Ik kreeg mijn VIN na vertrek van de boot waar hij op stond.marcelnam schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:33:
[...]
Gebeld met Tesla, duurde 45 minuten, maar klopt, mijn VIN is weggehaald omdat er een performance light of zoiets gekoppeld zou zijn. Reden dat de voorraad niet gekoppeld is ligt er volgens de meneer aan dat er een verkeerde / andere fiscale waarde aan zou hebben gehangen waardoor we meer bijtelling moesten betalen.
VIN wordt toegekend in de fabriek vertelde hij mij, dus geen vin is volgens hem zeker dat hij niet op een boot staat. We zouden niet opnieuw achteraan in de rij komen maar zodra er iets beschikbaar is wordt hij op volgorde van bestelling gekoppeld. we gaan het zien.
Levering moet dit kwartaal lukken, eind van het jaar is nog niet eens in zicht en zou bij nieuwe bestellingen moeten lukken.
Er gaan zoveel verhalen over de werkwijze in de rondte dat er geen echte waarheid lijkt te zijn.
Het is ook met net wie je spreekt. Zowel bij Tesla zowel als bij de verschillende LM.
Als ik ook bij ons intern kijkt zijn niet alle werknemers op de hoogte van de werkwijzes van alle merken, dat is ook gewoon onmogelijk.