Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.178 views

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:29

Baseman77

We move

Dat artikel is er ook in het Nederlands ;)
https://sports.vice.com/n...n/gamekoffer-kai-heerings

Maar een leuk verhaal d:)b
Kevinp schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:04:
Je speelt toch als club en team dan moet je geen spelers doelpunten afnemen. Ook niet om een topscoorder te krijgen. Dat zegt precies wat er mis is de laatste weken / maanden bij PSV.
Hoe kom je hier in hemelsnaam bij?
Luuk is al lange tijd de aanvoerder en hij is een teamspeler pur sang. Daarbij zijn de resultaten en het spel van PSV weliswaar minder sinds de winterstop, maar als je PSV iets niet kunt verwijten dan is het een gebrek aan teamspirit en vechtlust.

Oftewel, dit slaat nergens op en er wordt weer eens van een mug een olifant gemaakt.
Ramzzz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:38:
Zonder dollen, wellicht speelt PSV veel beter zonder hem, dan met. :X
Dit lijkt me niet.
Lozano was juist weer beter gaan spelen, op de wedstrijd tegen Willem II na.
Maar hij was de laatste weken weer gretiger, meer aanwezig en beter aanspeelbaar. Daarbij heeft Lozano altijd ontzettend veel dreiging en is hij alleen al daarmee belangrijk, zoals zijn looplijnen en druk zetten ook erg intelligent zijn en hij daarmee het team helpt. Zijn cijfers qua goals en assists blijven ook goed, zelfs in zijn mindere periode.

Bergwijn daarentegen vind ik veel onzichtbaarder, hij gaat ineens ook meer voor eigen succes.
Die mag weer wakker worden en zijn vorm vinden.

[ Voor 83% gewijzigd door Baseman77 op 27-04-2019 11:07 ]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 17:01:
Ok , wie heeft Kuipers hier aangemeld voor een Lintje hier ? :+
Neymar vast niet ;)

Elect a clown, expect a circus.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:42
Baseman77 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 10:58:
Daarbij heeft Lozano altijd ontzettend veel dreiging en is hij alleen al daarmee belangrijk, zoals zijn looplijnen en druk zetten ook erg intelligent zijn en hij daarmee het team helpt. Zijn cijfers qua goals en assists blijven ook goed, zelfs in zijn mindere periode.
Hij is net zo onmisbaar als bijvoorbeeld Ziyech. Natuurlijk hebben zulke spelers ook wel eens een mindere periode maar toch blijft er constant dreiging van uit gaan, wat uiteindelijk ergens wel weer resulteert in een briljante actie. Om henzelf daarna te herpakken alsof er niks aan de hand is.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:40
P107 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 17:51:
SCC's weer verlengd. Het jaar in de KKD was best leuk. Je ziet een keer andere stadions en tegenstanders dan normaal. Voetbal was meestal slecht, maar toch kampioen. Moest ook wel als je kijkt naar de begrotingen e.d..
Toch ben ik blij dat we weer in de eredivie komen te spelen.
Eén ding is minder leuk. Nu speel je meestal op zaterdag of zondag. De vrijdag- en maandagavond beviel mij heel goed. Het voelde als een verlenging van je weekend.
Ben je ook in de hel van het Jan Louwersstadionnetje geweest? Of daar ergens in de rimboe langs de hoogovens. Dat is allemaal geen lolletje en een hele expeditie om er te komen. <+:)

Als het aan mij lag, dan waren jullie gewoon failliet en kon je bij de amateurs een nieuwe poging wagen. Voor jullie is dat gelukkig niet gebeurd en dat begrijpt elk voetballievend mens wel, maar toch. De mindere goden zijn wel tenonder gegaan door wanbeleid en afgeschoten door de KNVB. (RBC, Veendam, etc.)

Voor nu, wees welkom en gedraag je als club. De supporters zijn altijd wel oke, dus dat zit wel goed. En vergeet niet: Een euro is een euro. Niet ergens misschien 2 euro als je het slim/vals speelt. Dat komt altijd terug en bijt je keihard in de ballen. Dat weten jullie ondertussen, dus laat volgend seizoen maar eens zien wat jullie voetballend echt kunnen.

En een klein zetje in de rug: Juventus werd ooit naar de derde divisie teruggezet. Daarna ging het gas erop en kwamen ze op een bepaald moment Ajax tegen om gestopt te worden. De wereld ligt weer open voor jullie. d:)b

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
mavaros schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 11:48:
[...]

Ben je ook in de hel van het Jan Louwersstadionnetje geweest? Of daar ergens in de rimboe langs de hoogovens. Dat is allemaal geen lolletje en een hele expeditie om er te komen. <+:)

Als het aan mij lag, dan waren jullie gewoon failliet en kon je bij de amateurs een nieuwe poging wagen. Voor jullie is dat gelukkig niet gebeurd en dat begrijpt elk voetballievend mens wel, maar toch. De mindere goden zijn wel tenonder gegaan door wanbeleid en afgeschoten door de KNVB. (RBC, Veendam, etc.)

Voor nu, wees welkom en gedraag je als club. De supporters zijn altijd wel oke, dus dat zit wel goed. En vergeet niet: Een euro is een euro. Niet ergens misschien 2 euro als je het slim/vals speelt. Dat komt altijd terug en bijt je keihard in de ballen. Dat weten jullie ondertussen, dus laat volgend seizoen maar eens zien wat jullie voetballend echt kunnen.

En een klein zetje in de rug: Juventus werd ooit naar de derde divisie teruggezet. Daarna ging het gas erop en kwamen ze op een bepaald moment Ajax tegen om gestopt te worden. De wereld ligt weer open voor jullie. d:)b
Leuk geschreven 😄.
Helaas daar niet. Misschien bij de volgende keer wanneer mijn club degradeert of een van je twee genoemde clubs promoveert.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:31

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zelf helemaal niks presteren en dan zo'n actie? Ik zou me de ogen uit de kop schamen als Inter supporter.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:03
Barca kampioen....terwijl athletico in theorie nog gelijk kan komen :? Staan 9 punten achter met 3 duels, dan roepen ze in Spanje dus gewoon de kampioen al uit of mis ik iets?

ja ze hebben een veel beter doelsaldo, maar toch vind ik het raar :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 22:49:
Barca kampioen....terwijl athletico in theorie nog gelijk kan komen :? Staan 9 punten achter met 3 duels, dan roepen ze in Spanje dus gewoon de kampioen al uit of mis ik iets?

ja ze hebben een veel beter doelsaldo, maar toch vind ik het raar :?
Ze vieren dat ze mathematisch kampioen zijn.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

In Spanje gaat het eerst om onderling resultaat bij een gelijk aantal punten en dat is in het voordeel van Barca.

[ Voor 19% gewijzigd door SR8 op 27-04-2019 22:56 ]

• Martinusz
SR8 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 22:52:
In Spanje gaat het eerst om onderling resultaat bij een gelijk aantal punten en dat is in het voordeel van Barca.
Vandaar dus :) thanks

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Martinusz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:26:
Lozano zal paar opgerekte banden hebben, maakt het niet minder pijnlijk overigens, maar herstel is wel vele malen sneller!
dus als ik het goed begrijp komt het allemaal wel goed uit dat speelronde 33 verzet is?

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-11 14:09
Wat me gisteren nog opviel, die Pochettino heeft zich alvast lekker in zitten dekken voor de Cl ontmoeting met Ajax. Ach het is niet eerlijk dat Ajax dit weekend vrij heeft. Zou natuurlijk lekker zijn een Ajax te treffen dat 2 dagen ervoor nog een pot gepeeld heeft. En nee, uitwijk naar zaterdag was geen optie, we vieren hier een feestje die dag. Jaja, in Engeland juist een reden om dan te voetballen, daar zijn jullie Engelsen voor.
Ik ben benieuwd hoe deze houding afstraalt op de spelers. Eén ding weet ik zeker: als er bloed is, ruikt dit Ajax dat

• mavaros
Tinuz___ schreef op zondag 28 april 2019 @ 00:34:
Wat me gisteren nog opviel, die Pochettino heeft zich alvast lekker in zitten dekken voor de Cl ontmoeting met Ajax. Ach het is niet eerlijk dat Ajax dit weekend vrij heeft. Zou natuurlijk lekker zijn een Ajax te treffen dat 2 dagen ervoor nog een pot gepeeld heeft. En nee, uitwijk naar zaterdag was geen optie, we vieren hier een feestje die dag. Jaja, in Engeland juist een reden om dan te voetballen, daar zijn jullie Engelsen voor.
Ik ben benieuwd hoe deze houding afstraalt op de spelers. Eén ding weet ik zeker: als er bloed is, ruikt dit Ajax dat
Ajax gaat gehakt maken van Tottenham. Waarom? Ze kunnen niet voetballen, maar denken dit wel te kunnen. TH dus.

Uiteindelijk gaan we broedermoord plegen. Het gaat een wereldschok veroorzaken als Ajax, de UEFA, straks het dampende lichaam van FC Barcelona komt afleveren in ruil voor die beker.

En geloof me, dat gaat gebeuren. <+:)

• FDMK
  • Laatst online: 13:19
mavaros schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:50:
[...]

Ajax gaat gehakt maken van Tottenham. Waarom? Ze kunnen niet voetballen, maar denken dit wel te kunnen. TH dus.

Uiteindelijk gaan we broedermoord plegen. Het gaat een wereldschok veroorzaken als Ajax, de UEFA, straks het dampende lichaam van FC Barcelona komt afleveren in ruil voor die beker.

Dát zou genieten zijn :>

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• toolkist
  • Niet online
mavaros schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:50:
[...]

En meteen erna maken we bekend dat Messi nog 2 jaar bij Ajax komt spelen voordat ie met pensioen gaat.

En daarna word ik wakker :'(

• mavaros
toolkist schreef op zondag 28 april 2019 @ 17:08:
[...]

En meteen erna maken we bekend dat Messi nog 2 jaar bij Ajax komt spelen voordat ie met pensioen gaat.

En daarna word ik wakker :'(
Als wij wakker worden is de voetbalwereld totaal veranderd. *knip* troll

Niet alle dromen zijn bedrog, en Ajax wint toch. Het staat in de sterren geschreven. o<:) <+:)

[ Voor 24% gewijzigd door naitsoezn op 29-04-2019 08:32 ]

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:51

ST10©DE

Dus.............

Toch vreemd. Op de een of andere manier heb ik er vertrouwen in dat Ajax het gewoon gaat redden om de finale te halen. En dat gevoel is nergens op gebaseerd. Behalve dat Spurs voor mij een minder aansprekende naam is dan RM, Juve en BM. Natuurlijk mooi meegenomen dat Son niet meespeelt bij de eerste wedstrijd.

Zou toch verdomme mooi zijn als ze beginnen met een 0-2 of 1-3 overwinning !

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Typhone
  • Laatst online: 10:23

Typhone

Who Dares Wins

@mavaros
Wat neem jij zoal tussendoor? Ik wou dat ik zo in het leven stond :D

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

ST10©DE schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:55:
Toch vreemd. Op de een of andere manier heb ik er vertrouwen in dat Ajax het gewoon gaat redden om de finale te halen. En dat gevoel is nergens op gebaseerd. Behalve dat Spurs voor mij een minder aansprekende naam is dan RM, Juve en BM. Natuurlijk mooi meegenomen dat Son niet meespeelt bij de eerste wedstrijd.

Zou toch verdomme mooi zijn als ze beginnen met een 0-2 of 1-3 overwinning !
En zie daar de reden waardoor ik denk dat Ajax het tegen de Spurs niet gaan redden; tegen zowel Real als Juventus was de gemiddelde opinie dat Ajax het niet zou redden. Iedereen hoopte tegen Real zelfs dat er één punt werd overgehouden zodat de CL ticket voor NL weer terug zou worden gehaald. En Juventus was een maatje te groot, de ploeg in vorm en volwassener dan Ajax. Alles bleek minder waar en Ajax kwam al winnaar uit de bus. Door alle euforie worden Ajax in eens grote kansen toegedicht tegen de Spurs, wat voor mij persoonlijk rode vlaggetjes zijn, hoogmoed komt vaak voor de val is mij geleerd en ik ben om die reden allerminst optimistisch.

Uiteraard hoop ik dat ik er helemaal naast zit en er dinsdag een goed resultaat wordt neergezet zodat de return in Amsterdam een feest wordt. Ik verwacht wel dat Ajax veel kansen gaat krijgen maar ik vrees ook voor de snelle uitbraken van de Spurs. Ajax en counters tegen, geen gelukkige combinatie en daarvoor is het achterin vaak te onstabiel. Wanneer Ajax het vizier scherp heeft staan de kansen wel weer te benutten die ze krijgen dan zou het wel eens een doelpuntrijk duel kunnen gaan worden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:29
Tja Tottenham en Ajax zijn 2 ploegen die mogen verliezen. Beide zijn verder gekomen dan oorspronkelijk gedacht.

Toch blijft vind ik op papier Ajax de underdog.
Het feit dat je liever Tottenham dan City hebt is iets wat wel wat vreugde kweekt.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Han schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:05:
[...]

En zie daar de reden waardoor ik denk dat Ajax het tegen de Spurs niet gaan redden; tegen zowel Real als Juventus was de gemiddelde opinie dat Ajax het niet zou redden. Iedereen hoopte tegen Real zelfs dat er één punt werd overgehouden zodat de CL ticket voor NL weer terug zou worden gehaald. En Juventus was een maatje te groot, de ploeg in vorm en volwassener dan Ajax. Alles bleek minder waar en Ajax kwam al winnaar uit de bus. Door alle euforie worden Ajax in eens grote kansen toegedicht tegen de Spurs, wat voor mij persoonlijk rode vlaggetjes zijn, hoogmoed komt vaak voor de val is mij geleerd en ik ben om die reden allerminst optimistisch.

Uiteraard hoop ik dat ik er helemaal naast zit en er dinsdag een goed resultaat wordt neergezet zodat de return in Amsterdam een feest wordt. Ik verwacht wel dat Ajax veel kansen gaat krijgen maar ik vrees ook voor de snelle uitbraken van de Spurs. Ajax en counters tegen, geen gelukkige combinatie en daarvoor is het achterin vaak te onstabiel. Wanneer Ajax het vizier scherp heeft staan de kansen wel weer te benutten die ze krijgen dan zou het wel eens een doelpuntrijk duel kunnen gaan worden.
Helemaal mee eens..

ik word misselijk bij de gedachte dat "we" aan het eind van de rit met een hoop goede bedoelingen maar lege handen staan.

• Han
  • Niet online

Han

P.O. Box schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:25:
Helemaal mee eens..

ik word misselijk bij de gedachte dat "we" aan het eind van de rit met een hoop goede bedoelingen maar lege handen staan.
Yep... het gehele seizoen hangt in mijn ogen af van de wedstrijd thuis tegen Utrecht, dat gaat alles maken of breken. Wanneer Ajax die wint dan heb ik heel veel vertrouwen in de landstitel, nogmaals een kampioenschap verliezen door niet van de Graafschap te winnen zie ik niet gebeuren, helemaal niet met deze selectie. PSV zie ik gewoon winnen van AZ, al zal het zonder Lozano wel lastig worden voor ze. Ome Dick zal de pot dichtgooien tegen Ajax waardoor het sowieso een lastige middag gaat worden, maar mocht er gewonnen worden dan is het kampioenschap naar mijn mening binnen. De CL houdt voor mijn gevoel op na de tweeluik tegen de Spurs en de beker kan mij persoonlijk niks schelen zonder het kampioenschap :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:38

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Han schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:05:
Op de één of andere manier heb ik niet het gevoel dat de ploeg zelf ook last heeft van die hoogmoed, althans niet in Europa. Ook de mindere clubs werden daar over het algemeen goed bestreden, al was bijvoorbeeld Benfica nog wel billen knijpen.

Als ze dat nu weer gewoon opbrengen zal het niet aan Ajax zelf hoeven liggen, hooguit mogen ze wat meer kansen afmaken. :P
Clubs als Real en Juventus hebben echter wel moeite om Ajax niet te onderschatten. Je wint uit, dat kan niet mis gaan, oh kut. Je speelt uit gelijk, nou wij zijn thuis normaal een stuk beter dat komt vast goed, oh kut.
Waar ik bang voor ben is dat Tottenham net zo geconcentreerd en gemotiveerd is als Ajax omdat ook zij eigenlijk al verder komen dan verwacht. We treffen nu geen reus die denkt het wel te redden, we treffen een gelijke. Dat wordt nog een helse klus ben ik bang.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

Gonadan schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:35:
Op de één of andere manier heb ik niet het gevoel dat de ploeg zelf ook last heeft van die hoogmoed, althans niet in Europa. Ook de mindere clubs werden daar over het algemeen goed bestreden, al was bijvoorbeeld Benfica nog wel billen knijpen.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb het niet over Ajax wanneer het gaat over hoogmoed, maar over de publieke euforie en zelfverzekerdheid :)
Als ze dat nu weer gewoon opbrengen zal het niet aan Ajax zelf hoeven liggen, hooguit mogen ze wat meer kansen afmaken. :P
Clubs als Real en Juventus hebben echter wel moeite om Ajax niet te onderschatten. Je wint uit, dat kan niet mis gaan, oh kut. Je speelt uit gelijk, nou wij zijn thuis normaal een stuk beter dat komt vast goed, oh kut.
Waar ik bang voor ben is dat Tottenham net zo geconcentreerd en gemotiveerd is als Ajax omdat ook zij eigenlijk al verder komen dan verwacht. We treffen nu geen reus die denkt het wel te redden, we treffen een gelijke. Dat wordt nog een helse klus ben ik bang.
Voor Tottenham is de halve finale ook een prestatie van formaat, dus die gaan Ajax inderdaad niet onderschatten.

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:57:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb het niet over Ajax wanneer het gaat over hoogmoed, maar over de publieke euforie en zelfverzekerdheid :)
Maar de publieke opinie staat niet op het veld, dus zolang die niet over slaat op de spelers is daar niets mis mee toch?
Heel Nederland denkt ook altijd dat 'we' kampioen worden, en als dat even niet lukt dan kunnen 'ze' er geen kloot van tot anders bewezen. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
Gonadan schreef op zondag 28 april 2019 @ 21:10:
[...]

Maar de publieke opinie staat niet op het veld, dus zolang die niet over slaat op de spelers is daar niets mis mee toch?
Heel Nederland denkt ook altijd dat 'we' kampioen worden, en als dat even niet lukt dan kunnen 'ze' er geen kloot van tot anders bewezen. O-)
Of ‘jullie’ snappen er geen kloot van :+

• mavaros
We gaan gewoon winnen.

*knip* troll.

[ Voor 86% gewijzigd door naitsoezn op 29-04-2019 08:33 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

:D hij gaat gewoon door hè _O-

PSV stond met een té jong team tegen té goede tegenstanders. Ik denk niet dat het calimerocomplex daar veel mee te maken had haha.

Psssst, nou is het net een beetje rustig in de tent en dan kom jij met zulke beweringen. Die raken kant noch wel hè ;).

[ Voor 40% gewijzigd door Ramzzz op 29-04-2019 09:29 ]

• Martinusz
1x in die stijl een berichtje neer zetten oké, maar nu slaat het wat door. :)

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:09
De Telegraaf meldt dat Ajax de komende dagen met Real gaat praten over Odegaard. Er wordt gespeculeerd over een eventuele 2-jarige huurdeal.
Ik zou dat zelf geen goede deal vinden. Zo'n huurconstructie moet als aller laatste redmiddel worden gebruikt en niet aan het begin van de transferperiode (die überhaupt nog niet gestart is). Mocht er een optie tot koop in de deal worden betrokken met een schappelijke prijs, valt er nog over te praten. Maar mocht het allemaal niks zijn, hoop ik dat er snel naar andere spelers wordt gekeken.

PSN: Curvaa_

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:43
Ik zou eigenlijk willen zeggen een soort Heracles.

[ Voor 34% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-04-2019 12:41 ]

Steam: Pickle Rick

• Deadsy
Curva schreef op maandag 29 april 2019 @ 08:08:
De Telegraaf meldt dat Ajax de komende dagen met Real gaat praten over Odegaard. Er wordt gespeculeerd over een eventuele 2-jarige huurdeal.
Ik zou dat zelf geen goede deal vinden. Zo'n huurconstructie moet als aller laatste redmiddel worden gebruikt en niet aan het begin van de transferperiode (die überhaupt nog niet gestart is). Mocht er een optie tot koop in de deal worden betrokken met een schappelijke prijs, valt er nog over te praten. Maar mocht het allemaal niks zijn, hoop ik dat er snel naar andere spelers wordt gekeken.
En huur deal van twee jaar zal denk ik alleen gebeuren als hij verlengt bij real.
Aangezien hij nog maar voor twee jaar vast ligt.

Als hij dit gaat weigeren zullen ze hem verkopen denk ik.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Huurdeals zijn extreem slecht voor dit Ajax. Over 2 jaar weet niemand hoe de CL erbij staat maar dan heb je dus geen in-house restwaarde. Niet doen dus.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:41
vanavond moet jong ajax tegen - fc twente?

fc twente is al kampioen, heeft het nog nut voor hun om te witten? of zal jong ajax de wist pakken?

• Han
  • Niet online

Han

Alsjeblieft geen ‘van Ginkel’ scenario met Ödegaard. Of kopen of niet. Als hij komt gaat hij op een belangrijke positie spelen, die van Ziyech, daar wil je geen huurling. Of je moet heel zeker weten dat je een opvolger klaar hebt staan die er over twee jaar staat en die je regelmatig speeltijd gaat geven i.p.v. Ödegaard.

• DoeEensGek
Typhone schreef op zondag 28 april 2019 @ 23:09:
[...]

:D hij gaat gewoon door hè _O-

PSV stond met een té jong team tegen té goede tegenstanders. Ik denk niet dat het calimerocomplex daar veel mee te maken had haha.

Psssst, nou is het net een beetje rustig in de tent en dan kom jij met zulke beweringen. Die raken kant noch wel hè ;).
Pas nou op, straks heb jij het weer gedaan ;) .
Tis eigenlijk jammer dat zijn post weggehaald zijn, kan er wel om lachen om zo overtuigd te zijn. Verwacht zelf weer een zware pot. Tis toch ruiken aan de finale. Die willen beide niet laten lopen. Toch is het wel anders als real en Juventus. Daar kon je van verliezen en dan was het ergens normaal. Tegen Tottenham wordt toch meer verwacht. Hoop het beste... Heb er in ieder geval zin in. *O*

• Martinusz
Han schreef op maandag 29 april 2019 @ 09:59:
Alsjeblieft geen ‘van Ginkel’ scenario met Ödegaard. Of kopen of niet. Als hij komt gaat hij op een belangrijke positie spelen, die van Ziyech, daar wil je geen huurling. Of je moet heel zeker weten dat je een opvolger klaar hebt staan die er over twee jaar staat en die je regelmatig speeltijd gaat geven i.p.v. Ödegaard.
Aan de andere kant geeft het je wel 1 a 2 jaar de tijd om een nieuwe "Ziyech" te zoeken die je wel kan kopen. Ik denk dat Odegaard op dit moment (van de spelers die ik ken) de enige is die vergelijkbaar is met Ziyech en ik denk ook dat hij bij Ajax nog beter tot zijn recht zal komen.
Voor Real is het simpel, die willen dat die jongen doorgroeid bij een andere club en als hij er helemaal klaar voor is, moet hij bij Real in de basis. Indien dat niet lukt willen ze er nog geld voor vangen.
Ze gaan nu niet het risico lopen door hem nu te verkopen, hij bij Ajax (of andere club) inderdaad ineens die grote sprong maakt om hem dan over 2 jaar terug te moeten kopen voor 50 miljoen :P

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-11 21:16
Kuipers fluit de halve finale tussen Barcelona en Liverpool, Makkelie is de VAR.
De wedstrijd is woensdag in "Nou Camp".
https://www.ad.nl/europee...ca-en-liverpool~a27b5d88/

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:15
SpeedQber schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:18:
Kuipers fluit de halve finale tussen Barcelona en Liverpool, Makkelie is de VAR.
De wedstrijd is woensdag in "Nou Camp".
https://www.ad.nl/europee...ca-en-liverpool~a27b5d88/
toch raar dat een spaanse de ene wedstrijd fluit. terwijl er in de ander een spaanse club zit.
en dat een Nederlandse scheids de andere fluit terwijl er in de andere halve finale een Nederlands club zit

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

chimera2 schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:22:
[...]

toch raar dat een spaanse de ene wedstrijd fluit. terwijl er in de ander een spaanse club zit.
en dat een Nederlandse scheids de andere fluit terwijl er in de andere halve finale een Nederlands club zit
Om volstrekte neutraliteit te garanderen, zou dit inderdaad voorkomen dienen te worden... :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Martinusz
[YouTube: Zet hem op Ajax, #forthethrone!]

Ziggo doet een duit in het zakje met video, vond de anderen beter, maar die kwamen ook van Ajax zelf meen ik?

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
chimera2 schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:22:
[...]

Laatste kans om die scheidsrechters in te zetten. Heel groot zal het probleem ook niet zijn, tenzij er wel heel gretig met kaarten gestrooid gaat worden.

alles kan off-topic

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:17:
[...]

Aan de andere kant geeft het je wel 1 a 2 jaar de tijd om een nieuwe "Ziyech" te zoeken die je wel kan kopen. Ik denk dat Odegaard op dit moment (van de spelers die ik ken) de enige is die vergelijkbaar is met Ziyech en ik denk ook dat hij bij Ajax nog beter tot zijn recht zal komen.
Voor Real is het simpel, die willen dat die jongen doorgroeid bij een andere club en als hij er helemaal klaar voor is, moet hij bij Real in de basis. Indien dat niet lukt willen ze er nog geld voor vangen.
Ze gaan nu niet het risico lopen door hem nu te verkopen, hij bij Ajax (of andere club) inderdaad ineens die grote sprong maakt om hem dan over 2 jaar terug te moeten kopen voor 50 miljoen :P
Real weet echt wel dat die gast nooit goed genoeg gaat worden om bij Real in de basis te spelen, die zijn gewoon aan het kijken hoe ze maximaal geld voor hem kunnen vangen.
Als ze hem verkopen zullen ze, voor de zekerheid, ook echt wel een terugkoop clausule bedingen zoals ze al zo vaak gedaan hebben.

• SpeedQber
Engelse referees zijn uitgesloten, omdat ze geen ervaring met de VAR hebben.
https://www.dailymail.co....gue-does-not-use-VAR.html
Alleen scheidsrechters uit Nederland, Spanje, Italie, Duitsland, Turkije en Slovenie kunnen worden ingedeeld voor de knockout fase.

Vorig jaar floot de Duitse Felix Brych de eerste halve finale tussen Liverpool en AS Roma, terwijl de andere halve finale Bayern - Real Madrid was.
In 2017 floot de Spaanse Antonio Lahoz de heenwedstrijd van Monaco en Juventus, terwijl de andere halve finale Atletico Madrid - Real Madrid was.

• DoeEensGek
Ramzzz schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:34:
[...]

Om volstrekte neutraliteit te garanderen, zou dit inderdaad voorkomen dienen te worden... :/
Want?
Al is het een Belgische scheids met een Engelse moeder en een Spaanse vader en een Nederlands 2e paspoort. Als hij maar zijn taak goed doet moet het geen drol uitmaken. Of moeten we een land uitkiezen waar ze niet meer mogen voetballen en alleen neutrale scheidsrechters opleiden?

Dat een Nederlandse scheids niet op een Nederlandse club wordt gezet kan ik nog inkomen, alhoewel dat eigenlijk gewoon moet kunnen. Maar om geen vooroordelen te hebben snap ik dat nog ergens. Maar waarom die man niet op een wedstrijd tussen een Engelse en Spaanse club zou mogen... Al zou die invloed hebben, dan nog zijn het 2 wedstrijden.

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:04
Na Juve en Real is Ajax een keer niet de gedoodverfde kandidaat om de CL te verlaten. Ook mooi :).
Het brengt een andere soort druk met zich mee en hopelijk gaan ze er goed mee om!
Voor mij is Ajax wel favoriet om de finale te halen: hebben beter voetbal laten zien, hebben meer rust gehad EN Spurs missen nogal een aantal stekhouders in de eerste pot.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Als je een organisatie bent waar (dubieuze) neutraliteit en eventuele vooringenomenheid (UEFA? Commerciële - onder andere - belangen galore) nog al eens ter sprake komt, zou je er goed aan doen om elke vorm van schijn van belangenverstrengeling bij je officials te voorkomen.

En door scheidsrechters uit de landen van deelnemende clubs aan te wijzen (zelfs kruislings) krijg je dat dus alsnog.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• T-MOB
  • Laatst online: 20:02
Ramzzz schreef op maandag 29 april 2019 @ 11:27:
[...]
En door scheidsrechters uit de landen van deelnemende clubs aan te wijzen (zelfs kruislings) krijg je dat dus alsnog.
Dat valt allemaal nog wel mee. Met zelfs nog een return te gaan kunnen deze scheidsrechters (die imho sowieso boven twijfel verheven zijn) toch amper iets beïnvloeden voor de clubs uit eigen land. En zou Ajax dan een voorkeur hebben voor Barcelona of Liverpool? Ik denk dat het juist de perfecte laatste kans is om deze scheidsrechters te belonen voor een uitstekend seizoen. In de return kan de scheids van grotere invloed zijn op de vervolgwedstrijd (twee keer geel is geen finale), en er is voor beide scheidsrechters een gerede kans dat ze de finale niet mogen fluiten.

Regeren is vooruitschuiven

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:38
Was het niet UEFA beleid om scheidsrechters niet 2x een finale te geven? Dan mag Kuipers sowieso de finale niet fluiten.

• Han
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:38:
[YouTube: Zet hem op Ajax, #forthethrone!]

Ziggo doet een duit in het zakje met video, vond de anderen beter, maar die kwamen ook van Ajax zelf meen ik?
”He’s got many faces. And i am looking forward to see this one...
En daarna een juichende Eriksen in beeld brengen. Imho een fail, daar had een shot van juichende Ajax spelers moeten volgen i.p.v. een juichende tegenstander. Jammer Ziggo, details, details ;)

• SpeedQber
Spookelo schreef op maandag 29 april 2019 @ 11:50:
Was het niet UEFA beleid om scheidsrechters niet 2x een finale te geven? Dan mag Kuipers sowieso de finale niet fluiten.
Het lijkt wel zo uit te komen:
http://refereeingworld.bl...mpions-league-finals.html

• Family Guy
  • Registratie: September 2015

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Lozano dit seizoen niet meer in actie. Klinkt erger dan dat 't is, maar wel de waarheid :)

Gelukkig niets met kruisbanden etc. en zal toch spoedig weer fit zijn.

Steam ID = Ackerfiets

• Martinusz
Family Guy schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:18:
Lozano dit seizoen niet meer in actie. Klinkt erger dan dat 't is, maar wel de waarheid :)

Benieuwd of het impact heeft op de 2 wedstrijden voor PSV.
En voor hem zelf, want ik denk dat hij na dit jaar eigenlijk zijn volgende stap wilde maken, benieuwd hoe dat nu gaat lopen?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:42
Lozano is toch een beetje de motor van een goed lopend PSV maar was de laatste weken uit vorm waardoor het niet super lekker draaide. Wellicht dat zijn afwezigheid de motor weer wat soepeler laat draaien.
Ik hoop natuurlijk van niet he, laten we dat voorop stellen :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 00:15
Ik zie PSV zonder Lozano ook wel gewoon de wedstrijden winnen. Het blijft de vraag of Ajax punten gaat laten liggen of niet. Doelsaldo zie ik ze niet meer goed maken, al hebben beide clubs het nog in eigen hand

• Gonadan

Gonadan

Curva schreef op maandag 29 april 2019 @ 08:08:
Het is wel weer de Telegraaf die het meldt, ik heb nog geen artikel op een kwaliteitsmedium gezien. We lezen wel vaker geruchten en dan komen de meest ongunstige constructies naar boven, maar ik wil wel eerst zien wat men daadwerkelijk overeen komt.
Overmars heeft onderhand toch wel voldoende krediet opgebouwd om aan te nemen dat hij niet zoiets zal doen als een zuivere huurperiode waar Ajax verder niets aan over houdt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
Family Guy schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:18:

Vooral slecht nieuws voor Ajax, PSV gaat nu weer met 11 man voetballen en heeft de laatste twee wedstrijden waarschijnlijk voorin een mannetje extra om het doelsaldo op te krikken.
dvdkiwi schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:44:
Lozano is toch een beetje de motor van een goed lopend PSV maar was de laatste weken uit vorm waardoor het niet super lekker draaide. Wellicht dat zijn afwezigheid de motor weer wat soepeler laat draaien.
Lozano was een snelle gevaarlijke afmaker. Maar het lijkt wel of de tegenstanders hem inmiddels kennen. Heeft hij geen ruimte voor zich, dan komt hij geen man voorbij. En oog voor medespelers heeft hij ook niet.

alles kan off-topic

• Rec0n
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:20
Han schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:00:
[...]

[...]

En daarna een juichende Eriksen in beeld brengen. Imho een fail, daar had een shot van juichende Ajax spelers moeten volgen i.p.v. een juichende tegenstander. Jammer Ziggo, details, details ;)
Nog een keertje kijken misschien Han? Het gaat over "Enemies" en dat deze vele gezichten heeft...

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:53
Rec0n schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:32:
[...]

Nog een keertje kijken misschien Han? Het gaat over "Enemies" en dat deze vele gezichten heeft...
Ik vind de boodschap toch wel erg onduidelijk en ben het wel met @Han eens. De tekst voor de beelden is "I know Death, he's got many faces, I'm looking forward to seeing this one."
Het gaat dus om de gezichten die de dood kan vertonen en ik zou de dood juist associëren met de entiteit die je uit het leven neemt, dus het team die de tegenstander uit de CL stoot. In dit geval zou Ajax de personificatie van Dood zijn voor BM, RM, Juve, etc.

En ook het stukje daarna lijkt redelijk schizofreen voor mij als niet GoT kenner. Ze hebben het over de vijand die nooit moe wordt etc. en tonen daar beelden van Ajax over. Maar de manager van Spurs wordt dan met blauwe ogen getoond. Die blauwe ogen lijken mij van de white walkers en de enemies die nooit moe worden en niets voelen ook de white walkers te zijn.

Op zich is het idee wel leuk, maar het is duidelijk meer commerciële marketing dan de filmpjes van Ajax die het gevoel een stuk beter pakken imho.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:44
Sneu voor Lozano, blessures gun je niemand.
Ankona schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:15:
[...]

Vooral slecht nieuws voor Ajax, PSV gaat nu weer met 11 man voetballen en heeft de laatste twee wedstrijden waarschijnlijk voorin een mannetje extra om het doelsaldo op te krikken.

[...]

Lozano was een snelle gevaarlijke afmaker. Maar het lijkt wel of de tegenstanders hem inmiddels kennen. Heeft hij geen ruimte voor zich, dan komt hij geen man voorbij. En oog voor medespelers heeft hij ook niet.
Het scheelt in ieder geval twee penalty's die PSV niet mee gaat krijgen :+

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 29-04-2019 14:22 ]

XXXVI

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16:34
GrooV schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:08:
Ik zie PSV zonder Lozano ook wel gewoon de wedstrijden winnen. Het blijft de vraag of Ajax punten gaat laten liggen of niet. Doelsaldo zie ik ze niet meer goed maken, al hebben beide clubs het nog in eigen hand
Volgens mij is de definitie van iets in eigen hand hebben dat je het kunt beslissen ongeacht wat de concurrent doet en dat is hier dus niet het geval voor PSV. Ajax heeft het in eigen hand door gewoon twee keer te winnen met een doelsaldo dat hooguit 10 doelpunten slechter is dan dat van PSV. Mocht Ajax de volgende wedstrijd nog punten morsen dan heeft PSV het in eigen hand.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• SpeedQber
Meer nieuws:
Een Ajax-fan die werd verdacht van het gooien van vuurwerk in het Philips Stadion, gaat vrijuit omdat er geen advocaat was bij zijn verhoor door de politie.
[...]
De officier had politiebeelden van de tribunes gezien en vastgesteld dat B. zich had verscholen onder een vlag, met zijn rug naar het veld had gebukt alsof hij iets aanstak en twee keer een gooiende beweging had gemaakt. B. had vuurwerk gegooid, stelde de officier vast, ‘zonder enige twijfel’.

De rechtbank vond de beelden niet overtuigend genoeg om te kunnen dienen als bewijs tegen B. Omdat ook zijn bekentenis bij de politie niet meetelt, blijft er geen bewijs tegen B. over en spreekt de rechtbank in Den Bosch hem vrij.
Van de wedstrijd PSV - Ajax 15 april 2018.
https://www.ad.nl/eindhov...philips-stadion~af65654d/

• GrooV
Mugwump schreef op maandag 29 april 2019 @ 14:38:
[...]

Volgens mij is de definitie van iets in eigen hand hebben dat je het kunt beslissen ongeacht wat de concurrent doet en dat is hier dus niet het geval voor PSV. Ajax heeft het in eigen hand door gewoon twee keer te winnen met een doelsaldo dat hooguit 10 doelpunten slechter is dan dat van PSV. Mocht Ajax de volgende wedstrijd nog punten morsen dan heeft PSV het in eigen hand.
Als PSV 13 goals gaat maken dan zijn ze kampioen als Ajax beide wedstrijden met 1-0 wint.

Kans is niet groot maar PSV heeft het wel degelijk nog in eigen hand

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:53
[...]

(Emphasis mine)
Eens met je eerste statement, je tweede statement is daar echter niet in lijn mee.
Het is ook een beetje raar: geen van beiden heeft het nu in eigen hand omdat je afhankelijk bent van de score van de ander. Tegelijkertijd hebben beiden het in eigen hand omdat ze zelf simpelweg meer kunnen scoren dan de ander (waarbij PSV een gat goed te maken heeft).

Maar ultimo:Noch Ajax, noch PSV kan in de eigen wedstrijden iets doen waardoor ze gegarandeerd kampioen worden als je de uitslagen van de ander niet meeneemt, dus ze hebben het beiden niet in eigen hand.

[ Voor 4% gewijzigd door Coocoocachoo op 29-04-2019 15:14 . Reden: verduidelijking ]

• Mugwump
GrooV schreef op maandag 29 april 2019 @ 15:08:
[...]

Als PSV 13 goals gaat maken dan zijn ze kampioen als Ajax beide wedstrijden met 1-0 wint.

Kans is niet groot maar PSV heeft het wel degelijk nog in eigen hand
Dan heb je het dus niet in eigen hand, je stelt immers de voorwaarde dat Ajax beide wedstrijden met 1-0 wint. Als je de voorwaarde stelt dat Ajax een keer 1-1 speelt, dan is PSV door als ze twee keer winnen, maar in beide gevallen zijn ze dus afhankelijk van wat Ajax doet.
Coocoocachoo schreef op maandag 29 april 2019 @ 15:12:
[...]

(Emphasis mine)
Eens met je eerste statement, je tweede statement is daar echter niet in lijn mee.
Het is ook een beetje raar: geen van beiden heeft het nu in eigen hand omdat je afhankelijk bent van de score van de ander. Tegelijkertijd hebben beiden het in eigen hand omdat ze zelf simpelweg meer kunnen scoren dan de ander (waarbij PSV een gat goed te maken heeft).

Maar ultimo:Noch Ajax, noch PSV kan in de eigen wedstrijden iets doen waardoor ze gegarandeerd kampioen worden als je de uitslagen van de ander niet meeneemt, dus ze hebben het beiden niet in eigen hand.
Je hebt gelijk dat Ajax het inderdaad theoretisch niet volledig in eigen hand heeft, maar in de praktijk in mijn ogen wel. mocht het aankomen op doelsaldo. Dat gat is gewoon te groot als Ajax zelfs qua doelsaldo nog even aanzet en in de komende wedstrijden nog 6 punten aan het doelsaldo zou toevoegen bijvoorbeeld.

[ Voor 48% gewijzigd door Mugwump op 29-04-2019 15:19 ]

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• T-MOB
  • Laatst online: 20:02
[...]
Volgens mij is de definitie van iets in eigen hand hebben dat je het kunt beslissen ongeacht wat de concurrent doet en dat is hier dus niet het geval voor PSV.
Dat is ook niet het geval voor Ajax. Want Ajax is ook afhankelijk van het aantal doelpunten dan dat PSV maakt.

Regeren is vooruitschuiven

• strafschop
  • Niet online
[...]

Binnen die logica heeft Ajax het ook niet in eigen hand.

• Mugwump
strafschop schreef op maandag 29 april 2019 @ 15:22:
[...]

Binnen die logica heeft Ajax het ook niet in eigen hand.
Zie mijn reactie op @Coocoocachoo.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-11 20:00
dvdkiwi schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:44:
Nou heb ik weinig wedstrijden van PSV gekeken, maar Lozano de motor? Dan zat er wel heel veel zand in want dit seizoen heb ik Lozano maar 1 of 2 echt goede potjes zien spelen en voor de rest minder dan matig tov z’n eerste seizoen. Hij zal wel onderdeel zijn geweest van het kaartenhuis PSV in 2019, maar hoeksteen was het ook niet echt (meer).

• GrooV
In eigenhand betekent ook dat je niet moet verliezen, er zit altijd een voorwaarde aan. Als er geen voorwaarde meer aan zit ben je al kampioen

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:09
Knullig optreden zeg, zo jammer dat zulk volk er mee weg komt.

WoT stats

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:00
Vertonghen en Sissoko ook nog twijfelgevallen voor morgen. Ajax heeft in de CL best wat geluk gehad
Denk dat Ajax morgen wint met al die blessuregevallen van Tottenham. De return weet ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 29-04-2019 19:08 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:26

Quad

Doof

Ajax een volledig fitte selectie, en dat eind april / begin mei met nog kansen voor 3 prijzen. Hoe bizar is dat.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:22:
Ajax een volledig fitte selectie, en dat eind april / begin mei met nog kansen voor 3 prijzen. Hoe bizar is dat.
Zeker Raymond Verheijen als fitness coach... Oh nee.. :z

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:58:
[...]

Zeker Raymond Verheijen als fitness coach... Oh nee.. :z
Ben al lang blij dat we geen gezeur van die muts horen dit seizoen.

• LZ86
Deadsy schreef op maandag 29 april 2019 @ 20:03:
[...]

Ben al lang blij dat we geen gezeur van die muts horen dit seizoen.
Niet zo gek. Het team dat op zijn manier traint valt haast om van de blessures en niet fitte spelers.

• D-e-n
  • Laatst online: 20:43
Was deze hier al langs gekomen? Voor alle fans van Ten Hag hier :)

https://m.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=15630

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:26
Doet PEC prima, van 1-2 naar 3-2 in nauwelijks 20 minuten.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:18

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Was wel een punt in Veronica Inside net. Met dit verzwakte Tottenham en fit Ajax moet Ajax het eigenlijk morgen beslissen. Laten we hopen dat Ajax er een paar scoort morgen. Begin haast nerveus te worden, het is toch een unieke kans nu.

Ten Hag was de weg al kwijt in het stadion :+

Tweakers Discord

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:44
Echt he, genieten :9

XXXVI

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Jong Ajax 2 - 5 FC Twente. zal het tegen NEC een cadeautje zijn geweest ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:06:
Vertonghen en Sissoko ook nog twijfelgevallen voor morgen. Ajax heeft in de CL best wat geluk gehad
Denk dat Ajax morgen wint met al die blessuregevallen van Tottenham. De return weet ik niet.
Is het geluk? Of juist normaal dat ploegen rond deze periode schorsingen en blessures hebben? En juist abnormaal dat Ajax over een fitte selectie beschikt? En qua schorsingen, er stonden er veel op scherp maar er werd gewonnen van Inter en dat zonder één gele kaart. Ik vind het persoonlijk knap.

Ajax werd de afgelopen CL ontmoetingen met Real en Inter ook geroemd om hun uithoudingsvermogen, het blijven gaan, het blijven druk zetten en afjagen tot het laatst. Alle spelers zijn echt mega fit en dat na 50+ wedstrijden :)

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Han schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:00:
[...]

Is het geluk? Of juist normaal dat ploegen rond deze periode schorsingen en blessures hebben? En juist abnormaal dat Ajax over een fitte selectie beschikt? En qua schorsingen, er stonden er veel op scherp maar er werd gewonnen van Inter en dat zonder één gele kaart. Ik vind het persoonlijk knap.

Ajax werd de afgelopen CL ontmoetingen met Real en Inter ook geroemd om hun uithoudingsvermogen, het blijven gaan, het blijven druk zetten en afjagen tot het laatst. Alle spelers zijn echt mega fit en dat na 50+ wedstrijden :)
Ik hoorde laatst dat de Ajax spelers iedere dag getest worden en dat de training wordt aangepast aan de fitheid van die dag.

• LZ86
Han schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:00:
[...]

Ajax oogt inderdaad wel veel fitter dan de tegenstanders. Maar kom op, een Bayern in matige vorm, Real idem. Juve gooit alles op Ronaldo maar miste ook wat spelers. En nu Tottenham met enorm veel missende spelers. Komt niet slecht uit allemaal toch?

Wel knap dat ten Hag ze zo fit heeft gekregen en houdt

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:09
Toch nog een doelpunt voor De Jong, zo heeft de KNVB beslist.
Bron

WoT stats

• Maarten_E
Hij blij dat hij afgelopen week niet even naar de kapper gegaan was.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• DoeEensGek
Moet je nagaan, moegen rond deze tijd is dit hele topic verbouwd en barst er waarschijnlijk uit zijn voegen. :+

natuurlijk als gevolg van die daverende 0-8 uitzege. O-)

[ Voor 26% gewijzigd door DoeEensGek op 29-04-2019 22:31 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:17:
[...]

Ajax oogt inderdaad wel veel fitter dan de tegenstanders. Maar kom op, een Bayern in matige vorm, Real idem. Juve gooit alles op Ronaldo maar miste ook wat spelers. En nu Tottenham met enorm veel missende spelers. Komt niet slecht uit allemaal toch?

Precies, het zou schandalig zijn als ze de halve finale niet gehaald hadden... 8)7

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:31

Qu3st

Leon Zwiers schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:17:
[...]

Het was allemaal geluk, totaal geen kwaliteit van Ajax.... :X
Dat Tottenham zoveel mist is misschien geluk, maar die andere wedstrijden was Ajax heer en meester.

[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 29-04-2019 22:36 ]

• DoeEensGek
Exocet schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:31:
[...]

Precies, het zou schandalig zijn als ze de halve finale niet gehaald hadden... 8)7
Leon Zwiers is een alias voor Sjaak Zwart. ;)
Dit doet hij alleen maar zodat hij het tegenovergestelde in de media kan zeggen. :+

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:26

Vos

AFCA

De hele CL campagne is één en al geluk geweest! Bleh, Lucky Ajax!

Zei je dit ook in het kampioensjaar van jouw club @Leon Zwiers ?

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 29-04-2019 22:37 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:26

Vos

AFCA

Foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Vos op 29-04-2019 22:37 ]

• Maarten_E
Ahh, voetbal draait alleen maar om fitheid.
Dan snap ik niet dat je dan ook niet alleen maar op fitheid selecteert...
Een rugbyspeler, waterpoloër, hockeyer, maakt niet uit, zolang het maar fit is.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:18

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
DoeEensGek schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:28:
Moet je nagaan, moegen rond deze tijd is dit hele topic verbouwd en barst er waarschijnlijk uit zijn voegen. :+

natuurlijk als gevolg van die daverende 0-8 uitzege. O-)
We mogen haast wel een apart topic aanmaken :P

Tweakers Discord

• DoeEensGek
tweakduke schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:38:
[...]

We mogen haast wel een apart topic aanmaken :P
Wij gaan morgen over de 200 pagina's. ;)
True is nu al bezig met extra capaciteit. :+

[ Voor 9% gewijzigd door DoeEensGek op 29-04-2019 22:40 ]

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:04
Heerlijk! Beker en competitie, dat was Ajax aan haar stand verplicht, ook als je kijkt hoeveel ze dit jaar hebben geinvesteerd. De CL is natuurlijk enorme verrassing.

Begin al lichtelijk nerveus te worden voor vanavond./vannacht (pot begint om 3am mijn lokale tijd.....)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
Matchday!!

Toch weer een mooi filmpje van Ajax

[ Voor 87% gewijzigd door chimera2 op 30-04-2019 08:29 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:07

Sagat

Is pappa x2!

Als iemand die altijd bijgelezen wil zijn is dit topic behoorlijk tricky, ik lees dan ook meer dan dat ik post. Maar als niet Ajax supporter, denk ook ik dat @Leon Zwiers echt niet iets heel fouts zegt, en over het kampioensjaar weet ik het niet, maar momenteel heeft hij zeker ook vaak genoeg kritiek op feyenoord.

Anwyays, het zou voor de eerlijkheid van de competitie(s) het leukst zijn als iedereen fit blijft, al hoewel (zoals iemand al eerder toegaf, je vind het nooit heel erg als je geen last hebt van bepalende spelers bij je tegenstanders). Ik ben ook bang dat dit Ajax uiteindelijk ook gaat nekken, 3 fronten, zelfs als er geen blessuren zijn, is er nog sprake van vermoeidheid en natuurlijk ook een mentaal stuk.
Mijn persoonlijke verwachting is dat de CL dan ook net een stapje te ver is *, de beker een zekerheidje (wat daardoor juist door het mentale nog weer spannend gaat worden :+ ) en de titel.......je zou verwachten dat nog 2x winnen goed te doen zou moeten zijn, maar juist door het bovenstaande geen zekerheidje.
Ik kan me iig niet voorstellen dat psv, het doelsaldo goedmaakt, dus het is echt volledig in eigen hand wat dat betreft.

Ik ga vanavond iig wel kijken, en kan gelukkig oprecht zeggen dat ik als nederlandse voetbalsupporter blij zal zijn als ze/jullie het goed doen, en als supporter van het spel sowieso zal genieten als er weer prachtige aanvallen zijn zoals tegen Juve laast. Ook kan ik het absoluut waarderen dat 'wij' als klein voetballandje zo ver komen (david/goliath etc).

Dus iig veel succes vanaaf!

* = Was Kane nou geblesseerd of geschorst? Als die iig in wedstrijd 2 erbij kan die imho zeer bepalend worden, hij scoort zo ontzettend makkelijk.....

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 30-04-2019 08:46 ]

10 second ninja DONE

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:26

Quad

Doof

@Sagat, Kane is geblesseerd voor rest vh seizoen. Son is 1 wedstrijd geschorst.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 41 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.