Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Juve faaltdutchgio schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:54:
Het seizoen van Juve is weer mislukt. 100 miljoen voor Ronaldo maar nog steeds alleen kampioen.
JAAAAAAA
Fixedloewie1984 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:54:
Mannen we hebben het gered. We krijgen nog minimaal twee drie van dit soort avonden!

Zwijntje gaat dronken worden AF
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Formerly known as Ragdoll
Float like a butterfly, sting like a bee.
kerel met die Israël vlag... man man man

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:00
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nee inderdaad en geen verlenging in de beentjesST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:55:
En geen Gele Kaarten?
Kennelijk is het bij de UEFA de regel dat de scheids niet gaat kijken maar luistert naar het oortje. Ik weet niet of dat nu beter is.toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:52:
Wat een heerlijke toepassing de VAR door deze scheids. Zoveel rust, geen gehaast of zenuwachtig gedoe.. Letten jullie op KNVB?
Overigens was het gewoon wel hands hoor. Negen van de tien keer wordt het hier gegeven.
Ik heb het al vaker gezegd. Ten Hag laat Ajax veel volwassener spelen dan al zijn voorgangers. Let op de omschakeling. Met Keizer of de Boer aan het roer lag je er al twee ronden eerder uit.toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:55:
Goddver Ten Hag.. Zo kan ik toch niet negatief over je blijven denken?
Dan mag je hem die fout bij PSV uit wel vergeven. Maar iets zegt me dat Bosz of de Boer die ook hadden gemaakt.
[ Voor 35% gewijzigd door D-e-n op 16-04-2019 23:00 ]
Jazeker maar in een tuimelbeker, m'n handen bibberen
En niet te vergeten, Veltman, Sinkgraven en Blind, uitstekend gedaan!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Leugens.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik, Veltman daarentegen ..,.Deadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:57:
Wie had gedacht dat Veldman geen kaart zou pakken in deze pot
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Deze is voor OPSLAGHOND!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Gunnen kan niet. Als je fans hebt met ontbloot bovenlijf maar toch tasjes om de schouders klopt er gewoon iets niet
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja Ja Ja!
Netjes Ajax, super knap.
Tesla M3LR '21
HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 00:22:
Zo, mag ik ?
Ajax gaat morgen de volgende ronde halen en ik word zwaar dronken erna![]()
![]()
* HanG-BuiK-ZwijN legt zijn ajax sjaals vast klaar waarvan 1 nog met guldens gekocht

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Volgens mij hadden ze daar al een scenario voor.Terranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:57:
erg mooi dit. KNVB gelijk in de stress. Want Ajax moet wel verplaatst worden volgens UEFA regels
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
ONGELOOFLIJK!!!
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Comeback kidTerranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:59:
Veltman was overigens echt fucking goed
ICE ICE Baby
Ballers. 🌟pic.twitter.com/Ei9HZVyNDK
— Syed (@DrakesWriter1) 16 april 2019
De mooiste combinatie van de wedstrijd
Maar er gaat een ploeg komen die de code gaat kraken. Want er zijn momenten zat geweest om Ajax pijn te doen.
En Ajax moet nauwkeuriger worden in de kleine ruimtes rondom de zestien. Maarja, volgende wedstrijd Taglifico er weer bij. Veldman kan nog even blijven staan op rechts.
Was goed geweest voor m'n toto.D-e-n schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:56:
[...]
Kennelijk is het bij de UEFA de regel dat de scheids niet gaat kijken maar luistert naar het oortje. Ik weet niet of dat nu beter is.
Overigens was het gewoon wel hands hoor. Negen van de tien keer wordt het hier gegeven.
Als Spurs morgen wint en Liverpool gelijk speelt ga ik nog bijna balen van die niet gegeven penalty ook

Ongekend dit! Ik heb geen Duracell nodig om hier trillend op de stoel te zitten
Eerste helft was niet heel erg goed maar de tweede helft maakte alles goed!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Oh nee?InFamous schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:59:
@Leon Zwiers no you didnt
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wat.Een.Tweede.Helft!

Halve fucking finale.
De bovenliggende partij zijn tegen Bayern, tegen Madrid en tegen Juventus. Hoe knap zeg, geweldig.
P.S. wat was Blind ijzersterk zeg, positioneel echt waanzinnig. Die mag ook eens een dikke pluim krijgen
[ Voor 23% gewijzigd door Sleehond op 16-04-2019 23:01 ]
Fok ja dat is tamelijk goed.
Vooral de kansen beter afmaken, ze hadden hier weer 1-4 kunnen makenloewie1984 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:00:
weet niet of je nou moeten hopen op Tottenham of gewoon ManCity moet loten.
Maar er gaat een ploeg komen die de code gaat kraken. Want er zijn momenten zat geweest om Ajax pijn te doen.
En Ajax moet nauwkeuriger worden in de kleine ruimtes rondom de zestien. Maarja, volgende wedstrijd Taglifico er weer bij. Veldman kan nog even blijven staan op rechts.
een treffende spreuk

Ziyech komt toch niet echt mee in Europa.
Ik heb een get out of ban for freecard die ik in wil zettenInFamous schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:03:
@Leon Zwiers hoe lang wil je je account nog houden

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Fantastische scheids hielp ook wel mee natuurlijk!
Nada, noppesST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:55:
En geen Gele Kaarten?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ronaldo word zo wel dure speler. Hadden vast gegokt dat ze wel eventjes de finale met hem zouden bereiken
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
David Neres was echt een plaag voor juventus, Daley Blind goede pot gespeeld, Matthijs de Ligt behalve bij die ene corner sterke pot gespeeld en Donny van de Beek heeft ook een goede pot gespeeld.
En Ajax kan nog beter spelen, nou kom maar op met die halve finale.

Gewoon de triple pakken nu! #wishfulthinking
Life is what happens while you're busy making other plans
Ik had hem ook al bijna nodig!Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:04:
[...]
Ik heb een get out of ban for freecard die ik in wil zetten
Inderdaad... morgen even naar de fysioHupske schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:04:
Ik heb t gevoel alsof ik mee heb gespeeld vandaag. Ben kapot (van de spanning).
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Knijpt haha jeeeuuuhhh!
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 16-04-2019 23:07 ]
Komt u maar
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Uhhhh neeLeon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:05:
Tadic was aardig onzichtbaar deze pot trouwens

Ze kwamen met een B-teamdvdkiwi schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:05:
Hoe kan dit nu? Was Juve uit vorm? Ronaldo was uit vorm?
Komt u maar
Ik heb 20km gelopen vanavond
Boeiuh!!Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:05:
Was belangrijk in het centrum voorin hoor, veel vuile arbeid verricht.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:05:
Blind Motm wat mij betreft.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dat vond ik niet hoor, hij was best belangrijk. Prachtige passes en die waren ook nog gevaarlijk.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:05:
@Malfunctions voor mij ook. Hij was de eerste speler bij Ajax die door had hoe het moest. Hij was messcherp vanaf minuut 1. De rest was beetje overrompelt door de start.
[ Voor 25% gewijzigd door Qu3st op 16-04-2019 23:07 ]
Go Erik!!!Martinusz schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:06:
@Typhone geen woord meer over Ten Hag, zowel ga ik je rapporteren
Met de energie van vanavond is dat echt geen enkel probleem.... Het enige probleem is mentaal. Ik verwacht eigenlijk dat Ajax het gewoon gaat doen (en ben niet eens een Ajax-supporter). Maar ze hebben gewoon een enorm goed team dit jaar, ondanks de wat zwakkere wedstrijden zou het verdiend zijn (al hoop ik dat PSV gewoon het kampioenschap pakt).frumper schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:04:
Maar... maar... moeten we nog iig 7 wedstrijden en PSV maar 4...
Gewoon de triple pakken nu! #wishfulthinking
Bij dit soort dingen zijn ze altijd voorzichtig. Die zal niet op die voet mogen lopen totdat ze in het ziekenhuis zijn geweestsnmght schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:07:
Liep Mazraoui nou met krukken?
Volgens m'n hartslag wel jaTerranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:06:
wat een domme analyse van Helene. Alsof er mensen thuis op de bank zaten.
Ik heb 20km gelopen vanavond
Nu wil ik mijn helden gewoon zien, #nogayLeon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:07:
LAAT HELENE NOU ZIEN REGIE!
Dat Helene dat moet doen?Deadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:07:
al die mannen zonder shirt aan die bijna op elkaar liggen. Zou bijna iets willen zeggen

Dit topic is gesloten.