect moet ik dagelijks nadenken over toepassingen, use cases en de juiste onderliggende technologieën. En bij die laatste gaat het vaak fout.

Je hebt twee manieren van inlezen: De use case en de koers. Die twee staan wat mij betreft volkomen los van elkaar. Je inlezen in de use case is nuttig om de hype rondom een munt te gaan inschatten en een beetje in te schatten wat het met de initiële koers gaat doen. Daarna is het aan speculatie, community en marketing hoe hoog de koers het gaat schoppen.

Als je dan vanuit de use case kijkt, is het vaak helemaal niet nodig of zelfs nutteloos om een technologie als blockchain te gebruiken. XRP bijvoorbeeld is een centralized ledger met één eigenaar. Dat is zelfs geen blockchain technologie, ook al doen ze het wel zo voor. En zo zijn er veel meer (qua use case) slechte projecten. Heel veel. Veel teveel. Misschien zit ook VET/VEN daar bij.

Ik ga ervan uit dat 99% van de muntjes alleen is gemaakt om er geld mee te verdienen. De andere 1% (dus zo'n ~20) of minder zullen een echte use case hebben en iets nuttigs kunnen bijdragen. Zo gaat het namelijk met alle startups en nieuwe technologieën.

Dat wil echter niet zeggen dat je er geen geld mee kan verdienen! Als er maar genoeg mensen geloven in een bepaalde munt (zie XRP, dat als blockchain voor de grote banken wordt gemarket of TRON "het nieuwe internet"), dan stijgt hij tot grote hoogtes. Of ze ooit hun use case gaan implementeren, geen idee, maar geld verdienen kun je er wel mee als je van wat risico nemen houdt.

Ligt er dus maar net aan met welk doel je je inleest. Wil je echte use cases, dan kom je waarschijnlijk vaak bedrogen uit. Wil je inschatten of het een hype gaat worden waar je veel geld mee kan verdienen, dan ga je vaker geluk hebben. :-)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11
Moeten even de 11400 voorbij, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
sjorremans schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:08:
Ben benieuwd hoe het zo gaat tegen de resistance op 11.860 :D een hevige val naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:07:
[...]

Ik kan me eigenlijk niet meer zo herinneren dat het over de koers of waarde ging, maar meer over de eigenschappen en partnerships van VEN. Ik weet het nog wel aardig goed, omdat ik toen ook al behoorlijk diep in VEN zat, en me inderdaad uitgebreid ingelezen had. Het staat me nog bij hoe frustrerend het was om tijd en energie te steken in uitgebreide posts hier, en die vervolgens op totaal ongefundeerde wijze (op niveau Slux zeg maar) afgebrand te zien worden. Ik ben daar al vrij snel mee gestopt, maar Facedown nam het nogal persoonlijk op in mijn ogen, en sprong er vol voor op de bres. Dat is hoe ik het me herinner.
Je kan het als afbranden zien, ik post vaak toch wel info met bron vermeldingen erbij en waarom niet, als je dat niet wilt lezen en ziet als afbranden ok, verwacht dan ook niet dat je normale reacties terug krijgt.

Er zijn altijd 2 kanten van een verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:02:
[...]

... en reken maar dat de geschiedenis zich gaat herhalen. Als het alt-seizoen begint dan komt er weer volop nieuws en speculatie over deals en hoe goed e.e.a. zal gaan worden met munt X. Het zal me niks verbazen als VET richting de 1 dollar gaat puur op FOMO. En misschien kunnen al die rekt gasten die op de top XRP gekocht hebben dan ook eindelijk cashen.... maar nee, dat doen ze niet omdat ze op dat moment zo hysterisch zijn dat ze willen wachten tot 20 dollar of meer....

Zo werkt het spel. Als je je daardoor laat meeslepen, raak je uiteindelijk zelf rekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Bmfd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:06:
[...]

Hahahaha, them memories. We zijn nog geen 2 jaar verder, maar zou hij ondertussen al chillen in z'n kasteel? Ik gun het hem wel.
Hij is druk aan het klussen: :+

Afbeeldingslocatie: http://www.dazzlingphotos.nl/fotos/urbex/nootebohm/chateau-nootebohm-achterkant.jpg

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Wat lijkt dit veel op 2017 zeg... (zeg dat voornamelijk uit ongeremde hoop :) )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9FMWG5CYLZn4L4RS6bnoePQn/thumb.png

Op basis daarvan over 2.5 week de ATH en daarna een jaar rust :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog dat VEN rond ATH stond en dat ze dat filmpje met die tag robot naar buiten brachten. God wat heb ik daar toen om gelachen... Bijna een miljard? marketcap toen. En een robot van marktplaats, een bus wd40 en wat ducttape.

Niet om VeChain te bashen hoor.

Was overigens wel een mooi voorbeeld hoeveel lucht er toen in zat, in bijna alle coins toen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

JoebarRC schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:18:
Wat lijkt dit veel op 2017 zeg... (zeg dat voornamelijk uit ongeremde hoop :) )

[Afbeelding]

Op basis daarvan over 2.5 week de ATH en daarna een jaar rust :)
gezien de verhouding dus soon naar de 6K :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
sourcecode schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:20:
[...]

Ik wacht nog steeds op de wick richting 6K :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
sourcecode schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:20:
[...]

Haha, ja over 3 weken dus, wick naar 8k (stel je toch eens voor dat ik over 3 weken terug kan kijken naar dit bericht en kan knikken yep, had ik maar.....)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

MrWilliams schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:13:
[...]

... en reken maar dat de geschiedenis zich gaat herhalen. Als het alt-seizoen begint dan komt er weer volop nieuws en speculatie over deals en hoe goed e.e.a. zal gaan worden met munt X. Het zal me niks verbazen als VET richting de 1 dollar gaat puur op FOMO. En misschien kunnen al die rekt gasten die op de top XRP gekocht hebben dan ook eindelijk cashen.... maar nee, dat doen ze niet omdat ze op dat moment zo hysterisch zijn dat ze willen wachten tot 20 dollar of meer....

Zo werkt het spel. Als je je daardoor laat meeslepen, raak je uiteindelijk zelf rekt.
VET op 1 dollar, dan stuur ik je een foto van mij in mijn Porsche Panamera :*)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

JoebarRC schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:23:
[...]

Haha, ja over 3 weken dus, wick naar 8k (stel je toch eens voor dat ik over 3 weken terug kan kijken naar dit bericht en kan knikken yep, had ik maar.....)
jaa ben benieuwd, het moment dat die hele rode candle er is, en er duizenden BTC op de markt gedropt worden en er heel veel rekt gaan ;w ;w ;w

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:19:
Ik weet nog dat VEN rond ATH stond en dat ze dat filmpje met die tag robot naar buiten brachten. God wat heb ik daar toen om gelachen... Bijna een miljard? marketcap toen. En een robot van marktplaars, een bus wd40 en wat ducttape.

Was overigens wel een mooi voorbeeld hoeveel lucht er toen in zat, in bijna alle coins toen overigens.
Haha ja, die robot was inderdaad wel hilarisch :) Maar goed, ook wel begrijpelijk dat een start-up in de beginfase niet meteen een loods vol hightech machines heeft staan. Daarnaast is het Aziatisch, waardoor de marketing niet altijd helemaal aansloot bij onze Westerse stijl, met hun corny Thor hamer, dat was ook tenenkrommend. Maar als je daar doorheen kijkt, de whitepaper leest en de visie begrijpt, heeft het toch wel heel erg veel potentie. Dit is het laatste wat ik erover schrijf btw, voordat ik straks tot schiller wordt gebombardeerd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
sjorremans schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:08:
:Y)

Eigenlijk vermoed ik dat de 11400 ceiling de EUR koers is die de zaak traineert....

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:27:
[...]

Haha ja, die robot was inderdaad wel hilarisch :) Maar goed, ook wel begrijpelijk dat een start-up in de beginfase niet meteen een loods vol hightech machines heeft staan. Daarnaast is het Aziatisch, waardoor de marketing niet altijd helemaal aansloot bij onze Westerse stijl, met hun corny Thor hamer, dat was ook tenenkrommend. Maar als je daar doorheen kijkt, de whitepaper leest en de visie begrijpt, heeft het toch wel heel erg veel potentie. Dit is het laatste wat ik erover schrijf btw, voordat ik straks tot schiller wordt gebombardeerd :P
Wel meer dingen. Ik vond het ook mooi toen CL al zijn Litecoin's verkocht rond de top. Dat was toch ook best wel een pracht actie. Kun je ook lullen wat je wilt maar die heeft dik gecasht over de rug van zn followers.

En Verge met die attack, toen de main def per ongeluk een hardfork doorvoerde...

Zoveel van die hilarische schandaaltjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:31:
[...]

Wel meer dingen. Ik vond het ook mooi toen CL al zijn Litecoin's verkocht rond de top. Dat was toch ook best wel een pracht actie. Kun je ook lullen wat je wilt maar die heeft dik gecasht over de rug van zn followers.

En Verge met die attack, toen de main def per ongeluk een hardfork doorvoerde...

haha ja, het is een prachtig wereldje. Verge heb ik goede herinneringen aan, ik zat ook op notabene nieuwjaarsavond vastgeramd in het internet, wachtend op de release van Wraith (alleen die naam al, brrr). Maar Verge heeft me wel ontzettend dikke gains opgeleverd, en heb ze zelfs nu weer ingekocht, omdat het om 1 of andere reden een coin is die ik wel weer opnieuw zo'n vlucht zie maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Ik weet nog dat VEN rond ATH stond en dat ze dat filmpje met die tag robot naar buiten brachten. God wat heb ik daar toen om gelachen... Bijna een miljard? marketcap toen. En een robot van marktplaats, een bus wd40 en wat ducttape.

Je vergeet te melden welke coins nog veel hoger stonden en die helemaal NIETS hebben laten zien. Dat TRX nog zo hoog staat qua bagholders of van Justin Sun is schandalig.

Iedereen die hier ook maar denkt dat VET een scam is maakt zichzelf volslagen belachelijk en leeft in een fantasiewereld. Ik denk steeds meer dat coins als VET en IOTA de juiste waardering hebben en de rest van de markt volledig overpriced is qua usecase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 20:25

ScreamGT

joejoe

VET MAAN 30%

Geen flauw idee waarom.

Toch voorbereiden om morgen tijdens m'n vakantie alles te kunnen verkopen. Random reader mee :+ NANO ledger in m'n toilettas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:31:
[...]

De BTC en BCH flippening die er even leek te komen maar ook heel snel weer voorbij was. toen Roger Ver nog de boeman was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
VET & IOTA in één adem noemen... -O-

*Must resist to shill/argue..* :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Rookert25 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:39:

Iedereen die hier ook maar denkt dat VET een scam is maakt zichzelf volslagen belachelijk en leeft in een fantasiewereld.
Doen we hier weer een: 'als je het niet met me eens bent dan ben je een idioot' en 'nuance? was da? nieh van die moeilijke woordjes gebruiken hoor'. :P

Volgens mij zegt niemand dat vet een scam is... Enige kanttekeningen kunnen en mogen wel geplaatst worden toch? ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ach VET is net als XRP. Mensen op dit forum maken er een sport van om telkens maar weer negatief te zijn en terug te vallen op dezelfde verhalen. :)

Over 3 jaar zullen we zien wie er gelijk heeft.

Voor nu, succes met het wrijven over je glazen bol _/-\o_

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malawolar
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:35:
[...]

haha ja, het is een prachtig wereldje. Verge heb ik goede herinneringen aan, ik zat ook op notabene nieuwjaarsavond vastgeramd in het internet, wachtend op de release van Wraith (alleen die naam al, brrr). Maar Verge heeft me wel ontzettend dikke gains opgeleverd, en heb ze zelfs nu weer ingekocht, omdat het om 1 of andere reden een coin is die ik wel weer opnieuw zo'n vlucht zie maken.
Haha ik weet nog dat ik ergens rond april/mei 2017 over Verge las op nota bene dumpert.nl onder een filmpje van hoe Bitcoin werkt. Toen dacht ik, ah nou laat ik eens een gokje wagen, 150 euro aan XVG gekocht. Die ging vervolgens niet 1x, niet 2x, niet 5x, maar ongeveer 40x over de kop 8)7. Uiteindelijk met DCA-outten ongeveer 1500 euro mee gepakt, zeker niet slecht. Op de top had ik zo'n 6000 euro kunnen hebben als het in 1x verkocht werd, maar alsnog leuke gains :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:27:
[...]

Ik ben daar wel wat sceptischer
Je moet de tag scannen en wat krijg je te zien? Plaatjes? inhoud over de verwerking?
Ze consument leest de verpakking niet eens. Laat staan dit allemaal nog eens lezen van de blockchain.
En ook wie zegt dat wat in de blockchain staat ook werkelijk zo is? Bij invoer kunnen ze het nog steeds manipuleren. Maar we gaan het allemaal wel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
lighting_ schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:52:
[...]

Je moet de tag scannen en wat krijg je te zien? Plaatjes? inhoud over de verwerking?
Ze consument leest de verpakking niet eens. Laat staan dit allemaal nog eens lezen van de blockchain.
En ook wie zegt dat wat in de blockchain staat ook werkelijk zo is? Bij invoer kunnen ze het nog steeds manipuleren. Maar we gaan het allemaal wel zien
Het gaat vanaf het moment van de fabrikant tot de consument, alle tussenschakels kunnen in principe niets veranderen. En daarnaast is het voornamelijk juist voor elke schakel een zekerheid in de keten dat het product zuiver is. Bij sommige producten zou ik het best kunnen waarderen om te zien waar het vandaan komt, goede wijnen en auto's bijvoorbeeld. Laat staan de doorverkopers, douaniers etc ;) Het banned gewoon enorm veel meuk van de markt, geld wat anders naar advocaten en beveiliging voor de authenticiteit van het product gaat (merkinbreuken, auteursrechten etc).

[ Voor 8% gewijzigd door Malawolar op 25-06-2019 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Malawolar schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:50:
[...]

Haha ik weet nog dat ik ergens rond april/mei 2017 over Verge las op nota bene dumpert.nl onder een filmpje van hoe Bitcoin werkt. Toen dacht ik, ah nou laat ik eens een gokje wagen, 150 euro aan XVG gekocht. Die ging vervolgens niet 1x, niet 2x, niet 5x, maar ongeveer 40x over de kop 8)7. Uiteindelijk met DCA-outten ongeveer 1500 euro mee gepakt, zeker niet slecht. Op de top had ik zo'n 6000 euro kunnen hebben als het in 1x verkocht werd, maar alsnog leuke gains :).
Haha ja, ik heb Verge ook gehad van praktisch 0 tot bizar hoog, in eerste instantie een wilde gok, geïnspireerd door ik geloof iemand op youtube. De glans ging er voor mij een beetje af toen ik erachter kwam dat er 1 hoofd-dev aan het project werkte, die ook nog eens een voortand mistte, wat het echt goed deed in interviews :*) uiteindelijk gelukkig ook best wat aan overgehouden, hoewel dat wel meer had kunnen zijn geweest, had ik op het perfecte moment verkocht, maar ja. Niettemin doet Verge momenteel geloof ik wel aardige dingen, er werken meer mensen aan het project, transacties gaan bijna instant snel, best wel wat partnerships hoewel veel daarvan kleine spelers zijn, en Wraith werkt zowaar, haha. Het is mijn eerste coin-liefde, en zou het prachtig vinden om juist op die coin nog eens zo'n ritje te mogen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:56:
[...]

Haha ja, ik heb Verge ook gehad van praktisch 0 tot bizar hoog, in eerste instantie een wilde gok, geïnspireerd door ik geloof iemand op youtube. De glans ging er voor mij een beetje af toen ik erachter kwam dat er 1 hoofd-dev aan het project werkte, die ook nog eens een voortand mistte, wat het echt goed deed in interviews :*) uiteindelijk gelukkig ook best wat aan overgehouden, hoewel dat wel meer had kunnen zijn geweest, had ik op het perfecte moment verkocht, maar ja. Niettemin doet Verge momenteel geloof ik wel aardige dingen, er werken meer mensen aan het project, transacties gaan bijna instant snel, best wel wat partnerships hoewel veel daarvan kleine spelers zijn, en Wraith werkt zowaar, haha. Het is mijn eerste coin-liefde, en zou het prachtig vinden om juist op die coin nog eens zo'n ritje te mogen maken.
Was de "creator" niet die gast in Florida waarvan het opeens uitkwam dat hij een verleden had als oplichter? En die p***hub deal. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:56:
[...]

Ik denk in ieder geval niet dat ik ooit nog zo'n gem op de kop zal tikken. En ik heb het idee dat veel mensen teveel hopen op een nieuwe parel en daarom altcoin-boom. Ik denk persoonlijk dat die er niet meer gaat komen zoals die er was, op een hele grote uitzondering na. Enige alts waar ik redelijk in zit zijn ADA, IOTA, HOT (maar daar heb ik spijt van inmiddels) en GET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Er staat hierboven ergens een linkje en via dat linkje kun je filmpje kijken over hoe de chinese consument met een beetje geld shopt en ja die scannen met een app elk product om te zien waar het vandaan komt en wat er precies in zit. ;) Dat jij dat niet doet zegt niks want er is blijkbaar weldegelijk behoefte aan al zegt mijn gevoel wel dat je een keertje uitgescant bent als telkens blijkt te kloppen wat het bordje boven de producten zegt maar goed, ze doen wel gekkere dingen daar. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
[...]

Hoe verleidelijk het toch maar weer is om hierop te reageren blijkbaar |:(
Voor ons consumenten is dit misschien niet zo interessant nee. Maar in China sterft men door verkeerde melkpoeder bijvoorbeeld. Of wat te denken van medicijnen (VEN werkt samen met Amerikaanse ziekenhuizen waar medicatietrolley's bv bijgehouden worden op hun blockchain).

Maar los van consumenten, de grote winst zit m in suppliers. Enig idee hoeveel nep-producten er in omloop zijn? In de supply-chain gaat het om het waarborgen van kwaliteit, en daarvoor leent een blockchain zit uitermate geschikt. Tuurlijk kan er bij het invoeren mee gerommeld worden, maar dit komt makkelijk uit want er is te zien bij welke schakel in het proces dit gebeurd is, en die leverancier ligt eruit. Dat is juist de kracht, dat er daardoor niet meer gerommeld kan worden.(Dit is Vechain echt in het kort, daarnaast doen ze nog veel meer...zoek maar eens op Vehain icm carbon ecosystem, of Vechain + united nations food program).

Koop btw geen VET hoor, geen poging tot shillen dit :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:35:
[...]
ik zat ook op notabene nieuwjaarsavond vastgeramd in het internet, wachtend op de release van Wraith (alleen die naam al, brrr).
Haha exact hetzelfde hier! Nog nooit zo vroeg en snel op mijn telefoon gekeken op 1 januari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Danster schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:58:
[...]

Was de "creator" niet die gast in Florida waarvan het opeens uitkwam dat hij een verleden had als oplichter? En die p***hub deal. _O-
Haha nee, die gast die ze tot in Florida achtervolgd hebben dat was een shiller van Bitconnect _/-\o_
Dat was ook hilarisch ja, ook nog live zitten volgen toen. Bekende van me heeft daar behoorlijk wat geld mee verloren toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Ik was het van plan geweest - als ik boven een bepaald aantal Bitcoins kwam of boven een bepaalde waarde in euro's (wat weer gebaseerd was op dat zelfde aantal Bitcoins bij een koers van 10.000 euro) wilde ik verkopen. Bij die waarde in euro's zou ik inmiddels al wel geweest zijn, als Cryptopia niet was verdwenen met een derde van mijn portfolio...

