Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• oak3
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23:11
Mday schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:49:
Euh, ben ik de enige die het absurd en not done vindt dat een onderdeel (niet eens een optie) zomaar 'verdwijnt', zonder tegenbericht?
Je reactie kan ik begrijpen, maar ook vaak genoeg verhalen gehoord dat bij traditionele auto's de bestelling en de aflevering vaak niet overeenkwamen. Vaak kun je dan wel je recht halen of compensatie eisen, maar dat gaat nooit makkelijk. Misschien dat je bij Tesla ook je gelijk kan krijgen, maar dan hoop ik voor je dat je nog dit jaar kan rijden.

• Mday
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15:32
eiramar schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:54:
[...]

Je reactie kan ik begrijpen, maar ook vaak genoeg verhalen gehoord dat bij traditionele auto's de bestelling en de aflevering vaak niet overeenkwamen. Vaak kun je dan wel je recht halen of compensatie eisen, maar dat gaat nooit makkelijk. Misschien dat je bij Tesla ook je gelijk kan krijgen, maar dan hoop ik voor je dat je nog dit jaar kan rijden.
Ja, precies. Heb al drie leaseautos versleten, nooit een gemiste feature/optie. Gotta admit though, hier worden alle features wel echt zwaar uitge...eh...licht. kans bestaat dat ik eenzelfde kwestie had bij mijn voorgaande autos en het niet eens gemerkt heb :')

• kreature
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14:45
Wollie79 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:13:
Zijn er ook mensen die een performance hebben besteld en die een sms hebben gehad. Mijne staat in Zeebrugge met als voorlopige levering 27 september. Lijkt er op dat ze de performance als laatste doen dit kwartaal.
9/9 zou LM (leaseplan) mn order bij tesla neergelegd hebben. Nog niks gehoord verder.
Heb performance wit/wit besteld.

Fingers crossed dat ik 'm deze maand nog op kan halen

• Zahariac
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21-10 13:08
kreature schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:11:
[...]

9/9 zou LM (leaseplan) mn order bij tesla neergelegd hebben. Nog niks gehoord verder.

Zou daar geen rekening mee houden. Mijn bestelling is ingegaan op 26/8 en heb nog geen enkel bericht vanuit tesla gehad.

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:55
Gummie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:08:
Heeft iemand recent zijn leaseauto achter kunnen laten bij Tesla? Volgens mijn leasemaatschappij kan het nog wel, maar wil het even zeker weten.
Ik! Vorige week nog. Dag erna is de auto opgehaald. Ze deden wel moeilijk maar wel gelukt dus.

• Eddos
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 22:30
Wackmack schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:27:
[...]

Ik! Vorige week nog. Dag erna is de auto opgehaald. Ze deden wel moeilijk maar wel gelukt dus.
Er stond gisteren bij Delivery een bak met "trade-ins" met een bult sleutels en daarnaast nog een bak met iets in de trent van hires/rentals oid. Snap ik ook wel waarom ik mijn auto op P3 moest ophalen, het staat vol met achterblijvertjes :P

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

• naii11
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 23:15
Inspired schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:26:
@Stef87 Hier kun je wel de beschrijving van partial premium van juli vinden;

Nog wel op 2/7;

http://web.archive.org/we...com/model3/design#battery

Niet meer vanaf 4/7;

http://web.archive.org/we...com/model3/design#battery

Niet in NL maar wel US, dat maakt ook geen verschil. Wellicht dat ze in een SeC de mistlampen kunnen monteren. In principe heb je er wel recht op. Maar goed. Je kunt eventueel ook vragen voor een andere vorm van compensatie. Jaar gratis SuC/stel vloermatten etc. Dat is makkelijker voor ze dan mistlampen monteren denk ik.

[...]

Op basis van de VIN kun je alleen productiejaar achterhalen toch? Maand zit er niet in volgens andere bronnen. Productiemaand staat op de sticker in de deur dacht ik.
Maand wel degelijk. Dat is één van de letters of cijfers (letter dacht ik). Jaar en maand, net als bij banden.

• naii11
Euh, ben ik de enige die het absurd en not done vindt dat een onderdeel (niet eens een optie) zomaar 'verdwijnt', zonder tegenbericht?
Dag Europeaan, wil je die hoge Europese maatstaven even achterwege laten?

• naii11
[...]

Bij mij is het op 5/9 door LM besteld, maar Tesla kan nog niets terugvinden, waardoor mijn 'beloofde' ophaaldatum van 14/9 in gevaar komt. Nu via allerlei zijwegen probeer ik het in orde te krijgen.

• Inspired
  • Registratie: november 2018
naii11 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:39:
[...]

Maand wel degelijk. Dat is één van de letters of cijfers (letter dacht ik). Jaar en maand, net als bij banden.
Hoe dan? Zie ook; https://vpic.nhtsa.dot.go...ff-45de-88ae-8ea1da8dd324

Geen enkel digit voor maand.

• Flip2019
  • Laatst online: 10-10 13:31
Meer mensen vanavond mail gekregen?

"Bereid u voor op de levering van uw Model 3
RN109xxxxxx
Als u de hieronder genoemde items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen."

En dan links naar account voor bevestiging aflevert locatie, financiering etc.

• anboni
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 00:35
Inmiddels factuur nummer 6 in m'n account. Zo te zien nu alleen maar met de gewijzigde leverdatum a.s. vrijdag. Inmiddels ook inruil bevestigd, dus het lijkt er zowaar op dat ik vrijdag m'n model 3 echt in ontvangst kan nemen.

• Nexz
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23:35
Flip2019 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 22:23:
Meer mensen vanavond mail gekregen?

"Bereid u voor op de levering van uw Model 3
RN109xxxxxx
Als u de hieronder genoemde items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen."

En dan links naar account voor bevestiging aflevert locatie, financiering etc.
Hier vanmiddag! Nog geen VIN te bekennen though.

• Ousen
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 16-10 09:38
mooste schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:26:
[...]

Dat is wel heel snel. Voorraad model?
Nee, dat zou niet het geval moeten zijn. De service medewerker gaf aan dat die van mijn op de boot zit die deze week aankomt.

• Stef87
  • Registratie: mei 2012
  • Nu online
Nee, dan heb je de reacties van verschillende personen nog niet gelezen.

Mijn aankomende Model 3 moet ik uit eigen zak betalen en ook na 5 jaar weer verkopen.

Dat de mistlampen waarschijnlijk “zomaar” zijn weg gehaald na mijn bestelling geeft de auto ook een lagere restwaarde. Als het zou kunnen zou het mij niet verbazen dat je even 2x400€ plus montage moet bijbetalen, ik heb al een post gelezen van iemand die 1 LED-mistlamp moest vervangen wegens schade.

(Maar ik vind het vooral mooier om de mistlampen te hebben, ik zal ze zelden gebruiken, al rij ik enkele keren per jaar regelmatig op mistige wegen richting schoonfam.)

Als ze er niet op zitten ga ik dit zeker aankaarten. Ik zal ook proberen z.s.m. een foto te plaatsen hier op tweakers van de afgedopte zwarte kapjes die er zitten ipv de mistlampen.

@pinominie Zal ik doen!

E-Scooter, SE3500 met 4700wp & Tesla Model 3. Daikin FTXM35M+FTXM20M www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

• revolution-nl
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 03-10 23:38

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Nexz schreef op woensdag 11 september 2019 @ 22:31:
[...]

Hier vanmiddag! Nog geen VIN te bekennen though.
Het blijft een wonderlijk proces, ik heb sinds een aantal dagen een VIN maar nog niets gehoord over de afleverdatum.
Stef87 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 22:44:
[...]

Dat de mistlampen waarschijnlijk “zomaar” zijn weg gehaald na mijn bestelling geeft de auto ook een lagere restwaarde.
Ik snap de frustratie maar dit lijkt mij toch enigszins overdreven (ik had ze ook liever op mijn m3 gezien), andere factoren zijn belangrijk voor de restwaarde dan een paar mistlampen die amper gebruikt worden.

revolution-nl wijzigde deze reactie 11-09-2019 22:50 (44%)

Mission all-electric started | 5kWp solar

• Zensu
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 17-10 11:15
Waar heb je deze gehaald? -edit nvm tesland heeft het ook. Hoewel bij amazon.com goedkoper is...
arsimo schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:26:
[...]

Maar zijn wel stoffe "basis"-matten, deze zijn niet echt gemaakt om goed tegen viezig- en nattigheid te kunnen. Heb daarom Allweather MAXpider 3D matten besteld, komen morgen binnen als het goed is.

Zensu wijzigde deze reactie 11-09-2019 22:58 (7%)

• DeFeCt
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 17:59

DeFeCt

je wéét toch

Stef87 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 22:44:
[...]
Ik zal ook proberen z.s.m. een foto te plaatsen hier op tweakers van de afgedopte zwarte kapjes die er zitten ipv de mistlampen.
Heb ik vandaag voor je gedaan: https://photos.app.goo.gl/ZmodSYD6Nn1Lx2ieA

Ik heb het ook aangekaart en eerste reactie was, ow die horen er wel op en daarna, oh SR+, nee die zitten er niet op. Toen ik zei dat tijdens de bestelling ze wel in de specs stonden werd dat afgedaan met ja dat weet ik dan ook niet.

Flickr

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Mglashouwer schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:28:
[...]

Zou ik ook wel bevestigd willen hebben. Tesla geeft aan dat het niet kan. Leasemaatschappijen wisselend.
Mail vanuit Tesla meldt expliciet dat het niet kan.

Flickr

• Stef87
  • Registratie: mei 2012
  • Nu online
DeFeCt schreef op woensdag 11 september 2019 @ 22:55:
[...]

Heb ik vandaag voor je gedaan: https://photos.app.goo.gl/ZmodSYD6Nn1Lx2ieA

Ik heb het ook aangekaart en eerste reactie was, ow die horen er wel op en daarna, oh SR+, nee die zitten er niet op. Toen ik zei dat tijdens de bestelling ze wel in de specs stonden werd dat afgedaan met ja dat weet ik dan ook niet.
Bedankt voor de foto, ik heb ook een witte besteld (mooie kleur!) dus die foto hoef ik niet meer te maken. Is de auto van de leasemaatschappij? (Die zullen er ook wel wat van vinden)

Eigenlijk kunnen de aanwezige medewerkers er niets mee dus?

Ik ga vrijdag i.i.g. vragen met wie ik dit na levering kan bespreken (als ze er niet op zitten). Wie weet is het een kleine moeite om dit voor een aantal model 3’s alsnog te monteren op termijn.
Ik snap de frustratie maar dit lijkt mij toch enigszins overdreven (ik had ze ook liever op mijn m3 gezien), andere factoren zijn belangrijk voor de restwaarde dan een paar mistlampen die amper gebruikt worden.
Ja dat is het ook vooral, frustratie. Voor de restwaarde zal het ook niet veel doen. Maar in het kort: vind het een stuk mooier mét en het is enkele keren per jaar fijn als je ze hebt.

Maar ik heb nog steeds zin in aanstaande vrijdag, missende mistlampen kunnen dat niet verpesten :)

E-Scooter, SE3500 met 4700wp & Tesla Model 3. Daikin FTXM35M+FTXM20M www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

• naii11
https://www.financialexpr...ed-by-car-dealers/972228/

https://www.team-bhp.com/...date-manufacture-vin.html

Kennelijk niet in de VS maar wel elders in de wereld? Ik had de check gedaan en kwam uit op juni 2019?

• BDT
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 14-10 20:58
Mglashouwer schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:28:
[...]

Zou ik ook wel bevestigd willen hebben. Tesla geeft aan dat het niet kan. Leasemaatschappijen wisselend.
Ja dit vraag ik me dus ook af. Athlon zegt van wel(in ieder geval anderhalve maand terug)

Sega till I die!

• Inspired
naii11 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 23:08:
[...]

https://www.financialexpr...ed-by-car-dealers/972228/

https://www.team-bhp.com/...date-manufacture-vin.html

Kennelijk niet in de VS maar wel elders in de wereld? Ik had de check gedaan en kwam uit op juni 2019?
Tja, kan bij andere merken zo werken. Bij Tesla niet. Er is alleen 1 letter voor jaar. De andere letters geven niet de maand aan. Voorheen kon je het op het label in de deur zien. Maar daar staan volgens mij de production date ook niet meer op. Bij mij kan ik het tenminste niet vinden. Mijne is afgeleverd begin juli.

Hier kun je een VIN invullen; https://teslatap.com/vin-decoder/

Je zult dan geen maand krijgen. De F in je VIN is geen juni maar staat voor Fremont. De productielocatie.

Inspired wijzigde deze reactie 12-09-2019 08:44 (10%)

• thewizard2006
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14:47
naii11 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:41:
[...]

Bij mij is het op 5/9 door LM besteld, maar Tesla kan nog niets terugvinden, waardoor mijn 'beloofde' ophaaldatum van 14/9 in gevaar komt. Nu via allerlei zijwegen probeer ik het in orde te krijgen.
Even zodat ik het begrijp hoor. Je verwacht in iets meer dan een week na bestellen je auto te hebben en die garantie/belofte is jou gedaan?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• miki112
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 12:33
Na weken niks gehoord te hebben gisteren even gebeld met Tesla. Deze gaven aan dat de auto nu in Amsterdam aangekomen is maar dat ze mij nog geen precieze datum van levering kunnen geven. Verder was er ook een fout gemaakt dat ze een typefout in mijn email adres hebben gemaakt en dat ik nu moet blijven bellen voor update over de levering, omdat het blijkbaar weken duurt om een typefout in een email recht te zetten.

Iemand enig idee hoelang het transport van Amsterdam naar Tilburg duurt?

• Inspired
@miki112 geen idee. :) Wist niet dat auto’s naar Ams komen voor uitlevering?

• miki112
@Inspired De Tesla medewerker heeft mij verteld dat ze vanuit Zeebrugge naar Amsterdam gaan en dan naar Tilburg... Ik moet het maar geloven denk ik?

• Inspired
miki112 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:02:
@Inspired De Tesla medewerker heeft mij verteld dat ze vanuit Zeebrugge naar Amsterdam gaan en dan naar Tilburg... Ik moet het maar geloven denk ik?
Dat lijkt mij wat onhandig? Volgens mij gaan ze gewoon meteen naar Tilburg. Maar goed, kwestie van afwachten.

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Stef87 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 23:05:
[...]

Bedankt voor de foto, ik heb ook een witte besteld (mooie kleur!) dus die foto hoef ik niet meer te maken. Is de auto van de leasemaatschappij? (Die zullen er ook wel wat van vinden)

Eigenlijk kunnen de aanwezige medewerkers er niets mee dus?
Ik zou de pret ook niet laten verpesten door een paar mistlampen, ook al staat dat mooier... als je erin zit zie je er niks meer van ;) (Heb wel net de wieldoppen eraf getrokken omdat ik zonder ook veel mooier vind)

Is indd lease dus ik zal het ook nog melden bij Leaseplan.

Medewerkers daar kunnen er volgens mij indd niet zoveel mee, en mochten er zaken niet kloppen, vraag om een bevestiging in wat voor vorm dan ook (behalve mondeling). Collega van mij had twee problemen op de lak en daar zijn foto's van gemaakt door medewerker... Tesla zou contact opnemen, niet gebeurd en nu zegt Tesla, dat had u bij het afhalen moeten melden....

Flickr

• Taigu
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:46
naii11 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:40:
[...]

Dag Europeaan, wil je die hoge Europese maatstaven even achterwege laten?
Doet Mercedes ook, bij nieuw modeljaar (kleine) wijzigingen doorvoeren bijvoorbeeld. Maakt het natuurlijk niet minder vervelend.

Taigu wijzigde deze reactie 12-09-2019 09:13 (13%)

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Menno761
  • Laatst online: 21-10 10:33
Net even gechat met Anette van Tesla die in 1 minuut online kwam. Bestelt 1-08. Leaseplan gaf week 38 als indicatie. Dat is volgende week. Anette chat dat auto nog niet in zeebrugge is en onderweg. Zal dus wel weej 39 worden of 40. Ze geeft aan dat ze proberen zo veel mogelijk autos voor einde kwartaal uit te leveren. (Goed voor kwartaalcijfers). LR AWD zwart zwart 18 inch geen trekhaak.

• Bram_Ram
  • Laatst online: 17-10 13:19
miki112 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 08:58:
Na weken niks gehoord te hebben gisteren even gebeld met Tesla. Deze gaven aan dat de auto nu in Amsterdam aangekomen is maar dat ze mij nog geen precieze datum van levering kunnen geven. Verder was er ook een fout gemaakt dat ze een typefout in mijn email adres hebben gemaakt en dat ik nu moet blijven bellen voor update over de levering, omdat het blijkbaar weken duurt om een typefout in een email recht te zetten.

Iemand enig idee hoelang het transport van Amsterdam naar Tilburg duurt?
Mijn email adres was door de LM ook fout door gegeven vorige week binnen 24 uur aangepast door Delivery NL.

• rvanhalen
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 30-09 14:09
DeFeCt schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:05:
[...]

Ik zou de pret ook niet laten verpesten door een paar mistlampen, ook al staat dat mooier... als je erin zit zie je er niks meer van ;) (Heb wel net de wieldoppen eraf getrokken omdat ik zonder ook veel mooier vind)

Is indd lease dus ik zal het ook nog melden bij Leaseplan.

Medewerkers daar kunnen er volgens mij indd niet zoveel mee, en mochten er zaken niet kloppen, vraag om een bevestiging in wat voor vorm dan ook (behalve mondeling). Collega van mij had twee problemen op de lak en daar zijn foto's van gemaakt door medewerker... Tesla zou contact opnemen, niet gebeurd en nu zegt Tesla, dat had u bij het afhalen moeten melden....
Heb je na het verwijderen van je wieldoppen ook deze set erop gezet? https://shop.tesla.com/product/model-3-aero-wheel-cap-kit

• miki112
@Bram_Ram Dat is snel! Ik wacht al 2 weken :)

• Night-Reveller
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 18-10 14:34
Eddos schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:38:
[...]

Er stond gisteren bij Delivery een bak met "trade-ins" met een bult sleutels en daarnaast nog een bak met iets in de trent van hires/rentals oid. Snap ik ook wel waarom ik mijn auto op P3 moest ophalen, het staat vol met achterblijvertjes :P
In een email gisteren meldde Tesla dat ze geen leaseauto's meer innemen!

Zojuist gebeld met ALD Automotive en die bevestigen dat. Gelukkig sturen zij een student-chauffeur die gelijktijdig mijn oude leaseauto komt ophalen.

• Bram_Ram
2-9 auto besteld bij LM (Athlon)
3-9 Bevestiging LM (verwachte levering wk 44)
9-9 Tesla Account + RN
12-9 VIN

SR+ Grey 19" wit interieur autopilot

Hebben de mensen die via een LM hebben besteld een andere type Tesla account dan als je de auto zelf hebt besteld?

Bram_Ram wijzigde deze reactie 12-09-2019 09:22 (7%)

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

rvanhalen schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:15:
[...]

Heb je na het verwijderen van je wieldoppen ook deze set erop gezet? https://shop.tesla.com/product/model-3-aero-wheel-cap-kit
Ik heb de cheap ass Ali versie erop gezet, maar volgens mij is er weinig verschil. ;)

Flickr

• Nexz
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23:35
Night-Reveller schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:18:
[...]

In een email gisteren meldde Tesla dat ze geen leaseauto's meer innemen!

Zojuist gebeld met ALD Automotive en die bevestigen dat. Gelukkig sturen zij een student-chauffeur die gelijktijdig mijn oude leaseauto komt ophalen.
Goed geregeld. Alphabet zegt dat ik mijn oude auto bij een inleverpunt mag achterlaten, maar dat is nou niet bepaald om de hoek van het Delivery Center...

• ElonDusk
  • Laatst online: 19:45
Bram_Ram schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:21:
2-9 auto besteld bij LM (Athlon)
3-9 Bevestiging LM (verwachte levering wk 44)
9-9 Tesla Account + RN
12-9 VIN

SR+ Grey 19" wit interieur autopilot

Hebben de mensen die via een LM hebben besteld een andere type Tesla account dan als je de auto zelf hebt besteld?
Nice dat is echt snel. Wat ik eerder ook zei het lijkt erop dat iedereen vanaf eind aug.. begin sept.. binnen paar dagen al een VIN hebben ;(

• Roels1
  • Laatst online: 18:02
ElonDusk schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:33:
[...]

Nice dat is echt snel. Wat ik eerder ook zei het lijkt erop dat iedereen vanaf eind aug.. begin sept.. binnen paar dagen al een VIN hebben ;(
Nope, 28/8 RN maar vooralsnog geen VIN.

LR AWD Black/Black 18".

• mooste
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21-10 12:00
@ElonDusk, heb je al een keer via chat geprobeerd een VIN te krijgen?

• ElonDusk
Roels1 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:37:
[...]

Nope, 28/8 RN maar vooralsnog geen VIN.

LR AWD Black/Black 18".
nou ja niet iedereen haha :P. Maar goed ik hoop gewoon dat ze niet met een LIFO systeem werken thats all _/-\o_

• ElonDusk
mooste schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:38:
@ElonDusk, heb je al een keer via chat geprobeerd een VIN te krijgen?
Ja ik heb nu 2/3 met ze gechat. Ze kunnen geen VIN vinden en verwijzen me naar delivery mail shizzle. En die heb ik 2x gemaild en nog steeds geen reactie :X

• Bram_Ram
ElonDusk schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:41:
[...]

Ja ik heb nu 2/3 met ze gechat. Ze kunnen geen VIN vinden en verwijzen me naar delivery mail shizzle. En die heb ik 2x gemaild en nog steeds geen reactie :X
die hebben 1,5 week vertraging met mails beantwoorden heb ik begrepen.

• mooste
ElonDusk schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:41:
[...]

Delivery hell ;(

• ElonDusk
Bram_Ram schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:43:
[...]

die hebben 1,5 week vertraging met mails beantwoorden heb ik begrepen.
Ja klopt maar blijkbaar krijgen sommige binnen 3 dagen een mail terug en andere helemaal niet haha. Dus denk dat ze ook kieskeurig daarin zijn. Mijn eerste mailtje was op 29-8 gestuurd. :9

• rvanhalen
DeFeCt schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:23:
[...]

Ik heb de cheap ass Ali versie erop gezet, maar volgens mij is er weinig verschil. ;)
Hahaha nice, heb je een linkje voor mij? (blijven toch hollanders he)

• rvanhalen
ElonDusk schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:46:
[...]

Ja klopt maar blijkbaar krijgen sommige binnen 3 dagen een mail terug en andere helemaal niet haha. Dus denk dat ze ook kieskeurig daarin zijn. Mijn eerste mailtje was op 29-8 gestuurd. :9
Ik heb een week op antwoord moeten wachten van DeliveryNL, geven nu aan eind september te kunnen leveren. Via de chat kreeg ik ook geen antwoord op een eventuele levertijd oid. Ze zijn denk ik wel een beetje klaar met het gezeur ;)

• MrHarry
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 18:41
[...]

ik heb hem gewoon zelf besteld (zelfde model en kleur) direct een RN gehad..en nu is het wachten tot ik er meer over hoor...Zodra ik iets hoor laat ik het hier wel even weten.

• ElonDusk
rvanhalen schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:48:
[...]

Ik heb een week op antwoord moeten wachten van DeliveryNL, geven nu aan eind september te kunnen leveren. Via de chat kreeg ik ook geen antwoord op een eventuele levertijd oid. Ze zijn denk ik wel een beetje klaar met het gezeur ;)
Ja maar jij hebt tenminste al een VIN dus dat scheelt en dan kunnen ze in ieder geval zien dat er een auto ergens is. Ik heb helemaal geen nieuws meer gehad sinds mijn RN had ontvangen. Dus mijn enige vraag op dit moment voor hun is/was of mijn bestelling gewoon nog goed staat en er geen gekke dingen mee is.

• Herbie0412
  • Laatst online: 21-10 08:56
1-9 besteld en aanbetaald.

2-9 Rn nummer

3-9 VIN binnen.

6-9 factuur binnen, voorlopige leverdatum 19-09

12-9 factuur voldaan.

Sr+ 18 inch, black interior grey metallic

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

rvanhalen schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:46:
[...]

Hahaha nice, heb je een linkje voor mij? (blijven toch hollanders he)
you've got mail ;)

Flickr

• Bram_Ram
Herbie0412 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:58:
1-9 besteld en aanbetaald.

2-9 Rn nummer

3-9 VIN binnen.

6-9 factuur binnen, voorlopige leverdatum 19-09

12-9 factuur voldaan.

Sr+ 18 inch, black interior grey metallic
direct beschikbaar model?

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21-10 13:26
Bram_Ram schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:21:
Ik heb hem aanbetaald via mijn account, auto door LM overgenomen, maar ik zie nergens een vermelding van de LM terugkomen. Bij anderen hoor ik dat bij de contactpersonen ook de LM staat, bij mij is dat niet het geval.

@Menno761 Ik sprak laatst ook Annette op de chat, die hielp mij als enige wél verder. Achteraf begreep ik dat zij een direct lijntje had met iemand van DeliveryNL, want die persoon belde mij diezelfde middag terug nav dat chatgesprek. Alle anderen verwijzen je idd direct door naar DeliveryNL.

I‘m not buying $BTC, I‘m selling fiat | Bitcoin prijzen vergelijken

• r.vonoven
  • Laatst online: 23-09 13:51
8-8 besteld door LM (SR+WIT/ZWART/19")

Vervolgens standaard mailtjes ontvangen van Tesla, maar geen VIN.
Net even gechat (waarop overigens binnen 30sec gereageerd werd) en blijkt dat ik wel een VIN heb.

Deze is echter nergens in mijn account terug te vinden.
Vraag mij ook af of dit nu ook maar iets zegt over de levering.

• JamesB009
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-10 10:36

JamesB009

Sjimmeh!!

r.vonoven schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:43:
Deze is echter nergens in mijn account terug te vinden.
Vraag mij ook af of dit nu ook maar iets zegt over de levering.
Nope, zegt niks. (Helaas)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• mooste
Niks is een groot woord. Zonder VIN sowieso geen auto in ieder geval. Dat is zeker.

• MrScratch
  • Laatst online: 16:08

MrScratch

I am rubber, you are glue

Toch bijzonder. Heb morgen om 17.00u levering in Tilburg. Heb nog geen kenteken gehoord, dus was benieuwd. Chat met medewerker en binnen 1 minuut erna een mail met het kenteken erin. Dus kennelijk werken ze daar met het piepsysteem. Als je piept, dan wordt er wat gedaan, anders niet.

Look behind you! A three headed monkey!

• ALSET
  • Laatst online: 21-10 10:23
Kleine update:

Zojuist gebeld met Tesla Delivery, erg vriendelijke man aan de lijn (wel engelstalig, blijkbaar komt hulp nu van alle kanten). Hij kon me bevestigen dat de auto einde van volgende week opgehaald kan worden. Daarnaast kon hij me al de kentekeninformatie doorgeven. Erg handig wanneer je in Amsterdam woont en een aanvraag moet doen voor publieke laadpaal (hoe eerder, hoe beter) :D.

bestelpad:

26-07 bestelling bij LM
31-07 Tesla account met RN
18-08 VIN in source
12-09 Kenteken doorgekregen
week 38 = voorlopige levering

config: LR AWD, grijs, zwart, aero.

ALSET wijzigde deze reactie 12-09-2019 11:03 (3%)

• Herbie0412
  • Laatst online: 21-10 08:56
Jip!!

• buiz
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20-10 22:09
13-08: LM Contract
15-08: Account (Welkom bij Tesla)
15-08: Reservering (De stappen naar uw levering)
18-08: Vin in source
12-09: Kenteken
20-09: Voorlopige levering

M3 LR AWD BLUE/BLK/18"

• cyspoz
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-10 20:21

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Zojuist via chat een update gevraagd en in eens is er sprake van een restrictie in de leverdatum? Dit was eerder niet en heb ook al een VIN. LM geeft aan van niets te weten en dat er altijd zsm is gecommuniceerd. Blijft bijzonder dit...

• mooste
ALSET schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:02:
Kleine update:

Zojuist gebeld met Tesla Delivery, erg vriendelijke man aan de lijn (wel engelstalig, blijkbaar komt hulp nu van alle kanten). Hij kon me bevestigen dat de auto einde van volgende week opgehaald kan worden. Daarnaast kon hij me al de kentekeninformatie doorgeven. Erg handig wanneer je in Amsterdam woont en een aanvraag moet doen voor publieke laadpaal (hoe eerder, hoe beter) :D.

bestelpad:

26-07 bestelling bij LM
31-07 Tesla account met RN
18-08 VIN in source
12-09 Kenteken doorgekregen
week 38 = voorlopige levering

config: LR AWD, grijs, zwart, aero.
Jij kan een openbare laadpaal aanvragen met alleen een kenteken? Ik moet echt aankoop, kentekenbewijs of leasedocument opgeven. :-(

• Roels1
mooste schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:26:
[...]

Jij kan een openbare laadpaal aanvragen met alleen een kenteken? Ik moet echt aankoop, kentekenbewijs of leasedocument opgeven. :-(
Dat heb je ook nodig, daarnaast is het geen garantie. Ze gebruiken de aanvragen om te zien of de balans nog een beetje in orde is; als er een paal bij komt kan het ook zomaar een maand of 5 duren. Desalniettemin; ik ga uiteraard wel hetzelfde doen zodra ik mijn 3 thuis (in A'dam) heb :)

• mooste
Roels1 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:28:
[...]

Dat heb je ook nodig, daarnaast is het geen garantie. Ze gebruiken de aanvragen om te zien of de balans nog een beetje in orde is; als er een paal bij komt kan het ook zomaar een maand of 5 duren. Desalniettemin; ik ga uiteraard wel hetzelfde doen zodra ik mijn 3 thuis (in A'dam) heb :)
Ja dat, en als er geen bezwaar komt... Ik vraag het ook aan zodra mijn auto binnen is. Krijg je ook je kentekenbewijs binnen.

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

mooste schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:29:
[...]

Ja dat, en als er geen bezwaar komt... Ik vraag het ook aan zodra mijn auto binnen is. Krijg je ook je kentekenbewijs binnen.
Ik heb mijn kentekenbewijs al binnen, mag morgen ophalen.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Mday
buiz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:15:
13-08: LM Contract
15-08: Account (Welkom bij Tesla)
15-08: Reservering (De stappen naar uw levering)
18-08: Vin in source
12-09: Kenteken
20-09: Voorlopige levering

M3 LR AWD BLUE/BLK/18"
bijzonder, ik heb eerder besteld, nog steeds niks. iemand anders hier had ook al zijn kenteken eerder.
die AWD Witjes blijven vervelend achter. Zou week 38 geleverd worden.

Mday wijzigde deze reactie 12-09-2019 11:32 (3%)

• Zahariac
De Glovis Sunlight is vervroegd en komt vanavond om 23:00 aan. Hopen voor mijzelf en vele anderen dat ze morgen bericht krijgen.

• mooste
JamesB009 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:30:
[...]

Ik heb mijn kentekenbewijs al binnen, mag morgen ophalen.
Ik nog niet. Mag overmorgen ophalen. :-(
Mday schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:31:
[...]

bijzonder, ik heb eerder besteld, nog steeds niks. iemand anders hier had ook al zijn kenteken eerder.
Volgens het RDW niet. Genoeg witte TM3's die op kenteken wordt gezet.

• Traalala
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 16-10 11:44
Ik heb gistermiddag mijn LR AWD (zwart/zwart/aero/trekhaak) opgehaald. Hieronder even een korte tijdslijn:

28-5: LR RWD besteld bij leasemaatschappij (Athlon)met restrictie tot 7-8 ivm huidig leasecontract.
5-6: Bevestiging van Tesla met RN
26-6: Bericht vanuit LM dat de LR RWD niet meer leverbaar is en ik de keuze moet maken uit een SR+ of LR AWD.
28-6: Wijziging naar LR AWD bij LM doorgegeven
2-7: Bevestiging van Tesla met wijziging bestelling
1-8: Vin zichtbaar in de source (wellicht eerder, maar niet vaak gekeken)
20-8: Vin gewijzigd (mogelijk het Base performance verhaal)
2-9: Leverafspraak van 11-9 om 8:00 uur in account.
5-9: Mail vanuit LM met leverdatum van 11-9 en keuze of LM de auto komt brengen of zelf ophalen in Tilburg. Keuze gemaakt voor zelf afhalen.
6-9: In de ochtend sms van Tesla met leverdatum 11-9 om 8:00 uur. Beantwoord met YES
6-9: In de middag zag ik dat in mijn account het tijdstip gewijzigd was naar 13:30 uur, maar hier geen mail,sms of telefoon over gehad.
10-9: Tesla reageert niet op sms over welk tijdstip ik verwacht wordt en LM geeft aan dat het account leidend is.

Gisteren om 13:30 aanwezig in het Delivery Center van Tesla. Hier stond een balie met 6 medewerkers met een laptop. Ik was meteen aan de beurt en moest mijn naam doorgeven en legitimeren. Kreeg mijn kenteken en kon buiten wachten op het shuttlebusje die ons naar locatie 2.5 zou brengen. Het parkeerterrein lag circa 500m verderop en bij de ingang kon je jezelf melden bij de partytent. Hier werd er gevraagd of je het kenteken en de kleur wist. Je mocht zelf de auto opzoeken, maar er werd ook aangeboden om mee te lopen om de auto te zoeken en te helpen met de eerste handelingen. Er liepen ook meerdere medewerkers op het parkeerterrein rond om te helpen met alles.

Ik ben zelf mijn auto gaan zoeken en stond gelukkig vrij vooraan. Keycards lagen in de auto en ik heb zelf mijn telefoon gekoppeld en een en ander ingesteld. Korte controle van de auto gedaan en gekeken of alles aanwezig was, matten, kabels en trekhaak (plus het verwijderbare kapje aan de onderkant). Het had de hele dag al geregend, dus de auto was nat en niet goed te controleren op schades. Zover ik kon zien was er geen schade en zaten er aan de binnenkant alleen nog een sticker op de achterbank en een halve op de voorruit.

Naar mijn mening niet de moeite om deze stickers nog te laten verwijderen en ik heb me afgemeld bij de partytent. De accu was voor 55% (240 km) volgeladen, maar hoorde mensen ook klagen over maar 25% lading.

Al met al voor mij een prima aflevering, maar ik wist ook al wat me te wachten stond op basis van berichten op de fora en Facebook. In mijn shuttebusje zat ook een wat oudere man die de auto vermoedelijk privé had gekocht en die was wel wat teleurgesteld in de gang van zaken. Het is ook wel wat bijzonder om een nieuwe auto van 50-60K zelf op te moeten zoeken in de regen op een parkeerplaats.

De auto rijdt echt fantastisch en de acceleratie is verbazingwekkend! Op de terugweg nog even de Supercharger in Oosterhout geprobeerd en deze was ook vrijwel bezet met vermoedelijk net afgehaalde auto's. De laadsnelheid begon op circa 65 KW en met 15 min had er circa 150km bij.

• speedme
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:09
Roels1 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:28:
[...]

Ik heb er ook eentje aangevraagd in mijn woonplaats, maar is helaas afgewezen omdat er op 240 meter al eentje zit. Volgens mij is deze echter bijna altijd bezet, dus ik moet het eerst aan de lijve ondervinden.
Mocht het zo zijn, dan ga ik de gemeente aanschrijven.

Met de enorme vlucht die EV's nemen, moeten de laadpunten ook uitgebreid worden uiteraard.
Gelukkig woon ik in een gemeente die best progressief is qua duurzaamheid.
(laatst nog een enquete over duurzaamheid ingevuld van onze gemeente).

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18-10 14:40
[...]

die AWD Witjes blijven vervelend achter.
Ik heb hetzelfde hoor :(

Besteld via LM (Leaseplan)
Tesla is vanaf 31-7 gaan zoeken
15-8 bevestigd RN nummer
20-8 email leveringsbevestiging 12-9 - 19-9
VIN in source ook rond deze tijd.

Tot op heden verder niks meer vernomen.

Uitvoering: LR AWD, Blauw, zwart interieur, 18"

• Mday
Ik zie een link met Leaseplan...

• buiz
DoMiNaTiOnZ schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:39:
[...]

Ik heb hetzelfde hoor :(

Besteld via LM (Leaseplan)
Tesla is vanaf 31-7 gaan zoeken
15-8 bevestigd RN nummer
20-8 email leveringsbevestiging 12-9 - 19-9
VIN in source ook rond deze tijd.

Tot op heden verder niks meer vernomen.

Uitvoering: LR AWD, Blauw, zwart interieur, 18"
Vraag in de chat even naar je kenteken, grote kans dat het kenteken al gekoppeld is.

• internetuser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21-09 22:18
Ook net na 30 minuten in de wacht Tesla telefonisch gesproken. Te horen gekregen dat ik mijn auto ergens vlak na 20 september kan komen ophalen in Tilburg. Exacte datum nog onduidelijk, want de auto staat op dit moment in Zeebrugge.

Mijn tijdlijn tot nu toe:
22-08: Bestelling voorraadmodel (LR AWD,grijs,trekhaak) + direct RN én VIN op aanbetalingsfactuur
31-08: Proefrit met testmodel in Duiven en klein inzicht in levering: "Auto is nog onderweg vanuit US"
06-09: Acceptatie FL door Findio
12-09: Betaalmethode (FL) nog niet afgevinkt in Tesla-account (daarnet telefonische belofte dat dit vandaag in orde komt)
20-09 of vlak daarna: te verwachten levering

• Mday
Okee, zojuist via de chat vernomen dat de 20e voor mij gepland staat. Kenteken is ook al bekend! Mijn glazen bol zegt dat morgen de SMS bom valt.
Als ik hier het forum mag geloven wordt de 20e één groot pretpark... :')

Mday wijzigde deze reactie 12-09-2019 11:51 (20%)

• JM3
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 20-10 11:22
Dat zijn alle dagen nu denk ik..
Ik mag morgen om 17:30.. ben benieuwd

• Djemme
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09 08:40
Mday schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:49:
Okee, zojuist via de chat vernomen dat de 20e voor mij gepland staat. Kenteken is ook al bekend! Mijn glazen bol zegt dat morgen de SMS bom valt.
Als ik hier het forum mag geloven wordt de 20e één groot pretpark... :')
Lijkt er op inderdaad dat ze een keer per week een week inplannen die een week later dan de smsdatum ligt.

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18-10 14:40
buiz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:46:
[...]

Vraag in de chat even naar je kenteken, grote kans dat het kenteken al gekoppeld is.
Goede tip, zo net een kenteken gekregen :)

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

JM3 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:50:
Dat zijn alle dagen nu denk ik..
Ik mag morgen om 17:30.. ben benieuwd
Ik om 17:00, zal zwaaien naar je. O-)

• Zahariac
Net weer contact gehad met de chat. Die kunnen mij nog steeds niks vertellen. Ik krijg sinds 1,5 week geen reactie meer vanuit delivery.

In de chat konden ze mij wel vertellen dat er nog steeds geen VIN of iets aan mijn account gekoppeld is. Ik heb dus nog steeds geen enkel idee wanneer ik iets ga krijgen. Wordt er nu wel echt gestoord van.

• internetuser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21-09 22:18
internetuser schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:47:
Ook net na 30 minuten in de wacht Tesla telefonisch gesproken. Te horen gekregen dat ik mijn auto ergens vlak na 20 september kan komen ophalen in Tilburg. Exacte datum nog onduidelijk, want de auto staat op dit moment in Zeebrugge.

Mijn tijdlijn tot nu toe:
22-08: Bestelling voorraadmodel (LR AWD,grijs,trekhaak) + direct RN én VIN op aanbetalingsfactuur
31-08: Proefrit met testmodel in Duiven en klein inzicht in levering: "Auto is nog onderweg vanuit US"
06-09: Acceptatie FL door Findio
12-09: Betaalmethode (FL) nog niet afgevinkt in Tesla-account (daarnet telefonische belofte dat dit vandaag in orde komt)
20-09 of vlak daarna: te verwachten levering
Het bellen heeft zowaar flink geholpen. Naast afronding van niet afgevinkte betaalmethode heb ik ook gelijk een kenteken doorgekregen! Bij RDW nog geen data eerste tenaamstelling e.d., dus auto nog wel onderweg...

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 00:15
robbierusa schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:11:
[...]
Edit: Mijn auto had bij aflevering een bandenspanning van 2.6/2.7 i.p.v. 2.9. Ligt nu nog beter op de weg _/-\o_
Ik denk dat ik een aantal maanden met te lage bandenspanning gereden heb, tot hij begon te mekkeren bij 2.4. Dus tip voor de ophalers, linksonder op het scherm naar rechts swipen, dan krijg je je bandenspanning te zien. In de b pilar zit een stikker met wat de bandenspanning moet zijn, bij mij idd 2.9 bar.

In de display instelling kun je tussen bar en psi switchen.

DaCoTa wijzigde deze reactie 12-09-2019 12:15 (4%)

• ALSET
  • Laatst online: 21-10 10:23
mooste schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:26:
[...]

Kom inderdaad net tot de conclusie dat kentekeninfo niet voldoende is halverwege het aanvraagformulier van NUON 8)7 ...

Gelukkig al wel aardig wat palen in de buurt! Maar een paal extra kan nooit kwaad :P

• Roels1
ALSET schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:49:
[...]

Kom inderdaad net tot de conclusie dat kentekeninfo niet voldoende is halverwege het aanvraagformulier van NUON 8)7 ...

Gelukkig al wel aardig wat palen in de buurt! Maar een paal extra kan nooit kwaad :P
Sterker nog, ze adviseren zelfs altijd een aanvraag te doen zodra je een EV hebt, dan alleen hopen dat ie ook soort van voor je deur geplaatst gaat worden >:)

• ShadowFrys
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 19-10 15:08
Vandaag even via Tesla website ge-chat. Kreeg als antwoord:
I see that a VIN has already been matched to your Reservation. The expected delivery date is 27 september. You will receive a text message from us with the date and time that we like to meet you to pick up your car.

Klinkt goed :)

3-9 besteld door LM
4-9 tesla account + RN
8-9 VIN zichtbaar in broncode
27-9 mogelijke leverdatum

SR+, wit, zwart, aero, trekhaak

• Justin_Time
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 04-10 10:30
DaCoTa schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:14:
[...]

Ik denk dat ik een aantal maanden met te lage bandenspanning gereden heb, tot hij begon te mekkeren bij 2.4. Dus tip voor de ophalers, linksonder op het scherm naar rechts swipen, dan krijg je je bandenspanning te zien. In de b pilar zit een stikker met wat de bandenspanning moet zijn, bij mij idd 2.9 bar.
Elon Musk adviseert om voor comfort hem op 2.68bar te krijgen scheelt ongeveer 2% range.

https://twitter.com/elonmusk/status/1001903414555492352

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

• Wesleymaur
  • Laatst online: 19:59
cyspoz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:16:
Zojuist via chat een update gevraagd en in eens is er sprake van een restrictie in de leverdatum? Dit was eerder niet en heb ook al een VIN. LM geeft aan van niets te weten en dat er altijd zsm is gecommuniceerd. Blijft bijzonder dit...
Ik had exact hetzelfde.

• mooste
Nu dat de auto over een paar dagen wordt geleverd is de LM ook wakker geworden. In een keer wel extra info en zo....

• Termin8r
  • Registratie: november 2010
  • Niet online
[b]Zensu in "Het grote Tesla Levering topic" Morgen naar Tesla Groningen of zij iets kunnen regelen.
Ik woon ook in Groningen, maar wacht nog op levering - volgens medewerkers van Tesla Groningen gaat dat in Tilburg gebeuren.

Heb je iets met Tesla Groningen kunnen regelen of ben je afgereisd naar Tilburg?

• Kemalism
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 00:59
[...]

Hier nog 1...

• T7D_Sneezy
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20-10 16:04
mooste schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:22:
Nu dat de auto over een paar dagen wordt geleverd is de LM ook wakker geworden. In een keer wel extra info en zo....
die krijgen ook pas de info als Tesla de auto aanmeldt voor aflevering.

• Eddos
  • Registratie: maart 2003
Termin8r schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:36:
[...]

Ik woon ook in Groningen, maar wacht nog op levering - volgens medewerkers van Tesla Groningen gaat dat in Tilburg gebeuren.

Heb je iets met Tesla Groningen kunnen regelen of ben je afgereisd naar Tilburg?
Een week geleden was voor mij niets mogelijk, dus ik ben dinsdag naar Tilburg geweest. Ik zou het alsnog gewoon proberen hoor. :)

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

• OllieMongollie
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:00
Ik heb m'n Wit/18/Zwart/Trekhaak op 28/8 besteld en vervolgens afspraak op 13/9, maar heb ik verschoven naar 20/9.

• BDT
I feel your pain |:( Wit AWD besteld met zwarte bekleding zonder trekhaak. En dan zie je overal berichten van mensen die begin sept bestellen en eind sept levering hebben.
Ik heb de bestelling 17-7 bij de LM gedaan

Sega till I die!

• Zahariac
BDT schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:52:
[...]

I feel your pain |:( Wit AWD besteld met zwarte bekleding zonder trekhaak. En dan zie je overal berichten van mensen die begin sept bestellen en eind sept levering hebben.
Ik heb de bestelling 17-7 bij de LM gedaan
We zijn gewoon te vroeg geweest met bestellen. Ik hoor namelijk ook bij die groep. 16-07 besteld.

• BDT
Net gechat met tesla: ze geven mij helemaal geen verder info. Geen kenteken, helemaal niks. Chat was dan ook alleen in het engels vandaag.

Hebben de mensen die wel een kenteken hebben gekregen met een NL chat medewerker gesproken?

Sega till I die!

• Jeroen1967
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 20-10 20:04
BDT schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:53:
Net gechat met tesla: ze geven mij helemaal geen verder info. Geen kenteken, helemaal niks. Chat was dan ook alleen in het engels vandaag.

Hebben de mensen die wel een kenteken hebben gekregen met een NL chat medewerker gesproken?
Ik wel

• buiz
BDT schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:53:

Jep! Je moet geluk hebben wie je treft in de chat.

• wizzz999
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-10 13:02
Ok, stoute schoenen aangetrokken en via de chat geïnformeerd. :

"I see that a VIN has already been matched to your Reservation. The expected delivery date is 19th September. You will receive a text message from us with the date and time that we like to meet you to pick up your car."

Kenteken doorgekregen en nu dus afwachten, in mijn tesla account met de vin finder niets te zien.

Zwarte Performance, premium white interieur, tot nu toe gaat alles heel voorspoedig, wel weinig feedback van Tesla, nog steeds geen definitieve eind factuur. :*)
Pagina: 1 ... 52 ... 103 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True