Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik haat ze.Martinusz schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:38:
Optel gele kaart bestaat niet scheids!
Net alsof je een boete krijgt omdat je 10 x 49km/u hebt gereden.
★ What does that mean? ★
[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-05-2019 22:41 ]
Sluipen echt van die kleine klerefouten in die je hoe dan ook een keer fataal gaan worden...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:13
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Elect a clown, expect a circus.
Man.Shabbaman schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:32:
Man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
WHY?
2x op de paal nu
In evenwicht.
Zou die scheids nu bij 3e bal op paal een opteldoelpunt geven?
★ What does that mean? ★
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Dat was wel te verwachten als er iets te halen valt.Quad schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:41:
Tottenham begint nu echt wel wat vals te worden.
Er zal nog wel iemand van het veld gaan vanavond.Quad schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:41:
Tottenham begint nu echt wel wat vals te worden.
nggyu nglyd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
ja ik denk alle 22 na 90 minutenShabbaman schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:41:
[...]
Er zal nog wel iemand van het veld gaan vanavond.
Ik hou mijn hart vast elke keer als bal bij Veltman in de buurt is.Outerspace schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:42:
Sinkgraven doet 't zo slecht nog niet. Hij is rustig aan de bal en technisch vaardig. Veltman speelt ook een lekkere pot
★ What does that mean? ★
Maar waarom hem erin als je ook Huntelaar erin kan zetten. Die is sterk aan de bal en kan wel die beslissende goal maken.Outerspace schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:42:
Sinkgraven doet 't zo slecht nog niet. Hij is rustig aan de bal en technisch vaardig. Veltman speelt ook een lekkere pot
Dit kan echt nog fout gaan zo.
I have stability. The ability to stab.
Huntelaar kan niet mee in de snelle opbouwSmurfLink schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:43:
[...]
Maar waarom hem erin als je ook Huntelaar erin kan zetten. Die is sterk aan de bal en kan wel die beslissende goal maken.
Verwijderd
Dan ga je best schuiven wat misschien ook niet wenselijk is.SmurfLink schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:43:
[...]
Maar waarom hem erin als je ook Huntelaar erin kan zetten. Die is sterk aan de bal en kan wel die beslissende goal maken.
Als Ajax dan slim is blijven ze staan tot de blessuretijd voorbij is.
nggyu nglyd
Maar hij heeft nu toch ook al flink geschoven? Mazraoui linie opschuiven, Sinkgraven op het middenveld, Tadic weer centraal... Huntelaar voor Dolberg was een stuk simpeler.Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:43:
[...]
Dan ga je best schuiven wat misschien ook niet wenselijk is.
Eens dat hij minder snel is in de opbouw, maar in de bekerfinale was dat geen probleem.
Willem II is geen TottenhamSmurfLink schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:44:
[...]
Maar hij heeft nu toch ook al flink geschoven? Mazraoui linie opschuiven, Sinkgraven op het middenveld, Tadic weer centraal... Huntelaar voor Dolberg was een stuk simpeler.
Eens dat hij minder snel is in de opbouw, maar in de bekerfinale was dat geen probleem.
wat een sukkel.
★ What does that mean? ★
Mwa, nu overschat je de hoeveelheid Ajacieden denk ik, er zijn hier ook mensen niet per se voor Ajaxmike0001 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:44:
Laat ajax er nog eentje maken. Gewoon omdat het beter is voor iedereen hier
- tweakduke
Life is what happens while you're busy making other plans
Verwijderd
Beker en CL zit wel iets verschil in natuurlijk. Beter even zelf gaan frusteren en hopen op fouten van Tottenham (helaas zit dat niet in het Nederlands voetbal al hoe wel gelukkig is dat misschien ook wel).SmurfLink schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:44:
[...]
Maar hij heeft nu toch ook al flink geschoven? Mazraoui linie opschuiven, Sinkgraven op het middenveld, Tadic weer centraal... Huntelaar voor Dolberg was een stuk simpeler.
Zeker niet als het 2-2 staat... echt niet doen dan!tweakduke schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:45:
Klok tikt rustig door, nog een wissel Ten Hag in de 88e minuut
Float like a butterfly, sting like a bee.
Fair enough.Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:46:
[...]
Beker en CL zit wel iets verschil in natuurlijk. Beter even zelf gaan frusteren en hopen op fouten van Tottenham (helaas zit dat niet in het Nederlands voetbal al hoe wel gelukkig is dat misschien ook wel).
Nog ff flink nagels bijten dan.. man man man, in de rust wie had dit kunnen denken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
- tweakduke
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tesla M3LR '21
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zoek het gewoon even op op Wikipedia...LA-384 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:45:
Serieus ik kijk nooit voetbal, maar hoe zit dit hier wanneer TOT met 2-3 wint. Dan is de totaslstand 3-3. Ik hoorde iets van dat thuisgoals dubbel tellen, dan zou het dus 4-3 zijn. Maar als dat niet klopt, wat dan? Penalties? Of eerst verlenging? Golden goal, of niet?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Bensimpel
Positieve meneer
Ik heb ook een reset nodig. ManmanmanVerwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:48:
Ik mis een paar hartslagen nu.
😆 - Denk ook eens om ;)
- tweakduke
★ What does that mean? ★
Ik heb voor de zekerheid een AED naast me op de bank.London schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:48:
Ik meld me ziek morgen. Dagje aan de beademing denk ik.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
[ Voor 31% gewijzigd door Outerspace op 08-05-2019 22:49 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit topic is gesloten.
![]()