Maakt het wel een beetje lastig: Ze zitten in liquidatie en in theorie kan er nog spul terugkomen. En dat kan dan ook nog eens in euro's of in coins. In dat laatste geval zou ik nu eigenlijk moeten verkopen omdat ik hoger zit dan wat ik zou willen riskeren. Maar ja... denk niet dat ik daar nog al te hard op moet rekenen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 08:36

Haha ja dat was geweldig. Die robotarm die nfc tags in een bakje flikkerde in tergend traag tempo. En de ven believers (no offense) schreeuwden vanaf de daken hoe geweldig het wel niet was. Man man wat was het super om zo'n bubbel van dichtbij mee te maken. :P

Was het het ook niet Vechain die die lobby dame in winterjas aan het bureau hadden zitten? :+

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
AtlAntA schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:07:
[...]

Haha ja dat was geweldig. Die robotarm die nfc tags in een bakje flikkerde in tergend traag tempo. En de ven believers (no offense) schreeuwden vanaf de daken hoe geweldig het wel niet was. Man man wat was het super om zo'n bubbel van dichtbij mee te maken. :P

Was het het ook niet Vechain die die lobby dame in winterjas aan het bureau hadden zitten? :+
Haha ja die winterjas, in tropisch Singapore was dat volgens mij haha. Uiteindelijk nooit erachter gekomen waar dat precies op sloeg, maar het zag er wel raar uit ja :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:18
AtlAntA schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:07:
[...]

En de samenwerking met BMW 😂 werd toen gebracht als iets heel groots. Maar bleek niks te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door k1978 op 25-06-2019 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Hmm, dat tether blijft ook maar een dingetje :| Lastig om te bepalen of dit nou weer FUD is, of een werkelijke reden tot zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Dus zelfs een partnership met Walmart en een geldige use-case word hier lacherig over gedaan 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Machlah schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:42:
Dus zelfs een partnership met Walmart en een geldige use-case word hier lacherig over gedaan 8)7
Heb jij al een PB van walmart gezien ? ben wel benieuwd naar, welke use case bedoel je ? dat LTC als betaal middel gebruikt wordt ? :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Mag ik jullie mening over het volgende:

Ik zoek 1 extra muntje om te hodlen en zit te denken aan NANO. Wat vinden jullie van NANO of hebben jullie een munt wat meer toekomst bied dan NANO (beetje zelfde prijs klasse op dit moment)?

Ben beetje aan het oriënteren en ja I know, DYOR etc etc etc, maar meningen zijn altijd welkom. :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:45:
[...]

Heb jij al een PB van walmart gezien ? ben wel benieuwd naar, welke use case bedoel je ? dat LTC als betaal middel gebruikt wordt ? :X :+
Stond ook het linkedin profiel van een gast van PwC. :)

https://www.linkedin.com/...ivity:6549093324790255616

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
[...]

Nee, maar wel een bericht van Tom Foth, Senior Director Emerging Technology Labs van PWC. Goed genoeg voor Slux? Officiele persbericht zit eraan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
[...]

Ik probeer het van 2 kanten te bekijken. Ik vind dat er hier vaak wel wat te kritisch naar serieuze projecten word gekeken. Is het reeel om een persbericht van Walmart te verlangen? En hoe zou zo een bericht er voor jou dan uit moeten zien?

Er is door wal-mart al eerder onderzoek gedaan naar deze use-case zie: https://www.hyperledger.o...ations/walmart-case-study

Hier staat ook uitgelegd wat de use-case is.

LTC mag je shillen maar heeft hier verder niks mee te maken tocch :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Machlah schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:42:
Punt is een beetje dat elk nieuwtje van vet direct schraal gegangraped wordt door een groepje believers met dikke kloppende aders in de nek, schuimende mondhoeken en grotere pupillen dan een volledig doorgesnoven gabber. :/

Vechain gaat de blockchain technologie leveren, dat zegt het bericht. Niet meer en niet minder dus het kan zo zijn dat ze als volwaardig partner samen gaan werken maar het kan ook zo zijn dat Walmart zijn eigen blockchain op basis van vet op gaat zetten en alles daar tussen in. ;)

Oftewel, leuk om te zien en goed voor crypto maar het is dus even afwachten in welke vorm. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Crypts schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:57:
[...]

Punt is een beetje dat elk nieuwtje van vet direct schraal gegangraped wordt door een groepje believers met dikke kloppende aders in de nek, schuimende mondhoeken en grotere pupillen dan een volledig doorgesnoven gabber. :/

Vechain gaat de blockchain technologie leveren, dat zegt het bericht. Niet meer en niet minder dus het kan zo zijn dat ze als volwaardig partner samen gaan werken maar het kan ook zo zijn dat Walmart zijn eigen blockchain op basis van vet op gaat zetten en alles daar tussen in. ;)

Oftewel, leuk om te zien en goed voor crypto maar het is dus even afwachten in welke vorm. :)
Een volwaardig partnership zal het waarschijnlijk niet worden, dat is ook niet het streven hier denk ik. Maar het is geen kwestie van 'gaan in de toekomst', meerdere producten worden al getraceerd op de blockchain van VET op dit moment. Ze zijn al live, dus wel degelijk use-case. Los van VET denk ik dat dit voor de hele crypto scene een mooie stap is in de juiste richting, nu we langzaam overgaan van speculatie naar daadwerkelijk gebruik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Machlah
Crypts schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:57:
[...]

Klopt en aan beide kanten heb je die extremen van vet lovers en vet haters. Als ik het een beetje goed lees draait het allemaal al op vet. Verklaard ook dat het aantal tx op de VET main net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Crypts schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:49:
[...]

Doen we hier weer een: 'als je het niet met me eens bent dan ben je een idioot' en 'nuance? was da? nieh van die moeilijke woordjes gebruiken hoor'. :P

Volgens mij zegt niemand dat vet een scam is... Enige kanttekeningen kunnen en mogen wel geplaatst worden toch? ;)
Er komen een paar mensen hier over alsof ze nog in twijfel trekken dat gras groen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Rookert25 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:08:
[...]

Er komen een paar mensen hier over alsof ze nog in twijfel trekken dat gras groen is.
In beide kampen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Potverdikke nog maar 6 euro van de €10k af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
AtlAntA schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:15:
Potverdikke nog maar 6 euro van de €10k af.
Op CB is de €10k al twee keer aangetikt. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 06:40
Best speciaal om Bitcoin in mijn HODL-wallet op groen te zien staan. Dat is al wel heeeeeeel lang geleden.
(al de rest in de wallet staat nog wel dik in het rood -O- De nadelen van instappen in december 2017 :S )
Gelukkig doe ik het beter met mijn trade-wallet *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Machlah schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:56:
[...]

Ik probeer het van 2 kanten te bekijken. Ik vind dat er hier vaak wel wat te kritisch naar serieuze projecten word gekeken. Is het reeel om een persbericht van Walmart te verlangen? En hoe zou zo een bericht er voor jou dan uit moeten zien?

Er is door wal-mart al eerder onderzoek gedaan naar deze use-case zie: https://www.hyperledger.o...ations/walmart-case-study

Hier staat ook uitgelegd wat de use-case is.

LTC mag je shillen maar heeft hier verder niks mee te maken tocch :P
in de echte wereld is het heel normaal om een PB uit te sturen met zulke dingen, als voorbeeld XRP vorige week met money gram, stond op beide websites vermeld, dat kan ik serieus nemen.
partnerships zegt niks, je product verkopen daar gaat het om.

een kleine uitleg dat ze de diensten van vet gaan gebruiken is genoeg.
Dat is iets heel anders dan alleen een partnership.
VET heeft een product dat neem je af als klant.

Walmart werkt al jaren samen met IBM sinds 2016 zoals ik eerder al meldde en heeft ook echt een use case 1 van de eerste volgens min zelfs, staat ook in dat link die je doorstuurde.

Een hoop hier denken dat een partnership direct een doorbraak is en de koers daardoor alleen maar omhoog gaat, dat is dus niet het geval, ze creëren fomo en laten een hoop bagholders achter vaak ook zelf, daardoor kunnen vask ook niet tegen kritiek en wordt het gezien als bashen.

Vet is voor mij een shit coin niet zo zeer een scam coin wat ze met thor doen is imo wel een scam

[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 25-06-2019 12:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:50:
Mag ik jullie mening over het volgende:

Ik zoek 1 extra muntje om te hodlen en zit te denken aan NANO. Wat vinden jullie van NANO of hebben jullie een munt wat meer toekomst bied dan NANO (beetje zelfde prijs klasse op dit moment)?

Ben beetje aan het oriënteren en ja I know, DYOR etc etc etc, maar meningen zijn altijd welkom. :9B
Ik ben zelf een fan van NANO en heb een (kleine) bag die ik hodl tot het eind der tijden.

Het is in mijn optiek een oldscool betalings crypto in een mooie techniek gewikkeld. Geen toeters en bellen, weinig poespas.

Simplistisch en efficiënt, het werkt gewoon allemaal super smooth. Ik zie er wel wat in.

Of het ooit echt iets gaat worden weet ik niet. Moet zeggen dat ik inmiddels wel teleurgesteld ben in de prijs, ik had met deze BTC stijging veel meer verwacht van NANO.

Staat relatief laag, maarja er kan prima nog 99,999999% af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:05
10k euro is ook gehaald eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
XA4DB schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:20:
Best speciaal om Bitcoin in mijn HODL-wallet op groen te zien staan. Dat is al wel heeeeeeel lang geleden.
(al de rest in de wallet staat nog wel dik in het rood -O- De nadelen van instappen in december 2017 :S )
Gelukkig doe ik het beter met mijn trade-wallet *O*
Haha, ik zit sinds gisteren pas weer in BTC voor een deeltje en sta 4% in de plus _O-

IOTA laat ik het maar niet over hebben.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Looooool MOOOON

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:30:
[...]

Ik ben zelf een fan van NANO en heb een (kleine) bag die ik hodl tot het eind der tijden.

Het is in mijn optiek een oldscool betalings crypto in een mooie techniek gewikkeld. Geen toeters en bellen, weinig poespas.

Simplistisch en efficiënt, het werkt gewoon allemaal super smooth. Ik zie er wel wat in.

Of het ooit echt iets gaat worden weet ik niet. Moet zeggen dat ik inmiddels wel teleurgesteld ben in de prijs, ik had met deze BTC stijging veel meer verwacht van NANO.

Staat relatief laag, maarja er kan prima nog 99,999999% af.
Thanks. Ja zelf zit ik ook aan een kleine bag te denken om te hodlen tot eind der tijden (ongeveer een jaartje of 4)

Zat te twijfelen tussen IOTA of NANO. Beide zie ik wel wat in. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
beebie121 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:41:
10k euro is ook gehaald eindelijk :)
Denk met name de $11.4K maar voor ons is die €10k natuurlijk ook leuk. :)

Zit toch te twijfelen om niet weer iets LTC bij te kopen want die dipt leuk maar goed, tot nu toe gaat ie in sats alleen maar lager en lager en een keertje moet ik ook stoppen met inkopen. :P
Misschien verstandiger op dit moment een 'echte' LTC op Ali te kopen voor de leut. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:46:
[...]

Thanks. Ja zelf zit ik ook aan een kleine bag te denken om te hodlen tot eind der tijden (ongeveer een jaartje of 4)

Het gevaar met een simpele coin als NANO is dat wanneer er een technisch superieure coin uitkomt het zo goed als afgelopen is voor NANO.

IOTA is een gigantisch netwerk aan het opbouwen (met partners en technologische real life implementatie), zo'n project zie ik minder snel het onderspit delven.

Prijs gerelateerd is het bij allebei koffiedik kijken.

Maar alleen al om het feit dat NANO vroeger Raiblocks heette zou je die meuk moeten hebben :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
HaruHaru schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:46:
[...]

XRP 8) 1 van de bittere weinigen die er over paar jaar nog steeds zal zijn. En ja in de top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Bij Bitonic waren de bitcoins net even op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Blijf het bijzonder vinden hoe dat TRX als praktisch enige alt nog stand weet te houden in het BTC geweld. Vannacht ook weer een of andere 'independance anniversary' met een uur lang live Justin Sun aan het vertellen hoe goed ze wel niet zijn. Gewoon niks nieuws en die koers knalt weer omhoog... Ondertussen spendeert hij al z'n winsten van de gedumpte TRX tokens aan goede doelen waardoor het lijkt alsof het een soort messias is, terwijl de TRX fanboys maar geld in die bodemloze put blijven stoppen. En ja mijn short staat gewoon op lichte winst, maar ik blijf het bijzonder vinden hoe dit project het blijft doen t.o.v. andere betere projecten zoals ADA, IOTA, NEO, Monero, Stellar, zelfs XRP en een LTC met aankomende halvening. En dat allemaal omdat dat gastje de hele tijd dingen roept op social media en hij ooit van een of andere universiteit is afgestudeerd.... Achja; geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
WaxweazleNL schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:04:
Bij Bitonic waren de bitcoins net even op 8)
Dat blijft toch grappig om te lezen: 'de bitcoins zijn op'. :D

Als indicatie wel aardig overigens. Zijn er niet meer van dit soort partijen maar dan wat groter georiënteerd? Bedoel dus specifiek 'resellers' die hun voorraad BTC openbaar tonen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Crypts schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:15:
[...]

Dat blijft toch grappig om te lezen: 'de bitcoins zijn op'. :D

Als indicatie wel aardig overigens. Zijn er niet meer van dit soort partijen maar dan wat groter georiënteerd? Bedoel dus specifiek 'resellers' die hun voorraad BTC openbaar tonen. :)
Uhmm ik heb exact 1 btc te koop voor €45000. 8)

Zoiets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
AtlAntA schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:18:
[...]

Uhmm ik heb exact 1 btc te koop voor €45000. 8)

Zoiets? :P
Ja dat dus maar dan in Bitonic vorm en wat internationaler georiënteerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:53:
[...]

Nee, maar wel een bericht van Tom Foth, Senior Director Emerging Technology Labs van PWC. Goed genoeg voor Slux? Officiele persbericht zit eraan te komen.
Nee dat is niet goed genoeg voor Slux ;) Dat is nog altijd maar de kant van VET.
Heb je ook een bron dat het officiele PB eraan zit te komen ?

Kan jij me uitleggen wat ze precies gaan doen aangezien IBM al jaren samenwerkt met walmart, de infrastructuur heeft liggen en het ook al heeft draaien, er wordt zelfs gelinkt naar een case
https://www.hyperledger.o...ations/walmart-case-study
https://www-01.ibm.com/ev...for%20Food%20Safe%202.pdf
https://www.businessinsid.../?international=true&r=US

Filmpje
https://mediacenter.ibm.c...tform/1_b3n798xc/98867192

Walmart China en JD.com
https://www.forbes.com/si...with-fortune-500s-jd-com/

Als je even googled kom je ook diverse links en filmpjes tegen van IBM en Walmart., die precies het zelfde doen, en al jaren, net als een BMW al ruim een jaar de app heeft die VET nu gaat ontwikkelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:21:
[...]

Nee dat is niet goed genoeg voor Slux ;) Dat is nog altijd maar de kant van VET.

Kan jij me uitleggen wat ze precies gaan doen aangezien IBM al jaren samenwerkt met walmart, de infrastructuur heeft liggen en het ook al heeft draaien, er wordt zelfs gelinkt naar een case

Filmpje

Walmart China en JD.com

Als je even googled kom je ook diverse links en filmpjes tegen van IBM en Walmart., die precies het zelfde doen, en al jaren, net als een BMW al ruim een jaar de app heeft die VET nu gaat ontwikkelen..
Had ik ook gevonden, maar gaat het hier niet om Walmart USA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:21:
[...]

Filmpje

Walmart China en JD.com

Het persbericht moet nog komen maar het event waarop dit aangekondigd is, is al geweest en werd georganiseerd door Walmart China en de CCFA in Beijing. 23 producten worden al getraced op de blockchain en dat worden er 100 aan het eind van dit jaar zie: https://medium.com/vechai...n-technology-b1443e0e079c

Of zou dit event ook een hoax zijn denk je? Goed lijkende acteurs, een podium inrichten en gaan met die banaan. Ik weet ook niet precies hoe IBM in dit verhaal past, maar dat maakt dit geen mindere prestatie.

Dit lijkt erop te duiden dat beide chains aan elkaar gelinkt kunnen/zullen gaan worden?

https://twitter.com/sunsh.../1143359380861177856?s=20

[ Voor 3% gewijzigd door pirodr01 op 25-06-2019 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Klaas25 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:00:
[...]

XRP 8) 1 van de bittere weinigen die er over paar jaar nog steeds zal zijn. En ja in de top.
XRP zal er wel zijn, ik heb een zeer kleine bag van. niet veel interesse om XRP te hodlen. Ik denk echter niet dat de munt van Ripple veel zal doen later. Zijn techniek heb ik niets tegen.

@Verwijderd Ja dat is ook zo, verder zie ik geen andere specialiteit van Nano eerlijk gezegd. Misschien toch maar IOTA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Hm ja inderdaad....

Uit de reddit comments geplukt:

RUMOURS: IBM have chosen VeChain to migrate them from their private hyperledger blockchain, to a public chain, and they now have infrastructure to migrate any hyperledger client who may potentially want to go public chain, to VeChain? (From the VeChain daily)

[ Voor 28% gewijzigd door Machlah op 25-06-2019 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Machlah schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:37:
[...]

Hm ja inderdaad....

Uit de reddit comments geplukt:

RUMOURS: IBM have chosen VeChain to migrate them from their private hyperledger blockchain, to a public chain, and they now have infrastructure to migrate any hyperledger client who may potentially want to go public chain, to VeChain? (From the VeChain daily)
Zou dezelfde route zijn als DNV GL die hun certificaten door Deloitte laatst lieten overzetten naar VET. Persbericht van Walmart en JD en IBM stamt uit 2017, kan prima zijn dat het wijzigt.

Zelf denk ik dat Walmart China enige klant is en dat US tak iets anders heeft vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:28:
[...]

Het persbericht moet nog komen maar het event waarop dit aangekondigd is, is al geweest en werd georganiseerd door Walmart China en de CCFA in Beijing. 23 producten worden al getraced op de blockchain en dat worden er 100 aan het eind van dit jaar zie: https://medium.com/vechai...n-technology-b1443e0e079c

Of zou dit event ook een hoax zijn denk je? Goed lijkende acteurs, een podium inrichten en gaan met die banaan. Ik weet ook niet precies hoe IBM in dit verhaal past, maar dat maakt dit geen mindere prestatie.

Dit lijkt erop te duiden dat beide chains aan elkaar gelinkt kunnen/zullen gaan worden?

https://twitter.com/sunsh.../1143359380861177856?s=20
Het is toch raar als je eerst als die berichten leest en dan VET met het zelfde verhaal komt ?
Zo ging het ook met BMW, renault, een melkboer, een matrassenboer.

Dat zijn voor mij nou de berichten waardoor er bij mij alarm belletjes af gaan, het is nooit duidelijk.

Denk jij dat een IBM/XLM stellar met een Vechain gaat samen werken ? Nu China en de VS zo bezig zijn ?
De ontwikkeling is al zo ver van IBM dat vechain daar echt niet tussen komt, zo levert IBM ook al de infrastructuur van o.a. walmart, zou jij een Chinees bedrijfje ( wat net komt kijken en nog niks echt gepresteerd heeft) wat in feite je concurrent is toe laten om het beleg van de brood te vreten ?

We gaan het zien voor mij is het nog te onduidelijk allemaal, het is alleen leuk om mee te doen met pump en dump.
Pagina: 1 ... 110 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!