Ik snap die link tussen Nicolai Jorgensen en de rapper Donnie ook nooit zo goed.Gunner schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:55:
[...]
Tsjah normaal gesproken moet je hier ook maar weten wie Nico en Donnie zijn![]()
Niks moet!Gunner schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:55:
[...]
Tsjah normaal gesproken moet je hier ook maar weten wie Nico en Donnie zijn![]()
ps: je moet ff beter taggen hij linkt niet aan een gebruiker
[...]
Ja haalt je club een keer een finale zijn er bijna geen supporters
[...]
Vandaag draag ik mijn 23 ARSHAVIN shirt. Hoe gevoelig ligt dat in dat oord?
[Afbeelding]
Ook alweer 10 jaar oud zie ik.
Mooi shirtje ja, maar Arshavin mag toch gewoon? Geen ruzie met Rusland hebben ze toch?
Heeft Jorgensen misschien een nummertje opgenomen met hem? Zou meer succes zijn dan het afgelopen seizoen, wat ook niet moeilijk moet zijnJST94 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:32:
[...]
Ik snap die link tussen Nicolai Jorgensen en de rapper Donnie ook nooit zo goed.
[ Voor 20% gewijzigd door Qu3st op 29-05-2019 15:35 ]
Loop je al 10 jaar lang met dat kaartje aan je mouw?Gunner schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:55:
Vandaag draag ik mijn 23 ARSHAVIN shirt. Hoe gevoelig ligt dat in dat oord?
[Afbeelding]
Ook alweer 10 jaar oud zie ik.
Haha die UEFA bobo's maken zich nergens druk om vrees ik. Als er vanavond rond 00:30 plaatselijke tijd ergens een paar hard liggen te knallen in een extreem duur hotel dan heb ik zo'n vermoeden dat ze allemaal een UEFA badge om hebben
. Respect en Fair Play is een modieus iets, niet iets wat je moet nastreven als UEFA zijnde.
[/cynism off]
[/cynism off]
Dat doorgestreepte gedeelte kun je van alles neerzetten wat hier over wordt gediscussieerd. Lekkere dooddoenertoolkist schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:10:
[...]
Er is totaal geen context waarom die agent die Arsenal supporters aanspreekt. Voor hetzelfde geld hebben ze net provocerend rondgelopen en het opnemen gestart nadat ze daarmee gestopt zijn.
Of vroegen ze net die agent om de weg... of weetikveel.
Haha Stegeman naar PEC Zwolle. Vond hem gisteren al verrassend 'onaangeslagen' maar correct de pers te woord staan. Nu blijkt waarom het verlies wat minder 'vervelend' is voor hem hehe.
In other news grijpt de politiek weer hun wekelijkse keutel over de klassieker aan:
In other news grijpt de politiek weer hun wekelijkse keutel over de klassieker aan:
Right je kunt er de klok op gelijk zetten. Daar zullen nooit meer uitsupporters komen. Geen enkele burgemeester gaat daar ooit zijn handen aan branden en alleen maar politiek wenselijke - en correcte - uitspraken over doen. Gebeurt er links iets dan hoor je ze rechts schreeuwen, gebeurt er rechts iets dan hoor je ze links schreeuwen, gebeurt er voor iets dan hoor je ze achter schreeuwen en gebeurt er achter iets dan hoor je ze voor schreeuwen. Gebeurt er niets dan hoor je ze allemaal schreeuwen. En zo blijft de cirkel rond...volgens Ahmed Aboutaleb liepen er juist weer gesprekken om supporters bij de klassieker toe te laten...
[ Voor 67% gewijzigd door Typhone op 29-05-2019 15:51 ]
Vraag me af of de clubs wel de ballen zouden hebben om vanavond een statement te maken wanneer er geen CL ticket aan vast zou zitten?
Winnaar krijgt 6.5mln en verliezer 3.5.
Of is dit ook nog steeds teveel om een statement te maken?
Winnaar krijgt 6.5mln en verliezer 3.5.
Of is dit ook nog steeds teveel om een statement te maken?
Terranova schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:52:
[...]
Sparta krijgt echt gras volgend jaar? Is al een tijdje bekend
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352662 Niet dusVlassie1980 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:02:
[...]
We krijgen echt gras. Als Spartaan kan ik alleen maar zeggen dat kunstgras een no go is voor een traditie club als Sparta.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Het is toch van de zotte dat van de 18 clubs gewoon 7 op plastic spelen. Er moet echt wat aan gedaan worden want dat is gewoon niet goed voor alle clubs. Blessures loop je gewoon veel sneller op. Dit soort dingen kan gewoon betekenen dat een Ajax/PSV/Feyenoord niet een ronde verder komt in de Europa League of Champions League alleen door een aantal blessures.
Die nep velden horen gewoon niet in de Eredivisie thuis.
Die nep velden horen gewoon niet in de Eredivisie thuis.
Lang geleden zon hyped gevoeltoolkist schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:05:
@Kaap @Gunner @London en de rest die ik vergeet, fijne wedstrijd en succes!
Paar weken geleden nog, en dat eindigde niet echt goed.
Hup Chelsea, na morgen mogen ze weer alles verliezen
Ik kijk niet vaak naar Arsenal of Chelsea, maar ik had een aanvallender Arsenal verwacht. Wachten nog nu veel af vind ik.
Was dat een duikje?
Was dat een duikje?
[ Voor 8% gewijzigd door Qu3st op 29-05-2019 21:19 ]
Geen penalty duidelijk. Valt te makkelijk en de keep tikt hem slechts per ongeluk met het hoofd nog tegen het been.
Die sintelbaan zorgt echt voor een top sfeer!
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 29-05-2019 21:22 ]
Atletiekbaan, halfvol stadion, nauwelijks hoorbaar publiek, erg saaie commentator..... wist niet hoe snel ik 'm weer af moest zetten.
Zie morgen de uitslag wel. Jammer dit, zeker voor een finale.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Sfeer is ruk idd maar ik heb het gevoel dat Arsenal er meer zin in heeft
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kan alle kanten op. Jammer dat Kante erop staat, al zal die wel vroegtijdig gewisseld wordenGunner schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:24:
Hartslag 180 hier hoor ondanks het gebrek aan sfeer
Potverdomme in tijden niet zo gehad.
Tesla M3LR '21
Daar lijkt het wel op ja, in het begin waren ze allebei erg afwachtend. Arsenal begint uit hun schulp te kruipen.Gunner schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:24:
Snap ik, de F1 is niet zoveel aan.London schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:28:
Hartslag 180 hier hoor ondanks het gebrek aan sfeerPotverdomme in tijden niet zo gehad.
Hoop dat Arsenal wint, al is het voor het Nederlands voetbal beter als Chelsea wint. Lastig...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ben al van rtl7 weg gezappeddvdkiwi schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:24:
Atletiekbaan, halfvol stadion, nauwelijks hoorbaar publiek, erg saaie commentator..... wist niet hoe snel ik 'm weer af moest zetten.
Owja voetbal... Was het alweer vergeten. Hoeveel staat het?
0-0DoeEensGek schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:34:
Owja voetbal... Was het alweer vergeten. Hoeveel staat het?
Al die lege plekken in het stadion. dacht dat zelfs de sponsors kaarten terug hebben gegeven omdat ze deze niet kwijt konden komen
Had het dan gewoon aan de lokale bevolking gegeven zou ik zeggen.Deadsy schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:38:
Al die lege plekken in het stadion. dacht dat zelfs de sponsors kaarten terug hebben gegeven omdat ze deze niet kwijt konden komen
Het is niet bepaald zo dat Azerbeidzjan overloopt met fantastisch voetbal zegmaar.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Yep, weer zon onbegrijpelijke keuze voor locatie in een dubieus land.Deadsy schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:38:
misschien hadden deze ook geen zin?Maarten_E schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:40:
[...]
Had het dan gewoon aan de lokale bevolking gegeven zou ik zeggen.
Het is niet bepaald zo dat Azerbeidzjan overloopt met fantastisch voetbal zegmaar.
Die Europa League is toch al niet zo prestigieus, ik begrijp niet waarom ze niet gewoon redelijk last-minute (in februari of maart ofzo) het stadion bepalen, om op die manier rekening te kunnen houden met de ploegen die nog in het spel zijn. Zijn genoeg steden / clubs in Europa waar een dergelijke wedstrijd dan nog ingepland kan worden....
Dit stadion / deze locatie is gewoon één van de grotere fails van de UEFA van de laatste paar jaar imho
Dit stadion / deze locatie is gewoon één van de grotere fails van de UEFA van de laatste paar jaar imho
[ Voor 14% gewijzigd door naitsoezn op 29-05-2019 21:43 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Denk dat het eerder de kosten zijn, Azerbeidzjan is niet bepaald het rijkste land van Europa.
Povere wedstrijd zeg... Chelsea wat iets sterker lijkt te worden dus belooft weinig goeds.
Tesla M3LR '21
London schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:50:
Povere wedstrijd zeg... Chelsea wat iets sterker lijkt te worden dus belooft weinig goeds.
Ik schakel net voor rust in, maar er is dus zo weinig gebeurd dat ze teveel tijd hebben om te analyseren? Nice.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De wedstrijd is daar om 23:00 lokale tijd begonnen en dat helpt waarschijnlijk ook niet echt om interesse van de lokale bevolking te krijgen.Maarten_E schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:40:
[...]
Had het dan gewoon aan de lokale bevolking gegeven zou ik zeggen.
Daar was die dan.London schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:50:
⏩ PVOutput☀️
Lekker sfeertje daar.. Ik blijf hopen op Arsenal.
Wel een fraaie kopbal, dat moet gezegd worden. Ieder ander had er een trap tegen gegeven waarschijnlijk.
Nou nu is het alweer klaar. Lekker joh. Seizoen Europa League en een budget van 50 miljoen, zullen weer flinke potten gebroken worden.
Tesla M3LR '21
Het is dieptriest maar ik juich voor Chelsea (lees: een pot 2 bij mogelijke plaatsing CL voor Ajax).
XXXVI
ephymerous schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:17:
Het is dieptriest maar ik juich voor Chelsea (lees: een pot 2 bij mogelijke plaatsing CL voor Ajax).
Balen, balen.
Inderdaad, dan maar blij zijn voor Ajax als zij zich plaatsen dat ze in een hogere pot terecht komen.
Inderdaad, dan maar blij zijn voor Ajax als zij zich plaatsen dat ze in een hogere pot terecht komen.
Oef het zo anders kunnen zijn als die pingel gegeven was...
Die pingel wat een schwalbe was?Kaap schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:18:
Was geen pingel..Kaap schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:18:
Ik heb geen pingel moment gezien, wat bedoel je?Kaap schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:18:
Replay kijken. Hij raakt met handen zijn scheenbeen. Wat fout ging is dat Lacazette echt goed had moeten doorrollen.
Mijn tv is inmiddels op standje off.
Fijne avond nog mensen, ik ga gamen
Gefeliciteerd Chelsea fans.
Inb4 ''nepfan'', na een seizoen als dit hoef ik dit niet nog langer aan te zien
Fijne avond nog mensen, ik ga gamen
Tesla M3LR '21
Ik kop hem niet in, ik kop hem niet in....London schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:23:
Mijn tv is inmiddels op standje off.
Fijne avond nog mensen, ik ga gamen![]()
Je zou maar echt die afstand afleggen naar die finale en je ploeg dan zo af zien gaan...
Mkhitaryan be like.Vlassie1980 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:23:
Je zou maar echt die afstand afleggen naar die finale en je ploeg dan zo af zien gaan...
⏩ PVOutput☀️
Mooie goal hoor 
Snap ik, zonde hoor voor Arsenal.Kaap schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:24:
Yep, tv uitgezet. Kutclub.
[ Voor 82% gewijzigd door ephymerous op 29-05-2019 22:26 ]
XXXVI
Het kan nog, zet maar weer aan, jij ook @LondonKaap schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:24:
Yep, tv uitgezet. Kutclub.
anders kom ik wel met nepfan aanzetten
[ Voor 11% gewijzigd door Qu3st op 29-05-2019 22:27 ]
Tottenham bewees dat het kan.
Iwobi <=> Moura?
Iwobi <=> Moura?
⏩ PVOutput☀️
Wordt die Emery nooit moe van zichzelf, kan zo Red Bull promoten
Herinner niet aan Tottenham aub.
Maar hoop wel op zo'n scenario voor Arsenal.
@Vlassie1980 Heb je Conte ooit gezien?
4-1 godzakke...
Maar hoop wel op zo'n scenario voor Arsenal.
@Vlassie1980 Heb je Conte ooit gezien?
4-1 godzakke...
[ Voor 30% gewijzigd door Maarten_E op 29-05-2019 22:28 ]
Doe maar weer uit die TV
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ai.. AU!
Maar de 2e helft is dus wel leuker als de 1e helft zo lijkt het?
Genoeg om na te beschouwen.
⏩ PVOutput☀️
Nou zal die tv wel stuk zijn ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die 2e helft is zeker leuker, 5 doelpunten leuker ja hahaQuad schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:29:
Ai.. AU!
Voor de neutrale supporter ja of Chelsea fan...Quad schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:29:
Ai.. AU!
Of Ajax supporter?
Dit is toch gunstig voor Ajax?
Dit is toch gunstig voor Ajax?
Wesley mocht van z'n moeder alleen naar Madame Tussauds?
Tesla M3LR '21
Ach, maar Arsenal heeft volgend jaar toch weer Europa League? Prima toch?
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ben ook Arsenal fan, maar dit arsenal heeft echt niks in de Champions League te zoeken. Verdedigend is het zoals zo vaak echt waardeloos. Het is dat ze aubameyang en lacazette hebben, de rest hoort niet thuis bij het niveau waar Arsenal hoort. Benieuwd wat ze gaan doen deze transferperiode
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Wat kunnen ze...Er moet eigenlijk al weer veel 'deadwood' weg, maar er is geen geld om dat te vervangen door betere spelers.Tosemime schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:36:
Ben ook Arsenal fan, maar dit arsenal heeft echt niks in de Champions League te zoeken. Verdedigend is het zoals zo vaak echt waardeloos. Het is dat ze aubameyang en lacazette hebben, de rest hoort niet thuis bij het niveau waar Arsenal hoort. Benieuwd wat ze gaan doen deze transferperiode
Om het geld en uitstraling is CL zeer wenselijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 29-05-2019 22:41 ]
Ja want die is ooit wel goed geweest in belangrijke wedstrijden...Mosin schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:34:
Afgang van Özil?
Deadsy schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:12:
[...]
De UEFA heeft een commissie er naartoe gestuurd. Deze hebben gesproken met de ministers.
Toen ze bij hun hotel aankwamen lag daar een tasje, met een handdoek, wat parfum en een horloge van 20k.
En toen gingen ze naar huis.
Ik heb ooit een leraar gehad welke een hart infarct kreeg aan het begin van het schooljaar.
Maanden lang viel zijn les gewoon uit, geen vervanger.
Telkens toen we contact opnamen met de inspectie commissie kwam er een onaangekondigde inspectie.
Toevallig hadden we op die dagen altijd plotseling een invalkracht.
Oftewel, de inspectie commissie met hun bezoekjes is onzin, want er zal gezorgd worden dat op die dag alles goed geregeld is, alles beloftes gemaakt worden etc.
Zo zal in Qatar op de momenten dat de UEFA/FIFa er was alles netjes geregeld zijn qua veiligheids regels, de slaven die dood moe zijn zullen niet op de locatiesaanwezig zijn waar de hoge heren van de FIFa langs gaan.
Toevallig zullen de mensen op de betreffende locaties ook allemaal hun paspoort bij zich hebben etc.
offtopic:
Ter illustratie van de integriteit van Azerbeidzjan:
Leg dat maar eens uit: bankiersvrouw winkelde in Harrods voor 18 miljoen euro
Zamira Hajiyeva (55) gaf in Harrods in een oogwenk zo’n 34 duizend euro uit aan Belgische bonbons. En daar bleef het niet bij. In tien jaar spendeerde de vrouw van een Azerbeidzjaanse ex-bankier 18 miljoen euro in het Londense warenhuis. Nu is ze de eerste persoon die wordt aangepakt met een nieuwe Britse wet die is bedoeld om jacht te maken op verdachte vermogens.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat was een leuk oefenpotje.
⏩ PVOutput☀️
Tijdje terug alweer begreep ik van de “experts” op Fox418O2 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:41:
[...]
Ja want die is ooit wel goed geweest in belangrijke wedstrijden...
Bagger finale
- klote locatie
- klote stadion
- foute club die weer wint
- klote locatie
- klote stadion
Geweldige wedstrijd , aldus Van Praag 
https://twitter.com/Micha...tatus/1133790504775311360
Dit is toch geen finale waardig. De entourage van een oefenwedstrijd in het voorseizoen.
https://twitter.com/Micha...tatus/1133790504775311360
Dit is toch geen finale waardig. De entourage van een oefenwedstrijd in het voorseizoen.
Die beker is zo lelijk dat hij gewoon weer mooi is
Shit ging ik klussen en vergeet ik totaal te kijken. Wat een domme idioot ben ik ook zeg
Ondanks de uitslag was het een ruk wedstrijd.
Özil weer eens onzichtbaar. Ik weet dat sommige mensen hier geene geweldig vinden maar is veel te wisselvallig.
Arsenal moet echt een betere speler halen voor zijn positie.
Özil weer eens onzichtbaar. Ik weet dat sommige mensen hier geene geweldig vinden maar is veel te wisselvallig.
Arsenal moet echt een betere speler halen voor zijn positie.
Mwoah had wel verwacht dar Chelsea zou winnen, hoewel de 4-1 wel een verrassing was toen ik 30m terug thuis kwam.Vlassie1980 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:02:
Bagger finale
- klote locatie
- klote stadion
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alsof alle bankiers in de andere Europese landen zo integer zijn. Ik vind dit artikel niet heel veel toevoegen aan het hele debacle van deze finale.Ramzzz schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:43:
[...]
offtopic:
[...]
Dat strookt inderdaad met wat ze eerder gezegd hebben, de comments gaan daar ook los opHupske schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:14:
[...]
[...]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352662 Niet dus
Ik moet wel zeggen.. hoe onzichtbaar Giroud was op t WK, hoe erg hij uitblinkt dit toernooi. Ik vind 't echter wel jammer voor Arsenal..
[ Voor 4% gewijzigd door GS88 op 30-05-2019 00:59 ]
Rotterdam
Hup Tottenham!
Niet eens echt teleurgesteld daarvoor ben ik dat al te vaak geweest
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het zegt volgens mij wel iets over de wedstrijd dat ik mij meer heb bezig gehouden met de vraag waarom Adidas het toe heeft gestaan dat de Uefa deze finales al met de nieuwe shirt supplier van de scheidsrechters speelt. Die deal was vorige week volgens mij gepresenteerd en het seizoen is nog niet eens afgelopen, dus in mijn ogen zou je denken dat Adidas nog gewoon de leverancier zou zijn.
Volgens mij heeft de Uefa ook de Iraakse generaal aangenomen die zei dat er geen Amerikanen in Bagdad waren
Met alle lege skyboxen die je af en toe zag vraag ik mij af of er echt zoveel mensen zaten en of ze niet gewoon tickets hebben weg gegeven op de straat. Ook is deze stelling alleen geldig na de rebranding van de Uefa Cup naar de Uefa League, dus maar 3 van de 10 finales en de meeste daarvan werden in kleinere stadia gespeeld.
Volgens mij heeft de Uefa ook de Iraakse generaal aangenomen die zei dat er geen Amerikanen in Bagdad waren
UEFA say attendance for the Europa League final was 51,370 - “the third highest attendance ever for the UEFA Europa League final”
— Simon Peach (@SimonPeach) 29 mei 2019
Met alle lege skyboxen die je af en toe zag vraag ik mij af of er echt zoveel mensen zaten en of ze niet gewoon tickets hebben weg gegeven op de straat. Ook is deze stelling alleen geldig na de rebranding van de Uefa Cup naar de Uefa League, dus maar 3 van de 10 finales en de meeste daarvan werden in kleinere stadia gespeeld.
Dit topic is gesloten.
![]()