Calimero ajacied! Utrecht speelt gewoon het hele jaar al met ups en downs.Typhone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:48:
Utrecht vecht weer harder dan ooit tevoren. Dat hadden we al voorspeld natuurlijk.
Heeft niks met Ajax te maken. Ajax kan er gewoon niet tegen als tegenstanders spel niet aanpassen. Willem 2 deed het en zoveel clubs doen het tegen Ajax. Maar Utrecht veranderd nooit hun speelstijl.
Of niet winnen omdat een tegenstander dubbel zoveel zin heeft.toolkist schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:49:
[...]
En terecht. Winnen op eigen kracht, niet omdat een tegenstander geen zin heeft.
De scheids daarentegen is wel abnormaal
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 12-05-2019 14:51 ]
Mij hoor je niet klagen.Tomba schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:50:
[...]
Gelukkig laat niet iedereen zich naar de slachtbank leiden
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ditto, na het CL avontuur heb ik voorlopig meer dan genoeg Ajax live gezienTyphone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:50:
[...]
Dat is wel irritant dat ik op inhoud niet met je mee kan praten vandaag haha. Ik zit niet op het schakelkanaal.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Of winnen van Heracles Almelo over 2 wedstrijden.TTLCrazy schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:51:
Als je uit van Real, Juventus. Tottenham kan winnen moet je GVD toch ook Van FC Utrecht kunnen winnen zou je denken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kijk je pas net voetbal?TTLCrazy schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:51:
Als je uit van Real, Juventus. Tottenham kan winnen moet je GVD toch ook Van FC Utrecht kunnen winnen zou je denken.
* Ojjorz is op vakantie en kan helaas niet kijken.
Klopt, maar als de stand bij AZ zo blijft loopt PSV niet uit.
PSV scoort zowiezo wel vandaag.Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:53:
[...]
Klopt, maar als de stand bij AZ zo blijft loopt PSV niet uit.
Verwijderd
Helaas toch iets te vaak bij ZiyechTyphone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:54:
Oeffff bijna
PSV in ieder geval niet, al waren de Jong en Rosario al erg dichtbij. Wat verlang ik terug naar voor de winterstop toen Pereiro in vorm was en in t veld stond en PSV iedere ploeg (inclusief Ajax
Ik herinner mij de wedstrijd van vorig seizoen nog.
Meer geluk dan wijsheid dat PSV won. In de eerste helft werd PSV overklast, alleen door een penalty en blunder van Bizot dat er nog 3 punten werden meegenomen.
(Je zou haast zeggen dat ik Ajacied ben als ik mijzelf zo lees.
Edit: En grootste kans voor AZ met die knal van Stengs.
[ Voor 6% gewijzigd door Maarten_E op 12-05-2019 14:57 ]
Mwah, buiten die blunder van Veltman is Utrecht niet heel gevaarlijk geweest tot nu. Ajax heeft wel een paar kansen gehad.Tomba schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:56:
Speelt Ajax wel goed? Zie alleen de Sofa Score Statistieken en dan lijkt t niet best te zijn (1 schot op doel, Utrecht 2 schijnbaar tussen de palen)
PSV in ieder geval niet, al waren de Jong en Rosario al erg dichtbij. Wat verlang ik terug naar voor de winterstop toen Pereiro in vorm was en in t veld stond en PSV iedere ploeg (inclusief Ajax) weg speelde...
Verwijderd
Het is niet erg hoor iedereen moet eens uit de kast komenMaarten_E schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:56:
[...]
Meer geluk dan wijsheid dat PSV won. In de eerste helft werd PSV overklast, alleen door een penalty en blunder van Bizot dat er nog 3 punten werden meegenomen.
(Je zou haast zeggen dat ik Ajacied ben als ik mijzelf zo lees.)
Edit: En grootste kans voor AZ met die knal van Stengs.
Dát is nu iig niet zo. Az net pas eerste schot op doel (wel een mooie van Stengs)Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:56:
[...]
Meer geluk dan wijsheid dat PSV won. In de eerste helft werd PSV overklast
[...]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Levend ja, op het veld nee ^^Han schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:58:
Bazoer weer te laat.. benieuwd of hij het einde van de wedstrijd haalt.
We gaan t zien in de 95e minuutVos schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:59:
Jensen rekt vanaf minuut 1 tijd, we weten wat daar van komt
Met deze scheidsrechter waarschijnlijk 12 seconden reservetijdVos schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:59:
Jensen rekt vanaf minuut 1 tijd, we weten wat daar van komt
Ik zit nog in de ontkenningsfase, shush!Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:57:
[...]
Het is niet erg hoor iedereen moet eens uit de kast komen
Probleem is dat Ajax achterin vaak erg zwak is wanneer het een counter tegen krijgt. Utrecht was nog niet gevaarlijk geweest toen het op 0-1 kwam maar scoorde wel. En nu rent alles en iedereen volop naar voren om aan te vallen, dus het gevaar van de counter loert zeer zeker.Krukar schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:57:
Mwah, buiten die blunder van Veltman is Utrecht niet heel gevaarlijk geweest tot nu. Ajax heeft wel een paar kansen gehad.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Utrecht had 100% balbezit toen die 1-0 viel. Utrecht domineerde voor die 1-0Han schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:00:
[...]
Probleem is dat Ajax achterin vaak erg zwak is wanneer het een counter tegen krijgt. Utrecht was nog niet gevaarlijk geweest toen het op 0-1 kwam maar scoorde wel. En nu rent alles en iedereen volop naar voren om aan te vallen, dus het gevaar van de counter loert zeer zeker.
Onana kreeg 2 minuten bovenop de 3 minuten ivm de wissels.Pompi schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:00:
Nou het wordt dus ook 5 min blessure tijd deze eerste helft met het tijdrekken van de Utrecht keeper of geldt dat alleen met Onana?
Utrecht was nog niet gevaarlijk geweest..... nee de wedstrijd was net 1 minuut bezig....Han schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:00:
[...]
Probleem is dat Ajax achterin vaak erg zwak is wanneer het een counter tegen krijgt. Utrecht was nog niet gevaarlijk geweest toen het op 0-1 kwam maar scoorde wel. En nu rent alles en iedereen volop naar voren om aan te vallen, dus het gevaar van de counter loert zeer zeker.
Wel eens dat het altijd billenknijpen blijft met Veltman als back.
Het ging over het gevaar wat Utrecht wel of niet stichtte, niet over het balbezit. Als balbezit de norm is dan had Ajax al tien keer achter elkaar kampioen moeten zijn.Joostje123 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:01:
Utrecht had 100% balbezit toen die 1-0 viel. Utrecht domineerde voor die 1-0
Joostje123 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:02:
Dit is toch gewoon rood voor Ziyech...
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 12-05-2019 15:03 ]
Ze hebben nog nooit precies 30sec per wissel gegeven maar goed, hoe ze dat verder bepaald hebben woensdag maakt toch niks meer uit.Tomba schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:01:
[...]
Onana kreeg 2 minuten bovenop de 3 minuten ivm de wissels.
Zal nu max 1 of 2 minuten zijn.
Is ook de enige die ik echt wil wetenTyphone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:55:
[...]
Als de extra tijd morgen valt scoren ze dan wel ^^
@Ojjorz
Ik kan je alleen helpen met Ajax en Utrecht. Die kijk ik live ^^.
PSV op een te laag tempo is het verhaal van de tweede seizoenshelft.Tomba schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:05:
Ach PSV kun je kort over zijn, spannend zonder kansen....das de hele samenvatting. Az tandeloos en PSV op een veel te traag tempo
2e pas? En aantal gemist.Typhone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:07:
Zoveelste geel Utrecht.
Emmen laat het ook op de laatste pot aankomen helaas.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 12-05-2019 15:10 ]
4x geel nu toch? Of vergis ik me 🤔Vos schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:09:
[...]
2e pas? En aantal gemist.
Emmen laat het ook op de laatste pot aankomen helaas.
Edit: en nu Janssen erbij
[ Voor 18% gewijzigd door Krukar op 12-05-2019 15:11 ]
Toch fijn om te weten dat PSV die kwal ook een keer mee kan hebbenTyphone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:12:
Van Boekel...
Verschrikkelijke scheids...
[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 12-05-2019 15:13 ]
Ik heb het ook over van BoekelMaarten_E schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:14:
Kan niet zeggen dat Ajax de scheidsrechter mee heeft zeg maar. Hoor mij niet klagen.
Tomba schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:13:
[...]
Toch fijn om te weten dat PSV die kwal ook een keer mee kan hebben
Verschrikkelijke scheids...
[ Voor 31% gewijzigd door Tomba op 12-05-2019 15:15 ]
Dat had ik door
Tesla M3LR '21
Nog steeds niet heel veel aan de hand.
0-0 bij AZ-PSV en Til schiet net over, ik zie PSV echt niet domineren...
En Ajax 2-1.
Ja Mazraoui en Veltman...
Ik mag hopen dat Dolberg niet nodig is...
[ Voor 14% gewijzigd door TheRicolaa10 op 12-05-2019 15:20 ]
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Ging eerste helft gelijk op? Iemand overwicht?Tomba schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:16:
Intussen prutst PSV door....
Ze staan iig voor, kan je een goede slag mee maken, op dit moment zou Ajax met 2 punten uitlopen.Typhone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:18:
[...]
Ja Mazraoui en Veltman...
Ik mag hopen dat Dolberg niet nodig is...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ondanks dat komt Utrecht er wel een paar keer gevaarlijk uit zeg
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee dat telt niet meer dit seizoen. Minimaal 2 doelpunten verschil is genoeg. De rest niet.Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:21:
[...]
Ze staan iig voor, kan je een goede slag mee maken, op dit moment zou Ajax met 2 punten uitlopen.
@dvdkiwi
Oh ik dacht de make believe fictieverteller. Commentator is ie niet vandaag
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 12-05-2019 15:23 ]
Liever dat tegendoelpunt in de eerste dan in de laatste minuut.Typhone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:22:
[...]
Nee dat telt niet meer dit seizoen. Minimaal 2 doelpunten verschil is genoeg. De rest niet.
Eindresultaat kan zomaar hetzelfde zijn als PSV scoort.DoeEensGek schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:23:
[...]
Liever dat tegendoelpunt in de eerste als in de laatste minuut.
Hij is anders wel spot on.Typhone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:22:
[...]
@dvdkiwi
Toen Tadic moest sprinten om een bal te halen zegt ie: "het tempo gaat omhoog".
Prima analytisch vermogen deze man.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSV de bovenliggende ploeg maar het tempo is zo traag dat zelfs Ron Vlaar het makkelijk bijhoudt. Az 2 schotjes op doel, PSV 2-3 kansen die zo slecht uitgespeeld worden dat t bijna pijn doet aan mijn ogen. Bergwijn wil denk ik heel graag blijven volgend seizoen want die speelt echt niet best.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt eerlijk gezegd?Typhone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:22:
[...]
Nee dat telt niet meer dit seizoen. Minimaal 2 doelpunten verschil is genoeg. De rest niet.
@dvdkiwi
Leo Driessen kletst weer uit z’n nek ^^.Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:26:
[...]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt eerlijk gezegd?
Thnx. Bergwijn doet er imo verstandig aan om nog seizoen te blijven. Lang nog niet constant en bepalend genoeg.Tomba schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:25:
[...]
PSV de bovenliggende ploeg maar het tempo is zo traag dat zelfs Ron Vlaar het makkelijk bijhoudt. Az 2 schotjes op doel, PSV 2-3 kansen die zo slecht uitgespeeld worden dat t bijna pijn doet aan mijn ogen. Bergwijn wil denk ik heel graag blijven volgend seizoen want die speelt echt niet best.
Aaaah, ik kijk niet naar FOX, vandaar dat ik het niet begreep.
Zeg wat je wil, maar de commentatoren van LdL zijn over het algemeen een stuk prettiger om naar te luisteren.
Die commentaar hier in het stadion houdt tenminste z'n waffel dicht. Alleen bij een doelpunt zegt ie wat.Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:28:
[...]
Aaaah, ik kijk niet naar FOX, vandaar dat ik het niet begreep.![]()
Zeg wat je wil, maar de commentatoren van LdL zijn over het algemeen een stuk prettiger om naar te luisteren.
Looool die goal van Excelsior ook hoor.
ik hoor anders wel af en toe die mafklapper met zijn megafoon...DoeEensGek schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:30:
[...]
Die commentaar hier in het stadion houdt tenminste z'n waffel dicht. Alleen bij een doelpunt zegt ie wat.
Nu weer 2 seconden achterTerranova schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:33:
wut, schakelkanaal ligt voor op Fox 2
En daar is de 1-0. PSV verdedigt Til gewoon niet, zelfs de commentator zag m aankomenTyphone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:31:
Ik zag toch wel twee kansen voor PSV en nul van AZ.
Looool die goal van Excelsior ook hoor.
Dit topic is gesloten.
![]()