Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:48:
[...]
Je weet hoe ver ik al ga om voedselbonnetjes te verzamelen hé
Ik zou nog wel wat XVG en VET kopen om het echt af te maken, ik zie toch wel 2 echte pareltjes ertussen zoals XLM en NANO.
Gooi er wat BTC, ETH, bij en dan heb je wel een grote kans dat het iets bij trekt imo, BNB ook geen slechte keus.
ik verwacht zelf nog wel wat van NANO, maar dat zal wel een 10 jaren plan worden.
Zie de edit. BTC is inmiddels ruim 43% van de PF. BNB over de 20%.
Ik zie wel wat er met de rest gebeurd. Als de meeste compleet afsterven boeit het me weinig. Het is allemaal afgeschreven geld wat prima gemist kan worden. Is dat een slimme strategie? Nee. Kost het me veel tijd? Helemaal niets
Zie het als een staatslot, er kan altijd een mooie prijs tussen zitten, een beetje hopium erbij en je hebt het gevoel dat er ooit misschien wat rijpe vruchten in de vorm van zakken euro's in je schoot vallen. En wat heb je nu aan geld als je er niet een beetje fun mee kunt beleven.
Ik heb bijvoorbeeld een vrijgezelle collega van een jaar of 54 die samen met zijn broer nog thuis woont bij moeders. Die pot alles op, investeerd niets, doet niets, geen vakanties, niet uit eten, niets. Zou zoals hij nu leeft al kunnen stoppen met werken, maar dat wil ie ook niet, want heeft gewoon geen leven buiten de zaak om.
Alleen wat rondjes rijden met zijn broer op de vrachtwagen in de vakantie.
Die gaat op een gegeven moment gewoon dood en laat dan een dikke bankrekening achter.
Wat is dan de definitie van rijkdom?