Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.178 views

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Echt he, LAAG in het midden ... waar sowieso meestal de benen nog bungelen :F

#b*strds :P

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 09-05-2019 23:47 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 19:04
Duidelijk dat diverse spelers nooit oefenen op penalty's.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:54
die aanloop ook, doe eens normaal.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:03
toch wel mooi zo met hazard

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Helaas, Chelsea door.
Maar wat was de eerste gemiste penalty van Frankfurt bizar slecht zeg.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Deadsy
Sempy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:47:
Bij de spelers die gemist hebben had ik echt al het gevoel bij de aanloop.

Maar wat is voetbal soms echt klote

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:29

gws24

Thinking is hard!

Sempy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:47:
dit dus, je kan bijna bij de aanloop al zien of hij er in gaat of niet.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Die laatste van Frankfurt dacht ik toch echt dat hij naar rechts ging schieten en ineens zie ik die bal naar links gaan :+

Herhaling kans van Haller: met rechts was het makkelijker ....

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 09-05-2019 23:51 ]

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:07

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Bah chelsea alsnog ... Dan maar 4 'engelse' clubs in finales. Laat ik hopen dat 'our battle will be legendary' nu echt opgaat voor de neutrale kijker.

On a side note : https://m.fcupdate.nl/voe...e-kandidaten-in-camp-nou/ hoe serieus zijn dit zijn, had de tweet al eerder opgemerkt via goal.com

Also fcupdate heeft ook een mooi 'eerbetoon' aan ajax geschreven : https://m.fcupdate.nl/voe...vlak-voor-het-hoogtepunt/

Helaas zal voor mij altijd de plaat toch blijven hangen aan het eind vlak voor de slotnoot : , die ene slotnoot vlak voor de staande ovatie, die er uiteindelijk terecht toch gekomen is. #Ajax

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
rikoos schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:10:
[...]
Je moet maar, zoals hier het geval is, Feyenoord fan zijn (...)
Nevermind, ik ben met iemand anders in de war :P

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2019 12:26 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 00:59:
[...]

Huh, ben jij nu opeens Feyenoord fan? Ik hoor je echt alleen maar over Utrecht?
Het zou wel een hoop verklaren trouwens :+
Er zijn wel meer fans die het vaker over de andere club hebben. :+

Sowieso is niet elke supporter biased, wellicht het gros misschien want in hokjes douwen en vervolgens afmaken is oh zo makkelijk.

Btw, 4 Engelse clubs in de finales. Bah, football is coming home! :+

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 23:08
Deadsy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 18:54:
[...]

De categorie De Jong en de Ligt ga je niet zo snel meer krijgen.
Hoop wel dat ze deze zomer eindelijk de beslissing nemen om Schone volgend jaar op de bank te zetten en een jonge speler in de basis.
Klopt, maar tot nu toe is alleen De Jong officieel vertrokken volgend jaar.. Misschien dat ze De Ligt ook nog langer kunnen laten blijven door hem een flinke salarisverhoging te geven, het geld is er nu.. Anders hopen op goede vervanging of nieuw talent uit de jeugd..

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
Beide finales Engelse clubs, ook wel opmerkelijk

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:55

Typhone

Who Dares Wins

Arsenal en Liverpool fan dus in de finale :+

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:17:
En beide clubs in de UEFA League finale krijgen per club maar 6000 tickets voor hun supporters in een stadion van bijna 70.000 wat al een logistieke nachtmerrie is; in Azer-f**-beijan.....

It's all about the money voor de UEFA dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 10-05-2019 07:51 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• JeroenNietDoen
12.000 fans, 58.000 mensen die op hun telefoon kijken...

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
4 Engelse clubs in de finales is misschien wel een zege voor het voetbal. Hoeveel duidelijker wil je het hebben dat het grote geld de sport verstoort. Nu hopen dat Ali El Zandbak en de Chinezen alleen nog maar oog hebben voor de Engelse clubs en de FIFA en UEFA maatregelen gaan nemen om de sport weer meer internationaal te maken.

alles kan off-topic

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wel een toepasselijk einde voor de carrière van Cech; de finale tegen z'n oude club :)

• Exocet
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:04:
4 Engelse clubs in de finales is misschien wel een zege voor het voetbal. Hoeveel duidelijker wil je het hebben dat het grote geld de sport verstoort. Nu hopen dat Ali El Zandbak en de Chinezen alleen nog maar oog hebben voor de Engelse clubs en de FIFA en UEFA maatregelen gaan nemen om de sport weer meer internationaal te maken.
Tja, het heeft niet veel gescheeld of 3 van de 4 stonden niet in de finale. Maar dat geld regeert is natuurlijk al veel langer aan de gang.

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:08
Ik weet niet wie die filmpjes maken van Ajax, maar echt... kippenvel iedere keer!

https://www.facebook.com/...s/582975565532287?sfns=mo

Life is what happens while you're busy making other plans

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-11 16:44

snmght

imho dan he

Heeft Erik ten Hag al uitgelegd waarom hij Huntelaar niet gebracht heeft?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:35
Tja, in de Eredivisie zijn het ook bijna altijd dezelfde rijke clubs die bovenaan staan, hoor je nooit iemand over. Ik denk dat er genoeg geld buiten Engeland is maar dat die clubs echt wat fout hebben gedaan het afgelopen jaar (niet doorselecteren cq verjongen, spelers voor veel te veel geld kopen op basis van reputatie/status).

Meestal doen de Engelse clubs het juist slecht in Europa, ik zou dit echt als een incident beschouwen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:55
Gunner schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:51:
[...]

En beide clubs in de UEFA League finale krijgen per club maar 6000 tickets voor hun supporters in een stadion van bijna 70.000 wat al een logistieke nachtmerrie is; in Azer-f**-beijan.....

Dat zal lukken toch, ze kunnen daar ook een F1 doen.
Maarre, in dit soort gevallen moet je simpelweg voor de supporters kiezen en bijvoorbeeld de finale verplaatsen naar Wembley en 2/3 kaarten naar de clubs, maar zo zal het niet gaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:01
ph4ge schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:27:
[...]

Tja, in de Eredivisie zijn het ook bijna altijd dezelfde rijke clubs die bovenaan staan, hoor je nooit iemand over. Ik denk dat er genoeg geld buiten Engeland is maar dat die clubs echt wat fout hebben gedaan het afgelopen jaar (niet doorselecteren cq verjongen, spelers voor veel te veel geld kopen op basis van reputatie/status).

Meestal doen de Engelse clubs het juist slecht in Europa, ik zou dit echt als een incident beschouwen.
Maar dat is op zich logisch gevolg van een competitie toch, in elke competitie zullen een aantal clubs bovenaan staan omdat ze het meeste geld hebben, beste opleiding, geografische ligging etc. etc. etc.
Ik heb gewoon meer problemen met het feit dat men bijvoorbeeld in Engeland allemaal gewoon 100+ miljoen aan het begin van het seizoen krijgen. Dat is binnen de PL natuurlijk heel eerlijk, maar vergeleken met andere competities natuurlijk heel erg scheef.
Wat ook scheef is is de verdeling van tv gelden in het algemeen, wat het verschil alleen maar versterkt binnen een competitie.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Ankona
Dat die clubs veel geld hebben is tot tot daar aan toe. Niemand heeft er last van als ze de beste spelers voor 400 miljoen euro kopen ipv voor 10 miljoen. (wat ook al absurd veel is...)

Punt is dat ze ook veel spelers kopen die ze helemaal niet nodig hebben. Gewoon om zeker te zijn dat ze die onder contract hebben voor het geval die spelers dan toch goed worden. Die spelers worden dan verhuurd naar andere competities zolang ze nog niet goed genoeg zijn. Andere clubs zijn er zo van gegarandeerd dat ze leuke talentjes hebben maar dat die vertrekken als ze goed genoeg zijn. Op die manier krijg je nooit een gelijk speelveld omdat de andere clubs onder regie van de Engelse clubs staan.

alles kan off-topic

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:03:
[...]

Dat zal lukken toch, ze kunnen daar ook een F1 doen.
Maarre, in dit soort gevallen moet je simpelweg voor de supporters kiezen en bijvoorbeeld de finale verplaatsen naar Wembley en 2/3 kaarten naar de clubs, maar zo zal het niet gaan.
Ja, ze kunnen daar een F1 doen. Maar het gaat me meer, zoals je zelf ook zegt, fans van twee clubs uit Londen die naar Azerbeijan moeten voor een finale, ik weet niet hoeveel kilometer zonder directe vluchten, moeten reizen.

Maar nee, een verplaatsing zal het wel niet worden nee.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:13
Gunner schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:51:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://stadiumdb.com/pictures/stadiums/aze/baku_olympic_stadium/baku_olympic_stadium19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://stadiumdb.com/pictures/stadiums/aze/baku_olympic_stadium/baku_olympic_stadium14.jpg
Dat gaat echt gezellig worden dan:

- Maar 12.000 "echte" fans
- Verrekijkers nodig om wat fatsoenlijks te kunnen zien

Ik snap niet dat de UEFA er nog voor kiest om een finale af te werken in een stadion met atletiekbaan eromheen. Dit stadion is wel hyper modern en is gebruikt voor de European Games maar ga er dan vervolgens geen voetbalfinales in houden.
Tijdens Euro 2020 worden hier ook wedstrijden gespeeld, zul je zien dat als we ons weten te plaatsen we daarheen moeten :')

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vlassie1980 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:19:
Ik snap niet dat de UEFA er nog voor kiest om een finale af te werken in een stadion met atletiekbaan eromheen. Dit stadion is wel hyper modern en is gebruikt voor de European Games maar ga er dan vervolgens geen voetbalfinales in houden.
Tijdens Euro 2020 worden hier ook wedstrijden gespeeld, zul je zien dat als we ons weten te plaatsen we daarheen moeten :')
Net zoals met de Formule 1 gewoon een actie van de premier van Azerbeidzjan om het land op de kaart te zetten. niets meer, niets minder. Honderden goede stadions in west-europa maar nee de UEFA wil het daar doen en fans onnodig laten reizen.
Bossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:29:
[...]

Ze zijn toch ook (shirt)sponsor van een aantal clubs?
Ik kan me alleen herinneren dat ze volgens mij Atletico Madrid hebben gesponsord;
Van 2012/13 was Azerbeidzjan: Land of Fire hoofdsponsor en dit tot en met het seizoen 2014/15.

[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 10-05-2019 09:30 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:55
Gunner schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:21:
[...]

Net zoals met de Formule 1 gewoon een actie van de premier van azerbeijan om het land op de kaart te zetten. niets meer, niets minder.
Ze zijn toch ook (shirt)sponsor van een aantal clubs?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Probleem met Azerbaijan is vooral dat het vanuit West-Europa zo'n 12 uur reizen is, met de juiste overstap. Er zullen wel wat rechtstreekse charters gaan voor die pot, maar veelal zullen fans tussen de 12 en 18 uur moeten reizen met lijnvluchten.

Dat is evenveel tijd als Mexico of slechtste geval het zuidelijkste puntje van Argentinië 8)7

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
dus komend seizoen mogelijk 5 engelse ploegen in de groepsfase CL
da's mooi, kunnen de halve finales ook volledig engels zijn :P

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
De grootste onzin natuurlijk. Alles voor het geld.
2 Londense clubs, en die laat je dan 12 uur vliegen.
Doe dat gewoon in Wembley. Groot stadion en op locatie voor de fans.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 10-05-2019 09:50 ]

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 00:59:
[...]

Huh, ben jij nu opeens Feyenoord fan? Ik hoor je echt alleen maar over Utrecht?
Het zou wel een hoop verklaren trouwens :+
16 jaar een seizoenkaart van Feyenoord en sinds het bestaan van clubkaarts er één van ADO! Dat zijn mijn enige 2 clubs. Betreft Utrecht, Utrecht is een mooie club met leuke supporters en een super sfeervol stadion maar meer heb ik er niet mee hoor.

• Ankona
PWM schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:33:
Probleem met Azerbaijan is vooral dat het vanuit West-Europa zo'n 12 uur reizen is, met de juiste overstap. Er zullen wel wat rechtstreekse charters gaan voor die pot, maar veelal zullen fans tussen de 12 en 18 uur moeten reizen met lijnvluchten.

Dat is evenveel tijd als Mexico of slechtste geval het zuidelijkste puntje van Argentinië 8)7
Simpele oplossing: spreek af om voorafgaand een wedstrijd te spelen ergens in Engeland. Die uitslag noteer je.

Vervolgens verloten beide teams een reisje voor de f-jeugd en hun ouders en stuur je ze op vakantie naar Azerbaijan. Daar spelen ze een pro-forma wedstrijdje voor het oog van de hele wereld met een vooraf vastgesteld resultaat. Iedereen blij (behalve misschien die Ali met teveel geld en een paar UEFA bobo's)

alles kan off-topic

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:49:
De grootste onzin natuurlijk. Alles voor het geld.
2 Londense clubs, en die laat je dan 12 uur vliegen.
Doe dat gewoon in Wembley. Groot stadion en op locatie voor de fans.
Dat er toevallig twee clubs uit Londen komen voor de finale doet weinig af aan de locatie en je kan in elk geval bijna wel de vraag stellen waarom ze het op locatie X spelen.

Feit is wel dat vooraf de locatie al bekend is en dat de enige variabelen zijn welke clubs er zullen gaan spelen. De CL finale met twee Engelse clubs wordt ook niet in Engeland gehouden maar in Spanje. Vorig jaar was het een Engelse club tegen een Spaanse club in Oekraine, dat is niet zozeer problematisch.

Uiteindelijk wordt er door een UEFA-lid een bid voro de finale gedaan en op basis van "criteria" wint het de bid.

Blijft wel jammer dat de finale eigenlijk niet echt voor de fans is. De beleving meemaken is bijzonder lastig. Enerzijds in dit geval door de locatie maar anderzijds door het vrijwel altijd te kort aan kaartjes voor de supporters. Dat is het gevolg van de commercie die er omheen hangt.

snmght schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:27:
Heeft Erik ten Hag al uitgelegd waarom hij Huntelaar niet gebracht heeft?
Omdat hij aanpassingen wilde doen die in zijn ogen - en wellicht in conclaaf met de assistenten - het beste zou aanpakken voor de specifieke situatie?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Uiteraard is dat inderdaad al op voorhand bekend, maar nu is het geen voetbalwedstrijd meer maar een commercieel feestje voor de FIFA.
6000 fans per club en 12 uur vliegen.

Overigens een sailliant detail op de Europese dominatie van de Engelse clubs: Manchester is de grote afwezige. Die zijn alvast ingesteld op een brexit.

• Napo
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:18:
Uiteraard is dat inderdaad al op voorhand bekend, maar nu is het geen voetbalwedstrijd meer maar een commercieel feestje voor de FIFA.
6000 fans per club en 12 uur vliegen.
Dan is natuurlijk de vraag wat voor reistijd wel acceptabel zou zijn en of je op basis daarvan landen moet uitsluiten van het hosten van een finale.

Alle die aan de uiterste grensen van de UEFA landen liggen hebben datzelfde probleem. Wat als een club uit Azerbaijan, Ijsland, Israel maar ook Spanje, Engeland en portugal liggen niet bijzonder centraal. Gevolg is derhalve wel dat je - afhankelijk van welke club de finale haalt - je altijd het nadeel van lange reistijden hebt.

In het uiterste geval, wat als een FC Sibir Novosibirsk weer eens ene keer in de EL speelt en compleet onverwacht de finale haalt?

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-11 09:04

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:17:
Het is zo opmerkelijk dat het 10 seconden gescheeld had en dan had maar 1 Engelse club in de CL finale gestaan... Leuk dit soort scoreboard journalistiek, maar dat Barca nu in de halve finale is uitgeschakeld zegt ook niet alles over de kracht van het Engelse voetbal. Ik zie dit meer als een tussen jaar.

Real Madrid wat 4x op rij de CL pakt is iedereen kennelijk al weer vergeten...

Verwijderd

Qu3st schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:18:
[...]

Paar jaar geleden waren het bijna alleen maar Spaanse clubs, in 2014. Zo raar vind ik het allemaal niet, al is dat voor in de Champions League finale net iets gekker dan in de Europa League.
Het is voor het eerst dat er 4 clubs uit hetzelfde land in de finales staan. Toch redelijk uniek ;)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

tweaker2010 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:57:
[...]

Het is zo opmerkelijk dat het 10 seconden gescheeld had en dan had maar 1 Engelse club in de CL finale gestaan... Leuk dit soort scoreboard journalistiek, maar dat Barca nu in de halve finale is uitgeschakeld zegt ook niet alles over de kracht van het Engelse voetbal. Ik zie dit meer als een tussen jaar.

Real Madrid wat 4x 3x op rij de CL pakt is iedereen kennelijk al weer vergeten...
IFTFY...

Wikipedia: UEFA Champions League

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Ankona
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:04:
[...]

Het is voor het eerst dat er 4 clubs uit hetzelfde land in de finales staan. Toch redelijk uniek ;)
Tot niet zo heel lang geleden (of ben ik al zo oud) had je drie cups met in elke cup een afgevaardigde per land. (alleen aan de europcup 3 / uefa cup mochten er een paar meer meedoen)

EC1 : de kampioenen
EC2: de beker winnaars (werd vaak als minste gezien)
EC3 : troostprijs voor net niet kampioenen (werd als belangrijker gezien dan de EC2)

alles kan off-topic

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Ik was even benieuwd naar dominantie in de europese leagues, dus ff snel wikipedia in Excel gekopieerd. Hieronder de nationaliteit van de winnaars van de Europese bekers. Italie heeft als enige alle 3 in een jaar gewonnen, verder is toch vooral Spanje dominant, zeker de laatste jaren.
YearCLELCup WinnerAll 3CL-EL
1971–72 Netherlands England Scotland00
1972–73 Netherlands England Italy00
1973–74 West Germany Netherlands East Germany00
1974–75 West Germany West Germany Soviet Union01
1975–76 West Germany England Belgium00
1976–77 England Italy West Germany00
1977–78 England Netherlands Belgium00
1978–79 England West Germany Spain00
1979–80 England West Germany Spain00
1980–81 England England Soviet Union01
1981–82 England Sweden Spain00
1982–83 West Germany Belgium Scotland00
1983–84 England England Italy01
1984–85 Italy Spain England00
1985–86 Romania Spain Soviet Union00
1986–87 Portugal Sweden Netherlands00
1987–88 Netherlands West Germany Belgium00
1988–89 Italy Italy Spain01
1989–90 Italy Italy Italy11
1990–91 Yugoslavia Italy England00
1991–92 Spain Netherlands Germany00
1992–93 France Italy Italy00
1993–94 Italy Italy England01
1994–95 Netherlands Italy Spain00
1995–96 Italy Germany France00
1996–97 Germany Germany Spain01
1997–98 Spain Italy England00
1998–99 England Italy Italy00
1999–2000 Spain Turkey0
2000–01 Germany England0
2001–02 Spain Netherlands0
2002–03 Italy Portugal0
2003–04 Portugal Spain0
2004–05 England Russia0
2005–06 Spain Spain1
2006–07 Italy Spain0
2007–08 England Russia0
2008–09 Spain Ukraine0
2009–10 Italy Spain0
2010–11 Spain Portugal0
2011–12 England Spain0
2012–13 Germany England0
2013–14 Spain Spain1
2014–15 Spain Spain1
2015–16 Spain Spain1
2016–17 Spain England0
2017–18 Spain Spain1
(ff in een quote om de post niet te lang te maken)

• Sempy
Die opzet krijgen we (helaas) nooit meer terug. De grote clubs willen nu zelfs naar een systeem waarbij er voor de CL 4 poules van 8 clubs komen en de eerste zes van iedere poule zijn dan gelijk geplaatst voor het volgende seizoen. Dus een vaste elite van 24 clubs en de rest van Europa mag om de 8 restplekken vechten.

https://www.vi.nl/nieuws/...slachtoffer-cl-hervorming

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 19:37
Zo, realiseer me net dat aanstaande woensdag de landskampioen bekend is. Na afgelopen woensdag is mijn hoop als PSV supporter weer wat gegroeid (helemaal gezien het programma) maar het zou wat zijn als beide ploegen straks met 86 punten staan. Al met al sowieso een knots gek seizoen geweest, wat is de eredivisie eigenlijk toch leuk :)

Verwijderd

Ajax heeft een mentale klap gehad, maar heeft wel een betere ploeg. Zelfs al verspelen ze een keer punten, dan moet PSV ook nog maar even 2x zien te winnen.

• Sempy
Ik hoor idd iedereen over dat Ajax een lastige pot heeft, maar ik zou er niet eens gek van staan te kijken als beide ploegen dit weekend de fout ingaan.

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 19:37
Zeg ook niet dat het makkelijk gaat worden maar het houdt de spanning er wel in, en een supporter mag blijven hopen toch? :)

Beide ploegen punten verspelen zou wat zijn

[ Voor 14% gewijzigd door GrooV op 10-05-2019 14:38 ]

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:53
Ik ben wel even klaar met de spanning, laat Ajax maar winnen en PSV verliezen, dan is het voor 99,9% in de pocket en heeft Ajax gewoon een héél goed seizoen gedraaid met de dubbel en de halve finale CL. Een gouden seizoen met een klein zwart randje. Verlies je de strijd om de titel, dan is het toch eerder een zwart seizoen met een gouden randje...

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:03
Sempy schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:04:
Die opzet krijgen we (helaas) nooit meer terug. De grote clubs willen nu zelfs naar een systeem waarbij er voor de CL 4 poules van 8 clubs komen en de eerste zes van iedere poule zijn dan gelijk geplaatst voor het volgende seizoen. Dus een vaste elite van 24 clubs en de rest van Europa mag om de 8 restplekken vechten.

https://www.vi.nl/nieuws/...slachtoffer-cl-hervorming
Die opzet is welhaast een aanzet tot een Europese competitie. Dat is mediatechnisch (en dus financieel) natuurlijk superaantrekkelijk. Voor de spelers en supporters lijkt het me een stuk minder. Spelers krijgen de ellende van MLS dat je om de week een "wereldreis" moet afleggen voor de wedstrijd. Voor supporters - die naar het stadion gaan - wordt het imho minder sfeervol omdat er amper uitsupporters zullen meegaan. De TV-kijker staat al een tijdje best wel centraal in het voetbal.

Regeren is vooruitschuiven

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:57:
[...]

Het is zo opmerkelijk dat het 10 seconden gescheeld had en dan had maar 1 Engelse club in de CL finale gestaan...

Leuk dit soort scoreboard journalistiek, maar dat Barca nu in de halve finale is uitgeschakeld zegt ook niet alles over de kracht van het Engelse voetbal. Ik zie dit meer als een tussen jaar.

Real Madrid wat 4x op rij de CL pakt is iedereen kennelijk al weer vergeten...
Ik bedoelde alleen maar te zeggen van, 4 clubs uit hetzelfde land in de finales, das best bijzonder/opmerkelijk/toevallig. Meer niet hoor.

<knip>

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 10-05-2019 20:12 . Reden: Moet dat nou steeds, die vervelende sneren? ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik bedoel er maar mee te zeggen dat dit in de media ook al tig keer naar voren is gekomen.

Als Ajax door was gegaan roept men: Oh wat is Nederland toch weer op de kaart gezet

Nu er 2 Engelse teams in de finale staan, roept men: Oh, wat is Engeland toch weer dominant.

Heeft niets met zuur te maken. Is eerder een beetje selectief nieuws creeren wat journalisten doen.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:52
Lees dat Barca Hag en Koeman als trainer begeert, een van die twee. Doe maar Hag dan, Koeman is veel te belangrijk voor het prille Oranje, wat over 3 jaar de (WK)finale weer es gaat halen.

• Deadsy
Sjah schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 17:43:
Lees dat Barca Hag en Koeman als trainer begeert, een van die twee. Doe maar Hag dan, Koeman is veel te belangrijk voor het prille Oranje, wat over 3 jaar de (WK)finale weer es gaat halen.
Als Koeman gaat dan zegt dat veel over hem, zal dan zeker zeggen: deze trein komt maar 1x voorbij.

Barca heeft een trainer nodig met een idee en moet met de bezem door de selectie. Veel te dure spelers.

En ja Koeman doet het goed bij Oranje, maar de belangrijkste dingen die hij gedaan heeft waren van die vrij logische dingen. Dingen die hier al geroepen werden in de tijd van Hiddink en Blind.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat Koeman die trein nog niet pakt. Het lijkt wel een schaarste bij Barça, dus ik denk dat hij voorlopig lekker bij Oranje blijft.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
4 Engelse clubs in de finales is misschien wel een zege voor het voetbal. Hoeveel duidelijker wil je het hebben dat het grote geld de sport verstoort.
Want dat een handvol geldsmijters uit Spanje, Italië of Duitsland in de finale hebben gestaan de afgelopen jaren was nog geen hint? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Gonadan schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 18:32:
[...]

Want dat een handvol geldsmijters uit Spanje, Italië of Duitsland in de finale hebben gestaan de afgelopen jaren was nog geen hint? :D
Behalve dan PSG en City :D

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Lisandro Martinez naar Ajax aldus heel wat media. Hopelijk blijft ie heel en gaan we ook nog wat zien van Bandé komend jaar...

[ Voor 44% gewijzigd door Typhone op 10-05-2019 19:55 ]

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11 12:53

Baseman77

We move

tweaker2010 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 17:40:
Nu er 2 Engelse teams in de finale staan, roept men: Oh, wat is Engeland toch weer dominant.
Dat beide teams in de finale van de Europa League ook Engelse teams zijn heeft er ook wel iets mee te maken ;)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat Chelsea strafschoppen nodig had om door te gaan zegt ook veel. Het ging zeer moeizaam en verre van overtuigend. Feit is wel dat de Spaanse teams dit jaar Europees teleurstellen, maar of dat nu door het hoge niveau van de Engelse teams komt?

• Deadsy
tweaker2010 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 20:20:
Dat Chelsea strafschoppen nodig had om door te gaan zegt ook veel. Het ging zeer moeizaam en verre van overtuigend. Feit is wel dat de Spaanse teams dit jaar Europees teleurstellen, maar of dat nu door het hoge niveau van de Engelse teams komt?
Neh, de Spaanse clubs (dan vooral Real en Barca) zijn net als Bayern te laat met door selecteren en hebben de afgelopen jaren veel uitgegeven aan spelers die de ploeg niet naar het volgende niveau tillen.

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 21:47:
[...]

Neh, de Spaanse clubs (dan vooral Real en Barca) zijn net als Bayern te laat met door selecteren en hebben de afgelopen jaren veel uitgegeven aan spelers die de ploeg niet naar het volgende niveau tillen.
Ik denk dat een Coutinho Barca prima verder zou kunnen helpen, als Barca niet nog steeds volledig rondom Messi zou draaien. Idem bij Real, daar heeft iedereen te lang puur in dienst van CR gespeeld. Tuurlijk, die 2 presteerden er ook naar, maar als ze er dan (straks) ineens niet meer zijn is het maar afwachten of 1 van de anderen dan ineens wel opstaat.

• Exocet
  • Niet online
Zou de Ligt nu blijven of een andere zaakwaarnemer zoeken?
FIFA legt zaakwaarnemer Raiola wereldwijde schorsing op - https://nos.nl/l/2284050

• Outerspace

Outerspace

Exocet schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:46:
Zou de Ligt nu blijven of een andere zaakwaarnemer zoeken?
FIFA legt zaakwaarnemer Raiola wereldwijde schorsing op - https://nos.nl/l/2284050
Ik denk dat hij rustig bij Raiola blijft. Die man zal weliswaar de deals niet sluiten in die drie maanden, maar dat wil niet zeggen dat er geen gesprekken kunnen plaatsvinden. Daarnaast zal hij een deal voor de Ligt vast wel binnen 2 weken kunnen sluiten gezien zijn optredens afgelopen seizoen + CL.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Outerspace schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:49:
[...]

Ik denk dat hij rustig bij Raiola blijft. Die man zal weliswaar de deals niet sluiten in die drie maanden, maar dat wil niet zeggen dat er geen gesprekken kunnen plaatsvinden. Daarnaast zal hij een deal voor de Ligt vast wel binnen 2 weken kunnen sluiten gezien zijn optredens afgelopen seizoen + CL.
ach ja, de deal van De Ligt schijnt stil te liggen omdat het hangt op de fee van Raiola die zo'n 20% wil ipv de gangbare 5 a 10%.... waarop gebaseerd? de makkelijkste deal sinds jaren lijkt me. Barca wil De Ligt, De Ligt wil Barca. Ajax en Barca zijn akkoord. Handtekening bij het kruisje en klaar. Of De Ligt nou 10.000 per dag verdiend of 11.000 per dag daar zal die gekke pizzabakker toch echt weinig significante bijdrage aan hebben lijkt me. Het verschil tussen veel en veel is namelijk weinig. Ik vraag me serieus af waarom De Ligt überhaupt met die man in zee gegaan is. Hij had toch Barry Hulshof?

• Outerspace

Outerspace

P.O. Box schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:55:
[...]

ach ja, de deal van De Ligt schijnt stil te liggen omdat het hangt op de fee van Raiola die zo'n 20% wil ipv de gangbare 5 a 10%.... waarop gebaseerd? de makkelijkste deal sinds jaren lijkt me. Barca wil De Ligt, De Ligt wil Barca. Ajax en Barca zijn akkoord. Handtekening bij het kruisje en klaar. Of De Ligt nou 10.000 per dag verdiend of 11.000 per dag daar zal die gekke pizzabakker toch echt weinig significante bijdrage aan hebben lijkt me. Het verschil tussen veel en veel is namelijk weinig. Ik vraag me serieus af waarom De Ligt überhaupt met die man in zee gegaan is. Hij had toch Barry Hulshof?
Raiola sluit alleen de deal, Hulshoff is de man voor de Ligt (gelezen, internet... dus betrouwbaar??).

• Ankona
P.O. Box schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:55:
[...]

Blijkbaar heeft De Ligt een wurgcontract getekend en kan niemand om die pizzabakker heen. Tja, dan is het makkelijk geld vragen. Wat kan het hem schelen dat Ajax maar de helft krijgt van wat Barca betaalt. Die Catalanen betalen wel.

alles kan off-topic

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Outerspace schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:59:
[...]

Raiola sluit alleen de deal, Hulshoff is de man voor de Ligt (gelezen, internet... dus betrouwbaar??).
deze deal kan ik ook wel sluiten. Sterker nog, dat lukt mijn nichtje van 6 nog. En dan 14 miljoen willen vangen :'(

wat bedoel je met dat tussen haakjes?

Verwijderd

GrooV schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:37:
Zeg ook niet dat het makkelijk gaat worden maar het houdt de spanning er wel in, en een supporter mag blijven hopen toch? :)

Beide ploegen punten verspelen zou wat zijn
In navolging van de halve finales in de CL zou het fraaiste scenario natuurlijk zijn dat zeg Ajax verliest van Utrecht en PSV wint van AZ waarna tallozen over elkaar heen gaan buitelen op de diverse forums en in de sociale media. Om een paar dagen later weer ingehaald te worden door een verlies van PSV en een winst van Ajax.🤔

• Superkiwi
  • Nu online
Nou laten we dat maar niet doen RepeP :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zonder eerlijkheid vaart niemand wel aldus het onderzoek :):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/E7jQZAF4Duytpylx17KLsuH5/full.jpg

• ph4ge
Typhone schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:11:

[Afbeelding]
Volgens mij zegt het niets over alle foute/tegenstrijdige beslissingen van de VAR, en dat zijn er heel wat geweest.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ph4ge schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:19:
[...]

Volgens mij zegt het niets over alle foute/tegenstrijdige beslissingen van de VAR, en dat zijn er heel wat geweest.
In de ogen van ons of objectief gezien?

• Superkiwi
  • Nu online

[Afbeelding]
Die westrijd tegen VVV kan ik me nog wel herinneren ja, daar was ik maar wat blij dat de VAR er was.
Doelpunt VVV terecht afgekeurd en later een terechte penalty voor ons via de VAR toegezegd.

• ph4ge
Typhone schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:24:
[...]

In de ogen van ons of objectief gezien?
Geen van beide. Er staat niets in dit bericht over of de besluiten van de VAR terecht waren.

• Napo
  • Niet online

[Afbeelding]
Het gehele artikel is op NOS.nl te vinden

• ph4ge
Napo schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:27:
[...]

Het gehele artikel is op NOS.nl te vinden
Onderaan staat dat de VAR 3 op de 10 keer "minder gelukkig" was. Dat is vrij veel, jammer dat ze niks over de invloed van die momenten zeggen.

• Napo
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:33:
[...]

Onderaan staat dat de VAR 3 op de 10 keer "minder gelukkig" was. Dat is vrij veel, jammer dat ze niks over de invloed van die momenten zeggen.
Dat is wel een subselectie van een selectie van een selectie :+
De VAR blijkt het afgelopen seizoen zo'n 4000 spelmomenten te hebben beoordeeld. Ongeveer zeventig van de ruim honderd ingrepen worden door de scheidsrechterscommissie van de KNVB als terecht gezien. De overige dertig werden achteraf als minder gelukkig beoordeeld.
~4000 momenten met 108 ingrepen. Daarbij kan je de vraag stellen of dat er niet meer hadden moeten zijn (niet gestaafd op gevoel noch op specifieke momenten). Dat er vervolgens van die subselectie ook nog eens 30 minder gelukkig uitpakte is inderdaad vrij veel.

Ik denk niet dat er ook maar iemand is die geen ruimte voor verbetering ziet in de huidige uitvoering van de VAR.

• Martinusz
dvdkiwi schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:25:
[...]

Die westrijd tegen VVV kan ik me nog wel herinneren ja, daar was ik maar wat blij dat de VAR er was.
Doelpunt VVV terecht afgekeurd en later een terechte penalty voor ons via de VAR toegezegd.
En de gemiste rode kaart voor vvv :)

• Superkiwi
  • Nu online
Wat mij betreft houden ze de invloed van de VAR momenten binnenskamers.
Als in de toekomst blijkt dat een club kampioen is geworden door een of meerdere foute beslissing(en) van de VAR dan wordt het helemaal een feest met verwijten die over en weer gaan vliegen.

Toen er nog geen VAR was werd er altijd gezegd dat fouten maken menselijk is en dat de scheids nu eenmaal niet alles kan zien, zeker niet in een split seconde. Ook toen zijn clubs weleens (on)terecht bevoor- of benadeeld.
Nu met de VAR worden er uiteraard nog steeds fouten gemaakt maar als je het vergelijkt met het pre-VAR tijdperk zijn we zeker de goede kant op gegaan en worden de meeste scheidsrechterlijke dwalingen prima hersteld. Ik ga er vanuit dat de VAR en scheids naar eer en geweten handelen en altijd in hun ogen de juiste beslissing nemen maar het blijven mensen, laten we dat niet vergeten.

Wat niet wil zeggen dat ik volledig achter de huidige VAR implementatie sta. Wat mij betreft gaat deze vaker ingrijpen in het geval van gele of rode kaarten. Die kunnen vaak net zoveel impact hebben op een wedstrijd als een wel of niet toegekend doelpunt, ook in vervolgwedstrijden.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 11-05-2019 10:49 ]

• Gonadan

Gonadan

Wanneer de VAR ingreep was het dus twee keer zo vaak terecht dan dat het de verkeerde beslissing was.
Had de VAR niet ingegrepen dan had de scheidsrechter dus twee keer zo vaak fout als goed gezeten.
Dat is toch alleen maar als iets positiefs uit te leggen? :?
Het percentage mag nog wel omhoog, dat is nóg beter, maar het wordt er wel degelijk eerlijker van

Nadeel is wel dat ik nooit meer echt blij ben als ze scoren, in m'n achterhoofd zit dan altijd nog een mogelijke ingreep van de VAR die je moet afwachten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• vuurtjih
  • Laatst online: 30-11 16:54
Gonadan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:03:

Nadeel is wel dat ik nooit meer echt blij ben als ze scoren, in m'n achterhoofd zit dan altijd nog een mogelijke ingreep van de VAR die je moet afwachten.
Al helemaal als je in het stadion zit, je hebt dan werkelijk geen idee waar ze überhaupt naar kijken. Daar mag nog wel iets op gevonden worden.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• toolkist
  • Niet online
vuurtjih schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:15:
[...]

Al helemaal als je in het stadion zit, je hebt dan werkelijk geen idee waar ze überhaupt naar kijken. Daar mag nog wel iets op gevonden worden.
Zo moeilijk is dat niet te realiseren lijkt me. Elk stadion heeft een groot scherm en een omroep installatie.
Geef de VAR een "soundboard"achtig iets (met knopjes mogelijk buitenspel, mogelijke penalty, mogelijke rode kaart, etc) en gooi de herhalingen die we op TV zien op het scherm. Van mij zou zelfs de communicatie tussen scheids en VAR over de omroep installatie gegooid mogen worden.
Geeft zowel publiek als de trainers zelf een stuk meer duidelijkheid (en acceptatie?) omtrent de gemaakte beslissingen.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:31:
Zo moeilijk is dat niet te realiseren lijkt me. Elk stadion heeft een groot scherm en een omroep installatie.
Dat betwijfel ik.
en gooi de herhalingen die we op TV zien op het scherm.
Hell no. Dan gaat dat volk in het stadion al lopen muiten over de interpretatie en beslissing.

Gewoon een toeter dat ze snel bier kunnen halen en klaar. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• vuurtjih
  • Laatst online: 30-11 16:54
Bij ons (Heracles) laten ze alleen herhalingen zien van kansen van ons, want alle twijfelgevallen durven ze niet aan :+

Maar ik dacht niet dat elk stadion een scherm heeft waar dat überhaupt kan, in 't Polman kan het ook nog maar een jaar of 2.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ph4ge schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:33:
[...]

Ik denk dat dat onder andere vaak te wijten is aan de 'slo-mo'-beelden, waarbij bijvoorbeeld de snelheid van de actie niet goed achteraf mee werd genomen in de beoordeling, of juist een te zware straf werd opgelegd terwijl iemand niet werd geraakt, of er in de verste verte geen opzet in het spel kan zijn geweest.

In sommige gevallen misschien ook net te weinig acht geslagen op andere camerastandpunten, waardoor een 'near miss' werd geconstateerd, waar iemand onder een andere hoek bekeken toch werd geraakt, of juist andersom.

Jammer dat er (nog) geen 100% waterdichte VAR is, maar dan heb je een veelvoud van het aantal camera's nodig.

Het is en blijft een verbetering t.o.v. voor de VAR.

Het enige is dat je nu keiharde fouten gemaakt kunt zien worden (meet VAR), waar voorheen geen beeld van beschikbaar was.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Superkiwi
  • Nu online
Ook heb je nu dat er vooral in de kleinere stadions minder camera's aanwezig zijn, wat het beoordelen van oa buitenspel erg lastig maakt. Dat maakt dat in de grote stadions vaak 100% uitsluitsel gegeven kan worden waar het in de kleinere stadions wat meer giswerk is.
Hetzelfde met bepaalde overtredingen of Schwalbes die er vanuit een andere hoek opeens heel anders uitzien.

• Baseman77
  • Laatst online: 29-11 12:53

Baseman77

We move

Typhone schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 19:55:
Lisandro Martinez naar Ajax aldus heel wat media.
Dit schijnt een prima speler te zijn, opbouwend en qua inzicht heel sterk en heeft vooral in de pure mandekking nog stappen te maken. Hij zal wat meer kosten dan de aangegeven 7 miljoen, maar een sterke aankoop van Ajax. Helaas :D

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Baseman77 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:00:
[...]

Dit schijnt een prima speler te zijn, opbouwend en qua inzicht heel sterk en heeft vooral in de pure mandekking nog stappen te maken. Hij zal wat meer kosten dan de aangegeven 7 miljoen, maar een sterke aankoop van Ajax. Helaas :D
De cynische ik zegt: zeiden ze dat van Magallan niet ook? :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:03:
Wanneer de VAR ingreep was het dus twee keer zo vaak terecht dan dat het de verkeerde beslissing was.
Had de VAR niet ingegrepen dan had de scheidsrechter dus twee keer zo vaak fout als goed gezeten.
Dat is toch alleen maar als iets positiefs uit te leggen? :?
Het percentage mag nog wel omhoog, dat is nóg beter, maar het wordt er wel degelijk eerlijker van

Haha, bij Ajax was er afgelopen woensdag een paar seconden hoop... alle goals hadden een VAR check volgens mij. ;(

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:03:
Nee, die was juist qua mandekking sterk en moet opbouwend nog leren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:03:
[...]

Magallan heeft nog geen fatsoenlijke kans gehad, dus daar is nog heel weinig over te zeggen.
Enneh, Neres was in z'n 1e halve seizoen nou ook niet bepaald briljant. Daar hadden toen ook genoeg mensen hun twijfels over.

• Superkiwi
  • Nu online
Deze al voorbij gekomen hier?
Kippenvel ;(

• Martinusz
[...]

“Men” zegt dat hij de betere versie is van Nico, we zullen het wel zien :) eerst de handtekening maar zetten.

• toolkist
  • Niet online
PvdA-topman Lodewijk Asscher start petitie om Hakim Ziyech bij Ajax te houden
En weer iemand die van het Ajax "succes" probeert te profiteren...

• Superkiwi
  • Nu online
Je moet wat als je eigen cluppie (lees: PVDA) niks meer presteert :P

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:18:
Je moet wat als je eigen cluppie (lees: PVDA) niks meer presteert :P
De meeste personen gaan dan zagen tegen de club die wel presteert.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Verwijderd

[...]

Raarste aankoop van Ajax vond ik toch wel Atoube onder Jol. Die zal niet snel overtroffen worden vermoed ik.

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:42:
[...]

Raarste aankoop van Ajax vond ik toch wel Atoube onder Jol. Die zal niet snel overtroffen worden vermoed ik.
Ik ken er toch helaas wel meer... Wat dacht je van Gabrich :X :D Of Zimling... man man man. Orejuela heeft er ook niet veel van gebakken.

Ik ben blij dat Overmars het wel een beetje goed doet. Al zie ik bijv de kansen van Perr Schuurs weer somber in.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:42:
[...]

Vergelijkbaar geval als Labyad en Ten Hag ;)
In beide gevallen iemand die de trainer al van een andere club kent en graag mee wil nemen.

• Deadsy
toolkist schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:36:
[...]

Ik denk dat een Coutinho Barca prima verder zou kunnen helpen, als Barca niet nog steeds volledig rondom Messi zou draaien. Idem bij Real, daar heeft iedereen te lang puur in dienst van CR gespeeld. Tuurlijk, die 2 presteerden er ook naar, maar als ze er dan (straks) ineens niet meer zijn is het maar afwachten of 1 van de anderen dan ineens wel opstaat.
Klopt, maar dat weet je wanneer je de spelers haalt.
Dat een Coutinho alleen draait wanneer het team in dienst van hem speelt in plaats van andersom.

Als Coutinho iets verder naar achteren zou spelen in plaats van zo ver naar voren dan zou hij beter draaien.

@toolkist
Jol doet bij zijn clubs vaak aankopen die dezelfde zaakwaarnemer hebben als hem. En vaak zijn het matige spelers die niets toevoegen.
Mido had hij toch ook gehaald, of niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 11-05-2019 16:30 ]

Pagina: 1 ... 80 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.