Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
YouTube: ► Netherlands 2-1 Mexico 2014 World Cup Round of 16 All Goals & Exte...
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zat al naar m'n vrouw te roepen dat ze moest kappen met 't casten..JeroenTheStig schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:07:
Wtf @ ziggo sport
El sierd laat even een plaatje horen
Was 't El Sierd.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Italiaans verdedigen bij Juventus? I am shockedHupske schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:08:
T is ook wel echt verschrikkelijk Italiaans die verdediging van Juventus. Bal over meer dan 10meter komt al niet aan bij ze.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
ICE ICE Baby
Ze hoeven ook niet te winnen. Als ze maar niet verliezen is het prima.Exocet schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:10:
Ik zie niet hoe Ajax dit kan winnen eerlijk gezegd. Maar ja, ze maken ook compleet onverwacht de 1-1
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Mooi toch. Niet dat standaard gewauwel van de Leo Driesens van deze wereld.Quad schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:08:
[...]
Zat al naar m'n vrouw te roepen dat ze moest kappen met 't casten..![]()
Was 't El Sierd.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Snap ik niks van. Alle wedstrijden van Juventus gaan zo toch?SR8 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:11:
De Juventus fans beginnen te fluiten. Goed bezig.
Daar ging die bijnaExocet schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:10:
Ik zie niet hoe Ajax dit kan winnen eerlijk gezegd. Maar ja, ze maken ook compleet onverwacht de 1-1
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja hoor, daar kon Ziyech al scoren.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:07
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Net als vorige keer
Ik vind de rust die ze daarbij bewaren wel bewonderenswaardig. Zolang Ziyech z'n onbedwingbare behoefte om vanuit alle hoeken te schieten weet te onderdrukken gaat het best aardig.Qu3st schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:12:
Die aanvallen van Ajax lijken meer op schaken dan op voetbal, zoveel zetten, nu nog even schaakmat zetten.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Daar scoor je anders wel het eerste doelpunt doorMalfunctions schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:14:
[...]
Ik vind de rust die ze daarbij bewaren wel bewonderenswaardig. Zolang Ziyech z'n onbedwingbare behoefte om vanuit alle hoeken te schieten weet te onderdrukken gaat het best aardig.
Zeker, misschien wel de beste man op het veld.mike0001 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:15:
Blind erg sterk vandaag
Niet misschien hoor. Puike wedstrijd.Malfunctions schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:15:
[...]
Zeker, misschien wel de beste man op het veld.
Niet misschien, zeker de besteMalfunctions schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:15:
[...]
Zeker, misschien wel de beste man op het veld.
Nee dat verwacht ik ook echt niet. Is niet goed in 1-op-1, niet goed in afstandschoten, al met al gewoon bijzonder matig in afronden.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:16:
Ziyech heeft al 36+ kansen in de CL gehad. Slechts 2 goals. Je verwacht toch niet dat ie ze ineens gaat maken toch?
⏩ PVOutput☀️
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
⏩ PVOutput☀️
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:07
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nu moet die bal er een keer in
Ik snap het niet dat je zoveel talent hebt en dan gewoon niet beter kunt schietenv8power67 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:18:
Ziyech betrap je er vaak op dat ie uit paniek maar gaat schieten. Zo zonde van zo een aanval..
@Harribo
Dat snap ik dus vaak ook niet. Onder druk is het een heeeel stuk lastiger, maar daar trainen ze hopelijk toch vaak genoeg op.
[ Voor 32% gewijzigd door Mosin op 16-04-2019 22:21 ]
⏩ PVOutput☀️
Blind, die maakt altijd ineens een goal.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:21:
Donny heeft zijn goal al binnen, jullie verwachten toch niet dat ie er nog eentje maakt toch?
Ronaldo bedoel jeVerwijderd schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:21:
Donny doet gewoon een PSV'tje in de 90ste minuut
Risico van tegen een Italiaanse ploeg spelen. Je hebt lang t idee dat t goed gaat. Tot je na 90 minuten verloren blijkt te hebben.snmght schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:20:
Wel heel Italiaans als wij zo door voetballen zonder te scoren en zij straks wel..
[ Voor 3% gewijzigd door Yemoke op 16-04-2019 22:22 ]
ICE ICE Baby
Als dat gebeurt zijn we in ieder geval waardig ten onder gegaan.. Voor wat het waard is.Malfunctions schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:22:
[...]
Risico van tegen een Italiaanse ploeg spelen. Je hebt lang t idee dat t goed gaat. Tot je na 90 minuten verloren blijkt te hebben.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.