Dat heb ik ook ergens gelezen!bottom line schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:10:
[...]
Blijkbaar ook betere geluidsisolatie.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat heb ik ook ergens gelezen!bottom line schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:10:
[...]
Blijkbaar ook betere geluidsisolatie.
Normaal voert Tesla veranderingen in de loop van het jaar door, zonder dat precies per model year te doen. Dus er zullen verschillen zijn tussen de typische MY 2019 en typische MY 2020 (bv PWS, sound proofing, frunk hooks), maar de eerste MY 2020 is naar verwachting nominaal identiek aan de laatste MY 2019Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:09:
Zojuist even mijn VIN door de decoder gegooid en tot de conclusie gekomen dat ik een 2020 model heb. Iemand enig idee wat het verschil is tussen 2019 & 2020 model (buiten pedestrian warming system)?
Zoef
Belgische logica. Ik hou d’r van! (Want meer model3’s voor NL :-)) 😘bottom line schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:08:
[...]
Valt goed mee hier. Belgen hebben echt een enorme schrik / afkeer tegenover EV's. Altijd lang laden, weinig laadpunten, weinig bereik, banden die snel verslijten, ik wil niet thuis tanken - want dan kost mij dat persoonlijk dat geld, terwijl ik bij mijn dinosap auto een tankkaart krijg.
En die 120% afschrijving merken enkel de bedrijfsleiders. Een werknemer is daar amper van op de hoogte, dus voelt zich ook niet gepusht om elektrisch te gaan. En privé wagen, want daar valt idd een subsidie van €4000 weg, gaan amper mensen daaraan in actie komen door de redenen hierboven + te duur.
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Verwijderd
M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM
Nu laat je je toch gek maken!ybos schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:21:
Ik heb me niet zo gek laten maken door op VIN jacht te gaan en dergelijke. Zojuist is de eindfactuur verschenen en betaald. Iemand enig idee hoelang de tijd is tussen verschijnen eindfactuur en levering
Verwijderd
https://teslatap.com/vin-decoder/Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:24:
Wellicht al een eerder genoemd in dit topic, maar hoe zie ik aan mijn VIN of het een 2019 of 2020 model is?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Verwijderd
was ik ook benieuwd naar maar wij hebben een 2020 model.
Dat is net hierboven langsgekomen, kijk even een paar posts terug.Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:29:
[...]
was ik ook benieuwd naar maar wij hebben een 2020 model.
Misschien kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen model 2019 en 2020?
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 09-11-2019 09:32 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Kan je eens linken naar de post? Ik lees beide topics mee maar kan het niet vindenTaro schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:30:
[...]
Dat is net hierboven langsgekomen, kijk even een paar posts terug.
Zie overigens ook Het grote Tesla topic - deel 2 voor andere Tesla onderwerpen.
Het moet niet veel gekker wordenMrBasta schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:32:
[...]
Kan je eens linken naar de post? Ik lees beide topics mee maar kan het niet vinden
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 09-11-2019 09:57 ]
Wat bedoel je met frunk hooks?Zpottr schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:03:
[...]
Normaal voert Tesla veranderingen in de loop van het jaar door, zonder dat precies per model year te doen. Dus er zullen verschillen zijn tussen de typische MY 2019 en typische MY 2020 (bv PWS, sound proofing, frunk hooks), maar de eerste MY 2020 is naar verwachting nominaal identiek aan de laatste MY 2019![]()
Als je 'm zelf koopt is de restwaarde over 5 jaar wellicht wel wat hoger als je een MY 2020 krijgt.
Ah, sorry mijn aanname was dat het uitgebreider besproken was. Hieronder wat ik tot zover "weet"Taro schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:34:
[...]
Het moet niet veel gekker worden
Nou vooruit dan:
Verwijderd in "Het grote Tesla Levering topic"
bottom line in "Het grote Tesla Levering topic"
Zpottr in "Het grote Tesla Levering topic"
Mijn werkgever weet van de aflever-smsjes en gaf aan gewoon direct met JA te antwoorden. Hij zorgt er wel voor dat onze afspraken voor die dag verzet worden.Novadecasa schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:53:
Heb ik al eerder gehoord dat in het weekend zelfs uitgeleverd kan worden inderdaad.
Zal met deze aantallen ook wel moeten.
Persoonlijk zou ik dat ideaal vinden, scheelt weer van alles regelen.
[ Voor 18% gewijzigd door LiquidSmoke op 09-11-2019 10:00 ]
Verwijderd
Ik kon enkel nog maar modellen kiezen met een trekhaak eind oktober toen ik er eentje bestelde met leveringsjaar 2019.LiquidSmoke schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:59:
Hm, eens goed door de Excel lijst heen gefilterd en blijkbaar komt mijn config niet extreem veel voor: SR+/Silver/Zwart/Aero/Trekhaak. (de trekhaak doet het hem).
Hopefully snel een VIN, de LM heeft aangegeven echt helemaal niets aan info te hebben en dat de berijder meestal als eerste iets ziet of hoort.
In de tussentijd klussen we gewoon vrolijk verder aan de laadpaal, vanmiddag de oprit open om de kabels onder de grond te leggen
Nope, jammer genoeg nog niet :[Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:34:
Geen bericht voor levering met vin 1-11?
Verwijderd
Onbegrijpelijk. Waarom zou je dat doen? Daar maakten ze juist mooie reclame voor. Dat je je tassen eraan kon hangen.Zpottr schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:52:
[...]
De tassenhaakjes in de frunk. Die schijnen er niet meer in te zitten bij nieuwe exemplaren.
Inderdaad nog niet, hier VIN op 1-11, maar verder nog niets ontvangen.Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:34:
Geen bericht voor levering met vin 1-11?
Scheelt 2* USD 0,37 per autoDnz0 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:56:
[...]
Onbegrijpelijk. Waarom zou je dat doen? Daar maakten ze juist mooie reclame voor. Dat je je tassen eraan kon hangen.
Zoef
Gebruikt iemand dat echt?Dnz0 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:56:
[...]
Onbegrijpelijk. Waarom zou je dat doen? Daar maakten ze juist mooie reclame voor. Dat je je tassen eraan kon hangen.
Achterin mijn huidige auto gebruik ik zoiets heel veel. Maar in de frunk weet ik het ook niet zo.
[ Voor 18% gewijzigd door Zpottr op 09-11-2019 11:08 ]
Zoef
Niet iedereen hier zal em zakelijk gaan rijden
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2019 11:11 . Reden: Aanpassing ]
Nee, want ik heb het zelfde maar nog niet betaald :-)Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:14:
Vraagje. Er staat nu een creditnota in. Gister het volledige bedrag betaald.
Betekend de creditnota in dat het betaald is?
duh, electrons are life
Goed bericht alhoewel het imho allemaal natte vinger werk blijft...Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:33:
[...]
Ik kon enkel nog maar modellen kiezen met een trekhaak eind oktober toen ik er eentje bestelde met leveringsjaar 2019.
SR+/midnight silver/19 inch/zwart int/trekhaak
Besteldatum: 29/10
RN: 4/11
Als het goed is dit jaar nog geleverd. LM zegt 1/12 vanuit Tesla te hebben gehoord. Hopelijk klopt het enigszins...
Staat wat mij betreft los van zakelijk rijden. Een zakelijke rijder zal hem net zo goed in het weekend voor de boodschappen gebruiken. Wat voor mij de belemmering is om de frunk te gebruiken is het gebruiksgemak om deze te openen:GrannySmith92 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:07:
[...]
Niet iedereen hier zal em zakelijk gaan rijden
Sommige mensen zullen ook de boodschappen mee doen.
Ik flikker het nu vaak in de kofferbak maar zou zo die frunk ervoor kunnen gebruiken
Hier het zelfde. De verkoper adviseerde mij SR+ + 19 inch + trekhaak te bestellen met de hoogste kans op 2019 levering ivm late bestelling van 31-10.Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:33:
[...]
Ik kon enkel nog maar modellen kiezen met een trekhaak eind oktober toen ik er eentje bestelde met leveringsjaar 2019.
Als het goed is dit jaar nog geleverd. LM zegt 1/12 vanuit Tesla te hebben gehoord. Hopelijk klopt het enigszins...
M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)
[ Voor 5% gewijzigd door Oscarkuip op 09-11-2019 11:30 ]
M3P Blue/blk VIN 26/11 sms 20/12 opgehaald 24/12
Ja hier ook nog steeds zilver en nog steeds nopes voor de vinvontrapp schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:16:
Zijn er nog meer Performance kopers waarbij de app zilveren velgen weergeeft? ( en geen VIN hebben?)
[ Voor 7% gewijzigd door Dino111 op 09-11-2019 11:26 ]
Yep, heb ik ook... Zilveren velgen en nog steeeeedsss geen VINvontrapp schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:16:
Zijn er nog meer Performance kopers waarbij de app zilveren velgen weergeeft? ( en geen VIN hebben?)
Ja, besteld op 10 oktober (via LM)vontrapp schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:16:
3MP / Pearl white / black / FSD / VIN: 27 nov
Volgens mij staan alle performance uit voorraad al in Zeebrugge. Mijn P staat er ook, "wacht op vervoer". Zelfde verwachte opleverdatum, alhoewel ik verwacht dat dat nog wel 1 of 2 weken langer kan duren.Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:08:
Ola, ik zit ook in de wachtkamer. Op 28 oktober een "voorraad" M3 besteld met de volgende spec's:
Long Range All-Wheel Drive Performance
Lakkleur Pearl White
Performance upgrade
20’’ Gray Performance Wheels
Volledig zwart premium interieur
Autopilot
Zakelijke aankoop (geen lease).
Zelfde dag: Verwachte leverdatum 11 november 2019 - 18 november 2019
VIN-nummer is al zichtbaar in de code. Gezien deze leverdatum, verwacht ik dat mijn M3 op de Jasper Arrow staat en, met wat vertraging Jamaica, op de 15de november de haven van Zeebrugge binnenvaart.
Iemand een idee hoelang het vervolgens duurt om de auto naar A'dam te krijgen? Of gaan deze naar Tilburg?
MY LR 2022 Midnight Gray, Black interior, 20” FSD
Bij Leaseplan? Mijn vrouw heeft 1 dag later dezelfde config besteld. Volgens Leaseplan kon alleen die config nog dit jaar geleverd worden. Sindsdien heeft mijn vrouw niks meer gehoord, maar ja ze is daar ook helemaal niet mee bezig. Ze gaat er vanuit dat de auto gewoon dit jaar geleverd wordt en dat ze het wel gaat horen.Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:33:
[...]
Verwijderd
Cool, move met die dingen! Kan niet wachtensvdgraaf schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:24:
[...]
Volgens mij staan alle performance uit voorraad al in Zeebrugge. Mijn P staat er ook, "wacht op vervoer". Zelfde verwachte opleverdatum, alhoewel ik verwacht dat dat nog wel 1 of 2 weken langer kan duren.
Ik heb een dag later (29e) uit voorraad besteld
Alleen S en X gaan naar Tilburg afaik
Beide uitgangspunten klinken wel logisch, Zeebrugge en JA, maar als dat zo is dan verwacht ik dat alleen nog maar grijze velgen geleverd gaan worden (wordt ik overigens blij vansvdgraaf schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:24:
[...]
Volgens mij staan alle performance uit voorraad al in Zeebrugge. Mijn P staat er ook, "wacht op vervoer". Zelfde verwachte opleverdatum, alhoewel ik verwacht dat dat nog wel 1 of 2 weken langer kan duren.
Ik heb een dag later (29e) uit voorraad besteld
Alleen S en X gaan naar Tilburg afaik
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
P wit/zwart/lease (athlon)/ geen VIN ook nog steeds zilveren velgen. Had begrepen dat degene die via lease bestellen nog de zilveren velgen zien in de app en als je rechtstreeks koopt wordt het aangepast naar de grijze. Klopt dit een beetje?vontrapp schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:27:
Vreemd dat er bij sommige kopers de velgen worden aangepast en bij anderen niet.
Gevoelsmatig zou je zeggen dat wanneer de velgen zilver blijven ze ook zo worden afgeleverd.
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Geen idee, dit is wat de mevrouw aan de telefoon me vertelde. Hoefde me geen zorgen te maken over boten in ieder geval 😅Frome schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:30:
[...]
Beide uitgangspunten klinken wel logisch, Zeebrugge en JA, maar als dat zo is dan verwacht ik dat alleen nog maar grijze velgen geleverd gaan worden (wordt ik overigens blij van), maar staan er in Zeebrugge nog zoveel auto’s dan?
MY LR 2022 Midnight Gray, Black interior, 20” FSD
Nog steeds zilver en geen VIN, ben blij dat er meerdere zijn die dit hebben. Verwacht dat ze dit bij iedereen gaan omzetten, maar begrijp echt niks van dit procesvontrapp schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:16:
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Verwijderd
Alleen als je in Staphorst woont werkt dat niet op ZondagVerwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:32:
Kan je ook in het weekend een SMS/mail ontvangen of..?
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Mijn ervaring is dat “snelle voorraad” niks wil zeggen. Je krijgt meteen een VIN echter lijkt het hierna bij anderen die bijv later een VIN hebben gekregen sneller te gaan. Ik heb zelf op 25-10 besteld en direct aanbetaald. Hierna meteen VIN gekregen echter helaas verder nog geen sms/email ontvangen mbt tot de levering.Dino111 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:37:
Blijft toch een zeer bijzonder iets, dat er blijkbaar “snelle voorraad” is terwijl er nog zat zitten te wachten op een P met dezelfde config 😭 (kan een koper zelf niks aan doen en die kan je ook niks kwalijk nemen) Man man man wat een lekker systeem zo met de automatische koppeling van vin aan bestelling, lekker high tech gevoel ook.
Ik ga weer af en in mijn mand 😑
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Wel fijn dat jouw vrouw wel relaxed blijft. Mijn vrouw wordt heel a-relaxed dat ik dit forum 25x per dag check. En vraagt zich af of ik niet wat beters te doen heb en of de mede-topic-ers dat ook niet hebben?Timminator schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:27:
[...]
Bij Leaseplan? Mijn vrouw heeft 1 dag later dezelfde config besteld. Volgens Leaseplan kon alleen die config nog dit jaar geleverd worden. Sindsdien heeft mijn vrouw niks meer gehoord, maar ja ze is daar ook helemaal niet mee bezig. Ze gaat er vanuit dat de auto gewoon dit jaar geleverd wordt en dat ze het wel gaat horen.
Ik begin al wel een beetje zenuwachtig te worden maar ja eigen schuld als je dit topic een beetje volgt.
Heb jij ook een 2020 VIN? Ik vanaf gisteren wel. Lijkt een kleine batch te zijn geweest gisteren.svdgraaf schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:32:
[...]
Geen idee, dit is wat de mevrouw aan de telefoon me vertelde. Hoefde me geen zorgen te maken over boten in ieder geval 😅
Wil ze met alle liefde helpen en naar Zeebrugge gaan om hem daar op te halen hoor, als het dan sneller gaat 😊
Verwijderd
FlauwLordSinclair schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:38:
[...]
Alleen als je in Staphorst woont werkt dat niet op Zondag
Verwijderd
Ik heb een VIN en, zoals ik beluister, staat mijn P bij onze zuiderburen.Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:35:
Blijft de vraag over....als de P's iN Zeebrugge staan, waar blijven de VINs dan?
Qua timing: eerste berichten P met grijze velgen stammen van ca 15 okt. Tesla produceert de P maar zeer beperkt. Welke boot is vertrokken rond die tijd?
Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen
Verwijderd
Meeste met vin van 19 okt hebben een afhaal van 8 tot 20 nov. 3 a 4 weken vanaf vin.JurandyRonald schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:10:
Mijn wagen staat gepland voor aankomst op 7 december (sinds gisteren een VIN in de source-code). Geen idee of dat de geplande aankomstdatum is in Amsterdam, of de geplande leverdatum. Maar ik vind het in ieder geval nog vrij ver weg, ook met het oog op de bestellingen die nog geen VIN hebben.
Het is heel simpel: dit zijn extra sales. Jij wacht echt wel op je auto.Dino111 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:37:
Blijft toch een zeer bijzonder iets, dat er blijkbaar “snelle voorraad” is terwijl er nog zat zitten te wachten op een P met dezelfde config 😭 (kan een koper zelf niks aan doen en die kan je ook niks kwalijk nemen) Man man man wat een lekker systeem zo met de automatische koppeling van vin aan bestelling, lekker high tech gevoel ook.
Ik ga weer af en in mijn mand 😑
Zoef
Mijn 1 nov VIN is ook een 2020 model.itsyours2relive schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:46:
[...]
Heb jij ook een 2020 VIN? Ik vanaf gisteren wel. Lijkt een kleine batch te zijn geweest gisteren.
Weet iemand vanaf welke boot er 2020 modellen mee zijn gekomen?
Ik *ben* de vrouw en check dit topic minstens 100x per dag 😎Tammestein schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:45:
[...]
Wel fijn dat jouw vrouw wel relaxed blijft. Mijn vrouw wordt heel a-relaxed dat ik dit forum 25x per dag check. En vraagt zich af of ik niet wat beters te doen heb en of de mede-topic-ers dat ook niet hebben?
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
De JA, daar heb ik ook al naar zitten kijken. Theoretisch zou JA P met grijze velgen moeten hebben, uitgaande dat er Ps op staan en voorraad uit SFO snel weg is (die mogelijk nog zilveren hadden).Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:35:
Blijft de vraag over....als de P's iN Zeebrugge staan, waar blijven de VINs dan?
Qua timing: eerste berichten P met grijze velgen stammen van ca 15 okt. Tesla produceert de P maar zeer beperkt. Welke boot is vertrokken rond die tijd?
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
[ Voor 18% gewijzigd door asing op 09-11-2019 12:46 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Haha. Zo hoort hetMiepz78 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:35:
[...]
Ik *ben* de vrouw en check dit topic minstens 100x per dag 😎
Heb precies zelfde als jou alleen de midnight silver uitvoering. Snel leverbaar besteld met zelfde procedure mailtjes als jij, maar ik weet niet zeker of ze op de JA staan want tegen mij hadden ze gezegd dat hij wellicht nog niet op een boot stond. Dus dat betekent de boot die nu aan het aanmeren is/staat bij SF kade ben naam even kwijt.Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:08:
Ola, ik zit ook in de wachtkamer. Op 28 oktober een "voorraad" M3 besteld met de volgende spec's:
Long Range All-Wheel Drive Performance
Lakkleur Pearl White
Performance upgrade
20’’ Gray Performance Wheels
Volledig zwart premium interieur
Autopilot
Zakelijke aankoop (geen lease).
Zelfde dag: Verwachte leverdatum 11 november 2019 - 18 november 2019
VIN-nummer is al zichtbaar in de code. Gezien deze leverdatum, verwacht ik dat mijn M3 op de Jasper Arrow staat en, met wat vertraging Jamaica, op de 15de november de haven van Zeebrugge binnenvaart.
Iemand een idee hoelang het vervolgens duurt om de auto naar A'dam te krijgen? Of gaan deze naar Tilburg?
Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ
OKVerwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:15:
[...]
Meeste met vin van 19 okt hebben een afhaal van 8 tot 20 nov. 3 a 4 weken vanaf vin.
Dat lijkt te kloppen met bovenstaand gegeven en gezien de aankomstdatum van GC. Dus de uitgegeven VIN's van gisteren staan (waarschijnlijk) op de GC.asing schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:45:
Status update :
[Afbeelding]
In de tweet wordt beweerd dat de Glovis Cosmos vins nu worden uitgedeeld. Zoals gebruikelijk, iemand roept het maar niemand bevestigd het officieel.
Verwijderd
Nope, nog geen eindfactuur.fatihtuncer schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:49:
[...]
Heb precies zelfde als jou alleen de midnight silver uitvoering. Snel leverbaar besteld met zelfde procedure mailtjes als jij, maar ik weet niet zeker of ze op de JA staan want tegen mij hadden ze gezegd dat hij wellicht nog niet op een boot stond. Dus dat betekent de boot die nu aan het aanmeren is/staat bij SF kade ben naam even kwijt.
Heb je al wel een eindfactuur bijvoorbeeld in je account? Ik niet...
Verwijderd
Gisteren ergens gelezen dat dit automatisch gaat wanneer je aan de wifi zit.cronixx schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:58:
Gisteren m’n M3 opgehaald, zit nog v9 en zegt “up-to-date.” iemand enig idee hoe ik hem op v10 krijg?
Wifi koppelen, dicht bij huis zetten en wachtencronixx schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:58:
Gisteren m’n M3 opgehaald, zit nog v9 en zegt “up-to-date.” iemand enig idee hoe ik hem op v10 krijg?
Denk dat je een ander topic moet gaan proberen, de meeste hier hebben geen M3, dat is het probleemcronixx schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:58:
vroeg me af of dit ook werkt als hij aan een hotspot hangt.Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:09:
[...]
Gisteren ergens gelezen dat dit automatisch gaat wanneer je aan de wifi zit.
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Ik heb service verzoek via de app gedaan bij Sec. Net bericht gehad dat ze hem gepushed hebben en hij komt nu via hotspot binnen.cronixx schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:58:
Champagne problemscronixx schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:58:
3440wp oost | 4320wp west | SE5K-RWB
Met de recente buitentemperaturen is de frunk praktisch een koelbox
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Dat vraag ik mij dus af. Aangezien ik nu geplande levering volgens eindfactuur op 24-11 heb en gisteren een VIN gekregen. Op 24-11 is de Glovis Cosmos nog niet in Amsterdam, als hij 22-11 in Zeebrugge verwacht wordt.JurandyRonald schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:54:
Dat lijkt te kloppen met bovenstaand gegeven en gezien de aankomstdatum van GC. Dus de uitgegeven VIN's van gisteren staan op de GC.
Denk dat we met zn allen proberen te achterhalen waar onze bestelde auto is maar er eigenlijk geen pijl meer op te trekken is. Auto worden inmiddels ook met trailers het land ingereden begreep ik dus ze komen nu van overal en nergens.rreijnhoudt schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:38:
[...]
Dat vraag ik mij dus af. Aangezien ik nu geplande levering volgens eindfactuur op 24-11 heb en gisteren een VIN gekregen. Op 24-11 is de Glovis Cosmos nog niet in Amsterdam, als hij 22-11 in Zeebrugge verwacht wordt.
Het kan dus zo zijn dat de Cosmos rechtstreeks naar Amsterdam gaat vanaf Panama. Of dat mijn VIN van gisteren op de Jasper Arrow staat die 15-11 in Zeebrugge aankomt. Of dat de geplande leverdatum niet klopt.
Ik vermoed dat die van mij op de JA staat, omdat de levering volgens de delivery specialist eerst half november was en nu eind november. Vertraagd dus. En de JA is ook vertraagd.
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Verwijderd
In december komen ze met bakken uit de lucht vallen, mark my words.Nonode schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:42:
[...]
Denk dat we met zn allen proberen te achterhalen waar onze bestelde auto is maar er eigenlijk geen pijl meer op te trekken is. Auto worden inmiddels ook met trailers het land ingereden begreep ik dus ze komen nu van overal en nergens.
Dat denk ik ookVerwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:43:
[...]
In december komen ze met bakken uit de lucht vallen, mark my words.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Be prepared om je Tesla op een zondagnacht rond een uur of 03.30 op te halen in Tilburg
Lekker toch! HahaNonode schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:42:
[...]
Denk dat we met zn allen proberen te achterhalen waar onze bestelde auto is maar er eigenlijk geen pijl meer op te trekken is. Auto worden inmiddels ook met trailers het land ingereden begreep ik dus ze komen nu van overal en nergens.
Hangt van de communicatievoorkeuren af die in het account moeten worden aangegeven, maar hoogstwaarschijnlijk via de email updates.Sunri5e schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:16:
Vraagje. Mijn leasemaatschappij is een kleine maatschappij. Ze hebben nog nooit eerder een Tesla besteld. Ze hebben hier dus een account voor aangemaakt en hun gegevens er in gezet (adres en hun vaste telefoonnummer). Ik heb inzicht van ze gekregen in dat account. Echter staat er nergens een mobiel nummer. Hoe worden zij op de hoogte gehouden over de datum van afhalen?
Ik dacht dat dit het doel was van dit topic...Nonode schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:42:
[...]
Blijkbaar is het 2020 model ook efficiënter dan 2019 (althans, in ieder geval de SR+). Bron (overigens retweet van Elon Musk): https://electrek.co/2019/11/07/2020-tesla-model-3/MrBasta schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:36:
[...]
Ah, sorry mijn aanname was dat het uitgebreider besproken was. Hieronder wat ik tot zover "weet"
I have both 19 & 20MY and here are the differences/changes:
1. I feel it's quieter while driving. Less wind noise from roof and window seals.
2. Window seals are stiffer rubber. Possible revised design or new vendor?
3. Fenders not touching the body at the A-pillar (the rust issue)
4. Slightly stiffer trunk carpet lining. (sides and where trunk lights mount)
5. No frunk carpet mat from factory anymore.
bron: https://teslamotorsclub.c...-if-any-from-2019.172617/
Helemaal prima wat mij betreft!Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:44:
[...]
Be prepared om je Tesla op een zondagnacht rond een uur of 03.30 op te halen in Tilburg.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Later, in deze, is ergens tussen SFO en Zeebrugge/Amsterdameikrur schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:10:
[...]
Klopt helemaal maar iedereen hier is nu juist benieuwd wanneer dat "later" nu is, is dat bij vertrek in SF, in de sluis van Panama, voor de havens van zeebrugge, op het terrein bij Koopmans, niet dat het iets uitmaakt natuurlijk maar dat is waar mensen hier de hele dag mee bezig zijn, kortom maak die mensen blij en definieer "later
Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:44:
[...]
Be prepared om je Tesla op een zondagnacht rond een uur of 03.30 op te halen in Tilburg.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:04:
[...]
20.000 Tesla's op de snelweg rond Tilburg klinkt niet heel rustig
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Verwijderd
Zonder grappen: ik denk niet dat alle Tesla's in december opgehaald zullen worden in Amsterdam. Zeker niet als er in die maand nog zo'n 15 a 20 duizend geleverd moeten worden.sknnr.nl schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:07:
Goed dat we in Amsterdam moeten ophalen.. Kom je niet bij Tilburg in de buurt.
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq