Ik heb vanmiddag volgens mij een mazzeltje gehad!
Al een tijdje was ik op zoek naar een Model 3. LR AWD, blauw met 19" velgen.
Vanmiddag dan maar eens op goed geluk naar de Tesla store in Amsterdam Zuid-oost om te gaan kijken hoe zo'n auto zit aangezien ik er nog nooit eentje van binnen had gezien.
Tijdens het wachten op een verkoper keek ik even op de site om te zien of ze er misschien eentje in voorraad hadden staan. De laatste keer dat ik hiernaar zocht (een week geleden) stond er nog een maar nu niet meer. Wel een blauw model met 18" velgen voor maar 57.268,-. Toen ik aan de verkoper vroeg waarom deze zo goedkoop was gaf hij aan dat dit een foutje was en dat er nog een batch 3's met korting werd aangeboden die eigenlijk bestemd waren voor mensen die een RWD hadden besteld. Dit was al doorgegeven aan het hoofdkantoor en de prijzen gingen ze meteen aanpassen.
Aangezien ik dacht dat het een mooi verkooppraatje was toch eerst nog even een proefrit met hem gaan maken en daarna wilde ik hem wel aanbetalen. Maar helaas, toen we achter de computer gingen zitten was de voorraad op de website al weg! Geen verkooppraatje dus
De verkoper vroeg of ik de website nog open had staan op mijn telefoon, dat was zo. Op mijn telefoon ter plekke meteen de order afgemaakt en aanbetaling gedaan
Inmiddels is de verkoopbevestiging binnen en heb ik ook een VIN. Ik ga er dus vanuit dat het goed gaat komen. Nu ongeduldig wachten op de afleverdatum. Weet iemand hoe duur de 19" velgen straks zijn als ik mijn eerste set rubber heb verbrand?
Ook bedacht ik me door alle adrenaline te laat dat ik mijn auto nog wil inwisselen. Heeft iemand hier ervaring mee, had ik dit al moeten aangeven?