Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Hunkaroglu schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:42:
Ik heb sinds maandag een inventaris auto gekoppeld gekregen. Met VIN dus, maar nog geen kenteken. Had wel een bericht verwacht om het op te halen inmiddels. Maar nog niks van vernomen helaas. Natuurlijk ook niemand te pakken kunnen krijgen. En op mails wordt ook niet gereageerd. Als dit ook zo lang gaat duren, kon ik beter op mijn oorspronkelijke configuratie wachten
Kun je niet naar een service center om te vragen wat de status is en verwachting? Neem aan dat ze dat wel kunnen zien in het systeem?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunkaroglu
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 20:19
Cyw00d schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:02:
[...]

Kun je niet naar een service center om te vragen wat de status is en verwachting? Neem aan dat ze dat wel kunnen zien in het systeem?
Had laatst nog contact gehad met sales. Maar zij konden mij niks vertellen.

Ik zal mijn sales advisor maar weer even mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hunkaroglu schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:42:
Ik heb sinds maandag een inventaris auto gekoppeld gekregen. Met VIN dus, maar nog geen kenteken. Had wel een bericht verwacht om het op te halen inmiddels. Maar nog niks van vernomen helaas. Natuurlijk ook niemand te pakken kunnen krijgen. En op mails wordt ook niet gereageerd. Als dit ook zo lang gaat duren, kon ik beter op mijn oorspronkelijke configuratie wachten
Tja. Kwestie van wachten tot je bericht krijgt of zelf in de wacht wilen wachten voor 60+ minuten. Ik zat in dezelfde situatie en heb via de telefoon een aflevering kunnen plannen. Als zegt een VIN ook niet meteen alles. Ik had eerst een andere VIN maar die auto bleek in Frankrijk te staan.. Je kunt ook mailen met delivery maar weet niet of ze daar iets mee doen. :x

[ Voor 4% gewijzigd door Inspired op 03-07-2019 23:33 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunkaroglu
Inspired schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 23:32:
[...]

Tja. Kwestie van wachten tot je bericht krijgt of zelf in de wacht wilen wachten voor 60+ minuten. Ik zat in dezelfde situatie en heb via de telefoon een aflevering kunnen plannen. Als zegt een VIN ook niet meteen alles. Ik had eerst een andere VIN maar die auto bleek in Frankrijk te staan.. Je kunt ook mailen met delivery maar weet niet of ze daar iets mee doen. :x
Ja denk idd dat je sneller bent als je ze aan de lijn kan krijgen en gelijk een aflevering te plannen.

Wanneer kan je het nu ophalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Weet iemand of er al info is over een mogelijke nieuwe boot met Tesla's voor Europa?
De inventory is aardig opgedroogd na de Q2 push en er was nog geen nieuwe boot onderweg heb ik begrepen. Mijn Tesla staat met 'delivery preference' op augustus, maar dan moet er natuurlijk eerst een boot deze kant op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
T7D_Sneezy schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:32:
Weet iemand of er al info is over een mogelijke nieuwe boot met Tesla's voor Europa?
De inventory is aardig opgedroogd na de Q2 push en er was nog geen nieuwe boot onderweg heb ik begrepen. Mijn Tesla staat met 'delivery preference' op augustus, maar dan moet er natuurlijk eerst een boot deze kant op.
Er ligt nog geen boot aan de pier en ik heb nog geen andere info gezien. Er lijkt ook nog niet een boot onderweg te zijn naar San Francisco. De boot moet nog komen, laden en naar Zeebrugge. Dit kost toch minimaal een maand alles bij elkaar.

Deze lijst wordt redelijk goed bijgehouden;

https://docs.google.com/s...kLnTo6xqbdtaOI/edit#gid=0

Hier kun je zien of er schepen inbound zijn (op dit moment niks waar auto's op gaan);

https://www.marinetraffic.com/nl/data/?asset_type=expected_arrivals&columns=shipname,recognized_next_port,reported_eta,arrived,show_on_live_map,dwt,ship_type&recognized_next_port_in|begins|SAN%20FRANCISCO|recognized_next_port_in=94&ship_type_in|in|Vrachtschip|ship_type_in=7

Vrachtschepen met een capaciteit tussen de 15k-20k worden meestel ingezet.

Je kunt ook kijken of er iets aan pier 80 ligt;

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ports/94

Dan beetje inzoomen en pier 80 zoeken. Zit net boven de "Islais Creek".
Hunkaroglu schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 08:16:
[...]

Ja denk idd dat je sneller bent als je ze aan de lijn kan krijgen en gelijk een aflevering te plannen.

Wanneer kan je het nu ophalen?
Vanmiddag 16 uur. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Inspired op 04-07-2019 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunkaroglu
Gefeliciteerd alvast. :)

Ben nu aan de lijn. Hopelijk neemt iemand op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hunkaroglu schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 11:07:
[...]

Gefeliciteerd alvast. :)

Ben nu aan de lijn. Hopelijk neemt iemand op.
Thanks. Headset of op de speaker en gewoon wachten. Vaak 60-75m wachttijd. Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bass1984
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-07 23:00
Vorige week mijn order voor een SR+ in MB ingeschoten.. Levering +- September, kijk er al naar uit :). Wat mij net opviel is dat de basiskaarten en de mistlampen niet meer te vinden zijn bij de partial premium beschrijving; benieuwd of dit een foutje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvanes
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 14:20
Hunkaroglu schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:59:
[...]

Ik zou gewoon sales bellen of een mailtje aan ze sturen met de configuratie die je wilt. Ik had mijn sales advisor gemaild en die had gelukkig snel teruggebeld. En hij heeft de beschikbare auto gelijk gekoppeld in mijn account. Het wachten is dus nu op een factuur en aflevering.
Thanks! Na 50 minuten in de wacht bleek de auto al klaar te staan in Tilburg. Volgende week ophalen. Dat vind ik echt snel aangezien de LM ‘m eergisteren heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
bass1984 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:07:
Vorige week mijn order voor een SR+ in MB ingeschoten.. Levering +- September, kijk er al naar uit :). Wat mij net opviel is dat de basiskaarten en de mistlampen niet meer te vinden zijn bij de partial premium beschrijving; benieuwd of dit een foutje is.
Moet wel een foutje zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edvanes schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:40:
[...]

Thanks! Na 50 minuten in de wacht bleek de auto al klaar te staan in Tilburg. Volgende week ophalen. Dat vind ik echt snel aangezien de LM ‘m eergisteren heeft besteld.
Top. Kan snel gaan als een config gewoon in NL staat. En als je echt snel wil dan moet je zelf ook bellen inderdaad.

Mijn tweede order die ik zelf geplaatst had om een auto te pakken te krijgen is inmiddels gecancelled. Voor anderen; gewoon dit volgen; https://www.tesla.com/nl_...ordering-faq#cancel-order

In mijn prive account is hij nu gecancelled dus lijkt goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Helaas nog steeds geen VIN nummer, dus het zal wel wachten worden op een boot met autotjes :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hunkaroglu
Inspired schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:44:
[...]

Top. Kan snel gaan als een config gewoon in NL staat. En als je echt snel wil dan moet je zelf ook bellen inderdaad.

Mijn tweede order die ik zelf geplaatst had om een auto te pakken te krijgen is inmiddels gecancelled. Voor anderen; gewoon dit volgen; https://www.tesla.com/nl_...ordering-faq#cancel-order

In mijn prive account is hij nu gecancelled dus lijkt goed te gaan.
Inmiddels ook al iemand aan de lijn gehad. En het was een zeer prettig persoon. Mijn auto bleek nu in Groningen te staan en ze hebben ervoor gezorgd dat hij volgende week in Tilburg zal staan. Ik heb aangegeven dat ik hem ook in Groningen wilde ophalen, maar dat konden ze niet meer zo snel voor elkaar krijgen aangezien er een aantal collega's al vakantie hadden. Kenteken was al bekend. En net ook mijn BTW factuur ontvangen in mijn account die ik eerst moet voldoen.

Verder ook nog over de horrorverhalen gehad die hier verteld worden over de slechte aflevering qua gaps en/of lak. En hij gaf aan dat je altijd de slechte verhalen hoort en als het eenmaal opgelost is, dat er dan vaak ook niet meer op forum gezet wordt. Daarnaast dat ze heel veel auto's wel correct hebben opgeleverd en dat het kan voorkomen dat er wel een aantal tussen kunnen zitten die dan niet perfect zijn. Daarin gaf ik hem wel gelijk.

Op de vraag hoe ze aan die voorraad auto's komen. Iemand had besteld, maar hij mocht het nog niet ophalen van zijn leasemaatschappij, omdat oude contract nog niet afgelopen is. Dan doet Tesla niet moeilijk en plaatsen ze het gewoon op hun site, omdat er genoeg mensen zijn die het wel direct willen kopen. Dus mocht je zo'n constructie hebben en je de auto pas later mag ophalen, ga er maar vanuit dat ze het gewoon doorverkopen. Hoe lullig het ook is.

[ Voor 13% gewijzigd door Hunkaroglu op 04-07-2019 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 09:03
Woehoe! Ik had dus een VIN en sinds gisteren het factuur in mijn account. Daarnaast kon ik ook sinds gisteren echt inloggen in de Tesla-app waarbij ik welkom werd geheten bij de Tesla Familie. Op het factuur stond levering op 26 juli. Vandaag gebeld naar het telefoonnummer op het factuur om te kijken of het mogelijk was om de aflevering te vervroegen, omwille van mijn vakantieplannen.

Dat was geen probleem, want alles was verder al in orde gemaakt door de LM. Nu sta ik gepland voor over 11 dagen. Dikke party! :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ok. Auto opgehaald zojuist. Dikke prima. Geen krasje kunnen vinden. Heeeeeel rustig in Tilburg. Was de enige op 16 uur. Enige puntje van kritiek. Installeer een paar SCs en zorg dat de auto vol is. Maar goed. Nu mooi SC uitproberen en zelf even naar de Mac die ernaast zit. :) Dit keer geen horrorverhaal dus. Oh, alles behalve de USB kabeltjes heb ik. De kabeltjes krijg ik als het goed is thuisgestuurd. Nog wel “gratis” volgens de leuke dame.

[ Voor 23% gewijzigd door Inspired op 04-07-2019 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:03
Wbt die vergeten USB kabeltjes: die mogen ze mooi houden. Zo’n draadloze oplader vandaag binnen gekregen, is veel relaxter en fraaier :)

Heb zelf deze besteld:
eckru in "Het grote Tesla topic"

[ Voor 40% gewijzigd door Katseviool op 04-07-2019 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
sarlo schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:29:
Helaas nog steeds geen VIN nummer, dus het zal wel wachten worden op een boot met autotjes :+
Ik krijg net een delivery email oOo en er staat een 5y nummer, alleen het nr heeft halverwege de 5y?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paradine
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-08-2022
Ik heb vanmiddag volgens mij een mazzeltje gehad!
Al een tijdje was ik op zoek naar een Model 3. LR AWD, blauw met 19" velgen.
Vanmiddag dan maar eens op goed geluk naar de Tesla store in Amsterdam Zuid-oost om te gaan kijken hoe zo'n auto zit aangezien ik er nog nooit eentje van binnen had gezien.

Tijdens het wachten op een verkoper keek ik even op de site om te zien of ze er misschien eentje in voorraad hadden staan. De laatste keer dat ik hiernaar zocht (een week geleden) stond er nog een maar nu niet meer. Wel een blauw model met 18" velgen voor maar 57.268,-. Toen ik aan de verkoper vroeg waarom deze zo goedkoop was gaf hij aan dat dit een foutje was en dat er nog een batch 3's met korting werd aangeboden die eigenlijk bestemd waren voor mensen die een RWD hadden besteld. Dit was al doorgegeven aan het hoofdkantoor en de prijzen gingen ze meteen aanpassen.

Aangezien ik dacht dat het een mooi verkooppraatje was toch eerst nog even een proefrit met hem gaan maken en daarna wilde ik hem wel aanbetalen. Maar helaas, toen we achter de computer gingen zitten was de voorraad op de website al weg! Geen verkooppraatje dus 8)7
De verkoper vroeg of ik de website nog open had staan op mijn telefoon, dat was zo. Op mijn telefoon ter plekke meteen de order afgemaakt en aanbetaling gedaan :P

Inmiddels is de verkoopbevestiging binnen en heb ik ook een VIN. Ik ga er dus vanuit dat het goed gaat komen. Nu ongeduldig wachten op de afleverdatum. Weet iemand hoe duur de 19" velgen straks zijn als ik mijn eerste set rubber heb verbrand?
Ook bedacht ik me door alle adrenaline te laat dat ik mijn auto nog wil inwisselen. Heeft iemand hier ervaring mee, had ik dit al moeten aangeven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hunkaroglu
Paradine schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:36:
Vanmiddag dan maar eens op goed geluk naar de Tesla store in Amsterdam Zuid-oost om te gaan kijken hoe zo'n auto zit aangezien ik er nog nooit eentje van binnen had gezien.

Tijdens het wachten op een verkoper keek ik even op de site om te zien of ze er misschien eentje in voorraad hadden staan. De laatste keer dat ik hiernaar zocht (een week geleden) stond er nog een maar nu niet meer. Wel een blauw model met 18" velgen voor maar 57.268,-. Toen ik aan de verkoper vroeg waarom deze zo goedkoop was gaf hij aan dat dit een foutje was en dat er nog een batch 3's met korting werd aangeboden die eigenlijk bestemd waren voor mensen die een RWD hadden besteld. Dit was al doorgegeven aan het hoofdkantoor en de prijzen gingen ze meteen aanpassen.

Aangezien ik dacht dat het een mooi verkooppraatje was toch eerst nog even een proefrit met hem gaan maken en daarna wilde ik hem wel aanbetalen. Maar helaas, toen we achter de computer gingen zitten was de voorraad op de website al weg! Geen verkooppraatje dus 8)7
De verkoper vroeg of ik de website nog open had staan op mijn telefoon, dat was zo. Op mijn telefoon ter plekke meteen de order afgemaakt en aanbetaling gedaan :P

Inmiddels is de verkoopbevestiging binnen en heb ik ook een VIN. Ik ga er dus vanuit dat het goed gaat komen. Nu ongeduldig wachten op de afleverdatum. Weet iemand hoe duur de 19" velgen straks zijn als ik mijn eerste set rubber heb verbrand?
Ook bedacht ik me door alle adrenaline te laat dat ik mijn auto nog wil inwisselen. Heeft iemand hier ervaring mee, had ik dit al moeten aangeven?
Gefeliciteerd. Hoop dat het goed komt.

Waarom wil je eigenlijk je auto daar inwisselen? Je kan het beter particulier verkopen. Krijg je er meer voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradine
Hunkaroglu schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:44:
[...]

Gefeliciteerd. Hoop dat het goed komt.

Waarom wil je eigenlijk je auto daar inwisselen? Je kan het beter particulier verkopen. Krijg je er meer voor terug.
Ik heb nog nooit een auto van enige waarde verkocht zelf eigenlijk. Ik kan eens proberen een autoscout advertentie te maken morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hunkaroglu
Paradine schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:49:
[...]

Ik heb nog nooit een auto van enige waarde verkocht zelf eigenlijk. Ik kan eens proberen een autoscout advertentie te maken morgen.
Via ANWB site kan je je autowaarde zien. Dan weet je ongeveer voor hoeveel je het kan verkopen. Kijk ook bij andere advertenties voor soortgelijke auto. Het kost misschien iets van je tijd, maar dat krijg je ook wel ruim uitbetaald als je het hebt verkocht.

https://www.anwb.nl/auto/koerslijst#/kenteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hunkaroglu schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:33:
[...]

Inmiddels ook al iemand aan de lijn gehad. En het was een zeer prettig persoon. Mijn auto bleek nu in Groningen te staan en ze hebben ervoor gezorgd dat hij volgende week in Tilburg zal staan. Ik heb aangegeven dat ik hem ook in Groningen wilde ophalen, maar dat konden ze niet meer zo snel voor elkaar krijgen aangezien er een aantal collega's al vakantie hadden. Kenteken was al bekend. En net ook mijn BTW factuur ontvangen in mijn account die ik eerst moet voldoen.

Verder ook nog over de horrorverhalen gehad die hier verteld worden over de slechte aflevering qua gaps en/of lak. En hij gaf aan dat je altijd de slechte verhalen hoort en als het eenmaal opgelost is, dat er dan vaak ook niet meer op forum gezet wordt. Daarnaast dat ze heel veel auto's wel correct hebben opgeleverd en dat het kan voorkomen dat er wel een aantal tussen kunnen zitten die dan niet perfect zijn. Daarin gaf ik hem wel gelijk.

Op de vraag hoe ze aan die voorraad auto's komen. Iemand had besteld, maar hij mocht het nog niet ophalen van zijn leasemaatschappij, omdat oude contract nog niet afgelopen is. Dan doet Tesla niet moeilijk en plaatsen ze het gewoon op hun site, omdat er genoeg mensen zijn die het wel direct willen kopen. Dus mocht je zo'n constructie hebben en je de auto pas later mag ophalen, ga er maar vanuit dat ze het gewoon doorverkopen. Hoe lullig het ook is.
Als m'n horrorverhaal over is zal ik dat echt wel even melden hier. Ik ben wel blij dat de meeste van jullie wel uiteindelijk iemand aan de lijn krijgen, ik kreeg gisteren m'n groene kaart binnen die ik bij m'n kentekenbewijs, laadpas, laadsleutelhanger en andere papieren heb gelegd, dus ik heb wel het gevoel dat er ergens een auto bestaat met mijn naam erop. En dan hoop ik ook dat als ie een keer kapot is ik ook iemand kan bereiken die me dan helpt. Blijkbaar bestaat de mogelijkheid wel.

Ik heb sinds m'n laatste update iedere dag twee keer per dag gebeld: 's ochtends (8.30-9.30) krijg ik een 'Tesla sales is niet beschikbaar' - straight to voicemail. 's Avonds (17.30-19.00) hang ik +- 60 min in de wacht voor ik weggedrukt wordt. Email en sms worden niet beantwoord. De rest van de dag heb ik betere dingen te doen.

Ik zal morgen eens vanaf een andere telefoon proberen te bellen, misschien herkent die ene sales dame m'n nummer wel ofzo...ik weet het echt niet meer. En nogmaals, ik hoop dat ik door samenloop van omstandigheden dan een uitzondering ben op de regel, want (hopelijk) rij ik straks in een Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Welk nummer bellen jullie? Ik dacht dat je iemand van delivery moest hebben om een afhaalafspraak te verzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainstorm86 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 21:04:
Welk nummer bellen jullie? Ik dacht dat je iemand van delivery moest hebben om een afhaalafspraak te verzetten?
Ik bel +31 13 799 8814

Bestaan er meer nummers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hunkaroglu
Verwijderd schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 21:03:
[...]

Als m'n horrorverhaal over is zal ik dat echt wel even melden hier. Ik ben wel blij dat de meeste van jullie wel uiteindelijk iemand aan de lijn krijgen, ik kreeg gisteren m'n groene kaart binnen die ik bij m'n kentekenbewijs, laadpas, laadsleutelhanger en andere papieren heb gelegd, dus ik heb wel het gevoel dat er ergens een auto bestaat met mijn naam erop. En dan hoop ik ook dat als ie een keer kapot is ik ook iemand kan bereiken die me dan helpt. Blijkbaar bestaat de mogelijkheid wel.

Ik heb sinds m'n laatste update iedere dag twee keer per dag gebeld: 's ochtends (8.30-9.30) krijg ik een 'Tesla sales is niet beschikbaar' - straight to voicemail. 's Avonds (17.30-19.00) hang ik +- 60 min in de wacht voor ik weggedrukt wordt. Email en sms worden niet beantwoord. De rest van de dag heb ik betere dingen te doen.

Ik zal morgen eens vanaf een andere telefoon proberen te bellen, misschien herkent die ene sales dame m'n nummer wel ofzo...ik weet het echt niet meer. En nogmaals, ik hoop dat ik door samenloop van omstandigheden dan een uitzondering ben op de regel, want (hopelijk) rij ik straks in een Tesla.
Ik bedoelde het niet persoonlijk, begrijp me niet verkeerd. Maar ik hoop echt dat de problemen die je ervaart binnenkort worden opgelost. Ik bel altijd Amsterdam 020 365 0008 en dan kies ik voor levering. Moest vanochtend wel iets van 45 min wachten totdat ik iemand aan de lijn had. Uiteindelijk nemen ze wel op als je aardig vroeg belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
Wat grappig! Ik heb steeds met 0499 46 29 93 gebeld.
Laatste keer (toen ik m’n kenteken alvast nodig had voor de LM) wel 55 minuten in de wacht gehangen, maar ik werd goed en vriendelijk geholpen.

Er zijn dus blijkbaar veel nummers in omloop...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godlikev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 23:15
Weet iemand of de telefoonkabels bij de SR+ ook wegbezuinigd zijn, of hoor ik ze wel te krijgen?
Ze zaten er namelijk niet bij, ik heb wel een afspraak op 10 juli en ga het dan ook navragen, maar zou het graag alvast weten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Die nummers gaan volgens mij allemaal naar hetzelfde call center. Ik belde altijd met (0499) 46 29 93. Maar bellen na 17:30 heeft geen zin. Ook te vroeg niet. Ik belde meestel rond 10 uur. Dan headset of iets op en uur wachten. Het is niet anders op dit moment. Met deze verkoopcijfers zou je verwachten dat we wel een paar poppetjes bij kunnen. Heb mijn zojuist afgeleverde Model 3 ook maar ff geupgrade. Redelijk oude software release. Zou toch ook wel één van de punten op hun checklist mogen zijn eigenlijk. Maar verder super tevreden. Meestel is een leaseauto ophalen niet zo spannend. Dit is echt wel andere koek. Zo snel. Zo goed geluid. Voor het eerst eigenlijk dat ik ècht zin heb om nog een paar uur rondjes te rijden hier in de buurt. 😀
Godlikev schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 21:21:
Weet iemand of de telefoonkabels bij de SR+ ook wegbezuinigd zijn, of hoor ik ze wel te krijgen?
Ze zaten er namelijk niet bij, ik heb wel een afspraak op 10 juli en ga het dan ook navragen, maar zou het graag alvast weten.
Volgens mij krijg je die gewoon later. Net als bij de LR. Is niet een verschil tussen de uitvoeringen afaik.

[ Voor 23% gewijzigd door Inspired op 04-07-2019 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E46RC51
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17-05-2024
[quote]E46RC51 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 22:23:

Bijzonder dat het zo rustig was in Tilburg. De Q2 hausse is duidelijk voorbij. Top dat je iig de laadkabel erbij hebt. Tel kabels zijn niet zo’n punt,

[ Voor 42% gewijzigd door E46RC51 op 04-07-2019 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, volgens de dame hadden ook redelijk wat mensen een paar dagen vrij. Beetje bijkomen. Veel hadden daar de laatste week van q2 7 dagen gewerkt van vroeg tot laat. Dus afleveringen van de auto’s die er nog staan zal wel langzaam op gang komen nu. Er stond nog wel wat binnen die neem ik aan klaar gemaakt worden voor afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:59

Gefeliciteerd met je Tesla, afgelopen drie weken zijn er een hele reeks Tesla's in de inventory voorbij gekomen met 3100eu korting. Dus als je een VIN hebt zal het wel goed komen. Prive of zakelijke aankoop?

Volgens mij levert het meer op om je auto particulier te verkopen i.p.v. via Tesla, ze geven er over het algemeen vrij weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Tesla standard kleur is vanaf 1 juli wit. Maar geen metallic lak. Die is nog steeds 1600 euro meerprijs

[ Voor 6% gewijzigd door lighting_ op 05-07-2019 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[,,]
Het is wel echt een nieuwe auto? Er stonden namelijk ook wat auto's in als nieuws, maar met al aardig wat kilometers op de teller. (8/9/10k.) Ex-demo's gok ik. En deze stonden wel het in "nieuw" overzicht. Wellicht nog ff iets om te checken.
sarlo schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 19:19:
[...]

Ik krijg net een delivery email oOo en er staat een 5y nummer, alleen het nr heeft halverwege de 5y?
VIN begint met; 5YJ3E Halverwege in het VIN kan niet nog een Y voorkomen.

Vanmorgen weer met een dikke smile ingestapt in de Tesla. Nog een laatste tip bij het ophalen; zorg dat je bij de juiste locatie staat. :) Iemand van de VW garage zette me af omdat ik daar de voorloopauto achter kon laten. Verder niet opgelet dus stond bij de Tesla Store. Had geen auto meer dus moest ff 10-15 minuutjes lopen. Wist zelf ook even niet dat de store & delivery factory twee verschillende locaties waren. I know, lekkere voorbereiding. :X

[ Voor 49% gewijzigd door Inspired op 05-07-2019 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeboema
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-07 07:24
Net bevestiging gehad van de LM dat ze de door mij gereserveerde AWD overgenomen hebben *O*
Nu nog Tesla zover krijgen dat ze de afleveringsafspraak gaan verzetten naar een tijdstip dat ik in Nederland ben. Als ik het Tesla telefoonnummer bel voor afleverafspraken, wordt de verbinding meteen verbroken. |:( Ik heb een mail gestuurd, maar geen idee of die gelezen wordt. Ondertussen krijg ik wat paniekerig klinkende smsjes van Tesla of ik alsjeblieft wil bevestigen dat ik de auto kom ophalen. Ehm nee, dat had ik al gemaild een paar dagen geleden. :F

He who has a shady past knows that nice guys finish last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeboema schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:44:
Net bevestiging gehad van de LM dat ze de door mij gereserveerde AWD overgenomen hebben *O*
Nu nog Tesla zover krijgen dat ze de afleveringsafspraak gaan verzetten naar een tijdstip dat ik in Nederland ben. Als ik het Tesla telefoonnummer bel voor afleverafspraken, wordt de verbinding meteen verbroken. |:( Ik heb een mail gestuurd, maar geen idee of die gelezen wordt. Ondertussen krijg ik wat paniekerig klinkende smsjes van Tesla of ik alsjeblieft wil bevestigen dat ik de auto kom ophalen. Ehm nee, dat had ik al gemaild een paar dagen geleden. :F
Top. :) Op e-mail naar het delivery adres heb ik nooit een reactie gehad. Bellen is volgens mij echt de enige optie. Misschien dat het het anders via de LM kunt spelen. De LM kan volgens mij rechtstreeks contact opnemen met de afdeling van Tesla die contact heeft met (grote) LMs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paradine
Inspired schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:31:
[...]

Het is wel echt een nieuwe auto? Er stonden namelijk ook wat auto's in als nieuws, maar met al aardig wat kilometers op de teller. (8/9/10k.) Ex-demo's gok ik. En deze stonden wel het in "nieuw" overzicht. Wellicht nog ff iets om te checken.
Ja die Performance versie zag ik ook staan met 10K km erop. Dit was echt een nieuwe met maar 9km op het scherm gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Inspired schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:31:
VIN begint met; 5YJ3E Halverwege in het VIN kan niet nog een Y voorkomen.

Vanmorgen weer met een dikke smile ingestapt in de Tesla. Nog een laatste tip bij het ophalen; zorg dat je bij de juiste locatie staat. :) Iemand van de VW garage zette me af omdat ik daar de voorloopauto achter kon laten. Verder niet opgelet dus stond bij de Tesla Store. Had geen auto meer dus moest ff 10-15 minuutjes lopen. Wist zelf ook even niet dat de store & delivery factory twee verschillende locaties waren. I know, lekkere voorbereiding. :X
Het nummer is nu ook weg uit de source :+
* sarlo moet niet 100x die source controleren per dag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sarlo schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 10:56:
[...]

Het nummer is nu ook weg uit de source :+
* sarlo moet niet 100x die source controleren per dag :z
Ik heb ook wel eens gehad dat ik wel 5Y vond, maar dan in één of ander form number. Dus niet de VIN maar een random ander nummer waar ook 5Y in voorkwam. Ben toen maar gaan zoeken op 5YJ3 om terleurstellingen te voorkomen. :) Dat 100 keer per dag checken herken ik wel.. :9

Maar welke delivery e-mail heb je gehad dan? Met kenteken en meldcode? Of die nog niet?

[ Voor 13% gewijzigd door Inspired op 05-07-2019 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManuTrash
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09-2022
Tesla VIN finder is een handige Chrome Browser Extensie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ManuTrash schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:20:
Tesla VIN finder is een handige Chrome Browser Extensie
Mja. Al kon ik hem niet online vinden zo snel destijds. Daarbij kun je ook gewoon de source page bookmarken en dan ff CTRL+Fen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManuTrash
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09-2022
Klopt maar af en toe na het CTRL+F-en 5Y3J of 5YJ3 en met de Extensie is het voor mij toch net wat sneller.
Voor wie het makkelijk vindt:
In Chrome Browser: chrome://extensions/?id=ennbmfohmkamckmfcfagimnhddopdfbc

[ Voor 26% gewijzigd door ManuTrash op 05-07-2019 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Inspired schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:01:
[...]

Ik heb ook wel eens gehad dat ik wel 5Y vond, maar dan in één of ander form number. Dus niet de VIN maar een random ander nummer waar ook 5Y in voorkwam. Ben toen maar gaan zoeken op 5YJ3 om terleurstellingen te voorkomen. :) Dat 100 keer per dag checken herken ik wel.. :9

Maar welke delivery e-mail heb je gehad dan? Met kenteken en meldcode? Of die nog niet?
De laatste email geeft aan dat de order nu in handen van delivery is en zij met mij contact gaan opnemen. Daarnaast wat random info over verzekering, mee te nemen spullen etc.

Daarnaast kan ik nu wel doorgaan in de app en zie ik de handleiding etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kon in NL trouwens nergens aan een Aero cap kit komen. Dus maar twee besteld via een forwarder in de US. Mocht iemand interesse hebben in een kit, PM maar even. Kunnen we de verzendkosten splitten. Zal hier ook even posten wat de ervaring is met de shipment. Mocht iemand hetzelfde van plan zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oeboema
Nou net gebeld door Tesla over de leveringsafspraak. Verplaatst naar volgende week vrijdag. Het zou toch nog zo maar goed kunnen komen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunkaroglu
Inspired schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:02:
Ik kon in NL trouwens nergens aan een Aero cap kit komen. Dus maar twee besteld via een forwarder in de US. Mocht iemand interesse hebben in een kit, PM maar even. Kunnen we de verzendkosten splitten. Zal hier ook even posten wat de ervaring is met de shipment. Mocht iemand hetzelfde van plan zijn.
Ik weet niet hoeveel je hebt betaald.. Maar bij Aliexpress kan je die dingen ook bestellen. Zullen niet origineel zijn, maar who cares. :) Maar waarom bestel je het eigenlijk? Krijg je dat er gewoon niet bij?

https://www.aliexpress.co...f2e93&transAbTest=ae803_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hunkaroglu schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:35:
[...]

Ik weet niet hoeveel je hebt betaald.. Maar bij Aliexpress kan je die dingen ook bestellen. Zullen niet origineel zijn, maar who cares. :) Maar waarom bestel je het eigenlijk? Krijg je dat er gewoon niet bij?

https://www.aliexpress.co...f2e93&transAbTest=ae803_4
Wil wel graag dat ze fatsoenlijk passen. En nee, je krijgt ze er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Oeboema schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:31:
Nou net gebeld door Tesla over de leveringsafspraak. Verplaatst naar volgende week vrijdag. Het zou toch nog zo maar goed kunnen komen. 8)
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb 90min in de wacht gehangen, kwam er niet door. Uiteindelijk via Tesla eindhoven een terugbelverzoek aangevraagd, heb er echter een hard hoofd in dat dit gaat gebeuren.
Wil ook graag de levering verplaatsen.

[ Voor 50% gewijzigd door Brainstorm86 op 05-07-2019 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37
Tesla heeft me daarnet opgebeld om de levering van maandag te verplaatsen omdat ze lakschade hebben vastgesteld :(

Hopelijk heb ik hem alsnog volgende week.

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeboema
Brainstorm86 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:45:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb 90min in de wacht gehangen, kwam er niet door. Uiteindelijk via Tesla eindhoven een terugbelverzoek aangevraagd, heb er echter een hard hoofd in dat dit gaat gebeuren.
Wil ook graag de levering verplaatsen.
Ik had een auto gereserveerd uit de voorraad en kreeg vrij snel een mail met afsrpaak. Daarna nog een sms met de vraag om die te bevestigen. Heb ik niet gedaan. Wel een aantal keer gebeld en gemaild maar kwam er niet door. Verder niets ingevuld in mijn account. Blijkbaar gaat Tesla vanzelf bellen als de leveringsdatum dichtbij is (stond gepland voor dinsdag 2 juli) en ze nog geen bevestiging hebben dat je komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negahrev
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11-2024
Godlikev schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 21:21:
Nee deze zitten er standaard niet bij.

Mail van Tesla Eindhoven:
Deze komen inderdaad standaard bij een Model 3 preformance. Echter kan ik zien dat u niet een performance model heeft waardoor u deze kabeltjes alleen kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
negahrev schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:51:
[...]

Nee deze zitten er standaard niet bij.

Mail van Tesla Eindhoven:

[...]
Vraag me af of dit klopt. Ik heb ook geen Performance maar zou ze nog wel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st0kki
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-04 22:30
Om 16:30 al 95 minuten in de wacht 8)7
Nu wil ik uiteraard niet meer ophangen.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!
st0kki schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:34:
Om 16:30 al 95 minuten in de wacht 8)7
Nu wil ik uiteraard niet meer ophangen.......
En om 17 uur is de dame vrij en dan gaat gewoon de haak erop. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag twee keer gebeld:
1e keer: na 1 uur en 59 minuten was het tuut tuut tuut
2e keer: na 45 minuten dacht ik: fuckit lijk wel gek en zelf maar opgehangen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st0kki
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-04 22:30
2 uur en 40minuten...... ben er bang voor dat er vandaag niemand zit of dat iedereen in de wacht zoveel tijd heeft :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunkaroglu
Vandaag bericht gehad dat ik mijn Tesla mag ophalen op 22/7. Iemand enig idee of dit naar voren te halen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 09:03
Hunkaroglu schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:53:
Vandaag bericht gehad dat ik mijn Tesla mag ophalen op 22/7. Iemand enig idee of dit naar voren te halen is?
Gewoon proberen. Op mijn factuur stond 26 juli a.s., deze heb ik na een belletje weten te vervroegen naar 15 juli a.s.. Even bellen naar het nummer op het factuur en wellicht heb je gelukt.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hunkaroglu schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:53:
Als je iemand te spreken krijgt kan er wel veel. De persoon van delivery is verder super aardig, probleem is alleen dat je flink wat tijd in de wacht moet staan alvorens je iemand aan de lijn hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunkaroglu
TRON schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 21:51:
[...]

Gewoon proberen. Op mijn factuur stond 26 juli a.s., deze heb ik na een belletje weten te vervroegen naar 15 juli a.s.. Even bellen naar het nummer op het factuur en wellicht heb je gelukt.
Zal het ook proberen idd... Vandaag kreeg ik ze niet te pakken. Moest een voicemail inspreken of ze willen terugbellen, maar dat zal niet gebeuren ben ik bang.

Zal ze morgen even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag geprobeerd te bellen. De hele dag door. Ik ben vier maal opgehangen en mijn record is 2 u, 0min, 1 sec (waarschijnlijk een automatische ophanging). Ik heb er nu 9 uur en 50 minuten telefonische wachttijd opzitten en nog nooit iemand aan de lijn gekregen.

Ik ben er behoorlijk klaar mee. Mijn tijd is heel erg belangrijk voor me (heb twee kleine kinderen), maar heb een vriend gevraagd om me morgen om 9 uur 's ochtends op te halen en dan rijden we samen naar Tilburg. Mijn vriend moet op tijd ook weer terug in Utrecht zijn, maar ik ben bereid om morgen de hele dag in Tilburg te zitten.

Ik zal daar rustig de situatie uitleggen en hoop dat er een oplossing te verzinnen is. Anders gooi ik het over een hele andere boeg: Volgens mij (we hebben net een nieuw HR systeem, dus kan het niet controleren) betaal ik, gezien ik het kentekenbewijs, groene kaart, alles binnen heb, WEL gewoon bijtelling voor de auto. Dus is het diefstal? ;)

De terugweg is ofwel in een Tesla of in een door hun betaalde taxi.

Ik ga er van uit dat ik morgen positief nieuws kan posten hier :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2019 07:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hey @Verwijderd, super vervelend. Heb zelf ook het nodige gezeur gehad met de bestellingen (RWD) en was er ook wel klaar mee. Maar als je de auto krijgt dan is het allemaal zo vergeten. Hopelijk kunnen ze in Tilburg iets voor je betekenen. Ook daar zijn ze super aardig. Al kunnen ze niet alles regelen zelf. Met betrekking tot bijtelling, dat is iets wat HR pas “aan” moet zetten als je de auto echt hebt. Dat is niet iets waar Tesla iets aan kan doen. Je hoeft geen bijtelling te betalen zolang je de auto nog niet hebt. Dat is dus iets voor HR. Suc6 en ik hoop van harte dat je met de Tesla terug kunt vandaag. Het zal niet druk zijn dus misschien kunnen ze wat voor je regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t151dob.jpg

Delivery is dicht. Ben doorgereden naar sales/service. Nee meneer, we kunnen u echt niet helpen want de auto staat niet hier. Nee er is echt geen oplossing, u kunt het beste maandag even delivery bellen. Of misschien een email sturen?

Nee het kan echt alleen via delivery en dat is een hele andere afdeling en er is vandaag niemand. Nee, ze zijn alleen het laatste weekend van het kwartaal open.

Neem 't die jongen niet kwalijk..maar goed. Terug naar Utrecht maar. |:( 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grrrr. Ze konden ook niet in het systeem kijken? Ik PM je even een nummer van een behulpzame verkoper in Arnhem-Duiven. Wellicht dat hij iets kan betekenen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Inspired Dank! Dat is aardig van je, wie weet. De jongen in de Tesla store kon alleen in t systeem zien dat de status op 'ordered' stond en (dus) ook niks voor me doen, alleen delivery kan dan meer zien volgens hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunkaroglu
Tijdens mij zoektocht naar Aero Cap kwam ik deze site tegen.
https://www.taptes.com/pr...del-3-with-lug-nut-covers

Het is door een Model 3 eigenaar en designer ontworpen. En wordt gratis verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:08

Fioravanti

Fioravantastisch!

Ik heb afgelopen week mijn bestelde 3 laten aanpassen naar blauw met witte bekleding. Zou eers 15 december geleverd krijgen (einde huidige leasemaatschappij), totdat de LM mij doodleuk mededeelde dat ze in december geen auto's afleveren. Terwijl ze dat al 7 maanden op de offerte hebben staan...

Anyhoe, waar ik wel benieuwd naar ben; ik heb (van veraf en dichtbij) verhalen gehoord over dat een auto er niet was, bij afleveren. Vraag me af of ik daar nu minder risico op heb, nu ik een bijzonderdere combi van specs heb gekozen.

Wellicht nog andere interessant nieuws. LM gaf aan dat als de autobrief aanpassingen doorgaan, ze wel gewoon in december auto's op naam gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
Fioravanti schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 14:02:
Ik heb afgelopen week mijn bestelde 3 laten aanpassen naar blauw met witte bekleding. Zou eers 15 december geleverd krijgen (einde huidige leasemaatschappij), totdat de LM mij doodleuk mededeelde dat ze in december geen auto's afleveren. Terwijl ze dat al 7 maanden op de offerte hebben staan...

Anyhoe, waar ik wel benieuwd naar ben; ik heb (van veraf en dichtbij) verhalen gehoord over dat een auto er niet was, bij afleveren. Vraag me af of ik daar nu minder risico op heb, nu ik een bijzonderdere combi van specs heb gekozen.

Wellicht nog andere interessant nieuws. LM gaf aan dat als de autobrief aanpassingen doorgaan, ze wel gewoon in december auto's op naam gaan zetten.
In alle eerlijkheid zou ik het niet op december laten aankomen.
Je kan mazzel hebben en de auto gelijk krijgen, maar als je pech hebt ben je enige tijd aan het aanrommelen, als je daardoor vertraging naar januari oploopt dan ben je goed de sigaar.

Kan je niet afspreken om je huidige auto eerder in te leveren? Dan hoeft de LM geen auto op naam te zetten in december en ben jij eerder zeker van je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:08

Fioravanti

Fioravantastisch!

Smobbo schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 14:20:
[...]

In alle eerlijkheid zou ik het niet op december laten aankomen.
Je kan mazzel hebben en de auto gelijk krijgen, maar als je pech hebt ben je enige tijd aan het aanrommelen, als je daardoor vertraging naar januari oploopt dan ben je goed de sigaar.

Kan je niet afspreken om je huidige auto eerder in te leveren? Dan hoeft de LM geen auto op naam te zetten in december en ben jij eerder zeker van je auto.
Dat wordt helaas bemoeilijkt omdat we van LM wisselen.. Door het twee weken naar voren te halen, moet ik al een halve leasetermijn extra betalen omdat ik dan eigenlijk 2 auto's tegelijk heb.

Gelukkig hoorde ik bij een andere collega dat de aflevering een paar minuutjes duurde, maar dat het alleen een uurtje later was dan afgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hunkaroglu schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 13:01:

Het is door een Model 3 eigenaar en designer ontworpen. En wordt gratis verzonden.
Ik vind het jammer dat de center caps niet dezelfde kleur hebben als de velg. Ik blijf bij de orginele. :) En ook nog 50USD samen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:32
Hunkaroglu schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 13:01:

Staan gewoon op Ali expres, niks bijzonders. 23 dollar voor 4 setjes (16stuks dus)en nut covers ook een paar dollar.

[ Voor 8% gewijzigd door D.deJong op 06-07-2019 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunkaroglu
Inspired schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 18:05:
[...]

Ik vind het jammer dat de center caps niet dezelfde kleur hebben als de velg. Ik blijf bij de orginele. :) En ook nog 50USD samen..
Kan je mij die site PM sturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:32
https://nl.aliexpress.com...c4938&transAbTest=ae803_5
Gewoon in grijs, 2 minuten op Ali voor 18,40 bij elkaar

https://nl.aliexpress.com...38.136874.000000000000000

[ Voor 36% gewijzigd door D.deJong op 07-07-2019 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
Heeft iemand een lijstje van accessories die bij de SR+ ontbreken en je alsnog bij kan bestellen? Op de site kan ik het niet vinden. Dit zodat het mee besteld kan worden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ph4ge schreef op zondag 7 juli 2019 @ 09:02:
Heeft iemand een lijstje van accessories die bij de SR+ ontbreken en je alsnog bij kan bestellen? Op de site kan ik het niet vinden. Dit zodat het mee besteld kan worden.
Waar doel je precies op? Tesla accessoires? Of andere zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
Inspired schreef op zondag 7 juli 2019 @ 09:28:
[...]

Waar doel je precies op? Tesla accessoires? Of andere zaken?
Bijv. de vloermatten die er niet standaard bij zitten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunkaroglu
ph4ge schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:09:
[...]

Bijv. de vloermatten die er niet standaard bij zitten.
Hieronder zie je alle originele accessoires voor de Model 3.
https://shop.tesla.com/us...-accessories/model-3.html

Je kan beter met Tesla onderdelen contact opnemen, of ze het voor je kunnen bestellen.

Zelf kan je het niet doen, omdat ze alleen naar USA bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Hunkaroglu schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:27:
[...]

Hieronder zie je alle originele accessoires voor de Model 3.
https://shop.tesla.com/us...-accessories/model-3.html

Je kan beter met Tesla onderdelen contact opnemen, of ze het voor je kunnen bestellen.

Zelf kan je het niet doen, omdat ze alleen naar USA bezorgen.
https://shop.tesla.com/nl...-accessories/model-3.html

En daar kun je gewoon bestellen en dan wordt het bezorgd. Ik kan het weten, ik heb daar de all-weather vloermatten namelijk gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunkaroglu
palthe schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:47:
[...]

https://shop.tesla.com/nl...-accessories/model-3.html

En daar kun je gewoon bestellen en dan wordt het bezorgd. Ik kan het weten, ik heb daar de all-weather vloermatten namelijk gekocht.
Klopt.. dat heb ik gemist.. dat is de Nederlandse site.. helaas is je keuze wel beperkt qua accessoires dan op de US site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er staan weer lekker wat auto's klaar op pier 80 en er is weer een schip onderweg om wat in te laden.

https://www.buildingtesla...80/25-06-2019/05-07-2019/

Hopen dat hij richting Zeebruggge gaat voor de mensen die wachten op een Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BVModel3
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10-07-2024
wanneer is er bekend wat de bestemming en aankomst datum is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BVModel3 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:29:
wanneer is er bekend wat de bestemming en aankomst datum is?
https://www.marinetraffic...tails/ships/shipid:408974

Morgen zal hij aankomen, dan is het 1 a 2 dagen laden en gaat hij weer weg. Dan is het ook zeker naar welke haven hij gaat. Mocht hij naar Zeebrugge gaan is hij een dag of 21 onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BVModel3
Inspired schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:44:
[...]

https://www.marinetraffic...tails/ships/shipid:408974

Morgen zal hij aankomen, dan is het 1 a 2 dagen laden en gaat hij weer weg. Dan is het ook zeker naar welke haven hij gaat. Mocht hij naar Zeebrugge gaan is hij een dag of 21 onderweg.
Oke, ik ben heel benieuwd. Dan wordt het sowiezo augustus leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BVModel3
BVModel3 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:47:
[...]

Oke, ik ben heel benieuwd. Dan wordt het sowiezo augustus leveren.
Begin juni een AWD longrange besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, zal dan begin augustus worden. Ze moeten dan nog naar Tilburg en aandrijflijn en accu's moeten er nog in. Dus eerste/tweede week op zijn vroegst. En klein beetje geluk dat je config erop staat. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Inspired op 08-07-2019 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Inspired schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:53:
Ja, zal dan begin augustus worden. Ze moeten dan nog naar Tilburg en aandrijflijn en accu's moeten er nog in. Dus eerste/tweede week op zijn vroegst. En klein beetje geluk dat je config erop staat. :)
Dat is alleen bij de Model S en X toch? Bij de model 3 zijn aandrijflijn en accu's al in de auto aanwezig na verlaten van de fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
acidfever schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:56:
[...]

Dat is alleen bij de Model S en X toch? Bij de model 3 zijn aandrijflijn en accu's al in de auto aanwezig na verlaten van de fabriek.
Zou kunnen ja. Dan is het een beetje poesten en klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Soms lees je dat ze de koplamp units moeten ombouwen van US naar EU. Lijkt mij nogal omslachtig om auto's met US koplamp units te verschepen, samen met losse EU koplamp units en deze dan hier om te bouwen waarna je de US units weer terug op de boot zet maar het zou natuurlijk kunnen.

Verder doen ze dan wat schade checks, een wasbeurt en dan afleveren idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BVModel3
Inspired schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:21:
[...]

Zou kunnen ja. Dan is het een beetje poesten en klaar?
Dan hoop ik daarop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspired schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 11:07:
Grrrr. Ze konden ook niet in het systeem kijken? Ik PM je even een nummer van een behulpzame verkoper in Arnhem-Duiven. Wellicht dat hij iets kan betekenen voor je.
Vanochtend toch nog 1 keer naar delivery geprobeerd te bellen en zowaar de delivery dame aan de lijn gekregen! Slechts 10 minuten in de wacht gestaan.

Het was heel druk vorige week gaf ze aan (oh?). Ze zou er meteen achteraan gaan en me terugbellen na 15:00. Het is inmiddels 16:46 (zelf nog even geprobeerd te bellen net, maar geen doorkomen aan) en een mailtje erachteraan gestuurd dat ze me echt mogen bellen. Maar ik ga er natuurlijk van uit dat ik nog even gebeld wordt voordat 't kantoor dicht gaat. Spannend hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wilde gok; geen belletje gehad zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalo
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 16:19
Voor een maand geleden heb ik mijn Tesla Model 3 SR+ besteld (Via de leasemaatschappij). Vorige week kreeg ik de melding dat ik mijn Model 3 kan ophalen op 19 augustus. Aangezien mijn huidige contract van mijn leaseauto verloopt op 18 augustus, zou ik graag de levering eerder willen.

Afgelopen zondag reed ik langs de Tesla Store in Groningen om even buiten te kijken of toevallig mijn bestelde Model 3 er al stond. Ik zag twee blauwe Model 3s staan waarvan een hetzelfde VIN-nummer had als die ook op mijn factuur staat. Vanochtend gebeld met Tesla en zij konden mij vertellen dat de auto met dat betreffende VIN-nummer al toebedeeld was aan een andere klant. Wat ik heel vreemd vind, want dat VIN-nummer komt overeen met het VIN-nummer wat op de factuur staat.

Weet iemand hoe dit proces in elkaar zit en of dit vaker voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@pascalo Dat is het probleem met bestellen onder voorwaarde van leverdatum. Liever vandaag de aflevering dan volgende maand. Als Tesla eerder van auto’s af kan, doen ze dat. Het is ook niet dat ze op bestelling produceren. Maar staat het VIN nog wel in je account dan? Dat is wel wat gek als dat zo is. Volgens mij kunnen ze een VIN maar één account koppelen. Verder nog opties? Of alleen blauwe SR+?

[ Voor 13% gewijzigd door Inspired op 08-07-2019 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalo
@Inspired Bedankt voor je bericht. Het VIN-nummer zie ik op de eindfactuur staan. Ik zie het nummer niet ergens anders voorbij komen in mijn account. Daarnaast heb ik alleen een blauwe SR+ besteld met verder geen extra opties erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pascalo schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:31:
@Inspired Bedankt voor je bericht. Het VIN-nummer zie ik op de eindfactuur staan. Ik zie het nummer niet ergens anders voorbij komen in mijn account. Daarnaast heb ik alleen een blauwe SR+ besteld met verder geen extra opties erop.
Ah, ok. En als je in je tesla account kijkt? Op beheren klikken en op die pagina in de source kijken of er een 5Y nummer te vinden is. Er stond tot voor kort ook nog zo’n type in de inventory, maar is nu ook verkocht zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalo
Inspired schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:11:
[...]

Ah, ok. En als je in je tesla account kijkt? Op beheren klikken en op die pagina in de source kijken of er een 5Y nummer te vinden is. Er stond tot voor kort ook nog zo’n type in de inventory, maar is nu ook verkocht zie ik.
Daar heb ik ook gekeken, maar geen 5Y nummer te vinden die lijkt op wat er op de factuur staat. Ik ga deze week wel even langs de Tesla store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 12:54
Ook ik heb na 4 jaar een hybrid rijden gekozen voor een M3 LR. Zwart, zwart interieur en sportvelgen. Vandaag bevestiging gekregen van mijn LM dat de bestelling is geplaatst en dat ze verwachten in week 33 te leveren (week van 12 augustus), wel moet ik erbij zeggen dat het niet voor week 29 mocht sowieso ivm lopende contract. Ben benieuwd hoe het loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspired schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:06:
Wilde gok; geen belletje gehad zeker?
Afbeeldingslocatie: http://memegenerator.nl/memes/35570.jpg

Inderdaad niet teruggebeld. Ook geen emailtje ontvangen wat ik nog als alternatief had aangedragen. Heb m'n tijdslijntje nog maar even bijgewerkt, ik verwacht een behoorlijke administratieve chaos qua bijtelling op m'n werk, dan heb ik de onderbouwing vast klaar staan.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/59304996#59304996

@Inspired Ben wel echt blij met je medeleven en positieve berichten, merk dat het mij weer helpt om niet helemaal uit m'n plaat te gaan van dit gedrag. Ze kunnen een hoop van je leren daar bij Tesla :).

Update 22:30. Mail gestuurd.
Hoi [Delivery dame],

Helaas heb ik niks gehoord vandaag. Ik vind dat echt heel vervelend, want volgens mij hadden we een afspraak gemaakt dat je mij zou terugbellen.

Hopelijk kun je dit morgen doen, vanaf 8.30 ben ik beschikbaar, spreek je graag!

[Barbapapa1]

8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2019 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd teleurstellend dit.. zou Alina gewoon even bestoken met e-mails morgen. Kon ze nu aangeven wat er met je auto was/is? Of zou ze dat uitzoeken? Het zou nu toch wat rustiger moeten zijn zou je zeggen voor delivery. Veel auto’s staan er toch niet meer in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, eens, ze klonk ook echt opgelucht dat het nu wat rustiger was, zei ze ook.

Ze was ook verbaasd dat er geen notities stonden bij mijn account/auto en gaf overtuigend aan dit niet OK te vinden en er echt moeite in gaan stoppen om contact met Tilburg te hebben. En mij terug te bellen, ze vroeg zelfs wanneer ik dat zelf graag zou willen (voelde me echt gehoord). Na 15:00 dus. Daarom ben ik ook zo verbaasd dat ik niks heb gehoord. En naast verbaasd natuurlijk pissig. Ik houd niet voor niks een logje bij, die ga ik nog wel ergens bij nodig hebben.
Pagina: 1 ... 10 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.