Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.178 views

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:07
Ben zelf geen groot voetbal liefhebber. Maar had vanochtend nog even tijd om de samenvatting op het YouTube kanaal van Ziggo Sport te kijken. Jezus, wat is het commentaar slecht. Echt, tenenkrommend slecht. Mijn vriendin vond het zelfs tenenkrommend en die hoorde alleen het commentaar en zag de video niet eens.

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 19:37
Ach half Nederland zat er naast, de media wist van gekkigheid niet hoe positief ze moesten zijn. Met die commentator van Veronica voorop

Iedereen met een beetje realiteitszin wist dat Ajax goede papieren had maar Tottenham echt wel kan voetballen. Als je dan de return thuis speelt en Tottenham er volle bak op gaat weet je dat hun doelpunten zwaarder wegen dan jou thuis doelpunten. Dit veranderd de hele dynamiek van de wedstrijd. Tottenham had namelijk genoeg aan als het aggregate gelijk stond bij meer dan 1-1 waardoor het pas gespeeld is als het eindsignaal klinkt.

Ten Hag heeft sowieso aangetoond dat hij gekke dingen gaat doen als hij moet wijzigen in zijn basis 11.

En dan gaan lopen tijdrekken, Tottenham spelers gaan uitfluiten als ze aan de bal zijn en het slechte Nederlandse commentaar maakte wel dat ik de 2e helft meer respect voor Tottenham kreeg dan voor Ajax

Verder hoop ik dat De Ligt naar Engeland gaat, die competitie is wel heel sterk aan het worden, kijk eens hoeveel punten City en Liverpool daar halen, echt niet normaal. Tuurlijk hebben ze daar geld zat maar de competitie houdt ze daar zo scherp dat je ook geen dure miskopen kan veroorloven.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:16
Robkazoe schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:13:
Ben zelf geen groot voetbal liefhebber. Maar had vanochtend nog even tijd om de samenvatting op het YouTube kanaal van Ziggo Sport te kijken. Jezus, wat is het commentaar slecht. Echt, tenenkrommend slecht. Mijn vriendin vond het zelfs tenenkrommend en die hoorde alleen het commentaar en zag de video niet eens.
Wat verwacht jij van een commentator die live bezig is met een wedstrijd??

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

beezjeh schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:22:
[...]

Weet dat ik laaaaaaaaang geleden (eind jaren 90, early zero's) Film 1 had en Sierd af en toe als commentator had en het toen vrij irritant vond, maar gisteren kon ik er wel van genieten in het begin. Zijn game of thones vergelijking had ik wel even iets van.......wut :? en vast nog wat andere dingetjes ook, maar niets ergerlijk genoeg wat is blijven hangen.
Sterker nog, ik vond zijn enthousiasme wel aanstekelijk, maar toegegeven, lang geleden hoorde ik hem wat vaker, nu voor het eerst in jaaaaaaaaaaaren, dat speelt vast mee :P

Het laatste kwartier van de wedstrijd heb ik hem door spanning letterlijk niet meer gehoord, als je/jullie zeggen dat hij die tijd stil was geloof ik het........(bijna :+ )

10 second ninja DONE

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

D-e-n schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:02:
[...]

De Telegraaf zal wel weer naar Ten Hag wijzen maar eigenlijk kunnen we nu concluderen dat hun hoofdredacteur het zelf gejinxt heeft. Ontslaan die man ;)

Overigens bizar dat het aandeel van Ajax op de beurs nu dus zakt. Alsof die nederlaag iets zegt over de toekomst van Ajax.
Mensen die de Televaag serieus nemen :O

'Gewoon' kampioen worden en dat gaan vieren en dat er maar weer zo'n mooie CL campagne mag komen komend seizoen :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:31
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:31:
[...]

Mensen die de Televaag serieus nemen :O
Ik doe het niet maar dat zijn er toch een hele hoop, zeker op voetbalgebied. Het heeft Ajax volgens mij niet geholpen de laatste jaren. Hetzelfde geldt overigens ook voor het AD en Feyenoord.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
beezjeh schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:22:
[...]

Heb je het commentaar gehoord bij het eerste doelpunt?
Al (slecht) zingend: "De Ligt De Ligt".
Direct daarna: "De Ligt, De Ligt, Amsterdam Delight." Slechte woordgrappen, really?
Vervolg: "Nu moeteeeuh Tottenham eeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuh er 100 maken. [pauze] Toch??!?"

Als je niet kan zingen, slechte woordgrappen maakt, niet je woorden eerst kan verzinnen voordat je ze uitspreekt en niet feitelijk ben, misschien zou je eens een andere carrière moeten overwegen.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Robkazoe schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:37:
[...]

Direct daarna: "De Ligt, De Ligt, Amsterdam Delight." Slechte woordgrappen, really?
Vervolg: "Nu moeteeeuh Tottenham eeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuh er 100 maken. [pauze] Toch??!?"

Als je niet kan zingen, slechte woordgrappen maakt, niet je woorden eerst kan verzinnen voordat je ze uitspreekt en niet feitelijk ben, misschien zou je eens een andere carrière moeten overwegen.
Zo zitten er wel wat meer bijzondere zaken in. Zoals het schot van Ziyech die tegen de onderbeen kwam van een verdediger van Tottenham. Dat besproken alsof het een direct schot (dus zonder deflectie) was van Ziyech.

Zeker niets mis met een Nederlandse commentator die meer leunt richting de Nederlandse club, dat is eigenlijk vrij normaal. Het ontslaat je echter niet van het feitelijk correct willen blijven zijn. Daarnaast ben ik zelf niet het een groot voorstander van de Spaanse invloeden in het geven van commentara.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:16
[...]

Sierd de Vos is een held en ging vorig jaar overigens viral met....

YouTube: Sierd de Vos gaat helemaal los na goal Ivan Rakitic! | Tottenham - B...

Verder af en toe komt hij ook wel eens met Google zoektips etc

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

[...]

Het doet me een beetje denken aan de 'grappige' sidekicks die sommige poker kanalen hebben.
Ik kan ze gewoon niet aanhoren zo tenekrommend slecht. Van die 'Genee grapjes'. Er zou een audio kanaal moeten zijn met alleen wedstrijdgeluid. Ik heb ook wel eens wedstrijden zonder geluid gekeken, je 'ziet' het dan allemaal een stuk beter vind ik. tip :)

★ What does that mean? ★

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Echt jammer, Je zag echt dat Neres gemist werd. Dolberg liep gewoon wat rond, leek compleet ongeïnteresseerd. Dat er 2-0 uitkwam was omdat er van andere spelers vechtlust was, en Tottenham nog niet op stoom was. na rust was het zelfde liedje al in London. 2e aanvaller werd niet verdedigd, aanval met 2-3 door het midden en 2 op de flank. Jammer dat we geen 3e doelpunt maakten en de scheids wat meer 'mee' zat.
Dat block tegen De Jong had ook geel moeten zijn. Tottenham had echt het gevoel, wij kunnen meer doen voor er geel komt tov Ajax. Dat zet ook een stempel op de wedstrijd.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Zolang hij niet genomineerd is voor de Frank Snoeks bokaal zal het wel meevallen.

Moet toch best lastig zijn om goed commentaar te leveren bij een wedstrijd. Je wordt geacht door te lullen ook al weet je niet van te voren wat je moet zeggen. (Ok, Snoeks wel. Voor hem is wat er werkelijk op het veld gebeurt alleen maar storend)

alles kan off-topic

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
[...]

Dat was Sierd zeker, verschrikkelijk, een hele slechte imitatie van een Spaanse\braziliaanse\portugese voetbalcommentator. Karikatuur van zichzelf die man.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• scrappy.doo
  • Laatst online: 08:16
ph4ge schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:51:
Ja, dat snap ik ook niet, ik speelde in de 7e klasse reserve en ik was net zo goed met links als met rechts.
"net zo goed" … misschien dat je daarom in de 7e klasse reserve speelde })

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

scrappy.doo schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:53:
[...]

"net zo goed" … misschien dat je daarom in de 7e klasse reserve speelde })
Bestond er vroeger nog een lagere klasse dan de kelderklasse 6de bierdivisie ? :o :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:36

Qu3st

GrooV schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:14:

Verder hoop ik dat De Ligt naar Engeland gaat, die competitie is wel heel sterk aan het worden, kijk eens hoeveel punten City en Liverpool daar halen, echt niet normaal. Tuurlijk hebben ze daar geld zat maar de competitie houdt ze daar zo scherp dat je ook geen dure miskopen kan veroorloven.
Hoe mooi zou het zijn als ie naar Liverpool gaat, naast Van Dijk, wat een centrum :9~
En dat zou ook goed zijn voor Oranje.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Martinusz schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:51:
[...]

Dat was Sierd zeker, verschrikkelijk, een hele slechte imitatie van een Spaanse\braziliaanse\portugese voetbalcommentator. Karikatuur van zichzelf die man.
Wytse van der Goot was ook niet te pruimen, bij Veronica.

Wat een vreselijke commentator is dat... :N

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:55

Typhone

Who Dares Wins

Hackus schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:49:
Echt jammer, Je zag echt dat Neres gemist werd. Dolberg liep gewoon wat rond, leek compleet ongeïnteresseerd. Dat er 2-0 uitkwam was omdat er van andere spelers vechtlust was, en Tottenham nog niet op stoom was. na rust was het zelfde liedje al in London. 2e aanvaller werd niet verdedigd, aanval met 2-3 door het midden en 2 op de flank. Jammer dat we geen 3e doelpunt maakten en de scheids wat meer 'mee' zat.
Dat block tegen De Jong had ook geel moeten zijn. Tottenham had echt het gevoel, wij kunnen meer doen voor er geel komt tov Ajax. Dat zet ook een stempel op de wedstrijd.
Zou Dolberg weten dat Ajax eruit ligt?
Volgens mij droomt ie nog.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Dolberg ligt er ook uit. Uit Ajax 1.
Daar had je na dat seizoen met Bosz afscheid van moeten nemen, toen kon je nog cashen.
Nu door blessureleed is het niks meer en dat lijkt het ook niet te gaan worden.
Tadic aanhouden als eerste spits en een buitenspeler erbij halen of een andere spits, maar Dolberg is klaar.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
*O* Go Liverpool *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:56

Nibbz

Postmaster General

Ik heb niks gedronken gister, maar loop al de hele dag met een kater rond.. bah wat een avond :(

13:37

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:11
Als Ajax de schaal pakt eindigt het seizoen aslnog met een climax. Over 6 dagen en een beetje weten we het.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:33
m0nk schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:28:
[...]

Niet te vroeg juichen he.. Een bevriende ajaxcied van me kreeg de schrik van zijn leven toen zijn zoon zei: "Pap, ik ben voor Feyenoord".. En dat is hij nog steeds :+

Succes straks :)
Haha, The horror... je wilt toch het beste voor je kind ;)

Maar alles ziet er goed uit!

XXXVI

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-11 09:04

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

loewie1984 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:22:
Zo the day after.

Je haalt de finale er niet mee, maar 'zoveel' vragen:
waarom gestart met Dolberg ipv KHJ die is veel gretiger
waarom Sinkgraven en Magallan inbrengen, ik vind dat te verdedigend opgesteld. Als je voorin nieuw bloed had gezet had ook nog kansen gehad/gecreëerd en kunnen benutten
waarom rost Onana die bal naar voren ipv achterin tikkie breed die wedstrijd uitspelen, het was immers nog 1 minuut.

Uiteindelijk had je het in de heen wedstrijd ook op slot kunnen gooien.

het is allemaal achteraf gelul natuurlijk
Dolberg is sneller, en Huntelaar traag en statisch dus was makkelijker te verdedigen door Tottenham.

Dat heeft TH ook uitgelegd, lijkt me valide, alleen jammer dat het in de pratijk niet goed heeft uitgepakt.
Ergens heeft Ajax toch een iets te smalle selectie wat ervoor zorgt dat een Neres niet te vervangen is.

Wat doe je als je overlopen wordt op het middenveld en er enorme gaten tussen de linies liggen?
dan moet je dus wel verdedigend gaan wisselend. Enige wat hij niet gedaan heeft is Mazroui op middenveld zetten en Veltman op rechtsback. Dat had wellicht nog een optie geweest, al blijft het achteraf kijken. ;)

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Nederland het enige land ter wereld waar mensen tevrden zijn met het behalen van de halve finale .
Wat een blamage Real en Juventus uitschakelen en dan thuis verliezen van Tottenham nadat je de uitwedstrijd gewonnen hebt .

Voor het eerst in mijn leven ben ik het een keer eens met Mourinho "Het leek alsof ze tegen pakweg Vitesse in de Nederlandse competitie speelden. Of alsof het gewoon een wedstrijd uit de groepsfase was"

"Beautiful Clean Coal"

• MrMonkE
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

De eerste keer dat ze favoriet waren.
Gelijk eruit.

★ What does that mean? ★

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

leekers schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:31:
Nederland het enige land ter wereld waar mensen tevrden zijn met het behalen van de halve finale .
Wat een blamage Real en Juventus uitschakelen en dan thuis verliezen van Tottenham nadat je de uitwedstrijd gewonnen hebt .

Voor het eerst in mijn leven ben ik het een keer eens met Mourinho "Het leek alsof ze tegen pakweg Vitesse in de Nederlandse competitie speelden. Of alsof het gewoon een wedstrijd uit de groepsfase was"
Voor een land met 17 miljoen inwoners en een competitie die 1/60e voorstelt van de Engelse is dat niet zo'n gekke gedachte. Daarbij, het HALEN van een finale boeit geen ene moer.

Als je in de finale staat wil je hem winnen ook.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Typhone schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:38:
[...]

Voor een land met 17 miljoen inwoners en een competitie die 1/60e voorstelt van de Engelse is dat niet zo'n gekke gedachte. Daarbij, het HALEN van een finale boeit geen ene moer.

Als je in de finale staat wil je hem winnen ook.
Ideetje voor de UEFA :+ wedstrijd om plek 3 en 4 , mooie pot ajax vs barca :+ net als op wk 8)7

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
dutchgio schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:31:
Daar had je na dat seizoen met Bosz afscheid van moeten nemen, toen kon je nog cashen.
Tjaa achteraf praten is makkelijk.

Neres had in de winterstop €50 miljoen kunnen opleveren. Als hij nu geblesseerd was geraakt en ook zo slecht terug kwam had je hetzelfde gezegd. Dit is met elke speler zo.

Als Ajax fans willen we alle spelers zo lang mogelijk houden en de maximale transferwaarde er uit pompen. Dan moet je achteraf ook niet zeggen "We hadden hem moeten verkopen". Niet verkopen is een risico. Een risico dat in mijn ogen prima is. Je maakt nog steeds winst op Dolberg als je hem verkoopt en zelfs als dit niet zo is, is het niet erg als je een keer moet bijleggen op een speler. Helemaal niet gezien de gemiddelde winstmarge die Ajax behaalt op een speler.

Moet je je voorstellen als Dolberg niet geblesseerd was geraakt of dat hij er niks mee geleden had en z'n ontwikkeling gewoon lineair doorgezet had.. Dan was je er nu echt wel blij mee.

• Ankona
Waar zou Ajax zich druk om maken, de penningmeester heeft meer op de bank dat de coach.

Ik mag hopen dat clubs spelers vooral kopen en ontwikkelen met sportieve ambities. Dat ze een waarde hebben is niet onbelangrijk maar je bent toch een voetbal club, geen handelshuis.

alles kan off-topic

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:38
tweaker2010 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:15:
[...]

Enige wat hij niet gedaan heeft is Mazroui op middenveld zetten en Veltman op rechtsback. Dat had wellicht nog een optie geweest, al blijft het achteraf kijken. ;)
Dat heeft hij toch juist wel gedaan. Veltman kwam erin en ging rechtsback spelen, Mazraoui verhuisde naar 't middenveld.

Achteraf is alles makkelijk. Er zijn op cruciale momenten gigantische fouten gemaakt. Die tweede helft moest het tempo eruit, maar toen werd er doorgedekt, stond De Ligt ineens bij de cornervlag iemand af te jagen en krijg je de 2-1 tegen. Paar minuten later 2-2 en dan is het geloof helemaal terug bij Spurs natuurlijk. Kater, balen en toch ook een klein beetje trots, die gevoelens overheersen nu wel. Ik kon het verrassend snel relativeren. Ik had zelfs al een voorgevoel dat we er gisteren uit zouden vliegen. We hadden nooit verwacht hier te staan, blabla, maar dat maakt het niet extra zuur.

En kon aan mij liggen, maar het leek wel alsof De Ligt stijf stond van de zenuwen op een gegeven moment. Hij kwam vol in beeld bij een corner, helemaal paars aangelopen en gestresste blik in z'n ogen.

• jaapstobbe
MrMonkE schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:36:
Gelijk eruit.
De hele campagne kon Ajax jagen en een achterstand wegwerken, daar ligt hun klasse. Nu waren ze favoriet en op voorsprong, nu konden ze dus alleen nog maar verliezen ipv winnen.

• jaapstobbe
Weet iemand trouwens waarom Ajax er zo lang over deed om na rust het veld op te komen?

• Ankona
jaapstobbe schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:44:
Weet iemand trouwens waarom Ajax er zo lang over deed om na rust het veld op te komen?
De champagne was nog niet op

alles kan off-topic

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-11 09:04

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:25:
[...]
Dat heeft hij toch juist wel gedaan. Veltman kwam erin en ging rechtsback spelen, Mazraoui verhuisde naar 't middenveld.
Hij had pro-actief in de rust kunnen wisselen. Nu wachtte hij tot het fout ging en liep men achter de feiten aan. Ja da's idd achteraf praten.
Achteraf is alles makkelijk. Er zijn op cruciale momenten gigantische fouten gemaakt. Die tweede helft moest het tempo eruit, maar toen werd er doorgedekt, stond De Ligt ineens bij de cornervlag iemand af te jagen en krijg je de 2-1 tegen. Paar minuten later 2-2 en dan is het geloof helemaal terug bij Spurs natuurlijk. Kater, balen en toch ook een klein beetje trots, die gevoelens overheersen nu wel. Ik kon het verrassend snel relativeren. Ik had zelfs al een voorgevoel dat we er gisteren uit zouden vliegen. We hadden nooit verwacht hier te staan, blabla, maar dat maakt het niet extra zuur.

En kon aan mij liggen, maar het leek wel alsof De Ligt stijf stond van de zenuwen op een gegeven moment. Hij kwam vol in beeld bij een corner, helemaal paars aangelopen en gestresste blik in z'n ogen.
Stijf staan van zenuwen mag ook wel als je 19 jaar bent en als aanvoerder in halve final CL zo onder druk staat. Niks menselijks is hem vreemd. Een ervaren rot in het veld die de boel rustig had gehouden in het team was handig geweest gisteren. Wat dat betreft heb ik ook te weinig van Tadic gezien.

• Gonadan
  • Laatst online: 14:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MrMonkE schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:36:
Gelijk eruit.
Dat zat mij ook dwars. Ik heb steeds geroepen dat je het de eerste wedstrijd af moest maken, minimaal twee keer scoren en liefst winnen.
Nu had iedereen vertrouwen in plaats van hoop en dat voegde bij mij niet. In die zin ging de eerste helft gewoon te makkelijk. Er werd zoveel druk op gelegd de afgelopen week.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:46:
[...]

Er werd zoveel druk op gelegd de afgelopen week.
Ik denk dat er nu het vierhonderdvoudige aan druk ligt voor komende week :Y)

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:16
jaapstobbe schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:42:
[...]

De hele campagne kon Ajax jagen en een achterstand wegwerken, daar ligt hun klasse. Nu waren ze favoriet en op voorsprong, nu konden ze dus alleen nog maar verliezen ipv winnen.
Viel in de 1e helft weinig van te merken. Denk dat ze gewoon zelf dachten dat ze er al waren na die 1e helft en dat bleek achteraf dus niet het geval. Dat ze dan ook nog enigszins pech hebben helpt dan niet mee (waarmee ik niet wil zeggen dat de overwinning van de Spurs niet terecht was).

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Typhone schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:46:
@Vlassie1980
Ach als Ajacied krijg je inmiddels een olifantenhuid van epische proporties.
Zo uit mijn hoofd wat ik heb meegemaakt:

2003 -> Tomasson 92e minuut exit
2007 -> Op 1 doelpunt geen kampioen
2016 -> Kampioenschap verspelen bij de Graafschap
2017 -> EL finale verliezen (minder)
2019 -> Met 5 min extra tijd met 94:56 een goal om je oren krijgen in de halve finale CL
2019 -> wel of geen kampioenschap ? *in de sterren geschreven*
Als dat alles is ;-) Je moet maar, zoals hier het geval is, Feyenoord fan zijn dan zijn dit soort dingen peanuts hoor. Dat zijn eigenlijk nog leuke dingen (met slecht resultaat) en niets vergeleken met de hartslag aanslagen en ergenissen die wij hebben de afgelopen 25 jaar.

Daarom ook het oude bekende Nederlandse gezegde: "Feyenoord fan ben je niet voor je plezier".

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:52
Typhone schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:49:
[...]

Ach je hebt al een prijs... :+

Even kijkend naar de kijkcijfers, 4.8 miljoen keken Ver. en 700k keken Ziggo rust. Interessant, want je leest nooit de cijfers van hoeveel mensen er bij Oranje overschakelen naar de Belg, zou dat ook zoiets zijn....?

https://kijkonderzoek.nl/

• GrooV
  • Laatst online: 28-11 19:37
Sjah schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:10:
[...]

Ach je hebt al een prijs... :+

Even kijkend naar de kijkcijfers, 4.8 miljoen keken Ver. en 700k keken Ziggo rust. Interessant, want je leest nooit de cijfers van hoeveel mensen er bij Oranje overschakelen naar de Belg, zou dat ook zoiets zijn....?

https://kijkonderzoek.nl/
Ik schakelde over naar Ziggo vanwege het slechte commentaar op Veronica maar toen zag ik van Gaal als analist bij Ziggo zitten dus ging ik voor de rust maar weer terug naar Veronica

• Ankona
rikoos schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:10:
[...]

Als dat alles is ;-) Je moet maar, zoals hier het geval is, Feyenoord fan zijn dan zijn dit soort dingen peanuts hoor. Dat zijn eigenlijk nog leuke dingen (met slecht resultaat) en niets vergeleken met de hartslag aanslagen en ergenissen die wij hebben de afgelopen 25 jaar.

Daarom ook het oude bekende Nederlandse gezegde: "Feyenoord fan ben je niet voor je plezier".
Troost je, Ajax moet nog naar De Graafschap volgende week.

alles kan off-topic

• Gonadan
  • Laatst online: 14:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Typhone schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:49:
Die lag er in feite al, maar de media en zogenaamde experts zijn natuurlijk zo opportunistisch als het maar kan. Net als die immens slechte commentator gisteren die voor de rust wist te vertellen dat ze al in Madrid stonden en in de loop van de tweede helft ineens moeilijk wat positiefs kon vinden.
Aan de druk op het kampioenschap verandert niet veel, maar de sfeer van de buitenwacht kan zomaar ineens heel negatief worden en dat moet je dan wel buiten kunnen sluiten als jong team.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• rikoos
Ankona schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:12:
[...]

Dat is waar, zou Sjaakie ook op de tribune zitten dan ;-)

PS Geloof mij ik zou tekenen voor de Ajax teleurstellingen als we dezelfde successen erbij krijgen hoor.

Verwijderd

Ankona schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:12:
[...]

Je hart nu lekker gelucht en je favoriete anti-club weer in de grond kunnen trappen sinds gisteren d:)b

Ik als voetbal fan heb een heel mooi seizoen van Ajax gezien met meestal goed en mooi voetbal en daar kan iedere Ajacied heel trots op zijn.

• Sjah
Eigenlijk was de teneur: leukdat een arme club ver komt. Maar eind vh liedje is dat er (neem ik aan) 4 vd 4 finale-clubs (ook EL) uit 't superrijke Tv-gelden walhalla Engeland komen. Treurig

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:19:
[...]
Je hart nu lekker gelucht en je favoriete anti-club weer in de grond kunnen trappen sinds gisteren d:)b
Denk om je bloeddruk! Dat ajax nog tegen de graafschap moet is gewoon een feit.. En reken jezelf nou niet te rijk, voorkomt eventuele verdere telleurstellingen :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

rikoos schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:10:
[...]

Hahaha pas op hè, die uitspraak achtervolgt @Leon Zwiers ook al geruime tijd. Gelukkig heeft hij ook een zwak voor mevrouw Hendriks dus soms zijn we broeders.

Mevrouw wie?

Afbeeldingslocatie: https://www.goalsandglamour.nl/files/images/content/2015/11/fox-sports-chick-uit-de-kleren-2.jpg

<3

[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 09-05-2019 15:36 ]

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:36

Qu3st

rikoos schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:18:
[...]

Dat is waar, zou Sjaakie ook op de tribune zitten dan ;-)

PS Geloof mij ik zou tekenen voor de Ajax teleurstellingen als we dezelfde successen erbij krijgen hoor.
Sjakie heeft toch wel mooi verwoord wat wij Ajacieden allemaal voelen na gisteren.
Mijn hart maakt een vreugdesprongetje als ik denk aan het voetbal dat jullie gespeeld hebben. Het was een feestje om dit op m’n oude dag mee te maken. Het is moeilijk om er woorden voor te vinden. Niemand had gedacht dat zoiets mogelijk was, maar jullie deden het. Voor de club, voor de supporters, voor het shirt, voor het logo en voor de stad. Bedankt daarvoor. Voor altijd trots op jullie. ❌❌❌
Bron: Instagram

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 15:09
Is deze nachtmerrie nog niet over?

PSN: Curvaa_

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 30-11 20:31
De vloek van 8 mei?
https://twitter.com/bartf/status/1126079066132688896
De laatste vijf wedstrijden van Ajax op 8 mei:
1977 - verloren
1988 - verloren
1994 - verloren
2011 - verloren
2016 - gelijkspel (die ongetwijfeld voelde als een nederlaag)
2019 - verloren

En een volledig artikel:
https://www.hln.be/sport/...deruit-op-8-mei~a13f23ff/

[ Voor 26% gewijzigd door SpeedQber op 09-05-2019 15:40 ]

• rikoos
Typhone schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:34:
[...]

Hahaha pas op hè, die uitspraak achtervolgt @Leon Zwiers ook al geruime tijd. Gelukkig heeft hij ook een zwak voor mevrouw Hendriks dus soms zijn we broeders.

Mevrouw wie?

[Afbeelding]

<3
Hebben wij niet allemaal een zwak voor haar (met de door VI gegeven liefkozende bijnaam : Hockeytrutje).

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

SpeedQber schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:39:
De vloek van 8 mei?
https://twitter.com/bartf/status/1126079066132688896
De laatste vijf wedstrijden van Ajax op 8 mei:
1977 - verloren
1988 - verloren
1994 - verloren
2011 - verloren
2016 - gelijkspel (die ongetwijfeld voelde als een nederlaag)
2019 - verloren

En een volledig artikel:
https://www.hln.be/sport/...deruit-op-8-mei~a13f23ff/
Gelukkig is De Graafschap - Ajax dit jaar op 15 mei :*)

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 30-11 20:31
Typhone schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:47:
[...]
Gelukkig is De Graafschap - Ajax dit jaar op 15 mei :*)
Je bedoelt zoiets?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter

Europa League - 2e Halve Finale

donderdag
09.05. 21:00 Chelsea v Frankfurt 2-1 (1-1)
09.05. 21:00 Valencia v Arsenal 2-4 (3-1)

[ Voor 10% gewijzigd door Hackus op 10-05-2019 12:09 ]

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 13:52
Vos schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:45:
[...]

Wellicht een stukje ervaring wat mist? Er waren zat momenten waarop de foute beslissing werd genomen.

Maar heb ook geen zin om in het 'wat als' te blijven hangen.

Wordt vandaag doorworstelen en dan weer vooruit kijken.
100% ervaring wat mist. Bij coach en spelers. Ten Hag heeft de ervaring niet om ze op dit podium, in deze fase een 2e helft in te sturen met de juiste instelling. Ze wisten niet echt meer wat te doen, daar hebben ze misschien te weinig over gesproken.. omdat als Ajax zijnde de mentaliteit eigenlijk altijd wel aanvallen en controleren is. Dat eerste wil/hoeft niet meer en brengt risico’s met zich mee, en alleen dat tweede vergt veel ervaring.

De 2-1 (3-1 dus) bijvoorbeeld... waarom zou je als de Ligt zijnde bij een vrije trap nog over de middenlijn heen gaan? Dat je dan ook nog eens door de benen gespeeld wordt bij de cornervlag aan de overkant is pech, maar daar moet je helemaal niet zijn.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:55
Montaner schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:51:
[...]

100% ervaring wat mist. Bij coach en spelers. Ten Hag heeft de ervaring niet om ze op dit podium, in deze fase een 2e helft in te sturen met de juiste instelling. Ze wisten niet echt meer wat te doen, daar hebben ze misschien te weinig over gesproken.. omdat als Ajax zijnde de mentaliteit eigenlijk altijd wel aanvallen en controleren is. Dat eerste wil/hoeft niet meer en brengt risico’s met zich mee, en alleen dat tweede vergt veel ervaring.

De 2-1 (3-1 dus) bijvoorbeeld... waarom zou je als de Ligt zijnde bij een vrije trap nog over de middenlijn heen gaan? Dat je dan ook nog eens door de benen gespeeld wordt bij de cornervlag aan de overkant is pech, maar daar moet je helemaal niet zijn.
Ik juist het gevoel dat na de 2-2 er simpelweg verkeerd werd gewisseld. De aanvallers waren op en er werden twee verdedigende wissels gemaakt waardoor Ajax steeds verder achteruit werd gedrukt en uiteindelijk overlopen.

Er was niemand meer in de laatste 10 minuten die voorin aangespeeld kon worden en/of de bal kon vasthouden. Elke bal was voor Tottenham en de volgende aanval kon meteen weer ingezet worden.

Een Huntelaar is misschien niet snel, maar zou wel gooit wel alles in de strijd om de bal te krijgen en vast te houden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Sorry voor alle Ajacieden hier. Is niet mijn club maar zo dicht bij de haven stranden gun je niemand.

Lees Her en der verwensingen naar Dolberg en Blind, laatstgenoemde vanwege zijn doordekacties. Welke hij niet hoefde te doen wanneer de Jong en/of Schöne wat meer alert waren. Dat die Lloriente zo’n plaag kon worden had niemand verwacht.

Enige waar ik mij wel over verbaasde waren de vele verdedigende wissels bij Ajax. Jammer dat bijvoorbeeld Huntelaar er niet in kwam voor in. Die is ervaren genoeg om daar troubles te maken.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:58:
Dat die Lloriente zo’n plaag kon worden had niemand verwacht.
Kleine side note / aanvulling: ik wel na vorige week.

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:02:
[...]

Kleine side note / aanvulling: ik wel na vorige week.
De Ligt schakelde Ronaldo goeddeels volledig uit in kopduels, waarom Lloriente niet?

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 23:08
Sjah schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:30:
Eigenlijk was de teneur: leukdat een arme club ver komt. Maar eind vh liedje is dat er (neem ik aan) 4 vd 4 finale-clubs (ook EL) uit 't superrijke Tv-gelden walhalla Engeland komen. Treurig
Dat gaat al ruim 20 jaar zo helaas op slechts een enkele uitzondering na.. Wat dat betreft is vooral de "Champions" League verworden tot een Europese elite competitie vooral voor de topclubs uit de 4 grootste competities (Engeland, Spanje, Duitsland en Italie).. Die kunnen zo leuk onderling spelen en nog rijker worden dan ze al zijn en de rest zoals Nederlandse clubs mogen meedoen voor de troostprijzen, als ze al mee mogen doen..

Dat Tottenham nu in de finale staat heeft natuurlijk niks met 'Champions' te maken.. Die zijn sinds 1961 nooit kampioen van Engeland geweest en staan nu ook weer 4e daar.. Wat dus wel weer recht geeft op een rechtstreekse plek in de "Champions" league volgend jaar.. En dat terwijl onze (wel echte) kampioen vorig jaar voorronden moest spelen.. :X

Daarom baal ik er des te harder van dat het Ajax niet gelukt is gisteren.. Nu gaat het elite feestje gewoon weer tussen 2 clubs uit een top 4 competitie zoals bijna altijd dus tegenwoordig.. Het Bosman-arrest in 1995 heeft wat dat betreft een hoop kapot gemaakt.. Money rules the world..

Verwijderd

Inflatable schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:14:
[...]

Dat gaat al ruim 20 jaar zo helaas op slechts een enkele uitzondering na.. Wat dat betreft is vooral de "Champions" League verworden tot een Europese elite competitie vooral voor de topclubs uit de 4 grootste competities (Engeland, Spanje, Duitsland en Italie).. Die kunnen zo leuk onderling spelen en nog rijker worden dan ze al zijn en de rest zoals Nederlandse clubs mogen meedoen voor de troostprijzen, als ze al mee mogen doen..

Dat Tottenham nu in de finale staat heeft natuurlijk niks met 'Champions' te maken.. Die zijn sinds 1961 nooit kampioen van Engeland geweest en staan nu ook weer 4e daar.. Wat dus wel weer recht geeft op een rechtstreekse plek in de "Champions" league volgend jaar.. En dat terwijl onze (wel echte) kampioen vorig jaar voorronden moest spelen.. :X

Daarom baal ik er des te harder van dat het Ajax niet gelukt is gisteren.. Nu gaat het elite feestje gewoon weer tussen 2 clubs uit een top 4 competitie zoals bijna altijd dus tegenwoordig.. Het Bosman-arrest in 1995 heeft wat dat betreft een hoop kapot gemaakt.. Money rules the world..
Het Bosman-arrest lijkt mij niet zoveel te maken te hebben met de keuze van de UEFA om 4 clubs uit de zogenaamd 4 grote competities direct toe te laten tot de CL i.t.t. kampioenen van menig andere landscompetitie toch?

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 23:19
Inflatable schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:14:
[...]

Niet om heel lullig te doen. Maar Ajax deed ook mee ondanks dat het geen kampioen geworden is.
Voor de rest begrijp ik je frustraties wel hoor en op zich heb je gelijk met de 4 landen.
Ajax heeft europees een visitekaartje afgegeven. Financieel nu al gecasht. Gaat spelers voor nog meer geld verkopen. Pak het een beetje goed aan en een Bayern München scenario is niet onmogelijk.

• Inflatable
Verwijderd schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:22:
[...]

Het Bosman-arrest lijkt mij niet zoveel te maken te hebben met de keuze van de UEFA om 4 clubs uit de zogenaamd 4 grote competities direct toe te laten tot de CL i.t.t. kampioenen van menig andere landscompetitie toch?
Dat klopt, wat dat betreft is de UEFA ook schuldig.. Die wilde altijd graag een Europese elite competitie en dat hebben ze dus voor elkaar gekregen.. Alles voor het geld..

• Inflatable
Russel88 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:30:
[...]

Niet om heel lullig te doen. Maar Ajax deed ook mee ondanks dat het geen kampioen geworden is.
Voor de rest begrijp ik je frustraties wel hoor en op zich heb je gelijk met de 4 landen.
Ajax heeft europees een visitekaartje afgegeven. Financieel nu al gecasht. Gaat spelers voor nog meer geld verkopen. Pak het een beetje goed aan en een Bayern München scenario is niet onmogelijk.
Klopt, maar kunnen dat dit jaar nog wel worden en zijn het veel vaker geworden dan b.v. Tottenham Hotspur..

Op nationaal niveau is de competitie trouwens net zo oneerlijk wat geld betreft.. Ajax, PSV en Feyenoord winnen veruit het meest omdat ze veruit het meeste geld hebben.. Alleen Twente en AZ waren de uitzondering, net zoals Porto in 2004 de enige uitzondering in Europa was de afgelopen 20+ jaar..

Eigenlijk is het gewoon big business entertainment wat weinig meer met zo eerlijk mogelijke sportcompetitie te maken heeft.. Dat zie je in zoveel (professionele) sporten tegenwoordig..

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 19:04
Inflatable schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:40:
[...]

Dat klopt, wat dat betreft is de UEFA ook schuldig.. Die wilde altijd graag een Europese elite competitie en dat hebben ze dus voor elkaar gekregen.. Alles voor het geld..
Die lieten zich door de grote competities chanteren. Als hun geen 4 tickets kregen voor de groepsfase zouden ze een eigen competitie opzetten.

Over een paar jaar word de CL weer veranderd naar wens van de grote competities, grotere groepen.

De UEFA moet gewoon eens ballen tonen en het hard spelen.
O jullie willen een eigen competitie opzetten? Veel plezier.
En dan lekker UEFA landen wedstrijden in plannen op weken waar de grote jongens hun wedstrijdjes spelen.

Ajax heeft het gewoon top gedaan als je naar hun budget kijkt n dat van de grote jongens.
Het is jammer dat het waarschijnlijk weer jaren gaat duren voor we dit weer zullen meemaken, mocht het uberhaubt nog eens voorkomen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 18:42:
[...]

Die lieten zich door de grote competities chanteren. Als hun geen 4 tickets kregen voor de groepsfase zouden ze een eigen competitie opzetten.

Over een paar jaar word de CL weer veranderd naar wens van de grote competities, grotere groepen.

De UEFA moet gewoon eens ballen tonen en het hard spelen.
O jullie willen een eigen competitie opzetten? Veel plezier.
En dan lekker UEFA landen wedstrijden in plannen op weken waar de grote jongens hun wedstrijdjes spelen.

Ajax heeft het gewoon top gedaan als je naar hun budget kijkt n dat van de grote jongens.
Het is jammer dat het waarschijnlijk weer jaren gaat duren voor we dit weer zullen meemaken, mocht het uberhaubt nog eens voorkomen.
Doorpakken volgend jaar overwinteren en daarna hebben we weer een kans. Moeten we wel kampioen worden en CL halen eigenlijk. Liefst twee keer op rij :).

• Deadsy
Typhone schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 18:50:
[...]

Doorpakken volgend jaar overwinteren en daarna hebben we weer een kans. Moeten we wel kampioen worden en CL halen eigenlijk. Liefst twee keer op rij :).
De categorie De Jong en de Ligt ga je niet zo snel meer krijgen.
Hoop wel dat ze deze zomer eindelijk de beslissing nemen om Schone volgend jaar op de bank te zetten en een jonge speler in de basis.

• toolkist
  • Niet online
Sorry voor alle Ajacieden hier. Is niet mijn club maar zo dicht bij de haven stranden gun je niemand.

Lees Her en der verwensingen naar Dolberg en Blind, laatstgenoemde vanwege zijn doordekacties. Welke hij niet hoefde te doen wanneer de Jong en/of Schöne wat meer alert waren. Dat die Lloriente zo’n plaag kon worden had niemand verwacht.

Enige waar ik mij wel over verbaasde waren de vele verdedigende wissels bij Ajax. Jammer dat bijvoorbeeld Huntelaar er niet in kwam voor in. Die is ervaren genoeg om daar troubles te maken.
Verwensingen naar Blind ben ik gelukkig nergens tegenkomen en heb ik ook niet gehoord. Ik vond hem absoluut niet slecht spelen, sterker nog 1 van de beteren op het veld net als de vorige rondes. Je kunt zien dat hij ervaren is, hoe rustig hij af en toe bleef onder volle druk.

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 19:01:
[...]

Verwensingen naar Blind ben ik gelukkig nergens tegenkomen en heb ik ook niet gehoord. Ik vond hem absoluut niet slecht spelen, sterker nog 1 van de beteren op het veld net als de vorige rondes. Je kunt zien dat hij ervaren is, hoe rustig hij af en toe bleef onder volle druk.
Is ook onzinnig.

Kan vrij eenvoudig een lijst maken van momenten waar het mis gegaan is en dan de betreffende speler de schuld geven.
Maar die jongens hebben echt alles gegeven en dan zijn verwensingen gewoon onzin.

Zo heb je nog de Mos die zeurt over Sinkgraven. Onzin, die heeft het gewoon goed gedaan.
Toen hij erin kwam draaide het beter op het middenveld.

Hoop dat ze er zondag op los knallen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mooi ook het gezamenlijke verdriet van publiek en spelers. En na 30 seconden ging het hele stadion nog eens achter Ajax staan na het laatste fluitsignaal.

Hoop dat er weer een mooie reactie komt zondag as bij het begin. 😎

[ Voor 26% gewijzigd door Typhone op 09-05-2019 20:32 ]

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-11 16:13

AcoLyte!

*evil grin*

Even geheel terzijde, ben er nog steeds kapot van. Moest het even kwijt. Dat blijft toch het mooie aan voetbal; een traan die zoet smaakt. Wat een CL campagne dit jaar, wat een prachtige wedstrijden. Als ik dan kijk hoe mijn jongste op het puntje van de bank zit, dan maakt het niet uit voor welke club je bent. Dan zie je hoe diep dit leeft. Dat neemt niemand hem meer af. Zijn '95 komt nog wel.

don't mistake lack of talent for genius.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:03
Kijkt er nog wel iemand naar de halve finales vanavond?

Wat een lelijk stadion van chelsea, kan die abramovich niet effe een nieuwe uit zijn portemonnee toveren?

• Exocet
  • Niet online
Grindtegel schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:01:

Wat een lelijk stadion van chelsea, kan die abramovich niet effe een nieuwe uit zijn portemonnee toveren?
Er zal vast wel iemand kijken toch 😁

• Bossie

Is dacht al een paar uitgebouwd toch, maar het is een goed idee aangezien het geld ff niet voor transfers gebruikt kan worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Deadsy

Wil die de club niet verkopen?

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 19:01:
[...]

Kijk maar op voetbalprimeur.nl

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dat is niet hier :P

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Vorige week niet gekeken? O-) Die hele tweede helft was toch gewoon een kopie van vorige week qua spel ... (hele tijd uit positie gelokt op het middenveld/ doordekverhaal en elke afvallende bal was voor Tottenham)

Scheelt nu alleen nog voor wie ik moet zijn in de finale O+

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 09-05-2019 21:22 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

Ben er geweest, sfeerloos saai stadion. Past wel bij Chelsea though ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Martinusz schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:19:
[...]

Best leuke potten om te zien (schakelprogramma).

Maar hoe bestaat het, een voetbalcoach anno 2019 die staat te roken droogroken langs de lijn... 8)7

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:29
Martinusz schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:19:
[...]

Ben nog kapot van gisteravond. Vindt het ook slecht voor voetbal dat straks in de beide Europese finales 4 teams van de top 6 uit de PL staan.

Stadion van Chelsea begint een soort relikwie uit de 90s te worden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• loekf2
Ramzzz schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:41:
[...]

Best leuke potten om te zien (schakelprogramma).

Maar hoe bestaat het, een voetbalcoach anno 2019 die staat te roken langs de lijn... 8)7
Sarri staat toch op koffie roerstaafjes te kouwen ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Deadsy
loekf2 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:43:
[...]

Sarri staat toch op koffie roerstaafjes te kouwen ?
Die kun je ook roken, is denk ik nog schadelijker dan tabak

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

1-2 voor Arsenal *O* *O*

Prutserig verdedigen van Valencia a-la Arsenal en Laca maakt geen fout.... *O* *O*
Nu moet Valencia er 4 maken om direct door te gaan :D

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 09-05-2019 22:09 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Bossie
loekf2 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:41:
[...]

Ben nog kapot van gisteravond. Vindt het ook slecht voor voetbal dat straks in de beide Europese finales 4 teams van de top 6 uit de PL staan.
Vind het vooral grappig dat de top 5 de europese finales speelt muv City

• loekf2
Bossie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:09:
[...]

Vind het vooral grappig dat de top 5 de europese finales speelt muv City
Had ManU ook meegeteld, maar dat is zo’n puinhoop.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Knotsgekke wedstrijd in Mestalla.

2-3 inmiddels , (3-6 agg).

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 09-05-2019 22:28 ]

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:14
Gunner schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:27:
Knotsgekke wedstrijd in Mestalla.

2-3 inmiddels , (3-6 agg).
woop woop! Naar de finale!

Tis maar stil in dit topic...

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:54
Frankfurt iig op gelijke hoogte nu :)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:02
Heerlijke pot bij Chelsea - Eintracht

Eintracht strijdt voor elke meter. Zou toch leuk zijn als de underdog wint

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vlassie1980 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:47:
Heerlijke pot bij Chelsea - Eintracht
Ik vind die in Valencia toch een stuk vermakelijker. Ik kijk schuin mee naar de andere wedstrijd maar ben wel benieuwd of FRA door kan pakken.

2-4 inmiddels. Auba pakt hattrick.

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 09-05-2019 22:48 ]

• apis29
  • Niet online
Haller eindelijk weer fit genoeg om te spelen zie ik. Net niet goed genoeg geraakt ...

Vergeet het op België te kijken O-) (die van RTL is nog triester, eerste helft commentaar dat Kostic er nauwlijks bij betrokken is en nu hoe die nog zo fit kan zijn. Al gaat ie eigenlijk elke wedstrijd wel zo door voor zover ik gezien heb ...)

[ Voor 59% gewijzigd door apis29 op 09-05-2019 23:16 ]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:33
Kaap schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:39:
[...]

woop woop! Naar de finale!

Tis maar stil in dit topic...
De kater is er nog... gefeliciteerd met de finaleplaats :)

XXXVI

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:54
terecht afgekeurd, hij ramt de keeper er met bal in. :D

• Sjah
Dit had ik niet verwacht na afgelopen week, nu is Eintr. wel sterk.

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:34

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:48:

2-4 inmiddels. Auba pakt hattrick.
Ja, mooi, oOo goed gespeeld, Gunners.

op naar de Finale, kan het toch nog een mooi seizoen worden :9

Het aanvalsduo Aubameyang en Lacazette was weer dodelijk, alleen jammer dat het in sommige competitie duels niet zo lekker liep.

• apis29
  • Niet online
Geen ABBA? :P

1 oOo

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 09-05-2019 23:43 ]

• Deadsy
Zat het niet vol in Londen of zijn al mensen naar huis
Pagina: 1 ... 79 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.