Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Tammestein
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 13:24
bottom line schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:10:
[...]

Blijkbaar ook betere geluidsisolatie.
Dat heb ik ook ergens gelezen! oOo

TM3 SR+ / Midnight Silver / Black / Aero | Order: 11/10 LM Alphabet | RN: No | Vin: Zilch | SMS: Nada | Levering: Niente

• Zpottr
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
hurmseshurms! schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:09:
Zojuist even mijn VIN door de decoder gegooid en tot de conclusie gekomen dat ik een 2020 model heb. Iemand enig idee wat het verschil is tussen 2019 & 2020 model (buiten pedestrian warming system)?
Normaal voert Tesla veranderingen in de loop van het jaar door, zonder dat precies per model year te doen. Dus er zullen verschillen zijn tussen de typische MY 2019 en typische MY 2020 (bv PWS, sound proofing, frunk hooks), maar de eerste MY 2020 is naar verwachting nominaal identiek aan de laatste MY 2019 :*)

Als je 'm zelf koopt is de restwaarde over 5 jaar wellicht wel wat hoger als je een MY 2020 krijgt.

• Miepz78
  • Laatst online: 22:12
bottom line schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:08:
[...]

Valt goed mee hier. Belgen hebben echt een enorme schrik / afkeer tegenover EV's. Altijd lang laden, weinig laadpunten, weinig bereik, banden die snel verslijten, ik wil niet thuis tanken - want dan kost mij dat persoonlijk dat geld, terwijl ik bij mijn dinosap auto een tankkaart krijg.

En die 120% afschrijving merken enkel de bedrijfsleiders. Een werknemer is daar amper van op de hoogte, dus voelt zich ook niet gepusht om elektrisch te gaan. En privé wagen, want daar valt idd een subsidie van €4000 weg, gaan amper mensen daaraan in actie komen door de redenen hierboven + te duur.
Belgische logica. Ik hou d’r van! (Want meer model3’s voor NL :-)) 😘

LP besteld 9/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 5-11 109668XXX / VIN: ??? / Leverdatum:????

• sanniepep
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 21:46
Vraagje. Er staat nu een creditnota in. Gister het volledige bedrag betaald.
Betekend de creditnota in dat het betaald is?

• ybos
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 21:28
Ik heb me niet zo gek laten maken door op VIN jacht te gaan en dergelijke. Zojuist is de eindfactuur verschenen en betaald. Iemand enig idee hoelang de tijd is tussen verschijnen eindfactuur en levering :?

• joostwit
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 21:04
Ik vraag me ook af wanneer je de eindfactuur krijgt. Las gister dat velen dat tegelijk met hun VIN kregen. Ik heb nu wel een VIN gelukkig, maar nog geen eindfactuur...

M3 SR+ MS Zwart 19" Besteld 20-9 RN 20-9, VIN 8-11, Afhalen verwacht 22 - 29 nov (mail van Tesla) (besteld als ZZP-er)

• marco208
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22:02
ybos schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:21:
Ik heb me niet zo gek laten maken door op VIN jacht te gaan en dergelijke. Zojuist is de eindfactuur verschenen en betaald. Iemand enig idee hoelang de tijd is tussen verschijnen eindfactuur en levering :?
Nu laat je je toch gek maken!

• ybos
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 21:28
marco208 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:22:
[...]

Nu laat je je toch gek maken!
Eens :X

En het staat gewoon op de factuur, 21 november :)

• EV!
  • Laatst online: 10-11 21:50
Wellicht al een eerder genoemd in dit topic, maar hoe zie ik aan mijn VIN of het een 2019 of 2020 model is?

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:01
EV! schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:24:
Wellicht al een eerder genoemd in dit topic, maar hoe zie ik aan mijn VIN of het een 2019 of 2020 model is?
https://teslatap.com/vin-decoder/

I‘m not buying $BTC, I‘m selling fiat | Bitcoin prijzen vergelijken

• sanniepep
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 21:46
was ik ook benieuwd naar maar wij hebben een 2020 model.

Misschien kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen model 2019 en 2020?

• Taro
sanniepep schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:29:
[...]

was ik ook benieuwd naar maar wij hebben een 2020 model.

Misschien kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen model 2019 en 2020?
Dat is net hierboven langsgekomen, kijk even een paar posts terug.

Zie overigens ook Het grote Tesla topic - deel 2 voor andere Tesla onderwerpen.

Taro wijzigde deze reactie 09-11-2019 09:32 (11%)

• MrBasta
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20:24
Taro schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:30:
[...]

Dat is net hierboven langsgekomen, kijk even een paar posts terug.

Zie overigens ook Het grote Tesla topic - deel 2 voor andere Tesla onderwerpen.
Kan je eens linken naar de post? Ik lees beide topics mee maar kan het niet vinden :'(

• Taro
MrBasta schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:32:
[...]

Kan je eens linken naar de post? Ik lees beide topics mee maar kan het niet vinden :'(
Het moet niet veel gekker worden :)

Nou vooruit dan:
hurmseshurms! in "Het grote Tesla Levering topic"
bottom line in "Het grote Tesla Levering topic"
Zpottr in "Het grote Tesla Levering topic"
MrBasta in "Het grote Tesla Levering topic" :)

Taro wijzigde deze reactie 09-11-2019 09:57 (14%)

• Khayma
  • Laatst online: 21:53
Zpottr schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:03:
[...]

Normaal voert Tesla veranderingen in de loop van het jaar door, zonder dat precies per model year te doen. Dus er zullen verschillen zijn tussen de typische MY 2019 en typische MY 2020 (bv PWS, sound proofing, frunk hooks), maar de eerste MY 2020 is naar verwachting nominaal identiek aan de laatste MY 2019 :*)

Als je 'm zelf koopt is de restwaarde over 5 jaar wellicht wel wat hoger als je een MY 2020 krijgt.
Wat bedoel je met frunk hooks?

• MrBasta
  • Laatst online: 20:24
Ah, sorry mijn aanname was dat het uitgebreider besproken was. Hieronder wat ik tot zover "weet"

I have both 19 & 20MY and here are the differences/changes:
1. I feel it's quieter while driving. Less wind noise from roof and window seals.
2. Window seals are stiffer rubber. Possible revised design or new vendor?
3. Fenders not touching the body at the A-pillar (the rust issue)
4. Slightly stiffer trunk carpet lining. (sides and where trunk lights mount)
5. No frunk carpet mat from factory anymore.

bron: https://teslamotorsclub.c...-if-any-from-2019.172617/

• Sunri5e
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18:20
Mijn verwachte leverdatum is op een zondag.... (24 november). Leveren ze ook al in de weekenden uit?

• Novadecasa
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
Heb ik al eerder gehoord dat in het weekend zelfs uitgeleverd kan worden inderdaad.

Zal met deze aantallen ook wel moeten.
Persoonlijk zou ik dat ideaal vinden, scheelt weer van alles regelen.

 MacBook Pro Touch Bar 2017  Watch 42 mm  iPod  iPhone X 64GB

• eazi
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18:24

eazi

LR AWD White

Novadecasa schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:53:
Heb ik al eerder gehoord dat in het weekend zelfs uitgeleverd kan worden inderdaad.

Zal met deze aantallen ook wel moeten.
Persoonlijk zou ik dat ideaal vinden, scheelt weer van alles regelen.
Mijn werkgever weet van de aflever-smsjes en gaf aan gewoon direct met JA te antwoorden. Hij zorgt er wel voor dat onze afspraken voor die dag verzet worden. _/-\o_

LR AWD Wit, Aero, Zwart Int, Trekhaak - Besteld 7 augustus.. Restrictie 4 nov, nog geen VIN.

• LiquidSmoke
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20:50
Hm, eens goed door de Excel lijst heen gefilterd en blijkbaar komt mijn config niet extreem veel voor: SR+/Silver/Zwart/Aero/Trekhaak. (de trekhaak doet het hem).

Hopefully snel een VIN, de LM heeft aangegeven echt helemaal niets aan info te hebben en dat de berijder meestal als eerste iets ziet of hoort.

In de tussentijd klussen we gewoon vrolijk verder aan de laadpaal, vanmiddag de oprit open om de kabels onder de grond te leggen :*)

LiquidSmoke wijzigde deze reactie 09-11-2019 10:00 (18%)

• Plaatje1990
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 21:11
LiquidSmoke schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:59:
Hm, eens goed door de Excel lijst heen gefilterd en blijkbaar komt mijn config niet extreem veel voor: SR+/Silver/Zwart/Aero/Trekhaak. (de trekhaak doet het hem).

Hopefully snel een VIN, de LM heeft aangegeven echt helemaal niets aan info te hebben en dat de berijder meestal als eerste iets ziet of hoort.

In de tussentijd klussen we gewoon vrolijk verder aan de laadpaal, vanmiddag de oprit open om de kabels onder de grond te leggen :*)
Ik kon enkel nog maar modellen kiezen met een trekhaak eind oktober toen ik er eentje bestelde met leveringsjaar 2019.

SR+/midnight silver/19 inch/zwart int/trekhaak

Besteldatum: 29/10
RN: 4/11
Als het goed is dit jaar nog geleverd. LM zegt 1/12 vanuit Tesla te hebben gehoord. Hopelijk klopt het enigszins...

• Robinku
  • Laatst online: 21:57
Geen bericht voor levering met vin 1-11?

SR+ pearl white / zwart / 19 inch / trekhaak / besteld 11-9 / RN 13-9 / vin 1-11 / kenteken 4-11 / levering ?

• stukongeluk
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 20:04
Robinku schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:34:
Nope, jammer genoeg nog niet :[

• Robinku
In Excel staat mijn leverdatum op gister ingevuld? Haha iemand gedaan denk ik.
15 okt vin kregen 22 okt sms
19 okt vin kregen 11 dagen later sms.
Begin van de week toch wel met vin 1 nov

SR+ pearl white / zwart / 19 inch / trekhaak / besteld 11-9 / RN 13-9 / vin 1-11 / kenteken 4-11 / levering ?

• Zpottr
  • Niet online
Khayma schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:36:
[...]

Wat bedoel je met frunk hooks?
De tassenhaakjes in de frunk. Die schijnen er niet meer in te zitten bij nieuwe exemplaren.

• Dnz0
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 21:27
Zpottr schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:52:
[...]

De tassenhaakjes in de frunk. Die schijnen er niet meer in te zitten bij nieuwe exemplaren.
Onbegrijpelijk. Waarom zou je dat doen? Daar maakten ze juist mooie reclame voor. Dat je je tassen eraan kon hangen.

• rpcrobbie
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 13:01
Robinku schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:34:
Inderdaad nog niet, hier VIN op 1-11, maar verder nog niets ontvangen.

• Zpottr
  • Niet online
Dnz0 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:56:
[...]

Onbegrijpelijk. Waarom zou je dat doen? Daar maakten ze juist mooie reclame voor. Dat je je tassen eraan kon hangen.
Scheelt 2* USD 0,37 per auto

• Taro
Dnz0 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:56:
[...]

Gebruikt iemand dat echt? :/

• Zpottr
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:03:
[...]

Achterin mijn huidige auto gebruik ik zoiets heel veel. Maar in de frunk weet ik het ook niet zo.
Edit: de Amerikanen zijn nogal lyrisch over de frunk voor takeout voer. Daar zijn die haakjes wel goed voor

Zpottr wijzigde deze reactie 09-11-2019 11:08 (18%)

• GrannySmith92
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 19:37
Taro schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:03:
[...]

Niet iedereen hier zal em zakelijk gaan rijden :P
Sommige mensen zullen ook de boodschappen mee doen.

Ik flikker het nu vaak in de kofferbak maar zou zo die frunk ervoor kunnen gebruiken

SR+/Pearl White/Black/Aero | Besteld: 8-Oct | RN: 14-Oct | Vin: 8-Nov | Sms: ? | Levering: ?

• 93Aero
  • Laatst online: 12:30
Ola, ik zit ook in de wachtkamer. Op 28 oktober een "voorraad" M3 besteld met de volgende spec's:

Long Range All-Wheel Drive Performance
Lakkleur Pearl White
Performance upgrade
20’’ Gray Performance Wheels
Volledig zwart premium interieur
Autopilot

Zakelijke aankoop (geen lease).

Zelfde dag: Verwachte leverdatum 11 november 2019 - 18 november 2019

VIN-nummer is al zichtbaar in de code. Gezien deze leverdatum, verwacht ik dat mijn M3 op de Jasper Arrow staat en, met wat vertraging Jamaica, op de 15de november de haven van Zeebrugge binnenvaart.

Iemand een idee hoelang het vervolgens duurt om de auto naar A'dam te krijgen? Of gaan deze naar Tilburg?

93Aero wijzigde deze reactie 09-11-2019 11:11 (2%)
Reden: Aanpassing

TM3 P / Pearl White / Black / 20’’ Gray | Order: 28/10 | Stock | No LM | RN: Recieved | VIN: Recieved | SMS: Not yet | Delivery date: 11-18 november 2019

• javaboon
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:14
sanniepep schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:14:
Vraagje. Er staat nu een creditnota in. Gister het volledige bedrag betaald.
Betekend de creditnota in dat het betaald is?
Nee, want ik heb het zelfde maar nog niet betaald :-)

• LiquidSmoke
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20:50
Plaatje1990 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:33:
[...]

Ik kon enkel nog maar modellen kiezen met een trekhaak eind oktober toen ik er eentje bestelde met leveringsjaar 2019.

Als het goed is dit jaar nog geleverd. LM zegt 1/12 vanuit Tesla te hebben gehoord. Hopelijk klopt het enigszins...
Goed bericht alhoewel het imho allemaal natte vinger werk blijft...

11-10 besteld
14-10 tesla account aangemaakt
15-10 RN zichtbaar (RN109656xxx)
25-10 Officiële welkomst e-mail.

Verder nog niets.

Intussen rijd ik nog met plezier rond in m'n Octavia maar het kriebelt wel O-)

• Taro
GrannySmith92 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:07:
[...]

Niet iedereen hier zal em zakelijk gaan rijden :P
Sommige mensen zullen ook de boodschappen mee doen.

Ik flikker het nu vaak in de kofferbak maar zou zo die frunk ervoor kunnen gebruiken
Staat wat mij betreft los van zakelijk rijden. Een zakelijke rijder zal hem net zo goed in het weekend voor de boodschappen gebruiken. Wat voor mij de belemmering is om de frunk te gebruiken is het gebruiksgemak om deze te openen:

Kofferbak: Gewoon handmatig openen
Frunk: App openen, knopje indrukken, handmatig openen

Ik heb de frunk nog nooit gebruikt, behalve om aan anderen te laten zien dat die bestaat. Op vakantie zal dat anders zijn, maar in het dagelijks gebruik voor mij overbodig.

Afijn, wat dat betreft is een 2020 model voor mij niet minder dan een 2019 model. Maarja daarin heb je verder toch geen keuze, Tesla levert ze volgens mij op dit moment nog willekeurig door elkaar heen incl. de laatste 2019 modellen, zal binnen een paar weken wel alleen 2020 model worden geleverd.

• vontrapp
  • Laatst online: 17:39
Zijn er nog meer Performance kopers waarbij de app zilveren velgen weergeeft? ( en geen VIN hebben?)

• KermitNL
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13:49
[...]

Hier het zelfde. De verkoper adviseerde mij SR+ + 19 inch + trekhaak te bestellen met de hoogste kans op 2019 levering ivm late bestelling van 31-10.

Laten we hopen dat het meezit:)

• Oscarkuip
  • Registratie: maart 2018
  • Nu online

Oscarkuip

M3P blk blue RN 29/9

Performance donkere velgen in de app ;)

Oscarkuip wijzigde deze reactie 09-11-2019 11:30 (5%)

• Dino111
  • Laatst online: 15:27
vontrapp schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:16:
Zijn er nog meer Performance kopers waarbij de app zilveren velgen weergeeft? ( en geen VIN hebben?)
Ja hier ook nog steeds zilver en nog steeds nopes voor de vin

Dino111 wijzigde deze reactie 09-11-2019 11:26 (7%)

• mlbeukers
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 20:09
Yep, heb ik ook... Zilveren velgen en nog steeeeedsss geen VIN :?

• Sandervanp
  • Laatst online: 08:00
Ja, besteld op 10 oktober (via LM)
Wit, zwart interieur, FSD en zilveren velgen in m'n account

• svdgraaf
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:40
93Aero schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:08:
Ola, ik zit ook in de wachtkamer. Op 28 oktober een "voorraad" M3 besteld met de volgende spec's:

Lakkleur Pearl White
Performance upgrade
Autopilot

VIN-nummer is al zichtbaar in de code. Gezien deze leverdatum, verwacht ik dat mijn M3 op de Jasper Arrow staat en, met wat vertraging Jamaica, op de 15de november de haven van Zeebrugge binnenvaart.

Iemand een idee hoelang het vervolgens duurt om de auto naar A'dam te krijgen? Of gaan deze naar Tilburg?
Volgens mij staan alle performance uit voorraad al in Zeebrugge. Mijn P staat er ook, "wacht op vervoer". Zelfde verwachte opleverdatum, alhoewel ik verwacht dat dat nog wel 1 of 2 weken langer kan duren.

Ik heb een dag later (29e) uit voorraad besteld :)

Alleen S en X gaan naar Tilburg afaik

P AWD Midnight Gray, Black interior, 20”, besteld zzp 29/10, RN 29/10, VIN 29/10

• Timminator
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20:38
[...]

Bij Leaseplan? Mijn vrouw heeft 1 dag later dezelfde config besteld. Volgens Leaseplan kon alleen die config nog dit jaar geleverd worden. Sindsdien heeft mijn vrouw niks meer gehoord, maar ja ze is daar ook helemaal niet mee bezig. Ze gaat er vanuit dat de auto gewoon dit jaar geleverd wordt en dat ze het wel gaat horen.
Ik begin al wel een beetje zenuwachtig te worden maar ja eigen schuld als je dit topic een beetje volgt.

• vontrapp
Vreemd dat er bij sommige kopers de velgen worden aangepast en bij anderen niet.
Gevoelsmatig zou je zeggen dat wanneer de velgen zilver blijven ze ook zo worden afgeleverd.

• 93Aero
svdgraaf schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:24:
[...]

Volgens mij staan alle performance uit voorraad al in Zeebrugge. Mijn P staat er ook, "wacht op vervoer". Zelfde verwachte opleverdatum, alhoewel ik verwacht dat dat nog wel 1 of 2 weken langer kan duren.

Cool, move met die dingen! Kan niet wachten ;)

TM3 P / Pearl White / Black / 20’’ Gray | Order: 28/10 | Stock | No LM | RN: Recieved | VIN: Recieved | SMS: Not yet | Delivery date: 11-18 november 2019

• Frome
  • Laatst online: 18:52
svdgraaf schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:24:
[...]

Beide uitgangspunten klinken wel logisch, Zeebrugge en JA, maar als dat zo is dan verwacht ik dat alleen nog maar grijze velgen geleverd gaan worden (wordt ik overigens blij van :*) ), maar staan er in Zeebrugge nog zoveel auto’s dan?

• Roootje
  • Laatst online: 16:24
vontrapp schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:27:
Vreemd dat er bij sommige kopers de velgen worden aangepast en bij anderen niet.
Gevoelsmatig zou je zeggen dat wanneer de velgen zilver blijven ze ook zo worden afgeleverd.
P wit/zwart/lease (athlon)/ geen VIN ook nog steeds zilveren velgen. Had begrepen dat degene die via lease bestellen nog de zilveren velgen zien in de app en als je rechtstreeks koopt wordt het aangepast naar de grijze. Klopt dit een beetje?

• svdgraaf
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:40
Frome schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:30:
[...]

Beide uitgangspunten klinken wel logisch, Zeebrugge en JA, maar als dat zo is dan verwacht ik dat alleen nog maar grijze velgen geleverd gaan worden (wordt ik overigens blij van :*) ), maar staan er in Zeebrugge nog zoveel auto’s dan?
Geen idee, dit is wat de mevrouw aan de telefoon me vertelde. Hoefde me geen zorgen te maken over boten in ieder geval 😅

Wil ze met alle liefde helpen en naar Zeebrugge gaan om hem daar op te halen hoor, als het dan sneller gaat 😊

P AWD Midnight Gray, Black interior, 20”, besteld zzp 29/10, RN 29/10, VIN 29/10

• Frome
Nog steeds zilver en geen VIN, ben blij dat er meerdere zijn die dit hebben. Verwacht dat ze dit bij iedereen gaan omzetten, maar begrijp echt niks van dit proces :?

• 5YJ3
  • Laatst online: 21:51
Kan je ook in het weekend een SMS/mail ontvangen of..?

SR+ WP ZWART AERO - Order: 1/10 - RN: 1/10 - VIN: 1/11 - KENTEKEN: 4/11 - OPHALEN (ESTIMATE): 14/11 - SMS: ...

• VR1970
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 09-11 11:54
Blijft de vraag over....als de P's iN Zeebrugge staan, waar blijven de VINs dan?

Qua timing: eerste berichten P met grijze velgen stammen van ca 15 okt. Tesla produceert de P maar zeer beperkt. Welke boot is vertrokken rond die tijd?

• Dino111
  • Laatst online: 15:27
Blijft toch een zeer bijzonder iets, dat er blijkbaar “snelle voorraad” is terwijl er nog zat zitten te wachten op een P met dezelfde config 😭 (kan een koper zelf niks aan doen en die kan je ook niks kwalijk nemen) Man man man wat een lekker systeem zo met de automatische koppeling van vin aan bestelling, lekker high tech gevoel ook.

Ik ga weer af en in mijn mand 😑

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20:48
5YJ3 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:32:
Kan je ook in het weekend een SMS/mail ontvangen of..?
Alleen als je in Staphorst woont werkt dat niet op Zondag

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• koekjeh
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19:45
Dino111 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:37:
Blijft toch een zeer bijzonder iets, dat er blijkbaar “snelle voorraad” is terwijl er nog zat zitten te wachten op een P met dezelfde config 😭 (kan een koper zelf niks aan doen en die kan je ook niks kwalijk nemen) Man man man wat een lekker systeem zo met de automatische koppeling van vin aan bestelling, lekker high tech gevoel ook.

Mijn ervaring is dat “snelle voorraad” niks wil zeggen. Je krijgt meteen een VIN echter lijkt het hierna bij anderen die bijv later een VIN hebben gekregen sneller te gaan. Ik heb zelf op 25-10 besteld en direct aanbetaald. Hierna meteen VIN gekregen echter helaas verder nog geen sms/email ontvangen mbt tot de levering. 8)7

MacBook Pro Retina 13" 8GB RAM / i5 2GHz / 128 GB SSD  iPhone 11 Pro 256GB wit  Apple Watch 4 Space Gray 40mm 

• Tammestein
Timminator schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:27:
[...]

Bij Leaseplan? Mijn vrouw heeft 1 dag later dezelfde config besteld. Volgens Leaseplan kon alleen die config nog dit jaar geleverd worden. Sindsdien heeft mijn vrouw niks meer gehoord, maar ja ze is daar ook helemaal niet mee bezig. Ze gaat er vanuit dat de auto gewoon dit jaar geleverd wordt en dat ze het wel gaat horen.
Ik begin al wel een beetje zenuwachtig te worden maar ja eigen schuld als je dit topic een beetje volgt.
Wel fijn dat jouw vrouw wel relaxed blijft. Mijn vrouw wordt heel a-relaxed dat ik dit forum 25x per dag check. En vraagt zich af of ik niet wat beters te doen heb en of de mede-topic-ers dat ook niet hebben?

TM3 SR+ / Midnight Silver / Black / Aero | Order: 11/10 LM Alphabet | RN: No | Vin: Zilch | SMS: Nada | Levering: Niente

• itsyours2relive
svdgraaf schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:32:
[...]

Geen idee, dit is wat de mevrouw aan de telefoon me vertelde. Hoefde me geen zorgen te maken over boten in ieder geval 😅

Wil ze met alle liefde helpen en naar Zeebrugge gaan om hem daar op te halen hoor, als het dan sneller gaat 😊
Heb jij ook een 2020 VIN? Ik vanaf gisteren wel. Lijkt een kleine batch te zijn geweest gisteren.

Weet iemand vanaf welke boot er 2020 modellen mee zijn gekomen?

Tesla Model 3 | LR/Z/Z/Aero 27sep besteld, 8nov VIN

• 5YJ3
LordSinclair schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:38:
[...]

Alleen als je in Staphorst woont werkt dat niet op Zondag
Flauw

SR+ WP ZWART AERO - Order: 1/10 - RN: 1/10 - VIN: 1/11 - KENTEKEN: 4/11 - OPHALEN (ESTIMATE): 14/11 - SMS: ...

• Jdw77
  • Nu online
SR+ aero trekhaak 28-10 besteld, direct RN en factuur. Nog geen VIN. Geen LM, contant. Hopelijk voor 2020 in bezit.

• 5YJ3
Model 3's geregistreerde eerste toelatingen op 8/11/2019: 283

• Jdw77
  • Nu online
Heerlijk dit forum, jezelf helemaal gek maken. AR+ aero trekhaak 28-10 besteld, direct RN en factuur. Nog geen VIN. Geen LM, contant. Hopelijk voor 2020 in bezit.

• bejvb
  • Registratie: maart 2011
Ik zie meerdere oude berichten van mensen die de M3 besteld hebben via een LM en waarvan enkele dagen voor levering nog geen factuur naar de LM is gestuurd. Is dit uiteindelijk goed gekomen?

Vd week gebeld met Tesla en zij gaven aan dat een andere afdeling dit moet rond maken maar de factuur wel beschikbaar is in account. Mijn account toont echter geen documenten en LM heeft geen account

• 93Aero
VR1970 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:35:
Blijft de vraag over....als de P's iN Zeebrugge staan, waar blijven de VINs dan?

Qua timing: eerste berichten P met grijze velgen stammen van ca 15 okt. Tesla produceert de P maar zeer beperkt. Welke boot is vertrokken rond die tijd?
Ik heb een VIN en, zoals ik beluister, staat mijn P bij onze zuiderburen.

• JurandyRonald
  • Laatst online: 21:42
Mijn wagen staat gepland voor aankomst op 7 december (sinds gisteren een VIN in de source-code). Geen idee of dat de geplande aankomstdatum is in Amsterdam, of de geplande leverdatum. Maar ik vind het in ieder geval nog vrij ver weg, ook met het oog op de bestellingen die nog geen VIN hebben.

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

• Robinku
JurandyRonald schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:10:
Mijn wagen staat gepland voor aankomst op 7 december (sinds gisteren een VIN in de source-code). Geen idee of dat de geplande aankomstdatum is in Amsterdam, of de geplande leverdatum. Maar ik vind het in ieder geval nog vrij ver weg, ook met het oog op de bestellingen die nog geen VIN hebben.
Meeste met vin van 19 okt hebben een afhaal van 8 tot 20 nov. 3 a 4 weken vanaf vin.

• vontrapp
september Performance besteld. Snel RN. Daarna niets meer.

• Zpottr
  • Niet online
Dino111 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:37:

Het is heel simpel: dit zijn extra sales. Jij wacht echt wel op je auto.

• floppyhoesje
  • Registratie: juni 2015
  • Nu online
itsyours2relive schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:46:
[...]

Heb jij ook een 2020 VIN? Ik vanaf gisteren wel. Lijkt een kleine batch te zijn geweest gisteren.

Weet iemand vanaf welke boot er 2020 modellen mee zijn gekomen?
Mijn 1 nov VIN is ook een 2020 model.

M3 SR+ | midnight silver metallic | zwart | 19" | trekhaak

• Miepz78
  • Laatst online: 22:12
Tammestein schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:45:
[...]

Wel fijn dat jouw vrouw wel relaxed blijft. Mijn vrouw wordt heel a-relaxed dat ik dit forum 25x per dag check. En vraagt zich af of ik niet wat beters te doen heb en of de mede-topic-ers dat ook niet hebben?
Ik *ben* de vrouw en check dit topic minstens 100x per dag 😎

LP besteld 9/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 5-11 109668XXX / VIN: ??? / Leverdatum:????

• Frome
VR1970 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:35:

De JA, daar heb ik ook al naar zitten kijken. Theoretisch zou JA P met grijze velgen moeten hebben, uitgaande dat er Ps op staan en voorraad uit SFO snel weg is (die mogelijk nog zilveren hadden).

Medio/eind november stonden heeeel veeeel grijze en witte P’s met grijze velgen op voorraad, daarvan zijn een aantal bestellingen geplaatst en ineens waren ze allemaal weg........dat staat haaks op de onderbouwing dat ze deze als extra verkoop willen kwijtraken. Want het waren er zoveel die waren echt niet ineens allemaal verkocht

• said006
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 15:25
Hoe check ik via chrome browser op android
1 of ik een vin heb
2 of ik 2019 of 2020 model heb

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
Status update :

In de tweet wordt beweerd dat de Glovis Cosmos vins nu worden uitgedeeld :9 . Zoals gebruikelijk, iemand roept het maar niemand bevestigd het officieel.

asing wijzigde deze reactie 09-11-2019 12:46 (18%)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Tammestein
Miepz78 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:35:
[...]

Ik *ben* de vrouw en check dit topic minstens 100x per dag 😎
Haha. Zo hoort het _/-\o_

• fatihtuncer
  • Laatst online: 17:04
93Aero schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:08:

Lakkleur Pearl White
Performance upgrade
Autopilot

Heb precies zelfde als jou alleen de midnight silver uitvoering. Snel leverbaar besteld met zelfde procedure mailtjes als jij, maar ik weet niet zeker of ze op de JA staan want tegen mij hadden ze gezegd dat hij wellicht nog niet op een boot stond. Dus dat betekent de boot die nu aan het aanmeren is/staat bij SF kade ben naam even kwijt.

Heb je al wel een eindfactuur bijvoorbeeld in je account? Ik niet...

• JurandyRonald
Robinku schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:15:
[...]

Meeste met vin van 19 okt hebben een afhaal van 8 tot 20 nov. 3 a 4 weken vanaf vin.
OK
asing schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:45:
Status update :

[Afbeelding]

In de tweet wordt beweerd dat de Glovis Cosmos vins nu worden uitgedeeld :9 . Zoals gebruikelijk, iemand roept het maar niemand bevestigd het officieel.
Dat lijkt te kloppen met bovenstaand gegeven en gezien de aankomstdatum van GC. Dus de uitgegeven VIN's van gisteren staan (waarschijnlijk) op de GC.

• cronixx
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:58
Gisteren m’n M3 opgehaald, zit nog v9 en zegt “up-to-date.” iemand enig idee hoe ik hem op v10 krijg?

• 93Aero
fatihtuncer schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:49:
[...]

Heb precies zelfde als jou alleen de midnight silver uitvoering. Snel leverbaar besteld met zelfde procedure mailtjes als jij, maar ik weet niet zeker of ze op de JA staan want tegen mij hadden ze gezegd dat hij wellicht nog niet op een boot stond. Dus dat betekent de boot die nu aan het aanmeren is/staat bij SF kade ben naam even kwijt.

Heb je al wel een eindfactuur bijvoorbeeld in je account? Ik niet...
Nope, nog geen eindfactuur.

• PieterM3Sr
  • Laatst online: 21:52
cronixx schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:58:
Gisteren m’n M3 opgehaald, zit nog v9 en zegt “up-to-date.” iemand enig idee hoe ik hem op v10 krijg?
Gisteren ergens gelezen dat dit automatisch gaat wanneer je aan de wifi zit.

• marco208
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22:02
Wifi koppelen, dicht bij huis zetten en wachten :) Tesla (software-)leverings topic, haha

• Frome
Denk dat je een ander topic moet gaan proberen, de meeste hier hebben geen M3, dat is het probleem :+ :+

• Nonode
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 21:29
PieterM3Sr schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:09:
[...]

Gisteren ergens gelezen dat dit automatisch gaat wanneer je aan de wifi zit.
vroeg me af of dit ook werkt als hij aan een hotspot hangt.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, SMS:... kenteken:.... levering:.... Referral-link: https://ts.la/d87125

• MasterMaceMichu
  • Registratie: december 2002
  • Nu online
Ik heb service verzoek via de app gedaan bij Sec. Net bericht gehad dat ze hem gepushed hebben en hij komt nu via hotspot binnen.

• Tammestein
Champagne problems

• stoner1978
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:10
Zo even schrikken vanmorgen!

Levering stond gepland voor 11-11 14:30 kijk ik vanmorgen nog even in mijn account om instructie boekje te lezen, zie ik ineens staan “geplande levering 11-15 16:30”

Geen mail, sms of wat dan ook gehad. Geprobeerd te bellen maar verbinding wordt verbroken na keuze menu.

In de loop van de ochtend even langs Tesla Groningen gereden om navraag te doen. De beste man was ook iets verbaasd en heeft een ticket uit gezet naar de delivery specialist die mijn RN nr beheerd. Waarschijnlijk maandagochtend bericht...., dan haal ik de aflevering van maandag natuurlijk niet meer.

Afgesproken dat ik vrijdag dan heen ga om hem op te halen.
Jammer had me erg verheugd op maandag, samen met vader een dagje naar het westen en in een mooie auto terug....,

Was het maar vrijdag......, ;) :)

• PieterM3Sr
  • Laatst online: 21:52
Zit er een koel-vak in onze M3 ? ;-)

• Markboss
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 21:00
PieterM3Sr schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:21:
[...]

Zit er een koel-vak in onze M3 ? ;-)
Met de recente buitentemperaturen is de frunk praktisch een koelbox :D

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN ?, leverdatum: ?/?/19(?)

• rreijnhoudt
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 19:29
JurandyRonald schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:54:

Dat lijkt te kloppen met bovenstaand gegeven en gezien de aankomstdatum van GC. Dus de uitgegeven VIN's van gisteren staan op de GC.
Dat vraag ik mij dus af. Aangezien ik nu geplande levering volgens eindfactuur op 24-11 heb en gisteren een VIN gekregen. Op 24-11 is de Glovis Cosmos nog niet in Amsterdam, als hij 22-11 in Zeebrugge verwacht wordt.

Het kan dus zo zijn dat de Cosmos rechtstreeks naar Amsterdam gaat vanaf Panama. Of dat mijn VIN van gisteren op de Jasper Arrow staat die 15-11 in Zeebrugge aankomt. Of dat de geplande leverdatum niet klopt.

Ik vermoed dat die van mij op de JA staat, omdat de levering volgens de delivery specialist eerst half november was en nu eind november. Vertraagd dus. En de JA is ook vertraagd.

• Nonode
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 21:29
rreijnhoudt schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:38:
[...]

Dat vraag ik mij dus af. Aangezien ik nu geplande levering volgens eindfactuur op 24-11 heb en gisteren een VIN gekregen. Op 24-11 is de Glovis Cosmos nog niet in Amsterdam, als hij 22-11 in Zeebrugge verwacht wordt.

Het kan dus zo zijn dat de Cosmos rechtstreeks naar Amsterdam gaat vanaf Panama. Of dat mijn VIN van gisteren op de Jasper Arrow staat die 15-11 in Zeebrugge aankomt. Of dat de geplande leverdatum niet klopt.

Ik vermoed dat die van mij op de JA staat, omdat de levering volgens de delivery specialist eerst half november was en nu eind november. Vertraagd dus. En de JA is ook vertraagd.
Denk dat we met zn allen proberen te achterhalen waar onze bestelde auto is maar er eigenlijk geen pijl meer op te trekken is. Auto worden inmiddels ook met trailers het land ingereden begreep ik dus ze komen nu van overal en nergens.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, SMS:... kenteken:.... levering:.... Referral-link: https://ts.la/d87125

• 5YJ3
Nonode schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:42:
[...]

Denk dat we met zn allen proberen te achterhalen waar onze bestelde auto is maar er eigenlijk geen pijl meer op te trekken is. Auto worden inmiddels ook met trailers het land ingereden begreep ik dus ze komen nu van overal en nergens.
In december komen ze met bakken uit de lucht vallen, mark my words.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
5YJ3 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:43:
[...]

In december komen ze met bakken uit de lucht vallen, mark my words.
Dat denk ik ook :D En ik hoop het ook haha

Is het al bijna vrijdag?

• 5YJ3
DennusB schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:43:
[...]

Dat denk ik ook :D En ik hoop het ook haha
Be prepared om je Tesla op een zondagnacht rond een uur of 03.30 op te halen in Tilburg oOo .

• rreijnhoudt
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 19:29
[...]

Lekker toch! Haha

• marco2152
  • Registratie: april 2015
  • Nu online
Sunri5e schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:16:
Vraagje. Mijn leasemaatschappij is een kleine maatschappij. Ze hebben nog nooit eerder een Tesla besteld. Ze hebben hier dus een account voor aangemaakt en hun gegevens er in gezet (adres en hun vaste telefoonnummer). Ik heb inzicht van ze gekregen in dat account. Echter staat er nergens een mobiel nummer. Hoe worden zij op de hoogte gehouden over de datum van afhalen?
Hangt van de communicatievoorkeuren af die in het account moeten worden aangegeven, maar hoogstwaarschijnlijk via de email updates.

M3/LR AWD/Blue/Zwart/Aero/TH Besteld:19-9, RN:19-9, VIN:19-10, SMS:30-10, Kenteken:31-10, Gepland:14-11

• JurandyRonald
[...]

Ik dacht dat dit het doel was van dit topic...

• JurandyRonald
MrBasta schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:36:
[...]

Ah, sorry mijn aanname was dat het uitgebreider besproken was. Hieronder wat ik tot zover "weet"

I have both 19 & 20MY and here are the differences/changes:
1. I feel it's quieter while driving. Less wind noise from roof and window seals.
2. Window seals are stiffer rubber. Possible revised design or new vendor?
3. Fenders not touching the body at the A-pillar (the rust issue)
4. Slightly stiffer trunk carpet lining. (sides and where trunk lights mount)
5. No frunk carpet mat from factory anymore.

bron: https://teslamotorsclub.c...-if-any-from-2019.172617/
Blijkbaar is het 2020 model ook efficiënter dan 2019 (althans, in ieder geval de SR+). Bron (overigens retweet van Elon Musk): https://electrek.co/2019/11/07/2020-tesla-model-3/

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
5YJ3 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:44:
[...]

Be prepared om je Tesla op een zondagnacht rond een uur of 03.30 op te halen in Tilburg oOo .
Helemaal prima wat mij betreft!

Is het al bijna vrijdag?

• Randy58
  • Laatst online: 16:43
eikrur schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:10:
[...]

Klopt helemaal maar iedereen hier is nu juist benieuwd wanneer dat "later" nu is, is dat bij vertrek in SF, in de sluis van Panama, voor de havens van zeebrugge, op het terrein bij Koopmans, niet dat het iets uitmaakt natuurlijk maar dat is waar mensen hier de hele dag mee bezig zijn, kortom maak die mensen blij en definieer "later
Later, in deze, is ergens tussen SFO en Zeebrugge/Amsterdam

SR+,Blauw, Zwart, Aero

• sknnr.nl
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:44

sknnr.nl

sknnr.nl

Lekker rustig op de weg :P
5YJ3 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:44:
[...]

sknnr.nl

• 5YJ3
DennusB schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:02:
[...]
[...]
Helemaal prima wat mij betreft!
20.000 Tesla's op de snelweg rond Tilburg klinkt niet heel rustig :o

• sknnr.nl
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:44

sknnr.nl

sknnr.nl

Goed dat we in Amsterdam moeten ophalen.. Kom je niet bij Tilburg in de buurt.
5YJ3 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:04:
[...]

20.000 Tesla's op de snelweg rond Tilburg klinkt niet heel rustig :o

sknnr.nl

• 5YJ3
sknnr.nl schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:07:
Goed dat we in Amsterdam moeten ophalen.. Kom je niet bij Tilburg in de buurt.

[...]
Zonder grappen: ik denk niet dat alle Tesla's in december opgehaald zullen worden in Amsterdam. Zeker niet als er in die maand nog zo'n 15 a 20 duizend geleverd moeten worden.

Lijkt mij verstandig als het een beetje verdeeld wordt en/of zelfs de Rotterdamse haven gebruikt gaat worden.

Pagina: 1 ... 163 ... 170 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True