Wat staat die scheidsrechter relaxed op het veld zeg.
Zo kennen we hem helaas niet.
Zo kennen we hem helaas niet.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die strategie is niet zo goed voor mijn hart...Terranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:41:
nieuwe tactiek voor Ajax. Schwalbes uitlokken, dan gaat het halve juve team gelijk naar de scheids ipv door te spelen. Heb je vrij ruimte
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Schijnt dat ie honing aan zijn ..Hupske schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:42:
Toch wel apart om te zien dat al die grote clubs altijd gelijk als wespen om zo een scheids heen hangen.
1 waarschuwing, daarna kaarten uitdelenHupske schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:42:
Toch wel apart om te zien dat al die grote clubs altijd gelijk als wespen om zo een scheids heen hangen.
Zeker niks mis mee!Qu3st schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:43:
[...]
Ik zit vaak te zeiken op commentatoren, maar deze vind ik wel heel erg fijn.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Met 2x VAR mag dat ook wel.Terranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:45:
jezus 5 min extra
Die 2 goals namen ook wel veel tijd om goed gekeurd te worden he. En blessure Mazraoui.Terranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:45:
jezus 5 min extra
En blessure Mazraoui
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
XXXVI
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
OnanaHarribo schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:49:
Weer standaard situatie juve...
Iemand nu maar bij Ronaldo?
Hij gaat nu schieten..Harribo schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:49:
mag denk ik niet want hij neemt hemHarribo schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:49:
Dat halen ze sowieso wel.jaapstobbe schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:49:
Als ze de rust maar halen.....
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
En smerige overtredingen van Juve indien het nog 1-1 of zelfs 1-2 staat na 75 minutenHupske schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:50:
Voorspelling: na rust 20 minuten druk van Juve.
Daarna Ajax weer t spel. En dan nog slot offensief voor Juve.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
In de mijne is het na 90 min gelijk. Hoop dan alleen wel dat het 2-2 issnmght schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:52:
Nou in mijn TOTO scoort Donny en wint Ajax dus 't kan nog.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
De Jong speelt heel onzichtbaar, volgens mij niet fit genoeg.LoeWn schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:54:
- Blind idd heel goed en heel belangrijk!
- mijn rikketik gaat het geen 120 minuten volhouden. Laat staan penalty's
- Waar is Frenkie?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik ook wel, ik ben kapot man. Thee staat al erbij hahaLord Sheep schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:55:
Ik kan ook wel ff 15 minuten rust gebruiken. Het is niet best maar man wat een spanning
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
De verpleegster van Johanshoombak schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:58:
Ik durf het anno 2019 niet te vragen, maar waarom zit daar een vrouw?
Ik zal heel blij worden met een Schalke scenario. Verlenging, 2-1 achterkomen, allerlaatste seconde 2-2. Helaas is er geen Viergever maar Sinkgraven of Blind mogen dat ook doen van mij haha.PickleRick schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:57:
Ik opteer voor hetzelfde scenario als bij PSV - Olympique Lyon. Door op penalties. Als 13 jarig kereltje in het stadion destijds, vergeet ik nooit meer. Niet goed voor je hart, dat dan weer wel.
Iets met ex-topsportster?shoombak schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:58:
Speciaal voor @Leon Zwiers, anders kijkt ie niet naar Ajaxshoombak schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:58:
Komt van foxsports geloof ik. Prima werk doet ze welshoombak schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:58:
Ronaldo stond de laatste 10 min al op rechts volgens mij?Deadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:59:
@Outerspace
De Jong is onzichtbaar omdat hij vlak voor de verdediging speelt om deze te helpen.
En Blind en vd Beek helpen Sinkgraven veel.
Denk dat de scouting van Juventus ook SInkgraven niet kent, anders zouden ze hem veel meer opzoeken.
Dat gaan ze in de rust zeker horen hoe slecht hij isDeadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:59:
@Outerspace
De Jong is onzichtbaar omdat hij vlak voor de verdediging speelt om deze te helpen.
En Blind en vd Beek helpen Sinkgraven veel.
Denk dat de scouting van Juventus ook SInkgraven niet kent, anders zouden ze hem veel meer opzoeken.
Juve staat gewoon goed rondom hem. Probeerden ze de 1e wedstrijd ook maar lukte toen niet, dus ze zullen zich nu nog wel iets beter voorbereid hebben.Outerspace schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:54:
[...]
De Jong speelt heel onzichtbaar, volgens mij niet fit genoeg.
Waardoor ze weer zwak beginnen aan de tweede helft en bam 1-2Exocet schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:00:
[...]
Dat gaan ze in de rust zeker horen hoe slecht hij is
fuck youPWM schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:00:
Die Heineken reclame. Die vrouw rechts mist gewoon de high five... What has been seen...
Vond hem zelf vooral vanuit het centrum komen.shoombak schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 21:59:
[...]
Ronaldo stond de laatste 10 min al op rechts volgens mij?
Klinkt te makkelijk. Maar dan misschien toch De Wit of Ekkelenkamp voor Schone. Hij gaat denk ik sowieso geel pakken en ondanks dat hij het tweede deel zich aardig herpakte, is hij toch de enige zwakke schakel welke vervangbaar is.Typhone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:01:
Ik heb geen idee voor goede wissels helaas...
Zijn ook nog niet nodig.Typhone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:01:
Ik heb geen idee voor goede wissels helaas...
Als ze daar al naar keken zijn ze nu gestopt. In nou Camp is het wel klaarDeadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:03:
Vraag me af hoeveel mensen op ZIggo naar die andere wedstrijd zitten te kijken
Welke wedstrijd?Deadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:03:
Vraag me af hoeveel mensen op ZIggo naar die andere wedstrijd zitten te kijken
Wie maakt zich nou druk om dat GifExport productPWM schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:00:
Die Heineken reclame. Die vrouw rechts mist gewoon de high five... What has been seen...
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zit je daar als analist bij die pot voor een publiek van 5 man te praten over de wedstrijd die je zelf ook nauwelijks hebt gekeken, want die zitten ook gewoon naar deze pot te kijken.mad-dog schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:04:
[...]
Als ze daar al naar keken zijn ze nu gestopt. In nou Camp is het wel klaar
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq