Echt he, LAAG in het midden ... waar sowieso meestal de benen nog bungelen 
#b*strds
#b*strds
[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 09-05-2019 23:47 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 09-05-2019 23:47 ]
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Bij de spelers die gemist hebben had ik echt al het gevoel bij de aanloop.Sempy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:47:
die aanloop ook, doe eens normaal.
dit dus, je kan bijna bij de aanloop al zien of hij er in gaat of niet.Sempy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:47:
die aanloop ook, doe eens normaal.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 09-05-2019 23:51 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Nevermind, ik ben met iemand anders in de warrikoos schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:10:
[...]
Je moet maar, zoals hier het geval is, Feyenoord fan zijn (...)
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2019 12:26 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Er zijn wel meer fans die het vaker over de andere club hebben.dvdkiwi schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 00:59:
[...]
Huh, ben jij nu opeens Feyenoord fan? Ik hoor je echt alleen maar over Utrecht?
Het zou wel een hoop verklaren trouwens
Klopt, maar tot nu toe is alleen De Jong officieel vertrokken volgend jaar.. Misschien dat ze De Ligt ook nog langer kunnen laten blijven door hem een flinke salarisverhoging te geven, het geld is er nu.. Anders hopen op goede vervanging of nieuw talent uit de jeugd..Deadsy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 18:54:
[...]
De categorie De Jong en de Ligt ga je niet zo snel meer krijgen.
Hoop wel dat ze deze zomer eindelijk de beslissing nemen om Schone volgend jaar op de bank te zetten en een jonge speler in de basis.
En beide clubs in de UEFA League finale krijgen per club maar 6000 tickets voor hun supporters in een stadion van bijna 70.000 wat al een logistieke nachtmerrie is; in Azer-f**-beijan.....Kaap schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:17:
Beide finales Engelse clubs, ook wel opmerkelijk
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 10-05-2019 07:51 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
alles kan off-topic
Tja, het heeft niet veel gescheeld of 3 van de 4 stonden niet in de finale. Maar dat geld regeert is natuurlijk al veel langer aan de gang.Ankona schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:04:
4 Engelse clubs in de finales is misschien wel een zege voor het voetbal. Hoeveel duidelijker wil je het hebben dat het grote geld de sport verstoort. Nu hopen dat Ali El Zandbak en de Chinezen alleen nog maar oog hebben voor de Engelse clubs en de FIFA en UEFA maatregelen gaan nemen om de sport weer meer internationaal te maken.
Life is what happens while you're busy making other plans
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tja, in de Eredivisie zijn het ook bijna altijd dezelfde rijke clubs die bovenaan staan, hoor je nooit iemand over. Ik denk dat er genoeg geld buiten Engeland is maar dat die clubs echt wat fout hebben gedaan het afgelopen jaar (niet doorselecteren cq verjongen, spelers voor veel te veel geld kopen op basis van reputatie/status).Ankona schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:04:
4 Engelse clubs in de finales is misschien wel een zege voor het voetbal. Hoeveel duidelijker wil je het hebben dat het grote geld de sport verstoort. Nu hopen dat Ali El Zandbak en de Chinezen alleen nog maar oog hebben voor de Engelse clubs en de FIFA en UEFA maatregelen gaan nemen om de sport weer meer internationaal te maken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat zal lukken toch, ze kunnen daar ook een F1 doen.Gunner schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:51:
[...]
En beide clubs in de UEFA League finale krijgen per club maar 6000 tickets voor hun supporters in een stadion van bijna 70.000 wat al een logistieke nachtmerrie is; in Azer-f**-beijan.....
It's all about the money voor de UEFA dus.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar dat is op zich logisch gevolg van een competitie toch, in elke competitie zullen een aantal clubs bovenaan staan omdat ze het meeste geld hebben, beste opleiding, geografische ligging etc. etc. etc.ph4ge schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:27:
[...]
Tja, in de Eredivisie zijn het ook bijna altijd dezelfde rijke clubs die bovenaan staan, hoor je nooit iemand over. Ik denk dat er genoeg geld buiten Engeland is maar dat die clubs echt wat fout hebben gedaan het afgelopen jaar (niet doorselecteren cq verjongen, spelers voor veel te veel geld kopen op basis van reputatie/status).
Meestal doen de Engelse clubs het juist slecht in Europa, ik zou dit echt als een incident beschouwen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
alles kan off-topic
Ja, ze kunnen daar een F1 doen. Maar het gaat me meer, zoals je zelf ook zegt, fans van twee clubs uit Londen die naar Azerbeijan moeten voor een finale, ik weet niet hoeveel kilometer zonder directe vluchten, moeten reizen.Bossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:03:
[...]
Dat zal lukken toch, ze kunnen daar ook een F1 doen.
Maarre, in dit soort gevallen moet je simpelweg voor de supporters kiezen en bijvoorbeeld de finale verplaatsen naar Wembley en 2/3 kaarten naar de clubs, maar zo zal het niet gaan.
Gunner schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:51:
[...]
En beide clubs in de UEFA League finale krijgen per club maar 6000 tickets voor hun supporters in een stadion van bijna 70.000 wat al een logistieke nachtmerrie is; in Azer-f**-beijan.....
It's all about the money voor de UEFA dus.

Net zoals met de Formule 1 gewoon een actie van de premier van Azerbeidzjan om het land op de kaart te zetten. niets meer, niets minder. Honderden goede stadions in west-europa maar nee de UEFA wil het daar doen en fans onnodig laten reizen.Vlassie1980 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:19:
Ik snap niet dat de UEFA er nog voor kiest om een finale af te werken in een stadion met atletiekbaan eromheen. Dit stadion is wel hyper modern en is gebruikt voor de European Games maar ga er dan vervolgens geen voetbalfinales in houden.
Tijdens Euro 2020 worden hier ook wedstrijden gespeeld, zul je zien dat als we ons weten te plaatsen we daarheen moeten
Ik kan me alleen herinneren dat ze volgens mij Atletico Madrid hebben gesponsord;Bossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:29:
[...]
Ze zijn toch ook (shirt)sponsor van een aantal clubs?
Van 2012/13 was Azerbeidzjan: Land of Fire hoofdsponsor en dit tot en met het seizoen 2014/15.
[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 10-05-2019 09:30 ]
Ze zijn toch ook (shirt)sponsor van een aantal clubs?Gunner schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:21:
[...]
Net zoals met de Formule 1 gewoon een actie van de premier van azerbeijan om het land op de kaart te zetten. niets meer, niets minder.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 10-05-2019 09:50 ]
16 jaar een seizoenkaart van Feyenoord en sinds het bestaan van clubkaarts er één van ADO! Dat zijn mijn enige 2 clubs. Betreft Utrecht, Utrecht is een mooie club met leuke supporters en een super sfeervol stadion maar meer heb ik er niet mee hoor.dvdkiwi schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 00:59:
[...]
Huh, ben jij nu opeens Feyenoord fan? Ik hoor je echt alleen maar over Utrecht?
Het zou wel een hoop verklaren trouwens
Simpele oplossing: spreek af om voorafgaand een wedstrijd te spelen ergens in Engeland. Die uitslag noteer je.PWM schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:33:
Probleem met Azerbaijan is vooral dat het vanuit West-Europa zo'n 12 uur reizen is, met de juiste overstap. Er zullen wel wat rechtstreekse charters gaan voor die pot, maar veelal zullen fans tussen de 12 en 18 uur moeten reizen met lijnvluchten.
Dat is evenveel tijd als Mexico of slechtste geval het zuidelijkste puntje van Argentinië
alles kan off-topic
Dat er toevallig twee clubs uit Londen komen voor de finale doet weinig af aan de locatie en je kan in elk geval bijna wel de vraag stellen waarom ze het op locatie X spelen.dutchgio schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:49:
De grootste onzin natuurlijk. Alles voor het geld.
2 Londense clubs, en die laat je dan 12 uur vliegen.
Doe dat gewoon in Wembley. Groot stadion en op locatie voor de fans.
Omdat hij aanpassingen wilde doen die in zijn ogen - en wellicht in conclaaf met de assistenten - het beste zou aanpakken voor de specifieke situatie?snmght schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:27:
Heeft Erik ten Hag al uitgelegd waarom hij Huntelaar niet gebracht heeft?
Dan is natuurlijk de vraag wat voor reistijd wel acceptabel zou zijn en of je op basis daarvan landen moet uitsluiten van het hosten van een finale.dutchgio schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:18:
Uiteraard is dat inderdaad al op voorhand bekend, maar nu is het geen voetbalwedstrijd meer maar een commercieel feestje voor de FIFA.
6000 fans per club en 12 uur vliegen.
Het is zo opmerkelijk dat het 10 seconden gescheeld had en dan had maar 1 Engelse club in de CL finale gestaan... Leuk dit soort scoreboard journalistiek, maar dat Barca nu in de halve finale is uitgeschakeld zegt ook niet alles over de kracht van het Engelse voetbal. Ik zie dit meer als een tussen jaar.Kaap schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:17:
Beide finales Engelse clubs, ook wel opmerkelijk
Verwijderd
Het is voor het eerst dat er 4 clubs uit hetzelfde land in de finales staan. Toch redelijk uniekQu3st schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:18:
[...]
Paar jaar geleden waren het bijna alleen maar Spaanse clubs, in 2014. Zo raar vind ik het allemaal niet, al is dat voor in de Champions League finale net iets gekker dan in de Europa League.
IFTFY...tweaker2010 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:57:
[...]
Het is zo opmerkelijk dat het 10 seconden gescheeld had en dan had maar 1 Engelse club in de CL finale gestaan... Leuk dit soort scoreboard journalistiek, maar dat Barca nu in de halve finale is uitgeschakeld zegt ook niet alles over de kracht van het Engelse voetbal. Ik zie dit meer als een tussen jaar.
Real Madrid wat 4x 3x op rij de CL pakt is iedereen kennelijk al weer vergeten...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Tot niet zo heel lang geleden (of ben ik al zo oud) had je drie cups met in elke cup een afgevaardigde per land. (alleen aan de europcup 3 / uefa cup mochten er een paar meer meedoen)Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:04:
[...]
Het is voor het eerst dat er 4 clubs uit hetzelfde land in de finales staan. Toch redelijk uniek
alles kan off-topic
(ff in een quote om de post niet te lang te maken)
Year CL EL Cup Winner All 3 CL-EL 1971–72 Netherlands England Scotland 0 0 1972–73 Netherlands England Italy 0 0 1973–74 West Germany Netherlands East Germany 0 0 1974–75 West Germany West Germany Soviet Union 0 1 1975–76 West Germany England Belgium 0 0 1976–77 England Italy West Germany 0 0 1977–78 England Netherlands Belgium 0 0 1978–79 England West Germany Spain 0 0 1979–80 England West Germany Spain 0 0 1980–81 England England Soviet Union 0 1 1981–82 England Sweden Spain 0 0 1982–83 West Germany Belgium Scotland 0 0 1983–84 England England Italy 0 1 1984–85 Italy Spain England 0 0 1985–86 Romania Spain Soviet Union 0 0 1986–87 Portugal Sweden Netherlands 0 0 1987–88 Netherlands West Germany Belgium 0 0 1988–89 Italy Italy Spain 0 1 1989–90 Italy Italy Italy 1 1 1990–91 Yugoslavia Italy England 0 0 1991–92 Spain Netherlands Germany 0 0 1992–93 France Italy Italy 0 0 1993–94 Italy Italy England 0 1 1994–95 Netherlands Italy Spain 0 0 1995–96 Italy Germany France 0 0 1996–97 Germany Germany Spain 0 1 1997–98 Spain Italy England 0 0 1998–99 England Italy Italy 0 0 1999–2000 Spain Turkey 0 2000–01 Germany England 0 2001–02 Spain Netherlands 0 2002–03 Italy Portugal 0 2003–04 Portugal Spain 0 2004–05 England Russia 0 2005–06 Spain Spain 1 2006–07 Italy Spain 0 2007–08 England Russia 0 2008–09 Spain Ukraine 0 2009–10 Italy Spain 0 2010–11 Spain Portugal 0 2011–12 England Spain 0 2012–13 Germany England 0 2013–14 Spain Spain 1 2014–15 Spain Spain 1 2015–16 Spain Spain 1 2016–17 Spain England 0 2017–18 Spain Spain 1
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door GrooV op 10-05-2019 14:38 ]
Die opzet is welhaast een aanzet tot een Europese competitie. Dat is mediatechnisch (en dus financieel) natuurlijk superaantrekkelijk. Voor de spelers en supporters lijkt het me een stuk minder. Spelers krijgen de ellende van MLS dat je om de week een "wereldreis" moet afleggen voor de wedstrijd. Voor supporters - die naar het stadion gaan - wordt het imho minder sfeervol omdat er amper uitsupporters zullen meegaan. De TV-kijker staat al een tijdje best wel centraal in het voetbal.Sempy schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:04:
Die opzet krijgen we (helaas) nooit meer terug. De grote clubs willen nu zelfs naar een systeem waarbij er voor de CL 4 poules van 8 clubs komen en de eerste zes van iedere poule zijn dan gelijk geplaatst voor het volgende seizoen. Dus een vaste elite van 24 clubs en de rest van Europa mag om de 8 restplekken vechten.
https://www.vi.nl/nieuws/...slachtoffer-cl-hervorming
Regeren is vooruitschuiven
Ik bedoelde alleen maar te zeggen van, 4 clubs uit hetzelfde land in de finales, das best bijzonder/opmerkelijk/toevallig. Meer niet hoor.tweaker2010 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:57:
[...]
Het is zo opmerkelijk dat het 10 seconden gescheeld had en dan had maar 1 Engelse club in de CL finale gestaan...
Leuk dit soort scoreboard journalistiek, maar dat Barca nu in de halve finale is uitgeschakeld zegt ook niet alles over de kracht van het Engelse voetbal. Ik zie dit meer als een tussen jaar.
Real Madrid wat 4x op rij de CL pakt is iedereen kennelijk al weer vergeten...
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 10-05-2019 20:12 . Reden: Moet dat nou steeds, die vervelende sneren? ]
Als Koeman gaat dan zegt dat veel over hem, zal dan zeker zeggen: deze trein komt maar 1x voorbij.Sjah schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 17:43:
Lees dat Barca Hag en Koeman als trainer begeert, een van die twee. Doe maar Hag dan, Koeman is veel te belangrijk voor het prille Oranje, wat over 3 jaar de (WK)finale weer es gaat halen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Want dat een handvol geldsmijters uit Spanje, Italië of Duitsland in de finale hebben gestaan de afgelopen jaren was nog geen hint?Ankona schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:04:
4 Engelse clubs in de finales is misschien wel een zege voor het voetbal. Hoeveel duidelijker wil je het hebben dat het grote geld de sport verstoort.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Behalve dan PSG en CityGonadan schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 18:32:
[...]
Want dat een handvol geldsmijters uit Spanje, Italië of Duitsland in de finale hebben gestaan de afgelopen jaren was nog geen hint?
[ Voor 44% gewijzigd door Typhone op 10-05-2019 19:55 ]
Dat beide teams in de finale van de Europa League ook Engelse teams zijn heeft er ook wel iets mee te makentweaker2010 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 17:40:
Nu er 2 Engelse teams in de finale staan, roept men: Oh, wat is Engeland toch weer dominant.
Neh, de Spaanse clubs (dan vooral Real en Barca) zijn net als Bayern te laat met door selecteren en hebben de afgelopen jaren veel uitgegeven aan spelers die de ploeg niet naar het volgende niveau tillen.tweaker2010 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 20:20:
Dat Chelsea strafschoppen nodig had om door te gaan zegt ook veel. Het ging zeer moeizaam en verre van overtuigend. Feit is wel dat de Spaanse teams dit jaar Europees teleurstellen, maar of dat nu door het hoge niveau van de Engelse teams komt?
Ik denk dat een Coutinho Barca prima verder zou kunnen helpen, als Barca niet nog steeds volledig rondom Messi zou draaien. Idem bij Real, daar heeft iedereen te lang puur in dienst van CR gespeeld. Tuurlijk, die 2 presteerden er ook naar, maar als ze er dan (straks) ineens niet meer zijn is het maar afwachten of 1 van de anderen dan ineens wel opstaat.Deadsy schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 21:47:
[...]
Neh, de Spaanse clubs (dan vooral Real en Barca) zijn net als Bayern te laat met door selecteren en hebben de afgelopen jaren veel uitgegeven aan spelers die de ploeg niet naar het volgende niveau tillen.
Ik denk dat hij rustig bij Raiola blijft. Die man zal weliswaar de deals niet sluiten in die drie maanden, maar dat wil niet zeggen dat er geen gesprekken kunnen plaatsvinden. Daarnaast zal hij een deal voor de Ligt vast wel binnen 2 weken kunnen sluiten gezien zijn optredens afgelopen seizoen + CL.Exocet schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:46:
Zou de Ligt nu blijven of een andere zaakwaarnemer zoeken?
FIFA legt zaakwaarnemer Raiola wereldwijde schorsing op - https://nos.nl/l/2284050
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
ach ja, de deal van De Ligt schijnt stil te liggen omdat het hangt op de fee van Raiola die zo'n 20% wil ipv de gangbare 5 a 10%.... waarop gebaseerd? de makkelijkste deal sinds jaren lijkt me. Barca wil De Ligt, De Ligt wil Barca. Ajax en Barca zijn akkoord. Handtekening bij het kruisje en klaar. Of De Ligt nou 10.000 per dag verdiend of 11.000 per dag daar zal die gekke pizzabakker toch echt weinig significante bijdrage aan hebben lijkt me. Het verschil tussen veel en veel is namelijk weinig. Ik vraag me serieus af waarom De Ligt überhaupt met die man in zee gegaan is. Hij had toch Barry Hulshof?Outerspace schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:49:
[...]
Ik denk dat hij rustig bij Raiola blijft. Die man zal weliswaar de deals niet sluiten in die drie maanden, maar dat wil niet zeggen dat er geen gesprekken kunnen plaatsvinden. Daarnaast zal hij een deal voor de Ligt vast wel binnen 2 weken kunnen sluiten gezien zijn optredens afgelopen seizoen + CL.
Raiola sluit alleen de deal, Hulshoff is de man voor de Ligt (gelezen, internet... dus betrouwbaar??).P.O. Box schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:55:
[...]
ach ja, de deal van De Ligt schijnt stil te liggen omdat het hangt op de fee van Raiola die zo'n 20% wil ipv de gangbare 5 a 10%.... waarop gebaseerd? de makkelijkste deal sinds jaren lijkt me. Barca wil De Ligt, De Ligt wil Barca. Ajax en Barca zijn akkoord. Handtekening bij het kruisje en klaar. Of De Ligt nou 10.000 per dag verdiend of 11.000 per dag daar zal die gekke pizzabakker toch echt weinig significante bijdrage aan hebben lijkt me. Het verschil tussen veel en veel is namelijk weinig. Ik vraag me serieus af waarom De Ligt überhaupt met die man in zee gegaan is. Hij had toch Barry Hulshof?
Blijkbaar heeft De Ligt een wurgcontract getekend en kan niemand om die pizzabakker heen. Tja, dan is het makkelijk geld vragen. Wat kan het hem schelen dat Ajax maar de helft krijgt van wat Barca betaalt. Die Catalanen betalen wel.P.O. Box schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:55:
[...]
ach ja, de deal van De Ligt schijnt stil te liggen omdat het hangt op de fee van Raiola die zo'n 20% wil ipv de gangbare 5 a 10%.... waarop gebaseerd? de makkelijkste deal sinds jaren lijkt me. Barca wil De Ligt, De Ligt wil Barca. Ajax en Barca zijn akkoord. Handtekening bij het kruisje en klaar. Of De Ligt nou 10.000 per dag verdiend of 11.000 per dag daar zal die gekke pizzabakker toch echt weinig significante bijdrage aan hebben lijkt me. Het verschil tussen veel en veel is namelijk weinig. Ik vraag me serieus af waarom De Ligt überhaupt met die man in zee gegaan is. Hij had toch Barry Hulshof?
alles kan off-topic
deze deal kan ik ook wel sluiten. Sterker nog, dat lukt mijn nichtje van 6 nog. En dan 14 miljoen willen vangenOuterspace schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:59:
[...]
Raiola sluit alleen de deal, Hulshoff is de man voor de Ligt (gelezen, internet... dus betrouwbaar??).
Verwijderd
In navolging van de halve finales in de CL zou het fraaiste scenario natuurlijk zijn dat zeg Ajax verliest van Utrecht en PSV wint van AZ waarna tallozen over elkaar heen gaan buitelen op de diverse forums en in de sociale media. Om een paar dagen later weer ingehaald te worden door een verlies van PSV en een winst van Ajax.🤔GrooV schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:37:
Zeg ook niet dat het makkelijk gaat worden maar het houdt de spanning er wel in, en een supporter mag blijven hopen toch?
Beide ploegen punten verspelen zou wat zijn
Volgens mij zegt het niets over alle foute/tegenstrijdige beslissingen van de VAR, en dat zijn er heel wat geweest.Typhone schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:11:
Zonder eerlijkheid vaart niemand wel aldus het onderzoek :):
[Afbeelding]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
In de ogen van ons of objectief gezien?ph4ge schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:19:
[...]
Volgens mij zegt het niets over alle foute/tegenstrijdige beslissingen van de VAR, en dat zijn er heel wat geweest.
Die westrijd tegen VVV kan ik me nog wel herinneren ja, daar was ik maar wat blij dat de VAR er was.Typhone schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:11:
[Afbeelding]
Geen van beide. Er staat niets in dit bericht over of de besluiten van de VAR terecht waren.
Het gehele artikel is op NOS.nl te vindenTyphone schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:11:
[Afbeelding]
Onderaan staat dat de VAR 3 op de 10 keer "minder gelukkig" was. Dat is vrij veel, jammer dat ze niks over de invloed van die momenten zeggen.
Dat is wel een subselectie van een selectie van een selectieph4ge schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:33:
[...]
Onderaan staat dat de VAR 3 op de 10 keer "minder gelukkig" was. Dat is vrij veel, jammer dat ze niks over de invloed van die momenten zeggen.
~4000 momenten met 108 ingrepen. Daarbij kan je de vraag stellen of dat er niet meer hadden moeten zijn (niet gestaafd op gevoel noch op specifieke momenten). Dat er vervolgens van die subselectie ook nog eens 30 minder gelukkig uitpakte is inderdaad vrij veel.De VAR blijkt het afgelopen seizoen zo'n 4000 spelmomenten te hebben beoordeeld. Ongeveer zeventig van de ruim honderd ingrepen worden door de scheidsrechterscommissie van de KNVB als terecht gezien. De overige dertig werden achteraf als minder gelukkig beoordeeld.
En de gemiste rode kaart voor vvvdvdkiwi schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:25:
[...]
Die westrijd tegen VVV kan ik me nog wel herinneren ja, daar was ik maar wat blij dat de VAR er was.
Doelpunt VVV terecht afgekeurd en later een terechte penalty voor ons via de VAR toegezegd.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 11-05-2019 10:49 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Al helemaal als je in het stadion zit, je hebt dan werkelijk geen idee waar ze überhaupt naar kijken. Daar mag nog wel iets op gevonden worden.Gonadan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:03:
Nadeel is wel dat ik nooit meer echt blij ben als ze scoren, in m'n achterhoofd zit dan altijd nog een mogelijke ingreep van de VAR die je moet afwachten.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Zo moeilijk is dat niet te realiseren lijkt me. Elk stadion heeft een groot scherm en een omroep installatie.vuurtjih schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:15:
[...]
Al helemaal als je in het stadion zit, je hebt dan werkelijk geen idee waar ze überhaupt naar kijken. Daar mag nog wel iets op gevonden worden.
Dat betwijfel ik.toolkist schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:31:
Zo moeilijk is dat niet te realiseren lijkt me. Elk stadion heeft een groot scherm en een omroep installatie.
Hell no. Dan gaat dat volk in het stadion al lopen muiten over de interpretatie en beslissing.en gooi de herhalingen die we op TV zien op het scherm.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ik denk dat dat onder andere vaak te wijten is aan de 'slo-mo'-beelden, waarbij bijvoorbeeld de snelheid van de actie niet goed achteraf mee werd genomen in de beoordeling, of juist een te zware straf werd opgelegd terwijl iemand niet werd geraakt, of er in de verste verte geen opzet in het spel kan zijn geweest.ph4ge schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:33:
[...]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit schijnt een prima speler te zijn, opbouwend en qua inzicht heel sterk en heeft vooral in de pure mandekking nog stappen te maken. Hij zal wat meer kosten dan de aangegeven 7 miljoen, maar een sterke aankoop van Ajax. HelaasTyphone schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 19:55:
Lisandro Martinez naar Ajax aldus heel wat media.
De cynische ik zegt: zeiden ze dat van Magallan niet ook?Baseman77 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:00:
[...]
Dit schijnt een prima speler te zijn, opbouwend en qua inzicht heel sterk en heeft vooral in de pure mandekking nog stappen te maken. Hij zal wat meer kosten dan de aangegeven 7 miljoen, maar een sterke aankoop van Ajax. Helaas
Haha, bij Ajax was er afgelopen woensdag een paar seconden hoop... alle goals hadden een VAR check volgens mij.Gonadan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:03:
Wanneer de VAR ingreep was het dus twee keer zo vaak terecht dan dat het de verkeerde beslissing was.
Had de VAR niet ingegrepen dan had de scheidsrechter dus twee keer zo vaak fout als goed gezeten.
Dat is toch alleen maar als iets positiefs uit te leggen?
Het percentage mag nog wel omhoog, dat is nóg beter, maar het wordt er wel degelijk eerlijker van
Nadeel is wel dat ik nooit meer echt blij ben als ze scoren, in m'n achterhoofd zit dan altijd nog een mogelijke ingreep van de VAR die je moet afwachten.
Nee, die was juist qua mandekking sterk en moet opbouwend nog leren.Typhone schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:03:
De cynische ik zegt: zeiden ze dat van Magallan niet ook?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Magallan heeft nog geen fatsoenlijke kans gehad, dus daar is nog heel weinig over te zeggen.Typhone schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:03:
[...]
De cynische ik zegt: zeiden ze dat van Magallan niet ook?
“Men” zegt dat hij de betere versie is van Nico, we zullen het wel zienBaseman77 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:00:
[...]
Dit schijnt een prima speler te zijn, opbouwend en qua inzicht heel sterk en heeft vooral in de pure mandekking nog stappen te maken. Hij zal wat meer kosten dan de aangegeven 7 miljoen, maar een sterke aankoop van Ajax. Helaas
En weer iemand die van het Ajax "succes" probeert te profiteren...PvdA-topman Lodewijk Asscher start petitie om Hakim Ziyech bij Ajax te houden
De meeste personen gaan dan zagen tegen de club die wel presteert.dvdkiwi schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:18:
Je moet wat als je eigen cluppie (lees: PVDA) niks meer presteert
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Raarste aankoop van Ajax vond ik toch wel Atoube onder Jol. Die zal niet snel overtroffen worden vermoed ik.Baseman77 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:00:
[...]
Ik ken er toch helaas wel meer... Wat dacht je van GabrichVerwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:42:
[...]
Raarste aankoop van Ajax vond ik toch wel Atoube onder Jol. Die zal niet snel overtroffen worden vermoed ik.
Vergelijkbaar geval als Labyad en Ten HagVerwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:42:
[...]
Raarste aankoop van Ajax vond ik toch wel Atoube onder Jol. Die zal niet snel overtroffen worden vermoed ik.
Klopt, maar dat weet je wanneer je de spelers haalt.toolkist schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:36:
[...]
Ik denk dat een Coutinho Barca prima verder zou kunnen helpen, als Barca niet nog steeds volledig rondom Messi zou draaien. Idem bij Real, daar heeft iedereen te lang puur in dienst van CR gespeeld. Tuurlijk, die 2 presteerden er ook naar, maar als ze er dan (straks) ineens niet meer zijn is het maar afwachten of 1 van de anderen dan ineens wel opstaat.
[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 11-05-2019 16:30 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq