Gecentraliseerd.. LOLHaruHaru schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:28:
[...]
Kwa adoptie tot zover, nee, XRP is verder. Maar kwa centralization... Hmmmm. XRP gaat wel die richting op.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gecentraliseerd.. LOLHaruHaru schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:28:
[...]
Kwa adoptie tot zover, nee, XRP is verder. Maar kwa centralization... Hmmmm. XRP gaat wel die richting op.
Nee ik zou eerder XRP dan XLM kopen voor de daytradesKlaas25 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:24:
Verkies je nou #XLM boven #XRP @Slux ??![]()
You kidding me???
4000% gepakt op XVG. Dus in die zin.. 🙏Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:48:
[...]
Je weet hoe ver ik al ga om voedselbonnetjes te verzamelen hé![]()
Ik zou nog wel wat XVG en VET kopen om het echt af te maken, ik zie toch wel 2 echte pareltjes ertussen zoals XLM en NANO.![]()
Gooi er wat BTC, ETH, bij en dan heb je wel een grote kans dat het iets bij trekt imo, BNB ook geen slechte keus.
ik verwacht zelf nog wel wat van NANO, maar dat zal wel een 10 jaren plan worden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Grote kans dat als je jezelf goed inleest dat je tot de zelfde conclusie zou komen, en dan goed inleest dus niet alleen naar crypto ed en vet zijn eigen nieuws berichten kijkenpirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:30:
De haat richting VEN is zo te zien nog even sterk als vorig jaar. Organisaties als PWC, Deloitte, BMW, DNV-GL en nu dus Walmart zijn bereid hun naam te verbinden omdat ze er iets in zien, maar de experts hier zien vast wat zij niet zien.
Vroeger was altijd alles beter, koop jij vandaag nog XVG dan ?
[ Voor 17% gewijzigd door Slux op 25-06-2019 09:35 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 25-06-2019 09:36 ]
Waarmee je er dus automatisch vanuit gaat dat jij je beter hebt ingelezen dan ik en de genoemde organisaties. Hoe groot kan je arrogantie zijn zeg. Denk je dat zulke namen zich laten inspireren door twitterberichtjes van Crypto Ed?Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:34:
[...]
Grote kans dat als je jezelf goed inleest dat je tot de zelfde conclusie zou komen, en dan goed inleest dus niet alleen naar crypto ed en vet zijn eigen nieuws berichten kijken
heb je een link voor me?Klaas25 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:36:
Iemand op twitter ook die chart gezien van fiat en tether door elkaar heen van afgelopen jaren?
In 2017 spikte fiat veel hoger en nu is het vooral tether. Nauwelijks fiat. Kan zo ff niet weer terugvinden natuurlijk..
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Dat bedoelde ik niet. En jij bent enige hier die daytrade volgens mij. (Om van te leven)Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:31:
[...]
Nee ik zou eerder XRP dan XLM kopen voor de daytrades
Jazeker, neem als 1 voorbeeld BMW, google maar en je zult zien dat BMW Duitsland vorig jaar al die zelfde app heeft ontwikkeld met een andere leverancier, plus de usecases in de praktijk zijn nutteloos.pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:36:
[...]
Waarmee je er dus automatisch vanuit gaat dat jij je beter hebt ingelezen dan ik en de genoemde organisaties. Hoe groot kan je arrogantie zijn zeg. Denk je dat zulke namen zich laten inspireren door twitterberichtjes van Crypto Ed?
Wauw, wat een vondst. Sorry, maar lastig om dit een sterk argument te vinden. Als alle namen waar Ven mee geassocieerd wordt een scam zou zijn, zou dit allang uitgekomen zijn. BMW heeft bij hen op het podium gestaan op hun summit. PWC brengt nu zelf het nieuws naar buiten aangaande Walmart. DNV-GL is heel openlijk over hun samenwerking met VEN, ze hebben zelfs een authority node. Ik ben hier niet om iemand te overtuigen hoor, het zou bijna onterecht zijn dat sommigen hier nog een cent zouden verdienen aan dit project. Maar de algemene mening hier richting VEN is toch wel heel erg gekleurd door FUD en onwetendheid, en de manier waarop mensen die zich wel daadwerkelijk ingelezen hadden, zoals Facedown toentertijd, het topic bijna werden uitgepest, was niet bijzonder fraai.Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:38:
[...]
Jazeker, neem als 1 voorbeeld BMW, google maar en je zult zien dat BMW Duitsland vorig jaar al die zelfde app heeft ontwikkeld met een andere leverancier, plus de usecases in de praktijk zijn nutteloos.
Dit is dezelfde persoon die hier op 11 juni zat te verkondigen dat LTC zeker nog omhoog zou gaan. Sindsdien is de waarde meer dan 30% gedaald. Veel praatjes weinig substantie.pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:36:
[...]
Waarmee je er dus automatisch vanuit gaat dat jij je beter hebt ingelezen dan ik en de genoemde organisaties. Hoe groot kan je arrogantie zijn zeg. Denk je dat zulke namen zich laten inspireren door twitterberichtjes van Crypto Ed?
Gelukkig voor jou heeft die coin, als volle afsplitsing van BTC, wel echt een goede use case.Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:23:
[...]
Nee nee, er is maar 1 echt coin der coins en dat is natuurlijk LTC![]()
Slux gaat maar even genieten van de zon
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
VET heeft echt wel iets met BMW ontwikkeld. maar of het gebruikt wordt??? Geen idee..pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:44:
[...]
Wauw, wat een vondst. Sorry, maar lastig om dit een sterk argument te vinden. Als alle namen waar Ven mee geassocieerd wordt een scam zou zijn, zou dit allang uitgekomen zijn. BMW heeft bij hen op het podium gestaan op hun summit. PWC brengt nu zelf het nieuws naar buiten aangaande Walmart. DNV-GL is heel openlijk over hun samenwerking met VEN, ze hebben zelfs een authority node. Ik ben hier niet om iemand te overtuigen hoor, het zou bijna onterecht zijn dat sommigen hier nog een cent zouden verdienen aan dit project. Maar de algemene mening hier richting VEN is toch wel heel erg gekleurd door FUD en onwetendheid, en de manier waarop mensen die zich wel daadwerkelijk ingelezen hadden, zoals Facedown toentertijd, het topic bijna werden uitgepest, was niet bijzonder fraai.
Verwijderd
Facedown die bijna het topic uit werd gepest?pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:44:
[...]
Wauw, wat een vondst. Sorry, maar lastig om dit een sterk argument te vinden. Als alle namen waar Ven mee geassocieerd wordt een scam zou zijn, zou dit allang uitgekomen zijn. BMW heeft bij hen op het podium gestaan op hun summit. PWC brengt nu zelf het nieuws naar buiten aangaande Walmart. DNV-GL is heel openlijk over hun samenwerking met VEN, ze hebben zelfs een authority node. Ik ben hier niet om iemand te overtuigen hoor, het zou bijna onterecht zijn dat sommigen hier nog een cent zouden verdienen aan dit project. Maar de algemene mening hier richting VEN is toch wel heel erg gekleurd door FUD en onwetendheid, en de manier waarop mensen die zich wel daadwerkelijk ingelezen hadden, zoals Facedown toentertijd, het topic bijna werden uitgepest, was niet bijzonder fraai.
Idd je zegt het zelf, facedown is nu ook zwaar rektpirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:44:
[...]
VEN is toch wel heel erg gekleurd door FUD en onwetendheid, en de manier waarop mensen die zich wel daadwerkelijk ingelezen hadden, zoals Facedown toentertijd, het topic bijna werden uitgepest, was niet bijzonder fraai.
Het is een beetje de kip en het ei verhaal, maar Facedown werd in mijn ogen hier in de verdediging gedrukt door het constante gebash op VEN. Het heeft er toen toe gedreven dat ik ook gestopt ben met posten, maar Facedown bleef er inderdaad op reageren (met soms goed onderbouwde posts) om meestal alleen maar ridicule reacties terug te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:51:
[...]
Facedown die bijna het topic uit werd gepest?
Die gast shilde aan 1 stuk stug door. Sterkste tunnelvisie ooit, ik had wel een soort respect daarvoor. Hoeveel tegengas die man ook kreeg, gewoon keihard met gestrekt been erin. Ik denk zelfs dat hij juist degene was die mensen heeft weggepest
Ik lees hier nog steeds wel mee, al meer dan 2 jaar, maar het posten wordt een stuk minder aangenaam door figuren als jou. Ik vond het nu wel een keer tijd worden om dit aan dit topic en haar deelnemers terug te geven. Doe er mee wat je wil.Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:52:
[...]
Idd je zegt het zelf, facedown is nu ook zwaar rekt![]()
Als je zulke onzin uitkraamde zoals hij deed en mensen mee sleepte is het nog netjes gegaa,n en hij is niet weg gepest zoals je zegt hij had het aan zich zelf te danken.
Maar goed blijf maar lekker met oogkleppen naar VET kijken, altijd bijzonder dat de VET believers ineens weer op komen dagen, terwijl die de laatste jaar mega in de min stond er bijna geen VET believers te vinden waren, op een paar die hards na.
pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:56:
[...]
Ik lees hier nog steeds wel mee, al meer dan 2 jaar, maar het posten wordt een stuk minder aangenaam door figuren als jou. Ik vond het nu wel een keer tijd worden om dit aan dit topic en haar deelnemers terug te geven. Doe er mee wat je wil.
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 25-06-2019 10:04 ]
Ik heb meer met een VET dan een TRX of EOS in ieder geval, dat zijn gewoon technisch inferieure projecten met een marketingmachine erachter. Nou zou ik in alledrie nooit meer stappen, want het zijn tikkende tijdbommen, maar ieder zijn ding natuurlijk. TRX en EOS zijn wel leuk om te shorten overigens.pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:56:
[...]
Ik lees hier nog steeds wel mee, al meer dan 2 jaar, maar het posten wordt een stuk minder aangenaam door figuren als jou. Ik vond het nu wel een keer tijd worden om dit aan dit topic en haar deelnemers terug te geven. Doe er mee wat je wil.
I am true BTC hodler. ook al staat ie op 50K, no selling for meTelefooncal schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:58:
We naderen 10k in euro's op de BTC. Zijn er mensen die daarop nog profit nemen of verwacht je juist dat we alsnog verder stijgen? Tot nu toe altijd alleen bijgekocht en nog nooit verkocht.
Verwijderd
VEN kreeg hier een hoop tegengas omdat het ook wel nodig was. Het werd op een gegeven moment een soort sprookje, alsof de koers van die munt niet stuk te krijgen was.pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:55:
[...]
Het is een beetje de kip en het ei verhaal, maar Facedown werd in mijn ogen hier in de verdediging gedrukt door het constante gebash op VEN. Het heeft er toen toe gedreven dat ik ook gestopt ben met posten, maar Facedown bleef er inderdaad op reageren (met soms goed onderbouwde posts) om meestal alleen maar ridicule reacties terug te krijgen.
Het is met name gedreven door een paar heavy users hier die zelf groot in andere coins zitten. Die overschreeuwen zichzelf een beetje...pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:30:
De haat richting VEN is zo te zien nog even sterk als vorig jaar. Organisaties als PWC, Deloitte, BMW, DNV-GL en nu dus Walmart zijn bereid hun naam te verbinden omdat ze er iets in zien, maar de experts hier zien vast wat zij niet zien.
Hahahaha, them memories. We zijn nog geen 2 jaar verder, maar zou hij ondertussen al chillen in z'n kasteel? Ik gun het hem wel.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:51:
[...]
Facedown die bijna het topic uit werd gepest?
Die gast shilde aan 1 stuk stug door. Sterkste tunnelvisie ooit, ik had wel een soort respect daarvoor. Hoeveel tegengas die man ook kreeg, gewoon keihard met gestrekt been erin. Ik denk zelfs dat hij juist degene was die mensen heeft weggepest
FaceDown schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:38:
[...]
Lijkt me prachtig om over een jaar of 2 dit soort posts te quoten vanuit m'n kasteel terwijl jij en een aantal anderen hier nog tevergeefs zitten te wachten tot de shitcoin die je vorige week in een opwelling gekocht hebt van het restant van het huishoudgeld van vorige maand zich uit het dal probeert te klauteren van een PnD opgezet door een handjevol puisterige nerds van een concurrerend techforum.
Ik kan me eigenlijk niet meer zo herinneren dat het over de koers of waarde ging, maar meer over de eigenschappen en partnerships van VEN. Ik weet het nog wel aardig goed, omdat ik toen ook al behoorlijk diep in VEN zat, en me inderdaad uitgebreid ingelezen had. Het staat me nog bij hoe frustrerend het was om tijd en energie te steken in uitgebreide posts hier, en die vervolgens op totaal ongefundeerde wijze (op niveau Slux zeg maar) afgebrand te zien worden. Ik ben daar al vrij snel mee gestopt, maar Facedown nam het nogal persoonlijk op in mijn ogen, en sprong er vol voor op de bres. Dat is hoe ik het me herinner.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:02:
[...]
VEN kreeg hier een hoop tegengas omdat het ook wel nodig was. Het werd op een gegeven moment een soort sprookje, alsof de koers van die munt niet stuk te krijgen was.
Ik heb er zelf ook nog aan meegedaan.
Het is gewoon wel een solide project, maar net als alle andere altcoins/tokens/crypto een risicovolle investering met veel volatiliteit.
Toen VEN rond de 8 dollar stond kwamen er veel vragen van nieuwkomers of het nog veel groeipotentie had en of het risicovol was om op dat moment nog in te stappen. Vooral Facedown schepte toen een beeld alsof de run nog maar net begonnen was.
Dat is het moment waarop er veel tegengas ontstond. Tenminste, zo herinner ik het me.
Je hebt wel ergens een goed punt hier. Ik zit meer in crypto vanwege mijn interesse voor technologie dan vanuit mijn interesse voor geld. Als IT architect moet ik dagelijks nadenken over toepassingen, use cases en de juiste onderliggende technologieën. En bij die laatste gaat het vaak fout.Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:34:
[...]
Grote kans dat als je jezelf goed inleest dat je tot de zelfde conclusie zou komen, en dan goed inleest dus niet alleen naar crypto ed en vet zijn eigen nieuws berichten kijken
[...]
Vroeger was altijd alles beter, koop jij vandaag nog XVG dan ?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ben benieuwd hoe het zo gaat tegen de resistance op 11.860sjorremans schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:08:
Moeten even de 11400 voorbij, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren
Je kan het als afbranden zien, ik post vaak toch wel info met bron vermeldingen erbij en waarom niet, als je dat niet wilt lezen en ziet als afbranden ok, verwacht dan ook niet dat je normale reacties terug krijgt.pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:07:
[...]
Ik kan me eigenlijk niet meer zo herinneren dat het over de koers of waarde ging, maar meer over de eigenschappen en partnerships van VEN. Ik weet het nog wel aardig goed, omdat ik toen ook al behoorlijk diep in VEN zat, en me inderdaad uitgebreid ingelezen had. Het staat me nog bij hoe frustrerend het was om tijd en energie te steken in uitgebreide posts hier, en die vervolgens op totaal ongefundeerde wijze (op niveau Slux zeg maar) afgebrand te zien worden. Ik ben daar al vrij snel mee gestopt, maar Facedown nam het nogal persoonlijk op in mijn ogen, en sprong er vol voor op de bres. Dat is hoe ik het me herinner.
... en reken maar dat de geschiedenis zich gaat herhalen. Als het alt-seizoen begint dan komt er weer volop nieuws en speculatie over deals en hoe goed e.e.a. zal gaan worden met munt X. Het zal me niks verbazen als VET richting de 1 dollar gaat puur op FOMO. En misschien kunnen al die rekt gasten die op de top XRP gekocht hebben dan ook eindelijk cashen.... maar nee, dat doen ze niet omdat ze op dat moment zo hysterisch zijn dat ze willen wachten tot 20 dollar of meer....Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:02:
[...]
Toen VEN rond de 8 dollar stond kwamen er veel vragen van nieuwkomers of het nog veel groeipotentie had en of het risicovol was om op dat moment nog in te stappen. Vooral Facedown schepte toen een beeld alsof de run nog maar net begonnen was.
Hij is druk aan het klussen:Bmfd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:06:
[...]
Hahahaha, them memories. We zijn nog geen 2 jaar verder, maar zou hij ondertussen al chillen in z'n kasteel? Ik gun het hem wel.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
gezien de verhouding dus soon naar de 6KJoebarRC schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:18:
Wat lijkt dit veel op 2017 zeg... (zeg dat voornamelijk uit ongeremde hoop)
[Afbeelding]
Op basis daarvan over 2.5 week de ATH en daarna een jaar rust
Prepare for the next ATH
Ik wacht nog steeds op de wick richting 6K
Haha, ja over 3 weken dus, wick naar 8k (stel je toch eens voor dat ik over 3 weken terug kan kijken naar dit bericht en kan knikken yep, had ik maar.....)
VET op 1 dollar, dan stuur ik je een foto van mij in mijn Porsche PanameraMrWilliams schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:13:
[...]
... en reken maar dat de geschiedenis zich gaat herhalen. Als het alt-seizoen begint dan komt er weer volop nieuws en speculatie over deals en hoe goed e.e.a. zal gaan worden met munt X. Het zal me niks verbazen als VET richting de 1 dollar gaat puur op FOMO. En misschien kunnen al die rekt gasten die op de top XRP gekocht hebben dan ook eindelijk cashen.... maar nee, dat doen ze niet omdat ze op dat moment zo hysterisch zijn dat ze willen wachten tot 20 dollar of meer....
Zo werkt het spel. Als je je daardoor laat meeslepen, raak je uiteindelijk zelf rekt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
jaa ben benieuwd, het moment dat die hele rode candle er is, en er duizenden BTC op de markt gedropt worden en er heel veel rekt gaanJoebarRC schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:23:
[...]
Haha, ja over 3 weken dus, wick naar 8k (stel je toch eens voor dat ik over 3 weken terug kan kijken naar dit bericht en kan knikken yep, had ik maar.....)
Prepare for the next ATH
Haha ja, die robot was inderdaad wel hilarischVerwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:19:
Ik weet nog dat VEN rond ATH stond en dat ze dat filmpje met die tag robot naar buiten brachten. God wat heb ik daar toen om gelachen... Bijna een miljard? marketcap toen. En een robot van marktplaars, een bus wd40 en wat ducttape.
Niet om VeChain te bashen hoor.
Was overigens wel een mooi voorbeeld hoeveel lucht er toen in zat, in bijna alle coins toen overigens.
sjorremans schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:08:
Moeten even de 11400 voorbij, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren
Telefooncal schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:58:
We naderen 10k in euro's op de BTC. Zijn er mensen die daarop nog profit nemen of verwacht je juist dat we alsnog verder stijgen? Tot nu toe altijd alleen bijgekocht en nog nooit verkocht.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Verwijderd
Wel meer dingen. Ik vond het ook mooi toen CL al zijn Litecoin's verkocht rond de top. Dat was toch ook best wel een pracht actie. Kun je ook lullen wat je wilt maar die heeft dik gecasht over de rug van zn followers.pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:27:
[...]
Haha ja, die robot was inderdaad wel hilarischMaar goed, ook wel begrijpelijk dat een start-up in de beginfase niet meteen een loods vol hightech machines heeft staan. Daarnaast is het Aziatisch, waardoor de marketing niet altijd helemaal aansloot bij onze Westerse stijl, met hun corny Thor hamer, dat was ook tenenkrommend. Maar als je daar doorheen kijkt, de whitepaper leest en de visie begrijpt, heeft het toch wel heel erg veel potentie. Dit is het laatste wat ik erover schrijf btw, voordat ik straks tot schiller wordt gebombardeerd
haha ja, het is een prachtig wereldje. Verge heb ik goede herinneringen aan, ik zat ook op notabene nieuwjaarsavond vastgeramd in het internet, wachtend op de release van Wraith (alleen die naam al, brrr). Maar Verge heeft me wel ontzettend dikke gains opgeleverd, en heb ze zelfs nu weer ingekocht, omdat het om 1 of andere reden een coin is die ik wel weer opnieuw zo'n vlucht zie maken.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:31:
[...]
Wel meer dingen. Ik vond het ook mooi toen CL al zijn Litecoin's verkocht rond de top. Dat was toch ook best wel een pracht actie. Kun je ook lullen wat je wilt maar die heeft dik gecasht over de rug van zn followers.
En Verge met die attack, toen de main def per ongeluk een hardfork doorvoerde...
Zoveel van die hilarische schandaaltjes.
Je vergeet te melden welke coins nog veel hoger stonden en die helemaal NIETS hebben laten zien. Dat TRX nog zo hoog staat qua bagholders of van Justin Sun is schandalig.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:19:
Ik weet nog dat VEN rond ATH stond en dat ze dat filmpje met die tag robot naar buiten brachten. God wat heb ik daar toen om gelachen... Bijna een miljard? marketcap toen. En een robot van marktplaats, een bus wd40 en wat ducttape.
Was overigens wel een mooi voorbeeld hoeveel lucht er toen in zat, in bijna alle coins toen overigens.
De BTC en BCH flippening die er even leek te komen maar ook heel snel weer voorbij was. toen Roger Ver nog de boeman was.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:31:
[...]
Wel meer dingen. Ik vond het ook mooi toen CL al zijn Litecoin's verkocht rond de top. Dat was toch ook best wel een pracht actie. Kun je ook lullen wat je wilt maar die heeft dik gecasht over de rug van zn followers.
En Verge met die attack, toen de main def per ongeluk een hardfork doorvoerde...
Zoveel van die hilarische schandaaltjes.
Doen we hier weer een: 'als je het niet met me eens bent dan ben je een idioot' en 'nuance? was da? nieh van die moeilijke woordjes gebruiken hoor'.Rookert25 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:39:
Iedereen die hier ook maar denkt dat VET een scam is maakt zichzelf volslagen belachelijk en leeft in een fantasiewereld.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Haha ik weet nog dat ik ergens rond april/mei 2017 over Verge las op nota bene dumpert.nl onder een filmpje van hoe Bitcoin werkt. Toen dacht ik, ah nou laat ik eens een gokje wagen, 150 euro aan XVG gekocht. Die ging vervolgens niet 1x, niet 2x, niet 5x, maar ongeveer 40x over de koppirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:35:
[...]
haha ja, het is een prachtig wereldje. Verge heb ik goede herinneringen aan, ik zat ook op notabene nieuwjaarsavond vastgeramd in het internet, wachtend op de release van Wraith (alleen die naam al, brrr). Maar Verge heeft me wel ontzettend dikke gains opgeleverd, en heb ze zelfs nu weer ingekocht, omdat het om 1 of andere reden een coin is die ik wel weer opnieuw zo'n vlucht zie maken.
Ik ben daar wel wat sceptischerpirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:27:
[...]
Haha ja, die robot was inderdaad wel hilarischMaar goed, ook wel begrijpelijk dat een start-up in de beginfase niet meteen een loods vol hightech machines heeft staan. Daarnaast is het Aziatisch, waardoor de marketing niet altijd helemaal aansloot bij onze Westerse stijl, met hun corny Thor hamer, dat was ook tenenkrommend. Maar als je daar doorheen kijkt, de whitepaper leest en de visie begrijpt, heeft het toch wel heel erg veel potentie. Dit is het laatste wat ik erover schrijf btw, voordat ik straks tot schiller wordt gebombardeerd
Het gaat vanaf het moment van de fabrikant tot de consument, alle tussenschakels kunnen in principe niets veranderen. En daarnaast is het voornamelijk juist voor elke schakel een zekerheid in de keten dat het product zuiver is. Bij sommige producten zou ik het best kunnen waarderen om te zien waar het vandaan komt, goede wijnen en auto's bijvoorbeeld. Laat staan de doorverkopers, douaniers etclighting_ schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:52:
[...]
Ik ben daar wel wat sceptischer
Je moet de tag scannen en wat krijg je te zien? Plaatjes? inhoud over de verwerking?
Ze consument leest de verpakking niet eens. Laat staan dit allemaal nog eens lezen van de blockchain.
En ook wie zegt dat wat in de blockchain staat ook werkelijk zo is? Bij invoer kunnen ze het nog steeds manipuleren. Maar we gaan het allemaal wel zien
[ Voor 8% gewijzigd door Malawolar op 25-06-2019 10:56 ]
Haha ja, ik heb Verge ook gehad van praktisch 0 tot bizar hoog, in eerste instantie een wilde gok, geïnspireerd door ik geloof iemand op youtube. De glans ging er voor mij een beetje af toen ik erachter kwam dat er 1 hoofd-dev aan het project werkte, die ook nog eens een voortand mistte, wat het echt goed deed in interviewsMalawolar schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:50:
[...]
Haha ik weet nog dat ik ergens rond april/mei 2017 over Verge las op nota bene dumpert.nl onder een filmpje van hoe Bitcoin werkt. Toen dacht ik, ah nou laat ik eens een gokje wagen, 150 euro aan XVG gekocht. Die ging vervolgens niet 1x, niet 2x, niet 5x, maar ongeveer 40x over de kop. Uiteindelijk met DCA-outten ongeveer 1500 euro mee gepakt, zeker niet slecht. Op de top had ik zo'n 6000 euro kunnen hebben als het in 1x verkocht werd, maar alsnog leuke gains
.
Was de "creator" niet die gast in Florida waarvan het opeens uitkwam dat hij een verleden had als oplichter? En die p***hub deal.pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:56:
[...]
Haha ja, ik heb Verge ook gehad van praktisch 0 tot bizar hoog, in eerste instantie een wilde gok, geïnspireerd door ik geloof iemand op youtube. De glans ging er voor mij een beetje af toen ik erachter kwam dat er 1 hoofd-dev aan het project werkte, die ook nog eens een voortand mistte, wat het echt goed deed in interviewsuiteindelijk gelukkig ook best wat aan overgehouden, hoewel dat wel meer had kunnen zijn geweest, had ik op het perfecte moment verkocht, maar ja. Niettemin doet Verge momenteel geloof ik wel aardige dingen, er werken meer mensen aan het project, transacties gaan bijna instant snel, best wel wat partnerships hoewel veel daarvan kleine spelers zijn, en Wraith werkt zowaar, haha. Het is mijn eerste coin-liefde, en zou het prachtig vinden om juist op die coin nog eens zo'n ritje te mogen maken.
Ik denk in ieder geval niet dat ik ooit nog zo'n gem op de kop zal tikken. En ik heb het idee dat veel mensen teveel hopen op een nieuwe parel en daarom altcoin-boom. Ik denk persoonlijk dat die er niet meer gaat komen zoals die er was, op een hele grote uitzondering na. Enige alts waar ik redelijk in zit zijn ADA, IOTA, HOT (maar daar heb ik spijt van inmiddels) en GET.pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:56:
[...]
Haha ja, ik heb Verge ook gehad van praktisch 0 tot bizar hoog, in eerste instantie een wilde gok, geïnspireerd door ik geloof iemand op youtube. De glans ging er voor mij een beetje af toen ik erachter kwam dat er 1 hoofd-dev aan het project werkte, die ook nog eens een voortand mistte, wat het echt goed deed in interviewsuiteindelijk gelukkig ook best wat aan overgehouden, hoewel dat wel meer had kunnen zijn geweest, had ik op het perfecte moment verkocht, maar ja. Niettemin doet Verge momenteel geloof ik wel aardige dingen, er werken meer mensen aan het project, transacties gaan bijna instant snel, best wel wat partnerships hoewel veel daarvan kleine spelers zijn, en Wraith werkt zowaar, haha. Het is mijn eerste coin-liefde, en zou het prachtig vinden om juist op die coin nog eens zo'n ritje te mogen maken.
Er staat hierboven ergens een linkje en via dat linkje kun je filmpje kijken over hoe de chinese consument met een beetje geld shopt en ja die scannen met een app elk product om te zien waar het vandaan komt en wat er precies in zit.lighting_ schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:52:
[...]
Je moet de tag scannen en wat krijg je te zien? Plaatjes? inhoud over de verwerking?
Ze consument leest de verpakking niet eens. Laat staan dit allemaal nog eens lezen van de blockchain.
En ook wie zegt dat wat in de blockchain staat ook werkelijk zo is? Bij invoer kunnen ze het nog steeds manipuleren. Maar we gaan het allemaal wel zien
Hoe verleidelijk het toch maar weer is om hierop te reageren blijkbaarlighting_ schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:52:
[...]
Haha exact hetzelfde hier! Nog nooit zo vroeg en snel op mijn telefoon gekeken op 1 januari.pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:35:
[...]
ik zat ook op notabene nieuwjaarsavond vastgeramd in het internet, wachtend op de release van Wraith (alleen die naam al, brrr).
Haha nee, die gast die ze tot in Florida achtervolgd hebben dat was een shiller van BitconnectDanster schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:58:
[...]
Was de "creator" niet die gast in Florida waarvan het opeens uitkwam dat hij een verleden had als oplichter? En die p***hub deal.
Ik was het van plan geweest - als ik boven een bepaald aantal Bitcoins kwam of boven een bepaalde waarde in euro's (wat weer gebaseerd was op dat zelfde aantal Bitcoins bij een koers van 10.000 euro) wilde ik verkopen. Bij die waarde in euro's zou ik inmiddels al wel geweest zijn, als Cryptopia niet was verdwenen met een derde van mijn portfolio...Telefooncal schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:58:
Haha ja dat was geweldig. Die robotarm die nfc tags in een bakje flikkerde in tergend traag tempo. En de ven believers (no offense) schreeuwden vanaf de daken hoe geweldig het wel niet was. Man man wat was het super om zo'n bubbel van dichtbij mee te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:19:
Ik weet nog dat VEN rond ATH stond en dat ze dat filmpje met die tag robot naar buiten brachten. God wat heb ik daar toen om gelachen... Bijna een miljard? marketcap toen. En een robot van marktplaats, een bus wd40 en wat ducttape.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Haha ja die winterjas, in tropisch Singapore was dat volgens mij haha. Uiteindelijk nooit erachter gekomen waar dat precies op sloeg, maar het zag er wel raar uit jaAtlAntA schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:07:
[...]
Haha ja dat was geweldig. Die robotarm die nfc tags in een bakje flikkerde in tergend traag tempo. En de ven believers (no offense) schreeuwden vanaf de daken hoe geweldig het wel niet was. Man man wat was het super om zo'n bubbel van dichtbij mee te maken.
Was het het ook niet Vechain die die lobby dame in winterjas aan het bureau hadden zitten?
En de samenwerking met BMW 😂 werd toen gebracht als iets heel groots. Maar bleek niks te zijn.AtlAntA schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:07:
[...]
Haha ja dat was geweldig. Die robotarm die nfc tags in een bakje flikkerde in tergend traag tempo. En de ven believers (no offense) schreeuwden vanaf de daken hoe geweldig het wel niet was. Man man wat was het super om zo'n bubbel van dichtbij mee te maken.
Was het het ook niet Vechain die die lobby dame in winterjas aan het bureau hadden zitten?
[ Voor 6% gewijzigd door k1978 op 25-06-2019 11:32 ]
Hmm, dat tether blijft ook maar een dingetje
Heb jij al een PB van walmart gezien ? ben wel benieuwd naar, welke use case bedoel je ? dat LTC als betaal middel gebruikt wordt ?Machlah schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:42:
Dus zelfs een partnership met Walmart en een geldige use-case word hier lacherig over gedaan
Stond ook het linkedin profiel van een gast van PwC.Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:45:
[...]
Heb jij al een PB van walmart gezien ? ben wel benieuwd naar, welke use case bedoel je ? dat LTC als betaal middel gebruikt wordt ?![]()
Nee, maar wel een bericht van Tom Foth, Senior Director Emerging Technology Labs van PWC. Goed genoeg voor Slux? Officiele persbericht zit eraan te komen.Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:45:
[...]
Heb jij al een PB van walmart gezien ? ben wel benieuwd naar, welke use case bedoel je ? dat LTC als betaal middel gebruikt wordt ?![]()
Ik probeer het van 2 kanten te bekijken. Ik vind dat er hier vaak wel wat te kritisch naar serieuze projecten word gekeken. Is het reeel om een persbericht van Walmart te verlangen? En hoe zou zo een bericht er voor jou dan uit moeten zien?Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:45:
[...]
Punt is een beetje dat elk nieuwtje van vet direct schraal gegangraped wordt door een groepje believers met dikke kloppende aders in de nek, schuimende mondhoeken en grotere pupillen dan een volledig doorgesnoven gabber.Machlah schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:42:
Dus zelfs een partnership met Walmart en een geldige use-case word hier lacherig over gedaan
Een volwaardig partnership zal het waarschijnlijk niet worden, dat is ook niet het streven hier denk ik. Maar het is geen kwestie van 'gaan in de toekomst', meerdere producten worden al getraceerd op de blockchain van VET op dit moment. Ze zijn al live, dus wel degelijk use-case. Los van VET denk ik dat dit voor de hele crypto scene een mooie stap is in de juiste richting, nu we langzaam overgaan van speculatie naar daadwerkelijk gebruik.Crypts schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:57:
[...]
Punt is een beetje dat elk nieuwtje van vet direct schraal gegangraped wordt door een groepje believers met dikke kloppende aders in de nek, schuimende mondhoeken en grotere pupillen dan een volledig doorgesnoven gabber.![]()
Vechain gaat de blockchain technologie leveren, dat zegt het bericht. Niet meer en niet minder dus het kan zo zijn dat ze als volwaardig partner samen gaan werken maar het kan ook zo zijn dat Walmart zijn eigen blockchain op basis van vet op gaat zetten en alles daar tussen in.![]()
Oftewel, leuk om te zien en goed voor crypto maar het is dus even afwachten in welke vorm.
Klopt en aan beide kanten heb je die extremen van vet lovers en vet haters. Als ik het een beetje goed lees draait het allemaal al op vet. Verklaard ook dat het aantal tx op de VET main net.Crypts schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:57:
[...]
Punt is een beetje dat elk nieuwtje van vet direct schraal gegangraped wordt door een groepje believers met dikke kloppende aders in de nek, schuimende mondhoeken en grotere pupillen dan een volledig doorgesnoven gabber.![]()
Vechain gaat de blockchain technologie leveren, dat zegt het bericht. Niet meer en niet minder dus het kan zo zijn dat ze als volwaardig partner samen gaan werken maar het kan ook zo zijn dat Walmart zijn eigen blockchain op basis van vet op gaat zetten en alles daar tussen in.![]()
Oftewel, leuk om te zien en goed voor crypto maar het is dus even afwachten in welke vorm.
Er komen een paar mensen hier over alsof ze nog in twijfel trekken dat gras groen is.Crypts schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:49:
[...]
Doen we hier weer een: 'als je het niet met me eens bent dan ben je een idioot' en 'nuance? was da? nieh van die moeilijke woordjes gebruiken hoor'.![]()
Volgens mij zegt niemand dat vet een scam is... Enige kanttekeningen kunnen en mogen wel geplaatst worden toch?
In beide kampen ;-)Rookert25 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:08:
[...]
Er komen een paar mensen hier over alsof ze nog in twijfel trekken dat gras groen is.
Op CB is de €10k al twee keer aangetikt.AtlAntA schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:15:
Potverdikke nog maar 6 euro van de €10k af.
in de echte wereld is het heel normaal om een PB uit te sturen met zulke dingen, als voorbeeld XRP vorige week met money gram, stond op beide websites vermeld, dat kan ik serieus nemen.Machlah schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:56:
[...]
Ik probeer het van 2 kanten te bekijken. Ik vind dat er hier vaak wel wat te kritisch naar serieuze projecten word gekeken. Is het reeel om een persbericht van Walmart te verlangen? En hoe zou zo een bericht er voor jou dan uit moeten zien?
Er is door wal-mart al eerder onderzoek gedaan naar deze use-case zie: https://www.hyperledger.o...ations/walmart-case-study
Hier staat ook uitgelegd wat de use-case is.
LTC mag je shillen maar heeft hier verder niks mee te maken tocch
[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 25-06-2019 12:31 ]
Verwijderd
Ik ben zelf een fan van NANO en heb een (kleine) bag die ik hodl tot het eind der tijden.HaruHaru schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:50:
Mag ik jullie mening over het volgende:
Ik zoek 1 extra muntje om te hodlen en zit te denken aan NANO. Wat vinden jullie van NANO of hebben jullie een munt wat meer toekomst bied dan NANO (beetje zelfde prijs klasse op dit moment)?
Ben beetje aan het oriënteren en ja I know, DYOR etc etc etc, maar meningen zijn altijd welkom.
Haha, ik zit sinds gisteren pas weer in BTC voor een deeltje en sta 4% in de plusXA4DB schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:20:
Best speciaal om Bitcoin in mijn HODL-wallet op groen te zien staan. Dat is al wel heeeeeeel lang geleden.
(al de rest in de wallet staat nog wel dik in het roodDe nadelen van instappen in december 2017
)
Gelukkig doe ik het beter met mijn trade-wallet
Thanks. Ja zelf zit ik ook aan een kleine bag te denken om te hodlen tot eind der tijden (ongeveer een jaartje of 4)Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:30:
[...]
Ik ben zelf een fan van NANO en heb een (kleine) bag die ik hodl tot het eind der tijden.
Het is in mijn optiek een oldscool betalings crypto in een mooie techniek gewikkeld. Geen toeters en bellen, weinig poespas.
Simplistisch en efficiënt, het werkt gewoon allemaal super smooth. Ik zie er wel wat in.
Of het ooit echt iets gaat worden weet ik niet. Moet zeggen dat ik inmiddels wel teleurgesteld ben in de prijs, ik had met deze BTC stijging veel meer verwacht van NANO.
Staat relatief laag, maarja er kan prima nog 99,999999% af.
Denk met name de $11.4K maar voor ons is die €10k natuurlijk ook leuk.
Verwijderd
Het gevaar met een simpele coin als NANO is dat wanneer er een technisch superieure coin uitkomt het zo goed als afgelopen is voor NANO.HaruHaru schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:46:
[...]
Thanks. Ja zelf zit ik ook aan een kleine bag te denken om te hodlen tot eind der tijden (ongeveer een jaartje of 4)
Zat te twijfelen tussen IOTA of NANO. Beide zie ik wel wat in.
XRPHaruHaru schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:46:
[...]
Thanks. Ja zelf zit ik ook aan een kleine bag te denken om te hodlen tot eind der tijden (ongeveer een jaartje of 4)
Zat te twijfelen tussen IOTA of NANO. Beide zie ik wel wat in.
Dat blijft toch grappig om te lezen: 'de bitcoins zijn op'.
Uhmm ik heb exact 1 btc te koop voor €45000.Crypts schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:15:
[...]
Dat blijft toch grappig om te lezen: 'de bitcoins zijn op'.![]()
Als indicatie wel aardig overigens. Zijn er niet meer van dit soort partijen maar dan wat groter georiënteerd? Bedoel dus specifiek 'resellers' die hun voorraad BTC openbaar tonen.
Ja dat dus maar dan in Bitonic vorm en wat internationaler georiënteerd.AtlAntA schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:18:
[...]
Uhmm ik heb exact 1 btc te koop voor €45000.
Zoiets?
Nee dat is niet goed genoeg voor Sluxpirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:53:
[...]
Nee, maar wel een bericht van Tom Foth, Senior Director Emerging Technology Labs van PWC. Goed genoeg voor Slux? Officiele persbericht zit eraan te komen.
Had ik ook gevonden, maar gaat het hier niet om Walmart USA ?Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:21:
[...]
Nee dat is niet goed genoeg voor SluxDat is nog altijd maar de kant van VET.
Heb je ook een bron dat het officiele PB eraan zit te komen ?
Kan jij me uitleggen wat ze precies gaan doen aangezien IBM al jaren samenwerkt met walmart, de infrastructuur heeft liggen en het ook al heeft draaien, er wordt zelfs gelinkt naar een case
https://www.hyperledger.o...ations/walmart-case-study
https://www-01.ibm.com/ev...for%20Food%20Safe%202.pdf
https://www.businessinsid.../?international=true&r=US
Filmpje
https://mediacenter.ibm.c...tform/1_b3n798xc/98867192
Walmart China en JD.com
https://www.forbes.com/si...with-fortune-500s-jd-com/
Als je even googled kom je ook diverse links en filmpjes tegen van IBM en Walmart., die precies het zelfde doen, en al jaren, net als een BMW al ruim een jaar de app heeft die VET nu gaat ontwikkelen..
Het persbericht moet nog komen maar het event waarop dit aangekondigd is, is al geweest en werd georganiseerd door Walmart China en de CCFA in Beijing. 23 producten worden al getraced op de blockchain en dat worden er 100 aan het eind van dit jaar zie: https://medium.com/vechai...n-technology-b1443e0e079cSlux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:21:
[...]
Nee dat is niet goed genoeg voor SluxDat is nog altijd maar de kant van VET.
Heb je ook een bron dat het officiele PB eraan zit te komen ?
Kan jij me uitleggen wat ze precies gaan doen aangezien IBM al jaren samenwerkt met walmart, de infrastructuur heeft liggen en het ook al heeft draaien, er wordt zelfs gelinkt naar een case
https://www.hyperledger.o...ations/walmart-case-study
https://www-01.ibm.com/ev...for%20Food%20Safe%202.pdf
https://www.businessinsid.../?international=true&r=US
Filmpje
https://mediacenter.ibm.c...tform/1_b3n798xc/98867192
Walmart China en JD.com
Als je even googled kom je ook diverse links en filmpjes tegen van IBM en Walmart., die precies het zelfde doen, en al jaren, net als een BMW al ruim een jaar de app heeft die VET nu gaat ontwikkelen..
[ Voor 3% gewijzigd door pirodr01 op 25-06-2019 13:31 ]
Wat ik lees is het ook China,Machlah schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:27:
[...]
Had ik ook gevonden, maar gaat het hier niet om Walmart USA ?
XRP zal er wel zijn, ik heb een zeer kleine bag van. niet veel interesse om XRP te hodlen. Ik denk echter niet dat de munt van Ripple veel zal doen later. Zijn techniek heb ik niets tegen.Klaas25 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:00:
[...]
XRP1 van de bittere weinigen die er over paar jaar nog steeds zal zijn. En ja in de top.
Hm ja inderdaad....Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:30:
[...]
Wat ik lees is het ook China,
https://www-03.ibm.com/press/us/en/pressrelease/53013.wss
[ Voor 28% gewijzigd door Machlah op 25-06-2019 13:41 ]
Zou dezelfde route zijn als DNV GL die hun certificaten door Deloitte laatst lieten overzetten naar VET. Persbericht van Walmart en JD en IBM stamt uit 2017, kan prima zijn dat het wijzigt.Machlah schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:37:
[...]
Hm ja inderdaad....
Uit de reddit comments geplukt:
RUMOURS: IBM have chosen VeChain to migrate them from their private hyperledger blockchain, to a public chain, and they now have infrastructure to migrate any hyperledger client who may potentially want to go public chain, to VeChain? (From the VeChain daily)
Het is toch raar als je eerst als die berichten leest en dan VET met het zelfde verhaal komt ?pirodr01 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:28:
[...]
Het persbericht moet nog komen maar het event waarop dit aangekondigd is, is al geweest en werd georganiseerd door Walmart China en de CCFA in Beijing. 23 producten worden al getraced op de blockchain en dat worden er 100 aan het eind van dit jaar zie: https://medium.com/vechai...n-technology-b1443e0e079c
Of zou dit event ook een hoax zijn denk je? Goed lijkende acteurs, een podium inrichten en gaan met die banaan. Ik weet ook niet precies hoe IBM in dit verhaal past, maar dat maakt dit geen mindere prestatie.
Dit lijkt erop te duiden dat beide chains aan elkaar gelinkt kunnen/zullen gaan worden?
https://twitter.com/sunsh.../1143359380861177856?s=20
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq