Spartaan ben je ook niet voor je plezier kan ik je zeggendutchgio schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:02:
Saaie wedstrijd, al helemaal in vergelijking met die van hiervoor.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:50
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Goal voor Sparta, nu wordt het spannend
Aii niet verdiend. Sparta had niks te vertellen.
Doelpunt valt ook puur op opportunisme.
Doelpunt valt ook puur op opportunisme.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
In ieder geval blijft het aantal Brabantse clubs in de ED gelijk in vergelijking met vorig jaar. 
Wat een bizar scoreverloop...
Wat betreft Sparta-De Graafschap: Als persoon gun ik het Henk de Jong heel erg (ook al is hij er volgend jaar geen trainer meer), als club vind ik Sparta mooier. Hmmm, toch Sparta dan maar.
Wat een bizar scoreverloop...
Wat betreft Sparta-De Graafschap: Als persoon gun ik het Henk de Jong heel erg (ook al is hij er volgend jaar geen trainer meer), als club vind ik Sparta mooier. Hmmm, toch Sparta dan maar.
[ Voor 42% gewijzigd door Maarten_E op 28-05-2019 22:22 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat hoor je bij meerdere clubs uit RotterdamVlassie1980 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:03:
[...]
Spartaan ben je ook niet voor je plezier kan ik je zeggen
Jajahahahahahahahahaha!
[ Voor 42% gewijzigd door Vlassie1980 op 28-05-2019 22:29 ]
Ik reken me nog niet rijk.... Ajax, Eagles....
Mooi, het nagelbijten kan beginnen!
Goeie avond, RKC door, FC Utrecht (waarschijnlijk) door, Sparta (waarschijnlijk door). Today was a good day!
Goeie avond, RKC door, FC Utrecht (waarschijnlijk) door, Sparta (waarschijnlijk door). Today was a good day!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jammer. Maarja op basis van eerste wedstrijd met elkaar is t wel verdiend. Plus in de eredivisie was het ook aardig armoedig dit seizoen. Korte opleving gehad, maar laatste wedstrijden was het allemaal kansloos.
Iemand die de clubarts van Sparta in de gaten houdt?Vlassie1980 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:27:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Machtig wat mooi voor Dicky.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo’n Ajax gun ik je nietVlassie1980 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:27:
Zul je zien dat er straks 6 minuten bij komen.... Dat trek ik echt niet
Zou toch mooi zijn, Sparta er weer bij.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat is er mooi aan Sparta? Wat het stadion niet vol krijgt in de eredivisie?
Wie?Typhone schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:33:
Wat doet die vent nou joh!?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Krijgen ze wel...Hupske schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:33:
Die net die bal de diepte ingaf. 2 vs 2 en zo balverlies superdom. Die ene van Sparta.
Oefff bijna ^^
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 28-05-2019 22:35 ]
Ik kijk niet hè, dan mis je hier toch aardig wat context.Typhone schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:34:
Die net die bal de diepte ingaf. 2 vs 2 en zo balverlies superdom.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat is er mooier aan De Graafschap?Hupske schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:33:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Stadion vol, fanatiek aanhang met prachtige sfeeracties, publiek dicht op t veld, dran mentaliteit, goed voetbal boeit ze niet.
Ik zou maar rennen als ik Sparta was. Vorige keer kwam er heel wat tuig het veld op toen ze eruit vlogen.
Gefeliciteerd @Ramzzz en @Vlassie1980
[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 28-05-2019 22:37 ]
Hugo Borst ontploft zo...
Gefeliciteerd! De mooiste club van Rotterdam is weer terugVlassie1980 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:37:
Ik ben ook ontploft!
Sparta of de Graafschap, beide degradatiekandidaten.
Ik word er niet warm van.
Wel mooi voor die club.
Ik word er niet warm van.
Wel mooi voor die club.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Terranova schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:38:
[...]
Gefeliciteerd! De mooiste club van Rotterdam is weer terug
Ze houden niet van voetbal dus?Hupske schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:36:
Stadion vol, fanatiek aanhang met prachtige sfeeracties, publiek dicht op t veld, dran mentaliteit, goed voetbal boeit ze niet.
Nu ja, De Graafschap is ook wel leuk, maar Sparta hoort er gewoon een beetje bij historisch gezien. Vind het wel leuk om ze er weer eens bij te zien.
Daarnaast vond ik die huilies van De Graafschap voordat ze degradeerden maximaal van het niveau van Twente dus ze staan even niet zo hoog op m'n lijstje.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoezo? Heeft niets met Feyenoord te maken, Sparta is gewoon mooier
Zo, heeft iemand even een mooie dag:
Sparta-doelman Coremans wordt vader, geeft zoon eerste fles en racet naar Vijverberg
[ Voor 23% gewijzigd door hoevenpe op 28-05-2019 22:40 ]
Kiki Musampa speelt nog zie ik 
Ohnee hij heet Dabo 😂
Ohnee hij heet Dabo 😂
[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 28-05-2019 22:42 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:50
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De Graafschap heeft het vaker laten liggen dit seizoen, het blijft jojo'en tussen de eredivisie en Keuken Kampioen divisie.
Wel lekker voor Sparta en Fraser
Wel lekker voor Sparta en Fraser
ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien, en die niet eens met volle focus... maar ik zie een corner voor De Graafschap die niet gegeven wordt, uit de directe aanval van Sparta uit de achterbal volgt een goal... daarna zie ik op minuut: 93:54 de bal het strafschopgebied van Sparta inzweven en fluit meneer Blom 6 seconden te vroeg af. Verder geen mening of het verdiend is of niet dat Sparta door is, maar ik vond het wel twee opvallende (en in het eerste geval zelfs bepalend) momenten.
ook opvallend trouwens dat bij zo'n stand mensen al naar huis gaan. Ik kan er normaal al niet met de pet bij dat mensen dat doen, maar nu?
ook opvallend trouwens dat bij zo'n stand mensen al naar huis gaan. Ik kan er normaal al niet met de pet bij dat mensen dat doen, maar nu?
[ Voor 13% gewijzigd door P.O. Box op 28-05-2019 22:46 ]
Ongelooflijke uitslagen vanavond. Alle uitspelende ploegen winnen. RKC zelfs met 4-5.... Als je daar geld op ingezet had.....
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Tuurlijk houden ze van voetbal. Ze weten alleen dat het niet mogelijk is met dit budget en spelers materiaal. Dus ze verwachten alleen erg veel inzet.Gonadan schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:39:
[...]
Ze houden niet van voetbal dus?
Nu ja, De Graafschap is ook wel leuk, maar Sparta hoort er gewoon een beetje bij historisch gezien. Vind het wel leuk om ze er weer eens bij te zien.
Daarnaast vond ik die huilies van De Graafschap voordat ze degradeerden maximaal van het niveau van Twente dus ze staan even niet zo hoog op m'n lijstje.
Wat zijn de huilies van de Graafschap? Heb blijkbaar wat gemist. Want op t niveau van Twente zitten is wel heeeeeeeel erg laag.
Ergste vind ik nog wel dat kunstgras het heeft gehaald.
Ja daar ben ik ook geen fan van, maar daar kunnen we wat aan doen. 
Vergeten dat ze een rechtszaak gingen aanspannen toen ze niet gematst werden door Twente terug te zetten?Hupske schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:43:
Tuurlijk houden ze van voetbal. Ze weten alleen dat het niet mogelijk is met dit buduget en spelers materiaal. Dus ze verwachten alleen erg veel inzet.
Wat zijn de huilies van de Graafschap? Heb blijkbaar wat gemist. Want op t niveau van Twente zitten is wel heeeeeeeel erg laag.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sparta krijgt echt gras volgend jaar? Is al een tijdje bekendHupske schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:48:
Oh dat had ik ook niet meegekregen. 
RKC wil het ook, met het geld van de transfer van Frenkie.
RKC wil het ook, met het geld van de transfer van Frenkie.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 28-05-2019 22:54 ]
We krijgen echt gras. Als Spartaan kan ik alleen maar zeggen dat kunstgras een no go is voor een traditie club als Sparta.Hupske schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:48:
Is dat echt al definitief? Kan dat 1,2,3 niet zo vinden.Terranova schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:52:
[...]
Sparta krijgt echt gras volgend jaar? Is al een tijdje bekend
Alleen dat het na de zomerstop gaat gebeuren of winterstop?
Maar als ze echt naar gras gaan. Dan kan ik er al beter mee leven
Was toch ook niet zo heel gek? Ze hebben flinke tijd in onzekerheid gezeten of ze nou wel of niet in de eredivisie zouden blijven. Moeilijk om daar je beleid op af te stellen. Dit allemaal door gepruts van Twente en KNVB.Gonadan schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:51:
Ja daar ben ik ook geen fan van, maar daar kunnen we wat aan doen.
[...]
Vergeten dat ze een rechtszaak gingen aanspannen toen ze niet gematst werden door Twente terug te zetten?
Graafschap heeft daardoor een beste tijd stil moeten blijven zitten in voorbereiding op nieuwe seizoen.
[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 28-05-2019 23:05 ]
Misschien loopt het horloge van hem 6 seconden 'voor'.P.O. Box schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:43:
ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien, en die niet eens met volle focus... maar ik zie een corner voor De Graafschap die niet gegeven wordt, uit de directe aanval van Sparta uit de achterbal volgt een goal... daarna zie ik op minuut: 93:54 de bal het strafschopgebied van Sparta inzweven en fluit meneer Blom 6 seconden te vroeg af. Verder geen mening of het verdiend is of niet dat Sparta door is, maar ik vond het wel twee opvallende (en in het eerste geval zelfs bepalend) momenten.
Wel een raar moment om af te fluiten.
★ What does that mean? ★
Typhone schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:36:
Ik zou maar rennen als ik Sparta was. Vorige keer kwam er heel wat tuig het veld op toen ze eruit vlogen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Nah, Sparta is altijd lelijk geweest naar zo ongeveer elke andere club in het Rotterdamse.Terranova schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:39:
[...]
Hoezo? Heeft niets met Feyenoord te maken, Sparta is gewoon mooier
edit:
laat die smiley maar achterwege
laat die smiley maar achterwege
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 29-05-2019 01:06 ]
Mooi dat Sparta terug is! Vond het een aantal seizoenen terug best vermakelijk toen ik voor een prikkie zowel wedstrijden van Excelsior als Sparta kon bijwonen in de eredivisie.
Owja.. zijn er nog mensen die de Afrikaanse champions league hebben gevolgd? Zamalek (Egypte) heeft deze gewonnen. Moet zeggen dat Afrikaans voetbal op een geheel eigen manier ook mooi om te kijken is!
Owja.. zijn er nog mensen die de Afrikaanse champions league hebben gevolgd? Zamalek (Egypte) heeft deze gewonnen. Moet zeggen dat Afrikaans voetbal op een geheel eigen manier ook mooi om te kijken is!
Rotterdam
Als jij me zegt waar te kijkenGS88 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 03:46:
Mooi dat Sparta terug is! Vond het een aantal seizoenen terug best vermakelijk toen ik voor een prikkie zowel wedstrijden van Excelsior als Sparta kon bijwonen in de eredivisie.
De leiding van Ajax maakte zich deze week onsterfelijk belachelijk
Hoe zien de Ajacieden in dit topic deze gang van zaken? Ik vind dat er opvallend weinig ophef is over dit incident, maarja, ik ben niet zo objectief.
Hoe zien de Ajacieden in dit topic deze gang van zaken? Ik vind dat er opvallend weinig ophef is over dit incident, maarja, ik ben niet zo objectief.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
29-05-2019, 21:00u Europa League Finale: Chelsea v Arsenal
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Volgens mij is de ophef er al een paar pagina's terug geweest. Valt niet veel over te zeggen ook. Een stel idioten verziekt voor de zoveelste keer weer een wedstrijd. Nu zelfs bij een o19 klassieker. Je wil zo snel mogelijk die lui bekend hebben en een stadionverbod geven en bij voorkeur mogen ze zich ook niet in een straal van 10KM rondom de toekomst of de Arena bevinden tijdens wedstrijden/evenementen.
Van Der Sar komt inderdaad met een heel slap statement op de proppen. Veel meer valt er niet over te zeggen. Dit zijn ook geen incidenten meer. Het is een probleem binnen Ajax wat eens goed aangepakt moet worden. Er is een groep idioten die regelmatig op komt draven met maar één doel, om te rellen, de boel te slopen en andere zaken. En het enige wat er gebeurt vanuit Ajax is een slap verhaal gevolgd door een hele lange stilte tot het volgende geval.
Van Der Sar komt inderdaad met een heel slap statement op de proppen. Veel meer valt er niet over te zeggen. Dit zijn ook geen incidenten meer. Het is een probleem binnen Ajax wat eens goed aangepakt moet worden. Er is een groep idioten die regelmatig op komt draven met maar één doel, om te rellen, de boel te slopen en andere zaken. En het enige wat er gebeurt vanuit Ajax is een slap verhaal gevolgd door een hele lange stilte tot het volgende geval.
Het feit dat je de titel niet als citaat schrijft geeft dat al aan.ph4ge schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:27:
De leiding van Ajax maakte zich deze week onsterfelijk belachelijk
De ophef was aardig aanwezig, als je het topic gevolgd hebt. Volgens mij is het ook allang duidelijk wat veel Ajacieden van die 'harde kern' vinden. Moeten we nog collectief publiekelijk afstand nemen van die figuren of zo?
Van der Sar geeft inderdaad een slap statement, maar Van der Sar heeft altijd slappe statements, op welk onderwerp dan ook. Vind het artikel daarom ook nogal slap, wil hij de koers van Ajax aan de kaak stellen of gewoon makkelijk scoren?
@Hupske die discussie is twee jaar geleden al uitvoerig gevoerd, de uitkomst is dus dat ik het mede daarom Sparta dus nu wel gun.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nog even naar het interview met Dick gekeken. Die vent kan echt niet stoppen hoor, die staat binnen no time desnoods in Uzbekistan ergens een derderangs club te trainen. Wel voor een kleine vergoeding uiteraard
Alhoewel, bij Sparta kwam hij echt omdat hij wat met de club had want daar hoef je niet op een dikke pot geld te rekenen.
@Typhone Mijn vader heeft een "kastje" (weet even niet goed hoe ik het anders uit kan leggen, maar het is de kastjes-variant van de schotel
). Daarmee kan hij zenders ontvangen uit het M-O.
@ph4ge Het is te idioot voor woorden dat ze met zo'n ontzettend slappe statement komen. Op deze manier vind ik het niet eens vreemd als de klassieker voorlopig nog x jaar zonder uitpubliek blijft.
Zowel FEY als AJX zouden hierin een no-excuse policy moeten hebben. Relschoppers en hooligans gewoon voor de komende 50 jaar weren bij uit- én thuiswedstrijden van de klassieker.
@ph4ge Het is te idioot voor woorden dat ze met zo'n ontzettend slappe statement komen. Op deze manier vind ik het niet eens vreemd als de klassieker voorlopig nog x jaar zonder uitpubliek blijft.
Zowel FEY als AJX zouden hierin een no-excuse policy moeten hebben. Relschoppers en hooligans gewoon voor de komende 50 jaar weren bij uit- én thuiswedstrijden van de klassieker.
Rotterdam
Mee eens. Ik als Feyenoord supporter, maar vooral voetbalfan, schaam mij dood voor de idioten die dit soort acties uitvoeren. Of het nu gaat om Ajax, PSV, Feyenoord of desnoods Excelsior supporters, dit soort gedrag moet door alle clubs en de KNVB hard aangepakt worden. Stadionverbod voor het leven, aangifte bij de politie wegens mishandeling / opruiing. Gewoon keihard de kop indrukken.GS88 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:58:
Het is te idioot voor woorden dat ze met zo'n ontzettend slappe statement komen. Op deze manier vind ik het niet eens vreemd als de klassieker voorlopig nog x jaar zonder uitpubliek blijft.
Ik vind het een rare reactie van je.... Ik lees nergens dat spelers het niet wenselijk vonden om door te spelen. En volgens mij is het alleen maar een extra stimulans geweest. En ik herinner mij van 10 (?) jaar terug de wedstrijd tussen Ajax en AZ waarbij Wesley de mepper het veld op kwam. Toen vond Verbeek (trainer dacht ik...) het niet meer veilig voor zijn spelers en is de wedstrijd gestaakt. De spelers wilde in eerste instantie wel doorspelen, scheids ook, maar AZ heeft hier een reglementaire winst te pakken gekregen.Napo schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:04:
[...]
De regels bevatten spijtig genoeg geen middel om te staken in dit soort gevallen. Dan zou je toch eerst de spelregels aan moeten passen om hier in te voorzien. Zeker in dit soort wedstrijden - hoe spijtig het ook is met de specifieke situatie - moet je niet willen afwijken van hetgeen er binnen de competitie is afgesproken.
Het zou mijn inziens onwenselijker - wellicht wel menselijker - zijn als een scheidsrechter hiervoor zijn eigen regels gaat bepalen.
Dus wat jij hier schetst als toekomstige nodige situatie is gewoon de realiteit.
PSN: Curvaa_
Waarom?demo31051987 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:02:
[...]
Mee eens. Ik als Feyenoord supporter, maar vooral voetbalfan, schaam mij dood voor de idioten die dit soort acties uitvoeren. Of het nu gaat om Ajax, PSV, Feyenoord of desnoods Excelsior supporters, dit soort gedrag moet door alle clubs en de KNVB hard aangepakt worden. Stadionverbod voor het leven, aangifte bij de politie wegens mishandeling / opruiing. Gewoon keihard de kop indrukken.
Als melk drinker schaam ik me ook niet voor andere melkdrinkers die dingen doen die abject zijn.
Verder helemaal mee eens. Maar het is de schuld van de politiek en de clubs. De politiek moet de clubs een makkelijke manier geven om dit soort mensen te weren. De clubs moeten daar dan naar gaan handelen. Die vakken moeten toch makkelijk te vullen zijn met fans die geen agressieve imbecielen zijn?
★ What does that mean? ★
Zo, na twee modbreaks beginnen (voor de derde keer) aan dezelfde discussie?
Net zo dom als de relschoppers.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat vond Verbeek in principe niet. Maar die protesteerde daarmee tegen de rode kaart die de keeper kreeg.Curva schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:11:
[...]
Ik vind het een rare reactie van je.... Ik lees nergens dat spelers het niet wenselijk vonden om door te spelen. En volgens mij is het alleen maar een extra stimulans geweest. En ik herinner mij van 10 (?) jaar terug de wedstrijd tussen Ajax en AZ waarbij Wesley de mepper het veld op kwam. Toen vond Verbeek (trainer dacht ik...) het niet meer veilig voor zijn spelers en is de wedstrijd gestaakt.
De wedstrijd werd bij mijn weten gewoon op een andere datum verder gespeeld. EDIT: Overgespeeld zelfs, zodat het weer 11 tegen 11 was.De spelers wilde in eerste instantie wel doorspelen, scheids ook, maar AZ heeft hier een reglementaire winst te pakken gekregen.
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 29-05-2019 09:15 ]
"Toon Gerbrands, algemeen directeur van AZ, verklaarde woensdag voor de camera van Eredivisie Live dat de spelers van zijn club zich niet meer veilig voelden in de ArenA. „Iedereen was van slag, het was een te beladen situatie”, zei Gerbrands nadat het duel op verzoek van AZ definitief gestaakt was. „Er is overleg geweest met Ajax en Bert van Oostveen van de KNVB. De veiligheid van onze spelers was in het geding. Ook van Ajax-zijde was er begrip voor ons besluit.”PWM schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:14:
[...]
Dat vond Verbeek in principe niet. Maar die protesteerde daarmee tegen de rode kaart die de keeper kreeg.
[...]
De wedstrijd werd bij mijn weten gewoon op een andere datum verder gespeeld. EDIT: Overgespeeld zelfs, zodat het weer 11 tegen 11 was.
Dit kon ik even snel vinden online. Maar lees inderdaad ook iets dat Verbeek het niet eens was met het besluit. En je hebt inderdaad gelijk dat het werd overgespeeld. Dat was ik ff vergeten
Maar mijn punt blijft staan. De clubs kunnen op hun strepen staan en aandringen op geen hervatting. Dus zo'n statement van @Napo is vrij overbodig. Aangezien ik nergens een Waalwijker heb zien klagen over de hervatting.
[ Voor 22% gewijzigd door Curva op 29-05-2019 09:20 ]
Laten we het nu maar hebben over de actualiteit!Hackus schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:38:29-05-2019, 21:00u Europa League Finale: Chelsea v Arsenal
Wat verwachten we hier van deze wedstrijd?
Ik ben benieuwd hoe de UEFA het lege stadion eruit zal laten zien op TV.
[ Voor 13% gewijzigd door Qu3st op 29-05-2019 10:21 ]
Ik hoop dat het een vreselijk saaie wedstrijd wordt en dat er gigantisch veel lege plekken zijn. Dat zal de UEFA leren
Hup Chelsea!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ben benieuwd hoe veel lege plekken er zijn en hoeveel verrekijkers er nodig zijn:Qu3st schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:15:
[...]
Laten we het nu maar hebben over de actualiteit!

Verder gun ik het Arsenal net wat meer, Chelsea heeft de laatste tijd wat meer geoogst en is natuurlijk nog steeds meer een geldclub.
Uhm, er lopen hier meerdere users te klagen over het feit dat er blijkbaar weer zo spoedig mogelijk gevoetbalt moest worden. Daar is mijn reactie op. Niet hoe spelers, clubs of andere mensen daar over denken. Puur een aantal reacties hier.Curva schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:19:
Maar mijn punt blijft staan. De clubs kunnen op hun strepen staan en aandringen op geen hervatting. Dus zo'n statement van @Napo is vrij overbodig. Aangezien ik nergens een Waalwijker heb zien klagen over de hervatting.
als aanvulling: natuurlijk kan je weigeren om te spelen ik vraag me daarbij echter wel af of je dat moet willen. Je moet als KNVB rechtlijnig zijn in de keuzes die je maakt en de scenario's zo veel mogelijk afvangen in de spelregels. Bij unieke situaties moet je daar wel wat flexibiliteit in hebben maar met de belangen die er zijn moet je eveneens geen willekeur toepassen.
Daarbij gaat het niet specifiek over het iets wat een huidige trainer of speler wil. Het gaat over het algemeen handelen in dit soort situaties. Betrek het derhalve ook niet enkel op deze situatie van RKC. Zie het dus los van de club - zoals mijn statements vaker zijn - en betrek ze niet enkel op de situatie gisteren.
[ Voor 38% gewijzigd door Napo op 29-05-2019 11:12 ]
Ik ben toen bergkamp naar arsenal ging beetje de pl gaan kijken, en vond het destijds erg leuk om te bekijken, met de genialiteit van DB natuurlijk ook al vrij snel henry. En kweenie, echt een zwak voor de club gekregen, met natuurlijk het invincibles jaar als helemaal geweldige ervaring.Qu3st schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:15:
[...]
Laten we het nu maar hebben over de actualiteit!
Dus hierom gun ik ze het net iets meer dan chelsea.....maar moet zeggen dat ik de pl enigsinds uit het oog verloren ben, heel af en toe kijk ik nog motd, maar meeste huidige spelers zeggen me niet zo veel.
Ik verwacht ook een saaie wedstrijd dus denk niet dat ik het ga kijken.......maar als ik niets te doen heb/thuis ben wellicht toch even aanzetten
Op basis van resultaten pl en het weinig dat ik wel gezien heb zou ik chelsea idd als favoriet bestempelen.
10 second ninja DONE
CL moest ook doorgaan op 11 september 2001, dus het is niet alleen de KNVB.Player1S schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:46:
[...]
Ach, toen er een hele wijk in Enschede weg gevaagd was met op dat moment nog een onbekend aantal slachtoffers moest er ook gewoon gevoetbald worden van de KNVB.
Voetbal is nou eenmaal belangrijker dan wat dan ook toch?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Het moge duidelijk zijn wie ik wil wie wint. Alleen het kan beide kanten uitgaan. Als Laca en Auba het op de heupen kunnen krijgen in hun mooie tandem dan kan het zomaar lukken.Qu3st schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:15:
COYG
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wanneer er gereageerd kan worden op een column waarin beelden, feiten en meningen, alsmede een reactie op een publiek statement van de club worden weergegeven, is er sprake van een nieuw nieuwsfeit.OPSLAGHOND schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:13:
Zo, na twee modbreaks beginnen (voor de derde keer) aan dezelfde discussie?
Geen enkel probleem, zolang er maar normaal over gediscussieerd wordt. De beelden laten weinig aan de fantasie over, en deze lauwe reactie van Van der Sar is, net zoals @JanW al zei, niet echt proportioneel.
Green screen, en dan een Playstation®©™-publiek erin monteren?Vlassie1980 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:01:
[...]
Ben benieuwd hoe veel lege plekken er zijn en hoeveel verrekijkers er nodig zijn:
[Afbeelding]
Verder gun ik het Arsenal net wat meer, Chelsea heeft de laatste tijd wat meer geoogst en is natuurlijk nog steeds meer een geldclub.
Ik noem dit, wellicht wat voorbarig, een schande voor het Europese topvoetbal, die de UEFA zich flink aan mag trekken. Hetgeen ze - based on results - niet gaan doen.
[ Voor 45% gewijzigd door Ramzzz op 29-05-2019 11:51 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik ben vanavond voor Arsenal, en bij de CL voor Liverpool!
Hoop sowieso op 2 spannende wedstrijden.
Rotterdam
Leeg stadion, nauwelijks supporters aanwezig van de clubs. Volgens de UEFA een zeer geslaagd voetbalfeest wat beloont word door op zeer korte termijn daar de CL finale en Supercup te spelen.Ramzzz schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:43:
Ik noem dit, wellicht wat voorbarig, een schande voor het Europese topvoetbal, die de UEFA zich flink aan mag trekken. Hetgeen ze - based on results - niet gaan doen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik voor Chelsea, al is het alleen maar omdat Ajax bij winst van Chelsea bij een eventuele CL plaatsing in pot 2 terecht komtGS88 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:51:
XXXVI
Ik gun Chelsea niks maar om die reden moet ik wel voor Chelsea zijn.ephymerous schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:01:
[...]
Ik voor Chelsea, al is het alleen maar omdat Ajax bij winst van Chelsea bij een eventuele CL plaatsing in pot 2 terecht komt
Hier hetzelfde.GS88 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:51:
Arsenal vind ik een mooiere club dan Chelsea. Verder heb ik veel met Liverpool, zou nog wel eens een keertje naar Anfield willen. Maar als de Spurs winnen dan heb ik er ook zeker vrede mee, ook een mooie club.
Mocht Arsenal de Europa League winnen en de Spurs de CL dan kunnen de Spurs ook weer een lekker lange neus trekken. Lekkere rivaliteit daar in Noord-Londen
Hier sluit ik me volledig bij aan.Vlassie1980 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:10:
[...]
Hier hetzelfde.
Arsenal vind ik een mooiere club dan Chelsea. Verder heb ik veel met Liverpool, zou nog wel eens een keertje naar Anfield willen. Maar als de Spurs winnen dan heb ik er ook zeker vrede mee, ook een mooie club.
Mocht Arsenal de Europa League winnen en de Spurs de CL dan kunnen de Spurs ook weer een lekker lange neus trekken. Lekkere rivaliteit daar in Noord-Londen
Bron: https://nos.nl/artikel/22...-om-mchitarjan-shirt.htmlFans Arsenal staande gehouden om Mchitarjan-shirt
Vandaag, 11:36 Voetbal
Op Twitter zijn beelden verschenen waarop te zien is hoe Arsenal-supporters in Bakoe staande worden gehouden door de Azerbeidzjaanse politie.
Twee van de drie mannen dragen een Arsenal-shirt met de naam van Henrich Mchitarjan op de rug. De Armeense middenvelder is door zijn club buiten de selectie gelaten voor de Europa League-finale omdat zijn veiligheid niet gegarandeerd kon worden.
Er is nu weinig aan te doen, maar het is toch te hopen dat de UEFA hier in de toekomst rekening mee gaat houden, dit is toch te belachelijk voor woorden dat je zelfs als fan in de gaten wordt gehouden omdat je zijn shirtje aan hebt..
Edit: ergens mis je misschien wel wat context, want het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat er van te voren wat anders is gebeurt..
[ Voor 9% gewijzigd door Gynnad op 29-05-2019 12:36 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gynnad schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:34:
[...]
Bron: https://nos.nl/artikel/22...-om-mchitarjan-shirt.html
Er is nu weinig aan te doen, maar het is toch te hopen dat de UEFA hier in de toekomst rekening mee gaat houden, dit is toch te belachelijk voor woorden dat je zelfs als fan in de gaten wordt gehouden omdat je zijn shirtje aan hebt..
Edit: ergens mis je misschien wel wat context, want het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat er van te voren wat anders is gebeurt..
- Wat heeft zo'n land op de longlist van de UEFA te zoeken? Dit land hoort op een keiharde zwarte lijst te staan en niet binnen 50 jaar weer overwogen te worden, tenzij extreem veel garanties van de autoriteiten aan die kant.
- Wat heeft de UEFA überhaupt gedaan om dit soort absurde situaties te voorkomen?
- Grijpt de EU hier niet in? - Zo nee waarom niet? Dit valt (zonder hyperbool!) gewoon onder mensenrechtenschendingen.
Fifa : We houden een WK in Qatar en geven geen fuck om mensenrechten en doden ten bate van ons wk daar.
uefa : Hold my beer.
Naja beide schandalig AF natuurlijk
las het op nos.nl uefa interresseert dat geen ene fuck natuurlijk because geld.
uefa : Hold my beer.
Naja beide schandalig AF natuurlijk
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
De UEFA heeft een commissie er naartoe gestuurd. Deze hebben gesproken met de ministers.Ramzzz schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:51:
[...]
- Wat heeft zo'n land op de longlist van de UEFA te zoeken? Dit land hoort op een keiharde zwarte lijst te staan en niet binnen 50 jaar weer overwogen te worden, tenzij extreem veel garanties van de autoriteiten aan die kant.
- Wat heeft de UEFA überhaupt gedaan om dit soort absurde situaties te voorkomen?
- Grijpt de EU hier niet in? - Zo nee waarom niet? Dit valt (zonder hyperbool!) gewoon onder mensenrechtenschendingen.
Toen ze bij hun hotel aankwamen lag daar een tasje, met een handdoek, wat parfum en een horloge van 20k.
En toen gingen ze naar huis.
Ik heb ooit een leraar gehad welke een hart infarct kreeg aan het begin van het schooljaar.
Maanden lang viel zijn les gewoon uit, geen vervanger.
Telkens toen we contact opnamen met de inspectie commissie kwam er een onaangekondigde inspectie.
Toevallig hadden we op die dagen altijd plotseling een invalkracht.
Oftewel, de inspectie commissie met hun bezoekjes is onzin, want er zal gezorgd worden dat op die dag alles goed geregeld is, alles beloftes gemaakt worden etc.
Zo zal in Qatar op de momenten dat de UEFA/FIFa er was alles netjes geregeld zijn qua veiligheids regels, de slaven die dood moe zijn zullen niet op de locatiesaanwezig zijn waar de hoge heren van de FIFa langs gaan.
Toevallig zullen de mensen op de betreffende locaties ook allemaal hun paspoort bij zich hebben etc.
Stress als een mofo hier! Maar heb er zin & vertrouwen in. Hopelijk kunnen ze een sportieve statement maken. Wat een armzaligheid zeg dat zo'n toernooi in zo'n primitief land gehouden wordt.Gunner schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:39:
[...]
Het moge duidelijk zijn wie ik wil wie wint. Alleen het kan beide kanten uitgaan. Als Laca en Auba het op de heupen kunnen krijgen in hun mooie tandem dan kan het zomaar lukken.
COYG
COYG!
En ook alvast een go Liverpool voor de CL finale want London is red!
Tesla M3LR '21
En als niet verwacht trainers nieuws: Stegeman gaat naar PEC!
Dat kon er voor de Go Ahead Eagles fans nog wel bij na gisteravond ...
https://www.vi.nl/nieuws/...ze-stegeman-volgt-stam-op
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
https://nos.nl/artikel/22...-om-mchitarjan-shirt.html
Over primitief land gesproken... Als je Mikhitaryan op je shirt hebt komt de Pliesie je ff toespreken...
Over primitief land gesproken... Als je Mikhitaryan op je shirt hebt komt de Pliesie je ff toespreken...
Een toespraak van 2 seconden? Dit is spijkers op laag water zoeken van de NOS...Vlassie1980 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:44:
https://nos.nl/artikel/22...-om-mchitarjan-shirt.html
Niet mee eens. Het feit dat je al aangesproken wordt is al slecht. Een voetbalwedstrijd zou nooit een toneel moeten vormen van politieke spelletjes. Sta je nou te zwaaien met de Armeense vlag en roep je bepaalde dingen, ja dan is het logisch dat je wordt aangesproken. Maar niet wanneer je een shirt van een spelende ploeg aan hebt waar toevallig de naam van een Armenier op staat.toolkist schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:56:
[...]
Een toespraak van 2 seconden? Dit is spijkers op laag water zoeken van de NOS...
Ja, John kan beter even wat bescherming regelen met deze overstap, zeker met de emotie van gisteren die bij vele GAE fans niet in de koude kleren is gaan zitten. Niet promoveren (niet dat Stegeman daar niet alles voor gedaan heeft en de bal net verkeerd viel) en de dag erna naar de aartsvijand gaan..nocalimero schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:37:
En als niet verwacht trainers nieuws: Stegeman gaat naar PEC!
Geeft aan dat ze (politie) er wel op letten. En dat is toch echt niet in orde.toolkist schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:56:
[...]
Een toespraak van 2 seconden? Dit is spijkers op laag water zoeken van de NOS...
Dat ze de persoon niet arresteren of het shirt af nemen is gewoon omdat dat pas echt slechte PR zou opleveren.
Maar dan nog is dit gewoon fout, maar geen zorgen de UEFA zal er niets aan doen en over X aantal jaar gewoon de CL finale daaro
Er is totaal geen context waarom die agent die Arsenal supporters aanspreekt. Voor hetzelfde geld hebben ze net provocerend rondgelopen en het opnemen gestart nadat ze daarmee gestopt zijn.demo31051987 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:59:
[...]
Niet mee eens. Het feit dat je al aangesproken wordt is al slecht. Een voetbalwedstrijd zou nooit een toneel moeten vormen van politieke spelletjes. Sta je nou te zwaaien met de Armeense vlag en roep je bepaalde dingen, ja dan is het logisch dat je wordt aangesproken. Maar niet wanneer je een shirt van een spelende ploeg aan hebt waar toevallig de naam van een Armenier op staat.
Of vroegen ze net die agent om de weg... of weetikveel.
De grootste grap is nog dat in de values van de Uefa het volgende staat:Gynnad schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:34:
[...]
Bron: https://nos.nl/artikel/22...-om-mchitarjan-shirt.html
https://www.uefa.com/insi...s/news/newsid=813447.htmlRespect
Respect is a key principle of football. Respect for the game, integrity, diversity, dignity, players' health, rules, the referee, opponents and supporters. Our message is clear: zero tolerance against racism, violence and doping. Football unites people and transcends differences. The colour of the skin is invisible under the jersey and, for UEFA, this will always be so. Racism and any other forms of discrimination will never be tolerated. UEFA will not tolerate violence either on the pitch or in the stands. Football must set an example.
Volgens mij worden hier een aantal dingen van geschonden en dat staan ze gewoon toe, maar als spelers of supporters maar een enkel teken van een statement willen doen of doen het wordt verboden of er boetes uit gedeeld worden. Hypocrisie ten top
Hoe verklaar je die andere tweet die daar vermeld wordt van het hoofd Sport van de krant The Times waar mensen die de fanzone in willen 2x gechecked worden op de naam achter op het shirt?toolkist schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:10:
[...]
Er is totaal geen context waarom die agent die Arsenal supporters aanspreekt. Voor hetzelfde geld hebben ze net provocerend rondgelopen en het opnemen gestart nadat ze daarmee gestopt zijn.
Of vroegen ze net die agent om de weg... of weetikveel.
[ Voor 15% gewijzigd door Pompi op 29-05-2019 14:14 ]
@Pompi
ZOu leuk zijn als die 5 Arsenal en 4 Chelsea supporters samen een spandoek zouden uitrollen met daarop een afbeelding van Miki.
ZOu leuk zijn als die 5 Arsenal en 4 Chelsea supporters samen een spandoek zouden uitrollen met daarop een afbeelding van Miki.
HAHA, @Gunner jij als echte fan mag natuurlijk Laca en Auba zeggenGunner schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:39:
[...]
Het moge duidelijk zijn wie ik wil wie wint. Alleen het kan beide kanten uitgaan. Als Laca en Auba het op de heupen kunnen krijgen in hun mooie tandem dan kan het zomaar lukken.
COYG
Inderdaad COYG (voor de niet Fans = Come On You Gunners !!)
De spelers van Arsenal mochten niet eens iets van steun voor Mhiki op hun opwarmshirt hebben van de Uefa, dus zou mij niks verbazen als die supporters dan hardhandig het stadium uit worden gezetDeadsy schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:14:
@Pompi
Die vond ik opvallend inderdaad, maar dan vooral omdat er niet gemeld werd wat het gevolg zou zijn als Michtarijan's naam op hun shirt staat.Pompi schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:11:
[...]
Hoe verklaar je die andere tweet die daar vermeld wordt van het hoofd Sport van de krant The Times waar mensen die de fanzone in willen 2x gechecked worden op de naam achter op het shirt?
Moet je ze wel eerst vinden, want veel supporters zijn er nietPompi schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:16:
[...]
De spelers van Arsenal mochten niet eens iets van steun voor Mhiki op hun opwarmshirt hebben van de Uefa, dus zou mij niks verbazen als die supporters dan hardhandig het stadium uit worden gezet
Tsjah normaal gesproken moet je hier ook maar weten wie Nico en Donnie zijnJAN-B schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:15:
[...]
HAHA, @Gunner jij als echte fan mag natuurlijk Laca en Auba zeggen
Inderdaad COYG (voor de niet Fans = Come On You Gunners !!)
ps: je moet ff beter taggen hij linkt niet aan een gebruiker
Ja haalt je club een keer een finale zijn er bijna geen supportersDeadsy schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:53:
[...]
Moet je ze wel eerst vinden, want veel supporters zijn er niet
Vandaag draag ik mijn 23 ARSHAVIN shirt. Hoe gevoelig ligt dat in dat oord?Pompi schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:11:
Hoe verklaar je die andere tweet die daar vermeld wordt van het hoofd Sport van de krant The Times waar mensen die de fanzone in willen 2x gechecked worden op de naam achter op het shirt?

Ook alweer 10 jaar oud zie ik.
[ Voor 58% gewijzigd door Gunner op 29-05-2019 14:58 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit topic is gesloten.
![]()