[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.008 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ivibes schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:47:
[...]

Ik zit al een half uur op de plee, ook best wel long dus....
[YouTube: Wat kinderachtig. Godverdomme]

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 24-06-2019 19:14 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
HODL!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D90vxHgWwAEgZPe.jpg

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 21:19

gws24

Thinking is hard!

edit: lol, leer een grafiek lezen gws24. Bij deze prijs zou ik miljonair zijn *O*

[ Voor 31% gewijzigd door gws24 op 24-06-2019 19:57 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:16

ScreamGT

joejoe

Kreeg net een alarmerend mailtje van Binance. Gelijk de stappen uitgevoerd in de mail zelf! :+ 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ehQ6zVk.jpg

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ScreamGT schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:03:
Kreeg net een alarmerend mailtje van Binance. Gelijk de stappen uitgevoerd in de mail zelf! :+ 8)7

[Afbeelding]
Ik vraag me af hoe ze aan je mail komen ? zullen ze dat ook gestolen hebben met die hack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Slux schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:07:
[...]

Ik vraag me af hoe ze aan je mail komen ? zullen ze dat ook gestolen hebben met die hack?
Weinig kans. Heb deze mail zelf ook niet gehad. Denk dat dit komt door ergens anders iets met crypto te doen en daar je mail achter te laten. Misschien van die giveaways ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:18
[...]

Misschien wel gewoon uit een van de talloze eerdere crypto-gerelateerde email dumps. Ik krijg met grote regelmaat emails voor bitcointalk@anboni.nl wat vele jaren geleden gelekt moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

[...]

Vrijgekomen van een hack via het forum: bitcointalk.org. Destijds kunnen uitzoeken via have I been pwned?! Zo af en toe krijg je weleens zo een mailtje binnen, benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk in trappen. |:(

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ScreamGT schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:11:
[...]
benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk in trappen. |:(
Je kan het adres in de gaten houden. Is alleen de vraag of ze 1 adres gebruiken of verschillende adressen. Kan mij voorstellen dat ze bijvoorbeeld per 100 mails een bepaald adres pakken ipv 1 adres voor 100.000 mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Naast dat eigenlijk niemand in zo'n mail zou moeten trappen omdat het een obvious fake is, kun je natuurlijk in Binance een anti-phishing code instellen dus dan spot je hem er sowieso wel uit :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
@Taro je signature is echt geniaal :)
I‘m not buying $BTC, I‘m selling fiat

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
En Slux koop weer wat LTC bij om te middelen.

Als die onder de 116 schiet pak ik mijn verlies

[ Voor 36% gewijzigd door Slux op 24-06-2019 20:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/056/itsover1000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 21:51
Ik zet mn sell order alvast klaar! Zal hem aan de veilige kant doen dus dat wordt 300K, dan weet ik zeker dat het goedkomt

[ Voor 16% gewijzigd door Bartske op 24-06-2019 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
That's it. Ik ben all in! Weg met de banken! Al mijn spaargeld in btc!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgen323
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 20:42
Pelox schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:10:
[...]

Had je dat nog niet dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Nee, was maar 50%... -O-

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Pelox schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:10:
[...]

Wacht wel ff tot na deze dip he ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 22:12
Hoop dat iedereen zijn winst pakt op alts want binnenkort zijn ze .01/ETH en .005/LTC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ben benieuwd :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cCFz9TpZJcpOatUSBIDRpo1k/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
The Redman schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:29:
Hoop dat iedereen zijn winst pakt op alts want binnenkort zijn ze .01/ETH en .005/LTC :+
Bron is facebook zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Ik heb weinig verstand van TAs maar is dit niet een erg grof getekend driehoekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:40:
[...]

Ik heb weinig verstand van TAs maar is dit niet een erg grof getekend driehoekje?
Is het ook, maar nog steeds wel nuttig. Het belangrijkste zijn eigenlijk de 3 candle's die er uit komen, maar op de langere timeframe toch weer er onder sluiten en flinke selloffs zijn. Alle vorige ascending triangles zijn omhoog uitgebroken, maar of deze dat doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
PilatuS schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:44:
[...]

Is het ook, maar nog steeds wel nuttig. Het belangrijkste zijn eigenlijk de 3 candle's die er uit komen, maar op de langere timeframe toch weer er onder sluiten en flinke selloffs zijn. Alle vorige ascending triangles zijn omhoog uitgebroken, maar of deze dat doet ?
Laat ze de 10k nog maar een keer van boven testen. Ik wil eigenlijk wel bijkopen, maar zo laag mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Laat maar even doorgaan zo. Stond op verlies op mijn alts maar elke keer dat 'ie omhoog en weer terug omlaag gaat komen de alts ietsje hoger terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
[...]

Ok, thanks voor de uitleg.

Ondertussen even mijn shitcoin bags aan het legen, ben er wel klaar mee!

[ Voor 8% gewijzigd door Machlah op 24-06-2019 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 22:12
Slux schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:39:
[...]

Bron is facebook zeker ?
Nee twitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Zitten jullie all in op btc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
BNB, BTC, LTC, USDT en nog een paar andere

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als Bitcoin nu naar beneden breekt en de alts meesleurt in het massagraf kan ik de tent wel sluiten _O- Ben inmiddels sinds de run vanaf 4k zo'n 30 tot 40% BTC waarde verloren.

Had dit echt niet verwacht, dat de alts zo zouden achterblijven.

Vooral NANO en GVT hebben mijn hart gebroken. Het voelt een beetje alsof je onverwachts vroeger klaar bent met werken en als verrassing wat eerder thuiskomt, en al je alts aantreft in bed met Crypto Ed.

Het zal mij benieuwen wat er gaat gebeuren tussen nu en december. Wel spannend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:55:
[...]

Als Bitcoin nu naar beneden breekt en de alts meesleurt in het massagraf kan ik de tent wel sluiten _O- Ben inmiddels sinds de run vanaf 4k zo'n 30 tot 40% BTC waarde verloren.

Had dit echt niet verwacht, dat de alts zo zouden achterblijven.

Vooral NANO en GVT hebben mijn hart gebroken. Het voelt een beetje alsof je onverwachts vroeger klaar bent met werken en als verrassing wat eerder thuiskomt, en al je alts aantreft in bed met Crypto Ed.

Het zal mij benieuwen wat er gaat gebeuren tussen nu en december. Wel spannend!
Zitten in hetzelfde zinkende schip Jaapio, al met de laatste run wat minder verloren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
% BTC HODL tot minimaal 2021
% Overig >> LTC, NEO, ADA & ETH

[ Voor 3% gewijzigd door mengenli op 24-06-2019 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Machlah schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:58:
[...]

Zitten in hetzelfde zinkende schip Jaapio, al met de laatste run wat minder verloren.
Sterkte maat.

Wie weet gaat deze run de geschiedenis in als de Bitcoin bullrun, waarbij alle alts rekt gingen. Straks staat BTC 300k en NANO nog steeds 1,50 _O-

Fml.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:55:
[...]

_/-\o_ geniaal!

Edit:
Traden met Alts mag, maar met mezelf afgesproken dat ik sowieso voor het slapen gaan steeds weer terug ga naar BTC of USDT...

[ Voor 15% gewijzigd door iVibes op 24-06-2019 23:06 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Afgelopen zomervakantie heb ik nogal wat zitten handelen met Zill, HOT, etc... Heeft me eigenlijk teveel tijd gekost maar was wel gezellig hier.

Aankomende vakantie lekker drie weken weg en 100% focus op gezin, familie en vrienden en het leven vieren! Wat nu? Lekker 20% IOTA verpatsen voor BTC en god zegen de greep? Mocht IOTA pieken dan is het fijn, mocht BTC zijn run verder doorzetten dan is het fijner.. Mochten BTC en IOTA blijven hangen of inkakken dan... Tja, dan vier ik het leven gewoon verder met bovengenoemde personen (en af en toe met jullie *; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Je zou zeggen dat een sideways gaande BTC wel wat leven in de brouwerij zou roepen. Maar het nieuwe geld is niet zo geïnteresseerd in altcoins denk ik. Hooguit een beetje ETH hier en daar. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Malawolar schreef op maandag 24 juni 2019 @ 23:15:
Je zou zeggen dat een sideways gaande BTC wel wat leven in de brouwerij zou roepen. Maar het nieuwe geld is niet zo geïnteresseerd in altcoins denk ik. Hooguit een beetje ETH hier en daar. :O
Op ETH inderdaad nog een ritje kunnen maken. All-in op 0,028005 en weer uitgestapt op 0,028358....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepTwitch
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-09 12:11
Ik lees hier veel over welke trades worden gemaakt en coins worden verkocht, maar ik ben wel benieuwd welke coins jullie nog voor de HODL hebben puur omdat je in het product gelooft en niet voor de snelle winst?

Ik heb een redelijke stash ENG (enigma) omdat ik denk dat als smart contracts en dergelijke echt omarmt worden ze ook privacygevoelige informatie moeten kunnen verwerken en daar is ENG een platform aan het bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
SleepTwitch schreef op maandag 24 juni 2019 @ 23:20:
Ik lees hier veel over welke trades worden gemaakt en coins worden verkocht, maar ik ben wel benieuwd welke coins jullie nog voor de HODL hebben puur omdat je in het product gelooft en niet voor de snelle winst?
BTC, ETH, LTC, XMR.
Die laatste twee zijn echt goedkoop omgerekend naar BTC, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
voor de HODL hebben puur omdat je in het product gelooft en niet voor de snelle winst?
Dat ligt er aan wie je het vraagt :P Voor de een is dat dan de meest geweldige coin ooit die nieuwe ATH's gaat maken en voor de ander is dezelfde coin een shitcoin die naar 0 gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 24-06-2019 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Ik heb een redelijke stash ENG (enigma) omdat ik denk dat als smart contracts en dergelijke echt omarmt worden ze ook privacygevoelige informatie moeten kunnen verwerken en daar is ENG een platform aan het bouwen.
IOTA, BNB & BTC voor aankomende zomer. Daarna weer 100% IOTA *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Deze is toch ook wel erg mooi :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yjUoiCkmdFTjoQ42XhLDxJFM/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Holoshit!

Edit: of is het alleen mijn delta app die raar doet.. Ik zie ineens een flinke spike, maar op binance en andere exchanges zie ik weinig beweging bij Holo..

[ Voor 95% gewijzigd door Pelox op 24-06-2019 23:48 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Malawolar schreef op maandag 24 juni 2019 @ 23:15:
Vraag me af in hoeverre deze run door
nieuw geld is veroorzaakt en in hoeverre mensen van alts naar BTC zijn gegaan. Heeft het binance US nieuws niet een stuk bijgedragen aan de laatste BTC run, of zou BTC sowieso al zijn gegaan??

En nu... wachten op nieuw geld of nog meer mensen die alts vaarwel zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik begin 11k moe te worden.

Weg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja de alts blijven momenteel achter maar waarom lees ik zo veel negatieve shit daarover hier? Sure ik begrijp het wel. Ik had het ook liever anders gezien. Maar de alts trekken echt nog wel bij. Daar zit ik echt niet over in. Enige wat belangrijk is nu is geduld hebben tot het zo ver is en niet nu de domme beslissing maken om toch maar je vooraf bepaalde strategie in een opwelling aan te passen. Sure je kunt je alts eruit gooien voor BTC maar dan pak je procentueel veel minder straks als je morgen wakker wordt (bij wijze van) en de alts hebben ineens ff 60% procent gepumpt. Want zo gek kan het dan gaan hè vergis je er niet op.

Edit: je merkt het nu alweer; men maakt vooraf besluiten om voor de lange termijn alts te kopen en zodra er dan beweging in de markt komt en het blijft allemaal wat achter dan moeten de alts er in eens uit. Oftewel er was dus eigenlijk helemaal geen lange termijn visie :p daarom maak ik mij er ook maar niet druk om. Mijn alts komen nog wel aan de beurt.

[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 25-06-2019 01:41 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Een hoop alts zullen vast weer prachtige runs gaan maken, maar het zijn wel andere tijden.

Stel je bent een Henk en je wil gaan kopen. Tijdens de vorige bullrun zag je alts ATH's na ATH's maken. Als je nu naar de charts kijkt staat alles zwaar in het rood en blijft het maar zakken, helemaal in BTC. De kudde koopt heel graag wanneer alles extreem groen is, dus is het de vraag wat de alts moeten laten zien wil de kudde gaan kopen. De meeste alts staan extreem ver van hun ATH's af en laten al maanden rood zien. Een mooie run maken dat zal sowieso wel gebeuren, maar nieuwe ATH's ? Dat gaat niet zomaar even gebeuren en al helemaal niets voor alle alts. Ik durf zelfs te zeggen dat genoeg alts hun ATH's niet meer gaan zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Henk koopt gewoon wat goedkoop is. Die wil veel munten voor weinig. Prima tijden voor Henk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Lmao wie heeft het account Henk en Ingrid aangemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk en Ingrid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 16:57
Henkie heeft net twee accounts op bitmex gemaakt(Gelinkt dus instant en free transfer, met approval van bitmex uiteraard).
Dus we kunnen en shorten en longen tegelijk (zeg ik dat goed ?) Henk en ik hebben nu BNB, LTC( binance met margin trader bot) en natuurlijk BTC, zo'n 40% gok ik, gr. Ingrid.
C'est moi (Henkie)

[ Voor 4% gewijzigd door Henk en Ingrid op 25-06-2019 03:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 03:24:
Lmao wie heeft het account Henk en Ingrid aangemaakt!
Ik gok @Verwijderd . :+

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henk en Ingrid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 16:57
Nope,
Ook al mogen wij alletwee (maar enigszins schizo dus eigenlijk alleen) zijn humor graag, wij zijn al aan het lezen sinds 2016 en al langer lid van tweakers maar hebben eigenlijk een beetje last van agorafobie, zelfs online,helaas, vandaar.
Gr. Henk en Ingrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Is iemand toevallig al een Cardano node aan het draaien? Ben wel benieuwd naar de ervaringen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas niet mijn werk. Maar die account is wel een pareltje!

In crypto termen: als @Henk en Ingrid een coin was had ik er 500 tegenaan gegooid.

Ik verdenk juist @Chris.nl >:) vanwege sommige vocabulaire uitspattingen.

Maar hoe dan ook een bazen actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 07:26
Goedemorgen yes alts weer groen zelfs vet stijgt.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 25-09 21:16

Bloodclot

Jawier!

Walmart + Vechain. Niet slecht. Leuk om je pf 30% te zien groeien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Bloodclot schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 06:27:
Volgens mij heb ik nieuws niet gevolgd.
Trouwens weet iemand meer over vet, ooit gelezen dat ze vet langzaam willen laten groeien, dus als explosief groeit er bepaalde mechanisme in zit om tegen te gaan.

Kan me voorstellen dat als vet mocht het ooit 1 dollar worden dat ze niet willen hebben dat iedereen ze verkoopt en de bag holders segmenteerd.

I de zin net werk minder sterk wordt.

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bloodclot schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 06:27:
Waarschijnlijk bedoel je 30% minder verlies te zien, mag ook wel na met de slechtst presterende coin in de top 50 ;)

Edit
Heel bijzonder trouwens want IBM werkt al +/-3 jaar met walmart.
Walmart has worked with IBM since 2016
Bron
https://www.zdnet.com/art...in-for-food-traceability/

Goede keus om LTC en bcash te kopen gister

[ Voor 21% gewijzigd door Slux op 25-06-2019 07:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren loon ontvangen dus zonet maar weer even een plukje Bitcoin gekocht.

Koop gewoon elke maand voor wat kleingeld bij, voor de lange termijn, ongeacht de prijs. En als er een flinke dip komt wat extra's.

Duur spul tegenwoordig trouwens.

Mochten mijn alts nog een inhaal race maken, prima. Mocht bitcoin doorstoten en alles compleet de rektheid injagen, ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:00:
[...]

Waarschijnlijk bedoel je 30% minder verlies te zien, mag ook wel na met de slechtst presterende coin in de top 50 ;)

Edit
Bron
Ging ook om Walmart China, misschien dat ze voor de rest nog wel bezig zijn met IBM natuurlijjk :)
Maar 90% up op de paar Vet'jes die ik heb, toch niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
[...]

Edit
Bron

Gaat om Walmart China, is markt op zichzelf natuurlijk, je hebt daar ook geen whatsapp etc maar Wechat e.d.

Grootste nieuws is ook dat het pas 20% van de producten betreft qua VTHO burn, belooft veel voor komend jaar. Ook het katalysator effect van een dergelijke naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Danster schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:07:
[...]

Ging ook om Walmart China, misschien dat ze voor de rest nog wel bezig zijn met IBM natuurlijjk :)
Maar 90% up op de paar Vet'jes die ik heb, toch niet slecht.
90% doe je goed, je weet dat het in 90% van de gevallen ook sell the news is hé ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:11:
[...]

90% doe je goed, je weet dat het in 90% van de gevallen ook sell the news is hé ?
Die 90% is grotendeels DCA sinds vorig jaar natuurlijk. Eigenlijk hetzelfde als mijn hele portfolio al zijn die inderdaad een stuk sneller gestegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:50
[...]

Edit
Bron

Slechts presterende coin? Heeft continu tussen .6 en .7 cent gehangen. In fiat maar beperkt gedaald. Nu dus ondanks een stijgende btc opeens 30% in de plus erbij en staan ze op .9 cent

Well done Vechain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Blik1984 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:21:
[...]

Slechts presterende coin? Heeft continu tussen .6 en .7 cent gehangen. In fiat maar beperkt gedaald. Nu dus ondanks een stijgende btc opeens 30% in de plus erbij en staan ze op .9 cent

Well done Vechain.
staat nog steeds -88% van ath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
VeChain is duidelijk AAA supplier, baant de weg voor heel veel bedrijven, ook om iets anders dan VET in te huren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Rookert25 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:32:
VeChain is duidelijk AAA supplier, baant de weg voor heel veel bedrijven, ook om iets anders dan VET in te huren.
Walmart china is niet echt vergelijkbaar, je kan het beter een C bedrijf noemen daar

https://www.businessinsid.../?international=true&r=US

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 25-06-2019 07:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Blik1984 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:21:
[...]

Well done Vechain.
Idd slechts presterende coin.

Wees slim maak gebruik van sell the news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
lighting_ schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:27:
[...]

staat nog steeds -88% van ath
Net als vele anderen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Zelfs als ze stijgen vindt iedereen hier VeT kut. 😂

Hier een Bagholder. Vind t prima. Misschien slinger ik er nog wel 1000 piek tegenaan.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Dank voor het compliment @Verwijderd maar ik ben niet zo geniaal geweest om die account aan te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:56:
Zelfs als ze stijgen vindt iedereen hier VeT kut. 😂

Hier een Bagholder. Vind t prima. Misschien slinger ik er nog wel 1000 piek tegenaan.
Je wordt er weer ingeluisd, is precies wat ze willen, ze hebben weer wat geld nodig dus pumpen ze de coin.
vorige week heb ik het hier nog gemeld, dat het niet lang zou duren voordat vet weer een pumpje krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
Ik zit all in op ada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Gaat daar nog wat mee gebeuren? Nieuws ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:59:
[...]

Je wordt er weer ingeluisd, is precies wat ze willen, ze hebben weer wat geld nodig dus pumpen ze de coin.
vorige week heb ik het hier nog gemeld, dat het niet lang zou duren voordat vet weer een pumpje krijgt.
Was al 2 maanden bekend dat PWC een grote partner zou aankondigen in juni. Dus dit was nou niet bepaald een grootse ingeving van jouw kant.

De haat is wel grappig hier van een paar users. Heb dat nooit zo begrepen in cryptoland, alles is een shitcoin behalve je eigen investering. Waarom elkaar niet gewoon wat gunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Lijkt me sterk dat we vandaag de €10k niet gaan doorbreken. Begint toch wel een fikse run te worden dit.

oOo

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Zalig om nu wel full in BTC & ETH te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:26:
Lijkt me sterk dat we vandaag de €10k niet gaan doorbreken. Begint toch wel een fikse run te worden dit.

oOo
Zou mooi zijn nog 45 eurie's.

Helaas zelf geen BTC op het moment ik zit vol in bcash en ltc -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blik1984 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:25:
[...]

Was al 2 maanden bekend dat PWC een grote partner zou aankondigen in juni. Dus dit was nou niet bepaald een grootse ingeving van jouw kant.

De haat is wel grappig hier van een paar users. Heb dat nooit zo begrepen in cryptoland, alles is een shitcoin behalve je eigen investering. Waarom elkaar niet gewoon wat gunnen.
Mijn investering zijn ook shitcoins hoor. :+

Maar inderdaad, dat oeverloze gebash is niet echt nodig in mijn optiek. Je mening geven over een coin/token, prima, maar als je het niets vind kun je het ook links laten liggen.

Je kunt van Vechain vinden wat je wilt, het is in ieder geval een serieus project. Ik zie dit niet snel uitlopen in een dikke exitscam o.i.d. Of het wat wordt zal blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:32:
[...]

Zou mooi zijn nog 45 eurie's.

Helaas zelf geen BTC op het moment ik zit vol in bcash en ltc -O-
LTC blijft *jouw* muntje hê ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:35:
[...]

Mijn investering zijn ook shitcoins hoor. :+

Maar inderdaad, dat oeverloze gebash is niet echt nodig in mijn optiek. Je mening geven over een coin/token, prima, maar als je het niets vind kun je het ook links laten liggen.

Je kunt van Vechain vinden wat je wilt, het is in ieder geval een serieus project. Ik zie dit niet snel uitlopen in een dikke exitscam o.i.d. Of het wat wordt zal blijken.
Zonder bash coins heeft dit topic geen leven :+
AtlAntA schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:37:
[...]
LTC blijft *jouw* muntje hê ;)
Ik kom er niet meer vanaf, ik voel me wel een beetje een junkie met dat LTC :X

[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 25-06-2019 08:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:37:
[...]

Je mag mijn coins wel bashen?

-PENG
-HTML
-MOON
-BTS
-ETN
-XLM
-GVT
-NANO
-KRL
-RLC
Edit: owja en BTC & BNB natuurlijk.
Al zou het bashen van bovengenoemde weinig zin hebben. Het is alsof je een uitgehongerd, verwaarloosd en dakloos kind nog even zijn kleren afpakt en in het gezicht spuugt.

Valt geen eer aan te behalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2019 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pumpje naar 12000 en dan terug naar 8500 om de CME futures gaps te vullen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:43:
[...]

Je mag mijn coins wel bashen?

-PENG
-HTML
-MOON
-BTS
-ETN
-XLM
-GVT
-NANO
-KRL
-RLC

Al zou het bashen van bovengenoemde weinig zin hebben. Het is alsof je een uitgehongerd, verwaarloosd en dakloos kind nog even zijn kleren afpakt en in het gezicht spuugt.

Valt geen eer aan te behalen.
Je weet hoe ver ik al ga om voedselbonnetjes te verzamelen hé :+

Ik zou nog wel wat XVG en VET kopen om het echt af te maken, ik zie toch wel 2 echte pareltjes ertussen zoals XLM en NANO. 8)
Gooi er wat BTC, ETH, bij en dan heb je wel een grote kans dat het iets bij trekt imo, BNB ook geen slechte keus.

ik verwacht zelf nog wel wat van NANO, maar dat zal wel een 10 jaren plan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:37:
[...]

LTC laat ook geen drol zien deze run he? Wat een drama, moet ook wel met geen enkele use case. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ScreamGT schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:51:
[...]

LTC laat ook geen drol zien deze run he? Wat een drama, moet ook wel met geen enkele use case. :+
Nee klopt hij doet het bijna net zo goed als XRP :+

En stop bashing LTC please ;(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:48:
[...]

Ik zou nog wel wat XVG en VET kopen om het echt af te maken,
XVG, oh my aardig wat op binnen geharkt eind 2017(Wraith iemand?), daarmee XRP gekocht en die met een mega premium verkocht. Dat waren nog eens tijden. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zou nog wel wat XVG en VET kopen om het echt af te maken, ik zie toch wel 2 echte pareltjes ertussen zoals XLM en NANO. 8)
Gooi er wat BTC, ETH, bij en dan heb je wel een grote kans dat het iets bij trekt imo, BNB ook geen slechte keus.

ik verwacht zelf nog wel wat van NANO, maar dat zal wel een 10 jaren plan worden.
Zie de edit. BTC is inmiddels ruim 43% van de PF. BNB over de 20%.

Ik zie wel wat er met de rest gebeurd. Als de meeste compleet afsterven boeit het me weinig. Het is allemaal afgeschreven geld wat prima gemist kan worden. Is dat een slimme strategie? Nee. Kost het me veel tijd? Helemaal niets :+

Zie het als een staatslot, er kan altijd een mooie prijs tussen zitten, een beetje hopium erbij en je hebt het gevoel dat er ooit misschien wat rijpe vruchten in de vorm van zakken euro's in je schoot vallen. En wat heb je nu aan geld als je er niet een beetje fun mee kunt beleven.

Ik heb bijvoorbeeld een vrijgezelle collega van een jaar of 54 die samen met zijn broer nog thuis woont bij moeders. Die pot alles op, investeerd niets, doet niets, geen vakanties, niet uit eten, niets. Zou zoals hij nu leeft al kunnen stoppen met werken, maar dat wil ie ook niet, want heeft gewoon geen leven buiten de zaak om.

Alleen wat rondjes rijden met zijn broer op de vrachtwagen in de vakantie.

Die gaat op een gegeven moment gewoon dood en laat dan een dikke bankrekening achter.

Wat is dan de definitie van rijkdom? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

[...]

? Suggereer je nu dat VET een shitcoin is ?... Misschien helpt dit om je gedachten te veranderen.

NB Aziatische muntjes werken anders wat betreft marketing. Chinese muntjes mogen bijvoorbeeld niet op basis van speculatie nieuws naar buiten brengen (dus: een aankondiging van een aankondiging, of de suggestie dat een functionaliteit gereleased wordt). Die brengen dus alleen iets naar buiten als er echt iets te melden is. Dat werkt minder misschien goed qua marketing, maar des te beter als het echt werkt en adoptie krijgt.... zoals VET.

Ik zou sowieso wat BTC houden. Zolang BTC on the move is, is het niet verstandig om volledig in alts te gaan. Je verliest namelijk in BTC waarde. En die BTC heb je hard nodig als de alt-raketjes echt gaan vliegen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:59:
[...]

Geldt dat ook niet voor BTC?

YouTube: If Bitcoin Has NOT Bottomed, Here's What Could Happen Next

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-09 21:50
Mooi vid, echter is het nooit bevestigd dat historie zich herhaald en deze analyses worden veel gebruikt bij traditionele stock markten. BTC (crypto) is een heel ander soort gedaante :D (IMO). Maar ik wil niet zeggen dat het niet kan ofzo, ik zie het zelf niet gebeuren omdat dit keer alles anders is dan 2 jaar terug.
Bijvoorbeeld: toen BTC eerder op 11K stond, stonden alle andere alts ook zo hoog, toen waren er minder alts en was de Dominance ook wat lager (rond de 59 volgens mij)

Maar goed, is & blijft crypto, wellicht staan we morgen op 6K en de dag daarop 12K. Dus hey :D Good luck

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MrWilliams schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:05:
[...]

? Suggereer je nu dat VET een shitcoin is ?... Misschien helpt dit om je gedachten te veranderen.
Ja VET is een echte shitcoin.

Wat info
IBM werkt al jaren samen met walmart.
Walmart china staat niet echt goed aangeschreven.
Ik moet het PB nog lezen van de walmart website want we weten allemaal hoe VET zijn partners ziet, vaak weten de partners zelf er minder vanaf dan VET doet voorkomen.
Het hele THOR verhaal is 1 grote scam

Maar zo zijn bijna alle coins shitcoins, usecases maakt allemaal geen ruk uit in crypto land, er zijn 1001 coins die veel beter zijn dan een BTC, en toch doen ze niks, ( en nee daar valt een vet niet tussen, dat is gewoon een 1st class shitcoin ;) )

Een mooi voorbeeld was XRP vorige week, het maakt niet uit met wat voor nieuws ze komen.

Het wordt pas interessant als zulke bedrijven naar de beurs zouden gaan, tot die tijd lekker mee gaan met die pump en dump markt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:16:
[...]

haha, fijn om te weten. Dan houd ik ze nog even tot na de pump. :-)

Ik zou bijna denken dat je een BTC maximalist bent. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MrWilliams schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:21:
[...]

Ik zou bijna denken dat je een BTC maximalist bent. d:)b
Nee nee, er is maar 1 echt coin der coins en dat is natuurlijk LTC :+

Slux gaat maar even genieten van de zon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrWilliams schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:21:
[...]

Ik zou bijna denken dat je een LTC maximalist bent. d:)b
FTFY :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Verkies je nou #XLM boven #XRP @Slux ?? :-(

You kidding me??? :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Slux schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:16:
[...]

AH man, en ik hier maar zitten met een VETte bag of shit dus. ... Hmmmm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Offens1490
HaruHaru schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:24:
[...]

AH man, en ik hier maar zitten met een VETte bag of shit dus. ... Hmmmm.
Ach ik ben al blij als het ooooit 1 dollar wordt.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Klaas25 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:24:
Verkies je nou #XLM boven #XRP @Slux ?? :-(

You kidding me??? :|
Kwa adoptie tot zover, nee, XRP is verder. Maar kwa centralization... Hmmmm. XRP gaat wel die richting op. (overigens, not my words, een beetje research over het project kom er je er genoeg over tegen )

[ Voor 14% gewijzigd door HaruHaru op 25-06-2019 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
De haat richting VEN is zo te zien nog even sterk als vorig jaar. Organisaties als PWC, Deloitte, BMW, DNV-GL en nu dus Walmart zijn bereid hun naam te verbinden omdat ze er iets in zien, maar de experts hier zien vast wat zij niet zien.
Pagina: 1 ... 109 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!