M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
Nog geen SMS van Tesla en ook geen concrete datum (Athlon levert aan huis).
Ik heb alvast gevraagd of ik m zelf op mag halen
ssbpeeters schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:46:
Vorige week gebeld met Tesla, en ze gaven ook aan 27 december waarschijnlijk te kunnen leveren. Ik ben dan zelf weg. Weet iemand of ik dan iemand anders kan machtigen om de auto te laten ophalen?
Verder VIN op 27-11 en nog niets anders dan het algemene smsje.
LM geeft aan dat Tesla hun beloofd heeft de auto's met een toegewezen VIN nummer dit jaar nog op naam te laten zetten iig.
https://www.ibm.com/blogs...heavy-metal-free-battery/
Die zwarte GTR van jou staat als het goed is naast mijn blauwe in Tilburg. At Tesla: kan ik dat afhaalbericht ook krijgen a.u.b.! Heb sinds jaren niet meer zo vaak in mijn "Berichten"-app gekeken of er nog SMS-en binnengekomen zijn....Tom0984 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:46:
Ja!!!! SMS is binnen. Wilt u de Tesla dit jaar nog ontvangen dan zien wij u graag morgen om 12.00 uur in Tilburg.
Nou ik ben al onderweg!

Anoniem: 1265774
Ik zou even je notificaties aanzetten.Burn_and_Fire schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:00:
[...]
Die zwarte GTR van jou staat als het goed is naast mijn blauwe in Tilburg. At Tesla: kan ik dat afhaalbericht ook krijgen a.u.b.! Heb sinds jaren niet meer zo vaak in mijn "Berichten"-app gekeken of er nog SMS-en binnengekomen zijn....
Staat aanAnoniem: 1265774 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:01:
[...]
Ik zou even je notificaties aanzetten.
Ik krijg hem helaas niet aangezet omdat ik een " secondary " account heb.Anoniem: 1265774 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:01:
[...]
Ik zou even je notificaties aanzetten.
Hij is zojuist tenaam gesteldkv83 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:12:
Ik moet hem later vandaag ophalen, maar tenaamstelling is nog niet gedaan. Ben benieuwd

Athlon net gesproken omdat ik nog geen bericht van hun hebben gehad. Athlon geeft nu aan nog geen leverdatum te hebben gekregen van Tesla, dus maandag wordt het niet....... herkent iemand dit?
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Vooral gewoon ophalen lijkt me!Roootje schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:24:
Zowel via sms als telefonisch bericht gehad Van tesla voor levering 23/12.
Athlon net gesproken omdat ik nog geen bericht van hun hebben gehad. Athlon geeft nu aan nog geen leverdatum te hebben gekregen van Tesla, dus maandag wordt het niet....... herkent iemand dit?
Roootje schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:24:
Ja, herkenbaar. Athlon schijnt elke dag een lijst te krijgen van Tesla met daarop de auto's die afgehaald kunnen worden. Als het goed is valt dat samen met de aangekondigde datum/tijd die aan de bestuurder middels sms en e-mail aangekondigd is.Roootje schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:24:
Sms heb ik op de 18e gekregen.... athlon zegt doodleuk, tis niet anders, wordt een andere dagBurn_and_Fire schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:31:
[...]
Ja, herkenbaar. Athlon schijnt elke dag een lijst te krijgen van Tesla met daarop de auto's die afgehaald kunnen worden. Als het goed is valt dat samen met de aangekondigde datum/tijd die aan de bestuurder middels sms en e-mail aangekondigd is.
Kan ik het gewoon zelf halen zonder afhaalbewijs? Want athlon zou eigenlijk de auto ophalen...
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Welk nummer heb je gebeld?Intronic schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:36:
Net wel doorgekomen via 1-2 inderdaad. Nog geen kenteken maar levering is tussen kerst en oud en nieuw. Zo weinig geduld..
Anoniem: 1306258
"LS,
Daar ik niets van u hoor (geen sms, geen email, telefonisch contact onmogelijk) stuur ik u deze mail. Ik heb begrepen dat “mijn” Tesla inmiddels in NL moet zijn aangekomen. Ik heb van u mijn kenteken ook al doorgekregen: G-***-VV. Als u er voor wilt zorgen dat deze morgen tenaam wordt gesteld en mij laat weten waar ik de auto kan ophalen (ik begreep Amsterdam, maar weet dat niet zeker), zal ik aanstaande zaterdag om 14u aanwezig zijn (in Amsterdam?) om ‘m in ontvangst te nemen. Alvast dank.
Met vriendelijke groet, RGBB"
Daarop werd ik gister begin van de avond gebeld door contactpersoon LM dat hij nog eens zou proberen. Zojuist van zijn contactpersoon bij Tesla de volgende mail ontvangen:
"Beste E en R,
Er is inderdaad al een chassisnummer gekoppeld, echter is er nog geen levering ingepland.
De levering zal plaatsvinden in Tilburg, asteriastraat 1.
R zal spoedig een sms/mail ontvangen wanneer er een levering is ingepland, dit zal nog dit jaar zijn."
Weet ik in ieder geval dat ik in Tilburg moet zijn ipv Amsterdam. En nogmaals bevestiging van levering voor einde jaar. Maar om nou te zeggen dat het me helemaal gerust stelt, niet echt.
PS Wel fijn om nu rechtstreeks mailadres te hebben binnen Tesla, hopelijk bevordert dat de communicatie.
3-1-2?Intronic schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:36:
Net wel doorgekomen via 1-2 inderdaad. Nog geen kenteken maar levering is tussen kerst en oud en nieuw. Zo weinig geduld..
ik stond net weer voor de zoveelste keer bellen met 3-1-1 voor 15min in de wacht .. en bij exact 15min dan krijg je te horen dat ze je niet te woord kunnen staan. tuut-tuut-tuut...
M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
Anoniem: 1276200
G-272-VN
G-832-SK
G-406-VD
G-414-VF
Ze staan er klaar!
https://www.instagram.com...ig_web_button_share_sheet
Owner of DBIT Consultancy
Nou indd! Ik wil dat SMSje inmiddels wel ontvangen. Onder de kerstboom die bak!DennusB schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:51:
Duurt ook echt ontzettend lang voor die SMS bom begint zeg. Volgens mij doen ze het expres om ons nog meer stress te geven
Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
Ik ben vanochtend gebeld door Tesla, ze wilden bevestiging van mijn afspraak morgen om 17:00. (Blijkbaar hadden ze twee keer “JA” als reactie op de sms en mijn email gemist)Anoniem: 1276200 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:49:
zijn dit bekende kentekens voor iemand?
G-272-VN
G-832-SK
G-406-VD
G-414-VF
Ze staan er klaar!
https://www.instagram.com...ig_web_button_share_sheet
Kenteken: G-28*-VN
Witte P.
Kan haast niet wachten
De SR's hebben mogelijk pech..
De dag van de waarheid is dus aangebroken. Nu nog het uur....

kristess schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:46:
[...]
3-1-2?
ik stond net weer voor de zoveelste keer bellen met 3-1-1 voor 15min in de wacht .. en bij exact 15min dan krijg je te horen dat ze je niet te woord kunnen staan. tuut-tuut-tuut...
Afspraak 14:30 en strak op tijd op de locatie aanwezig. Volle tent, 9 rijen mensen en na ongeveer 15-20min was ik aan de beurt. rijbewijs laten zien, rij D vak 175 en succes meneer, in 5 minuten buiten. Een aardige steward hielp met de richting en al snel de auto gevonden. Korte inspectie en dan wennen aan het besturingssysteem en een profiel aanmaken. Kon weinig vinden aan beschadigingen ofzo en na nog wat praten met een blauw hesje de auto gestart en op weg naar huis. Vertrok met 60km in de batterij en direct dikke file. Toch spannend en uiteindelijk met 34km over in Naarden aangekomen. Half uurtje laden en door de drukte daar niet helemaal vol gekregen, voldoende voor mijn rit naar het oosten. Dik 4 uur over gedaan om van Naarden naar het mooie twente te komen met dank aan onze stikstofprotesterende boeren.
Donderdag de hele dag onderweg en de auto rijdt superfijn. Het autopilot en auto cruise control werkt nog maar matig vind ik. Remmen en optrekken gaan nerveus en autopilot over de rotonde geeft dikke paniek op t allerlaatste moment haha. Ik rekende er al op gelukkig.
Al met al vond ik dat gezien de drukte de medewerkers van Tesla zeer vriendelijk waren, het verkrijgen van de auto super soepel verloopt op de Koopmanlocatie en alle stress vooraf in mijn geval echt niet nodig was.
Succes allemaal en ik duim dat iedereen die nog een auto verwacht deze tijdig gaat krijgen !
fotos plaatsen mag ik blijkbaar niet in mijn chat, te weinig karma
Happy climber
Anoniem: 1279292
Wat is je config en wanneer vin?
Sapperdeflapp schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:10:
Zojuist SMS morgen 14:00 uur Tilburg ophalen
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1279292 op 20-12-2019 13:12 ]
Ik zie wel dat het voor mij de koopman terminal wordt, maar wil graag ouderwets gaan F5'en op de afleverdatum en tijd :-)
Heb al eens een search in het forum gedaan maar de results zijn eindeloos :-)
Nooit vin gekregen. Leaseplan! SR wit 19Anoniem: 1279292 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:12:
Gefeliciteerd!!
Wat is je config en wanneer vin?
[...]
Laat me raden in ieder geval de bestelde P’s en hopelijk ook de nog te leveren LR’s.SWK schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:57:
Tesla stuurt heden naar LM (volgens Athlon) een lijst met auto's die wel geleverd worden dit jaar.
De SR's hebben mogelijk pech..![]()
De dag van de waarheid is dus aangebroken. Nu nog het uur....
Anoniem: 1306646
Geen trekhaak terwijl dat wel besteld was (niet mijn keuze). Kon nog voor een rode met 19 inch kiezen maar die was niet 100% zeker. Ik vond het zo prima.
Kenteken al ontvangen maar nog geen tenaamstelling te zien. Komt vast ook maandag.
Longrange - wit
DennusB schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:51:
Duurt ook echt ontzettend lang voor die SMS bom begint zeg. Volgens mij doen ze het expres om ons nog meer stress te geven
Hou er rekening mee dat de levering niet op de Asteriastraat is. Ik en meerdere tweakers zijn er voor niets naar toe gegaan. Ze leveren daar alleen S en X modellen.Anoniem: 1306258 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:42:
Na nulkommanul reactie van Tesla op mails, sms'jes en telefoon (tig keer eruit gegooid na 1 tot 20 minuten in de wacht), heb ik de volgende mail gestuurd naar deliveryNL en mijn contactpersoon bij LM:
"LS,
Daar ik niets van u hoor (geen sms, geen email, telefonisch contact onmogelijk) stuur ik u deze mail. Ik heb begrepen dat “mijn” Tesla inmiddels in NL moet zijn aangekomen. Ik heb van u mijn kenteken ook al doorgekregen: G-***-VV. Als u er voor wilt zorgen dat deze morgen tenaam wordt gesteld en mij laat weten waar ik de auto kan ophalen (ik begreep Amsterdam, maar weet dat niet zeker), zal ik aanstaande zaterdag om 14u aanwezig zijn (in Amsterdam?) om ‘m in ontvangst te nemen. Alvast dank.
Met vriendelijke groet, RGBB"
Daarop werd ik gister begin van de avond gebeld door contactpersoon LM dat hij nog eens zou proberen. Zojuist van zijn contactpersoon bij Tesla de volgende mail ontvangen:
"Beste E en R,
Er is inderdaad al een chassisnummer gekoppeld, echter is er nog geen levering ingepland.
De levering zal plaatsvinden in Tilburg, asteriastraat 1.
R zal spoedig een sms/mail ontvangen wanneer er een levering is ingepland, dit zal nog dit jaar zijn."
Weet ik in ieder geval dat ik in Tilburg moet zijn ipv Amsterdam. En nogmaals bevestiging van levering voor einde jaar. Maar om nou te zeggen dat het me helemaal gerust stelt, niet echt.
PS Wel fijn om nu rechtstreeks mailadres te hebben binnen Tesla, hopelijk bevordert dat de communicatie.
Je moet op de Dongenseweg zijn Is een onderdelen magazijn, maar de tijdelijke locatie voor de uitlevering van model 3
https://www.bd.nl/tilburg...r=https://www.google.com/
Via het station? Pak bus 328 op perron C (achterste perron) 12 haltes verder eruit bij de Atlasstraat. Je bent dan net langs het uitleverplekje gekomen (kan niet missen tientallen model 3's) dus 300 meter terug lopen en je bent er.
[ Voor 5% gewijzigd door Tomas_ op 20-12-2019 13:21 ]
Volgens mij op je '' pagina, broncode bekijken en zoeken naar estimatedDeliveryDateehlen000 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:14:
Ik lees dat je de delivery afspraak in de Source kunt zien als hij er is. Weet iemand waar?
Ik zie wel dat het voor mij de koopman terminal wordt, maar wil graag ouderwets gaan F5'en op de afleverdatum en tijd :-)
Heb al eens een search in het forum gedaan maar de results zijn eindeloos :-)
bij mij heb ik dan 2x een hit: "estimatedDeliveryDate":null
Gistermiddag was het zo ver, toen is die rond 16.00 bezorgd door de LM.
De auto zag er goed uit, niks kunnen vinden buiten het missen van de Frunkhaakjes
Nu lekker genieten van de auto.
Veel succes en hoop jullie snel te zien in de andere topic.
SR+, Zwart, Zwart, 19" velgen
Ga ik daar lekker op F5'en..... helpt niks maar goed

ssbpeeters schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:20:
[...]
Volgens mij op je '' pagina, broncode bekijken en zoeken naar estimatedDeliveryDate
bij mij heb ik dan 2x een hit: "estimatedDeliveryDate":null
Leaseplan heeft Autoreset ingezet, om de auto's af te leveren. Kreeg nog wel vaag telefoontje van Tesla die aangaf, dat er niet bekend was wie hem op zou halen. Gelijk weer in de stres. Maar in de app zie ik dat de tesla met 72Kmu mijn kant op komt!
Bedankt voor het delen van alle informatie!
Hoe ben je op de hoogte gebracht in the end? Ook interessant dat er dus toch nog wel auto's worden afgeleverd, maar blijkbaar niet bij iedereen...?Bartje1983 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:34:
Na lange tijd in het donker te hebben getast, lijkt het erop dat de tesla eindelijk onderweg is.
Leaseplan heeft Autoreset ingezet, om de auto's af te leveren. Kreeg nog wel vaag telefoontje van Tesla die aangaf, dat er niet bekend was wie hem op zou halen. Gelijk weer in de stres. Maar in de app zie ik dat de tesla met 72Kmu mijn kant op komt!
Bedankt voor het delen van alle informatie!
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Nee sorry meneer ik zie niets in mijn systeem behalve dat uw auto onderweg is op een schip...
Er is nog geen leverdatum of kenteken bekend...
In eerste instantie door Autoreset. Die gaf gisteren aan dat ik op de lijst stond. Maar vandaag weer gebeld. Toen zeiden ze van niet. En dat ik leaseplan moest bellen. Na belletje leaseplan, weer Autoreset gebeld. Die keken opnieuw en zagen aflevering vandaag.Miepz78 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:40:
[...]
Hoe ben je op de hoogte gebracht in the end? Ook interessant dat er dus toch nog wel auto's worden afgeleverd, maar blijkbaar niet bij iedereen...?
Planning van aflevering was 13:00. Kort hierna een email gehad: Welkom bij de Tesla Familie. En in de app zag ik de auto rijden
P.s. hij neemt de scenic route
*** Breaking news *** Het blijkt dat het mysterieuze schip dat op de 26e nog aan komt de "Vliegende Hollander" iskristess schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:40:
Net eindelijk er door heen gekomen met bellen naar Tesla...
Nee sorry meneer ik zie niets in mijn systeem behalve dat uw auto onderweg is op een schip...
Er is nog geen leverdatum of kenteken bekend...

Volgens de legende kan hij nooit aanleggen en zal daarom altijd blijven zwerven op zee (met de VINs van 27/11)
[ Voor 11% gewijzigd door Mr.RMM op 20-12-2019 13:47 ]
Jemig, ook alleen maar omdat je er dus bovenop zat.... Ik weet inmiddels niet meer wie ik moet bellen om de meeste kans te hebben op a) dat ze opnemen en b) iets kunnen vertellen.....Bartje1983 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:45:
[...]
In eerste instantie door Autoreset. Die gaf gisteren aan dat ik op de lijst stond. Maar vandaag weer gebeld. Toen zeiden ze van niet. En dat ik leaseplan moest bellen. Na belletje leaseplan, weer Autoreset gebeld. Die keken opnieuw en zagen aflevering vandaag.
Planning van aflevering was 13:00. Kort hierna een email gehad: Welkom bij de Tesla Familie. En in de app zag ik de auto rijden
P.s. hij neemt de scenic routeStudent geniet denk ik eventjes wat langer.
Veel plezier straks in ieder geval!!!!!
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Klopt!Mr.RMM schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:45:
[...]
*** Breaking news *** Het blijkt dat het mysterieuze schip dat op de 26e nog aan komt de "Vliegende Hollander" is![]()
Dit is het nieuwe schip:
Wikipedia: The Flying Dutchman (Pirates of the Caribbean)
Met backup voortstuwing van SeaTurtles!
Zitten jullie aan de vrijdagmiddagborrel ofzo!?kristess schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:51:
[...]
Klopt!
Dit is het nieuwe schip:
Wikipedia: The Flying Dutchman (Pirates of the Caribbean)
Met backup voortstuwing van SeaTurtles!
Al vanaf het moment dat we de bestelling hebben geplaatst.....mso schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:52:
[...]
Zitten jullie aan de vrijdagmiddagborrel ofzo!?
Dus 5min kort laden in badhoevedorp/naarden en dan een supercharger verder die veel rustiger is nog een keer laden, maar dan langer.
Volgens mij heb ik dit nog niet gezien in dit topic.
[ Voor 7% gewijzigd door PASware op 20-12-2019 13:54 ]
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Anoniem: 1301710
Je kan geloof ik tot 150 euro laden bij een supercharger. Dat wordt gewoon bijgeschreven op je Tesla account. Dat moet wel een keer voldaan worden. Je kan een credit card opgeven en anders wordt het volgens mij bij de eerste service verrekend.PASware schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:54:
Ik weet dat laden op de dag van ontvangst gratis is, maar nu gezien de drukte van de dichtst bijzijnde superchargers vraag ik mij af of je ook een 2de keer op de eerste dag gratis kan laden?
Dus 5min kort laden in badhoevedorp/naarden en dan een supercharger verder die veel rustiger is nog een keer laden, maar dan langer.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Tesla bellen, zij weten het meest en ook het eerst.Miepz78 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:50:
[...]
Jemig, ook alleen maar omdat je er dus bovenop zat.... Ik weet inmiddels niet meer wie ik moet bellen om de meeste kans te hebben op a) dat ze opnemen en b) iets kunnen vertellen.....
Veel plezier straks in ieder geval!!!!!
Tesla heeft bij al haar partners aangegeven dat het proces voor uitlevering van de Tesla Model 3 wijzigt. U haalt de auto op bij Tesla in Tilburg. Via Tesla krijgt u de exacte locatie, datum en het tijdstip te horen.
Vanwege de grote hoeveelheid Tesla's die nog uitgeleverd moeten worden, is het niet meer mogelijk om deze bij u thuis af te leveren. We hadden u graag deze service willen verlenen, maar zijn hierin afhankelijk van Tesla. Wij vinden dit erg vervelend maar hopen op uw begrip.
LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?
Exact zelfde mail gehad. Zal wel maandag of dinsdag moeten komen opdraven...Ricsrix schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:20:
Net deze email ontvangen van Leaseplan:
Tesla heeft bij al haar partners aangegeven dat het proces voor uitlevering van de Tesla Model 3 wijzigt. U haalt de auto op bij Tesla in Tilburg. Via Tesla krijgt u de exacte locatie, datum en het tijdstip te horen.
Vanwege de grote hoeveelheid Tesla's die nog uitgeleverd moeten worden, is het niet meer mogelijk om deze bij u thuis af te leveren. We hadden u graag deze service willen verlenen, maar zijn hierin afhankelijk van Tesla. Wij vinden dit erg vervelend maar hopen op uw begrip.
Anoniem: 1279036
en nu gaan ze alle auto's van Amsterdam naar Tilburg transporteren? (verwacht t niet....)Ricsrix schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:20:
Anoniem: 1266600
Hier ook, vraag is zou hij daar al staan, want ik ben daar binnen vijf minutenRicsrix schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:20:
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Anoniem: 1266600
Vandaag met de post een tankpas (travelkaart) met een kenteken
Nee. Komen ook een aantal uit België. Hebben ze meer capaciteit.Anoniem: 1279036 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:23:
[...]
en nu gaan ze alle auto's van Amsterdam naar Tilburg transporteren? (verwacht t niet....)
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
reggydub76 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:24:
Zo, ik ga deze topic ook verlaten.
Gistermiddag was het zo ver, toen is die rond 16.00 bezorgd door de LM.
De auto zag er goed uit, niks kunnen vinden buiten het missen van de Frunkhaakjes
Nu lekker genieten van de auto.
Veel succes en hoop jullie snel te zien in de andere topic.
SR+, Zwart, Zwart, 19" velgen
In account afspraak?dramajob schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:35:
Witte P levering 27 dec 2019 maar nog geen factuur, geen sms
Bel met Tesla dealer locatie ! had ik ookdramajob schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:35:
Witte P levering 27 dec 2019 maar nog geen factuur, geen sms

Ok, wie zijn Model 3 hangt hier?

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Photoshop is goed tegenwoordig
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Vrachtwagen uit Litouwen. Niet een van onze tesla’sPalkot schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:47:
Deze eigenaar moet iets langer wachten...
https://www.dumpert.nl/item/7810287_c29c3e10
Tesla Model 3 performance
Op de eerste foto heeft meneer een kaal hoofd, op de tweede een oranje petje. Het is wel nooi gedaan maar dit ruikt naar nep.
Anoniem: 1305860
Lekker toch, wil ook best zo'n mailAnoniem: 1266600 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:27:
Heel apart, alleen een VIN. Mail vandaag auto staat in Tilburg je moet hem zelf ophalen.
Vandaag met de post een tankpas (travelkaart) met een kenteken
Jazeker, gisteren tenaamgesteld en hier vandaag ook kentekenbewijs in de brievenbus. Ook zichtbaar in de app. Verder nog geen bericht...Tatteredhat schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:27:
Heeft iemand anders nog geen auto maar wel al een kentekenbewijs?

Nee dan moeten ze de mijne nog uitleveren.Anoniem: 1301710 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:01:
zolang ze bij Tesla niet aan de borrel zitten vind ik het goed....die hebben in januari genoeg tijd om te borrelen verwacht ik zo.
Of beter nog trekken ze dan eerst een nieuw blik verse medewerkers open die niet helemaal gaar zijn van de maand december.
Respect hoor voor die lui, van alle kanten hoor je dat iedereen zo vriendelijk is en blijft.
M3 SR+ | Pearle White | Black | Aero | Besteld 08-11 | RN 08-11 | VIN 27-02 (bron 12-02) | SMS 27-02 | Delivery 02-03
G-139-ZZ
Het einde van de G reeks nadert.. ZZ
H-Hallo!
[ Voor 5% gewijzigd door SWK op 20-12-2019 15:18 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:33 ]
De wetten van Newton gelden ook voor Teslas. Hij hangt niet met een structureel deel door de voorruit, en 1600 kilo wil dan maar één ding : naar benedenMar.tin schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:20:
[...]
Als het een shop is is het een erg goede.

Dus ik geloof niet dat dit echt is.
[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:33 ]
[ Voor 100% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:42 ]

[ Voor 5% gewijzigd door Frome op 20-12-2019 15:39 ]
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Anoniem: 1300904
Mijn app was nog niet gekoppeld, kon 48 uur duren, maar na 1 uur werkte alles. De dakdragers zaten er niet bij, die zouden later geleverd worden (maar dat leg ik nog wel even bij de LM neer).
Je krijgt een parkeervak nummer en buiten hoor je van de Steward waar dat ongeveer is.
De auto is open en de pasjes liggen er in.
Door de stromende regen naar mijn vak en daar stond hij. Ik meteen erin en zonder al te veel kennis van zaken mijn stoel, spiegels, stuur, profiel, spotify account, huisadres, navigatie....zeg maar alles ingesteld in een kwartier tijd. Super interface dus.
Omdat het donker zou zijn had ik een batterij LED bouwlamp meegenomen om alles goed te inspecteren.
Schrikken: Op de bumpers zitten krassen, voor en achter. Ik haal een Steward erbij en hij stelt me gerust. Dat zijn sticker resten zegt hij (waarom zitten die er nog op pfff). Met wrijven ging er wat af, maar niet alles. Hij bood aan om de auto even naar de werkplaatstent te rijden om te kijken of ze ze weg gepoetst kregen. Ik mocht door de stromende regen teruglopen naar de checkin of buiten wachten. Nat zou ik toch worden, dus buiten wachten it is.
Na 10 minuten komt hij terug met mijn M3...gelukkig de krassen/stickerresten waren weg.
Vlug naar binnen en dan maar gauw weg hier, de rest komt morgen wel. Dan is het aansluiten, een enorme wachtrij van M3's voor de slagboom. Raar dat dat zo lang moest duren, want na 20 minuten eenmaal daar was het barcode piep en dan bij de gate nog even barcode piep en gaan.
Het gevoel van nat pak, krassen, in de regen wachten en voor de gate wachten verdwijnt zodra je rijd.
Ik moest naar Zuid Oost Brabant vanuit Amsterdam, er zat voor 219 km power in. De rit was 135 km en onderweg kreeg ik de waarschuwing dat ik onder de 110 km/uur moest blijven anders zou ik het niet halen.
Alles een beetje gemonitord, maar dat ging wel goed. Lekker aan de max snelheid gehouden en eenmaal thuis had ik nog 48 km over.
Meteen aangesloten aan de wall charger en 6 uur later (op 3 fasen 13 A) was hij weer opgeladen. 448 km in de accu.
Vandaag de afneembare trekhaak eronder gehangen, supersimpel.
Genieten, mensen.... voor de wachters: 26-8 besteld, 13-9 RN, 27-11 VIN, 11-12 verwachte leverdatum gekregen (18-12) en ook 11-12 de SMS en mail dat het 19-12 ging worden.
Succes allemaal en veel plezier met jullie Tesla!
Ik heb dit geprobeerd. Alleen de eerste keer is gratis op de afleverdag, voor de tweede keer krijg je gewoon een factuur(tje).PASware schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:54:
Ik weet dat laden op de dag van ontvangst gratis is, maar nu gezien de drukte van de dichtst bijzijnde superchargers vraag ik mij af of je ook een 2de keer op de eerste dag gratis kan laden?
Anoniem: 1301710
Nog geen datum of kenteken van AthlonBurnHard schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:45:
Athlon zou hem vandaag afleveren aan huis maar ik zie de auto nog steeds in Tilburg staan. Meer met vandaag een Athlon aflevering die nog niks gehoord hebben vandaag?
Welke config heb je en wanneer besteld, RN, VIN etc?
waarom? hij heeft op de 2e de deur open.... dus koud en muts op gedaan..asing schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:51:
Heren het is duidelijk een shop.
Op de eerste foto heeft meneer een kaal hoofd, op de tweede een oranje petje. Het is wel nooi gedaan maar dit ruikt naar nep.
Lijkt behoorlijk echt namelijk
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Met excuses voor wie zich beledigd voelt, maar ik roep altijd al; Belgen kunnen niet rijden.........!appelsientje schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:53:
[...]
waarom? hij heeft op de 2e de deur open.... dus koud en muts op gedaan..
Lijkt behoorlijk echt namelijk
Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.