Ik ken een scheidsrechter in Nederland die dezelfde trekjes vertoont. Toevallig komen ze allebei uit hetzelfde land...Pompi schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:50:
[...]
Vind hem een veel betere scheids dan die Cekir die de andere wedstrijd heeft gekregen, waarvan ik echt niet begrijp dat hij steeds van die grote wedstrijden krijgt. Genoeg foutjes en heel irritante maniertjes o.a. doen alsof hij god is en geen fouten maakt
Denk eerder ego'tje en eer, maar dit is niet belangrijk. Van de Turkse vrienden die ik heb hoor ik dat ze hem in Turkije zelf ook erg vervelend vinden.
dat vind ik ook altijd frustrerend, maar is hun goed recht. Uiteindelijk als Ajax niet wint ligt het aan Ajax imho, en niet aan dat zij de bus parkeren.Typhone schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:54:
[...]
Durf ik niet meer te posten. Maar die zijn NOG nadeliger voor Ajax.
Daarom zal het flink schoppen worden en de bus parkeren vrees ik. Als ze iets willen is het Ajax laten struikelen.
Ik heb ook altijd het gevoel dat ze een stapje extra doen, maar dat geldt net zo goed voor Brabantse clubs tegen PSV, het hoort bij de sport, en is ook een beetje onderdeel van in de top van de competitie zitten. Daar wil iedereen zich tegen bewijzen.
Tja de grote clubs bewijzen ook al jaren dat je geen kampioen wordt tegen de groten maar tegen de de kleintjes. PSV en Ajax vorig jaar mooi in balans met een 3-0 en een 0-3 maar die 3-0 was wel erg bepalend voor het kampioenschap helaas
.
Hoe meer iedereen z'n best doet hoe sterker de competitie uiteindelijk wordt.
Zeker waar, al vind ik dit jaar Ajax - PSV wel een ultiem kantelpunt gebleken. PSV verder zonder vertrouwen (wel de punten), Ajax loopt over van het vertrouwen - dat zich zelfs in de CL uitbetaald ziet.Typhone schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:01:
Tja de grote clubs bewijzen ook al jaren dat je geen kampioen wordt tegen de groten maar tegen de de kleintjes. PSV en Ajax vorig jaar mooi in balans met een 3-0 en een 0-3 maar die 3-0 was wel erg bepalend voor het kampioenschap helaas.
En ohja, gefeliciteerd Ajacieden voor de eerste (en hopelijk laatste
Steam ID = Ackerfiets
Dus je kan ook de conclusie trekken dat Ajax niet gemotiveerd is als ze tegen FC Utrecht spelen? Want ook al zou FC Utrecht een stapje harder lopen tegen Ajax dan tegen de andere tegenstanders, dan nog zou Ajax moeten winnen.
Neh, de CL mogen ze ook wel winnen, dat gun ik ze van harte.Family Guy schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:05:
[...]
En ohja, gefeliciteerd Ajacieden voor de eerste (en hopelijk laatste) prijs van dit jaar!
[ Voor 39% gewijzigd door ST10©DE op 06-05-2019 15:08 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Juist daarom is het zo mooi als mensen van andere clubs zich gewoon melden. Dat is namelijk ook wel een interessante invalshoek. Blijf het apart vinden hoe vaak dat mis gaat en dat hoeft inderdaad niet per se aan Utrecht te liggen (al is dat wel de fijnere gedachte...ST10©DE schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:06:
Dus je kan ook de conclusie trekken dat Ajax niet gemotiveerd is als ze tegen FC Utrecht spelen? Want ook al zou FC Utrecht een stapje harder lopen tegen Ajax dan tegen de andere tegenstanders, dan nog zou Ajax moeten winnen.
Ajax is ook wel verder als team dit jaar vind ik. Maar dan heb je natuurlijk ook nog de fitheid.Al moet ik zeggen dat ik ze nog nooit zo fit gezien heb.
En wat doet het met die jongens als ze winnen of verliezen.
Wat blijkt dan uit die lijst? Dat Utrecht vaker van Ajax gewonnen heeft dan van PSV of van Feyenoord? En dat is alleen de verdienste van Utrecht? Het is niet dat Ajax in die wedstrijden slecht heeft gespeeld? Ik kan mij namelijk ook een wedstrijd tegen PSV herinneren dat Utrecht in het spel beter was dan dat de uitslag deed voorkomen. Zo zou je dan eigenlijk alle wedstrijden moeten bekijken.Typhone schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:11:
[...]
Lees de reactie van de Utrechter nog eens terug. Verder is er geen discussie in de zin van boehoe ze doen hun best tegen ons. Want die discussie is zojuist ontkracht.
Maargoed, deze discussie gaat nergens heen. Ik hoop in ieder geval op Utrechtse winst op zondag want alleen dan valt het seizoen nog te redden, ondanks een (momenteel) 5e positie op de ranglijst /s
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Ze hoeven nog maar 4x te winnen!chimera2 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:27:
Ajax is ook wel verder als team dit jaar vind ik. Maar dan heb je natuurlijk ook nog de fitheid.Al moet ik zeggen dat ik ze nog nooit zo fit gezien heb.
Denk dat een overwinning a.s. woensdag de fitheid een boost geeft van tientallen procentpunten.
@Sup4rdurt
Als je de statistieken wilt hebben hoor ik het graag.
[ Voor 19% gewijzigd door Typhone op 06-05-2019 15:32 ]
Die zal flink gemist worden. Met Salah zou het al een lastige klus worden, maar zonder helemaal.
PSN: Curvaa_
En laten we de afwezigheid van Firminho ook niet onderschatten. Zeer waardevolle speler, zeker als je ziet wie de vervangers zijn.Curva schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:32:
[...]
Die zal flink gemist worden. Met Salah zou het al een lastige klus worden, maar zonder helemaal.
Statistieken per wedstrijd? Hoe wil je uit de statistieken ophalen of spelers gemotiveerder zijn tegen team A dan team B? Dat kun je niet uit koude cijfers halen. Want ook als je super gemotiveerd bent en alles in de wedstrijd geeft, kun je deze verliezen.Typhone schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:31:
[...]
@Sup4rdurt
Als je de statistieken wilt hebben hoor ik het graag.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Vond je Salah zo goed in de eerste wedstrijd? Het filmpje wat ze gisteren maakten bij Studio Voetbal over Isak had je 1-op-1 kunnen overnemen op Salah in de vorige wedstrijd.Curva schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:32:
[...]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze zonder hem gewoon minder zijn. En dat hij altijd nog de individuele klasse heeft om - zelfs wanneer hij niet goed speelt - iets extra's te doen.Typhone schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:42:
[...]
Vond je Salah zo goed in de eerste wedstrijd? Het filmpje wat ze gisteren maakten bij Studio Voetbal over Isak had je 1-op-1 kunnen overnemen op Salah in de vorige wedstrijd.
Maar goed, die wedstrijd gaat toch nergens meer om. Dit gaat L'pool natuurlijk nooit meer goed maken.
Ik betwijfel dat wanneer ze spelen tegen Barcelona of Salah ze beter maakt. Leed erg veel balverlies en Barcelona weet ernstig goed met die snelle uitbraken om te gaan. Op links waren ze veel balvaster dan op rechts en kwamen ook veel meer gevaarlijke acties voor.
Voor de rest van het seizoen is het wel zuur maar tegen Barcelona vond ik hem vorige week grossieren in foute passes, geen passes en verkeerde dribbels. Speelde 4x een bal recht in de voeten van een Barcelona speler in een 3v3 of 4v4 situatie. Dan gaat zo'n wedstrijd je veel te veel kracht kosten.
Voor de rest van het seizoen is het wel zuur maar tegen Barcelona vond ik hem vorige week grossieren in foute passes, geen passes en verkeerde dribbels. Speelde 4x een bal recht in de voeten van een Barcelona speler in een 3v3 of 4v4 situatie. Dan gaat zo'n wedstrijd je veel te veel kracht kosten.
Salah is IMO een overschatte speler. Leuk in zijn 1e seizoen bij Liverpool maar daarna een stuk minder.Typhone schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:42:
[...]
Vond je Salah zo goed in de eerste wedstrijd? Het filmpje wat ze gisteren maakten bij Studio Voetbal over Isak had je 1-op-1 kunnen overnemen op Salah in de vorige wedstrijd.
Elect a clown, expect a circus.
Serieus?Slasher schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:00:
[...]
Salah is IMO een overschatte speler. Leuk in zijn 1e seizoen bij Liverpool maar daarna een stuk minder.
Hier even wat stats:
Premier League 2018-19
Wedstrijden: 37
Goals: 22
Assists: 8
Champions League:
Wedstrijden: 11
Doelpunten: 4
Eredvisie 2018-19
Wedstrijden: 32
Goals: 28
Champions League:
Wedstrijden: 8
Goals: 4
Over wie heb ik het?
Deze is een stuk dragender dan Salah die zo ongeveer de hele eerste seizoenshelft bekritiseerd is en geen schim van zichzelf was.
Champions League:
Over wie heb ik het?
Deze is een stuk dragender dan Salah die zo ongeveer de hele eerste seizoenshelft bekritiseerd is en geen schim van zichzelf was.
[ Voor 35% gewijzigd door Typhone op 06-05-2019 16:48 ]
Salah is wel een toegevoegde waarde voor Liverpool. Ze hebben al weinig kans om 3-0 goed te maken, maar zonder Salah stijgt die kans niet.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dusan Tadic waarschijnlijk. Indrukwekkende stats, dat zeker. Maar dat lukt hem in de Premier League never nooit.Typhone schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:47:
Eredvisie 2018-19
Champions League:
Over wie heb ik het?
Luuk de JongYogibeer schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:51:
[...]
Dusan Tadic waarschijnlijk. Indrukwekkende stats, dat zeker. Maar dat lukt hem in de Premier League never nooit.
Die Engelsen maken altijd van die mooie statistiekjes en hebben mooie namen om goals te omschrijven in de vorm van 'hoe bepalend' een goal was. Daar stond Salah niet zo hoog op. Vorig jaar daarentegen wel.
[ Voor 29% gewijzigd door Typhone op 06-05-2019 16:55 ]
Haha, dat was geen vergelijking maar heb je gezien wat er bij Liverpool nog allemaal rondloopt? Die draaiden ook zonder Salah goed
. En ik zeg niet dat Salah een clown is maar ik denk dat ze tegen dit Barcelona met een balvastere speler beter uit de voeten komen dan een dribbelende speler. That's all
.
https://www.at5.nl/artike...tickers-in-de-kuip-op-aja
Snap niet dat de Kuip het nog toelaat. Als Ajax nog een keer de finale haalt in de toekomst, zou ik me lekker als venue terugtrekken.
Snap niet dat de Kuip het nog toelaat. Als Ajax nog een keer de finale haalt in de toekomst, zou ik me lekker als venue terugtrekken.
Ik heb de ArenA gezien nadat Feyenoord voor de laatste keer op bezoek was geweest (JC Schaal).PWM schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:58:
Pisbakken waren van de wand getrapt. Werkelijk alles wat kapot kon, was kapot.
Die stickers zijn ook een beetje kinderachtig, maar laat het schoonmaken en verhaal de kosten. Klaar
Wat een gemiereneuk over een stel stickertjes. Waarom dit ook in de media moet is me ook een raadsel, het is toch afgesproken dat de kosten via de KNVB naar de club toe gaat. Bel een bedrijfje om ze het eraf te laten halen en stuur de rekening door.PWM schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:58:
Och het is een redelijk onschuldige actie. Als De Kuip om deze actie niet meer open gaat voor Ajax supporters in een beker finale zou dat wel erg zielig zijn.PWM schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:58:
Ajax is hot he?! Alles wat maar over Ajax gaat schrijven alle media op, alles voor de clicks.DoeEensGek schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:08:
[...]
Wat een gemiereneuk over een stel stickertjes. Waarom dit ook in de media moet is me ook een raadsel, het is toch afgesproken dat de kosten via de KNVB naar de club toe gaat. Bel een bedrijfje om ze het eraf te laten halen en stuur de rekening door.
[ Voor 31% gewijzigd door Qu3st op 06-05-2019 17:10 ]
Radio Rijnmond meldde dat de schatting 5000+ is, nauwelijks normaal te verwijderen. Weinig onschuldigs aan imho. Meer normvervaging dat het weggewuifd word.Qu3st schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:08:
[...]
Och het is een redelijk onschuldige actie. Als De Kuip om deze actie niet meer open gaat voor Ajax supporters in een beker finale zou dat wel erg zielig zijn.
[...]
Ajax is hot he?! Alles wat maar over Ajax gaat schrijven alle media op, alles voor de clicks.
Hoeveel het kost maakt niet uit, gewoon rekening naar Amsterdam sturen! En dan niet naar Ajax maar naar de AFCA.PWM schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:31:
[...]
Radio Rijnmond meldde dat de schatting 5000+ is, nauwelijks normaal te verwijderen. Weinig onschuldigs aan imho. Meer normvervaging dat het weggewuifd word.
En het weghalen van stickers valt nog best mee hoor, er is genoeg goed spul op de markt en anders een hogedrukspuit erop.
Maar om deze actie niet meer de Kuip open te stellen voor Ajax supporters is wel een beetje een zielige reactie.
[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 06-05-2019 17:44 ]
Alsof supporters van andere clubs ook geen stickers plakken, kan het mij niet voorstellen. Misschien is het normaal alleen in het uitvak en nu in delen waar normaal alleen Feyenoorders komen maar als nog.Qu3st schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:39:
[...]
Hoeveel het kost maakt niet uit, gewoon rekening naar Amsterdam sturen! En dan niet naar Ajax maar naar de AFCA.
En het weghalen van stickers valt nog best mee hoor, er is genoeg goed spul op de markt en anders een hogedrukspuit erop.
Maar om deze actie niet meer de Kuip open te stellen voor Ajax supporters is wel een beetje een zielige reactie.
Daar wil ik niet hier over beginnen, want iets met whataboutisme.....Pompi schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:50:
[...]
Alsof supporters van andere clubs ook geen stickers plakken, kan het mij niet voorstellen. Misschien is het normaal alleen in het uitvak en nu in delen waar normaal alleen Feyenoorders komen maar als nog.
Doelde meer dat het zoals jij al zei nogal een overtrokken reactie is. Als je een stok zoekt om mee te slaan vind je altijd wel iets.Qu3st schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:52:
[...]
Daar wil ik niet hier over beginnen, want iets met whataboutisme.....
Er schijnt een middeltje te zijn waar je de stickers goed mee weg kan krijgenPWM schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:31:
[...]
Radio Rijnmond meldde dat de schatting 5000+ is, nauwelijks normaal te verwijderen. Weinig onschuldigs aan imho. Meer normvervaging dat het weggewuifd word.
Verwijderd
Hun eigen spul werkt blijkbaar niet zo goed dusdutchgio schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:02:
[...]
Er schijnt een middeltje te zijn waar je de stickers goed mee weg kan krijgen
[Afbeelding]
Het is ook nog eens een extra trap na aan een club die niet eens speelde, maar waarvan je wel het stadion lekker kunt vergallen.PWM schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:31:
[...]
Tja.
'Supporter', van dit kaliber, je zult het maar zijn.
Subiet de kosten (arbeidsloon, schade, materiaal) verhalen op de club waar de daders supporters van zijn, en dan met Ajax afspreken dat ze dit voor het volle pond op de supportersvereniging verhalen.
Als je dit over en weer doet - de rekening presenteren aan de daders of de vertegenwoordiging ervan - dan komt het aan.
Of beter nog, Ajax kan Bureau Halt Amsterdam inschakelen, om reeds gepakte daders (voor andere vergrijpen) dit 'schoonmaakklusje' te laten doen...
[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 06-05-2019 18:24 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
ScoreboardjournalistiekYogibeer schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:40:
[...]
Serieus?
Hier even wat stats:
Premier League 2018-19
Wedstrijden: 37
Goals: 22
Assists: 8
Champions League:
Wedstrijden: 11
Doelpunten: 4
Elect a clown, expect a circus.
Als ze De Kuip dicht gooien voor Ajax bij een finale, jammer maar ach hoeven we niet in een monument te spelen met gevaar voor eigen leven
al wat filmpjes gezien hoe het daar weer kraakte gisteren.
De kleedkamers in de Kuip komen regelrecht uit de Ikea lijkt het, 'onze' jongens willen vast liever een hypermoderne kleedkamer
KNVB zal ook blij zijn, kunnen ze een groter stadion kiezen, en dat levert weer mooie inkomsten op.
De kleedkamers in de Kuip komen regelrecht uit de Ikea lijkt het, 'onze' jongens willen vast liever een hypermoderne kleedkamer
KNVB zal ook blij zijn, kunnen ze een groter stadion kiezen, en dat levert weer mooie inkomsten op.
Jij denkt dat de KNVB dit gedrag gaat belonen?Qu3st schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:18:
Als ze De Kuip dicht gooien voor Ajax bij een finale, jammer maar ach hoeven we niet in een monument te spelen met gevaar voor eigen levenal wat filmpjes gezien hoe het daar weer kraakte gisteren.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Halt is voor minderjarigen. Hoewel het niveau anders doet vermoeden, zijn die stickerplakkers zeer waarschijnlijk allemaal meerderjarig.Ramzzz schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:06:
[...]
Of beter nog, Ajax kan bureau Halt Amsterdam inschakelen, om reeds gepakte daders (voor andere vergrijpen) dit 'schoonmaakklusje' te laten doen...
Gewoon 2x zo grote Feyenoord stickers er overeen plakkenPWM schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:31:
[...]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Jong afgeleerd, etc.Sempy schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:25:
[...]
Halt is voor minderjarigen. Hoewel het niveau anders doet vermoeden, zijn die stickerplakkers zeer waarschijnlijk allemaal meerderjarig.
Verwijderd
Die stickers was al tijden van tevoren aangekondigd dat er nog zoveel in het stadion geplakt zijn verbaast mij echter. Ben wel benieuwd wie de beveiliging in handen had ook betreft het rookbom incidentje.
Kijk er is eigenlijk niks gesloopt en overal waar je komt zie je in het uitvak wel stickers van andere ploegen maar omdat het AJAX is moet er nu moeilijk over gedaan worden?
Kijk er is eigenlijk niks gesloopt en overal waar je komt zie je in het uitvak wel stickers van andere ploegen maar omdat het AJAX is moet er nu moeilijk over gedaan worden?
Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:28:
Die stickers was al tijden van tevoren aangekondigd dat er nog zoveel in het stadion geplakt zijn verbaast mij echter. Ben wel benieuwd wie de beveiliging in handen had ook betreft het rookbom incidentje.
Ik denk dat ze deze man hebben ingehuurd
Genoeg Feyenoorders met een stadionverbod die hun straf kunnen verminderen in ruil voor het opruimen toch? Dat zou ik nog eens verstandig vinden. Kost noch Feyenoord, noch de KNVB geld. En Ajax gewoon een boete geven zoals het hoort volgens het protocolPWM schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:58:
@Ramzzz
In het gunstigste geval wordt de finale over 2 wedstrijden gespeeld 🤩
Ik weet nog lang geleden dat er een auto stond bij Duivendrecht met een Feyenoord vaantje. Toen was Bijlmer Arena er nog niet en moest je dat lange zandpad aflopen richting de Arena. Op de terugweg zaten alle ramen helemaal vol met die vak 410 stickers met het doodskop logo. Dan heb ik het denk ik over 2004-2005 ergens. Dat was toen humor en vervelend voor de eigenaar. Maar de auto was 100% heel.
In 2013 Ajax - Barcelona stond er 2,5km van de Arena een FC Utrecht auto (sjaal achterin). Op de terugweg lagen de spiegels eraf was de ruit eruit, de sjaal weg en lag er allerlei shit in.
Zie daar de verloedering.
Stickers die de media halen poeheeee.
[ Voor 37% gewijzigd door Typhone op 06-05-2019 18:46 ]
Iets met vergrootglas... Dit wordt als ludiek genoemd en hoort bij concurrentie van voetbalclubs. Waarom hier zo zuur wordt gereageerd. Sta ook wel raar te kijken waarom sommige boos zijn op het Ajax vuurwerk, terwijl ze het zelf sfeervol noemen als het bij feyenoord is. Er wordt nog net niet verkondigd dat links rechts is en rechts links is als over Ajax gaat.Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:28:
Vuurwerk mag niet oke.
Maar stickers plakken tja was te verwachten. En ik vind het wel grappig (en normaal ben ik voor erg zware straffen).
Maar stickers plakken tja was te verwachten. En ik vind het wel grappig (en normaal ben ik voor erg zware straffen).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
@DoeEensGek
Vroeger was vuurwerk sfeervol in Olympisch stadion bij opkomst en dit en dat. Nu is het een absolute no go en tuig en weet ik veel wat.
Vroeger was vuurwerk sfeervol in Olympisch stadion bij opkomst en dit en dat. Nu is het een absolute no go en tuig en weet ik veel wat.
Ehmm, heb je het filmpje gezien met alle stickers? Dat noem ik niet meer ludiek.DoeEensGek schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:40:
[...]
Iets met vergrootglas... Dit wordt als ludiek genoemd en hoort bij concurrentie van voetbalclubs. Waarom hier zo zuur wordt gereageerd. Sta ook wel raar te kijken waarom sommige boos zijn op het Ajax vuurwerk, terwijl ze het zelf sfeervol noemen als het bij feyenoord is. Er wordt nog net niet verkondigd dat links rechts is en rechts links is als over Ajax gaat.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Menig voetbalstad hangt vol met stickers van eigen en concurrerende clubs. Mijn inziens onwenselijk en bijzonder kansloos. Het vervuilen van publiek eigendom lijkt me niet helemaal de manier.DoeEensGek schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:40:
[...]
Dit wordt als ludiek genoemd en hoort bij concurrentie van voetbalclubs.
Vuurwerk door amateurs afgestoken in zo'n mensenmassa is niet heel wenselijk. Wil je vuurwerk aansteken draag er dan zorg voor dat het professioneel gebeurt en regel dat op een goede manier. Fakkels, rookbommen of wat dan ook tussen het publiek dat niet echt een kant op kan mocht het is gaan is onnodig risico's opzoekenSta ook wel raar te kijken waarom sommige boos zijn op het Ajax vuurwerk, terwijl ze het zelf sfeervol noemen als het bij Feyenoord is.
Dooddoener, klaarblijkelijk is iemand niet gecharmeerd van zo'n actie. Het wegzetten dat dit zuur is doet daar wel wat afbreuk aan af. Waarom is het een "zure reactie" indien iemand niet van dit soort gedrag gediend is? Onderbouw je mening eens waarom het zuur zou zijn.Waarom hier zo zuur wordt gereageerd.
Het is nu een keer een actie uitgevoerd met spullen waar de club Ajax op staat, we moeten niet doen alsof dit soort reacties niet naar voren komen bij overige clubs.Er wordt nog net niet verkondigd dat links rechts is en rechts links is als over Ajax gaat.
Was dit niet het voetbal topic? Die dooddoener kregen we laatst een keer om de oren gegooid.
Pepperidge Typhone Remembers.
Pepperidge Typhone Remembers.
Tuurlijk hoef je hier niet gecharmeerd van te zijn, maar ik vind het wel een enorm overtrokken reactie.Napo schreef op maandag 6 mei 2019 @ 19:11:
Dooddoener, klaarblijkelijk is iemand niet gecharmeerd van zo'n actie. Het wegzetten dat dit zuur is doet daar wel wat afbreuk aan af. Waarom is het een "zure reactie" indien iemand niet van dit soort gedrag gediend is? Onderbouw je mening eens waarom het zuur zou zijn.
Het zijn wat stickers, kom op zeg. Het is niet alsof men vast is gaan helpen met het afbreken van de Kuip tbv de nieuwbouw.
Kosten van de schoonmaak bij Ajax declareren, kan Ajax gaan zeiken richting de F-side (niet dat ze dat doen, maar goed), en klaar.
Volgens Engelse media is Sanchez geblesseerd geraakt en speelt hij woensdag mogelijk niet. Lucky Ajax!
Als nu het hele basis elftal van Tottenham en dan later van Barca nog even de griep krijgt dan is het perfect.Vos schreef op maandag 6 mei 2019 @ 19:36:
Volgens Engelse media is Sanchez geblesseerd geraakt en speelt hij woensdag mogelijk niet. Lucky Ajax!
Het halve basis elftal van de 2 is ook goed
Typhone schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:45:
@DoeEensGek
Ik kan mij nog een Kuip herinneren na de beker finale FC Utrecht - Ajax. Wees blij dat het nu maar een paar stickers zijn, want volgens mij waren er nog maar weinig stoeltjes heel na die wedstrijd.
Daar werd zelfs door Hans Kraay junior opgeroepen om te stoppen, waarbij hij vrolijk nog een aantal stoeltjes richting zich geworpen kreeg. Pas na oproep van Ronald Koeman stopte het sloopwerk.
Daar werd zelfs door Hans Kraay junior opgeroepen om te stoppen, waarbij hij vrolijk nog een aantal stoeltjes richting zich geworpen kreeg. Pas na oproep van Ronald Koeman stopte het sloopwerk.
Formerly known as Ragdoll
ok, dit Telegraaf filmpje bij VI is gewoon geniaal.
YouTube: Zo praat de Telegraaf over Ajax | Klikbeet
[ Voor 52% gewijzigd door Deadsy op 06-05-2019 20:43 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:01
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Valentijn Driessen in Veronica Inside.
Ben benieuwd. Ik verwacht wel dat Ajax doorgaat, maar het moet nog wel ff gebeuren. Er zo makkelijk over gaan denken lijkt me niet de juiste tactiekSon wordt in een keer heel groot gemaakt. Hij is maar een Zuid Koreaans spitsje
Haha, thanks! Kende dat hele klikbeet niet, maar wat briljant zeg. Die Heel Holland Frituurt is ook echt geniaal.Deadsy schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:41:
ok, dit Telegraaf filmpje bij VI is gewoon geniaal.
Valentijn vindt zichzelf veel en veel te belangrijk.tweakduke schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:14:
Valentijn Driessen in Veronica Inside.
[...]
Ben benieuwd. Ik verwacht wel dat Ajax doorgaat, maar het moet nog wel ff gebeuren. Er zo makkelijk over gaan denken lijkt me niet de juiste tactiek
Zijn er ook Willem II stickers in de kuip aangetroffen of waren het alleen een hoop aso's van Ajax?
Lijkt me simpel: rekening naar Ajax sturen, die hebben toch geld zat om dat te betalen, ze betalen het waarschijnlijk lachend.
Het lijkt me ook dat de komende jaren Ajacieden niet meer in de Kuip mogen komen.
Lijkt me simpel: rekening naar Ajax sturen, die hebben toch geld zat om dat te betalen, ze betalen het waarschijnlijk lachend.
Het lijkt me ook dat de komende jaren Ajacieden niet meer in de Kuip mogen komen.
Voor wat stickertjes? 't is niet dat dit een unieke actie is ofzo, of dat dit alleen bij Ajax gebeurt...dr.lowtune schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:32:
Verwijderd
Zekers nog nooit een uitvak gezien in het echt? Daar hangt het vol van stickers van andere clubs. Misschien moet de KNVB eens gaan nadenken om dit soort dingen JC schaal en de beker wisselend in andere stadions te doen.dr.lowtune schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:32:
Zijn er ook Willem II stickers in de kuip aangetroffen of waren het alleen een hoop aso's van Ajax?
Maar ga nou niet roepen dat door een paar stickers Ajacieden waarvan het overgrote deel er niks mee te maken heeft ergens niet meer welkom zijn. Dat is met een geweer op een mug schieten en dat werkt vaak ook nog eens averechts.
ik wil best 50 flesjes van deze (https://encrypted-tbn1.gs...lZroKWopHLknu0NI&usqp=CAc) doneren bij de eerstvolgende thuiswedstrijd, dan kan iedere supporter zelf zijn stoeltje schoonmaken (flesje doorgeven he). Kunnen ze daarna weer doorgaan met schuimbekkenTyphone schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:38:
[...]
Genoeg Feyenoorders met een stadionverbod die hun straf kunnen verminderen in ruil voor het opruimen toch? Dat zou ik nog eens verstandig vinden. Kost noch Feyenoord, noch de KNVB geld. En Ajax gewoon een boete geven zoals het hoort volgens het protocol
[ Voor 9% gewijzigd door P.O. Box op 06-05-2019 23:19 ]
Ok, dus het was "ludiek" en " andere uitvakken hebben dit ook", dus dan is het gewoon ok? Dan is het dus niet asociaal en onnodig? Dan mag er dus niks van gezegd worden?
Je mag er prima iets van zeggen, maar overdrijven is ook een vakdr.lowtune schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:50:
Ok, dus het was "ludiek" en " andere uitvakken hebben dit ook", dus dan is het gewoon ok? Dan is het dus niet asociaal en onnodig? Dan mag er dus niks van gezegd worden?
Waar overdrijf ik dan? Kijk, we hebben helaas de situatie dat Feyenoorders niet in de Arena mogen komen en dat Ajacieden normaal gesproken niet in de Kuip mogen komen. Nu is dat na vele jaren weer een keer gebeurd en is het een bende. De Willem II supporters hebben zich ogenschijnlijk wél netjes gedragen.toolkist schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:53:
[...]
Je mag er prima iets van zeggen, maar overdrijven is ook een vak
Is het dan zo raar om te denken dat dit soort zaken niet helpen en waarschijnlijk weer tot verlenging van huidige restricties zal leiden? Of misschien zelfs gevolgen heeft voor een toekomstige bekerfinale?
Als Feyenoorders dit in de Arena hadden gedaan had ik het ook vreselijk asociaal gevonden.
Lijkt me duidelijk waar:dr.lowtune schreef op maandag 6 mei 2019 @ 23:03:
[...]
Waar overdrijf ik dan? Kijk, we hebben helaas de situatie dat Feyenoorders niet in de Arena mogen komen en dat Ajacieden normaal gesproken niet in de Kuip mogen komen. Nu is dat na vele jaren weer een keer gebeurd en is het een bende. De Willem II supporters hebben zich ogenschijnlijk wél netjes gedragen.
Is het dan zo raar om te denken dat dit soort zaken niet helpen en waarschijnlijk weer tot verlenging van huidige restricties zal leiden? Of misschien zelfs gevolgen heeft voor een toekomstige bekerfinale?
Als Feyenoorders dit in de Arena hadden gedaan had ik het ook vreselijk asociaal gevonden.
"Het lijkt me ook dat de komende jaren Ajacieden niet meer in de Kuip mogen komen."
Onnodig? Ja
Kinderachtig? Helemaal
Provocerend? Zekers
Bende/ Reden om supporters voortaan te weigeren? Nog niet misschien. Maar wellicht dat ik een andere standaard heb dan jij. Ik ben vooral blij dat er deze keer schijnbaar niet op grote schaal gesloopt is.
Volgens mij speelt Sanchez al weken niet bij Spurs. Meestal met Alderweireld en Vertonghen, maar omdat hij vorige week met 3 centrale verdedigers ging spelen mocht hij weer opdraven.Vos schreef op maandag 6 mei 2019 @ 19:36:
De schade loopt gewoon weer in de tienduizenden euro's. Het is arbeidsintensief om al die stickers weg te halen wat ook niet kan zonder verdere beschadigingen te veroorzaken aan bijv. verf of glas. Stoeltjes, ruiten en toiletten zijn ook beschadigd. Er was ook weer vuurwerk stadion.toolkist schreef op maandag 6 mei 2019 @ 23:26:
Lijkt me duidelijk waar:
"Het lijkt me ook dat de komende jaren Ajacieden niet meer in de Kuip mogen komen."
Onnodig? Ja
Kinderachtig? Helemaal
Provocerend? Zekers
Bende/ Reden om supporters voortaan te weigeren? Nog niet misschien. Maar wellicht dat ik een andere standaard heb dan jij. Ik ben vooral blij dat er deze keer schijnbaar niet op grote schaal gesloopt is.
Het is gewoon helaas weer gebleken dat deze supporters niet in staat zijn om zich te gedragen en simpele regels te respecteren als ze bij elkaar op bezoek komen, en dan was de ander nog niet eens in de buurt. Dat terwijl Willem 2 supporters geen schade hebben veroorzaakt, dus zo moeilijk is het niet om dit ook van anderen gasten te verwachten. Het is nu weer wachten op een reactie van de hersenlozen met een Feyenoord sjaal. Wat mij betreft gaat de discussie over uitsupporters na dit mislukte experiment weer gewoon 3 jaar terug in de ijskast.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Europe Champions League 2e Halve Finales
dinsdag07.05. 21:00 Liverpool v Barcelona 4-3 (0-3)
woensdag
08.05. 21:00 Ajax v Tottenham 2-3(1-0)
[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 10-05-2019 11:31 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dan mag je mij uitleggen hoe dit helpt om Ajacieden na zoveel jaren weer in de Kuip toe te laten. Want het lijkt mij echt niet dat de eigenaar van het stadion er om staat te springen om dit nog een keertje te hebben.toolkist schreef op maandag 6 mei 2019 @ 23:26:
[...]
Lijkt me duidelijk waar:
Onnodig? Ja
Kinderachtig? Helemaal
Provocerend? Zekers
Je noemt het kinderachtig, onnodig en provocerend, ik noem het realistisch, ik denk dat we inderdaad (en dat geldt voor iedereen, wat die Feyenoorders toen in Italië met die fontijn hebben gedaan is ook niet normaal, denk je dat de burgemeester daar staat te springen om weer Feyenoorders in z'n stad te hebben?)
Ajacieden die dit goed praten
Kan het eindelijk weer over voetbal gaanHackus schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:52:Europe Champions League 2e Halve Finales
dinsdag
07.05. 21:00 Liverpool v Barcelona
woensdag
08.05. 21:00 Ajax v Tottenham
Overigens Ajax is weer bezig met een Argentijnse verdediger Martinez, zouden 7 miljoen hebben geboden. Zullen wel weer kapers op de kust zijn, ik heb liever dat ze dit soort dingen pas bekend maken als de speler in de Arena zijn shirt vast houdt en het papiertje ondertekend
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het zijn allemaal kleuters. Het is actie --> reactiedr.lowtune schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:55:
[...]
Dan mag je mij uitleggen hoe dit helpt om Ajacieden na zoveel jaren weer in de Kuip toe te laten. Want het lijkt mij echt niet dat de eigenaar van het stadion er om staat te springen om dit nog een keertje te hebben.
Je noemt het kinderachtig, onnodig en provocerend, ik noem het realistisch, ik denk dat we inderdaad (en dat geldt voor iedereen, wat die Feyenoorders toen in Italië met die fontijn hebben gedaan is ook niet normaal, denk je dat de burgemeester daar staat te springen om weer Feyenoorders in z'n stad te hebben?)
En dat dan 1005564641 keer in een cirkel.
Wat betreft al die rellen zijn het allemaal een stelletje hersenloze. Wat kan mij het schelen dat pietje puk voor Feyenoord is of FC Utrecht.
Het zou allemaal verdomde saai worden als we allemaal voor dezelfde club zijn En waarom kan het bij het NL elftal wel goed gaan?
En bij weet ik het motorsport of honkbal?
Die discussie mag van mij voor 100 jaar de koelkast in, gewoon niet meer.ph4ge schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:18:
Wat mij betreft gaat de discussie over uitsupporters na dit mislukte experiment weer gewoon 3 jaar terug in de ijskast.
Dat lijkt mij ook een kansloze missie van Liverpool, wel jammer.Martinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:59:
[...]
Kan het eindelijk weer over voetbal gaanik verwacht niet dat Liverpool het gaat redden, die staan straks met lege handen
![]()
Overigens Ajax is weer bezig met een Argentijnse verdediger Martinez, zouden 7 miljoen hebben geboden. Zullen wel weer kapers op de kust zijn, ik heb liever dat ze dit soort dingen pas bekend maken als de speler in de Arena zijn shirt vast houdt en het papiertje ondertekend
Tja, dat lijkt me inderdaad beter.
Eens, het zijn gewoon allemaal kleuters, clubliefde hoeft niet te betekenen inderdaad dat je de boel vernielt. Toevallig eergisteren nog even bij een honkbalwedstrijd gekeken en de sfeer daar was vrij gemoedelijk.chimera2 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:03:
[...]
Het zijn allemaal kleuters. Het is actie --> reactie
En dat dan 1005564641 keer in een cirkel.
Wat betreft al die rellen zijn het allemaal een stelletje hersenloze. Wat kan mij het schelen dat pietje puk voor Feyenoord is of FC Utrecht.
Het zou allemaal verdomde saai worden als we allemaal voor dezelfde club zijn En waarom kan het bij het NL elftal wel goed gaan?
En bij weet ik het motorsport of honkbal?
Doen ze bij PAOK ook, maar dan gooien ze het ook op het veld
Dat is wel tokkie gedrag, beetje vuurwerk moet kunnen wat mij betreft maar de UEFA denkt daar nou eenmaal anders over.
Ik zit elk jaar op assen met 100.000 man door elkaar die allemaal iemand anders supporteren. Niks aan de handdr.lowtune schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:10:
[...]
Eens, het zijn gewoon allemaal kleuters, clubliefde hoeft niet te betekenen inderdaad dat je de boel vernielt. Toevallig eergisteren nog even bij een honkbalwedstrijd gekeken en de sfeer daar was vrij gemoedelijk.
Jammer dat ze vorige week niet minimaal 1x gescoord hebben. Dan was het nog wel mogelijk.Nu zonder Firmino en Salah is het denk ik helemaal kansloos. MAar de wonderen zijn de wereld nog niet uitMartinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:59:
[...]
Kan het eindelijk weer over voetbal gaanik verwacht niet dat Liverpool het gaat redden, die staan straks met lege handen
![]()
Sorry mijn post was niet helemaal duidelijk... Het stickerplakken zelf is kinderachtig, onnodig, provocerend, etc.dr.lowtune schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:55:
[...]
Dan mag je mij uitleggen hoe dit helpt om Ajacieden na zoveel jaren weer in de Kuip toe te laten. Want het lijkt mij echt niet dat de eigenaar van het stadion er om staat te springen om dit nog een keertje te hebben.
YouTube: Sloop oude Galgenwaard stadion 1981
Voor het betere sloopwerk moet je bij de Bunnikside zijn.
Voor het betere sloopwerk moet je bij de Bunnikside zijn.
alles kan off-topic
Collega van me zat zondag in de Kuip aan de Willem II kant. Hij erkende ook dat na de veel te snelle 2e goal de moed er bij de Tilburgse fans flink in zakte, wat zich ook uitte in het stoppen met zingen. Jammer voor de sfeer want tot die 2e goal was het van beide kanten dikke prima.
Nu zat hij de week daarvoor ook al in Camp Nou bij de kampioenswedstrijd van Barcelona dus twee feestjes in één week zou misschien ook wel iets teveel van het goede zijn geweest
We moeten ook niet vergeten dat Willem II ook nog gewoon play-offs kan halen; die draaien echt een ontzettend goed seizoen.
Nu zat hij de week daarvoor ook al in Camp Nou bij de kampioenswedstrijd van Barcelona dus twee feestjes in één week zou misschien ook wel iets teveel van het goede zijn geweest
We moeten ook niet vergeten dat Willem II ook nog gewoon play-offs kan halen; die draaien echt een ontzettend goed seizoen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Liverpool mist vanavond voetballer Salah. (vanwege een hersenschudding)
Vorige keer heeft Barcelona 3-0 gewonnen.
Wat verwachten jullie van de wedstrijd vanavond? overwinning Barcelona of toch Liverpool?
Ik denk zelf 1-3 Liverpool - Barcelona
En morgen 1-1 Ajax - Tottenham
Vorige keer heeft Barcelona 3-0 gewonnen.
Wat verwachten jullie van de wedstrijd vanavond? overwinning Barcelona of toch Liverpool?
Ik denk zelf 1-3 Liverpool - Barcelona
Ik denk dat Liverpool nog wel eens Barca bij de strot kan pakken maar dat ze gewoon net te kort gaan komen en met 2-0 of 2-1 winnen.
Ajax - Tottenham gaat gewoon 2-0 voor Ajax worden.
1-3 voor Barca lijkt me wel een realistische voorspelling ja.
Ik denk dat het morgen 1-2 wordt, maar niet doorvertellenAggressor schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:52:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Liverpool zal vanavond er niet af gaan denk ik. Barcelona zal, met de 3-0 in het achterhoofd, het misschien proberen om 1 goal te maken en daarna freewheelend de wedstrijd uit spelen.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Zowel Firminho als Salah doen niet mee. Ik acht het scorend vermogen van Liverpool te weinig om een 3-0 achterstand goed te maken, dan hadden ze in Barcelona een beter resultaat moeten halen.
Dat lijkt mij wel gespeeld.
Dat lijkt mij wel gespeeld.
Heb hetzelfde idee ongeveer. Zodra Barça 1x scoort is het over, en dat zal écht wel gebeuren. Daarna hoeft Barça niet meer en zal de moed bij Liverpool wel in de schoenen zinken, zeker na de winst van City gisteren (ot: wat een beauty van KompanyVlassie1980 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:55:
Ik denk dat Liverpool nog wel eens Barca bij de strot kan pakken maar dat ze gewoon net te kort gaan komen en met 2-0 of 2-1 winnen.
V.w.b. Ajax vind ik het moeilijker te voorspellen, maar hoop doet leven dus ik zeg 2-1
Ik vrees bij Ajax twee dingen.
A. dat we het niet gaan redden
B. dat we het wel redden, maar dat Tottenham gefrustreerd raakt en naar alles gaat schoppen dat beweegt waardoor we zondag verzwakt tegen Utrecht mogen aantreden.
desondanks: zin in en nu al nerveus
B. dat we het wel redden, maar dat Tottenham gefrustreerd raakt en naar alles gaat schoppen dat beweegt waardoor we zondag verzwakt tegen Utrecht mogen aantreden.
Niemand kan ons schoppen! Spurs die gaan eraan!!P.O. Box schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:19:
Ik vrees bij Ajax twee dingen.
Ik denk dat de afwezigheid van Salah net zo'n impact heeft wanneer Ziyech bij Ajax niet mee doet. Ziyech lijkt ook veel balverlies. Maar door zijn risico die die in zijn spel legt, kan de wedstrijd wel worden opengebroken. Dat geldt hetzelfde voor Salah.Typhone schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:55:
Ik betwijfel dat wanneer ze spelen tegen Barcelona of Salah ze beter maakt. Leed erg veel balverlies en Barcelona weet ernstig goed met die snelle uitbraken om te gaan. Op links waren ze veel balvaster dan op rechts en kwamen ook veel meer gevaarlijke acties voor.
PSN: Curvaa_
Ziyech is veel belangrijker voor Ajax dan Salah voor Liverpool. Ziyech is vaker aan de bal (2x zoveel passes), is verdedigend actiever (in de CL: dubbel zoveel tackles, 3x zoveel intercepties), eigenlijk het enige waar Salah het iets beter doet is scorend vermogen.Curva schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:25:
[...]
Ik denk dat de afwezigheid van Salah net zo'n impact heeft wanneer Ziyech bij Ajax niet mee doet. Ziyech lijkt ook veel balverlies. Maar door zijn risico die die in zijn spel legt, kan de wedstrijd wel worden opengebroken. Dat geldt hetzelfde voor Salah.
Regeren is vooruitschuiven
Je moet niet vergeten dat Salah het doet in de Premier League en Ziyech in de Eredivisie.T-MOB schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:41:
[...]
Ziyech is veel belangrijker voor Ajax dan Salah voor Liverpool. Ziyech is vaker aan de bal (2x zoveel passes), is verdedigend actiever (in de CL: dubbel zoveel tackles, 3x zoveel intercepties), eigenlijk het enige waar Salah het iets beter doet is scorend vermogen.
Salah en Ziyech hebben allebei een compleet andere rol binnen het elftal, dus ze zijn niet met elkaar te vergelijken. Daarnaast speelt Salah op een veel hoger niveau dan Ziyech.T-MOB schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:41:
[...]
Ziyech is veel belangrijker voor Ajax dan Salah voor Liverpool. Ziyech is vaker aan de bal (2x zoveel passes), is verdedigend actiever (in de CL: dubbel zoveel tackles, 3x zoveel intercepties), eigenlijk het enige waar Salah het iets beter doet is scorend vermogen.
Halve finale CL is even hoog me dunkt. Salah wordt hooguit vaker uitgedaagd door betere verdedigers in de Premier League.demo31051987 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:45:
[...]
Salah en Ziyech hebben allebei een compleet andere rol binnen het elftal, dus ze zijn niet met elkaar te vergelijken. Daarnaast speelt Salah op een veel hoger niveau dan Ziyech.
[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 07-05-2019 10:49 ]
Dit topic is gesloten.
![]()