I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Die moet KEIHARD in Oranje!Qu3st schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:26:
Donny speelt echt grandioos!
Vertonghen liep goed sneedt die weg net aan af.
Eigen goaltje dan! Als je die hard voortrekt en hij wordt geraakt is het een goalDoeEensGek schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:27:
[...]
Vertonghen liep goed sneedt die weg net aan af.
Dat moetje was in een splitsecond beslissen. En Neres werd ook al snel gedekt hoor.toolkist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:28:
[...]
Die moet keihard afleggen naar Neres, dan is het 2-0 !
Tottenham kruipt ook uit hun schulp he. Ze moeten weljaapstobbe schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:30:
Er sluipt nonchalance in, kijk toch uit
[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 30-04-2019 21:31 ]
Ja hoorVerwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:31:
Geld uitgoal nu dubbel?
Alleen bij gelijk doelsaldo wegen ze zwaarder.Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:31:
Geld uitgoal nu dubbel?
★ What does that mean? ★
XXXVI
Hou nou toch je hoofd eens koel...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
★ What does that mean? ★
Zeker voor Sinkgraven?Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:33:
Dom dom dom. Die zou ik er per direct afhalen. Zal niet de laatste domme overtreding van m zijn
De scheidsrechter laat aan beide kanten veel toe, maar dit kon natuurlijk echt niet.ephymerous schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:32:
Als je loopt te zeuren over dat de bal niet helemaal stil ligt moet je ook geel geven voor hands. Nu wel een terechte voor Nico
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
★ What does that mean? ★
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vertonghen ziet er niet goed uit daarentegen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja, ziet er niet goed uit.groggy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:34:
Jan is klaar
Best hard ook, in zo'm herhaling lijkt het wat zachter.
★ What does that mean? ★
Een Muhamed Onanaatje
[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 30-04-2019 21:35 ]
EDIT: terwijl ik het type komt Vertonghen weer in beeld en is het bloed weg.
[ Voor 39% gewijzigd door ph4ge op 30-04-2019 21:35 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat zijn alle argentijnen heMaarten_E schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:34:
Echt, hoe kan hij een vaste waarde in het Argentijns elftal zijn als je zo impulsief bent en niet nadenkt...
Vertonghen ziet er niet goed uit daarentegen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is het enige trouwens waar ze tot nu toe gevaarlijk uit worden.
Koppend zit er geen ajacied bij.
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 30-04-2019 21:36 ]
Yup. Valt me wel op hoezeer Neres zijn best doet om maar buitenspel te blijven lopen. Goed dat Donny het zelf deed.DoeEensGek schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:35:
Geen buitenspel dus. Terechte 0-1.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Weet hij het zelf? Het gaat niet lekker met ze.Shabbaman schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:36:
Je zou denken dat Pocchetino deze tijd zou gebruiken om z'n team wat instructies te geven, maar nee.
Eerder paar nietjes erin.Lord Sheep schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:36:
Pleister erop en gaan
En daarom hameren trainers zo op terug lopen!Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:35:
[...]
Yup. Valt me wel op hoezeer Neres zijn best doet om maar buitenspel te blijven lopen. Goed dat Donny het zelf deed.
Hij is groggygroggy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:37:
Hoezo vertonghen niet gewoon ff naar de kant
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vanwege hoofdblessure. Daar doen ze niet lichtjes over, gelukkig maar.groggy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:37:
Hoezo vertonghen niet gewoon ff naar de kant
ja, twee
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En mocht je een uur later weer wisselen. Ik vertrouw er wel op dat Nico niet zo dom is om een 2e te pakken.Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:36:
[...]
Speel je liever met 10 man straks? SInkgraven viel tegen Juve prima in.
Oja, was ik even vergeten.
Zo zie je maar hoe groot Feyenoord is als ze het nodig achten om dat in de halve finale van de CL te scanderen in het 1 na mooiste stadion op aard.Qu3st schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:38:
[...]
Voor de rust van dit topic ga ik dat niet zeggen. Heeft ie op een podium ooit gezongen over Feyenoord
★ What does that mean? ★
Ik niettoolkist schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:38:
[...]
Ik vertrouw er wel op dat Nico niet zo dom is om een 2e te pakken.
Jullie blijven de aartsrivaal he?! Bijzonder plekje voor jullieLeon Zwiers schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:39:
[...]
Zo zie je maar hoe groot Feyenoord is als ze het nodig achten om dat in de halve finale van de CL te scanderen in het 1 na mooiste stadion op aard.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Tesla M3LR '21
:((( Jan??
★ What does that mean? ★
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Dat zie je niet vaak inderdaad. Goede scheids.naitsoezn schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:41:
Toch goed gezien van die scheidsrechter. Even checken of ie wel echt door kan.... Dus niet.
Hij kan er niets aan doen maar netjes.
★ What does that mean? ★
Dit topic is gesloten.
![]()