Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Heet waarschijnlijk iets als ina. Ziggo heeft dat bij de meeste voetbalwedstrijden, zowel in La Liga als PL
Kan dat maar bij F1!Pompi schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:04:
[...]
Heet waarschijnlijk iets als ina. Ziggo heeft dat bij de meeste voetbalwedstrijden, zowel in La Liga als PL
Ontopic: Game on!
[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 30-04-2019 21:08 ]
anders switchen naar 14?jaapstobbe schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:07:
Waarom hapert Veronica zo? Iemand anders dit ook? Zit bij Ziggo
Mag ook wel eens gezegd worden
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Hier niks aan de hand, maar ik woon dan ook nabij Feyenoord-territoryjaapstobbe schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:07:
Waarom hapert Veronica zo? Iemand anders dit ook? Zit bij Ziggo
★ What does that mean? ★
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:35
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
- tweakduke
Ben ik blij dat ik geen gelijk hebtweakduke schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:16:
Ajax mag het spel maken. Hopelijk krijgen we wat goals te zien, denk wel dat we even geduld moeten hebben.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
U zei?tweakduke schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:16:
Ajax mag het spel maken. Hopelijk krijgen we wat goals te zien, denk wel dat we even geduld moeten hebben.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Float like a butterfly, sting like a bee.
edit: Fuck mij, hij telt!
[ Voor 24% gewijzigd door LZ86 op 30-04-2019 21:18 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dacht ik ook. Maar nee hoorLeon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:18:
Is buitenspel hoor
NopeLeon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:18:
Zou me neits verbazen als ie wordt afgekeurd
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Inderdaad. Hoe kan dat nou geen buitenspel zijn zeg. Slecht verdedigd. En Tottenham is gelijk de kluts kwijt.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
krijg je ervan als je zo vaak een goal maakt.Typhone schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:20:
Ze zijn absoluut niet bang aan het spelen in uitwedstrijden. Hebben wij trouwens de meeste VAR checks?
Tja, het scheelde echt niks, een been naar achter van een verdediger, maar deze telt.Shabbaman schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:20:
[...]
Inderdaad. Hoe kan dat nou geen buitenspel zijn zeg. Slecht verdedigd. En Tottenham is gelijk de kluts kwijt.
Meer hoe het doelpunt viel zag er knullig uit.
0-1
Life is beautyfulll.
★ What does that mean? ★
Stond er 1 bij Neres heShabbaman schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:20:
[...]
Volgens mij standaard bij zo ongeveer ieder goal in de CL na de poulefase. Maar gezien de halve finalisten in het voordeel van aanvallend spelende clubs.Typhone schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:20:
Ze zijn absoluut niet bang aan het spelen in uitwedstrijden. Hebben wij trouwens de meeste VAR checks?
Meer Pump or DrownTyphone schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:22:
Tottenham speelt kick & rush maar vergeet dat daarvoor spitsen nodig zijn. Ik vind het niet erg though...
★ What does that mean? ★
Donny wachtte zolang met schietenDaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:21:
[...]
Tja, het scheelde echt niks, een been naar achter van een verdediger, maar deze telt.
Meer hoe het doelpunt viel zag er knullig uit.
Verwijderd
Laatste 10 minuten. Eerste 10 in evenwicht.Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:22:
Tottenham wordt de eerste 20 minuten gewoon weggespeeld.
Ajax speelt goed
Die uitbraak lijkt ook helemaal nergens op.Typhone schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:22:
Tottenham speelt kick & rush maar vergeet dat daarvoor spitsen nodig zijn. Ik vind het niet erg though...
★ What does that mean? ★
1 Grote rondo lijkt het wel. En een lesje druk zetten erbij.Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:22:
Tottenham wordt de eerste 20 minuten gewoon weggespeeld.
Ajax speelt goed
Zolang je nog maar geen tattoo zet, dat is de uberjinxgroggy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:23:
Ik heb tickets geboekt naar madrid
En zette zo prachtig de keeper verkeerd weg..
Klopt, dat zag in ook wel. Maar het is toch geen RKC ofzo.
Ja ik wil de varmike0001 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:24:
Sloeg rose veltman?
Edit// Het viel mee
[ Voor 7% gewijzigd door groggy op 30-04-2019 21:25 ]
Ze hebben hun nieuwe Messi gevonden?Pompi schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:24:
Engels commentaar erg lovend over de Jong, klinken bijna verliefd
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
- tweakduke
Veltman hield z'n arm vast in een soort armklem, Rose rukt zich los. Niks schokkend dus.mike0001 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:24:
Sloeg rose veltman?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dit topic is gesloten.
![]()