http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Oh daar ben ik het absoluut mee eens. Ik reageerde op iemand die stelde dat het missen van Salah dezelfde impact zou hebben als het missen van Ziyech. Het gaat me er ook niet om wie er beter is, maar wie er meer gemist wordt bij afwezigheid. En daarin denk ik dat Ziyech bepalender is voor speelwijze en tactiek van Ajax dan Salah voor Liverpool. Ziyech levert heel veel energie in snel terugveroveren van de bal en zoekt (bijna) altijd de oplossing naar voren. Dat is heel belangrijk voor het voetbal dat Ajax dit CL-seizoen wil spelen: dominant op de helt van de tegenstander.demo31051987 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:45:
[...]
Salah en Ziyech hebben allebei een compleet andere rol binnen het elftal, dus ze zijn niet met elkaar te vergelijken. Daarnaast speelt Salah op een veel hoger niveau dan Ziyech.
Salah is een buitengewoon goede rechtsbuiten, maar daar kun je in principe zo een ander neerzetten zonder dat je speelwijze veel verandert. Dan lever je "gewoon" wat kwaliteit in. In die zin zou ik het missen van Salah eerder vergelijken met het missen van Neres bij Ajax.
Regeren is vooruitschuiven
Tomorrow night mag ik hopenMrMonkE schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:02:
[...]
Begrijp dat ik niets wil bagetaliseren. Ik zeg alleen dat het altijd is. En soms is het in het nieuws. Maar meestal niet. Omdat het nu toevallig de bekerfinale is krijgt het aandacht maar over 2 weken hoor je er niets meer over en bij het volgende artikel over 3 jaar staat iedereen er weer op zijn achterste benen over te plassen hoe erg het is. En er veranderd niets. Rinse&Repeat.
Mar laten we het over voebal hebben.
Tonight!! Alles of niets voor Spurs & Liverpool.
Liverpool is exit.
JaTyphone schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:13:
[...]
Tomorrow night mag ik hopen.
Liverpool is exit.
Tenzij tijdens de huddle de bliksem in heel Barcelona slaat.
★ What does that mean? ★
Ergens bizar dat zowel Barca als Ajax daar nog voor in de running zijn, terwijl het toch wel een aardig uniek iets is.
Van Dijk trainde gister apart schijnt, dus vast pijntje overgehouden. Hopelijk doet ie wel mee vanavond, anders wordt het wel erg sneu voor Liverpool.dutchgio schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:58:
Zowel Firminho als Salah doen niet mee. Ik acht het scorend vermogen van Liverpool te weinig om een 3-0 achterstand goed te maken, dan hadden ze in Barcelona een beter resultaat moeten halen.
Dat lijkt mij wel gespeeld.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mocht Ajax de finale halen, dan zie ik van Beek nog wel een Kluivertje doen zoals Ajax in de finale tegen Milan in 95. Dat waren tijden, toen toevallig chef wacht in de kazerne tijdens militaire dienst. Met z’n allen rond een brakke beeldbuis TV.Coocoocachoo schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:45:
Zou toch mooi zijn als Ajax de tweede club wordt die de Treble voor een tweede keer wint #durftedromen
Ergens bizar dat zowel Barca als Ajax daar nog voor in de running zijn, terwijl het toch wel een aardig uniek iets is.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

@MrMonkE
[ Voor 20% gewijzigd door DoeEensGek op 07-05-2019 13:02 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Maar het is een afbeelding die niet door mijn adblocker komt denk ik.
★ What does that mean? ★
[YouTube: Roma vs Barcelona 3 0 UCL 2017 2018 Highlights English Commentary]
[YouTube: Liverpool vs AC Milan 3-3 (pen 3-2) - UCL 2005 Final - Highlights (English Commentary) HD]
Ik zie het niet meer gebeuren maar je weet maar nooit
Faddermakker schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:55:
Opvallen dat Kuijpers nergens op ingedeeld is. Ben overigens niet echt blij met Polleke.
Voor de laatste speelronde.Björn Kuipers assisteert Van Boekel als videoscheidsrechter. Allard Lindhout is de VAR bij het duel van PSV.
Jeroen Manschot is aangesteld als videoref.(ajax) Kuipers treedt in Eindhoven op als VAR.
Als ik zo ff snel kijk zou Ten Hag de eerste trainer zijn die met twee verschillende clubs de Rinus Michels Award wint, als hij wint.
Heb zelf niet zo inzicht in de wat mindere goden, Koster doet het natuurlijk goed met WII qua finale en play-offs. Maar vind het niet vreemd als Ten Hag zou winnen...
[ Voor 26% gewijzigd door Coocoocachoo op 07-05-2019 13:08 ]
Grappig dat de VAR een belangrijkere functie/rol lijkt te worden dan de scheidsrechter die fysiek op het veld staat.
Is dit ook echt door de KNVB gemaakt? Wat hipDoeEensGek schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:53:
Scheidsrechters ook bekend voor de laatste speelrondes!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@MrMonkE
Jammer dat ze niet even de VAR erbij zetten. Die is op dit moment toch bijna net zo belangrijk.
PSN: Curvaa_
Waarschijnlijk omdat de KNVB wel een fout van een scheids kan permitteren, maar zeker geen fout van een Var kan permitterenYogibeer schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:08:
[...]
Grappig dat de VAR een belangrijkere functie/rol lijkt te worden dan de scheidsrechter die fysiek op het veld staat.
* DoeEensGek Heeft zojuist de knvb clubcard aangevraagd
Zo hip is het niet... ze schrijven de var namelijk op de achterkant.Curva schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:11:
[...]
Is dit ook echt door de KNVB gemaakt? Wat hip![]()
Jammer dat ze niet even de VAR erbij zetten. Die is op dit moment toch bijna net zo belangrijk.
[ Voor 20% gewijzigd door DoeEensGek op 07-05-2019 13:21 ]
Alleen zou je dan verwachten dat de scheids met de meeste VAR ervaring, Makkelie dus, de VAR zou doen. Maar die moet dan weer fluiten.DoeEensGek schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:14:
[...]
Waarschijnlijk omdat de KNVB wel een fout van een scheids kan permitteren, maar zeker geen fout van een Var kan permitteren.
Zie hier waarom ik niet heel slim vond om Neres in te brengen, waarom niet Cerny of Noa Lang? Beide spelers waren niet eens mee genomen.
[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 07-05-2019 16:36 ]
Zal wel meevallen, wat kleine pijntjes en hij traint gewoon met de groep mee.Qu3st schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:29:
Neres is niet ongeschonden uit de bekerfinale gekomen. Ten Hag houdt nog een slag om de arm of hij kan spelen.
Zie hier waarom ik niet heel slim vond om Neres in te brengen, waarom niet Cerny of Noa Lang?
Kan best op verzoek van de speler(s) zelf geweest zijn.Qu3st schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:29:
Neres is niet ongeschonden uit de bekerfinale gekomen. Ten Hag houdt nog een slag om de arm of hij kan spelen.
Zie hier waarom ik niet heel slim vond om Neres in te brengen, waarom niet Cerny of Noa Lang?
Ik kan eigenlijk niet meer wachten
Hopen dat ze het halen
Dat is zeker wel positief het mee trainen met de groep, maar het risico wat werd genomen snap ik niet helemaal. Wedstrijd was redelijk gespeeld, gun dan de jonkies wat. Er zijn nog (hopelijk) 4 belangrijke wedstrijden.Martinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:36:
[...]
Zal wel meevallen, wat kleine pijntjes en hij traint gewoon met de groep mee.
https://www.vi.nl/nieuws/pusic-per-direct-weg-bij-fc-twente-
En nog goed nieuws.
Definitief geen Sanchez en Kane bij Tottenham morgen.
Hoor ik kritiek op Ten Hag?Qu3st schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:39:
[...]
Dat is zeker wel positief het mee trainen met de groep, maar het risico wat werd genomen snap ik niet helemaal. Wedstrijd was redelijk gespeeld, gun dan de jonkies wat. Er zijn nog (hopelijk) 4 belangrijke wedstrijden.
In je hok jij
Hahaha nee ik ben nog mild voor Erik hè. Maar in 4 wedstrijden kan er veel gebeuren...
Björn Kuipers is geblesseerd aan een bilspier..toolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:08:
Je beste scheids als VAR inzetten in de laatste 2 rondes. Dat kan ook echt alleen de KNVB verzinnen.
Geen grap.
Dan kan hij ook geen VAR doen, want daar moet hij bij zittenstrafschop schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:06:
[...]
Björn Kuipers is geblesseerd aan een bilspier..
Geen grap.
Hebben toch geld zat.toolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:11:
Gelukkig heeft Twente veel geleerd van de eerdere financiële problemen, dus donderen ze hun succesvolle trainer er maar uit terwijl die nog een jaarcontract heeft...
Mochten ze ooit weer in geld nood komen dan gewoon effe druk zetten op de gemeente en dan schelden die wel weer wat kwijt, want maatschappelijk belang enzo
Wij hebben natuurlijk niet alle informatie, maar op basis van de info die beschikbaar is vind ik het ook belachelijk!toolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:11:
Gelukkig heeft Twente veel geleerd van de eerdere financiële problemen, dus donderen ze hun succesvolle trainer er maar uit terwijl die nog een jaarcontract heeft...
Ik stel voor om de tweede ring rond te maken... als je in de KKD al iedere keer uitverkocht huis hebt, dan lukt dat vast ook in de ED. Ik heb een gerucht gehoord dat het Twentekanaal niet uit water bestaat, maar uit rollende euro's.Deadsy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:12:
[...]
Hebben toch geld zat.
Mochten ze ooit weer in geld nood komen dan gewoon effe druk zetten op de gemeente en dan schelden die wel weer wat kwijt, want maatschappelijk belang enzo
Een ring is toch ook rond?P.O. Box schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:51:
[...]
Ik stel voor om de tweede ring rond te maken...
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Wat mij betreft had Sanchez wel mogen spelen, want de laatste tijd niet heel zeker en ook in heenwedstrijd maakte hij een aantal onnodige fouten. Al is het natuurlijk voor Jan heel mooi dat hij weer terug mag keren in de Arena, zolang hij maar niet weer een RKC-achtig dingetje uit haalt.Deadsy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 17:31:
En nog goed nieuws.
Definitief geen Sanchez en Kane bij Tottenham morgen.
Beste nieuws is Kane natuurlijk, maar zou ook wel verbazingwekkend zijn als hij opeens mee had kunnen doen want eerste schatting was dat hij zelfs de Nations League zou missen.
Verwijderd
Volgens het lokale suffertje van FC Twente is dit eigenlijk wel een logische keuze. Het boterde niet tussen de spelersgroep en de trainer vanaf eigenlijk het moment dat hij noodgedwongen trainer is geworden.groggy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:45:
[...]
Wij hebben natuurlijk niet alle informatie, maar op basis van de info die beschikbaar is vind ik het ook belachelijk!
Handig allerminst van beide kanten en zijn contract uitkopen tja daar moeten maar een speler voor verkopen een van de weinige die ze zelf nog hebben.
O trouwens wat heeft Barcelona een lelijke spelersbus zeg
Shaqiri ook al zwaar onderbenut sinds de winterstop in de periode waarin de puntenvoorsprong werd verspeeld
Zoals ik eerder al aangaf vandaag kan Liverpool in goede doen iets forceren. Paar jaar terug in de Europa League stonden ze ook uit de dood op tegen BVB 09.apis29 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:47:
Wat een slap geouwehoer weer. Liverpool is gewoon kansloos, spelen lang niet zo goed als vorig jaar. Veel behoudener, in eerste instantie geïnterpreteerd als methode om aan het eind van het seizoen weer volgas te kunnen spelen maar dan krijg je in wedstrijd 1 tegen Barcelona een of andere angsthaas opstelling en de deksel op je bakkes.
Shaqiri ook al zwaar onderbenut sinds de winterstop in de periode waarin de puntenvoorsprong werd verspeeld
Maar met al die blessures van onder meer Salah en Firmino is het inderdaad een mission impossible.
Wel grappig... geen hoofdtrainer meer maar tot 1 juli er wel twee op de loonlijst staantoolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:11:
Gertjan Verbeek wordt ook gewoon nog doorbetaald tot einde contract, 1 juli 2019.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
(ik doelde op onze analysten op tv) maar ze jagen ook lang niet zo fel als vorig jaar om de bal terug te veroveren. Het hele seizoen al niet, leuk om het seizoen door te komen in eco stand maar nu de knikkers verdeeld worden kunnen ze dat niveau nog steeds niet halen zelfs met die twee erbij.Vlassie1980 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:49:
[...]
Zoals ik eerder al aangaf vandaag kan Liverpool in goede doen iets forceren. Paar jaar terug in de Europa League stonden ze ook uit de dood op tegen BVB 09.
Maar met al die blessures van onder meer Salah en Firmino is het inderdaad een mission impossible.
Maar hopelijk wordt ik blij verrast net als in 2005 toen ik de tweede helft niet meer gekeken heb en ook bedacht had de prijsuitreiking aan Milaan over te slaan. TV weer aangezet om vervolgens in het einde van de verlenging terecht te komen
Vorige week ook nog Joe Gomez ineens op rechstback die in 4 maanden pas de laatste weken 30 minuten in totaal gespeeld had, hoe verzin je het.
[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 07-05-2019 21:00 ]
@Leon Zwiers
Zag je wat ze aanhad?
[ Voor 27% gewijzigd door Typhone op 07-05-2019 20:57 ]
Bij Celtic klinkt het ook prima hoorTyphone schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:55:
Het enige stadion waar You’ll Never Walk Alone mooi klinkt. Nice.
@Leon Zwiers
Zag je wat ze aanhad?![]()
Scheelt al een stuk dat je de originele plaat opzet en niet die van een bijbeunende kraanmachinist.Vlassie1980 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:59:
[...]
Bij Celtic klinkt het ook prima hoor
[YouTube: BEST FOOTBALL ATMOSPHERE EVER! (You'll Never Walk Alone) @ Celtic Park vs FC Barcelona]
Ja is vreemd inderdaad viel mij ook op.Vlassie1980 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:04:
Waarom fluiten ze Suarez zo uit, dacht dat hij daar niet zo rot was weggegaan of hij heeft iemand van Liverpool gebeten ofzo
Elect a clown, expect a circus.
Ik hoor niksVlassie1980 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:59:
[...]
Bij Celtic klinkt het ook prima hoor
[YouTube: BEST FOOTBALL ATMOSPHERE EVER! (You'll Never Walk Alone) @ Celtic Park vs FC Barcelona]
De materiaalman die z’n muilkorf afdeed wellichtVlassie1980 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:04:
Waarom fluiten ze Suarez zo uit, dacht dat hij daar niet zo rot was weggegaan of hij heeft iemand van Liverpool gebeten ofzo
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:01
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Alsof Twente nu niet 10 nieuwe basisspelers gaat halen voor de Eredivisie...Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:40:
[...]
Volgens het lokale suffertje van FC Twente is dit eigenlijk wel een logische keuze. Het boterde niet tussen de spelersgroep en de trainer vanaf eigenlijk het moment dat hij noodgedwongen trainer is geworden.
Handig allerminst van beide kanten en zijn contract uitkopen tja daar moeten maar een speler voor verkopen een van de weinige die ze zelf nog hebben.
O trouwens wat heeft Barcelona een lelijke spelersbus zeg
Tesla M3LR '21
Dat vroeg ik me ook af, waarom ie geen geel geeft maar hem wel een half uur toespreekt.v8power67 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:09:
Waarom was dat in begin geen geel voor die speler die zo tegen messie zn hoofd duwde die op grond lag? Heb je dan een var voor... Mag van mij zelfs gekijk rood kansloze actie.
Ik denk Suarez ook nietHolkers schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:11:
Fabinho gaat het einde niet halen zo. En Suarez moet aan z’n enkels denken... jemig
Punteren die handel, werkte bij mij vroeger primaNapo schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:17:
[...]
Stijf links die jongen, die gaat de top nooit halen
[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 07-05-2019 21:24 ]
Zou wel een mega pluspunt zijn morgenavond , aangezien bij mij alle zenders behalve veronica werkenMartinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:19:
Op ziggo met Engels commentaar, alleen hebben ze dan het geluid van publiek haast uit staan, jammer.
Begin steeds zenuwachtiger te worden >_>
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Maat wel lekker hypocriet van het publiek hem nu uitjouwen, terwijl ze er vaak genoeg profijt van hebben gehadVos schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:24:
Wat is Suarez weer aan het zuigen en cheaten. Net ook al opspringen voordat er contact was.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
13:37
True, vanaf minuut 1 al. Net als bij Coutinho, frappant.Martinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:25:
[...]
Maat wel lekker hypocriet van het publiek hem nu uitjouwen, terwijl ze er vaak genoeg profijt van hebben gehad
SierdHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:25:
[...]
Zou wel een mega pluspunt zijn morgenavond , aangezien bij mij alle zenders behalve veronica werkenen Sierd
het commentaar mag doen morgenavond, dan neem ik zachter publiek geluid wel op de koop toe. Engels commentaar
hoef ik dan niet een stream met bijbehorende delay voor op te zoeken
![]()
Begin steeds zenuwachtiger te worden >_>
Was vroeger altijd wat negatief als ie een NL team moest doen, maar nu is zelfs hij enthousiast
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
"Auping nights, Neres days" was wel een van zijn betere tijdens Nederlandse clubstoolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:28:
[...]
Sierd![]()
Was vroeger altijd wat negatief als ie een NL team moest doen, maar nu is zelfs hij enthousiast
13:37
Niet als de grens gelijk vlagt? Was niet heel duidelijk overigens. Wat de exacte regel is weet ik zo niet.v8power67 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:29:
Pfff was geen buitenspel. Moeten nu toch laten doorspelen en var bekijkt het dan ?
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 07-05-2019 21:31 ]
Ieder zo zijn voorkeur kwa commentatortoolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:28:
[...]
Sierd![]()
Wonderwater
[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 07-05-2019 21:34 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tsja, lang wist Barcelona vieze maniertjes met schoon spel te verbloemen. Langzamerhand (met het verlies van spelers als Iniesta etc) wordt het spel minder en valt het ander meer op.Han schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:33:
Leek wel een ‘bewustje’ met die hak tegen de knie, vreemde beweging.
Verdedigende middenvelders zijn altijd irritant:Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:36:
Die Fabinho wat een irritant mannetje.

Lijkt ook net alsof het geluid soms helemaal weg valt, dan is er complete stilte. Dat publiek laag staan is helaas hoe BT sport het standaard uitzend, want in de VS neemt BR football dezelfde audiosignaal over en daar is het precies hetzelfde.Martinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:19:
Op ziggo met Engels commentaar, alleen hebben ze dan het geluid van publiek haast uit staan, jammer.
Verwijderd
Dat was ook weer zo'n actieVlassie1980 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:39:
[...]
Verdedigende middenvelders zijn altijd irritant:
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()