Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.178 views

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:29
Yogibeer schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:56:
Is er al iets meer duidelijk over de blessure van Lozano?

Zag er vervelend uit, dus ik hoop dat het meevalt.
Volgens mij gaan ze hem vanmiddag scannen, dus ik verwacht aan het eind van de middag meer nieuws over de blessure.

Het zou me verbazen als hij dit seizoen nog in actie komt.

WoT stats

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Martinusz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:00:
[...]

Hij heeft geluk er zijn er nog 16 vrij ;) kunnen ze leuk een mini toernooitje spelen :)

@Tomba dat de Jong terugzetten naar middenveld, deed hij dat al eerder in het seizoen? Ik dacht (of naja het viel mij pas op) afgelopen paar wedstrijden dat hij dat deed?
Yes, al was het dan in de variant dat ‘we’ 4-4-2 speelden.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
ElPaco schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:16:
[...]

Volgens mij gaan ze hem vanmiddag scannen, dus ik verwacht aan het eind van de middag meer nieuws over de blessure.

Het zou me verbazen als hij dit seizoen nog in actie komt.
In het ergste geval is hij zeer zwaar geblesseerd. Waar PSV wellicht dan nog het voordeel van kan hebben omdat hij dan volgend seizoen waarschijnlijk bij de club blijft.

• Tomba

Tomba

Yogibeer schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:19:
[...]

In het ergste geval is hij zeer zwaar geblesseerd. Waar PSV wellicht dan nog het voordeel van kan hebben omdat hij dan volgend seizoen waarschijnlijk bij de club blijft.
Met een beetje pech heb je echter een Reis scenario en speelt ie nooit meer op nivo :'(
Echt belachelijk dat er niet gefloten werd voor die overtreding. Heb het gevoel dat dat ook een deel de vorm crisis van Lozano verklaard; hij voelt zich vogelvrij verklaard en het scheidsrechtercorps doet weinig om hem te beschermen.

• Yogibeer
Tomba schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:22:
[...]

Met een beetje pech heb je echter een Reis scenario en speelt ie nooit meer op nivo :'(
Echt belachelijk dat er niet gefloten werd voor die overtreding. Heb het gevoel dat dat ook een deel de vorm crisis van Lozano verklaard; hij voelt zich vogelvrij verklaard en het scheidsrechtercorps doet weinig om hem te beschermen.
Je hebt deels gelijk, maar dat laatste heeft hij natuurlijk zelf in de hand gewerkt met heel veel theater.
Scheidsrechters geloven hem simpelweg niet altijd meer.
Een scheidsrechter moet altijd objectief fluiten, maar ik kan me voorstellen dat het in het geval van Lozano soms lastig is omdat hij ze vaak voor de gek heeft gehouden. Net zoals eerder met Suarez.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:25
De VAR mag niet ingrijpen bij een overtreding toch? Die debiel had gisteren minimaal geel moeten krijgen voor die werkelijk lompe actie tegen Lozano. Sta je 0-3 achter.. ga je dat maar doen :')

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mosin schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:25:
De VAR mag niet ingrijpen bij een overtreding toch?
Alleen wanneer het een 'rood-waardige' overtreding is volgens mij :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Tomba

Tomba

Yogibeer schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:24:
[...]

Je hebt deels gelijk, maar dat laatste heeft hij natuurlijk zelf in de hand gewerkt met heel veel theater.
Scheidsrechters geloven hem simpelweg niet altijd meer.
Een scheidsrechter moet altijd objectief fluiten, maar ik kan me voorstellen dat het in het geval van Lozano soms lastig is omdat hij ze vaak voor de gek heeft gehouden. Net zoals eerder met Suarez.
Het is een wisselwerking natuurlijk, het gedrag is in midden/zuid Amerika volstrekt ‘normaal’ (of in bv zuid Europa). In Nederland moeten we dan echter weer roomser dan de paus zijn. (En het tegen de scheids schreeuwen zoals je Frenkie bv regelmatig ziet doen doen we dan weer niks tegen...)

Suarez met zijn debiele gedrag vind ik niet zo’n goede vergelijking overigens.

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:04
Martinusz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:00:
[...]

Hij heeft geluk er zijn er nog 16 vrij ;) kunnen ze leuk een mini toernooitje spelen :)

@Tomba dat de Jong terugzetten naar middenveld, deed hij dat al eerder in het seizoen? Ik dacht (of naja het viel mij pas op) afgelopen paar wedstrijden dat hij dat deed?
Luister, als Ajaxied ben ik blij dat de KNVB dit voor Ajax gedaan heeft maar ergens vind ik het toch vreemd dat het schema zo laat overhoop wordt gehaald omdat een ploeg ver komt in de CL. Ik heb het al eerder gepost maar Ajax had voor het seizoen al de ambitie om op drie fronten te strijden. Dat gebeurt nu ook: dan moet je je selectie maar zodanig op orde hebben dat ze het drukke schema aankunnen. Anders moet je als club ook keuzes gaat maken wat je belangrijker vindt.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:46
Chief schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:31:
[...]

Luister, als Ajaxied Ajacied
Foei :N

• ElPaco
[...]

Luister, als Ajaxied ben ik blij dat de KNVB dit voor Ajax gedaan heeft maar ergens vind ik het toch vreemd dat het schema zo laat overhoop wordt gehaald omdat een ploeg ver komt in de CL. Ik heb het al eerder gepost maar Ajax had voor het seizoen al de ambitie om op drie fronten te strijden. Dat gebeurt nu ook: dan moet je je selectie maar zodanig op orde hebben dat ze het drukke schema aankunnen. Anders moet je als club ook keuzes gaat maken wat je belangrijker vindt.
Het probleem is echter dat vanuit de UEFA (of FIFA, weet het even niet zeker) je als team niet én een wedstrijd op zondag én en wedstrijd op dinsdag mag spelen. Dus er moest sowieso is gewijzigd worden.

WoT stats

• Mosin
Han schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:28:
[...]

Alleen wanneer het een 'rood-waardige' overtreding is volgens mij :)
Hmm, daar zouden ze wel iets mee mogen doen denk ik. Was toch wel een kaartje waardig, als je soms ziet waar al geel voor gegeven wordt.

• Yogibeer
Tomba schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:30:
[...]

Het is een wisselwerking natuurlijk, het gedrag is in midden/zuid Amerika volstrekt ‘normaal’ (of in bv zuid Europa). In Nederland moeten we dan echter weer roomser dan de paus zijn. (En het tegen de scheids schreeuwen zoals je Frenkie bv regelmatig ziet doen doen we dan weer niks tegen...)

Suarez met zijn debiele gedrag vind ik niet zo’n goede vergelijking overigens.
Je kan een scheidsrechter toch wel enigszins begrijpen dat ze steeds vaker twijfel hebben bij Lozano?
Het is dit seizoen regelmatig voorgekomen dat de scheidsrechters bij beslissingen in zijn voordeel fout bleken te zitten. Dan werden ze vervolgens breed uitgemeten in de media omdat ze dingen niet goed gezien hadden.

Ze zijn simpelweg steeds voorzichtiger geworden met het fluiten in zijn voordeel.

Lozano bijt dan wel geen tegenstanders, maar hij gaat wel net zo graag naar de grond als Suarez. Daar doel ik uiteraard op.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Niet als je de afkorting uitschrijft. ;)

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Mosin schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:25:
De VAR mag niet ingrijpen bij een overtreding toch? Die debiel had gisteren minimaal geel moeten krijgen voor die werkelijk lompe actie tegen Lozano. Sta je 0-3 achter.. ga je dat maar doen :')
Ik deel je mening niet. Was een normale voetbal actie die wat ongelukkig uitpakte voor Lozano en Willem II. (immers de zwakste speler van de tegenstander moest nu gewisseld worden)

Dikke prima dat daar geen kaart voor gegeven werd.

alles kan off-topic

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:03
[...]

Ajax staat hier volledig buiten :o ze mogen niet spelen van de UEFA op zondag. Op vrijdag/zaterdag is het koningsdag(nacht) dus wordt er ook niet gevoetbald ;)
Volgens mij heeft Ajax niet gevraagd om een verplaatsing deze keer ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• ElPaco
Martinusz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:37:
[...]

Ajax staat hier volledig buiten :o ze mogen niet spelen van de UEFA op zondag. Op vrijdag/zaterdag is het koningsdag(nacht) dus wordt er ook niet gevoetbald ;)
Ze mogen zondag prima spelen, enige wat ze dan moeten regelen is dat die halve finale van de Champions League even verzet wordt :+

WoT stats

• Martinusz
ElPaco schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:38:
[...]

Ze mogen zondag prima spelen, enige wat ze dan moeten regelen is dat die halve finale van de Champions League even verzet wordt :+
Was die op woensdag was er niks aan de hand inderdaad :) maar misschien is de UEFA ook voor Ajax in de eredivisie :+ :+

[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 26-04-2019 10:39 ]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
ElPaco schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:38:
[...]

En bij de UEFA draait alles om de centjes. Gezien de bank van Ajax was dat dus zo te regelen.

alles kan off-topic

• Tomba

Tomba

Yogibeer schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:35:
[...]

Je kan een scheidsrechter toch wel enigszins begrijpen dat ze steeds vaker twijfel hebben bij Lozano?
[...]
Ik zou hopen dat scheidsrechters zich niet zo door de media laten beïnvloeden maar t blijven mensen dus in zoverre begrijp ik het.
[...]
Het is dit seizoen regelmatig voorgekomen dat de scheidsrechters bij beslissingen in zijn voordeel fout bleken te zitten. Dan werden ze vervolgens breed uitgemeten in de media omdat ze dingen niet goed gezien hadden.
[...]
Het klopt dat Lozano hierover uitgelicht wordt ja door de media.
[...]

Ze zijn simpelweg steeds voorzichtiger geworden met het fluiten in zijn voordeel.
[...]
Een ongewenste situatie dunkt me...
[...]
Lozano bijt dan wel geen tegenstanders, maar hij gaat wel net zo graag naar de grond als Suarez. Daar doel ik uiteraard op.
Ik herinner vooral de smerige overtredingen van Suarez, meer dan het buitelen eerlijk gezegd :p

• Mosin
Ankona schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:36:
[...]

Ik deel je mening niet. Was een normale voetbal actie die wat ongelukkig uitpakte voor Lozano en Willem II. (immers de zwakste speler van de tegenstander moest nu gewisseld worden)

Dikke prima dat daar geen kaart voor gegeven werd.
Ik heb de actie eens terug gekeken. Heerkens was het, volgens mij die de overtreding maakte. Ik kan alleen (via de samenvatting op FoxSports) bij het tweede beeld een beetje peilen hoe het gebeurde. In principe had Heerkens al moeten weten dat Lozano/iemand anders daar aanwezig was en hij kijkt inderdaad alleen naar de bal, maar het is toch ook dom om er maar gewoon vanuit te gaan dat daar niemand staat? Hij moet wel geweten hebben dat iemand daar was. Toen Guti die pass gaf had hij z'n kop toch wel snel even kunnen draaien.
Het is dubbel, maar blijf het toch een gele kaart vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 26-04-2019 10:46 ]

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:31
En wat roept DoeEensGek nu al een tijdje! }:O

Eredivisie CV wil op termijn van 34 naar 30 profclubs
Ben alleen zelf niet zo fan van playoffs :| maar we moeten veranderen voordat straks heel de eredivisie niks meer waard is.
Hans Nijland, scheidend directeur van FC Groningen, zat in de stuurgroep die de ‘Veranderagenda’ opstelde. ‘We hadden al terug moeten gaan naar zestien clubs. Je ziet in kleinere landen geen competities meer met achttien teams, maar voor zestien, veertien of zelfs twaalf clubs als in Schotland. Ik gun iedereen zijn bestaan, maar een eredivisie met achttien ploegen is niet vol te houden. Daarvoor zijn we te klein. In het Groningse dorp Siddeburen heb je ook niet vier bakkers. Een is voldoende.’

[ Voor 36% gewijzigd door DoeEensGek op 26-04-2019 10:52 ]

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:09
Martinusz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:37:
[...]

Fout, dit heeft de UEFA niet bepaald.
Uit het nieuwsbericht van de KNVB:
volgens de met alle stakeholders vastgestelde uitgangspunten moeten er twee volle dagen rust zitten tussen twee wedstrijden
Als ik het mij niet vergist schrijft de UEFA 48 uur voor. Maar de KNVB heeft samen met alle stakeholders (clubs dus) afgesproken dat dit 2 volle dagen zijn. Dat staat in dit bericht nog eens erg duidelijk.
Worden deze wedstrijden verschoven zodat Ajax zich rustig kan voorbereiden op de halve finale van de Champions League?
Nee, dit wordt gedaan om aan de samen afgesproken voorwaarde van minimaal twee volledige dagen rust tussen twee wedstrijden te kunnen voldoen. Dat is het uitgangspunt voor onze competitieplanning. Dat geldt voor alle clubs en dat geldt voor alle competities waarin ze spelen; eredivisie, bekertoernooi en Europees voetbal. Daarnaast is er het uitgangpunt dat we ten behoeve van een eerlijk verloop van de competitie er zo lang mogelijk aan vasthouden dat op de laatste twee speeldagen alle clubs tegelijkertijd in actie komen.
Verder heeft de KNVB wel bij de UEFA gevraagd of Ajax de eerst wedstrijd op dinsdag kon spelen en de tweede op woensdag, want het verplaatsen van de bekerfinale behoorde helemaal niet tot de mogelijkheden.

[ Voor 22% gewijzigd door Curva op 26-04-2019 11:02 ]

PSN: Curvaa_

• Martinusz
Curva schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:53:
[...]

Fout.
Uit het nieuwsbericht van de KNVB:

[...]

Als ik het mij niet vergist schrijft de UEFA 48 uur voor. Maar de KNVB heeft samen met alle stakeholders (clubs dus) afgesproken dat dit 2 volle dagen zijn. Dit staat in dit bericht nog eens erg duidelijk.
Verder heeft de KNVB wel bij de UEFA gevraagd of Ajax de eerst wedstrijd op dinsdag kon spelen en de tweede op woensdag, want het verplaatsen van de bekerfinale behoorde helemaal niet tot de mogelijkheden.
:? dus Ajax heeft er wel om gevraagd :? :?
ALLE CLUBS zijn dus blijkbaar akkoord gegaan dat er niet 2 dagen voor een Europese wedstrijd gevoetbald moet worden, ik neem aan dat dit voor het seizoen al bekend was. Waar lees jij dat Ajax heeft gevraagd om deze wedstrijd te verzetten?

• Curva
Martinusz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:55:
[...]

ALLE CLUBS zijn dus blijkbaar akkoord gegaan dat er niet 2 dagen voor een Europese wedstrijd gevoetbald moet worden, ik neem aan dat dit voor het seizoen al bekend was. Waar lees jij dat Ajax heeft gevraagd om deze wedstrijd te verzetten?
Huh? :? Ik stel nergens dat Ajax erom gevraagd heeft, toch? :+

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:31
Martinusz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:55:
[...]

Laat gaan joh! Die discussie ligt nu al een week achter ons. De media probeert het nog een beetje aan te dikken. Maar het zijn voornamelijk alleen nog calimero's die er over doorgaan. De regels zijn duidelijk en dit is gewoon een fout van de KNVB geweest. Die had nooit verwacht dat Ajax op alle fronten nog aanwezig was rond april/mei. ;)

• Martinusz
Curva schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:57:
[...]

Huh? :? Ik stel nergens dat Ajax erom gevraagd heeft, toch? :+
Dan moet je mijn quote beter opknippen :+

Enige conclusie is: KNVB planning moet beter plannen voortaan ;)

• Yogibeer
Tomba schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:42:
[...]

Ik zou hopen dat scheidsrechters zich niet zo door de media laten beïnvloeden maar t blijven mensen dus in zoverre begrijp ik het.

[...]

Het klopt dat Lozano hierover uitgelicht wordt ja door de media.

[...]

Een ongewenste situatie dunkt me...

[...]

Ik herinner vooral de smerige overtredingen van Suarez, meer dan het buitelen eerlijk gezegd :p
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat je niet geheel objectief bent.

Maar never mind, ik hoop dat de blessure van Lozano meevalt.

• Curva
Martinusz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:00:
[...]

Dan moet je mijn quote beter opknippen :+

Enige conclusie is: KNVB planning moet beter plannen voortaan ;)
Ik snap waarom je zo reageerde. Mijn 'Fout' doelde ik op het feit dat jij aangaf dat ze niet mogen spelen van de UEFA.
Maar met je conclusie ben ik het eens inderdaad :)

• Han
  • Niet online

Han

[.....]dan moet je je selectie maar zodanig op orde hebben dat ze het drukke schema aankunnen. Anders moet je als club ook keuzes gaat maken wat je belangrijker vindt.
Wat dacht je van het idee dat de KNVB een schema moet samenstellen waarbij elk scenario mogelijk is en waarbij alle afspraken die gemaakt zijn door de clubs en de KNVB gehandhaafd kunnen blijven? Zoals al eerder opgemerkt, het speelschema van de KNVB had geen ruimte voor en spelen op zondag en eventuele deelname aan de CL ronde op dinsdag. Dat laatste gaat regelrecht in tegen de gemaakte afspraken tussen de clubs en de KNVB. Dus de KNVB heeft hierbij gegokt en verloren, daar kan Ajax niks aan doen. Ajax doet exact wat heel voetbal minnend Nederland al jaren op hoopt en krijgt nu door individuen (die niet verder kijken dan hun neus lang is) de zwarte piet toegespeeld.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Curva
Het uitvak zit in ieder geval vol in Londen. Ajax meldt net dat het uitverkocht is.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:40
Stop eens met dat gehuil over het verzetten van wedstrijden.

Accepteer gewoon dat Ajax dit seizoen alles kan winnen. Dat die unieke kans niet om zeep geholpen moet worden door minderwaardig gehuil en dat de KNVB bestaat uit een stel prutsers.

• Curva
mavaros schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:10:
Stop eens met dat gehuil over het verzetten van wedstrijden.

Accepteer gewoon dat Ajax dit seizoen alles kan winnen. Dat die unieke kans niet om zeep geholpen moet worden door minderwaardig gehuil en dat de KNVB bestaat uit een stel prutsers.
Ik zie niemand iets posten in de trend van "wat een onzin dat het verplaatst is" oid. 8)7
Er worden alleen wat scenario's besproken, zo erg is dat toch niet?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:42
Komende anderhalve week hebben we in elk geval 3 mooie, spannende wedstrijden voor de boeg!
Daarna houdt het niet op; in de wedstrijd daarna (Ajax-Utrecht tegelijk met AZ-PSV) kan het kampioenschap beslist worden. Of niet...
We worden wederom verwend met een spannend slot van deze competitie d:)b
Ik heb er zin in!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Yogibeer
Zou wat zijn als de titel gewoon weer beslist gaat worden op doelsaldo. In welk (top)land is dat nog mogelijk tegenwoordig.

• Martinusz
Yogibeer schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:23:
Zou wat zijn als de titel gewoon weer beslist gaat worden op doelsaldo. In welk (top)land is dat nog mogelijk tegenwoordig.
Engeland + Duitsland heeft nog wel een kans daarop :P

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:15

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Yogibeer schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:23:
In de Bundesliga & Premier League is het ook mogelijk.

Steam ID = Ackerfiets

• ElPaco
dvdkiwi schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:21:
Komende anderhalve week hebben we in elk geval 3 mooie, spannende wedstrijden voor de boeg!
Daarna houdt het niet op; in de wedstrijd daarna (Ajax-Utrecht tegelijk met AZ-PSV) kan het kampioenschap beslist worden. Of niet...
We worden wederom verwend met een spannend slot van deze competitie d:)b
Ik heb er zin in!
Het kampioenschap kan komende wedstrijd niet 100% beslist worden, enkel voor 99% ofzo ;) De schaal hoeft die wedstrijd in ieder geval nog nergens heen.

WoT stats

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:16
Even iets totaal anders, weet iemand toevallig wat het record aantal rode kaarten in een seizoen voor één ploeg is in de Eredivisie? Mijn club Vitesse is namelijk dit jaar lekker bezig :+

• Martinusz
ElPaco schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:34:
[...]

Het kampioenschap kan komende wedstrijd niet 100% beslist worden, enkel voor 99% ofzo ;) De schaal hoeft die wedstrijd in ieder geval nog nergens heen.
Flashbacks...de Graafschap :'( :'( ;w ;w schaal :'( :'(
Trauma voor het leven :P

• Superkiwi
ElPaco schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:34:
[...]
Het kampioenschap kan komende wedstrijd niet 100% beslist worden, enkel voor 99% ofzo ;)
Weet ik, daarom staat die "Of niet....." er ook achter ;)

• ElPaco
ParaDroid2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:36:
Even iets totaal anders, weet iemand toevallig wat het record aantal rode kaarten in een seizoen voor één ploeg is in de Eredivisie? Mijn club Vitesse is namelijk dit jaar lekker bezig :+
Roda en Groningen met 10, jou club staat nu op 9 ;)
Bron

WoT stats

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:16
Ah, dat moet te doen zijn :+

[ Voor 3% gewijzigd door ParaDroid2 op 26-04-2019 11:53 ]

• Vincent Dave
Chief schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:16:
[...]

Ah. Thanks. Tjah, dat is de pers he: elke keer dezelfde vraag. Reactie uitlokken enzo.
In plaats van kinderachtig reacties uit proberen te lokken kunnen ze gewoon hun werk doen en kritische vragen stellen daar zijn ze voor.

Niemand van de pers oppert alternatieven, gewoon aannemen van de KNVB dat dit de beste optie is en Van Bommel ermee lastig vallen.

Speelronde 33 kan gewoon op 5 mei, ja en het is bevrijdingsdag so what?
Speelronde 34 op 12 mei
Bekerfinale 15 mei

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:15

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Vincent Dave schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:59:
[...]

Gaat de gemeente niet mee akkoord, want politie-inzet.

Steam ID = Ackerfiets

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:04
[...]

In plaats van kinderachtig reacties uit proberen te lokken kunnen ze gewoon hun werk doen en kritische vragen stellen daar zijn ze voor.
We hebben het hier over voetbal journalistiek hè. Dat staat nou niet bekend om de meest diepgaande analyses..... :)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:29
[...]

Niemand van de pers oppert alternatieven, gewoon aannemen van de KNVB dat dit de beste optie is en Van Bommel ermee lastig vallen.

Speelronde 34 op 12 mei
Bekerfinale 15 mei
Want als het op Koningsdag niet kan i.v.m. politie inzet, kan het op 5 mei natuurlijk wel.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Han
  • Niet online

Han

De Nederlandse pers is doorgaans zeker wel kritisch. Dus zou er een reden zijn dat zij niet met alternatieven op de proppen komen? Dat deze er niet zijn wellicht? Met die verstande dat bij het opperen van alternatieven er daadwerkelijk rekening wordt gehouden met de omstandigheden en niet met iets als 5 mei komen, wat gezien de politie-inzet en extra drukte naast de wedstrijden gewoon geen optie is in de grote steden.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:11

ST10©DE

Dus.............

Chief schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:08:
[...]

We hebben het hier over voetbal journalistiek hè. Dat staat nou niet bekend om de meest diepgaande analyses..... :)
Inderdaad, die jourmalisten proberen enkel hun mening over een wedstrijd bevestigd zien worden.....

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Han schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:03:
[...]

Wat dacht je van het idee dat de KNVB een schema moet samenstellen waarbij elk scenario mogelijk is en waarbij alle afspraken die gemaakt zijn door de clubs en de KNVB gehandhaafd kunnen blijven? Zoals al eerder opgemerkt, het speelschema van de KNVB had geen ruimte voor en spelen op zondag en eventuele deelname aan de CL ronde op dinsdag. Dat laatste gaat regelrecht in tegen de gemaakte afspraken tussen de clubs en de KNVB. Dus de KNVB heeft hierbij gegokt en verloren, daar kan Ajax niks aan doen. Ajax doet exact wat heel voetbal minnend Nederland al jaren op hoopt en krijgt nu door individuen (die niet verder kijken dan hun neus lang is) de zwarte piet toegespeeld.
Door wie krijgt Ajax exact de zwarte piet toegespeeld? Volgens mij is men vooral boos op de KNVB?
Overigens heeft de KNVB geopperd voor een extra doordeweekse speeldag waardoor ze volgens mij niet deze problemen hadden gehad (geen speeldag op 28 mei) maar daar hebben de clubs tegen gestemd. Dus het valt niet alleen de KNVB aan te rekenen maar alle clubs hebben hier dus schuld aan. Overigens zijn de clubs ook akkoord gegaan met deze wijziging, dus als supporters al kwaad willen zijn moeten ze de club zelf aankijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Noiz op 26-04-2019 13:06 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Han schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:03:
[...]

offtopic:
Obvious troll is obvious? :+

Even zonder dollen, volgens mij is de zwarte piet alom voor de KNVB, die de agenda wel erg laat getrokken heeft, en nu puin aan het ruimen is.

Het is voor niemand handig om een complete speelronde (met gevolgen voor alle clubs, supporters, stadions, gemeentelijke Driehoek) te verzetten voor 1 wedstrijd, waar je ook de pijn bij de supporters van slechts 2 clubs (+ de organiserende stad) had kunnen neerleggen: bekerfinale verzetten.

Maar ik neem aan de de Rotterdamse Driehoek dit niet kon laten gebeuren, die zullen het wel hebben tegengehouden. Of de UEFA liet het verzetten hiervan niet toe?

Al met al, niemand verwijt Ajax een fantastische opmars door de CL.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 26-04-2019 13:29 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Han
  • Niet online

Han

Noiz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:03:
Door wie krijgt Ajax exact de zwarte piet toegespeeld? Volgens mij is men vooral boos op de KNVB?
Ik ga serieus niet alle reacties terugzoeken, maar zowel hier op het forum als op social media kreeg Ajax de zwarte piet toegespeeld en indirect ook de KNVB vanwege het bevoordelen van Ajax.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Han schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:29:
[...]

Ik ga serieus niet alle reacties terugzoeken, maar zowel hier op het forum als op social media kreeg Ajax de zwarte piet toegespeeld en indirect ook de KNVB vanwege het bevoordelen van Ajax.
Laten we het erover eens zijn dan, dat het in geval van Ajax onterecht is.

En dat de KNVB hier vooral allerlei mogelijkheden heeft laten liggen.
Martinusz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:41:
[...]

Flashbacks...de Graafschap :'( :'( ;w ;w schaal :'( :'(
Trauma voor het leven :P
Het is een complot! :+

[ Voor 20% gewijzigd door Ramzzz op 26-04-2019 13:32 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ramzzz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:28:
Het is voor niemand handig om een complete speelronde (met gevolgen voor alle clubs, supporters, stadions, gemeentelijke Driehoek) te verzetten voor 1 wedstrijd, waar je ook de pijn bij de supporters van slechts 2 clubs (+ de organiserende stad) had kunnen neerleggen: bekerfinale verzetten.

Maar ik neem aan de de Rotterdamse Driehoek dit niet kon laten gebeuren, die zullen het wel hebben tegengehouden. Of de UEFA liet het verzetten hiervan niet toe?
Volgens de KNVB:
Kan de finale van de TOTO KNVB Beker nog worden verschoven?
Dat is vanwege afspraken met onder meer de betrokken gemeentes niet meer mogelijk.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:38

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ramzzz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:28:
Onderhand heeft iedereen daar een mening over, wellicht had de KNVB gewoon een stemming moeten houden. Dat de wedstrijd verplaatst moet worden is geen discussie, maar alle clubs mogen hun voorkeur uitspreken:
• alleen Ajax verplaatsen, dus niet meer tegelijk spelen, of
• de hele ronde verplaatsen
Ben erg benieuwd wat daaruit gekomen was en of dan iedereen unaniem had gekozen voor alleen Ajax verplaatsen. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Keuken Kampioen Divisie speelronde 37
26.04. 20:00 Almere City v Jong PSV
26.04. 20:00 sc Cambuur v MVV
26.04. 20:00 FC Eindhoven v Jong AZ
26.04. 20:00 Go Ahead Eagles v RKC
26.04. 20:00 Jong Utrecht v Helmond Sport

26.04. 20:00 NEC v FC Twente
26.04. 20:00 RodaJC v Den Bosch
26.04. 20:00 Sparta v Jong Ajax
26.04. 20:00 Telstar v FC Volendam
26.04. 20:00 TOP Oss v Dordrecht

maandag 29-04 20:00u Jong Ajax v FC Twente (speelronde 35)

Komende 2 weekenden geen Eredivisie speelronde

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Tomba

Tomba

De KNVB heeft dat natuurlijk gedaan zodat PSV gewoon thuis de schaal kan pakken ;)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:45:
[...]

Onderhand heeft iedereen daar een mening over, wellicht had de KNVB gewoon een stemming moeten houden. Dat de wedstrijd verplaatst moet worden is geen discussie, maar alle clubs mogen hun voorkeur uitspreken:
• alleen Ajax verplaatsen, dus niet meer tegelijk spelen, of
• de hele ronde verplaatsen
Ben erg benieuwd wat daaruit gekomen was en of dan iedereen unaniem had gekozen voor alleen Ajax verplaatsen. :P
Ik zie niet wat het nadeel (voor anderen dan Ajax en de tegenstander daarvan) zou zijn voor 'de rest', aangezien het nog niet om de allerlaatste speelronde ging, dus v.z.i.w. niet per se beslissend.

Uiteraard is de stand in de (top van de) ED nu erg bijzonder, wat verzetten van wedstrijden precair maakt.
Tomba schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:46:
[...]

De KNVB heeft dat natuurlijk gedaan zodat PSV gewoon thuis de schaal kan pakken ;)
Daar ga ik al lang niet meer vanuit (op grond van de wisselvalligheid van PSV én de tegenstand), maar zou wel een enorme climax voor het seizoen zijn...

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:54:
Ik zien niet wat het nadeel (voor anderen dan Ajax en de tegenstander daarvan) zou zijn voor 'de rest', aangezien het nog niet om de allerlaatste speelronde ging, dus v.z.i.w. niet per se beslissend.

Uiteraard is de stand in de (top van de) ED nu erg bijzonder, wat verzetten van wedstrijden precair maakt.
Ik zie ook niet direct een nadeel, iedereen moet toch gewoon winnen. Maar ik ben wel erg benieuwd wat de meningen zouden zijn als ze vooraf gegeven moeten worden. Achteraf heeft natuurlijk altijd iedereen wat te klagen en is iedereen het er unaniem over eens dat de KNVB door achterlijken gerund wordt.
Zodra mensen echter zelf vooraf moeten kiezen kon het wel eens heel wat minder unaniem zijn. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:53
https://nos.nl/artikel/22...dilek-is-van-de-jong.html
Jeetje PSV is wel erg bang om met geen enkele prijs te staan aan het einde van het seizoen...

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Han schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:29:
[...]

Ik had meer het gevoel dat die reacties gericht waren op Ajax supporters en niet zozeer tegen de club Ajax door het Calimero-gedrag dat niemand Ajax iets wilde gunnen en dat dit het allerbelangrijkste is voor het Nederlandse voetbal en alles en iedereen daar voor moet wijken (zo kwamen veel reacties van Ajax supporters op mij over).
Ik ben overigens gewoon van mening dat er meegewerkt kon/kan worden om de Europese successen verder te helpen. Een beetje nederigheid vanuit Ajax supporters daarbij is niet verkeerd.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:29

Baseman77

We move

Coocoocachoo schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:04:
Jeetje PSV is wel erg bang om met geen enkele prijs te staan aan het einde van het seizoen...
Je schrijft "Luuk heeft gelijk" verkeerd:
https://www.ad.nl/dossier...ch-op-zijn-naam~a36a6b6b/

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:29
Coocoocachoo schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:04:
https://nos.nl/artikel/22...dilek-is-van-de-jong.html
Misschien dat zijn haren de bal raken maar heb niet het gevoel dat hij hem met zijn hoofd raakt of ook maar iets van richting veranderd.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Deadsy schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:19:
[...]

Misschien dat zijn haren de bal raken maar heb niet het gevoel dat hij hem met zijn hoofd raakt of ook maar iets van richting veranderd.
In de laatste herhaling zie je dat de bal van richting verandert. :)

Het is vanuit de meeste hoeken niet te zien, maar die wel.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ook Pochettino is niet blij met het verzetten van de wedstrijd :)
https://www.vi.nl/nieuws/...-rust-voor-ajax-oneerlijk

• Martinusz
Ja maar dit is alleen maar goed :P laat de tegenstander zich maar opvreten :+

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:31

Qu3st

Lozano heeft in ieder geval geen kruisband blessure. Verder onderzoek moet uitwijzen wat de ernst van zijn blessure is.
Pure competitie vervalsing! :+

[ Voor 53% gewijzigd door Qu3st op 26-04-2019 15:40 ]

• Superkiwi
Ach, zij hebben een hoop meer geld aan transfers uitgegeven. Vind ik ook niet eerlijk :+

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
[...]
Ivm festiviteiten door HEEL Nederland en ondanks dat wij hier voetbal liefhebbers zijn is het overgrote gedeelte van Nederland dat TOTAAL niet en ik begrijp de burgemeesters dan heel goed dat zij dit zullen verbieden. Het is helaas een feit dat bij een voetbal wedstrijd 10x zoveel politie inzet nodig is dan bv een vrijmarkt of muziek podium ;-) Waarom moet een voetbal wedstrijdje in een gemeente de voorkeur krijgen boven andere reeds geplande zaken. Zo makkelijk is het dus niet om op dat soort dagen te spelen (denk aan een Ajax wedstrijd op koningsdag in de JC arena terwijl er 200.000 extra mensen in de stad lopen).
dvdkiwi schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:38:
[...]

Ach, zij hebben een hoop meer geld aan transfers uitgegeven. Vind ik ook niet eerlijk :+
Dat zegt De Graafschap ook over Ajax ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door rikoos op 26-04-2019 15:44 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

[...]

De gehele PL staat bol van de suikerooms, eigenlijk is het nog altijd absurd dat die zomaar overal de competities hebben mogen ondermijnen.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:34
[...]

dit dus. het is een beetje dom om alleen over die rust te beginnen. er zijn enorme verschillen tussen de PL en de ED, waar er veel zijn die "oneerlijk" zijn. Zo moeten in NL de clubs zich houden aan veel strictere financiele regels.

https://www.fcupdate.nl/v...-ajax-oneerlijk-voordeel/
"Ik weet dat de Premier League en de FA ons hebben geprobeerd te helpen, maar de Premier League is heel anders dan de Nederlandse competitie. Het voetbal in Europa is sowieso heel anders dan hier in Engeland",
Mister Calimero.... Hij probeerde eerder ajax ook al favoriet te noemen, wat bizar is natuurlijk voor een club die juist spelers van ajax wegkoopt.

Elke Engelse clubs is obv het geld favoriet tegen elke NL club.

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 26-04-2019 15:55 ]

• Deadsy
Ramzzz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:42:
[...]

De gehele PL staat bol van de suikerooms, eigenlijk is het nog altijd absurd dat die zomaar overal de competities hebben mogen ondermijnen.
En de Europese voetbal bond.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:56
rikoos schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:42:
[...]

Ivm festiviteiten door HEEL Nederland en ondanks dat wij hier voetbal liefhebbers zijn is het overgrote gedeelte van Nederland dat TOTAAL niet en ik begrijp de burgemeesters dan heel goed dat zij dit zullen verbieden. Het is helaas een feit dat bij een voetbal wedstrijd 10x zoveel politie inzet nodig is dan bv een vrijmarkt of muziek podium ;-) Waarom moet een voetbal wedstrijdje in een gemeente de voorkeur krijgen boven andere reeds geplande zaken. Zo makkelijk is het dus niet om op dat soort dagen te spelen (denk aan een Ajax wedstrijd op koningsdag in de JC arena terwijl er 200.000 extra mensen in de stad lopen).
Tja blijkbaar is het zo triest dat zowel evenementen als een voetbalwedstrijd niet zonder politie kan. Misschien moeten we daar eens over nadenken met z'n allen!

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:56
Ramzzz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:24:
[...]

In de laatste herhaling zie je dat de bal van richting verandert. :)

Het is vanuit de meeste hoeken niet te zien, maar die wel.
Maar het is wel triest dat je zo omgaat met je spelers. Als waar is wat de KNVB zegt dat ze alles sowieso nakijken dan is het vreemd:

https://www.ad.nl/dossier...ch-op-zijn-naam~a36a6b6b/

Je speelt toch als club en team dan moet je geen spelers doelpunten afnemen. Ook niet om een topscoorder te krijgen.

Dat zegt precies wat er mis is de laatste weken / maanden bij PSV. Of ze nu wel of geen kampioen worden.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Deadsy
Tottenham en Ajax hebben als je kijkt naar de andere CL clubs echt bizar weinig uitgegeven.
https://www.vi.nl/video/d...-zoveel-geld-uit-als-ajax

• Superkiwi
Wie zei het ooit ook weer: "Met geld koop je geen team"?

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:54:
[...]

Ik zie niet wat het nadeel (voor anderen dan Ajax en de tegenstander daarvan) zou zijn voor 'de rest', aangezien het nog niet om de allerlaatste speelronde ging, dus v.z.i.w. niet per se beslissend.
De Graafschap-Ajax kon alleen maar verzet worden tot na de laatste speelronde, ervoor was geen ruimte of werd niet toegestaan door de gemeente (vandaag bijvoorbeeld).

• Gonadan

Gonadan

Qu3st schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:38:
Lozano heeft in ieder geval geen kruisband blessure. Verder onderzoek moet uitwijzen wat de ernst van zijn blessure is.
Dat is dan wel prettig voor hem. Want hoewel ik het helemaal niet erg vind als hij de komende wedstrijden mist, gun ik hem ook weer geen langdurig blessureleed. Dat is voor een sportman één van de ergste dingen die je kan overkomen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
Lozano zal paar opgerekte banden hebben, maakt het niet minder pijnlijk overigens, maar herstel is wel vele malen sneller!

• Deadsy
dvdkiwi schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:07:
Wie zei het ooit ook weer: "Met geld koop je geen team"?
Zal wel de trainer geweest zijn van een club welke honderden miljoenen uitgegeven heeft?

• Gonadan

Gonadan

Martinusz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:26:
Lozano zal paar opgerekte banden hebben, maakt het niet minder pijnlijk overigens, maar herstel is wel vele malen sneller!
Oneens. Ik kan je uit ervaring vertellen dat afscheuren heel wat anders voelt dan oprekken. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:18:
[...]

Dat is dan wel prettig voor hem. Want hoewel ik het helemaal niet erg vind als hij de komende wedstrijden mist, gun ik hem ook weer geen langdurig blessureleed. Dat is voor een sportman één van de ergste dingen die je kan overkomen.
Elk nadeel heb z'n voordeel? :+

Zonder dollen, wellicht speelt PSV veel beter zonder hem, dan met. :X

• Martinusz
Gonadan schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:38:
[...]

Oneens. Ik kan je uit ervaring vertellen dat afuitscheuren heel wat anders voelt dan oprekken. :P
FTFY
:(:) :+

Ik bedoelde het niet als vergelijking, maar dat oprekken ook verrekte pijn doet :P

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:38:
Elk nadeel heb z'n voordeel? :+

Zonder dollen, wellicht speelt PSV veel beter zonder hem, dan met. :X
Die kans acht ik ook zeker aanwezig. Voordeel is dat Ajax gewoon twee keer moet winnen dan maakt het niet uit wat PSV doet. Het zou wel heel treurig zijn als je nu alsnog afhankelijk moet zijn van falen door PSV.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ok , wie heeft Kuipers hier aangemeld voor een Lintje hier ? :+

Naja, onverdiend vind ik hem niet voor onze Bjorn :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Typhone
  • Laatst online: 10:23

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:46:
[...]

Die kans acht ik ook zeker aanwezig. Voordeel is dat Ajax gewoon twee keer moet winnen dan maakt het niet uit wat PSV doet. Het zou wel heel treurig zijn als je nu alsnog afhankelijk moet zijn van falen door PSV.
Geen enkele PSV’er is het daarmee eens na 2016 :+. Aan het einde bovenaan is bovenaan hoe dan ook :).

Moest even alles bijlezen ^^.

[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 26-04-2019 17:16 ]

• Vincent Dave
vuurtjih schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:10:
[...]

Want als het op Koningsdag niet kan i.v.m. politie inzet, kan het op 5 mei natuurlijk wel.
5 mei is een heel ander verhaal, ze hebben wel vaker op die dag een speelronde gehouden. Koningsdag kun je daar niet mee vergelijken dat snap je toch wel, hoef je heus niet sarcastisch voor te doen.

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
SCC's weer verlengd. Het jaar in de KKD was best leuk. Je ziet een keer andere stadions en tegenstanders dan normaal. Voetbal was meestal slecht, maar toch kampioen. Moest ook wel als je kijkt naar de begrotingen e.d..
Toch ben ik blij dat we weer in de eredivie komen te spelen.
Eén ding is minder leuk. Nu speel je meestal op zaterdag of zondag. De vrijdag- en maandagavond beviel mij heel goed. Het voelde als een verlenging van je weekend.

Verwijderd

HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 17:01:
Ok , wie heeft Kuipers hier aangemeld voor een Lintje hier ? :+

Naja, onverdiend vind ik hem niet voor onze Bjorn :)
https://www.nu.nl/voetbal...echter-en-ondernemer.html

Lijkt mij zeker verdiend. Buiten NL ook een gewaardeerde scheids. Hij is best een persoonlijkheid op het veld zonder aandacht voor zichzelf op te eisen.

• Deadsy
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 18:04:
[...]

https://www.nu.nl/voetbal...echter-en-ondernemer.html

Lijkt mij zeker verdiend. Buiten NL ook een gewaardeerde scheids. Hij is best een persoonlijkheid op het veld zonder aandacht voor zichzelf op te eisen.
Niet foutloos maar is inderdaad een goede scheids, voor hem op het WK leuk :D
YouTube: Björn Kuipers VS Neymar

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wie PSG treft komend seizoen in de CL in de eerste 3 wedstrijden heeft geluk: Neymar 3 wedstrijden geschorst ^^.

• Deadsy
Typhone schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 18:26:
Wie PSG treft komend seizoen in de CL in de eerste 3 wedstrijden heeft geluk: Neymar 3 wedstrijden geschorst ^^.
Laten we hopen dat hij nu reageerd met een tirade op Twitter en dan ze er nog wat wedstrijden aan vast plakken.
Geweldig talent maar wat een gaar figuur.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Mosin schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:45:
[...]
Het is dubbel, maar blijf het toch een gele kaart vinden.
8)7

Je draagt allemaal argumenten aan waarom het onhandig en ongelukkig is, geen enkele waarom het een overtreding is, maar toch blijf je het geel vinden :X over het algemeen is het toch wel handig wanneer je mening met je onderbouwing strookt...

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

NEC - Twente 3:0 bij rust...

• toolkist
  • Niet online
Chopchop TOP Oss de play offs in *O*

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:43
Tja, is lastig motiveren als je inmiddels al kampioen bent. En daarvoor was het ook al niet echt overtuigend wat ze lieten zien. NEC daarentegen is wel in vorm de laatste tijd, die zouden we zomaar weer eens terug kunnen zien volgend seizoen.

Steam: Pickle Rick

• Mosin
lateef schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 19:14:
[...]

8)7

Je draagt allemaal argumenten aan waarom het onhandig en ongelukkig is, geen enkele waarom het een overtreding is, maar toch blijf je het geel vinden :X over het algemeen is het toch wel handig wanneer je mening met je onderbouwing strookt...
Hij speelt netjes de bal, niks aan ‘t handje :')

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Mosin schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 22:45:
[...]
Hij speelt netjes de bal, niks aan ‘t handje :')
:F

Ik geloof niet dat ik dat ergens zeg. Het enige wat ik zeg, is dat je redenatie niet klopt. Evenals dat deze reactie als een tang op een varken slaat :X

• Deadsy
Vd Leur laat ook zien dat hij het verschil kan maken.
Zul je zien dat ze die muts nog een contract gaan geven ook.

Roda heeft zoveel potentie maar God wat zitten daar veel incompetente mensen met macht.

Als je dan ziet wat ze bij Fortuna en MVV laten zien met veel minder geld.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leuk verhaal over een Fortuna speler: The Dutch footballer who has Europe's best footballers gaming on the go
Footballers all over Europe have been pictured with the latest must-have accessory, a portable gaming console.

And the brains behind it? A professional footballer himself.

Kai Heerings is a defender for Dutch top-flight side Fortuna Sittard, but in his spare time he is building a business empire and counts Lionel Messi and Sergio Aguero and F1 drivers Max Verstappen and Lewis Hamilton among his star-studded customers.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 40 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.