[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 100 Laatste
Acties:
  • 164.923 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JST94 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:35:
[...]

Van Persie gaat het miljoenensalaris niet betalen, maar hij heeft natuurlijk wel connecties. De zoon van Koeman liep ook ineens Graziano Pelle tegen het lijf op het strand in Spanje volgens mij. ;)
Misschien zijn connecties, of die van Gio v B, Gio W, Dirk K, gebruiken om 1 of 2 leuke spelers (talenten danwel spelers die buiten de basis vallen en geen speeltijd krijgen) van Man Utd, Arsenal of Liverpool te huren?
Dan kun je het (beperkte?) budget wat er is uitgeven aan een kleiner aantal spelers en dus normaliter hoge kwaliteit binnen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:32
VI komt nu met het nieuws dat PSV Berghuis wil halen wanneer Berwijn naar Ajax zou gaan. Zou dit dan daadwerkelijk gaan gebeuren, kan mij niet voorstellen dat Ajax meer gaat betalen dan 15 a 20 miljoen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 15:24

Typhone

Who Dares Wins

Gynnad schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 00:15:
VI komt nu met het nieuws dat PSV Berghuis wil halen wanneer Berwijn naar Ajax zou gaan. Zou dit dan daadwerkelijk gaan gebeuren, kan mij niet voorstellen dat Ajax meer gaat betalen dan 15 a 20 miljoen..
Ruim voldoende om Berghuis te kunnen halen lijkt me. Die heeft nu niet bepaald het beste seizoen uit zijn carrière gespeeld en Europees nul ervaring opgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-10 20:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Mijn God ik hoop het toch niet. Zou een zware aderlating zijn :( Lijkt me niet het nivo waar PSV naar zou moeten streven plus verkopen aan je concurrent moet je gewoon niet willen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
PickleRick schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:35:
[...]

Doe maar gewoon Arsenal. Leukere club en ook gunstigere loting voor PSV :P
De route van PSV door de CL voorronden :

EL-Winst Chelsea

2e voorronde - Basel of Olympiakos Piraeus
3e voorronde - Club Brugge / Istanbul Basaksehir / LASK / FK Krasnodar
Play-off ronde - winnaar wedstrijd met Porto / winnaar wedstrijd met Dinamo Kiev

EL-Winst Arsenal

2e voorronde - LASK of Istanbul Basaksehir of Viktoria Plzen
3e voorronde - Porto / Dinamo Kiev / Lyon / winnaar wedstrijd met Basel in voorronde #2
Play-off ronde - ?
Pompi schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:12:
[...]

En op zich heeft Basel het de laatste keren in de Champions League wel goed gedaan, zelfs Man Utd het lastig gemaakt.
2018-19 uitgeschakeld in de vr CL door PAOK Saloniki en in de vr EL door Apollon Limassol
2017-18 laatste 16 CL
2016-17 kansloos 4e in CL met 2 punten

Young Boys, één van de mogelijke tegenstanders voor Ajax in de play-off CL, werd de laatste twee seizoenen kampioen in Zwitserland met resp. 25 en 20 punten voorsprong op Basel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-10 16:27

Baseman77

We move

Dat artikel en het item bij VI zijn van niveau Telegraaf.
Krabbendam schat de transfersom van Berghuis op een 12 miljoen, want dat bedrag staat vermeld op transfermarkt |:(

Daarbij wil PSV Bergwijn niet naar Ajax laten gaan en al helemaal niet voor een bedrag onder de 40 miljoen.

PS: Ik vind Berghuis een irritante speler, maar hij heeft wel kwaliteiten.
Een van de weinige spelers bij Feyenoord die het niveau van PSV en Ajax structureel aan kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Laatst online: 22-08 17:44
Het transfernieuws in Nederland wordt dus puur gedomineerd door journalisten die aanwijzen welke spelers er op de volglijstjes staan. Logisch dat Ajax Bergwijn wil hebben, maar willen hebben en daadwerkelijk proberen te kopen zijn twee compleet verschillende dingen.

Vervolgens gaat men dan speculeren welke spelers PSV allemaal zou kunnen halen als vervanger voor Bergwijn; oh Berghuis natuurlijk! En zo is er weer een artikel geboren. En iedereen heeft het er weer over en iedereen gaat direct weer naar VI.nl of Telegraaf.nl. Typische Boulevard-journalistiek.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
PSV-EHV schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:14:
Het transfernieuws in Nederland wordt dus puur gedomineerd door journalisten die aanwijzen welke spelers er op de volglijstjes staan. Logisch dat Ajax Bergwijn wil hebben, maar willen hebben en daadwerkelijk proberen te kopen zijn twee compleet verschillende dingen.

Vervolgens gaat men dan speculeren welke spelers PSV allemaal zou kunnen halen als vervanger voor Bergwijn; oh Berghuis natuurlijk! En zo is er weer een artikel geboren. En iedereen heeft het er weer over en iedereen gaat direct weer naar VI.nl of Telegraaf.nl. Typische Boulevard-journalistiek.
Welkom in de komkommertijd van het voetbal!
Maar dit is toch al jaren zo.
Baseman77 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 07:39:
[...]

Dat artikel en het item bij VI zijn van niveau Telegraaf.
Krabbendam schat de transfersom van Berghuis op een 12 miljoen, want dat bedrag staat vermeld op transfermarkt |:(

Daarbij wil PSV Bergwijn niet naar Ajax laten gaan en al helemaal niet voor een bedrag onder de 40 miljoen.

PS: Ik vind Berghuis een irritante speler, maar hij heeft wel kwaliteiten.
Een van de weinige spelers bij Feyenoord die het niveau van PSV en Ajax structureel aan kan.
Haha, ja die opmerking over de site transfermarkt vond ik wel apart :+
Ik ben van mening dat Berghuis te kort komt voor zowel Ajax als PSV. Zeker met zijn maniertjes denk ik niet dat ie zou slagen. Ik vind het meer een type speler voor een Duitse ploeg.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PSV-EHV schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:14:

Het is veel leuker om te babbelen over wat er gebeurt als Bergwijn wel weggaat. Niet eens naar Ajax. Wie staat er dan op de rol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
Typhone schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:39:
[...]

Het is veel leuker om te babbelen over wat er gebeurt als Bergwijn wel weggaat. Niet eens naar Ajax. Wie staat er dan op de rol?
En er is ook helemaal niks mis mee als wij op een forum daarover babbelen, ik stoor me eraan dat dit gebabbel ook in de media plaatsvind.

Nu we het er toch over hebben, Bergwijn en Lozano staan op het punt te vertrekken, dus PSV mist een links en rechtsbuiten. Zelf denk ik dat ofwel Gakpo of Malen één van de twee plekken in kan nemen, maar de andere positie zal wel ingevuld moeten worden door iemand van buitenaf. Doan lijkt mij een goede optie, zit potentie in en kan later ook doorverkocht worden voor een goed bedrag. In het geval van Berghuis geef je 12 miljoen uit en daar maak je geen winst op waarschijnlijk, want daar is hij te 'oud' voor. Ik zie binnen Nederland niet veel andere opties eigenlijk, dus wellicht komt John de Jong wel met een buitenkansje op de proppen uit het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik denk niet dat Doan dezelfde kwaliteiten heeft of zal krijgen als een Bergwijn of een Lozano. Vooralsnog is het serene rust op de transfermarkt op wat kleinere binnenlandse transfers na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:41
Qu3st schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:26:
De nieuwe regels van het promoveren zijn ook bekend. In totaal gaan er 6 ploegen strijden om promotie, 4 periodekampioenen en de 2 best geplaatste teams. Ik vind die periodekampioenen gedoe wel stom persoonlijk. Als een team 1 periode fantastisch gaat, bijvoorbeeld de 1e periode, dan kan het dus zo zijn dat zij aan het eind ervoor beloond kunnen worden? Terwijl ze misschien al weer zijn afgegleden naar de middenmoot?
Dit seizoen heb ik de Keukenkampioendivisie gevolgd - je moet wat als je lokale helden afdalen - en ik vind het juist wel een toevoeging om periodekampioenen te hebben. Het levert wat extra spannende wedstrijden op omdat er iets te halen valt. Middenmoters krijg je toch wel in de playoffs. De jong-teams kunnen niet promoveren, en doorgaans eindigen periodekampioenen ook vrij hoog. Cambuur had dit jaar playoffs terwijl ze tiende (!) zijn geworden...

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:09
Het was gewoon spierballentaal van Ajax, even een signaal afgeven. Een shockeffect.
Die gaan natuurlijk nooit Bergwijn halen, PSV zal de hoofdprijs vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-10 16:27

Baseman77

We move

Curva schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:19:
Ik ben van mening dat Berghuis te kort komt voor zowel Ajax als PSV. Zeker met zijn maniertjes denk ik niet dat ie zou slagen. Ik vind het meer een type speler voor een Duitse ploeg.
Zijn maniertjes zijn wel een ding ja, al hebben PSV en Ajax natuurlijk ook spelers die maniertjes hebben.
Maar hij is bij Feyenoord wel direct betrokken bij 80 goals in 120 wedstrijden, in een team dat slechts bij vlagen goed draait. Dat zijn knappe cijfers.
Typhone schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:39:
Als Lozano en Bergwijn allebei vertrekken dan zal PSV iemand aantrekken, als slechts 1 van beide spelers vertrekt dan hoop ik dat PSV het bij de jeugd houdt.
Ik verwacht trouwens dat Robben een hele serieuze optie is voor PSV, als hij wil dan kan hij zo tekenen.

[ Voor 31% gewijzigd door Baseman77 op 28-05-2019 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:23:
Het was gewoon spierballentaal van Ajax, even een signaal afgeven. Een shockeffect.
Die gaan natuurlijk nooit Bergwijn halen, PSV zal de hoofdprijs vragen.
het was gewoon zelfbevrediging van Valentijn Driessen. Een verzinsel in een poging nog iets voor te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:56

Qu3st

P.O. Box schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:05:
[...]

het was gewoon zelfbevrediging van Valentijn Driessen. Een verzinsel in een poging nog iets voor te stellen.
En dan bevestigd de zaakwaarnemer van Bergwijn dit verzinsel? :?
T-MOB schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:13:
[...]

Dit seizoen heb ik de Keukenkampioendivisie gevolgd - je moet wat als je lokale helden afdalen - en ik vind het juist wel een toevoeging om periodekampioenen te hebben. Het levert wat extra spannende wedstrijden op omdat er iets te halen valt. Middenmoters krijg je toch wel in de playoffs. De jong-teams kunnen niet promoveren, en doorgaans eindigen periodekampioenen ook vrij hoog. Cambuur had dit jaar playoffs terwijl ze tiende (!) zijn geworden...
Volgend jaar zou Cambuur ook in de play-offs staan als er geen periodetitel te vergeven is. Dan zou het gewoon play-off wedstrijden zijn tussen de nummer 3 t/m 9 (omdat Jong PSV wegvalt). Dus in dat opzichte maakt een periode titel niet veel uit gezien dit seizoen.
Dit seizoen is het dus niet zo gegaan als ik eerst stelde. Dan heb je misschien wel gelijk dat het leuk is voor de spanning, maar dan moet het niet zo zijn dat er 1 team een periode pakt, en daarna afglijdt naar de middenmoot.

[ Voor 64% gewijzigd door Qu3st op 28-05-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:52

Sagat

Is pappa x2!

Grillig, momenten voetballer, maar bij vlagen inderdaad geniaal. Op momenten dat hij goed is wil je hem niet kwijt, maar op de dagen dat hij doelloos rondloopt, of erger, uit frustraties kaarten pakt hebt je er weer byzonder weinig aan en kun je zelfs spreken van het team benadelen.

Onderaan de streep zie ik hem persoonlijk liever niet weggaan (helemaal nu RVP gestopt is, dit zijn toch de splers die voetbal extra leuk maken), maar wel interesse hoe hij zich staande zou houden in een beter elftal.

Ik kan me persoonlijk eigenlijk moeilijk voorstellen dat hij zijn character echt 100% kan omturnen. Al hoewel je in (wel mindere mate) kan zeggen dat Ziyech ook wat problemen in die richting had en het wel gedaan heeft.

Maar denk dat ik die altijd al constanter heb gevonden (en misschien meer hmmm basis rendement?)..

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Qu3st schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:07:
[...]

En dan bevestigd de zaakwaarnemer van Bergwijn dit verzinsel? :?
Die heeft natuurlijk ook belang bij interesse voor Bergwijn, dat zet andere clubs ook op scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
dutchgio schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:08:
[...]

Die heeft natuurlijk ook belang bij intresse voor Bergwijn, dat zet andere clubs ook op scherp.
De zaakwaarnemer wil het liefst dat zoveel mogelijk clubs Bergwijn willen kopen, zodat men tegen elkaar gaat opbieden, zodat hij zelf zoveel mogelijk geld verdiend. Daarom was ie ook zo gepikeerd dat PSV zei dat ze Bergwijn nooit aan Ajax gingen verkopen, want dat is weer 1 club minder in de 'bidding war'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

dutchgio schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:08:
[...]

Die heeft natuurlijk ook belang bij interesse voor Bergwijn, dat zet andere clubs ook op scherp.
Dat zeker, maar ik denk dat er zeker een kern van waarheid in dat 'verzinsel' zat.
PSV-EHV schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:11:
[...]

De zaakwaarnemer wil het liefst dat zoveel mogelijk clubs Bergwijn willen kopen, zodat men tegen elkaar gaat opbieden, zodat hij zelf zoveel mogelijk geld verdiend. Daarom was ie ook zo gepikeerd dat PSV zei dat ze Bergwijn nooit aan Ajax gingen verkopen, want dat is weer 1 club minder in de 'bidding war'.
Ik denk persoonlijk dat als er een 'bidding war' komt dat Ajax héél snel afhaakt.

[ Voor 46% gewijzigd door Qu3st op 28-05-2019 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Baseman77 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:25:
[...]

Maar hij is bij Feyenoord wel direct betrokken bij 80 goals in 120 wedstrijden, in een team dat slechts bij vlagen goed draait. Dat zijn knappe cijfers.
Desondanks slechts één doelpunt in 11 Europese wedstrijden voor Feyenoord en slechts één doelpunt in 15 wedstrijden tegen Ajax en PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
Qu3st schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:16:
[...]

Dat zeker, maar ik denk dat er zeker een kern van waarheid in dat 'verzinsel' zat.

[...]

Ik denk persoonlijk dat als er een 'bidding war' komt dat Ajax héél snel afhaakt.
Ja maar dat maakt voor de zaakwaarnemer niet uit. Stel Ajax brengt een bod uit van 40 miljoen, dan moet Inter/Napoli/whatever daar overheen met x aantal miljoen. Zelfs als Ajax niet boven de 40 miljoen wil bieden verder, dan maakt dat niet meer uit, want het doel is al bereikt als iemand meer dan 40 miljoen biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Qu3st schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:16:
[...]

Bergwijn zal inderdaad vast op e.o.a. lijstje staan. Maar ik denk niet bovenaan en al helemaal niet voor een bedrag boven de (natte vinger) 15 miljoen.
Ik vind het iets te toevallig dat Valentijntje na al zijn flaters dit jaar met dit "nieuwtje" komt en dat verder ander nieuws dat eruit komt of van andere nieuwsbronnen komt simpel zijn oorsprong bij zijn eerste bericht vindt.
Valentijn: "staat Bergwijn bij jullie op een lijstje?"
Marc: "het is een interessante speler".
Valentijn: "w000000t"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

PSV-EHV schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:24:
[...]

Ja maar dat maakt voor de zaakwaarnemer niet uit. Stel Ajax brengt een bod uit van 40 miljoen, dan moet Inter/Napoli/whatever daar overheen met x aantal miljoen. Zelfs als Ajax niet boven de 40 miljoen wil bieden verder, dan maakt dat niet meer uit, want het doel is al bereikt als iemand meer dan 40 miljoen biedt.
Als Ajax 40 miljoen gaan bieden zijn ze gek!
P.O. Box schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:42:
[...]

Bergwijn zal inderdaad vast op e.o.a. lijstje staan. Maar ik denk niet bovenaan en al helemaal niet voor een bedrag boven de (natte vinger) 15 miljoen.
Ik vind het iets te toevallig dat Valentijntje na al zijn flaters dit jaar met dit "nieuwtje" komt en dat verder ander nieuws dat eruit komt of van andere nieuwsbronnen komt simpel zijn oorsprong bij zijn eerste bericht vindt.
Doet die man eens een keer zijn werk is het ook weer niet goed :+

[ Voor 41% gewijzigd door Qu3st op 28-05-2019 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

Qu3st schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:02:
[...]

Als Ajax 40 miljoen gaan bieden zijn ze gek!
Ja, verkoop hem maar aan inter.
Je gaat toch geen Eredivisie club spekken met 40 miljoen.
Kom op zeg. |:(

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:08
Vanavond moet Sparta een achterstand van 2-1 wegpoetsen op de Vijverberg. Ik ben het vandaag in ieder geval eens met Sjakie :')

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/400x/81810922.jpg

Het is tegen beter weten in natuurlijk, Sparta draait de laatste weken echt stroef dus het sprankje hoop dat ik nog heb is heel klein. We gaan het zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ook PSV wordt geholpen door de KNVB!

KNVB helpt PSV met verplaatsing strijd om Johan Cruijff Schaal

Hopelijk doen ze het dit jaar met het concept van de planning wat beter rondom CL wedstrijden. Zul je zien dat we in augustus allemaal uitgespeeld zijn en dat het het jaar erop (lekker opportunistisch) opeens weer problematisch wordt :D.

[ Voor 19% gewijzigd door Typhone op 28-05-2019 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

MrMonkE schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:05:
[...]

Ja, verkoop hem maar aan inter.
Je gaat toch geen Eredivisie club spekken met 40 miljoen.
Kom op zeg. |:(
Que?

Eerst verontwaardigd als er een gerucht is dat er interesse is in Bergwijn, en daarna verontwaardigd, omdat ik vind dat 40 miljoen een boel geld is voor Ajax om uit te geven aan 1 speler. Mkay.....
Typhone schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:23:

Hopelijk doen ze het dit jaar met het concept van de planning wat beter rondom CL wedstrijden. Zul je zien dat we in augustus allemaal uitgespeeld zijn en dat het het jaar erop (lekker opportunistisch) opeens weer problematisch wordt :D.
Goede keuze van KNVB!

[ Voor 39% gewijzigd door Qu3st op 28-05-2019 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

Qu3st schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:26:
[...]

Que?

Eerst verontwaardigd als er een gerucht is dat er interesse is in Bergwijn, en daarna verontwaardigd, omdat ik vind dat 40 miljoen een boel geld is voor Ajax om uit te geven aan 1 speler. Mkay.....

[...]

Goede keuze van KNVB!
Met 'je' bedoelde ik de club/makelaar, niet jou. :/
Verder weet ik niet waar je het over hebt, verontwaardigd over een gerucht? Denk dat je misschien iemand anders bedoelt.

Ik wil gewoon niet dat Ajax een concurrent in de eredivisie 40M kado doet. Dat is mijn enige motivering tegen te zijn. :P
Niet dat ik veel zeggenschap erin zal krijgen maar hopelijk leest Marc dit. :F

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

MrMonkE schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:31:
[...]

Met 'je' bedoelde ik de club/makelaar, niet jou. :/
Verder weet ik niet waar je het over hebt, verontwaardigd over een gerucht? Denk dat je misschien iemand anders bedoelt.

Ik wil gewoon niet dat Ajax een concurrent in de eredivisie 40M kado doet. Dat is mijn enige motivering tegen te zijn. :P
Dan heb ik het verkeerd gelezen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

MrMonkE schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:31:
[...]

Je moet de cadeautjes die je krijgt wel uitpakken. Als PSV 40 miljoen krijgt en ze halen Gutierrezzen en Romero's binnen dan is er niks aan de hand ;). Halen ze Romario's, Dsudszak's en Alex'en binnen dan ben je stom bezig als Ajax zijnde.

[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 28-05-2019 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

P.O. Box schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:42:
[...]

Ik lees die nog onversnipperde kattenbakvulling niet (nooit), maar het een-tweetje tussen een ‘verslaggever’ (duimzuiger) en een ‘zaakwaarnemer’ (zakkenvuller) lijkt me hier toch wel uiterst waarschijnlijk - Ockham’s razor. ;)

In komkommertijd moet er ook kattenbakvulling gedrukt worden...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typhone schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 07:20:
[...]

Ruim voldoende om Berghuis te kunnen halen lijkt me. Die heeft nu niet bepaald het beste seizoen uit zijn carrière gespeeld en Europees nul ervaring opgedaan.
Berghuis heeft zijn grillen in het veld. Loopt het ff niet zoals hij het wil laat hij met gemak zijn schouders hangen gedurende soms wel een kwartier.

Toch heeft hij ook dit seizoen weer aardige cijfers met 12 doelpunten en 12 assists. Voeg daar de 8 keer dat hij paal of lat trof bij en hij had zo maar op 20 doelpunten kunnen staan en 12 assists.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:15
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:31:
[...]

Berghuis heeft zijn grillen in het veld. Loopt het ff niet zoals hij het wil laat hij met gemak zijn schouders hangen gedurende soms wel een kwartier.

Toch heeft hij ook dit seizoen weer aardige cijfers met 12 doelpunten en 12 assists. Voeg daar de 8 keer dat hij paal of lat trof bij en hij had zo maar op 20 doelpunten kunnen staan en 12 assists.
Dat zijn toch geen statistieken die 40 miljoen rechtvaardigen in mijn ogen. Hij gaat toch ook alweer richting de 22 jaar. Dat is natuurlijk niet oud, maar op die leeftijd bij PSV is 12/12 ook weer niet heel bijzonder.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PSV-EHV
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:31:
[...]

Als PSV een speler wil die zijn schouders laat zakken als het ff tegenzit, kunnen ze die 12 miljoen besparen door Pereiro te houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Typhone schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:23:

Geholpen kan je dit niet noemen als je naar een wedstrijd gaat en maar 4500 fans mag meenemen. Dit soort wedstrijden moeten 50%/50% zijn qua supporters want dit is gewoon niet eerlijk. Bij de KNVB beker finale is dat ook het geval ongeacht wie er speelt (of krijgen we dan ook weer 2 wedstrijden?).

Dus dat dagje verschuiven helpt niet echt als je tegen een vol stadion moet spelen.
Mugwump schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:52:
[...]
Dat zijn toch geen statistieken die 40 miljoen rechtvaardigen in mijn ogen. Hij gaat toch ook alweer richting de 22 jaar. Dat is natuurlijk niet oud, maar op die leeftijd bij PSV is 12/12 ook weer niet heel bijzonder.
Dat zegt natuurlijk niets want bv Frenkie de Jong is ook 22 jaar heeft slechts 3 doelpunten en 3 assists als ik het snel zo zag en toch die bracht 85 miljoen op ;-) Het gaat om meer dan dit soort statistieken, dreiging etc etc

[ Voor 23% gewijzigd door rikoos op 28-05-2019 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mugwump schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:52:
[...]

Had het over Berghuis hè, niet Bergwijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSV-EHV schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:53:
[...]

Als PSV een speler wil die zijn schouders laat zakken als het ff tegenzit, kunnen ze die 12 miljoen besparen door Pereiro te houden :+
Scherp! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:22
rikoos schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:58:
[...]

Geholpen kan je dit niet noemen als je naar een wedstrijd gaat en maar 4500 fans mag meenemen. Dit soort wedstrijden moeten 50%/50% zijn qua supporters want dit is gewoon niet eerlijk. Bij de KNVB beker finale is dat ook het geval ongeacht wie er speelt (of krijgen we dan ook weer 2 wedstrijden?).

Dus dat dagje verschuiven helpt niet echt als je tegen een vol stadion moet spelen.
Was dat de afgelopen jaren niet altijd zo met de Johan Cruijffschaal sinds het in de het stadion van de kampioen is.

Kan mij herinneren dat Vitesse ook maar 3 man en een paard mee mocht nemen naar de kuip.

Heeft dus niets met verplaatsten te maken, maar met de regels van de KNVB zelf. Zelf zou ik ook voor 50/50 gaan voor de overige beschikbare plaatsen(KNVB moet sowieso in de helft van het stadion bobo's hebben natuurlijk). Maar dit was een wanhopige poging om mensen naar de wedstrijd te krijgen

[ Voor 17% gewijzigd door Terranova op 28-05-2019 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:20:
[...]

Was dat de afgelopen jaren niet altijd zo met de Johan Cruijffschaal sinds het in de het stadion van de kampioen is.

Kan mij herinneren dat Vitesse ook maar 3 man en een paard mee mocht nemen naar de kuip.
Neen, dat is pas sinds seizoen 2017/18 dat het niet meer in de Amsterdam ArenA plaatsvindt. Eenmaal inderdaad in de Kuip tussen Feyenoord en Vitesse en daarna PSV - Feyenoord in het Philips stadion. Daarvoor de ArenA (zie 2016 met Feyenoord - PSV)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vlassie1980
Die Johan Cruyff-schaal opzet slaat inmiddels helemaal nergens meer op.
Dat soort wedstrijden moet je gewoon op neutraal terrein spelen en niet in het stadion van de landskampioen.

Speel het desnoods in de Galgenwaard, Gelredome, AZ Stadion, Euroborg, Abe Lenstra stadion of een ander willekeurig stadion met een capaciteit tussen 15.000 en 25.000 zodat je toch wat toeschouwers hebt en maak er gewoon een leuk feestje van.

Nu is het gewoon een regulier potje voor de landskampioen terwijl er amper supporters van de tegenpartij zijn. Dat is niet zoals het moet gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

:?

Ik weet niet wat de fans ermee te maken hebben maar het doel van de KNVB was om PSV extra lucht te geven met een extra rustdag voor een belangrijke CL kwalificatiewedstrijd. Supportershoeveelheid is een hele andere discussie.

[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 28-05-2019 16:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:22
Napo schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:28:
[...]

Neen, dat is pas sinds seizoen 2017/18 dat het niet meer in de Amsterdam ArenA plaatsvindt. Eenmaal inderdaad in de Kuip tussen Feyenoord en Vitesse en daarna PSV - Feyenoord in het Philips stadion. Daarvoor de ArenA (zie 2016 met Feyenoord - PSV)
Neen? Waar spreek jij mij tegen dan? Ik zei precies hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vlassie1980 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:40:
Dat soort wedstrijden moet je gewoon op neutraal terrein spelen en niet in het stadion van de landskampioen.

Speel het desnoods in de Galgenwaard, Gelredome, AZ Stadion, Euroborg, Abe Lenstra stadion of een ander willekeurig stadion met een capaciteit tussen 15.000 en 25.000 zodat je toch wat toeschouwers hebt en maak er gewoon een leuk feestje van.

Nu is het gewoon een regulier potje voor de landskampioen terwijl er amper supporters van de tegenpartij zijn. Dat is niet zoals het moet gaan.
Ik ben het hier helemaal mee eens, maar je kunt het dan niet echt heel ruim van tevoren plannen, qua stadion.

Of rouleer het gewoon standaard langs de 5 (?) grootste stadions. Dan heb je een keer mazzel en een keer pech als supporter.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

[...]

Heb je hier een bron voor?

Bij de KNVB beker had Ajax een stuk minder tickets dan Willem II. Maar dat kwam door de beslissing van de burgemeester.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:41:
[...]Neen? Waar spreek jij mij tegen dan? Ik zei precies hetzelfde...
Kan gebeuren als je doorslaat in het standaard oneens zijn met Ajacieden. :+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:59
Uitstel van executie bij Roda.

https://www.vi.nl/nieuws/...eelhoudersvergadering-uit

20mln in pakweg 4 jaar.
Wow. Je zou denken dat ze in al die tijd wel gezien hebben waarom er zoveel verlies gemaakt word en dat ze dit voortaan voorkomen.

Misschien voortaan bestuurders van betaald voetbal clubs verplichten een IQ test ofzo te doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 17:49:
Uitstel van executie bij Roda.

https://www.vi.nl/nieuws/...eelhoudersvergadering-uit

20mln in pakweg 4 jaar.
Wow. Je zou denken dat ze in al die tijd wel gezien hebben waarom er zoveel verlies gemaakt word en dat ze dit voortaan voorkomen.

Misschien voortaan bestuurders van betaald voetbal clubs verplichten een IQ test ofzo te doen
Dat heet opportunisme ;). Dat is waar ik hier al vaker hard naar uitgehaald heb nu Ajax de zilvervloot even heeft binnengehaald in de CL. Opeens roeptoetert iedereen dat ze geld nodig hebben. Als je dan kijkt hoe er mee omgesprongen wordt en wat er effectief mee gedaan wordt dan lijkt me dat pure kapitaalvernietiging.

En dat gebeurt bij heel veel clubs helaas. Ze zouden alle clubs eens moeten verplichten jaarcijfers openbaar te maken en alle andere details zoals Ajax als beursgenoteerde club ook moet. En niet omdat het Ajax moet, maar omdat het veel meer licht over de zaken werpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:40:

Prima plan, bijvoorbeeld PSV-Vitesse in de Euroborg in de zomer vakantie. Wil je boven de 5k toeschouwers uitkomen? ;)
Gewoon of zoals nu, of (mijn voorkeur) bij de bekerwinnaar spelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Landskampioen > bekerwinnaar?
Behalve dit seizoen dan.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 17:11:
[...]

Ik ben het hier helemaal mee eens, maar je kunt het dan niet echt heel ruim van tevoren plannen, qua stadion.

Of rouleer het gewoon standaard langs de 5 (?) grootste stadions. Dan heb je een keer mazzel en een keer pech als supporter.
Grootste nadeel blijft dan alsnog het aantal supporters dat wil komen. Het blijft in Nederland helaas 1 van de minder aantrekkelijke wedstrijden. Dat is nu niet anders maar met een thuiswedstrijd van 1 van de clubs hoop je dat het redelijk vol komt te zitten.

Ga je rouleren blijf je het probleem houden en maak je het potentieel erger.

Typhone schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 18:01:
En dat gebeurt bij heel veel clubs helaas. Ze zouden alle clubs eens moeten verplichten jaarcijfers openbaar te maken en alle andere details zoals Ajax als beursgenoteerde club ook moet. En niet omdat het Ajax moet, maar omdat het veel meer licht over de zaken werpt.
Dat zit gewoon verweven in de licentie-eisen en derhalve publiceren clubs het ook. Doen ze dat niet voldoen ze niet aan de licentie-eisen en kan deze ingetrokken worden.

Terranova schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:41:
[...]

Neen? Waar spreek jij mij tegen dan? Ik zei precies hetzelfde...
Ugh, verkeerd gelezen >_<
Las "Was dat de afgelopen jaren niet altijd" in een bredere context dan 2 jaar, my bad :+

[ Voor 74% gewijzigd door Napo op 28-05-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:53
Ondertussen eagles van 0-2 weer naar 2-2 terug. Het zou toch niet gebeuren dat de nummer 8 van de KKD promoveert!

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
frumper schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:58:
Ondertussen eagles van 0-2 weer naar 2-2 terug. Het zou toch niet gebeuren dat de nummer 8 van de KKD promoveert!
Blijkbaar is er in de rust wat gebeurd in de kleedkamer bij RKC, wat zegt men nog niet "omdat de familie nog ingelicht moet worden".

Zie dan je gedachten er maar bij te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan XVII
  • Laatst online: 04-12-2024
toolkist schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:02:
[...]

Blijkbaar is er in de rust wat gebeurd in de kleedkamer bij RKC, wat zegt men nog niet "omdat de familie nog ingelicht moet worden".

Zie dan je gedachten er maar bij te houden...
Voor zover nu bekend zou de clubarts van RKC een hartaanval hebben gehad in de kleedkamer tijdens de rust. Is met spoed afgevoerd door een ambulance en zou inmiddels weer aanspreekbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Daan XVII schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:03:
[...]

Voor zover nu bekend zou de clubarts van RKC een hartaanval hebben gehad in de kleedkamer tijdens de rust. Is met spoed afgevoerd door een ambulance en zou inmiddels weer aanspreekbaar zijn.
Pfff, en dan ook nog door moeten spelen, dan snap ik wel dat ze de voorsprong weg hebben gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekker genereus dan van de KNVB dat ze wel 5 minuten krijgen om daar van bij te komen... |:(
Had gewoon afgelast moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Laatst online: 15:29
3-3 inmiddels in Deventer. Nu is RKC weer door ...

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 27-10 21:20
Heerlijk dit toch dat promotie voetbal. Rare planning dat ze Utrecht tegelijk doen met andere wedstrijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
En nu 4-3!! Go Ahead is nu door met nog 1 minuut te spelen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zonde. Ik heb niks met beide clubs. Maar bij RKC heb je een gewone aanhang. Bij GA heb je een "harde kern" met minderwaardigheidscomplex, die samen met met de malloten die we al hebben in de EL nog meer onnozelheid gaan toevoegen. Jammer weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hahahahahaha golllllll RKC

@PWM Uw wens komt uit. Die idioot met die paal gaan we niet zien komend jaar haha.

[ Voor 62% gewijzigd door Typhone op 28-05-2019 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Hahaha laatste seconden wat pijnlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat gaan snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pfff wat een goal zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wat een wedstrijd! En toch geen ED Voor Go Ahead. Man man man dit is nog erger dan een matige wedstrijd van Ajax kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Em 4-4!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Geel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja hoor geel! LOOOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dit verzin je gewoon niet, arme Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Sta je met 3 man tegen 1 verdediger en de keeper....

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:32:
Dit verzin je gewoon niet, arme Eagles
Helaas weet ik maar al te goed hoe dit voelt, Spurs all over again :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Dit is nu KKD niveau!

Vaak erg slecht voetbal, maar soms leuk om naar te kijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Is toch de nieuwe straf.

Niet drie dubbele straf, met rood en penalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
NaZ- schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:32:
Die situatie was zo bizar slecht uitgespeeld... Ze hadden daar nog beter met zijn drieen naar de cornervlag kunnen gaan dan de voorzet die daar uitkwam :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

NaZ- schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:32:
En dan toch de domste keuze die er is maken... om 2 minuten later het deksel op je neus te krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:20

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Wedstrijd van wereldnivo :+ , wel vermakelijk :p

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:41
Haha, 9 doelpunten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:31
Joostje123 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:29:
Hahaha laatste seconden wat pijnlijk
Flashback naar een paar weken geleden... ;(

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ze hebben in ieder geval goed hun best gedaan om die teamarts nog een hartaanval te geven... :X
Wat een score verloop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
hoevenpe schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:36:
[...]

Flashback naar een paar weken geleden... ;(
Wat dan, dat de beste ploeg doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Joostje123 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:37:
[...]

Dat is jaren geleden dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zie je gewoon GA supporters dingen gooien naar RKC spelers, met de suppoosten ernaast die kijken of ze raak gaan 8)7 Lijkt me prima reden om blij te zijn met RKC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
toolkist schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:33:
[...]

Helaas weet ik maar al te goed hoe dit voelt, Spurs all over again :|
Sparta - Excelsior ook in 2010, in de absolute slotfase alsnog de deksel op de neus. ;w

Laat Sparta maar lekker veel scoren of zelf direct veel goals tegen krijgen. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben straks. Zoveel spanning trek ik niet :P

[ Voor 22% gewijzigd door Vlassie1980 op 28-05-2019 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:20

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Joostje123 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:37:
[...]

Laten we het anders verwoorden:

'Het verschil tussen winnen en grote vreugde en intense teleurstelling kan in de laatste splitsecond nog veranderen, kun je stiekem van zeggen dat dat is wat voetbal mooi kan maken'

RKC is intens blij , GAE is intens teleurgesteld in deze situatie, kan begrip hebben voor de GAE supporters , beide ploegen bakten er niet veel van kwa voetbal, de gelukstige is nu door, niet de beste.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Schaam je KNVB, schaam je heel erg diep. Die teamarts hebben ze moeten reanimeren in de kleedkamer en dan gewoon doorspelen? Bahbah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
toolkist schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:42:
Schaam je KNVB, schaam je heel erg diep. Die teamarts hebben ze moeten reanimeren in de kleedkamer en dan gewoon doorspelen? Bahbah
We moeten maar weer zo snel mogelijk gaan voetballen, want dat lijkt me het beste. Aldus Grim.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:57

Player1S

Probably out in the dark

Ach, toen er een hele wijk in Enschede weg gevaagd was met op dat moment nog een onbekend aantal slachtoffers moest er ook gewoon gevoetbald worden van de KNVB.

Voetbal is nou eenmaal belangrijker dan wat dan ook toch? :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan XVII
  • Laatst online: 04-12-2024
Heeft de KNVB hier überhaupt iets over te zeggen? Dat is toch gewoon een beslissing van de scheidsrechter in overleg met beide trainers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:21
Player1S schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:46:
[...]

Ach, toen er een hele wijk in Enschede weg gevaagd was met op dat moment nog een onbekend aantal slachtoffers moest er ook gewoon gevoetbald worden van de KNVB.

Voetbal is nou eenmaal belangrijker dan wat dan ook toch? :X
En zo kunnen we waslijst aan wedstrijden erbij halen van over de hele wereld.

[Streamable: https://streamable.com/sv67t] }:O

[ Voor 5% gewijzigd door DoeEensGek op 28-05-2019 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Curva schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:43:
[...]

We moeten maar weer zo snel mogelijk gaan voetballen, want dat lijkt me het beste. Aldus Grim.
De regels bevatten spijtig genoeg geen middel om te staken in dit soort gevallen. Dan zou je toch eerst de spelregels aan moeten passen om hier in te voorzien. Zeker in dit soort wedstrijden - hoe spijtig het ook is met de specifieke situatie - moet je niet willen afwijken van hetgeen er binnen de competitie is afgesproken.

Het zou mijn inziens onwenselijker - wellicht wel menselijker - zijn als een scheidsrechter hiervoor zijn eigen regels gaat bepalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die Stegeman is wel een correcte kerel. Damn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Typhone schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:51:
[...]
Overigens over het uithollen van de club gesproken. Daar gaan even wat basisspelers... foets allemaal weg. Restwaarde zero.
Overigens maak ik mij als voetbalsupporter daar wel zorgen over. Ze krijgen van Chelski namelijk een nieuw team waardoor het lastiger is om ingespeeld te geraken voor de EL voorrondes. Dag NL club, dus hup FC Utrecht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Sparta speelt veel beter en minder slordig maar geen kans die erin gaat. De Graafschap speelt als een natte krant maar die scoren zo wel, let maar op :')

We hebben strepen, hele mooie, witte en rooie!
Jaja, wij zijn de Spartanen jaja!

[ Voor 11% gewijzigd door Vlassie1980 op 28-05-2019 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:32

Hupske

AFCA

Euh. Lijkt mij hands?

edit: Ik moet blijkbaar geen scheidsrechter worden 8)7

[ Voor 58% gewijzigd door Hupske op 28-05-2019 21:13 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Waarom moet het bij Sparta altijd zo spannend worden gemaakt :P
Dacht eerst pingel en toen weer niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-10 06:01
Kom op, sparta, sympathieke club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Sjah schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:20:
Kom op, sparta, sympathieke club.
Sparta begon goed maar nu zit de klad erin, hadden eigenlijk al moeten scoren.
Gaat nog lastig worden die 2 goals...

Pfff... die Boeren beginnen erin te geloven :X

Wat zijn die playoffs toch spannend, zit zowat zo achter de tv:

[ Voor 29% gewijzigd door Vlassie1980 op 28-05-2019 21:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hup Sparta, Hup Utrecht zeg ik maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Wat een kansloos gepingel zeg, ga even lekker fatsoenlijk overspelen ofzo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Saaie wedstrijd, al helemaal in vergelijking met die van hiervoor. :)
Pagina: 1 ... 94 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.