[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.010 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ScreamGT schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:33:
[...]

Of nickname. Zie dit gewoon als een troll, kan je niet serieus nemen.
En volgens mij is het ook plebbit ipv plebbite dus kwalitatief mankeert er ook nog eea aan deze troll. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Had iemand hier al aangekaart dat gister de top 15 bitcoin pairs op CMC allemaal USDT waren..

Beter zien we USD en EUR en andere fiat pairs. Dan is het legit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:53:
[...]

Waar zijn de tijden dat GVT nog naar 90k ging :+ hahaha
GVT 94K EOY. :+

Als dat gebeurd geef ik een rondje Litecoin's hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:36:
[...]

GVT 94K EOY. :+

Als dat gebeurd geef ik een rondje Litecoin's hier op tweakers.
Hebben die nog geen exitscam gedaan? Lang niks meer van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:38:
[...]

Hebben die nog geen exitscam gedaan? Lang niks meer van gehoord.
Geen idee. Volg het ook totaal niet meer.

Volgens mij was het dat ze naast GVT ook andere crypto accepteerden om te mogen investeren op het platform, wat de token ineens compleet overbodig maakte.

Ze hebben GVT puur gebruikt als crowdfunding.

Schavuiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:42:
[...]

Geen idee. Volg het ook totaal niet meer.

Volgens mij was het dat ze naast GVT ook andere crypto accepteerden om te mogen investeren op het platform, wat de token ineens compleet overbodig maakte.

Ze hebben GVT puur gebruikt als crowdfunding.

Schavuiten.
Haha zoals zoveel projecten. Daarom ben ik ook zo argwanend tegen dingen als XRP. Blockport deed dit ook al. In principe zouden die nu failliet moeten gaan, maar ze zijn gered door de plotse stijgingen van BTC en ETH die x2 deden tijdens hun STO. Die hebben alles lekker tegen euro waarde teruggestort en zijn er zelf vandoor met de winsten. Heeft me zo'n 700 euro winst gekost dat grapje, die had ik anders lekker in ETH laten zitten namelijk. Maar met XRP en BPT zijn er nog tal van projecten die dit soort dingen uithalen, als er niet een duidelijke usecase voor de token is, is het in de long run gewoon altijd heel makkelijk mogelijk om een exitscam te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Over Blockport gesproken; gaat dat nog uit de lucht of wat is daar de status van?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:50:
[...]

Haha zoals zoveel projecten. Daarom ben ik ook zo argwanend tegen dingen als XRP. Blockport deed dit ook al. In principe zouden die nu failliet moeten gaan, maar ze zijn gered door de plotse stijgingen van BTC en ETH die x2 deden tijdens hun STO. Die hebben alles lekker tegen euro waarde teruggestort en zijn er zelf vandoor met de winsten. Heeft me zo'n 700 euro winst gekost dat grapje, die had ik anders lekker in ETH laten zitten namelijk. Maar met XRP en BPT zijn er nog tal van projecten die dit soort dingen uithalen, als er niet een duidelijke usecase voor de token is, is het in de long run gewoon altijd heel makkelijk mogelijk om een exitscam te doen.
Dat stond duidelijk vermeld, en daar naast als ETH BTC naar beneden gingen had je dan ook geklaagd?

En blockport is failliet zo ver ik weet, misschien hebben ze van die winsten nog wat schulden kunnen betalen..

Heb niet mee gedaan aan die sto, omdat na een tijdje het lampje ging branden (duurde nog te lang) dat die sto gewoon een dikke red flag was.

Mede dankzij anderen die het verhaal van USA expansion direct al niet geloofden.

[ Voor 9% gewijzigd door tias86 op 23-06-2019 14:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

Zo eens even kijken wat Verstappen gaat doen vandaag , hopelijk word het iets spannender dan de crypto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
tias86 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:56:
[...]

Dat stond duidelijk vermeld, en daar naast als ETH BTC naar beneden gingen had je dan ook geklaagd?

En blockport is failliet zo ver ik weet, misschien hebben ze van die winsten nog wat schulden kunnen betalen..
Denk je echt dat je je geld terug had gezien als ETH en BTC gehalveerd waren? 8)7 Over naïeviteit gesproken. En voor zover ik weet draait alles nog gewoon, het is wat mij betreft maar een schimmige bedoeling dat hele Blockport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:04:
[...]

Denk je echt dat je je geld terug had gezien als ETH en BTC gehalveerd waren? 8)7 Over naïeviteit gesproken. En voor zover ik weet draait alles nog gewoon, het is wat mij betreft maar een schimmige bedoeling dat hele Blockport.
Niet zo veel schimmigs aan imo, funds laten verdampen tijdens de bear market, en de sto als laatste redmiddel.

Iedereen heeft netjes zijn geld terug (heel schimmig), de tijd gekregen om cryptos te withdrawen voor het offline ging.( nog schimmiger)

Verhaal kent alleen maar verliezers zo wel tokenholders als het team.

Tenzij er nog juicy details komen bovendrijven, zie ikk het gewoon als onkunde, mismanament van de funds etc.

En als je het zo goed weet waarom participeerde je dan in die sto, die investment memorandum gaf duidelijk aan dat ze compleet rekt waren..

[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 23-06-2019 20:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
"Many traders will be looking to take some profits off the table now, but it's worth remembering that last time bitcoin's price broke through $10,000 it then hit its all-time high of nearly $20,000 just 16 days later."
https://www.forbes.com/si...tecoin-suddenly-rocketed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De plebbites zullen volgende week wel inkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:19:
De plebbites zullen volgende week wel inkopen.
Die hebben januari 2018 nog te vers in het geheugen. En dat is niet het geld wat verschil maakt. Institutioneel geld is misschien wel 100x zoveel als wat normale mensen te besteden hebben met z'n allen. Er klotsen echt triljoenen rond in de investeringswereld, helemaal nu na al die jaren van weelde. Als maar 1 of 2 procent van dat kapitaal zich verplaatst naar BTC dan is die binnen de kortste keren meer dan een ton waard. Je ziet het nu aan goud, daar is deze week meer dan 500 miljard bijgekomen en dat zorgde voor een stijging van ruim 3 procent, iets wat de hele cryptospace niet eens waard is. En dan te bedenken dat BTC een betere store of value is dan goud ;) Bijna al het geld wat er nu pas in zit is van early adopters, een heeeeeel minimaal percentage van bedrijven, veel technerds, en hier en daar wat vermogende speculanten.

En een belangrijk punt; Bitcoin is op papier misschien 170 miljard waard. Maar haal daar maar gerust een derde vanaf aan verloren BTC en coldstorage wallets van exchanges etc. Het opwaartse potentieel is dus echt nog enorm. En van alle voornoemde mensen die er nu in zitten, gaat iedereen gewoon weer bijkopen als er een mogelijkheid komt om sub 7k weer BTC in te kopen ;) Al met al ziet het er dus gewoon rooskleurig uit, hoewel een aardige dip natuurlijk nog wel mogelijk is. Ik weet één ding zeker, zodra die sub 8k gaat, ga ik long met de helft van m'n portfolio en een 3x leverage. Durf namelijk vrijwel m'n hele vermogen er wel op in te zetten dat die niet onder de 6k gaat dippen met alles wat nog op de planning staat voor BTC.

[ Voor 19% gewijzigd door Malawolar op 23-06-2019 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:17
cryptore schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:02:
Zo eens even kijken wat Verstappen gaat doen vandaag , hopelijk word het iets spannender dan de crypto...
Net zo spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

inderdaad , was weer slaapverwekkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Genoeg zon gezien, nou weer tijd voor een pumpje BTC, LTC, Dash, XMR, NANO, ITC

[ Voor 103% gewijzigd door Slux op 23-06-2019 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jongens ik moet hier even ingrijpen: zorgen jullie wel dat jullie nog wat zon mee pakken vandaag??

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 11:49
Slux schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:51:
Genoeg zon gezien, nou weer tijd voor een pumpje BTC, LTC, Dash, XMR, NANO, ITC

Ik moet weer fee's terug verdienen, loopt aardig op, alleen al op coinbase waar ik het minste trade.
Fees Accrued Past 30 Days
$1719.66
Nicely wrapped brag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sorry je hebt gelijk, post aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

SHORT geopend :X }:O 8800 here we go 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 17:08 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:08:
En wat waren je beweegredenen hiervoor?

@Malawolar Ik ben er mee eens dat we 3K waarschijnlijk niet meer gaan zien, waarschijnlijk wil iedereen bij een goede dip nu wel weer op tijd inkopen. Aan de andere kant blijft het crypto. Gaan we naar 13k en dan ineens een goede dip naar 8 of 7k kunnen mensen gaan panic sellen en wie weet komt die dan wel weer onder de 6k. Ik sluit die mogelijkheid eigenlijk niet helemaal uit. Als 1 partij er voor kan zorgen dat het hele gebeuren een trap onder zijn hol krijgt (lees de 20k meneer) dan kan 1 zo'n partij waarschijnlijk ook wel voor een fikse klap omlaag gaan zorgen.

[ Voor 59% gewijzigd door Bartvandelaar op 23-06-2019 17:14 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:09:
[...]

Laag iq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hij wil weer eens gerekt worden hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bartvandelaar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:09:
[...]

Overbought.......... mislukte bullpendant.. incomming Wyckoff
https://d.stockcharts.com.../wyckoffdistribution2.png

En daily is te groen,. Daarnaast gingen we van 9k naar 11k in 1 klap.
Het volume is ook niet overtuigend te noemen wanneer bitcoin ietwat omhoog kruipt

[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 17:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:12:
[...]

Het volume is ook niet overtuigend te noemen wanneer bitcoin ietwat omhoog kruipt
Daarnet 10772 en toen 10718 binnen een paar tellen op BitMEX. Ik hoop dat ie straks nog ff 10800 aanraakt of misschien net als vannacht 10950 dan short ik 'm weer graag. Vanochtend een ritje naar beneden gemaakt van 10792 naar 10590. Ik handel met max. 4000 contracten op BitMEX long of short, haal niet zo grote winsten in één keer, maar het totaalbedrag begint telkens wel aan te tikken na zoveel kleinere winsten :) Ik vind eerlijk gezegd traden op BitMEX als je de basisregels in de gaten houdt minder risicovol dan met m'n Binance pot, daar koop ik wel mee als die verrekte correctie zich aandient.

Wat wel een puntje is bij BitMEX is telkens wat er gebeurt als het funding moment er is, zoals telkens wanneer de XBT funding 0,20% of meer is, zie je in de 2 uur voor de funding de koers best wel hard dalen, en dan meteen na de funding HARD omhoog schieten. Dan is de vraag of je als je short zit dat gratis geld wil pakken, in de wetenschap dat de koers van BTC hard omhoog knalt net na funding. Vanmiddag m'n short maar om 13:50 gesloten.. maar beter ook bleek daarna :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:12:
[...]

En wat zegt Lord Bogdanoff over je plan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
I was told there would be altcoin gains if Bitcoin would go sideways.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Met zulke reacties volstaat wat mij betreft: div[data-owner-id="1225238"]{ display:none; } ;w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Verge pumped... Bullrun confirmed >:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:24:
[...]

Daarnet 10772 en toen 10718 binnen een paar tellen op BitMEX. Ik hoop dat ie straks nog ff 10800 aanraakt of misschien net als vannacht 10950 dan short ik 'm weer graag. Vanochtend een ritje naar beneden gemaakt van 10792 naar 10590. Ik handel met max. 4000 contracten op BitMEX long of short, haal niet zo grote winsten in één keer, maar het totaalbedrag begint telkens wel aan te tikken na zoveel kleinere winsten :) Ik vind eerlijk gezegd traden op BitMEX als je de basisregels in de gaten houdt minder risicovol dan met m'n Binance pot, daar koop ik wel mee als die verrekte correctie zich aandient.

Wat wel een puntje is bij BitMEX is telkens wat er gebeurt als het funding moment er is, zoals telkens wanneer de XBT funding 0,20% of meer is, zie je in de 2 uur voor de funding de koers best wel hard dalen, en dan meteen na de funding HARD omhoog schieten. Dan is de vraag of je als je short zit dat gratis geld wil pakken, in de wetenschap dat de koers van BTC hard omhoog knalt net na funding. Vanmiddag m'n short maar om 13:50 gesloten.. maar beter ook bleek daarna :)
wtf is funding? Nooit van gehoord... Lenen of iets?
Ik doe zelf alleen aan swing trading.

Net trouwens een FAKE out...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Vreemde activiteit op BNB/BTC. Allemaal wicks omhoog en laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:50:
[...]

Als je niet weet wat funding is zou ik heel ver van Bitmex vandaan blijven :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:54:
[...]

Als je niet weet wat funding is zou ik heel ver van Bitmex vandaan blijven :z
Ik weet dat je liq point omhoog gaat als je in een trade zit. Rente oid.
Wat een kut woord ''funding''

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:47:
[...]

Met zulke reacties volstaat wat mij betreft: div[data-owner-id="1225238"]{ display:none; } ;w.
Ik gebruik dat nog niet maar hoe ziet forum pagina eruit?

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
New Yorker schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:55:
[...]

Ik gebruik dat nog niet maar hoe ziet forum pagina eruit?
Werkt echt top
https://tweakers.net/instellingen/layout/

Nadelen zijn
Als iemand iets post dan zie je dat er een nieuw bericht is maar zodra je hem aanklikt zit je niks.
En als iemand die persoon quoute dan zie je alsnog zijn bericht.

Maar de meeste quoten die personen toch niet dus heb je er zelden last van, alleen A87 zie ik helaas nog regelmatig in qoutes voorbij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:54:
[...]

Ik weet dat je liq point omhoog gaat als je in een trade zit. Rente oid.
Wat een kut woord ''funding''
Funding komt neer op het tweede tabelletje achter je unrealised PNL. Het is de realised PNL. Dat betekent kortweg wat je betaalt om je contract in stand te houden. Als iedereen long gaat en jij short, krijg je er voor betaald, en vice versa. Anders 'fund' je zelf en moet je betalen. Ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:02:
[...]

Funding komt neer op het tweede tabelletje achter je unrealised PNL. Het is de realised PNL. Dat betekent kortweg wat je betaalt om je contract in stand te houden. Als iedereen long gaat en jij short, krijg je er voor betaald, en vice versa. Anders 'fund' je zelf en moet je betalen. Ofso.
ja thanks. Wist dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:50:
[...]

Funding zijn die kosten die je betaalt of betaalt krijgt als je een positie hebt op BitMEX. Met je honderduizenden contracten zal je vermoedelijk een gods vermogen kwijt zijn geweest aan fees elke 8 uur, of betaald hebben gekregen. Funding percentage over 4 uur is nu 0,29%, als je met 100.000 contracten long zit, betaal je dan ca. $290 aan kosten om 22:00 uur, als je short zit, krijg je $290.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:03:
[...]

Funding zijn die kosten die je betaalt of betaalt krijgt als je een positie hebt op BitMEX. Met je honderduizenden contracten zal je vermoedelijk een gods vermogen kwijt zijn geweest aan fees elke 8 uur, of betaald hebben gekregen. Funding percentage over 4 uur is nu 0,29%, als je met 100.000 contracten long zit, betaal je dan ca. $290 aan kosten om 22:00 uur, als je short zit, krijg je $290.
ja dat is duur had ik germerkt 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malawolar
ADA boven 10 cent!!!!! >:) >:) >:) _/-\o_ _/-\o_ Long term hodl begint eindelijk te lonen, massaal ingekocht op 6 en 8 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Sahara schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:03:
[...]

Dit wist ik overigens niet. Is het percentage over het aantal contracten, of over je inleg? Want hij is waarschijnlijk weer 100x long (wat betekent 1000 euro inleg (alsnog gekkenwerk als je met zulke leverages speelt, volgens mij moet je dan sowieso al miljonair zijn wil je zo met je geld omgaan)). Dat scheelt nogal, 0,29% over 1000 is nog te doen, 2.90 dollar per 8 uur. Maar 290 is erg veel als je inleg 1000 is. Dat zou betekenen dat je binnen 8 uur wel een move moet zien, anders kan het er al bijna niet uit. Binnen 24 uur zou je positie dan zo goed als zeker geliquideerd zijn bij een stabiele prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:08:
[...]

Dit wist ik overigens niet. Is het percentage over het aantal contracten, of over je inleg? Want hij is waarschijnlijk weer 100x long (
Ben nu 5x Short. In DEZE situatie ging ik dus ALTIJD rekt in een long. hier van geleerd.
Check die DAILY and 4H eens goed.. heel bekend :o

Mijn enige plekken waar ik dus rekt ging. Anyway ik ga nu dus rekt als iemand een buy order plaatst naar 13.4K _/-\o_
En de altcoins gaan weer omhoog.. 8) btc D U M P comming. Als ik nu rekt ga boeit het me niet. Ik nam niet te veel risico.

[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:08:
[...]

Dit wist ik overigens niet. Is het percentage over het aantal contracten, of over je inleg? Want hij is waarschijnlijk weer 100x long (wat betekent 1000 euro inleg (alsnog gekkenwerk als je met zulke leverages speelt, volgens mij moet je dan sowieso al miljonair zijn wil je zo met je geld omgaan)). Dat scheelt nogal, 0,29% over 1000 is nog te doen, 2.90 dollar per 8 uur. Maar 290 is erg veel als je inleg 1000 is. Dat zou betekenen dat je binnen 8 uur wel een move moet zien, anders kan het er al bijna niet uit. Binnen 24 uur zou je positie dan zo goed als zeker geliquideerd zijn bij een stabiele prijs.
Zie ook hier voor een ander rekenvoorbeeld: https://www.ministryofmar...ex-funding-rate-explained . Je gaat rekt aan funding fees als je hoge leverage gebruikt en weinig geld in BTC op BitMEX hebt, als je je posities niet sluit wanneer funding plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:04:
ADA boven 10 cent!!!!! >:) >:) >:) _/-\o_ _/-\o_ Long term hodl begint eindelijk te lonen, massaal ingekocht op 6 en 8 cent.
Kom maar op!

DdzFFzCqrht8yFbXoNkhDVGLtShxumuGLFrovt91g5412kxS9VXbpPctt7pbRo5xT35M1uByfabBnwr34WYhUzNr8qnnviSA3ArXDMDi

Heb zo een gevoel dat dit een weddenschap van bitcoin pizza formaat gaat worden!

[ Voor 10% gewijzigd door Machlah op 23-06-2019 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:49
En als die Stratis nou ook nog eens een keer uit het dal komt ben ik helemaal blij.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:24:
[...]

Zie ook hier voor een ander rekenvoorbeeld: https://www.ministryofmar...ex-funding-rate-explained . Je gaat rekt aan funding fees als je hoge leverage gebruikt en weinig geld in BTC op BitMEX hebt, als je je posities niet sluit wanneer funding plaatsvindt.
50-80x long op 500 euro en je zit aan zon 500 euro aan fees na een paar dagen. been there done that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik heb ada ook. 30% winst nu. Op litebit. Moet nog uitzoeken hoe ik dat kan laten uitbetalen.
Blijkbaar moet ik nog iets instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladonna schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:09:
Ik heb ada ook. 30% winst nu. Op litebit. Moet nog uitzoeken hoe ik dat kan laten uitbetalen.
Vergeet niet dat Lord Bogdanoff zijn deel opeist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:39:
[...]

Vergeet niet dat Lord Bogdanoff zijn deel opeist.
stoploss op 11k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Ah het is me eindelijk duidelijk die funding rate. Over twee uur bijvoorbeeld is die 0,29%. Dat betekent als je met 100.000 contracts long zit, dat je elke 8 uur 290 dollar betaalt. Jezus dat is echt absurd veel geld om je positie in stand te houden. Aan de andere kant als je met 100.000 short gaat, krijg je 290 dollar, ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:48:
Ah het is me eindelijk duidelijk die funding rate. Over twee uur bijvoorbeeld is die 0,29%. Dat betekent als je met 100.000 contracts long zit, dat je elke 8 uur 290 dollar betaalt. Jezus dat is echt absurd veel geld om je positie in stand te houden. Aan de andere kant als je met 100.000 short gaat, krijg je 290 dollar, ook niet verkeerd.
Oftewel je wordt 'gedwongen' om posities niet te lang open te laten cq actief te handelen en dat is waar Bitmex zijn centjes mee verdient. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Het meeste heb ik weg gehaald bij Litebit. Fees zijn daar veels te hoog. Doe momenteel veel met Bitvavo.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Daacuso schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:12:
[...]

Het meeste heb ik weg gehaald bij Litebit. Fees zijn daar veels te hoog. Doe momenteel veel met Bitvavo.
Daar heeft Ladonna nu alleen niet zo gek veel aan, kan zelf niet helpen aangezien ik geen account daar heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Daacuso schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:12:
[...]

Daar hebben ze weer extra hoge prijzen waar ze het op pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Je kan het naar kraken sturen en omzetten in EUR bijvoorbeeld. Of via een Binance in een andere stable coin.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9pgZrCUYAAklci.png:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:08:
Get ready :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Wie short er nou in een bullmarket...

Heb btw nu ook 2x iets gelezen over een aankomend 80 dagen alt season/boom/market..

2x dus moet wel waarheid zijn. :+

Mooon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Pelox schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:20:
[...]

Je kan het naar kraken sturen en omzetten in EUR bijvoorbeeld. Of via een Binance in een andere stable coin.
Kortom je kan het naar allemaal exchanges sturen en er dan iets mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Klaas25 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:25:
Wie short er nou in een bullmarket...

Heb btw nu ook 2x iets gelezen over een aankomend 80 dagen alt season/boom/market..

2x dus moet wel waarheid zijn. :+

Mooon.
Bron please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Twitter van Crypto_ED I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
RedHat schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:27:
[...]

Twitter van Crypto_ED I guess.
Ja dat is 1 hahah. En een youtube filmpje. Dusja SOLID!!!! :+

ALL-IN.

Onee dat was ik al sinds vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Ik gok op de twitter van Brad Garlicsauce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
tias86 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:31:
Ik gok op de twitter van Brad Garlicsauce
Bread :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:09:
[...]

Ben nu 5x Short. In DEZE situatie ging ik dus ALTIJD rekt in een long. hier van geleerd.
Check die DAILY and 4H eens goed.. heel bekend :o

Mijn enige plekken waar ik dus rekt ging. Anyway ik ga nu dus rekt als iemand een buy order plaatst naar 13.4K _/-\o_
En de altcoins gaan weer omhoog.. 8) btc D U M P comming. Als ik nu rekt ga boeit het me niet. Ik nam niet te veel risico.
En al rekt zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Het staat in de nieuwe Donald Duck, dus is het waar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Slux schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:15:
[...]

Daar hebben ze weer extra hoge prijzen waar ze het op pakken :P
Klopt, dus voornamelijk voor wat grotere bedragen interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Daacuso schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:39:
[...]

Je bent goedkoper uit bij een coinbase, bitstamp, kraken met grotere bedragen.

Je moet je alleen legitimeren, dat kan voor sommige een nadeel zijn, maar als je met grotere bedragen speelt is een exchange voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Slux schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:42:
[...]

Je bent goedkoper uit bij een coinbase, bitstamp, kraken met grotere bedragen.

Je moet je alleen legitimeren, dat kan voor sommige een nadeel zijn, maar als je met grotere bedragen speelt is een exchange voordeliger.
Bitvavo is een exchange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:32
Pelox schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:20:
[...]

hij kan het ook gewoon uit laten betalen bij litebit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:44:
[...]

Bitvavo is een exchange
Oops dat wist ik niet, waarom zijn die prijzen daar zo hoog vergeleken met een coinbase bijvoorbeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Slux schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:45:
[...]

Oops dat wist ik niet, waarom zijn die prijzen daar zo hoog vergeleken met een coinbase bijvoorbeeld ?
Ga ik niet over :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Slux ziet weer arbitrage mogelijkheden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Daacuso schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:39:
[...]

Als je even googeld zie je dat je 1000 euro korting op traden krijgt bij ze, misschien is het iets voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bie100 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:45:
[...]

hij kan het ook gewoon uit laten betalen bij litebit :|
Te duur

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
Waarom heb ik niet meer geïnvesteerd, 5000 dollar geleden!!??

Een mens is ook nooit gelukkig :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Richh schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:57:
Waarom heb ik niet meer geïnvesteerd, 5000 dollar geleden!!??

Een mens is ook nooit gelukkig :+
Wees blij want hoe meer hoe ongelukkiger je wordt, hoe meer, hoe meer je het besef van de waarde van geld kwijt raakt :P

Alles heeft een voor en nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
We kruipen weer richting de 11K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Short weer dicht gedaan opeens ziet het er niet meer bearish uit op 4h etc.
Zeker geen spijt gehad van die short.. 3% verlies op short.. 4% winst op long nu :+

[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:06:
Zeker geen spijt gehad van die short..
9 van de 10 keer kan je de laatste tijd de TA's over boord flikkeren. Crypto doet wat ie wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:06:
Zeker geen spijt gehad van die short.. 3% verlies op short.. 4% winst op long nu :+
Dat is letterlijk 1 candle op de 4h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

RedHat schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:10:
[...]

Dat is letterlijk 1 candle op de 4h.
Het zag er ''flat '' uit. En nog meer zaken die bearish lijken zoals 1day.. Die ziet er te groen uit. etc.

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:12:
[...]

Het zag er ''flat '' uit. En nog meer zaken die bearish lijken zoals 1day.. Die ziet er te groen uit. etc.
Wat leek er volgens jou bearish aan de chart dan?
Gewoon benieuwd wat je denkwijze was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

RedHat schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:14:
[...]

Wat leek er volgens jou bearish aan de chart dan?
Gewoon benieuwd wat je denkwijze was.
de 4uur leek op een mislukte Pendant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:14:
[...]

de 4uur leek op een mislukte Pendant.
Bullish pennants & bearish pennants.

Die zou ik even Googlen als ik u was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

RedHat schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:16:
[...]

Bullish pennants & bearish pennants.

Die zou ik even Googlen als ik u was :)
als de pennant omlaag gaat, met name als het tijdbestek te lang wordt is het vrij bearish .
Volgende keer wacht ik wel langer met instappen ... Leer je weer van 8)

jaja dat was een dom besluit om short te gaan

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Correctie voor ADA? De stijging valt mij nog een beetje tegen nadat de testnet van Shelley is gereleased. Zal wel weer een traditionele sell the news zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RedHat
A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:17:
[...]

als de pennant omlaag gaat, met name als het tijdbestek te lang wordt is het vrij bearish .
Volgende keer wacht ik wel langer met instappen ... Leer je weer van 8)

jaja dat was een dom besluit om short te gaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O4Ghzz3IIEmZnvhe6Ggd7Iqj/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://hitandruncandlesticks.com/wp-content/uploads/2015/06/Pennant.gif

Als je futures trade op TA dan zou ik mij toch even iets beter inlezen.
Zelf even gemaakt op de 15m candles aangezien dat wat duidelijker is.

Ik bedoel het overigens niet negatief hoor @A87 , het is goed als je futures doet dat je entry & exitpoints gaat zoeken in een chart, alleen soms kun je door 2 woorden in Google in te tikken een heel stuk wijzer worden :)

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 23-06-2019 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Ik heb een account aangemaakt op Bitmex om met wat kleingeld te gokken.

Nu loop ik tegen het volgende aan:

Long 100x, geopend op 10906 en gesloten (market) op 10930
Short 100x, geopend op 10930 en gesloten (market) op 10888

Maar het resultaat hierop is 0 volgens Bitmex (zowel bij de aankoop als de verkoop staat dezelfde waardes). Na 2 trades heb ik nog exact dezelfde balance? Ik zou denken dat de koersverschillen groot genoeg zijn om bij 100x verschillen te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:32
weet ik maar versturen kost net zoveel dacht ik dus dat schiet ook niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
TuutjDrie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:40:
Ik heb een account aangemaakt op Bitmex om met wat kleingeld te gokken.

Nu loop ik tegen het volgende aan:

Long 100x, geopend op 10906 en gesloten (market) op 10930
Short 100x, geopend op 10930 en gesloten (market) op 10888

Maar het resultaat hierop is 0 volgens Bitmex (zowel bij de aankoop als de verkoop staat dezelfde waardes). Na 2 trades heb ik nog exact dezelfde balance? Ik zou denken dat de koersverschillen groot genoeg zijn om bij 100x verschillen te maken?
Waarschijnlijk heb je de market order gebruikt. Let goed op de drie verschillende pijlers. Die kunnen soms er ver uit elkaar liggen. En hoeveel contracts had je? als je 10 contracts hebt, zit je er voor 10 dollarcent in, dat schiet niet op haha. Ze rekenen ongeveer in hele dollars aan XBT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
radem205 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:19:
Correctie voor ADA? De stijging valt mij nog een beetje tegen nadat de testnet van Shelley is gereleased. Zal wel weer een traditionele sell the news zijn.
Sell the news?
Dit komt door btc die weer stijgt.
Trekt zo hopelijk weer bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:24:
[...]

Het enige wat ik heb gemerkt met funding is dat mijn LIQ prijs omhoog gaat.. thats it

realished pnl = LIQ hoger (in een long). Met 30x long zie je na 1dag dat je LIQ level al 15 dollar hoger ligt oid.

Toen ik 100x bij 40 (=4000) euro merkte ik echter weinig (zat er een week in op 100x bitcoin ging langzaam). Ligt nogal aan het bedrag wat je in zet. Je kan makkelijk 100x het valt allemaal wel mee Maar je LIQ gaat wel omhoog, afhankelijk van het bedrag wat je inzet of het langzaam gaat of snel.

Het lijkt sneller te gaan als de prijs meer richting positeve waarde gaat aan de hand van je status...
Gaat de prijs snel omhoog gaat je LIQ prijs ook snel omhoog. Complex systeem.

Je gaat niet op een oneerlijke manier kapot aan funding, imo. Wel gaat je steeds hoger zitten in je Leverage dus hoger LIQ, dus minder geld beschikbaar in je marge .. = hoger liq level :+.

Ook wordt je niet Geliq'ued bij een korte flash crash, (soort vangnet anti manipulatie).
En dat je de lul bent met hoog leverage als je er langer dan 8uur in zit is onzin, want als de markt sideways gaat gaat je funding je ook niet opeens van achter nemen.

Zo merk ik bij een 1500 x10x ( 15000 )contracts dat de funding al 50 euro is als de markt heel snel een paar procent omhoog gaat in 2 uur tijd.
Fair systeem

[ Voor 52% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik doe leverage traden op Bibox, nog iemand meer hier toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zo, daar hebben we de 11k. BTC weer... op weg naar 12? *O* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
kevinoku schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:59:
We kruipen weer richting de 11K.
We zijn er al :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:49:
[...]

Waarschijnlijk heb je de market order gebruikt. Let goed op de drie verschillende pijlers. Die kunnen soms er ver uit elkaar liggen. En hoeveel contracts had je? als je 10 contracts hebt, zit je er voor 10 dollarcent in, dat schiet niet op haha. Ze rekenen ongeveer in hele dollars aan XBT.
Thanks, even vergeten dat je "inzet" bij 100x niet gelijk is aan het aantal contracts (staat usd bij). Had inderdaad hele kleine orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Machlah schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:39:
[...]

Kom maar op!

DdzFFzCqrht8yFbXoNkhDVGLtShxumuGLFrovt91g5412kxS9VXbpPctt7pbRo5xT35M1uByfabBnwr34WYhUzNr8qnnviSA3ArXDMDi

Heb zo een gevoel dat dit een weddenschap van bitcoin pizza formaat gaat worden!
@Malawolar zie ADA adres hierboven
Pagina: 1 ... 107 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!