If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Beter zien we USD en EUR en andere fiat pairs. Dan is het legit.
Verwijderd
GVT 94K EOY.tias86 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:53:
[...]
Waar zijn de tijden dat GVT nog naar 90k ginghahaha
Als dat gebeurd geef ik een rondje Litecoin's hier op tweakers.
Hebben die nog geen exitscam gedaan? Lang niks meer van gehoord.Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:36:
[...]
GVT 94K EOY.
Als dat gebeurd geef ik een rondje Litecoin's hier op tweakers.
Verwijderd
Geen idee. Volg het ook totaal niet meer.Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:38:
[...]
Hebben die nog geen exitscam gedaan? Lang niks meer van gehoord.
Volgens mij was het dat ze naast GVT ook andere crypto accepteerden om te mogen investeren op het platform, wat de token ineens compleet overbodig maakte.
Ze hebben GVT puur gebruikt als crowdfunding.
Schavuiten.
Haha zoals zoveel projecten. Daarom ben ik ook zo argwanend tegen dingen als XRP. Blockport deed dit ook al. In principe zouden die nu failliet moeten gaan, maar ze zijn gered door de plotse stijgingen van BTC en ETH die x2 deden tijdens hun STO. Die hebben alles lekker tegen euro waarde teruggestort en zijn er zelf vandoor met de winsten. Heeft me zo'n 700 euro winst gekost dat grapje, die had ik anders lekker in ETH laten zitten namelijk. Maar met XRP en BPT zijn er nog tal van projecten die dit soort dingen uithalen, als er niet een duidelijke usecase voor de token is, is het in de long run gewoon altijd heel makkelijk mogelijk om een exitscam te doen.Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:42:
[...]
Geen idee. Volg het ook totaal niet meer.
Volgens mij was het dat ze naast GVT ook andere crypto accepteerden om te mogen investeren op het platform, wat de token ineens compleet overbodig maakte.
Ze hebben GVT puur gebruikt als crowdfunding.
Schavuiten.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dat stond duidelijk vermeld, en daar naast als ETH BTC naar beneden gingen had je dan ook geklaagd?Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:50:
[...]
Haha zoals zoveel projecten. Daarom ben ik ook zo argwanend tegen dingen als XRP. Blockport deed dit ook al. In principe zouden die nu failliet moeten gaan, maar ze zijn gered door de plotse stijgingen van BTC en ETH die x2 deden tijdens hun STO. Die hebben alles lekker tegen euro waarde teruggestort en zijn er zelf vandoor met de winsten. Heeft me zo'n 700 euro winst gekost dat grapje, die had ik anders lekker in ETH laten zitten namelijk. Maar met XRP en BPT zijn er nog tal van projecten die dit soort dingen uithalen, als er niet een duidelijke usecase voor de token is, is het in de long run gewoon altijd heel makkelijk mogelijk om een exitscam te doen.
En blockport is failliet zo ver ik weet, misschien hebben ze van die winsten nog wat schulden kunnen betalen..
Heb niet mee gedaan aan die sto, omdat na een tijdje het lampje ging branden (duurde nog te lang) dat die sto gewoon een dikke red flag was.
Mede dankzij anderen die het verhaal van USA expansion direct al niet geloofden.
[ Voor 9% gewijzigd door tias86 op 23-06-2019 14:04 ]
Denk je echt dat je je geld terug had gezien als ETH en BTC gehalveerd waren?tias86 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:56:
[...]
Dat stond duidelijk vermeld, en daar naast als ETH BTC naar beneden gingen had je dan ook geklaagd?
En blockport is failliet zo ver ik weet, misschien hebben ze van die winsten nog wat schulden kunnen betalen..

Niet zo veel schimmigs aan imo, funds laten verdampen tijdens de bear market, en de sto als laatste redmiddel.Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:04:
[...]
Denk je echt dat je je geld terug had gezien als ETH en BTC gehalveerd waren?Over naïeviteit gesproken. En voor zover ik weet draait alles nog gewoon, het is wat mij betreft maar een schimmige bedoeling dat hele Blockport.
Iedereen heeft netjes zijn geld terug (heel schimmig), de tijd gekregen om cryptos te withdrawen voor het offline ging.( nog schimmiger)
Verhaal kent alleen maar verliezers zo wel tokenholders als het team.
Tenzij er nog juicy details komen bovendrijven, zie ikk het gewoon als onkunde, mismanament van de funds etc.
En als je het zo goed weet waarom participeerde je dan in die sto, die investment memorandum gaf duidelijk aan dat ze compleet rekt waren..
[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 23-06-2019 20:14 ]
https://www.forbes.com/si...tecoin-suddenly-rocketed/
Die hebben januari 2018 nog te vers in het geheugen. En dat is niet het geld wat verschil maakt. Institutioneel geld is misschien wel 100x zoveel als wat normale mensen te besteden hebben met z'n allen. Er klotsen echt triljoenen rond in de investeringswereld, helemaal nu na al die jaren van weelde. Als maar 1 of 2 procent van dat kapitaal zich verplaatst naar BTC dan is die binnen de kortste keren meer dan een ton waard. Je ziet het nu aan goud, daar is deze week meer dan 500 miljard bijgekomen en dat zorgde voor een stijging van ruim 3 procent, iets wat de hele cryptospace niet eens waard is. En dan te bedenken dat BTC een betere store of value is dan goudVerwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:19:
De plebbites zullen volgende week wel inkopen.
En een belangrijk punt; Bitcoin is op papier misschien 170 miljard waard. Maar haal daar maar gerust een derde vanaf aan verloren BTC en coldstorage wallets van exchanges etc. Het opwaartse potentieel is dus echt nog enorm. En van alle voornoemde mensen die er nu in zitten, gaat iedereen gewoon weer bijkopen als er een mogelijkheid komt om sub 7k weer BTC in te kopen
[ Voor 19% gewijzigd door Malawolar op 23-06-2019 16:33 ]
Net zo spannend.cryptore schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:02:
Zo eens even kijken wat Verstappen gaat doen vandaag , hopelijk word het iets spannender dan de crypto...
inderdaad , was weer slaapverwekkend
[ Voor 103% gewijzigd door Slux op 23-06-2019 17:05 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Nicely wrapped brag.Slux schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:51:
Genoeg zon gezien, nou weer tijd voor een pumpje BTC, LTC, Dash, XMR, NANO, ITC
Ik moet weer fee's terug verdienen, loopt aardig op, alleen al op coinbase waar ik het minste trade.
Fees Accrued Past 30 Days
$1719.66
En wat waren je beweegredenen hiervoor?
@Malawolar Ik ben er mee eens dat we 3K waarschijnlijk niet meer gaan zien, waarschijnlijk wil iedereen bij een goede dip nu wel weer op tijd inkopen. Aan de andere kant blijft het crypto. Gaan we naar 13k en dan ineens een goede dip naar 8 of 7k kunnen mensen gaan panic sellen en wie weet komt die dan wel weer onder de 6k. Ik sluit die mogelijkheid eigenlijk niet helemaal uit. Als 1 partij er voor kan zorgen dat het hele gebeuren een trap onder zijn hol krijgt (lees de 20k meneer) dan kan 1 zo'n partij waarschijnlijk ook wel voor een fikse klap omlaag gaan zorgen.
[ Voor 59% gewijzigd door Bartvandelaar op 23-06-2019 17:14 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Overbought.......... mislukte bullpendant.. incomming Wyckoff
https://d.stockcharts.com.../wyckoffdistribution2.png
En daily is te groen,. Daarnaast gingen we van 9k naar 11k in 1 klap.
Het volume is ook niet overtuigend te noemen wanneer bitcoin ietwat omhoog kruipt
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 17:13 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Daarnet 10772 en toen 10718 binnen een paar tellen op BitMEX. Ik hoop dat ie straks nog ff 10800 aanraakt of misschien net als vannacht 10950 dan short ik 'm weer graag. Vanochtend een ritje naar beneden gemaakt van 10792 naar 10590. Ik handel met max. 4000 contracten op BitMEX long of short, haal niet zo grote winsten in één keer, maar het totaalbedrag begint telkens wel aan te tikken na zoveel kleinere winstenA87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:12:
[...]
Het volume is ook niet overtuigend te noemen wanneer bitcoin ietwat omhoog kruipt
Wat wel een puntje is bij BitMEX is telkens wat er gebeurt als het funding moment er is, zoals telkens wanneer de XBT funding 0,20% of meer is, zie je in de 2 uur voor de funding de koers best wel hard dalen, en dan meteen na de funding HARD omhoog schieten. Dan is de vraag of je als je short zit dat gratis geld wil pakken, in de wetenschap dat de koers van BTC hard omhoog knalt net na funding. Vanmiddag m'n short maar om 13:50 gesloten.. maar beter ook bleek daarna
Verwijderd
En wat zegt Lord Bogdanoff over je plan?A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:12:
[...]

Met zulke reacties volstaat wat mij betreft: div[data-owner-id="1225238"]{ display:none; }

wtf is funding? Nooit van gehoord... Lenen of iets?Sahara schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:24:
[...]
Daarnet 10772 en toen 10718 binnen een paar tellen op BitMEX. Ik hoop dat ie straks nog ff 10800 aanraakt of misschien net als vannacht 10950 dan short ik 'm weer graag. Vanochtend een ritje naar beneden gemaakt van 10792 naar 10590. Ik handel met max. 4000 contracten op BitMEX long of short, haal niet zo grote winsten in één keer, maar het totaalbedrag begint telkens wel aan te tikken na zoveel kleinere winstenIk vind eerlijk gezegd traden op BitMEX als je de basisregels in de gaten houdt minder risicovol dan met m'n Binance pot, daar koop ik wel mee als die verrekte correctie zich aandient.
Wat wel een puntje is bij BitMEX is telkens wat er gebeurt als het funding moment er is, zoals telkens wanneer de XBT funding 0,20% of meer is, zie je in de 2 uur voor de funding de koers best wel hard dalen, en dan meteen na de funding HARD omhoog schieten. Dan is de vraag of je als je short zit dat gratis geld wil pakken, in de wetenschap dat de koers van BTC hard omhoog knalt net na funding. Vanmiddag m'n short maar om 13:50 gesloten.. maar beter ook bleek daarna
Ik doe zelf alleen aan swing trading.
Net trouwens een FAKE out...
Als je niet weet wat funding is zou ik heel ver van Bitmex vandaan blijvenA87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:50:
[...]
wtf is funding? Nooit van gehoord... Lenen of iets?

Ik weet dat je liq point omhoog gaat als je in een trade zit. Rente oid.Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:54:
[...]
Als je niet weet wat funding is zou ik heel ver van Bitmex vandaan blijven
Wat een kut woord ''funding''
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 17:55 ]
Ik gebruik dat nog niet maar hoe ziet forum pagina eruit?Sahara schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:47:
[...]
Met zulke reacties volstaat wat mij betreft: div[data-owner-id="1225238"]{ display:none; }.
Weg
Werkt echt topNew Yorker schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:55:
[...]
Ik gebruik dat nog niet maar hoe ziet forum pagina eruit?
https://tweakers.net/instellingen/layout/
Nadelen zijn
Als iemand iets post dan zie je dat er een nieuw bericht is maar zodra je hem aanklikt zit je niks.
En als iemand die persoon quoute dan zie je alsnog zijn bericht.
Maar de meeste quoten die personen toch niet dus heb je er zelden last van, alleen A87 zie ik helaas nog regelmatig in qoutes voorbij komen.
Funding komt neer op het tweede tabelletje achter je unrealised PNL. Het is de realised PNL. Dat betekent kortweg wat je betaalt om je contract in stand te houden. Als iedereen long gaat en jij short, krijg je er voor betaald, en vice versa. Anders 'fund' je zelf en moet je betalen. Ofso.A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:54:
[...]
Ik weet dat je liq point omhoog gaat als je in een trade zit. Rente oid.
Wat een kut woord ''funding''
ja thanks. Wist dit.Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:02:
[...]
Funding komt neer op het tweede tabelletje achter je unrealised PNL. Het is de realised PNL. Dat betekent kortweg wat je betaalt om je contract in stand te houden. Als iedereen long gaat en jij short, krijg je er voor betaald, en vice versa. Anders 'fund' je zelf en moet je betalen. Ofso.
Funding zijn die kosten die je betaalt of betaalt krijgt als je een positie hebt op BitMEX. Met je honderduizenden contracten zal je vermoedelijk een gods vermogen kwijt zijn geweest aan fees elke 8 uur, of betaald hebben gekregen. Funding percentage over 4 uur is nu 0,29%, als je met 100.000 contracten long zit, betaal je dan ca. $290 aan kosten om 22:00 uur, als je short zit, krijg je $290.A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:50:
[...]
wtf is funding? Nooit van gehoord... Lenen of iets?
ja dat is duur had ik germerktSahara schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:03:
[...]
Funding zijn die kosten die je betaalt of betaalt krijgt als je een positie hebt op BitMEX. Met je honderduizenden contracten zal je vermoedelijk een gods vermogen kwijt zijn geweest aan fees elke 8 uur, of betaald hebben gekregen. Funding percentage over 4 uur is nu 0,29%, als je met 100.000 contracten long zit, betaal je dan ca. $290 aan kosten om 22:00 uur, als je short zit, krijg je $290.

Dit wist ik overigens niet. Is het percentage over het aantal contracten, of over je inleg? Want hij is waarschijnlijk weer 100x long (wat betekent 1000 euro inleg (alsnog gekkenwerk als je met zulke leverages speelt, volgens mij moet je dan sowieso al miljonair zijn wil je zo met je geld omgaan)). Dat scheelt nogal, 0,29% over 1000 is nog te doen, 2.90 dollar per 8 uur. Maar 290 is erg veel als je inleg 1000 is. Dat zou betekenen dat je binnen 8 uur wel een move moet zien, anders kan het er al bijna niet uit. Binnen 24 uur zou je positie dan zo goed als zeker geliquideerd zijn bij een stabiele prijs.Sahara schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:03:
[...]
Funding zijn die kosten die je betaalt of betaalt krijgt als je een positie hebt op BitMEX. Met je honderduizenden contracten zal je vermoedelijk een gods vermogen kwijt zijn geweest aan fees elke 8 uur, of betaald hebben gekregen. Funding percentage over 4 uur is nu 0,29%, als je met 100.000 contracten long zit, betaal je dan ca. $290 aan kosten om 22:00 uur, als je short zit, krijg je $290.
Ben nu 5x Short. In DEZE situatie ging ik dus ALTIJD rekt in een long. hier van geleerd.Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:08:
[...]
Dit wist ik overigens niet. Is het percentage over het aantal contracten, of over je inleg? Want hij is waarschijnlijk weer 100x long (
Check die DAILY and 4H eens goed.. heel bekend
Mijn enige plekken waar ik dus rekt ging. Anyway ik ga nu dus rekt als iemand een buy order plaatst naar 13.4K
En de altcoins gaan weer omhoog..
[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 18:26 ]
Zie ook hier voor een ander rekenvoorbeeld: https://www.ministryofmar...ex-funding-rate-explained . Je gaat rekt aan funding fees als je hoge leverage gebruikt en weinig geld in BTC op BitMEX hebt, als je je posities niet sluit wanneer funding plaatsvindt.Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:08:
[...]
Dit wist ik overigens niet. Is het percentage over het aantal contracten, of over je inleg? Want hij is waarschijnlijk weer 100x long (wat betekent 1000 euro inleg (alsnog gekkenwerk als je met zulke leverages speelt, volgens mij moet je dan sowieso al miljonair zijn wil je zo met je geld omgaan)). Dat scheelt nogal, 0,29% over 1000 is nog te doen, 2.90 dollar per 8 uur. Maar 290 is erg veel als je inleg 1000 is. Dat zou betekenen dat je binnen 8 uur wel een move moet zien, anders kan het er al bijna niet uit. Binnen 24 uur zou je positie dan zo goed als zeker geliquideerd zijn bij een stabiele prijs.
Kom maar op!Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:04:
ADA boven 10 cent!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Long term hodl begint eindelijk te lonen, massaal ingekocht op 6 en 8 cent.
DdzFFzCqrht8yFbXoNkhDVGLtShxumuGLFrovt91g5412kxS9VXbpPctt7pbRo5xT35M1uByfabBnwr34WYhUzNr8qnnviSA3ArXDMDi
Heb zo een gevoel dat dit een weddenschap van bitcoin pizza formaat gaat worden!
[ Voor 10% gewijzigd door Machlah op 23-06-2019 18:40 ]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
50-80x long op 500 euro en je zit aan zon 500 euro aan fees na een paar dagen. been there done thatSahara schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:24:
[...]
Zie ook hier voor een ander rekenvoorbeeld: https://www.ministryofmar...ex-funding-rate-explained . Je gaat rekt aan funding fees als je hoge leverage gebruikt en weinig geld in BTC op BitMEX hebt, als je je posities niet sluit wanneer funding plaatsvindt.
Blijkbaar moet ik nog iets instellen.
Verwijderd
Vergeet niet dat Lord Bogdanoff zijn deel opeist.Ladonna schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:09:
Ik heb ada ook. 30% winst nu. Op litebit. Moet nog uitzoeken hoe ik dat kan laten uitbetalen.
stoploss op 11kVerwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:39:
[...]
Vergeet niet dat Lord Bogdanoff zijn deel opeist.
Oftewel je wordt 'gedwongen' om posities niet te lang open te laten cq actief te handelen en dat is waar Bitmex zijn centjes mee verdient.Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:48:
Ah het is me eindelijk duidelijk die funding rate. Over twee uur bijvoorbeeld is die 0,29%. Dat betekent als je met 100.000 contracts long zit, dat je elke 8 uur 290 dollar betaalt. Jezus dat is echt absurd veel geld om je positie in stand te houden. Aan de andere kant als je met 100.000 short gaat, krijg je 290 dollar, ook niet verkeerd.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Het meeste heb ik weg gehaald bij Litebit. Fees zijn daar veels te hoog. Doe momenteel veel met Bitvavo.Ladonna schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:09:
Ik heb ada ook. 30% winst nu. Op litebit. Moet nog uitzoeken hoe ik dat kan laten uitbetalen.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Daar heeft Ladonna nu alleen niet zo gek veel aan, kan zelf niet helpen aangezien ik geen account daar heb.Daacuso schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:12:
[...]
Het meeste heb ik weg gehaald bij Litebit. Fees zijn daar veels te hoog. Doe momenteel veel met Bitvavo.
Daar hebben ze weer extra hoge prijzen waar ze het op pakkenDaacuso schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:12:
[...]
Het meeste heb ik weg gehaald bij Litebit. Fees zijn daar veels te hoog. Doe momenteel veel met Bitvavo.
Je kan het naar kraken sturen en omzetten in EUR bijvoorbeeld. Of via een Binance in een andere stable coin.Ladonna schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:09:
Zero.
Heb btw nu ook 2x iets gelezen over een aankomend 80 dagen alt season/boom/market..
2x dus moet wel waarheid zijn.
Mooon.
Kortom je kan het naar allemaal exchanges sturen en er dan iets mee doenPelox schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:20:
[...]
Je kan het naar kraken sturen en omzetten in EUR bijvoorbeeld. Of via een Binance in een andere stable coin.
Bron pleaseKlaas25 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:25:
Wie short er nou in een bullmarket...
Heb btw nu ook 2x iets gelezen over een aankomend 80 dagen alt season/boom/market..
2x dus moet wel waarheid zijn.![]()
Mooon.
Ja dat is 1 hahah. En een youtube filmpje. Dusja SOLID!!!!
ALL-IN.
Onee dat was ik al sinds vorig jaar.
Breadtias86 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:31:
Ik gok op de twitter van Brad Garlicsauce
Verwijderd
En al rekt zeker?A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:09:
[...]
Ben nu 5x Short. In DEZE situatie ging ik dus ALTIJD rekt in een long. hier van geleerd.
Check die DAILY and 4H eens goed.. heel bekend
Mijn enige plekken waar ik dus rekt ging. Anyway ik ga nu dus rekt als iemand een buy order plaatst naar 13.4K
En de altcoins gaan weer omhoog..btc D U M P comming. Als ik nu rekt ga boeit het me niet. Ik nam niet te veel risico.
Klopt, dus voornamelijk voor wat grotere bedragen interessant.Slux schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:15:
[...]
Daar hebben ze weer extra hoge prijzen waar ze het op pakken
Je bent goedkoper uit bij een coinbase, bitstamp, kraken met grotere bedragen.Daacuso schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:39:
[...]
Klopt, dus voornamelijk voor wat grotere bedragen interessant.
Je moet je alleen legitimeren, dat kan voor sommige een nadeel zijn, maar als je met grotere bedragen speelt is een exchange voordeliger.
Bitvavo is een exchangeSlux schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:42:
[...]
Je bent goedkoper uit bij een coinbase, bitstamp, kraken met grotere bedragen.
Je moet je alleen legitimeren, dat kan voor sommige een nadeel zijn, maar als je met grotere bedragen speelt is een exchange voordeliger.
hij kan het ook gewoon uit laten betalen bij litebitPelox schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:20:
[...]
Je kan het naar kraken sturen en omzetten in EUR bijvoorbeeld. Of via een Binance in een andere stable coin.
Oops dat wist ik niet, waarom zijn die prijzen daar zo hoog vergeleken met een coinbase bijvoorbeeld ?
Ga ik niet overSlux schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:45:
[...]
Oops dat wist ik niet, waarom zijn die prijzen daar zo hoog vergeleken met een coinbase bijvoorbeeld ?
Als je even googeld zie je dat je 1000 euro korting op traden krijgt bij ze, misschien is het iets voor jeDaacuso schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:39:
[...]
Klopt, dus voornamelijk voor wat grotere bedragen interessant.
Te duurbie100 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:45:
[...]
hij kan het ook gewoon uit laten betalen bij litebit
Weg
Een mens is ook nooit gelukkig
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wees blij want hoe meer hoe ongelukkiger je wordt, hoe meer, hoe meer je het besef van de waarde van geld kwijt raaktRichh schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:57:
Waarom heb ik niet meer geïnvesteerd, 5000 dollar geleden!!??
Een mens is ook nooit gelukkig
Alles heeft een voor en nadeel.
Zeker geen spijt gehad van die short.. 3% verlies op short.. 4% winst op long nu
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 21:09 ]
9 van de 10 keer kan je de laatste tijd de TA's over boord flikkeren. Crypto doet wat ie wil.A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:06:
Short weer dicht gedaan opeens ziet het er niet meer bearish uit op 4h etc.
Zeker geen spijt gehad van die short..
Dat is letterlijk 1 candle op de 4h.A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:06:
Short weer dicht gedaan opeens ziet het er niet meer bearish uit op 4h etc.
Zeker geen spijt gehad van die short.. 3% verlies op short.. 4% winst op long nu
Het zag er ''flat '' uit. En nog meer zaken die bearish lijken zoals 1day.. Die ziet er te groen uit. etc.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 21:12 ]
Wat leek er volgens jou bearish aan de chart dan?A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:12:
[...]
Het zag er ''flat '' uit. En nog meer zaken die bearish lijken zoals 1day.. Die ziet er te groen uit. etc.
Gewoon benieuwd wat je denkwijze was.
de 4uur leek op een mislukte Pendant.RedHat schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:14:
[...]
Wat leek er volgens jou bearish aan de chart dan?
Gewoon benieuwd wat je denkwijze was.
Bullish pennants & bearish pennants.
Die zou ik even Googlen als ik u was
als de pennant omlaag gaat, met name als het tijdbestek te lang wordt is het vrij bearish .RedHat schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:16:
[...]
Bullish pennants & bearish pennants.
Die zou ik even Googlen als ik u was
Volgende keer wacht ik wel langer met instappen ... Leer je weer van
jaja dat was een dom besluit om short te gaan
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 21:19 ]
A87 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:17:
[...]
als de pennant omlaag gaat, met name als het tijdbestek te lang wordt is het vrij bearish .
Volgende keer wacht ik wel langer met instappen ... Leer je weer van
jaja dat was een dom besluit om short te gaan

Als je futures trade op TA dan zou ik mij toch even iets beter inlezen.
Zelf even gemaakt op de 15m candles aangezien dat wat duidelijker is.
Ik bedoel het overigens niet negatief hoor @A87 , het is goed als je futures doet dat je entry & exitpoints gaat zoeken in een chart, alleen soms kun je door 2 woorden in Google in te tikken een heel stuk wijzer worden
[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 23-06-2019 21:35 ]
Nu loop ik tegen het volgende aan:
Long 100x, geopend op 10906 en gesloten (market) op 10930
Short 100x, geopend op 10930 en gesloten (market) op 10888
Maar het resultaat hierop is 0 volgens Bitmex (zowel bij de aankoop als de verkoop staat dezelfde waardes). Na 2 trades heb ik nog exact dezelfde balance? Ik zou denken dat de koersverschillen groot genoeg zijn om bij 100x verschillen te maken?
weet ik maar versturen kost net zoveel dacht ik dus dat schiet ook niet op
Waarschijnlijk heb je de market order gebruikt. Let goed op de drie verschillende pijlers. Die kunnen soms er ver uit elkaar liggen. En hoeveel contracts had je? als je 10 contracts hebt, zit je er voor 10 dollarcent in, dat schiet niet op haha. Ze rekenen ongeveer in hele dollars aan XBT.TuutjDrie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:40:
Ik heb een account aangemaakt op Bitmex om met wat kleingeld te gokken.
Nu loop ik tegen het volgende aan:
Long 100x, geopend op 10906 en gesloten (market) op 10930
Short 100x, geopend op 10930 en gesloten (market) op 10888
Maar het resultaat hierop is 0 volgens Bitmex (zowel bij de aankoop als de verkoop staat dezelfde waardes). Na 2 trades heb ik nog exact dezelfde balance? Ik zou denken dat de koersverschillen groot genoeg zijn om bij 100x verschillen te maken?
Sell the news?radem205 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:19:
Correctie voor ADA? De stijging valt mij nog een beetje tegen nadat de testnet van Shelley is gereleased. Zal wel weer een traditionele sell the news zijn.
Dit komt door btc die weer stijgt.
Trekt zo hopelijk weer bij
Het enige wat ik heb gemerkt met funding is dat mijn LIQ prijs omhoog gaat.. thats itSahara schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:24:
[...]
Zie ook hier voor een ander rekenvoorbeeld: https://www.ministryofmar...ex-funding-rate-explained . Je gaat rekt aan funding fees als je hoge leverage gebruikt en weinig geld in BTC op BitMEX hebt, als je je posities niet sluit wanneer funding plaatsvindt.
realished pnl = LIQ hoger (in een long). Met 30x long zie je na 1dag dat je LIQ level al 15 dollar hoger ligt oid.
Toen ik 100x bij 40 (=4000) euro merkte ik echter weinig (zat er een week in op 100x bitcoin ging langzaam). Ligt nogal aan het bedrag wat je in zet. Je kan makkelijk 100x het valt allemaal wel mee Maar je LIQ gaat wel omhoog, afhankelijk van het bedrag wat je inzet of het langzaam gaat of snel.
Het lijkt sneller te gaan als de prijs meer richting positeve waarde gaat aan de hand van je status...
Gaat de prijs snel omhoog gaat je LIQ prijs ook snel omhoog. Complex systeem.
Je gaat niet op een oneerlijke manier kapot aan funding, imo. Wel gaat je steeds hoger zitten in je Leverage dus hoger LIQ, dus minder geld beschikbaar in je marge .. = hoger liq level
Ook wordt je niet Geliq'ued bij een korte flash crash, (soort vangnet anti manipulatie).
En dat je de lul bent met hoog leverage als je er langer dan 8uur in zit is onzin, want als de markt sideways gaat gaat je funding je ook niet opeens van achter nemen.
Zo merk ik bij een 1500 x10x ( 15000 )contracts dat de funding al 50 euro is als de markt heel snel een paar procent omhoog gaat in 2 uur tijd.
Fair systeem
[ Voor 52% gewijzigd door A87 op 23-06-2019 22:08 ]

We zijn er alkevinoku schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:59:
We kruipen weer richting de 11K.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Thanks, even vergeten dat je "inzet" bij 100x niet gelijk is aan het aantal contracts (staat usd bij). Had inderdaad hele kleine orders.Malawolar schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:49:
[...]
Waarschijnlijk heb je de market order gebruikt. Let goed op de drie verschillende pijlers. Die kunnen soms er ver uit elkaar liggen. En hoeveel contracts had je? als je 10 contracts hebt, zit je er voor 10 dollarcent in, dat schiet niet op haha. Ze rekenen ongeveer in hele dollars aan XBT.
@Malawolar zie ADA adres hierbovenMachlah schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:39:
[...]
Kom maar op!
DdzFFzCqrht8yFbXoNkhDVGLtShxumuGLFrovt91g5412kxS9VXbpPctt7pbRo5xT35M1uByfabBnwr34WYhUzNr8qnnviSA3ArXDMDi
Heb zo een gevoel dat dit een weddenschap van bitcoin pizza formaat gaat worden!
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!