Als mijn LM nu eens opschiet met de definitieve offerte voor de M3 LR RWD!! Ik wil ook mijn Tesla 
Ben heel benieuwd naar de levertijd daarna.
Ben heel benieuwd naar de levertijd daarna.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik heb er geen aandelen hoor, maar een vriend van me leased hier zijn Model S:OMX2000 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:32:
Gevalletje, nee heb ik. Weet iemand of er ergens nog een paar Tesla X's uit 2018 zijn verstopt?
[ Voor 68% gewijzigd door NielsTn op 07-06-2019 14:44 ]
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
stylezzz schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:38:
De parkeerplaatsen bij de vestigingen van tesla in tilburg staan alweer mutjevol met model 3's. Dus leveren maar de komende weken
Welke LM? Ik zie bij Leaseplan op de site nog staan dat ze S&X @4% zouden moeten hebben.OMX2000 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:32:
Gevalletje, nee heb ik. Weet iemand of er ergens nog een paar Tesla X's uit 2018 zijn verstopt? Leasemij beweert dat Tesle meld dat die nergens meer op voorraad zijn.
[ Voor 74% gewijzigd door Inspired op 06-06-2019 17:01 ]
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Gefeliciteerd! Blijft mooi die blauwe kleur.NielsTn schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:39:
Zo.... vanochtend als een van de eersten de Zoe ingeleverd en de Model 3 opgehaald. Wauw! Het was t wachten waard!
[Afbeelding: Model3]
Men liet weten circa 80 autos vandaag uit te gaan leveren.
Als laadkabel werd er een van ca 4 meter lengte meegegeven (lag al achter in de kofferbak)
Ik geloof tot 17:30. Als je rond die tijd in de wachtrij staat laten ze je nog een tijdje staan, waarna je opeens een keer te horen krijgt dat er niemand meer bereikbaar is. Dit heb ik een aantal weken geleden in ieder geval meegemaakt.Muchachooo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:37:
Iemand een idee tot hoe laat je Tesla kan bellen? Heb vandaag tussen 17:00 en 18:30 (!) in de wacht gehangen en begon me af te vragen of ze het überhaupt melden als ze dicht zijn...
heb al eens een tweet naar tesla/Elon gestuurd om in elk geval bij wijzigingen in je account een email te ontvangen. Zover ik zie nog niets mee gedaan.Inspired schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:26:
Snap ook niet dat er niet meer info in je Tesla account komt. Qua levertijd en waar de auto ongeveer is. Zal ze in het callcenter ook de nodige tijd opleveren. Ik heb nu inmiddels ook een account, maar echt nuttig is het niet.
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Had in mijn geval niks uitgemaakt, omdat ik een berijdersaccount heb en geen volledig account. Daarin kan ik helemaal niks zien, dat account is alleen bruikbaar om in te loggen in de app.Inspired schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:26:
Snap ook niet dat er niet meer info in je Tesla account komt. Qua levertijd en waar de auto ongeveer is. Zal ze in het callcenter ook de nodige tijd opleveren. Ik heb nu inmiddels ook een account, maar echt nuttig is het niet.
Dit is mijn huidige status, dus nog altijd 'drafting up contract', maar wel met een melding voor een afspraak ter rechterzijde. Overigens ga ik dinsdag a.s. nog wel ff bellen met Tesla en/of Leaseplan als er nog geen mail is, zodat ik straks niet voor Jan-met-de-korte-achternaam in Groningen sta.ls789 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:43:
[...]
waar staat zo een melding precies in het account?
Klopt het dat je bij een leasebestelling de factuur niet te zien krijgt? Vanmorgen zei Tesla aan de telefoon dat ze de factuur gingen opmaken.. maar denk dat ik deze niet te zien krijg (levering is 100% juni maar wisten niet precies wanneer. Auto is wel al van Zeebrugge naar Tilburg onderweg)
7800 WP Panasonic Kuro HIT-N325 @ West 255 | Live PVoutput
Thxdabutcha76 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:05:
[...]
Dit is mijn huidige status, dus nog altijd 'drafting up contract', maar wel met een melding voor een afspraak ter rechterzijde. Overigens ga ik dinsdag a.s. nog wel ff bellen met Tesla en/of Leaseplan als er nog geen mail is, zodat ik straks niet voor Jan-met-de-korte-achternaam in Groningen sta.
[Afbeelding: Tesla_account]
Die melding heeft er bij mij gestaan van dag na de bestelling tot aan de dag van levering. Dus ook toen de factuur er al was (en betaald was) en er een leverdatum afgestemd was.dabutcha76 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:05:
[...]Dit is mijn huidige status, dus nog altijd 'drafting up contract'
Heb een bijna identiek voertuig ingeschoten op 20 mei. Verschil is alleen het zwarte witte interieur en tot op heden alleen t verhaal dat ze de factuur aan t opmaken waren. Tesla medewerker per mail zei dat er nog geen match was met een inkomend voertuig. Auto wordt cash betaald dus daar zit de vertraging niet in.Vinslo schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:03:
Hier ook een voorbeeld van snelheid, al weet ik nog niet hoe het in de praktijk uitpakt.
Donderdag 30 mei besteld: Model 3 LR AWD blauw 18 inch zwart interieur, meteen een RN. Vrijdag gebeld door Tilburg dat ze 2 tot 3 weken levertijd verwachtten. Vandaag een smsje dat volgende week donderdag staat ingepland voor levering (exact 2 weken na bestelling dus). Echter, nog geen factuur gezien, en ik heb gedeeltelijke financial lease. Met pinksterweekend ertussen vraag ik me af of alles nog goed te regelen is.
Zelfde hier. De persoon die de auto gaat rijden, alleen die krijgt toch een account neem ik aan?Inspired schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:26:
De berijder heeft een account, net als de eigenaar. Dat is vaak dezelfde account maar dat hoeft niet.Wackmack schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 03:17:
[...]
Zelfde hier. De persoon die de auto gaat rijden, alleen die krijgt toch een account neem ik aan?
Waarom zouden ze twee accounts aanmaken voor 1 auto?
Anoniem: 971957
Ophalen in Zweden, Italië of Spanje (ok een deel ook in Nl)...... En alleen leuk als je een zwarte wil.Anoniem: 971957 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 08:26:
Inmiddels is de Tesla Model 3 ook uit voorraad leverbaar
https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=1075&range=0
Zelfde melding heb ik nu ook in mijn account staan, zonder een e-mail te hebben gekregen. Wel heb ik een SMS ontvangen met mijn kenteken en meldcode voor de verzekering. Besteld op 2 april, levering 17 juni.dabutcha76 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:05:
[...]
Dit is mijn huidige status, dus nog altijd 'drafting up contract', maar wel met een melding voor een afspraak ter rechterzijde. Overigens ga ik dinsdag a.s. nog wel ff bellen met Tesla en/of Leaseplan als er nog geen mail is, zodat ik straks niet voor Jan-met-de-korte-achternaam in Groningen sta.
[Afbeelding: Tesla_account]
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
[ Voor 25% gewijzigd door dabutcha76 op 08-06-2019 12:00 ]
Directe aankoopdabutcha76 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:38:
Update: er staat in mijn Tesla-account inmiddels ook een VIN bij, dus het lijkt er toch echt van te gaan komen nu
@antonboonstra is het voor jou directe aankoop of via leasemaatschappij?
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
[ Voor 6% gewijzigd door SLVR op 08-06-2019 16:07 ]
M3 LR RWD Midnight Grey, Zwart interieur, 18" Aero, besteld 25 mei
Nee awd 19 inch grijs met zwart interieurSLVR schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:06:
Welke heb je besteld? Toevallig de Long Range RWD, Midnight grey, met de 18 inch aero's?
Ik zie nu geen enkele 3 in deze landen staan hoor...sweeeetje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 08:45:
blauw en wit staat er ook tussen, en dusseldorf... dus meer dan keuze!
tesla heeft de model 3 uit dat overzicht gehaald, vanochtend stond het er nog in en kon je zien op welk terrein die stond, zelfs in de haven van Zeebrugge of overslagplaatsen van logistiek dienstverlener Gefco.dijkmans93 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:19:
[...]
Ik zie nu geen enkele 3 in deze landen staan hoor...
Ik snap niet waarom handelaren dat doen, die raken ze nooit kwijt voor die prijs want het product is niet schaars.
Mensen zonder geduld en met genoeg poen kopen die daar.tomas123 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:24:
[...]
Ik snap niet waarom handelaren dat doen, die raken ze nooit kwijt voor die prijs want het product is niet schaars.
Viel mij ook op dat de RWD Long range geen autopilot had startende bij 55k.gwystyl schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 08:37:
[...]
Ophalen in Zweden, Italië of Spanje (ok een deel ook in Nl)...... En alleen leuk als je een zwarte wil.
Zit daar ook autopilot op? Dat zie ik er namelijk niet bij staan.
Huh? Wat is de ‘mega clusterfuck’?ls789 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:53:
mega clusterfuck bij dat Tesla... ik had een VIN en all of a sudden is die weg. Ik had al een sms met levering tussen 17 en 30 juni (niet echt concreet dus) maar had toen een VIN. Nu is die VIN weg en vraag mij af of er dan uberhaupt geleverd gaat worden in die periode..
Vanmorgen was ook een site online met inventory cars en daar zag ik meerdere grijze model 3's staan met mijn config (in NL!)
nou je hebt wel eens van de verhalen...Smobbo schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:53:
[...]
Huh? Wat is de ‘mega clusterfuck’?
Je auto kan toch nog prima tussen 17 en 30 juni geleverd worden?
Wat maakt de vin nu precies uit, of was je gehecht aan dit nummer?
inderdaad, ik heb 3 verschillende VIN's zien verschijnen op invoices etc...Smobbo schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:53:
[...]
Huh? Wat is de ‘mega clusterfuck’?
Je auto kan toch nog prima tussen 17 en 30 juni geleverd worden?
Wat maakt de vin nu precies uit, of was je gehecht aan dit nummer?
De auto wordt voor jou in de app vrijgegeven tijdens de aflevering. Doen ze schijnbaar niet meer vooraf, dan konden al die ongeduldige klanten alvast vanuit huis de auto laten toeteren en knipperen vanuit de app.Ibidem schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:43:
Is er trouwens een manier om de VIN te koppelen aan de Tesla app oid? Of wachten, wachten?
Palthe
[ Voor 21% gewijzigd door Palthe op 12-06-2019 09:57 ]
Ik heb ook Alphabet als LM en zie in mijn Tesla account ook geen documenten staan. Heb na de bestelling wel de factuur in mijn mail gehad en doorgestuurd want die hadden hun niet gehad. Mijn verwachte levering staat op 15 augustus gepland voor de SR+. 1 juli zou wel tof zijn!palthe schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:35:
Iemand ervaringen met Alphabet als LM? Heb een mail van hun gekregen met 1 juli als indicatie voor afleverdatum voor mijn M3 SR+. Kan ik hier ook een beetje van uitgaan? En klopt het ook dat ik wel een RN nummer kan zien maar dat de LM meer kan zien op hun account? Ik zie bijvoorbeeld geen documenten staan op mijn account
Palthe
Ah, dank voor je info.negahrev schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:09:
[...]
Ik heb ook Alphabet als LM en zie in mijn Tesla account ook geen documenten staan. Heb na de bestelling wel de factuur in mijn mail gehad en doorgestuurd want die hadden hun niet gehad. Mijn verwachte levering staat op 15 augustus gepland voor de SR+. 1 juli zou wel tof zijn!
Vandaag overigens wel een VIN nummer te zien in de broncode.
Ik moet de Tesla nog ophalen, maar dit is gewoon in Groningen. Vanuit Tesla gezien kan dit gewoon en is dit in het bestelproces te selecteren. Heb wel eens gehoord dat de leasemaatschappij eist dat je 'm in Tilburg ophaalt, maar ik heb 'm privé gekocht.palthe schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:35:
@antonboonstra heb jij trouwens je M3 gewoon kunnen ophalen in Groningen? Ik lees (en hoor) dat er ook een grote kans is dat je naar Tilburg moet om de Tesla te halen.
Palthe
Ok, dit biedt al hoop. Die tekst van Tilburg kwam ook vanuit de LM, die gaven aan dat dit wel eens zo kon zijn.antonboonstra schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:06:
[...]
Ik moet de Tesla nog ophalen, maar dit is gewoon in Groningen. Vanuit Tesla gezien kan dit gewoon en is dit in het bestelproces te selecteren. Heb wel eens gehoord dat de leasemaatschappij eist dat je 'm in Tilburg ophaalt, maar ik heb 'm privé gekocht.
Weet je nog wanneer de bestelling is gedaan?negahrev schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:09:
[...]
Ik heb ook Alphabet als LM en zie in mijn Tesla account ook geen documenten staan. Heb na de bestelling wel de factuur in mijn mail gehad en doorgestuurd want die hadden hun niet gehad. Mijn verwachte levering staat op 15 augustus gepland voor de SR+. 1 juli zou wel tof zijn!
De verwachte levering is ook afgegeven door Alphabet. Weet niet hoe betrouwbaar deze is.markiew schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:20:
[...]
Weet je nog wanneer de bestelling is gedaan?
Dit om een beeld te krijgen van de verwachte doorlooptijd van bestelling tot aan levering.
[ Voor 16% gewijzigd door Inspired op 12-06-2019 11:23 ]
Kun je in de source code je VIN al vinden? Of nog niet?Djerro123 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:37:
Net gebeld met Tesla (35min), omdat ik een auto (of beter gezegd, een RN) in mijn account zag verschijnen! Dame gaf aan dan VIN ook al gekoppeld was en dat er dus in principe een auto is toegewezen. Ze verwachtte, afgezien van laatste check op de auto en mogelijke transport issues, dat levering in de laatste week van Juni zou plaats vinden. SR+, grijs, zwart, standaard velgen, besteld op 23 mei (of iig, toen de bestelling bevestiging gehad). Aftellen is begonnen!!!
[ Voor 24% gewijzigd door markiew op 12-06-2019 13:15 ]
Ik heb vorige week via de LM ook een witte SR+ besteld. Geplande levering staat op eind september, ik zie ook alleen een RN nummer in mijn account.markiew schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:01:
Dat zou heel mooi zijn. Via LM heb ik begin mei SR+ wit 19" besteld. Vooralsnog zie ik alleen een RN nummer in Tesla account
Het heeft te maken met dat je meer dan 250 kilometer van tilburg woont dan kan je hem ophalen bij de dichts bijzijnde SC. Misschien hebben ze de regels iets versoepeld maar dat was de regel vorig jaar.antonboonstra schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:06:
[...]
Ik moet de Tesla nog ophalen, maar dit is gewoon in Groningen. Vanuit Tesla gezien kan dit gewoon en is dit in het bestelproces te selecteren. Heb wel eens gehoord dat de leasemaatschappij eist dat je 'm in Tilburg ophaalt, maar ik heb 'm privé gekocht.
Ik zit op net geen 100 km afstand van Tilburg, maar kreeg ook de keus om hem in Groningen op te halen.MeZZiN schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:18:
[...]
Het heeft te maken met dat je meer dan 250 kilometer van tilburg woont dan kan je hem ophalen bij de dichts bijzijnde SC. Misschien hebben ze de regels iets versoepeld maar dat was de regel vorig jaar.
[ Voor 15% gewijzigd door n3z op 12-06-2019 14:32 ]
Die vrachtwagen zag ik denk ik rond half 7 in Nederland rijden op weg naar het noordenn3z schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:31:
Ik zag gisteren op de Belgische snelweg een lading Model 3's naar ik vermoed Nederland gaan. Stuk of 8, waarvan 1 rode.
Net even gecheckt maar heb idd een VIN in de sourcecode staan. Betekent dat nog wat, anders dan de dame aan de telefoon al aangaf?Inspired schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:01:
[...]
Kun je in de source code je VIN al vinden? Of nog niet?
Sorry, dat herinner ik mij niet meer. Merendeel was zwart trouwens.markiew schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:48:
En hoeveel witte M3's stonden daar op?
Weet ik eigenlijk niet echt.Djerro123 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:16:
[...]
Net even gecheckt maar heb idd een VIN in de sourcecode staan. Betekent dat nog wat, anders dan de dame aan de telefoon al aangaf?
Anoniem: 84766
Zover ik weer zijn er nog geen SR+ naar Europa op de boot gegaan. Als ze zegt eind juni betekent dat ze deze week aan land moeten komen.Djerro123 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:37:
Net gebeld met Tesla (35min), omdat ik een auto (of beter gezegd, een RN) in mijn account zag verschijnen! Dame gaf aan dan VIN ook al gekoppeld was en dat er dus in principe een auto is toegewezen. Ze verwachtte, afgezien van laatste check op de auto en mogelijke transport issues, dat levering in de laatste week van Juni zou plaats vinden. SR+, grijs, zwart, standaard velgen, besteld op 23 mei (of iig, toen de bestelling bevestiging gehad). Aftellen is begonnen!!!
Dit noemen ze voorraad. Die afleverdatum zou ook best al gekoppeld kunnen zijn aan de VIN, maar dat iemand anders hem heeft geweigerd in verband met kwaliteitsproblemen.MarkGr schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:23:
Ik vind het ongelooflijk. binnen 11 dagen een zelf samengestelde auto afhalen. Ze zetten de gevestigde orde op een flinke achterstand, niet alleen met de technologie als je het mij vraagt!
Bedankt voor de tip.Anoniem: 84766 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:08:
[...]
Dit noemen ze voorraad. Die afleverdatum zou ook best al gekoppeld kunnen zijn aan de VIN, maar dat iemand anders hem heeft geweigerd in verband met kwaliteitsproblemen.
Tip: Wees scherp en als alles goed gaat, gefeliciteerd en veel plezier.
Ik begreep dat koppelen van VIN dus op of zelfs na de boot gebeurd, niet voor de boot, dat lijkt niet te stroken met wat je zegt?Anoniem: 84766 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 08:32:
[...]
Zover ik weer zijn er nog geen SR+ naar Europa op de boot gegaan. Als ze zegt eind juni betekent dat ze deze week aan land moeten komen.
Er wordt al vanalles uitgeleverd maar mijn zilveren / grijze AWD doet er ook "lang" over. Tussen haakjes want ik weet wat de levertijden zijn van hybride BMW's en baby's zijn eerder klaar dan die auto's.Strijdhagen schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:48:
Net bericht van Leaseplan gekregen.
Heb de standard range plus besteld vorige week met alleen een zilver kleurtje als add-on.
Levertijd schatting is week 35, valt een beetje tegen maargoed, als ik hem eerder wilde dan had ik hem maar in het zwart moeten bestellen (denk ik)
Er staan zes grijze LR AWD's (met Aero's, dat wel) op voorraad: https://www.tesla.com/nl_NL/inventory/new/m3 (even filteren links op AWD en Grijs)CurtPoindexter schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:02:
[...]Er wordt al vanalles uitgeleverd maar mijn zilveren / grijze AWD doet er ook "lang" over.
Ik heb precies de combinatie besteld die er nog niet bij staat.eckru schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:37:
[...]
Er staan zes grijze LR AWD's (met Aero's, dat wel) op voorraad: https://www.tesla.com/nl_NL/inventory/new/m3 (even filteren links op AWD en Grijs)
[ Voor 7% gewijzigd door CurtPoindexter op 13-06-2019 16:07 ]
Je hebt gelijk, dat is incompatibel met elkaar. Ze zijn er wel of niet. Schrödingers Tesla.Djerro123 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:07:
[...]
Ik begreep dat koppelen van VIN dus op of zelfs na de boot gebeurd, niet voor de boot, dat lijkt niet te stroken met wat je zegt?
Ik kreeg van Leaseplan een leveringslocatie welke je vervolgens in je Tesla account moest invullenmarkiew schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:56:
Ik heb net een mailtje van Tesla gekregen met de vraag de afleverlocatie te bevestigen. Deze is nu 'undefined'.
Wanneer ik op de link klik kom ik op mijn persoonlijke pagina uit maar hier valt niets te bevestigen.
Bestelling is via LM gedaan. Iemand ervaring hiermee?
Ik heb een LR RWD midnight silver in bestelling (sinds 27-5).$tranger schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:40:
Op 6 juni heb ik m'n LR RWD zwart/trekhaak besteld. De afgelopen week wat updates gekregen en wat dingetjes in orde gemaakt. Zojuist werd ik gebeld door Tesla; levering deze maand gaat niet lukken, we hebben 'm niet staan. Echter wel met 19 inch, welke ik nu zonder meerprijs aangeboden krijg. Ik ben zeer verrast en verheugd; wat een prima oplossing :-)
Jaap
Het is in hun eigen voordeel om zoveel mogelijk op kenteken te zetten voor eind deze maand ivm de kwartaalcijfers die zo hoog mogelijk moeten wordenJ.apiooo schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:40:
[...]
Krijg je de 19" ter compensatie voor iets? Waarvoor is dit een oplossing?
[ Voor 11% gewijzigd door CyBeRSPiN op 14-06-2019 08:17 ]
Awesome!Godlikev schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:16:
Hoppa, mijn zwarte SR+ levering:
Afspraak voor levering bij Tilburg Factory & Delivery Center
Vrijdag 21 juni om 14:00
[ Voor 8% gewijzigd door negahrev op 14-06-2019 08:27 ]
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.Phontana schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:19:
Ik heb gisteren mijn Model 3 LR AWD blauw 19” mogen ophalen. Het was het wachten wel waard, wat een fantastische auto. Levering ging soepel, ik heb alles gecontroleerd en (nog) geen issues kunnen vinden. Enige minpuntje: ze konden de telefoonkabels niet meeleveren want die hadden ze niet op voorraad. Dus daarvoor mag ik binnenkort nog een keertje naar het SeC..
Bericht gehad en dit staat zo in mijn account, bestelling van 14 aprilnegahrev schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:16:
[...]
Awesome!
Zelf gebeld of bericht gehad?
Wanneer is de bestelling gedaan?
het voordeel wat je hebt als je buiten de end of month, of zelfs einde kwartaal je auto mag ophalenPhontana schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:19:
Ik heb gisteren mijn Model 3 LR AWD blauw 19” mogen ophalen. Het was het wachten wel waard, wat een fantastische auto. Levering ging soepel, ik heb alles gecontroleerd en (nog) geen issues kunnen vinden. Enige minpuntje: ze konden de telefoonkabels niet meeleveren want die hadden ze niet op voorraad. Dus daarvoor mag ik binnenkort nog een keertje naar het SeC..
Raar, kunnen ze dat niet opsturen? Kort een hoop tijd & geld voor een kabeltje om daarvoor weer naar de SeC te moeten rijden.Phontana schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:19:
Enige minpuntje: ze konden de telefoonkabels niet meeleveren want die hadden ze niet op voorraad. Dus daarvoor mag ik binnenkort nog een keertje naar het SeC..
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Valt voor mij gelukkig wel mee, SeC is erg dicht bij mijn werk. Mede daarom vond ik het ook wel prima om het even op te halen, heb ik weer een excuus voor wat extra kilometersLordSinclair schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:44:
[...]
Raar, kunnen ze dat niet opsturen? Kort een hoop tijd & geld voor een kabeltje om daarvoor weer naar de SeC te moeten rijden.
Ik dacht probeer toch zelf Tesla maar eens te bellen. Wie weet kunnen ze nog wat roepen over mogelijke leverdatum... ondertussen sta ik al 55 minuten in de wacht.solot schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:12:
[...]
Ik kreeg van Leaseplan een leveringslocatie welke je vervolgens in je Tesla account moest invullen
Mocht niet lukken kunnen wij wel ruilen. Heb niets aan de lightning kabel. Krijg de Model 3 als alles goed gaat volgende week vrijdag.Phontana schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:39:
[...]
Valt voor mij gelukkig wel mee, SeC is erg dicht bij mijn werk. Mede daarom vond ik het ook wel prima om het even op te halen, heb ik weer een excuus voor wat extra kilometersEn dan kan ik bij het SeC meteen vragen of ze misschien 2 Lightning kabeltjes kunnen leveren ipv 1 Lightning en 1 USB-C, want die laatste heb ik niet zoveel aan.
Dan vraag ik me af of je hem nog krijgt. Tesla geeft aan dat ze geen RWDs meer gaan produceren. Mijne staat sinds 15/5 in bestelling. Wel RN, nog geen VIN. Zit er dik in dat er ook geen VIN meer gaat komen.J.apiooo schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:40:
[...]
Ik heb een LR RWD midnight silver in bestelling (sinds 27-5).
Krijg je de 19" ter compensatie voor iets? Waarvoor is dit een oplossing?
Have fun!dabutcha76 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:49:
* dabutcha76 zit NU bij Tesla in Groningen
(En er staat iets roods met het juiste kenteken op 5 meter van me te wachten op een laatste doekje!)
juiste kenteken: check...dabutcha76 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:49:
* dabutcha76 zit NU bij Tesla in Groningen
(En er staat iets roods met het juiste kenteken op 5 meter van me te wachten op een laatste doekje!)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq