Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.178 views

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:37

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Hackus schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:52:

Europe Champions League 2e Halve Finales

dinsdag
07.05. 21:00 Liverpool v Barcelona
woensdag
08.05. 21:00 Ajax <3 v Tottenham
Kunnen we geen stickers/sjaals maken van dit mooie affiche ? O-)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:32
demo31051987 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:45:
[...]
Salah en Ziyech hebben allebei een compleet andere rol binnen het elftal, dus ze zijn niet met elkaar te vergelijken. Daarnaast speelt Salah op een veel hoger niveau dan Ziyech.
Oh daar ben ik het absoluut mee eens. Ik reageerde op iemand die stelde dat het missen van Salah dezelfde impact zou hebben als het missen van Ziyech. Het gaat me er ook niet om wie er beter is, maar wie er meer gemist wordt bij afwezigheid. En daarin denk ik dat Ziyech bepalender is voor speelwijze en tactiek van Ajax dan Salah voor Liverpool. Ziyech levert heel veel energie in snel terugveroveren van de bal en zoekt (bijna) altijd de oplossing naar voren. Dat is heel belangrijk voor het voetbal dat Ajax dit CL-seizoen wil spelen: dominant op de helt van de tegenstander.
Salah is een buitengewoon goede rechtsbuiten, maar daar kun je in principe zo een ander neerzetten zonder dat je speelwijze veel verandert. Dan lever je "gewoon" wat kwaliteit in. In die zin zou ik het missen van Salah eerder vergelijken met het missen van Neres bij Ajax.

Regeren is vooruitschuiven

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:54

Typhone

Who Dares Wins

MrMonkE schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:02:
[...]

Begrijp dat ik niets wil bagetaliseren. Ik zeg alleen dat het altijd is. En soms is het in het nieuws. Maar meestal niet. Omdat het nu toevallig de bekerfinale is krijgt het aandacht maar over 2 weken hoor je er niets meer over en bij het volgende artikel over 3 jaar staat iedereen er weer op zijn achterste benen over te plassen hoe erg het is. En er veranderd niets. Rinse&Repeat.

Mar laten we het over voebal hebben.
Tonight!! Alles of niets voor Spurs & Liverpool.
Tomorrow night mag ik hopen ;).
Liverpool is exit.

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Typhone schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:13:
[...]

Tomorrow night mag ik hopen ;).
Liverpool is exit.
Ja :)
Tenzij tijdens de huddle de bliksem in heel Barcelona slaat.

★ What does that mean? ★

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 17:31
Zou toch mooi zijn als Ajax de tweede club wordt die de Treble voor een tweede keer wint #durftedromen
Ergens bizar dat zowel Barca als Ajax daar nog voor in de running zijn, terwijl het toch wel een aardig uniek iets is.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:09
dutchgio schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:58:
Zowel Firminho als Salah doen niet mee. Ik acht het scorend vermogen van Liverpool te weinig om een 3-0 achterstand goed te maken, dan hadden ze in Barcelona een beter resultaat moeten halen.
Dat lijkt mij wel gespeeld.
Van Dijk trainde gister apart schijnt, dus vast pijntje overgehouden. Hopelijk doet ie wel mee vanavond, anders wordt het wel erg sneu voor Liverpool.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• loekf2
  • Laatst online: 18:09
Coocoocachoo schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:45:
Zou toch mooi zijn als Ajax de tweede club wordt die de Treble voor een tweede keer wint #durftedromen
Ergens bizar dat zowel Barca als Ajax daar nog voor in de running zijn, terwijl het toch wel een aardig uniek iets is.
Mocht Ajax de finale halen, dan zie ik van Beek nog wel een Kluivertje doen zoals Ajax in de finale tegen Milan in 95. Dat waren tijden, toen toevallig chef wacht in de kazerne tijdens militaire dienst. Met z’n allen rond een brakke beeldbuis TV.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:02
Scheidsrechters ook bekend voor de laatste speelrondes!

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/5NxvtQ9L/D59-LHD2-Xk-AAd4q-R-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/MZtHdPxf/D59-LIJl-W4-AEYDe-H-1.jpg

@MrMonkE ;)

[ Voor 20% gewijzigd door DoeEensGek op 07-05-2019 13:02 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07
Ah we kunnen 2x een beroep doen op Danny :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:37
Opvallen dat Kuijpers nergens op ingedeeld is. Ben overigens niet echt blij met Polleke.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ik dacht al wat is all die whitespace toch in de potsts van @ph4ge @DoeEensGek .
Maar het is een afbeelding die niet door mijn adblocker komt denk ik.

★ What does that mean? ★

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
Voor de mensen die denken dat Liverpool - Barca een formaliteit is :+

[YouTube: Roma vs Barcelona 3 0 UCL 2017 2018 Highlights English Commentary]

[YouTube: Liverpool vs AC Milan 3-3 (pen 3-2) - UCL 2005 Final - Highlights (English Commentary) HD]

Ik zie het niet meer gebeuren maar je weet maar nooit :)

• DoeEensGek
Faddermakker schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:55:
Opvallen dat Kuijpers nergens op ingedeeld is. Ben overigens niet echt blij met Polleke.
Björn Kuipers assisteert Van Boekel als videoscheidsrechter. Allard Lindhout is de VAR bij het duel van PSV.
Voor de laatste speelronde.
Jeroen Manschot is aangesteld als videoref.(ajax) Kuipers treedt in Eindhoven op als VAR.

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 17:31
https://www.nu.nl/voetbal...-rinus-michels-award.html
Als ik zo ff snel kijk zou Ten Hag de eerste trainer zijn die met twee verschillende clubs de Rinus Michels Award wint, als hij wint.

Heb zelf niet zo inzicht in de wat mindere goden, Koster doet het natuurlijk goed met WII qua finale en play-offs. Maar vind het niet vreemd als Ten Hag zou winnen...

[ Voor 26% gewijzigd door Coocoocachoo op 07-05-2019 13:08 ]

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
DoeEensGek schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:05:
[...]

[...]

Voor de laatste speelronde.

[...]
Grappig dat de VAR een belangrijkere functie/rol lijkt te worden dan de scheidsrechter die fysiek op het veld staat.

• toolkist
  • Niet online
Je beste scheids als VAR inzetten in de laatste 2 rondes. Dat kan ook echt alleen de KNVB verzinnen.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 15:09
DoeEensGek schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:53:
Scheidsrechters ook bekend voor de laatste speelrondes!

[Afbeelding]
[Afbeelding]

@MrMonkE ;)
Is dit ook echt door de KNVB gemaakt? Wat hip :+
Jammer dat ze niet even de VAR erbij zetten. Die is op dit moment toch bijna net zo belangrijk.

PSN: Curvaa_

• DoeEensGek
Yogibeer schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:08:
[...]

Grappig dat de VAR een belangrijkere functie/rol lijkt te worden dan de scheidsrechter die fysiek op het veld staat.
Waarschijnlijk omdat de KNVB wel een fout van een scheids kan permitteren, maar zeker geen fout van een Var kan permitteren ;).

* DoeEensGek Heeft zojuist de knvb clubcard aangevraagd :+ . Eens kijken voor wat NL-elftal potjes te bezoeken. Hopelijk wel meer succes als met de SVA kaart want heb geen enkele Europese pot kunnen bezoeken dit jaar (mede door omzetten van het inlog systeem |:( ).
Curva schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:11:
[...]

Is dit ook echt door de KNVB gemaakt? Wat hip :+
Jammer dat ze niet even de VAR erbij zetten. Die is op dit moment toch bijna net zo belangrijk.
Zo hip is het niet... ze schrijven de var namelijk op de achterkant. :F :P

[ Voor 20% gewijzigd door DoeEensGek op 07-05-2019 13:21 ]

• toolkist
  • Niet online
DoeEensGek schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:14:
[...]

Waarschijnlijk omdat de KNVB wel een fout van een scheids kan permitteren, maar zeker geen fout van een Var kan permitteren ;).
Alleen zou je dan verwachten dat de scheids met de meeste VAR ervaring, Makkelie dus, de VAR zou doen. Maar die moet dan weer fluiten.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:09

Qu3st

Neres is niet ongeschonden uit de bekerfinale gekomen. Ten Hag houdt nog een slag om de arm of hij kan spelen.

Zie hier waarom ik niet heel slim vond om Neres in te brengen, waarom niet Cerny of Noa Lang? Beide spelers waren niet eens mee genomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 07-05-2019 16:36 ]

• Martinusz
Qu3st schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:29:
Neres is niet ongeschonden uit de bekerfinale gekomen. Ten Hag houdt nog een slag om de arm of hij kan spelen.

Zie hier waarom ik niet heel slim vond om Neres in te brengen, waarom niet Cerny of Noa Lang?
Zal wel meevallen, wat kleine pijntjes en hij traint gewoon met de groep mee.

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Qu3st schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:29:

Zie hier waarom ik niet heel slim vond om Neres in te brengen, waarom niet Cerny of Noa Lang?
Kan best op verzoek van de speler(s) zelf geweest zijn.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Pffff wat spannend morgenavond
Ik kan eigenlijk niet meer wachten
Hopen dat ze het halen

• Qu3st

Qu3st

Martinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:36:
[...]

Zal wel meevallen, wat kleine pijntjes en hij traint gewoon met de groep mee.
Dat is zeker wel positief het mee trainen met de groep, maar het risico wat werd genomen snap ik niet helemaal. Wedstrijd was redelijk gespeeld, gun dan de jonkies wat. Er zijn nog (hopelijk) 4 belangrijke wedstrijden.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:04
Zoals verwacht is Pusic weg bij Twente.
https://www.vi.nl/nieuws/pusic-per-direct-weg-bij-fc-twente-

En nog goed nieuws.
Definitief geen Sanchez en Kane bij Tottenham morgen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:39:
[...]

Dat is zeker wel positief het mee trainen met de groep, maar het risico wat werd genomen snap ik niet helemaal. Wedstrijd was redelijk gespeeld, gun dan de jonkies wat. Er zijn nog (hopelijk) 4 belangrijke wedstrijden.
Hoor ik kritiek op Ten Hag? >:)

• Martinusz
Typhone schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 17:59:
[...]

In je hok jij :(

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

:D :D

Hahaha nee ik ben nog mild voor Erik hè. Maar in 4 wedstrijden kan er veel gebeuren...

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:08:
Je beste scheids als VAR inzetten in de laatste 2 rondes. Dat kan ook echt alleen de KNVB verzinnen.
Björn Kuipers is geblesseerd aan een bilspier..

Geen grap.

• Qu3st

Qu3st

Typhone schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 17:59:
[...]

Vraagtekens mogen toch gezet worden? ;)
Voor de rest doet hij het de laatste tijd prima

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
strafschop schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:06:
[...]

Björn Kuipers is geblesseerd aan een bilspier..

Geen grap.
Dan kan hij ook geen VAR doen, want daar moet hij bij zitten :)

• toolkist
  • Niet online
Gelukkig heeft Twente veel geleerd van de eerdere financiële problemen, dus donderen ze hun succesvolle trainer er maar uit terwijl die nog een jaarcontract heeft...

• Deadsy
toolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:11:
Gelukkig heeft Twente veel geleerd van de eerdere financiële problemen, dus donderen ze hun succesvolle trainer er maar uit terwijl die nog een jaarcontract heeft...
Hebben toch geld zat.
Mochten ze ooit weer in geld nood komen dan gewoon effe druk zetten op de gemeente en dan schelden die wel weer wat kwijt, want maatschappelijk belang enzo

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Wij hebben natuurlijk niet alle informatie, maar op basis van de info die beschikbaar is vind ik het ook belachelijk!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:12:
[...]

Hebben toch geld zat.
Mochten ze ooit weer in geld nood komen dan gewoon effe druk zetten op de gemeente en dan schelden die wel weer wat kwijt, want maatschappelijk belang enzo
Ik stel voor om de tweede ring rond te maken... als je in de KKD al iedere keer uitverkocht huis hebt, dan lukt dat vast ook in de ED. Ik heb een gerucht gehoord dat het Twentekanaal niet uit water bestaat, maar uit rollende euro's.

• Outerspace
  • Laatst online: 20:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

P.O. Box schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:51:
[...]

Ik stel voor om de tweede ring rond te maken...
Een ring is toch ook rond?

:+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Deadsy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 17:31:
En nog goed nieuws.
Definitief geen Sanchez en Kane bij Tottenham morgen.
Wat mij betreft had Sanchez wel mogen spelen, want de laatste tijd niet heel zeker en ook in heenwedstrijd maakte hij een aantal onnodige fouten. Al is het natuurlijk voor Jan heel mooi dat hij weer terug mag keren in de Arena, zolang hij maar niet weer een RKC-achtig dingetje uit haalt.
Beste nieuws is Kane natuurlijk, maar zou ook wel verbazingwekkend zijn als hij opeens mee had kunnen doen want eerste schatting was dat hij zelfs de Nations League zou missen.

Verwijderd

groggy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:45:
[...]

Wij hebben natuurlijk niet alle informatie, maar op basis van de info die beschikbaar is vind ik het ook belachelijk!
Volgens het lokale suffertje van FC Twente is dit eigenlijk wel een logische keuze. Het boterde niet tussen de spelersgroep en de trainer vanaf eigenlijk het moment dat hij noodgedwongen trainer is geworden.

Handig allerminst van beide kanten en zijn contract uitkopen tja daar moeten maar een speler voor verkopen een van de weinige die ze zelf nog hebben.

O trouwens wat heeft Barcelona een lelijke spelersbus zeg :X

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wat een slap geouwehoer weer (op tv). Liverpool is gewoon kansloos, spelen lang niet zo goed als vorig jaar. Veel behoudener, in eerste instantie geïnterpreteerd als methode om aan het eind van het seizoen weer volgas te kunnen spelen maar dan krijg je in wedstrijd 1 tegen Barcelona een of andere angsthaas opstelling en de deksel op je bakkes :+ .
Shaqiri ook al zwaar onderbenut sinds de winterstop in de periode waarin de puntenvoorsprong werd verspeeld :N

• Vlassie1980
apis29 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:47:
Wat een slap geouwehoer weer. Liverpool is gewoon kansloos, spelen lang niet zo goed als vorig jaar. Veel behoudener, in eerste instantie geïnterpreteerd als methode om aan het eind van het seizoen weer volgas te kunnen spelen maar dan krijg je in wedstrijd 1 tegen Barcelona een of andere angsthaas opstelling en de deksel op je bakkes :+ .
Shaqiri ook al zwaar onderbenut sinds de winterstop in de periode waarin de puntenvoorsprong werd verspeeld :N
Zoals ik eerder al aangaf vandaag kan Liverpool in goede doen iets forceren. Paar jaar terug in de Europa League stonden ze ook uit de dood op tegen BVB 09.

Maar met al die blessures van onder meer Salah en Firmino is het inderdaad een mission impossible.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wel grappig... geen hoofdtrainer meer maar tot 1 juli er wel twee op de loonlijst staan _O-

Gertjan Verbeek wordt ook gewoon nog doorbetaald tot einde contract, 1 juli 2019.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• apis29
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:49:
[...]

Zoals ik eerder al aangaf vandaag kan Liverpool in goede doen iets forceren. Paar jaar terug in de Europa League stonden ze ook uit de dood op tegen BVB 09.

Maar met al die blessures van onder meer Salah en Firmino is het inderdaad een mission impossible.
(ik doelde op onze analysten op tv) maar ze jagen ook lang niet zo fel als vorig jaar om de bal terug te veroveren. Het hele seizoen al niet, leuk om het seizoen door te komen in eco stand maar nu de knikkers verdeeld worden kunnen ze dat niveau nog steeds niet halen zelfs met die twee erbij.
Maar hopelijk wordt ik blij verrast net als in 2005 toen ik de tweede helft niet meer gekeken heb en ook bedacht had de prijsuitreiking aan Milaan over te slaan. TV weer aangezet om vervolgens in het einde van de verlenging terecht te komen :+ :D

Vorige week ook nog Joe Gomez ineens op rechstback die in 4 maanden pas de laatste weken 30 minuten in totaal gespeeld had, hoe verzin je het.

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 07-05-2019 21:00 ]

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-11 22:15
Kippenvel van zingende mannen...

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Het enige stadion waar You’ll Never Walk Alone mooi klinkt. Nice.

@Leon Zwiers
Zag je wat ze aanhad? :$ <3

[ Voor 27% gewijzigd door Typhone op 07-05-2019 20:57 ]

• Vlassie1980
Typhone schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:55:
Het enige stadion waar You’ll Never Walk Alone mooi klinkt. Nice.

@Leon Zwiers
Zag je wat ze aanhad? :$ <3
Bij Celtic klinkt het ook prima hoor :+

• Sempy
  • Laatst online: 15:04
Scheelt al een stuk dat je de originele plaat opzet en niet die van een bijbeunende kraanmachinist. :+

• Vlassie1980
Waarom fluiten ze Suarez zo uit, dacht dat hij daar niet zo rot was weggegaan of hij heeft iemand van Liverpool gebeten ofzo :+

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vlassie1980 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:04:
Waarom fluiten ze Suarez zo uit, dacht dat hij daar niet zo rot was weggegaan of hij heeft iemand van Liverpool gebeten ofzo :+
Ja is vreemd inderdaad viel mij ook op.

Elect a clown, expect a circus.

• apis29
  • Niet online
Ik hoor niks :P (is wel een stukje intenser op Anfield)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vlassie1980 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:04:
De materiaalman die z’n muilkorf afdeed wellicht :D

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

GOLLLLLL ORIGI

• Sempy
Hoppa, wordt het nog ff leuk

• Slasher
  • Niet online

Slasher

1-0

• Deadsy
snelle goal gelukkig

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:01

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
En dat is nummer 1 :)

Tweakers Discord

• Vlassie1980
Jaha! Dat is 1!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die linksback van Barcelona _O-

Verwijderd

Kan nog wel eens een mooi avondje worden.

• Vlassie1980
Als er 1 ploeg uit de dood op kan staan is het Liverpool.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Als barcelona scoort gaat het natuurlijk lastig worden

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:33

v8power67

Psn: Mausosaurus

Waarom was dat in begin geen geel voor die speler die zo tegen messie zn hoofd duwde die op grond lag? Heb je dan een var voor... Mag van mij zelfs gekijk rood kansloze actie.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:40:
[...]

Volgens het lokale suffertje van FC Twente is dit eigenlijk wel een logische keuze. Het boterde niet tussen de spelersgroep en de trainer vanaf eigenlijk het moment dat hij noodgedwongen trainer is geworden.

Handig allerminst van beide kanten en zijn contract uitkopen tja daar moeten maar een speler voor verkopen een van de weinige die ze zelf nog hebben.

O trouwens wat heeft Barcelona een lelijke spelersbus zeg :X
Alsof Twente nu niet 10 nieuwe basisspelers gaat halen voor de Eredivisie...

• Holk
Fabinho gaat het einde niet halen zo. En Suarez moet aan z’n enkels denken... jemig

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nou even m'n huis, vrouw en kinderen op een rode kaart voor Fabinho zetten. Gratis geld.

Tesla M3LR '21

• toolkist
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:09:
Waarom was dat in begin geen geel voor die speler die zo tegen messie zn hoofd duwde die op grond lag? Heb je dan een var voor... Mag van mij zelfs gekijk rood kansloze actie.
Dat vroeg ik me ook af, waarom ie geen geel geeft maar hem wel een half uur toespreekt.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Holkers schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:11:
Fabinho gaat het einde niet halen zo. En Suarez moet aan z’n enkels denken... jemig
Ik denk Suarez ook niet

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:12:
[...]

Ik denk Suarez ook niet
Wegens kaart of blessure? ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dom Liverpool, verkeerd druk zetten na die vermeende overtreding en meteen ligt het open. Drie man op rij die veel te laat gingen lopen.

• toolkist
  • Niet online
Lol Messi, schiet je met rechts dan scoor je... :+

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Matige speler die Messi ;)

Tesla M3LR '21

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:16:
Lol Messi, schiet je met rechts dan scoor je... :+
Stijf links die jongen, die gaat de top nooit halen :+

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:17:
[...]

Stijf links die jongen, die gaat de top nooit halen :+
Punteren die handel, werkte bij mij vroeger prima O-)

• Martinusz
Op ziggo met Engels commentaar, alleen hebben ze dan het geluid van publiek haast uit staan, jammer.

• Deadsy
Liverpool moet snel die 2-0 maken anders staat het straks 1-1 en kunnen ze het vergeten.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:28

Vos

AFCA

Wat is Suarez weer aan het zuigen en cheaten. Net ook al opspringen voordat er contact was.

[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 07-05-2019 21:24 ]

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Martinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:19:
Op ziggo met Engels commentaar, alleen hebben ze dan het geluid van publiek haast uit staan, jammer.
Zou wel een mega pluspunt zijn morgenavond , aangezien bij mij alle zenders behalve veronica werken |:( en Sierd :r het commentaar mag doen morgenavond, dan neem ik zachter publiek geluid wel op de koop toe. Engels commentaar O+ hoef ik dan niet een stream met bijbehorende delay voor op te zoeken :)

Begin steeds zenuwachtiger te worden >_>

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Martinusz
Vos schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:24:
Wat is Suarez weer aan het zuigen en cheaten. Net ook al opspringen voordat er contact was.
Maat wel lekker hypocriet van het publiek hem nu uitjouwen, terwijl ze er vaak genoeg profijt van hebben gehad ;)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008

Fiber

Beaches are for storming.

Val er net in, maar lijkt een leuke pot met veel actie en snel spel... _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 20:29

Nibbz

Postmaster General

ik geloof dat Klopp zodadelijk beter Fabinho eruit kan halen.. die gaat anders snel aan zijn 2e geel zitten

13:37

• Vos

Vos

AFCA

Martinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:25:
[...]

Maat wel lekker hypocriet van het publiek hem nu uitjouwen, terwijl ze er vaak genoeg profijt van hebben gehad ;)
True, vanaf minuut 1 al. Net als bij Coutinho, frappant.

• toolkist
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:25:
[...]

Zou wel een mega pluspunt zijn morgenavond , aangezien bij mij alle zenders behalve veronica werken |:( en Sierd :r het commentaar mag doen morgenavond, dan neem ik zachter publiek geluid wel op de koop toe. Engels commentaar O+ hoef ik dan niet een stream met bijbehorende delay voor op te zoeken :)

Begin steeds zenuwachtiger te worden >_>
Sierd :D
Was vroeger altijd wat negatief als ie een NL team moest doen, maar nu is zelfs hij enthousiast

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:33

v8power67

Psn: Mausosaurus

Pfff was geen buitenspel. Moeten nu toch laten doorspelen en var bekijkt het dan ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 20:29

Nibbz

Postmaster General

toolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:28:
[...]

Was vroeger altijd wat negatief als ie een NL team moest doen, maar nu is zelfs hij enthousiast
"Auping nights, Neres days" was wel een van zijn betere tijdens Nederlandse clubs :p. Zoiets zul je ook nooit op veronica horen :p

13:37

• Vos

Vos

AFCA

v8power67 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:29:
Pfff was geen buitenspel. Moeten nu toch laten doorspelen en var bekijkt het dan ?
Niet als de grens gelijk vlagt? Was niet heel duidelijk overigens. Wat de exacte regel is weet ik zo niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 07-05-2019 21:31 ]

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

toolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:28:
[...]

Ieder zo zijn voorkeur kwa commentator :+ zullen we maar zeggen :+

• Vos

Vos

AFCA

Het zit Liverpool ook niet bepaald mee qua fitte spelers.

Wonderwater ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 07-05-2019 21:34 ]

• Vlassie1980
Gini erin lijkt het.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Leek wel een ‘bewustje’ met die hak tegen de knie, vreemde beweging.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Blinde scheids....

• Sempy
Denk een oom van Serdar ;)

• Holk
Scheids laat veel toe, goed voor het spel

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:20
Han schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:33:
Leek wel een ‘bewustje’ met die hak tegen de knie, vreemde beweging.
Tsja, lang wist Barcelona vieze maniertjes met schoon spel te verbloemen. Langzamerhand (met het verlies van spelers als Iniesta etc) wordt het spel minder en valt het ander meer op.

Verwijderd

Die Fabinho wat een irritant mannetje.

• Vos

Vos

AFCA

Mane gaat ook wel makkelijk liggen. Pass was ook matig.

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:36:
Die Fabinho wat een irritant mannetje.
Verdedigende middenvelders zijn altijd irritant:
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/b0582ca361b5282eff1029156c32582d/tenor.gif?itemid=5597237

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Martinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:19:
Lijkt ook net alsof het geluid soms helemaal weg valt, dan is er complete stilte. Dat publiek laag staan is helaas hoe BT sport het standaard uitzend, want in de VS neemt BR football dezelfde audiosignaal over en daar is het precies hetzelfde.

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:39:
[...]

Verdedigende middenvelders zijn altijd irritant:
[Afbeelding]
Dat was ook weer zo'n actie :F

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Haha, "fuck off, suarez"...publiek is duidelijk

• Martinusz
Mooi shirt van Salah

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:43
Suarez moet gewoon voor het leven geschorst worden. Schande voor de sport die vent.

Steam: Pickle Rick

Pagina: 1 ... 60 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.