Oei, dat zullen ze bij de F-Side niet zo leuk vinden dat Scherpen nu naar Ajax gaat. :-)
Vind het zelf een beetje een rare stap van Kjell. Ik denk dat hij beter een paar jaar bij Emmen onder de lat had kunnen blijven staan?
Quad schreef op donderdag 18 april 2019 @ 23:12:
Dikke onzin natuurlijk om een vrije dag op te moeten nemen.
Wedstrijd begint woensdag om 19u30, anderhalf uur reistijd vanaf regio Amsterdam (excl files). Vertrek je om 17u, ben je ruim op tijd.
In het ergste geval moet je vanaf 15u vrij zien te regelen.
Volgens mij zit die frustratie vooral ook omdat de 34e speelronde anders in de Arena zou zijn, dat is nu dus niet meer het geval.
Ben jij nog nooit een uitwedstrijd geweest?

Ajax zal gewoon met een verplichte buscombi vanaf Amsterdam moeten afreizen, vaak ben je een uur voor aanvang al bij het stadion, daarnaast moet je niet vergeten dat een deel vaak nog eerst naar de ArenA toe moet.
Voor mij is de verplaatsing ook echt enorm rot, van een zondagmiddag naar woensdagavond. De woensdagavond kan ik misschien nog vrij krijgen van werk, maar de donderdag moet ik gewoon weer om 05:15 opstaan om naar werk te gaan. Op het moment heb ik mijn kaart voor Fortuna-uit al, waar we ergens in Limburg op de bus mogen stappen. Als dit omgezet wordt naar een verplichte buscombi vanaf Rotterdam is het voor mij niet te doen om die wedstrijd te bezoeken.
Hoe de tijdslijn er ongeveer uit zou zien in het geval van een verplichte buscombi vanaf Rotterdam:
Vertrek vanaf huis: 15:00
Aanwezig zijn bij de Kuip: 16:15
Vertrek vanaf de Kuip (circa 2.5 uur reistijd) : 17:00
Bij het stadion : 19.30
Wedstrijd aanvang: 20.30
Wedstrijd afgelopen: 22:30
Vertrek vanaf Sittard: 23:00
Aankomst bij de Kuip: 01:30
Aankomst thuis: 02:30
Geen pretje die verplaatsing.

Doe mij maar gewoon lekker op zondagmiddag voetballen, zoals gepland, en de wedstrijden van Ajax en PSV verplaatsen.
[
Voor 79% gewijzigd door
JST94 op 19-04-2019 08:12
]