Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Weet je nog wat er het jaar na die EL finale gebeurde? Kwam Ajax niet eens de voorronde door. Alles is dus mogelijk. Dus wellicht is alles is voorbij wel wat te drastisch, maar om ervanuit te gaan dat er elk jaar overwinteren mogelijk moet zijn is dat ookGonadan schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:33:
[...]
Volgens mij ben ik daar vrij duidelijk in, overwinteren is het realistische doel. Het mooiste is dat het in de CL is maar dat kan je niet garanderen. Ik heb werkelijk waar niemand gezien die verwacht dat Ajax volgend jaar weer in de kwart- of halve finales staat.
De bewoording dat alles dan 'voorbij is' vind ik alleen te sterk, dat suggereert dat Ajax volgend jaar überhaupt geen pepernoot meer raakt en al blij mag zijn als het de EL weet te halen.
Nu geloof ik ook zeker dat de selectie aan kwaliteit zal inboeten, maar met goed beleid moet je toch wel iets neer kunnen zetten wat in staat is om gewoon de doelstellingen te halen.
@Leon Zwiers een kwestie van perceptie denk ik.
Daar noem je er eentjeHan schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:54:
[...]
(behalve door @mavaros die volgens mij iets verkeerd gebruikt had)
En als je er dan wat over te melden hebt is het afgunst, jaloezie etc. En ja, dat gebeurd ook geregeld hier helaas.
[ Voor 24% gewijzigd door LZ86 op 30-04-2019 18:00 ]
Wat er gebeurde was Nouri, slecht aankoopbeleid, politieke spelletjes en sportief labbekakken. Een heleboel zaken waarvan we kunnen aannemen dat die nu niet nogmaals in die vorm gaan spelen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:55:
Weet je nog wat er het jaar na die EL finale gebeurde? Kwam Ajax niet eens de voorronde door. Alles is dus mogelijk.
In het voetbal is sowieso altijd alles mogelijk, maar dat een dergelijk scenario zich nu weer afspeelt kan ik hooguit wishful thinking noemen.
Europees overwinteren spreken we al die tijd over hè? Dat betekent dus dat als je met de CL mee doet je minimaal derde in de poule wordt en dat als je met de EL mee doet je de groepsfase overleeft.Dus wellicht is alles is voorbij wel wat te drastisch, maar om ervanuit te gaan dat er elk jaar overwinteren mogelijk moet zijn is dat ook
En nee, dat zal echt niet elk jaar lukken, naast pieken bestaan er ook dalen. Maar het beleid wat afgelopen jaar ingezet is lijkt succes te geven en zou, mits goed voortgezet, ook moeten zorgen dat de kansen op een blunderjaar als vorig jaar een stuk minder worden. Het feit dat Overmars durft geeft mij in die zin goede hoop.
Edit:
Ik zou het wel op prijs stellen als je de uitspraken van onze 'kwaliteitsmedia' los zou kunnen zien van de Tweakers hier.
[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 30-04-2019 18:02 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er werd opeens heel veel gepassed en gebruik gemaakt van vleugels en diepte in het middenveld. Dat was het grootste verschil wat ik me kan herinneren. Leek net of ze opeens konden voetballen, zoals ik het me kan herinneren.Gonadan schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:21:
[...]
Waarom was dat de hand van De Boer? Wellicht gewoon het nieuwe trainer effect?
De hand van De Boer lijkt vooralsnog eerder te zorgen dat een kampioen weg zakt en hij ontslagen wordt dan dat hij overal positief zichtbaar is.
Graag! En ook in zijn algemeen stoppen met het reageren op clickbait titels. Als je iets plaatst lees dan ook het artikel doorGonadan schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:01:
[...]
Ik zou het wel op prijs stellen als je de uitspraken van onze 'kwaliteitsmedia' los zou kunnen zien van de Tweakers hier.
Jazeker, toen werd de hand op de knip gehouden, kreeg Overmars niks voor elkaar bij de Raad, de impact van Nouri en een nieuwe trainer. Van veel hebben ze geleerd en tegenwoordig heeft Overmars carte blanche. Daar hebben ze echt wel van geleerd, net als toen er vol op de talenten werd geleund, zonder te mixen met ervaren aankopen. Allemaal leermomenten waardoor ik niet bang ben dat die geschiedenis zich gaat herhalen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:55:
Weet je nog wat er het jaar na die EL finale gebeurde?
Je verwoord het prima, dat zijn met name de incidentele posters, net zo goed wanneer het niet goed gaat vanavond. Dan komen dergelijke posters ook in eens om de hoek kijken om te sarren en zal het er 1-2 dagen lang erna er nog over gaan. Dus snap jouw punt niet echt. Sowieso, mocht Ajax vanavond een goed resultaat neerzetten dat is niet anders dan terecht dat het nog 1-2 dagen over gaat.Daar noem je er eentje, maar lees maar een kritisch vanavond als de wedstrijd bezig gaat. En de 1-2 dagen erna. Dan gaat het genoeg voorbij komen. Hier valt het inderdaad redelijk mee, een incidentele poster die verder nooit of weinig hier te vinden is.
En ja, het valt hier inderdaad, zoals je zelf al stelt, redelijk mee. Wat er buiten dit topic gebeurt boeit mij in dit geval niet zo en vind ik irrelevant.
Voor Ajacieden is dat net zo beschamend en irritant, dat wordt regelmatig aangehaald hier. Dat is gewoon typisch Nederlands. Als er gewonnen wordt is het ‘wij’ en als er verloren wordt dan is het ‘zij’. En met een paar stunts kan het bijna niet op in de media en lijken de halve finales en de finale bijna een formaliteit. Maar dat gaat 100% in tegen de mening van Ajacieden. Je hoort niemand serieus beweren dat de Spurs een makkie is. Qua schema wellicht de meest gunstigste weg wanneer je kijkt naar die andere twee ploegen, Liverpool en Barcelona, maar zeker geen makkelijke tegenstander waar Ajax de beste papieren bezit. Dat laatste is echt media gelul.Maar in de media is het beschamend hoe men Ajax aan het ophemelen is, dat is voor niet-Ajax-fans nogal irritant aan het worden.
Omdat het niet terecht is Ajacieden af te rekenen op wat er in de media geroepen wordt. Prima dat journalisten en analisten het allemaal zonnig in zien, typisch Nederlandse euforie, maar dat is niet de mening van Ajacieden. Als je daarmee gaat zwaaien dan kun je inderdaad de wind van voren krijgen inderdaad.En als je er dan wat over te melden hebt is het afgunst, jaloezie etc. En ja, dat gebeurd ook geregeld hier helaas.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Voor mij is de lol eraf hier en gelukkig zijn er ook nog supporters waar men wel kantinepraat mee kan houden. Daar hoef ik niet voor op deze site rond te hangen.
Nou ik vind het onderhand best wel irritant dat ik serieus moet scrollen om gewoon voetbalnieuws te vinden op de willekeurige voetbalsites. Al dat theoretische gezwam en gespeculeer heb ik echt niets mee, net als de zoveelste oud prof die iets van Ajax moet vinden. Dat journalisten daarvoor betaald krijgen.Napo schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:13:
Graag! En ook in zijn algemeen stoppen met het reageren op clickbait titels. Als je iets plaatst lees dan ook het artikel door
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Omroep Brabant die na de brand in de Notre Dame zich vooral zorgen maakt om één van de klokken die bij Eijsbouts in Asten vandaan komt...
D'r is een halve kerk met een historie van duizenden jaren en onvervangbare schatten afgebrand, en ze wauwelen over één van de klokken die er net 6 jaar hangt...
[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 30-04-2019 18:46 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Voor kantinepraat zelf vaker naar de kantine gaan en tweemaal per week VI kijkenmavaros schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:26:
Maak jullie geen zorgen. Ik zal hier na dit bericht niet meer posten.
Voor mij is de lol eraf hier en gelukkig zijn er ook nog supporters waar men wel kantinepraat mee kan houden. Daar hoef ik niet voor op deze site rond te hangen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hier irriteer ik me ook zo aan. Komen die gasten die over het algemeen te dom zijn om te poepen op tv in een kostuum open deuren intrappen. Stel ze een inhoudelijke vraag en ze slaan meteen dicht.Gonadan schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:31:
[...]
net als de zoveelste oud prof die iets van Ajax alle willekeurige ploegen die toevallig die avond spelen moet vinden.
Stopwoorden?
uuuuuuuhhhhh, zeg maar, eeeehhh, tja, ja toch etc etc.
De Boer, de Wolf, Maduro, v/d Vaart noem ze maar op. Voegen helemaal niets toe.
Vanavond Helene! Rustig rustig!Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:02:
[...]
Hier irriteer ik me ook zo aan. Komen die gasten die over het algemeen te dom zijn om te poepen op tv in een kostuum open deuren intrappen. Stel ze een inhoudelijke vraag en ze slaan meteen dicht.
Stopwoorden?
uuuuuuuhhhhh, zeg maar, eeeehhh, tja, ja toch etc etc.
De Boer, de Wolf, Maduro, v/d Vaart noem ze maar op. Voegen helemaal niets toe.
Als je meer wil google een Jessy Wellmer, die presenteert de Duitse Bundesliga regelmatig. U zult niet teleurgesteld zijn!
Die heeft er wèl verstand van
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 30-04-2019 19:06 ]
ik gok zelf voor een 1-2
"Nou Jack ik verwacht een zeer lastige en moeizame overwinning van ajax. Een nul acht denk ik. Groetjes van Wim"Aggressor schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:05:
welke score verwachten jullie straks?
ik gok zelf voor een 1-2
Mwah, ik vind Laura Wontorra en Esther Sedlaczek beter......Typhone schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:05:
[...]
Vanavond Helene! Rustig rustig!
Als je meer wil google een Jessy Wellmer, die presenteert de Duitse Bundesliga regelmatig. U zult niet teleurgesteld zijn!
Die heeft er wèl verstand van
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Die mist de handelingssnelheid. Gaat em niet worden denk ik.Erapaz schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:36:
[...]
Carel Eiting niet vergeten. Is nu nog aan het herstellen van zijn knieblessure (loopt inmiddels hier vrolijk rond in de straat). Speelde niet onverdienstelijk, heeft goed spelinzicht en al CL ervaring.
En jij denkt dat wij daar vrolijk van worden of om vragen?Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:55:Maar in de media is het beschamend hoe men Ajax aan het ophemelen is, dat is voor niet-Ajax-fans nogal irritant aan het worden.
Ik vind ze rete irritant, die "kenners" die nu ineens overal tevoorschijn komen en proberen om nog erger te slijmen dan degene die voor hen aan het woord geweest zijn.
Thumbs up na wat Google searchesST10©DE schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:26:
[...]
Mwah, ik vind Laura Wontorra en Esther Sedlaczek beter......
Formerly known as Ragdoll
Vind ik vrij logisch, als Mazraoui wel zou spelen neem je wel een gok. Veltman heeft het in de vorige wedstrijden naar behoren gedaan. @Harribo is nu ook weer blij.dutchgio schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:46:
Toch wel Veltman, aangezien Mazroui nog niets gespeeld heeft niet zo gek.
Verder gewoon de Tadic-variant. Geen andere 'verrassingen'
[ Voor 8% gewijzigd door Qu3st op 30-04-2019 19:52 ]
Leugens.Martinusz schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:55:
[...]
Ik heb een topic report gemaakt, zo erg trollen kan echt niet![]()
Bij deze is je "get out of ban freecard" dan ook ingetrokken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik hoop 1-2, maar een 1-1 ofzo vind ik helemaal niet gek. Laten we sowieso proberen te scoren, dat is vaak erg belangrijk voor de return.
Volgens mij: een 5-3-2 zoals ze wel vaker doen.Tottenham Hotspur gaat op papier 4-2-3-1 spelen, met Danny Rose op het middenveld en Jan Vertonghen als linksback.
Dat het lastig zou worden is wel vrij duidelijk, nu moet je echt het spel gaan maken. Goed loeren op die counter, De Ligt zal die Llorrente goed aan moet pakken, kort erop.
Feitelijk moet je vandaag gewoon winnen en twee keer scoren, zo niet dan wordt het een hele zware dobber volgende week.Deadsy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:55:
Tja je speelt uit en je speelt tegen Tottenham, maar ze missen diverse spelers dus nu moet je het verschil maken zodat je het thuis minder zwaar hebt wanneer Tottenham misschien diverse spelers terug heeft.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tis echt afwachten hoor
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 30-04-2019 20:00 ]
De strategie: underpromise, overdeliver. Zo houdt hij het verlies beperkt bij een nederlaag en vergroot hij zjjn "prestatie" bij winst.Harribo schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:00:
Mag die Pochettino van de tv? Elke keer dat Ajax ophemelen en iedereen maar zand in de ogen strooien...begin het irritant te vinden
Tis echt afwachten hoor
Ik heb geen idee wat ik moet verwachten vanavond. Beide ploegen kunnen in de juiste flow goed scoren.
Schone en Frenkie zullen het loopvermogen van Alli en Eriksen mee gaan maken, ben benieuwd of die daarin mee kunnen.Qu3st schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:00:
Ohjee, Derksen heeft vertrouwen, hij jinxt het gewoon
Dat het lastig zou worden is wel vrij duidelijk, nu moet je echt het spel gaan maken. Goed loeren op die counter, De Ligt zal die Llorrente goed aan moet pakken, kort erop.
Kost wat maar heb je ook watHan schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:04:
Overigens... wat een prachtig stadion heeft Tottenham, sierlijk
Veronica is ook heel erg blij met Ajax, overal proberen het te hypen op social media en in andere reclames.
Met het loopvermogen van Frenkie is niks mee, hij is de 2 na snelste bij Ajax, dus hij zal veel goed moeten maken voor Schöne vermoed ik.toolkist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:05:
[...]
Schone en Frenkie zullen het loopvermogen van Alli en Eriksen mee gaan maken, ben benieuwd of die daarin mee kunnen.
[ Voor 37% gewijzigd door Qu3st op 30-04-2019 20:07 ]
Toen hij de Toto alleen deed, hoopte je altijd dat hij je clubbie op verlies zette. Hij had nooit gelijkQu3st schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:00:
Ohjee, Derksen heeft vertrouwen, hij jinxt het gewoon
Heerlijk was dat altijd. Tegenwoordig heeft hij het gelukkig ook wel eens goed.
Geen gekke keus. Mazraoui is een risico. Die kan niet verdedigen en doet elke wedstrijd wel een paar domme dingen.dutchgio schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:46:
Toch wel Veltman, aangezien Mazroui nog niets gespeeld heeft niet zo gek.
Van Veltman kan je een hoop zeggen, maar die kan tenminste wel verdedigen.
Als moet iets te verdedigen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:07:
Van Veltman kan je een hoop zeggen, maar die kan tenminste wel verdedigen.
★ What does that mean? ★
[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 30-04-2019 20:15 ]
John is niet zo snel meerMrMonkE schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:13:
Is Veldman niet langzaam?
[ Voor 55% gewijzigd door Vos op 30-04-2019 20:17 ]
Of hij leest met aandacht jou posts
Gewoon een verstandig man met een eeuw aan voetbalkennis.Qu3st schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:22:
Derksen = @Leon Zwiers
Of hij leest met aandacht jou posts
Maar jammer dat ie door Helene heenpraat.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Als je kijkt naar hoe de gatenkaas was in de verdediging van Tottenham tegen ManC in het eerste kwartier...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Van die stem van Helene word ik anders ook niet heel warm van binnenLeon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:25:
[...]
Gewoon een verstandig man met een eeuw aan voetbalkennis.![]()
Maar jammer dat ie door Helene heenpraat.
Bij een overwinning van Ajax heb ik ook een totempaal 😁Maarten_E schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:32:
Zie eigenlijk wel kansen voor Ajax, Totempaal is toch flink geamputeerd met het missen van Son en diverse blessures. Ajax speelt gewoon erg goed en volwassen. Verwacht minstens een 0-0, en denk zelfs een kleine overwinning eerlijk gezegd. (God zegen de greep dat ik het nu niet jinx.)
Als je kijkt naar hoe de gatenkaas was in de verdediging van Tottenham tegen ManC in het eerste kwartier...
Mooie ogen een lief neusje, strak jasje en een prachtige snor.toolkist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:33:
[...]
Van die stem van Helene word ik anders ook niet heel warm van binnen
★ What does that mean? ★
Moet jij opletten wat er loos gaat als ze stoute woordjes in je oren fluisterttoolkist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:33:
[...]
Van Leon hoeft ze niet veel te zeggen denk iktoolkist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:33:
[...]
Tja met dat lijf moet hij het van die ogen en dat neusje hebbenMrMonkE schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:35:
[...]
Mooie ogen een lief neusje, strak jasje en een prachtige snor.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Oooh die snor!Deadsy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:37:
[...]
Tja met dat lijf moet hij het van die ogen en dat neusje hebben
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En nu mager en oud.
Rimpelnado.
★ What does that mean? ★
Ja, kijk nu al uit naar de rust.Hackus schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:39:
@Leon Zwiers Je wordt wel verwend met dit mooie Tv-programma vanavond.
Ik ook. Ik kijk al niet meer naar de voorbeschouwing
Relax, Veltman speelt.Harribo schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:48:
[...]
Ik ook. Ik kijk al niet meer naar de voorbeschouwing
Kijk, hier spreekt een man met voetbalkennis
Ik heb er zin in vanavond. Dat het maar een mooi potje mag worden, met hopelijk een winnend Ajax.
Regeren is vooruitschuiven
Maar soms vergeet ik het en mis ik een stukje, zoals net.
★ What does that mean? ★
Godzakke, je snapt wat ik bedoelT-MOB schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:50:
[...]
Kijk, hier spreekt een man met voetbalkennis![]()
Ik heb er zin in vanavond. Dat het maar een mooi potje mag worden, met hopelijk een winnend Ajax.
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:55:
[...]
Leugens.![]()
Bij deze is je "get out of ban freecard" dan ook ingetrokken.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Fox TV. Geen voetbal te zien.Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:52:
Ziggo Sport wel aanrader op Kanaal 14. Geen reclame!
[ Voor 64% gewijzigd door Gunner op 30-04-2019 20:54 ]
maar wel andere dingenVerwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:52:
Maar wel Sierd de Vos, al zal het wel moeten als Leo Driessen de commentator is vanavond. Hopelijk nietVerwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:52:
En Sierd de VosVerwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:52:
Liever beide nietTerranova schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:53:
[...]
Maar wel Sierd de Vos, al zal het wel moeten als Leo Driessen de commentator is vanavond. Hopelijk niet
Hij zit altijd bij een Ajax wedstrijd heGunner schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:53:
Oh ja nog een Gooner in het stadion. Marcie overmars
[...]
Fox TV. Geen voetbal te zien.
Daar heb je sierd de vos, dat is een no goVerwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:52:
★ What does that mean? ★
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
En dan te bedenken dat ik wietse de groot wel een fijne commentator vind. Dus lekker kijken op veronicaSempy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:57:
[...]
al 3 restauranttips en een verhaal over de kanarie van Eriksen en we zijn nog niet eens begonnen.
Niet zoveel groter dan De Ligt, dus het valt meeHarribo schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:56:
Llorente is 1:95....best wel vervelend
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een geweldige sfeer in het stadion, krijg er kippenvel van.
Laatste wedstrijd waar ik commentaar van hoorde continu opmerkingen over de partners van de voetballers. Erg onprofessioneel in mijn ogen. Enige nadeel van ziggo sport. De man die zichzelf graag hoort pratenSempy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:57:
[...]
al 3 restauranttips en een verhaal over de kanarie van Eriksen en we zijn nog niet eens begonnen.
Hoe werkt dat? Kan dat ook op de tv?Pompi schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:59:
Had gehoopt dat Ziggo op alternatieve audiokanaal Engels commentaar zou hebben maar hebben daar het commentaar van Veronica, dus je kan eventueel zonder Sierd de Vos toch op Ziggo kijken
Verwijderd
Pauze Ziggo Sport. IdeaalPompi schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:59:
Had gehoopt dat Ziggo op alternatieve audiokanaal Engels commentaar zou hebben maar hebben daar het commentaar van Veronica, dus je kan eventueel zonder Sierd de Vos toch op Ziggo kijken
WTF opeens switcht die ook naar Sierd de Vos....Pompi schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:59:
Ik heb die partners een keer allemaal zitten googlen, NSFW zullen we maar zeggen.Gunner schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:59:
[...]
Laatste wedstrijd waar ik commentaar van hoorde continu opmerkingen over de partners van de voetballers. Erg onprofessioneel in mijn ogen. Enige nadeel van ziggo sport. De man die zichzelf graag hoort praten
Ja via audio keuze menu, waar je ook de ondertiteling optie hebt.
EDIT: nu Engels commentaar
[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 30-04-2019 21:03 ]
Die de Vos lult weer van alles
[ Voor 44% gewijzigd door Harribo op 30-04-2019 21:02 ]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Engels commentaar is nu te krijgen op ZiggoVerwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:00:
[...]
Pauze Ziggo Sport. IdeaalNu dus Veronica, geen Sierd
Weer wat geleerd. Thanks!Pompi schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:01:
[...]
Ja via audio keuze menu, waar je ook de ondertiteling optie hebt.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:19
Veel plezier allemaal
Dit topic is gesloten.
![]()