KillaZ schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:40:
[...]Wacht even, moet een trainer een glazen bol hebben? Huntelaar heb je niets aan buiten De 16, tegen een team waar de kans groot is dat je weinig in de 16 komt is een spits met meer snelheid en beter in de combinatie toch een blinde keuze?
Heb jij Dolberg de laatste maanden zien rennen? Of lachen? Ik niet. De jongen zit overduidelijk niet lekker in zijn vel.
Ik heb wel een seizoen lang een zeer gemotiveerde Huntelaar gezien.
Ja, Dolberg zit in een vormcrisis (dip is een mager woord), maar Huntelaar past totaal niet in dit systeem. Het uitzakken en meespelen werkt simpelweg niet met KJH. Dat Dolberg niet 1 aanname goed kon uitvoeren had niemand kunnen bedenken. (En nee, jij ook niet. Dit was zijn slechtste wedstrijd in zijn carriere, vormcrisis of niet.)
Uhm ja, ik wel en met mij vele anderen (alleen hier al o.a. @
Typhone, @
Qu3st, en @
Curva)
Dit was helaas niet eens zijn slechtste wedstrijd.
Hij was nu nuttig maar meer ook niet.
Schone maakte een fout bij de 2-2, maar dit had niets met zijn gebrek aan snelheid te maken waar we helaas te vaak tegenaan zijn gelopen dit seizoen. De 2-1 wijt ik 100% aan de Ligt, die bij 2-0 nooit op 70 meter mag stappen.
Dan zou ik de 2 - 1 nog eens terugkijken, Schöne laat een inkomende Lucas gewoon schieten terwijl hij een meter of 4 - 5 voorsprong heeft.
Bij de 2 - 2 kopt Schöne eerst de bal naar het centrum i.p.v. naar buiten en vervolgens loopt hij verschrikkelijk in de weg.
Werd daarna gewisseld en had de volgende wedstrijd geen basisplaats meer.
Heracles thuis: eens

PSV uit: eens, maar wat was je alternatief? Perr voor de leeuwen gooien? Had ik aangedurfd, maar ik zit thuis op een bank te kijken en niet in pak op een Recaro stoel

Nu heb je ook verloren, had je er één voor de leeuwen gegooid dan had Frenkie tenminste geen tik(je) hoeven te verwerken.
Heerenveen en Feyenoord wijt ik vooral aan de spelers en gebrek aan motiverende woorden van de gehele staf. Niet zozeer aan het tactisch onvermogen van Ten Hag.
Als trainer van Ajax verwacht ik dat hij het inzicht heeft dat zodra het misgaat er z.s.m. ingegrepen gaat worden. Dat is niet in de 70-80e minuut maar veel eerder en geen speler zoals Labyad, die gebruik je als alle andere aanvallers en middenvelders uitgeschakeld zijn of er een 3 - 0 of beter op het scoreboard staat.
Heracles uit: wat is het alternatief voor je middenvelder met meeste diepgang? Was donny niet aangeslagen?
Donny was een speelbal totdat Ten Hag echt niet meer om hem heen kon.
En bedankt voor het maken van mijn punt? Het blijft een vreemde opmerking. Ik kan in ieder geval geen coach heugen die er vanaf dag 1 stond bij een topclub.
Ik weet dan ook niet hoe oud je bent, maar de afgelopen jaren zijn er wel meerdere te noemen.
[
Voor 6% gewijzigd door
OPSLAGHOND op 13-05-2019 20:18
]