[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.010 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 22:14:
[...]

Thanks, even vergeten dat je "inzet" bij 100x niet gelijk is aan het aantal contracts (staat usd bij). Had inderdaad hele kleine orders.
Je weet dat je ook eerst een test account kan aanmaken voordat je met echt geld gaat spelen?
https://testnet.bitmex.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Wat een rust hier, is iedereen de BTC koers aan het volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Swaha schreef op zondag 23 juni 2019 @ 23:29:
Geen idee, ik ga gewoon slapen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Klaas25 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:25:
Wie short er nou in een bullmarket...

Heb btw nu ook 2x iets gelezen over een aankomend 80 dagen alt season/boom/market..

2x dus moet wel waarheid zijn. :+

Mooon.
Je kan prima intraday BTC topjes shorten (bijv. als de RSI redelijk zwaar overbought is) in een bullmarket, gelijk een paar tientallen dollars onder je entry point buy orders het orderboek in knallen en je hebt al gauw winst bij een korte pullback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Swaha schreef op zondag 23 juni 2019 @ 23:29:
BTC gaat lekker, en Bitonic is weer bijna door de voorraad heen, komt me bekend voor...
edit: oude tijden herleven?
15,02490849BITCOINS NU BESCHIKBAAR
;)

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 23-06-2019 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 22:12
Dumpje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 22:12
Flashcrash is weer voorbij, op naar de maan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
Dit zijn toch geen correcties :P het lijkt 2017 wel.

Het goede stuk, dan.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:54
Lijkt wel alsof de 10k euro een drempel is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-09 21:50
Yooo Goede morgen lieve mensen

Na zulke hoge prijzen van BTC denk ik dat ik de komende tijd even wat ETH bij koop samen met LTC. _/-\o_

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Slux schreef op zondag 23 juni 2019 @ 23:29:
[...]

Je weet dat je ook eerst een test account kan aanmaken voordat je met echt geld gaat spelen?
https://testnet.bitmex.com/
Goeie inderdaad, daar zit ik nu 1,5 week op te spelen :*)

Via BTC testnet wat test BTC gestuurd: https://coinfaucet.eu/en/btc-testnet/ (ow is nu leeg zie ik, over uur of 3 weer)

[ Voor 5% gewijzigd door Machlah op 24-06-2019 08:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

8)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Laatst online: 25-09 22:17
Jammer dat de alts niet meer mee komen zoals vroeger :( Zit voor 100% in alts en profiteer nog niet van de btc bullrun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:03
ShininNL schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:54:
Jammer dat de alts niet meer mee komen zoals vroeger :( Zit voor 100% in alts en profiteer nog niet van de btc bullrun.
Dat komt vast nog wel goed. Zit in 't zelfde schuitje. De dollarwaarde gaat wel licht omhoog, dus dat is ook positief. De sat-waarde echter... oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-09 21:50
Goed he :D BTC.D is gewoon nog erg hoog :) heb geduld, gaat goed komen.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeros
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 16:49
Alts gaan vaak wat later dan BTC. Wanneer BTC stopt met moonen flowt er vaak wat geld vanuit BTC in alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
1 van de reden vat de stijging van BTC wordt toegeschreven aan interesse van institutionele beleggers.
Als het zo is (waar ik eerlijk gezegd een beetje twijfels over heb, tot nu toe alleen "bad boy" Willem Middelkoop hierover horen praten) dan zal dit voornamelijk BTC zijn vrees ik.
Dan voorspel ik 98% van de alts slechte tijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
BTC is van juni 2017 tot december 2017 20% in dominance gestegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgen323
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:11
Wat een rust hier.....
Iedereen in slaap gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:11
two-one schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:10:
[...]

1 van de reden vat de stijging van BTC wordt toegeschreven aan interesse van institutionele beleggers.
Als het zo is (waar ik eerlijk gezegd een beetje twijfels over heb, tot nu toe alleen "bad boy" Willem Middelkoop hierover horen praten) dan zal dit voornamelijk BTC zijn vrees ik.
Dan voorspel ik een run op de alts op het moment dat de massa weer interesse krijgt..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Dat verhaal over dat LTC beter presteert dan BTC kan ook overboord inmiddels. Zit gewoon bijna op zijn all time low sinds januari 2018 (scheelt nog 10 procent). Alleen sinds zijn allerlaagste low heeft die het leuk gedaan. Maar die allerlaagste low heeft maar 2 dagen geduurd 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malawolar schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:13:
Dat verhaal over dat LTC beter presteert dan BTC kan ook overboord inmiddels. Zit gewoon bijna op zijn all time low sinds januari 2018 (scheelt nog 10 procent). Alleen sinds zijn allerlaagste low heeft die het leuk gedaan. Maar die allerlaagste low heeft maar 2 dagen geduurd 8)7.
Huh :?

Waar haal je deze informatie vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Slux schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:15:
[...]

Huh :?

Waar haal je deze informatie vandaan ?
Kijk even naar de LTC/BTC chart op Bitmex

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malawolar schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:18:
[...]

Kijk even naar de LTC/BTC chart op Bitmex
Je moet ook naar euro kijken ;)

Wat je zegt klopt niet.
https://coinmarketcap.com/currencies/litecoin/

Hier kan je een mooi overzicht zien en ook naast BTC en ETH zetten
https://www.coingecko.com/nl/coins/litecoin

[ Voor 17% gewijzigd door Slux op 24-06-2019 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
two-one schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:10:
[...]

Als je kijkt naar wat er aan nieuw geld bij is gekomen acht ik dat ook niet zo waarschijnlijk, er is een ruime 8% bijgekomen sinds maart maar daar zie ik geen verklaring in. Dat soort percentages zijn eerder afkomstig van 'goudzoekers' die weer instappen ipv grote jongens met diepe zakken. :)

Ik verwacht wel als de genoemde groep ooit groot instapt dit op BTC zal doen en niet op alts. Misschien her en der een durfpotje op de top 10 maar het zal eerder uitzondering dan regel zijn tenzij er iets als Libra voorbij komt.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 12:55

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
jurgen323 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:13:
Wat een rust hier.....
Iedereen in slaap gevallen?
Nee, gesmolten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:55

Liberteh

All your base belong to me

Crypts schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:27:
[...]

Als je kijkt naar wat er aan nieuw geld bij is gekomen acht ik dat ook niet zo waarschijnlijk, er is een ruime 8% bijgekomen sinds maart maar daar zie ik geen verklaring in. Dat soort percentages zijn eerder afkomstig van 'goudzoekers' die weer instappen ipv grote jongens met diepe zakken. :)

Ik verwacht wel als de genoemde groep ooit groot instapt dit op BTC zal doen en niet op alts. Misschien her en der een durfpotje op de top 10 maar het zal eerder uitzondering dan regel zijn tenzij er iets als Libra voorbij komt.
Vanwaar bereken jij het groeipercentage?

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Misschien iemand nog een leuke weddenschap afsluiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Machlah schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:30:
Misschien iemand nog een leuke weddenschap afsluiten ?
Komt er aan! Sorry ik kon even niet op m'n kraken account (telefoon gejat dit weekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Liberteh schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:30:
[...]

Vanwaar bereken jij het groeipercentage?
Verhouding prijs tegen totale marketcap. ;)

Edit: klopt ook niet helemaal want er zijn inmiddels weer bijna 13k BTC bij gekomen dus zelfs dat cijfer is vrij rooskleurig.

[ Voor 23% gewijzigd door Crypts op 24-06-2019 12:36 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
Zolang henk en ingrind instappen vind ik het best, dan kan ik mijn vrij zware zakken bij hun dumpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
ShininNL schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:35:
Zolang henk en ingrind instappen vind ik het best, dan kan ik mijn vrij zware zakken bij hun dumpen :+
Met mijn, niet geheel correcte, berekening is er een kleine $16 miljard ingestroomd aan fiat de laatste 3 maanden terwijl de prijs 2,5x en dominance van ~50% naar 59,2 is gegaan. Volgens mij is er dan dus juist geld uit alts gestroomd ipv erin? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 12:55

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Crypts schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:33:
[...]

Edit: klopt ook niet helemaal want er zijn inmiddels weer bijna 13k BTC bij gekomen dus zelfs dat cijfer is vrij rooskleurig.
De marketcap is het aantal coins maal de huidige prijs.
Dus de verhouding tussen prijs en marketcap is het aantal coins :?

[ Voor 181% gewijzigd door twain4me op 24-06-2019 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Crypts schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:33:
[...]

Was er al bang voor. Helaas kan je daar echt helemaal niks uit opmaken want het is slechts de prijs x aantal munten in omloop. De prijs is niet enkel onderhevig aan in en uitstromend geld dus de marketcap is niks meer dan gebakken lucht...

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Liberteh schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:20:
[...]

Was er al bang voor. Helaas kan je daar echt helemaal niks uit opmaken want het is slechts de prijs x aantal munten in omloop. De prijs is niet enkel onderhevig aan in en uitstromend geld dus de marketcap is niks meer dan gebakken lucht...
Klopt, maar je kan het wel als tooltje zien wat het sentiment is, verder is het compleet onnauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Commentaar FD-hoofdredactie op Libra introductie.
Rem de Libra af

Facebook komt met zijn eigen munt, de Libra. Opmerkelijk, omdat het bedrijf zelf vrijwel niets verkoopt. Maar het wil de eerste zijn, de kanarie in de monetaire goudmijn. Amazon, Apple, Google, ze staan allemaal te popelen om uit te breiden in financiële dienstverlening. De toegevoegde waarde van data over het financiële gedrag van mensen, bovenop alle data die deze bedrijven al bezitten, is namelijk enorm.

De haast past bij Silicon Valley. Hier is het adagium: breng een nieuw product zo snel mogelijk op de markt, dat levert een grote voorsprong op in het latere marktaandeel. Vervolgproducten - Facebook denkt aan leningen en andere dienstem - komen zodra de kinderziektes uit het nieuwe product zijn gehaald.

Dat uitgerekend Facebook met een munt komt is nog opmerkelijker. Het bedrijf heeft vooral de afgelopen twee, drie jaar keer op keer bewezen onbetrouwbaar te zijn. Facebook gaat niet alleen voortdurend slordig om met zijn - lees: onze - data, maar het is ook bij herhaling betrapt op onethisch gedrag.

Het gebruikte bijvoorbeeld, tegen alle afspraken met Apple in, apps om het digitale gedrag van jonge mensen te volgen, om zo beter zicht te krijgen op de concurrentie. Een munt, ook een digitale munt die voor meer zekerheid is gekoppeld aan onder andere de euro en de dollar, kan alleen bestaan dankzij vertrouwen. Facebook is dat vertrouwen niet waard gebleken.

Er is nu nog slechts een voornemen op hoofdlijnen voor lancering van de Libra in 2020. Het is een verheugend signaal dat toezichthouders en politici over de hele wereld, inclusief de G7, toch al onmiddellijk in uiterst terughoudende bewoordingen hebben gereageerd. Er moet solide toezicht komen, gebruikers moeten zich beschermd weten, de privacy moet zuiver zijn geregeld - zeker ook voor de Facebook-portemonnee Calibra, waar het bedrijf wellicht wel in kan kijken - het project mag zeker niet zo groot worden dat het bij problemen door overheden gered moet worden, het risico op witwassen dient te zijn uitgebannen en Facebook moet, in ieder geval in Washington, vooraf iedere komma in het plan komen toelichten.

Met de complexe structuur die voor de Libra is gebouwd - ook al geen goed teken, bijvoorbeeld voor het vinden van de uiteindelijk verantwoordelijke - gaat die toelichting nog een hele toer worden. Gezien alle risico's is het goed dat er al voor de introductie een stevige rem op het project staat, en hopelijk blijft staan tot alles helder is.
Die laatste opmerking over de 'complexe structuur' is beetje komisch; doel van FB is om het gedecentraliseerd te laten zijn. FD ziet het als complex en schimmig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Slux schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:25:
[...]

Klopt, maar je kan het wel als tooltje zien wat het sentiment is, verder is het compleet onnauwkeurig.
Uiteraard, maar baseren hoeveel geld de markt in of uitgaat is het dus echt niet voor bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:32
wou ff kijken of ik nog wat muntjes had staan bij litebit maar kom niet op de site nog meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
bie100 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:24:
wou ff kijken of ik nog wat muntjes had staan bij litebit maar kom niet op de site nog meer mensen last van?
Cloudfare is down, dat zal de reden wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
Crypts schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:43:
[...]

Met mijn, niet geheel correcte, berekening is er een kleine $16 miljard ingestroomd aan fiat de laatste 3 maanden terwijl de prijs 2,5x en dominance van ~50% naar 59,2 is gegaan. Volgens mij is er dan dus juist geld uit alts gestroomd ipv erin? :?
Nog een keertje dan maar :-)

$16 miljard erbij op de market cap is iets anders dan dat Henk, Ingrid en de institutionele beleggers voor $16 miljard ingekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DaCoTa schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:32:
[...]

Nog een keertje dan maar :-)

$16 miljard erbij op de market cap is iets anders dan dat Henk, Ingrid en de institutionele beleggers voor $16 miljard ingekocht hebben.
Ik denk niet dat hij het over de marketcap heeft met die 16 miljard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.. ik ben nieuw hier en hoop dat iemand mij kan helpen.. was me niet bewust van het feit dat een trezor wallet elke x nieuw adres aanmaakt.. nu heb ik net bij een btc atm geld gestort en naar een oud adres gestuurd.. kan ik fluiten naar me btc of is dit nog naar mijn (nieuwe) adres te krijgen??? BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
- Binance wordt gehackt.
- Binance overweegt het terugzetten van de status voor een dag eerder wat schijnbaar dus gewoon kan....
- BInance besluit uiteindelijk dit niet te doen.
- BTC begint aan een run.
- Geen tot weinig nieuw geld, geld uit Alts wordt "gebruikt".

Wat mij betreft niets geen bullrunn, maar pure manipulatie.
Pas dus heel goed op wat je doet.
En feli aan een ieder die Al geruime tijd in BTC zat.

/Just my 2 cents.

[ Voor 9% gewijzigd door Thommie.nl op 24-06-2019 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:40:
Hallo.. ik ben nieuw hier en hoop dat iemand mij kan helpen.. was me niet bewust van het feit dat een trezor wallet elke x nieuw adres aanmaakt.. nu heb ik net bij een btc atm geld gestort en naar een oud adres gestuurd.. kan ik fluiten naar me btc of is dit nog naar mijn (nieuwe) adres te krijgen??? BVD
Verzonden is verzonden, niets meer aan te doen. Je zal dus bij dat oude adres moeten komen.
Thommie.nl schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:41:
- Binance overweegt het terugzetten van de status voor een dag eerder wat schijnbaar dus gewoon kan....
Nee en nee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:40:
Dat moet gewoon aankomen, je kunt het zien als een reeks van adressen die allemaal uit je seed komen rollen. Hij maakt iedere keer een nieuw adres aan zodat je niet meerdere stortingen of betalingen aan dezelfde wallet kunt koppelen, maar alle eerder gegenereerde adressen blijven gewoon valide, want die komen ook van je seed af.

Toevoeging: wat bedoel je met 'elke keer een nieuw adres'? Als dat voor iedere storting is, is het goed, als je je Trezor reset, krijg je een nieuwe seed en dan niet. Dan zou je eerst je oude seed moeten herstellen.

Tot slot: adressen altijd tripple checken. Zie het als een plank ophangen in een nieuw gestuukte muur, daar wil je heel zeker zijn voor je de boormachine erin zet.

[ Voor 20% gewijzigd door DaCoTa op 24-06-2019 14:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
- Binance wordt gehackt.

/Just my 2 cents.
Binance words gehackt: onzin, binance zelf niet
Binance overweegt... onzin, volledig overtrokken reactie, CZ heeft het nooit overwogen. Interview staat online
Geld uit alts.. ja natuurlijk, als je alts niets doen en BTC runned, dan verkoop je alts voor BTC.. Logisch toch?

dus.. manipulatie?.. kan altijd maar niet met jouw argumenten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Haha, wow inderdaad WTF ?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:45:
[...]

Haha, wow inderdaad WTF ?! 8)7
En zelfs al zou het waar zijn, wat is dan de link met deze run omhoog ? Of het nou waar is of niet, wat heeft het te maken met de stijging ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:47:
[...]

En zelfs al zou het waar zijn, wat is dan de link met deze run omhoog ? Of het nou waar is of niet, wat heeft het te maken met de stijging ?
Ik heb werkelijk geen idee. Zie het verband niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DaCoTa schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:44:
[...]
Toevoeging: wat bedoel je met 'elke keer een nieuw adres'? Als dat voor iedere storting is, is het goed, als je je Trezor reset, krijg je een nieuwe seed en dan niet. Dan zou je eerst je oude seed moeten herstellen.
Change adress zou wel aan staan waardoor je iedere keer een nieuw adres krijgt. Vallen trouwens wel allemaal onder dezelfde seed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
- Binance wordt gehackt.

/Just my 2 cents.
Het begon toen het zoveelste Tether verhaal naar buiten kwam.
Ik zou er niet teveel achter zoeken.

Je moet zo ie zo altijd opletten met crypto en het is altijd al pure manipulatie geweest, maar dit zijn juist de momenten om geld te verdienen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
JoebarRC schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:45:
[...]

Binance words gehackt: onzin, binance zelf niet
Binance overweegt... onzin, volledig overtrokken reactie, CZ heeft het nooit overwogen. Interview staat online
Geld uit alts.. ja natuurlijk, als je alts niets doen en BTC runned, dan verkoop je alts voor BTC.. Logisch toch?

dus.. manipulatie?.. kan altijd maar niet met jouw argumenten
Nee 4000 Bitcoins zijn zomaar ineens weg....Dat heet gewoon een dikke vette fuck up van Binance.
En dat terugdraaien is toch echt te sprake gekomen in de Video.

Er is gewoon ergens aan een wieletje gedraaid; Alts naar beneden BTC omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Slux schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:49:
[...]

Het begon toen het zoveelste Tether verhaal naar buiten kwam.
Ik zou er niet teveel achter zoeken.

Je moet zo ie zo altijd opletten met crypto en het is altijd al pure manipulatie geweest, maar dit zijn juist de momenten om geld te verdienen. ;)
Klopt SLux, if you can;t beatem join em)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:52:
[...]

Klopt SLux, if you can;t beatem join em)
If you can't beat them, kick them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Thommie.nl schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:51:
[...]

Nee 4000 Bitcoins zijn zomaar ineens weg....Dat heet gewoon een dikke vette fuck up van Binance.
Ook door Binance zelf opgelost toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Liberteh schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:20:
[...]

Komt nog bij dat het niet volledig bekend is hoeveel munten er daadwerkelijk in omloop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:13:
[...]

Komt nog bij dat het niet volledig bekend is hoeveel munten er daadwerkelijk in omloop zijn.
Klopt :) Er zijn minimaal 1 miljoen BTC's verloren gegaan, maar waarschijnlijk zelfs 2.5 miljoen of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Paar kut trades gehad... Uitgestapt dit lijkt nergens op :? :?

Short gaan doe ik niet meer :*) :*)

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 24-06-2019 15:33 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 11:49
Heb maar snel weer uitgecashed vanaf Bitmex na een leuk winstje met een 100x leverage. Kan mij niet voorstellen dat dit op langere termijn winstgevend gaat zijn voor mij als hobbyist.

Iedere wick is billenknijpen, gaat nergens over (ik snap dat je ook 2 tot 5x leveraged kan maar dan ben je vrij veel kwijt aan fee aangezien je die positie voor langere tijd wil hebben lopen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Hey die grijze zak met dat draakje erop heb ik ook !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Thommie.nl schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:51:
[...]

En dat terugdraaien is toch echt te sprake gekomen in de Video.

Er is gewoon ergens aan een wieletje gedraaid; Alts naar beneden BTC omhoog.
Ah gossie, meneer zit voor 100% in alts en probeert een zondebok te vinden. Waarom denk je dat iedereen die meer dan 2 jaar in crypto zit het grootste deel van z'n portfolio in BTC heeft zitten.... Ja het is waar dat je met alts potentieel financieel onafhankelijk kan worden, de kans dat je de goeie hebt is echter nihil. Met BTC heb je in de long run gewoon veel minder risico en kans op 5/10x, niet te hebberig worden he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Malawolar schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:29:
[...]

Ah gossie, meneer zit voor 100% in alts en probeert een zondebok te vinden. Waarom denk je dat iedereen die meer dan 2 jaar in crypto zit het grootste deel van z'n portfolio in BTC heeft zitten.... Ja het is waar dat je met alts potentieel financieel afhankelijk kan worden, de kans dat je de goeie hebt is echter nihil. Met BTC heb je in de long run gewoon veel minder risico en kans op 5/10x, niet te hebberig worden he ;)
Onafhankelijk? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Als het goed is heb je het binnen, en warempel zie ik net iemand de noobvraag stellen over waarom die z'n geld kwijt is met het verkeerde walletadres 8)7 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Malawolar schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:32:
[...]

Als het goed is heb je het binnen, en warempel zie ik net iemand de noobvraag stellen over waarom die z'n geld kwijt is met het verkeerde walletadres 8)7 :9~
Haha ik zag hem ook, wel ver buiten de 24h :9

Wallet gecheckt maar nog niks!

Thanks weddenschap closed! >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Machlah op 24-06-2019 15:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Everybody still in alts saaaaay HEEEEYOOOO :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:03
hmr schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:44:
heyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Zowel CTRL als ALT
Dus, HEEEEYOOOO

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Gister een verliesje gepakt, maar eens kijken of bcash en LTC dat goed gaat maken de komende uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-09 19:17
Voornamelijk ETH... :/

We moeten weer naar die dagen dat we ons alleen maar druk maakte of The Flippening vandaag of morgen ging gebeuren. Dat, met een goed geprijsde BTC, waren de betere dagen.

Nu lijkt ETH er behoorlijk achteraan te lopen, die moet nog even een ritje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 11:49
Slux schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:05:
Gister een verliesje gepakt, maar eens kijken of bcash en LTC dat goed gaat maken de komende uren.
Met mijn beperkte kennis van zaken zou ik zeggen: wegblijven van alles wat geen BTC is totdat we op de 13-15K zitten of we zakken tot onder de 10K. Iedere sprint van BTC moeten de alts direct bekopen met een daling of verdamping van eerdere stijgingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Richh schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:14:
BTC is van juni 2017 tot december 2017 20% in dominance gestegen. :+
Ah. Dat is geruststellend. Want tot nu toe gaan ze nog niet echt lekker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
TuutjDrie schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:13:
[...]

Met mijn beperkte kennis van zaken zou ik zeggen: wegblijven van alles wat geen BTC is totdat we op de 13-15K zitten of we zakken tot onder de 10K. Iedere sprint van BTC moeten de alts direct bekopen met een daling of verdamping van eerdere stijgingen.
Ik ben nogal eigenwijs en handel vaak tegen te stroming in :X
bcash op 410.03 en LTC op 118.23 gekocht, zakt ie te ver door dan pak ik mijn verlies.

Ik ben een beetje klaar met BTC trades op het moment vandaar dat ik overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Specy schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:16:
[...]

Ah. Dat is geruststellend. Want tot nu toe gaan ze nog niet echt lekker mee.
Als de BTC dominance stijgt, dan neemt de dominance van de altcoins af. Mijn punt is juist dat het best kan dat bij een bullrun de alts minder hard mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38

Bever!

3

Funding rate op bitmex ook weer beetje binnen de perken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Richh Ik geloof er niets van dat de alts minder hard mee gaan. Tenminste, op de langere termijn dan. Tuurlijk we maken nu mee dat BTC wel wat doet en de meeste alts eigenlijk niks. Dus in die zin klopt het. Maar ik denk dat ze op de lange termijn echt wel bij gaan trekken en sommigen gaan ons wederom verbazen, net zoals dat in 2017 begint 2018 ging dat zelfs de grootste shitcoins dingen lieten zien waar we later alleen maar een hele tijd van konden dromen. En dat heeft er alles mee te maken dat er straks vers bloed in Crypto gaat stappen. En dan zullen er nog meer zijn dan we hebben gezien in 2017 en begin 2018. Dat heeft toen al voor heel wat nieuws gezorgd. Nu zullen er alleen maar meer mensen bij komen die er een graantje van willen mee pikken. Nieuwe mensen willen graag vaak ook de goedkoopste muntjes hebben want dan kunnen ze er lekker veel van kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 24-06-2019 16:34 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bever! schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:29:
Funding rate op bitmex ook weer beetje binnen de perken nu
idd, maa rik durf nu niet een trade in te stappen ziet er niet best uit. Zomaar kans dat de 11k aangetikt wordt en dan een dump van 15% meteen er na.
Dit duurt te lang met een dubbeltop notabena.

Momentum is ook aan het omlaag shiften.

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 24-06-2019 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Waarom pumped TRX eigenlijk al 2 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
A87 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:34:
[...]

idd, maa rik durf nu niet een trade in te stappen ziet er niet best uit. Zomaar kans dat de 11k aangetikt wordt en dan een dump van 15% meteen er na.
Dit duurt te lang met een dubbeltop notabena
Weet jij waar ik kan zien hoeveel shorts en longs er zijn op Bitmex?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ballie2210 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:37:
[...]

Weet jij waar ik kan zien hoeveel shorts en longs er zijn op Bitmex?
up downs.
prijs is 23% omhoog gegaan afgelopen 3 dagen kijk uit. En dan die dubbeltop.
En shorten is risky als fuck..

Deze move gaat binnenkort door een whale ff omlaag geramt worden

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 24-06-2019 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
DAMAGE schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:34:
@Richh Ik geloof er niets van dat de alts minder hard mee gaan. Tenminste, op de langere termijn dan. Tuurlijk we maken nu mee dat BTC wel wat doet en de meeste alts eigenlijk niks. Dus in die zin klopt het. Maar ik denk dat ze op de lange termijn echt wel bij gaan trekken en sommigen gaan ons wederom verbazen, net zoals dat in 2017 begint 2018 ging
Oh, ik denk ook dat dat het wel gaat gebeuren. Maar die dagelijkse cyclus waarbij ze elkaar afwisselen, dat is geen gegarandeerd gegeven. Een dikke BTC bullrun kan best wat alts opeten denk ik. Op lange termijn groeien alts weer bij of eten ze wat btc op.
dat zelfs de grootste shitcoins dingen lieten zien waar we later alleen maar een hele tijd van konden dromen. En dat heeft er alles mee te maken dat er straks vers bloed in Crypto gaat stappen.
Jep, plus dat die shitcoins enorm vatbaar zijn voor alle economische spelletjes en TA's :)
Nieuwe mensen willen graag vaak ook de goedkoopste muntjes hebben want dan kunnen ze er lekker veel van kopen.
Nieuwe mensen zijn inderdaad niet altijd verstandig :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malawolar schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:35:
Waarom pumped TRX eigenlijk al 2 dagen?
Hij zal wel weer een aankondiging doen dat er morgen over een week met een maand of 2 uitlopend tot een jaartje, er een nieuwe aankondiging aan komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
A87 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:37:
[...]

up downs.
prijs is 23% omhoog gegaan afgelopen 3 dagen kijk uit. En dan die dubbeltop.
En shorten is risky als fuck..

Deze move gaat binnenkort door een whale ff omlaag geramt worden
Ging het na de vorige dubbel top niet keihard door de 10k?

Verder met je eens hoor

[ Voor 3% gewijzigd door Machlah op 24-06-2019 16:45 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D91cZQ8X4AACyxc.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Machlah schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:44:
[...]

Ging het na de vorige dubbel top niet keihard door de 10k?

Verder met je eens hoor
wat er nu gebeurd is echt random

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 24-06-2019 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Die 11k valt nog niet mee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Benieuwd wanneer je dat over de 12k gaat zeggen, overmorgen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
RaptorXS schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:47:
[...]

Benieuwd wanneer je dat over de 12k gaat zeggen, overmorgen? ;)
Point taken :+

Pluto soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38

Bever!

3

A87 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:35:
[...]

wat er nu gebeurd is echt random
Gewoon weer de volgende consolidatie voor 12k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Tja ik zie ons deze week echt wel de 12k aantikken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09 06:57
Na maanden afwezigheid weer ingestapt. Alvast mijn excuses voor de daling die nu wordt ingezet 🤣🤣.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Nouja, #roadto12k gaat beginnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Richh schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:38:
[...]
Nieuwe mensen zijn inderdaad niet altijd verstandig :+
Ik heb er eentje rond lopen en jeetje die moet ik echt ALLES nog leren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Linda is transgender geworden geloof ik, ze heet nu Metrix. 😱😱😱
De wereld op zijn eind.
Gelukkig heb ik nu mijn Loida. 😍😍😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

IK ZIT NU IN EEN CROSS positie in een long. was ff benieuwd.

[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 24-06-2019 18:46 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

A87 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:45:
IK ZIT NU IN EEN CROSS positie in een long. was ff benieuwd.
Ik zit al een half uur op de plee, ook best wel long dus....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:44:
Linda is transgender geworden geloof ik, ze heet nu Metrix. 😱😱😱
De wereld op zijn eind.
Gelukkig heb ik nu mijn Loida. 😍😍😍
transgender moet kunnen het is inmiddels 2019.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
New Yorker schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:51:
[...]

transgender moet kunnen het is inmiddels 2019.
Niks tegen transgenders hoor, maar toch maar weer een echt grietje genomen.
Zal mijn dp aampassen, kunnen jullie ook eens genieten.😅😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ivibes schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:47:
[...]

Ik zit al een half uur op de plee, ook best wel long dus....
https://www.youtube.com/watch?v=4TwWx9QSbBE

Pagina: 1 ... 108 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!