Hoezo ben je zo positief vandaag?jaapstobbe schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:28:
Ik schat de kans op het vergooien van het landskampioenschap op 50%
De bal is rond, deksel op de neus, gogme, etc
Stel dat de Heracles spelers inzetten op PSV kampioen. 100.000 levert je dan 20 miljoen op.
Vervolgens schieten ze 20* in eigen doel. Dan zijn ze geschorst voor het leven. Maar is het ook illegaal?
Vervolgens schieten ze 20* in eigen doel. Dan zijn ze geschorst voor het leven. Maar is het ook illegaal?
JaPWM schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:29:
Stel dat de Heracles spelers inzetten op PSV kampioen. 100.000 levert je dan 20 miljoen op.
Het gokken niet.PWM schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:29:
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Al schieten ze er 1938181 in eigen doel, PSV wordt niet meer kampioenPWM schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:29:
Ik heb een 3e hypotheek op mn woonwagen genomen en heb alles op 16-0 verlies gezt. Ik ga binnenlopen jongens!
Denk dat wanneer het gok kantoor erachter komt dat je zelf invloed had op de weddenschap dat deze dan ongeldig verklaard word of je krijgt enkele flinke kerels achter je aan.
Bij een dergelijke gebeurtenis zou de KNVB de uitslag ongeldig verklaren trouwens
Bij een dergelijke gebeurtenis zou de KNVB de uitslag ongeldig verklaren trouwens
Gast met die schaal in Eindhoven zal zich nu echt nuttig voelen na nog geen 5 min spelen ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
v Bommel heeft ze goed voorbereidtoolkist schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:33:
Ehm 0-1 Heracles
toolkist schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:33:
Ehm 0-1 Heracles
prachtig!Daan XVII schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 18:39:
[...]
Ajax heeft al lang naar buiten gebracht dat dit niet het uitshirt is voor aankomend seizoen, maar dat dit het shirt is dat personeel van de fanshop gaat dragen.
Lees zojuist op de website van Ajax dat dit het nieuwe uitshirt is:
[Afbeelding]
Meer info: https://www.ajax.nl/strea...uw-uittenue-2019-2020.htm
Net als Utrecht - Ajax lekker vroeg, genoeg tijd om er 16-1 van te maken
Das pech woonwagen weg. Of bedoelde je 16-0 voor Heracles?jaapstobbe schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:33:
Ohneeee!!! Lol
Er werd trouwens toch gewoon iemand van Ajax omver gelopen in de 16?
[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 15-05-2019 19:39 ]
16-1 is ook goed.toolkist schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:33:
Ehm 0-1 Heracles
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Thx voor de tip!Typhone schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:44:
[...]
En nog betere odds als je €50 extra inzet nu!
Valt mij toch tegen dat jullie denken dat PSV niet met 16-1 gaat winnen.
Ik bedoel, een paar jaar geleden won een PSV met Manolev in het team (!) met 10-0 van Feyenoord. Feyenoord staat nu derde, Heracles 7e. Dat is een verschil van 4, dat staat ongeveer gelijk aan 1 doelpunt, dus dat is al 14-1.
Dan kijkt de keeper van Heracles nog even tegen de zon in en ziet hij de bal niet, dat is 15-1.
En vervolgens meldt de VAR dat de cornervlag De Jong omver heeft geveegd en vraagt om een penalty. Tadaaaa, 16-1.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zo alweer de laatste speelronde. Wat gaat 't hard.
Zoals PSV nu speelt zal De Jong wat vaker moeten vallen dan 1x.Maarten_E schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:48:
[...]
Thx voor de tip!
Ik bedoel, een paar jaar geleden won een PSV met Manolev in het team (!) met 10-0 van Feyenoord. Feyenoord staat nu derde, Heracles 7e. Dat is een verschil van 4, dat staat ongeveer gelijk aan 1 doelpunt, dus dat is al 14-1.
Dan kijkt de keeper van Heracles nog even tegen de zon in en ziet hij de bal niet, dat is 15-1.
En vervolgens meldt de VAR dat de cornervlag De Jong omver heeft geveegd en vraagt om een penalty. Tadaaaa, 16-1.
Dat valt niet mee...OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:50:
[...]
Zoals PSV nu speelt zal De Jong wat vaker moeten vallen dan 1x.
Zet de PlayStation maar uit hoorMaarten_E schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:48:
[...]
Thx voor de tip!
Al winnen ze met 20-0, ze worden niet kampioen dit seizoen.
Kan alleen maar tegenvallen.
Nou ze hoeven niet met 16-1 te winnen als Ajax dik zou verliezen
Uitshirt Ajax is super vet! Neiging om het tzt te bestellen. Zou m'n eerste ooit zijn.. Maar ik wacht nog even tot het 1 september is.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Vind het ook een fraai shirt moet ik zeggen, krijg er wel wat Inter Milan vibes van.
Heeft PSV ook goede herinneringen aan.
Heeft PSV ook goede herinneringen aan.
hij ziet er op tv ook echt nog vetter uit dan op de promo foto'sQuad schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:54:
Uitshirt Ajax is super vet! Neiging om het tzt te bestellen. Zou m'n eerste ooit zijn.. Maar ik wacht nog even tot het 1 september is.
We kunnen inmiddels ook concluderen dat Excelsior beter is dan PSV. #scorebordjournalistiek.
toolkist schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:56:
Het is wel erg tam allemaal...
Jammer dat het een eigen doelpunt is, maar anders was het wel door PSV-speler achterin ingetikt.
Prachtige goal bij ADO trouwens.
Ik kom er net pas achter, maar schijnbaar heb je deze hele week tot en met 19 mei FOX Sports 1 tm 6 bij T-Mobile Thuis vrij beschikbaar als je TV afneemt.
Prachtige goal bij ADO trouwens.
Ik kom er net pas achter, maar schijnbaar heb je deze hele week tot en met 19 mei FOX Sports 1 tm 6 bij T-Mobile Thuis vrij beschikbaar als je TV afneemt.
[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 15-05-2019 20:08 ]
nggyu nglyd
Mooi, nog maar 15 goals!
Mij werd al wel door een stadswacht gevraagd of ik wel helemaal lekker was, geen idee waar die op doelde?
Mij werd al wel door een stadswacht gevraagd of ik wel helemaal lekker was, geen idee waar die op doelde?
Dan hebben ze 4 minuten per goal nodig op dit moment. Tempo omhoog haha. En dan ook nog bidden en hopen op een wonder in Doetinchem.Maarten_E schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:07:
Mooi, nog maar 15 goals!
Zij moeten er nog 2 scoren voor PSV, best lastig zonder kansen
[ Voor 8% gewijzigd door Qu3st op 15-05-2019 20:09 ]
Hahahaha
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ødegaard scoort mooi.
Hoop echt dat hij naar Ajax komt volgens seizoen. Zit echt wel potentie in.
Hoop echt dat hij naar Ajax komt volgens seizoen. Zit echt wel potentie in.
nggyu nglyd
Haal de kar maar uit het vet, de 2e helft is Heracles gekocht.
[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 15-05-2019 20:15 ]
Hoppa!!
Dag hoop!dutchgio schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:13:
Speciaal voor PSV om ze nog een beetje hoop te geven.
Zit die man met de schaal in Eindhoven nog in het stadion?
Dat dachten ze bij Tottenham ook...
Bij de MC drive op de weg terugOPSLAGHOND schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:17:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Leuk spelertje die Matusiwa, niets voor Ajax?
Misschien bij de uitgangOPSLAGHOND schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:17:
Hij heeft net de frituur aangegooid.OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:17:
Hij zit gewoon thuis bij moeders de vrouw, áls dat wonder werkelijkheid zou worden gaat ie wel naar Eindhoven toe. Wachten ze maar evenOPSLAGHOND schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:17:
Dat overkomt de besten.Maarten_E schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:17:
[...]
Dat dachten ze bij Tottenham ook...(sorry)
Zo'n kartonnen bord met de man + koffertje op een treinrails zoals in Home Alone?Qu3st schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:20:
[...]
Hij zit gewoon thuis bij moeders de vrouw, áls dat wonder werkelijkheid zou worden gaat ie wel naar Eindhoven toe. Wachten ze maar even
[ Voor 46% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-05-2019 20:21 ]
Ej! Laat Tadic nou gewoon eens scoren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
*kuch* Nee.
Sorry, ben een beetje bijdehand vandaag...
[ Voor 12% gewijzigd door Maarten_E op 15-05-2019 20:22 ]
Ja die moet er nog 3, ff alle ballen op Tadic in de 2e helft!
I have stability. The ability to stab.
Ze hebben de beker,CL en competitie ervoor laten schieten.Deadsy schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:22:
Laat PSV nou die ene prijs pakken
Ik vind die verticale banen niet zo... hadden ze dat trouwens een paar jaar geleden ook niet? verder vind ik de kleur en de rest prima.Quad schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:54:
Nou, ze hebben de tweede-plek-reeks van Ajax al beëindigd ...Deadsy schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:22:
Neuh!Deadsy schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:22:
Tadic scoort er nog 2. In de allerlaatste minuut maakt ie er 1 met zijn snorhaartjes
en ze hebben de finale van de JC-schaal gehaald !!OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:26:
[...]
Nou, ze hebben de tweede-plek-reeks van Ajax al beëindigd ...
Bekijk het positief. Het is misschien het begin van hun eigen 2e plek reeksOPSLAGHOND schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:26:
[...]
Nou, ze hebben de tweede-plek-reeks van Ajax al beëindigd ...
Er worden wel mooie doelpunten gemaakt vanavond. Net bij Fortuna en nu bij Utrecht en Willem II.
PSV op voorsprong nu.
PSV op voorsprong nu.
2-1 dus nog maar 14 goals in pakweg 40 minuten. Moet kunnen, geen paniek!
Zelfs met 200 goals zijn ze geen kampioen bij deze standMaarten_E schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:42:
2-1 dus nog maar 14 goals in pakweg 40 minuten. Moet kunnen, geen paniek!
Wel een doelpuntenrecord.Typhone schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:43:
[...]
Zelfs met 200 goals zijn ze geen kampioen bij deze stand
nggyu nglyd
Donny ...
Ik vroeg me al af waar PEC was
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Iedereen die naar Ajax kijkt heeft moeite om z'n ogen open te houden, zo slecht...DoeEensGek schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:51:
Best kalmpjes hier.
Dat Ten Hag dan eens een keer wat jeugd spelers wat speeltijd geeft...
En dan ook Schöne aan de kant.. pff. Kristensen erin snapt al niemand... ik was al moe, dit helpt niet om m'n ogen open te houden.toolkist schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:52:
[...]
Iedereen die naar Ajax kijkt heeft moeite om z'n ogen open te houden, zo slecht...
Dat Ten Hag dan eens een keer wat jeugd spelers wat speeltijd geeft...
I have stability. The ability to stab.
Denk je dat hij wat geleerd heeft komt Dolly erin ...dutchgio schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:53:
Wisselen voor minuut 75 is 'not done'.
Nou ja als er iemand ongeïnteresseerd leek te spelen is het Mazraoui wel, dus die wissel begrijp ik nog wel.SmurfLink schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:53:
[...]
En dan ook Schöne aan de kant.. pff. Kristensen erin snapt al niemand... ik was al moe, dit helpt niet om m'n ogen open te houden.Misschien kan ik beter gaan slapen, dan ben ik morgen een stuk fitter in Amsterdam voor het feestje.
*Stopt vingers in de oren*Typhone schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:43:
[...]
Zelfs met 200 goals zijn ze geen kampioen bij deze stand
Lalalalalalalalalalalalalalalalala wat ik niet hoor is ook niet.....
Ondertussen belt de politie de GGZ op het Stratumseind...
Nog twee!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()