Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jurres
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-09 09:25
NielsHaz schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:50:
Aanstaande vrijdag 17:00 mag ik mijn sr+ ophalen πŸ™‹β€β™‚οΈβ˜ΊοΈ

Lm gaf aan voorloop auto inleveren in Amsterdam en dan zal ik naar de maltaweg worden gebracht door ze!

Mattenset gekregen van lm en alle goodies die ik bestelt heb gelijk maar meenemen.
Krijgen wij - de Sr+ rijders- van jou antwoorden op al onze openstaande vragen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Obelixxx schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:15:
Welke lease maatschappij heb je?
Waar kan je de auto inleveren?
Hier a.s. maandag de M3 SR+ ophalen.
Wij zitten bij Athlon en mogen de vorige wagen of thuis laten ophalen of afdroppen bij de Athlon Rental Service in Amsterdam.

Gaaf om te zien dat er nog mensen zijn die hem nΓ³g eerder mogen ophalen.

Ik ga in ieder geval zeker even @Terranca info opvolgen.
En zal hier nog wel laten weten hoe dit bij ons ging en of er iets is opgevallen.

Maar als er vragen zijn (na maandag)...i'm all in 😁

[ Voor 21% gewijzigd door RoelZ op 01-12-2020 22:43 ]

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NielsHaz
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-02-2021
Jurres schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:51:
[...]

Krijgen wij - de Sr+ rijders- van jou antwoorden op al onze openstaande vragen? :)
Als ik tijd heb wil ik dat met alle plezier doen! Denk dat hij in die tijd dat ik antwoord aan de lader staat πŸ˜‰

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mike101
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-08 02:59
Gisteren contact gehad met tesla onze model 3 sr+ Kunnen we 10 dec op halen bij de Koopmans terminal amsterdam

(7okt besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:06
WaSm schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:46:
[...]

Wanneer heb je dit mooie nieuws mogen ontvangen ????

MijnTesla staat OOK op de Tannhauser ... maar zowel de LM als Tesla laten niets los over de leverdatum / -tijd.
Ik vorige week vrijdag een SMS dat ik mijn LR op 18/12 mag ophalen.

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCM
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-06-2024

WCM

Vanmorgen kreeg ik keurig vanuit de LM het verzekeringsbewijs toegestuurd met kenteken: K *** FF. Fiscale waarde is inderdaad 2000 euro lager dan tijdens het bestelmoment. Fijn voor de bijtelling. Nu wachten op 16 december voor de levering :)

9600 Wp solarpower | Tesla M3 SR+ LFP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SXZ
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 20:07

SXZ

Weet iemand of er bij Koopmans Terminal Amsterdam een parkeerterrein is, zodat degene die je brengt ook even de Tesla kan checken? Of is het afzetten en meteen wegwezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelixxx
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:51
WCM schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:58:
Vanmorgen kreeg ik keurig vanuit de LM het verzekeringsbewijs toegestuurd met kenteken: K *** FF. Fiscale waarde is inderdaad 2000 euro lager dan tijdens het bestelmoment. Fijn voor de bijtelling. Nu wachten op 16 december voor de levering :)
Ik zal er ook zijn de 16e.
Welke LM heb je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

SXZ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:30:
Weet iemand of er bij Koopmans Terminal Amsterdam een parkeerterrein is, zodat degene die je brengt ook even de Tesla kan checken? Of is het afzetten en meteen wegwezen?
https://www.google.nl/map...a5LrMw!2e0!7i16384!8i8192

Ik gok dat ze er niet zo'n probleem van maken als je even op dat parkeerterrein links gaat staan.
En anders: een stopverbod geldt niet voor de berm, alleen voor de weg en verderop is er ook nog een parkeerstrook langs de weg.

[ Voor 10% gewijzigd door Maasluip op 02-12-2020 10:42 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:31
Krijg dit bericht nav een vraag over mijn LR:
U heeft een Long Range besteld en deze zijn net klaar van productie in Amerika.
Deze week start de reis naar Europa en hierdoor hebben wij momenteel een verwachte aankomst datum.
22 December word deze verwacht en er komt automatisch 1 dag erbij voor de voorbereidingen van de auto.

Ik begrijp dat dit aanvoelt als "op het nippertje" maar wij bereiden alles zodanig voor dat de auto na aankomst binnen 2 dagen geleverd kan worden.
Edit: overigens heb ik op mijn factuur ook al een VIN staan, een decoder bevestigde dat dit het 2021 model is.

[ Voor 10% gewijzigd door Darkwings op 02-12-2020 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCM

WCM

Obelixxx schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:37:
[...]

Ik zal er ook zijn de 16e.
Welke LM heb je?
Mijn LM is DirectLease. Ik ben er op woensdagmiddag 16 december. De specs van mn auto staan hieronder ; de witte bekleding valt sowieso wel op 8)7. Misschien kunnen we even naar elkaar zwaaien :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelixxx
WCM schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:43:
[...]

Mijn LM is DirectLease. Ik ben er op woensdagmiddag 16 december. De specs van mn auto staan hieronder ; de witte bekleding valt sowieso wel op 8)7. Misschien kunnen we even naar elkaar zwaaien :w
Ik ben pas laat aan de beurt...
16:30 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsHaz schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:50:
Aanstaande vrijdag 17:00 mag ik mijn sr+ ophalen πŸ™‹β€β™‚οΈβ˜ΊοΈ

Lm gaf aan voorloop auto inleveren in Amsterdam en dan zal ik naar de maltaweg worden gebracht door ze!

Mattenset gekregen van lm en alle goodies die ik bestelt heb gelijk maar meenemen.
Welke goodies heb je allemaal :)
Ik mag volgende week vrijdag mijn SR+ ophalen om 13:00 uur. Neem sowieso mijn mattenset mee, maar ben benieuwd wat voor extra's je hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SXZ

SXZ

Was bijna vergeten dat alles buiten gebeurt. Wij hebben niet het zonnig warme weer in VS zoals op YT te zien is bij de aflevering. Als het tegen zit is het nat en koud en later op de dag ook beperkt/geen zonlicht. Het beoordelen van de krassen en beschadigingen aan de auto wordt dan lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmans93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 31-08 13:40
Mij ervaring vorig jaar was dat kort parkeren - chauffeur in de buurt - mogelijk is. Achter het ' gebouwtje waren enkele tientallen plekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneWandelaar
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-05 22:51
In ieder geval een goede zaklamp meenemen dan maar.. ik verwacht echt niet alles te spotten aan het eind van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Vorig jaar alleen ruimte om even af te zetten voor de poort. Langs de weg nagenoeg geen ruimte.
Volgens mij is de aflevering dit jaar toch gemaximaliseerd tot 1 persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCM

WCM

Teslalrp schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:41:
[...]

Vorig jaar alleen ruimte om even af te zetten voor de poort. Langs de weg nagenoeg geen ruimte.
Volgens mij is de aflevering dit jaar toch gemaximaliseerd tot 1 persoon?
Het aantal volwassenen is volgens mij inderdaad 1. Mijn zoontje van 10 jaar mag wel mee volgens de aardige medewerker in de Tesla-chat. Zoonlief is helemaal happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHaz
  • Laatst online: 15-02-2021
YouTube: Exporting Tesla sedans to Europe mirrors how "made in China" stabili... en daar komen ze van de boot van de SR+ voor europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazkaloo
  • Laatst online: 30-03-2021
https://www.teslarati.com...__twitter_impression=true

Zou het er allemaal in zitten. Ik ben benieuwd naar de eerste foto’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSm
  • Laatst online: 29-07-2021
SXZ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:53:
Was bijna vergeten dat alles buiten gebeurt. Wij hebben niet het zonnig warme weer in VS zoals op YT te zien is bij de aflevering. Als het tegen zit is het nat en koud en later op de dag ook beperkt/geen zonlicht. Het beoordelen van de krassen en beschadigingen aan de auto wordt dan lastig.
Goede zaklamp / bouwlamp meenemen heb ik al begrepen uit een aantal pagina's eerder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pbroek76
  • Laatst online: 07-01-2022
WCM schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:12:
[...]

Het aantal volwassenen is volgens mij inderdaad 1. Mijn zoontje van 10 jaar mag wel mee volgens de aardige medewerker in de Tesla-chat. Zoonlief is helemaal happy.
Ik neem mijn zoon (15) ook mee, kan ik mijn aandacht op de weg houden terwijl hij de opties checkt :)

SR+ | Peal White Exterieur | Zwart Interieur |19" Borbet BY | Tinted windows | Rear Carbon Spoiler | Leverdatum 11-Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van LL
  • Laatst online: 13-06-2022
Jazkaloo schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:28:

Hier de eerste foto’s. Niet dat je er heel veel aan kunt zien.

https://twitter.com/tesla.../1334106177609871360?s=21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fausto1972
  • Laatst online: 18-12-2020
ik mag dus 8 december om 10 uur ophalen dat een levertijd van 8 weken niet slecht.

Even een filmpje 2020 vs 2021 spec

https://www.youtube.com/watch?v=fTMtzLJwVxs

Veel plezier iedereen met zijn/haar nieuwe auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 20:55
Van LL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:43:
[...]

Hier de eerste foto’s. Niet dat je er heel veel aan kunt zien.

https://twitter.com/tesla.../1334106177609871360?s=21
Die meneer zegt later in op Twitter: geen dubbel/gelamineerd glas, geen andere koplampen. Lijkt dus, behalve de accu, inderdaad een 100% 2020 spec te worden. Jammer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSm
Hier nog geen concrete datum, maar wel een bericht van de LM dat zij de aflevering met Tesla regelen.

Aan de ene kant prettig ... geen controle van de auto of what so ever ... geen gedoe in de haven van Amsterdam ... etc.

Maar ... niet de eerste KMs in de Tesla direct vanaf Amsterdam, en wellicht ook nog eens later dan als ik ZELF naar Amsterdam zou afreizen ...

Ach, we gaan het zien. De Tanhausser gaat gestaag door richting Zeebrugge en is het slechte week bij Biscaje voor. Kortom geen schuddende en deinende Tesla's bij Frankrijk op weg naar Belgie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9fh2hP7VakUkJl2u-rgeqHjn38=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pmz2cuCdhjH6jXttPt9SySEH.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand dat nr als eens door de VIN decoder gehaald ???

Wat is dat voor motor in die Tesla M3 ;) ???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Dona
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 23:54

De Dona

Wie anders?

Hier is de leasemaatschappij wat onduidelijk over de korting op de SR+. Zij geven aan dat de korting van 2k al berekend is in de offerte. Die offerte dateert van 31-08. Volgens mij was er toen nog niets bekend over die korting. Dit heb ik terug gecommuniceerd richting de LM. Ze 'gooien het daar in de groep' was de reactie. Hoe is jullie ervaring met de LM omtrent de korting?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Van LL
Terranca schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:03:
[...]

Die meneer zegt later in op Twitter: geen dubbel/gelamineerd glas, geen andere koplampen. Lijkt dus, behalve de accu, inderdaad een 100% 2020 spec te worden. Jammer :D
Jammer, maar mag de pret niet drukken. Het verschil in bijtelling is voor mij te groot om te wachten op een 2021 versie die in feb komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:07
Heeft iemand al een 2021 spec in ontvangst genomen? Zo ja, heb je dan ook de nieuwe koplampen? Mijn koplampen blijven zichzelf maar verstellen, dus ik heb de hoop dat ik de nieuwe lampen geΓ―nstalleerd krijg wanneer ik hem naar het servicecenter breng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
De Dona schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:36:
Hier is de leasemaatschappij wat onduidelijk over de korting op de SR+. Zij geven aan dat de korting van 2k al berekend is in de offerte. Die offerte dateert van 31-08. Volgens mij was er toen nog niets bekend over die korting. Dit heb ik terug gecommuniceerd richting de LM. Ze 'gooien het daar in de groep' was de reactie. Hoe is jullie ervaring met de LM omtrent de korting?
Dat het al berekend is in de offerte van augustus is absolute onzin, dat is zeker. Bij mij geven ze aan dat "de cataloguswaarde wordt aangepast in zowel (1) de bijtelling (fiscale waarde) als (2) de "investering", zodra de eindfactuur verwerkt is".

Hoe (1) zal uitpakken kan ik zelf wel uitrekenen, maar (2) heeft impact op het leasebedrag, en het is nog afwachten hoeveel dat uit maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van LL
Terranca schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:58:
[...]

Dat het al berekend is in de offerte van augustus is absolute onzin, dat is zeker. Bij mij geven ze aan dat "de cataloguswaarde wordt aangepast in zowel (1) de bijtelling (fiscale waarde) als (2) de "investering", zodra de eindfactuur verwerkt is".

Hoe (1) zal uitpakken kan ik zelf wel uitrekenen, maar (2) heeft impact op het leasebedrag, en het is nog afwachten hoeveel dat uit maakt.
Punt 2: Gemiddeld genomen ongeveer 20€ per maand voor iedere 1000€ vd investering uitgaande van 4 jaar. Dat is mijn ervaring toen ik offertes ging vergelijken met meer/minder opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-03-2023
Terranca schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:58:
[...]

Hier ook contact gehad met LM. Waren onduidelijk of dat in het leasebedrag naar voren zou komen. Zou voor mij net schelen of ik een eigen bijdrage moet betalen of niet. Ze gingen het in ieder geval navragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
  • Laatst online: 12-09-2022
De Dona schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:36:
Bij mij gaf de LM aan dat het aangepast word op de eindfactuur naar de werkgever, na levering. Had zelf besteld op 29-09.
Afhankelijk van mijn leasecontract zal ik de voordelen wel/niet ervaren, de werkgever heeft er iig voordeel aan werd gezegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WaSm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1jhEFoH1tA845AkQ9Of41JhyVEg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xPfyRcqJzotqwNKHdV3oIXJI.jpg?f=user_large

Zojuist de bevestiging van de Lease Maatschappij gekregen !!!

16-12 ('s-middags) komt de Tesla naar mijn gewenste afleverlocatie !!!
's-Morgens gaan de chauffeurs naar de Terminal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M13z1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:22
WaSm schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:26:
[Afbeelding]

Zojuist de bevestiging van de Lease Maatschappij gekregen !!!

16-12 ('s-middags) komt de Tesla naar mijn gewenste afleverlocatie !!!
's-Morgens gaan de chauffeurs naar de Terminal :D
Welke LM? Goede service!

'The truth is not afraid for Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSm
Arval.

Niet de eerste KM rijden in je 'eigen' Tesla is de mindere kant, maar ach ...
een Tesla voor de deur laten leveren en een Opel inleveren zonder problemen :D

Al met al vind ik het inderdaad wel cool om de auto voor de deur te testen en
leren kennen in plaats van tussen Amsterdam en de Flevopolder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T_Y91
  • Laatst online: 11-10-2021
Ik mag hem vrijdag 4 dec om 17:30 ophalen. Ik heb tot nu toe alleen mijn kenteken ontvangen, moet je ook geen meldcode ontvangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flatline____
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-08 22:37
T_Y91 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:35:
Ik mag hem vrijdag 4 dec om 17:30 ophalen. Ik heb tot nu toe alleen mijn kenteken ontvangen, moet je ook geen meldcode ontvangen?
Laatste 4 cijfers van VIN = meldcode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazkaloo
  • Laatst online: 30-03-2021
https://youtu.be/iMR2pN3aKM4

M3 LR 2021 Nederlands kenteken in deze video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatline____
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-08 22:37
Dit is LR uitvoering, maar check op kenteken laat Performance zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Jazkaloo schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:28:

Grappig, volgens mij zag ik die vanmorgen vroeg die kant op gaan nabij Veghel

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M13z1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:22
WaSm schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:51:
[...]

Arval.

Niet de eerste KM rijden in je 'eigen' Tesla is de mindere kant, maar ach ...
Tenzij hij op een trailer komt.

'The truth is not afraid for Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimal_sjoerdt
  • Laatst online: 20-08-2024
Even een vraag, ik wil graag de 19” velgen van mijn nieuwe LR M3 (kleur midnight silver) laten β€œdippen” met een soort van coating (zwart). Nu begreep ik dat de velgen van sommige auto’s al voorzien zijn van een soort glascoating. Weet iemand hier toevallig iets van? Is dit bij de Tesla velgen ook zo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MH2020
Vanaf vandaag zijn de eerste leveringen toch? Iemand al foto's? #ongeduldig #nieuwsgierig
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van LL
MH2020 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:43:
Vanaf vandaag zijn de eerste leveringen toch? Iemand al foto's? #ongeduldig #nieuwsgierig
8)7
Duurt lang πŸ€ͺ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
Mag toch hopen dat de mensen die om 09:00u een afspraak hadden nu inmiddels wel de auto hebben haha! Maarja, ik zou denk ik ook eerst mn range "leegrijden".. Noem je dat eigenlijk zo?

Kwam er laatst ook achter dat het gaat om je energiepedaal, klinkt wel leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SXZ

SXZ

Vandaag al? Ik dacht de eerste pas vanaf morgen. Als het vandaag is, zijn ze waarschijnlijk de auto nog aan het checken. Ondanks ik de hoop op de verrassing-updates heb opgegeven, ben ik benieuwd of de auto nog voorzien is van de bepaalde beschermingsmaterialen van het interieur, zoals papieren vloermat, folie op midden-console en touch-screen. Het scheelt weer een vloermat meenemen, of op locatie wrappen en screenprotector plakken.. ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:57
Morgen ben ik aan de beurt... Dus ik hou jullie ook op de hoogte.

[ Voor 17% gewijzigd door Runescom op 03-12-2020 14:03 ]

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slevin063
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 26-10-2022
Did anyone get a delivery date for Performance?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ThingZhu
  • Laatst online: 30-03-2022
Ik heb vanochtend mijn M3LR opgehaald! Het was echt heel rustig. Naast mij nog 1 of 2 anderen die op dat moment hun Tesla kwamen ophalen.

We mochten de auto achter het hek parkeren, wel 1 persoon naar binnen om te melden maar hebben met z'n 2-en de auto kunnen controleren.

Omdat het zo rustig was konden we de rust de auto kunnen controleren, helaas is hij niet helemaal goed. Linkercamera is stuk, was een bekend probleem en hebben ze ook al een genoteerd. En de rechterdeuren zijn niet heel mooi op elkaar afgesteld.

Kon nog 280 km rijden. Ga er vanavond nog een rondje mee rijden en naar de supercharger :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:57
ThingZhu schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:43:
Ik heb vanochtend mijn M3LR opgehaald! Het was echt heel rustig. Naast mij nog 1 of 2 anderen die op dat moment hun Tesla kwamen ophalen.

We mochten de auto achter het hek parkeren, wel 1 persoon naar binnen om te melden maar hebben met z'n 2-en de auto kunnen controleren.

Omdat het zo rustig was konden we de rust de auto kunnen controleren, helaas is hij niet helemaal goed. Linkercamera is stuk, was een bekend probleem en hebben ze ook al een genoteerd. En de rechterdeuren zijn niet heel mooi op elkaar afgesteld.

Kon nog 280 km rijden. Ga er vanavond nog een rondje mee rijden en naar de supercharger :9
Stonden er veel auto's? En heb je toevallig de SR+ zien staan zonder refresh en toevallig naar binnen gekeken?

Give 2 Get

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd met de aanwinst. _/-\o_ Had je een soort van checklijst?
De mijne mag ik over 8 dagen oppikken. Heel de dag vrij, dus vanaf 13:00 uur lekker touren met de bak. Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThingZhu
Runescom schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:54:
[...]

Stonden er veel auto's? En heb je toevallig de SR+ zien staan zonder refresh en toevallig naar binnen gekeken?
Ja wel redelijk maar het parkeerterrein stond niet volledig vol. En heb ook SR+ modellen zien staan zonder refresh! Niet naar binnen gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BV83
  • Laatst online: 04-12-2023

Gaan ze de afstelling van de deuren ook verbeteren bij een service centre? Je hoort namelijk wel eens/veel (streep door wat niet van toepassing is) dat er behoorlijke panel gaps zijn. Ik ging er van uit dat ze dit gewoon kunnen verbeteren bij het service centre. Of zie ik dat te simplistisch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ThingZhu
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:55:
[...]

Gefeliciteerd met de aanwinst. _/-\o_ Had je een soort van checklijst?
De mijne mag ik over 8 dagen oppikken. Heel de dag vrij, dus vanaf 13:00 uur lekker touren met de bak. Can't wait!
Dank je! Ik heb deze gebruikt maar is iets verouderd: https://www.teslamodel3ko..._3_delivery_checklist.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThingZhu
BV83 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:04:
[...]

Gaan ze de afstelling van de deuren ook verbeteren bij een service centre? Je hoort namelijk wel eens/veel (streep door wat niet van toepassing is) dat er behoorlijke panel gaps zijn. Ik ging er van uit dat ze dit gewoon kunnen verbeteren bij het service centre. Of zie ik dat te simplistisch?
Dat is wel volgens mij de bedoeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmaniac
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-09 10:27
thanks voor de tip!

heb meteen even de meest up-to-date checklist van de github gepakt! Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCM

WCM

Bij het service centre op het afleverterrein kunnen ze inderdaad heel veel zaken verbeteren. Zeker met panel gaps is dat een goed idee. Verleden jaar heb ik dat ook gedaan. Met een beetje geluk kost je dat maar een half uur.
Het alternatief is naderhand een afspraak maken bij een Tesla Store of Service Centre. Dat is veel meer geregel en kost zeker meer tijd.

Het verhaal gaat dat de bouwkwaliteit van de MIC Model 3's beter zou zijn. Zijn de panel gaps daarmee verleden tijd? We gaan het zien!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranca
Artikeltje over hoe gehaast de introductie van LFP zou zijn geweest.

Maar snap het niet helemaal -- een uiteindelijk actieradius van ~200km als je hem, in de winter, alleen gebruikt voor korte ritjes, is niet veel anders dan hoe de "Amerikaanse" Model 3 het zou doen volgens mij. Je verliest acculading als je stil staat, en de eerste kilometers zijn het duurst ivm opwarmen van de hele spullenboel.

Dat ze het testen zouden hebben overgeslagen vind ik wel een serieuze aanklacht. Dat zou wel verklaren waarom er klachten zijn over het oplaadgedrag; misschien is er nog niet genoeg data. Ben benieuwd naar onze ervaringen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vishan07
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 22:11
Terranca schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:36:
Artikeltje over hoe gehaast de introductie van LFP zou zijn geweest.

Maar snap het niet helemaal -- een uiteindelijk actieradius van ~200km als je hem, in de winter, alleen gebruikt voor korte ritjes, is niet veel anders dan hoe de "Amerikaanse" Model 3 het zou doen volgens mij. Je verliest acculading als je stil staat, en de eerste kilometers zijn het duurst ivm opwarmen van de hele spullenboel.

Dat ze het testen zouden hebben overgeslagen vind ik wel een serieuze aanklacht. Dat zou wel verklaren waarom er klachten zijn over het oplaadgedrag; misschien is er nog niet genoeg data. Ben benieuwd naar onze ervaringen! :)
Ai... mag hopen dat het toch meevalt hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
Nieuwe brandstofpas en kenteken zojuist ontvangen van de LM. Iemand een linkje met hoe ik kan zien welk model (jaar) het is aan de hand van het kenteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 18:40
slevin063 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:27:
Did anyone get a delivery date for Performance?
Nog niet, maar die verwacht ik binnenkort. En anders kun je altijd eens met Tesla bellen.

In other news, dit is de derde dag dat de Glovis Crystal aan het ronddobberen is, langzaam verder wegdrijvend van Zeebrugge. Als dat zo door blijft gaan kan de RCC Amsterdam morgen naar ze zwaaien.

Oh, en ik heb gisteren een wedstrijdje gewonnen met voorspellen waar de RCC Amsterdam zou zijn. :P

[ Voor 49% gewijzigd door Jaap-Jan op 03-12-2020 19:01 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MH2020 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:06:
Nieuwe brandstofpas en kenteken zojuist ontvangen van de LM. Iemand een linkje met hoe ik kan zien welk model (jaar) het is aan de hand van het kenteken?
Nog geen VIN? Volgens mij is SR+ 2020 met LFP en LRs 2021.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimal_sjoerdt
  • Laatst online: 20-08-2024
Beschikt de LR M3 refresh nog over een 12V aansluiting onder de armsteun? Dit ivm oude accessoires die ik nog heb uit mijn oude auto en ook weer wil gebruiken in mijn nieuwe auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
Inspired schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:07:
[...]

Nog geen VIN? Volgens mij is SR+ 2020 met LFP en LRs 2021.
Ja, al een tijdje. Maar de vin decoder vind mijn vin niet zo interessant. (Pakt β€˜m niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MH2020 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:13:
[...]

Ja, al een tijdje. Maar de vin decoder vind mijn vin niet zo interessant. (Pakt β€˜m niet)
Kun je ook zelf decoden toch?

Fremont: 5YJ3ExExxMFxxxxxx
Shanghai: LRW3ExFxxLCxxxxxx

Positie 7 is batterijtype (F=LFP batterij, andere letters is Li-ion) en positie 10 is modeljaar (L=2020, M=2021); x = placeholder.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
Inspired schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:16:
[...]

Kun je ook zelf decoden toch?

Fremont: 5YJ3ExExxMFxxxxxx
Shanghai: LRW3ExFxxLCxxxxxx

Positie 7 is batterijtype (F=LFP batterij, andere letters is Li-ion) en positie 10 is modeljaar (L=2020, M=2021); x = placeholder.
Thanks!! Dat is dus 2020 model met LFP batt😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SXZ

SXZ

Zou iemand kenteken K-xxx-FC hebben? πŸ˜‹

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermvulkers
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-12-2020
Dit soort artikelen als je over een week je nieuwe SR+ gaat ophalen 8)7

Ik hoop echt dat ze deze issues softwarematig kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJG_
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-12-2020
Is het ook mogelijk je VIN te achterhalen met alleen het kenteken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranca
hermvulkers schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:55:
[...]

Dit soort artikelen als je over een week je nieuwe SR+ gaat ophalen 8)7

Ik hoop echt dat ze deze issues softwarematig kunnen oplossen.
Ik volg het nieuws rond Tesla al een tijdje en het bestaat ongeveer uit 2 smaakjes: "omg Elon dit is het beste ooit" en "Sjees, Tesla is prut en doet niks voor zijn klanten". Daar tussenin lijkt weinig te zijn. Maar als ik de meeste kennissen met een Tesla spreek is het er exact tussenin: heel blij mee, sommige dingen kunnen beter.

Voor wat het waard is, lijkt het erop dat in China "langzaamladen" niet heel gebruikelijk is; dus veel van die verhalen komen van mensen die vrijwel altijd bij de Supercharger tot 100% staan te laden. Ben benieuwd hoe het er allemaal bij staat met ons toch best prima infra, met ofwel 11kwh voor de deur, of in een paal om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRay
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-07-2023
HJG_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:56:
Is het ook mogelijk je VIN te achterhalen met alleen het kenteken?
Ja, via Tesla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoopy_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:34
Hallo allemaal, net een sms’je gehad van tesla dat ik m’n model 3 standard range 12 december kan ophalen in Amsterdam. Misschien een domme vraag, maar gaat het dan om de 2020 versie of de 2021 versie? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten? Zo moet ik na oplevering nogal een stukje rijden naar huis, zit er een tankpas bij de auto die ik kan koppelen aan mijn creditcards? Kwam net al ergens een handige lijst tegen met dingen om te controleren, bedankt daarvoor!

[ Voor 16% gewijzigd door whoopy_ op 03-12-2020 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRay
whoopy_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:45:
Hallo allemaal, net een sms’je gehad van tesla dat ik m’n model 3 standard range 12 december kan ophalen in Amsterdam. Misschien een domme vraag, maar gaat het dan om de 2020 versie of de 2021 versie? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten? Zo moet ik na oplevering nogal een stukje rijden naar huis, zit er een tankpas bij de auto die ik kan koppelen aan mijn creditcards? Kwam net al ergens een handige lijst tegen met dingen om te controleren, bedankt daarvoor!
Als je teruggaat in de lijst vind je checklists om te controleren bij het ophalen. Je kan er anders meerdere vinden via search engines.
Eerste dag schijn je gratis van superchargers gebruik te kunnen maken dus lekker knallen en supercharger op dag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoopy_
RRRay schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:59:
[...]

Als je teruggaat in de lijst vind je checklists om te controleren bij het ophalen. Je kan er anders meerdere vinden via search engines.
Eerste dag schijn je gratis van superchargers gebruik te kunnen maken dus lekker knallen en supercharger op dag 1.
Yes die had ik gezien. Super bedankt daarvoor. Weet je toevallig ook hoe het zit met die standard range versies? Maakt mij niet zoveel uit welke het is maar zou het toch wel graag van tevoren weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:15

Shiro

Serenity

whoopy_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:02:
[...]

Yes die had ik gezien. Super bedankt daarvoor. Weet je toevallig ook hoe het zit met die standard range versies? Maakt mij niet zoveel uit welke het is maar zou het toch wel graag van tevoren weten
100% dat het de 2020 versie is uit China met de nieuwe type accu pakket

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoopy_
Shiro schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:08:
[...]

OkΓ© top, bedankt! Vond die zilveren handvaten toch veeeel mooier ;). Kan je mij vertellen wat de implicaties zijn van die nieuwe accu’s in de Chinese model 3s? Lees iets over dat ze het in de Chinese modellen doen omdat het in samenwerking is gedaan met een Chinees bedrijf, maar kan weinig vinden over wat het in de praktijk betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRay
Shiro schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:08:
[...]

De enige echte manier om dit te weten is via de VIN. Als tiende letter een L is dan is het een 2020 model; M is 2021. De SR+ uit USA zijn al het 2021 model echter er worden eerst nog 2020 modellen uit China naar Europa verscheept. Als deze twee ladingen uit China van de Toscana en de Tannhauser de totale behoefte in Europa afdekken dan is je SR+ zeker een 2020 model. Als deze ladingen niet genoeg zijn dan is er een zeer kleine kans dat er een SR+ met de Grand Aurora voor jou is meegekomen. Reken er maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRay
whoopy_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:14:
[...]

OkΓ© top, bedankt! Vond die zilveren handvaten toch veeeel mooier ;). Kan je mij vertellen wat de implicaties zijn van die nieuwe accu’s in de Chinese model 3s? Lees iets over dat ze het in de Chinese modellen doen omdat het in samenwerking is gedaan met een Chinees bedrijf, maar kan weinig vinden over wat het in de praktijk betekent.
Daar heeft niemand hier nog een goed antwoord op; we zijn wel allemaal erg benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:15

Shiro

Serenity

RRRay schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:16:
[...]

De enige echte manier om dit te weten is via de VIN. Als tiende letter een L is dan is het een 2020 model; M is 2021. De SR+ uit USA zijn al het 2021 model echter er worden eerst nog 2020 modellen uit China naar Europa verscheept. Als deze twee ladingen uit China van de Toscana en de Tannhauser de totale behoefte in Europa afdekken dan is je SR+ zeker een 2020 model. Als deze ladingen niet genoeg zijn dan is er een zeer kleine kans dat er een SR+ met de Grand Aurora voor jou is meegekomen. Reken er maar niet op.
Aangezien hij zijn SR+ op 12 december al kan ophalen, kan je met zekerheid zeggen dat het een 2020 model uit China is.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoopy_
RRRay schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:16:
[...]

Dus dat zou dan betekenen dat de levering van m’n auto later is? Fascinerend, al die boten die overal heen schieten. Kan natuurlijk niet generaliseren, maar waar hopen de mede tweakers met een standard range tesla op? Gewoon dit jaar en dan het 2021 model uit Amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRay
Er komen in Q4 negen boten met model 3 naar Europa. Twee uit China en zeven uit Amerika. Vier hebben hun lading al afgeleverd. Er komt er nu nog 1 uit China en vier uit Amerika. Ik denk dat er meer SR+ modellen worden verkocht dan LR/P. Dus... mogelijk zijn de laatste leveringen daarom modellen uit de USA. Ik zou hem liever na kerst dan voor kerst ophalen.
FYI, lijkt alsof UK (met RHD) al hun SR+ uit US krijgt

[ Voor 13% gewijzigd door RRRay op 03-12-2020 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parelhoen
  • Laatst online: 20-08 15:35
RRRay schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:38:
Er komen in Q4 negen boten met model 3 naar Europa. Twee uit China en zeven uit Amerika. Vier hebben hun lading al afgeleverd. Er komt er nu nog 1 uit China en vier uit Amerika. Ik denk dat er meer SR+ modellen worden verkocht dan LR/P. Dus... mogelijk zijn de laatste leveringen daarom modellen uit de USA. Ik zou hem liever na kerst dan voor kerst ophalen.
FYI, lijkt alsof UK (met RHD al hun SR+ uit US krijgt)
Het zou me erg verbazen dat wij (Model 3 SR+ wachtende) dat wij de refresh krijgen. Zelfs de snel leverbaar modellen op tesla website zijn oude versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRay
UK heeft refresh model 3 uit USA incl nieuwe koplampen. Die zitten nog niet eens op de LR en de P die wij in NL te zijn krijgen. Zie: https://teslamotorsclub.c...2814/page-13#post-5166736

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
Zie net dat de Tannhauser vandaag (!) al aankomt in Zeebrugge. 2 dagen eerder dan verwacht.
Nogmaals, heeft volgens mij geen effect op de levering, maar blijft leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoopy_
RRRay schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:38:
FYI, lijkt alsof UK (met RHD) al hun SR+ uit US krijgt
Detail, ik heb er een trekhaak bij besteld. Misschien dat dat nog uitmaakt? Blijf het toch interessant vinden dat je schijnbaar een auto kan kopen zonder dat je weet welke auto je nou precies krijgt. Enorm bedankt voor je heldere informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRay
Parelhoen schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:46:
[...]

Het zou me erg verbazen dat wij (Model 3 SR+ wachtende) dat wij de refresh krijgen. Zelfs de snel leverbaar modellen op tesla website zijn oude versies.
Ik denk dat je gelijkt hebt om de reden dat ze de Chinese autos over een paar landen verdelen (niet over alle Europese landen). Als ze wel over alle EU landen werden verdeeld dan zouden de laatst geleverde auto’s de refresh modellen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRay
In deze eerder gedeelde video staan de landen waar ze onder andere heen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneWandelaar
  • Laatst online: 23-05 22:51
MH2020 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:54:
Zie net dat de Tannhauser vandaag (!) al aankomt in Zeebrugge. 2 dagen eerder dan verwacht.
Nogmaals, heeft volgens mij geen effect op de levering, maar blijft leuk
Dat is behoorlijk knap werk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRay
China verscheept in Q4 ongeveer 7000 model 3 naar EU. Op eu-evs.com staat dat in december 2019 bijna 4500 SR+ en 6200 LR zijn geregistreerd in NL. Als in 2020 hetzelfde aantal wordt gehaald dan zullen de meeste SR+ in EU naar NL gaan. Het is dan logisch dat de Tannhauser doorvaart naar NL vanuit Zeebrugge.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 10:59

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Hoi allemaal,

Omdat de laatste dagen van wachten (voor mij iig) zijn aangebroken en ik goed voorbereid mijn M3 wil op gaan halen heb ik gebaseerd op de hΓ©r en dΓ©r aanwezige (maar verouderde) checklists een nieuwe gemaakt en ook meteen in handig formaat zodat je voor jezelf die op je mobiel kan invullen (papier is zooooo 2019):

https://docs.google.com/s...VSJ5Fc98/edit?usp=sharing

Iedereen kan nog aanpassingen voorstellen (en verbeteringen uiteraard) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelixxx
LastBoyScout schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:39:
Hoi allemaal,

Omdat de laatste dagen van wachten (voor mij iig) zijn aangebroken en ik goed voorbereid mijn M3 wil op gaan halen heb ik gebaseerd op de hΓ©r en dΓ©r aanwezige (maar verouderde) checklists een nieuwe gemaakt en ook meteen in handig formaat zodat je voor jezelf die op je mobiel kan invullen (papier is zooooo 2019):

Dank je mooie lijst.
Ik vraag me alleen af of je goed alles kan checken tijdens de aflevering.
Ik ben gepland om 16:30. Dan is het al donker.
En heb je voldoende tijd hiervoor? Staat er geen Tesla medewerker te pushen tijdens de aflevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
Hoi allemaal,

Thanks! Mooie lijst. Wel zorgwekkend eigenlijk dat we bij een auto van meer dan 50K er niet vanuit kunnen gaan dat deze in goede staat geleverd word. Achjaaa 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbroek76
Hoi allemaal,

Handig, bedankt!

Voor particuliere kopers is het idd van belang om alles zo grondig mogelijk te checken, voor lease rijders is het wellicht iets minder spannend. En je wilt uiteraard het liefst zo min mogelijk naar een service center voor zaken die niet correct zijn.
Daarnaast wordt er geen 1000 euro afleverings kosten gerekend,zoals bij dinosapslurpers >:) En het is een leuke manier om de auto te leren kennen.

[ Voor 23% gewijzigd door pbroek76 op 04-12-2020 08:47 ]

SR+ | Peal White Exterieur | Zwart Interieur |19" Borbet BY | Tinted windows | Rear Carbon Spoiler | Leverdatum 11-Dec

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Obelixxx
Volgens mij zijn de eerste gelukkigen (SR+ China) vandaag in Amsterdam.
Ik ben erg benieuwd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pbroek76
Obelixxx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:57:
Volgens mij zijn de eerste gelukkigen (SR+ China) vandaag in Amsterdam.
Ik ben erg benieuwd...
Helaas zal er geen youtuber een leuk vlog filmpje maken denk ik :/ . Een paar foto's zou leuk zijn. _/-\o_

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Neandertys
  • Laatst online: 23-01-2021
Vandaag om 12:00....spannund

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Obelixxx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:15:
[...]

Dank je mooie lijst.
Ik vraag me alleen af of je goed alles kan checken tijdens de aflevering.
Ik ben gepland om 16:30. Dan is het al donker.
En heb je voldoende tijd hiervoor? Staat er geen Tesla medewerker te pushen tijdens de aflevering?
Vorig jaar in december kreeg je een vaknummer door en kon je zo lang als je wilde de inspectie doen. Dat was zonder een Tesla medewerker. Bij vragen en/of opmerkingen was er een medewerker beschikbaar.
In praktijk wil je zo snel mogelijk rijden. Mocht er achteraf iets niet goed functioneren, zorg dan dat je het zo snel mogelijk meldt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tmaniac
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-09 10:27
lol.

Ons wagenparkbeheer vond dat ik de mattenset maar uit eigen zak moest betalen.
Toen ik mededeelde dat ik dan maar zonder matten zou gaan rijden (ik heb al genoeg kosten gemaakt)
kreeg ik een mailtje van Terberg; bestel de matten maar via Tesla, kan je ze daarna declareren.

Helaas is de mattenset bij Tesla uitverkocht.

Misschien dat ik komende woensdag meteen maar even met m'n gloednieuwe MIC Tesla langs de store rij om te kijken of ze daar in de winkel liggen. :)
Pagina: 1 ... 351 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.