Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.176 views

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ankona schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:08:
[...]

Belachelijk!

Ik snap best dat men graag Ajax wat rust gunt. Maar om 17 wedstrijden te verplaatsen zonder rekening te houden met de belangen van de supporters vind ik gewoon niet kunnen. En dan ook nog de laatste speelronde geen laatste speelronde laten zijn. Lekker anticlimax voor alles wat al georganiseerd is om spelers uit te zwaaien etc. (denk aan Van Persie, maar bij andere clubs zijn er vast ook wel voorbeelden.)

Laat de knvb dit besluit maar heeeel heel snel terugdraaien en voor Ajax eventueel een andere oplossing zoeken.
Ik snap het probleem niet zo; er zijn wel vaker doordeweekse wedstrijden. Hoe kom je trouwens bij 17 wedstrijden? :? "de laatste speelronde geen laatste speelronde" is ook een beetje cryptisch; een laatste speelronde is toch per definitie laatste speeldronde? 8)7

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:39

Typhone

Who Dares Wins

naitsoezn schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:42:
[...]

Ik snap het probleem niet zo; er zijn wel vaker doordeweekse wedstrijden. Hoe kom je trouwens bij 17 wedstrijden? :? "de laatste speelronde geen laatste speelronde" is ook een beetje cryptisch; een laatste speelronde is toch per definitie laatste speeldronde? 8)7
Ik denk dat hij bedoelt per speelronde zijn er 9 wedstrijden, 2x9=18. I.p.v. 1 wedstrijd (De Graafschap-Ajax) worden er nu 17 verplaatst (netto dus wel 18). Even heel snel uitgelegd met al het analytisch vermogen wat ik in me heb ;).

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-11 13:21

Qu3st

Ankona schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:38:
[...]

Misschien iets verder kwoten quoten dan alleen dat lezen waar je tegenin wil vliegen. Ajax doet mee met meerdere toernooien en heeft daardoor nu zelf een belangen conflict. Dat is het eerste deel waar je zo lekker op reageert. Maar als je iets verder leest zie je dat ik ook beslist niet voor die oplossing pleit.
Welk belangenconflict?
Ik denk dat de meest redelijke oplossing is het naar voren halen van de wedstrijd tegen De Graafschap en helaas, gezien de feestdagen en veiligheidsbelangen deze zonder (uit) publiek spelen. Niet ideaal maar verreweg de oplossing met de minste impact voor de andere teams en vooral hun supporters.
Lees mijn quote dan maar even, nogmaals:
HET IS NIET MOGELIJK OM DE WEDSTRIJD NAAR VOREN TE HALEN VANWEGE INZET STEWARDS EN POLITIE!

Leuk verzonnen door dan maar niet met publiek gaan spelen, ja dan krijg je Twentse taferelen denk ik, en heb je nog steeds politie inzet nodig. Wordt het afgelast, en dan? Dan gaat iedereen tegen KNVB schreeuwen met wat voor domme beslissing ze nu weer waren gekomen.

Lees even rustig het persbericht! Ik denk dat de beste oplossing zou zijn geweest, het verzetten naar 19 mei.

• toolkist
  • Niet online
Wat speelronde 34 was, wordt nu speelronde 33.
Lijkt me weinig uit te maken, de supporters nemen nog steeds afscheid van bv van Persie aangezien dat de laatste keer is dat ze hem live zien.

Maar Ankona als je tegelijk spelen niet zo belangrijk vindt als het belang van de supporters. Wat zou je dan vinden van het voorstel, wat ook besproken is door de clubs, om alleen de Graafschap-Ajax naar 15 mei te verzetten. Is dat dan ook geen probleem of minder erg?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:59

Vos

AFCA

Er wordt ook gevoetbald mensen!

Wat is dat stadion belachelijk leeg bij Napoli. Zo motiveer je je ploeg ook wel om een achterstand goed te maken.

Capaciteit van rond de 60.000 Ze willen verkleinen lees ik, goede zaak :)

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 18-04-2019 21:49 ]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
naitsoezn schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:42:
[...]

Die 17 was idd .... een beetje scheel... naast Ajax spelen er 17 teams een wedstrijd maar wel tegen elkaar..... zoiets.

En met die laatste speelronde. Er zwaaien diverse spelers af etc. Daar zijn zaken voor georganiseerd. Ik weet het een beetje van Feyenoord maar bij andere clubs zullen dit soort zaken ook spelen. Supporters die zich nog een keer opladen voor een laatste wedstrijd van het seizoen. Misschien geen wereld problemen, maar betaaldvoetbal is toch vooral entertainment en de supporters zijn misschien nog wel belangrijker dan de spelers. Dat soort belangen bedoel ik dus.

alles kan off-topic

• Qu3st

Qu3st

Vos schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:47:
Er wordt ook gevoetbald mensen!

Wat is dat stadion belachelijk leeg bij Napoli. Zo motiveer je je ploeg ook wel om een achterstand goed te maken.
Na al het geweld van de afgelopen 2 dagen wordt ik niet heel erg warm van deze wedstrijd moet ik eerlijk zeggen :9

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Daar zijn zaken voor georganiseerd
Zoals? Gio in een helikopter uitzwaaien?
Van Geel lanceren in een Heavy Falcon X zodat ie zo snel mogelijk weg is uit zuid?

[ Voor 30% gewijzigd door Typhone op 18-04-2019 21:50 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Qu3st schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:48:
[...]

Na al het geweld van de afgelopen 2 dagen wordt ik niet heel erg warm van deze wedstrijd moet ik eerlijk zeggen :9
Mooie vrije trap hoor van Laca :9~

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Vos

Vos

AFCA

Qu3st schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:48:
[...]

Ik denk ik gooi er wat in, want dat gezever over de verplaatsingen is ook vermoeiend.

• Qu3st

Qu3st

Gunner schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:49:
[...]

Mooie vrije trap hoor van Laca :9~
Dat was zeker een mooie ;)
Maar dat was 1 moment, afgelopen 2 dagen was ik met rust er harder aan toe dan de spelers :+

• Vos

Vos

AFCA

Napoli kan beter in een Romeins theater gaan spelen. Wat een gemekker en toneelspel. Zit het wellicht ook vol.

• Qu3st

Qu3st

Vos schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:53:
Napoli kan beter in een Romeins theater gaan spelen. Wat een gemekker en toneelspel. Zit het wellicht ook vol.
En dan iedereen met de duimen omlaag, komen er dan leeuwen het veld opgestormd?

• Vos

Vos

AFCA

Qu3st schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:54:
[...]

En dan iedereen met de duimen omlaag, komen er dan leeuwen het veld opgestormd?
Prima plan >:)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Qu3st schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:51:
[...]

Dat was zeker een mooie ;)
Maar dat was 1 moment, afgelopen 2 dagen was ik met rust er harder aan toe dan de spelers :+
Ja snap ik maar dit is een wedstrijd die mij ECHT interesseert ;)

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:59:
[...]

Ja snap ik maar dit is een wedstrijd die mij ECHT interesseert ;)
Wat denk je, finale tegen Chelsea?
Het zou zomaar een heel groot Engels feest kunnen worden, Spurs-Liverpool en Arsenal-Chelsea...

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:14:
Zeg @Harribo, zag je dat Veltman weer een dijk van een wedstrijd speelde? ;)
Klopt! Heel goed zelfs!
Nu ook verdedigend. Goed bezig die Joel

Ik ben trouwens zowel Groningen als Ajax supporter. Normaal hoop ik dat Groningen wint maar nu mogen ze verliezen.
Ik wil graag dat Ajax kampioen wordt en ik vind dat Groningen toch weinig in de play offs te zoeken heeft. Daarvoor scoren ze te weinig.

[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 18-04-2019 22:11 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:02:
[...]

Het zou zomaar een heel groot Engels feest kunnen worden, Spurs-Liverpool en Arsenal-Chelsea...
Ik ga ervoor tegen Chelsea. Niet onmogelijk om te winnen.

Maar voor de CL hoop ik dat de buren die niet winnen. Dat trek ik echt niet.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:36
staat nu 4-2 Chelsea

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:25
Gunner schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:07:
[...]

Ik ga ervoor tegen Chelsea. Niet onmogelijk om te winnen.

Ah je bent dus een misgunner :+

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:02:
[...]

Ik ben benieuwd of ons oude spandoek nog bestaat ;) :

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/393089_190881044324355_221548319_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=a5a635faf7e70de6cff32862096f5daa&oe=5D4303BB

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Faddermakker schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:09:
[...]

Ah je bent dus een misgunner :+
Als het daarom gaat wel ja :P

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:40
Gunner schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:07:
[...]
Wordt al misselijk bij de gedachte :r

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:26:
[...]

Wordt al misselijk bij de gedachte :r
Ja echt hè. Hup Ajax !

Cech gele kaart voor tijdrekken. Bizar. Dat deed ie niet 8)7

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:40
Gunner schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:37:
[...]

Ja echt hè. Hup Ajax !

Cech gele kaart voor tijdrekken. Bizar. Dat deed ie niet 8)7
Hij was gewoon in drafje onderweg met de bal en geel, wtf ja

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Typhone schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:52:
Het toont vooral aan dat er naast de #WZAWZDB petjes ook een hele markt ligt voor petjes met een eierdopje erop. En dat de KNVB gerund wordt door een stel incompetenten net als met die afspraken eerder die niet genotuleerd werden.
Net als die stumpers van alle achttien clubs die allemaal ook geen notulen gemaakt hebben. Mijn vermoeden is dat we komend jaar negentien setjes notulen hebben, waarschijnlijk alsnog allemaal net even anders. _O-

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-11 13:13
Pfff nu zijn de opa's uit de f-side weer boos.
https://m.fcupdate.nl/voe...ende-slapstick-hoofdstuk/

Dreigen met Twentse acties. Soms wordt je er moedeloos van.

• toolkist
  • Niet online
DoeEensGek schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:54:

Wat een stumperds... :N

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
*O* Ein-tracht Frank-furt! De wedstrijd die natuurlijk uitgezonden had moeten worden :+
Seriously wie bedenkt om alweer Arsenal Napoil uit te zenden, bij de Belgen ook nog

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:23

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Iets met twente vs jong ajax niet op een andere plek en nu verwachten van wel in eigenbelang :O

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:38

Quad

Doof

Dikke onzin natuurlijk om een vrije dag op te moeten nemen.
Wedstrijd begint woensdag om 19u30, anderhalf uur reistijd vanaf regio Amsterdam (excl files). Vertrek je om 17u, ben je ruim op tijd.
In het ergste geval moet je vanaf 15u vrij zien te regelen.

Volgens mij zit die frustratie vooral ook omdat de 34e speelronde anders in de Arena zou zijn, dat is nu dus niet meer het geval.

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 18-04-2019 23:14 ]

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Verwijderd

Tja F-Side heeft weer iets om tegenaan te schoppen. Dat is wat ze het liefst doen. Ben er zo klaar mee met die idioten daar.Ze zorgen voor sfeer in het stadion maar ook voor een slechte naam als Ajax supporter.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:46
Naja, het is natuurlijk wel balen dat je de laatste wedstrijd nu uit moet spelen waarbij de kans op het kampioenschap waarschijnlijk beslist wordt.

System | Racing is in my Blood

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-11 08:09
Ontzettend balen ja, ware het niet dat het komt omdat diezelfde club ook al in de halve finales van de CL zit... Lijkt me niet echt dat je dan ook nog moet gaan zeuren als er vervolgens voor jouw club een speelronde wordt verzet.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:51
Even terugkijkend op de tijd die ik nu voetbal kijk (vanaf het WK '90 ongeveer, toen was ik 8 jaar) is deze halve finale CL toch wel een zeer unieke prestatie en ik snap best dat de KNVB daar zo ver voor wil gaan door een complete speelronde te verplaatsen.
Als ik terugkijk op al die jaren komen er slechts een handjevol Nederland gerelateerde voetbalgebeurtenissen in me op die net zo uniek waren:

-De CL winst van Ajax in '95
-De UEFA Cup winst van Feyenoord in '02
-De halve finale CL van PSV in '05
-De WK finale in Afrika in '10
-De landstitel van Feyenoord in '17 :+
-De finale EL van Ajax in '17

Dat zijn gebeurtenissen die je slechts één keer in je leven meemaakt, als je geluk hebt.
Net als bij Madrid en Juve denk ik dat de Spurs wederom een maatje te groot zijn, maar hoe mooi zou het toch zijn...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• toolkist
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 18 april 2019 @ 23:03:
[...]

Iets met twente vs jong ajax niet op een andere plek en nu verwachten van wel in eigenbelang :O
En het is nota bene allemaal om Ajax te helpen...
dvdkiwi schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 00:45:
Dat zijn gebeurtenissen die je slechts één keer in je leven meemaakt, als je geluk hebt.
Al die dingen die je noemt heb je toch gewoon meegemaakt, dus hoezo 1x in je leven? Ajax in de halve finale CL/Europa Cup 1 is voor mij nu de 3e keer (in 79/80 was ik nog te jong dus die tel ik niet mee) ;)

Overigens is de kans nu wel groter dat AZ tegen PSV nog ergens om gaat voor AZ, ipv dat ze zeker 4e (of juist 3e) worden.

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 19-04-2019 06:00 ]

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32

Het kan toch bijna niet anders dan dat dit een grapje is? Het ligt er zo dik boven op. Zelfs de referentie naar het verplaatsen van het stadion. Dit is gewoon een reactie op het verzoek van Twente.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dat gaat er weer voor zorgen dat allerlei ‘mogelijke’ festiviteiten weer aan de negatieve kant van het spectrum komen te staan. Wat een spannende weken :D

Aan de andere kant zo zie je maar weer dat zelden tot nooit iemand water bij de wijn kan doen. Harry Mens zei ooit dat er niks zo verschrikkelijk was als zaken doen met consumenten: altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en nooit bereid om iets terug te gunnen. Dit lijkt er wel op :).

Zie ook de reactie van Koeman qua voorbereiding op de Nations League.

Btw -> Donny in Oranje toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 19-04-2019 07:04 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:51
toolkist schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 05:56:
[...]
Al die dingen die je noemt heb je toch gewoon meegemaakt, dus hoezo 1x in je leven?
Niet letterlijk ;)
Bedoel meer dat ze vrij zeldzaam zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 08:31
Ik moet zeggen dat ik het besluit van de KNVB ook belachelijk vind. Als er zoveel verweer van de clubs is, wat ik lees in de media, waarom wordt dan niet alleen de wedstrijd van Ajax verplaatst? Dat het een reglement is snap ik, maar naar mijn idee zal dit voor veel minder verweer zorgen bij de andere clubs aangezien zij er dan geen last van hebben.
Quad schreef op donderdag 18 april 2019 @ 23:12:
Wedstrijd begint woensdag om 19u30, anderhalf uur reistijd vanaf regio Amsterdam (excl files). Vertrek je om 17u, ben je ruim op tijd.
Dit is dikke onzin! Het is een verplichte buscombi, dat betekent dus rond 15:00 bij de JC Arena. Zat mensen die op meer dan een uur rijden van de JC Arena wonen, misschien nog even langs huis moeten na werk. Dat betekent gewoon een halve dag.

Als je zo graag ergens tegenaan wil schoppen, doe dat dan wel met de juiste argumentatie en kloppende feiten.
Volgens mij zit die frustratie vooral ook omdat de 34e speelronde anders in de Arena zou zijn, dat is nu dus niet meer het geval.
Natuurlijk deels frustratie, het is veel leuker om thuis kampioen te worden dan uit in zo'n klein uitvak.

PSN: Curvaa_

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Dit is overduidelijk cynisch bedoeld naar aanleiding van de hectiek omtrent Jong Ajax - Twente.

• DoeEensGek
Erapaz schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 07:01:
[...]

Het kan toch bijna niet anders dan dat dit een grapje is? Het ligt er zo dik boven op. Zelfs de referentie naar het verplaatsen van het stadion. Dit is gewoon een reactie op het verzoek van Twente.
Ik hoop het. Sterker nog als PSV verliest en Ajax blijft winnen doet die wedstrijd er niet meer toe...

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52
Kjell scherpen komt definitief naar Ajax. Ik denk dat hij kan slagen. Vd Sar moet dat wel kunnen inschatten

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Oei, dat zullen ze bij de F-Side niet zo leuk vinden dat Scherpen nu naar Ajax gaat. :-)

Vind het zelf een beetje een rare stap van Kjell. Ik denk dat hij beter een paar jaar bij Emmen onder de lat had kunnen blijven staan?

Ben jij nog nooit een uitwedstrijd geweest? ;) Ajax zal gewoon met een verplichte buscombi vanaf Amsterdam moeten afreizen, vaak ben je een uur voor aanvang al bij het stadion, daarnaast moet je niet vergeten dat een deel vaak nog eerst naar de ArenA toe moet.

Voor mij is de verplaatsing ook echt enorm rot, van een zondagmiddag naar woensdagavond. De woensdagavond kan ik misschien nog vrij krijgen van werk, maar de donderdag moet ik gewoon weer om 05:15 opstaan om naar werk te gaan. Op het moment heb ik mijn kaart voor Fortuna-uit al, waar we ergens in Limburg op de bus mogen stappen. Als dit omgezet wordt naar een verplichte buscombi vanaf Rotterdam is het voor mij niet te doen om die wedstrijd te bezoeken.

Hoe de tijdslijn er ongeveer uit zou zien in het geval van een verplichte buscombi vanaf Rotterdam:

Vertrek vanaf huis: 15:00
Aanwezig zijn bij de Kuip: 16:15
Vertrek vanaf de Kuip (circa 2.5 uur reistijd) : 17:00
Bij het stadion : 19.30
Wedstrijd aanvang: 20.30
Wedstrijd afgelopen: 22:30
Vertrek vanaf Sittard: 23:00
Aankomst bij de Kuip: 01:30
Aankomst thuis: 02:30

Geen pretje die verplaatsing. ;) Doe mij maar gewoon lekker op zondagmiddag voetballen, zoals gepland, en de wedstrijden van Ajax en PSV verplaatsen.

[ Voor 79% gewijzigd door JST94 op 19-04-2019 08:12 ]

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Inmiddels heeft Ajax de eerste 3 aankopen voor het nieuwe seizoen al gedaan. Dat is ook wel eens anders geweest.
Je mag stellen dat Marin gehaald is voor het eerste elftal en dat ze met Pieri en Scherpen twee spelers halen voor de toekosmt(?).

• Yogibeer
Curva schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 07:28:
Ik moet zeggen dat ik het besluit van de KNVB ook belachelijk vind. Als er zoveel verweer van de clubs is, wat ik lees in de media, waarom wordt dan niet alleen de wedstrijd van Ajax verplaatst? Dat het een reglement is snap ik, maar naar mijn idee zal dit voor veel minder verweer zorgen bij de andere clubs aangezien zij er dan geen last van hebben.

[...]

Dit is dikke onzin! Het is een verplichte buscombi, dat betekent dus rond 15:00 bij de JC Arena. Zat mensen die op meer dan een uur rijden van de JC Arena wonen, misschien nog even langs huis moeten na werk. Dat betekent gewoon een halve dag.

Als je zo graag ergens tegenaan wil schoppen, doe dat dan wel met de juiste argumentatie en kloppende feiten.

[...]

Natuurlijk deels frustratie, het is veel leuker om thuis kampioen te worden dan uit in zo'n klein uitvak.
De overige clubs wilden al helemaal niet dat alleen de wedstrijd van Ajax zou worden verplaatst.

Beste optie mijn inziens was om de bekerfinale te verplaatsen.

• Curva
Rare van beide kanten. Kjell weet al dat ie spreekwoordelijk 1-0 achter staat. Hij heeft aangegeven aan het begin van het seizoen graag naar Feyenoord te willen... Het zal een erg lastige klus worden om te slagen. En van Ajax vind ik het ook maar een rare keus. Super talentvol vind ik hem niet. Hij maakt best veel missers.
Het geld wat Ajax met de CL en (toekomstige) transferinkomsten verdiend, zouden ze toch een betere keeper moeten kunnen kopen. Ik heb geen idee wie, maar er zal toch ergens in Europa weer wat beter keeperstalent rondlopen.

• Yogibeer
Curva schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:16:
Rare van beide kanten. Kjell weet al dat ie spreekwoordelijk 1-0 achter staat. Hij heeft aangegeven aan het begin van het seizoen graag naar Feyenoord te willen... Het zal een erg lastige klus worden om te slagen. En van Ajax vind ik het ook maar een rare keus. Super talentvol vind ik hem niet. Hij maakt best veel missers.
Het geld wat Ajax met de CL en (toekomstige) transferinkomsten verdiend, zouden ze toch een betere keeper moeten kunnen kopen. Ik heb geen idee wie, maar er zal toch ergens in Europa weer wat beter keeperstalent rondlopen.
Ik kon mij wel vinden in de mening van Rene van der Gijp:
'Een zeer jonge keeper, met een uitstekend fysiek. Hij is nu nog absoluut niet goed genoeg, maar als je in staat bent om die jongen nog 30% beter te maken, dan heb je er een prima doelman aan'.

Wat hij tot dusverre heeft laten zien maakte niet heel veel indruk. Maar keepers worden beter met de leeftijd en wellicht dat hij zich in Amsterdam nog prima kan ontwikkelen.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ajax is dus gewoon bang dat wanneer Scherpen niet naar Ajax gaat, maar naar PSV of Feyenoord, dat hij ineens de nieuwe topkeeper van Nederland wordt.

Met Kotarski en die El Maach hebben ze toch helemaal geen extra keeper nodig?

[ Voor 21% gewijzigd door JST94 op 19-04-2019 08:19 ]

• Curva
Yogibeer schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:15:
[...]

De overige clubs wilden al helemaal niet dat alleen de wedstrijd van Ajax zou worden verplaatst.

Dat had ik even gemist. Nja, dan moeten ze niet zeuren :+

De hele gang van zaken verdiend in ieder geval niet de schoonheidsprijs.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

JST94 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:18:
Ajax is dus gewoon bang dat wanneer Scherpen niet naar Ajax gaat, maar naar PSV of Feyenoord, dat hij ineens de nieuwe topkeeper van Nederland wordt.
Je schrijft het als of het een feit is terwijl je gewoon een aanname doet. Of heb je een bron hier van?
Geen idee, ik werk niet dagelijks met deze spelers, heb geen zicht op hun potentie.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• strafschop
  • Niet online
Omdat Ajax ook bekerfinalist is kan je die wedstrijd pas inhalen na speelronde 34 op diezelfde 15 mei.

Dat zou voor beide clubs wel het veruit meest gunstige scenario zijn.

• Qu3st

Qu3st

Yogibeer schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:15:
[...]

Dan was er nog steeds te weinig rust tussen speelronde 33 en de eerste halve finale CL. Dus is niet de beste optie ;)

• strafschop
  • Niet online
Qu3st schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:36:
[...]

Dan was er nog steeds te weinig rust tussen speelronde 33 en de eerste halve finale CL. Dus is niet de beste optie ;)
Uit het persbericht van de KNVB:

Is er met de UEFA contact geweest over de data van de halve finales?

Wij hebben een verzoek bij hen neergelegd wetende dat de bekerfinale niet meer verschoven kon worden. Binnen hun reglementen hebben zij gekozen voor de dinsdag/woensdag-variant in plaats van de woensdag/dinsdag-mogelijkheid voor de halve finale wedstrijden van Tottenham Hotspur tegen Ajax. Reglementair en vanuit contractuele afspraken was een woensdag/woensdag-variant voor de UEFA onbespreekbaar. Zodoende is er voldoende ruimte (twee volledige dagen) met de finale van de TOTO KNVB Beker op zondag 5 mei.

Daaruit concludeer ik dat Ajax woensdag 1 mei - dinsdag 7 mei als speeldata had gekregen als de mogelijkheid bestond om de bekerfinale te verplaatsen.

• Yogibeer
Gudde gaf aan dat clubs minimaal 2 etmalen tussen een volgende wedstrijd moeten hebben. Dit staat vastgelegd. En vooral daarom moeten clubs gewoon meewerken aan deze oplossing. Dat is nou eenmaal even niet anders.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-11 13:35
JST94 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:18:

Qua aantallen keepers hebben ze hem zeker niet t nodig. Maar misschien wordt hij wel een topkeeper en Kotarski, El Maach en van Bladeren niet. Dan had je toch wel gewild dat je hem gekocht had.

Maar met zo'n bak keepers (7 over 2 elftallen) zitten ze elkaar qua ontwikkeling in de weg. Ik hoop dan ook dat Scherpen direct verhuurt wordt. Dat zelfde geldt overigens ook voor Pirie bij de situatie centrale verdedigers.

• toolkist
  • Niet online
Prima plan, verzet alleen De Graafschap-Ajax maar naar 15 mei. Niet vreemd opkijken als heel PSV dan uit z'n vel springt (en nog terecht ook).

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:28
Sjonge jonge gaat het er nog steeds over :P het is maar goed dat we geen strenge winter hebben gehad met afgelaste wedstrijden! Dan was het complete chaos geweest!

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Curva
Ik ben benieuwd hoe het programma voor volgend seizoen eruit gaat zien. Ik denk dat de KNVB nu wel meer extra rondes door de weeks gaat invoeren. Daarbij moet er misschien al rekening worden gehouden met het WK 2022 in Dubai wat in november/december plaatsvind. Hierdoor zal vooral seizoen 2021/2022 en 2022/2023 er anders uit gaan zien. Maar dat zal ook impact hebben op een aantal seizoenen ervoor.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 16:33
Curva schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:17:
Ik ben benieuwd hoe het programma voor volgend seizoen eruit gaat zien. Ik denk dat de KNVB nu wel meer extra rondes door de weeks gaat invoeren. Daarbij moet er misschien al rekening worden gehouden met het WK 2022 in Dubai wat in november/december plaatsvind. Hierdoor zal vooral seizoen 2021/2022 en 2022/2023 er anders uit gaan zien. Maar dat zal ook impact hebben op een aantal seizoenen ervoor.
Komende 2 seizoenen gewoon doorspelen tijdens interlandweekenden, doen ze in de keukenkampioen divisie ook O-)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:10
Martinusz schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:08:
Sjonge jonge gaat het er nog steeds over :P het is maar goed dat we geen strenge winter hebben gehad met afgelaste wedstrijden! Dan was het complete chaos geweest!
Iedereen op kunstgras, is dat probleem ook weer opgelost.
De winterstop kan ook gecancelled worden, doen ze het dak maar wat vaker dicht in al die stadiums.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• strafschop
  • Niet online
Volgend seizoen spelen deze problemen niet omdat Koningsdag en Dodenherdenking dan op een maandag vallen.

Uit het persbericht van de KNVB blijkt dat de clubs er zelf voor gekozen hebben om in het weekend van Koningsdag te voetballen ipv een extra midweekse speelronde.

Behalve de winterstop waren er maar drie midweken zonder voetbal

week 49 (inhaalduel Feyenoord)
week 5
week 6
Martinusz schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:08:
Ze spelen niet allemaal Europees en de bekerfinale. Dat valt dus wel mee.

• Qu3st

Qu3st

strafschop schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:42:
[...]

Uit het persbericht van de KNVB:

Is er met de UEFA contact geweest over de data van de halve finales?

Wij hebben een verzoek bij hen neergelegd wetende dat de bekerfinale niet meer verschoven kon worden. Binnen hun reglementen hebben zij gekozen voor de dinsdag/woensdag-variant in plaats van de woensdag/dinsdag-mogelijkheid voor de halve finale wedstrijden van Tottenham Hotspur tegen Ajax. Reglementair en vanuit contractuele afspraken was een woensdag/woensdag-variant voor de UEFA onbespreekbaar. Zodoende is er voldoende ruimte (twee volledige dagen) met de finale van de TOTO KNVB Beker op zondag 5 mei.

Daaruit concludeer ik dat Ajax woensdag 1 mei - dinsdag 7 mei als speeldata had gekregen als de mogelijkheid bestond om de bekerfinale te verplaatsen.
Uit hetzelfde bericht:
Kan de finale van de TOTO KNVB Beker nog worden verschoven?
Dat is vanwege afspraken met onder meer de betrokken gemeentes niet meer mogelijk. Bovendien is het ook niet (meer) nodig nu de UEFA de speeldatum voor de returnwedstrijd van de halve finale heeft vastgesteld op woensdag 8 mei. Tussen deze wedstrijd en de bekerfinale op zondag 5 mei zitten de eerdergenoemde twee volledige dagen rust.
Dus daar is wel naar gekeken, maar was dus al niet meer mogelijk. Waarom die afspraken voor 1 wedstrijd niet anders gemaakt konden worden snap ik dan ook weer niet. Toch makkelijker dan 9 gemeentes alles om te laten gooien. Zal ook wel met geld te maken hebben.

• strafschop
  • Niet online
Qu3st schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:46:
[...]

Waarom die afspraken voor 1 wedstrijd niet anders gemaakt konden worden snap ik dan ook weer niet. Toch makkelijker dan 9 gemeentes alles om te laten gooien. Zal ook wel met geld te maken hebben.
Juist, maar bij de bekerfinale heb je dan ook 45.000 uitsupporters.

• Curva
strafschop schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:44:
[...]
Volgend seizoen spelen deze problemen niet omdat Koningsdag en Dodenherdenking dan op een maandag vallen.

Uit het persbericht van de KNVB blijkt dat de clubs er zelf voor gekozen hebben om in het weekend van Koningsdag te voetballen ipv een extra midweekse speelronde.

Behalve de winterstop waren er maar drie midweken zonder voetbal

week 49 (inhaalduel Feyenoord)
week 5
week 6
Ik denk het wel. Volgend seizoen kun je dezelfde problemen hebben. Ik weet het niet exact, maar mocht het zo zijn dat de CL (en ook EL) halve finale weer 'tegelijk' valt met de laatste 2 speelrondes, kan hetzelfde gebeuren als nu. CL halve finalist moet 2 etmalen tussen wedstrijden hebben. De mogelijkheid om alles dan naar zaterdag te verschuiven is er wel aangezien het dan geen Koningsdag is.
En seizoen 2022/2023 begint denk ik eerder en eindigt later. Seizoen 2021/2022 moet dus ook eerder beginnen want het moet eerder klaar zijn, anders komt 2022/2023 in het gedrang. Ik denk daarom dat 2019/202 en 2020/2021 ook eerder beginnen. Het WK is een maand en de nationale ploegen komen 3 weken van te voren bij elkaar dacht ik.

• strafschop
  • Niet online
Curva schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:51:
[...]

Ik denk het wel. Volgend seizoen kun je dezelfde problemen hebben. Ik weet het niet exact, maar
Er is altijd een overlap in die fase van het seizoen, daar ontkom je niet aan.

Voorgaande seizoenen viel speelronde 33 tussen de halve finales CL en EL.

Maar je kan wel makkelijker schuiven.

Verwijderd

Nou ik moet zelf uit Twente komen dus reken maar even uit hoe laat ik vrij moet nemen om rond 14:00 in Amsterdam te moeten zijn. Mij hoor je niet klagen het kost me 2 vrije dagen maar heb het er graag voor over.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:38

Quad

Doof

Ik heb geen rekening gehouden met een buscombi. Dan ligt het idd wat anders.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Pas op er komt nog een UEFA toernooi aan in 2021 hè waar Ajax aan gaat deelnemen. Dat is volgens mij dat toernooi waar ook weer een paar miljoen (bijna 100) mee verdiend gaat worden.

@Martinusz Winter? Wat is dat? >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 19-04-2019 10:15 ]

• Curva
Typhone schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:13:
[...]

Pas op er komt nog een UEFA toernooi aan in 2021 hè waar Ajax aan gaat deelnemen. Dat is volgens mij dat toernooi waar ook weer een paar miljoen (bijna 100) mee verdiend gaat worden.
Er is toch nog niks besloten over een nieuw toernooi of andere opzet van de EL/CL?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik weet niet in hoeverre dat zeker is maar laatst hoorde ik op ESPN/BBC dat toernooi weer ter sprake komen. Ohnee wacht dat is de Europa League 2. Die komt in 2021. Dat andere toernooi is nog niks over bekend.

Bron: Uefa confirms EL2

• toolkist
  • Niet online
De 1e voorbereiding voor de CL finale is vast gedaan :+
'Ajax annuleert lucratieve trip naar Hong Kong'
Zou vanaf 17 mei zijn geweest :9

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:54:
De 1e voorbereiding voor de CL finale is vast gedaan :+

[...]

Zou vanaf 17 mei zijn geweest :9
Als die trip €35 miljoen zou opleveren ben ik benieuwd of de keuze hetzelfde was geweest })

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 18 april 2019 @ 23:03:
De enige overeenkomst met die situatie is natuurlijk slechts dat men dreigt evengoed af te reizen om 'feest te vieren'.
Ergens hoop ik ook dat ze dat doen. Dan gewoon met een paar peloton ME bij elkaar vegen, een bus in knuppelen en opsluiten voor onbepaalde tijd.
Maar ja, dan lopen er natuurlijk ineens heel veel mensen die heel onschuldig waren en er niets aan konden doen dat ze erbij hoorden. :z
Juist niet, prachtig statement van de club dat het stel vakidioten wat loopt te schreeuwen geen invloed heeft op het beleid.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Quad schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:01:
Ik heb geen rekening gehouden met een buscombi. Dan ligt het idd wat anders.
Praat me er niet van. Vroeger naar FC Twente heen gegaan Als Ajax supporter ook buscombi. Woon nog geen 3km van het stadion af maar wel vaak genoeg de A1 die dag gezien :X

• Martinusz
Afbeeldingslocatie: https://www.voetbalimages.nl/media/fotos/650x305/0/aron-winter-erik-ten-hag-alfred-schreuder-04-03-2018.jpg

Je weet wel de assistent van jouw favoriete trainer O-)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:45:
[...]

[Afbeelding]

Het is erg dat ik anno 2019 de grap die ik wilde maken hier niet kan maken als gevolg van policor geneuzel.

Nu ik Ten Hag weer eens zie (en ik ben een groot voorvechter van Ten Hag zoals je weet :D), het is wel mooi dat hij geen Plan B nodig heeft aangezien Plan A 95% van de tijd werkt :+

[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 19-04-2019 11:49 ]

• Martinusz
Typhone schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:47:
[...]

Het is erg dat ik anno 2019 de grap die ik wilde maken hier niet kan maken als gevolg van policor geneuzel.
Je maakt idd geen grappen over grote hoofden :P

Verwijderd

[...]

[Afbeelding]

Dan moet ik toch aan wat anders denken als ik deze foto zie :+

• toolkist
  • Niet online
[...]

Nu ik Ten Hag weer eens zie (en ik ben een groot voorvechter van Ten Hag zoals je weet :D), het is wel mooi dat hij geen Plan B nodig heeft aangezien Plan A 95% van de tijd werkt :+
Sinds wanneer zijn we hier politiek correct? Of is dat alleen als Helene niet op tv is? :9

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57
[...]

Over wie?

De Tukker, de Surinamer of de Klingon?

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:27:
[...]

De enige overeenkomst met die situatie is natuurlijk slechts dat men dreigt evengoed af te reizen om 'feest te vieren'.
Ergens hoop ik ook dat ze dat doen. Dan gewoon met een paar peloton ME bij elkaar vegen, een bus in knuppelen en opsluiten voor onbepaalde tijd.
Maar ja, dan lopen er natuurlijk ineens heel veel mensen die heel onschuldig waren en er niets aan konden doen dat ze erbij hoorden. :z

[...]

Juist niet, prachtig statement van de club dat het stel vakidioten wat loopt te schreeuwen geen invloed heeft op het beleid.
Ik denk dat we allemaal niet zo op dit persbericht moeten storten, het is naar mijn mening cynisch bedoeld door de F-Side. Helemaal als je laatste stuk leest over het wijzigen van stadion. Van een mug.....

• Yogibeer
Iedereen kan toch lezen dat dit een statement is met een gigantische knipoog?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

[Afbeelding]

Er moet een keer iemand die gasten zover krijgen dat ze alledrie een pruik opzetten... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Yogibeer schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:59:
Iedereen kan toch lezen dat dit een statement is met een gigantische knipoog?
ik geloof je graag, maar ik haal het er toch niet per definitie uit. Nou heb ik het Vak-P statement ook niet gelezen, dus ik zie wellicht een vergelijking niet.

• Qu3st

Qu3st

P.O. Box schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:23:
[...]

ik geloof je graag, maar ik haal het er toch niet per definitie uit. Nou heb ik het Vak-P statement ook niet gelezen, dus ik zie wellicht een vergelijking niet.
Je bent niet de enige hoor, vorige week werd ook al opgeroepen om massaal een entrada te houden voor het ambtswoning van de burgemeester. En dan met zijn allen een waterpistool mee te nemen.
Toen die dag aan was gebroken, stond er voor de deur een hele troep ME, was de demonstratie naar een andere plek verwezen, maar zat iedereen netjes rond het stadion.
Als dit artikel door de Speld was gepost had iedereen kunnen lachen, maar nu de F-side met een duidelijke knipoog voor mij het plaatst vallen er velen over.

[ Voor 11% gewijzigd door Qu3st op 19-04-2019 12:43 ]

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:23

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ramzzz schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:06:
[...]

Er moet een keer iemand die gasten zover krijgen dat ze alledrie een pruik opzetten... :+
Photoshop ? :+

Also
YouTube: AJAX V JUVENTUS | 3-2 Cinematic Highlights | Did it Again!

Nog ff extra nagenieten :p

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

offtopic:
Geen haar op mijn hun hoofd... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• DoeEensGek
Qu3st schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:36:
[...]

Je bent niet de enige hoor, vorige week werd ook al opgeroepen om massaal een entrada te houden voor het ambtswoning van de burgemeester. En dan met zijn allen een waterpistool mee te nemen.
Toen die dag aan was gebroken, stond er voor de deur een hele troep ME, was de demonstratie naar een andere plek verwezen, maar zat iedereen netjes rond het stadion.
Als dit artikel door de Speld was gepost had iedereen kunnen lachen, maar nu de F-side met een duidelijke knipoog voor mij het plaatst vallen er velen over.
Daar heb jij zeker een punt. Denk nu dat je gelijk hebt. Maar gister had ik toch een 7(8)7 momentje toen ik het las. ;)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Scherpen en Pierie... Tjonge Ajax heeft meteen wat toppers achter de hand als er wat verkocht wordt...
Zie het talent bij beide niet maar hoop dat ik het mis heb

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Tijd dat ze eens met de besten gaan trainen dan :).

• Yogibeer
Harribo schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:32:
Scherpen en Pierie... Tjonge Ajax heeft meteen wat toppers achter de hand als er wat verkocht wordt...
Zie het talent bij beide niet maar hoop dat ik het mis heb
Die worden allebei niet gehaald voor volgend seizoen hoor.

Ajax zal ze halen voor de toekomst in de hoop dat ze zich verder ontwikkelen (en omdat Feyenoord/PSV ze dan niet kunnen kopen.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:07
Curva schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:16:
[...]

Er is toch nog niks besloten over een nieuw toernooi of andere opzet van de EL/CL?
Officieel niet, maar dat zegt niks. Al lang gaat het gerucht om er een derde toernooi bij te doen in Europa. De nog mindere goden horen immers ook een kans te krijgen. (Er valt poen binnen te harken.)

Als ik het voor het zeggen had, dan was alles weer terug naar jaren geleden. Wel met een modern sausje, maar weer gewoon naar drie toernooien.

De beker voor de kampioenen in Europa. Dat is dus niet de nummer vier uit Engeland of Italië, maar de echte kampioen doet daaraan mee.

Een beker voor de nationale bekerwinnaars. Dat is een beetje de grabbelton, maar dan krijg je nog eens cultteams die een zegetocht door Europa gaan maken, om daarna met niks op het bordes staan, want dat maakt helemaal niet uit. We hebben een verhaal en dat moeten de achterkleinkinderen ook nog aanhoren en iedereen geniet er dan weer van.

En dan de Europacup 3. Daar gaat de rest maar in lopen knokken om dat ding te winnen. Dat is ook een mooie prijs, want dan kan ineens AC Milan, Chelsea en Anderlecht in je poule hebben. Voor elke kleinere club een natte droom.

En ja, het zal een totale sloop van de gedrochten van de UEFA moeten worden om dat te bereiken, maar niemand die ik ken voelt zich gelukkig bij de opzet van het Europees voetbal vandaag de dag. Alleen de term Champions League is al totale onzin.

Terug naar de basis dus. Slechter kan het niet worden.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Live persconferentie Ajax nu bezig op Youtube :).

Vraag van een journalist... hoe ziet voor jou 24 uur genieten eruit (aan Ten Hag dus)...
Sjonge jonge wat een niveau van die journalisten. Nog geen vraag over Groningen gesteld...

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 19-04-2019 14:46 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Eredivisie speelronde 31 gespeeld
vrijdag
19.04. 20:00 Heracles v scHeerenveen 2-1
zaterdag
20.04. 18:30 FC Emmen v FC Utrecht 2-0
20.04. 18:30 FC Groningen v Ajax 0-1
20.04. 19:45 Vitesse v PEC Zwolle 4-1
20.04. 20:45 Feyenoord v AZ 2-1
20.04. 20:45 VVV-Venlo v De Graafschap 4-1
zondag
21.04. 12:15 Excelsior v Willem II 1-1
21.04. 14:30 Fortuna Sittard v NAC 2-1
21.04. 16:45 PSV v ADO Den Haag 3-1

[ Voor 9% gewijzigd door Hackus op 21-04-2019 19:03 . Reden: uitslagen ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Waarom niet gewoon de bekerfinale op 15 mei? Problem solved.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Vincent Dave schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:18:
Waarom niet gewoon de bekerfinale op 15 mei? Problem solved.
Dat dachten wij thuis ook meteen... alleen Willem II zou nog bezwaar kunnen hebben, of de Kuip / de Rotterdamse ‘driehoek’...

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:45
mavaros schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:34:
[...]

Officieel niet, maar dat zegt niks. Al lang gaat het gerucht om er een derde toernooi bij te doen in Europa. De nog mindere goden horen immers ook een kans te krijgen. (Er valt poen binnen te harken.)
Het word erger.
Raad eens wie de mindere goden zijn?

De opzet met het nieuwe 3e toernooi welke een lager niveau dan de EL zal hebben (ja kan het nog slechter).
Nederland zal EL tickets verliezen en inplaats hiervan tickets van dit nieuwe toernooi krijgen.
Ze willen meer clubs uit de top competities in de EL en minder clubs uit de mindere landen.

Dit nieuwe toernooi is volledig om de top 5 competities blij te maken en er voor te zorgen dat de landen buiten de top 6 ofzo nooit echt binnen de top 6 kunnen komen.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:56
Er is maar één eerlijke en goede oplossing

De championsleague weer maken wat het was. Alle nummers 1 in de CL. Eventueel met alle nummers 2 in een voorronde.

Dan krijg je de meest interessante wedstrijden nog altijd in de CL.

Daaronder een EL 2 en EL 3. De drie blijft grotendeels hetzelfde aan de huidige EL. Maar de EL 2 zijn de afvallers van de nr 2 voorronde. Aangevuld met de nummers 3 en 4 ofzo.

Exacte invulling moet nog duidelijk worden. Maar de UEFA moet gewoon ingrijpen. Maar ja dan komt alle het zeer dubieuze geld niet meer binnen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Kevinp
Dat komt dan wel binnen maar niet meer bij de juiste clubs... :)
Pagina: 1 ... 24 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.