Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.178 views

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik snap serieus niet hoe je op die gedachte komt, echt niet. Enkele voorbeelden zou prettig zijn om meer inzicht te krijgen van waar jij die indruk krijgt. Zoals eerder al aangegeven, de enige die op die manier doordraven zijn de media en de analisten die zichzelf graag horen praten; headliners genereren en meeliften op de behaalde successen. Ik denk serieus niet dat er maar één Ajacied in dit topic werkelijk denkt dat deze prestatie geen incident is. Dus waar er een pas op de plaats gemaakt moet worden en waar men realistisch in moet blijven ontgaat mij echt. Sterker nog, op de post waar jij op reageerde is exact wat er hier continue geuit wordt.

(behalve door @mavaros die volgens mij iets verkeerd gebruikt had) :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11 15:16
Gonadan schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:33:
[...]

Volgens mij ben ik daar vrij duidelijk in, overwinteren is het realistische doel. Het mooiste is dat het in de CL is maar dat kan je niet garanderen. Ik heb werkelijk waar niemand gezien die verwacht dat Ajax volgend jaar weer in de kwart- of halve finales staat.

De bewoording dat alles dan 'voorbij is' vind ik alleen te sterk, dat suggereert dat Ajax volgend jaar überhaupt geen pepernoot meer raakt en al blij mag zijn als het de EL weet te halen.
Nu geloof ik ook zeker dat de selectie aan kwaliteit zal inboeten, maar met goed beleid moet je toch wel iets neer kunnen zetten wat in staat is om gewoon de doelstellingen te halen.

@Leon Zwiers een kwestie van perceptie denk ik. :)
Weet je nog wat er het jaar na die EL finale gebeurde? Kwam Ajax niet eens de voorronde door. Alles is dus mogelijk. Dus wellicht is alles is voorbij wel wat te drastisch, maar om ervanuit te gaan dat er elk jaar overwinteren mogelijk moet zijn is dat ook :*)
Han schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:54:
[...]
(behalve door @mavaros die volgens mij iets verkeerd gebruikt had) :+
Daar noem je er eentje >:) , maar lees maar een kritisch vanavond als de wedstrijd bezig gaat. En de 1-2 dagen erna. Dan gaat het genoeg voorbij komen. Hier valt het inderdaad redelijk mee, een incidentele poster die verder nooit of weinig hier te vinden is. Maar in de media is het beschamend hoe men Ajax aan het ophemelen is, dat is voor niet-Ajax-fans nogal irritant aan het worden.

En als je er dan wat over te melden hebt is het afgunst, jaloezie etc. En ja, dat gebeurd ook geregeld hier helaas.

[ Voor 24% gewijzigd door LZ86 op 30-04-2019 18:00 ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:29

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:55:
Weet je nog wat er het jaar na die EL finale gebeurde? Kwam Ajax niet eens de voorronde door. Alles is dus mogelijk.
Wat er gebeurde was Nouri, slecht aankoopbeleid, politieke spelletjes en sportief labbekakken. Een heleboel zaken waarvan we kunnen aannemen dat die nu niet nogmaals in die vorm gaan spelen.
In het voetbal is sowieso altijd alles mogelijk, maar dat een dergelijk scenario zich nu weer afspeelt kan ik hooguit wishful thinking noemen. :)
Dus wellicht is alles is voorbij wel wat te drastisch, maar om ervanuit te gaan dat er elk jaar overwinteren mogelijk moet zijn is dat ook :*)
Europees overwinteren spreken we al die tijd over hè? Dat betekent dus dat als je met de CL mee doet je minimaal derde in de poule wordt en dat als je met de EL mee doet je de groepsfase overleeft.
En nee, dat zal echt niet elk jaar lukken, naast pieken bestaan er ook dalen. Maar het beleid wat afgelopen jaar ingezet is lijkt succes te geven en zou, mits goed voortgezet, ook moeten zorgen dat de kansen op een blunderjaar als vorig jaar een stuk minder worden. Het feit dat Overmars durft geeft mij in die zin goede hoop.

Edit:
Ik zou het wel op prijs stellen als je de uitspraken van onze 'kwaliteitsmedia' los zou kunnen zien van de Tweakers hier. :>

[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 30-04-2019 18:02 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:59

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:21:
[...]

Waarom was dat de hand van De Boer? Wellicht gewoon het nieuwe trainer effect?
De hand van De Boer lijkt vooralsnog eerder te zorgen dat een kampioen weg zakt en hij ontslagen wordt dan dat hij overal positief zichtbaar is. ;)
Er werd opeens heel veel gepassed en gebruik gemaakt van vleugels en diepte in het middenveld. Dat was het grootste verschil wat ik me kan herinneren. Leek net of ze opeens konden voetballen, zoals ik het me kan herinneren.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:01:
[...]
Ik zou het wel op prijs stellen als je de uitspraken van onze 'kwaliteitsmedia' los zou kunnen zien van de Tweakers hier. :>
Graag! En ook in zijn algemeen stoppen met het reageren op clickbait titels. Als je iets plaatst lees dan ook het artikel door :+

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:55:
Weet je nog wat er het jaar na die EL finale gebeurde?
Jazeker, toen werd de hand op de knip gehouden, kreeg Overmars niks voor elkaar bij de Raad, de impact van Nouri en een nieuwe trainer. Van veel hebben ze geleerd en tegenwoordig heeft Overmars carte blanche. Daar hebben ze echt wel van geleerd, net als toen er vol op de talenten werd geleund, zonder te mixen met ervaren aankopen. Allemaal leermomenten waardoor ik niet bang ben dat die geschiedenis zich gaat herhalen.
Daar noem je er eentje >:) , maar lees maar een kritisch vanavond als de wedstrijd bezig gaat. En de 1-2 dagen erna. Dan gaat het genoeg voorbij komen. Hier valt het inderdaad redelijk mee, een incidentele poster die verder nooit of weinig hier te vinden is.
Je verwoord het prima, dat zijn met name de incidentele posters, net zo goed wanneer het niet goed gaat vanavond. Dan komen dergelijke posters ook in eens om de hoek kijken om te sarren en zal het er 1-2 dagen lang erna er nog over gaan. Dus snap jouw punt niet echt. Sowieso, mocht Ajax vanavond een goed resultaat neerzetten dat is niet anders dan terecht dat het nog 1-2 dagen over gaat.

En ja, het valt hier inderdaad, zoals je zelf al stelt, redelijk mee. Wat er buiten dit topic gebeurt boeit mij in dit geval niet zo en vind ik irrelevant.
Maar in de media is het beschamend hoe men Ajax aan het ophemelen is, dat is voor niet-Ajax-fans nogal irritant aan het worden.
Voor Ajacieden is dat net zo beschamend en irritant, dat wordt regelmatig aangehaald hier. Dat is gewoon typisch Nederlands. Als er gewonnen wordt is het ‘wij’ en als er verloren wordt dan is het ‘zij’. En met een paar stunts kan het bijna niet op in de media en lijken de halve finales en de finale bijna een formaliteit. Maar dat gaat 100% in tegen de mening van Ajacieden. Je hoort niemand serieus beweren dat de Spurs een makkie is. Qua schema wellicht de meest gunstigste weg wanneer je kijkt naar die andere twee ploegen, Liverpool en Barcelona, maar zeker geen makkelijke tegenstander waar Ajax de beste papieren bezit. Dat laatste is echt media gelul.
En als je er dan wat over te melden hebt is het afgunst, jaloezie etc. En ja, dat gebeurd ook geregeld hier helaas.
Omdat het niet terecht is Ajacieden af te rekenen op wat er in de media geroepen wordt. Prima dat journalisten en analisten het allemaal zonnig in zien, typisch Nederlandse euforie, maar dat is niet de mening van Ajacieden. Als je daarmee gaat zwaaien dan kun je inderdaad de wind van voren krijgen inderdaad.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 15:52
Maak jullie geen zorgen. Ik zal hier na dit bericht niet meer posten.

Voor mij is de lol eraf hier en gelukkig zijn er ook nog supporters waar men wel kantinepraat mee kan houden. Daar hoef ik niet voor op deze site rond te hangen.

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:13:
Graag! En ook in zijn algemeen stoppen met het reageren op clickbait titels. Als je iets plaatst lees dan ook het artikel door :+
Nou ik vind het onderhand best wel irritant dat ik serieus moet scrollen om gewoon voetbalnieuws te vinden op de willekeurige voetbalsites. Al dat theoretische gezwam en gespeculeer heb ik echt niets mee, net als de zoveelste oud prof die iets van Ajax moet vinden. Dat journalisten daarvoor betaald krijgen. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:36
Ach, dat zie je overal toch?
Omroep Brabant die na de brand in de Notre Dame zich vooral zorgen maakt om één van de klokken die bij Eijsbouts in Asten vandaan komt...
D'r is een halve kerk met een historie van duizenden jaren en onvervangbare schatten afgebrand, en ze wauwelen over één van de klokken die er net 6 jaar hangt...

[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 30-04-2019 18:46 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Bossie
  • Laatst online: 00:25
mavaros schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:26:
Maak jullie geen zorgen. Ik zal hier na dit bericht niet meer posten.

Voor mij is de lol eraf hier en gelukkig zijn er ook nog supporters waar men wel kantinepraat mee kan houden. Daar hoef ik niet voor op deze site rond te hangen.
Voor kantinepraat zelf vaker naar de kantine gaan en tweemaal per week VI kijken :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• LZ86
Gonadan schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:31:
[...]
net als de zoveelste oud prof die iets van Ajax alle willekeurige ploegen die toevallig die avond spelen moet vinden.
Hier irriteer ik me ook zo aan. Komen die gasten die over het algemeen te dom zijn om te poepen op tv in een kostuum open deuren intrappen. Stel ze een inhoudelijke vraag en ze slaan meteen dicht.

Stopwoorden?

uuuuuuuhhhhh, zeg maar, eeeehhh, tja, ja toch etc etc.

De Boer, de Wolf, Maduro, v/d Vaart noem ze maar op. Voegen helemaal niets toe.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:02:
[...]

Hier irriteer ik me ook zo aan. Komen die gasten die over het algemeen te dom zijn om te poepen op tv in een kostuum open deuren intrappen. Stel ze een inhoudelijke vraag en ze slaan meteen dicht.

Stopwoorden?

uuuuuuuhhhhh, zeg maar, eeeehhh, tja, ja toch etc etc.

De Boer, de Wolf, Maduro, v/d Vaart noem ze maar op. Voegen helemaal niets toe.
Vanavond Helene! Rustig rustig!
Als je meer wil google een Jessy Wellmer, die presenteert de Duitse Bundesliga regelmatig. U zult niet teleurgesteld zijn!

Die heeft er wèl verstand van :)

[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 30-04-2019 19:06 ]

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:44
welke score verwachten jullie straks? :P
ik gok zelf voor een 1-2

• Han
  • Niet online

Han

In mijn hart hoop ik op een 2-3 of een 1-2 voor Ajax maar mijn reële verwachting zegt een gelijk spel :)

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:05
Aggressor schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:05:
welke score verwachten jullie straks? :P
ik gok zelf voor een 1-2
"Nou Jack ik verwacht een zeer lastige en moeizame overwinning van ajax. Een nul acht denk ik. Groetjes van Wim" :+

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:30

ST10©DE

Dus.............

Typhone schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:05:
[...]

Vanavond Helene! Rustig rustig!
Als je meer wil google een Jessy Wellmer, die presenteert de Duitse Bundesliga regelmatig. U zult niet teleurgesteld zijn!

Die heeft er wèl verstand van :)
Mwah, ik vind Laura Wontorra en Esther Sedlaczek beter...... :9

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• toolkist
  • Niet online
Erapaz schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:36:
[...]

Carel Eiting niet vergeten. Is nu nog aan het herstellen van zijn knieblessure (loopt inmiddels hier vrolijk rond in de straat). Speelde niet onverdienstelijk, heeft goed spelinzicht en al CL ervaring.
Die mist de handelingssnelheid. Gaat em niet worden denk ik.
Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:55:Maar in de media is het beschamend hoe men Ajax aan het ophemelen is, dat is voor niet-Ajax-fans nogal irritant aan het worden.
En jij denkt dat wij daar vrolijk van worden of om vragen? ;)
Ik vind ze rete irritant, die "kenners" die nu ineens overal tevoorschijn komen en proberen om nog erger te slijmen dan degene die voor hen aan het woord geweest zijn.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ST10©DE schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:26:
[...]

Mwah, ik vind Laura Wontorra en Esther Sedlaczek beter...... :9
Thumbs up na wat Google searches >:)

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

InFamous

excommunicado

Ik heb een voorgevoel van 4-2, maar laten we hopen dat ik ongelijk heb....

Formerly known as Ragdoll

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Toch wel Veltman, aangezien Mazroui nog niets gespeeld heeft niet zo gek.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:08
Ik hoop echt dat Ajax het redt en de finale haalt, dat zou historisch zijn.. 1995/1996 is alweer zo lang geleden, er is nu een hele nieuwe generatie die dat nooit meegemaakt heeft.. Nooit verwacht ook dat een Nederlandse club dit ooit nog zou kunnen presteren in Europa waar het sinds eind vorige eeuw alleen nog maar om het grote geld draait, waar de nummer 4 uit Engeland rechtstreeks geplaatst is en de kampioen van Nederland voorronden moet spelen.. Mooiste is, er zeuren nu een paar in Engeland dat het oneerlijk is dat in Nederland de competitie verzet is om Ajax te helpen, nee, zoveel gegarandeerde CL plekken krijgen en minstens 4-5x zoveel geld krijgen aan TV-gelden etc en uit kunnen geven aan spelers is wel eerlijk dan?!? De Premier League moet zich schamen dat ze met zoveel geld zo weinig de CL winnen (al hebben de toppers uit Spanje, Duitsland en Italië ook heel veel geld natuurlijk).. Kom op Ajax!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-11 13:56

Qu3st

dutchgio schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:46:
Vind ik vrij logisch, als Mazraoui wel zou spelen neem je wel een gok. Veltman heeft het in de vorige wedstrijden naar behoren gedaan. @Harribo is nu ook weer blij.

Verder gewoon de Tadic-variant. Geen andere 'verrassingen'

[ Voor 8% gewijzigd door Qu3st op 30-04-2019 19:52 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Martinusz schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:55:
[...]

Ik heb een topic report gemaakt, zo erg trollen kan echt niet :+ :+
Leugens. :+
Bij deze is je "get out of ban freecard" dan ook ingetrokken. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Tja je speelt uit en je speelt tegen Tottenham, maar ze missen diverse spelers dus nu moet je het verschil maken zodat je het thuis minder zwaar hebt wanneer Tottenham misschien diverse spelers terug heeft.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:46
Toch Veltman, ik begrijp deze keuze wel. Verdedigend solide en kan wel agressief spelen waar nodig.

Ik hoop 1-2, maar een 1-1 ofzo vind ik helemaal niet gek. Laten we sowieso proberen te scoren, dat is vaak erg belangrijk voor de return.

• toolkist
  • Niet online
Volgens VI:
Tottenham Hotspur gaat op papier 4-2-3-1 spelen, met Danny Rose op het middenveld en Jan Vertonghen als linksback.
Volgens mij: een 5-3-2 zoals ze wel vaker doen.

• Qu3st

Qu3st

Ohjee, Derksen heeft vertrouwen, hij jinxt het gewoon :p
Dat het lastig zou worden is wel vrij duidelijk, nu moet je echt het spel gaan maken. Goed loeren op die counter, De Ligt zal die Llorrente goed aan moet pakken, kort erop.

• Gonadan

Gonadan

Deadsy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:55:
Tja je speelt uit en je speelt tegen Tottenham, maar ze missen diverse spelers dus nu moet je het verschil maken zodat je het thuis minder zwaar hebt wanneer Tottenham misschien diverse spelers terug heeft.
Feitelijk moet je vandaag gewoon winnen en twee keer scoren, zo niet dan wordt het een hele zware dobber volgende week.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:51
Mag die Pochettino van de tv? Elke keer dat Ajax ophemelen en iedereen maar zand in de ogen strooien...begin het irritant te vinden
Tis echt afwachten hoor

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 30-04-2019 20:00 ]

• Han
  • Niet online

Han

Overigens... wat een prachtig stadion heeft Tottenham, sierlijk :)

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Harribo schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:00:
Mag die Pochettino van de tv? Elke keer dat Ajax ophemelen en iedereen maar zand in de ogen strooien...begin het irritant te vinden
Tis echt afwachten hoor
De strategie: underpromise, overdeliver. Zo houdt hij het verlies beperkt bij een nederlaag en vergroot hij zjjn "prestatie" bij winst.

Ik heb geen idee wat ik moet verwachten vanavond. Beide ploegen kunnen in de juiste flow goed scoren.

• Deadsy
De wedstrijd is trouwens ook op ZIggo, maar dan heb je wel met Jack en Youri te maken.

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:00:
Dat het lastig zou worden is wel vrij duidelijk, nu moet je echt het spel gaan maken. Goed loeren op die counter, De Ligt zal die Llorrente goed aan moet pakken, kort erop.
Schone en Frenkie zullen het loopvermogen van Alli en Eriksen mee gaan maken, ben benieuwd of die daarin mee kunnen.

• Qu3st

Qu3st

Han schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:04:
Overigens... wat een prachtig stadion heeft Tottenham, sierlijk :)
Kost wat maar heb je ook wat :9

Veronica is ook heel erg blij met Ajax, overal proberen het te hypen op social media en in andere reclames.
toolkist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:05:
[...]

Schone en Frenkie zullen het loopvermogen van Alli en Eriksen mee gaan maken, ben benieuwd of die daarin mee kunnen.
Met het loopvermogen van Frenkie is niks mee, hij is de 2 na snelste bij Ajax, dus hij zal veel goed moeten maken voor Schöne vermoed ik.

[ Voor 37% gewijzigd door Qu3st op 30-04-2019 20:07 ]

• DoeEensGek
Qu3st schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:00:
Toen hij de Toto alleen deed, hoopte je altijd dat hij je clubbie op verlies zette. Hij had nooit gelijk :9 .
Heerlijk was dat altijd. Tegenwoordig heeft hij het gelukkig ook wel eens goed.

• LZ86
dutchgio schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:46:
Geen gekke keus. Mazraoui is een risico. Die kan niet verdedigen en doet elke wedstrijd wel een paar domme dingen.

Van Veltman kan je een hoop zeggen, maar die kan tenminste wel verdedigen.

• DoeEensGek
Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:07:

Van Veltman kan je een hoop zeggen, maar die kan tenminste wel verdedigen.
Als moet iets te verdedigen. :X

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Is Veldman niet langzaam?

★ What does that mean? ★

• Qu3st

Qu3st

Waarom is Ekkelenkamp niet mee? :|

[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 30-04-2019 20:15 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 16:07

Vos

AFCA

Mazraoui is aanvallend sterker en verdedigend minder. Prima keuze dus voor de uitpot, Veltman.
John is niet zo snel meer ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Vos op 30-04-2019 20:17 ]

• Qu3st

Qu3st

Derksen = @Leon Zwiers :9
Of hij leest met aandacht jou posts ;)

• LZ86
Qu3st schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:22:
Derksen = @Leon Zwiers :9
Of hij leest met aandacht jou posts ;)
Gewoon een verstandig man met een eeuw aan voetbalkennis. :)

Maar jammer dat ie door Helene heenpraat.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Succes vanavond. Graag geen spurs in de finale. :)F

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben blij met Veltman maar ik vrees een 2-0.

• Maarten_E
Zie eigenlijk wel kansen voor Ajax, Totempaal is toch flink geamputeerd met het missen van Son en diverse blessures. Ajax speelt gewoon erg goed en volwassen. Verwacht minstens een 0-0, en denk zelfs een kleine overwinning eerlijk gezegd. (God zegen de greep dat ik het nu niet jinx.)

Als je kijkt naar hoe de gatenkaas was in de verdediging van Tottenham tegen ManC in het eerste kwartier...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:25:
[...]

Gewoon een verstandig man met een eeuw aan voetbalkennis. :)

Maar jammer dat ie door Helene heenpraat.
Van die stem van Helene word ik anders ook niet heel warm van binnen :+

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Maarten_E schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:32:
Zie eigenlijk wel kansen voor Ajax, Totempaal is toch flink geamputeerd met het missen van Son en diverse blessures. Ajax speelt gewoon erg goed en volwassen. Verwacht minstens een 0-0, en denk zelfs een kleine overwinning eerlijk gezegd. (God zegen de greep dat ik het nu niet jinx.)

Als je kijkt naar hoe de gatenkaas was in de verdediging van Tottenham tegen ManC in het eerste kwartier...
Bij een overwinning van Ajax heb ik ook een totempaal 😁

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

toolkist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:33:
[...]

Mooie ogen een lief neusje, strak jasje en een prachtige snor. <3

★ What does that mean? ★

• LZ86
[...]

Moet jij opletten wat er loos gaat als ze stoute woordjes in je oren fluistert ;)

• Qu3st

Qu3st

[...]

Van Leon hoeft ze niet veel te zeggen denk ik :9

• Deadsy
MrMonkE schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:35:
[...]

Mooie ogen een lief neusje, strak jasje en een prachtige snor. <3
Tja met dat lijf moet hij het van die ogen en dat neusje hebben

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ten Hag mag z'n stropdasje even opnieuw doen :P

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Achterstevoren? @NaZ-

[ Voor 21% gewijzigd door MrMonkE op 30-04-2019 20:38 ]

★ What does that mean? ★

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:37:
[...]

Tja met dat lijf moet hij het van die ogen en dat neusje hebben
Oooh die snor! >:)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
@Leon Zwiers Je wordt wel verwend met dit mooie Tv-programma vanavond. ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Mooi roze is niet lelijk *O*

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Johan was vroeger mega dik.
En nu mager en oud.
Rimpelnado.

★ What does that mean? ★

• LZ86
Hackus schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:39:
@Leon Zwiers Je wordt wel verwend met dit mooie Tv-programma vanavond. ;)
Ja, kijk nu al uit naar de rust. :+

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11 15:19
Dat we maar een mooie avond mogen hebben. Als ajax goed omgaat met de kansen, kan het een leuke avond worden

• Terranova
  • Laatst online: 28-11 10:41
Ik ben al weer flink zenuwachtig :o

• Harribo
Terranova schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:45:
Ik ben al weer flink zenuwachtig :o
Ik ook. Ik kijk al niet meer naar de voorbeschouwing ;)

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:55
Harribo schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:48:
[...]

Ik ook. Ik kijk al niet meer naar de voorbeschouwing ;)
Relax, Veltman speelt. :P

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:03
Kijk, hier spreekt een man met voetbalkennis 8)

Ik heb er zin in vanavond. Dat het maar een mooi potje mag worden, met hopelijk een winnend Ajax.

Regeren is vooruitschuiven

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Met reclames mute ik altijd mijn browser.
Maar soms vergeet ik het en mis ik een stukje, zoals net. :/

★ What does that mean? ★

• Maarten_E
T-MOB schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:50:
[...]

Kijk, hier spreekt een man met voetbalkennis 8)

Ik heb er zin in vanavond. Dat het maar een mooi potje mag worden, met hopelijk een winnend Ajax.
Godzakke, je snapt wat ik bedoel :P

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:55:
[...]

Leugens. :+
Bij deze is je "get out of ban freecard" dan ook ingetrokken. :Y)
-O- en dat op mijn verjaardag :'(

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

Ziggo Sport wel aanrader op Kanaal 14. Geen reclame!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Oh ja nog een Gooner in het stadion. Marcie overmars *O*
Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:52:
Fox TV. Geen voetbal te zien.

[ Voor 64% gewijzigd door Gunner op 30-04-2019 20:54 ]

• Deadsy
maar wel andere dingen

• Terranova
Maar wel Sierd de Vos, al zal het wel moeten als Leo Driessen de commentator is vanavond. Hopelijk niet

• Sempy
En Sierd de Vos _/-\o_

• Martinusz
Terranova schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:53:
[...]

Maar wel Sierd de Vos, al zal het wel moeten als Leo Driessen de commentator is vanavond. Hopelijk niet
Liever beide niet

• Qu3st

Qu3st

Gunner schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:53:
Oh ja nog een Gooner in het stadion. Marcie overmars *O*

[...]

Fox TV. Geen voetbal te zien.
Hij zit altijd bij een Ajax wedstrijd he :9

• Harribo
Llorente is 1:95....best wel vervelend

• LZ86
Schitterend stadion zeg.

• groggy
  • Niet online
Daar heb je sierd de vos, dat is een no go

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

3 minuten om mijn kip uit de oven te halen.. brb

★ What does that mean? ★

• Sempy
groggy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:56:
[...]

Daar heb je sierd de vos, dat is een no go
al 3 restauranttips en een verhaal over de kanarie van Eriksen en we zijn nog niet eens begonnen. :+

• Martinusz
Ajax versus Ajax vanavond :+

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:50

Quad

Doof

Ik ga voor een 0-4 / 0-5 vanavond!

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• groggy
  • Niet online
Sempy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:57:
[...]

al 3 restauranttips en een verhaal over de kanarie van Eriksen en we zijn nog niet eens begonnen. :+
En dan te bedenken dat ik wietse de groot wel een fijne commentator vind. Dus lekker kijken op veronica

• Terranova
Harribo schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:56:
Llorente is 1:95....best wel vervelend
Niet zoveel groter dan De Ligt, dus het valt mee

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De sfeer lijkt in ieder geval goed te zijn. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Maarten_E
Heel veel plezier dames en heren, dat het een prachtig tweeluik mag worden!

Wat een geweldige sfeer in het stadion, krijg er kippenvel van.

• Pompi
  • Laatst online: 22:08
Had gehoopt dat Ziggo op alternatieve audiokanaal Engels commentaar zou hebben maar hebben daar het commentaar van Veronica, dus je kan eventueel zonder Sierd de Vos toch op Ziggo kijken

• Terranova
Let's gooooooo!!!!!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Sempy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:57:
[...]

Laatste wedstrijd waar ik commentaar van hoorde continu opmerkingen over de partners van de voetballers. Erg onprofessioneel in mijn ogen. Enige nadeel van ziggo sport. De man die zichzelf graag hoort praten :|

• DoeEensGek
Sfeer zit er in iedergeval in!

• groggy
  • Niet online
Pompi schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:59:
Had gehoopt dat Ziggo op alternatieve audiokanaal Engels commentaar zou hebben maar hebben daar het commentaar van Veronica, dus je kan eventueel zonder Sierd de Vos toch op Ziggo kijken
Hoe werkt dat? Kan dat ook op de tv?

Verwijderd

Pauze Ziggo Sport. Ideaal _/-\o_ Nu dus Veronica, geen Sierd :P

• Pompi
WTF opeens switcht die ook naar Sierd de Vos....

• Sempy
Gunner schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:59:
[...]

Laatste wedstrijd waar ik commentaar van hoorde continu opmerkingen over de partners van de voetballers. Erg onprofessioneel in mijn ogen. Enige nadeel van ziggo sport. De man die zichzelf graag hoort praten :|
Ik heb die partners een keer allemaal zitten googlen, NSFW zullen we maar zeggen.

• Pompi
groggy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:00:
[...]

Hoe werkt dat? Kan dat ook op de tv?
Ja via audio keuze menu, waar je ook de ondertiteling optie hebt.

EDIT: nu Engels commentaar

[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 30-04-2019 21:03 ]

• Harribo
Veltman vs Moura... Mmm

Die de Vos lult weer van alles :p

[ Voor 44% gewijzigd door Harribo op 30-04-2019 21:02 ]

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 13:47

Cis

Kan ik ergens het commentaar van Frank Snoeks krijgen?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• LZ86
Daar gaan we. Succes Ajacieden.

• toolkist
  • Niet online
Moura zal overal voorin rondlopen, denk dat Veltman Eriksen vaker tegen komt

• Pompi
Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:00:
[...]

Pauze Ziggo Sport. Ideaal _/-\o_ Nu dus Veronica, geen Sierd :P
Engels commentaar is nu te krijgen op Ziggo

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-11 10:46
Pompi schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:01:
[...]

Ja via audio keuze menu, waar je ook de ondertiteling optie hebt.
Weer wat geleerd. Thanks!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:19

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Veltman had ik niet verwacht, maar is ook niet heel erg.

Veel plezier allemaal d:)b

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 43 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.