• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 07:39

Notna

Where are you?®

svdgraaf schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:26:
[...]

Ik snap nu waarom ze zo goedkoop zijn, verplicht eigen risico van 1500 euro, yikes. Ik snap de afweging wel hoor, maar moet ff rekenen wat dan voordeliger is.
Huh? Daar heb ik óf overheen gelezen óf was niet van toepassing bij mij. Bijzonder...

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• svdgraaf
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 02-12 22:51
Notna schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:11:
[...]
Huh? Daar heb ik óf overheen gelezen óf was niet van toepassing bij mij. Bijzonder...
Ik gok dat het een recente toevoeging is, stond ook als apart kopje vermeld. Sowieso is Tesla verzekeren in Nederland maar een lastig verhaal. Zeker als het zzp zakelijk is. Ik snap wel dat Tesla in de US hun eigen verzekering doet.

P AWD Midnight Gray, Black interior, 20” FSD

• Erkel
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 02-12 00:37
svdgraaf schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:26:
[...]

Ik snap nu waarom ze zo goedkoop zijn, verplicht eigen risico van 1500 euro, yikes. Ik snap de afweging wel hoor, maar moet ff rekenen wat dan voordeliger is.
Ik heb dat niet als ik een premie berekening doe. Misschien leeftijd of schadevrije jaren?

Edit: Volgens je profiel ben je een jaar ouder dan ik dus dat zal het niet zijn.

[Voor 10% gewijzigd door Erkel op 19-11-2021 16:51]

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• svdgraaf
Erkel schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:51:
[...]

Ik heb dat niet als ik een premie berekening doe. Misschien leeftijd of schadevrije jaren?

Edit: Volgens je profiel ben je een jaar ouder dan ik dus dat zal het niet zijn.
Klopt, maar staat wel in de kleine lettertjes als je uiteindelijk de offerte opvraagt. Of zoals de meneer mij antwoordde toen ik er naar vroeg (dit was dus voor all-risk):

“ Bedankt voor je mail. Het standaard eigen risico is EUR 135,- voor casco schade. In verband met het type auto geldt een extra casco eigen risico van EUR 1.365,-. In totaal dus EUR 1.500,- eigen risico voor (eigen) casco schade welke niet op een derde is te verhalen. Het eigen risico geldt derhalve alléén voor de schade aan jouw voertuig. Als de schade te verhalen is op een derde, dan zal de verzekeraar van de tegenpartij uiteraard de totale schade inclusief eigen risico moeten vergoeden. Voor de volledigheid: er geldt géén eigen risico voor WA schade (schade die jij toebrengt aan andere voertuigen).”

• Erkel
svdgraaf schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:24:
[...]

Klopt, maar staat wel in de kleine lettertjes als je uiteindelijk de offerte opvraagt. Of zoals de meneer mij antwoordde toen ik er naar vroeg (dit was dus voor all-risk):

“ Bedankt voor je mail. Het standaard eigen risico is EUR 135,- voor casco schade. In verband met het type auto geldt een extra casco eigen risico van EUR 1.365,-. In totaal dus EUR 1.500,- eigen risico voor (eigen) casco schade welke niet op een derde is te verhalen. Het eigen risico geldt derhalve alléén voor de schade aan jouw voertuig. Als de schade te verhalen is op een derde, dan zal de verzekeraar van de tegenpartij uiteraard de totale schade inclusief eigen risico moeten vergoeden. Voor de volledigheid: er geldt géén eigen risico voor WA schade (schade die jij toebrengt aan andere voertuigen).”
Nou dat vind ik wel kwalijk, want ik kan gewoon een verzekering afsluiten en een eigen risico kiezen van 250. In de voorwaarden voor de autoverzekering wordt nergens gesproken over een verhoogd eigen risico voor bepaalde auto's. Ook tijdens de aanvraag wordt het niet gemeld.

• svdgraaf
Erkel schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 05:21:
[...]

Nou dat vind ik wel kwalijk, want ik kan gewoon een verzekering afsluiten en een eigen risico kiezen van 250. In de voorwaarden voor de autoverzekering wordt nergens gesproken over een verhoogd eigen risico voor bepaalde auto's. Ook tijdens de aanvraag wordt het niet gemeld.
Daarom ook gewoon verder gekeken. Super irritant dit soort dingen.

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 07:39

Notna

Where are you?®

svdgraaf schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:41:
[...]

Het is promovendum geworden, thanks! Laag eigen risico en kan ook als zzp'er daar gewoon afsluiten (wel op mn bedrijf, maar gewoon de normale tarieven). Met 11 schadevrije jaren 100 euro p/m 👍🏻
Moest je daarvoor bellen? Ik krijg namelijk 0 op het rekest met de online tool :F ('we hebben meer informatie nodig')

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Qualixo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22:21
3 schepen nu onderweg die binnen 4 dagen ook in zeebrugge aankomen. Verwacht een sms regen:) volgens Tesla enterpise krijg ik mn model 3 begin december.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• svdgraaf
Notna schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:29:
[...]

Moest je daarvoor bellen? Ik krijg namelijk 0 op het rekest met de online tool :F ('we hebben meer informatie nodig')
Ja bellen inderdaad, bizar anno 2021 😅

• ElonDusk
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 00:30
Wanneer komen de smsjes <+:)

Standard Range+

• refused81
  • Registratie: februari 2007
  • Nu online
geen sms maar email of ik de factuur wil gaan betalen :*)
op de factuur staan dan leverdatum van Dec-22 vermeld.

iRacing Profiel

• Hansssr
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 01-12 10:39
refused81 schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:08:
[...]

geen sms maar email of ik de factuur wil gaan betalen :*)
op de factuur staan dan leverdatum van Dec-22 vermeld.
Oeh, wil ook een sms als de leverdatum al richting eind december loopt.... :)

• ElonDusk
In 2019 had ik 3-4 dagen voor levering een SMS. (ergens 12 dec een SMS en 16-17 ofzo levering) Maar verwacht dit jaar wel eerst een levering indicatie sms en daarna echte datum

Standard Range+

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Nu online

kazuka

Building Better Worlds

Ik las hier eerder dat zodra de LM de betaling heeft voltooid Tesla de auto zichtbaar maakt in je account? Hopelijk zie ik hem dan een dezer dagen verschijnen en kan ik de VIN ook meteen zien.

• Maarten94
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 03-12 11:14
kazuka schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:37:
Ik las hier eerder dat zodra de LM de betaling heeft voltooid Tesla de auto zichtbaar maakt in je account? Hopelijk zie ik hem dan een dezer dagen verschijnen en kan ik de VIN ook meteen zien.
Dit is veelal niet in het geval. Pas op het moment dat de auto wordt afgeleverd zal hij zichtbaar worden in de Tesla account. Tot het moment van aflevering houdt de LM de auto over het algemeen in haar eigen portaal. In principe zou je de VIN wel kunnen opvragen aan de hand van je bestelnummer. Voor de aflevering krijg je vanuit Tesla via SMS bericht.

• Lompsie83
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 21:39
Volgende week dinsdag model Y ophalen, vandaag sms gehad met meldcode en kenteken.

• Qualixo
2 van de 3 schepen zijn nu aangemeerd in zeebrugge. 3e vanavond. Ben benieuwd wanneer is mn ophaal dag krijg!

• 3vo1227
  • Registratie: november 2021
  • Laatst online: 02-12 09:04
Ik ben ook aan het wachten op een SMS met VIN en kenteken voor mijn M3SR+ of RWD zoals ze hem nu noemen. RN heb ik vorige week woensdag gekregen.

• Dreamer...
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22:22
Ik kreeg vanochtend de SMS 'U model Y is onderweg...' (dus VIN is gekoppeld) en daarin is verder aangegeven dat ze op een later moment de exacte leverdatum nog communiceren.

Ik heb vanmiddag even telefonisch contact opgenomen met Tesla Tilburg om te vragen of ze al iets van een indicatie hebben. Ze gaven aan 1e helft december en met een beetje geluk in de eerste week van december al (maar wel met nog wat slagen om de arm).

• ZGaro
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02-12 16:25
Even een vraagje. Morgen ga ik de MY ophalen en ik heb nu een M3 en draai Spotify onder het account van Tesla. Weet iemand of dit Spotify zit gekoppeld aan je Tesla account? Anders ben ik morgen al mijn nummers kwijt 😱

• Erkel
ZGaro schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:25:
Even een vraagje. Morgen ga ik de MY ophalen en ik heb nu een M3 en draai Spotify onder het account van Tesla. Weet iemand of dit Spotify zit gekoppeld aan je Tesla account? Anders ben ik morgen al mijn nummers kwijt 😱
Maar uh als het aan je Tesla account zit gekoppeld heb je die nummers toch gewoon in je andere Tesla ook?

En anders is het je eigen account en dan heb je de nummers ook nog?

• ZGaro
Ja klopt. Maar vraag me dus af of anderen daar ervaring mee hebben. Ik weet niet of ik straks hetzelfde spotify account ook in de MY heb.

• ZGaro
Erkel schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:31:
[...]

Maar uh als het aan je Tesla account zit gekoppeld heb je die nummers toch gewoon in je andere Tesla ook?

En anders is het je eigen account en dan heb je de nummers ook nog?
Nee is niet mijn eigen account maar account van Tesla. Weet niet of het een random account is of een account wat gekoppeld is aan mijn Tesla account wat natuurlijk logisch zou zijn.

• Hansssr
Vanmorgen smsje gehad. Jippie!

Zag ook meteen dat ik een eindfactuur heb met VIN code en geplande leverdatum. Vooralsnog levering op 9 december in Tilburg.

happy happy joy joy

• 3vo1227
  • Registratie: november 2021
  • Laatst online: 02-12 09:04
@Hansssr Welke heb jij besteld?

• ZGaro
Hansssr schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:40:
Vanmorgen smsje gehad. Jippie!

Zag ook meteen dat ik een eindfactuur heb met VIN code en geplande leverdatum. Vooralsnog levering op 9 december in Tilburg.

happy happy joy joy
Top man! Have fun!

• ElonDusk
Zo te zien zijn het vooral MYs die SMS met leverdatum hebben ontvangen.

Stillll waaaitinggggg :(:)

Standard Range+

• kazuka
  • Nu online

kazuka

Building Better Worlds

ElonDusk schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:09:
Zo te zien zijn het vooral MYs die SMS met leverdatum hebben ontvangen.

Stillll waaaitinggggg :(:)
Yep, er zijn 2 schepen inmiddels in Zeebrugge en de Nabucco is er eind van de week. Blijkbaar is de Grand Dahlia ook een schip op weg naar Zeebrugge met veel M3's dus in het slechtste geval staan onze auto's daarop en moeten we nog een week of 4 wachten.

• ElonDusk
kazuka schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:16:
[...]

Yep, er zijn 2 schepen inmiddels in Zeebrugge en de Nabucco is er eind van de week. Blijkbaar is de Grand Dahlia ook een schip op weg naar Zeebrugge met veel M3's dus in het slechtste geval staan onze auto's daarop en moeten we nog een week of 4 wachten.

[Afbeelding]
Ja haha ik volg ze ook. Het is vooral ongeduld, ik weet in ieder geval dat het komt (maar sneller is beter)
Helaas gaan de Nabucco en Grand Dahlia eerst naar Engeland en dan pas naar Zeebrugge.

[Voor 5% gewijzigd door ElonDusk op 23-11-2021 11:19]

Standard Range+

• James25
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 01:42
Zojuist ook mijn sms’je voor de M3 ontvangen. Kan je verder nu nog iets met een RN nummer? Indicatie qua tijd oid?

• nikos_cs
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 02:31
James25 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:26:
Zojuist ook mijn sms’je voor de M3 ontvangen. Kan je verder nu nog iets met een RN nummer? Indicatie qua tijd oid?
Als je een sms hebt gekregen is hoogstwaarschijnlijk een VIN gekoppeld aan je RN nummer. Je kan Tesla vragen welke VIN dit is en op welke boot je auto staat.
[...]

[Afbeelding]
Ja, ik heb vorige week een SMS gehad en bevestiging van de dealer dat mijn witte M3 RWD op de Grand Dahlia staat. Dealer zegt dat de M3 er 22-12-21 is en ik de laatste week van het jaar rij.

[Voor 20% gewijzigd door nikos_cs op 23-11-2021 11:36]

• LucKoekkoek
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 03-12 09:29
[...]

[Afbeelding]
waar vinden jullie die radar voor de schepen?

• ElonDusk

Standard Range+

• Maarten94
James25 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:26:
Nice! Had je de m3 SR+ besteld?

• ZGaro

🙏🏻🙏🏻 En nee, je Tesla spotify account kan niet mee verhuisd worden naar je nieuwe Tesla😭

• ElonDusk
ZGaro schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:31:
[Afbeelding]

🙏🏻🙏🏻 En nee, je Tesla spotify account kan niet mee verhuisd worden naar je nieuwe Tesla😭
*O* Nice!! Gefeliciteerd!

Standard Range+

• Qualixo
Idem hier. Auto wordt verwacht op de leverings locatie rondom 9 december. Rond die tijd ook mijn levering.

• Erkel
[Afbeelding]

Mooi! Was er ook geen manier om Tesla spotify te koppelen aan een Facebook account oid

• jackzonztyl
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 01:15
Is het niet zo dat er een aparte (betaalde) Spotify account nodig is naast de premium connectie? of is er nog een onderscheid tussen SR+ (RWD) en Long range / Performance?

• nikos_cs
[Afbeelding]

Nice!

• refused81
  • Nu online
jackzonztyl schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:45:
Is het niet zo dat er een aparte (betaalde) Spotify account nodig is naast de premium connectie? of is er nog een onderscheid tussen SR+ (RWD) en Long range / Performance?
dat was mijn veronderstelling ook: Premium Connectivity is voor de 'connectie', en als je daar dan Netflix, spotify over wil gebruiken heb je daar zelf abbo voor nodig.

iRacing Profiel

• ElonDusk
Nee volgens mij kan je met je eigen account inloggen (had ik bij mijn vorige m3 gedaan) of die van Tesla gebruiken (als je premium hebt)

Standard Range+

• ZGaro
Spotify is onderdeel van premium connectivity maar dan krijg je een account welke wordt toegewezen aan de auto. Je hebt dan geen Spotify account nodig.

• ZGaro
ElonDusk schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:48:
Nee volgens mij kan je met je eigen account inloggen (had ik bij mijn vorige m3 gedaan) of die van Tesla gebruiken (als je premium hebt)
Klopt, kan beide!

• refused81
  • Nu online
ZGaro schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:48:
Spotify is onderdeel van premium connectivity maar dan krijg je een account welke wordt toegewezen aan de auto. Je hebt dan geen Spotify account nodig.
dus als ik premium connectivity van een tientje neem, dan heb ik geen spotify account van een tientje meer nodig?

iRacing Profiel

• ZGaro
refused81 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:05:
[...]

dus als ik premium connectivity van een tientje neem, dan heb ik geen spotify account van een tientje meer nodig?
Precies! Maar kan je hem wel alleen in de auto gebruiken. En bij de model Y kreeg ik een jaar gratis premium connectivity en ook bij mijn M3 LR met premium interieur.

• refused81
  • Nu online
ZGaro schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:07:
[...]

Precies! Maar kan je hem wel alleen in de auto gebruiken. En bij de model Y kreeg ik een jaar gratis premium connectivity en ook bij mijn M3 LR met premium interieur.
het halve internet beweert het toch anders 8)7

gaan we gewoon proberen als ik de auto volgende maand krijg 8)

iRacing Profiel

• Erkel
Levering is uitgesteld :( van vrijdag naar 1 december -O-

• ZGaro
refused81 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:10:
[...]

het halve internet beweert het toch anders 8)7

gaan we gewoon proberen als ik de auto volgende maand krijg 8)
Kan jij op de Tesla site in jouw account bij auto beheren, op 'Upgrades beheren' klikken? Of zie je dat nog niet? Daar zie ik mijn premium connectivity geldig tot november 2022.

• refused81
  • Nu online
ZGaro schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:14:
[...]

Kan jij op de Tesla site in jouw account bij auto beheren, op 'Upgrades beheren' klikken? Of zie je dat nog niet? Daar zie ik mijn premium connectivity geldig tot november 2022.
dat is nog niet zichtbaar. Even wachten nog tot ik de auto krijg >:)

iRacing Profiel

• ZGaro
refused81 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:16:
[...]

dat is nog niet zichtbaar. Even wachten nog tot ik de auto krijg >:)
Ja bijzonder want als ik kijk op de kenmerken in het bestelproces zie ik dat premium connectivity voor 30 dagen aangeboden wordt en ik heb zojuist een e-mail ontvangen met daarin het bericht dat ik voor een jaar gratis premium connectivity heb. Vreemd! Maar volgens mij is het onderdeel van het premium interieur en destijds had bijvoorbeeld de model 3 standard range geen premium interieur en dus ook geen premium connectivity inbegrepen. De long range daarentegen wel premium interieur en dus premium connectivity.

• ElonDusk
ZGaro schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:26:
[...]

Ja bijzonder want als ik kijk op de kenmerken in het bestelproces zie ik dat premium connectivity voor 30 dagen aangeboden wordt en ik heb zojuist een e-mail ontvangen met daarin het bericht dat ik voor een jaar gratis premium connectivity heb. Vreemd! Maar volgens mij is het onderdeel van het premium interieur en destijds had bijvoorbeeld de model 3 standard range geen premium interieur en dus ook geen premium connectivity inbegrepen. De long range daarentegen wel premium interieur en dus premium connectivity.
Ik had wel premium (op mijn M3 SR+ lease auto) en had begrepen dat sommige/meeste/alle leasemaatschappijen premium connectivity op hun autos hadden. :X

Standard Range+

• ElonDusk

Heb van de week deze wheelcaps besteld. 8)

Hebben andere nog leuke gadgets voor hun M3 alvast besteld :9?

Standard Range+

• Jimmer
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 07:15
ElonDusk schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:45:
[Afbeelding]

Heb van de week deze wheelcaps besteld. 8)

Hebben andere nog leuke gadgets voor hun M3 alvast besteld :9?
Ik heb voor mijn Pearle White een achterspoiler besteld (zoals die op de performance uitvoering zit) en spatlappen en PPF-folie is ook onderweg (die laatste 2 heb ik wel nodig omdat ik in Noorwegen woon en vrij veel op wegen rij met los gesteente)

[Voor 35% gewijzigd door Jimmer op 23-11-2021 15:57]

• kazuka
  • Nu online

kazuka

Building Better Worlds

Rimetrix Orbitals Black
Tesla middenconsole bakjes
Tesla all weather matten
Tesla frunk mat
Bosch Aerotwins ruitenwissers (standaard wissers schijnen niet geweldig te zijn)

Sportpedalen zijn nog onderweg van Tesland.

Hoezo zit ik in de starthouding? :+

• ElonDusk
kazuka schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:19:
[Afbeelding]

Rimetrix Orbitals Black
Tesla middenconsole bakjes
Tesla all weather matten
Tesla frunk mat
Bosch Aerotwins ruitenwissers (standaard wissers schijnen niet geweldig te zijn)

Sportpedalen zijn nog onderweg van Tesland.

Hoezo zit ik in de starthouding? :+
WOW jij bent helemaal ready om te knallen! Die Rimetrix zijn dikk!! _/-\o_

Standard Range+

• James25
Maarten94 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:14:
[...]

Nice! Had je de m3 SR+ besteld?
Ja klopt, nog even gebeld met Tesla Forepark (Den Haag) auto is nog onderweg naar NL, zou hier 2 december moeten zijn. Daarna de levering tussen 6 en 17 december.

• DunaxNL
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-12 13:58
[Afbeelding]

Nice, gefeliciteerd! Ik ben morgen aan de beurt *O*

• nicadago
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 30-11 20:36
[Afbeelding]

Mooi, gefeliciteerd! ik mag volgende week. Zitten alls USB poorten erin en doet draadloos laden telefoon het?

• ZGaro
DunaxNL schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:14:
[...]

Nice, gefeliciteerd! Ik ben morgen aan de beurt *O*
Have fun!

• ZGaro
nicadago schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:15:
[...]

Mooi, gefeliciteerd! ik mag volgende week. Zitten alls USB poorten erin en doet draadloos laden telefoon het?
Yes, alles erop en eraan!

• Bamisaus
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 23:26
Ik heb afgelopen donderdag een SMS gehad met: Uw model 3 (LR, Midnight Silver) is onderweg naar Nederland... Zodra wij een exacte leveringsdatum hebben brengen we u op de hoogte. We zijn nu bijna een week verder, wat duurt dat wachten toch lang :P

• ElonDusk
Bamisaus schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:45:
Ik heb afgelopen donderdag een SMS gehad met: Uw model 3 (LR, Midnight Silver) is onderweg naar Nederland... Zodra wij een exacte leveringsdatum hebben brengen we u op de hoogte. We zijn nu bijna een week verder, wat duurt dat wachten toch lang :P
pff ja he! Als ze nu een SMS sturen met indicatie levering/boot of iets O-) Zodat we wat meer houvast hebben :+ *O* -O-

Standard Range+

• nikos_cs
ElonDusk schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:47:
[...]

pff ja he! Als ze nu een SMS sturen met indicatie levering/boot of iets O-) Zodat we wat meer houvast hebben :+ *O* -O-
Zodra je deze SMS hebt kun je Tesla contacten, zij weten op welke boot je auto staat.

• Maarten94
Ik begin het nu toch wel spannend te vinden. Ik hoor overal om mij heen dat mensen een sms krijgen, maar helaas zelf tot op heden nog niks gehoord. Wanneer had jij de M3LR besteld?

Misschien toch Tesla maar even bellen..

• ElonDusk
nikos_cs schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:48:
[...]

Zodra je deze SMS hebt kun je Tesla contacten, zij weten op welke boot je auto staat.
Ja heb het al 2x gevraagd :X . Via mail zeiden ze half dec in Zeebrugge en iemand anders zei via chat half dec levering. 8)7

Standard Range+

• James25
ElonDusk schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:50:
[...]

Ja heb het al 2x gevraagd :X . Via mail zeiden ze half dec in Zeebrugge en iemand anders zei via chat half dec levering. 8)7
Ik had hetzelfde, via de telefoon tussen 6 en 17 december geleverd en via de mail dat het tussen 13 december en kerst geleverd gaat worden.

• nikos_cs
ElonDusk schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:50:
[...]

Ja via chat kreeg ik ook geen antwoord. Omdat LM eigenaar is mochten ze het niet delen. Toen belde ik de verkoper die mij heeft geholpen en hij kon de VIN en boot in het systeem zien.

• Bamisaus
Maarten94 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:49:
[...]

Ik begin het nu toch wel spannend te vinden. Ik hoor overal om mij heen dat mensen een sms krijgen, maar helaas zelf tot op heden nog niks gehoord. Wanneer had jij de M3LR besteld?

Misschien toch Tesla maar even bellen..
Ik heb eind september besteld via de leasemaatschappij

• Maarten94
Bamisaus schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:31:
[...]

Ik heb eind september besteld via de leasemaatschappij
Thanks voor de reactie. Ik heb 10 oktober besteld, misschien kom ik dan toch nog later aan bod.
/fingerscrossed

• Qualixo
Vanaf die SMS kan het nog wel week of 4 duren voor je weer wat hoort. die van mij kreeg ik 10-11 en aankomst in tilburg is rond 9-12. daarna kan ik hem ophalen..

• techaddict827
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 01-12 21:30
Ik heb persoonlijk geen sms'jes ontvangen.

Dinsdagmorgen wel de nodige communicatie ontvangen:
  1. van Tesla naar MisterGreen (LM) met de factuur en verzekering (ik in cc)
  2. van Tesla naar mezelf met een afspraak op maandag 29/11 voor afhaling in Sint-Martens-Latem (BE)
De wagen (MY LR) komt pas enkele uren na afhalen in de app.

• ElonDusk
Qualixo schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:49:
[...]

Vanaf die SMS kan het nog wel week of 4 duren voor je weer wat hoort. die van mij kreeg ik 10-11 en aankomst in tilburg is rond 9-12. daarna kan ik hem ophalen..
Vanaf nu kan het stukken sneller gaan natuurlijk. Er komen veel boten kort achter elkaar aan. *O* (hopelijk)

Standard Range+

• ElonDusk
Als iemand wilt: Een grijze SR+ (denk 2020 model gezien de range) voor 47k (bij voorraad modellen)

[Voor 13% gewijzigd door ElonDusk op 24-11-2021 13:02]

Standard Range+

• Bamisaus
ElonDusk schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:04:
[...]

Vanaf nu kan het stukken sneller gaan natuurlijk. Er komen veel boten kort achter elkaar aan. *O* (hopelijk)
Heb zojuist ook nog gebeld naar Tesla Amsterdam. Ze hebben aangegeven dat ze verwachten medio/eind december te kunnen leveren. Op welke boot mijn Tesla stond konden ze niet vertellen.
Verder konden ze mij de laatste 6 cijfers van het VIN geven. Daar kan ik helaas zelfnog niet zo heel veel mee. In ieder geval heb ik nog ongeveer een maand de tijd om afscheid te nemen van mijn huidige auto :)

• James25
Bamisaus schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:09:
[...]

Heb zojuist ook nog gebeld naar Tesla Amsterdam. Ze hebben aangegeven dat ze verwachten medio/eind december te kunnen leveren. Op welke boot mijn Tesla stond konden ze niet vertellen.
Verder konden ze mij de laatste 6 cijfers van het VIN geven. Daar kan ik helaas zelfnog niet zo heel veel mee. In ieder geval heb ik nog ongeveer een maand de tijd om afscheid te nemen van mijn huidige auto :)
Ben benieuwd, hoop dat die van mij ook z.s.m. komt. Ik neem namelijk graag afscheid van mijn Skoda haha. Ik heb ondertussen wel het chassisnummer gevonden. Kan je daarmee nog de check doen of je het 2022 model krijgt oid? 510km WLPT op basis van de 18" velgen? Het chassis nummer begint met LRW3E7FA9MCxxxxxx

• Qualixo
James25 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:56:
[...]

Ben benieuwd, hoop dat die van mij ook z.s.m. komt. Ik neem namelijk graag afscheid van mijn Skoda haha. Ik heb ondertussen wel het chassisnummer gevonden. Kan je daarmee nog de check doen of je het 2022 model krijgt oid? 510km WLPT op basis van de 18" velgen? Het chassis nummer begint met LRW3E7FA9MCxxxxxx
Character 10 in je VIN een M dan 2021, een N dan is het een 2022.

• DunaxNL
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-12 13:58
nicadago schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:15:
[...]

Hier zit ook alles erop. De medewerker gaf ook aan dat er tot nu toe geen ontbrekende poorten binnen zijn gekomen.

• ElonDusk
Zag gisteren een trailer vol Model Ys in de buurt van Meerkerk. Waarschijnlijk richting Amsterdam?

Standard Range+

• Hansssr
Hoi, een rode MY met 20", verder standaard. Op 4 september prive besteld.

• Hansssr
Een MY rood met 20 inch velgen

• ElonDusk
Er komt een boot over 2-3 dagen aan in Zeebrugge. Ben benieuwd of er dan SMSjes met datums eruit gaan :9~

Standard Range+

• Maarten94
ElonDusk schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:25:
Er komt een boot over 2-3 dagen aan in Zeebrugge. Ben benieuwd of er dan SMSjes met datums eruit gaan :9~
Ik hoop het wel! Het begint nu toch wel spannend te worden voor een levering in 2021.

Edit: 2021

• ElonDusk
Maarten94 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:09:
[...]

Ik hoop het wel! Het begint nu toch wel spannend te worden voor een levering in 2021.

Edit: 2021
Had jij al een SMS of iets meer info?

Standard Range+

• Maarten94
ElonDusk schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:34:
[...]

Had jij al een SMS of iets meer info?
Vooralsnog niet. Begin oktober een M3LR in Solid Black besteld, maar nog geen SMS/VIN of iets dergelijks vanuit Tesla.

• ElonDusk
Maarten94 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:59:
[...]

Vooralsnog niet. Begin oktober een M3LR in Solid Black besteld, maar nog geen SMS/VIN of iets dergelijks vanuit Tesla.
Heb je al iemand van Tesla gesproken en of alles goed in het systeem staat? Als dat het geval is dan moet je het sowieso (hoop ik voor je) dit jaar ontvangen. Ik heb zoveel LR voorbij zien komen tussen de voorraadmodellen. Wel vervelend dat je nog niks hebt ontvangen of gehoord

Standard Range+

• refused81
  • Nu online
Maarten94 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:59:
[...]

zelf (privé) besteld?
zo ja, dan raar, ik heb ook M3LR besteld op 17-10, en heb sms/vin al binnen.........

iRacing Profiel

• ElonDusk
Zelfs op dit moment zijn er weer heel wat LR beschikbaar. Ook meerdere zwarten. (weet niet welke opties je wel en niet hebt) https://www.tesla.com/nl_nl/inventory/new/m3

Standard Range+

• Maarten94
refused81 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:22:
[...]

zelf (privé) besteld?
zo ja, dan raar, ik heb ook M3LR besteld op 17-10, en heb sms/vin al binnen.........
Heel vreemd inderdaad. Mijn bestelling heb ik eerder geplaatst dan 17-10. Toevallig ook een zwarte m3LR besteld? Zojuist Tesla gesproken en die hebben intern een notitie gehad dat de order mogelijk geannuleerd zou zijn (niet door mij, en ook niet door mijn LM). Ze gaan er nu direct achteraan. Nu hoop ik maar dat ik de auto alsnog dit jaar kan verwachten..

• refused81
  • Nu online
Maarten94 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:11:
[...]

Heel vreemd inderdaad. Mijn bestelling heb ik eerder geplaatst dan 17-10. Toevallig ook een zwarte m3LR besteld? Zojuist Tesla gesproken en die hebben intern een notitie gehad dat de order mogelijk geannuleerd zou zijn (niet door mij, en ook niet door mijn LM). Ze gaan er nu direct achteraan. Nu hoop ik maar dat ik de auto alsnog dit jaar kan verwachten..
dat is niet leuk :|

ik zelf heb een blauwe met trekhaak.

Er staan nog genoeg zwarte M3LR als snel leverbaar op de website. Die zijn volgens mij allemaal december qua levertijd (denk ik)......

iRacing Profiel

• ElonDusk
[...]

Dat verklaart een hoop denk (geen VIN, geen SMS en geen RN), maar ik zou echt achteraan blijven gaan. Pushen en ook LM vragen om misschien meer te doen.
De voorraadmodellen worden dit jaar nog geleverd. Tesla kan een auto direct dan aan jouw (nieuw) RN koppelen. Succes (y)

Standard Range+

• nikos_cs
[...]

Ah dat is zuur! Hopelijk komt het nog goed.

• Maarten94
refused81 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:16:
[...]

dat is niet leuk :|

ik zelf heb een blauwe met trekhaak.

Er staan nog genoeg zwarte M3LR als snel leverbaar op de website. Die zijn volgens mij allemaal december qua levertijd (denk ik)......
Zojuist een medewerker uit Zwolle gesproken. Auto was ooit gekoppeld, maar een Tesla medewerker uit IT heeft (per ongeluk?) de auto ontkoppeld. Ze hebben nu weer een nieuwe gekoppeld aan mijn account en ik krijg dit schriftelijk bevestigd (phew). Tweede helft december kan ik de Tesla naar alle verwachting ophalen.

Blauw is trouwens wel een mooie kleur! Ik heb daar erg lang over getwijfeld.
Wanneer verwacht jij de levering van je Tesla?

• refused81
  • Nu online
Maarten94 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:20:
[...]

Zojuist een medewerker uit Zwolle gesproken. Auto was ooit gekoppeld, maar een Tesla medewerker uit IT heeft (per ongeluk?) de auto ontkoppeld. Ze hebben nu weer een nieuwe gekoppeld aan mijn account en ik krijg dit schriftelijk bevestigd (phew). Tweede helft december kan ik de Tesla naar alle verwachting ophalen.

Blauw is trouwens wel een mooie kleur! Ik heb daar erg lang over getwijfeld.
Wanneer verwacht jij de levering van je Tesla?
De app geeft 14-28 dec aan, op de eindfactuur staat nu 22-dec. Dus zal wel ongeveer rond die tijd worden :D
zit alleen te twijfelen om het misschien naar 2022 te pushen....geen idee of tesla daar aan meewerkt....

[Voor 7% gewijzigd door refused81 op 26-11-2021 14:23]

iRacing Profiel

• Maarten94
refused81 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:22:
[...]

De app geeft 14-28 dec aan, op de eindfactuur staat nu 22-dec. Dus zal wel ongeveer rond die tijd worden :D
zit alleen te twijfelen om het misschien naar 2022 te pushen....geen idee of tesla daar aan meewerkt....
Tesla zet de auto op het moment dat je de auto komt afhalen op kenteken. Dus als je nou 1 januari de auto komt ophalen, dan heb je een 2022 auto op kenteken.

• Maarten94
Zojuist informatie gehad van Tesla dat mijn auto op de Viking Bravery staat, en dat de auto's op deze boot de tweede helft van december afgeleverd worden.

• refused81
  • Nu online
Maarten94 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:09:
Zojuist informatie gehad van Tesla dat mijn auto op de Viking Bravery staat, en dat de auto's op deze boot de tweede helft van december afgeleverd worden.
wat een lelijke bak (die boot dan), eindbestemming Suez kanaal op 07/12?

iRacing Profiel

Maarten94 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:48:
[...]

Tesla zet de auto op het moment dat je de auto komt afhalen op kenteken. Dus als je nou 1 januari de auto komt ophalen, dan heb je een 2022 auto op kenteken.
De vraag is of Tesla dat wil. Deliveries zijn belangrijk bij Tesla binnen een kwartaal. Dus langer dan een paar dagen gaan ze niet wachten. Helemaal niet als er wel een andere koper te vinden is.

• Hertog_Martin
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 03-12 19:46
Maarten94 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:48:
[...]

Maar qua bijtelling dan ook?
Ik zou graag begin januari een nieuwe 2021 auto willen kopen. Dus dan datum eerste toelating in 2021 voor 12% bijtelling en officieel gekocht in 2022 voor 27% MIA.

Dus ik hoop dat er een hele hoop Model 3's van de boot komen eind dec die begin Jan nog als snel leverbaar beschikbaar zijn.
Hertog_Martin schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:35:
[...]

Maar qua bijtelling dan ook?
Ik zou graag begin januari een nieuwe 2021 auto willen kopen. Dus dan datum eerste toelating in 2021 voor 12% bijtelling en officieel gekocht in 2022 voor 27% MIA.

Dus ik hoop dat er een hele hoop Model 3's van de boot komen eind dec die begin Jan nog als snel leverbaar beschikbaar zijn.
Weet ff niet of Tesla ze al op kenteken zet als er auto's over zijn? Denk het wel maar weet ff niet hoe ze dat doen en voorheen deden.
Pagina: 1 ... 365 366 367 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee