Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het publiek werd gefilmd maar PSV kreeg bijna een cadeau identiek aan Schöne en Onana... nu Veltman de prutsende.Tomba schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:38:
[...]
En daar is de 1-0. PSV verdedigt Til gewoon niet, zelfs de commentator zag m aankomen
Huntelaar is naast spits nu ook de nieuwe centrale verdediger
Op basis van LdL durf ik dat niet te zeggenMaarten_E schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:39:
Is het erg dat ik niet heel verbaasd ben?
@ElPaco
Er was eens een team dat 3-0 achter stond bij rust en de volle 95 minuten gebruikte... weet je wie? Zo lang de bal rolt kan alles.
[ Voor 26% gewijzigd door Typhone op 12-05-2019 15:44 ]
Ben er ook bang voorElPaco schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:42:
Ik geloof er niet meer in. Ajax voor en PSV achter, denk niet dat het hem nog gaat worden helaas
Zie jij het nog misgaan voor Ajax dan? PSV staat zo slap te spelen, die andere ploeg kwam wel goed uit de kleedkamerTyphone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:43:
[...]
Op basis van LdL durf ik dat niet te zeggen
@ElPaco
Er was eens een team dat 3-0 achter stond bij rust en de volle 95 minuten gebruikte... weet je wie? Zo lang de bal rolt kan alles.
Ik jinx niks meer na woensdagElPaco schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:45:
[...]
Zie jij het nog misgaan voor Ajax dan? PSV staat zo slap te spelen, die andere ploeg kwam wel goed uit de kleedkamer
Mwah, ik hoor ze ook niet al te enthousiast zijn, Malen schiet nu ook over...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
In beide duels kan 1 goal een flink verschil maken. Dus kan alle kanten nog op.ElPaco schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:45:
[...]
Zie jij het nog misgaan voor Ajax dan? PSV staat zo slap te spelen, die andere ploeg kwam wel goed uit de kleedkamer
Ik denk dat PSV nog wel gelijk komt, de 85e minuut moet immers nog beginnen. Maar ik zie Ajax geen punten laten liggen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tesla M3LR '21
When it rains it pours...London schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:48:
Mooi afscheid bij Feyenoord zeg voor RvP en Van Bronckhorst.. 0-2 Ado inmiddels...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Prik nou snel even één of twee goals erbij!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee joh die schiet de helft er nog in
Ze hebben de strategie omgedraaid met de wedstrijd tegen de SpursHan schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:59:
Kom op Ajax... niet rond gaan spelen achterin en het tempo uit de wedstrijd halen, dan krijg je de deksel op de neus. Gewoon blijven aanvallen en de verdedigers achterin laten aub.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wantvertoning!!! Totaal geen spirit bij een groot deel van het team.London schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:48:
Mooi afscheid bij Feyenoord zeg voor RvP en Van Bronckhorst.. 0-2 Ado inmiddels...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
[ Voor 24% gewijzigd door Han op 12-05-2019 16:05 ]
Eindelijk
Is toch al een groot deel van het seizoen zo.OMX2000 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:01:
[...]
Wantvertoning!!! Totaal geen spirit bij een groot deel van het team.
PSV heeft het zelf laten liggen in de tweede seizoenshelft.
Tergend langzaam naast, gelukje Ajax
Verwijderd
Ajax in de 1e en we zijn er nog niet. /me houd nog even een slag om de arm.Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:06:
3-1 Ajax, gefeliciteerd Ajacieden!
PSV heeft het zelf laten liggen in de tweede seizoenshelft.
Ik help het hopen, maar laten we realistisch blijven...Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:07:
[...]
Ajax in de 1e en we zijn er nog niet. /me houd nog even een slag om de arm.
Penalty Ajax, goeie kans voor 4-1.
Fijn, Rosario er uit. Vandaag teveel geprutst dus terechte wissel.
[ Voor 26% gewijzigd door Tomba op 12-05-2019 16:09 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Meeste doelpunten in een seizoen: 122 (66/67), staan nu op 115.
Beste doelsaldo: 90 (97/98), staan nu op 84.
Staan beide al wel op naam van Ajax maar is toch leuk als ze er nog 1 verbreken dit seizoen
Lekker ontspannen uit kijken.
Passend en tekenend voor de laatste twee seizoenen van v Bronckhorst, sneu voor van Persie.London schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:48:
Verwijderd
Vind nu de wedstrijd in Alkmaar bijzonder spannend om te volgen.dvdkiwi schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:11:
Zo, 3 punten in de tas.
Lekker ontspannen uit kijken.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Formerly known as Ragdoll
Maakt toch niet uit, PSV scoort toch wel in de laatste minuutTomba schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:13:
Az blijft tijdrekken, benieuwd hoeveel tijd er wel niet bij komt
Nu afgelopen woensdag al weer vergeten?
We hebben er 2 nodigTerranova schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:14:
[...]
Maakt toch niet uit, PSV scoort toch wel in de laatste minuut
[ Voor 30% gewijzigd door Tomba op 12-05-2019 16:14 ]
1 voor een klein kansje nog, 2 voor de grotere kansTomba schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:14:
[...]
Nu afgelopen woensdag al weer vergeten?
[...]
We hebben er 2 nodig
Juist daarom... droomseizoen
Halve finale CL, bij de laatste 4 clubs van Europa en in eigen land de dubbel binnenhalen ondanks dat je tot het laatst op drie fronten strijdt en clubs achter je laat die zich enkel op een competitie kunnen richten. Fantastisch gewoon
Strijdend ten onder gaan in de halve finale CL in een tijdsbestek waarin niemand het voor mogelijk had gehouden dat een Nederlandse club überhaupt nog wat zou kunnen uitspoken in de CL.... Nee ik kan je garanderen dat Ajacieden dat niet snel zullen vergeten.
Dit is het mooiste seizoen in jaren en een landskampioenschap zal dat alleen maar mooier maken.
Op die vlag staat ‘cannot be stopped’Krukar schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:19:
[...]
Strijdend ten onder gaan in de halve finale CL in een tijdsbestek waarin niemand het voor mogelijk had gehouden dat een Nederlandse club überhaupt nog wat zou kunnen uitspoken in de CL.... Nee ik kan je garanderen dat Ajacieden dat niet snel zullen vergeten.
Dit is het mooiste seizoen in jaren en een landskampioenschap zal dat alleen maar mooier maken.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Klopt toch als een bus... we worden sterker en rijker
Dan zie je wat een bak geld voor de juiste spelers kan doen, zoals het in andere competities ook al gedaan heeft.Han schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:16:
[...]
Juist daarom... droomseizoen
Halve finale CL, bij de laatste 4 clubs van Europa en in eigen land de dubbel binnenhalen ondanks dat je tot het laatst op drie fronten strijdt en clubs achter je laat die zich enkel op een competitie kunnen richten. Fantastisch gewoon
Ajax heeft echt niet alleen door met genoeg geld de juiste spelers te kopen bovenstaande voor elkaar gekregen, en respect voor hoe ze zo lang op 3 fronten gestreden hebben. Maar ik hoop niet dat dit het einde gaat betekenen voor een eredivisie waarbij de winnaar op voorhand niet bekend is.
Dit topic is gesloten.
![]()