Kansloos die Kristensen, rode kaart denk ik.
/edit
Valt tegen.
/edit
Valt tegen.
[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 15-05-2019 21:03 ]
XXXVI
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 15-05-2019 21:03 ]
XXXVI
[ Voor 43% gewijzigd door Outerspace op 15-05-2019 23:28 ]
maar verder totaal geen last van die ramadan hoor... "nee allemaal mensen hebben er een mening over... maar ik voel toch zelf wel dat ik er zelfs sterker van word"toolkist schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:55:
[...]
Nou ja als er iemand ongeïnteresseerd leek te spelen is het Mazraoui wel, dus die wissel begrijp ik nog wel.
Die gaat weg komend seizoen. Dan komt de jeugd weer. Brengt ie Dolberg ipv Traorétoolkist schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:52:
[...]
Iedereen die naar Ajax kijkt heeft moeite om z'n ogen open te houden, zo slecht...
Dat Ten Hag dan eens een keer wat jeugd spelers wat speeltijd geeft...
Erik wisselt ook stom!Zingo schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:03:
Jezus Mark, wat een kutwissel weer. Snip
[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 15-05-2019 23:28 . Reden: Bron quote aangepast ]
Bijzonder he, net als die andere mislukte Deen rechtsachter.Typhone schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:06:
[...]
Die gaat weg komend seizoen. Dan komt de jeugd weer. Brengt ie Dolberg ipv Traoré
XXXVI
Ado kan de playoffs nog halenQu3st schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:13:
[...]
Erik wisselt ook stom!
ADO is hard gegaan na de rode kaart van Willem II.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
[ Voor 23% gewijzigd door SmurfLink op 15-05-2019 21:17 ]
I have stability. The ability to stab.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Het helpen gaat nog niet helemaal goedVos schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:16:
[...]
Woensdag mooie afsluiter in Emmen. Emmen hoeft niet, Groningen moet. Wij helpen wel handje
Hebben zeker kale en kokkie ook wel ns gezien?SmurfLink schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:15:
Zingt het publiek nou "He, He, Ajax boeren superboeren"?
Was echt kantje boord, spannend tot de laatste minuut
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Verwijderd
Zeker, welkome hulp uit onverwachte hoek. Groningen lijkt gewoon geen zin in de playoffs te hebben. Ik ben benieuwd of ze zich straks kunnen opladen voor wat extra wedstrijden of dat het volledig kansloos wordt.Vos schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:19:
[...]
Groningen doet ook niet echt zijn bestScheelt dat W2 helpt
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 10% gewijzigd door P.O. Box op 16-05-2019 10:24 ]
W2 hielp zoveel dat bijna ADO de playoffs nog haaldeVos schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:19:
[...]
Groningen doet ook niet echt zijn bestScheelt dat W2 helpt
[ Voor 5% gewijzigd door Maarten_E op 15-05-2019 21:29 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zijn contract bij Ajax wordt niet verlengt, weinig te vieren denk ik.P.O. Box schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:24:
mag matusiwa nu ook meevieren? 🙂
Verwijderd
🏆 | De titel gaat naar #Ajax! #graajahttps://t.co/zdx49jJ4CS pic.twitter.com/T5deNf0IZR
— ESPN NL (@ESPNnl) 15 mei 2019
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 15-05-2019 21:40 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Het is de Arena niet..Outerspace schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:40:
Wat voor een microfoon hebben ze daar op de Vijverberg? Ik hoor soms een gekraak van jewelste.
Ik ben erg blij met het kampioenschap en dat Ten Hag dit in 1,5 jaar heeft bewerkstelligt, erg knap.
Dat riepen de spelers ook vlak voor de uitreiking tegen De Ligt pak schaal haha.Koppensneller schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:45:
Die Tadic bij het uitvak met de schaal: "PAK SCHAAL!"
Wat champagne in de microfoon gekomen hahaOuterspace schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:40:
Wat voor een microfoon hebben ze daar op de Vijverberg? Ik hoor soms een gekraak van jewelste.
Ik ben erg blij met het kampioenschap en dat Ten Hag dit in 1,5 jaar heeft bewerkstelligt, erg knap.
offtopic:
En Dolberg lacht?![]()
![]()
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
volgens mij heeft hij in de eerste seizoenshelft in 2 wedstrijden minuten gemaakt dus hij zou dan ook een medaille moeten krijgendutchgio schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:34:
[...]
Zijn contract bij Ajax wordt niet verlengt, weinig te vieren denk ik.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
We Are The Champions of Another One Bites The Dust?HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:34:
![]()
was bij broer
streampje op TV met ajax en op telefoon PSV
Best bijzonder dat er geen politie voor de deur stond netna Queen op mijn dj set
![]()
Sparta Praag is volgens mij de succesvollere van Tsjechië, volgens mij komt die vaker voorbij dan Slavia.Pompi schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:00:
Mooi dat Tadic die maar 1 week vakantie heeft gehad na vorig seizoen en het WK nu na een super seizoen met vakantie kan gaan, zou bijna zeggen geef hem weer maar 1 week vakantie en wie weet doet hij het volgend jaar weer zo super.
Het is wel beetje triest om te lezen dat de kampioen van Zwitserland EN Tsjechie (of all places) later instromen in de CL kampioenen voorronde. Echt welke club uit Tsjechie zie je nou vaak echt goede resultaten halen in Europa, dit jaar Slavia Praag maar verder kom ik niet echt.
[ Voor 7% gewijzigd door Maarten_E op 15-05-2019 23:04 ]
Verwijderd
Mag ook wel wat minder en zoveel had het toch niet meer uitgemaakt.Zingo schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:03:
Jezus Mark, wat een kutwissel weer. [Snip]
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 15-05-2019 23:31 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
BothMaarten_E schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:47:
[...]
We Are The Champions of Another One Bites The Dust?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
[ Voor 192% gewijzigd door Outerspace op 15-05-2019 23:31 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Die joined magic AjaxOuterspace schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:26:
Graag de emoties in toom houden, scheelt werk
Ik ben benieuwd wat Odegaard gaat doen volgend seizoen, die leeft goed op.
Sorry, wij hebben gewoon even een feestje.
Klein feesie in m’n huiskamer! Kampioeeeenen ❌❌❌ 34❤️ pic.twitter.com/tFPSfI86K1
— Sjaak Swart (@Sjaak_Swart8) 15 mei 2019
Steam ID = Ackerfiets
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Beetje jammer dit, zo kun je elk jaar vanalles terug halen.
Steam ID = Ackerfiets
Ik ben van plan om morgen met mijn zoon naar het Rijks te gaan, maar ik hoop dat het er dan nog staat.SmurfLink schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:28:
Nou nog even een half dagje werken en daarna op naar Amsterdam.Zal wel de enige keer zijn dat het weer op Museumplein is, gezien ik niet verwacht dat de tokkies de boel nu wel heel gaan houden, dus dan moeten we er maar extra van genieten.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En toch komt het altijd terug, je benoemt het zelf alFamily Guy schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:31:
[...]
Beetje jammer dit, zo kun je elk jaar vanalles terug halen.
Laat dan die tweet zien van de bedrukte "kampioen 2015-2016" bus, waarbij het 6-je omvalt naar een 9.
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 16-05-2019 08:51 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Hackus op 16-05-2019 08:57 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
In de TS?Hackus schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:52:AFC Ajax Landskampioen Eredivisie seizoen 2018-2019
[Afbeelding]
Hij staat er nog! Hoe laat ben je er? Stedelijk is dicht as we speak. Er is nog veeeeel meer cultuur te zien buiten op dit moment (aanrader).Ramzzz schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:48:
Gefeliciteerd @Ajacieden.
[...]
Ik ben van plan om morgen met mijn zoon naar het Rijks te gaan, maar ik hoop dat het er dan nog staat.
Niet zoals ik deze zomer naar Parijs ga, en dat ze nog net even de Notre Dame hebben laten affikken...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wie wat bewaart, heeft wat. 😉#graaja pic.twitter.com/ACuxsKi8Db
— AFC Ajax (@AFCAjax) 15 mei 2019
[ Voor 24% gewijzigd door Qu3st op 16-05-2019 09:20 ]
AjaxTyphone schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:29:
Le grand vision du Typhone:
Ajax:
Extreem grillige start. Extreem goede oktober, november en december maanden gedraaid. Ultra matige januari en februari maand gedraaid en een complete offday tegen AZ. Grootste domper van het seizoen: de 95e minuut tegen Tottenham. Tweede plaats: PSV - Ajax 3-0. Ik heb een complete 'splitten personality' wat betreft Ten Hag. Een goede coach is het wel degelijk: meermaals dat Ajax na de rust extreem veel beter speelde dan voor rust. Maar het wisselbeleid begrijp ik totaal niet. Ik hoop ook dat hij blijft zodat we volgend jaar zien hoe het gaat en omdat hij de spelers inmiddels door en door kent. Is mijn onderbuik gevoel juist dan vrees ik dat we het goede gevoel niet gaan doortrekken met Ten Hag als coach. Ik denk dat de groep van dit seizoen meer debet is aan het succes.
PSV:
Beste start ooit volgens mij. Tot aan de winterstop feilloos op de wedstrijd bij Feyenoord na. De 10-0 dreunt lang na in de Kuip want ze zijn extreem getergd tegen PSV de afgelopen jaren. Mooi om te zien dat er heel veel spelers (jeugd) aan het doorbreken zijn bij PSV waar ze er - in mijn ogen - vaak om bekend stonden veel op te vangen met aankopen en veel incidenteler van jeugd gebruik te maken. Daar is wel een verandering merkbaar. Op dit moment de enige concurrent van Ajax en vice versa. Tweede helft van het seizoen ontbrak in mijn ogen vooral creativiteit.
Feyenoord:
Veel te grillig en weinig constant. Elke uitwedstrijd lijkt een opgave te zijn voor Feyenoord. Van kansloos verliezen in eigen stadion tot PSV onder druk zetten en met een man minder een 1-1 uit het vuur slepen in Eindhoven. Ik denk dat Feyenoord nodig naar het nieuwe stadion moet gaan (+ al het soebatten eromheen wat weg moet) en dat ze moeten gaan bouwen aan een team. De romantiek bij van Persie vond ik ernstig overdreven als je zag hoeveel verschil er was met een Dirk Kuyt. Veel te veel harde werkers met weinig scorend vermogen. Voorlopig denk ik dat Feyenoord en AZ een derde plaats zullen blijven uitmaken.
Opvallendheden:
Fortuna, Emmen, Willem II:
Geen clubs waar ik veel gevoel mee heb maar de handhaving van Fortuna en Emmen is ze gegund en Willem II heeft voor een club die kortgeleden nog KKD speelde een uiterst goed seizoen gedraaid. Hele kleine mini kudo voor FC Groningen (lees je mee @Harribo) aangezien die na de winterstop een puike prestatie hebben geleverd.
Dissonanten:
NAC, Heerenveen:
NAC heeft niks maar dan ook werkelijks NIKS in de Eredivisie te zoeken. Het mismanagement bij Heerenveen en al het rumoer eromheen vind ik ook opvallend voor een club die zó lang en zó stabiel een top 7 club is geweest. Ik hoop dat het op korte termijn beter gaat daar.
Coach van het jaar:
Slutsky aardige kerel, goede analyses en heerlijke emotie.
Spelers van het jaar voor mij:
Donny vd Beek, Luuk de Jong
Nope geen Frenkie de Jong. Luuk de Jong met zijn hoofd is pure klasse. Ja dat ging tot ik denk 2 maanden terug zeer regelmatig gepaard met veel geklaag en een zuur hoofd maar dat was de laatste maanden afwezig. Ondanks dat hij speelt bij dé concurrent is het wel respect dat je zoiets kan. Donny vd Beek vind ik de grote aanjager van Ajax met een loopvermogen wat ik ziekelijk vind. Stond extreem vaak op extreem belangrijke momenten op de juiste plek. Allergrootste minpunt: de 100% Donny*.
*De 100% Donny voor de niet actieve volgers: bijna elke wedstrijd krijgt Donny van de Beek het voor mekaar om 100% vrij voor goal (met alleen een keeper) een gigantische kans te missen. Dat kan zijn te slap inschieten, over/naast schieten of de kans te verprutsen. Dit is weliswaar minder geworden maar kijk de CL samenvattingen eens terug om te zien wat ik bedoel.
Scheidsrechter van het jaar:
Geen.
Het Stedelijk gaat alle kunst uit voorzorg van de muren halenRamzzz schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:48:
Gefeliciteerd @Ajacieden.
[...]
Ik ben van plan om morgen met mijn zoon naar het Rijks te gaan, maar ik hoop dat het er dan nog staat.
Niet zoals ik deze zomer naar Parijs ga, en dat ze nog net even de Notre Dame hebben laten affikken...
Wat ik vooral typerend vindt, is de factor geluk. Jij hebt het hier over de 100% kansen die Donny gemist heeft, maar daar tegenover zou je oa zijn goal tegen Juve kunnen zetten. Dat was een bal die uit de kluts voor zijn voeten viel en hij ramde hem erin terwijl een andere speler hem waarschijnlijk gemist had.Typhone schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:29:
[...] Donny vd Beek vind ik de grote aanjager van Ajax met een loopvermogen wat ik ziekelijk vind. Stond extreem vaak op extreem belangrijke momenten op de juiste plek. Allergrootste minpunt: de 100% Donny*.
*De 100% Donny voor de niet actieve volgers: bijna elke wedstrijd krijgt Donny van de Beek het voor mekaar om 100% vrij voor goal (met alleen een keeper) een gigantische kans te missen. Dat kan zijn te slap inschieten, over/naast schieten of de kans te verprutsen. Dit is weliswaar minder geworden maar kijk de CL samenvattingen eens terug om te zien wat ik bedoel.
https://www.voetbalprimeu...voor-zorgen-zei-hij-.htmlSmurfLink schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:20:
Appie staat op de mouw van het kampioensshirt.. het is de 34e titel. Toch ff flink kippenvel zeg...
Dan kan je ook zeggen dat die 0-3 puur door Feyenoord kwam omdat Feyenoord defensief stond te klungelen.Typhone schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:57:
Die 6-2 blijf ik bij -> 100% Ajax, 0% Feyenoord. Dat is geen rant of troll maar een paar weken later had Feyenoord de mogelijkheid voor hun enige prijs te gaan (in de eigen Kuip) en werd er 0-3 verloren van een Ajax wat nu defensief wel goed stond.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat mag jij zeggen van mijJST94 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:00:
[...]
Dan kan je ook zeggen dat die 0-3 puur door Feyenoord kwam omdat Feyenoord defensief stond te klungelen.
[ Voor 26% gewijzigd door Typhone op 16-05-2019 11:22 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Sinds wanneer is laat scoren geluk? Of je nou in de 90e minuut of de 1e minuut scoort, daar zit geen verschil in hoor. Enige wat de 2e helft minder liep bij PSV dat ze de wedstrijden niet meer over de streep konden trekken, die de 1e seizoenshelft wel lukten. Dat is mentaliteit, geen geluk.tweaker2010 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:20:
[...]
Wat ik vooral typerend vindt, is de factor geluk. Jij hebt het hier over de 100% kansen die Donny gemist heeft, maar daar tegenover zou je oa zijn goal tegen Juve kunnen zetten. Dat was een bal die uit de kluts voor zijn voeten viel en hij ramde hem erin terwijl een andere speler hem waarschijnlijk gemist had.
PSV had de eerste seizoenshelft veel geluk, laat scoren etc, denken dat je onoverwinnelijk bent als team en het altijd wel weer goed komt. In de 2e seizoenshelft was hun geluk op en liep het stroever.
Ajax heeft gedomineerd in de CL, maar tegelijk ook bar veel geluk gehad tegen Real en Juve. Tuurlijk dwing je het af, maar in de knock-out fase is de factor geluk soms doorslaggevend. Kijk naar Man City-Tottenham en Liverpool - Barca.
Dat het geluk van Ajax uiteindelijk ophield tegen Tottenham is/was heel zuur, maar was ook een beetje te verwachten toen Ajax ineens geen underdog meer was en moest presteren. Ik ben tevreden met het huidige seizoen en gun Liverpool de CL.
[ Voor 3% gewijzigd door GrooV op 16-05-2019 11:27 ]
Mwah, het was in de 1e helft van het seizoen echt wel knap dat ze doorgingen tot de laatste snik, en daarmee de punten wisten binnen te slepen. Maar het geluk zat hem wel in dat er soms naïef werd verdedigd door de tegenstanders, en zij hebben van deze 'fouten' geleerd. En dan zit het 'geluk' aan onze kant, dat de kansen dan niet worden afgemaakt door PSV, want die zijn er zeker wel geweest maar er werd ook beter verdedigd.GrooV schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:26:
[...]
Sinds wanneer is laat scoren geluk? Of je nou in de 90e minuut of de 1e minuut scoort, daar zit geen verschil in hoor. Enige wat de 2e helft minder liep bij PSV dat ze de wedstrijden niet meer over de streep konden trekken, die de 1e seizoenshelft wel lukten. Dat is mentaliteit, geen geluk.
Geluk is een buitenspel goal die goedgekeurd wordt of iets dergelijks of geen blessures hebben in een seizoen
Quote Marc:Martinusz schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:20:
Wat een seizoen, 119 doelpunten voorook wat meer tegen dan normaal, maar dat hoort er dan ook een beetje bij met zo'n aanvallende speelstijl, zolang je er maar meer maakt dan de tegenstander
Ook leuk voor Huntelaar, zijn eerste kampioenschap! Waarin hij zeker zijn steentje heeft bijgedragen.
Nu vooral afwachten wie er weg gaan, ik denk nog:
- De Ligt
- v.d. Beek
- Neres
- Ziyech (al heb ik stille hoop dat ie blijft)
Exit Ziyech dus„Hakim gaat weg als zich een goede club aandient. Dat gebeurt, denk ik, want hij staat door zijn geweldige spel in de Champions League veel meer in de spotlights dan vorig jaar. Hele grote clubs hangen om hem heen. Bij zijn komst hebben wij Hakim trouwens een mooie transfer beloofd.”
Volgens jouw redenatie zou het dus geen verschil maken of Ajax nu in de 95e minuut een goal tegen krijgt of eerder of aan het begin van de wedstrijd. Kan je vertellen dat dat dus wel een groot verschil isGrooV schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:26:
[...]
Sinds wanneer is laat scoren geluk? Of je nou in de 90e minuut of de 1e minuut scoort, daar zit geen verschil in hoor. Enige wat de 2e helft minder liep bij PSV dat ze de wedstrijden niet meer over de streep konden trekken, die de 1e seizoenshelft wel lukten. Dat is mentaliteit, geen geluk.
Geluk is een buitenspel goal die goedgekeurd wordt of iets dergelijks of geen blessures hebben in een seizoen
[ Voor 27% gewijzigd door jaapstobbe op 16-05-2019 12:34 ]
Niet in die woorden heeft hij wat gezegd maar:Vincent Dave schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:00:
Maar wat gaat Sjaak Swart straks zeggen? 'Ik hoop dat De Graafschap promoveert!'
Klein feesie in m’n huiskamer! Kampioeeeenen ❌❌❌ 34❤️ pic.twitter.com/tFPSfI86K1
— Sjaak Swart (@Sjaak_Swart8) 15 mei 2019
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 16-05-2019 13:01 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq