[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 100 Laatste
Acties:
  • 164.936 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
418O2 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:44:
https://threadreaderapp.com/thread/1131873895181688832.html

Klein vergelijk van spelers die vertrokken en bleven op jonge leeftijd
Ontzettend waardeloze vergelijking. Waar wordt rekening gehouden met het talent van de speler? Zouden de spelers die het niet gered hebben in het buitenland het wel gered hebben als ze in Nederland waren gebleven? We kunnen deze zelfde vergelijking doen met spelers als Ligeon, Becker of De Sa. Dan hebben die spelers die voor het buitenland gekozen en een betere ervaring gehad en meer geld verdiend.

Als ik er een paar uit pak:
  • Bruma - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
  • TFM - Veel minder talent dan De Ligt en verschillende blessures/coaches die het niet in hem zagen (kijkende ook naar zijn 2 laatste uitleenbeurten)
  • Van Aanholt - Voor de linksback is hij niks minder dan Blind, maar wordt hij niet gekozen. Speelt wekelijks in de basis in de PL. Hoe je hier kan zeggen dat hij het niet heeft gered is mij een raadsel.
  • Kongolo - Ik ken hem niet echt maar lijkt erop dat ie simpelweg niet het benodigde talent heeft. Vergelijken met De Jong is overigens wel heel erg krom aangezien dat 1 van de meest getalenteerde spelers ooit lijkt te zijn.
  • Van La Parra - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
  • Barazite - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
  • Hoesen - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
  • Van Velzen - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
  • Owusu - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
Die spelers hadden het ook niet op magische wijze wel gered als ze in Nederland waren blijven voetballen. Spelers als Wijnaldum, De Ligt en Depay hikten al tegen het 1e aan op hun 16e en zullen een duidelijk plan hebben gehad bij de clubs waar ze speelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 09:18
Noiz schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:23:
[...]

Ontzettend waardeloze vergelijking. Waar wordt rekening gehouden met het talent van de speler? Zouden de spelers die het niet gered hebben in het buitenland het wel gered hebben als ze in Nederland waren gebleven? We kunnen deze zelfde vergelijking doen met spelers als Ligeon, Becker of De Sa. Dan hebben die spelers die voor het buitenland gekozen en een betere ervaring gehad en meer geld verdiend.

Als ik er een paar uit pak:
  • Bruma - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
  • TFM - Veel minder talent dan De Ligt en verschillende blessures/coaches die het niet in hem zagen (kijkende ook naar zijn 2 laatste uitleenbeurten)
  • Van Aanholt - Voor de linksback is hij niks minder dan Blind, maar wordt hij niet gekozen. Speelt wekelijks in de basis in de PL. Hoe je hier kan zeggen dat hij het niet heeft gered is mij een raadsel.
  • Kongolo - Ik ken hem niet echt maar lijkt erop dat ie simpelweg niet het benodigde talent heeft. Vergelijken met De Jong is overigens wel heel erg krom aangezien dat 1 van de meest getalenteerde spelers ooit lijkt te zijn.
  • Van La Parra - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
  • Barazite - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
  • Hoesen - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
  • Van Velzen - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
  • Owusu - Komt gewoon talent te kort en speelt op het niveau waar ie hoort
Die spelers hadden het ook niet op magische wijze wel gered als ze in Nederland waren blijven voetballen. Spelers als Wijnaldum, De Ligt en Depay hikten al tegen het 1e aan op hun 16e en zullen een duidelijk plan hebben gehad bij de clubs waar ze speelden.
We vergeten nogal eens hoeveel talenten er jaarlijks gewoon in Nederland blijven maar waar we nooit meer iets van horen. Zo'n Achahbar bij Feyenoord had het waarschijnlijk in het buitenland ook niet gered, maar als hij toen op de interesse in was gegaan was hij nu tenminste een financieel onafhankelijke speler van het tweede elftal van NEC geweest.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Europa League Play Offs
vanavond 20:45 FC Utrecht v Vitesse

Eredivisie - Nacompetitie
zaterdag
25.05. 18:30 RKC v Go Ahead Eagles
25.05. 20:45 Sparta v De Graafschap

[ Voor 55% gewijzigd door Hackus op 24-05-2019 17:28 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het verbaast me dat het nog niet besproken is, maar de aanstelling van Troost als TD lijkt wel een nieuw dieptepunt. Ze lijken zelf onderhand ook niet meer te weten hoe positief te blijven, zelfs in de berichtgeving druipt de teleurstelling er van af.
Nu snap ik wel dat je een goede TD niet zomaar vindt, maar ik begin mij toch sterk af te vragen of de club onder De Jonge sportief nog wel gaat groeien. Het nieuwe winkelcentrum lijkt overhand het grootste doel geworden te zijn. 8)7

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-10 10:02
Nee, de nieuwe interim-TD zal Feyenoord ook geen Troost bieden.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-10 13:59
Gonadan schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:37:
Het verbaast me dat het nog niet besproken is, maar de aanstelling van Troost als TD lijkt wel een nieuw dieptepunt. Ze lijken zelf onderhand ook niet meer te weten hoe positief te blijven, zelfs in de berichtgeving druipt de teleurstelling er van af.
Nu snap ik wel dat je een goede TD niet zomaar vindt, maar ik begin mij toch sterk af te vragen of de club onder De Jonge sportief nog wel gaat groeien. Het nieuwe winkelcentrum lijkt overhand het grootste doel geworden te zijn. 8)7
En dan was hij wat? De 4e keus?
Houd het allemaal niet meer zo bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Gonadan schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:37:
Het volgende artikel geeft mooi weer wat er mis is bij Feyenoord, en zo gaat het niet alleen in de jeugdopleiding, maar in de gehele organisatie:

De machtige mannen van Feyenoords koffietafel.

Het gaat al fout in de STICO en dat werkt door in de gehele organisatie. Zolang dit soort mannen er blijven zitten komt het niet goed met mijn Feyenoord.

Maar ach, dan maken we er zelf maar wat van. Op naar Varkenoord nu! :+

[ Voor 3% gewijzigd door JST94 op 25-05-2019 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

JST94 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:55:
[...]

Het volgende artikel geeft mooi weer wat er mis is bij Feyenoord, en zo gaat het niet alleen in de jeugdopleiding, maar in de gehele organisatie:

Het gaat al fout in de STICO en dat werkt door in de gehele organisatie. Zolang dit soort mannen er blijven zitten komt het niet goed met mijn Feyenoord.

Holy crap. En ik dat dat ze in Amsterdam goed waren in politiek achterkamergeneuzel. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10 15:24

Typhone

Who Dares Wins

Haha alleen bij Ajax zitten er veel meer 'ratten' in de vorm van mensen die lijntjes hebben met de pers. Denk ik ;).

PSV heeft overigens ook een nieuwe jeugdkeeper vastgelegd. Wat dat aangaat vond ik de keepers van Ajax en PSV afgelopen jaar wel 'minder aanwezig' dan je zou verwachten. Jeroen Zoet speelde deels een matig seizoen en Onana speelde precies hetzelfde maar die had per wedstrijd wel momenten die 9/10 waren en momenten die 2/10 waren. Niet elke wedstrijd natuurlijk maar wel iets te regelmatig in mijn ogen. Ik hoop dat er goede concurrentie komt om hem scherp te houden. Wat blunders van Zoet zou ik niet zo heel erg vinden natuurlijk ;).

Overigens ben ik afgelopen week in Londen geweest en daar viel het vooral op hoe de finale he-le-maal niet leefde. Chelsea fans gesproken, Arsenal fans gesproken maar echt interessant leek men het niet te vinden. Wel veel kudo's voor Ajax, PSV en Vitesse (dafuq?). Daar wisten ze verrassend veel over want ik heb geen idee waarom Vitesse opeens zo bekend zou zijn onder de supporters van Arsenal en Chelsea :).

[ Voor 23% gewijzigd door Typhone op 25-05-2019 13:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:20
Voor degene die voetbal willen kijken:

Aftrap 14:30.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:02
En voor de mensen die niet op het Feyenoord kanaal maar die van Ajax willen kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 13:43:
Overigens ben ik afgelopen week in Londen geweest en daar viel het vooral op hoe de finale he-le-maal niet leefde. Chelsea fans gesproken, Arsenal fans gesproken maar echt interessant leek men het niet te vinden. Wel veel kudo's voor Ajax, PSV en Vitesse (dafuq?). Daar wisten ze verrassend veel over want ik heb geen idee waarom Vitesse opeens zo bekend zou zijn onder de supporters van Arsenal en Chelsea :).
Vitesse is een stalling voor de overschot aan gekochte spelers van Chelsea.
Chelsea supporters kennen de club omdat er mogelijk potentie rondloopt, Arsenal fans kennen de club omdat rivaal Chelsea er hun overschot onderbrengt.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Te gênant voor woorden. Familieleden van Feyenoord U19 spelers zijn blijkbaar dusdanig lastig gevallen op de hoofdtribune van De Toekomst dat de wedstrijd er zelfs voor onderbroken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:26

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:05:
Te gênant voor woorden. Familieleden van Feyenoord U19 spelers zijn blijkbaar dusdanig lastig gevallen op de hoofdtribune van De Toekomst dat de wedstrijd er zelfs voor onderbroken wordt.
Triest inderdaad.

Ik meende ook gelezen te hebben dat alleen vrienden en familie welkom was? Maar blijkt niet zo te zijn. Zou ook niet nodig moeten zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 25-05-2019 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:07:
[...]

Triest inderdaad.

Ik meende ook gelezen te hebben dat alleen vrienden en familie welkom was? Maar blijkt niet zo te zijn. Zou ook niet nodig moeten zijn...
Wel van de kant van Feyenoord misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:09:
[...]

Wel van de kant van Feyenoord misschien?
Dat zou goed kunnen ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Blijf erbij. Dit soort trieste figuren gewoon dumpen op een eiland.
Kunnen we daarover niet stemmen bij de volgende verkiezingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens het Youtube kanaal van Ajax is de wedstrijd definitief gestaakt.

Niet normaal dat de leukste wedstrijden van het seizoen niet gespeeld kunnen worden door jongens die elkaar zo goed als allemaal bij voornaam kennen. En dat enkel en alleen maar door supporters die zich niet in kunnen houden naar familieleden van spelers van de tegenpartij toe.

Diep en diep triest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:40:

Niet normaal dat de leukste wedstrijden van het seizoen niet gespeeld kunnen worden door jongens die elkaar zo goed als allemaal bij voornaam kennen. En dat enkel en alleen maar door supporters die zich niet in kunnen houden naar familieleden van spelers van de tegenpartij toe.

Diep en diep triest.
Zou als ik Ajax was de jongens en familie naar de Arena brengen en daar laten spelen zonder supporters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:47
Als zelfs een onder 19 wedstrijd al niet meer met publiek gespeeld kan worden...
Dat het natuurlijk bij de eerste elftallen ook nooit meer gebeuren zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:40:

Diep en diep triest.
Inderdaad. Te triest voor woorden dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:41:
[...]

Zou als ik Ajax was de jongens en familie naar de Arena brengen en daar laten spelen zonder supporters.
Misschien is dat wel geopperd? Al kan het natuurlijk ook zo zijn dat de programmering van de Arena dat niet toe laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Ik ben wel benieuwd naar de daadwerkelijke verhalen van Ajax, Feyenoord en (neutrale) KNVB. Allemaal leuk en aardig familie en vrienden. Maar wie weet wat voor figuren dat zijn. Het direct veroordelen van de Ajax supporters vind ik nog niet terecht.
Die familie en vrienden van de Feyenoord amateurs waren van de week ook niet helemaal correct bezig.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:17

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Zowiezo ... Ouders die menen het spelplezier van hun kroost te moeten verstoren :r Continu de sheidsrechter uitschelden , vlaggen voor gevaar ipv buitenspel en zo.

Ik hoop dat alle schuldigen vandaag [....]* Gestraft worden, bah bah bah.

*Obvious censuur ofc

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Curva schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:26:
Ik ben wel benieuwd naar de daadwerkelijke verhalen van Ajax, Feyenoord en (neutrale) KNVB. Allemaal leuk en aardig familie en vrienden. Maar wie weet wat voor figuren dat zijn. Het direct veroordelen van de Ajax supporters vind ik nog niet terecht.
Die familie en vrienden van de Feyenoord amateurs waren van de week ook niet helemaal correct bezig.
Dat kind die nu bij de moeder hangt had net een baksteen geworpen denk ik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Fbhds4tQ2OPuJTv79XgcrfJE/thumb.jpg

Die blonde daar zou ik ook niet vertrouwen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nEX5IIllxNo6RF60SYy57iOy/thumb.jpg

En van de (Amsterdamse) verslaggever ter plekke
Aanhangers van Ajax vielen op de tribune ouders van Feyenoord-spelers aan, nadat die vlak voor een grote kans van de Rotterdammers aan het juichen waren.
Dat moeten we ook niet willen natuurlijk, juichen voor je kinderen.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 25-05-2019 16:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:39
Dirk is een held!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Curva schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:26:
Hoe kun je dit nou op zo'n manier downplayen? Bahbah.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Curva
Ik relativeer. Jullie eerste reactie is hang alle Ajax supporters maar aan de hoogste boom. Dat jullie er zo stevig invliegen zegt mij al genoeg.

En mocht het daadwerkelijk zo zijn, dat een deel van de Ajax supporters de aanleiding waren voor de ongeregeldheden. Straffen maar!

Tevens hoorde ik van de week amper klanken van jullie toen familie en vrienden gingen kijken bij Feyenoord amateurs tegen Swift.

[ Voor 19% gewijzigd door Curva op 25-05-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Curva schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:45:
Ik relativeer. Jullie eerste reactie is hang alle Ajax supporters maar aan de hoogste boom. Dat jullie er zo stevig invliegen zegt mij al genoeg.

Tevens hoorde ik van de week amper klanken van jullie toen familie en vrienden gingen kijken bij Feyenoord amateurs tegen Swift.
Wat ik zo begrijp werd er zo heftig gereageerd nadat er werd gejuicht na een aanval van Feyenoord. Dat kan dus ook niet meer? Heb de familie van Robben niet de familie van Casillas in elkaar zien slaan toen Casillas de teen voor de bal kreeg in Zuid-Afrika.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Curva schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:45:
Dan lees je toch echt dingen die er niet staan. Er wordt alleen maar gezegd dat de schuldigen aangepakt moeten worden...
En ik mag toch hopen dat je het er wel mee eens bentt dat het dieptriest is als er supporters op een tribune aangevallen worden vanwege wat juichen. Of welke andere reden dan ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Curva
toolkist schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:58:
[...]
En ik mag toch hopen dat je het er wel mee eens bentt dat het dieptriest is als er supporters op een tribune aangevallen worden vanwege wat juichen. Of welke andere reden dan ook.
Dat ben ik zeker met je eens!
Maarten_E schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:48:
[...]

Wat ik zo begrijp werd er zo heftig gereageerd nadat er werd gejuicht na een aanval van Feyenoord. Dat kan dus ook niet meer? Heb de familie van Robben niet de familie van Casillas in elkaar zien slaan toen Casillas de teen voor de bal kreeg in Zuid-Afrika.
Volgens mij zijn Spanje en Nederland en Bayern en madrid/porto welkom bij elkaar. De supporters. Dus deze vergelijking klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De situatie bij Swift was echt anders. Dat waren Rotterdamse infantielen tegen Amsterdamse idioten. Soort zoekt soort. Vanzelfsprekend kwamen ze er allemaal wel weer mee weg, want groepen oppakken doen we niet helaas.

Met zijn allen het familie al bestormen is echt een andere categorie wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
[...]

Volgens mij zijn Spanje en Nederland en Bayern en madrid/porto welkom bij elkaar. De supporters. Dus deze vergelijking klopt niet.
Ahh, dus omdat het aartsrivalen zijn maakt het tolereerbaar? Duidelijk! (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:36:
[...]

Dat kind die nu bij de moeder hangt had net een baksteen geworpen denk ik

[Afbeelding]

Die blonde daar zou ik ook niet vertrouwen

[Afbeelding]

En van de (Amsterdamse) verslaggever ter plekke

[...]

Dat moeten we ook niet willen natuurlijk, juichen voor je kinderen.
<knip>

Zou je gewoon je fatsoen even kunnen bewaren hier?

[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2019 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
Maarten_E schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 17:16:
[...]

Ahh, dus omdat het aartsrivalen zijn maakt het tolereerbaar? Duidelijk! (y)
Dat lees je mij niet zeggen. Ik zeg dat je vergelijking nergens op slaat.

En of het tolereerbaas is? Nee, gezeik op de tribune, en zeker bij de jeugd, hoort niet. Maar dat gaf ik hierboven ook al aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Anders lees je vanaf het begin? 8)7
Dit is een reactie op een belachelijke post van een ander.

[ Voor 47% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2019 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Was er maar een manier om zoiets te voorkomen.
Een soort van manier om te voorkomen dat ze aanwezig zijn bij wedstrijden van hun ploeg.

Misschien een soort van verplichting, dat ze zich ergens moeten melden wanneer hun ploeg speelt.

nah, zoiets zou nooit werken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ohjee een hele discussie over en weer zonder dat er feiten bekend zijn. En we weten allemaal wat de media het liefste doet nietwaar? :)

Juichen voor een kans van een ander wordt hier trouwens ook wel mooi weggezet. Er zijn gevallen waarin dat onder provoceren valt. Maar dat telt niet als je een bekende voetballer bent natuurlijk. Wederom, ik baseer me alleen op de informatie van hier, ik heb geen idee wat er aan de hand was en verder interesseert het me niet zoveel. Al dat dagjesvolk wat even het intimiderende Amsterdammertje wil spelen met een nektasje om schaar ik niet onder Ajax supporters.

[ Voor 63% gewijzigd door Typhone op 25-05-2019 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Typhone schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 17:59:
Ohjee een hele discussie over en weer zonder dat er feiten bekend zijn. En we weten allemaal wat de media het liefste doet nietwaar? :)
Een neutraal artikel schrijven vol met feiten en geen partij kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:00:
[...]

Een neutraal artikel schrijven vol met feiten en geen partij kiezen?
Dat kost ze veeeeeel te veel lezers :Y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Prachtig. Zelfs de woordvoerder van Ajax heeft gemeld dat een groep Ajax supporters zich uit eigen beweging richting het uitvak begaf, maar zelfs die is blijkbaar niet objectief genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nogal makkelijk om naar één kant te wijzen: waar twee vechten hebben twee schuld.
Maar het kan dus niet zo zijn dat de Feyenoordsupporters (familie en vrienden ... yeah right) iets meer hebben gedaan dan hier geclaimed werd?
Misschien juichen bij een overtreding op of een kaart voor een Ajacied? Anders provoceren?
PWM schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:27:
Prachtig. Zelfs de woordvoerder van Ajax heeft gemeld dat een groep Ajax supporters zich uit eigen beweging richting het uitvak begaf, maar zelfs die is blijkbaar niet objectief genoeg :+
Bron?

[ Voor 32% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-05-2019 18:28 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:28:
Nogal makkelijk om naar één kant te wijzen: waar twee vechten hebben twee schuld.
Maar het kan dus niet zo zijn dat de Feyenoordsupporters (familie en vrienden ... yeah right) iets meer hebben gedaan dan hier geclaimed werd?
Misschien juichen bij een overtreding op of een kaart voor een Ajacied? Anders provoceren?
Niet altijd zo dat er twee schuldigen zijn bij een gevecht. Er kunnen inderdaad altijd wel omstandigheden zijn die een oorzaak zouden kunnen zijn. Het kan echter ook zo zijn dat de tegenpartij - en helaas zie je dat soort personen bij de meeste clubs rondlopen - op basis van een afwijkende clubvoorkeur en iets kleins als juichen al genoeg redenen heeft om dreigend over te willen komen.
[...]

Bron?
De mini-Klassieker was ruim een half uur bezig, toen de wedstrijd tijdelijk werd stilgelegd. Volgens een woordvoerder van Ajax ontstond er een ‘dreigende situatie’ toen een groep Ajax-supporters zich richting het gedeelte bewoog waar de ouders van Feyenoord-spelers zaten. “Er is op tijd ingegrepen en de groepen konden uit elkaar worden gehouden,” aldus de zegsman. “Daardoor is er uiteindelijk niet gevochten.”
bron: Parool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Er werd licht geprovoceerd door Feyenoord supporters die bij de ouders zaten, aldus een RTV Rijnmond verslaggever. Alsnog natuurlijk geen reden om verhaal te gaan halen. En ook dom om die groepen naast elkaar te plaatsen.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 25-05-2019 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Gaan we nu al bij een U19 'klassieker' een beetje elkaar vliegen afvangen?

Waar is dat nou weer voor nodig...

Houd er maar mee op nu.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 17:59:

Juichen voor een kans van een ander wordt hier trouwens ook wel mooi weggezet. Er zijn gevallen waarin dat onder provoceren valt. Maar dat telt niet als je een bekende voetballer bent natuurlijk. Wederom, ik baseer me alleen op de informatie van hier, ik heb geen idee wat er aan de hand was en verder interesseert het me niet zoveel. Al dat dagjesvolk wat even het intimiderende Amsterdammertje wil spelen met een nektasje om schaar ik niet onder Ajax supporters.
Die bekende voetballer is de coach van Feyenoord onder 19 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Wat vinden we hiervan?
https://mobile.twitter.co...tatus/1132299172621631488

Ik weet niet wat de regels voorschrijven, maar dubieus is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Curva schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 19:05:
Wat vinden we hiervan?

Best apart inderdaad. Lijkt erop dat ie de bal probeert te ontwijken ofzo maar hem daardoor juist raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Dat idee dat ik ook. Maar ik had er een scheidsrechtersbal voor gegeven. De verandering van richting van de bal is dusdanig dat de aanvallende partij er veel voordeel bij heeft. Maar ik weet dan ook niet of er regels omtrent dit soort situaties zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Curva schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 19:17:
Dat idee dat ik ook. Maar ik had er een scheidsrechtersbal voor gegeven. De verandering van richting van de bal is dusdanig dat de aanvallende partij er veel voordeel bij heeft. Maar ik weet dan ook niet of er regels omtrent dit soort situaties zijn.
ja daar zijn gewoon regels voor... de scheids is een dood spelelement, net als de doelpaal en de hoekvlag... dus het spel gaat gewoon verder als de scheids de bal per ongeluk raakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
P.O. Box schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 19:22:
[...]

ja daar zijn gewoon regels voor... de scheids is een dood spelelement, net als de doelpaal en de hoekvlag... dus het spel gaat gewoon verder als de scheids de bal per ongeluk raakt.
Volgend jaar is dat gelukkig niet meer zo
De bal is uit het spel als
• (…)
• deze een wedstrijdofficial raakt en op het speelveld blijft en:
o een team een veelbelovende aanval kan starten, of
o de bal direct in het doel gaat, of
o het andere team in balbezit komt
In al deze gevallen wordt het spel hervat met een scheidsrechtersbal.

Uitleg
Het kan erg oneerlijk zijn als een team voordeel behaalt of een doelpunt scoort omdat de bal een
wedstrijdofficial, in het bijzonder de scheidsrechter, heeft geraakt.
bron: spelregelswijzigingen 2019-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:09
Die scheids loopt ook helemaal verkeerd, hoort daar helemaal niet te zijn, wel zuur want hij telt gewoon natuurlijk :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-10 09:21
Wat vinden we hiervan?

Wat is dit voor grap joh. Die scheid mag wel een bril kopen als hij daar moet gaan staan om het spel te zien. Het voetbal ziet er ook niet uit eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Wat vinden we hiervan?

Ik heb altijd geleerd dat een scheidsrechter een dood element is, op geen enkele wijze deelneemt aan het spel en als er een bal via hem gaat moet er gewoon doorgespeeld worden. Beetje ongelukkig dat ie nu het doel in rolt en het een doelpunt is, maar dat laatste is niet de schuld van de scheidsrechter maar van de regels. Volgend jaar nieuwe regels op dit vlak. :)

[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 26-05-2019 08:40 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik heb de 2e helft van Sparta-De Graafschap niet gezien, maar op basis van de 1e helft... Hoe heeft Sparta De Graafschap in hemelsnaam 2x laten scoren? Die lieten in de 1e helft keer op keer zien echt geen enkel idee te hebben hoe een aanval op te zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:10

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Laten we nu echt ophouden met de discussie na aanleiding van de gebeurtenissen bij de U19 klassieker. Het is al triest genoeg dat het gebeurt, ophouden nu.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Napo schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 19:28:
[...]

Volgend jaar is dat gelukkig niet meer zo

[...]

bron: spelregelswijzigingen 2019-2020
Dan wordt die scheidsrechter dus wellicht wel topscoorder aller tijden van de scheidsrechters. Benieuwd welke arbiters nog meer een poging gaan doen voordat de spelregelwijziging actief wordt. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Persoonlijk vind ik het veel interessanter hoe nu verder met Feyenoord op technisch gebied. Daar hoor ik amper wat van van degenen die een incident met het jeugdelftal veel belangrijker schijnen te vinden. Zijn er mensen vermoord? Het is een opstootje, so what!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:47:
[modbreak]Gaan we nu al bij een U19 'klassieker' een beetje elkaar vliegen afvangen?

Waar is dat nou weer voor nodig...

Houd er maar mee op nu.[/]
We bedoelen het serieus. Niet doen alsjeblieft.

[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 26-05-2019 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Vincent Dave schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:49:
Persoonlijk vind ik het veel interessanter hoe nu verder met Feyenoord op technisch gebied.
Hoe bedoel je dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
JST94 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:13:
[...]
Hoe bedoel je dit precies?
Die Sjaak Troost bijvoorbeeld, mooi dat Van Geel weg is maar wat krijg je ervoor terug? Hoor daar bar weinig meningen over en aangezien ik geen idee heb wat zijn trackrecord is ben ik gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vincent Dave schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:40:
[...]

Die Sjaak Troost bijvoorbeeld, mooi dat Van Geel weg is maar wat krijg je ervoor terug? Hoor daar bar weinig meningen over en aangezien ik geen idee heb wat zijn trackrecord is ben ik gewoon benieuwd.
Hij was niet de 1e, 2e of 3e keus.
Dus hoeveel meer wil je nog weten?

En trackrecord van v Geel was ook niet top toen hij bij Feyenoord binnen kwam, en bij mij nu nog steeds niet.

Troost heeft een paar taken, de contracten van talenten verlengen, kort lopende contracten van goede spelers verlengen.
Matige en slechte spelers weten kwijt te raken voor geld.

Qua aankopen zal hij niet veel te doen hebben aangezien er niet echt geld is.
Hij zal wel goed naar de scouting moeten kijken aangezien ik daar wel wat negatieve verhalen over gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vincent Dave schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:40:
Iets terug hadden @JST94 en ik het er nog over en gaf @JST94 nog een link naar een goed achtergrondartikel. Het klinkt allemaal niet hoopgevend.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Heeft Feyenoord de middelen eigenlijk wel voor aankopen op dit moment? Anders voorzie ik problemen voor Troost. Ga er maar aanstaan met een speler die even niet rendeert.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-10 09:21
Feyenoord moet gewoon nick viergever kopen. Dan worden ze 2e volgend seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:49:
Heeft Feyenoord de middelen eigenlijk wel voor aankopen op dit moment? Anders voorzie ik problemen voor Troost. Ga er maar aanstaan met een speler die even niet rendeert.
Problemen voor Troost? Hij werkt al bij Feyenoord en gaat dit er gewoon even bij doen omdat ze niemand kunnen vinden. Mocht het niet lukken is het altijd makkelijk roepen dat je puur voor de club ingestapt bent en niet omdat je het allemaal zo goed zou moeten weten.
Ik voorzie eerder problemen voor Feyenoord.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja maar zo werkt het meestal niet. Even erbij doen, falen en vacature vrij. Om over supporters nog maar te zwijgen. Ik snap de weg van Feyenoord ook niet met deze beslissing. Na het kampioenschap zijn er veel foute keuzes gemaakt denk ik. Lijkt een beetje op Ajax in 2010 toen de heksenketel losbarstte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Babel zegt dat ie momenteel o.a. met een team uit NL praat.
Ajax? Lijkt me sterk met KJH en Dolberg.
PSV? Lijkt me sterk, die willen Romero al verhuren.
Feyenoord dan, als vervanger van van Persie? Ik hoop voor Feyenoord dat ie 'gewoon' voor de centen van Galatasaray kiest en Feyenoord naar een speler gaat zoeken die ook nog wat op kan brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:08
toolkist schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:44:
Feyenoord dan, als vervanger van van Persie? Ik hoop voor Feyenoord dat ie 'gewoon' voor de centen van Galatasaray kiest en Feyenoord naar een speler gaat zoeken die ook nog wat op kan brengen...
Als Babel voor een Feijenoordsalaris komt voetballen, dan heeft Troost een vliegende start. Lijkt me meer iets voor Ajax, die halen vaker spelers terug. Bovendien past de salarishuishouding van Ajax beter bij Bagels laatst verdiende loon schat ik zo in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
As Roma is zoals verwacht niet in de top 4 van Italië geëindigd.

Als Chelsea nu nog de El wint dan kan Ajax in pot 2 terecht komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
toolkist schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:44:
Dolberg verhuren?
Tafic en Babel zouden elkaar af kunnen wisselen doordat ze allebei vanuit het centrum of de zijkant kunnen spelen.
Ajax zou hem als ervaren kracht 'erbij' kunnen halen.
Bij Feyenoord zouden ze meteen afhankelijk zijn van Babel. De vraag is of je dat moet willen. Er zit sowieso geen restwaarde aan.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 27-05-2019 06:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
Ik mag hopen dat Ajax niet met Babel bezig is. Dat is zo'n beperkte voetballer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Curva schreef op maandag 27 mei 2019 @ 07:52:
Ik mag hopen dat Ajax niet met Babel bezig is. Dat is zo'n beperkte voetballer.
Agree. Ik snap er ook weinig van wat die in het NL elftal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-10 00:08
toolkist schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:50:
Ik heb de 2e helft van Sparta-De Graafschap niet gezien, maar op basis van de 1e helft... Hoe heeft Sparta De Graafschap in hemelsnaam 2x laten scoren? Die lieten in de 1e helft keer op keer zien echt geen enkel idee te hebben hoe een aanval op te zetten
Bij Sparta weet je het al van te voren.... Op voorsprong komen en het dan weer weggeven.
Ik maak me in ieder geval geen illusies meer. We moeten 2 keer scoren op de Vijverberg...

Trouwens ook triest dat mijn cluppie negatief in het nieuws komt omdat er iemand van de tribune is gedonderd. Ik zei vorige week nog dat er nooit wat gebeurd bij Sparta...

Volgend jaar weer gewoon in de Keuken Kampioen Divisie, of ze moeten zich laten inspireren door Tottenham of Liverpool :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:36:
[...]

Bij Sparta weet je het al van te voren.... Op voorsprong komen en het dan weer weggeven.
Ik maak me in ieder geval geen illusies meer. We moeten 2 keer scoren op de Vijverberg...

Trouwens ook triest dat mijn cluppie negatief in het nieuws komt omdat er iemand van de tribune is gedonderd. Ik zei vorige week nog dat er nooit wat gebeurd bij Sparta...

Volgend jaar weer gewoon in de Keuken Kampioen Divisie, of ze moeten zich laten inspireren door Tottenham of Liverpool :')
Ik vond het nog het vreemdst dat de directie bij hem op bezoek is geweest, terwijl hij overduidelijk ergens stond waar hij niks te zoeken had (duwen bij de suppoost)
dutchgio schreef op maandag 27 mei 2019 @ 06:51:
[...]

Dolberg verhuren?
Tafic en Babel zouden elkaar af kunnen wisselen doordat ze allebei vanuit het centrum of de zijkant kunnen spelen.
Ajax zou hem als ervaren kracht 'erbij' kunnen halen.
Bij Feyenoord zouden ze meteen afhankelijk zijn van Babel. De vraag is of je dat moet willen. Er zit sowieso geen restwaarde aan.
Ervaren krachten heeft Ajax inmiddels wel voldoende. Ik zie eigenlijk alleen een plek voor Babel bij Ajax als Tadic zou gaan en dan nog liever niet ;)
Deadsy schreef op maandag 27 mei 2019 @ 01:28:
As Roma is zoals verwacht niet in de top 4 van Italië geëindigd.

Dilemma... Ik gun het Arsenal vele malen meer dan Chelsea, maar die pot 2 is ook wel fijn (als we de voorronde doorkomen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-10 00:08
Ik ken de details veder ook niet, maar blijft natuurlijk triest dat dit gebeurt
SUPPORTER TEN VAL IN SPARTA STADION
zondag 26 mei 2019 - 02:10
Na afloop van de wedstrijd Sparta Rotterdam – De Graafschap heeft er op de hoofdtribune van het Sparta Stadion een incident plaatsgevonden. Enkele supporters van Sparta wilden verhaal halen bij aanhangers van De Graafschap. Hierbij hebben stewards van Sparta en De Graafschap alsmede de Politie getracht beide groepen uit elkaar te houden. In het duw- en trekwerk dat hierop ontstond raakte één supporter van Sparta uit balans en maakte een val.

De supporter is door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht waar letsel aan het been is geconstateerd. De directie van Sparta Rotterdam heeft de supporter inmiddels in het ziekenhuis bezocht en heeft zijn zorg uitgesproken. Zowel de directie als de betreffende supporter betreuren zowel de sportieve uitslag van de avond als het incident en hebben afgesproken contact met elkaar te houden in de komende periode. Sparta zal het incident in de komende periode uiteraard verder onderzoeken en met de betreffende partijen bespreken.

Sparta Rotterdam wenst de supporter ook vanaf deze plaats een spoedig herstel toe.
toolkist schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:48:
[...]

Ik vond het nog het vreemdst dat de directie bij hem op bezoek is geweest, terwijl hij overduidelijk ergens stond waar hij niks te zoeken had (duwen bij de suppoost)

[...]

Ervaren krachten heeft Ajax inmiddels wel voldoende. Ik zie eigenlijk alleen een plek voor Babel bij Ajax als Tadic zou gaan en dan nog liever niet ;)

[...]

Dilemma... Ik gun het Arsenal vele malen meer dan Chelsea, maar die pot 2 is ook wel fijn (als we de voorronde doorkomen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dan maar pot 3.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vlassie1980 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:36:
[...]

Dat hebben ze wel weer bijzonder dom weggegeven, en Vriends die rood (2x geel, had ook wel direct rood mogen zijn) haalt... :F

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:55
dutchgio schreef op maandag 27 mei 2019 @ 06:51:
[...]

Waar zou hij bij Feyenoord moeten spelen? Er is nog niemand weg. Feyenoord zou wel wat diepgang zonder bal kunnen gebruiken maar Berghuis of Larsson (spelers met restwaarde ........) daarvoor te offeren lijkt me ook stom.

Feyenoord moet het middenveld aanpakken, een rechtsback kopen. Lijkt me vooral de eerste prioriteit hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:43
Deadsy schreef op maandag 27 mei 2019 @ 01:28:

Doe maar gewoon Arsenal. Leukere club en ook gunstigere loting voor PSV :P

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-10 09:08

Shabbaman

Got love?

Hij kan wel ergens gestaan hebben waar het niet mag, maar dat zal een letselschadeadvocaat niet weerhouden om hem aan te sporen even lekker wat te gaan claimen. Wat dat betreft lijkt het me wel logisch dat de directie 'm te vriend wil houden,

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:25

Qu3st

PickleRick schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:35:
[...]

Doe maar gewoon Arsenal. Leukere club en ook gunstigere loting voor PSV :P
Áls ze dan de groepsfase halen heb ik dat er wel voor over :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-10 16:27

Baseman77

We move

PickleRick schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:35:
Leukere club en ook gunstigere loting voor PSV :P
Ik heb ergens gelezen dat winst van Arsenal gunstiger is voor PSV in de 1e ronde, maar juist niet in de 2e ronde. En bij winst van Chelsea is het precies andersom.
Dus ja, geen idee wat gunstiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:30

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Persoonlijk stadionverbod overhandigen? O-)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Baseman77 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:12:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat winst van Arsenal gunstiger is voor PSV in de 1e ronde, maar juist niet in de 2e ronde. En bij winst van Chelsea is het precies andersom.
Dus ja, geen idee wat gunstiger is.
Ja wat is gunstig, ik las ergens dat Ajax clubs als Olympiakos en FC Basel zou mislopen door hun prestaties. Poeh poeh als dat al de clubs zijn die ons uit de CL gaan houden dan is er iets mis toch?

Europa League is helemaal van hetzelfde laken een pak. Die kwalificaties zouden voor Ajax en PSV echt nergens over mogen gaan.
Vitesse:

Nieuw:

Vertrokken: Martin Ødegaard (Real Madrid, was gehuurd), Eduardo (Chelsea, was gehuurd), Mohammed Dauda (Anderlecht, was gehuurd), Jake Clarke-Salter (Chelsea, was gehuurd), Charly Musonda (Chelsea, was gehuurd), Arnold Kruiswijk (gestopt)
Overigens over het uithollen van de club gesproken. Daar gaan even wat basisspelers... foets allemaal weg. Restwaarde zero.

[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 27-05-2019 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-10 13:25
Typhone schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:51:
[...]

Ja wat is gunstig, ik las ergens dat Ajax clubs als Olympiakos en FC Basel zou mislopen door hun prestaties. Poeh poeh als dat al de clubs zijn die ons uit de CL gaan houden dan is er iets mis toch?
Dan heb je het verkeerd gelezen, want Ajax zit in de "kampioenen" zijde van de play-offs en die clubs zijn beide geen kampioen geworden. Of bedoelde je PSV?

En op zich heeft Basel het de laatste keren in de Champions League wel goed gedaan, zelfs Man Utd het lastig gemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 27-05-2019 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

[...]

Overigens over het uithollen van de club gesproken. Daar gaan even wat basisspelers... foets allemaal weg. Restwaarde zero.
Blijf je houden met al dat huren.
Had gedacht dat ze nu wel al iets verder zouden zijn en niet meer zo afhankelijk zouden zijn van het huren van spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Europa League is helemaal van hetzelfde laken een pak. Die kwalificaties zouden voor Ajax en PSV echt nergens over mogen gaan.
Pot 2 of 3 heeft alleen invloed als we de groepsfase halen. Geplaatst zijn in de voorronde is ook wel fijn, als het tegen zit loot je anders Celtic en daar win je echt niet zomaar van.
Pompi schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:12:
[...]

Dan heb je het verkeerd gelezen, want Ajax zit in de "kampioenen" zijde van de play-offs en die clubs zijn beide geen kampioen geworden. Of bedoelde je PSV?

En op zich heeft Basel het de laatste keren in de Champions League wel goed gedaan, zelfs Man Utd het lastig gemaakt.
Denk dat ie idd wat dingen door elkaar haalt. Basel is inderdaad geen eenvoudige tegenstander, normaliter gelijkwaardig aan Ajax en PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-10 13:25
toolkist schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:23:
[...]

Pot 2 of 3 heeft alleen invloed als we de groepsfase halen. Geplaatst zijn in de voorronde is ook wel fijn, als het tegen zit loot je anders Celtic en daar win je echt niet zomaar van.
Fijne is nu gelukkig wel dat je "iets" later begint en als je het dus goed plant al weer een beetje in een goede flow zit, maar net als vorig jaar is het gewoon belangrijk dat de selectie op tijd op niveau is en dan kunnen er altijd later nog mensen bij komen maar voor vertrekken moet je gewoon een maximale datum voor vertrek afspreken die minimaal een aantal weken voor deze wedstrijden is.
Volgens mij is Ajax als ze doorkomen ook in de laatste voorronde geplaatst wat top is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aston Villa dus terug de Premier League in. Jammer dat het zo lang duurt voor Leeds United weer eens op het hoogste niveau gaat voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ze waren er bijna. Het doelpunt wat Leeds perse terug moets geven van Bielsa heeft ze de kop gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:41:
Ze waren er bijna. Het doelpunt wat Leeds perse terug moets geven van Bielsa heeft ze de kop gekost.
Mooi toch, dat sportief spel ondanks die belangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

De nieuwe regels van het promoveren zijn ook bekend. In totaal gaan er 6 ploegen strijden om promotie, 4 periodekampioenen en de 2 best geplaatste teams. Ik vind die periodekampioenen gedoe wel stom persoonlijk. Als een team 1 periode fantastisch gaat, bijvoorbeeld de 1e periode, dan kan het dus zo zijn dat zij aan het eind ervoor beloond kunnen worden? Terwijl ze misschien al weer zijn afgegleden naar de middenmoot?

Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:26:
De nieuwe regels van het promoveren zijn ook bekend. In totaal gaan er 6 ploegen strijden om promotie, 4 periodekampioenen en de 2 best geplaatste teams. Ik vind die periodekampioenen gedoe wel stom persoonlijk. Als een team 1 periode fantastisch gaat, bijvoorbeeld de 1e periode, dan kan het dus zo zijn dat zij aan het eind ervoor beloond kunnen worden? Terwijl ze misschien al weer zijn afgegleden naar de middenmoot?

Bron.
Dat kun je ook om omdraaien. Waarom zou de nr. 13 in de laatste 10 wedstrijden nog z'n best gaan doen als er niks meer te halen valt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
Gonadan schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:45:
[...]

Iets terug hadden @JST94 en ik het er nog over en gaf @JST94 nog een link naar een goed achtergrondartikel. Het klinkt allemaal niet hoopgevend.
Ik kan dat artikel zo even niet meer vinden helaas.
Typhone schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:49:
Maar dit staat los van Troost, al had je hier 's werelds beste TD neergezet, dat zou de financiele situatie van Feyenoord niet veranderen, toch?
Gonadan schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:54:
[...]

Problemen voor Troost? Hij werkt al bij Feyenoord en gaat dit er gewoon even bij doen omdat ze niemand kunnen vinden. Mocht het niet lukken is het altijd makkelijk roepen dat je puur voor de club ingestapt bent en niet omdat je het allemaal zo goed zou moeten weten.
Ik voorzie eerder problemen voor Feyenoord.
Troost gaat dit er niet 'even bij doen'. Hij stapt echt uit de RvC om deze functie te vervullen. Wat na 31 januari 2020 gaat doen is nog niet bekend.

Ik heb er zelf even over nagedacht, en het kan wellicht een prima tijdelijke oplossing zijn. We moeten nu ook niet doen alsof de TD dé verlosser zou zijn komend jaar. Iedereen weet dat het een moeilijk jaar zou gaan worden. Het netwerk van Troost moet ook geen probleem zijn als je mannen als Stanley Brard, Jaap Stam, Dirk Kuyt en Rob Jansen om je heen hebt staan, en een belletje naar iemand als Van Persie is ook zo gedaan natuurlijk.

Ik ben zelf eerder benieuwd hoe Stam invulling gaat geven aan dit Feyenoord, potentieel is aanwezig. De vraag is of hij dit er uit weet te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door JST94 op 27-05-2019 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
toolkist schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:35:
[...]

Dat kun je ook om omdraaien. Waarom zou de nr. 13 in de laatste 10 wedstrijden nog z'n best gaan doen als er niks meer te halen valt?
Ik heb liever een ploeg in de nacompetitie die 4x tweede wordt per periode dan ééntje die met geluk periode 1 wint, en daara 6e, 12 en 9e wordt onder het mom van: "Dat karwei hebben we gehad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:35:
[...]

Als je 13e staat dan heb je nog 30 punten te halen in die 10 wedstrijden. Dan zou je dus redelijkerwijs nog best door kunnen stoten naar de top voor promotie. Dan valt er nog heel veel te halen. Dus om te stellen dat er met zo'n periodetitelsysteem ze nog ergens voor kunnen spelen vind ik een zwakke.
Maarten_E schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:17:
[...]

Ik heb liever een ploeg in de nacompetitie die 4x tweede wordt per periode dan ééntje die met geluk periode 1 wint, en daara 6e, 12 en 9e wordt onder het mom van: "Dat karwei hebben we gehad."
Die nummer 2 gaat al door natuurlijk, maar ik ben het helemaal met jou eens. Liever die nummer 3 t/m 9 die dus hele seizoen gepresteerd hebben in de nacompetitie dan die periodekampioenen.

[ Voor 31% gewijzigd door Qu3st op 27-05-2019 21:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Curva
JST94 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:09:
[...]

Troost gaat dit er niet 'even bij doen'. Hij stapt echt uit de RvC om deze functie te vervullen. Wat na 31 januari 2020 gaat doen is nog niet bekend.

Ik heb er zelf even over nagedacht, en het kan wellicht een prima tijdelijke oplossing zijn. We moeten nu ook niet doen alsof de TD dé verlosser zou zijn komend jaar. Iedereen weet dat het een moeilijk jaar zou gaan worden. Het netwerk van Troost moet ook geen probleem zijn als je mannen als Stanley Brard, Jaap Stam, Dirk Kuyt en Rob Jansen om je heen hebt staan, en een belletje naar iemand als Van Persie is ook zo gedaan natuurlijk.

Ik ben zelf eerder benieuwd hoe Stam invulling gaat geven aan dit Feyenoord, potentieel is aanwezig. De vraag is of hij dit er uit weet te krijgen.
Ik denk juist dat dit het probleem van Feyenoord is. Het netwerk wat je noemt, was er de afgelopen jaren ook, maar veel heeft dat niet gebracht. En een belletje naar rvp? Die gaat echt het miljoenen salaris van een oud ploeggenoot betalen. Verder bijna geen spelers met waarde en geen geld in de kas. Je noemt natuurlijk wel 'tijdelijk', die insteek is goed. Dus wie weet zit er vanaf 2020/2021 wel een ander. Maar veel verder terug zakken kan Feyenoord niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Curva schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:26:
[...]

Ik denk juist dat dit het probleem van Feyenoord is. Het netwerk wat je noemt, was er de afgelopen jaren ook, maar veel heeft dat niet gebracht. En een belletje naar rvp? Die gaat echt het miljoenen salaris van een oud ploeggenoot betalen. Verder bijna geen spelers met waarde en geen geld in de kas. Je noemt natuurlijk wel 'tijdelijk', die insteek is goed. Dus wie weet zit er vanaf 2020/2021 wel een ander. Maar veel verder terug zakken kan Feyenoord niet meer.
Van Persie gaat het miljoenensalaris niet betalen, maar hij heeft natuurlijk wel connecties. De zoon van Koeman liep ook ineens Graziano Pelle tegen het lijf op het strand in Spanje volgens mij. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

JST94 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:09:
Ik kan dat artikel zo even niet meer vinden helaas.
Je eigen post. :P
JST94 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:55:

Dat is wel een heel grote dosis geforceerd optimisme. Het feit dat Van Geel rond liep, die exact dezelfde mensen om zich heen had, werd nou niet echt toegejuicht. Het feit dat hij weg ging en een betere TD zou komen is wat ik veel Feyenoorders juist hoop zag geven.
De hoop was dat een nieuwe TD een nieuwe impuls zou geven. Als dan een nieuwe TD niet gevonden wordt is het fijn als je het intern kunt oplossen, maar het is natuurlijk niet meer dan een pleister op de wonde.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 93 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.