Gezien jouw username heb ik liever dat je niet mee gaatstukongeluk schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:50:
[...]
Wordt meer met z'n 3'en ophalen, want jouw config en besteldag is 100% overeenkomend met de mijne

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gezien jouw username heb ik liever dat je niet mee gaatstukongeluk schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:50:
[...]
Wordt meer met z'n 3'en ophalen, want jouw config en besteldag is 100% overeenkomend met de mijne
Een hint dan... kan ik wat gokken terwijl mensen wachten op de volgen VIN bomVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:06:
[...]
Ik durf mijn werkgever niet te onthullen.. dadelijk is het een bekende en hoort ie hoeveel tijd ik van mijn kostbare werktijd op dit forum heb verspilt
[ Voor 5% gewijzigd door cronixx op 13-11-2019 15:55 ]
Mijn collega kon op de leverdatum (30-9) ook niet, maar ik heb hem toen voor hem in ontvangst genomen van de student die hem om 19:30 nog op mijn werk kwam bezorgenBvdM91 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:45:
[...]
Ja, zo werken ze. Op 13 september SMS ontvangen voor levering op 17 september. Helaas was ik net weg voor een vierweekse vakantie. Wachten kon niet en voor het machtigen van een collega was het te kortdag. Mijn SR+ en VIN ging naar een volgende klant en ik moest maar weer ergens in de lijn voor een volgende levering. Die was uiteindelijk vanmorgen pas, bijna twee maanden later dus. Dat gezegd hebbende was het het wachten meer dan waard, nu een grijns van oor tot oor!
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Dan zit ik in hetzelfde schuitje (...). Rode LR, besteld half juli via Leaseplan. RN nummer binnen een paar dagen, restrictie per 1/10 eraf, geen VIN of andere communicatie.Markboss schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:57:
...Conclusie: nog geen VIN oid, dus wordt op zijn vroegst begin december, maar waarschijnlijk zelfs midden december. Komt vooral door de rode lak, zei hij.....
[ Voor 44% gewijzigd door Outerspace op 13-11-2019 17:27 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Verwijderd
Laten we het maar on topic houden voordat het forum weer tijdelijk wordt gesloten😂cronixx schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:54:
[...]
Een hint dan... kan ik wat gokken terwijl mensen wachten op de volgen VIN bom
EDIT:
@BlakHawk alweer gesignaleerd?
Fair enough. Ik zie dat mijn post over off- of ontopic van vanmiddag ook naar die kliko is. Wel jammer gezien de vele plusjes erbij. Maar begrijp dat de kwaliteit van dit forum bewaakt moet.Outerspace schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:04:
[modbreak]Dicht voor onderhoud, blijkbaar is het ontopic blijven en het structureel negeren van eerdere mbr's normaal. Vanavond gaat het topic weer open.
Edit:
Het topic is weer open. Graag posts over Tesla en het algemeen hoe de auto rijdt, wat voor SSD of USB stick jenwik gebruiken verplaatsen naar Het grote Tesla topic - deel 2
Grootschalige offtopic berichten gaan naar de kliko[/modbreak]
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Ik heb een bevestigde aflevering op 20nov, met kenteken G--RF. Medewerker gaf aan dat mijn auto al in NL is.jjonkie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:42:
[...]
Hier ook G-XXX-PJ, staat nog op de boot volgens de medewerker.
Echt dom om die mail van leverweek 11/11-18/11 te versturen. Dat wekt de suggestie dat je auto mag ophalen maar hij komt dan pas aan op het Koopman terrein....![]()
En het dan gek vinden dat mensen gaan bellen....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:05:
Zojuist sms! Levering 27 november! VIN gekregen op 1 nov ;-)
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2019 18:14 ]
Haha, dat aantal (Nog te leveren) loopt ook nog steeds verder op, terwijl einde van het jaar steeds dichter bij komt. Dat gaat dus never nooit meer lukken als dat waar zou zijn.BytePhantomX schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:01:
Vandaag opgehaald en ging super soepel. Heel vriendelijke mensen daar. Er zaten wel wat mensen te wachten, maar was direct aan de beurt. Terwijl ik bezig was kwam netjes iemand vragen of het allemaal lukt.
Zag niets bijzonders aan de auto. Niet echt netjes gepoetst, maar daar zie ik morgen toch niets meer van met dit weer.
Alleen met rijden boven de 100 een aardige trilling. Binnenkort winterbanden en dan hopen dat het eruit gaat met balanceren.
De accu stond op 50% wat meer dan prima was. Nog wel even langs de SuC geweest, maar die stond helemaal vol. Laden met 30kwh. Dat schoot niet echt op.
Van mij mogen ze alle volgende auto's ook zo afleveren. Hulp als je het nodig hebt en anders gewoon lekker je eigen ding doen. Was met 20 minuten weer weg.
Het rijdt verder top. Wel een paar ingrepen toen die op cruise control reed, maar die waren eigenlijk wel logisch en voorspelbaar. Wel heftig de eerste keer.
Succes iedereen die nog moet. Nog 19.000 hoorde ik vandaag van de Tesla medewerker. Uitleveren gaat waarschijnlijk tijdens de feestdagen door.
Verwijderd
En welke datum dan?WalterWh schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:23:
![]()
![]()
Afleverafspraak in account staan, VIN van 4 nov.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oeh nice! Dan zal ik deze week wel iets van de LM horen hoop ik!Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:25:
Hier een email!
27 november 1600. vin van 1/11
Verwijderd
Ik denk vandaag of morgen, dit kwam direct van TeslaMarkovichi schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:28:
[...]
Oeh nice! Dan zal ik deze week wel iets van de LM horen hoop ik!
Verwijderd
Laat mij niet alleen 💔Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:25:
Hier een email!
27 november 1600. vin van 1/11
Geen reacties, niemand hier dus die problemen heeft gehad met betaling/aflevering via Alphabet?Mesque schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:03:
Zojuist met Tesla gebeld om te vragen of (i) er al een kenteken was, die is er nog steeds niet maar dat is niet ongebruikelijk volgens meneer en (ii) er al een factuur naar Alphabet is verstuurd. Ik begreep van hem dat er nog geen factuur is verstuurd, wat mij enigszins bezorgd maakte omdat de auto volgende week moet worden opgehaald. Hierop vertelde meneer mij echter (na navraag bij zijn collega's) dat ik me hier geen zorgen over hoef te maken omdat Tesla dit met Alphabet regelt en ik, zelfs wanneer de factuur volgende week nog niet verstuurd/betaald is, Tesla dit onderling met Alphabet afhandelt.
Klinkt mij wat optimistisch en tegenstrijdig met andere berichten die ik hier voorbij zag komen, maar de meneer aan de telefoon was hier wel erg duidelijk over dus ik kan denk ik niet anders dan hier maar vanuit gaan? Wellicht heeft Alphabet een specifieke regeling met Tesla.
Vaag dit. Je kunt nog steeds op de de website bestellen incl. trekhaak met levering in 2019. Ik vind het maar een vreemd verhaal.Roeiben schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:31:
Ik had net een medewerker van Tesla aan de lijn en die vertelde mij iets, wat super naar is mocht het waar zijn.
Mijn config is als volgt:
=== SR+, zwart, aero, trekhaak ===
Volgens LM besteld bij de dealer op 03-10 en volgens Tesla zelf pas op 16-10. Zou precies na de levering garantie zijn.
Nu het slechte nieuws. De medewerkster keek naar mijn config en zei toen ineens: oh, je hebt een trekhaak. Dat is wel een probleem misschien want we hebben vorige week een bericht gehad vanuit Amerika dat de config met trekhaak niet dit jaar allemaal meer te leveren zijn. De kans dat je hem dit jaar nog geleverd krijgt is ongeveer 50/50.
Ze zei dat ik hem eventueel kon veranderen naar een config zonder trekhaak, dat de kans van levering dit jaar dan groter werd maar nog steeds niet garant dit jaar. Als dit echt waar is ben ik daar mooi klaar mee. Geen idee wat ik dan moet doen.
Iemand anders die dit toevallig ook te horen heeft gekregen?
EDIT: Nog een keer achteraan gebeld, andere werknemer vertelde mij nogmaals hetzelfde. Er was geen garantie dat de auto dit jaar nog geleverd zou worden door de optie van een trekhaak. Bij het laten vervallen van de optie trekhaak konden ze in principe wel garanderen dat die dit jaar nog geleverd zou worden.
Ik ga nog even contact opnemen met de LM om te kijken wat zij hierover te zeggen hebben.. Ik hoop dat het allemaal uiteindelijk mee blijkt te vallen.
Dat geldt enkel voor de LR en P volgens mij..Boterham71 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:35:
[...]
Vaag dit. Je kunt nog steeds op de de website bestellen incl. trekhaak met levering in 2019. Ik vind het maar een vreemd verhaal.
Ja, ik ook. Maar als twee medewerkers hetzelfde vertellen dan ga je toch wel dingen denken..Boterham71 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:35:
[...]
Vaag dit. Je kunt nog steeds op de de website bestellen incl. trekhaak met levering in 2019. Ik vind het maar een vreemd verhaal.
Als ik het zo lees begrijp ik dat het vooral om de combinatie gaat van: bestelling ná 14 oktober en trekhaak.Roeiben schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:31:
Ik had net een medewerker van Tesla aan de lijn en die vertelde mij iets, wat super naar is mocht het waar zijn.
Volgens LM besteld bij de dealer op 03-10 en volgens Tesla zelf pas op 16-10. Zou precies na de levering garantie zijn.
Nu het slechte nieuws. De medewerkster keek naar mijn config en zei toen ineens: oh, je hebt een trekhaak. Dat is wel een probleem misschien want we hebben vorige week een bericht gehad vanuit Amerika dat de config met trekhaak niet dit jaar allemaal meer te leveren zijn. De kans dat je hem dit jaar nog geleverd krijgt is ongeveer 50/50.
Ze zei dat ik hem eventueel kon veranderen naar een config zonder trekhaak, dat de kans van levering dit jaar dan groter werd maar nog steeds niet garant dit jaar. Als dit echt waar is ben ik daar mooi klaar mee. Geen idee wat ik dan moet doen.
EDIT: Nog een keer achteraan gebeld, andere werknemer vertelde mij nogmaals hetzelfde. Er was geen garantie dat de auto dit jaar nog geleverd zou worden door de optie van een trekhaak. Bij het laten vervallen van de optie trekhaak konden ze in principe wel garanderen dat die dit jaar nog geleverd zou worden.
Ik ga nog even contact opnemen met de LM om te kijken wat zij hierover te zeggen hebben.. Ik hoop dat het allemaal uiteindelijk mee blijkt te vallen.
Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen
Dat klopt. Zou het dan trekhaak met SR+ combi zijn voor waar dit geldt?Mesque schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:37:
[...]
Dat geldt enkel voor de LR en P volgens mij..
Miepz78 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 17:57:
[...]
Fair enough. Ik zie dat mijn post over off- of ontopic van vanmiddag ook naar die kliko is. Wel jammer gezien de vele plusjes erbij. Maar begrijp dat de kwaliteit van dit forum bewaakt moet.
Kan iemand dan ook de TS aanpassen en wat van de enorm veel en regelmatig opnieuw gestelde vragen daaraan toevoegen? Wil best suggesties doen na 5 weken meelezen/posten, maar kan het zelf - lijkt me - niet aanpassen.
Bijvoorbeeld: gemiddelde wachttijd tussen stappen in het proces update (obv de excel en de eerder genoemde lijstjes in diverse posts). Toelichting op de zoekfunctie in het forum (om te voorkomen dat een vraag VAAK gesteld wordt). Een samenvatting van de ervaringen bij levering. Een uitgebreidere checklist voor opleverpunten (obv die ervaringen), misschien even kort benoemd welke boten er tot einde jaar nog aankomen (want iedereen zit hier vooral voor de leveringen tot einde jaar) en ... vul vooral aan.
En dan excuses voor het samen proberen te delen van een community-gevoel wat niet altijd helemáál ontopic is, maar waar iedere wachtende nagelbijtende tesla-enthusiast duidelijk wel mee in het hoofd zit. Anders bespreek je dat wel met je [vulhierwatin] in plaats van het hier posten. Het is, nou ja was, gewoon fijne afleiding in deze wachttijd. My 2cts.
Wat ik wel gek vind is dat ze uberhaupt hier niets over laten weten..Roeiben schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:31:
To be fair, als je een SR+ configureert op de website staat er direct levering feb 2020.Roeiben schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:47:
[...]
Wat ik wel gek vind is dat ze uberhaupt hier niets over laten weten..
Zelfde config hier. Besteld via LM 30-09. Vandaag en vorige week twee verschillende medewerkers van Tesla gesproken en van beide niets vernomen dat levering dit jaar niet mogelijk zou zijn. VIN afwachten werd gezegd..Roeiben schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:31:
SR+/Zwart/Zwart/Aero/Trekhaak | Besteld Prolease: 16/09 | RN: 17/10 | VIN: 23/11 | Kenteken: G-XXX-TP | SMS: 10/12 | Levering: 16/12
Verwijderd
Hoe laat had je gebeld als ik vragen mag?Roeiben schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:37:
[...]
Ja, ik ook. Maar als twee medewerkers hetzelfde vertellen dan ga je toch wel dingen denken..
Misschien dat ze als delivery team verkeerde informatie hebben doorgekregen. Laten we het maar hopen.
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Eind van de middag, uurtje of half 5Zebesco030 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:54:
[...]
Hoe laat had je gebeld als ik vragen mag?
Toen ik hem bestelde niet. Toen was de verwachting gewoon november. Sterker nog, hij staat nu nog steeds op 15 novemberBoterham71 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:48:
[...]
To be fair, als je een SR+ configureert op de website staat er direct levering feb 2020.
Wanneer was die bij Tesla binnen dan? Hebben ze dat gezegd? Wat ik heb hem dus bij LM maar 4 dagen later besteld.bjorn-zelf schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:48:
[...]
Zelfde config hier. Besteld via LM 30-09. Vandaag en vorige week twee verschillende medewerkers van Tesla gesproken en van beide niets vernomen dat levering dit jaar niet mogelijk zou zijn. VIN afwachten werd gezegd..
[ Voor 18% gewijzigd door mauwz op 13-11-2019 19:06 ]
Verwijderd
Zelfde config hier, zonder trekhaak. 2/10 besteld door LM bij Tesla. 16/10 door Tesla verwerkt en een RN.Roeiben schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:00:
[...]
Wanneer was die bij Tesla binnen dan? Hebben ze dat gezegd? Wat ik heb hem dus bij LM maar 4 dagen later besteld.
Het feit dat jij ook nog geen VIN hebt stelt enigszins wat gerust.
Waar baseer je dat opVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:03:
[...]
Zelfde config hier, zonder trekhaak. 2/10 besteld door LM bij Tesla. 16/10 door Tesla verwerkt en een RN.
Leasemaatschappij heeft op 25/10 een bevestigingsmail van Tesla ontvangen waarin stond dat alle bestellingen voor 25/10 verwerkt waren en verwacht werden dit jaar nog te leveren.
Misschien zat jouw trekhaakklantenservicedame naast de trekhaakklantenservicemeneer. Denk dat ze niks weten en niks mogen toezeggen, maar enigszins positief moeten blijven. Ik verwacht dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Verwijderd
Ik heb andere LM maar gisteravond pas factuur gekregen en a.s. vrijdag ophalen. Die gaf hetzelde aan. Mocht het niet lukken om vrijdag het geld op de rekening te hebben dan krijg ik hem gewoon mee. Zij handelen dat onderling gewoon af.Mesque schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:31:
[...]
Geen reacties, niemand hier dus die problemen heeft gehad met betaling/aflevering via Alphabet?
Verwijderd
Ik baseer dat op de bevestigingsmail. Daarnaast zeg ik "verwacht".ybos schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:08:
[...]
Waar baseer je dat opGeen valse hoop geven
Mijn tenaamstelling is ook vanmiddag gedaan, om 16:45.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:22:
Zo, de mijne is vanmiddag ook tenaamgesteld.. (VIN 19-10)
Eerst had ik een afspraak om vandaag rond 11:00 uur de auto op te halen, echter is deze helaas verzet naar vrijdag.
Nu die tenaamstelling vandaag heeft plaatsgevonden, vraag ik me toch wel af waarom vandaag niet gewoon mogelijk was..
Verwijderd
Verwijderd
NiceeVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:50: that
Hier ook zojuist ophalen 27 nov 16.30 uur in account verschenen Koopman terminal.
Vin 1 nov.
Verwijderd
Verwijderd
Hier ook reeks G...PJVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:19:
Mag ik vragen wat het kentekenreeks is ik heb G***PJ hopelijk ook snel mail over de levering
Verwijderd
Zeker mijne G 270 PJ..Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:19:
Mag ik vragen wat het kentekenreeks is ik heb G***PJ hopelijk ook snel mail over de levering
Mooi, dat was het enige waar ik nog bang voor wasVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:09:
[...]
Ik heb andere LM maar gisteravond pas factuur gekregen en a.s. vrijdag ophalen. Die gaf hetzelde aan. Mocht het niet lukken om vrijdag het geld op de rekening te hebben dan krijg ik hem gewoon mee. Zij handelen dat onderling gewoon af.
Enkele dagen geleden hier ook al genoemd. Lijkt toch iets van waarheid te krijgen zo.Roeiben schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:31:
Gebeld, kreeg eerst te horen dat hij er nog niet was. Toen gaven ze aan dat ze gaan "verhuizen" op de haven en daarom tussen 21 en 26 november geen afleveringen doen, kortom blijft boeiendZpottr schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:30:
[...]
Oef ben benieuwd, zit ook (vooraan) in die kentekenrange
LR AWD/Midnight Silver Metallic/18" Aero/zwart/trekhaak
Hier vergelijkbare ervaring en mijn laatste postBliz schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:53:
Vanmiddag mijn Tesla opgehaald.
Ze hebben het erg druk, dus verwacht absoluut geen stik om je auto.
Als alles meezit is het een kwestie van jezelf bij de balie melden en wegrijden.
Veel van de plekjes op de lak bleken lijmresten te zijn
(tip: neem een doekje mee, dan kun je zelf even kijken of je ze weg kunt vegen).
Verder op een slecht gemonteerde wielkuip lijkt alles in orde.
De wielkuip is door een vriendelijke man met wat tape op zijn plek gezet. Echter blijft dit niet helemaal goed zitten. Vandaar maar een service afspraak gemaakt.
Verder is de long range al voorzien van "rubbertjes" in onder andere de bekerhouder. Ik heb er dus een paar van Alibaba over. Mocht iemand met een SR+ (welke deze rubbers volgens mij niet heeft) interesse hebben dan hoor ik het wel. ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door unknownbomb2 op 13-11-2019 19:30 ]
De foutlander heeft de naam foutlander om een hele andere reden dan dat Mitsubishi er duizenden verkocht in een paar maanden. Net als dat de complete productie van de Volvo S60 D6 werd opgekocht om in Nederland te verkopen.jjonkie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:02:
Ik heb iemand horen zeggen dat de Model 3 de nieuwe foutlander is... Alleen maar bijtelling ridders etc...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik heb zo’n zelfde soort ervaring gehad gister aan de telefoon. Ik heb 2-10 besteld maar de meneer gaf aan dat in hun systeem 11-10 staat. Dat was de dag dat ik mijn RN kreeg. Voor mij nog steeds geen probleem want voor 14-10 dat zei hij ook specifiek.Roeiben schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:31:
SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12
Idem dito hier. 7/10 besteld, 30/10 bij tesla pas verwerkt en binnen. Bij nabellen is de 'RN datum' leidend en niet de datum dat de leasemaatschappij de bestelling de deur uit doet.b_ridder schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:38:
[...]
Ik heb zo’n zelfde soort ervaring gehad gister aan de telefoon. Ik heb 2-10 besteld maar de meneer gaf aan dat in hun systeem 11-10 staat. Dat was de dag dat ik mijn RN kreeg. Voor mij nog steeds geen probleem want voor 14-10 dat zei hij ook specifiek.
Ik vroeg hem welke datum nou leidend was, hij zei voor ons is jouw besteldatum 11-10.
Begrijp er ook vrij weinig van. Zeker na het bericht hier boven te hebben gelezen lijkt het alsof ze de RN datum als bestel datum zien... beetje vaag aangezien je die zelf helemaal niet in de hand hebt. Hoop voor iedereen hier dat het gewoon goed komt![]()
Ps. ik heb ook nog geen VIN.
Ik ook G-XXX-PJ
[ Voor 9% gewijzigd door jjonkie op 13-11-2019 19:44 ]
Ik had 01-10 een RNRoeiben schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:00:
[...]
Wanneer was die bij Tesla binnen dan? Hebben ze dat gezegd? Wat ik heb hem dus bij LM maar 4 dagen later besteld.
Het feit dat jij ook nog geen VIN hebt stelt enigszins wat gerust.
SR+/Zwart/Zwart/Aero/Trekhaak | Besteld Prolease: 16/09 | RN: 17/10 | VIN: 23/11 | Kenteken: G-XXX-TP | SMS: 10/12 | Levering: 16/12
Verwijderd
Datum tennaamstelling al bekend dus?jjonkie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:43:
[...]
[...]
Ik ook G-XXX-PJ
Overigens check gedaan bij RDW, fiscale waarde klopt precies incl de trekhaak![]()
PF heeft vandaag kenteken bewijs in de bus gehad...
G en H zitten er nog tussen, zijn er ook nog al wat...
Heb t zelfde. Gebeld naar delivery. Ze zeiden je besteldatum is 14 oktober, terwijl LM op 4 oktober besteld heeft. Op 14 oktober heeft LM de RN gekregen van Tesla... ben maar naar Tesla Service Center gegaan in Amsterdam. Ze keken in het systeem. LM heeft op 4 oktober besteld bij Tesla maar verwerking was pas op 14 oktober omdat ze het heel erg druk hadden in die periode.Reyuken schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:41:
[...]
Idem dito hier. 7/10 besteld, 30/10 bij tesla pas verwerkt en binnen. Bij nabellen is de 'RN datum' leidend en niet de datum dat de leasemaatschappij de bestelling de deur uit doet.
Wat zijn de eerste cijfers van jouw RN? Kon deze niet terug vinden in de sheetb_ridder schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:38:
[...]
Ik heb zo’n zelfde soort ervaring gehad gister aan de telefoon. Ik heb 2-10 besteld maar de meneer gaf aan dat in hun systeem 11-10 staat. Dat was de dag dat ik mijn RN kreeg. Voor mij nog steeds geen probleem want voor 14-10 dat zei hij ook specifiek.
Ik vroeg hem welke datum nou leidend was, hij zei voor ons is jouw besteldatum 11-10.
Begrijp er ook vrij weinig van. Zeker na het bericht hier boven te hebben gelezen lijkt het alsof ze de RN datum als bestel datum zien... beetje vaag aangezien je die zelf helemaal niet in de hand hebt. Hoop voor iedereen hier dat het gewoon goed komt![]()
Ps. ik heb ook nog geen VIN.
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
RN109651xxxZebesco030 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:47:
[...]
Wat zijn de eerste cijfers van jouw RN? Kon deze niet terug vinden in de sheet
SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12
Verwijderd
Zijn nog andere auto merken die worden toegekend.. dus hoeft niet de G en H te zijn voor M3.:)jjonkie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:43:
[...]
[...]
Ik ook G-XXX-PJ
Overigens check gedaan bij RDW, fiscale waarde klopt precies incl de trekhaak![]()
PF heeft vandaag kenteken bewijs in de bus gehad...
G en H zitten er nog tussen, zijn er ook nog al wat...
Verwijderd
Welke config? Kan bijna niet anders dan dat je een restrictie op je levering hebt zitten.Basb1 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:04:
Heeft iemand al een levering gekregen met Autoplanning als LM? Huidge LM is leaseplan daar is eea altijd wel goed geregeld geweest, maar heb nog geen ervaring met Autoplanning. Heb wel RN, nog geen VIN -M3 is al besteld in Juli (!). begin me zorgen te maken...
[ Voor 9% gewijzigd door Basb1 op 13-11-2019 20:10 ]
Als dat bijv. begin nov is geweest, net als bij mij, dan kan het nog even duren. Wat voor auto heb je besteld?Basb1 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:09:
er zat idd een restrictie op maar die is volgens zeggen van LM er al een tijd af - ze mogen leveren zodra het mogelijk is (maar vanaf wanneer de restricie eraf is weet ik niet)
Verwijderd
Nice!! Hoelaat mag jij?reinhier schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:00:
In m'n account eindelijk een datum, nog geen SMS of email maar.... 27 november is de dag dat ik m'n Tesla ophalen mag
Inderdaad. PG kentekens zitten geen M3's tussen. PH is wel weer veel M3 (waaronder de mijneVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:54:
[...]
Zijn nog andere auto merken die worden toegekend.. dus hoeft niet de G en H te zijn voor M3.:)
Hier ook op 27 november, om 12:30 (vin op 1 november). Geen sms of mail overigens, maar na de berichten hier toch even gecheckt en toen zag ik het in mijn account staan.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:13:
[...]
Nice!! Hoelaat mag jij?
Vins van 1 nov.. de eerste leveringen 27e van JA?
Verwijderd
Waar in je account is dit te vinden? 😬reinhier schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:00:
In m'n account eindelijk een datum, nog geen SMS of email maar.... 27 november is de dag dat ik m'n Tesla ophalen mag
SR+/zwart/zwart/trekhaakBoterham71 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:10:
[...]
Als dat bijv. begin nov is geweest, net als bij mij, dan kan het nog even duren. Wat voor auto heb je besteld?
Op de pagina waar je ook de source opvraagt, nadat je op beheren hebt gedrukt.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:15:
[...]
Waar in je account is dit te vinden? 😬
Verwijderd
Staat leverdatum in source of op de pagina?erik111erik schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:14:
[...]
Hier ook op 27 november, om 12:30 (vin op 1 november). Geen sms of mail overigens, maar na de berichten hier toch even gecheckt en toen zag ik het in mijn account staan.
Op de pagina.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:18:
[...]
Staat leverdatum in source of op de pagina?
Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ
Verwijderd
Heb dezelfde configuratie als jij. Wanneer heb jij besteld en via LM?floppyhoesje schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:11:
Hier nog niks..1 november VIN en een G-----PH-tje
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq