Verwijderd
Waren ze al na het gelijkspeljdh009 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:49:
Lijkt er op dat NL weer Oostenrijk voorbij gaat op de UEFA-coëfficiënten ranglijst.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Waren we al voorbij na het gelijke spel toch in A'dam toch?jdh009 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:49:
Lijkt er op dat NL weer Oostenrijk voorbij gaat op de UEFA-coëfficiënten ranglijst.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2019 22:51 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Deadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:49:
[...]
yup grapje, omdat hij bij PSG voor elke scheet een clausule heeft. Zo krijgt hij elke keer dat hij na de wedstrijd het publiek zit na te zwaaien extra betaald.
Tering...je zou maar fan van PSG zijn!Martinusz schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:49:
[...]
Hij krijgt wel geld om te zwaaien na de wedstrijd en nee dat is geen grap.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
zijn die er dan?Blauwschaap schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:51:
[...]
[...]
Tering...je zou maar fan van PSG zijn!
[ Voor 7% gewijzigd door Arjan90 op 16-04-2019 22:53 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wat verwachten jullie daarvan?
Kans voor Porto of?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Maar nu, Byyyyyeeeee Juventus
www.google.nl
Ik verwacht Liverpool en City door.Aggressor schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:52:
Morgen Porto Liverpool....
Wat verwachten jullie daarvan?
Kans voor Porto of?
NeeDeadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:53:
dus halve finale tegen Barca?
Loop ik gewoon 2 minuten achter....
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Triple!jaapstobbe schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:53:
Nog wel landskampioen worden Ajax!!!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Man city of tottenhamDeadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:53:
dus halve finale tegen Barca?
ICE ICE Baby
~12 miljoenExocet schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:53:
Hoeveel levert dat op zo'n halve finale 😀
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
einde CR theater
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ik dacht 10.5mln extra, misschien meer.Exocet schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:53:
Hoeveel levert dat op zo'n halve finale 😀
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
JAAAAAAA
Petje af, petje af Ajax, hulde.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dit topic is gesloten.
![]()