@Bram_Ram heb exact hetzelfde probleem
Ik heb vandaag een VIN gekoppeld gekregen! En eindfactuur met leverdatum.
19-09 besteld
19-09 RN nummer
23-09 VIN nummer
26-09 Geplande leverdatum
Bizar snel!
Betreft een M3 LR AWD, rood, wit interieur, 18inch velgen, geen trekhaak
19-09 besteld
19-09 RN nummer
23-09 VIN nummer
Bizar snel!
[ Voor 17% gewijzigd door Pronging op 23-09-2019 11:52 ]
super irritant, levering morgen maar nog niet alle info ontvangen.
Moet auto vrijdag ophalen. Is geen factuur en geen kenteken bekend.Bram_Ram schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:52:
[...]
super irritant, levering morgen maar nog niet alle info ontvangen.
Wow lucky you! Was dit een voorraad model of heb je gewoon geluk dat iemand geannuleerd heeft?Pronging schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:51:
Ik heb vandaag een VIN gekoppeld gekregen! En eindfactuur met leverdatum.
19-09 besteld
19-09 RN nummer
23-09 VIN nummer
Bizar snel!
Denk geluk, was geen voorraad model. Misschien een vreemde combi die nog vrij stond?Proggy schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:53:
[...]
Wow lucky you! Was dit een voorraad model of heb je gewoon geluk dat iemand geannuleerd heeft?
Dit geluid zit in autos geproduceerd na 1 sep 2019, je kunt het checken door rechtsvoor onder je auto te kijken. Daar zit een speaker.arsimo schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:39:
[...]
Persoonlijk vind ik dat kunstmatige geluid ook niet leuk, maar ik snap het nut er wel van.
Ik woon aan het einde van een soort woonerf in ruim hoekhuis met mijn Model 3 voor de deur op een eigen plek. Elke keer moet ik dat hele woonerf af rijden als ik aankom of vertrek. In die route ook een scherpe wat onoverzichtelijk bocht die aansluit op een fietsroute voor de onwonenden waar veel kinderen gebruik van maken. Men hoort mijn Model 3 simpelweg niet. Ik rijd echt stapvoets (5 a 6 km/uur) die in totaal 70m en zeker bij die bocht stop ik eerst en kruip echt die bocht om. Hiervoor met mijn oude Toyota Avensis reed ik ook rustig maar ik zag toen o.a. aan de lichaamshouding van die kinderen dat ze wisten dat ik er aan kwam terwijl ze me niet gezien hadden. Nu zie ik geregeld dat ik ze verras ondanks de 5km/uur.
Dus hoewel niet leuk, zou ik er niet mee zitten als alsnog mijn Model 3 uit juli/augustus een geluidje zou gaan maken onder de 20km/uur. Indien niet ga ik echter niet zelf een speakertje aanleggen. Kruipen door het woonerfje zal ik wel altijd moeten blijven doen, het is niet anders.
Ik verwacht niet dat er autos in NL zijn die dit al hebben aangezien het gros al op de boot zat.
Dat denk ik wel, de rode wordt het minst gekozen, dus wellicht daarom ook wat flexibeler beschikbaarPronging schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:54:
[...]
Denk geluk, was geen voorraad model. Misschien een vreemde combi die nog vrij stond?
Agelopen vrijdag mijn LR AWD opgehaald in Tilburg. Wat een fantastische beleving zeg!
Auto stond aan de lader, in de factory als eerste zichtbaar. Ik zag het gelijk bij inchecken.
Mensen: vrees nou niet: de aflevering is top en als je gaat rijden: je wil niks anders meer. Ik heb al 1100km gereden inmiddels
Auto stond aan de lader, in de factory als eerste zichtbaar. Ik zag het gelijk bij inchecken.
Mensen: vrees nou niet: de aflevering is top en als je gaat rijden: je wil niks anders meer. Ik heb al 1100km gereden inmiddels
Sega till I die!
Proggy schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:53:
[...]
Wow lucky you! Was dit een voorraad model of heb je gewoon geluk dat iemand geannuleerd heeft?
[ Voor 22% gewijzigd door Haveric op 23-09-2019 12:26 ]
Ik ben er zojuist doorheen gekomen, kenteken en factuur zouden nu gelijk verstuurd worden..nickbear schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:53:
[...]
Moet auto vrijdag ophalen. Is geen factuur en geen kenteken bekend.
Aflevering de 27e om 18:00
na hoe lang wachten?Haveric schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:26:
[...]
Ik ben er zojuist doorheen gekomen, kenteken en factuur zouden nu gelijk verstuurd worden..
Aflevering de 27e om 18:00
De mijne wordt vanmiddag bij mij thuis afgeleverd. Hij is al wel gekoppeld in de app. Staat zo te zien geparkeerd in Tilburg nog, kan hem even laten toeteren voor de zekerheid 🤣
Best grappig om te zien. Zit nog in het hoge noorden, maar kan nu precies checken waar mijn auto is.
Best grappig om te zien. Zit nog in het hoge noorden, maar kan nu precies checken waar mijn auto is.
Blijkbaar hebben de Tesla medewerkers, voordat die naar de klant is omgehangen, op dezelfde manier toegang tot alle ongekoppelde auto's! Erg tof!Fioravanti schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:47:
De mijne wordt vanmiddag bij mij thuis afgeleverd. Hij is al wel gekoppeld in de app. Staat zo te zien geparkeerd in Tilburg nog, kan hem even laten toeteren voor de zekerheid 🤣
Hou ons op de hoogte!Fioravanti schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:47:
Klopt, ze konden zelfs mijn auto tracken over de Noordzee onderweg van Zeebrugge naar Amsterdam, schijnt dat er 5 GPS zenders in zitten, hij ging ze namelijk allemaal af totdat er eentje reageerde.Ninjetsu NL schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:50:
[...]
Blijkbaar hebben de Tesla medewerkers, voordat die naar de klant is omgehangen, op dezelfde manier toegang tot alle ongekoppelde auto's! Erg tof!
Op zich natuurlijk ook niet gek dat ze dat kunnen, wel enorm leuk om te horen "je auto is nu midden op de Noordzee"
Zelfs op Google Maps begint de Maltaweg donkerrood te worden
Verwijderd
Heb je ergens duidelijk opnamen?Proggy schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:47:
Ik vind die geluiden wel beetje klinken zoals in oude science fiction films zoals back to the future, best vet. Als ik de filmpjes kijk dan het liefste alleen het geluid van de auto die achteruit rijdt. Dit geluid is wat minder hard en vind het minder vervelend klinken.
Als het voorkomt dat ik een kind dood rijd, dan graag. Tis sowieso weer iets waar mensen aan moeten wennen, als alle auto's dit straks hebben omdat het verplicht wordt, dan weten we niet beter.
Het achteruitrijden geluid vind ik vet klinken, maar vooruit echt niet. Hopelijk kun je geluiden kiezen...
Volgens mij hebben ze de tesla chat gesloten. Ik zie nooit meer een mogelijkheid om te chatten (grijs).
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Yep sinds vorige week al.carpebios schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:52:
Volgens mij hebben ze de tesla chat gesloten. Ik zie nooit meer een mogelijkheid om te chatten (grijs).
De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.
Nee alleen die lawaaiige youtube filmpjes, maar achteruit lijkt inderdaad best aardig!
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:46:
[...]
Heb je ergens duidelijk opnamen?
Het achteruitrijden geluid vind ik vet klinken, maar vooruit echt niet. Hopelijk kun je geluiden kiezen...
Verwijderd
Ik heb zojuist mijn kenteken opgevraagd via e-mail naar Delivery.nickbear schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:53:
[...]
Moet auto vrijdag ophalen. Is geen factuur en geen kenteken bekend.
Binnen 1 minuut antwoord.
Moet ook vrijdag afhalen in Amsterdam.
Echt? Heb je je factuur ook al binnen?Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:23:
[...]
Ik heb zojuist mijn kenteken opgevraagd via e-mail naar Delivery.
Binnen 1 minuut antwoord.
Moet ook vrijdag afhalen in Amsterdam.
Maar je had al wel een VIN en leveringsbevestiging?
Verwijderd
Yep, sinds 16-9 SMS en mail voor levering 27-9RefleCs schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:45:
[...]
Maar je had al wel een VIN en leveringsbevestiging?
Hmm ik ook vrijdag levering en vanochtend mail naar Delivery, maar nog geen kenteken.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:55:
[...]
Yep, sinds 16-9 SMS en mail voor levering 27-9
Lijkt wel of je OF snel reactie krijgt, of helemaal niet meer....
misschien sta je wel op een spam lijstruudhermans78 schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:03:
[...]
Hmm ik ook vrijdag levering en vanochtend mail naar Delivery, maar nog geen kenteken.

2019 Model 3 LR AWD Wit, Zwar interieur en Trekhaak
Het is niet benodigd om voor je levering een kenteken te hebben toch? Deze zal Tesla ook wel weten wanneer de auto afgehaald wordt neem ik aan?ruudhermans78 schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:03:
[...]
Hmm ik ook vrijdag levering en vanochtend mail naar Delivery, maar nog geen kenteken.
Wat dacht je van verzekering regelen?Timmet schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:06:
[...]
Het is niet benodigd om voor je levering een kenteken te hebben toch? Deze zal Tesla ook wel weten wanneer de auto afgehaald wordt neem ik aan?
Klopt bij aflevering krijg je je kenteken en kentekenbewijs, als je hem dan nog niet had. Op basis van de je kenteken mag je je auto zoeken op de parkeerplaatsTimmet schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:06:
[...]
Het is niet benodigd om voor je levering een kenteken te hebben toch? Deze zal Tesla ook wel weten wanneer de auto afgehaald wordt neem ik aan?
Logisch natuurlijk! In het geval van lease mag ik er vanuit gaan dat de leasemaatschappij dit zelf regelt?
SR+, Midnight Grey besteld op 14-09-2019
Nu geduld hebben.. :-)
Nu geduld hebben.. :-)
Verwijderd
Niet altijd dusTimmet schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:11:
[...]
Logisch natuurlijk! In het geval van lease mag ik er vanuit gaan dat de leasemaatschappij dit zelf regelt?
Hier ook. Doen wel meer bedrijven. Bij ons ook (nog) alleen WA. Moet maar geen schade rijden met de Tesla.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:21:
[...]
Niet altijd duswij verzekeren al onze lease auto's zelf.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Krijg net random mailtje met:
Bereid u voor op de levering van uw Model 3
RNXXXXXXXXX
Als u de hieronder genoemde items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen.
Leveringslocatie
Bevestig de leveringslocatie van uw auto
>
Betaalmethode
Geef aan of u gebruik wilt maken van betaling contant (zakelijk of privé), financial lease of operational lease.
>
Registratiedocumenten
Upload alle documenten met betrekking tot uw registratie
>
Inruil*
Bevestig of u een auto inruilt
>
Nog steeds geen VIN oid. Mensen ervaring met deze mail en wat je erna kan verwachten?
RNXXXXXXXXX
Als u de hieronder genoemde items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen.
Leveringslocatie
>
Betaalmethode
Geef aan of u gebruik wilt maken van betaling contant (zakelijk of privé), financial lease of operational lease.
>
Registratiedocumenten
>
Inruil*
>
Nog steeds geen VIN oid. Mensen ervaring met deze mail en wat je erna kan verwachten?
Emptyy schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:29:
RNXXXXXXXXX
Leveringslocatie
>
Betaalmethode
>
Registratiedocumenten
>
Inruil*
>
Wachten dusAls u de hieronder genoemde items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen.
Uit het niets>?Emptyy schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:29:
RNXXXXXXXXX
Leveringslocatie
>
Betaalmethode
>
Registratiedocumenten
>
Inruil*
>
Had ik dat maar
Model 3
Wat is je besteldatum en config?Emptyy schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:29:
RNXXXXXXXXX
Leveringslocatie
>
Betaalmethode
>
Registratiedocumenten
>
Inruil*
>
Kan iemand mij vertellen of er een topic is voor het verzekeren van je Tesla?
LR AWD, zwart, zwart, 18 inch, FSD
bestelling naar LM: 27-07
tesla account + RN: 28-08
bovenstaande mail: 23-09
Nog geen VIN of andere info.
Netjes, al met al goede 2 maanden vanaf mail naar LM.Emptyy schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:35:
[...]
Verwijderd
De ervaringen hier zullen zoals gewoonlijk zeer uiteenlopen.Emptyy schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:29:
RNXXXXXXXXX
Leveringslocatie
>
Betaalmethode
>
Registratiedocumenten
>
Inruil*
>
Ik kan dus alleen de mijne delen
Ik heb diezelfde mail ontvangen op 11-9.
Vervolgens kreeg ik op 16-9 de verlossende SMS met afspraak voor levering.
Hier niet geloof ik, maar wel op TMC https://teslamotorsclub.c...7419/page-50#post-4023640Pronging schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:34:
Kan iemand mij vertellen of er een topic is voor het verzekeren van je Tesla?
Ik ben zelf Centraal Beheer of Promovendum aan het overwegen. Even opletten dat promovendum standaard de cataloguswaarde ex. BTW pakt - dan krijg je wel een heel prettige premie, maar uitkering is dan ook ex. BTW

Direct hartkloppingen!Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:44:
[...]
De ervaringen hier zullen zoals gewoonlijk zeer uiteenlopen.
Ik kan dus alleen de mijne delenmaar hoop dat je er niet zenuwachtiger van wordt.
Ik heb diezelfde mail ontvangen op 11-9.
Vervolgens kreeg ik op 16-9 de verlossende SMS met afspraak voor levering.
Ja, gewoon wachten. In mijn geval kreeg ik een paar dagen later een telefoontje van een Engels sprekende vrouw die de factuurgegevens ging controleren. Vervolgens kreeg ik een mailtje van haar en vanaf dat punt lijkt zij je persoonlijke aanspreekpunt te zijn voor al je vragen tot delivery. In mijn geval dus zo'n 8 dagen voor de levering (28-9-2019).Emptyy schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:29:
RNXXXXXXXXX
Leveringslocatie
>
Betaalmethode
>
Registratiedocumenten
>
Inruil*
>
Ik heb haar al een paar keer gemaild en ze reageert meestal binnen een uur. Grappig was, vandaag staat ze mee te helpen met delivery bij Koopman Terminal in Amsterdam.
Ohjah, als je delivery een mail stuurt dan moet je dat doen met het e-mailadres waarmee je ook heb geregistreerd. Anders krijg je gewoon geen reactie, omdat ze geen zin hebben om te checken welk account waar bij hoort... (heeft de vrouw mij verteld). Dus, met dezelfde e-mailadres krijg je ook vaak snel antwoord van Delivery Team.
Je bent in ieder geval al de tweede die na deze mail wat meer beweging vanuit Tesla zagSaci11211 schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:55:
[...]
Ja, gewoon wachten. In mijn geval kreeg ik een paar dagen later een telefoontje van een Engels sprekende vrouw die de factuurgegevens ging controleren. Vervolgens kreeg ik een mailtje van haar en vanaf dat punt lijkt zij je persoonlijke aanspreekpunt te zijn voor al je vragen tot delivery. In mijn geval dus zo'n 8 dagen voor de levering (28-9-2019).
Ik heb haar al een paar keer gemaild en ze reageert meestal binnen een uur. Grappig was, vandaag staat ze mee te helpen met delivery bij Koopman Terminal in Amsterdam.![]()
Ohjah, als je delivery een mail stuurt dan moet je dat doen met het e-mailadres waarmee je ook heb geregistreerd. Anders krijg je gewoon geen reactie, omdat ze geen zin hebben om te checken welk account waar bij hoort... (heeft de vrouw mij verteld). Dus, met dezelfde e-mailadres krijg je ook vaak snel antwoord van Delivery Team.
Een paar dagen nadat de datum en tijdstip van aflevering op mijn account te zien was (vorige week woensdag), kreeg ik een e-mail met daarin een kenteken en de vervolgstappen.Timmet schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:06:
[...]
https://drive.google.com/file/d/19EzNjU-B80VrEJ8D2X9Or4v_a8lRUVVX/view?usp=sharing
Als het kenteken bekend is dan kun je alvast een verzekering afsluiten (als jij dat moet regelen) voor de levering. Als niets bekend is en je ontvangt (blijkbaar) het kenteken op de dag van aflevering dan moet je dat dan nog snel afsluiten.
In de meeste gevallen gaat het om lease en dan is het al geregeld door de LM.
ik heb op 10-09 besteld, 11-09 bevestiging met RN en op 13-09 die mail van jou, daarna stil.Emptyy schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:03:
[...]
Je bent in ieder geval al de tweede die na deze mail wat meer beweging vanuit Tesla zag
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Klinkt goed! Ik ga ook voor de Model X. LR met als enige optie de 7 zits configuratie. Ik ben normaal niet van de witte lak, maar het is multicoat parelmoer. En die ziet er met een “stealth wrap” heel gaaf uit.Proggy schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:26:
Onlangs mijn model 3 geannuleerd, hopelijk heeft dit ervoor gezorgd dat iemand erg blij is geworden dat zijn auto onverwacht sneller kwam.
Had een aantal keer gereden in de model 3 en vond de zitpositie niet erg fijn. Ben gewend mijn stoel altijd zo laag mogelijk te zetten en dan was door de batterij bij de model 3 niet mogelijk.
Vervolgens besloten eens naar de dealer te gaan om de model S eens wat beter te bekijken, uiteindelijk voor een model X gegaan en deze 9 september besteld en 11 september de config iets aangepast zodat ik een voorraad model toegewezen kon krijgen die al aangekomen was in Zeebrugge.
Afgelopen vrijdagavond een sms gehad dat deze 30 september geleverd wordt! Al met al niet slecht, ondanks dat de model 3, die ik 15 juli besteld heb, niet in augustus zou komen, maar pas 27 september.
Heb wel het idee dat ik hier een van de weinige ben met een andere auto dan de 3, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik mag de mijne pas vanaf december rijden helaas. Maar die paar maanden vliegen wel om
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Zie volgens mij wel veel meer wachtende hier langs komen voor de LR AWD Zwart/Zwart/18 inch.Emptyy schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:35:
[...]
Ik iig ook sinds 14-8

Heb er hier weinig uitgeleverd zien worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2019 16:37 ]
Ja, hier ook LR AWD zwart... Dag vóór wit de standaard kleur werd bevestigd door Tesla (lease)... Niks aan te doen dan (on) rustig afwachten... Alle accessoires zijn al lang binnen....
Thanks voor de tip!MrBasta schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:49:
[...]
Hier niet geloof ik, maar wel op TMC https://teslamotorsclub.c...7419/page-50#post-4023640
Ik ben zelf Centraal Beheer of Promovendum aan het overwegen. Even opletten dat promovendum standaard de cataloguswaarde ex. BTW pakt - dan krijg je wel een heel prettige premie, maar uitkering is dan ook ex. BTW
Hier ook, alleen dan met 19inch. Hopelijk nemen ze nu wat meer de tijd om de boot met de juiste auto's vol te krijgen.MasterMaceMichu schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:42:
Ja, hier ook LR AWD zwart... Dag vóór wit de standaard kleur werd bevestigd door Tesla (lease)... Niks aan te doen dan (on) rustig afwachten... Alle accessoires zijn al lang binnen....
Ik had een afspraak voor komende vrijdag in Tilburg, kijk net in m'n account staat hij opeens op morgenmiddag
Contact met Tesla delivery gehad en het blijkt dat alle afspraken van donderdag t/m zaterdag in Tilburg verzet (gaan) worden, zo is mij in ieder geval verteld.
Dit zou te maken hebben dat de 'crew' uit Tilburg naar A'dam vertrekt.
Check je account nog even goed als je een afspraak hebt in Tilburg deze week.
Contact met Tesla delivery gehad en het blijkt dat alle afspraken van donderdag t/m zaterdag in Tilburg verzet (gaan) worden, zo is mij in ieder geval verteld.
Heeft er iemand al een aflevering in Amsterdam mogen ervaren vandaag?
Alleen een afzegging (3e keer). Mag woensdag ipv morgen.
Ja, vandaag. Ging prima en was niet al te druk. Formulier ondertekenen en op zoek naar je auto. Ze geven de rij aan waar hij staat, dus dat ging snel. Voldoende personeel liep er daarnaast ook rond.jluijben schreef op maandag 23 september 2019 @ 18:39:
Heeft er iemand al een aflevering in Amsterdam mogen ervaren vandaag?
Geen krassen oid ontdekt. Een dof plekje werd in de detailling-tent opgelost en voor de rest zag alles er goed uit. Nu aan de supercharger... (zat 47% vol bij ophalen)
@MasterMaceMichuVerwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:36:
[...]
Zie volgens mij wel veel meer wachtende hier langs komen voor de LR AWD Zwart/Zwart/18 inch.
Ik iig ook sinds 14-8
Heb er hier weinig uitgeleverd zien worden.
De mijne (LR AWD Zwart/Zwart 18" Aero) is begin augustus besteld, en wordt zaterdag in Amsterdam geleverd (met een kenteken van 1 augustus, da's dan wel raar)
Sinds vanmiddag 3u staat mijn blauwe awd hier voor de deur. Een medewerker van Easyway kwam hem brengen. Deed nog z'n best om wat features uit te leggen.
Keurige communicatie zodra hij vertrok uit Tilburg, daarnaast is hij onderweg helemaal opgeladen bij de supercharger in Zaltbommel. Bereik met 90% kwam rond de 430 schat ik. Dat zal de komende weken nog wel gaan finetunen.
Auto ziet er piekfijn uit, op wat lijmresten her en der na, maar die zijn weg te wrijven.
En, het is al gezegd, het rijd geweldig, en de dingen die anders zijn, ben je al snel aan gewend.
Nu kijken hoe lang ik de bekleding wit kan houden met 2 kleine kinderen...
Keurige communicatie zodra hij vertrok uit Tilburg, daarnaast is hij onderweg helemaal opgeladen bij de supercharger in Zaltbommel. Bereik met 90% kwam rond de 430 schat ik. Dat zal de komende weken nog wel gaan finetunen.
Auto ziet er piekfijn uit, op wat lijmresten her en der na, maar die zijn weg te wrijven.
En, het is al gezegd, het rijd geweldig, en de dingen die anders zijn, ben je al snel aan gewend.
Nu kijken hoe lang ik de bekleding wit kan houden met 2 kleine kinderen...
ik heb bericht van ALD dat ze ook aanbieden de auto thuis te brengen. Voorlopig nog geen vin of aflever datum dus nog tijd zat om er over na te denken of ik daar gebruik van wil maken.
Die van mij per 30/8, dus maak me nog niet druk!mrwolf schreef op maandag 23 september 2019 @ 19:14:
[...]
@MasterMaceMichu
De mijne (LR AWD Zwart/Zwart 18" Aero) is begin augustus besteld, en wordt zaterdag in Amsterdam geleverd (met een kenteken van 1 augustus, da's dan wel raar)
Verwijderd
Ik mag vrijdag mijn auto ophalen, maar was benieuwd of ik voor de tijd mijn kenteken te weten kan komen? Dan kan ik bij het RDW de catalogus waarde checken etc.
Gewoon even bellen naar DeliveryNL d.m.v. het keuzemenu doorlopen. Die kunnen dan je kenteken geven.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:25:
Ik mag vrijdag mijn auto ophalen, maar was benieuwd of ik voor de tijd mijn kenteken te weten kan komen? Dan kan ik bij het RDW de catalogus waarde checken etc.
Vanochtend ook geprobeerd via SMS en mail naar Delivery, zonder reactie helaas. Vorige week heeft mijn collega die ook dezelfde dag geleverd krijgt de afspraak verzet en kreeg meteen een mail met kenteken, lijkt redelijk random. Maak me geen zorgen, afspraak staat ;-)Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:25:
Ik heb een mailtje gestuurd met daarin mijn RN en VIN. En gezegd dat ik het nodig heb voor een parkeervergunning. Twee dagen later kreeg ik een reactie.ruudhermans78 schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:52:
[...]
Vanochtend ook geprobeerd via SMS en mail naar Delivery, zonder reactie helaas. Vorige week heeft mijn collega die ook dezelfde dag geleverd krijgt de afspraak verzet en kreeg meteen een mail met kenteken, lijkt redelijk random. Maak me geen zorgen, afspraak staat ;-)
Vandaag ook de auto kunnen ophalen in Amsterdam. Met de trein naar sloterdijk. Daar stonden bij de Kiss en rode strook een paar tesla vlaggen, dus goed herkenbaar. twee zwarte busjes stonden klaar en we konden direct vertrekken naar de haven. Daar goed ontvangen in de “feesttent” was niet druk en voldoende personeel. Na de formaliteiten naar je vak waar de auto stond, omdat ik aan het einde van de dag was stonden er niet heel veel meer. Ook daar liep voldoende vriendelijk en enthousiast personeel rond. Zaten een paar kleine krasjes en die zijn in de tent weg gepoetst. Daarna naar huis met een grote glimlach😀
Wat een power! verkeerslichten op rood zijn ineens weer leuk. Ook even optrekken als je al 130 rijd is geen enkel probleem. Thuis met de kinderen nog even een rondje gereden, zwaar onder de indruk en dikke lol op de achterbank...
Nu nog even superchargen om morgen weer lekker te kunnen toeren
Wat een power! verkeerslichten op rood zijn ineens weer leuk. Ook even optrekken als je al 130 rijd is geen enkel probleem. Thuis met de kinderen nog even een rondje gereden, zwaar onder de indruk en dikke lol op de achterbank...
Nu nog even superchargen om morgen weer lekker te kunnen toeren
Had dit mailtje op 5 september gehad, daarna alles stil...😩
Na het bestellen van de model 3 rond eind augustus vandaag de auto mogen ophalen in Amsterdam. Ik ben met het OV gegaan. Bij de kiss en ride locatie stonden er bij de grote vlaggen van Tesla een paar busjes waar je netjes mee naar de locatie gebracht wordt. Eenmaal aangekomen melde ik mij aan en kreeg ik te horen dat alles in orde is en dat de Tesla op dat moment nog gewassen werd (ik was een half uurtje te vroeg) Na 15 minuten mocht ik naar de auto toe en alles op mijn gemak inspecteren. Na een korte inspectie zag ik dat het tesla logo aan de voorkant miste (heel raar maar waar) Deze wordt nu tijdens een service afspraak erop geplakt. Voor de rest was alles prima in orde en was de rit naar huis enorm fijn!
Heb een nieuwe afspraak voor morgenavond (dinsdag, 17:00) en die is voorlopig nog niet afgebeld/smst... Fingers crossed!MrAcid schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:47:
[...]
Toch niet...Zelfde bericht als @ErikonFire hierboven. Zonde! Hopelijk snel een nieuwe datum voor later deze week.
Vandaag levering van mijn Model 3 LR gehad, hieronder mijn ervaring ter lering en vermaak.
Genoeg parkeerplek beschikbaar in tegenstelling tot wat de mail zei:

Eenmaal op het leveringsterrein wordt je naar de Tesla tent geleid om daar te horen te krijgen waar je auto staat. Allemaal vlot gegaan, geen rij, moest even wachten op de tenaamstelling van de leasemaatschappij en kon even zitten en water/koffie/thee pakken:

Toen alles geregeld was werden we op pad gestuurd met het kenteken en de rij waarin de auto stond:

Aldaar de auto goed bekeken en als snel kwam er een Tesla medewerker met de vraag of alles in orde was en of hij ergens mee kon helpen of iets kon uitleggen.
Ik had een tweetal krasjes gevonden waar stickers hadden gezeten (frunk rechtsvoor en wielkast linksachter), deze zijn er netjes uitgehaald en toen ik de auto terug had was alles in orde.
Bij de uitgang de tenaamstelling laten zien (waar ze de auto direct als geleverd melden gok ik) en ik kon op pad en de auto in de app zien staan.

Meteen even de supercharger uitgeprobeerd in Gouda:

Al met al een hele soepele ervaring, goed geholpen en ontzettend blij met de auto!
Genoeg parkeerplek beschikbaar in tegenstelling tot wat de mail zei:

Eenmaal op het leveringsterrein wordt je naar de Tesla tent geleid om daar te horen te krijgen waar je auto staat. Allemaal vlot gegaan, geen rij, moest even wachten op de tenaamstelling van de leasemaatschappij en kon even zitten en water/koffie/thee pakken:

Toen alles geregeld was werden we op pad gestuurd met het kenteken en de rij waarin de auto stond:

Aldaar de auto goed bekeken en als snel kwam er een Tesla medewerker met de vraag of alles in orde was en of hij ergens mee kon helpen of iets kon uitleggen.
Ik had een tweetal krasjes gevonden waar stickers hadden gezeten (frunk rechtsvoor en wielkast linksachter), deze zijn er netjes uitgehaald en toen ik de auto terug had was alles in orde.
Bij de uitgang de tenaamstelling laten zien (waar ze de auto direct als geleverd melden gok ik) en ik kon op pad en de auto in de app zien staan.

Meteen even de supercharger uitgeprobeerd in Gouda:

Al met al een hele soepele ervaring, goed geholpen en ontzettend blij met de auto!
Vandaag deze mail ook ontvangen. Mijn levering mag vanwege huidig leasecontract niet eerder dan 2e week oktober plaatsvinden maar het is toch fijn om te merken dat de levering er echt aan zit te komen.Emptyy schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:29:
RNXXXXXXXXX
Leveringslocatie
>
Betaalmethode
>
Registratiedocumenten
>
Inruil*
>
@Emptyy Als je deze mail hebt gehad dan heb je in de source toch wel al een VIN. Als je in je account voor beheren kiest en kijkt dan in de source van de pagina en zoekt op 5YJ3 dan verwacht ik wel dat je daar je VIN ziet.
Ik heb begin vorige week deze mail gehad, maar echt geen VIN te bekennen helaas.ManuTrash schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:52:
[...]
Vandaag deze mail ook ontvangen. Mijn levering mag vanwege huidig leasecontract niet eerder dan 2e week oktober plaatsvinden maar het is toch fijn om te merken dat de levering er echt aan zit te komen.
@Emptyy Als je deze mail hebt gehad dan heb je in de source toch wel al een VIN. Als je in je account voor beheren kiest en kijkt dan in de source van de pagina en zoekt op 5YJ3 dan verwacht ik wel dat je daar je VIN ziet.
Vreemd. Sinds 2 weken heb ik alleen in de source een VIN en nu vandaag de "Volgende stappen voor uw Model 3 levering" mail.Nexz schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:59:
[...]
Ik heb begin vorige week deze mail gehad, maar echt geen VIN te bekennen helaas.
De VIN is overigens onder mijn Tesla Account ook nergens te vinden behalve in de source van de Manu Tesla beheer pagina. Als ik dan zoek op 5YJ3 dan zie ik dit:
showException":false,"vin":"5YJ3E7EB8KF4*****","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN10938****"
[ Voor 12% gewijzigd door ManuTrash op 23-09-2019 23:23 ]
Ik lees nu steeds meer berichten op US fora dat Tesla 2 jaar gratis SuC biedt....ALS je daar om vraagt bij de levering van je Tesla. Als je daar geen weet van hebt dan wordt dat jou ook niet aangeboden.
Ik kan verder geen concrete info hierover of bewijs vinden, maar er zijn wel tig mensen die dit nu hebben. Anyone more info?
Ik ga sowieso bij de levering hierom vragen, dus we zullen zien hoe dat zal uitpakken a.s. zaterdag. Lol
Ik kan verder geen concrete info hierover of bewijs vinden, maar er zijn wel tig mensen die dit nu hebben. Anyone more info?
Ik ga sowieso bij de levering hierom vragen, dus we zullen zien hoe dat zal uitpakken a.s. zaterdag. Lol
En anders ga je de auto weigeren?Saci11211 schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:35:
Ik lees nu steeds meer berichten op US fora dat Tesla 2 jaar gratis SuC biedt....ALS je daar om vraagt bij de levering van je Tesla. Als je daar geen weet van hebt dan wordt dat jou ook niet aangeboden.
Wat is je bron trouwens. Die tig mensen?
En het zal wel enkel gaan op auto's uit voorraad van Tesla. Niet als je die gewoon besteld had, en nog geleverd worden in dit kwartaal, (en zeker niet in Europa / Nederland).
ik ook bijna 2 weken en zegt geen hol. ook geen VIN. En al zouden we die wel hebben, genoeg ervaringen hier en elders dat ook dat niets zegt. Gewoon achterover hangen en wachtenNexz schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:59:
[...]
Ik heb begin vorige week deze mail gehad, maar echt geen VIN te bekennen helaas.
ik ook bijna 2 weken en zegt geen hol. ook geen VIN. En al zouden we die wel hebben, genoeg ervaringen hier en elders dat ook dat niets zegt. Gewoon achterover hangen en wachtenNexz schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:59:
[...]
Weet je hoe moeilijk dat isanti elppa schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 07:46:
[...]
ik ook bijna 2 weken en zegt geen hol. ook geen VIN. En al zouden we die wel hebben, genoeg ervaringen hier en elders dat ook dat niets zegt. Gewoon achterover hangen en wachten

heb donderdag 12:00 staan en deze afspraak staat nog steeds.CVar schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:52:
Ik had een afspraak voor komende vrijdag in Tilburg, kijk net in m'n account staat hij opeens op morgenmiddag![]()
Ik kan hem woensdag ophalen en kreeg maandag de mail van Tesla met het kenteken.Hatsjoe schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:51:
[...]
Gewoon even bellen naar DeliveryNL d.m.v. het keuzemenu doorlopen. Die kunnen dan je kenteken geven.
Kenteken kon ik nog niet controleren bij de RDW.
Ik helaas hoe moeilijk dat is
Zit niets anders op dan afwachten tot er weer een schip op de tracklist verschijnt richting zeebrugge. Zolang dat niet gebeurd zal er weinig schot in zitten. Maargoed, heb ooit eens 7,5 maand op een audi A3 moeten wachten. Gok dat dit allemaal wat sneller gaat.
Hopelijk gaat er binnen paar dagen een boot deze kant op.
3 weken varen. 1 week klaarzetten enz....
Dan is het al snel eind oktober
3 weken varen. 1 week klaarzetten enz....
Dan is het al snel eind oktober
[ Voor 14% gewijzigd door ElonDusk op 24-09-2019 09:53 ]
Model 3
Ga hem vandaag ophalen in Amsterdam. Ben erg benieuwd naar de 'experience'. Deze zal ik delen zodra ik genoeg accu heb om thuis te komen
Ik heb de auto ook gisteren aan het begin van de middag opgehaald. Hierboven staat een mooi verslag, dat was precies ook mijn dag. Inderdaad (gelukkig) voldoende plek om even te parkeren, als iemand je brengt om de auto op te halen. Dat is geen enkel probleem.
Maar dat terrein... geweldig. Honderden M3's bij elkaar, echt indrukwekkend.

Bij aankomst in de tent stonden 4 mannen aan de balie, waarvan 3 erg chagrijnig. Blijkbaar verloopt het niet bij iedereen soepeltjes. Ik werd door een vriendelijke vrouw direct geholpen, ik was een kwartier te vroeg, naar haar idee was ik mooi op tijd. Top
Liet mijn rijbewijs zien, moest even 2 handtekeningen zetten en voor mijn gevoel stond ik binnen 2 minuten buiten op zoek naar mijn auto.
De auto was snel gevonden, en zag er heel mooi uit. Het begon net te regenen. Alles snel nagelopen en we konden direct wegrijden. Eenmaal bij de supercharger in de zon zag ik ook rechtsvoor op de bumper een hele kleine kras. Jammer, maar die poets ik zelf wel weg. Met het blote oog nauwelijks te zien.
Verder.. "experience". Meh, gewoon alsof je bij het postkantoor een pakketje komt ophalen, maar dan wel een geweldig pakketje
Verder is de afwerking binnen toch niet helemaal 100%. Hier en daar een stukje stof dat uitsteekt, of nog wat lijmresten. Ook op het raam zat nog wat lijm wat ik thuis er zo vanaf poetste.
Ik kreeg de auto trouwens met 205 km, wat mij betreft prima. In Leiderdorp bij de supercharger even een patatje gegeten en er stond weer 450 km op de teller. Bij het verlaten van de snelweg sloeg de auto wel helemaal op hol... knipperlicht deed het niet meer, het scherm stond vast, en ik kon de auto niet neutraal of zijn achteruit zetten.. erg raar. Na 10-20 sec stil te hebben gestaan ging het scherm uit en werd alles automatisch gereboot en werkte het weer.. raar.. Maar ik stond wel stil midden op de parkeerplaats. Hopelijk een kinderziekte van de auto, daarna heb ik de rest van de avond (tot 22.00) geen last meer gehad.
Het scherm was even wennen, maar heb je snel door. ACC en autosteer heb ik ook niet eerder in een auto gehad en was even wennen, maar werkt prima. Het enige is dat ik vind de auto wel erg 'vingervlek' gevoelig is. Niet alleen op de ramen, maar ook de deur zelf. Iets extra poetsen. Ook voelt het alsof ik de hele motorkap in elkaar deuk zal ik de voorklep dicht doe, dat voelt veel te fragiel. Misschien even aan wennen.
Het belangrijkste aandachtspunt voor mij persoonlijk, ik kom voor mijn werk ook wel vaak in 'stoffige' gebieden. Door een keertje laks te zijn heeft bij mijn vorige auto een zandkorrel onder de ruitenwisser een enorme kras gemaakt op mijn ruit. Nu wilde ik bij de Tesla ook de ruitenwissers afnemen, maar de ruitenwisser aan de passagierskant krijg je niet eens omhoog omdat hij onder de motorkap ligt... weet iemand hoe je daar op een manier (beter) bij kan komen? Het lukt opzich wel om de wisser af te nemen, maar heel erg onhandig.

Voor de geïntereseerden:
LR, AWD, Deep Blue, Zwart interieur, 18" aero.
19-7-2019 Bestelling geplaatst.
19-7-2019: Welkom bij Tesla e-mail.
22-7-2019: Welkom bij Tesla, alles is geregeld e-mail, als het zover is, alleen je rijbewijs meenemen.
12-8-2019: E-mail met verwacht leverdatum: 1 - 9 september.
13-9-2019: SMS met tijd en leverdatum 23-9-2019.
13-9-2019: E-mail met tijd en leverdatum 23-9-2019.
17-9-2019: Nog een SMS met tijd en leverdatum.
18-9-2019: Herinnering per e-mail.
22-9-2019: Herinnering per e-mail.
23-9-2019: D-Day, auto opgehaald.
In de tussentijd niet gebeld, gechat, gemaild. Gewoon achterover geleund, met een grijns op mijn gezicht alle bel- en chat-perikelen in dit topic gevolgd en geduldig gewacht.
Allemaal veilige kilometers gewenst!
Maar dat terrein... geweldig. Honderden M3's bij elkaar, echt indrukwekkend.

Bij aankomst in de tent stonden 4 mannen aan de balie, waarvan 3 erg chagrijnig. Blijkbaar verloopt het niet bij iedereen soepeltjes. Ik werd door een vriendelijke vrouw direct geholpen, ik was een kwartier te vroeg, naar haar idee was ik mooi op tijd. Top
De auto was snel gevonden, en zag er heel mooi uit. Het begon net te regenen. Alles snel nagelopen en we konden direct wegrijden. Eenmaal bij de supercharger in de zon zag ik ook rechtsvoor op de bumper een hele kleine kras. Jammer, maar die poets ik zelf wel weg. Met het blote oog nauwelijks te zien.
Verder.. "experience". Meh, gewoon alsof je bij het postkantoor een pakketje komt ophalen, maar dan wel een geweldig pakketje
Verder is de afwerking binnen toch niet helemaal 100%. Hier en daar een stukje stof dat uitsteekt, of nog wat lijmresten. Ook op het raam zat nog wat lijm wat ik thuis er zo vanaf poetste.
Ik kreeg de auto trouwens met 205 km, wat mij betreft prima. In Leiderdorp bij de supercharger even een patatje gegeten en er stond weer 450 km op de teller. Bij het verlaten van de snelweg sloeg de auto wel helemaal op hol... knipperlicht deed het niet meer, het scherm stond vast, en ik kon de auto niet neutraal of zijn achteruit zetten.. erg raar. Na 10-20 sec stil te hebben gestaan ging het scherm uit en werd alles automatisch gereboot en werkte het weer.. raar.. Maar ik stond wel stil midden op de parkeerplaats. Hopelijk een kinderziekte van de auto, daarna heb ik de rest van de avond (tot 22.00) geen last meer gehad.
Het scherm was even wennen, maar heb je snel door. ACC en autosteer heb ik ook niet eerder in een auto gehad en was even wennen, maar werkt prima. Het enige is dat ik vind de auto wel erg 'vingervlek' gevoelig is. Niet alleen op de ramen, maar ook de deur zelf. Iets extra poetsen. Ook voelt het alsof ik de hele motorkap in elkaar deuk zal ik de voorklep dicht doe, dat voelt veel te fragiel. Misschien even aan wennen.
Het belangrijkste aandachtspunt voor mij persoonlijk, ik kom voor mijn werk ook wel vaak in 'stoffige' gebieden. Door een keertje laks te zijn heeft bij mijn vorige auto een zandkorrel onder de ruitenwisser een enorme kras gemaakt op mijn ruit. Nu wilde ik bij de Tesla ook de ruitenwissers afnemen, maar de ruitenwisser aan de passagierskant krijg je niet eens omhoog omdat hij onder de motorkap ligt... weet iemand hoe je daar op een manier (beter) bij kan komen? Het lukt opzich wel om de wisser af te nemen, maar heel erg onhandig.

Voor de geïntereseerden:
LR, AWD, Deep Blue, Zwart interieur, 18" aero.
19-7-2019 Bestelling geplaatst.
19-7-2019: Welkom bij Tesla e-mail.
22-7-2019: Welkom bij Tesla, alles is geregeld e-mail, als het zover is, alleen je rijbewijs meenemen.
12-8-2019: E-mail met verwacht leverdatum: 1 - 9 september.
13-9-2019: SMS met tijd en leverdatum 23-9-2019.
13-9-2019: E-mail met tijd en leverdatum 23-9-2019.
17-9-2019: Nog een SMS met tijd en leverdatum.
18-9-2019: Herinnering per e-mail.
22-9-2019: Herinnering per e-mail.
23-9-2019: D-Day, auto opgehaald.
In de tussentijd niet gebeld, gechat, gemaild. Gewoon achterover geleund, met een grijns op mijn gezicht alle bel- en chat-perikelen in dit topic gevolgd en geduldig gewacht.
Allemaal veilige kilometers gewenst!
Vreemd, ik had ook gevraagd mijn afspraak terug te zetten naar vrijdag maar dat kon dus niet om eerder genoemde reden...kreature schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 08:24:
[...]
heb donderdag 12:00 staan en deze afspraak staat nog steeds.
mss afhankelijk van de spec van je auto?CVar schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:00:
[...]
Vreemd, ik had ook gevraagd mijn afspraak terug te zetten naar vrijdag maar dat kon dus niet om eerder genoemde reden...
ik heb P wit/wit
Ik kreeg als nadrukkelijke instructie dat je de klep met twee handen aan beide kanten naast het embleem dicht moet duwen omdat je er anders inderdaad een deuk in duwt.Divak schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:54:
Ook voelt het alsof ik de hele motorkap in elkaar deuk zal ik de voorklep dicht doe, dat voelt veel te fragiel. Misschien even aan wennen.
Vandaag aflevering, auto wordt in de loop van de middag naar kantoor gebracht door een hiker van Athlon.
Ik heb mijn auto gisteren opgehaald in Amsterdam. Zie eerdere posts hierboven voor de ervaring; die van mij was dezelfde:
Hartelijke ontvangst. Ik was een uur te vroeg, maar ze maakten er melding van en ik zou geroepen worden. Nog geen 10 minuten later stond mijn auto klaar en na een korte inspectie (ik heb niks kunnen vinden) kon ik er vandoor.
1000% meegevallen. Ik vreesde een beetje voor chaos en toestanden, maar het was allemaal heel ordelijk. De dames achter de balie zijn super-vriendelijk, net als de jongens die op het terrein rondlopen voor vragen/problemen.
Auto was 50% geladen. Ik moest 125 kilometer (veel file), en kwam thuis met nog 30% over. Helemaal prima.
En ja. Wat een auto!
Ik heb een midnight silver metallic, LR, zwarte bekleding, trekhaak.
Hartelijke ontvangst. Ik was een uur te vroeg, maar ze maakten er melding van en ik zou geroepen worden. Nog geen 10 minuten later stond mijn auto klaar en na een korte inspectie (ik heb niks kunnen vinden) kon ik er vandoor.
1000% meegevallen. Ik vreesde een beetje voor chaos en toestanden, maar het was allemaal heel ordelijk. De dames achter de balie zijn super-vriendelijk, net als de jongens die op het terrein rondlopen voor vragen/problemen.
Auto was 50% geladen. Ik moest 125 kilometer (veel file), en kwam thuis met nog 30% over. Helemaal prima.
En ja. Wat een auto!
Ik heb een midnight silver metallic, LR, zwarte bekleding, trekhaak.
[ Voor 4% gewijzigd door cageman007 op 24-09-2019 10:23 ]
In het menu van je tablet kan je bij onderhoud de ruitenwissers in wisselstand zetten, kan je hier wat mee? (Zelf nog nooit geprobeerd, maar wellicht handig voor jouw situatie.)Divak schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:54:
...
...
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
gvd 3500 model 3's en amper SR+ Wit Wit 19 inch tussen?Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:55:
Deze maand t/m gisteren precies 3.500 Model 3's op naam gezet :-) volgens RDW gegevens.
Wat een dikke bullshit dit

1000+ hebben dus zijn/haar auto eerder ontvangen dan ik
En ik gun iedereen zijn auto, maar ik moest nooit te veel verwachtingen hebben

[ Voor 20% gewijzigd door ElonDusk op 24-09-2019 11:00 ]
Model 3
Verwijderd
In ieder geval meer dan Geel met Roze bekleding en 15" velgenElonDusk schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:58:
[...]
gvd 3500 model 3's en amper SR+ Wit Wit 19 inch tussen?
Wat een dikke bullshit dit

Wat betreft de frunk, je kunt er een ander veertje in zetten waardoor je letterlijk met je vingertoppen de klep kunt sluiten: YouTube: Auto Open and Easy Close Frunk Model 3
Ik ook. Maar goed, dat was nog in de "betere" tijd dat je gewoon in het delivery center de auto kreeg.DaCoTa schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:06:
[...]
Ik kreeg als nadrukkelijke instructie dat je de klep met twee handen aan beide kanten naast het embleem dicht moet duwen omdat je er anders inderdaad een deuk in duwt.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Zag een filmpje langskomen dat je er heel veel bier in kwijt konInspired schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:34:
[...]
Ik ook. Maar goed, dat was nog in de "betere" tijd dat je gewoon in het delivery center de auto kreeg.Moet zeggen dat ik de frunk ook niet echt gebruik. UMC en wat ander prut ligt erin dat ik niet gebruik. Alleen in de vakantie de frunk gebruikt.
Zou handig zijn als het een gekoelde frunk isCRoNiXX schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:35:
[...]
Zag een filmpje langskomen dat je er heel veel bier in kwijt kon
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.