Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

And It's on the move!!!!!!

Gaat het dan toch gebeuren?
Is nu aan het laden bij Badhoevedorp met 91Kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:19:

Its happening! _/-\o_ Scheelt weer een tripje Malieveld.

Ontopic: de "snel leverbaar" pagina is bij alweer leeg (ik heb net niet gecheckt - stonden er rode modellen tussen?)

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-09 22:10
Mesque schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:18:
[...]

Dan ben je wel echt het haasje zeg, was diegene voor langere tijd op vakantie oid? Want als de voorgestelde afspraakdatum niet schikt dan kun je toch gewoon een nieuwe inplannen met Tesla (mits op korte termijn uiteraard)? :/
Don't know.. maar een ding weet ik wel. Ik ben er; al heb ik 40 graden koorts. :9

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

De mijne komt er net vandaan :). Ik kreeg notificaties over het superchargen, over 1 -1.5u is die hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
[...]

Dan ben je wel echt het haasje zeg, was diegene voor langere tijd op vakantie oid? Want als de voorgestelde afspraakdatum niet schikt dan kun je toch gewoon een nieuwe inplannen met Tesla (mits op korte termijn uiteraard)? :/
Mijn LM heeft ook aangegeven dat Tesla zo werkt. Kan je niet op de datum, dan gaat de auto naar de volgende. Ze hebben mij met klem verzocht de agenda daar op aan te passen.

Of het werkelijk zo hard is, weet ik nog niet. Eerder dit jaar kon je wel de datum verplaatsen (Max 7 dagen dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Markboss schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:20:
[...]

Ontopic: de "snel leverbaar" pagina is bij alweer leeg (ik heb net niet gecheckt - stonden er rode modellen tussen?)
Yep, een rode SR+ met trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Novadecasa schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:18:
[...]

Wat ik dan niet zo goed begrijp is waarom jullie dan niet gewoon die Snel beschikbaar bestellen. Betaal 2k aan en klaar.

Gok je op 2 paarden en kan je kosteloos annuleren. Dan heb je zelf ook een keuze gemaakt.

Met elkaar komen we tot de conclusie dat zowel de LM als de mensen bij Tesla niet goed op de hoogte zijn van de voortgang en de verwachte leveringen.

Maar als ze zeggen, niet de Snel beschikbaar bestellen dan geloven we ze wel.

Overigens heb ik nu zelf mijn LM contact met Tesla laten zoeken om de status van mijn order op te vragen, met mij in de CC.
Hopelijk geeft dat wat meer info omdat ik secundair Tesla account heb en geen inzicht heb.
Omdat ik via mijn werkgever via Athlon moet bestellen of in ieder geval ik ken de regels niet precies. Als ik met zekerheid wist dat ze mijn auto dan zouden overnemen dan had ik dat meteen gedaan. Maar goed daar is het nu te laat voor :F

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Novadecasa schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:22:
[...]

Mijn LM heeft ook aangegeven dat Tesla zo werkt. Kan je niet op de datum, dan gaat de auto naar de volgende. Ze hebben mij met klem verzocht de agenda daar op aan te passen.

Of het werkelijk zo hard is, weet ik nog niet. Eerder dit jaar kon je wel de datum verplaatsen (Max 7 dagen dacht ik)
Zou me niks verbazen, staat ergens in dit topic een reply van iemand die net op vakantie was. Vervolgens maanden op z'n Tesla moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-12-2023
Er waren er volgens mij 5 snel beschikbaar. 1 performance blauw en drie LR rood met trekhaak. Wou dat ik aandelen Tesla had. Autootje op internet en........ verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foody
  • Registratie: Oktober 2019
  • Niet online
Ik heb wel mijn datum kunnen verzetten van 18 naar 21 november, naar voren schuiven kon niet

LR AWD/Midnight Silver Metallic/18" Aero/zwart/trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 08:05

Preaper

...

SimD schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:59:
Zonet even mijn lease maatschappij gebeld. Aangezien mijn auto in een batch is besteld midden oktober en intern aan mij is gekoppeld; dus Tesla heeft alleen Lease maatschappij gegevens. Maakt het wachten echt niet fijn..

Blijkbaar hebben zij te horen gekregen dat er ook in het weekend en in de avonduren zal worden uitgeleverd; dus, lotgenoten, dikke jas en sneeuwlaarzen aan ;)
En een zaklamp mee om in het donker je auto te inspecteren

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
Teslalrp schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:24:
Er waren er volgens mij 5 snel beschikbaar. 1 performance blauw en drie LR rood met trekhaak. Wou dat ik aandelen Tesla had. Autootje op internet en........ verkocht
Don't let your dreams be dreams, beurs gaat over 2 uur weer open ;)

3x LR rood met trekhaak, interessant.. ik heb zonder trekhaak maar ik zou die trekhaak er zo bij nemen als ik daardoor deze maand nog kon ophalen. Levering komt nu zonder info erg dichtbij mijn december vakantie :-(

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:20:
[...]

Nee nu ben ik er gewoon met Tesla en al bij, op het malieveld!
Black Eagle schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:22:
[...]

De mijne komt er net vandaan :). Ik kreeg notificaties over het superchargen, over 1 -1.5u is die hier.
Spannend, de chauffeur belt net, hij vertrekt over 15 minuten en het is 30 minuten rijden d:)b
Mesque schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:23:
[...]

Yep, een rode SR+ met trekhaak.
Hahaha oppassen he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben we enig idee wanneer de JA weer op de rader komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:16:
[...]

In de Source of op de pagina zelf?
In de source, ofja de chrome (tesla vin finder) kreeg ik de pop up en de beheer pagina is nu ook anders daardoor.

Ik kreeg mail met het openstaande bedrag dat nog betaald moest worden dus toen ben ik gaan kijken en was er opeens een vin.
(gister was er nog geen vin)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-09 17:03
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:45:
[...]

Toch wat moeite met deze stelling.
Ja normale kaartjes gaan minder lang mee, maar het is niet zo dat ze direct kapot gaan.

Ik heb veel dashcams gehad, waarbij sommige 24/7 draaiden.

Ik gebruikte altijd Transcend kaartjes, vanwege mijn positieve ervaringen.

Stel ik pak 128GB:
https://www.dataio.nl/tra...rosd-uhs-i-geheugenkaart/
€22,90

Ik deed met de dashcam 32GB en daar kon hij 6 uur mee vooruit. Dat betekent dat het kaartje 4 keer per dag volledig werd overschreven. Deze gingen dan tussen 1 jaar en 2 jaar mee. Enkeling 8 maanden.

Ik heb in die leaseperiode 3 keer zo'n kaartje gekocht.
3x 22,90 = €68,70

De high endurance variant:
https://www.dataio.nl/tra...0-voor-dashcam-en-ip-cam/
120 euro...

Dus het is kostentechnisch efficiënter om goedkopere kaartjes te kopen en er één op voorraad te houden.
// offtopic

@metstijl 'High endurance' is een modelbenaming wat onder andere Sandisk en Transcend gebruiken. Dit zijn inderdaad kaartjes die beter geschikt zijn voor beveiligingscamera's e.d. omdat ze beter bestand zijn tegen extreme temperaturen, vocht/stoten en vaak overschreven kunnen worden. Samsung noemt hun lijn 'PRO endurance' i.p.v. 'High endurance', zelfde principe.

@BlakHawk Gewone kaartjes zonder high endurance werken misschien ook prima, maar zullen een kortere levensduur hebben. Waarom de Transcend high endurance kaartjes zo ontzettend duur zijn is een compleet raadsel, de kaartjes van concurrenten zijn veel voordeliger.

Ter voorbeeld (dataio prijzen):
- Sandisk high endurance 128gb kost €29,90 (levensduur tot 10.000 uur aan opnames)
- Samsung PRO endurance 128gb kost €45,90 (levensduur tot 23.000 uur aan opnames)

Vanwege de levensduur ben ik voor de Samsung gegaan.

Ik zal hier verder geen berichten meer over plaatsen, hoort eigenlijk thuis in een ander topic, maar handig om voor de levering van de nieuwe Model 3 rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Zouden de sporadische 'snel leverbaar' modellen de modellen zijn die mensen te lang hebben laten staan op het terrein (a la niet op tijd opgehaald)? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:37:
Hebben we enig idee wanneer de JA weer op de rader komt?
is toch altijd op de radar?

https://www.localizatodo.com/html5/Ships/311919000

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
ja geen idee waarom hij daar verdwijnt. Hij neemt trouwens ook een een andere route dan de GD and GP.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ging hard, van 24% nu al geladen naar 80%, bij Badhoevedorp en nu onderweg naar Leiden.
27 minuten volgens Google maps :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:49:
[...]

Dat ging hard, van 24% nu al geladen naar 80%, bij Badhoevedorp en nu onderweg naar Leiden.
Stuur je adres maar even door! Komen we allemaal jouw kant op om er zeker van te zijn dat je hem krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
[...]

Ik ben gewoon net zo zenuwachtig... :P

Wel wat fotos delen he? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TigerHunt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-02-2024
[...]

Denk dat vrijwel iedereen hier met je aan het meeleven is op dit moment :) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:39:
[...]

De meeste staan denk ik wel op kenteken nu, het is wachten op een nieuwe boot. De JA...
Die van ons nog niet. Nog geen kenteken bekend maar staat wel al in Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nonode schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:50:
[...]

Ik ben gewoon net zo zenuwachtig... :P

Wel wat fotos delen he? :)
Zeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

[...]

Aww ook een Leidenaar in een Witte LR AWD met de 19" velgen...
Je hebt een tweeling broertje rondrijden in Leiderdorp, die heeft alleen ook nog witte bekleding, maar mist de trekhaak ;)

[ Voor 3% gewijzigd door cronixx op 13-11-2019 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

cronixx schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:52:
[...]

Je hebt een tweeling broertje rondrijden in Leiderdorp, die heeft alleen geen trekhaak ;)
Nee ik werk in Leiden, woon in Zoetermeer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Je hebt hem wel op de “valet” mode. Zonder gekheid veel plezier met je auto straks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:53:
[...]

Nee ik werk in Leiden, woon in Zoetermeer :+
Achhhh dan is je broertje 15 minuutjes verderop joh :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Teslalrp schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:53:
Je hebt hem wel op de “valet” mode. Zonder gekheid veel plezier met je auto straks
Nee joh, dat was een grapje, ik durfde bij de supercharger niet eens de vulling van 80% naar 81% te veranderen... Niets om het proces mogelijk te verstoren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
ElonDusk schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:52:
[...]

Gefeliciteerd.

Voor de rest niemand? :/
Helaas, zelfde config+trekhk... 8)7 8)7 8)7

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvdL75
  • Laatst online: 22-12-2022

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
ah yes inderdaad. dus nu 4 boten onderweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
WTF die blauwe is van mij....!

Hier geen sjoege...
Teslalrp schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:24:

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:36:
[...]

[...]

Spannend, de chauffeur belt net, hij vertrekt over 15 minuten en het is 30 minuten rijden d:)b

[...]

Hahaha oppassen he!
En? Hoe ver is hij!? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:36:
[...]
[...]
[...]
Hahaha oppassen he!
oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
BlakHawk is lekker aan het rondrijden, die kan even niet posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:21:
Zou precies het zelfde doen na wat er gebeurt is!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:34

The Third Man

The Third Jellyfish

Nonode schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:47:
[...]

ja geen idee waarom hij daar verdwijnt. Hij neemt trouwens ook een een andere route dan de GD and GP.
MarineTraffic levert in gratis modus alleen de gegevens van de radiostations op land, daar heb je dus niks aan als een schip te ver van de kust vaart (of op de oceaan). Localizatodo gebruikt de satellietdata, maar loopt soms opeens een halve dag achter. Zodra het schip dus weer dichtbij land is (oftewel de Engelse of Franse kust bij schepen die naar Zeebrugge varen) is het dus weer het handigst om terug te schakelen naar MarineTraffic.

Wat betreft de route is het wellicht aan te raden eens een blik op https://www.windy.com/ te werpen ;) een oceaan is wel van een ander kaliber weersomstandigheden dan het IJsselmeer.

[ Voor 12% gewijzigd door The Third Man op 13-11-2019 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere Kwal schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:26:
[...]
MarineTraffic levert in gratis modus alleen de gegevens van de radiostations op land, daar heb je dus niks aan als een schip te ver van de kust vaart (of op de oceaan). Localizatodo gebruikt de satellietdata, maar loopt soms opeens een halve dag achter. Zodra het schip dus weer dichtbij land is (oftewel de Engelse of Franse kust bij schepen die naar Zeebrugge varen) is het dus weer het handigst om terug te schakelen naar MarineTraffic.

Wat betreft de route is het wellicht aan te raden eens een blik op https://www.windy.com/ te werpen ;) een oceaan is wel van een ander kaliber weersomstandigheden dan het IJsselmeer.
Thanks voor de duidelijke uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

[...]
Je kunt een overlay van windy.com aanzetten op LocalizaTodo :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:00

Dat valt wel mee he. Het Atlantisch orkaanseizoen is juist rond deze periode afgelopen. Vanaf nu tot eind van het jaar starten de meeste zeilers hun oversteek vanuit Europa of de Canarische Eilanden richting Carieb, minste kans op naar weer.

Noord-Atlantisch winterseizoen, dat dan weer wel. Daar wil het wel eens spoken, zeker rond Biskaje.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:11
Nee niet altijd op de radar. Marinetraffic gebruikt voor gratis account de positie bakens aan de wal, dus alleen actuele locaties als hij binnen bereik van een wal station is, zal afh van de antenne hoogte mijl of 30-50 zijn schat ik. De betaalde versie gebruikt satelliet updates maar daar zijn kosten aan verbonden. Zodra de JA in de buurt van Ierland of extreem zuidwest engeland komt krijg je weer goede posities op Marinetraffic.
ik vermoed overigens dat die andere site localizado ? gewoon de laatste koers en snelheid doortrekt en je daarom een niet geheel correcte positie ziet.

Gezien zijn aankost tijd van 15-11 2300 zou de JA ergens morgen weer live te volgen moeten zijn op Marinetraffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eriklucas
  • Laatst online: 20-07-2024
via de leasemaatschappij rond 5 okt besteld en 18 okt een account kunnen aanmaken waar mijn RN nummer in stond. Op 25-10 een mail waarin stond dat ik me moest voorbereiden op levering. Daarna niks meer.
Nu wat aan het rondkijken en hier terecht gekomen, maakt een mens lekker onrustig hahaha.
In mijn manage pagina is nog geen VIN te vinden en lees ik het volgende
Volgende stappen

Wij stellen uw contract op en nemen contact met u op wanneer u de eindbetaling kunt voldoen.

Dat regelt de leasemij neem ik dan aan. Ik kan niets vinden over betalingen wel of niet voldaan zijn. Is er een soort van hoofdaccount en autorijder account ofzo? Ik zie dat mensen met gelijke config en besteldata al wel een VIN hebben. Gezien alle reacties hierboven maar rustig afwachten :) #spannendtochwel

Happy climber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
eriklucas schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:47:
via de leasemaatschappij rond 5 okt besteld en 18 okt een account kunnen aanmaken waar mijn RN nummer in stond. Op 25-10 een mail waarin stond dat ik me moest voorbereiden op levering. Daarna niks meer.
Nu wat aan het rondkijken en hier terecht gekomen, maakt een mens lekker onrustig hahaha.
In mijn manage pagina is nog geen VIN te vinden en lees ik het volgende
Volgende stappen

Wij stellen uw contract op en nemen contact met u op wanneer u de eindbetaling kunt voldoen.

Dat regelt de leasemij neem ik dan aan. Ik kan niets vinden over betalingen wel of niet voldaan zijn. Is er een soort van hoofdaccount en autorijder account ofzo? Ik zie dat mensen met gelijke config en besteldata al wel een VIN hebben. Gezien alle reacties hierboven maar rustig afwachten :) #spannendtochwel
Yes die is er.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakurk
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-04 11:47
Glovis Sirius is inmiddels ook onderweg naar Zeebrugge. Momenteel dus 4 schepen op weg naar EU.
Laat die Tesla's maar komen :)

SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 14:56
tweakurk schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:50:
Glovis Sirius is inmiddels ook onderweg naar Zeebrugge. Momenteel dus 4 schepen op weg naar EU.
Laat die Tesla's maar komen :)
Was al opgemerkt eerder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
Markboss schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:21:
Zou er toch iets mis zijn of is hij gewoon steil achterover gevallen :9~ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:03
Gaat gezellig druk worden in december op de Koopman terminal. Zolang de auto's maar op kenteken komen voor 2020 zal de levering ook nog wel uitlopen naar januari vermoed ik..

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• afelium
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-07 19:21
En ook ik ga dit forum verlaten. Het was een aangenaam tijdverdrijf de afgelopen 6 weken.

Gistermiddag heb ik mijn Model 3 LR pw/z/aero/trekhaak opgehaald.Het is wel een beleving. Bij het naderen van de terminal komen je steeds meer Tesla's tegemoet met onwennige bestuurders erin. Parkeren van de Ioniq (die mijn vrouw nu overneemt) was geen enkel probleem, direct naast de tent. Ik was ruim een half uur te vroeg, maar kon na enig papierwerk direct mijn auto gaan zoeken. Leuke speurtocht, zoek de witte M3 tussen die andere honderden witte M3's. En die nummerborden lijken ook nog op elkaar.

Alles ligt klaar in de auto, instappen en wegwezen. Het regende en was behoorlijk koud, dus niet echt de tijd genomen om eromheen te lopen. Later bij een SuC alsnog en toen een tweetal issues geconstaeerd: de achterklep sluit alleen al je hem echt hard dichtslaat en er zit condens in de achterlichtunits. Vanochtend heb ik dit aan LP doorgegeven en die regelen het verder.

Elektrisch rijden deed ik al en ik moet eerlijk zeggen dat de Ioniq een stuk stiller is op de snelweg en ook iets comfortabeler, maar voor de rest is dit echt next level! Die snelheid tovert een blijvende glimlach op je gezicht.

De accu had 172km erin (wat trouwens tijdens het rijden totaal niet accuraat bleek). Het was grappig dat de autopilot eerst niet aan wilde omdat die nog moest kalibreren met de camera's. Maar al vrij snel werkte ook die. Ook was de software nog niet geupdate. Via mijn hotspot op de wifi ging hij vanzelf de update downloaden. Het installeren hiervan koste 25 minuten, ondertussen kon de auto niet gebruikt worden.

Bij mij ging het hele proces werkelijk allemaal volgens het boekje:

27-9 Model 3 LR pw/zwart/aero/trekhaak besteld via Leaseplan direct
8-10 een RN, en zichtbaar in Tesla account met zelfde emailadres als waar de bestelling mee gedaan is
19-10 VIN gevonden met VIN finder plugin
30-10 SMS met leveringsdatum
7 -11 email van LP met bevestiging ophaaldatum
8-11 kentekenbewijs in de bus
11-11 gebeld door autoreset met extra bevestiging (geen inruil leasebak)
12-11 half uur voor tijd de auto van het terrein gereden

Ik wens ieder hier nog veel voorpret en voor straks heel veel rijplezier!

enkele foto's:

https://prnt.sc/pwf01d

https://prnt.sc/pwezlb

https://prnt.sc/pwez54

https://prnt.sc/pwf0gh

Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afelium schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:56:
En ook ik ga dit forum verlaten. Het was een aangenaam tijdverdrijf de afgelopen 6 weken.

Gistermiddag heb ik mijn Model 3 LR pw/z/aero/trekhaak opgehaald.Het is wel een beleving. Bij het naderen van de terminal komen je steeds meer Tesla's tegemoet met onwennige bestuurders erin. Parkeren van de Ioniq (die mijn vrouw nu overneemt) was geen enkel probleem, direct naast de tent. Ik was ruim een half uur te vroeg, maar kon na enig papierwerk direct mijn auto gaan zoeken. Leuke speurtocht, zoek de witte M3 tussen die andere honderden witte M3's. En die nummerborden lijken ook nog op elkaar.

Alles ligt klaar in de auto, instappen en wegwezen. Het regende en was behoorlijk koud, dus niet echt de tijd genomen om eromheen te lopen. Later bij een SuC alsnog en toen een tweetal issues geconstaeerd: de achterklep sluit alleen al je hem echt hard dichtslaat en er zit condens in de achterlichtunits. Vanochtend heb ik dit aan LP doorgegeven en die regelen het verder.

Elektrisch rijden deed ik al en ik moet eerlijk zeggen dat de Ioniq een stuk stiller is op de snelweg en ook iets comfortabeler, maar voor de rest is dit echt next level! Die snelheid tovert een blijvende glimlach op je gezicht.

De accu had 172km erin (wat trouwens tijdens het rijden totaal niet accuraat bleek). Het was grappig dat de autopilot eerst niet aan wilde omdat die nog moest kalibreren met de camera's. Maar al vrij snel werkte ook die. Ook was de software nog niet geupdate. Via mijn hotspot op de wifi ging hij vanzelf de update downloaden. Het installeren hiervan koste 25 minuten, ondertussen kon de auto niet gebruikt worden.

8-10 een RN, en zichtbaar in Tesla account met zelfde emailadres als waar de bestelling mee gedaan is

enkele foto's:

Bedankt voor de foto's en geniet ervan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50

enkele foto's:

Valt me wel op dat werkelijk iedereen te vroeg bij Koopman is, nooit te laat >:) Veel rijplezier.

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

cronixx schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:52:
[...]

Je hebt een tweeling broertje rondrijden in Leiderdorp, die heeft alleen ook nog witte bekleding, maar mist de trekhaak ;)
Rijden jullie even langs mijn werk in Leiderdorp ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss

enkele foto's:

Mooi! veel plezier! Dat achterlicht ziet er toch slordig uit, maar zal vast gerepareerd worden. Ik word wel een beetje bang van het aantal rode auto's op die parkeerplaats :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:01:
[...]

Rijden jullie even langs mijn werk in Leiderdorp ;-)!
Dat moet wel echt dichtbij zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 21:35
Dizzy1 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:53:
[...]

Zou er toch iets mis zijn of is hij gewoon steil achterover gevallen :9~ ?
GoT forum werkt niet in de Tesla webbrowser :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

cronixx schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:02:
[...]

Dat moet wel echt dichtbij zijn...
Ik durf mijn werkgever niet te onthullen.. dadelijk is het een bekende en hoort ie hoeveel tijd ik van mijn kostbare werktijd op dit forum heb verspilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:15

killercow

eth0

Belletje leverde een Vin / Kenteken toezegging op. Kennelijk staat hij op de boot die vrijdag aankomt. Besteld op 1 okt, Witte sr+ trekhaak.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik ben eigenlijk wel benieuw in welke VIN range mensen zitten die nu of snel mogen afhalen - heb het idee dat de mijne al een behoorlijke tijd staat. Laatste cijfers 4455## . Kunnen anderen die een beetje parallel lopen die cijfers eens posten? In de beroemde sheet is geen ruimte om dat neer te zetten. Tnx!
4-10 besteld, 19-10 VIN, 20-11 ophalen - ik sta als larss in de sheet

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killercow schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:10:
Belletje leverde een Vin / Kenteken toezegging op. Kennelijk staat hij op de boot die vrijdag aankomt. Besteld op 1 okt, Witte sr+ trekhaak.
zelfde schuitje hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
Maar in de broncode stond/staat er geen?

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:15

killercow

eth0

Ricsrix schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:11:

[...]
Inderdaad.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tring Tring, Tring Tring, wordt weer druk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solar NL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 22:55
En nu gaat iedereen bellen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricsrix schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:11:

[...]
dit is een gevalletje te laat kijken. Gewoon de 1 nov lading nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foody
  • Niet online
Zojuist bericht gehad dat levering een week verplaatst is naar 27-11, hebben meer mensen dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
Zpottr schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:10:
Ik ben eigenlijk wel benieuw in welke VIN range mensen zitten die nu of snel mogen afhalen - heb het idee dat de mijne al een behoorlijke tijd staat. Laatste cijfers 4455## . Kunnen anderen die een beetje parallel lopen die cijfers eens posten? In de beroemde sheet is geen ruimte om dat neer te zetten. Tnx!
4-10 besteld, 19-10 VIN, 20-11 ophalen - ik sta als larss in de sheet
In de Excel spreadsheet misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foody schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:16:
Zojuist bericht gehad dat levering een week verplaatst is naar 27-11, hebben meer mensen dat
Wauw, weet je ook waarom? Iets mis met je auto? of duurt het langer dan verwacht bij tesla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovichi
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-09 16:04
Hier ook zelfde verhaal, maar kon ook zijn dat de auto al in AMS stond. Dus wat al vaker is gezegd hier; waar de auto daadwerkelijk is, weet niemand :F :P

Ik kan dus ook volgende week een bericht verwachten en levering die week daarna.
Kenteken G-***-PJ
Midnight Silver | Black | 18" aero's
Besteld 30 sept. VIN 1 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Dizzy1 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:17:
[...]

In de Excel spreadsheet misschien?
Nee, daar staan geen VIN's in toch?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
RWGW schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:16:
YAY:

[Afbeelding]

Besteld op 27-07 met restrictie tot 05-10
VIN op 19-10
Oooh nog 1 dag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markovichi schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:21:
[...]

Hier ook zelfde verhaal, maar kon ook zijn dat de auto al in AMS stond. Dus wat al vaker is gezegd hier; waar de auto daadwerkelijk is, weet niemand :F :P

Ik kan dus ook volgende week een bericht verwachten en levering die week daarna.
Kenteken G-***-PJ
Wij zitten echt heel dichtbij elkaar.... 1 dag later besteld. Zelfde config. Zelfde kenteken range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
Zpottr schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:21:
[...]

Klopt. Maar mss in "opmerking" veld plaatsen?

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
Zpottr schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:21:
[...]

Was in de war met de RN 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foody
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:18:
[...]

Wauw, weet je ook waarom? Iets mis met je auto? of duurt het langer dan verwacht bij tesla?
Nee heb wel al een kenteken GXXXPH, ga morgen even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

RN bedoel je :p

Anyway, ik heb 'm daar toegevoegd maar heb niet zo veel hoop dat anderen dat nu ook gaan doen haha.

Zouden een paar mensen die ongeveer op het ophaalpad zitten mij een plezier willen doen en die laatste 6 posities posten, evt met laatste 1 of 2 onleesbaar? Volgens mij loop ik >200.000 auto's achter voor op meest recente productie...

Extra info: zie https://twitter.com/Model3VINs voor info wanneer Tesla de VINs heeft geregistreerd / aangevraagd. Ik neem even aan dat ze dat doen vóór ze de auto's produceren. Dat zou betekenen dat de mijne na 7 juli is gefabriceerd. Valt nog een beetje mee, maar toch max 4 maanden oud dan. In ieder geval HW3 :p

[ Voor 24% gewijzigd door Zpottr op 13-11-2019 15:43 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovichi
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:23:
[...]

Wij zitten echt heel dichtbij elkaar.... 1 dag later besteld. Zelfde config. Zelfde kenteken range
Dat wordt samen ophalen dan *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqui
  • Laatst online: 23-11-2023
Wat zijn de laatste 2 letters van je kenteken?

SR+ Midnight Grey, Black, Aero, Th, RN:26-09 VIN:19-10 SMS:30-10 LEV:08-11>20-11>22-11>28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Foody schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:25:
[...]

Nee heb wel al een kenteken GXXXPH, ga morgen even bellen
Oef ben benieuwd, zit ook (vooraan) in die kentekenrange

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:15:
[...]

dit is een gevalletje te laat kijken. Gewoon de 1 nov lading nog
Niet iedereen kan zijn VIN in de source vinden (beperkt LM account). Ik ga ook eens bellen, is weer 2 weken geleden dat ik voor t laatst gecheckt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerHunt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-02-2024
Markboss schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:30:
[...]

Niet iedereen kan zijn VIN in de source vinden (beperkt LM account). Ik ga ook eens bellen, is weer 2 weken geleden dat ik voor t laatst gecheckt hebt.
Bel je dan met je LM of Tesla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk het wel! Ik zal een roos in me borstzak doen haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
TigerHunt schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:32:
[...]

Bel je dan met je LM of Tesla?
Tesla, mijn LM verwijst me toch door naar Tesla onder het mom van “berijders krijgen eerder info dan wij”, wat Tesla overigens ontkent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dizzy1
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:32:
[...]

Ik zie een markt voor Tweakers petjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dizzy1 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:33:
[...]

Haha dat mag ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:34

enkele foto's:

Mijn achterklep, en die van een collega ook, gaat ook alleen dicht als je hem echt stevig dicht doet. Anders blijft hij open. Nou had mijn Volvo V40 dat ook dus ik leef er nu mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Dizzy1 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:33:
[...]

Ik plak deze wel op de nogrill, die heb ik nog wel liggen :P
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/FRd3tL1Y/henk-casebadge.png

Oldskool T.net case badge

[ Voor 6% gewijzigd door Zpottr op 13-11-2019 15:37 ]

Zoef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• camy
  • Laatst online: 02-01-2022
Beste medestanders,

Ik ben een van die gekkies 8)7 die zich toch last minute heeft laten verleiden om een Model 3 P te bestellen.
Ik was al enkele maanden op zoek naar een waardige vervanger van mijn geliefde BMW F30 waarop ik na ruim 3 jaar toch een beetje op was uitgekeken.

Het was tijd voor iets nieuws...iets snels, maar toch ook zuinig en fiscaal aantrekkelijk....uiteindelijk kwam ik vanuit elke zoekhoek toch telkens weer uit op de model 3 Performance.

Op 28-10 heb ik dan toch de stoute schoenen aangetrokken en na een laatste push vanuit een Tesla email de model 3 besteld.

Bestelde model 3 config:
Long Range All-Wheel Drive Performance
Lakkleur Solid Black
Performance upgrade
20’’ Gray Performance Wheels
Volledig zwart premium interieur
Autopilot

Waar ik mij in eerste instantie geduldig in wachtmodus had berust merk ik dat dit forum mij steeds meer en meer aantrekt en ook steeds ongeduldiger maakt |:( :X . Scheelt echt niet veel of ik heb straks een realtime steam van al die Tesla bootjes op het scherm staan.

Ik hoop dat de auto voor eind december kan worden geleverd, al moet ik zeggen dat het een hele knappe prestatie zou zijn als dat gaat lukken. Ik zie namelijk berichten van mensen voorbijkomen die in AUG hebben besteld en nog steeds geen VIN hebben. Aan de andere kant zie ik dat het nog steeds mogelijk is om op de website van Tesla een model 3 LR of P te bestellen en deze alsnog in december geleverd te krijgen (hoe realistisch is dat dan????)

Veel geduld toegewenst aan iedereen (8>

M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:52
Markovichi schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:21:
[...]

Kenteken G-***-PJ
Hier ook G-XXX-PJ, staat nog op de boot volgens de medewerker.

Echt dom om die mail van leverweek 11/11-18/11 te versturen. Dat wekt de suggestie dat je auto mag ophalen maar hij komt dan pas aan op het Koopman terrein.... 8)7

En het dan gek vinden dat mensen gaan bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjonkie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:42:
[...]

Hier ook G-XXX-PJ, staat nog op bood volgens de medewerker.

Echt dom om die mail van leverweek 11/11-18/11 te versturen. Dat wekt de suggestie dat je auto mag ophalen maar hij komt dan pas aan op het Koopman terrein.... 8)7

En het dan gek vinden dat mensen gaan bellen....
Mee eens, zelfde email ontvangen. Maar verwacht dus nu einde deze week een sms.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
camy schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:39:
Beste medestanders,

Ik ben een van die gekkies 8)7 die zich toch last minute heeft laten verleiden om een Model 3 P te bestellen.
Ik was al enkele maanden op zoek naar een waardige vervanger van mijn geliefde BMW F30 waarop ik na ruim 3 jaar toch een beetje op was uitgekeken.

Het was tijd voor iets nieuws...iets snels, maar toch ook zuinig en fiscaal aantrekkelijk....uiteindelijk kwam ik vanuit elke zoekhoek toch telkens weer uit op de model 3 Performance.

Op 28-10 heb ik dan toch de stoute schoenen aangetrokken en na een laatste push vanuit een Tesla email de model 3 besteld.

Bestelde model 3 config:
Lakkleur Solid Black
Performance upgrade
Autopilot

Waar ik mij in eerste instantie geduldig in wachtmodus had berust merk ik dat dit forum mij steeds meer en meer aantrekt en ook steeds ongeduldiger maakt |:( :X . Scheelt echt niet veel of ik heb straks een realtime steam van al die Tesla bootjes op het scherm staan.

Ik hoop dat de auto voor eind december kan worden geleverd, al moet ik zeggen dat het een hele knappe prestatie zou zijn als dat gaat lukken. Ik zie namelijk berichten van mensen voorbijkomen die in AUG hebben besteld en nog steeds geen VIN hebben. Aan de andere kant zie ik dat het nog steeds mogelijk is om op de website van Tesla een model 3 LR of P te bestellen en deze alsnog in december geleverd te krijgen (hoe realistisch is dat dan????)

Ik ga er nog steeds vanuit (waar dat op gebaseerd is weet ik niet) dat de boten die nu richting Europa komen voornamelijk vol staan met LR's, P's, 19" en exotische combinaties. De SR+ en trekhaken zijn zu zo zoetjes aan wel uitgeleverd, nu is het onze beurt!! 8)7

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovichi
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:32:
[...]

Nou maak je het wel heel roosmantisch _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdM91
  • Laatst online: 19-08 15:49
[...]

Ja, zo werken ze. Op 13 september SMS ontvangen voor levering op 17 september. Helaas was ik net weg voor een vierweekse vakantie. Wachten kon niet en voor het machtigen van een collega was het te kortdag. Mijn SR+ en VIN ging naar een volgende klant en ik moest maar weer ergens in de lijn voor een volgende levering. Die was uiteindelijk vanmorgen pas, bijna twee maanden later dus. Dat gezegd hebbende was het het wachten meer dan waard, nu een grijns van oor tot oor! 8)

SR+ PearlWhite/Zwart/18Aero / Besteld: 12-08 / RN: 15-08 / VIN: 08-11 / Leverdatum:13-11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
Snarf70 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:44:
[...]

Ik ga er nog steeds vanuit (waar dat op gebaseerd is weet ik niet) dat de boten die nu richting Europa komen voornamelijk vol staan met LR's, P's, 19" en exotische combinaties. De SR+ en trekhaken zijn zu zo zoetjes aan wel uitgeleverd, nu is het onze beurt!! 8)7
EENS!!!! :)

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:51
jjonkie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:42:
[...]

Hier ook G-XXX-PJ, staat nog op bood volgens de medewerker.
Dan maar hopen dat er niet iemand anders meer op biedt.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Nog een mooi plaatje:
http://www.model3vins.com/tesla-registrations
Absurde invloed van de bijtellingsregels (klik op Netherlands indien nodig)

Zie je ook hoe perfect Tesla's M3 timing is voor NL.

[ Voor 16% gewijzigd door Zpottr op 13-11-2019 15:50 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stukongeluk
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-09 21:17
Wordt meer met z'n 3'en ophalen, want jouw config en besteldag is 100% overeenkomend met de mijne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilko-
  • Laatst online: 05-12-2024
camy schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:39:
Beste medestanders,

Bestelde model 3 config:
Lakkleur Solid Black
Performance upgrade
Autopilot

En om het nog interessanter te maken, de nieuwe velgen "de donkergrijze" zijn online nog niet te spotten. Ik heb zelf enkel IG-accounts benaderd om te horen als zij de nieuwe P velgen als gespot hebben en zo ja een afbeelding komen dm'n. Maar nee, het enige wat je hoort is "soon".
Pagina: 1 ... 176 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.