Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:18
Als mijn LM nu eens opschiet met de definitieve offerte voor de M3 LR RWD!! Ik wil ook mijn Tesla :D

Ben heel benieuwd naar de levertijd daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:24

OMX2000

By any means necessary...

Gevalletje, nee heb ik. Weet iemand of er ergens nog een paar Tesla X's uit 2018 zijn verstopt? Leasemij beweert dat Tesle meld dat die nergens meer op voorraad zijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eckru
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-07 14:34
OMX2000 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:32:
Gevalletje, nee heb ik. Weet iemand of er ergens nog een paar Tesla X's uit 2018 zijn verstopt?
Ik heb er geen aandelen hoor, maar een vriend van me leased hier zijn Model S:
https://www.zuidlease.nl/actie-tesla/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
De parkeerplaatsen bij de vestigingen van tesla in tilburg staan alweer mutjevol met model 3's. Dus leveren maar de komende weken :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 21:21
Zo.... vanochtend als een van de eersten de Zoe ingeleverd en de Model 3 opgehaald. Wauw! Het was t wachten waard!

Model3
Men liet weten circa 80 autos vandaag uit te gaan leveren.

Als laadkabel werd er een van ca 4 meter lengte meegegeven (lag al achter in de kofferbak)
levertijd order plaatsing - levering: 10 weken.

[ Voor 68% gewijzigd door NielsTn op 07-06-2019 14:44 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-07 21:41
stylezzz schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:38:
De parkeerplaatsen bij de vestigingen van tesla in tilburg staan alweer mutjevol met model 3's. Dus leveren maar de komende weken :)
:9 vanmorgen zeiden ze dat de model 3's in transit zitten van de Grand Phoenix naar Tilburg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De levertijd van de laadpaal is langer dan de auto tegenwoordig..
OMX2000 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:32:
Gevalletje, nee heb ik. Weet iemand of er ergens nog een paar Tesla X's uit 2018 zijn verstopt? Leasemij beweert dat Tesle meld dat die nergens meer op voorraad zijn.
Welke LM? Ik zie bij Leaseplan op de site nog staan dat ze S&X @4% zouden moeten hebben.

[ Voor 74% gewijzigd door Inspired op 06-06-2019 17:01 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:35
Iemand een idee tot hoe laat je Tesla kan bellen? Heb vandaag tussen 17:00 en 18:30 (!) in de wacht gehangen en begon me af te vragen of ze het überhaupt melden als ze dicht zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-07 19:08

n3z

NielsTn schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:39:
Zo.... vanochtend als een van de eersten de Zoe ingeleverd en de Model 3 opgehaald. Wauw! Het was t wachten waard!

[Afbeelding: Model3]
Men liet weten circa 80 autos vandaag uit te gaan leveren.

Als laadkabel werd er een van ca 4 meter lengte meegegeven (lag al achter in de kofferbak)
Gefeliciteerd! Blijft mooi die blauwe kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godlikev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-04 19:23
Sinds gisteren staat mijn eindfactuur er in, nog geen levertijd, maar zal dan niet lang meer duren SR+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phontana
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-06 08:31
Ik heb gisteren maar eens gebeld of ze al meer wisten over de levering van mijn Model 3 (besteld eind maart). Ze hadden vorige week namelijk aangegeven dat hij deze week in Zeebrugge aan zou komen. Na 45 minuten in de wachtrij te hebben gestaan kon een medewerker van Tesla mij vertellen dat het goed was dat ik even contact had opgenomen omdat er al een afspraak voor mij gepland stond voor volgende week donderdag, maar dat ze mij niet konden bellen of SMS'en omdat de leasemaatschappij geen telefoonnummer van mij had doorgegeven. 8)7

Gelukkig heb ik zelf gebeld, geen idee hoe ik er anders achter was gekomen. Ze hebben wel mijn e-mailadres, want daar hebben ze zelf een account op aangemaakt. Blijkbaar hebben ze er niet aan gedacht om dan maar even te mailen?
Muchachooo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:37:
Iemand een idee tot hoe laat je Tesla kan bellen? Heb vandaag tussen 17:00 en 18:30 (!) in de wacht gehangen en begon me af te vragen of ze het überhaupt melden als ze dicht zijn...
Ik geloof tot 17:30. Als je rond die tijd in de wachtrij staat laten ze je nog een tijdje staan, waarna je opeens een keer te horen krijgt dat er niemand meer bereikbaar is. Dit heb ik een aantal weken geleden in ieder geval meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap ook niet dat er niet meer info in je Tesla account komt. Qua levertijd en waar de auto ongeveer is. Zal ze in het callcenter ook de nodige tijd opleveren. Ik heb nu inmiddels ook een account, maar echt nuttig is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsTn
Inspired schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:26:
Snap ook niet dat er niet meer info in je Tesla account komt. Qua levertijd en waar de auto ongeveer is. Zal ze in het callcenter ook de nodige tijd opleveren. Ik heb nu inmiddels ook een account, maar echt nuttig is het niet.
heb al eens een tweet naar tesla/Elon gestuurd om in elk geval bij wijzigingen in je account een email te ontvangen. Zover ik zie nog niets mee gedaan.
Valt mij op: op een smartphone in portrait zie je geen details, ga je naar landscape kantelen dan zie je wel details van je voertuig, en facturen/invoices....

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phontana
Had in mijn geval niks uitgemaakt, omdat ik een berijdersaccount heb en geen volledig account. Daarin kan ik helemaal niks zien, dat account is alleen bruikbaar om in te loggen in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-07 21:26
Voor degene voor wie het handig is: ik heb 45 minuten in de wacht gestaan om te horen dat er zonder ReserverigsNummer echt niks gevonden wordt in het systeem... LM was weinig helpvol, die hebben het opgevraagd bij Inkoop (raar dat ze niet automatisch dit ook even delen). Volgende week maar weer in de wacht gaan staan bij Tesla als m'n LM het RN heeft gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
Ik moet bekennen dat ik nu gewoon in de wachtstand sta. Als in: ik hoor het wel.

Wat ik toch wel gewend ben van andere fabrikanten is een "ongeveertje" en dan drie tot negen (!) maanden radiostilte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabutcha76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 12:46
ls789 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:43:
[...]

waar staat zo een melding precies in het account?
Klopt het dat je bij een leasebestelling de factuur niet te zien krijgt? Vanmorgen zei Tesla aan de telefoon dat ze de factuur gingen opmaken.. maar denk dat ik deze niet te zien krijg (levering is 100% juni maar wisten niet precies wanneer. Auto is wel al van Zeebrugge naar Tilburg onderweg)
Dit is mijn huidige status, dus nog altijd 'drafting up contract', maar wel met een melding voor een afspraak ter rechterzijde. Overigens ga ik dinsdag a.s. nog wel ff bellen met Tesla en/of Leaseplan als er nog geen mail is, zodat ik straks niet voor Jan-met-de-korte-achternaam in Groningen sta.

Tesla_account

7800 WP Panasonic Kuro HIT-N325 @ West 255 | Live PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
dabutcha76 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:05:
[...]

Dit is mijn huidige status, dus nog altijd 'drafting up contract', maar wel met een melding voor een afspraak ter rechterzijde. Overigens ga ik dinsdag a.s. nog wel ff bellen met Tesla en/of Leaseplan als er nog geen mail is, zodat ik straks niet voor Jan-met-de-korte-achternaam in Groningen sta.

[Afbeelding: Tesla_account]
Thx :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solot
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-06 10:19
Ok, vandaag Tesla account gekregen, ingevuld. Ook even gebeld omdat ik per ongeluk geselecteerd had een auto in te willen leveren. Na 50minuten in de wacht bleek mijn auto al klaar te staan en kon ik direct een afspraak maken om op te halen 👌 Volgende week vrijdag staat hij klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eckru
[...]Dit is mijn huidige status, dus nog altijd 'drafting up contract'
Die melding heeft er bij mij gestaan van dag na de bestelling tot aan de dag van levering. Dus ook toen de factuur er al was (en betaald was) en er een leverdatum afgestemd was.

Ik heb ook vooraf nooit een contract gezien, wel achteraf een leveringscontract, maar toen had ik 'm dus al afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:06
Vinslo schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:03:
Hier ook een voorbeeld van snelheid, al weet ik nog niet hoe het in de praktijk uitpakt.

Donderdag 30 mei besteld: Model 3 LR AWD blauw 18 inch zwart interieur, meteen een RN. Vrijdag gebeld door Tilburg dat ze 2 tot 3 weken levertijd verwachtten. Vandaag een smsje dat volgende week donderdag staat ingepland voor levering (exact 2 weken na bestelling dus). Echter, nog geen factuur gezien, en ik heb gedeeltelijke financial lease. Met pinksterweekend ertussen vraag ik me af of alles nog goed te regelen is.
Heb een bijna identiek voertuig ingeschoten op 20 mei. Verschil is alleen het zwarte witte interieur en tot op heden alleen t verhaal dat ze de factuur aan t opmaken waren. Tesla medewerker per mail zei dat er nog geen match was met een inkomend voertuig. Auto wordt cash betaald dus daar zit de vertraging niet in.

Blijf t verwarrend vinden al die verhalen over snelle of langzame leveringen. Geen touw aan vast te knopen zo.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godlikev
Vandaag ook gebeld. Mijn SR+ wordt rond 20 juni geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Zelfde hier. De persoon die de auto gaat rijden, alleen die krijgt toch een account neem ik aan?
Waarom zouden ze twee accounts aanmaken voor 1 auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Niet online
Wackmack schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 03:17:
[...]

Zelfde hier. De persoon die de auto gaat rijden, alleen die krijgt toch een account neem ik aan?
Waarom zouden ze twee accounts aanmaken voor 1 auto?
De berijder heeft een account, net als de eigenaar. Dat is vaak dezelfde account maar dat hoeft niet.

Je kan je partner of je kinderen berijder maken zonder dat ze al jouw facturen en shit te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 971957

Inmiddels is de Tesla Model 3 ook uit voorraad leverbaar
https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=1075&range=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ophalen in Zweden, Italië of Spanje (ok een deel ook in Nl)...... En alleen leuk als je een zwarte wil.
Zit daar ook autopilot op? Dat zie ik er namelijk niet bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweeeetje
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-05-2024
blauw en wit staat er ook tussen, en dusseldorf... dus meer dan keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-07 15:49
Waarom zou je meer betalen voor een auto uit voorraad dan als je hem nieuw bestelt? De levertijd bij nieuw is ook maar een paar maand max toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:27

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

[...]

[Afbeelding: Tesla_account]
Zelfde melding heb ik nu ook in mijn account staan, zonder een e-mail te hebben gekregen. Wel heb ik een SMS ontvangen met mijn kenteken en meldcode voor de verzekering. Besteld op 2 april, levering 17 juni.

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabutcha76
Update: er staat in mijn Tesla-account inmiddels ook een VIN bij, dus het lijkt er toch echt van te gaan komen nu :)

@antonboonstra is het voor jou directe aankoop of via leasemaatschappij?

[ Voor 25% gewijzigd door dabutcha76 op 08-06-2019 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonboonstra

antonboonstra

dabutcha76 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:38:
Update: er staat in mijn Tesla-account inmiddels ook een VIN bij, dus het lijkt er toch echt van te gaan komen nu :)

@antonboonstra is het voor jou directe aankoop of via leasemaatschappij?
Directe aankoop

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabutcha76
Check. Administratie loopt voor mij als het goed is via LM, zal die van de week ook ff bellen of zij het ook goed vinden dat ik hem op ga halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
mega clusterfuck bij dat Tesla... ik had een VIN en all of a sudden is die weg. Ik had al een sms met levering tussen 17 en 30 juni (niet echt concreet dus) maar had toen een VIN. Nu is die VIN weg en vraag mij af of er dan uberhaupt geleverd gaat worden in die periode..

Vanmorgen was ook een site online met inventory cars en daar zag ik meerdere grijze model 3's staan met mijn config (in NL!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLVR
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-04-2024
Welke heb je besteld? Toevallig de Long Range RWD, Midnight grey, met de 18 inch aero's?

[ Voor 6% gewijzigd door SLVR op 08-06-2019 16:07 ]

M3 LR RWD Midnight Grey, Zwart interieur, 18" Aero, besteld 25 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
SLVR schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:06:
Welke heb je besteld? Toevallig de Long Range RWD, Midnight grey, met de 18 inch aero's?
Nee awd 19 inch grijs met zwart interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmans93
  • Laatst online: 15-06 15:18
sweeeetje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 08:45:
blauw en wit staat er ook tussen, en dusseldorf... dus meer dan keuze!
Ik zie nu geen enkele 3 in deze landen staan hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-07 13:51
dijkmans93 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:19:
[...]

Ik zie nu geen enkele 3 in deze landen staan hoor...
tesla heeft de model 3 uit dat overzicht gehaald, vanochtend stond het er nog in en kon je zien op welk terrein die stond, zelfs in de haven van Zeebrugge of overslagplaatsen van logistiek dienstverlener Gefco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmans93
  • Laatst online: 15-06 15:18
Wel twee op marktplaats dik boven de nieuwprijs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-07 13:51
dijkmans93 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:22:
Wel twee op marktplaats dik boven de nieuwprijs _/-\o_
Ik snap niet waarom handelaren dat doen, die raken ze nooit kwijt voor die prijs want het product is niet schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
tomas123 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:24:
[...]

Ik snap niet waarom handelaren dat doen, die raken ze nooit kwijt voor die prijs want het product is niet schaars.
Mensen zonder geduld en met genoeg poen kopen die daar.

Ik zou 't nooit doen. Lekker bij de fabrikant bestellen heeft tal van voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-07 23:20
gwystyl schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 08:37:
[...]

Ophalen in Zweden, Italië of Spanje (ok een deel ook in Nl)...... En alleen leuk als je een zwarte wil.
Zit daar ook autopilot op? Dat zie ik er namelijk niet bij staan.
Viel mij ook op dat de RWD Long range geen autopilot had startende bij 55k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:06
Na een week elke dag een refresh te hebben gedaan op de login pagina heb ik dan nu een factuur met VIN mogen ontvangen. Besteld op 20 mei, LR AWD met wit interieur en 18” trouwens. Nu de factuur ook betaald is is het weer afwachten geblazen.

Is er trouwens een manier om de VIN te koppelen aan de Tesla app oid? Of wachten, wachten? Auto is door mijn werkgever besteld en staat dus niet op mijn naam.

..::System Specs::..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-07 15:49
ls789 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:53:
mega clusterfuck bij dat Tesla... ik had een VIN en all of a sudden is die weg. Ik had al een sms met levering tussen 17 en 30 juni (niet echt concreet dus) maar had toen een VIN. Nu is die VIN weg en vraag mij af of er dan uberhaupt geleverd gaat worden in die periode..

Vanmorgen was ook een site online met inventory cars en daar zag ik meerdere grijze model 3's staan met mijn config (in NL!)
Huh? Wat is de ‘mega clusterfuck’?
Je auto kan toch nog prima tussen 17 en 30 juni geleverd worden?
Wat maakt de vin nu precies uit, of was je gehecht aan dit nummer :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Smobbo schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:53:
[...]

nou je hebt wel eens van de verhalen... ;) auto verkeerde kant op geshipped etc. Afijn, vanmorgen zag ik weer een VIN. Wel raar want bleek dezelfde te zijn, dus geen idee waarom dit een aantal dagen niet zichtbaar was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
Smobbo schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:53:
[...]

inderdaad, ik heb 3 verschillende VIN's zien verschijnen op invoices etc...
whatever it may be, ik ontving een juist geconfigureerde auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eckru
Ibidem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:43:
Is er trouwens een manier om de VIN te koppelen aan de Tesla app oid? Of wachten, wachten?
De auto wordt voor jou in de app vrijgegeven tijdens de aflevering. Doen ze schijnbaar niet meer vooraf, dan konden al die ongeduldige klanten alvast vanuit huis de auto laten toeteren en knipperen vanuit de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Iemand ervaringen met Alphabet als LM? Heb een mail van hun gekregen met 1 juli als indicatie voor afleverdatum voor mijn M3 SR+. Kan ik hier ook een beetje van uitgaan? En klopt het ook dat ik wel een RN nummer kan zien maar dat de LM meer kan zien op hun account? Ik zie bijvoorbeeld geen documenten staan op mijn account

@antonboonstra heb jij trouwens je M3 gewoon kunnen ophalen in Groningen? Ik lees (en hoor) dat er ook een grote kans is dat je naar Tilburg moet om de Tesla te halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Palthe op 12-06-2019 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negahrev
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11-2024
palthe schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:35:
Iemand ervaringen met Alphabet als LM? Heb een mail van hun gekregen met 1 juli als indicatie voor afleverdatum voor mijn M3 SR+. Kan ik hier ook een beetje van uitgaan? En klopt het ook dat ik wel een RN nummer kan zien maar dat de LM meer kan zien op hun account? Ik zie bijvoorbeeld geen documenten staan op mijn account
Ik heb ook Alphabet als LM en zie in mijn Tesla account ook geen documenten staan. Heb na de bestelling wel de factuur in mijn mail gehad en doorgestuurd want die hadden hun niet gehad. Mijn verwachte levering staat op 15 augustus gepland voor de SR+. 1 juli zou wel tof zijn!

Vandaag overigens wel een VIN nummer te zien in de broncode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

negahrev schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:09:
[...]

Ik heb ook Alphabet als LM en zie in mijn Tesla account ook geen documenten staan. Heb na de bestelling wel de factuur in mijn mail gehad en doorgestuurd want die hadden hun niet gehad. Mijn verwachte levering staat op 15 augustus gepland voor de SR+. 1 juli zou wel tof zijn!

Vandaag overigens wel een VIN nummer te zien in de broncode.
Ah, dank voor je info.
Bij mij staat hij op 1 juli omdat dit door Alphabet zo aangegeven is (vanwege huidige lease contract). Wellicht bij jou ook daarom op 15 augustus?
Waar vind je die VIN code precies, ik zit in de "Uw configuratie bekijken" (die popup met je model) te rechtsklikken maar ik zie hem niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra

antonboonstra

palthe schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:35:
@antonboonstra heb jij trouwens je M3 gewoon kunnen ophalen in Groningen? Ik lees (en hoor) dat er ook een grote kans is dat je naar Tilburg moet om de Tesla te halen.
Ik moet de Tesla nog ophalen, maar dit is gewoon in Groningen. Vanuit Tesla gezien kan dit gewoon en is dit in het bestelproces te selecteren. Heb wel eens gehoord dat de leasemaatschappij eist dat je 'm in Tilburg ophaalt, maar ik heb 'm privé gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

antonboonstra schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:06:
[...]

Ik moet de Tesla nog ophalen, maar dit is gewoon in Groningen. Vanuit Tesla gezien kan dit gewoon en is dit in het bestelproces te selecteren. Heb wel eens gehoord dat de leasemaatschappij eist dat je 'm in Tilburg ophaalt, maar ik heb 'm privé gekocht.
Ok, dit biedt al hoop. Die tekst van Tilburg kwam ook vanuit de LM, die gaven aan dat dit wel eens zo kon zijn.
In de source code bij de Beheer pagina zie ik echter:

"Header":"Afspraak voor levering bij ##place##","Title":"Groningen-Rostockweg","Address1":"Rostockweg 9","Address2":"","City":"Groningen","State":"GR","Postal":"9723 HG"

we zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
  • Laatst online: 16-05 20:52
negahrev schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:09:
[...]

Weet je nog wanneer de bestelling is gedaan?

Dit om een beeld te krijgen van de verwachte doorlooptijd van bestelling tot aan levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negahrev
markiew schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:20:
[...]

Weet je nog wanneer de bestelling is gedaan?

Dit om een beeld te krijgen van de verwachte doorlooptijd van bestelling tot aan levering.
De verwachte levering is ook afgegeven door Alphabet. Weet niet hoe betrouwbaar deze is.

Bestelling is ingezet door LM op 16 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had via het Tesla account aangevinkt dat ik hem in Groningen op wil halen. Maar in de source code staat nu (weer) Tilburg. Blijkbaar zet Leaseplan het standaard op Tilburg. Staat nog geen VIN in trouwens, maar weet ook niet of dat wat zegt.

[ Voor 16% gewijzigd door Inspired op 12-06-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
Net gebeld met Tesla (35min), omdat ik een auto (of beter gezegd, een RN) in mijn account zag verschijnen! Dame gaf aan dan VIN ook al gekoppeld was en dat er dus in principe een auto is toegewezen. Ze verwachtte, afgezien van laatste check op de auto en mogelijke transport issues, dat levering in de laatste week van Juni zou plaats vinden. SR+, grijs, zwart, standaard velgen, besteld op 23 mei (of iig, toen de bestelling bevestiging gehad). Aftellen is begonnen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Djerro123 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:37:
Net gebeld met Tesla (35min), omdat ik een auto (of beter gezegd, een RN) in mijn account zag verschijnen! Dame gaf aan dan VIN ook al gekoppeld was en dat er dus in principe een auto is toegewezen. Ze verwachtte, afgezien van laatste check op de auto en mogelijke transport issues, dat levering in de laatste week van Juni zou plaats vinden. SR+, grijs, zwart, standaard velgen, besteld op 23 mei (of iig, toen de bestelling bevestiging gehad). Aftellen is begonnen!!!
Kun je in de source code je VIN al vinden? Of nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
Dat zou heel mooi zijn. Via LM heb ik begin mei SR+ wit 19" besteld. Vooralsnog zie ik alleen een RN nummer in Tesla account.

Edit: via de broncode kan ik idd zien dat er een VIN nummer is gekoppeld :)

[ Voor 24% gewijzigd door markiew op 12-06-2019 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinominie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-06 12:04
markiew schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:01:
Dat zou heel mooi zijn. Via LM heb ik begin mei SR+ wit 19" besteld. Vooralsnog zie ik alleen een RN nummer in Tesla account
Ik heb vorige week via de LM ook een witte SR+ besteld. Geplande levering staat op eind september, ik zie ook alleen een RN nummer in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Laatst online: 04-07 22:24
antonboonstra schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:06:
[...]

Het heeft te maken met dat je meer dan 250 kilometer van tilburg woont dan kan je hem ophalen bij de dichts bijzijnde SC. Misschien hebben ze de regels iets versoepeld maar dat was de regel vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazi
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-07 13:48
MeZZiN schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:18:
[...]

Het heeft te maken met dat je meer dan 250 kilometer van tilburg woont dan kan je hem ophalen bij de dichts bijzijnde SC. Misschien hebben ze de regels iets versoepeld maar dat was de regel vorig jaar.
Ik zit op net geen 100 km afstand van Tilburg, maar kreeg ook de keus om hem in Groningen op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
dan is het beleid aangepast it is something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z

n3z

Ik zag gisteren op de Belgische snelweg een lading Model 3's naar ik vermoed Nederland gaan. Stuk of 8, waarvan 1 rode.

[ Voor 15% gewijzigd door n3z op 12-06-2019 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Zie ook steeds meer tesla op de weg uitrol gaat lekker in nederland. Goed bezig allemaal!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:47
n3z schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:31:
Ik zag gisteren op de Belgische snelweg een lading Model 3's naar ik vermoed Nederland gaan. Stuk of 8, waarvan 1 rode.
Die vrachtwagen zag ik denk ik rond half 7 in Nederland rijden op weg naar het noorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
En hoeveel witte M3's stonden daar op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiDaan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-07 13:38
1 rode.
Kijk aan! Da's vast de mijne!
:9~

[ Voor 3% gewijzigd door DigiDaan op 12-06-2019 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:35
Nou, eindelijk Tesla aan de lijn gehad, blijkt mijn bestelling door Leaseplan pas op 4 juni geplaatst te zijn, ruim 3 weken nadat ik de order plaatste. Zo schiet het niet op...

Voor alsnog iig geen VIN dus geen idee wanneer ik hem kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
Inspired schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:01:
[...]

Kun je in de source code je VIN al vinden? Of nog niet?
Net even gecheckt maar heb idd een VIN in de sourcecode staan. Betekent dat nog wat, anders dan de dame aan de telefoon al aangaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z

n3z

markiew schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:48:
En hoeveel witte M3's stonden daar op?
Sorry, dat herinner ik mij niet meer. Merendeel was zwart trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Djerro123 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:16:
[...]

Net even gecheckt maar heb idd een VIN in de sourcecode staan. Betekent dat nog wat, anders dan de dame aan de telefoon al aangaf?
Weet ik eigenlijk niet echt. :) Heb zelf nog geen VIN. Bestelling 15/5 gedaan door LM. Maar volgens mij kan het na het toewijzen van de VIN nog een dag en nog enkele weken zijn tot uitlevering. Maw; zegt niet heel veel volgens mij. Maar uiteindelijk is er wel een VIN nodig dus het is wel iets van voortgang.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MarkGr
  • Laatst online: 05-01-2024
Hallo,

Om het forum aan te vullen met mijn bestelervaring hierbij mijn tijdslijn en uitgevoerde acties, de +/- 100 x dat ik de configuratie heb gedaan niet meegenomen.

Long Range All-Wheel Drive
Lakkleur Solid Black
19'' Sportvelgen
Volledig zwart premium interieur
Autopilot
Volledig zelfrijdende besturing
Trekhaak

6-6-2019 -> Bestelling geplaatst (zakelijk, iDeal aanbetaald)
RN met aanbetalingsfactuur en bestelovereenkomst waren meteen beschikbaar.
Direct alle mogelijke gegevens geüpload zoals rijbewijs en KVK uittreksel.
In mijn Tesla account gelijk al mijn gegevens ingevuld.

8-6-2019 -> Bleek er sinds de 7e een definitieve factuur beschikbaar te zijn waarbij mijn VIN nummer vermeld stond! Het vreemde was dat er een afleverdatum van 18-5-2019 stond. Waarschijnlijk een typo.
Wel gelijk de betaling voldaan, je weet maar nooit dacht ik.

9-6-2019 -> Na een aantal keer proberen iemand van Tesla gesproken. Ze gaf aan dat het vreemd was maar ze zou er achter aan gaan. Eind van de dag werd ik terug gebeld met de vraag of ik in de gelegenheid ben voor de aflevering op 17-6-2019!

10-06-2019 -> Via SMS een bevestiging van de afspraak voor de aflevering

11-06-2019 -> Via SMS bevestiging van het kenteken en nog een keer een belletje van Tesla voor de bevestiging van de aflevering en dat de betaling in goede orde was ontvangen.

Ik vind het ongelooflijk. binnen 11 dagen een zelf samengestelde auto afhalen. Ze zetten de gevestigde orde op een flinke achterstand, niet alleen met de technologie als je het mij vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84766

Djerro123 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:37:
Zover ik weer zijn er nog geen SR+ naar Europa op de boot gegaan. Als ze zegt eind juni betekent dat ze deze week aan land moeten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

MarkGr schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:23:
Ik vind het ongelooflijk. binnen 11 dagen een zelf samengestelde auto afhalen. Ze zetten de gevestigde orde op een flinke achterstand, niet alleen met de technologie als je het mij vraagt!
Dit noemen ze voorraad. Die afleverdatum zou ook best al gekoppeld kunnen zijn aan de VIN, maar dat iemand anders hem heeft geweigerd in verband met kwaliteitsproblemen.

Tip: Wees scherp en als alles goed gaat, gefeliciteerd en veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strijdhagen
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 17:18
Net bericht van Leaseplan gekregen.
Heb de standard range plus besteld vorige week met alleen een zilver kleurtje als add-on.
Levertijd schatting is week 35, valt een beetje tegen maargoed, als ik hem eerder wilde dan had ik hem maar in het zwart moeten bestellen (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkGr
  • Laatst online: 05-01-2024
Anoniem: 84766 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:08:
[...]

Dit noemen ze voorraad. Die afleverdatum zou ook best al gekoppeld kunnen zijn aan de VIN, maar dat iemand anders hem heeft geweigerd in verband met kwaliteitsproblemen.

Tip: Wees scherp en als alles goed gaat, gefeliciteerd en veel plezier.
Bedankt voor de tip.
Zal zeker goed opletten. Checklist van eerder in dit topic neem ik zeker mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Ze hebben gewoon de opties die je kan kiezen verkleint en de populaire worden gewoon op voorraad gemaakt. Bij de model x hebben ze de keuze ook sterk verkleint om maar minder verschillende varianten te moeten maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djerro123
Anoniem: 84766 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 08:32:
[...]

Zover ik weer zijn er nog geen SR+ naar Europa op de boot gegaan. Als ze zegt eind juni betekent dat ze deze week aan land moeten komen.
Ik begreep dat koppelen van VIN dus op of zelfs na de boot gebeurd, niet voor de boot, dat lijkt niet te stroken met wat je zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Niet online
Strijdhagen schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:48:
Net bericht van Leaseplan gekregen.
Heb de standard range plus besteld vorige week met alleen een zilver kleurtje als add-on.
Levertijd schatting is week 35, valt een beetje tegen maargoed, als ik hem eerder wilde dan had ik hem maar in het zwart moeten bestellen (denk ik)
Er wordt al vanalles uitgeleverd maar mijn zilveren / grijze AWD doet er ook "lang" over. Tussen haakjes want ik weet wat de levertijden zijn van hybride BMW's en baby's zijn eerder klaar dan die auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eckru
CurtPoindexter schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:02:
[...]Er wordt al vanalles uitgeleverd maar mijn zilveren / grijze AWD doet er ook "lang" over.
Er staan zes grijze LR AWD's (met Aero's, dat wel) op voorraad: https://www.tesla.com/nl_NL/inventory/new/m3 (even filteren links op AWD en Grijs)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• $tranger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 18:31
Op 6 juni heb ik m'n LR RWD zwart/trekhaak besteld. De afgelopen week wat updates gekregen en wat dingetjes in orde gemaakt. Zojuist werd ik gebeld door Tesla; levering deze maand gaat niet lukken, we hebben 'm niet staan. Echter wel met 19 inch, welke ik nu zonder meerprijs aangeboden krijg. Ik ben zeer verrast en verheugd; wat een prima oplossing :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Niet online
eckru schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:37:
[...]

Er staan zes grijze LR AWD's (met Aero's, dat wel) op voorraad: https://www.tesla.com/nl_NL/inventory/new/m3 (even filteren links op AWD en Grijs)
Ik heb precies de combinatie besteld die er nog niet bij staat. :+

Wat op zich prima is. Zou wel gek zijn anders :P

[ Voor 7% gewijzigd door CurtPoindexter op 13-06-2019 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Djerro123 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:07:
[...]

Ik begreep dat koppelen van VIN dus op of zelfs na de boot gebeurd, niet voor de boot, dat lijkt niet te stroken met wat je zegt?
Je hebt gelijk, dat is incompatibel met elkaar. Ze zijn er wel of niet. Schrödingers Tesla.

Volgens berichten waren er op de boot die gisteren aan is gekomen SR+ aan boord.

cc: @MarkGr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
Ik heb net een mailtje van Tesla gekregen met de vraag de afleverlocatie te bevestigen. Deze is nu 'undefined'.

Wanneer ik op de link klik kom ik op mijn persoonlijke pagina uit maar hier valt niets te bevestigen.
Bestelling is via LM gedaan. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solot
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-06 10:19
markiew schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:56:
Ik heb net een mailtje van Tesla gekregen met de vraag de afleverlocatie te bevestigen. Deze is nu 'undefined'.

Wanneer ik op de link klik kom ik op mijn persoonlijke pagina uit maar hier valt niets te bevestigen.
Bestelling is via LM gedaan. Iemand ervaring hiermee?
Ik kreeg van Leaseplan een leveringslocatie welke je vervolgens in je Tesla account moest invullen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Godlikev
Hoppa, mijn zwarte SR+ levering:
Afspraak voor levering bij Tilburg Factory & Delivery Center
Vrijdag 21 juni om 14:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:28

J.apiooo

FWN

$tranger schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:40:
Op 6 juni heb ik m'n LR RWD zwart/trekhaak besteld. De afgelopen week wat updates gekregen en wat dingetjes in orde gemaakt. Zojuist werd ik gebeld door Tesla; levering deze maand gaat niet lukken, we hebben 'm niet staan. Echter wel met 19 inch, welke ik nu zonder meerprijs aangeboden krijg. Ik ben zeer verrast en verheugd; wat een prima oplossing :-)
Ik heb een LR RWD midnight silver in bestelling (sinds 27-5).

Krijg je de 19" ter compensatie voor iets? Waarvoor is dit een oplossing?

Jaap

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Phontana
Ik heb gisteren mijn Model 3 LR AWD blauw 19” mogen ophalen. Het was het wachten wel waard, wat een fantastische auto. Levering ging soepel, ik heb alles gecontroleerd en (nog) geen issues kunnen vinden. Enige minpuntje: ze konden de telefoonkabels niet meeleveren want die hadden ze niet op voorraad. Dus daarvoor mag ik binnenkort nog een keertje naar het SeC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:23

CyBeRSPiN

sinds 2001

J.apiooo schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:40:
[...]

Het is in hun eigen voordeel om zoveel mogelijk op kenteken te zetten voor eind deze maand ivm de kwartaalcijfers die zo hoog mogelijk moeten worden ;)
Misschien valt er voor anderen ook nog wat te halen als er voor voorraad gekozen kan worden.

[ Voor 11% gewijzigd door CyBeRSPiN op 14-06-2019 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negahrev
Godlikev schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:16:
Hoppa, mijn zwarte SR+ levering:
Afspraak voor levering bij Tilburg Factory & Delivery Center
Vrijdag 21 juni om 14:00
Awesome!

Zelf gebeld of bericht gehad?

Wanneer is de bestelling gedaan?

[ Voor 8% gewijzigd door negahrev op 14-06-2019 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z

n3z

Phontana schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:19:
Ik heb gisteren mijn Model 3 LR AWD blauw 19” mogen ophalen. Het was het wachten wel waard, wat een fantastische auto. Levering ging soepel, ik heb alles gecontroleerd en (nog) geen issues kunnen vinden. Enige minpuntje: ze konden de telefoonkabels niet meeleveren want die hadden ze niet op voorraad. Dus daarvoor mag ik binnenkort nog een keertje naar het SeC..
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godlikev
negahrev schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:16:
[...]

Awesome!

Zelf gebeld of bericht gehad?

Wanneer is de bestelling gedaan?
Bericht gehad en dit staat zo in mijn account, bestelling van 14 april

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsTn
het voordeel wat je hebt als je buiten de end of month, of zelfs einde kwartaal je auto mag ophalen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:27
Enige minpuntje: ze konden de telefoonkabels niet meeleveren want die hadden ze niet op voorraad. Dus daarvoor mag ik binnenkort nog een keertje naar het SeC..
Raar, kunnen ze dat niet opsturen? Kort een hoop tijd & geld voor een kabeltje om daarvoor weer naar de SeC te moeten rijden.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phontana
LordSinclair schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:44:
[...]

Raar, kunnen ze dat niet opsturen? Kort een hoop tijd & geld voor een kabeltje om daarvoor weer naar de SeC te moeten rijden.
Valt voor mij gelukkig wel mee, SeC is erg dicht bij mijn werk. Mede daarom vond ik het ook wel prima om het even op te halen, heb ik weer een excuus voor wat extra kilometers :) En dan kan ik bij het SeC meteen vragen of ze misschien 2 Lightning kabeltjes kunnen leveren ipv 1 Lightning en 1 USB-C, want die laatste heb ik niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
solot schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:12:
[...]

Ik kreeg van Leaseplan een leveringslocatie welke je vervolgens in je Tesla account moest invullen
Ik dacht probeer toch zelf Tesla maar eens te bellen. Wie weet kunnen ze nog wat roepen over mogelijke leverdatum... ondertussen sta ik al 55 minuten in de wacht. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinslo
  • Laatst online: 03-07 10:07
Phontana schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:39:
[...]

Valt voor mij gelukkig wel mee, SeC is erg dicht bij mijn werk. Mede daarom vond ik het ook wel prima om het even op te halen, heb ik weer een excuus voor wat extra kilometers :) En dan kan ik bij het SeC meteen vragen of ze misschien 2 Lightning kabeltjes kunnen leveren ipv 1 Lightning en 1 USB-C, want die laatste heb ik niet zoveel aan.
Mocht niet lukken kunnen wij wel ruilen. Heb niets aan de lightning kabel. Krijg de Model 3 als alles goed gaat volgende week vrijdag. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J.apiooo schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:40:
[...]

Ik heb een LR RWD midnight silver in bestelling (sinds 27-5).

Dan vraag ik me af of je hem nog krijgt. Tesla geeft aan dat ze geen RWDs meer gaan produceren. Mijne staat sinds 15/5 in bestelling. Wel RN, nog geen VIN. Zit er dik in dat er ook geen VIN meer gaat komen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dabutcha76
* dabutcha76 zit NU bij Tesla in Groningen :D

(En er staat iets roods met het juiste kenteken op 5 meter van me te wachten op een laatste doekje!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dabutcha76 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:49:

(En er staat iets roods met het juiste kenteken op 5 meter van me te wachten op een laatste doekje!)
Have fun! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
dabutcha76 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:49:

juiste kenteken: check...
ook het juiste VIN? >:)

Veel plezier alvast !

Pagina: 1 ... 4 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.