Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.176 views

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
https://www.vtbl.nl/nieuw...torische-overwinning-ajax

Reacties van een paar bekende namen

[ Voor 16% gewijzigd door Exocet op 17-04-2019 00:10 ]

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-11 13:21

Qu3st

StrongArmLance schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:08:
[...]

Aan de ene kant wel, maar ik denk dat hij aanvankelijk op minder speeltijd had gerekend, maar Roma kreeg blessures van Pastore, Perotti en Under. Hij zit in het seizoenstotaal op 1500+ minuten, tel daarbij op wat er nog gespeeld moet worden en je zit wel aan 20+ volle wedstrijden, op zijn 19e, op hoog niveau. Denk je dat hij bij Ajax meer had gespeeld?

Ik moet zeggen, en ik ben zoals je misschien merkt wat bevooroordeeld omdat ik nog wel eens bij Roma zit, maar Kluuf is echt een stuk beter nu dan aan het begin van het seizoen. In een team wat na een topseizoen echt voor geen meter draait, dat komt nog wel goed.
Stukken meer! Dan was Tadic niet gekomen namelijk.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:58
StrongArmLance schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:04:
[...]

Wel op wat meer. Goed voetbal werd er gespeeld, Juve's verdediging wist het niet meer (al is het natuurlijk zonder Chiellini, wat ze ook al opbrak tegen nota bene SPAL, verloren ze ook 2-1 van).

Allegri gokte op hard uit de startblokken komen (wat lukte) en een idioot defensief middenveld (Can ipv bentancur die de vorige wedstrijd overlopen werd), maar het mocht niet baten. Zeker toen ook nog Dybala het veld moest ruimen kon Ajax door de verder geringe aanvallende dreiging van Juve (Bernardeschi compleet in de broekzak van De Jong, ik weet niet hoe die gozer t doet) lekker hun spel spelen en dat zag er echt goed uit.
Nou, dat zal best zo zijn; ik ken al die spelers niet.
Wat ik zag is dat Juventus spelers het gedurende de tweede helft steeds minder konden opbrengen méé te verdedigen.
Volgens mij waren ze moe-gerend.

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Typhone schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:09:
Barcelona mag wel ff lappen voor De Ligt trouwens. Tenzij er wat moois in retour komt.
Betaluh! Wat een held!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:04

StrongArmLance

Endless flow

Typhone schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:05:
Live persco na de klik:

YouTube: Juventus 1-2 Ajax: Allegri and Ten Hag react after dramatic Champion...

kudt... in het Italiaans dus ik verstaber geen caca di cane van
Hij wordt afgemaakt (vragen over motivatie van Juve, ambities van Juve, etc. dit is een behoorlijke bom, het project is mislukt), gaat over belang van een goede conditie (zoekt excuses), complimenten aan ajax, dat hij al wist dat ze goed waren.
zetje01 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:10:
[...]
Wat ik zag is dat Juventus spelers het gedurende de tweede helft steeds minder konden opbrengen méé te verdedigen.
Volgens mij waren ze moe-gerend.
Dat hele middenveld is compleet overlopen idd. Te bedenken dat Can erin was gezet om dat te voorkomen :)

[ Voor 21% gewijzigd door StrongArmLance op 17-04-2019 00:15 ]

• Yemoke
StrongArmLance schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:13:
[...]

Hij wordt afgemaakt (vragen over motivatie van Juve, ambities van Juve, etc. dit is een behoorlijke bom, het project is mislukt), gaat over belang van een goede conditie (zoekt excuses), complimenten aan ajax, dat hij al wist dat ze goed waren.

Hij schreeuwt inmiddels dat het niet makkelijk was om al die scudetti te winnen, de finales van de CL te halen en de Coppe te winnen.
Cool thanks (y)

• Qu3st

Qu3st

[...]

Hij schreeuwt inmiddels dat het niet makkelijk was om al die scudetti te winnen, de finales van de CL te halen en de Coppe te winnen.
Heeft ie natuurlijk wel gelijk in. Gaat dit hem zijn kop kosten?

Verwijderd

Beelden zeggen meer als woorden :9~

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4TdGw7WAAAItcy.jpg

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
StrongArmLance schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:08:
[...]

Aan de ene kant wel, maar ik denk dat hij aanvankelijk op minder speeltijd had gerekend, maar Roma kreeg blessures van Pastore, Perotti en Under. Hij zit in het seizoenstotaal op 1500+ minuten, tel daarbij op wat er nog gespeeld moet worden en je zit wel aan 20+ volle wedstrijden, op zijn 19e, op hoog niveau. Denk je dat hij bij Ajax meer had gespeeld?

Ik moet zeggen, en ik ben zoals je misschien merkt wat bevooroordeeld omdat ik nog wel eens bij Roma zit, maar Kluuf is echt een stuk beter nu dan aan het begin van het seizoen. In een team wat na een topseizoen echt voor geen meter draait, dat komt nog wel goed.
Bij Ajax speelde hij vorig jaar 30 competitie wedstrijden en zo'n 2300 minuten. Hoe dat dit seizoen gelopen zou zijn geen idee, dat zou helemaal afhankelijk zijn van of Tadic dan nog gekomen was of niet.
Dat ie, op het oog weloverwogen, naar Roma ging leek me in ieder geval wel slim gezien het beleid wat je zelf al aangaf, al is het natuurlijk wel afwachten of dit zo blijft met een andere trainer en TD dan begin dit seizoen.
[...]

[...]

Dat hele middenveld is compleet overlopen idd. Te bedenken dat Can erin was gezet om dat te voorkomen :)
Komend seizoen zit ie toch bij Chelsea, tenzij daar een wonder gebeurt.

[ Voor 19% gewijzigd door toolkist op 17-04-2019 00:17 ]

• Exocet
  • Niet online
Zo, die commentator heeft teksten:
https://twitter.com/btspo.../1118275494984781826?s=19

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Qu3st schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:15:
[...]

Heeft ie natuurlijk wel gelijk in. Gaat dit hem zijn kop kosten?
Mogelijk, Juve zou t normaal niet doen denk ik, maar nadat ze Ronaldo halen specifiek haalden voor de CL weet ik het niet zo goed. Hij had het niet makkelijk met alle blessures in aanloop naar deze wedstrijd, maar andere wissels en een minder laffe tactiek (wat hem sowieso altijd wordt verweten) had dit wel kunnen voorkomen, m.i. dan.

Verwijderd

Wat zal ik morgen de heren driessen uitlachen _O- oOo _O-

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:58
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:21:
Wat zal ik morgen de heren driessen uitlachen _O- oOo _O-
Valentijn was er bij, toch?

• Typhone
  • Laatst online: 18:59

Typhone

Who Dares Wins

Yes die was erbij. :)

• Qu3st

Qu3st

StrongArmLance schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:18:
[...]

Mogelijk, Juve zou t normaal niet doen denk ik, maar nadat ze Ronaldo halen specifiek haalden voor de CL weet ik het niet zo goed. Hij had het niet makkelijk met alle blessures in aanloop naar deze wedstrijd, maar andere wissels en een minder laffe tactiek (wat hem sowieso altijd wordt verweten) had dit wel kunnen voorkomen, m.i. dan.
125 miljoen, hadden ze denk ik beter kunnen besteden aan 2 of 3 andere spelers. Leuk projectje hoor, maar totaal niet op de toekomst gericht. En daar kan Allegri dan niks aan doen.
Deze tactiek snapte ik wel hoor, eerste helft zat Ajax echt niet in de wedstrijd door de bewegelijkheid van Dybala, Keane heeft dat veel minder ingevuld vind ik. Voor achterin wat voor andere keuzes had hij kunnen maken?

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

n.a.v. persco
https://www.gazzetta.it/C...ritato-330824802155.shtml

-Allegri zegt dat ie gezegd heeft tegen Agnelli dat ie blijft.
-Probleem van conditie in de tweede helft + blessures
-Ajax heeft kwartfinales gewonnen, 2 jaar geleden EL finale, Allegri heeft ze niet onderschat zegt ie

• Yemoke
StrongArmLance schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:26:
n.a.v. persco
https://www.gazzetta.it/C...ritato-330824802155.shtml

-Allegri zegt dat ie gezegd heeft tegen Agnelli dat ie blijft.
-Probleem van conditie in de tweede helft + blessures
-Ajax heeft kwartfinales gewonnen, 2 jaar geleden EL finale, Allegri heeft ze niet onderschat zegt ie
_O- _O- _O-

Verwijderd

Ja die gaat zich niet nog keer aan dezelfde steen stoten. De prutser :')

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Qu3st schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:26:
[...]

125 miljoen, hadden ze denk ik beter kunnen besteden aan 2 of 3 andere spelers. Leuk projectje hoor, maar totaal niet op de toekomst gericht. En daar kan Allegri dan niks aan doen.
Deze tactiek snapte ik wel hoor, eerste helft zat Ajax echt niet in de wedstrijd door de bewegelijkheid van Dybala, Keane heeft dat veel minder ingevuld vind ik. Voor achterin wat voor andere keuzes had hij kunnen maken?
All'intervallo il cambio Kean-Dybala non ha giovato alla squadra. "Con un centravanti vero come Kean, hai più profondità davanti, ma perdi compattezza. È questione di caratteristiche, non di colpe dell'uno o dell'altro".
Kreeg inderdaad kritiek op Dybala <-> Kean, maar Dybala was geblesseerd, hij zei: meer diepte in de punt, maar minder compact. Wilde de schuld niet aan Moise geven natuurlijk.

Ik denk ook niet dat Kean de juiste was inderdaad. Maar Costa en Cuadrado zijn wel beiden geblesseerd ook. En Benatia hebben ze in de winter verkocht :F (los van deze wissel, maar wel dom, wat er nu in stond had er dan nooit ingestaan)

Maar goed, inderdaad, was ook vooral een sign of intent, die Ronaldo transfer. Maar ook dat bleef Allegri verdedigen (de schijtluis).

[ Voor 16% gewijzigd door StrongArmLance op 17-04-2019 00:36 ]

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:56

Polycom

Poes van goud

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Uskc9CIAtopilkTUdAsK78NN/full.jpg

• Yemoke

• Exocet
  • Niet online
Gras nog even vervangen door dagoberts geldpakhuis...

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:12

robhof

Lembongan view

• toolkist
  • Niet online
StrongArmLance schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:29:
[...]

[...]

Kreeg inderdaad kritiek op Dybala <-> Kean, maar Dybala was geblesseerd, hij zei: meer diepte in de punt, maar minder compact. Wilde de schuld niet aan Moise geven natuurlijk.

Ik denk ook niet dat Kean de juiste was inderdaad. Maar Costa en Cuadrado zijn wel beiden geblesseerd ook. En Benatia hebben ze in de winter verkocht :F (los van deze wissel, maar wel dom, wat er nu in stond had er dan nooit ingestaan)

Maar goed, inderdaad, was ook vooral een sign of intent, die Ronaldo transfer. Maar ook dat bleef Allegri verdedigen (de schijtluis).
Met alle respect, maar een Cuadrado is nou ook niet het top niveau wat je alles Juve zijnde moet nastreven.
Er loopt eigenlijk maar 1 creatieve speler (Pjanic) op het middenveld die CR moet bedienen en dat is gewoon te weinig. Dan is het dus afwachten op een ingeving van CR en als die een keer niet komt krijg je dit.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

toolkist schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:41:
[...]

Met alle respect, maar een Cuadrado is nou ook niet het top niveau wat je alles Juve zijnde moet nastreven.
Er loopt eigenlijk maar 1 creatieve speler (Pjanic) op het middenveld die CR moet bedienen en dat is gewoon te weinig. Dan is het dus afwachten op een ingeving van CR en als die een keer niet komt krijg je dit.
Klopt wel, maar Cuadrado is wel een speler die een flank kan opvangen om het spel compact te houden. Ook een goede dribbelaar en ongelofelijk snel. Maar goed, het was dan denk ik toch Costa geworden als ze beiden fit waren.

Pjanic moet je ook niet teveel van verwachten, die verdwijnt wel eens in wedstrijden (al was hij vandaag wel erg goed), maar die staat het grootste deel van zijn carrière toch wel vooral voor de defensie, zeker hoe ver terug hij vandaag hij stond zal hij nooit de eindpass maken. Allegri gooide het met het middenveld van vandaag overduidelijk liever op de eindeloze voorzetten.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:41:
[...]

Juventus heeft hetzelfde als PSG, in de nationale competitie heer en meester, in de UCL niet succesvol. Misschien dat die clubs een troostfinale kunnen spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door PolarBear op 17-04-2019 00:47 ]

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

PolarBear schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:46:
[...]

Juventus heeft hetzelfde als PSG, in de nationale competitie heer en meester, in de UCL niet succesvol.
Wel een ander verhaal als je twee keer in de finale staat vs. elke keer in de kwart finale eruit gedonderd wordt, dat is eerder een beetje geluk ontberen dan structureel falen. Al zou ik het liever structureel falen noemen, uiteraard. >:)

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:11:
[...]

Die belde met de UEFA waar de volgende 12,5m gestort mag worden :+
Nee, ze vroegen of het in termijnen kon.

• Qu3st

Qu3st

Exocet schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:34:
[...]

Gras nog even vervangen door dagoberts geldpakhuis...
U vraagt, wij draaien (let niet op kwaliteit, het is best laat, en alcohol :9)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wUEn1bLDnYgsM3SCIT2v9fLs/full.jpg?nohitcount=1

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:34
Voor de liefhebbers: Ziggo Sport zendt de gehele wedstrijd nog een keer uit (tweede helft begint net).
Ik kan toch niet slapen vanwege de adrenaline dus ga 'm maar kijken :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Wel een beetje hoog ajax gehalte in dit topic weer zeg...

ik heb genoten en tegelijkertijd werd ik gek van de spanning. Puntje van mijn stoel en staand kijken af en toe :) Heerlijk dit. En wat fijn dat VdBeek in het interview met Ziggo zegt over zaterdag: "de hoofdmoot is natuurlijk kampioen worden." De manier waarop hij dat zei gaf mij veel vertrouwen voor die wedstrijd. Dat is wel eens anders geweest (en ben er nog steeds huiverig voor, Groningen uit is een lastige horde soms). Nijhuis hopelijk niet de scheids?

oh, en deze twee helden deden het:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4TZ8BFW4AI6tzh.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4TZ9FYW4AAMKpd.jpg

Foto's van half jaartje geleden :+

[ Voor 17% gewijzigd door P.O. Box op 17-04-2019 01:05 ]

• Yemoke
Qu3st schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:56:
[...]

U vraagt, wij draaien (let niet op kwaliteit, het is best laat, en alcohol :9)

[Afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ (y) (y) (y) (y) _O- _O- _O- _O-

• toolkist
  • Niet online
P.O. Box schreef op woensdag 17 april 2019 @ 01:02:
Wel een beetje hoog ajax gehalte in dit topic weer zeg...

ik heb genoten en tegelijkertijd werd ik gek van de spanning. Puntje van mijn stoel en staand kijken af en toe :) Heerlijk dit. En wat fijn dat VdBeek in het interview met Ziggo zegt over zaterdag: "de hoofdmoot is natuurlijk kampioen worden." De manier waarop hij dat zei gaf mij veel vertrouwen voor die wedstrijd. Dat is wel eens anders geweest (en ben er nog steeds huiverig voor, Groningen uit is een lastige horde soms). Nijhuis hopelijk niet de scheids?
Higler :X

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Wat is nu de oplossing voor de bekerfinale eigenlijk? Of is er geen oplossing? Die staat nu op zondag 5 mei, maar op dinsdag 7 mei moet ajax thuis de return van de halve finale spelen. Bekerfinale dan naar zaterdag? of gewoon geen oplossing en "lekker zo laten"?

• PolarBear
  • Niet online
P.O. Box schreef op woensdag 17 april 2019 @ 01:14:
Wat is nu de oplossing voor de bekerfinale eigenlijk? Of is er geen oplossing? Die staat nu op zondag 5 mei, maar op dinsdag 7 mei moet ajax thuis de return van de halve finale spelen. Bekerfinale dan naar zaterdag? of gewoon geen oplossing en "lekker zo laten"?
Voorzover ik weet was er geen mogelijkheid om de beker te verplaatsen en zijn de competitie wedstrijden waar mogelijk al omgepland. Dus beker finale op de Toekomst tegen Jong Ajax denk ik.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zo, nog een stapel bier extra erin gegooid, misschien slaap ik nu wel. Morgen maar eens analysen. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Yemoke
Gonadan schreef op woensdag 17 april 2019 @ 01:22:
Zo, nog een stapel bier extra erin gegooid, misschien slaap ik nu wel. Morgen maar eens analysen. :P
oOo :9B

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ff 8 glazen bier gedronken in dorpskroeg :9 nu tijd voor een glas Nikka Coffey Grain jaar 2000 63% whiskey >:) en The Doors album originele versie (mono!) Op de vinyl draaiert O-)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Een Gonadan analyse met bier lijkt me ook niet verkeerd for once! :*)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Het ongeloof blijft nog steeds ontzettend groot, amper kunnen slapen. Tegen Madrid was bizar, maar die waren niet in hun aller beste doen. Juventus daarintegen draait goed, alle spelers hadden rust gekregen en de focus was vol op deze wedstrijd. Dat Ajax het dan in ons voordeel weet te beslechten, waarbij het zeker in de tweede helft meer dan verdiend is, blijft echt bizar.

Waar gaat dit eindigen...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:22
Als Ajax 2e wordt in de competitie, 2e in de beker en 2e in de CL, is het seizoen dan mislukt?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

jaapstobbe schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:09:
Als Ajax 2e wordt in de competitie, 2e in de beker en 2e in de CL, is het seizoen dan mislukt?
Wat gebeurt er als Ajax de CL wint en de competitie? Krijgt PSV dan een direct ticket?

@Gynnad
Ik breek eens een lans voor Ten Hag mbt fitheid, discipline en aanvalsdrift van Ajax. Het is bijna onwerkelijk om te zien hoe Ajax pressie zet en beweegt over het veld óók in Turijn, óók in Madrid, óók in München. Alsof het een thuiswedstrijd is. Twee jaar geleden in de EL waren alle uitwedstrijden een heel stuk matiger en werd er geen Ajax spel gespeeld. Dat is nu wel ff anders damn. Kan ik sommige wissels raar vinden maar ook ik moet credits geven aan dat aspect. Zou de Erich dan toch een Erik aan het worden zijn? 🤔😁

Waag het eens mij te quoten @Martinusz :D

[ Voor 50% gewijzigd door Typhone op 17-04-2019 07:21 ]

• PolarBear
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:14:
[...]
Wat gebeurt er als Ajax de CL wint en de competitie? Krijgt PSV dan een direct ticket?
Denk het niet, we moeten natuurlijk niet zomaar in een schema gaan schuiven dat zou competitievervalsing zijn ;)

Is humor he jongens mag je over twisten maar voel je vooral niet aangevallen

[ Voor 12% gewijzigd door PolarBear op 17-04-2019 07:26 ]

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:33
Als Liverpool vanavond gelijk speelt dan zijn ze ook al door toch?

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:33
Kan niet wachten op het EK: De Jong, De Ligt, Van de Beek, Veltman, Blind, Van Dijk, Wijnaldum, De Vrij, Rosario, Depay, Promes en Babel...

Woonboten in de grachten zijn gewaarschuwd. :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
hoevenpe schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:35:
Kan niet wachten op het EK: De Jong, De Ligt, Van de Beek, Veltman, Blind, Van Dijk, Wijnaldum, De Vrij, Rosario, Depay, Promes en Babel...

Woonboten in de grachten zijn gewaarschuwd. :)
Neres?

• hoevenpe
Foutje helaas, dacht dat hij een dubbele nationaliteit had. Wie wil hem adopteren? :P

https://www.foxsports.nl/...rste-oproep-voor-brazilie

[ Voor 20% gewijzigd door hoevenpe op 17-04-2019 07:41 ]

• vhal
  • Registratie: Juni 2003

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb weinig met Ajax maar gefeliciteerd :) Ik hoop dat die successen komend seizoen niet uit elkaar spatten als sommige spelers Ajax verlaten. Voor het Nederlands elftal voorzie ik wel mooie tijden.

@Gonadan met al dat bier wordt het een extra rondje hardlopen :+

Strava

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:20
Voor mij niet. Net als het jaar met de el finale. Ik heb zo intens genoten van de CL campagne

• PolarBear
  • Niet online

Heerlijk om analyses terug te kijken, De Ligt niet goed genoeg volgens deze chap voor Juventus, niet snel genoeg niet goed genoeg aan de bal :w

[ Voor 21% gewijzigd door PolarBear op 17-04-2019 07:53 ]

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ontzettend knappe prestatie van Ajax, benieuwd of ze nu ook weten door te stoten naar de finale. Spurs of City lijken op papier beter te doen van Juventus en Real Madrid.

• D-e-n
  • Laatst online: 16:27
JST94 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:53:
Ontzettend knappe prestatie van Ajax, benieuwd of ze nu ook weten door te stoten naar de finale. Spurs of City lijken op papier beter te doen van Juventus en Real Madrid.
Beter te doen? 7(8)7

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
JST94 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:53:
En precies daarom ben ik huiverig voor de halve finale... Juist omdat Spurs en city op papier beter te doen lijken.. Ik ben bang dat de focus dan toch onbewust dat procentje minder is. En je speelt opeens tegen een team dat ook wil aanvallen. En verkijk je er niet op, het zijn 2 hele goede ploegen. Spurs wist zelfs tegen PSV te presteren!! :P

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 17-04-2019 07:58 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• D-e-n
hoevenpe schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:35:
Los van het feit dat Babel ook niet echt de toekomst van Oranje is en ik aanvallend eerder inzet op Groeneveld, Bergwijn en Stengs. Gaan we Veltman nu plots ook weer heilig verklaren? Dat lijkt me ook wat overdreven. :)

Probleem met Oranje blijft de afhankelijkheid van Depay overigens.

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-11 08:46
Nu gaat het leuk worden moet zien wat de KNVB gaat doen met het verplaatsen van wedstrijden. Schijnbaar gaan ze mogelijk de wedstrijd tegen de Graafschap verplaatsen naar vrijdagmiddag. Ik snap dat je Ajax meer tijd wil gunnen, maar vrijdag middag gaat me wel erg ver. Het is met oog op koningsnacht de vraag of ze überhaupt voldoende personeel kunnen regelen, het is ontzettend kut voor de supporters van de Graafschap en druist compleet tegen de “laatste twee speelronden speelt iedereen tegelijk” regel in. Ajax moet maar gewoon lekker met een b-elftal spelen tegen de Graafschap, je wist als club ruim van tevoren al dat dit zou kunnen bijten als je zover komt.

• hoevenpe
@D-e-n
De voorhoede van Oranje wordt het probleem inderdaad, jammer dat Neres uiteindelijk voor Brazilië gekozen heeft.

• D-e-n
hoevenpe schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:04:
@D-e-n
De voorhoede van Oranje wordt het probleem inderdaad, jammer dat Neres uiteindelijk voor Brazilië gekozen heeft.
Is er ooit sprake van geweest dat hij Nederlander zou worden dan? Volgens mij niet.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:56
Sempy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:25:
Hoe zou Justin Kluivert nu voor de buis zitten? :D
Er zijn er wel meer. Bazoer is ook zo'n voorbeeld. Hij was zogenaamd veel beter dan Schone. Maar hij kan die oude Zweed niet ui de basis spelen.

Klaassen zal zich misschien ook wel achter zijn oren krabben.

Iedereen zegt "je wordt beter in het buitenland". Maar eerst moet je spelen. En als een NL club zo ver kan komen bewijst dat dat de NL competitie goed genoeg is. En dat je gewoon elke wedstrijd het beste uit jezelf moet halen.

Zeggen dat Barcelona zoveel beter is (of MU, of Roma) is echt onzin. Welke clubs hebben de afgelopen 5 jaar een Europese finale gespeeld én halve finale CL gehaald. (eventueel meerdere keren halve finale CL).

Die clubs zijn op één hand te tellen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• hoevenpe
D-e-n schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:08:
[...]

Is er ooit sprake van geweest dat hij Nederlander zou worden dan? Volgens mij niet.
Het is wel eens als wensdenken langsgekomen:
http://www.soccernews.nl/...-in-het-nederlands-elftal

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Zingo schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:02:
Nu gaat het leuk worden moet zien wat de KNVB gaat doen met het verplaatsen van wedstrijden. Schijnbaar gaan ze mogelijk de wedstrijd tegen de Graafschap verplaatsen naar vrijdagmiddag. Ik snap dat je Ajax meer tijd wil gunnen, maar vrijdag middag gaat me wel erg ver. Het is met oog op koningsnacht de vraag of ze überhaupt voldoende personeel kunnen regelen, het is ontzettend kut voor de supporters van de Graafschap en druist compleet tegen de “laatste twee speelronden speelt iedereen tegelijk” regel in. Ajax moet maar gewoon lekker met een b-elftal spelen tegen de Graafschap, je wist als club ruim van tevoren al dat dit zou kunnen bijten als je zover komt.
Heel simpel, de laatste twee speelrondes dienen alle clubs gewoon op hetzelfde tijdstip de wedstrijd af te werken. Als ze het zonodig willen verzetten moeten ze maar de complete speelronde verzetten.

Overigens is het ook gewoon belachelijk om een wedstrijd van zondagmiddag naar vrijdagmiddag te verplaatsen. Dat is gewoon niet acceptabel richting de supporters.

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
JST94 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:15:
[...]

Heel simpel, de laatste twee speelrondes dienen alle clubs gewoon op hetzelfde tijdstip de wedstrijd af te werken. Als ze het zonodig willen verzetten moeten ze maar de complete speelronde verzetten.

Overigens is het ook gewoon belachelijk om een wedstrijd van zondagmiddag naar vrijdagmiddag te verplaatsen. Dat is gewoon niet acceptabel richting de supporters.
Dat zal natuurlijk ook niet gebeuren zolang PSV nog vol op in de race is.
Ik ben bang dat Ajax de titel zal moeten veilig stellen met een loodzwaar programma.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:44
PolarBear schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:52:
[YouTube: 'Matthijs de Ligt is not a good fit for Juventus' - Gab Marcotti | UEFA Champions League]

Heerlijk om analyses terug te kijken, De Ligt niet goed genoeg volgens deze chap voor Juventus, niet snel genoeg niet goed genoeg aan de bal :w

Wat een zure man is die Gabrielle Marcottie, alsof hij voor Juve was. Hele studie is positief over Ajax en dan zegt hij dat Ajax eigenlijk maar 1 van de 4 helften beter was.

Allegri was ook een niet al te beste verliezer, want Juve is gewoon op eigen kracht en wilskracht verslagen.
Naast de lof voor Ajax wees Allegri ook op de fouten van zijn ploeg in het tweeluik. 'De Ligt had mandekking moeten krijgen, maar hij ontsnapte daaraan. Details maken het verschil. Van de drie goals die Ajax heeft gemaakt tegen ons, kunnen er tweeënhalf worden gerekend tot cadeautjes van ons.'
https://www.vi.nl/nieuws/...oevalstreffer-van-de-beek

• Yogibeer
Ja zeker. Ajax zal - verwacht ik - beter positiespel kunnen spelen tegen Spurs of City dan tegen Juventus hoor.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07:05
Natuurlijk niet. De halve finale van de CL halen is al een prachtig resultaat.
In de competitie blijft het spannend, maar presteert Ajax ook gewoon erg goed qua punten en doelsaldo.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
[...]

@Gynnad
Ik breek eens een lans voor Ten Hag mbt fitheid, discipline en aanvalsdrift van Ajax. Het is bijna onwerkelijk om te zien hoe Ajax pressie zet en beweegt over het veld óók in Turijn, óók in Madrid, óók in München. Alsof het een thuiswedstrijd is. Twee jaar geleden in de EL waren alle uitwedstrijden een heel stuk matiger en werd er geen Ajax spel gespeeld. Dat is nu wel ff anders damn. Kan ik sommige wissels raar vinden maar ook ik moet credits geven aan dat aspect. Zou de Erich dan toch een Erik aan het worden zijn? 🤔😁

Dat is inderdaad het grote verschil met twee jaar geleden, daar was Ajax thuis ontzettend sterk maar in uitwedstrijden maakte ze eigenlijk geen schijn van kans maar gingen ze door naar de volgende ronde door het goede resultaat thuis. Dit jaar is elke wedstrijd in Europa gewoon goed, de twee wedstrijden waar Ajax het echt zwaar had mijn inziens was tegen Benfica zowel uit als thuis.

Wat ik vooral mooi vond in de thuiswedstrijd tegen Juventus was dat ze geen hoge voorzetten mochten geven omdat dat toch niet ging lukken tegen Juventus en we hebben er dus ook echt geen of maar enkele gezien. Al met al een fantastisch seizoen tot nu toe, maar zaterdag wacht Groningen weer en die moet gewonnen worden.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Yogibeer
Mugwump schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:33:
[...]

In de competitie blijft het spannend, maar presteert Ajax ook gewoon erg goed qua punten en doelsaldo.
De titel is mijn inziens nu het belangrijkste, omdat je volgend seizoen weer CL moet spelen.

• D-e-n
Yogibeer schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:29:
[...]

Ja zeker. Ajax zal - verwacht ik - beter positiespel kunnen spelen tegen Spurs of City dan tegen Juventus hoor.
Jij denkt nog in het cliché van de Engelse domme krachtpatsers? Zeker bij City is dat natuurlijk allang niet meer zo. Guardiola is daar coach. Dat positiespel van City is prima. Ook Tottenham is geen typisch Engelse ploeg meer.

En juist Juventus bleek niet om te kunnen gaan met het positiespel van Ajax. Vooral om Ajax onder Ten Hag modern speelt en dus ook inzakt als het nodig is.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:50
[...]

@Gynnad

quote, bookmark, uitgeprint alles :D :o :o :o :o

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:55
Leuk dat de KNVB meedenkt met Ajax maar zelfs als Ajaxied denk ik dat je gewoon de laatste twee rondes moet laten staan, zeker omdat PSV en Ajax zo dicht bij elkaar staan,
Ajax wil op alle fronten meedoen om de eindtitel, dan is zo'n programma daar ook het resultaat van. Als ze dat niet aankunnen dan hebben we gewoon of selectie niet goed op orde of we moeten dan ook niet zeggen dat we op alle fronten willen winnen.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Yogibeer
D-e-n schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:37:
[...]

Jij denkt nog in het cliché van de Engelse domme krachtpatsers? Zeker bij City is dat natuurlijk allang niet meer zo. Guardiola is daar coach. Dat positiespel van City is prima. Ook Tottenham is geen typisch Engelse ploeg meer.

En juist Juventus bleek niet om te kunnen gaan met het positiespel van Ajax. Vooral om Ajax onder Ten Hag modern speelt en dus ook inzakt als het nodig is.
Ik denk niet aan het cliché van de Engelse domme krachtpatsers. Ik denk aan het feit dat zo wel Spurs als City vanwege hun eigen spelopvatting doorgaans meer ruimte weggeven om te voetballen. Twee geweldige ploegen, maar zeker niet zo stug als een Juventus (op top niveau).

Als Ajax gisteren niet snel die 1-1 had gemaakt, dan was Juve in de tweede helft niet zo'n open huis geweest hoor.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zingo schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:02:
Wat is er met die wedstrijd tegen de Graafschap? Ik zie een veel leukere wedstrijd aankomen:

5 mei 2019 Bekerfinale KNVB
7 mei 2019 Ajax - Manchester City/Tottenham Hotspur

Ik stel voor dat Jong Ajax gaat spelen.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:46:
[...]

Wat is er met die wedstrijd tegen de Graafschap? Ik zie een veel leukere wedstrijd aankomen:

5 mei 2019 Bekerfinale KNVB
7 mei 2019 Ajax - Manchester City/Tottenham Hotspur

Ik stel voor dat Jong Ajax gaat spelen.
Laat ze maar aan de UEFA voorstellen om di/wo om te ruilen

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-11 08:46
Volgens mij staat de datum toch nog niet vast? De UEFA site geeft iig niks aan momenteel.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-11 20:00
Zo, met een bak koffie voor de PC wakker worden en samenvattingen / krantenkoppen / zure reacties kijken. Heerlijke pot gezien, Ajax speelde volwassen, met lef en kracht. Juve was zeker de betere in de eerste helft (gelijk in het midden van die helft) en de eerste 10 minuten van de tweede helft, maar daarna erop en erover. Maar wat een kansen zeg, die bal moet er gewoon eerder in liggen, daar ga je een keer spijt van krijgen.

Vanavond met m'n Spurs vlaggetje voor de tv. Omdat het half Ajax is, maar ook omdat City echt wel beter is in spel, positie, tactiek etc. We gaan zien wie we treffen eind april.

Maar f*ck it, we hebben de halve finale van de CL gehaald!

• D-e-n
Yogibeer schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:42:
[...]

Ik denk niet aan het cliché van de Engelse domme krachtpatsers. Ik denk aan het feit dat zo wel Spurs als City vanwege hun eigen spelopvatting doorgaans meer ruimte weggeven om te voetballen. Twee geweldige ploegen, maar zeker niet zo stug als een Juventus (op top niveau).

Als Ajax gisteren niet snel die 1-1 had gemaakt, dan was Juve in de tweede helft niet zo'n open huis geweest hoor.
Maar dat heeft dus alles met het spelverloop te maken, niet met de tegenstander. Guardiola is ook niet gek he,

Maar juist die Italianen kunnen daar dan ook niet mee omgaan. Ik kan me nog een interland van Oranje herinneren waarin ze ook veel ruimte weggaven

• Vos
  • Laatst online: 18:12

Vos

AFCA

Soccernews als bron noemen? Nah liever niet. Wat een k*t website is dat, nieuws gebaseerd op Tweets ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 17-04-2019 08:55 ]

• Yogibeer
D-e-n schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:53:
[...]

Maar dat heeft dus alles met het spelverloop te maken, niet met de tegenstander. Guardiola is ook niet gek he,

Maar juist die Italianen kunnen daar dan ook niet mee omgaan. Ik kan me nog een interland van Oranje herinneren waarin ze ook veel ruimte weggaven
Oke

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
Laatste 2 speelronden moet alles tegelijk, ik neem aan dat de KNVB daar niet aan tornt, en de hele speelronde verplaatsen lijkt me vrij rigoreus.

Kan die bekerfinale niet naar na de laatste speelronde? Of anders op zijn minst naar de zaterdag?

edit:

https://www.vi.nl/nieuws/...champions-league-tijdperk

Dit geeft aan hoe ongelooflijk knap dit is. Voor het eerst sinds 2004/2005 een ploeg in de halve finales die niet uit de 5 grote landen komt. Idioot dit, nooit voor mogelijk gehouden toen ze begonnen bij Graz in juli

[ Voor 39% gewijzigd door KingKoning op 17-04-2019 09:07 ]

• jaapstobbe
Mugwump schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:33:
[...]

Maar het zou toch een kater zijn om geen prijs te pakken? Dat de CL niet wint dat is helemaal niet erg. Die campagne is voor mij al 100% geslaagd.

De beker moet je pakken want het is "maar" Willem II. Maar het is en blijft een troostprijs voor de grotere clubs.

De belangrijkste prijs is toch echt de schaal, want 5 jaar op rij geen kampioen is Ajax onwaardig. Daar zou van mij de focus op moeten.

• Yogibeer
jaapstobbe schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:07:
[...]

Maar het zou toch een kater zijn om geen prijs te pakken? Dat de CL niet wint dat is helemaal neit erg. Die campagne is voor mij al 100% geslaagd.

De beker meot je pakken want het is "maar" Willem II. Maar het is en blijft een troostprijs voor de grotere clubs.

De belangrijkste prijs is toch echt de schaal, want 5 jaar op rij geen kampioenn is Ajax onwaardig. Daar zou van mij de focus op moeten.
Ben het met je eens Jaap. Zeker ook omdat het verschrikkelijk zou zijn om volgend jaar geen CL te spelen na zo'n seizoen.

• Yogibeer
Doet de overwinning van gisteren nog iets met de coefficentenlijst?

• PolarBear
  • Niet online
KingKoning schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:05:
Laatste 2 speelronden moet alles tegelijk, ik neem aan dat de KNVB daar niet aan tornt, en de hele speelronde verplaatsen lijkt me vrij rigoreus.

Kan die bekerfinale niet naar na de laatste speelronde? Of anders op zijn minst naar de zaterdag?
De KNVB heeft dit probleem natuurlijk ook zelf gecreëerd. Het speelschema in de laatste 6 weken is al druk (doordeeekse eredivisie ronde, bekerfinale) en de KNVB heeft de kans dat Ajax en voor het kampioenschap, en voor de beker en in de Champions League actief was niet zo hoog ingeschat. Terecht natuurlijk maar daar heb je nu wel de problemen van.
Yogibeer schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:10:
Plus 1 punt voor het halen van de halve finales en plus 2 punten voor de winst. Totaal 30 punten. Inmiddels de 20e club in Europa (gestegen van plek 31). Als Ajax de finale haalt dan is Turkije nog in zicht.

[ Voor 21% gewijzigd door PolarBear op 17-04-2019 09:13 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:50
Yogibeer schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:10:
We lopen iets uit op Oostenrijk, meer niet :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

Kevinp schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:10:
[...]

Er zijn er wel meer. Bazoer is ook zo'n voorbeeld. Hij was zogenaamd veel beter dan Schone. Maar hij kan die oude Zweed niet ui de basis spelen.

Klaassen zal zich misschien ook wel achter zijn oren krabben.

Iedereen zegt "je wordt beter in het buitenland". Maar eerst moet je spelen. En als een NL club zo ver kan komen bewijst dat dat de NL competitie goed genoeg is. En dat je gewoon elke wedstrijd het beste uit jezelf moet halen.

Zeggen dat Barcelona zoveel beter is (of MU, of Roma) is echt onzin. Welke clubs hebben de afgelopen 5 jaar een Europese finale gespeeld én halve finale CL gehaald. (eventueel meerdere keren halve finale CL).

Die clubs zijn op één hand te tellen.
Het is een godsgeschenk dat Klaassen weg is gegaan voor Ajax.
Klaassen is niet geschikt voor dit voetbal. Hij verstopte zich constant.
Hij speelde de rol zoals van de Beek die speelt. Van de Beek is echter ook subliem in de korte ruimte en laat niet iedere bal van zijn voet af stuiten.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

[...]

Maar het zou toch een kater zijn om geen prijs te pakken? Dat de CL niet wint dat is helemaal niet erg. Die campagne is voor mij al 100% geslaagd.

De beker moet je pakken want het is "maar" Willem II. Maar het is en blijft een troostprijs voor de grotere clubs.

De belangrijkste prijs is toch echt de schaal, want 5 jaar op rij geen kampioen is Ajax onwaardig. Daar zou van mij de focus op moeten.
Je moet je helemaal niet focussen op 1 van de 3.Meestal krijg je dan niks.
gewoon overal vol voor gaan. Qua fitheid zit het gewoon goed en tegen de meeste tegenstanders kun je best eens iemand rust geven.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44
Zo, de dag na... wat een avond! Gisteren een klein feestje gevierd, vandaag met minimaal slaap weer op het werk :)

Hoe bijzonder is dit. We hebben natuurlijk wel "mazzel" met een "makkelijke" loting in de poule fase. Real Madrid is over the hill en Juventus... ja wat voor excuus gaat de rest van Nederland daarvoor vinden?

XXXVI

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:59
ephymerous schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:17:
Zo, de dag na... wat een avond! Gisteren een klein feestje gevierd, vandaag met minimaal slaap weer op het werk :)

Hoe bijzonder is dit. We hebben natuurlijk wel "mazzel" met een "makkelijke" loting in de poule fase. Real Madrid is over the hill en Juventus... ja wat voor excuus gaat de rest van Nederland daarvoor vinden?
Juve had toch wel een paar belangrijkse spelers niet beschikbaar (Costa en Chiellini bijvoorbeeld) he 8) . Maar boeiend. Ook geluk verdien je wel eens. Voor het eerst in 15 jaar dat er een niet top 5 land een ploeg in de halve finale heeft staan. Reuze knap

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Dat is een ding wat buitenstaanders allemaal roepen om het te bagatelliseren. We zijn ooit 7 jaar geen kampioen geworden. Er is een kampioenschap heel lullig verspeeld maar in de tussentijd is Ajax als club een heel andere weg ingeslagen dan in de periode dat we 4x op rij kampioen werden. Dat laatste kampioenschap, die 4e keer, heb ik niet eens meer de huldiging bekeken of gevierd.

Het is nu een heel close call waarbij constant alle pijlen op Ajax gericht worden vanwege (onverwacht!) Europees succes maar waarbij de KNVB beslist en niet Ajax.

@Yogibeer De tweede plaats geeft gewoon CL voorronde. Zelfs het kampioenschap is voorronde CL en geen garantie.

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 17-04-2019 09:20 ]

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:24

ST10©DE

Dus.............

ephymerous schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:17:
ja wat voor excuus gaat de rest van Nederland daarvoor vinden?
8)7 Volgens is er alleen maar respect en waardering voor de prestatie van Ajax van de meeste supporters van andere clubs.......

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• toolkist
  • Niet online
Mocht er niks verschoven kunnen worden, laat ons dan maar tegen de Spurs spelen. Die moeten op maandag 6 mei nog voor de competitie spelen in het huidige schema :+

Beker verzetten tot na de competitie lijkt me enige oplossing. Voor de competitie zelf ook eerlijker, niet ineens een team wat 'klaar is' doordat ze de beker gewonnen hebben en ze de play offs dus ineens niet meer nodig hebben.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ST10©DE schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:22:
[...]

8)7 Volgens is er alleen maar respect en waardering voor de prestatie van Ajax van de meeste supporters van andere clubs.......
Van de meeste wel ja ;). Wel jammer dat die groot Juventus/Real Madrid fan zich nooit meer heeft laten horen die zich meteen meldde na de 1:2 van Real Madrid in Amsterdam. Bleek de trollfactor toch iets hoger dan de supportfactor.

Gisteren/vandaag ook niks dan lof van mijn PSV collega's. Anyway zo hoort het ook. Europees mag je elke Nederlandse club wat gunnen. Doe je dat niet dan beïnvloedt je indirect net zo hard je eigen club want de punten pak je niet alleen.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:13
Mogen we toch blij zijn dat Veltman weer lekker bezig is. Mazarouri en Tagifico die er niet instaan en toch achterin nog zo vertrouwd spelen. Dan vang je in mijn ogen toch wel iets op. Waren toch 2 basis spelers afgelopen tijd die dan even tegen Juventus er niet staan.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 08:31
Wat een magische avond. _/-\o_
De sfeer was helemaal geweldig! :*)

Vandaag nog even nagenieten en daarna weer volle bak de focus op Groningen uit.

PSN: Curvaa_

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07:05
[...]

Natuurlijk is het een domper als je na zo'n seizoen niet de landstitel pakt, maar ik vind het niets af doen aan de prestaties van deze ploeg en ook van deze vaak verguisde trainer.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:24

ST10©DE

Dus.............

Typhone schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:29:
[...]

Van de meeste wel ja ;). Wel jammer dat die groot Juventus/Real Madrid fan zich nooit meer heeft laten horen die zich meteen meldde na de 1:2 van Real Madrid in Amsterdam. Bleek de trollfactor toch iets hoger dan de supportfactor.

Gisteren/vandaag ook niks dan lof van mijn PSV collega's. Anyway zo hoort het ook. Europees mag je elke Nederlandse club wat gunnen. Doe je dat niet dan beïnvloedt je indirect net zo hard je eigen club want de punten pak je niet alleen.
Die paar mensen zijn niet "de rest van Nederland". Je kan ook gaan denken dat iedereen tegen je is en met dat soort uitspraken ga je dat op een gegeven moment over jezelf afroepen.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:39
Yogibeer schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:42:
[...]

Normaal gesproken wel. De eerste helft was vrij dramatisch en begon de moet me in de schoenen te zinken.

Alleen dit Ajax is niet normaal en Juve is ook maar een verzameling kneuzen. Na de eerste helft herpakte Ajax zich en bij Juve knapte er iets. Dat overkwam Real ook en Juve overkwam het ook al in de eerste wedstrijd.

Ineens ging het draaien bij Ajax, en dan staat er geen maat op dat team in de CL.

Oja, die 1-1 was de redding van de ondergang, denk ik.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:59
DoeEensGek schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:29:
Mogen we toch blij zijn dat Veltman weer lekker bezig is. Mazarouri en Tagifico die er niet instaan en toch achterin nog zo vertrouwd spelen. Dan vang je in mijn ogen toch wel iets op. Waren toch 2 basis spelers afgelopen tijd die dan even tegen Juventus er niet staan.
Vind nog steeds dat Mazraoui de zwakste schakel is. Veltman speelde echt goed gisteren en kan ook beter verdedigen. Met Mazraoui moet je het nog maar zien. Lekker Veltje erin laten voor nu in de CL. In de competitie boeit het me niet, zolang ze maar verliezen :*)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ST10©DE schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:34:
[...]

Die paar mensen zijn niet "de rest van Nederland". Je kan ook gaan denken dat iedereen tegen je is en met dat soort uitspraken ga je dat op een gegeven moment over jezelf afroepen.
Dat weten we over 2,5 week als de Graafschap uit gespeeld is (of eerder... :/ ). Springt heel Nederland weer omdat ze anders een jood zijn of niet en dat soort taferelen. Ik ken de misgunners trouwens niet hè. Die zullen er alleen wel zijn ;) maar niet hier in het topic (of in elk geval niet uitgesproken hier in het topic).

@InFamous Zie je wat Leon zegt over de competitie? :o ;).

Doe eens braaf @Leon Zwiers

Afbeeldingslocatie: https://www.mediacourant.nl/images/2018/images/0125_Hendriks.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 17-04-2019 09:38 ]

• jaapstobbe
Wat Ajax dit seizoen zo geweldig doet is terugkomen van een achterstand. Het lijkt bijna wel of ze die tegengoal nodig hebben om te excellereren.
Pagina: 1 ... 16 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.