Er moet bijstaan in het contract dat het ten behoeve van prive gebruik is van de auto. Dan is het aftrekbaar.Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:12:
[...]
Je weet dat eigen bijdrage mits juist op je salarisstrook vermeld weer aftrekbaar is van je al betaalde bijtelling?
Ik zou van 330 netto (en iets van 290 Eigen bijdrage) naar meer dan 400 gaan mocht het in 2020 vallen.
Verkeerd topic mensen!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Ah joh, beetje tijdverdrijf tijdens het wachtencarpebios schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:15:
Verkeerd topic mensen!
Die F5 knop is anders ook zo kapot....
Gaat het hier nu over de leveringen of over hoeveel bijtelling je gaat betalen en wat de alternatieven zijn?
over levering volgend jaarEmptyy schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:21:
Gaat het hier nu over de leveringen of over hoeveel bijtelling je gaat betalen en wat de alternatieven zijn?
Model 3
Sorry ik wil niet klagen maar van mij mag er meer ON topic gereageerd worden ipv allerlei vergelijking etc. Het is al vaak na 5 minuten dat er 100 berichten bij zijn gekomen.
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Verwijderd
Over leveringen valt er tot november weinig te zeggenlekzzz schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:24:
Sorry ik wil niet klagen maar van mij mag er meer ON topic gereageerd worden ipv allerlei vergelijking etc. Het is al vaak na 5 minuten dat er 100 berichten bij zijn gekomen.
En die 100 berichten komen er toch wel bij, omdat iedereen ongeduldig is (mijzelf inclusief)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2019 13:27 ]
Klopt, kan het ook lekker rustig blijven tot er meer duidelijkheid isVerwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:26:
[...]
Over leveringen valt er tot november weinig te zeggen
En die 100 berichten komen er toch wel bij, omdat iedereen ongeduldig is (mijzelf inclusief)
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde model, en precies dezelfde bestel datum. Ik zit alleen bij Athlon. Ik had na 2 dagen een Tesla account aangemaakt onder mijn zakelijke email (waaronder hij ook besteld was bij Tesla), en had direct een RN. Ik heb overigens nog geen VIN. Gister weer met Tesla gebeld en die zeggen eigenlijk niks... na wat doordringen gaf meneer aan dat het waarschijnlijk begin tot half november word. Eerder gaven ze aan eind oktober/begin november. Week 44 staat dan ook in mijn PDFje gekregen na bestelling van Athlon, maar volgens mij kan ik dat met een korreltje zout nemen.TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:25:
LM: Alphabet
Bestelling: Pearl White Performance, Zwart interieur, geen auto pilot
Bestel datum: 26-09-2019
Ik kreeg automatisch van Tesla een mail om een account aan te maken. Collega’s kregen toen meteen een RN te zien. Ik zie in mijn omgeving alleen de optie om een Model S of X te bestellen. Geen keuze voor een Model 3. Ik zie dus niets over mijn bestelling. Ook geen RN. LM heeft wel een verwachte leverdatum doorgegeven op 15 november (yeah right..).
LM gebeld en daar wordt gezegd dat Tesla de bestelling heeft bevestigd en dat alles dus in orde is..
Iemand hier met soortgelijke ervaring? Thx alvast!
Ik dus ook:
Bestelling: Pearl White Performance, Zwart interieur
RN in Tesla account: 28-09-2019
Stiekem hoop ik op de nieuwe performance velgen. Weet iemand hier iets over? Of kan ik ze later nog inruilen als ik de "oude" krijg?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2019 13:42 ]
Thx! En ook ik ben wel benieuwd naar de vraag over de nieuwe grijze performance wielen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:38:
[...]
Ik heb precies hetzelfde model, en precies dezelfde bestel datum. Ik zit alleen bij Athlon. Ik had na 2 dagen een Tesla account aangemaakt onder mijn zakelijke email (waaronder hij ook besteld was bij Tesla), en had direct een RN. Ik heb overigens nog geen VIN. Gister weer met Tesla gebeld en die zeggen eigenlijk niks... na wat doordringen gaf meneer aan dat het waarschijnlijk begin tot half november word. Eerder gaven ze aan eind oktober/begin november. Week 44 staat dan ook in mijn PDFje gekregen na bestelling van Athlon, maar volgens mij kan ik dat met een korreltje zout nemen.
Ik dus ook:
Bestelling: Pearl White Performance, Zwart interieur
RN in Tesla account: 28-09-2019
Stiekem hoop ik op de nieuwe performance velgen. Weet iemand hier iets over? Of kan ik ze later nog inruilen als ik de "oude" krijg?
Goeie keuze overigens. 0-100 in 3,4 sec!
Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
Ik heb -zoals eerder aangegeven- 3 okt besteld en op 4 oktober bevestiging gekregen dat de Tesla is besteld (SR+ Midnight Silver Metallic en trekhaak) heb net even bij onze HR navraag gedaan en deze heeft van de leasemaatschappij bevestigd gekregen dat als hij dit jaar niet meer op kenteken gezet wordt dat hij dan niet afgenomen hoeft te worden en ik dus automatisch ook geen verplichting heb, in dat geval blijf ik nog wel een half jaar doorrijden met mijn 20% auto. (eind nov 48 maanden).
Verwijderd
Ik kan niet wachten... word helemaal gek hier! Wat een droom auto he...TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:44:
[...]
Thx! En ook ik ben wel benieuwd naar de vraag over de nieuwe grijze performance wielen.
Ik hou je up-to-date over de VIN, let me know as well
Verwijderd
Waar zie je dit? Laatst doorgegeven locatie is bij mij van de 16e, toen was hij nog niet zo ver.RobbyNitroz schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:45:
Grand Dahlia zit al ter hoogte van Georgia en vaart 18.8 knopen; gas erop dus
Hij is ook te tracken met sat-data ipv gps-data.Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:49:
[...]
Waar zie je dit? Laatst doorgegeven locatie is bij mij van de 16e, toen was hij nog niet zo ver.
Verwijderd
https://www.localizatodo.com/html5/Ships/355222000Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:49:
[...]
Waar zie je dit? Laatst doorgegeven locatie is bij mij van de 16e, toen was hij nog niet zo ver.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2019 13:52 ]
Top! Eerst maar eens een RN voor mij, maar ik houd je in de loop!Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:49:
[...]
Ik kan niet wachten... word helemaal gek hier! Wat een droom auto he...
Ik hou je up-to-date over de VIN, let me know as well
Net toch nog even met Alphabet gebeld over wat zaken maar die vertellen ook dat je als nieuwe leaserijder sneller iets hoort van Tesla dan zij.
Werd mij zelfs verzocht om Alphabet te bellen als het kenteken bekend is zodat ze de laadpas en groene kaart aan kunnen vragen.
Alphabet is ook al bezig met matten in de auto, die moeten ook overal nog een beetje aan wennen, dus dat vinkje is ook check en worden gewoon naar ons huisadres gestuurd.
Verder rustaaaag blijven wachten op een RN (auto is besteld op 04-10 inclusief bevestigingsmail van Tesla)
Werd mij zelfs verzocht om Alphabet te bellen als het kenteken bekend is zodat ze de laadpas en groene kaart aan kunnen vragen.
Alphabet is ook al bezig met matten in de auto, die moeten ook overal nog een beetje aan wennen, dus dat vinkje is ook check en worden gewoon naar ons huisadres gestuurd.
Verder rustaaaag blijven wachten op een RN (auto is besteld op 04-10 inclusief bevestigingsmail van Tesla)

Hey allen,
Ik zie dat zo'n beetje iedereen van September wel een RN heeft ontvangen, heb ik nog helemaal niets ontvangen. De leasemaatschappij zegt dat ze helemaal niets weten, maar ik vindt het wel apart, iedereen krijgt binnen een week (of 2) een RN toch?
Nu begin ik te twijfelen of de LM niet een foutje heeft gemaakt en hij wel in bestelling staat.
Ik zie dat zo'n beetje iedereen van September wel een RN heeft ontvangen, heb ik nog helemaal niets ontvangen. De leasemaatschappij zegt dat ze helemaal niets weten, maar ik vindt het wel apart, iedereen krijgt binnen een week (of 2) een RN toch?
Nu begin ik te twijfelen of de LM niet een foutje heeft gemaakt en hij wel in bestelling staat.
Dit heb ik ook. Hoe ziet jouw persoonlijke omgeving eruit op tesla.com?owenray schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:01:
Hey allen,
Zelfs dat heb ik dus niet....TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:03:
[...]
Dit heb ik ook. Hoe ziet jouw persoonlijke omgeving eruit op tesla.com?
Rond 8 september zouden ze de bestelling al geplaatst moeten hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door owenray op 18-10-2019 14:09 ]
Ok dat is wel vreemd, bij mijn LM (Alphabet) kreeg ik na de bevestiging van de LM automatisch een mail vanuit Tesla om een account te openen. Dat zou wel de standaard moeten zijn. Welke LM heb je en wat zeggen ze als je ze belt?owenray schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:08:
[...]
Zelfs dat heb ik dus niet....
Rond 8 september zouden ze de bestelling al geplaatst moeten hebben.
Ik zit bij FGD Lease,TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:11:
[...]
Ok dat is wel vreemd, bij mijn LM (Alphabet) kreeg ik na de bevestiging van de LM automatisch een mail vanuit Tesla om een account te openen. Dat zou wel de standaard moeten zijn. Welke LM heb je en wat zeggen ze als je ze belt?
Ze zeggen daar dat het een chaos is bij Tesla en ze helemaal niets weten.
Misschien moet ik er toch nog maar een keer achteraan bellen en precies vragen hoe dat zit met die mail.
Ze zullen bij je LM op zijn minst een bevestiging van Tesla moeten hebben dat de auto is besteld met een prognose leverdatum (dat zegt weinig, maar goed). Tesla moet jou registreren en een account voor je aanmaken.owenray schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:15:
[...]
Ik zit bij FGD Lease,
Misschien moet ik er toch nog maar een keer achteraan bellen en precies vragen hoe dat zit met die mail.
Zeker bellen, je hebt iig recht op een soort geschreven bevestiging, zeker als je auto al zo lang geleden besteld is.
Succes!
Verwijderd
Hier via leaseplan een SR+ besteld pearl white, 19 inch, zwart int. met trekhaak.
Besteldatum op 11-9
RN gekregen op 17-9 van LM met week 45 geplande levering.
Nog geen vin via tesla account.
Tesla gaf vorige week aan dat verwachting levering medio/eind november. Boot eind oktober is een levering voor Europa en de volgende voor Nederland.
Besteldatum op 11-9
RN gekregen op 17-9 van LM met week 45 geplande levering.
Nog geen vin via tesla account.
Tesla gaf vorige week aan dat verwachting levering medio/eind november. Boot eind oktober is een levering voor Europa en de volgende voor Nederland.
Autopilot zat er toen al bij.TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:25:
Ik kreeg automatisch van Tesla een mail om een account aan te maken. Collega’s kregen toen meteen een RN te zien. Ik zie in mijn omgeving alleen de optie om een Model S of X te bestellen. Geen keuze voor een Model 3. Ik zie dus niets over mijn bestelling. Ook geen RN. LM heeft wel een verwachte leverdatum doorgegeven op 15 november (yeah right..).
LM gebeld en daar wordt gezegd dat Tesla de bestelling heeft bevestigd en dat alles dus in orde is..
Ik heb de mijne op 23-09-2019 besteld.
Autopilot inbegrepen.
Full Self Drive was een optie die ik niet heb genomen.
- Micha
Ik log net in met de door mij gemaakte account en heb een RN nummer, die stond er gisteren nog niet...GB2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:45:
Ik heb -zoals eerder aangegeven- 3 okt besteld en op 4 oktober bevestiging gekregen dat de Tesla is besteld (SR+ Midnight Silver Metallic en trekhaak) heb net even bij onze HR navraag gedaan en deze heeft van de leasemaatschappij bevestigd gekregen dat als hij dit jaar niet meer op kenteken gezet wordt dat hij dan niet afgenomen hoeft te worden en ik dus automatisch ook geen verplichting heb, in dat geval blijf ik nog wel een half jaar doorrijden met mijn 20% auto. (eind nov 48 maanden).
Ga zo wel lekker het weekend in
Alphabet verzorgt de matten ja? En top, bedankt voor de info.NightHawk4 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:59:
Net toch nog even met Alphabet gebeld over wat zaken maar die vertellen ook dat je als nieuwe leaserijder sneller iets hoort van Tesla dan zij.
[ Voor 32% gewijzigd door jeffreyklz op 18-10-2019 14:30 ]
Congrats! Vraagje, zie jij nu ineens ook de door jou bestelde auto staan? Of zag je die daarvoor ook al?GB2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:28:
[...]
Ik log net in met de door mij gemaakte account en heb een RN nummer, die stond er gisteren nog niet...
Ga zo wel lekker het weekend in
Ik heb dus even gebeld, heb iets meer info gekregen, waar ik nog niets aan heb.TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:21:
[...]
Ze zullen bij je LM op zijn minst een bevestiging van Tesla moeten hebben dat de auto is besteld met een prognose leverdatum (dat zegt weinig, maar goed). Tesla moet jou registreren en een account voor je aanmaken.
Zeker bellen, je hebt iig recht op een soort geschreven bevestiging, zeker als je auto al zo lang geleden besteld is.
Succes!
Die man vd leasemaatschappij verteld mij dat hij een verzoek heeft gekregen om de deposit over te maken.. maar in die mail zat geen RN, dus hij heeft geen referentienummer om die deposit te maken. Hij heeft daarover gemaild maar geen reactie ontvangen. Misschien wordt het dan toch tijd dat ik de telefoon naar Tesla toe ga oppakken
Zijn ze nu mee bezig dus het kan wel zijn dat je dat nog moet aangeven, kan je ook doorgeven als je kenteken bekend isjeffreyklz schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:30:
[...]
Alphabet verzorgt de matten ja? En top, bedankt voor de info.
De mail omtrent deposit zónder RN? Da's gek, de mail die ik heb gekregen is gewoon automatisch gegenereerd, gok dat dat met die van jou ook zo zou zijn?owenray schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:34:
[...]
Ik heb dus even gebeld, heb iets meer info gekregen, waar ik nog niets aan heb.
Die man vd leasemaatschappij verteld mij dat hij een verzoek heeft gekregen om de deposit over te maken.. maar in die mail zat geen RN, dus hij heeft geen referentienummer om die deposit te maken. Hij heeft daarover gemaild maar geen reactie ontvangen. Misschien wordt het dan toch tijd dat ik de telefoon naar Tesla toe ga oppakken

Klopt de eerste post van dit topic dan niet? Daarin staat dat je pas een RN krijgt na de deposit.PeterSelie schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:40:
[...]
De mail omtrent deposit zónder RN? Da's gek, de mail die ik heb gekregen is gewoon automatisch gegenereerd, gok dat dat met die van jou ook zo zou zijn?
[Afbeelding]
Ik heb zelf nooit een mail van Tesla gezien, de LM zegt in ieder geval dat er in die mail geen RN zat. Daarbij moet ik ze denk ik maar op hun woord geloven. Het begint dan te lijken op een systeemfout...PeterSelie schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:40:
[...]
De mail omtrent deposit zónder RN? Da's gek, de mail die ik heb gekregen is gewoon automatisch gegenereerd, gok dat dat met die van jou ook zo zou zijn?
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik heb die mail nooit gehad...PeterSelie schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:40:
[...]
[Afbeelding]
We hebben exact dezelfde config trouwens
Ik zie wel dit in mijn account:
Volgende stappen
Dit is wat u kunt verwachten voor de levering
V Bestel - Plaats de bestelling van uw Tesla
V Voorbereiden voor levering - Voer uw contactgegevens en betalingsinformatie in
V Betaling - Controleer uw gegevens en verzend uw betaling
Levering - De levering
Maar nog geen VIN, aangezien ik een witte heb besteld hoop ik ergens stiekum op de volgende boot, is dat niet haalboor voor een bestelling in oktober? RN 11 oktober...
Hmm, misschien dat er verschil zit in hoe de bestelling is gedaan? Die van mij is handmatig online geconfigureerd en niet via FleetSales besteld.TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:45:
[...]
Klopt de eerste post van dit topic dan niet? Daarin staat dat je pas een RN krijgt na de deposit.
Die van mij is via een kleine LM besteld (die weer alles via Alphabet regelt), misschien dat daar verschil in zit? Of wellicht heeft je LM een eigen mailadres gebruikt en hebben zij dus die mail? Idk..Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:47:
[...]
Ik heb die mail nooit gehad...
We hebben exact dezelfde config trouwens![]()
Ik zie wel dit in mijn account:
Volgende stappen
Dit is wat u kunt verwachten voor de levering
V Bestel - Plaats de bestelling van uw Tesla
V Voorbereiden voor levering - Voer uw contactgegevens en betalingsinformatie in
V Betaling - Controleer uw gegevens en verzend uw betaling
Levering - De levering
Maar nog geen VIN, aangezien ik een witte heb besteld hoop ik ergens stiekum op de volgende boot, is dat niet haalboor voor een bestelling in oktober? RN 11 oktober...
Ik zie in mijn account inderdaad dezelfde stappen als jij
[ Voor 57% gewijzigd door PeterSelie op 18-10-2019 14:49 ]
Ik vind het nogal raar dat jouw LM een mailtje terug stuurt naar Tesla en het dan maar laat hangen... Maar goed, ik heb niet de hele conversatie gehoord. Maar als jij zegt dat er 8 sept al een bestelling zou moeten zijn geplaatst dan zou ik toch verwachten dat jouw LM meer dan 1 mail stuurt om een bestelling rond te maken.owenray schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:46:
[...]
Ik heb zelf nooit een mail van Tesla gezien, de LM zegt in ieder geval dat er in die mail geen RN zat. Daarbij moet ik ze denk ik maar op hun woord geloven. Het begint dan te lijken op een systeemfout...
Als ik jou was zou ik alle documenten en mails opvragen bij je LM en daarmee naar Tesla bellen. Om via die weg te verifiëren dat je LM wel aan de slag is geweest.. good luck!
Ja, en die staat er en stond er eerst niet...TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:30:
[...]
Congrats! Vraagje, zie jij nu ineens ook de door jou bestelde auto staan? Of zag je die daarvoor ook al?
Ik heb even naar Tesla gebeld en die heeft gekeken of er een bestelling voor mij open staat. De (overigens vriendelijke) meneer aan de lijn kon helemaal geen informatie vinden over de bestelling.TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:56:
[...]
Ik vind het nogal raar dat jouw LM een mailtje terug stuurt naar Tesla en het dan maar laat hangen... Maar goed, ik heb niet de hele conversatie gehoord. Maar als jij zegt dat er 8 sept al een bestelling zou moeten zijn geplaatst dan zou ik toch verwachten dat jouw LM meer dan 1 mail stuurt om een bestelling rond te maken.
Als ik jou was zou ik alle documenten en mails opvragen bij je LM en daarmee naar Tesla bellen. Om via die weg te verifiëren dat je LM wel aan de slag is geweest.. good luck!
Met die info de leasemaatschappij nog weer opgebeld en die gaf nog wat meer duidelijkheid dat ze met een tussenpartij werken. Die heeft hen dus blijkbaar gevraagd die deposit te maken en heeft dat gedaan zonder de RN mee te sturen. En die partij krijgen ze dus blijkbaar niet meer te pakken.
Wellicht moet ik dus ook maar even een belletje gaan plegen naar die partij. (wie weet krijg ik ze wel te pakken).
TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:44:
[...]
Thx! En ook ik ben wel benieuwd naar de vraag over de nieuwe grijze performance wielen.
Top in ieder geval weer matten.NightHawk4 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:34:
[...]
Ik sluit me bij jullie aan. Zien jullie overigens in je account de Performance versie met zilveren of grijze velgen? Waarschijnlijk zegt dat nog niets over de levering
Zijn ze nu mee bezig dus het kan wel zijn dat je dat nog moet aangeven, kan je ook doorgeven als je kenteken bekend is
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Ik heb zojuist een RN gekregen. Besteld via Leaseplan op 10-10. Eerder dan ik dacht.
[ Voor 22% gewijzigd door Tomas_ op 18-10-2019 15:08 ]
Lekker dubieus toch? Wat is dit voor partij?owenray schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:02:
[...]
Ik heb even naar Tesla gebeld en die heeft gekeken of er een bestelling voor mij open staat. De (overigens vriendelijke) meneer aan de lijn kon helemaal geen informatie vinden over de bestelling.
Met die info de leasemaatschappij nog weer opgebeld en die gaf nog wat meer duidelijkheid dat ze met een tussenpartij werken (genaamd enterprise). Die heeft hen dus blijkbaar gevraagd die deposit te maken en heeft dat gedaan zonder de RN mee te sturen. En die partij krijgen ze dus blijkbaar niet meer te pakken.
Wellicht moet ik dus ook maar even een belletje gaan plegen naar die partij. (wie weet krijg ik ze wel te pakken).

Gaat dit via je werkgever of lease je prive?
Écht hé?TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:07:
[...]
Lekker dubieus toch? Wat is dit voor partij?![]()
Gaat dit via je werkgever of lease je prive?
Ik ben zelfstandige (via een maatschap) dus dit is niet via een werkgever en niet privé
Van alle mensen op dit forum heb jij het meeste recht om zenuwachtig te zijnowenray schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:10:
[...]
Écht hé?
Ik ben zelfstandige (via een maatschap) dus dit is niet via een werkgever en niet privé

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Hey, dat is niet eerlijk:p Leaseplan heeft de mijne ook op 10-10 besteld maar heb nog geen RN in mijn accountTomas_ schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:07:
Ik heb zojuist een RN gekregen. Besteld via Leaseplan op 10-10. Eerder dan ik dacht.
IT is what IT is
Dank jeFrome schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:21:
[...]
Van alle mensen op dit forum heb jij het meeste recht om zenuwachtig te zijn![]()
de mijne op 26-9 (samen met 350 andere orders) door Leaseplan......ook nog geen RN....duseenmans schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:22:
[...]
Hey, dat is niet eerlijk:p Leaseplan heeft de mijne ook op 10-10 besteld maar heb nog geen RN in mijn account
4 oktober bij Leaseplan, hier ook nog niets.jblok schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:24:
[...]
de mijne op 26-9 (samen met 350 andere orders) door Leaseplan......ook nog geen RN....dus
Hopelijk ook snel voor jou zodat je geen 40 keer per dag meer hoeft in te loggeneenmans schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:22:
[...]
Hey, dat is niet eerlijk:p Leaseplan heeft de mijne ook op 10-10 besteld maar heb nog geen RN in mijn account
Zal dan wellicht een andere soort afhandeling krijgen aangezien het er 350 zijn?jblok schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:24:
[...]
de mijne op 26-9 (samen met 350 andere orders) door Leaseplan......ook nog geen RN....dus
Verwijderd
Dat blijft, alleen dan voor de "VIN checker"Tomas_ schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:29:
[...]
Hopelijk ook snel voor jou zodat je geen 40 keer per dag meer hoeft in te loggen
[...]
Zal dan wellicht een andere soort afhandeling krijgen aangezien het er 350 zijn?
Bij mij ook; bestelling 3 okt bij Tesla binnen (via Alphabet), nog geen RN of iets anders te zien in mijn account. Voorlopige leveringsdatum zogenaamd 15 nov... LR AWD
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Dat komt helemaal goed. Dat je de model 3 niet kan bestellen komt omdat deze al besteld voor je isTGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:25:
Ik zie in mijn tesla account bestel opties voor een model S en model X. De model 3 is in mijn omgeving niet te bestellen. Zie jij het zelfde? Iets zegt mij dus dat ze wel door hebben dat er op mijn naam al een model 3 is besteld.Markboss schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:34:
Bij mij ook; bestelling 3 okt bij Tesla binnen (via Alphabet), nog geen RN of iets anders te zien in mijn account. Voorlopige leveringsdatum zogenaamd 15 nov... LR AWD
Ah thanks!Mr.RMM schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:38:
[...]
Dat komt helemaal goed. Dat je de model 3 niet kan bestellen komt omdat deze al besteld voor je isGewoon wachten totdat iemand handmatig een RN nummer toe kent.
[ Voor 23% gewijzigd door TGT2 op 18-10-2019 15:40 ]
Ja, precies hetzelfde. Ik nam aan dat dat gewoon de standaard startpagina voor een leeg account was. Nog even wachten dus....TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:39:
[...]
Ik zie in mijn tesla account bestel opties voor een model S en model X. De model 3 is in mijn omgeving niet te bestellen. Zie jij het zelfde? Iets zegt mij dus dat ze wel door hebben dat er op mijn naam al een model 3 is besteld.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Zoals al (ik zal niet overdrijven) zeer vaak gemeld in dit topic, pas na het koppelen van je RN zie je iets anders, dit ziet iedereen zonder RN.TGT2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:39:
[...]
Ik zie in mijn tesla account bestel opties voor een model S en model X. De model 3 is in mijn omgeving niet te bestellen. Zie jij het zelfde? Iets zegt mij dus dat ze wel door hebben dat er op mijn naam al een model 3 is besteld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[quote]Tomas_ schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:29:
[...]
Hopelijk ook snel voor jou zodat je geen 40 keer per dag meer hoeft in te loggen
[...]
Precies dat
[...]
[...]
Precies dat
IT is what IT is
YESSSS ze hebben mijn configuratie aangepast naar de juiste versie, nu heb ik ook het juiste model in mijn account. Alles is tijdig besteld, dus nu alleen nog de VIN, leveringsdata afwachten en afwachten welke velgen eronder zitten
Succes met het afwachten op een VIN
#duurtlang #weinigbeweging
Dus De Grand Dahlia is voor Europa.....!? Misschien daarom zo weinig Vin's uitgegeven en degene die een VIN hebben zitten dan wel op deze boot en de rest op de NL-only boot die nu door Panama kanaal gaat (Grand Pioneer)?Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:25:
Hier via leaseplan een SR+ besteld pearl white, 19 inch, zwart int. met trekhaak.
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
Of die nog moet vertrekken zelfs.
Kans is groot eigenlijk. Omdat het veel langer duurt voordat ze de autos in die andere landen geleverd hebben. Dus dan kunnen ze beter de eerste boot verdelen over de andere Europese landen en de laatste boten meteen in amsterdam legen en verdelenRobbyNitroz schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:03:
[...]
Dus De Grand Dahlia is voor Europa.....!? Misschien daarom zo weinig Vin's uitgegeven en degene die een VIN hebben zitten dan wel op deze boot en de rest op de NL-only boot die nu door Panama kanaal gaat (Grand Pioneer)?

Model 3
Ik heb een VIN vanaf 1 oktober; kan me niet voorstellen dat die paa op 2 boten later dan de GD zou staan.ElonDusk schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:15:
[...]
Kans is groot eigenlijk. Omdat het veel langer duurt voordat ze de autos in die andere landen geleverd hebben. Dus dan kunnen ze beter de eerste boot verdelen over de andere Europese landen en de laatste boten meteen in amsterdam legen en verdelen
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
haha zo bedoel ik het ook niet. Meer van dat de meeste autos van de eerste boot in ieder geval niet voor NL zijnRobbyNitroz schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:19:
[...]
Ik heb een VIN vanaf 1 oktober; kan me niet voorstellen dat die paa op 2 boten later dan de GD zou staan.
Model 3
Waarom denk je dat dan?ElonDusk schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:21:
[...]
haha zo bedoel ik het ook niet. Meer van dat de meeste autos van de eerste boot in ieder geval niet voor NL zijn
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Omdat deze paar dagen/weken extra over doen voor ze bij de klant zijn. En als ze dit later in het kwartaal doen dan verhogen ze de kans dat deze autos niet meegerekend worden voor dit kwartaal
Model 3
Iedereen zit over RN, maar alleen VIN is toch leidend?
Mijn lease-mij is er van overtuigd dat ze gewoon gaan leveren (besteld op 26 augustus, ook bijna direct daarna een RN gekregen). Ze hebben wel een stop doorgegeven tot 4 november. 2 Weken (dat is as. maandag) ervoor gaan ze (Tesla) dan kijken of er een auto beschikbaar is volgens mijn configuratie.
Ik vraag me ernstig af of hij op tijd geleverd gaat worden, maar volgens mijn leasemij ben ik gek.
Mijn lease-mij is er van overtuigd dat ze gewoon gaan leveren (besteld op 26 augustus, ook bijna direct daarna een RN gekregen). Ze hebben wel een stop doorgegeven tot 4 november. 2 Weken (dat is as. maandag) ervoor gaan ze (Tesla) dan kijken of er een auto beschikbaar is volgens mijn configuratie.
Ik vraag me ernstig af of hij op tijd geleverd gaat worden, maar volgens mijn leasemij ben ik gek.
[ Voor 3% gewijzigd door Boterham71 op 18-10-2019 16:40 ]
Ik heb een vin in mijn account staan! Eindelijk. Besteld op 26-6 (zwart, zwart, 18"). Er zat een restrictie op van 1-9. Nu even uitzoeken welke boot onderweg is en wanneer die ook alweer aankomt
Grand Dahlia, komt 26e aan in BEJackRyan schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:44:
Ik heb een vin in mijn account staan! Eindelijk. Besteld op 26-6 (zwart, zwart, 18"). Er zat een restrictie op van 1-9. Nu even uitzoeken welke boot onderweg is en wanneer die ook alweer aankomt
Zit in hetzelfde schuitjeBoterham71 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:38:
Iedereen zit over RN, maar alleen VIN is toch leidend?

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Alle vin's lijken nog de standaard kleur te zijn van voor de witte, en de kades staan nu vol met wit. Zouden er zo weinig andere kleuren besteld worden?
Mijn besteldatum is 6 augustus (typo) en restrictie tot 4 nov. Normaal gesproken kijk ik niet eens en heeft leasemij altijd gelijk gekregen, maar aangezien Tesla anders is en zij volgens mij nog niet heel veel ervaring hier mee hebben ben ik bang dat het mis gaat. Ik geloof er niks van dat we volgende week een VIN krijgen, maar het zou top zijn. Als de levering voor 1 januari plaatsvindt ben ik allang blij.Snarf70 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:50:
[...]
Zit in hetzelfde schuitjeRN op 3 sep, restrictie tot 7 nov. Ga ervan uit dat we netjes een vinnetje krijgen volgende week en hij op de 26e van de Dahlia gereden wordt. Mijn LM is ook overtuigd en vind mij ook maar zenuwachtig doen
Daar nemen ze wel een risico'tje mee. De kans dat een NL order gennuleerd wordt door een (te) late levering is groter dan bij een niet-NL vertraagde levering.ElonDusk schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:15:
Kans is groot eigenlijk. Omdat het veel langer duurt voordat ze de autos in die andere landen geleverd hebben. Dus dan kunnen ze beter de eerste boot verdelen over de andere Europese landen en de laatste boten meteen in amsterdam legen en verdelen
Bij ons zijn er 3 model 3's besteld op zwart en allemaal omgezet naar wit toen het gratis werd. Ik denk dat bijna iedereen een witte besteld inderdaad. Wel jammer.carpebios schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:52:
Alle vin's lijken nog de standaard kleur te zijn van voor de witte, en de kades staan nu vol met wit. Zouden er zo weinig andere kleuren besteld worden?
Ben blij dat ik vanaf volgende week voor 2 weken in het buitenland zit voor werk, beetje afleidingBoterham71 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:54:
[...]
Mijn besteldatum is 6 augustus (typo) en restrictie tot 4 nov. Normaal gesproken kijk ik niet eens en heeft leasemij altijd gelijk gekregen, maar aangezien Tesla anders is en zij volgens mij nog niet heel veel ervaring hier mee hebben ben ik bang dat het mis gaat. Ik geloof er niks van dat we volgende week een VIN krijgen, maar het zou top zijn. Als de levering voor 1 januari plaatsvindt ben ik allang blij.
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Vorige maand waren dit de percentages: wit 35%, zwart 21%, grijs 22%, blauw 16%, rood 5%Boterham71 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:55:
[...]
Bij ons zijn er 3 model 3's besteld op zwart en allemaal omgezet naar wit toen het gratis werd. Ik denk dat bijna iedereen een witte besteld inderdaad. Wel jammer.
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
Zou voor leveringen overigens niet uit moeten maken als Tesla leveringsalgoritme een beetje goed kan voorspellen..
[ Voor 12% gewijzigd door Markboss op 18-10-2019 17:05 ]
Gelukkig grijs op plek 3, produceren maar!
Dus heb ik roodBoterham71 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:55:
[...]
Bij ons zijn er 3 model 3's besteld op zwart en allemaal omgezet naar wit toen het gratis werd. Ik denk dat bijna iedereen een witte besteld inderdaad. Wel jammer.
Ben benieuwd..... zal wel eind december worden gok ik, want met trekhaak is het bepaald geen standaardconfig als SR+ met aero's.
Die aantallen per dagMarkboss schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:04:
[...]
Vorige maand waren dit de percentages: wit 35%, zwart 21%, grijs 22%, blauw 16%, rood 5%
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
Zou voor leveringen overigens niet uit moeten maken als Tesla leveringsalgoritme een beetje goed kan voorspellen..

Je kan wel interessante informatie herleiden in combinatie met de aankomst van de boten de afgelopen weken/maanden.
Mijn RN is RN109441xxx, geen idee wat dat betekent verder :-)Snarf70 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:03:
[...]
Ben blij dat ik vanaf volgende week voor 2 weken in het buitenland zit voor werk, beetje afleidingBij thuiskomst netjes VIN in source, Tjakka, we blijven positief!!
Feit blijft dat we ruim voor Tesla’s deadline besteld hebben, we hoog op de Tweakers sheet staan mbt RN datum (kleine indicatie maar toch....) en dat er een paar boten deze kant op komen.
Ik kan ook niet wachten tot m'n Model 3 er is, maar als ik hier lees dat mensen het niet meer de moeite waard vinden als de auto onverhoopt toch pas in 2020 op kenteken staat dan snap ik niet echt waarom je überhaupt een Tesla besteld hebt.
Ik twijfelde tussen een Volvo S60 en Tesla M3, maar zelfs als die M3 pas in januari op kenteken staat is een Tesla nog veel voordeliger en bovendien een modernere auto.
Toch vind ik wel dat je appels met appels moet vergelijken: ook in 2020 zal een Tesla M3 aantrekkelijker zijn dan iedere andere auto in het D-Segment.
Echter als je bereid bent om je Tesla op te offeren voor een C- of B-segment auto als een Golf of een Polo dan ben je daar misschien wat goedkoper mee uit, maar ik denk dat je daar veel minder plezier aan gaat beleven.
Als je van je werk een Tesla mag bestellen dan heb je vast een redelijke baan met een redelijk inkomen, dus die paar tientjes meer bij levering in 2020 zullen toch geen wereld van verschil maken?
Dat gezegd hebbende hoop ik dat mijn Model 3 begin november voor de deur staat.
Ik twijfelde tussen een Volvo S60 en Tesla M3, maar zelfs als die M3 pas in januari op kenteken staat is een Tesla nog veel voordeliger en bovendien een modernere auto.
Toch vind ik wel dat je appels met appels moet vergelijken: ook in 2020 zal een Tesla M3 aantrekkelijker zijn dan iedere andere auto in het D-Segment.
Echter als je bereid bent om je Tesla op te offeren voor een C- of B-segment auto als een Golf of een Polo dan ben je daar misschien wat goedkoper mee uit, maar ik denk dat je daar veel minder plezier aan gaat beleven.
Als je van je werk een Tesla mag bestellen dan heb je vast een redelijke baan met een redelijk inkomen, dus die paar tientjes meer bij levering in 2020 zullen toch geen wereld van verschil maken?
Kleine update en correctie.owenray schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:15:
[...]
Ik zit bij FGD Lease,
De LM heeft gezegd dat het een chaos is bij een andere partij waarmee ze te maken hebben, ze hebben niet gezegd dat het een chaos is bij Tesla zelf.
Het lijkt er in ieder geval op dat er ergens in het proces een kink in de kabel heeft gezeten waardoor ik nog geen RN heb, waarschijnlijk een probleem bij een tussenpartij. Ik wordt in ieder geval goed geholpen door Tesla & FGD lease om het allemaal (hopelijk dit jaar) weer goed te krijgen. Dus in dit alles geen kritiek op Tesla of de LM
Op TMC forum heeft iemand van Tesla Groningen gehoord dat ze voor Q4 20k auto's gaan proberen te leveren... Lijtk me wat veel, maar wie weet
Dan hadden ze wel al mogen beginnen toch? Heel maand oktober is/wordt er weinig geleverd. Dat is 20.000 per maand ...
20k per maand is 60% van wat er überhaupt door Tesla geproduceerd wordt...carpebios schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:44:
Dan hadden ze wel al mogen beginnen toch? Heel maand oktober is/wordt er weinig geleverd. Dat is 20.000 per maand ...
Zelfs 20k in één kwartaal is nog steeds 20% vd productie
[ Voor 84% gewijzigd door pirke op 18-10-2019 17:49 ]
Een paar tientjes?DLodder schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:34:

En wat zou het alternatief zijn in 2020?D85 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:53:
[...]
Een paar tientjes?Het zou mij 110 euro netto in de maand schelen (2019 4% tot 50000 vs 2020 8% tot 45000, daarboven 22%).
Dat is duidelijk, nietsbottom line schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:56:
[...]
En wat zou het alternatief zijn in 2020?
Ik heb een rode Performance besteld. Levering in 2020 zou rampzalig zijn. Rood wordt het minste besteld, maar ik denk dat rood bij Performance weer minder uniek is. Ik hoop dus nog op levering in november/december.
Nog steeds goedkoop om voor 300 euro euro netto of zoiets in een auto van 60k te rijden met 400pk.D85 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:53:
[...]
Een paar tientjes?Het zou mij 110 euro netto in de maand schelen (2019 4% tot 50000 vs 2020 8% tot 45000, daarboven 22%).
Ik denk dat de Tesla samen met veel andere EV's in 2020 ook veel verkocht zal worden, maar ik in de jaren daarna. Tegen de tijd dat de bijtelling voor elektrische auto's gelijk is aan die van benzineauto's zijn de EV's al zo'n commodity en zijn er zo veel laadpalen dat range anxiety niet meer het probleem zal zijn.
Rampzaligart1fex schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:04:
Ik heb een rode Performance besteld. Levering in 2020 zou rampzalig zijn. Rood wordt het minste besteld, maar ik denk dat rood bij Performance weer minder uniek is. Ik hoop dus nog op levering in november/december.

Sterkte
Ik verwacht dat er dit jaar nog een psycholoog afstudeert op dit topicSunri5e schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:13:
Wat een onrust hier allemaal.....
Verwijderd
20.000 in Nederland alleen?!Markboss schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:41:
Op TMC forum heeft iemand van Tesla Groningen gehoord dat ze voor Q4 20k auto's gaan proberen te leveren... Lijtk me wat veel, maar wie weet
120 per maand netto extra ten opzichte van dit jaar.DLodder schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:34:
Ik kan ook niet wachten tot m'n Model 3 er is, maar als ik hier lees dat mensen het niet meer de moeite waard vinden als de auto onverhoopt toch pas in 2020 op kenteken staat dan snap ik niet echt waarom je überhaupt een Tesla besteld hebt.
Ik reed een 7% V60 voor 200 netto per maand.
Je went aan je netto loon.
Als ik opeens bijna 400 netto moet betalen, voelt dat als een forse salarisverlaging!
Kun je even kijken of mijn bestelde auto er ook tussen staat?Conifeer schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:20:
Ben nu bij Pier 80 in SF
Verwijderd
Foto’s!!!Conifeer schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:20:
Ben nu bij Pier 80 in SF
Of neem die van mij direct mee in het vliegtuig terug
Gentle leader rijden auto op vol parkeer terrein, eeeh hoe moet ik fotos plaatsen
Deze sheet is ook wel interessant.
Midden september heeft wel al VIN's, maar nog niet de SR+ zilver
https://docs.google.com/s...T9LS-l3gQzPXCk/edit#gid=0
Midden september heeft wel al VIN's, maar nog niet de SR+ zilver
https://docs.google.com/s...T9LS-l3gQzPXCk/edit#gid=0
Waarschijnlijk dat je hem net na mij hebt besteld? (Die van mij is besteld in juli)Boterham71 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:33:
[...]
Mijn RN is RN109441xxx, geen idee wat dat betekent verder :-)
Ik heb RN109440xxx namelijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.