Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.178 views

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Niemand kijkt DE Bekerfinale? O-)

[Dames] Ajax - PEC Zwolle, tussenstand 1-1 in de 87e minuut ;) . Te triest voor woorden hoe slecht Ajax is. Spelen schijnbaar nog een 5-2-3 oid ook sinds de winterstop. Aantal van de beste spelers bij Twente weggehaald van de zomer en dan ook nog tweede worden achter Twente.

'Zo' ... weer een goal in de laatste minuut: 2-1 Ajax uit een corner. En afgelopen, derde onterechte winnaar deze week :X . Mourinho zou er trots op zijn ...

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 11-05-2019 21:54 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Eredivisie speelronde 34
zondag
12.05. 14:30 Ajax v FC Utrecht
12.05. 14:30 AZ v PSV
12.05. 14:30 Feyenoord v ADO Den Haag
12.05. 14:30 FC Groningen v Fortuna Sittard
12.05. 14:30 scHeerenveen v NAC
12.05. 14:30 Heracles v Excelsior
12.05. 14:30 PEC Zwolle v VVV-Venlo
12.05. 14:30 Vitesse v De Graafschap
12.05. 14:30 Willem II v FC Emmen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:56

ST10©DE

Dus.............

Deadsy schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:27:
[...]
Jol doet bij zijn clubs vaak aankopen die dezelfde zaakwaarnemer hebben als hem. En vaak zijn het matige spelers die niets toevoegen.
Mido had hij toch ook gehaald, of niet?
Inderdaad, en die had ook nog wat extra gewicht om in de strijd te gooien als ik me niet vergis.

Trainers die bepaalde spelers meerdere malen meenemen, en dezelfde makelaar hebben als die speler, zouden op een zwarte lijst moeten komen staan wat mij betreft. Tenzij die speler aantoonbare meerwaarde geeft naturulijk.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
apis29 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:51:
Niemand kijkt DE Bekerfinale? O-)
Ik geef niet zoveel om veredeld amateur voetbal ;)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 19:04
ST10©DE schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 22:43:
[...]

Inderdaad, en die had ook nog wat extra gewicht om in de strijd te gooien als ik me niet vergis.

Trainers die bepaalde spelers meerdere malen meenemen, en dezelfde makelaar hebben als die speler, zouden op een zwarte lijst moeten komen staan wat mij betreft. Tenzij die speler aantoonbare meerwaarde geeft naturulijk.
Het is de grootste reden om met een TD te werken.
Bij Engelse clubs beginnen ze ook steeds meer na te denken om met een TD te werken.
Ook omdat er bij bv United diverse trainers geweest zijn na Ferguson die bakken met geld uitgegeven hebben en ze niets opgeschoten zijn.

Ook krijgen zo zaakwaarnemers teveel macht bij een club.
Bv hoe PSV in het verleden ook problemen had met een bepaalde zaakwaarnemer die gewoon overal rond liep bij PSV.

Dit probleem is deels zo eenvoudig op te lossen, door een cap te zetten op wat een zaakwaarnemer aan een transfer kan verdienen. Max % en max bedrag.
Breekt een club die regel dan volgen er zware boetes of uitsluiting.

Is toch te idioot dat een Raiola gewoon 8 cijfers overhoud aan 1 transfer.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 23:15:
[...]Ik geef niet zoveel om veredeld amateur voetbal ;)
Zoveel verdienen ze nou ook weer niet om 'veredeld amateur voetbal' genoemd te worden :P >:)

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:07

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

apis29 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 00:33:
[...]

Zoveel verdienen ze nou ook weer niet om 'veredeld amateur voetbal' genoemd te worden :P >:)
Sowieso niet, ik vind het behoorlijk denigrerend om zo’n term te gebruiken voor het hoogste bereikbare niveau voetbal.

Zelfs al dekt de term de lading.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:27
toolkist schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:31:
[...]

Zo moeilijk is dat niet te realiseren lijkt me. Elk stadion heeft een groot scherm en een omroep installatie.
Geef de VAR een "soundboard"achtig iets (met knopjes mogelijk buitenspel, mogelijke penalty, mogelijke rode kaart, etc) en gooi de herhalingen die we op TV zien op het scherm. Van mij zou zelfs de communicatie tussen scheids en VAR over de omroep installatie gegooid mogen worden.
Geeft zowel publiek als de trainers zelf een stuk meer duidelijkheid (en acceptatie?) omtrent de gemaakte beslissingen.
Dit doen ze in het rugby (al jaren) en werkt prima. Ze zetten de microfoon van de scheids dan gewoon op de stadion speakers. Die legt soms zelfs in nog wat meer detail uit waarom ze stoppen zodat het publiek het beter kan begrijpen.

WoT stats

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:11
Ramzzz schreef op zondag 12 mei 2019 @ 07:48:
[...]

Sowieso niet, ik vind het behoorlijk denigrerend om zo’n term te gebruiken voor het hoogste bereikbare niveau voetbal.

Zelfs al dekt de term de lading.
Wat ik niet snap is dat ze een beker finale op kunstgras laten spelen. Snap dat je het niet in een lege kuip doet maar er zijn toch ook wel kleinere stadions met echt gras?

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ElPaco schreef op zondag 12 mei 2019 @ 08:03:
[...]

Dit doen ze in het rugby (al jaren) en werkt prima. Ze zetten de microfoon van de scheids dan gewoon op de stadion speakers. Die legt soms zelfs in nog wat meer detail uit waarom ze stoppen zodat het publiek het beter kan begrijpen.
Nee joh, dan zou de KNVB / UEFA / FIFA toegeven dat ze leren van andermans ervaringen en van hun eigen fouten... :F

Navelstaarders en recalcitrante, verstokte conservatieven zijn het. Liever langdurig vasthouden aan iets dat niet werkt en niet eerlijk is, dan een goede oplossing adopteren wanneer dat aantoonbaar werkt.

Dat gezegd hebbende, ik denk dat dat voor zowel bonden, als clubs, als spelers geldt, liever vasthouden aan absurde, slecht functionerende tradities, dan eens progressief opvallen met slimme oplossingen.

Van zowel rugby als hockey kan erg veel geleerd worden.

Dat gezegd hebbende, hockey draaft weleens door, en draait weleens regels terug wanneer deze niet (goed) blijken te werken, maar ze experimenteren op bepaalde niveaus (besloten toernooien) vaak met nieuwe regelgeving. En dat wordt gewaardeerd en levert goede nieuwe inzichten op. Leren van je fouten, iteratief naar betere regelgeving.

offtopic:
Sowieso ben ik ervan overtuigd dat hockeyers gemiddeld al flink wat intelligenter zijn dan voetballers, maar dat is vast een controversieel standpunt... O-)

Buitenspel afschaffen, videoref, groen/geel/rood, tijdstraffen, rollende wissels, nettotijd, 2 scheidsrechters, het maakt het spel zoveel eerlijker.

Denk aan de bewuste overtreding in het begin van een wedstrijd waardoor een bepalende speler net voldoende gepakt wordt dat hij niet meer kan spelen. Gedwongen tot wisselen door een valsspelende tegenstander (denk aan Ramos vs Salah in de CL-finale vorig jaar), en dan nog maar 2 spelers kunnen wisselen. Of een vroege gedwongen keeperswissel.

Waarom maar 3 wissels, wat is dat eigenlijk voor onzin? Rollende wissels, ideaal, in combinatie met netto tijd, 2 scheidsrechters.

Tijd voor echte veranderingen... :/

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 12-05-2019 08:37 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ramzzz schreef op zondag 12 mei 2019 @ 08:27:
[...]

Nee joh, dan zou de KNVB / UEFA / FIFA toegeven dat ze leren van andermans ervaringen en van hun eigen fouten... :F

Navelstaarders en recalcitrante, verstokte conservatieven zijn het. Liever langdurig vasthouden aan iets dat niet werkt en niet eerlijk is, dan een goede oplossing adopteren wanneer dat aantoonbaar werkt.

Dat gezegd hebbende, ik denk dat dat voor zowel bonden, als clubs, als spelers geldt, liever vasthouden aan absurde, slecht functionerende tradities, dan eens progressief opvallen met slimme oplossingen.

Van zowel rugby als hockey kan erg veel geleerd worden.

Dat gezegd hebbende, hockey draaft weleens door, en draait weleens regels terug wanneer deze niet (goed) blijken te werken, maar ze experimenteren op bepaalde niveaus (besloten toernooien) vaak met nieuwe regelgeving. En dat wordt gewaardeerd en levert goede nieuwe inzichten op. Leren van je fouten, iteratief naar betere regelgeving.

offtopic:
Sowieso ben ik ervan overtuigd dat hockeyers gemiddeld al flink wat intelligenter zijn dan voetballers, maar dat is vast een controversieel standpunt... O-)

Buitenspel afschaffen, videoref, groen/geel/rood, tijdstraffen, rollende wissels, nettotijd, 2 scheidsrechters, het maakt het spel zoveel eerlijker.

Denk aan de bewuste overtreding in het begin van een wedstrijd waardoor een bepalende speler net voldoende gepakt wordt dat hij niet meer kan spelen. Gedwongen tot wisselen door een valsspelende tegenstander (denk aan Ramos vs Salah in de CL-finale vorig jaar), en dan nog maar 2 spelers kunnen wisselen. Of een vroege gedwongen keeperswissel.

Waarom maar 3 wissels, wat is dat eigenlijk voor onzin? Rollende wissels, ideaal, in combinatie met netto tijd, 2 scheidsrechters.

Tijd voor echte veranderingen... :/
Ik weet niet precies wat bedoeld wordt met nettotijd, maar de extra tijd die nu al wordt bijgeteld door o.a. de VAR begint al uit de hand te lopen. Straks wordt het net zoals NFL waar ze over een wedstrijd van een uur gewoon 4 uur doen. Iets van een limiet aan de extra tijd van 5 minuten per helft zou al helpen.

Dit jaar kijk ik sinds jaren weer wat meer wedstrijden en ik zie de VAR echt als een slechte maatregel t.o.v. vroeger. Je durft nu niet meer te juichen dus het haalt de emotie uit de wedstrijd. Liever achteraf kunnen zeuren om de scheids dan de twijfel bij de VAR.

Niet te veel veranderen dus, VAR weer afschaffen en lekker affluiten na 90 minuten en een beetje, het moet geen Amerikaanse sport worden.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-11 16:54
Aan de andere kant, met de VAR kunnen we twee keer juichen :+

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Spijker op z’n kop, mooi gedaan. Een resumé over de mens Gio, wat hij gebracht heeft en wat Feyenoord het heeft opgeleverd, ondanks het materiaal waar hij het mee moest doen. Ik ben werkelijk benieuwd of de opvolger van Gio dergelijke prijzen weet te behalen, zijn successen kan overtreffen of zelfs kan evenaren. Want ondanks alle commentaren en de groeiende negativiteit jegens hem tellen uiteindelijk op het eind alleen de resultaten :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Volgens Mundo Deportivo wil Barca nu na de Ligt ook van de Beek kopen. Het is dat Cillessen weg wil want anders kwam er weer zo'n soort Nederlandse enclave als toen van Gaal bij Barca zat.

En voor de mensen die op deze moedersdag nog even goed willen lachen.
Man Utd missed out on Matthijs de Ligt transfer after they were told he would be too FAT
https://www.mirror.co.uk/...sed-out-matthijs-15063828
Man Utd zou vorig jaar dus de Ligt hebben willen kopen maar dat hebben ze uiteindelijk niet gedaan omdat de Nederlandse scout zei dat zijn vader overgewicht heeft en dat Mathijs dat dus later in zijn carriere ook zou krijgen. Toen hebben ze maar besloten om hem niet te halen 8)7. Echt hoe verzinnen ze zulke slechte geruchten?!?

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Pompi schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:40:
Volgens Mundo Deportivo wil Barca nu na de Ligt ook van de Beek kopen. Het is dat Cillessen weg wil want anders kwam er weer zo'n soort Nederlandse enclave als toen van Gaal bij Barca zat.

En voor de mensen die op deze moedersdag nog even goed willen lachen.

[...]

https://www.mirror.co.uk/...sed-out-matthijs-15063828
Man Utd zou vorig jaar dus de Ligt hebben willen kopen maar dat hebben ze uiteindelijk niet gedaan omdat de Nederlandse scout zei dat zijn vader overgewicht heeft en dat Mathijs dat dus later in zijn carriere ook zou krijgen. Toen hebben ze maar besloten om hem niet te halen 8)7. Echt hoe verzinnen ze zulke slechte geruchten?!?
Slim gedaan van Barcelona, prijs omlaag, concurrent weg... :+

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:07

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Erapaz schreef op zondag 12 mei 2019 @ 09:41:
[...]

Ik weet niet precies wat bedoeld wordt met nettotijd, maar de extra tijd die nu al wordt bijgeteld door o.a. de VAR begint al uit de hand te lopen. Straks wordt het net zoals NFL waar ze over een wedstrijd van een uur gewoon 4 uur doen. Iets van een limiet aan de extra tijd van 5 minuten per helft zou al helpen.

Dit jaar kijk ik sinds jaren weer wat meer wedstrijden en ik zie de VAR echt als een slechte maatregel t.o.v. vroeger. Je durft nu niet meer te juichen dus het haalt de emotie uit de wedstrijd. Liever achteraf kunnen zeuren om de scheids dan de twijfel bij de VAR.

Niet te veel veranderen dus, VAR weer afschaffen en lekker affluiten na 90 minuten en een beetje, het moet geen Amerikaanse sport worden.
Bij een maximum blessuretijd van 5 minuten per helft worden alle vormen van onsportief tijdrekken beloond, wat zeer onwenselijk is. Ik pleit eerder voor zuivere speeltijd of bij tijdrekken een nog langere 'tijdrektijd' dan nu, word dat een kwartier fine, so be it.

Second, in het amateurvoetbal is een gele kaart een tijdstraf van 10 minuten, als ze DAT nou eens invoerde werd het maken van de 'proffesionele' overtreding ook daadwerkelijk gelijk bestraft.

Fub idea ,een VAR mag een groene kaart geven met 5 minuten voor iets wat een scheids niet ziet of onbestraft laat.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
@HanG-BuiK-ZwijN Je kunt tijdrekken ook zwaarder straffen, wat Onana bijvoorbeeld doet irriteert mij ook.

Je zou zelfs voor een middenweg kunnen kiezen waarbij je VAR gebruikt om achteraf te straffen voor dit soort gedrag, zodat je het spel niet beïnvloed maar je op de lange termijn dit gedrag wel ontmoedigd.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:28
Nog meer mensen die voor vanmiddag meer spanning voelen dan afgelopen woensdag?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Typhone
  • Laatst online: 13:55

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:31:
Select me!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:01
Erapaz schreef op zondag 12 mei 2019 @ 11:07:
@HanG-BuiK-ZwijN Je kunt tijdrekken ook zwaarder straffen, wat Onana bijvoorbeeld doet irriteert mij ook.

Je zou zelfs voor een middenweg kunnen kiezen waarbij je VAR gebruikt om achteraf te straffen voor dit soort gedrag, zodat je het spel niet beïnvloed maar je op de lange termijn dit gedrag wel ontmoedigd.
Simpel op te lossen met zuivere speeltijd, zolang een keeper die bal niet schiet, staat de tijd gewoon stil.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:28
Het voelt een beetje zoals Ajax-Twente in het eerste jaar onder De Boer.
Hopelijk een flinke en duidelijke overwinning vanmiddag!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
vreemd genoeg niet.... ik heb er een goed gevoel over en voel op een of andere manier dat alle frustratie van woensdag vanmiddag "weggespeeld" gaat worden.

maar vraag het om 14:30 nog eens :)

[ Voor 5% gewijzigd door P.O. Box op 12-05-2019 12:41 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
V Boekel fluit Ajax en Makelie fluit AZ. PSV mist Lozano en speelt uit in Alkmaar. Ajax speelt thuis tegen FCU. Ik heb toch sterk een gevoel dat AZ iets zwaardere tegenstander is dan FCU

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hackus schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:45:
V Boekel fluit Ajax en Makelie fluit AZ. PSV mist Lozano en speelt uit in Alkmaar. Ajax speelt thuis tegen FCU. Ik heb toch sterk een gevoel dat AZ iets zwaardere tegenstander is dan FCU
Klopt, maar dat zegt nog niks over de uitslag.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Exocet schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:53:
[...]

Klopt, maar dat zegt nog niks over de uitslag.
Dat weten we na het fluitsignaal, en de bal is rond. ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

En ik denk dat Ajax een mentaal hardere klap heeft gehad dan twee keer AZ uit :P

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Typhone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:09:
En ik denk dat Ajax een mentaal hardere klap heeft gehad dan twee keer AZ uit :P
Gelukkig zegt dat ook vrij weinig. Als ik een wedstrijd heb verloren dan ben ik de volgende extra gemotiveerd.

Ik hoop voor Ajax dat FC Utrecht daadwerkelijk zo gehavend de wedstrijd in gaat als er wordt geschreven. Bij AZ denk ik dat ze geen antwoord hebben op de Jong. Blaar kan wel koppen, maar Luuk de Jong doet dat een stuk beter.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:11
Count me in!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 23:19
Zo hoogtepunt van het weekend gaat zo beginnen. Afscheid van Robin van Persie en van Giovanni van Bronckhorst.
Bedankt mannen. Bedankt voor alles.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QGT86qOPwHXq3dQ6W0F3FXaB/full.jpg

Vrij relaxed hier. ;)

• toolkist
  • Niet online
Zegt Edwin nou dat we nog 2 thuiswedstrijden spelen?

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:25
toolkist schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:21:
Zegt Edwin nou dat we nog 2 thuiswedstrijden spelen?
Jep + "enigste" :+

K to the KillaZ

• toolkist
  • Niet online
Het begint al lekker....

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Wat bedoel je? Schakel net in.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:04
Veel plezier allen!
Denk niet dat Ajax dit nog uit handen gaat geven, aan de andere kant.. .Als er één club de laatste jaren geluk heeft gehad op de laatste speeldag is het PSV. Laten we hopen dat dat scenario weer op de planning staat. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

:X

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Lol! Weer lekker verdedigd.

[ Voor 74% gewijzigd door Vos op 12-05-2019 14:32 ]

Verwijderd

Slaaptabletten :(

• Maarten_E
Zeg ff wat er gebeurt jongens, ik krijg niks meeeee

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:32:
Veltman dekt op 30 meter, zijn man scoort na 39sec.

• jaapstobbe
0-1 utrecht. Ajax is versteend,

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:31:
[...]

Wat bedoel je? Schakel net in.
De commentator...

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:32:
Livescore app? ;) Ajax slaapt nog en gelijk 0-1

• Han
  • Niet online

Han

Serieus? :|

Wordt het echt het zwarte scenario? Geen titel? Geen CL finale?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:33:

Beter nu dan ergens ver in de tweede helft ;)

• jaapstobbe
Han schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:33:

Yep. Maar wel veel geld.

• Maarten_E
Aan de andere kant, nog 89 minuten om in ieder geval 1 goal te maken. Geen paniek jongens ;)

Net Langs De Lijn aangezet, kan ik het iig volgen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gvd naast

• toolkist
  • Niet online
Komt nog wel goed

• jaapstobbe
Goh onze vriend de paal is er ook weer bij.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:33
Mijn hemel Veltman :/

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:34:
Aan de andere kant, nog 89 minuten om in ieder geval 1 goal te maken. Geen paniek jongens ;)

Net Langs De Lijn aangezet, kan ik het iig volgen.
Maar aan 1 goal heb je niks

Verwijderd

jaapstobbe schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:34:
[...]

Yep. Maar wel veel geld.
Ik neem aan dat je weet dat er nog meer als 85 minuten gespeeld moet worden?

• jaapstobbe
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:35:
[...]

Ik neem aan dat je weet dat er nog meer als 85 minuten gespeeld moet worden?
Meer dan.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 12:09
Verkoop Veltman na dit seizoen alsjeblieft aan een Chinese club ergens ofzo, die vent leert het nooit :|

Verwijderd

Sorry hoor voor mijn spellings fout opper negativiteit Jaabstobbe _/-\o_

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Goverdomme dat schakelkanaal is echt irritant met heeeeel lang de logo's bij wisseling van wedstrijd

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Wat is dit nou, komop ajax!

• ephymerous
Geen VAR voor Bazoer?

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Ehm, voordeel van Boekel??? Als je dan fluit geeft er dan ook 1 voor die tweede overtreding

• Han
  • Niet online

Han

Bazoer had gewoon rood mogen krijgen... waar is de VAR?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Krukar schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:36:
Verkoop Veltman na dit seizoen alsjeblieft aan een Chinese club ergens ofzo, die vent leert het nooit :|
Helemaal mee eens!

Elect a clown, expect a circus.

• Krukar
Twee keer achter elkaar te laat, dit is toch gewoon rood?

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

De bal spelen is overtreding. Scheids begint ook top.

• toolkist
  • Niet online
Tja, van Boekel en goed fluiten. De 1e keer moet nog komen.

Nou weer fluiten terwijl de bal duidelijk gespeeld wordt...

• Han
  • Niet online

Han

Whahaha... scheids? Tackle op de bal en vrije trap tegen. Dit gaat nog wat worden als je dat tegen hebt

Verwijderd

Dit kan nog wel eens een zwaarbevochten overwinning worden voor Ajax

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De VAR was even druk bezig met de komkommer prijzen van morgen. Zit er nu 1 VAR voor alle 9 duels?

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Waar is de scheids mee bezig?

• Krukar
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:40:
Dit kan nog wel eens een zwaarbevochten overwinning worden voor Ajax
Als Ajax op 1-1 komt voor de rust heb ik er nog wel hoop in. Gebeurt dat niet dat ga ik 'm hier wel knijpen ja :D

• toolkist
  • Niet online
Haal die man alsjeblieft van het veld... Mijn god

• ephymerous
Ik word niet goed van van Boekel, fluit bepaalt niet mee :/

XXXVI

• Han
  • Niet online

Han

Wat is dit???? Wtf? Is hij omgekocht? Wat vreemd dit, dit stinkt

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:42:
Wat is dit???? Wtf? Is hij omgekocht? Wat vreemd dit, dit stinkt
Nee hij doet serieus z'n best. Chronisch gebrek aan kwaliteit.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Is Ajax nu in de twaalfde minuut al begonnen met de lange bal!? :/

• Krukar
Ik kijk hier op de Engelse tv, die verslaggever zegt net dat deze scheidsrechter nog geen amateurs zou mogen fluiten, en dat na een kwartiertje :P

Verwijderd

Nou kun je als Ajax fan in ieder geval deze wedstrijd (zijn er wel meer) mensen de neus drukken als ze zeggen dat de KNVB Pro Ajax is.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Waar is die scheids mee bezig, weer echt zo eentje die denkt laat ik eens totaal anders fluiten dan ik normaal doe en alles lekker door laten gaan omdat dit altijd al een vechtpotje is. Schandalig, er is geen ander woord voor.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Bam!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

GOLLLLLLL HUNTERRRRRR

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 12-05-2019 14:47 ]

Verwijderd

Gelukkig is daar al de gelijkmaker.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lekkerrrr 1-1! :D

Tesla M3LR '21

• toolkist
  • Niet online
Let je op Dolberg?

• ephymerous
Yes! Onvoorstelbaar dat Dolberg speelde woensdag.

XXXVI

• Krukar
Boem, Huntelaaaaaaaaaaaar

• Yemoke
jaaaaaa hoppa huntelaarrrrr!

• Han
  • Niet online

Han

BAM!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ten Hag had even met Van Boekel moeten dollen voor de aftrap, schijnt goed te werken.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Daarom Huntelaar! Doei Dolberg.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik stuur het net aan een paar maten:
Kijk Dolberg, DIT is GRETIG zijn.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:24
Bam! The hunter!

• Yemoke
Wat een slechte bal zeg jonge jonge, net op het middenveld

[ Voor 24% gewijzigd door Yemoke op 12-05-2019 14:47 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Utrecht vecht weer harder dan ooit tevoren. Dat hadden we al voorspeld natuurlijk.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:48:
Utrecht vecht weer harder dan ooit tevoren. Dat hadden we al voorspeld natuurlijk.
Niets van waar! Je liegt!!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:45:
Yes! Onvoorstelbaar dat Dolberg speelde woensdag.
Ten Hag zei het voor de wedstrijd net nog, het idee van Dolberg woensdag was in de ruimte duiken achter het centrum van de Spurs. Helaas gaf ie geen waarde oordeel ovrr hoe hij vond dat Dolberg dat deed

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:38

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

PSV speelt helaas op een te gezapig nivo... zolang we niet scoren hebben we natuurlijk geen zak aan de inzet van Utrecht dus hup jongens!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Maarten_E
Daar kon je de klok op gelijk zetten inderdaad.
Wat dat betreft is FC Utrecht de slechtste tegenstander die Ajax kon hebben in de laatste speelrondes.

• toolkist
  • Niet online
En terecht. Winnen op eigen kracht, niet omdat een tegenstander geen zin heeft.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Tomba schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:48:
PSV speelt helaas op een te gezapig nivo... zolang we niet scoren hebben we natuurlijk geen zak aan de inzet van Utrecht dus hup jongens!
Dat is wel irritant dat ik op inhoud niet met je mee kan praten vandaag haha. Ik zit niet op het schakelkanaal :).
Pagina: 1 ... 81 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.