Of deze:
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
InFamous schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:27:
@Leon Zwiers ik zal je niet bannen als je openlijk toegeeft gewoon diep van binnen een Ajacied te zijn
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Formerly known as Ragdoll
[ Voor 27% gewijzigd door Qu3st op 16-04-2019 23:35 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ach joh, beetje gekkigheid moet kunnen tochStrongArmLance schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:33:
Dat gemiep over kluivert trouwens, alsof hij echt een domme transfer heeft gemaakt, Roma stond vorig seizoen op precies dezelfde plek. Ze ontwikkelen goed talent, jonge spelers krijgen de kans en ook justin maakt zijn minuten.
Is dat nieuws dan ?InFamous schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:33:
Jongens, de volgende overwinning!
@Leon Zwiers is gewoon een Ajacied!!!!!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik zit te twijfelen waar ik het warmer van krijg. Hélène of deze aanval. Wat jij @Leon Zwiers ?Qu3st schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:34:
[Streamable: Ajax magic passes]
Deze aanval!zo jammer dat hier geen doelpunt uit komt. Niet veel teams die met zo veel ééntweetjes speelt volgens mij.
Zeker, maar kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat het vele dwars zit dat iemand Ajax wil verlaten. Hardnekkige geluiden die elke keer als Kluivert iets doet of zegt, en na elke CL wedstrijd het wel weer naar boven halen.
Geen enkele keer op de tribune gezeten en echt een flink aantal minuten gemaakt voor een tiener in de Serie A.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:36:
[...]
Ja, minuten. Die gast heeft inmiddels wel alle tribuneplekken warmgehouden. Die gast heeft dik spijt.
Maar het is nu wel genoeg geweest. Volgende ronde mogen ze eruit, straks gaan er nog mensen denken dat Ajax goed is
[ Voor 36% gewijzigd door StrongArmLance op 16-04-2019 23:38 ]
Ja, minuten. Die gast heeft inmiddels wel alle tribuneplekken warmgehouden. Die gast heeft dik spijt.StrongArmLance schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:33:
Dat gemiep over kluivert trouwens, alsof hij echt een domme transfer heeft gemaakt, Roma stond vorig seizoen op precies dezelfde plek. Ze ontwikkelen goed talent, jonge spelers krijgen de kans en ook justin maakt zijn minuten.
Hélène.Typhone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:35:
[...]
Ik zit te twijfelen waar ik het warmer van krijg. Hélène of deze aanval. Wat jij @Leon Zwiers ?
Volgens mij ontwikkelt hij zich niet echt hoor en zit hij behoorlijk vaak. Roma staat ook niet echt bekend als ploeg voor talenten. Dit was gewoon een gevalletje cashen voor Raiola.StrongArmLance schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:33:
Warm krijgen? Ik heb nu 2 rozijnen in een zakjeTyphone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:35:
[...]
Ik zit te twijfelen waar ik het warmer van krijg. Hélène of deze aanval. Wat jij @Leon Zwiers ?
Ik hoor uit een ander topic een wasmachine om hulp roepen. Moet je daar niet modden?InFamous schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:36:
Hij heeft het nu tenminste openlijk toegegeven:
Leon Zwiers in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3"
D-e-n schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:37:
[...]
Volgens mij ontwikkelt hij zich niet echt hoor en zit hij behoorlijk vaak. Roma staat ook niet echt bekend als ploeg voor talenten. Dit was gewoon een gevalletje cashen voor Raiola.
[ Voor 13% gewijzigd door StrongArmLance op 16-04-2019 23:42 ]
Marc Overgras #JUVAJX pic.twitter.com/IADOp7SJOb
— MartijnHeus (@MartijnHeus) 16 april 2019
Ik ga zo dronken worden dat het nog een uitdaging gaat worden morgen om uiterlijk 1200 een hond uit te laten van een bevriende dorpsgenootExocet schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:39:
Hoe de f#ck ga ik slapen dan... Morgen weer vroeg op. Ach ja, maar ff Barca kijken.
Verwijderd
Dat zal dan nog altijd een paar speelronden later zijn dan dat Feyenoord dat heeft gedaanLeon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:38:
[...]
Ik hoor uit een ander topic een wasmachine om hulp roepen. Moet je daar niet modden?We redden het hier wel.
Ik spreek jullie wel weer wanneer Ajax het kampioenschap verspeelt dit weekend
ICE ICE Baby
Dat gaat niet gebeuren, maar ik snap helemaal waar je op doelt.Kevinp schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:24:
Ben ik de enige die het eigenlijk heel jammer vind dat als je zo'n seizoen draait dat ze niet met z'n allen nu gewoon zeggen. We gaan volgend jaar voor de CL winst met of zonder de Jong.
Ajax had dat in de onderhandelingen mee moeten nemen. Bij de kwart finale dan gaat er niemand weg.
Jammer dat ik vrees dat zelfs als Ajax de CL mocht winnen dat je het jaar erna er mogelijk niks meer te zoeken hebt.
En dan nog is Feyenoord recenter kampioen gewordenVerwijderd schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:40:
[...]
Dat zal dan nog altijd een paar speelronden later zijn dan dat Feyenoord dat heeft gedaan
Als Koeman een kwakkelende Berghuis eerder oproept gaat het volgens mij toch niet zo lekker. Ik zie echt niet hoe hij hier iets mee opschiet.StrongArmLance schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:39:
[...]
![]()
Heb je 1 enkele wedstrijd van Roma gekeken ooit? Die gast doet het echt prima.
Daar staan op het moment genoeg jonge gasten in. Under, Cristante, Pellegrini, Zaniolo. Daarvoor: Marquinhos, Lamela, Salah, Pjanic,
En ik noem er nog genoeg niet.
Ik zie je al rondvliegen in een minideathstar. UUUUUUNLIMITED POOOOWEEEEEEEEEERInFamous schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:41:
@Leon Zwiers dat is bijzaak, ik heb genoeg power om jouw account definitief onherkenbaar te maken
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 16-04-2019 23:46 ]
Ach hij word kampioen met Juventus. Dat is toch ook bijzonder.
Je ziet wel meer nietD-e-n schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:43:
[...]
Als Koeman een kwakkelende Berghuis eerder oproept gaat het volgens mij toch niet zo lekker. Ik zie echt niet hoe hij hier iets mee opschiet.
Ja daarvoor was het niets... daarom legden ze meer dan 40 miljoen voor m neerEn zo'n Salah: die begon volgens mij bij Liverpool pas op te vallen.
[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 16-04-2019 23:48 ]
Voor het Nederlandse voetbal is dit ook niet eerlijk natuurlijk. Één club die honderd miljoen casht: daar heb je als competitie niks aan. Eigenlijk zou naast de internationale verdeling ook de nationale op de schop moeten.mavaros schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:42:
[...]
Dat gaat niet gebeuren, maar ik snap helemaal waar je op doelt.
De Ligt of andere Ajaxspelers gaan heel veel geld opleveren na dit seizoen. En 80 of 100 miljoen, moet je als club gewoon doen. Zo zit die wereld er vandaag de dag uit.
Eigenlijk moeten we teruggaan naar de oude regels. Dat maakt het voetbal eerlijker voor iedereen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tuurlijk zit dat een Ajax supporter dwars (mij tenminste wel). Ik zie de potentie in hem ook echt wel en had hem heel graag nog bij Ajax zien spelen. Het was de manier hoe ie gaat die het kwade bloed zet. 1 jaar presteren en meteen top verdiener willen worden?StrongArmLance schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:36:
[...]
Zeker, maar kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat het vele dwars zit dat iemand Ajax wil verlaten. Hardnekkige geluiden die elke keer als Kluivert iets doet of zegt, en na elke CL wedstrijd het wel weer naar boven halen.
[...]
Geen enkele keer op de tribune gezeten en echt een flink aantal minuten gemaakt voor een tiener in de Serie A.
Niet dit gezeik weerD-e-n schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:47:
[...]
Voor het Nederlandse voetbal is dit ook niet eerlijk natuurlijk. Één club die honderd miljoen casht: daar heb je als competitie niks aan. Eigenlijk zou naast de internationale verdeling ook de nationale op de schop moeten.
Want? Nogal een communistische gedachte. Wegvagen die handel.D-e-n schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:47:
[...]
Voor het Nederlandse voetbal is dit ook niet eerlijk natuurlijk. Één club die honderd miljoen casht: daar heb je als competitie niks aan. Eigenlijk zou naast de internationale verdeling ook de nationale op de schop moeten.
Iedereen die dat vond had moeten klagen toen er nog geen rooie cent in de mand van Ajax lag. Nu het plots definitief is en keiharde euro’s worden roept iedereen dst het unfair is.D-e-n schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:47:
[...]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ach de bulk van dit geld gaan ze toch niet uitgeven.D-e-n schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:47:
[...]
Kom kom er moet al 10 miljoen naar Fortuna, want dat kan Ajax makkelijk missen...D-e-n schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:47:
[...]
Dat was toch een nieuwe afspraak, dat de EU spelende teams wat van de opbrengst in een pot gooien die verdeeld wordt?D-e-n schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:47:
[...]
Niet niets, maar wel minder. Kijk maar naar z'n statistieken goals + assists:StrongArmLance schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:46:
[...]
Je ziet wel meer niet![]()
[...]
Ja daarvoor was het niets... daarom legden ze meer dan 40 miljoen voor m neer
Tadic was wederom door meerdere mensen gedekt en was wederom ondanks de kleine ruimte echt gevaarlijk met zijn "achter standbeen" "no look" passes. (ook in de thuiswedstrijd)Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:05:
Tadic was aardig onzichtbaar deze pot trouwens
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Begrijp ik heel goed, maar het is een ander verhaal om het de hele tijd op te halen of onwaarheden te gaan spreken om Kluivert de grond in te praten. Hij doet het beter dan de verwachtingen (ook in Italie), de coach vindt hem top, hij speelt echt best wel wat (ook omdat Under wat blessures heeft). De transfer is gewoon goed voor hem uit aan het pakken, naast het feit dat het nu niet Roma is dat in de halve finale staat, maar ja, daar is nu niets aan te doen. Dan hadden ze niet zo knullig de wedstrijd tegen Porto moeten weggeven.toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:48:
[...]
Tuurlijk zit dat een Ajax supporter dwars (mij tenminste wel). Ik zie de potentie in hem ook echt wel en had hem heel graag nog bij Ajax zien spelen. Het was de manier hoe ie gaat die het kwade bloed zet. 1 jaar presteren en meteen top verdiener willen worden?
Moet nog wel nieuwe pak voor overmars vanaf he, vergis je niet418O2 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:49:
Vanavond 12 miljoen binnen geharkt. Dat is de begroting van het rechter rijtje ongeveer
Klopt maar de garantie dat het komt heb je al.Typhone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:50:
@Deadsy vergeet niet dat het CL geld pas in september komt!
Die wordt gesponsord johYemoke schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:51:
[...]
Moet nog wel nieuwe pak voor overmars vanaf he, vergis je niet
Ronaldo in de Liga BBVA en de Serie A is ook een verschil. 28 in 31 zijn bizar goede statistieken. Zeker omdat zijn rol bij Roma ook anders was dan bij Liverpool, een spits als Firmino is een ander verhaal dan een Dzeko. En Klopp dan Spalletti natuurlijk.Ghengis schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:50:
[...]
Niet niets, maar wel minder. Kijk maar naar z'n statistieken goals + assists:
16/17 AS Roma 28 in 31 wedstrijden (Serie A)
17/18 Liverpool 43 in 26 wedstrijden (PL)
Is toch een groot verschil.
[ Voor 15% gewijzigd door StrongArmLance op 16-04-2019 23:54 ]
Die declareert 140 euro en haalt dan wat bij de WE in de ramsjYemoke schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:51:
[...]
Moet nog wel nieuwe pak voor overmars vanaf he, vergis je niet
Float like a butterfly, sting like a bee.
@TyphoneTyphone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:50:
@Deadsy vergeet niet dat het CL geld pas in september komt!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
absurd toch!Qu3st schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:52:
Haha geniaal die reactie van Barça publiek op de 2-1 van De Ligt.
Ödegaard?Typhone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:52:
Er gaat geen rooie cent meer naar Eredivisie clubs behalve hele jonge talenten. Alle andere spelers zullen uit het buitenland komen want er is geen enkele speler in de Eredivisie met het niveau wat Ajax nastreeft. Die durf ik wel aan.
Nog een paar dagen en het is paasweekend, tijd om bij te slapenTerranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:52:
jezus, ik kan echt niet slapen zo. Zit nog steeds vol adrenaline
Daar denkt Overmars anders over!Typhone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:52:
Er gaat geen rooie cent meer naar Eredivisie clubs behalve hele jonge talenten. Alle andere spelers zullen uit het buitenland komen want er is geen enkele speler in de Eredivisie met het niveau wat Ajax nastreeft. Die durf ik wel aan.
Tja dat is helaas standaard zo. En als ie in het begin dan niet al te veel speelt is dat het beeld wat blijft hangen. Het is volgens mij pas sinds Ranieri er is dat ie meer speelt?StrongArmLance schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:51:
[...]
Begrijp ik heel goed, maar het is een ander verhaal om het de hele tijd op te halen of onwaarheden te gaan spreken om Kluivert de grond in te praten. Hij doet het beter dan de verwachtingen (ook in Italie), de coach vindt hem top, hij speelt echt best wel wat (ook omdat Under wat blessures heeft). De transfer is gewoon goed voor hem uit aan het pakken, naast het feit dat het nu niet Roma is dat in de halve finale staat, maar ja, daar is nu niets aan te doen. Dan hadden ze niet zo knullig de wedstrijd tegen Porto moeten weggeven.
Ajax heeft hem echt nietg gigantisch beter gemaakt in 3 kwart seizoen. Hij wordt gewoon in z'n kracht gebruikt, heeft spelers om zich heen die goed bij hem passen en is in de vorm van z'n leven.Bad Brains schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:51:
Heb voor deze man geen andere woorden dan wat een beest van een voetballer heeft AJAX van hem gemaakt.
Ik betwijfel of die komt. En die is per 1 juli weer weg. Overigens... de UEFA Coëfficiënten gaan weer hard he! Want 1 juli staat Oostenrijk nog steeds boven ons. Telt de supercup ook mee voor die lijst btw?
Scherpen naast Lamprou zetten? Da's niet eerlijkLeon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:53:
[...]
Daar denkt Overmars anders over!
Die komt op de proppen met Kip Pirie en ScherpenVergelijk die 2 eens met wat Ajax nu heeft
Zullen we die vergelijking pas maken wanneer Ajax deze spelers enige tijd onder zijn hoede heeft? Je vergelijkt nu appels met perenLeon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:53:
Die komt op de proppen met Kip Pirie en ScherpenVergelijk die 2 eens met wat Ajax nu heeft
Met de winst van vanavond weer ruim terugverdient, dat dan weer wel.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:53:
[...]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Scherpen is gewoon een talent waar nog rek in zit.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:53:
[...]
Float like a butterfly, sting like a bee.
+b volstrekt zogenaamd moeten inloggen , wat ofc 100% onnodig is
Op Ziggo sport begint over 4 minuten Juventus - Ajax, denk dat wel mooi wedstrijdje gaat worden als je toch niet kan slapenTerranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:52:
jezus, ik kan echt niet slapen zo. Zit nog steeds vol adrenaline
HahahahaQu3st schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:57:
[...]
Op Ziggo sport begint over 4 minuten Juventus - Ajax, denk dat wel mooi wedstrijdje gaat worden als je toch niet kan slapen
Na de emotionele analyse eens kijken hoe Ajax speeldeQu3st schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:57:
[...]
Op Ziggo sport begint over 4 minuten Juventus - Ajax, denk dat wel mooi wedstrijdje gaat worden als je toch niet kan slapen
Hij heeft over het hele seizoen gezien in 30 wedstrijden gespeeld (24 in de comp, 5 in cl, 1 in de coppa)toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:54:
[...]
Tja dat is helaas standaard zo. En als ie in het begin dan niet al te veel speelt is dat het beeld wat blijft hangen. Het is volgens mij pas sinds Ranieri er is dat ie meer speelt?
[...]
Maar wat als ze dan niet winnen... 😁Qu3st schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:57:
[...]
*Kuch* stapje terug? Misschien qua competitie wel Maar qua elftal echt niet!Exocet schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:57:
Je moet hopen op een tweede Tadic, eigenlijk te goed voor Ajax, maar wilde zelf een stapje terug doen .
Ajax een stap terugExocet schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:57:
Je moet hopen op een tweede Tadic, eigenlijk te goed voor Ajax, maar wilde zelf een stapje terug doen .
Denk niet zwart, denk niet wit! Denk niet zwart, denk niet wit! Maar denk met je hart
24 wedstrijden maar wel maar net 1100 minuten. Nog niet echt een onbetwiste basisspeler dus en dat is nou net wel wat ie nodig heeft op die leeftijd.StrongArmLance schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:58:
[...]
Hij heeft over het hele seizoen gezien in 30 wedstrijden gespeeld (24 in de comp, 5 in cl, 1 in de coppa)
Onder EdF begon hij ook steeds meer te spelen, maar hij zat daarvoor ook al in een vaste roulatie van buitenspelers. Nu Ranieri er is speelt hij wel meer maar heeft hij door tactische veranderingen concurrentie van andere spelers zoals Zaniolo en dat is een lastige strijd om te winnen.
Wel op wat meer. Goed voetbal werd er gespeeld, Juve's verdediging wist het niet meer (al is het natuurlijk zonder Chiellini, wat ze ook al opbrak tegen nota bene SPAL, verloren ze ook 2-1 van).zetje01 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:01:
Gewonnen op werklust en conditie.
Ik heb na de 1-1 niks meer gedaan, morgen maar weer verder stofzuigen.Typhone schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:03:
Opgenomen met dank aan @Qu3st
Was jij de stofzuigende Ajacied trouwens?
[Afbeelding]
Wat Ajax opvoerde na de pauze, was straf. Héél straf, want waar Real Madrid dit seizoen een onsamenhangend zootje is, teren ze in Turijn op de minst gepasseerde verdediging. Wel, de keren dat dit ervaren ensemble compleet zoek werd gespeeld, was niet op één hand te tellen. De Oude Dame liep geregeld achter een ongrijpbare bal aan. Smullen van de Ajax-driehoekjes, opnieuw. Alleen de efficiëntie en het killersinstinct ontbrak, als we dan toch ook even kritisch moeten zijn
[ Voor 51% gewijzigd door Exocet op 17-04-2019 00:07 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 17-04-2019 00:06 ]
Aan de ene kant wel, maar ik denk dat hij aanvankelijk op minder speeltijd had gerekend, maar Roma kreeg blessures van Pastore, Perotti en Under. Hij zit in het seizoenstotaal op 1500+ minuten, tel daarbij op wat er nog gespeeld moet worden en je zit wel aan 20+ volle wedstrijden, op zijn 19e, op hoog niveau. Denk je dat hij bij Ajax meer had gespeeld?toolkist schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:04:
[...]
24 wedstrijden maar wel maar net 1100 minuten. Nog niet echt een onbetwiste basisspeler dus en dat is nou net wel wat ie nodig heeft op die leeftijd.
Dat zeg ik toch, jij zegt het alleen met veel meer woorden.toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:54:
Ajax heeft hem echt nietg gigantisch beter gemaakt in 3 kwart seizoen. Hij wordt gewoon in z'n kracht gebruikt, heeft spelers om zich heen die goed bij hem passen en is in de vorm van z'n leven.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq