Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom0984
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-08-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 06:28:
Gisteren om 21 00 kwam er een mail van LP.... de chaos is compleet nu..

Beste leaserijder,
Tesla heeft bij al haar partners aangegeven dat het proces voor uitlevering Tesla Model 3 wijzigt. Haal zelf uw Tesla op bij Tesla in Amsterdam. U ontvangt bericht van Tesla over de exacte locatie, datum en het tijdstip.

Vanwege de grote hoeveelheid Tesla's die nog uitgeleverd moeten worden, is het niet meer mogelijk om deze bij u thuis af te leveren. Wij hadden u graag deze service willen verlenen, maar zijn hierin afhankelijk van Tesla. Wij vinden dit vervelend, maar hopen op uw begrip.
Ga je op Tesla wachten of rij je gewoon naar Amsterdam met de hoop dat ze m meegeven?

M3/SR+/PW/ZWART/19”/G-xxx-TR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Oké hij is 02:14 aangekomen.... ben nu wel heeeeeel benieuwd wanneer ik mijn sms-je krijg.... zou bijna als vrijwilliger willen helpen om de auto’s eraf te rijden. :P

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 00:30:
Hooppaaaaa

Belde even met tesla verkoop denhaag.
Die nemen tenminste wel op.

Mijn LR staat denk ik vooraan op de RCC EUROPE.
Maandag 23 december ophalen om 13:30!

Ik vroeg nog weet je het zeker?
Hij heeft drie keer gekeken en wenste me veel plezier , het is echt waar zei hij nog :):):)

Jeeeeeh
Geen SMS gekregen? Das ook slecht.

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinJB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 14:23

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

Sinds gisteren is hij ook in mijn bezit; het is het wachten echt waard! :)
Erg fijne auto, rijdt heerlijk en de stoelen zitten ook top.

https://slimhuys.nl - Dynamische tarieven inzichtelijk, en mijn Home-Assistant config

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JochemRebergen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 00:30:
Hooppaaaaa

Belde even met tesla verkoop denhaag.
Die nemen tenminste wel op.

Mijn LR staat denk ik vooraan op de RCC EUROPE.
Maandag 23 december ophalen om 13:30!

Ik vroeg nog weet je het zeker?
Hij heeft drie keer gekeken en wenste me veel plezier , het is echt waar zei hij nog :):):)

Jeeeeeh
En terwijl je op speaker stond op de afdeling hingen ze lachend op _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appelsientje schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 06:40:
Oké hij is 02:14 aangekomen.... ben nu wel heeeeeel benieuwd wanneer ik mijn sms-je krijg.... zou bijna als vrijwilliger willen helpen om de auto’s eraf te rijden. :P
Haha dan help ik wel met smsjes versturen;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gisterenavond om 22:10 een SMS dat mijn M3 LR MS as zaterdag om 11:30 klaar staat, dit zou dan de 3e keer zijn dat ik er heen gaat, zou dit wel “HET” SMS JE zijn??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TGT2
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 07:43:
Ik kreeg gisterenavond om 22:10 een SMS dat mijn M3 LR MS as zaterdag om 11:30 klaar staat, dit zou dan de 3e keer zijn dat ik er heen gaat, zou dit wel “HET” SMS JE zijn??
Heb je al 3x sms gehad zonder dat er een auto stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staan er nog steeds busje op Centraal station om je naar West Haven gebied te brengen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Majo03
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-07 17:11
Gisteren mijn auto op mogen halen in Amsterdam.
Daar kan ik kort over zijn, bij mij verliep het super efficiënt.

Aankomst Sloterdijk, direct in Model X naar terrein.
Binnen vijf minuten: check in en naar locatie van de auto.
Rondje auto en binnen kwartier na aankomst vriendelijk uitgezwaaid het terrein afgereden.

Echt even wennen de M3, rijdt toch even anders als de diesels die ik al jaren rij.
Maar ik kan hier wel aan wennen....daarnaast zijn alle genoemde clichés echt waar.
Hij is bloedsnel als het kan, en verder nodigt de M3 uit tot super relaxed rijden.

Had bij ophalen 61%, ruim 300km, range, dus eerst mijn dagelijkse ritjes gedaan. Gisterenavond laat even bij de SuC Breukelen langs gegaan om de drukte te vermijden en vandaag weer voldoende sap te hebben.
Toen waren er maar drie stalls bezet, tipje dus.....

App leek het tot vanmorgen niet te doen, alleen bleek dat ik twee accounts heb (eentje aan een oud e-mailadres, eentje aan een nieuwe). Doordat de e-mailadressen wel gekoppeld zijn heb ik alle email van Tesla gewoon gehad, maar de M3 staat gekoppeld aan het oude e-mailadres. Heb dus ook de afgelopen maanden steeds gekeken op het verkeerde account, mogelijk kon ik al die tijd via het andere account wel op de beheerpagina......

Afijn, nu werkt alles perfect.

Komende tijd lekker genieten.
Voor alle wachtenden.....veel succes en geniet van de laatste loodjes.

Tot ooit.

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Die van mij is ergens spoorloos in Belgie gok ik.. pfff ze zeiden elke keer 19-12 aan de telefoon.
Nou daar klopt iig niks van..

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik heb gisteren gebeld met Tesla Amsterdam voor mijn P. Aardige medewerker vertelde dat auto in 'transit" staat. Heeft een van jullie dat al eens te horen gekregen? Verder vertelde ze dat auto na de kerst opgehaald kan worden en factuur betaald. Echter factuur staat nog niet in account....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
Teslalrp schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 08:26:
Ik heb gisteren gebeld met Tesla Amsterdam voor mijn P. Aardige medewerker vertelde dat auto in 'transit" staat. Heeft een van jullie dat al eens te horen gekregen? Verder vertelde ze dat auto na de kerst opgehaald kan worden en factuur betaald. Echter factuur staat nog niet in account....
Ik krijg precies hetzelfde te horen. De auto zou "in transit" zijn maar een preciese leverindicatie blijft altijd uit.. P Zwart/Zwart besteld via leaseplan. Overigens ook vanuit Leaseplan blijft alles angstvallig stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na woensdag DE sms gehad te hebben krijg ik nu het volgende:
“ Uw Model 3 is klaar voor levering. Vanwege het hoge aantal leveringen en het gebrek aan ruimte krijgt u hierbij een herinnering om aanwezig te zijn op 23/12 om 12:30 om uw Tesla in ontvangst te nemen bij de Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Indien er wijzigingen zijn dan zullen wij u informeren. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.”

Ik denk dat ze losgaan vanaf maandag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
Zo op naar A'dam.
Vanmiddag om 14 uur mijn M3 ophalen.
Eerst mijn oude leaseauto in Utrecht wegzetten voor mijn collega die hem nog 1 jaar gaat rijden tegen 14%.
Op hoog cathrijne nog even langs de mediamarkt om een Samsung T5 harde schijf te halen voor Sentry mode. Of kan ik beter een ander merk of usb stick kopen?
Helaas nog steeds niet tenaam gesteld bij RDW

[ Voor 6% gewijzigd door jklaassen op 20-12-2019 08:37 ]

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-09 15:17
Laatste post hier van mij. Afgelopen woensdag auto opgehaald in Tilburg.
Was maar zelf gegaan omdat LP en Autoreset niets wisten en geen info hadden.
Afspraak stond om 11:00 uur. Op de gok gegaan ( 3 uur onderweg) en auto meegekregen.

Wilde als laatste daad de Excel invulen, maar zag dat iemand dat al had gedaan!

Hoop dat iedereen op tijd zijn auto krijgt! Tot op de snelweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu weer een SMS voor de 23e WTF

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Teslalrp
Jullie krijgen tenminste SMS. Mij mogen ze ook bestoken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 07:24
jklaassen schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 08:36:
Zo op naar A'dam.
Vanmiddag om 14 uur mijn M3 ophalen.
Eerst mijn oude leaseauto in Utrecht wegzetten voor mijn collega die hem nog 1 jaar gaat rijden tegen 14%.
Op hoog cathrijne nog even langs de mediamarkt om een Samsung T5 harde schijf te halen voor Sentry mode. Of kan ik beter een ander merk of usb stick kopen?
Helaas nog steeds niet tenaam gesteld bij RDW
Heb die T5 (500Gb) ook gehaald, speciaal voor Sentry (en muziek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom0984
Tomas_ schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 08:37:
Laatste post hier van mij. Afgelopen woensdag auto opgehaald in Tilburg.
Was maar zelf gegaan omdat LP en Autoreset niets wisten en geen info hadden.
Afspraak stond om 11:00 uur. Op de gok gegaan ( 3 uur onderweg) en auto meegekregen.

Wilde als laatste daad de Excel invulen, maar zag dat iemand dat al had gedaan!

Hoop dat iedereen op tijd zijn auto krijgt! Tot op de snelweg!
Had je al wel een sms ontvangen of uberhaupt een afspraak staan?
Ik denk er ook aan om vanmiddag naar Tilburg af te reizen. Volgens Autoreset staat de auto daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 22-09 16:05
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 07:58:
Staan er nog steeds busje op Centraal station om je naar West Haven gebied te brengen?
Op sloterdijk tesla model X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:56
Majo03 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 08:17:
Gisteren mijn auto op mogen halen in Amsterdam.
Daar kan ik kort over zijn, bij mij verliep het super efficiënt.

Aankomst Sloterdijk, direct in Model X naar terrein.
Binnen vijf minuten: check in en naar locatie van de auto.
Rondje auto en binnen kwartier na aankomst vriendelijk uitgezwaaid het terrein afgereden.

Echt even wennen de M3, rijdt toch even anders als de diesels die ik al jaren rij.
Maar ik kan hier wel aan wennen....daarnaast zijn alle genoemde clichés echt waar.
Hij is bloedsnel als het kan, en verder nodigt de M3 uit tot super relaxed rijden.

Had bij ophalen 61%, ruim 300km, range, dus eerst mijn dagelijkse ritjes gedaan. Gisterenavond laat even bij de SuC Breukelen langs gegaan om de drukte te vermijden en vandaag weer voldoende sap te hebben.
Toen waren er maar drie stalls bezet, tipje dus.....

App leek het tot vanmorgen niet te doen, alleen bleek dat ik twee accounts heb (eentje aan een oud e-mailadres, eentje aan een nieuwe). Doordat de e-mailadressen wel gekoppeld zijn heb ik alle email van Tesla gewoon gehad, maar de M3 staat gekoppeld aan het oude e-mailadres. Heb dus ook de afgelopen maanden steeds gekeken op het verkeerde account, mogelijk kon ik al die tijd via het andere account wel op de beheerpagina......

Afijn, nu werkt alles perfect.

Komende tijd lekker genieten.
Voor alle wachtenden.....veel succes en geniet van de laatste loodjes.

Tot ooit.
Top ik mag vandaag. Zelfde kenteken reeks en ook 19" en trekhaak. Deze stonden waarschijnlijk dus wel op de Dong. Schijnbaar de 18"/trekhaak versies op de RCC. Veel plezier en ik hoop dat het vandaag ook zo soepel gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Kom maar op.. ik moet wel op de RCC staan, nog 11 dagen te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Intronic schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:04:
Idem hier. Na die “Je tesla zal in 2019 worden geleverd” weer helemaal radiostilte ... toch spannend

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K-mens
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 27-07-2020
Regelmatig contact met de LM die me vertelt dat ik levering in week 52 kan verwachten, maar ik ben nog steeds in afwachting van de bevrijdende SMS.

Ik zie trouwens dat er veel mensen al (ruim) van tevoren hun kenteken wisten. Hoe zijn jullie daar achter gekomen? Tesla noch LM kan me die info geven.
Hetzelfde geldt overigens voor de VIN, zie velen die precies de datum waarop ze die hebben gekregen. Is die toen formeel gecommuniceerd of hebben die mensen als een gek de broncode zitten F5-en en wisten ze daarom precies wanneer deze was toegewezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic

Beste leaserijder,
Tesla heeft bij al haar partners aangegeven dat het proces voor uitlevering Tesla Model 3 wijzigt. Haal zelf uw Tesla op bij Tesla in Amsterdam. U ontvangt bericht van Tesla over de exacte locatie, datum en het tijdstip.

Vanwege de grote hoeveelheid Tesla's die nog uitgeleverd moeten worden, is het niet meer mogelijk om deze bij u thuis af te leveren. Wij hadden u graag deze service willen verlenen, maar zijn hierin afhankelijk van Tesla. Wij vinden dit vervelend, maar hopen op uw begrip.
Ik ben ook bang dat het wat lastiger is genoeg mensen te vinden voor de weekenden (waarin ze tegenwoordig ook best veel uitleveren) en ook voor de volgende week op de kerstdagen etc. en het lange wachten op RDW zaken begin deze week heeft ook niet veel goeds gedaan natuurlijk.

Het zinnetje Haal zelf uw Tesla op bij Tesla in Amsterdam klinkt wel een beetje als: We zijn er klaar mee!! Haal dat ding zelf maar op! }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K-mens
  • Laatst online: 27-07-2020
Het zou ze sieren om de werktijden wat te verruimen. De haven is 24/7 operationeel, wat mij betreft gaan ze ook op die manier leveren. Eerste Kerstdag om 23:30? Geen probleem!
photovoltaic schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:08:
[...]

Ik ben ook bang dat het wat lastiger is genoeg mensen te vinden voor de weekenden (waarin ze tegenwoordig ook best veel uitleveren) en ook voor de volgende week op de kerstdagen etc. en het lange wachten op RDW zaken begin deze week heeft ook niet vele goeds gedaan natuurlijk.

Het zinnetje Haal zelf uw Tesla op bij Tesla in Amsterdam klinkt wel een beetje als: We zijn er klaar mee!! Haal dat ding zelf maar op! }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Mijn kenteken is doorgegeven via Tesla Delivery
K-mens schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:07:
Regelmatig contact met de LM die me vertelt dat ik levering in week 52 kan verwachten, maar ik ben nog steeds in afwachting van de bevrijdende SMS.

Ik zie trouwens dat er veel mensen al (ruim) van tevoren hun kenteken wisten. Hoe zijn jullie daar achter gekomen? Tesla noch LM kan me die info geven.
Hetzelfde geldt overigens voor de VIN, zie velen die precies de datum waarop ze die hebben gekregen. Is die toen formeel gecommuniceerd of hebben die mensen als een gek de broncode zitten F5-en en wisten ze daarom precies wanneer deze was toegewezen?

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
photovoltaic schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:08:
[...]

Dat is het ook gewoon, samen met een veel lagere personeelsbezetting komende weken is het geen hele rare stap.
Netjes niet

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk filmpje van M3’s die ze van de boot rijden:
https://twitter.com/rolan.../1207921492610166785?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Super tof om te zien en hij gaat blijkbaar nog meer posten vandaag! Ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:23
De medewerkers zullen het een hele verademing vinden (pun intended) die elektrische auto's aan boord. Dan kan je nog fatsoenlijk adem halen met al die rijdende auto's.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• appelsientje

appelsientje

Het beste onder de zon

DennusB schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:19:
[...]

Super tof om te zien en hij gaat blijkbaar nog meer posten vandaag! Ben benieuwd
Deze gaan we vandaag dus even volgen 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
DennusB schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:19:
[...]

Inderdaad dat heeft AD wel slim bekeken en ook mooi dat er toestemming voor is gegeven. Niemand weet nu precies hoe het in zijn werk gaat behalve de medwerkers daar en iedereen die in afwachting is of al 1 heeft is daar wel benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilhanbag
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-06-2021
Intronic schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:04:
Bijna zelfde config. Ben benieuwd als wit op witte tegelijk komen.. Ik heb na de 'Uw Tesla zal in 2019 geleverd worden' ook nog niks gehoord.

Spannend......

Zijn er mensen die een 'Uw Tesla kan niet meer in 2019 geleverd worden' smsje/tel/email hebben ontvangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
Heeft iemand anders nog geen auto maar wel al een kentekenbewijs? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Tatteredhat op 20-12-2019 09:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• appelsientje

appelsientje

Het beste onder de zon

photovoltaic schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:23:
[...]

Inderdaad dat heeft AD wel slim bekeken en ook mooi dat er toestemming voor is gegeven. Niemand weet nu precies hoe het in zijn werk gaat behalve de medwerkers daar en iedereen die in afwachting is of al 1 heeft is daar wel benieuwd naar.
Ik zag op zijn Twitter account dat ze vanaf 06:30 gaan filmen en een rapportage gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom0984
Tatteredhat schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:27:
Heeft iemand anders nog geen auto maar wel al een kentekenbewijs? :P
yes, zelfde geval hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marks69
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-02 18:47
Ik had vorige week al gemeld dat mij hetzelfde werd verteld bij Tesla Duiven, een boot die 26e aankomt
vontrapp schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:45:
Blijft tricky van Tesla om het zo op het laatste moment te laten aankomen. Als er inderdaad nog een boot onderweg is die de 26e aankomt mag het ding geen panne krijgen. Anders zijn er heel veel kopers de klos in 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje

appelsientje

Het beste onder de zon

Marks69 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:34:
Ik had vorige week al gemeld dat mij hetzelfde werd verteld bij Tesla Duiven, een boot die 26e aankomt

[...]
Zul je zien dat mijn auto daarop staan 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inferi
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09 21:45
Volgens mij is de RCC de laatste boot of ze bedoelen dat je auto vanuit Zeebrugge nog moet worden verscheept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic

[...]
Het kan zijn dat ze nog een boot vanuit Zeebrugge naar Amsterdam laten varen. Ik kan mij voorstellen dat daar ook nog genoeg staan, maar door de komst van de RCC er nu geen directe plek is om die nu ook nog te lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TGT2
Heel tof! Dank voor het delen! Dat ga ik vandaag eens even in de gaten houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:51

[...]
NOOOO WELKE BOOOT DAANNNN IK KAAANNN ER NIET MEEEER TEGEEENNNNN 7(8)7 7(8)7 7(8)7 -O- -O- -O- :') :') }:| :/ :| :X :X

:9

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-09 15:17
Tom0984 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 08:51:
[...]

Had je al wel een sms ontvangen of uberhaupt een afspraak staan?
Ik denk er ook aan om vanmiddag naar Tilburg af te reizen. Volgens Autoreset staat de auto daar.
Ja sms gehad met daarin dat lp contact zou opnemen voor levering de 18de.

In acount stond de afspraak onder beheer.

Mijn advies: Gaan!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• aurrorax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-09 22:48
Dan bij deze mijn afscheidsbericht van dit forum en mijn ervaringen van Delivery.
Gisteren 19-12 een asfpraak om 12:30, waarbij ik ruim een uur te vroeg was.
In de welbekende witte partytent was het vrij rustig en kon ik na ongeveer 5 minuten wachten in-checken.

Toen bleek dat alle documenten en betalingen in orde waren kon ik direct naar de auto, hij zag er gelukkig puntgaaf uit, tevens zat er een 4M mennekes kabel bij, en inderdaad geen mat in de frunk. (M3 LR)

al met al stond ik binnen 15 minuten weer buiten met de splinternieuwe model 3.
Iedereen van Tesla is extreem vriendelijk.

Veel plezier en succes voor de mensen welke hem nog gaan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-09 09:15
Well.. that's nice...
Vorige week donderdag de afhaaldatum voor morgen gekregen (21-12-2019, 13:00 Koopman)
En sinds vanochtend is die uit m'n account..
SMS is met JA beantwoordt, donderdag al, en eergisteren voor de zekerheid nog een keer + een email naar delivery, met de vraag om bevestiging..
Niks terug, en nu is de afspraak weg.
Contract/Order is wel overgenomen door Alphabet, dat is gecommuniceerd en gecheckt, de VIN was iets eerder al weg, maar ik maak me nu wel een beetje zorgen..
Ik ga vanmiddag even langs A'dam ZO om te checken..

Iemand anders toevallig die hetzelfde heeft (gehad)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eslat
  • Laatst online: 20-09 09:42
Vervaldatum APK N.v.t.BDatum eerste toelating 20-12-2019IDatum tenaamstelling 20-12-2019Tijdstip tenaamstelling 09:35Datum eerste afgifte Nederland 20-12-2019

Het is bijna zover. oOo oOo Morgen 13.30uur
Wat kan er nog misgaan :)

Tesla Model 3 performance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:32
Eslat schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:10:
Vervaldatum APK N.v.t.BDatum eerste toelating 20-12-2019IDatum tenaamstelling 20-12-2019Tijdstip tenaamstelling 09:35Datum eerste afgifte Nederland 20-12-2019

Heb je even? :P

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
Ik moet hem later vandaag ophalen, maar tenaamstelling is nog niet gedaan. Ben benieuwd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multicoat
  • Laatst online: 09-04-2024

multicoat

LR AWD P Multi red 20"gray

His last famous words..... :F

lr awd p multi red 20"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TGT2
Dit is de goden verzoeken :P

Maar ik hoop het voor je dat alles vlekkeloos verloopt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eslat
TGT2 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:12:
[...]

Dit is de goden verzoeken :P

Maar ik hoop het voor je dat alles vlekkeloos verloopt!
Heb de tijd. Zoon van 10 gaat mee, heeft er al de hele week zin in. Had zelfs vrienden van school uitgenodigd om mee te gaan :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:41
KermitNL schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:14:
Mijn auto is om 13.44 tenaamgesteld. Ondanks dat ik van Tesla een sms heb gehad over de levering vandaag zegt Athlon dat zij nog geen officieel bericht hebben gehad voor levering. De sms zou te maken hebben met tenaamstelling dat die alvast geregeld is.

Nu dus wachten op het verlossende mailtje van Athlon over de afleverlocatie:)
[...]
Wel tenaamgesteld, maar hier nog geen SMS hoor. :F Athlon wacht op bericht van Tesla. Jij nog meer vernomen gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:57

Phobos

je bent een soepkip

Ik had voor vandaag 14:30 een afspraak... Net op het station een smsje dat de levering vertraagd is. Dus maar weer naar huis gegaan.
DeEeekhoorn schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:06:
Well.. that's nice...
Vorige week donderdag de afhaaldatum voor morgen gekregen (21-12-2019, 13:00 Koopman)
En sinds vanochtend is die uit m'n account..
SMS is met JA beantwoordt, donderdag al, en eergisteren voor de zekerheid nog een keer + een email naar delivery, met de vraag om bevestiging..
Niks terug, en nu is de afspraak weg.
Contract/Order is wel overgenomen door Alphabet, dat is gecommuniceerd en gecheckt, de VIN was iets eerder al weg, maar ik maak me nu wel een beetje zorgen..
Ik ga vanmiddag even langs A'dam ZO om te checken..

Iemand anders toevallig die hetzelfde heeft (gehad)?
Dat is dus bij mij ook gebeurd :(

[ Voor 74% gewijzigd door Phobos op 20-12-2019 10:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TGT2
Eslat schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:17:
[...]

Heb de tijd. Zoon van 10 gaat mee, heeft er al de hele week zin in. Had zelfs vrienden van school uitgenodigd om mee te gaan :) :)
Ja leuk man! Is toch ook een feest om een nieuwe auto op te halen. Have fun!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darth Eddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-07 11:15

Tot morgen dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beste leaserijder,

Vreemd, heb ook Leaseplan maar heb deze mail niet gekregen.
Ben inmiddels wel in bezit van kentekenbewijs, wellicht heeft het daar mee te maken.

Belde gister om 17.00 met LP, ze gaven aan dat er vertraging is bij Auto Reset. Dus het wachten is op hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-09 09:15
Phobos schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:22:
Ik had voor vandaag 14:30 een afspraak... Net op het station een smsje dat de levering vertraagd is. Dus maar weer naar huis gegaan.

[...]

Dat is dus bij mij ook gebeurd :(
Ik heb nog geen SMS/mail oid gehad.. Ik heb ook nog niet eens de bevestiging van de afspraak gehad, ondanks 2x reactie "JA" op SMS en een email richting delivery..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 16:46
kv83 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:12:
Ik moet hem later vandaag ophalen, maar tenaamstelling is nog niet gedaan. Ben benieuwd :|
Trek een paar uur extra uit en neem wat te eten mee.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
Gister ook tenaamstelling gehad. Sms van dinsdag gaf aan levering gister om 17.30. Volgens Athlon klopt dat niet en heeft het wellicht te maken met de tenaamstelling waardoor hij op papier gereed is. Athlon wacht op bericht van Tesla over de levering.
Burn_and_Fire schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:19:
[...]

Wel tenaamgesteld, maar hier nog geen SMS hoor. :F Athlon wacht op bericht van Tesla. Jij nog meer vernomen gisteren?

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:57

Phobos

je bent een soepkip

DeEeekhoorn schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:36:
[...]

Ik heb nog geen SMS/mail oid gehad.. Ik heb ook nog niet eens de bevestiging van de afspraak gehad, ondanks 2x reactie "JA" op SMS en een email richting delivery..
Mail en bevestiging was bij mij dinsdagavond rond, maar begreep van de leasetussenpartij dat ze dit al eerder meegemaakt hebben, maar niet dat de afspraak verzet werd. Dus ik wacht nog even in spanning af...

Edit: ik zie wel dat het kenteken wat ik had, per 10:33 tenaamstelling... Hopelijk is dat voor de leasemij

[ Voor 9% gewijzigd door Phobos op 20-12-2019 10:42 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ilhanbag
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-06-2021
Die ADguy heeft een nieuw filmpje.

https://www.instagram.com...Zd5/?igshid=1vxjr3nola5oi

RCCA boot is gearriveerd haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PA0FLY
  • Laatst online: 28-11-2022
Zojuist contact gehad met Tesla. Nog geen kenteken bekend en ook nog geen levermoment. Eerder wel aangegeven dat hij op de RCC zou staan. VIN is ook al binnen (28-11)
Spannend!

M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 23/10 (Athlon) - RN: 23/10 - VIN: 28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
Config?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

513 M3's geregistreerd gisteren. Wel maar een beperkt aantal P's (10-20), met alle smsjes voor leveringen van de P's voor aankomende maandag ben ik benieuwd of dat allemaal goed gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PA0FLY
LR AWD midnight grey/black 19"

M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 23/10 (Athlon) - RN: 23/10 - VIN: 28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jru
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10-2020

Jru

Pfff spannend allemaal hoor
Ik heb de zelfde config. Hopen dat het smsje snel komt. _/-\o_
PA0FLY schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:42:
[...]

M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 30/10 - RN: 12/11 via LM | VIN: 03-12 | SMS: 20-12 | ophalen: 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Top, Tesla net ff gesproken en Leaseplan had mijn nieuwe RN (na overnemen van de order) nog niet gestuurd, van de week konden ze die order gewoon vinden aan de hand van m’n RN ... nu niet meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
  • Laatst online: 22-09 15:32
Nieuwe uitdaging.

Leasemaatschappij heeft bij mij niks gedaan met de order van mijn werkgever... LM heeft zelf een order in geschoten naar Tesla.

Order van werkgever kan vandaag gehaald worden, maar die financiering is natuurlijk niet rond..

Wat een bak ellende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TGT2
Landon schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:50:
Nieuwe uitdaging.

Leasemaatschappij heeft bij mij niks gedaan met de order van mijn werkgever... LM heeft zelf een order in geschoten naar Tesla.

Order van werkgever kan vandaag gehaald worden, maar die financiering is natuurlijk niet rond..

Wat een bak ellende.
Jezus wat kansloos. Maar er is dus wel een auto in bestelling. Kan je bij Tesla al een vin en kenteken ontfutselen? Als ze al een kenteken hebben zou de LM misschien wel kunnen regelen dat er een tennaamstelling komt in 2019.

Dan heb je je bijtelling nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
  • Laatst online: 22-09 15:32
TGT2 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:55:
[...]

Jezus wat kansloos. Maar er is dus wel een auto in bestelling. Kan je bij Tesla al een vin en kenteken ontfutselen? Als ze al een kenteken hebben zou de LM misschien wel kunnen regelen dat er een tennaamstelling komt in 2019.

Dan heb je je bijtelling nog.
Ik heb al een kenteken gekregen, maar zie dat deze nog niet tenaam is gesteld. G-XXX-XJ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Dat je 8 uur na ontvangst van je auto je rechter enkel breekt en er dus minimaal een maand niet in mag rijden?
Dat is iig mij overkomen. :( ;(
Maar 2 uurtjes dat ik er alvast in mocht rijden waren fantastisch, nu geniet mijn vriendin van de auto.

ICE ICE Baby

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
djmuggs schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:58:
[...]

Dat je 8 uur na ontvangst van je auto je rechter enkel breekt en er dus minimaal een maand niet in mag rijden?
Maar 2 uurtjes dat ik er alvast in mocht rijden waren fantastisch, nu geniet mijn vriendin van de auto.
Beterschap !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint toch wel wat ongemakkelijk te worden:

Bestelling 18 november
RN nummer dezelfde dag
VIN sinds begin december
Bevestiging van Tesla over de levering in 2019 ontvangen (bekende SMSje)

Daarna is het wel erg stil, in mijn account geen verandering (ook geen VIN, behalve in de source)

Een bekende bij Tesla heeft bevestigd dat de auto komt en waarschijnlijk 27-12, maar het is geen zekerheid.

Aan de andere kant....de auto zal wel op de boot staan die ze nu aan het lossen zijn, het zal wel goed komen neem ik aan en anders niet, dat is dan spijtig maar het is zo. Bij mij zit er geen leasemaatschappij tussen die het ook nog kan ver***ten 8)7 dat stelt me al gerust :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TGT2
Landon schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:57:
[...]

Ik heb al een kenteken gekregen, maar zie dat deze nog niet tenaam is gesteld. G-XXX-XJ
Ok helder. Bij mij is er nog onduidelijkheid wanneer die bijtelling nu zeker kan worden gesteld. Hoor hier van collegas die eerdere jaren in een soortgelijke situatie zaten dat ze ver in januari een auto gingen ophalen, ten naam lieten stellen, en toch het bijtellingstarief van het jaar ervoor kregen.

Ik heb zelf ook mails van Audi gekregen over de e-tron, dat ze dat trucje ook uit zouden halen.

Belastingdienst zegt: Datum van eerste toelating wordt bepaald aan de hand van eerste in gebruikname. Bij nieuwe auto's valt dit samen met de datum waarop voor het eerst een kenteken is afgegeven.

https://www.belastingdien...ng-privegebruik-auto-2019

[ Voor 10% gewijzigd door TGT2 op 20-12-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:43
Gisteren met veel moeite Tesla aan de telefoon gekregen.

Auto werd op hele korte termijn in Tilburg verwacht, en dan wordt hij door de LM opgehaald.
Er waren geen berijder gegevens bekend bij Tesla, dit had Leaseplan niet doorgegeven waardoor Tesla geen contact met mij kon opnemen. Hij adviseerde dit te regelen. Kerel gaf overigens aan dat Leaseplan op dit moment zijn zaakjes goed voor elkaar lijkt te hebben vergeleken met andere leasemaatschappijen.

Probleem is: ik zit bij Leaseplan via een tussenpartij waardoor Leaseplan niet mijn directe contactpersoon is. Tussenpartij gebeld: dat klopt van die berijders info, is procedure, wij hebben namelijk de bestelling bij Leaesplan lopen. Komt allemaal goed.

Ze hadden overigens zelf nog niets gehoord van Leaseplan mbt mijn auto, wel enkele annuleringen van andere Tesla's, maar dus niet die van mij.

Zucht.. Ondertussen staat het kenteken al 3 dagen op naam en blijft het stil :-(. Toch weer een extra tussenstap wat weer voor vertraging/problemen kan zorgen :-(.

[ Voor 7% gewijzigd door rmathijssen op 20-12-2019 11:04 ]

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:41
[...]

:F :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
[...]

Damn, beterschap!

Heb je FSD })

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:11

PEPPI

Informatiemanager

[...]

Ietsje te hard het acceleratie-pedaal ingetrapt? })
Veel beterschap!

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
Jezus dat is zuur! Beterschap. Kan zij hem mooi even inrijden..
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net eindelijk erdoor gekomen bij Tesla. Kenteken was nog niet bekend voor aflevering maandag. We wachten in spanning af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:26:
Net eindelijk erdoor gekomen bij Tesla. Kenteken was nog niet bekend voor aflevering maandag. We wachten in spanning af...
Met optie 3-1-1 kom je er niet meer door... "Wij kunnen u niet tewoord staan"

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 16:57
Hier in exact hetzelfde schuitje..
PA0FLY schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:42:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRT10
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 13:32
Net toch een keer gebeld en heb een kenteken gehad, G-XXX-VZ.
Helaas nog geen afleverafspraak en is het kenteken ook nog niet ten naam gesteld. :(

P, Deep Blue, Black, VIN 28nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eslat
[...]

D'as beroerd. Beterschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
SRT10 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:35:
Helaas nog geen afleverafspraak en is het kenteken ook nog niet ten naam gesteld. :(

Waar bel jij naartoe?
Ik kom nergens doorheen!

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SRT10 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:35:

Hier precies hetzelfde verhaal, data, kenteken, alleen de config is LR :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRT10
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 13:32
kristess schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:38:
[...]

Waar bel jij naartoe?
Ik kom nergens doorheen!
Standaard delivery nummer en geluk gehad denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
Twee keer opgehangen op 1-1, na 10 en 17 minuten. Nog cheatcodes om er in te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PA0FLY
Intronic schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:42:
Twee keer opgehangen op 1-1, na 10 en 17 minuten. Nog cheatcodes om er in te komen?
Bij mij lukte het via 1-3 (Tilburg nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:43
Bij mij lukte het gisteren na de 8e poging pas om er doorheen te komen. (1-1)

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
Jru schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:45:
Pfff spannend allemaal hoor
Ik heb de zelfde config. Hopen dat het smsje snel komt. _/-\o_

[...]
Jammer jongens, die config is uitverkocht, gisteren is de laatste aan mij vergeven ;)
Veel rijplezier straks

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ssbpeeters
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09-2022
Vorige week gebeld met Tesla, en ze gaven ook aan 27 december waarschijnlijk te kunnen leveren. Ik ben dan zelf weg. Weet iemand of ik dan iemand anders kan machtigen om de auto te laten ophalen?

Verder VIN op 27-11 en nog niets anders dan het algemene smsje.
LM geeft aan dat Tesla hun beloofd heeft de auto's met een toegewezen VIN nummer dit jaar nog op naam te laten zetten iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Blijft gewoon stil op de lijn bij mij.
PA0FLY schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:44:
[...]

Bij mij lukte het via 1-3 (Tilburg nummer)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tom0984
Ja!!!! SMS is binnen. Wilt u de Tesla dit jaar nog ontvangen dan zien wij u graag morgen om 12.00 uur in Tilburg.

Nou ik ben al onderweg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jru
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10-2020

Jru

Ho Ho dat was niet de afspraak.... :P
We wachten weer rustig af...
Snarf70 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:45:
[...]

Jammer jongens, die config is uitverkocht, gisteren is de laatste aan mij vergeven ;)
Veel rijplezier straks

M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 30/10 - RN: 12/11 via LM | VIN: 03-12 | SMS: 20-12 | ophalen: 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PA0FLY
Intronic schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:46:
Blijft gewoon stil op de lijn bij mij.
[...]
Correctie: 1-2

Pagina: 1 ... 300 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.