Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-09 08:50
Morgen ophalen, nog geen tenaamstelling. Is dit bij meerdere mensen het geval?

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:38
Tammestein schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:50:
[...]

Heb na 1,5 uur onverrichte zaken weer de Shuttle terug genomen. Frustratie over dit proces is inmiddels zo hoog opgelopen, dat het beter was om weg te gaan. Heb vanmiddag ook nog 2 belangrijke afspraken staan en wilde niet nog meer impact op mijn werkende leven.

Tent staat vol met studenten en pensioengerechtigden die betaald worden om daar te wachten. Daar kan ik niet tegen op.
Vrees dat dit toch met de RWD te maken heeft. (Niet RDW, maar echt RWD)

Hoe nu verder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
x280 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:51:
[...]

Heb je ook een idee waarom je hem niet mee krijgt ?
Iets met de RDW, staan 100 mensen te wachten op 2 mensen achter een balie. Mijn buurman zat er al 4 uur en was nog niet aan de beurt. Dat wilde ik mij niet laten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:38
Snarf70 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:52:
Volgens mij zijn er mensen die vandaag de auto gingen ophalen waarvan hij nog niet tenaam was gesteld. Ik gok dat dat ook de reden is waarom mensen @ koopman aan het wachten zijn :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammestein
Boterham71 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:53:
[...]

Vrees dat dit toch met de RWD te maken heeft. (Niet RDW, maar echt RWD)

Hoe nu verder?
Nee hoor niet met de RWD;-) heb al kenteken doorgekregen met type E3R (type benaming LR RWD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
photovoltaic schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:55:
[...]

Volgens mij zijn er mensen die vandaag de auto gingen ophalen waarvan hij nog niet tenaam was gesteld. Ik gok dat dat ook de reden is waarom mensen @ koopman aan het wachten zijn :S
Recipe voor heel lang wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Tammestein schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:54:
[...]

Iets met de RDW, staan 100 mensen te wachten op 2 mensen achter een balie. Mijn buurman zat er al 4 uur en was nog niet aan de beurt. Dat wilde ik mij niet laten gebeuren.
Dit gebeurt nu al een aantal dagen achter elkaar. Afhalen in AMS boeit me niet, maar je leest nu steeds meer mensen die uren en uren zitten te wachten.... Dat slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Tammestein schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:56:
[...]

Recipe voor heel lang wachten
heb je wel een nieuwe datum gehad of iets?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
YESSSSS
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *

Om 11:32 een SMS en ook mail.

Mag 'm maandag 10:30 ophalen.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tammestein schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:54:
[...]

Ik had afgelopen maandag een afspraak om 15:00 uur, maar was er al om 14:15. Netjes aangemeld en vervolgens wachten op de papieren. Om 16:50 waren deze gereed. Blijkbaar vindt de tenaamstelling plaats nadat je je hebt aangemeld bij de eerste balie. Je wacht dus niet op die 2 personen bij de balie aan de linker kant, maar op de RDW.

Geloof me....na een paar minuten in die auto ben je dat wachten zo vergeten!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teslam3w
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 29-03-2023
aurrorax schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:29:
[...]

zeer strange inderdaad, krijg zojuist nog een SMS of ik wil bevestigen voor morgen.
Wat een spaghetti chaos daar ;)

Ik weet toch vrij zeker dat ik vorige week al volhardend ja heb geantwoord.

probeer ze nu plat te bellen, maar na 8x bellen nog geen succes helaas.
Blijven proberen :)
Ik heb net dezelfde mail gehad. Had ook al vorige week bevestigd. Levering morgen 12.00, maar als ik niet vandaag voor 14.00 uur bevestig, wordt de afspraak mogelijk verzet. Telefonisch kom ik er niet door, dus hou mijn hart vast...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-12-2023
Veel P's van mijn configuratie op snel beschikbaar, maar nog geen (SMS) bericht Tesla pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:58:
[...]

Ik had afgelopen maandag een afspraak om 15:00 uur, maar was er al om 14:15. Netjes aangemeld en vervolgens wachten op de papieren. Om 16:50 waren deze gereed. Blijkbaar vindt de tenaamstelling plaats nadat je je hebt aangemeld bij de eerste balie. Je wacht dus niet op die 2 personen bij de balie aan de linker kant, maar op de RDW.
Ik sta daar morgenochtend om 9 uur op de stoep, dan zou het RDW gebeuren geregeld moeten zijn lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve1983
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09-2023
Snarf70 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:52:
Heb ik ook. Vrijdag ophalen, nog geen kenteken. Ik moet de auto zelf nog verzekeren maar dat gaat niet zonder kenteken. Super suf dus dat ze daar niet wat druk op zetten.

LR AWD / Midnight Silver / Black int / 19'' Sportvelgen - Besteld: 13/10 - RN: 13/10 - VIN: 28/11 - SMS: 12/12 - Aflevering: 20/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
Boterham71 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:56:
[...]

Dit gebeurt nu al een aantal dagen achter elkaar. Afhalen in AMS boeit me niet, maar je leest nu steeds meer mensen die uren en uren zitten te wachten.... Dat slaat nergens op.
Wel frusterend zo.

Eerst wachten op VIN. :z
Daarna wachten op SMS/afleverdatum ;(
Daarna wachten op kenteken. :-(
En dan nog wachten op tenaamstelling :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Over een uur staat ie hier voor de deur *O*

Dus dan kan ik me afmelden als wachtende, maar blijf nog wel even lurken voor de nog wachtende.
En verder in Het Grote Tesla topic :)

[ Voor 61% gewijzigd door djmuggs op 18-12-2019 14:03 ]

ICE ICE Baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanbag
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-06-2021
Ik heb het smsje 'auto wordt in 2019 geleverd' wel gekregen gelukkig, maar tot nu toe nog niks gehoord.
Heeft iemand ALD als LM?

Iemand anders nog wit op wit config met 18inch geen trekhaak toevallig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
Aan de andere kant... 640 registraties maandag, 670 gisteren.. je zou denken dat er een soort van API koppeling is.. of stampt een uitzendkracht handmatig alles er in..?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Boterham71 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:03:
Aan de andere kant... 640 registraties maandag, 670 gisteren.. je zou denken dat er een soort van API koppeling is.. of stampt een uitzendkracht handmatig alles er in..?
Lijkt me dat een uitzendkracht dit inmiddels met zijn ogen dicht kan doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Heeft iemand met een P die vandaag een sms heeft gehad tevens zijn kenteken als ontvangen per mail/sms?

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
Er zijn veel kentekens in de T range op naam gezet gister, maar ook al enkele V's

https://opendata.rdw.nl/V...enaamstellingen/qkyr-9jhu

[ Voor 11% gewijzigd door Snarf70 op 18-12-2019 14:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een SMS + mail binnen met bevestiging voor ophalen morgen in Amsterdam!
LR/AWD/Deep blue/Zwart/Aero, kenteken G-???-XB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
Snarf70 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:10:
Er zijn veel kentekens in de T range op naam gezet gister, maar ook al enkele V's

https://opendata.rdw.nl/V...enaamstellingen/qkyr-9jhu
Gister is ook gewoon zichtbaar.

Weer veel T's, veel V's en enkele S en R's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:14
@ElonDusk En???? Al binnen??? By the way, kon je de auto via de app volgen toen ie onderweg was?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
kaka schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:15:
@ElonDusk En???? Al binnen??? By the way, kon je de auto via de app volgen toen ie onderweg was?
Die zie je nooit meer terug :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tammestein
Voor iedereen die nog moet halen, bereid je voor dat je de hele dag kwijt bent.

Mijn advies neem een spelletje Mens-Erger-Je-Niet mee, want het gaat de aankomende dagen een grote rotzooi worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10:30
Paulbroere schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:25:
[...]

Mijn vraag is meer of het heel erg in de soep loopt als ik er een half uurtje later ben.. anders maar stukje training skippen en wat eerder weg
Keuze die je zelf moet maken.. als ik alle ervaringen hier lees, weet ik niet of ik het erop zou gokken om later te komen (zeker gezien het einde dag is)
Al vind het wel echt een vreemde zaak dat ze jouw auto (waar neem ik aan dan 1 way or another al voor betaald is) aan een ander gaan koppelen.. als dit echt zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammestein
DeEeekhoorn schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:16:
[...]

Keuze die je zelf moet maken.. als ik alle ervaringen hier lees, weet ik niet of ik het erop zou gokken om later te komen (zeker gezien het einde dag is)
Al vind het wel echt een vreemde zaak dat ze jouw auto (waar neem ik aan dan 1 way or another al voor betaald is) aan een ander gaan koppelen.. als dit echt zo is.
Maakt niks uit hoe laat je komt. Heeft niemand in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Jaloers, wil ik ook haha
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:12:
Zojuist een SMS + mail binnen met bevestiging voor ophalen morgen in Amsterdam!
LR/AWD/Deep blue/Zwart/Aero, kenteken G-???-XB

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
Nou er gebeurt weer vanalles yay! Helaas alleen niet bij mij.... Net Leaseplan gesproken en daar helaas alleen maar 'we doen er alles aan om' en 'het komt echt goed' 'helaas nog geen nieuws verder' 'zodra we wat weten bellen we'.

Was toch leuk geweest dat degene die eerst horen dat hun gewenste config tegen alle beloftes in niet komt op zijn minst wat extra aandacht kregen richting het alternatief. Maar goed. Inmiddels is iedereen Tesloverspannen denk ik - including me.

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokito123
  • Laatst online: 15-09-2024
Zelf een performance wit besteld in augustus . Lees veel dat mensen weten wat de voorraden p’s zijn. Waar te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
morgen eerst mn oude auto bij Alphabet in Breda droppen. Daarna naar Tesla Tilburg.

Iemand die weet of daar Über rijdt ? Of makkelijk aan een taxi te komen bij Alphabet in de buurt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 16:57
Is er iemand die overweegt zijn huidige LR om te zetten naar een P uit voorraad, zit dat zelf te overwegen. Weet je dan 100% zeker dat die in 2019 komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
Zojuist een grote email van Leaseplan:

Uw Tesla met reserveringsnummer RN10965xxx wordt bijna geleverd. In deze mail informeren we u over een belangrijke wijziging van de afleverlocatie en andere zaken die u bij de ontvangst van uw Tesla kunt verwachten.

Zelf uw auto ophalen bij Tesla in Tilburg
Tesla heeft afgelopen weekend bij al haar partners aangegeven dat ze vanaf maandag 16 december auto's ook uitlevert vanuit Tilburg. Dit kan een andere afleverlocatie zijn dan degene u wellicht eerder van ons of Tesla doorkreeg.

Een week voor geplande aflevering neemt Tesla contact met u op hoe laat u de auto op kunt halen.

(En nog een hele lap tekst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10:30
Miepz78 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:18:
Nou er gebeurt weer vanalles yay! Helaas alleen niet bij mij.... Net Leaseplan gesproken en daar helaas alleen maar 'we doen er alles aan om' en 'het komt echt goed' 'helaas nog geen nieuws verder' 'zodra we wat weten bellen we'.

Was toch leuk geweest dat degene die eerst horen dat hun gewenste config tegen alle beloftes in niet komt op zijn minst wat extra aandacht kregen richting het alternatief. Maar goed. Inmiddels is iedereen Tesloverspannen denk ik - including me.
Van wie verwacht je extra aandacht dan? Je LM? Die kunnen je wel elke keer bellen met dezelfde info (geen waarschijnlijk) die ze hebben.. maar wordt je daar vrolijker van?
Ik leef met je mee, zou het echt zwaar kl*te vinden met jouw berichtgeving, maar realistisch gezien gaan ze nu niet meer kunnen doen voor je.. ze kunnen geen auto's toveren lijkt me.
Je hebt een alternatief toegewezen gekregen nu, ook een Tesla las ik?
Dat doen ze niet zonder reden denk ik.

Anyway, don't lose all hope yet.. het is nog geen 31 december 22:00!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
Boterham71 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:56:
[...]

Hehe wat slaat nog wel ergens op in dit circus?! Dat zou uitgerekend jij toch wel hebben moeten zien aankomen hihi ;-)

:P

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
hulseman schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:23:

Uw Tesla met reserveringsnummer RN10965xxx wordt bijna geleverd. In deze mail informeren we u over een belangrijke wijziging van de afleverlocatie en andere zaken die u bij de ontvangst van uw Tesla kunt verwachten.

Tesla heeft afgelopen weekend bij al haar partners aangegeven dat ze vanaf maandag 16 december auto's ook uitlevert vanuit Tilburg. Dit kan een andere afleverlocatie zijn dan degene u wellicht eerder van ons of Tesla doorkreeg.

Een week voor geplande aflevering neemt Tesla contact met u op hoe laat u de auto op kunt halen.

die had ik gister ook. En morgen ga ik m'n auto ophalen. Nooit een bevestiging oid gehad, dus check even je tesla account wat daar aan leverdatum staat. Die klopte bij mij in ieder geval.

Heb pas bevestigingsmail en kenteken gekregen nadat ik erdoor kwam bij Tesla.

Leaseplan en autoreset konden mij enkel vertellen dat zij hem niet gingen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
Tammestein schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:16:
Voor iedereen die nog moet halen, bereid je voor dat je de hele dag kwijt bent.

Mijn advies neem een spelletje Mens-Erger-Je-Niet mee, want het gaat de aankomende dagen een grote rotzooi worden.
Bammetjes mee, ga er een dagje uit van maken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
DeEeekhoorn schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:23:
[...]

Van wie verwacht je extra aandacht dan? Je LM? Die kunnen je wel elke keer bellen met dezelfde info (geen waarschijnlijk) die ze hebben.. maar wordt je daar vrolijker van?
Ik leef met je mee, zou het echt zwaar kl*te vinden met jouw berichtgeving, maar realistisch gezien gaan ze nu niet meer kunnen doen voor je.. ze kunnen geen auto's toveren lijkt me.
Je hebt een alternatief toegewezen gekregen nu, ook een Tesla las ik?
Dat doen ze niet zonder reden denk ik.

Anyway, don't lose all hope yet.. het is nog geen 31 december 22:00!
Er is een andere tesla idd die al eerder door hen als 'voorraad' besteld is. Dan heb je daar toch inmiddels wel een VIN van op zijn minst?! Dat zou voor mij in ieder geval bevestiging zijn dat er daadwerkelijk een auto voor mij is (voor zover houdbaar want ook een VIN zegt nog weinig). Maar dat kan er ook niet vanaf. Ik ben nog net zover als bij de SR+ en het enige wat veranderd is de tijd dat ik aan het wachten ben.

Dus ja, liefst word ik dan op de hoogte gehouden van whatever ze aan het doen zijn. Soms is geen nieuws ook nieuws. Maak er een mooi verhaal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Ook ik heb deze mail gehad. Kan nu ook inloggen in de app. De auto staat in tilburg en kan er 90km mee rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aurrorax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:00
teslam3w schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:59:
[...]

Ik heb net dezelfde mail gehad. Had ook al vorige week bevestigd. Levering morgen 12.00, maar als ik niet vandaag voor 14.00 uur bevestig, wordt de afspraak mogelijk verzet. Telefonisch kom ik er niet door, dus hou mijn hart vast...
Heb ff met Tesla Eindhoven gebeld, met de verkoop, die konden mij hier ook meteen mee helpen, bij delivery kwam ik er ook niet door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78

Interssant. Ik dus nog steeds niks. Heb nota bene zojuist aan de telefoon aangegeven dat ik 'm net zo lief zelf haal als ik er daardoor een week eerder in kan rijden. Maar hij wist niet mee dan dat autoreset 'm zou halen. Zucchhtt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanochtend sms ontvangen en uiteraard JA geantwoord. Heeft iemand al een bevestiging daarvan per mail gehad? Of weet iemand wanneer je dat krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:39:
Heb vanochtend sms ontvangen en uiteraard JA geantwoord. Heeft iemand al een bevestiging daarvan per mail gehad? Of weet iemand wanneer je dat krijgt?
Ik heb geen bevestiging gekregen, maar wel opvolgend een mail van de LM met daarin ook de datum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wgoos schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:22:
Is er iemand die overweegt zijn huidige LR om te zetten naar een P uit voorraad, zit dat zelf te overwegen. Weet je dan 100% zeker dat die in 2019 komt?
Tuurlijk, Tesla geeft een leveringsgarantie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Ik wacht op bevestiging en kenteken !!!

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgoos
Ok, ok.. anders geformuleerd; is er dan meer kans op levering in 2019? Weten we waar die voorraadmodellen Performance staan?
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:46:
[...]

Tuurlijk, Tesla geeft een leveringsgarantie 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-09 03:36
Wat een chaos heren, ik zal jullie laten uitgebreid vertellen wat er allemaal gebeurd.

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wgoos schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:47:
Ok, ok.. anders geformuleerd; is er dan meer kans op levering in 2019? Weten we waar die voorraadmodellen Performance staan?

[...]
Wat ik zie is dat voorraad modellen tot nu toe wel een soort van levering 2019 kunnen verwachten. Deze wagens kunnen overal zijn, op een boot, trailer, Tilburg, 020 of Zeebrugge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:17
Miepz78 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:30:
[...]

Interssant. Ik dus nog steeds niks. Heb nota bene zojuist aan de telefoon aangegeven dat ik 'm net zo lief zelf haal als ik er daardoor een week eerder in kan rijden. Maar hij wist niet mee dan dat autoreset 'm zou halen. Zucchhtt...
Je kan bijna een stelletje worden met @ElonDusk , jeetje wat worden jullie op de proef gesteld :/ :X :o :F ;( .

Ik ben reuze blij dat ik hem heb laten ophalen. Dat had me anders 2 uur bij Koopman gekost. Volgens de GPS staat mijn auto nu bij een autobedrijf in de buurt van de LM. Hoogstwaarschijnlijk gaan de winterbanden eronder.

Klein ergernisje voor mijn collega, daar had de ophaler in het menu snel de connectie met de telefoon uitgezet. Hij kan hem dus niet volgen tot hij hem zelf heeft. :X

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLLRS
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-03 20:25
Net van Tesla gehoord dat mijn auto (via Leaseplan) op een trailer in Zeebrugge staat en morgen in Tilburg aankomst. (LR, 19", midnight silver, black).

Leaseplan heeft een eigen team van 20 man ingezet om alle auto's afgeleverd te krijgen.

Ik krijg hem waarschijnlijk maandag of dinsdag volgens Tesla.

Prima. Ik heb geen haast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• photovoltaic
asing schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:54:
[...]

Klein ergernisje voor mijn collega, daar had de ophaler in het menu snel de connectie met de telefoon uitgezet. Hij kan hem dus niet volgen tot hij hem zelf heeft. :X
Die ophaler denkt ook: even blazen met dat ding })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multicoat
  • Laatst online: 09-04-2024

multicoat

LR AWD P Multi red 20"gray

Teslalrp schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:47:
Ben ik de enige P (midnight-black) die nog geen SMS heeft gehad?
Nee hoor ik ook niet :'(

lr awd p multi red 20"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koning0031
  • Laatst online: 24-09-2020
Om 12:00 vandaag de M3 opgehaald in Amsterdam. Veel blijheid. En... een enoooorme voorraad M3's staan nog te wachten op jullie. Elon had het wachtsysteem ongetwijfeld anders ingericht. Anyway, neem ca. 15 min. extra de tijd. Bij de SC in Badhoevedorp/Corendon veel bekende gezichten gezien.

(Slechts) 1 bugje: linkercamera deed het niet ivm wat vocht. Voor de rest alles goed in orde.

Fingers crossed voor jullie allen. Hopelijk de feestdagen in met een M3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Tammestein schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:17:
[...]

Maakt niks uit hoe laat je komt. Heeft niemand in de gaten.
Mijn afspraak van afgelopen maandag was ook niet officieel verzet door Delivery en controle daarop hebben ze al helemaal geen tijd meer voor. Voorheen was de app idd nog niet actief voor dit tijdstip maar gezien de drukte hebben ze dit volgens mij ook allemaal aangepast/losgelaten. :+

Ik krijg wel de indruk dat het sinds maandag echt een gekkenhuis is bij Koopman en dat er iets meer fout gaat dan de bedoeling is....dat geeft wel hoop voor diegene die nog helemaal niks gehoord hebben want het zal me niks verbazen als er na de kerst ineens een stuk of wat Tesla's 'over' zijn. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camy
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik ook niet

M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
wgoos schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:47:
[...]
De vraag is ook wat voor LM heb je en kan die ook nog meer vertellen? LM wordt al snel op de hoogte gesteld van de betaling wanneer de auto klaar staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
asing schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:54:
[...]

Je kan bijna een stelletje worden met @ElonDusk , jeetje wat worden jullie op de proef gesteld :/ :X :o :F ;( .

Ik ben reuze blij dat ik hem heb laten ophalen. Dat had me anders 2 uur bij Koopman gekost. Volgens de GPS staat mijn auto nu bij een autobedrijf in de buurt van de LM. Hoogstwaarschijnlijk gaan de winterbanden eronder.

Waarom zitten die lui aan de instellingen. Met je tengels afblijven van iemand anders z'n wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
koning0031 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:57:
Om 12:00 vandaag de M3 opgehaald in Amsterdam. Veel blijheid. En... een enoooorme voorraad M3's staan nog te wachten op jullie. Elon had het wachtsysteem ongetwijfeld anders ingericht. Anyway, neem ca. 15 min. extra de tijd. Bij de SC in Badhoevedorp/Corendon veel bekende gezichten gezien.

(Slechts) 1 bugje: linkercamera deed het niet ivm wat vocht. Voor de rest alles goed in orde.

Het ging dus bij jou wel enigszins flot met tenaamsteling etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgoos
LM (Arval) wil liever niet te veel doen en zegt dat het te veel werk is om om te zetten. Zij geven aan dat als er op 1-JAN geen auto op naam staat er 3 opties zijn:

1. Levering 2020
2. Annuleren
3. Een 2019 auto nemen uit een door Tesla gereserveerde batch auto's.
photovoltaic schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:58:
[...]

De vraag is ook wat voor LM heb je en kan die ook nog meer vertellen? LM wordt al snel op de hoogte gesteld van de betaling wanneer de auto klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Ik had geen bevestiging per email gekregen.
Vervolgens heb ik de SMS ook een tweede keer gekregen.
Wederom geen bevestiging per email.

Uiteindelijk heb ik gebeld, die kerel heeft het toen gefixed (zorgen dat hij bevestigd is / etc.). en een email gekregen.

Ik heb hem maandag kunnen ophalen, wat een fucking drama was dat.
Fijne auto hoor, maar ik zal nooit meer een Tesla bestellen.

Eerst waren ze aan het kloten met de bevestiging (waarom gebeurd dat niet automatisch? Is niet moeilijk toch?)
Vervolgens uren mogen wachten op de RDW papieren.
Geleverd met veels te weinig peut erin dus ik kon nog een tijd bij een snellader wachten en heb zo een afspraak moeten verzetten.
En gisterochtend was de update (want ze worden geleverd met een meer dan een jaar oude firmware) mislukt, dus ding was ook nog eens bijna gebrickt.

Ding rijd wel prettig. Nu nog wachten op het volgende ronde Tesla drama: activeren van de FSD. Schijnt ook weer snel 2 maanden te duren want dat is zooooo moeilijk. |:( |:(

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Boterham71 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:59:
[...]

Waarom zitten die lui aan de instellingen. Met je tengels afblijven van iemand anders z'n wagen.
Omdat hij ff lekker wilde gummen met die bak _O- _O- _O-

Als er een dag eerder een mafkees op de toeter drukt bij een SuC of valetmodus aanzet kan ik het wel bergrijpen :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:14
Zojuist telefoontje van de chauffeur die m komt afleveren!!!!!! 16:00 is ie er, nog even snel laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
Ik kreeg een mail van Inside DeliveryNL gisteren, nadat ik mijn SMS de 12e heb gekregen (en ook direct JA heb teruggestuurd). Dus kan een dag of 5 duren.

Dit stuurde ze, inclusief power of Attorney:

Beste Snarf70,

Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak:
• Datum: 19/12/2019
• Tijd: 11:30 AM
• VIN, Meldcode (laatste 4 cijfers): 5YJ3E7EB9LFxxxxx
• Kenteken: GxxxVV
Mochten wij door onvoorziene omstandigheden uw Tesla toch niet op de afgesproken datum kunnen leveren, dan nemen wij uiterlijk één werkdag voor levering contact met u op.

Levering
Op de dag van uw levering vragen wij u vriendelijk om uw geldig rijbewijs of ID mee te nemen. Indien iemand anders uw Tesla ophaalt, dient u bijgevoegde volmacht in te vullen en te tonen bij uw aankomst.

Neem voorafgaand aan de levering onze beschikbare instructies goed door. Tijdens het leveren wordt er geen uitleg gegeven over uw Tesla. Stewards lopen rond om uw vragen te beantwoorden. U kunt alle tijd nemen om uw Tesla te inspecteren.

[ Voor 51% gewijzigd door Snarf70 op 18-12-2019 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 21:56
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:44:
[...]

Ik heb geen bevestiging gekregen, maar wel opvolgend een mail van de LM met daarin ook de datum.
Het wisselt wat zo te zien. Heb zelf nog niet hoeven bellen
vorige week eerst mail met datum tijd Paar uur later de SMS met Ja/Nee optie. En dan vandaag 2 dgn voor levering nog een mail om afspraak te bevestigen met reply verzoek en daarna weer een mail met zowel melding dat alles ok was en ook mijn kenteken ( zeg 48 uur voor leveren dus )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:21
Boterham71 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:59:
[...]

Precies, ik hoop dat jij er dan ook vanaf blijft. De auto is van de leasemaatschappij.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
Heeft Tesla “BV” op de factuur toegevoegd achter de naam van me eenmanszaak........ :F Dit schiet toch niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiroNiro
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
ElonDusk schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:48:
[...]

Yup bij mij was het hetzelfde... en hij is nu onderweg oOo
en en en en??? *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
LordSinclair schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:18:
[...]

Precies, ik hoop dat jij er dan ook vanaf blijft. De auto is van de leasemaatschappij.
Grappig man :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bvoerman schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:45:
Jawel Maandag 23 December om 13:30 mag ik mijn Performance ophalen in Amsterdam.
Ik wil ook;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-03 11:12
Iemand voor mij een volmacht formulier van tesla?
Ga volgende week een X halen voor een kennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

Snarf70 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:06:
[...]

Ik kreeg een mail van Inside DeliveryNL gisteren, nadat ik mijn SMS de 12e heb gekregen (en ook direct JA heb teruggestuurd). Dus kan een dag of 5 duren.

Dit stuurde ze, inclusief power of Attorney:

Beste Snarf70,

Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak:
• Datum: 19/12/2019
• Tijd: 11:30 AM
• VIN, Meldcode (laatste 4 cijfers): 5YJ3E7EB9LFxxxxx
• Kenteken: GxxxVV
Mochten wij door onvoorziene omstandigheden uw Tesla toch niet op de afgesproken datum kunnen leveren, dan nemen wij uiterlijk één werkdag voor levering contact met u op.

Levering
Op de dag van uw levering vragen wij u vriendelijk om uw geldig rijbewijs of ID mee te nemen. Indien iemand anders uw Tesla ophaalt, dient u bijgevoegde volmacht in te vullen en te tonen bij uw aankomst.

Neem voorafgaand aan de levering onze beschikbare instructies goed door. Tijdens het leveren wordt er geen uitleg gegeven over uw Tesla. Stewards lopen rond om uw vragen te beantwoorden. U kunt alle tijd nemen om uw Tesla te inspecteren.
Ja dat zou niet zo handig zijn, gezien we hem binnen 5 dagen ophalen |:(

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
Joe Dancen schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:34:
Iemand voor mij een volmacht formulier van tesla?
Ga volgende week een X halen voor een kennis
https://teslamotorsclub.c...stellingen.150099/page-62

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent023
  • Laatst online: 07-09-2023

Vincent023

1 extra uit "snel leverbaar"

Ik reed zojuist langs het Noordzeekanaal en kwam deze vriend tegen:

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/X6X8KkI

volgens mij staat hij niet op de lijst om M3's naar Koopman te brengen, dus laten we hopen dat hij ze er ook niet weg komt halen (of de kade vol zet met Nissan's oid).

:+ :+ :+

M3-LR-AWD-PW-BL-18"-TH & M3-LR-AWD-DG-BW-18"-TH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
Frome schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:35:
[...]

Ja dat zou niet zo handig zijn, gezien we hem binnen 5 dagen ophalen |:(
Daarom staat er ook dat het 5 dagen KAN duren. Reken in jouw geval op een dag of 3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCM
  • Laatst online: 24-06-2024

WCM

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Gisteren had ik nog geen VIN, geen kenteken en geen SMS. Wel kreeg ik gisteren een delivery mail, maar dan nog zonder tijdstip. Tesla-account liet ook niets zien. Kenteken heb ik vanmorgen via de Leasemij gekregen: G-xxx-TR. Vandaag Tesla proberen te bellen, maar elke keer lange wachtrijen. Nu zie ik in mn account dat ik de auto vanmorgen om 10.30 uur op had moeten halen. |:(

To be continued...

9600 Wp solarpower | Tesla M3 SR+ LFP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 11:23
WCM schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:47:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Gisteren had ik nog geen VIN, geen kenteken en geen SMS. Wel kreeg ik gisteren een delivery mail, maar dan nog zonder tijdstip. Tesla-account liet ook niets zien. Kenteken heb ik vanmorgen via de Leasemij gekregen: G-xxx-TR. Vandaag Tesla proberen te bellen, maar elke keer lange wachtrijen. Nu zie ik in mn account dat ik de auto vanmorgen om 10.30 uur op had moeten halen. |:(

To be continued...
Je kan nog even snel racen naar Amsterdam. Tot hoelaat zijn ze open ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
Pff wat een zooitje..

Zojuist toch maar even langs Tilburg gereden (op mijn weg) en ja hoor, de auto staat morgenochtend om 10:00 klaar om af te worden gehaald in Tilburg.

Dus ik zeg: Moet ik hem ophalen of doet Leaseplan dat? Ik weer Leaseplan bellen: ja wij hebben ook geen idee...

Dus ja, wat nu.. ik ga mij toch maar voor de zekerheid melden.

[ Voor 3% gewijzigd door hulseman op 18-12-2019 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
kv83 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:21:
Heeft Tesla “BV” op de factuur toegevoegd achter de naam van me eenmanszaak........ :F Dit schiet toch niet op
.....

Blijkbaar heb ik dat zelf ingevuld. Hoe dan 8)7 aardige meneer van tesla heeft t in t systeem aangepast en zal zsm in de facturen verwerkt worden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
hulseman schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:48:
Pff wat een zooitje..

Zojuist toch maar even langs Tilburg gereden (op mijn weg) en ja hoor, de auto staat morgenochtend om 10:00 klaar om af te worden gehaald in Tilburg.

Dus ik zeg: Moet ik hem ophalen of doet Leaseplan dat? Ik weer Leaseplan bellen: ja wij hebben ook geen idee...

heb morgen zelfde tijd een afspraak voor een leaseplan auto en ga hem ook zelf halen. Dit is aan mij bevestigd door Leaseplan en Autoreset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCM
  • Laatst online: 24-06-2024

WCM

x280 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:48:
[...]

Je kan nog even snel racen naar Amsterdam. Tot hoelaat zijn ze open ?
Waarschijnlijk tot 17 uur open. Richting Amsterdam ga ik het nu niet meer redden. Ik heb nu de leasmij erop gezet en een mail gestuurd naar Delivery NL. Verder hou ik ruimte in mn agenda :) . Ben allang blij dat de auto al tenaam is gesteld!

9600 Wp solarpower | Tesla M3 SR+ LFP

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Hoe dichter we bij 31 dec komen.. hoe groter de chaos begint te worden... hou mijn hart vast als de RCC binnen vaart en gaat uitleveren...

denk dat ik gewoon een battery pack meeneem, eten, drinken, slaapzak... ;)

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Waarschijnlijk kortstondige SMS bom voor de P's. ik blijf in hoopvolle verwachting. Denk zelf aan een VIP aflevering voor 25.000 e model 3 aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teslalrp schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:59:
Waarschijnlijk kortstondige SMS bom voor de P's. ik blijf in hoopvolle verwachting. Denk zelf aan een VIP aflevering voor 25.000 e model 3 aan mij
Inderdaad ik veracht echt veel P op de Rcc Europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

Snarf70 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:46:
[...]

Daarom staat er ook dat het 5 dagen KAN duren. Reken in jouw geval op een dag of 3?
Ik hoop het, wil graag het kenteken hebben voor mijn laadpas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat veel sites wat anders zeggen qua aanmeren RCC Europe in Amsterdam
www.localizatodo.com/html5/ NL AMS12/19-23:00
www.marinetraffic.com/en/...9391593/vessel:RCC_EUROPE Reported ETA: 2019-12-20 01:30 LT (UTC +1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
Frome schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:04:
[...]

Ik hoop het, wil graag het kenteken hebben voor mijn laadpas.
Er zijn ook aanbieders van laadpassen, waarvoor je geen kenteken nodig hebt. NewMotion om er even 1 te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
Nou, de mijne zou vandaag geleverd worden maar nu blijkt dat de auto gewoon nog in Zeebrugge staat. Nog geen nieuwe leverdatum gepland. Lekkere communicatie weer, leuk dat ik dat om 16:00 op dag van levering mag horen. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Tatteredhat op 18-12-2019 16:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:05:
www.marinetraffic.com/en/...9391593/vessel:RCC_EUROPE Reported ETA: 2019-12-20 01:30 LT (UTC +1)
Localizatodo werkt met satelliet en is nauwkeuriger zolang er geen AIS bereik is.

Zodra hij in de buurt komt van AIS-punten (land) dan is deze nauwkeuriger. Maar die 2.5 uur hier maakt natuurlijk geen bal uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

reggydub76 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:07:
[...]

Er zijn ook aanbieders van laadpassen, waarvoor je geen kenteken nodig hebt. NewMotion om er even 1 te noemen
De pas van de LM moet op kenteken 8)7 :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
NightHawk4 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:22:
[...]

De pas van de LM moet op kenteken 8)7 :X ;)
Dat wist ik niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigBreda
  • Laatst online: 21-10-2021
koning0031 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 14:57:

Hoe kwam je daar achter (van die linkercamera)?

M3, LR, White, Black, Aero, auto geleverd 14/12/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACoutinho
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Tatteredhat schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:08:
Nou, de mijne zou vandaag geleverd worden maar nu blijkt dat de auto gewoon nog in Zeebrugge staat. Nog geen nieuwe leverdatum gepland. Lekkere communicatie weer, leuk dat ik dat om 16:00 op dag van levering mag horen. 8)7
Same here. Auto heeft de boot gemist. Nog geen boot op de planning van Zeebrugge naar Amsterdam.
Wel al kenteken bekend (G-***-VK)

LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
ACoutinho schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:24:
[...]

Same here. Auto heeft de boot gemist. Nog geen boot op de planning van Zeebrugge naar Amsterdam.
Kreeg je hierover bericht van Tesla? In je signature staat pas morgen uitleveren namelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
ACoutinho schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:24:
[...]

Ik heb vandaag wel al met de post een kentekenbewijs van de RDW gekregen, dus ik neem aan dat de tenaamstelling enzo al voltooid is. Weet iemand hoe dat in z'n werking gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACoutinho
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Snarf70 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:27:
[...]

Kreeg je hierover bericht van Tesla? In je signature staat pas morgen uitleveren namelijk.....
Ik ben even langs gegaan. Signature zal ik aanpassen.
Delivery date nu onbekend (verwachting is volgende week)

LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
hulseman schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:48:
Pff wat een zooitje..

Kleine update. Zojuist door Telsa gebeld en de auto staat morgen inderdaad klaar in Tilburg, enkel om 12:00. Ze hebben hem in het systeem aangepast, zodat ik hem zélf kan ophalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:05:
Ik blijf het bizar vinden dat je dit tegenwoordig zo kan volgen. En wat een vet topic is dit eigenlijk. Ben zeer onder de indruk van de informatie die men hier vergaart. Ik kende localizatodo niet. Dus dank voor de post!

Laten we hopen dat de RCC Europe niet zinkt :P

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingoes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 13:33
hulseman schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:28:
[...]

Kleine update. Zojuist door Telsa gebeld en de auto staat morgen inderdaad klaar in Tilburg, enkel om 12:00. Ze hebben hem in het systeem aangepast, zodat ik hem zélf kan ophalen.
Ik heb dezelfde configuratie, ook via LP.
Nog niets gehoord :?

https://principleone.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TGT2 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:32:
[...]

Ik blijf het bizar vinden dat je dit tegenwoordig zo kan volgen. En wat een vet topic is dit eigenlijk. Ben zeer onder de indruk van de informatie die men hier vergaart. Ik kende localizatodo niet. Dus dank voor de post!

Laten we hopen dat de RCC Europe niet zinkt :P
Alles om elkaar te helpen toch _/-\o_
Pagina: 1 ... 295 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.