Ontzettend waardeloze vergelijking. Waar wordt rekening gehouden met het talent van de speler? Zouden de spelers die het niet gered hebben in het buitenland het wel gered hebben als ze in Nederland waren gebleven? We kunnen deze zelfde vergelijking doen met spelers als Ligeon, Becker of De Sa. Dan hebben die spelers die voor het buitenland gekozen en een betere ervaring gehad en meer geld verdiend.418O2 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:44:
https://threadreaderapp.com/thread/1131873895181688832.html
Klein vergelijk van spelers die vertrokken en bleven op jonge leeftijd
Als ik er een paar uit pak:
- Bruma - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
- TFM - Veel minder talent dan De Ligt en verschillende blessures/coaches die het niet in hem zagen (kijkende ook naar zijn 2 laatste uitleenbeurten)
- Van Aanholt - Voor de linksback is hij niks minder dan Blind, maar wordt hij niet gekozen. Speelt wekelijks in de basis in de PL. Hoe je hier kan zeggen dat hij het niet heeft gered is mij een raadsel.
- Kongolo - Ik ken hem niet echt maar lijkt erop dat ie simpelweg niet het benodigde talent heeft. Vergelijken met De Jong is overigens wel heel erg krom aangezien dat 1 van de meest getalenteerde spelers ooit lijkt te zijn.
- Van La Parra - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
- Barazite - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
- Hoesen - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
- Van Velzen - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
- Owusu - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort