Nee niet zoals het hier boven vermeld is. Maar wel als je al een hoge eigenbijdrage hebt en dan ook nog 8 ipv 4 % mag gaan betalen. Dan kan het duurder zijn of heel dicht bij een 22% brandstof auto.DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:00:
[...]
[...]
Volgens mij heeft bijtelling niets met leasebudget te maken, toch?
Dat maakt je maandlasten gewoon hoger, maar heeft niets met je leasebudget te maken. Die blijft gelijk bij 4 of 8%! Maar idd, het kan dan wel dicht in de buurt komen van 22%. Al is dat ook lastig, want ik rijd nu een auto van bijna 36k op 22%, die is net zo duur als een M3LR AWD op 8%....pliesie schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:03:
[...]
Nee niet zoals het hier boven vermeld is. Maar wel als je al een hoge eigenbijdrage hebt en dan ook nog 8 ipv 4 % mag gaan betalen. Dan kan het duurder zijn of heel dicht bij een 22% brandstof auto.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Actiemodel van LP. Misschien ter compensatie door Tesla aangeboden of eigen bestelling van LP? Moest het binnen 1,5 dag doorgeven wat het ging worden. Anders kon Tesla of LP niets garanderen.
Zegt dat meer over dit topic of over de Mavo? 
[/quote]
Tja, over beide ben ik bang voor, of was het nou bijde😜😂
[/quote]
Meer dat er geen quote van klopt!eikrur schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:11:
Zegt dat meer over dit topic of over de Mavo?
[/quote]

Verwijderd
Nou mijn Tesla staat geverifieerd in Amsterdam. Ik kan hem ineens in de app zien (waar eerst vermeld werd dat er geen Tesla gekoppeld was.)
Dat houdt dus in dat AutoReset (die om 11:00 vandaag een afspraak had om hem op te halen) niet echt geslaagd is zo te zien.
Fijn
Dat houdt dus in dat AutoReset (die om 11:00 vandaag een afspraak had om hem op te halen) niet echt geslaagd is zo te zien.
Fijn
Hoe lang heeft t bij jullie gemiddeld geduurd voor de LM order jullie eigen RN overnam? Hier is maandag die order ingeschoten door de LM maar hij is nog niet verwerkt door Tesla.
Ondanks dat mijn vin weg was vannochtend, heeft een Tesla medewerker bevestigd dat dit VIN nog steeds aan mijn account hangt. Is die bij jou ook nog steeds zichtbaar in de source?DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:29:
Hoe lang heeft t bij jullie gemiddeld geduurd voor de LM order jullie eigen RN overnam? Hier is maandag die order ingeschoten door de LM maar hij is nog niet verwerkt door Tesla.
Ja, hij staat nog netjes op mijn pagina. Ben een beetje bang dat ik straks alsnog achter t net vis omdat m’n LM hem niet snel genoeg overneemt ..Koenkk schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:33:
[...]
Ondanks dat mijn vin weg was vannochtend, heeft een Tesla medewerker bevestigd dat dit VIN nog steeds aan mijn account hangt. Is die bij jou ook nog steeds zichtbaar in de source?
Je kan aangeven waar ze m moeten afleveren he, ik denk dat de koopman terminal een mooie plek is.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:28:
Nou mijn Tesla staat geverifieerd in Amsterdam. Ik kan hem ineens in de app zien (waar eerst vermeld werd dat er geen Tesla gekoppeld was.)
Fijn
Krijgt AR m niet mee, dan kan je als berijder m vast wel mee krijgen
ICE ICE Baby
Heb de zelfde config als jij en 9 december ook een snel leverbaar besteld, gister mijn lm opdracht gegeven, benieuwd hoe snel het gaat.DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:34:
[...]
Ja, hij staat nog netjes op mijn pagina. Ben een beetje bang dat ik straks alsnog achter t net vis omdat m’n LM hem niet snel genoeg overneemt ..
-verwijderd-
[ Voor 96% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:40 ]
Welke LM zit je?Focus schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:44:
[...]
Heb de zelfde config als jij en 9 december ook een snel leverbaar besteld, gister mijn lm opdracht gegeven, benieuwd hoe snel het gaat.
Grouwstra Lease uit Deventer, kleine maatschappij, zit weer een overkoepelende maatschappij boven.
Verwijderd
Ja ik heb een Vin maar het lukt me niet om door te drukken😂Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:17:
[...]
Ja dat heb ik ook, paar keer snel drukken en ik kwam op een pagina om een VIN toe te voegen etc. Maar die heb ik nog niet 🥺🥺
Net mailtje gehad van me financial lease partij. Die waren zelf ook nog even bij tesla aan de bel gaan trekken voor mij. Vanuit zich zelf, dus dat kan ik wel waarderen.
Zij kregen niet veel meer te horen dan ik, eind december en factuur volgt, maar goed om te weten dat zij direct contact hebben met tesla
Zij kregen niet veel meer te horen dan ik, eind december en factuur volgt, maar goed om te weten dat zij direct contact hebben met tesla
Verwijderd
Hier kan ik wel wat over zeggen.DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:29:
Ik heb hier twee weken op moeten wachten. Had een order via creditcard van de zaak ingeschoten. Inmiddels had ik zelfs een VIN in mijn source, LR ZWART/ZWART.
Ik was dus sowieso niet van plan om de eigen order te annuleren alvorens ik zeker wist dat de VIN op de LM order stond.
Heb na veel bellen en escaleren naar de supervisor/manager van een tesla medewerker bevestigd gekregen via de telefoon dat de VIN nu gekoppeld was aan de LM order.
Gezien het Tesla syndroom, zo noem ik het maar haha, heb ik de eigen order gewoon laten staan totdat ik de auto in ontvangst heb genomen tussen kerst en oud en nieuw.
Concreet antwoord: kan wel ff duren
Dit heb ik Maandag gepost.Klikobyte schreef op woensdag 11 december 2019 @ 18:39:
Iemand ervaring met lastminute betalingen? Tesla heeft pas vlak voor leverdatum eindfactuur aangemaakt (door fout van hun kant) en weet niet of bedrag dan al op hun rekening staat. Is bewijs van betaling voldoende?
Andere leverafspraak is helaas niet mogelijk zeggen ze, dan geen garantie dit jaar.
De factuur wordt in je account geplaatst op het moment dat de leverafspraak gemaakt wordt. Uiterlijk 48 uur voor afspraak betalen. Anders betalingsbewijs meebrengen bij afhalen.
Dit gaf een medewerkster van delivery aan
Wij hebben ook nog steeds geen factuur. En we blijven mailtjes krijgen om de levergegevens aan te melden (tenzij dat al gebeurd is). Ergens zit het me toch niet lekker
[ Voor 11% gewijzigd door TesSLa op 11-12-2019 20:57 ]
Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ
Duidelijk! Thanks. Als t Maandag nog niet is geregeld ga ik LM en Tesla ook wel ff bellen want dan is t nog maar 1 week tot uitlevering ..Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:55:
[...]
Hier kan ik wel wat over zeggen.
Ik heb hier twee weken op moeten wachten. Had een order via creditcard van de zaak ingeschoten. Inmiddels had ik zelfs een VIN in mijn source, LR ZWART/ZWART.
Ik was dus sowieso niet van plan om de eigen order te annuleren alvorens ik zeker wist dat de VIN op de LM order stond.
Heb na veel bellen en escaleren naar de supervisor/manager van een tesla medewerker bevestigd gekregen via de telefoon dat de VIN nu gekoppeld was aan de LM order.
Gezien het Tesla syndroom, zo noem ik het maar haha, heb ik de eigen order gewoon laten staan totdat ik de auto in ontvangst heb genomen tussen kerst en oud en nieuw.
Concreet antwoord: kan wel ff duren
Folks,
Weten jullie waar ik afgezet dien te worden als iemand mij wil droppen bij Koopman car terminal. is dat bij station sloterdijk?
Weten jullie waar ik afgezet dien te worden als iemand mij wil droppen bij Koopman car terminal. is dat bij station sloterdijk?
IT is what IT is
Model X afspraak staat voor vrijdag 11:00 in Tilburg. Ik heb ook een kenteken. Maar ik heb ze zelf gebeld gisteren. Dus geen sms of mail. Dus dat kan ook mis gaan. Beetje dom, want daardoor gaan mensen dus juist weer meer bellen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Geen sms ontvangen, maar vandaag 18:37 mail van Tesla delivery met de vraag of ik middels een reactie op de mail de afspraak aankomende zaterdag kan bevestigen.
Geen kenteken bekend, zou pas 1 dag voor levering bekend gemaakt worden (hoe kan het dat anderen al heel vroeg een kenteken krijgen, maar geen sms/mail/afspraak in account hebben - alles is zo random..)
Besteld door LM 02/10
Verwerkt door Tesla :16/10
RN: 16/10
Prepare for delivery: 25/10
VIN in source: 23/11
Afspraak zichtbaar in account: 06/12
Afspraak: 14/12
Geen SMS
Wel mail 11-12
SR+/Black/Black/Aero
Geen kenteken bekend, zou pas 1 dag voor levering bekend gemaakt worden (hoe kan het dat anderen al heel vroeg een kenteken krijgen, maar geen sms/mail/afspraak in account hebben - alles is zo random..)
Besteld door LM 02/10
Geen SMS
Wel mail 11-12
SR+/Black/Black/Aero
Ik heb toevallig vanmiddag iemand aan de telefoon gehad van Tesla, omdat ik mijn kenteken wilde weten voor de levering van aankomende maandag. Hij gaf aan dat die pas 48 uur op voorhand bekend is, maar hij ging voor de zekerheid even kijken. 2 tellen later: "Nou, wat een verrassing, hij staat er gewoon al in, geen idee hoe het kan, maar u heeft wel geluk hoor."Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:07:
Geen sms ontvangen, maar vandaag 18:37 mail van Tesla delivery met de vraag of ik middels een reactie op de mail de afspraak aankomende zaterdag kan bevestigen.
Besteld door LM 02/10
Geen SMS
Wel mail 11-12
SR+/Black/Black/Aero
Dus wat je zegt: Alles is zo random...
LR AWD / Black / Black / Aero, Bestelling 5-10, RN 5-10, VIN 26-11, levering verwacht: 8-15 december
En die van mij was ruim week geleden bekend en men zei vandaag dat hij volgende week wordt uitgeleverd...
Kenteken eindigend op?GB2 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:15:
En die van mij was ruim week geleden bekend en men zei vandaag dat hij volgende week wordt uitgeleverd...
Zie google /apple maps kan je naar toe navigereneenmans schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:59:
Folks,
Verwijderd
Vandaag mijn M3 LR AWD opgehaald bij Koopmans. Ging allemaal bijzonder soepel. De auto was in orde, afgezien van een kleinigheid bij het rechterachterportier waarvoor ik nog een keer naar het service center moet. Auto was ca. 40% volgeladen, dus ruim voldoende om de eerste supercharger bij Leiderdorp te halen. Rijden in deze auto is een volstrekt unieke ervaring. Alle technische snufjes zijn nog wennen voor een verstokte petrolhead als ik. Maar toch een mooi idee dat ik vanaf vandaag iets bijdraag aan de CO2-reductie (samen met de andere ruim 20.000 Tesla M3 rijders die er dit jaar in NL bijkomen, moet dat toch wat uitmaken). Frans Timmermans en Greta Thunberg zijn trots op jullie!
Verder is de lage bijtelling meegenomen (al had ik hem voor 8% niet laten staan, maar dan wel gekozen voor een SR+. Ik hoop dat de meeste wachters onder jullie nog dit jaar beloond worden voor hun geduld, en anders even slikken en volgend jaar wat meer betalen (altijd nog een stuk minder dan 22%).
Besteld door LM (Alphabet): 11/10
RN (via LM): 16/10
Welcome to Tesla mail: 25/10
VIN (via Tesla Delivery helpdesk): 27/11
SMS: 9/12
Mail: 9/12
Levering: 11/12
Kenteken: G-XXX-VF (gelukkig geen D)...
Verder is de lage bijtelling meegenomen (al had ik hem voor 8% niet laten staan, maar dan wel gekozen voor een SR+. Ik hoop dat de meeste wachters onder jullie nog dit jaar beloond worden voor hun geduld, en anders even slikken en volgend jaar wat meer betalen (altijd nog een stuk minder dan 22%).
Verwijderd
Hahahaha, mooi dit. Ga morgen wel ff met delivery bellen. Tesla heeft me tot nu toe echt uitermate netjes geholpen, op het bandje na wat je er soms uit gooit.djmuggs schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:35:
[...]
Je kan aangeven waar ze m moeten afleveren he, ik denk dat de koopman terminal een mooie plek is.
Krijgt AR m niet mee, dan kan je als berijder m vast wel mee krijgen
Verwijderd
Garanderenlaurens155 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:05:
[...]
Actiemodel van LP. Misschien ter compensatie door Tesla aangeboden of eigen bestelling van LP? Moest het binnen 1,5 dag doorgeven wat het ging worden. Anders kon Tesla of LP niets garanderen.

Verwijderd
Heb je enig idee hoe de stroom gemaakt word die je Tesla oplaad? Of heb je toevallig zonnepanelen op je dak?Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:41:
Maar toch een mooi idee dat ik vanaf vandaag iets bijdraag aan de CO2-reductie (samen met de andere ruim 20.000 Tesla M3 rijders die er dit jaar in NL bijkomen, moet dat toch wat uitmaken). Frans Timmermans en Greta Thunberg zijn trots op jullie!
Hoezo, als je certificaten koopt is de stroom gewoon groen hoorVerwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:04:
[...]
Heb je enig idee hoe de stroom gemaakt word die je Tesla oplaad? Of heb je toevallig zonnepanelen op je dak?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Oplaadt
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:04:
[...]
Heb je enig idee hoe de stroom gemaakt word die je Tesla oplaad? Of heb je toevallig zonnepanelen op je dak?
SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen
Gelukkig? Jammer zou ik zeggenVerwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:41:
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Gefeliciteerd, geniet ervan! Snap alleen niet veel van jouw schema: 10 dagen later besteld, VIN later, zelfde kentekenreeks en wel al geleverd terwijl ik nog niets heb gehoord.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:41:
Vandaag mijn M3 LR AWD opgehaald bij Koopmans. Ging allemaal bijzonder soepel. De auto was in orde, afgezien van een kleinigheid bij het rechterachterportier waarvoor ik nog een keer naar het service center moet. Auto was ca. 40% volgeladen, dus ruim voldoende om de eerste supercharger bij Leiderdorp te halen. Rijden in deze auto is een volstrekt unieke ervaring. Alle technische snufjes zijn nog wennen voor een verstokte petrolhead als ik. Maar toch een mooi idee dat ik vanaf vandaag iets bijdraag aan de CO2-reductie (samen met de andere ruim 20.000 Tesla M3 rijders die er dit jaar in NL bijkomen, moet dat toch wat uitmaken). Frans Timmermans en Greta Thunberg zijn trots op jullie!

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
En "wordt"
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Heb mijn Snel Beschikbaar bestelling ook overgedragen aan een LM.DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:56:
[...]
Duidelijk! Thanks. Als t Maandag nog niet is geregeld ga ik LM en Tesla ook wel ff bellen want dan is t nog maar 1 week tot uitlevering ..
De RN/Config/VIN staat allemaal nog in mijn beheerpagina. Heb wel de SMS ontvangen.
Vandaag nog een keer met LM gebeld of dit wel goed gaat en zij zeggen dat ik de auto gewoon kan gaan halen en dat het goed komt. U heeft een getekende overeenkomst met ons. Ik het vetrouw ook niet echt, maar meer kan ik niet doen.
Ga er gewoon naar toe. Neem voor de zekerheid de LM overeenkomst mee en ik heb het tel no van de LM. Na die fouten en traagheid bij Tesla ga ik daar niet eerder weg totdat ik de auto meekrijg.
Bijzonder! Vooral dat je het allemaal nog in je eigen account ziet. Wat staat daar als status dan nu? En zie je daar ook de ophaaldatum staan?Tammestein schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:18:
[...]
Heb mijn Snel Beschikbaar bestelling ook overgedragen aan een LM.
De RN/Config/VIN staat allemaal nog in mijn beheerpagina. Heb wel de SMS ontvangen.
Vandaag nog een keer met LM gebeld of dit wel goed gaat en zij zeggen dat ik de auto gewoon kan gaan halen en dat het goed komt. U heeft een getekende overeenkomst met ons. Ik het vetrouw ook niet echt, maar meer kan ik niet doen.
Ga er gewoon naar toe. Neem voor de zekerheid de LM overeenkomst mee en ik heb het tel no van de LM. Na die fouten en traagheid bij Tesla ga ik daar niet eerder weg totdat ik de auto meekrijg.
Yes!!DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:21:
[...]
Bijzonder! Vooral dat je het allemaal nog in je eigen account ziet. Wat staat daar als status dan nu? En zie je daar ook de ophaaldatum staan?
LM adviseerde ook om niet naar Tesla te bellen om dingen aan te laten passen. Kan alleen maar fout gaan. Je hebt datum/tijd -> GO
Ben heel benieuwd naar t verdere verloop !Tammestein schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:24:
[...]
Yes!!
LM adviseerde ook om niet naar Tesla te bellen om dingen aan te laten passen. Kan alleen maar fout gaan. Je hebt datum/tijd -> GO
Voor wie zich wil onderscheiden
Kwestie van smaken verschillen...
https://www.autoweek.nl/a...nder-kleurrijk-interieur/
Tesla Model 3 performance
Verkeerde topicEslat schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:42:
Voor wie zich wil onderscheidenKwestie van smaken verschillen...
Aan de ophaalervaringsdeskundigen:
is het toegestaan een extra persoon mee te nemen?
Je mag de hele woonwijk meenemen als je wilt. Zou ook belachelijk zijn, je ziet niet in een krappe zaal o.i.d.Strigix schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:29:
Aan de ophaalervaringsdeskundigen:
Verwijderd
Ongelooflijk.
12 Sept besteld.
M3 SR+ white 18 inch.
Niks vernomen behalve de standaard maak je klaar voor levering email, geen VIN, geen afspraak tot nog toe.
Al hebben mijn collega's die een paar dagen na mij besteld hebben, al te horen gehad via LM dat hij niet op tijd komt... (dus ook midden september besteld). Lijkt alsof alle 19inch varianten SR+ voorrang hebben.
Duimen
12 Sept besteld.
M3 SR+ white 18 inch.
Niks vernomen behalve de standaard maak je klaar voor levering email, geen VIN, geen afspraak tot nog toe.
Al hebben mijn collega's die een paar dagen na mij besteld hebben, al te horen gehad via LM dat hij niet op tijd komt... (dus ook midden september besteld). Lijkt alsof alle 19inch varianten SR+ voorrang hebben.
Duimen
Dan hebben we dezelfde config en zelfde leasemij :-) Nu maar hopen dat ze méér witte LR’s hebben veiliggesteld :-)laurens155 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:01:
ik mag me weer aanmelden bij de wachtrij hier. Nadat gisteren mijn SR+ is geannuleerd door Tesla, nu meen LR besteld. met dank aan mijn werkgever die hier gelukkig flexibel in wilde zijn!
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Verwijderd
Omdat ik niet kon slapen :-) toch maar even gekeken waar de AUTOPRIDE zich bevind.
Na vandaag ca. 11 uur uigeladen te zijn is hij/zij inmiddels weer onderweg naar Zeebrugge.
"De Volgende Ronde!" :-)
ETA Zeebrugge: 2019-12-12 05:30
Na vandaag ca. 11 uur uigeladen te zijn is hij/zij inmiddels weer onderweg naar Zeebrugge.
"De Volgende Ronde!" :-)
ETA Zeebrugge: 2019-12-12 05:30
Ben benieuwd hoe dat gaat, stond voertuig al wel in je tesla-account? Hier via LM (LP), wordt volgende week netjes hier afgeleverd door autoreset, maar heb echt geen idee hoe dat dan gaat met je account. Heb zelf sec. account aangemaakt met mailadres dat ook bekend is bij leaseplan. Wordt dat dan vanzelf overgezet?Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:28:
Fijn
M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero
Dit mag alleen met een 11 november vinnaii11 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:40:
[...]
Je mag de hele woonwijk meenemen als je wilt. Zou ook belachelijk zijn, je ziet niet in een krappe zaal o.i.d.
ICE ICE Baby
Ben benieuwd of dat autoreset genoeg mensen heeft als er straks honderden tegelijk klaar staan...pj_vr schreef op donderdag 12 december 2019 @ 01:37:
[...]
Ben benieuwd hoe dat gaat, stond voertuig al wel in je tesla-account? Hier via LM (LP), wordt volgende week netjes hier afgeleverd door autoreset, maar heb echt geen idee hoe dat dan gaat met je account. Heb zelf sec. account aangemaakt met mailadres dat ook bekend is bij leaseplan. Wordt dat dan vanzelf overgezet?
Ik heb de zelfde auto besteld eind september en dinsdag werd alles in één keer bevestigd. Ik ontving een mail van mijn LM (multilease) en in mijn Tesla account kon ik de tijd en locatie vinden. Er is dus zeker hoop.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:52:
Ongelooflijk.
12 Sept besteld.
M3 SR+ white 18 inch.
Duimen
Nu Tesla en de LM's zo lekker aan het upsellen zijn zou het me niks verbazen dat er hier en daar nog wat SR+'en vrijkomen komende weken...
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dames en heren, het was me een genoegen. Ook ik kon samen met 2 collega's gisteren een auto ophalen. Alles in orde (klein beetje lijmrest boven het achterwiel maar binnen 10min netjes verholpen). 110km in de accu dus ook netjes en eerste supercharger ervaring ook gehad.
Het wachten wordt echt beloond en het is alles waard geweest. Geniet er van voor degene die hem hebben of al krijgen en sterkte voor degene die nog niets weten. Excel bijgewerkt.
Het wachten wordt echt beloond en het is alles waard geweest. Geniet er van voor degene die hem hebben of al krijgen en sterkte voor degene die nog niets weten. Excel bijgewerkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Vinculum op 12-12-2019 07:58 ]
Gisteren de auto opgehaald. Zat een flinke kras in het plastic boven de ventilatie op de achterbank (dus aan de achterkant van de armsteun zegmaar). Daar is melding van gemaakt en moet ik een service voor inplannen.
Verder lijkt alles dik in orde te zijn. Volgens de auto zou ik nog 218km moeten kunnen rijden.
Er stond nog v9 software op, maar thuis kon ik die updaten naar v10.
De tijd tussen binnenkomst, papieren afhandelen, en het vinden van de auto was nog geen 5 minuten, dus dat viel mij alleszins mee.
Ik wens iedereen veel succes die nog moet wachten.
SR+, Blue, FSD, 18'' aero
Verder lijkt alles dik in orde te zijn. Volgens de auto zou ik nog 218km moeten kunnen rijden.
Er stond nog v9 software op, maar thuis kon ik die updaten naar v10.
De tijd tussen binnenkomst, papieren afhandelen, en het vinden van de auto was nog geen 5 minuten, dus dat viel mij alleszins mee.
Ik wens iedereen veel succes die nog moet wachten.
SR+, Blue, FSD, 18'' aero
[ Voor 10% gewijzigd door Cybey op 12-12-2019 08:03 ]
Model 3 SR+ besteld bij LM (LP). Kenteken - GXXXTJ
Na navraag te hebben gedaan bij leaseplan bericht ontvangen dat deze begin deze week is aangekomen in Amsterdam bij het Koopman Terminal en er binnenkort een afleverdatum zal worden afgesproken door Tesla. Moet zeggen dat tot op heden LP erg snel antwoord (binnen 2 dagen)!
Zijn er al mensen wiens auto begin deze week is aangekomen en die al een leverdatum hebben ontvangen (wanneer levering?)?
Weet iemand of gebruik maken van aflevering door autoreset de afleverdatum zal verlaten (indien dit het geval is, of het mogelijk is om de auto zelf op te halen en dus geen gebruik te maken van autoreset)?
Na navraag te hebben gedaan bij leaseplan bericht ontvangen dat deze begin deze week is aangekomen in Amsterdam bij het Koopman Terminal en er binnenkort een afleverdatum zal worden afgesproken door Tesla. Moet zeggen dat tot op heden LP erg snel antwoord (binnen 2 dagen)!
Zijn er al mensen wiens auto begin deze week is aangekomen en die al een leverdatum hebben ontvangen (wanneer levering?)?
Weet iemand of gebruik maken van aflevering door autoreset de afleverdatum zal verlaten (indien dit het geval is, of het mogelijk is om de auto zelf op te halen en dus geen gebruik te maken van autoreset)?
Verwijderd
Super gaaf om een van de eerste P's op donkere velgen te zien. Ik kan bijna niet wachten hoe zijn solid black neefje eruit ziet (morgen is de dag)DLodder schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:20:
Ik heb genoten van dit topic en na alle stress heb ik vandaag rond 14u mijn auto opgehaald!
Zoals beloofd hierbij een aantal foto's
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Leaseplan laat de auto toch ophalen en worden afgeleverd bij de klant
Thomas3 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 08:10:
Interessant, wat is je exacte config? Wanneer besteld? Ik kan je in de excel niet vinden?Thomas3 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 08:10:
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Toevallig heb ik aan LP gevraagd of ik de auto zelf kon ophalen in plaats van Autoreset.Thomas3 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 08:10:
De auto's zouden op een plek staan waar alleen specifieke partners mogen komen, waarbij er geen toegang zou zijn voor particulieren. Daarbij zou er een strakke planning zijn over de leveringen van de auto's. Ondanks dat er een strakke planning is, heb ik nog niks gehoord van Autoreset.
Het aantal te volgen schepen is flink afgenomen, toch nog maar een update:

De website van Port of Zeebrugge lijkt de lijst met arrivals al een tijd niet meer te updaten. "The Dong" staat niet eens in de lijst, maar ligt er wel.
ETA Amsterdam - RCC Europe - 19-12-2019 12:00

De website van Port of Zeebrugge lijkt de lijst met arrivals al een tijd niet meer te updaten. "The Dong" staat niet eens in de lijst, maar ligt er wel.
ETA Amsterdam - RCC Europe - 19-12-2019 12:00
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Bedankt voor deze pijnlijke herinneringNightHawk4 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:45:
[...]
Die SMS krijgt ook niet iedereen en @appelsientje is zonder Tesla huiswaarts gekeerd....dus de enige zekerheid is dat we allemaal hastikke deaud gaan!!![]()
dat het nog wel heel lang mag duren hoor
Was het al bijna vergeten ...

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Geen sms bom gisteren...
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
ZekerVerwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:04:
[...]
We hebben onder het mom van het milieu diverse centrales gesloten, waaronder de hypermoderne Amer Centrale. Overdag hebben we een beetje overproductie met al die windmolens en panelen. Dat verkopen we aan Duitsland. 's Avonds hebben we weer een tekort, dus dat kopen we weer van Duitsland.
Duitsland heeft door alle vergroening een paar kerncentrales gesloten. Ook zij moeten aan energie komen dus ze hebben besloten hun bruinkoolmijn bij Venlo daarvoor te gebruiken. Om dat mogelijk te maken hebben ze twee dorpen volledig geëvacueerd en een complete snelweg verlegd.
Bruinkool is één van de smerigste bronnen die je kan bedenken.
Dus de kans dat we onze Tesla's laden met de meest gore vorm van energie die we kennen is aanwezig.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
@ Asing.
Heb zelf flink wat zonnepanelen op het dak liggen dus in de zomer zeker groene energie!
Gisteravond is trouwens m'n profiel in beheer pagina geüpdatet. Heb er goede hoop op dat vandaag de 'SMS bom' moet komen aangezien er meerdere mensen op afleverdatum 19/12 staan. We wachten met spanning af.
Weet iemand of je kenteken ook in de source code van de pagina staat?
Heb zelf flink wat zonnepanelen op het dak liggen dus in de zomer zeker groene energie!
Gisteravond is trouwens m'n profiel in beheer pagina geüpdatet. Heb er goede hoop op dat vandaag de 'SMS bom' moet komen aangezien er meerdere mensen op afleverdatum 19/12 staan. We wachten met spanning af.
Weet iemand of je kenteken ook in de source code van de pagina staat?
Apart want ik heb maandag nog dit antwoord per mail gekregen van Leaseplan:The BounceR schreef op donderdag 12 december 2019 @ 08:53:
[...]
Toevallig heb ik aan LP gevraagd of ik de auto zelf kon ophalen in plaats van Autoreset.
De auto's zouden op een plek staan waar alleen specifieke partners mogen komen, waarbij er geen toegang zou zijn voor particulieren. Daarbij zou er een strakke planning zijn over de leveringen van de auto's. Ondanks dat er een strakke planning is, heb ik nog niks gehoord van Autoreset.
Beste Xxxxxx,
Dit is zeker mogelijk. Zodra u een telefoontje krijgt van AutoReset kunt u dit met hun bespreken en dan gaat het helemaal goed komen.
Met vriendelijke groet,
Tesla Desk
Leaseplan Nederland
Het zou kunnen. Wij mogen ook niet meer zelf ophalen (Athlon)The BounceR schreef op donderdag 12 december 2019 @ 08:53:
[...]
Toevallig heb ik aan LP gevraagd of ik de auto zelf kon ophalen in plaats van Autoreset.
Model 3
O, ik kijk ernaar uit om dit e-mail.....Zebesco030 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:20:
Geen sms bom gisteren...

[ Voor 3% gewijzigd door macedon op 12-12-2019 09:38 ]
Mijn update:
- 20/09: SR+, 19", grijs/wit interieur besteld via Multilease. Sindsdien alleen RN code in mijn Tesla account zichtbaar.
- 04/12: DL center telefonisch gesproken. Zij gaven aan dat ik een VIN heb (in bron-code kan ik iig niets vinden). En boot was onderweg. Dubbel gecheckt of mijn mobiel correct was ingevoerd (i.v.m. DE sms).
- 12/12: DL center telefonisch onbereikbaar. Multilease heeft alleen RN code.
Heb de excel geupdate!Miepz78 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 08:51:
[...]
Interessant, wat is je exacte config? Wanneer besteld? Ik kan je in de excel niet vinden?
dank maar ik bedoelde meer kan je daar bij de Koopman terminal met de auto komen?The D schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:30:
[...]
Zie google /apple maps kan je naar toe navigeren
IT is what IT is
Tuurlijk.. Maltaweg 2 is het adres
eenmans schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:50:
[...]
dank maar ik bedoelde meer kan je daar bij de Koopman terminal met de auto komen?
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Thx! is er ook parkeergelegenheid?
IT is what IT is
Ik heb mensen hier horen zeggen van wel.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Oke.. dat zou fijn zijn.sknnr.nl schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:53:
Ik heb mensen hier horen zeggen van wel.
[...]
IT is what IT is
Besteld : 8 november
VIN : 27 november (5YJ3E7EB6LF610xxx)
Config : LR AWD, black, black, 19"
Gisteren gebeld met Tesla:
Staat op de boot en wordt in de laatste week van december geleverd, gegarandeerd.
Mijn vraag: is dat de week van kerst of 30 of 31 december
Hij wilde geen exacte datum zeggen, want in zijn scherm stond 'estimate', maar na doorvragen was het antwoord: vlak na kerst. Dat kan dan dus 27 of 28 december zijn.
Voor de zekerheid alles laten checken, alles staat op groen. Volgens zeggen een paar dagen van te voren een mail, 48 uur van te voren een sms, dan is ook het kenteken online zichtbaar, alsmede de eindfactuur.
Nog even wachten dus, maar ga er vanuit dat hij 'op tijd' geleverd wordt.
Mijn aanname is, dat als het kenteken voor 1-1-2020 op mijn naam staat, dat maatgevend is voor de 4% bijtelling.
Staat op de boot en wordt in de laatste week van december geleverd, gegarandeerd.
Hij wilde geen exacte datum zeggen, want in zijn scherm stond 'estimate', maar na doorvragen was het antwoord: vlak na kerst. Dat kan dan dus 27 of 28 december zijn.
Voor de zekerheid alles laten checken, alles staat op groen. Volgens zeggen een paar dagen van te voren een mail, 48 uur van te voren een sms, dan is ook het kenteken online zichtbaar, alsmede de eindfactuur.
Mijn aanname is, dat als het kenteken voor 1-1-2020 op mijn naam staat, dat maatgevend is voor de 4% bijtelling.
En nu nog 14 werkbare dagen. Dan zouden er vanaf nu iedere dag 1430 auto's moeten worden afgeleverd.
Omdat er nog steeds veel kopers geen sms hebben ontvangen ( P kopers) en deze week weer kan worden afgeschreven zullen het er 1670 per dag moeten worden.....
Omdat er nog steeds veel kopers geen sms hebben ontvangen ( P kopers) en deze week weer kan worden afgeschreven zullen het er 1670 per dag moeten worden.....
Maar hoe weet jij hoeveel auto's ze nog moeten uitleveren dan?vontrapp schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:10:
En nu nog 14 werkbare dagen. Dan zouden er vanaf nu iedere dag 1430 auto's moeten worden afgeleverd.
Edit : En niet helemaal waar, als ze zorgen dat dit jaar iig alles op kenteken gaat kunnen ze ook gewoon nog een deel begin Januari uitleveren
[ Voor 14% gewijzigd door DennusB op 12-12-2019 10:11 ]
Correct.Spinux schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:08:
RCC Europe wordt uitgeleverd van 27-31 december. 4200 auto's in 5 dagen. Druk, maar te doen.
Zo, de laatste stuiptrekkingen op dit forum, vandaag de M3 ophalen, zal nog een klein verslagje dichten om de ervaringen van de aflevering te delen, maar dan ga ik toch echt afscheid nemen van jullie, tja hoe zal ik het zeggen, vrienden bijna, maar op zijn minst lotgenoten.
Als Tesla er nog 20.000 wil wegzetten. De laatste dagen zijn er redelijk bescheiden aantallen afgeleverd.
Niet, hij lult gewoon.DennusB schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:11:
[...]
Maar hoe weet jij hoeveel auto's ze nog moeten uitleveren dan?
Edit : En niet helemaal waar, als ze zorgen dat dit jaar iig alles op kenteken gaat kunnen ze ook gewoon nog een deel begin Januari uitleveren
2000/3000 nog op de kade
4500 op de Glaucos
4200 op de RCC Europe
11700 als alles voor NL is.
Ze leveren vandaag, morgen en overmorgen ook gewoon uit, dus wat hij bedoelt met "deze week is verloren" geen idee.
11700/18 = 650 auto's per dag, als alles voor NL is. (en dat is het niet)
Nou gaan ze echt niet doen hoor. In US is ook grote vraag in december ivm einde compensatie regelingen locale overheden.vontrapp schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:12:
Als Tesla er nog 20.000 wil wegzetten. De laatste dagen zijn er redelijk bescheiden aantallen afgeleverd.
Precies, dacht ik ook al. En zoals gezegd kunnen ze ook prima auto's in Januari op laten pikken als ze al netjes op kenteken staan in 2019Boterham71 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:15:
[...]
Niet, hij lult gewoon.
2000/3000 nog op de kade
4500 op de Glaucos
4200 op de RCC Europe
11700 als alles voor NL is.
Ze leveren vandaag, morgen en overmorgen ook gewoon uit, dus wat hij bedoelt met "deze week is verloren" geen idee.
11700/18 = 650 auto's per dag, als alles voor NL is. (en dat is het niet)
Dat kan, maar Tesla wil gewoon leveren. Als het geleverd wordt in januari telt het niet mee voor hun kwartaalcijfers. Ja, het zal druk worden, maar ze leveren er nu ook 500+ per dag uit, die 150/200 meer per dag gaan zeker niet onmogelijk zijn.DennusB schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:16:
[...]
Precies, dacht ik ook al. En zoals gezegd kunnen ze ook prima auto's in Januari op laten pikken als ze al netjes op kenteken staan in 2019
Vraag voor degenen die een eindfactuur hebben ontvangen (en dus niet via een LM); was het mogelijk om met een creditcard te betalen, of enkel via bankoverschrijving?
Zo, ik had ter vergelijk met het compensatieaanbod van Leaseplan ook nog even bij een andere leasemaatschappij offerte opgevraagd: MisterGreen. En ik ben 2x blij:
1e omdat MisterGreen mailde dat het aanbod van Leaseplan zodanig scherp en netjes is dat zij dat gewoon niet kunnen matchen voor een Long Range. Dus yay, goede keuze gemaakt en kudo's voor Leaseplan hier.
2e omdat de leaseguy van MisterGreen (die in zijn functietitel 'EV Enthusiast' heeft staan
) zo tof was om uitgebreid nog even te bellen voor toelichting en prettig gesprek over de toestand bij Tesla. Enorm goede indruk van deze leaselui gekregen. Ik weet naar wie ik de volgende keer als eerste bel ! ;-)
En verder ga ik weer rustig afwachten wanneer ik meer hoor over de komst van de LR...
1e omdat MisterGreen mailde dat het aanbod van Leaseplan zodanig scherp en netjes is dat zij dat gewoon niet kunnen matchen voor een Long Range. Dus yay, goede keuze gemaakt en kudo's voor Leaseplan hier.
2e omdat de leaseguy van MisterGreen (die in zijn functietitel 'EV Enthusiast' heeft staan
En verder ga ik weer rustig afwachten wanneer ik meer hoor over de komst van de LR...
Kreeg de factuur over de mail. Via internetbankieren overgeschreven. Anders bel je even om te informeren.Hooker schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:18:
Vraag voor degenen die een eindfactuur hebben ontvangen (en dus niet via een LM); was het mogelijk om met een creditcard te betalen, of enkel via bankoverschrijving?
Verwijderd
Hij hoeft alleen op kenteken te staan, de tenaamstelling is volgens mij niet eens een vereiste, alleen registratie bij de RDW als '2019 voertuig'.
Spinux schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:08:
Wat een wijsneuzen. Het forum staat vol van geanulleerde orders en teleurgestelde kopers. In de media wordt gesproken over beloftes die Tesla niet kan waarmaken.DennusB schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:16:
[...]
Precies, dacht ik ook al. En zoals gezegd kunnen ze ook prima auto's in Januari op laten pikken als ze al netjes op kenteken staan in 2019
Wanneer je een auto in september besteld en je krijgt een garantie dat de auto ook daadwerkelijk dit jaar geleverd wordt en bij het scheiden van de markt krijg je even een boodschap dat het feest niet doorgaat.
Mails waarin een afleverdatum wordt aangegeven die zonder enige vorm van communicatie wordt overschreden.
Er zijn nog 14 werkbare dagen ( zaterdagen meegerekend) en heel veel klanten die nog geen sms en/of afleverdatum hebben gekregen. Zelfs een kenteken is niet beschikbaar.
Dan is het een simpele rekensom. Alles wat nu nog afgeleverd moet worden moet in veertien dagen plaatsvinden.
Dat probeer ik te doen, maar er is geen doorkomen aan. Vandaar even de vraag ook hier.
Eslat schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:21:
[...]
Kreeg de factuur over de mail. Via internetbankieren overgeschreven. Anders bel je even om te informeren.
Heb ook een LR AWD 19'' met dezelfde vin datum. Nog geen SMS maar gebeld, ook dezelfde mededeling die jij aangeeft.
Onderwerp is al een aantal keer voorbijgekomen, maar bijtelling wordt gebaseerd op datum 1e toelating, dus los van tenaamstelling. Zodra de boot aanmeert kan Tesla de auto's kentekenen en is 1e toelating en de 4% een feit.
Tenaamstellingsdatum en ophaaldatum is dan niet relevant (mag dus januari 20 ook).
Onderwerp is al een aantal keer voorbijgekomen, maar bijtelling wordt gebaseerd op datum 1e toelating, dus los van tenaamstelling. Zodra de boot aanmeert kan Tesla de auto's kentekenen en is 1e toelating en de 4% een feit.
Tenaamstellingsdatum en ophaaldatum is dan niet relevant (mag dus januari 20 ook).
Spinux schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:08:
LR silver metallic 19" trekhaak : besteld 25/10 RN 28/10 vin 27/11
Verwijderd
Haha je hebt helemaal gelijk. Laten we gewoon hopen op een super kerstcadeau.
Denk toch wel dat het moet lukken.
Denk toch wel dat het moet lukken.
vontrapp schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:22:
[...]
Wat een wijsneuzen. Het forum staat vol van geanulleerde orders en teleurgestelde kopers. In de media wordt gesproken over beloftes die Tesla niet kan waarmaken.
Wanneer je een auto in september besteld en je krijgt een garantie dat de auto ook daadwerkelijk dit jaar geleverd wordt en bij het scheiden van de markt krijg je even een boodschap dat het feest niet doorgaat.
Mails waarin een afleverdatum wordt aangegeven die zonder enige vorm van communicatie wordt overschreden.
Er zijn nog 14 werkbare dagen ( zaterdagen meegerekend) en heel veel klanten die nog geen sms en/of afleverdatum hebben gekregen. Zelfs een kenteken is niet beschikbaar.
Dan is het een simpele rekensom. Alles wat nu nog afgeleverd moet worden moet in veertien dagen plaatsvinden.
Zelfde VIN datum als jullie en kreeg als afleverdatum 19 december mee.fedde.bergsma schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:26:
Heb ook een LR AWD 19'' met dezelfde vin datum. Nog geen SMS maar gebeld, ook dezelfde mededeling die jij aangeeft.
[...]
[quote]
Goed nieuws voor je. Ik vind alleen lastig om betekenis te geven aan "gegarandeerd" als het afkomstig is van Tesla in deze fase... Hoe zie dat jij? Ik hoop ook nog steeds met grote vrees voor deze of volgende week...Spinux schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:08:
Vraag dat maar aan al die kopers die nu te horen hebben gekregen dat het feest niet doorgaat.koning0031 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:30:
[quote]
[...]
Goed nieuws voor je. Ik vind alleen lastig om betekenis te geven aan "gegarandeerd" als het afkomstig is van Tesla in deze fase... Hoe zie dat jij? Ik hoop ook nog steeds met grote vrees voor deze of volgende week...
Verwijderd
Ik heb gister ook contact (per mail) met Tesla gehad. Levering van mijn auto vindt plaats tussen kerst en O&N, de auto staat op de RCC Europe.
Athlon haalt hem daar op en kan hem vanaf 13:00 diezelfde dag bij mij thuis komen brengen. Die dagen gelukkig allemaal vrij genomen, dus moet goed komen.
Maandag nog in de buurt van de Koopman Terminal, dus even kijken. Zooooveel M3's klaar voor levering, rij voor het uitrijden van net afgeleverde auto's. Tempo zit er goed in.
Athlon haalt hem daar op en kan hem vanaf 13:00 diezelfde dag bij mij thuis komen brengen. Die dagen gelukkig allemaal vrij genomen, dus moet goed komen.
Maandag nog in de buurt van de Koopman Terminal, dus even kijken. Zooooveel M3's klaar voor levering, rij voor het uitrijden van net afgeleverde auto's. Tempo zit er goed in.
vontrapp schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:31:
[...]
Vraag dat maar aan al die kopers die nu te horen hebben gekregen dat het feest niet doorgaat.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.