Erik toont nu echt emotie dat heb ik tijden niet gezien bij die man
(vind hem nog niet een Ajax trainer maar goed doet hij het zeker
)
(vind hem nog niet een Ajax trainer maar goed doet hij het zeker
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Mensen die tegen AJax zijn maar wel graag voetbal kijken.Terranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:06:
wat een domme analyse van Helene. Alsof er mensen thuis op de bank zaten.
Ik heb 20km gelopen vanavond
Nee Donny vd BeekMalfunctions schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:06:
Blind Motm wat mij betreft.
Regeren is vooruitschuiven
bierkoerierloewie1984 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:09:
Marc is al aan het bellen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Laat die 2 doelpunten gewoon zien de rest van de week, en nee niet die van HeleneLeon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:07:
LAAT HELENE NOU ZIEN REGIE!
En 70 voor DonnyHupske schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:09:
Overmars was aan de telefoon op de tribune. Welke zaakwaarnemer had die aan de lijn? 120 miljoen voor de ligt.
Hij is met 3 zaakwaarnemers tegelijk aan het praten. Hij zit hun uit te leggen dat de prijzen toch echt omhoog gegaan zijnHupske schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:09:
Overmars was aan de telefoon op de tribune. Welke zaakwaarnemer had die aan de lijn? 120 miljoen voor de ligt.
Nee hoordvdkiwi schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:05:
Hoe kan dit nu? Was Juve uit vorm? Ronaldo was uit vorm?
Komt u maar
aicaramba schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:56:
Wat een topprestatie! Echt niet normaal.. Niks geen club die in minder goeie doen is. Nee, echt een goeddraaiend top team. En Ajax wint volledig verdient!
Juventus stond op sommige momenten met 8 mensen op hun eigen zestien, als je 100 Miljoen uitgeeft voor Ronaldo, ga dan ook op een manier spelen waarbij je hem constant in het spel betrekt i.p.v. beetje hopen op de omschakeling.dvdkiwi schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:05:
Hoe kan dit nu? Was Juve uit vorm? Ronaldo was uit vorm?
Komt u maar
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Beiden in mijn ogen twee spelers die vandaag weer lieten zien hoe ondergewaardeerd ze worden.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ze heeft geen strakke trui aanLeon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:07:
LAAT HELENE NOU ZIEN REGIE!
Die belde met de UEFA waar de volgende 12,5m gestort mag wordenHan schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:09:
Oh ooooh, Overmars stond al te telefoneren, druk druk druk
Ik neem het wel even over. Magalan inbrengen vond ik wel een 'ziekenhuisbal'.Martinusz schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:06:
@Typhone geen woord meer over Ten Hag, zowel ga ik je rapporteren
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Denk dat Overmars een blanco cheque krijgt voor de LigtHupske schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:09:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nu het Ajax publiek nog. Die uitspraak is volgende week.LoeWn schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:10:
Volgens mij nog niet genoemd: en gewoon iedereen er bij op 30 april! Hoe? 6 op scherp!
Verwijderd
Nou inderdaad, ik doe met je mee! Ten Hag = held!Martinusz schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:06:
@Typhone geen woord meer over Ten Hag, zowel ga ik je rapporteren
Laatste minuten gaat juve misschien alles de 16 in pompen, wat wil je daar met kabouter Sinkgraven?snmght schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:11:
[...]
Ik neem het wel even over. Magalan inbrengen vond ik wel een 'ziekenhuisbal'.
Yup, dat is Ten Hag. Altijd een vreemde wissel. Maar momenteel resultaten, dus echt klagen mag even nietsnmght schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:11:
[...]
Formerly known as Ragdoll
JuistMartinusz schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:12:
Laatste minuten gaat juve misschien alles de 16 in pompen, wat wil je daar met kabouter Sinkgraven?
[ Voor 17% gewijzigd door Han op 16-04-2019 23:14 ]
Gerapporteerdsnmght schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:11:
[...]
Nee, die heb je niet.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:04:
[...]
Ik heb een get out of ban for freecard die ik in wil zetten
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ehh, de wedstrijd is toch afgelopen?Han schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:12:
Was er een bommelding? Stadion al geheel leeg
Muv het uitvak uiteraard
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Volgens mij gingen ze over de 100 als ze wonnenSempy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:15:
CL-inkomsten Ajax dit seizoen
Startpremie 15,25 miljoen
Bonus coëfficiëntenlijst: 14,4 miljoen
Bonussen voor zeges en gelijke spelen: 16,2 miljoen
Bonussen voor bereiken volgende rondes: 32 miljoen
Recettes (naar schatting): 10,7 miljoen
Televisiegelden: 4,5 miljoen
Totaal: 93,05 miljoen
Kun je Ronaldo van kopenTerranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:15:
[...]
Volgens mij gingen ze over de 100 als ze wonnen
Menig ontruimingsoefening verloopt tragerST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:15:
Ehh, de wedstrijd is toch afgelopen?
Lijstje gepikt van nu.nl, dus zal redelijk kloppen. Finaleplek levert 15 miljoen op en nog eens 7,5 miljoen bij winst, dus die 100 gaat makkelijk gehaald worden.Terranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:15:
[...]
Volgens mij gingen ze over de 100 als ze wonnen
Dan mis je nog 30 miljoen salaris per jaar.
[ Voor 55% gewijzigd door Yemoke op 16-04-2019 23:18 ]
Hebben ze die nodig dan?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Precies, koopt juve voor 3 tientjes veltman en dan lig je eruit.dutchgio schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:17:
[...]
Dan mis je nog 30 miljoen salaris per jaar.
Zou het ook niet aandurven, kom je in de CL ook niet veel verder mee.
Leuke is dat als je hemt wint speel je ook voor de wereld beker en de supercup waar je weer geld mag ophalen.Sempy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:17:
[...]
Lijstje gepikt van nu.nl, dus zal redelijk kloppen. Finaleplek levert 15 miljoen op en nog eens 7,5 miljoen bij winst, dus die 100 gaat makkelijk gehaald worden.
Ik houd me aanbevolenPWM schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:18:
Ik zit beide halve finales in het vliegtuig. Da's wel jammer, zeker als het Spurs word (kan ik kaarten krijgen).
Alleen als je openlijk eindelijk uit de kast komt dat je Ajacied bent
Was humor geweest als het max. vijf minuten na de wedstrijd zou zijn. Nu is het meer dan 20 minuten.
Zou je die kaarten voor mij willen regelen?PWM schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:18:
Ik zit beide halve finales in het vliegtuig. Da's wel jammer, zeker als het Spurs word (kan ik kaarten krijgen).
Ik was je Tesla voor de kaartjes + de kosten natuurlijkPWM schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:18:
VriendPWM schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:18:
Niet zo serieus joh?!ST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:19:
[...]
Was humor geweest als het max. vijf minuten na de wedstrijd zou zijn. Nu is het meer dan 20 minuten.
[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 16-04-2019 23:21 ]
Dat gaat niet gebeuren.loewie1984 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:00:
weet niet of je nou moeten hopen op Tottenham of gewoon ManCity moet loten.
Maar er gaat een ploeg komen die de code gaat kraken. Want er zijn momenten zat geweest om Ajax pijn te doen.
En Ajax moet nauwkeuriger worden in de kleine ruimtes rondom de zestien. Maarja, volgende wedstrijd Taglifico er weer bij. Veldman kan nog even blijven staan op rechts.
Wat een machtsmisbruik
Ha vriendPWM schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:18:
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Real had er ook niks te zoekenKevinp schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:24:
Ben ik de enige die het eigenlijk heel jammer vind dat als je zo'n seizoen draait dat ze niet met z'n allen nu gewoon zeggen. We gaan volgend jaar voor de CL winst met of zonder de Jong.
Ajax had dat in de onderhandelingen mee moeten nemen. Bij de kwart finale dan gaat er niemand weg.
Jammer dat ik vrees dat zelfs als Ajax de CL mocht winnen dat je het jaar erna er mogelijk niks meer te zoeken hebt.
Ach genoeg mensen die aan het begin van dit seizoen al zeiden dat ze er niets te zoeken hebben.Kevinp schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:24:
Ben ik de enige die het eigenlijk heel jammer vind dat als je zo'n seizoen draait dat ze niet met z'n allen nu gewoon zeggen. We gaan volgend jaar voor de CL winst met of zonder de Jong.
Ajax had dat in de onderhandelingen mee moeten nemen. Bij de kwart finale dan gaat er niemand weg.
Jammer dat ik vrees dat zelfs als Ajax de CL mocht winnen dat je het jaar erna er mogelijk niks meer te zoeken hebt.
Niet houdbaar.Kevinp schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:24:
Echt jonge wat een keuze heeft die jongen gemaakt hahahaha
Hoe hij er zat of wat hij tegen de media zal zeggen?
Pak een pilsje en sluit je aan bij de mooiste club! Ajacied.
Hoezo, 1 stapje terug doen voor carrière is niet verkeerd hoor.Yemoke schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:25:
[...]
Echt jonge wat een keuze heeft die jongen gemaakt hahahaha
Achja zo ist ook weerTerranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:27:
[...]
Hoezo, 1 stapje terug doen voor carrière is niet verkeerd hoor.
Slimme move, ooit komt ie wel weer terug aan de Europese top
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eerst een Che Guevara smiley toegoeven, dank denk ik eroverInFamous schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:27:
@Leon Zwiers ik zal je niet bannen als je openlijk toegeeft gewoon diep van binnen een Ajacied te zijn
De Jong weg is al een aderlating. En nu succes hebben is geen garantie voor volgend jaar. Vergeet niet dat je met een paar blessures al ineens heel veel kwaliteit inlevert. Die backs gaat nog met maar bij pakweg Tadic of De Ligt heb je een probleem.Kevinp schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:24:
@Qu3st Dit vind ik nou humor.Terranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:27:
[...]
Hoezo, 1 stapje terug doen voor carrière is niet verkeerd hoor.
Slimme move, ooit komt ie wel weer terug aan de Europese top
het is lang rijden naar calabria, dan telt elke minuutHan schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:12:
Was er een bommelding? Stadion al geheel leeg
Muv het uitvak uiteraard
Sorry ik ben niet zo handiggroggy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:31:
Waar blijft de Overmars gif
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq