Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-10 14:08
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:48:
[...]

Laten we aub ophouden met excuses zoeken. Als je op je website roept 4% bijtelling, en ‘beschikbaar in 2019‘, roep je dit over jezelf af. Dus ja men heeft een hoop te verhappen nu, maar zielig is het allerminst. Ze willen gewoon zoveel mogelijk auto’s wegduwen nu, en ik zie het gebeuren dat ze teveel orders hebben aangenomen om 01-01 te halen.

Wat ik al eerder aangaf; 60k betalen voor een auto die je op een dok mag komen ophalen, sjiek is het niet.
Ze houden zich simpelweg aan hun woord. Ze verdelen de auto's om de load te verdelen. Je krijgt hem netjes in 2019 en hoe zij dit plannen dat is aan hun. Zij hebben dus besloten dat jij hem 2 dagen later mag komen ophalen. Take it or leave it. Je kan hem nog kosteloos annuleren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[...]

Laten we aub ophouden met excuses zoeken. Als je op je website roept 4% bijtelling, en ‘beschikbaar in 2019‘, roep je dit over jezelf af. Dus ja men heeft een hoop te verhappen nu, maar zielig is het allerminst. Ze willen gewoon zoveel mogelijk auto’s wegduwen nu, en ik zie het gebeuren dat ze teveel orders hebben aangenomen om 01-01 te halen.

Wat ik al eerder aangaf; 60k betalen voor een auto die je op een dok mag komen ophalen, sjiek is het niet.
Ik zeg nergens dat ik het zielig vind en ik zoek geen excuses, ik sta gewoon realistisch en pragmatisch in het leven. Je moet mij geen woorden in de mond leggen... Maar succes he, fijn weekend!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 27-09 12:24
In December mogen ze wat mij betreft ook in het weekend gaan uitleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mr.RMM schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:51:
In December mogen ze wat mij betreft ook in het weekend gaan uitleveren...
Zou me echt niet verbazen als dat gaat gebeuren ..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoootje
  • Laatst online: 04-05-2021
Ik wil graag dat het in het weekend wordt uitgeleverd. Lekker makkelijk en hoef ik eens stuk minder te plannen/verschuiven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een VIN na 15:00

Mijn config:
M3 SR+ Solid Black / Black / 18' Aero
Besteld: 03-10
RN: 8-10
Vin: 8-11

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
[...]

Laten we aub ophouden met excuses zoeken. Als je op je website roept 4% bijtelling, en ‘beschikbaar in 2019‘, roep je dit over jezelf af. Dus ja O-) men heeft een hoop te verhappen nu, maar zielig is het allerminst. Ze willen gewoon zoveel mogelijk auto’s wegduwen nu, en ik zie het gebeuren dat ze teveel orders hebben aangenomen om 01-01 te halen.

Wat ik al eerder aangaf; 60k betalen voor een auto die je op een dok mag komen ophalen; sjiek is het niet en men moet zich afvragen of ze dit willen uitdragen als merk.
Begrijp je teleurstelling, maar laten we stoppen met stemming te maken in dit topic, daar is het niet voor bedoeld.

Dan kunnen we voor ons plezier blijven lezen....
O-)

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 10:11
Geen stemmingmakerij. Maar er mag best benoemd worden als iemand teleurgesteld is in de gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
Als de excel sheet door iedereen goed bijgewerkt is (en daar gaan we natuurlijk vanuit) dan is er welgeteld 1 LR met 19" gekoppeld aan een VIN vandaag. En dat was een blauwe besteld in aug met een restrictie tot 1 nov (die ging trouwens voor op 3 dezelfde configs die besteld waren in oktober). LR's met 19" op de volgende boot? ;w

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen SMS voor de mensen met een VIN van 01/11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Van welke datum is de laatst bestelde LR die nu een VIN heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:04:
Van welke datum is de laatst bestelde LR die nu een VIN heeft ontvangen?
7 oktober iemand, LR met Aero, vandaag VIN 8)7

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:02:
Geen stemmingmakerij. Maar er mag best benoemd worden als iemand teleurgesteld is in de gang van zaken.
Het is echter niet normaal om je eigen emoties op iemand hier af te reageren zoals je nu hebt gedaan. Als jij teleurgesteld bent dan is dat prima en moet je mooi zelf weten, maar dan hoef je nog niet zo op mij te reageren...

Kijk even kritisch naar je eigen bericht, dan kan je het misschien maar beter even aanpassen.

Nogmaals een fijn weekend, ik hoop oprecht dat je je Tesla snel hebt, al is het maar voor je omgeving...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Taro schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:09:
[...]

Het is echter niet normaal om je eigen emoties op iemand hier af te reageren zoals je nu hebt gedaan. Als jij teleurgesteld bent dan is dat prima en moet je mooi zelf weten, maar dan hoef je nog niet zo op mij te reageren...

Kijk even kritisch naar je eigen bericht, dan kan je het misschien maar beter even aanpassen.

Nogmaals een fijn weekend, ik hoop oprecht dat je je Tesla snel hebt, al is het maar voor je omgeving...
Af reageren / emoties 8)7.
Maar goed, ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdb6002
  • Laatst online: 14-06-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:04:
Hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:04:
Hier ook nog geen SMS, als ik alle verschuivingen zie denk ik dat wij nog niet aan de beurt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:53

BCC

Eindfactuur 🎉 levering aan staande vrijdag.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BCC schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:23:
Eindfactuur 🎉 levering aan staande vrijdag.
Wanneer had je een vin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floppyhoesje schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:22:
[...]

Hier ook nog geen SMS, als ik alle verschuivingen zie denk ik dat wij nog niet aan de beurt zijn.
Ook nog geen sms, vin 1 nov

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:45
Wat ik al eerder aangaf; 60k betalen voor een auto die je op een dok mag komen ophalen; sjiek is het niet en men moet zich afvragen of ze dit willen uitdragen als merk.
Maar wees eens eerlijk, waarom wil iedereen hem in 2019 hebben? Om zo goedkoop mogelijk te kunnen rijden. Dus dan hoeft de aflevering toch niet in allemaal luxe? Dat zou de auto alleen maar duurder maken.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, toegevoegd aan Excel en hierbij ook hier:

1-10-2019 Besteld bij LM
10-10-2019 Restrictieverwijdering, RN, Welkom bij Tesla-familie, Stappen naar uw levering-mail etc.
8-11-2019 VIN

Pearl White, Black interior, 18", SR+

Via LM (Alphabet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

floppyhoesje schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:22:
[...]

Ze maken ruimte voor de degene die hun vin 1 nov hebben gekregen om hun m3 aankomende week op te halen😉😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag met een collega zijn LR/wit/wit19"/trekhaak opgehaald. Hij had de auto op dezelfde dag (2-10) als ik besteld bij de LM, alleen ik heb voor een P gekozen (Silver, zwart) en tot op heden enkel een RN. Andere collega van mij heeft dezelfde LR (ook op 2-10 besteld) maar dan in blauw en mocht m ook vandaag halen.

Ik heb vanochtend even uitgebreid met enkele medewerkers van Tesla gesproken en allen wisten mij te vertellen dat ze na volgende week tot eind december iedere dag tussen de 300 en 500 auto's gaan uitleveren. In totaal moeten er dit jaar nog zeker 20.000 uitgeleverd worden vertelden ze.

De aflevering vandaag (300 stuks) ging heel soepel en vlot, binnen 30 minuten waren we weg. Super auto (ik mocht zelf ook nog even aardig stukje rijden) en ik kan nu nog-meer-niet-langer-wachten totdat ik mijn P op mag gaan halen...!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019

Frome

M3P | White | Black

vontrapp schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:00:
De performance van de Perfomance uitvoering is nog steeds Vinloos.
Ik hou hoop op (eind) volgende week of begin van die week erop voor onze Performance.
Zit inmiddels ook al te lang in dit topic, zie weer een hoop nieuwe mensen die denken te weten van welke boot de VINs komen haha. Mooie is dat niemand het weet dus ik uiteraard ook niet :+

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019

Frome

M3P | White | Black

Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:40:
Vandaag met een collega zijn LR/wit/wit19"/trekhaak opgehaald. Hij had de auto op dezelfde dag (2-10) als ik besteld bij de LM, alleen ik heb voor een P gekozen (Silver, zwart) en tot op heden enkel een RN. Andere collega van mij heeft dezelfde LR (ook op 2-10 besteld) maar dan in blauw en mocht m ook vandaag halen.

Ik heb vanochtend even uitgebreid met enkele medewerkers van Tesla gesproken en allen wisten mij te vertellen dat ze na volgende week tot eind december iedere dag tussen de 300 en 500 auto's gaan uitleveren. In totaal moeten er dit jaar nog zeker 20.000 uitgeleverd worden vertelden ze.

De aflevering vandaag (300 stuks) ging heel soepel en vlot, binnen 30 minuten waren we weg. Super auto (ik mocht zelf ook nog even aardig stukje rijden) en ik kan nu nog-meer-niet-langer-wachten totdat ik mijn P op mag gaan halen...!!
Heb je nog een P zien staan? Ben erg benieuwd naar de huidige wielen

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]

Nope, nog specifiek naar gevraagd....alle P's waren vorige week en begin deze week al uitgeleverd...op het gehele terrein geen P te bekennen. Alle P's die tot nu toe uitgeleverd waren / zijn hadden wel zilveren velgen aldus de Tesla medewerkers. Zij konden mij ook niet bevestigen of de P's die eraan komen allen grijze velgen krijgen of nog zilveren tussen zitten...dat blijft spannend dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:47:
[/quote]

Nope, nog specifiek naar gevraagd....alle P's waren vorige week en begin deze week al uitgeleverd...op het gehele terrein geen P te bekennen. Alle P's die tot nu toe uitgeleverd waren / zijn hadden wel zilveren velgen aldus de Tesla medewerkers. Zij konden mij ook niet bevestigen of de P's die eraan komen allen grijze velgen krijgen of nog zilveren tussen zitten...dat blijft spannend dus...
Stonden er nog veel m3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, best veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:53

BCC

30-10.

Hoe kom ik aan mijn kenteken voor de verzekering? Moet ik daarvoor Tesla bellen?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 19:14
rreijnhoudt schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:34:
[...]

Zojuist ook eindfactuur in account gevonden. Geplande afleverdatum 24-11-2019. Op een zondag dus. Of het klopt niet, of het gaat gewoon heel druk worden! Goede weekend allen!

Status tot nu toe
15-09 Rechtstreeks besteld bij Tesla (geen LM)
15-09 RN ontvangen
15-09 Mail "Volgende stappen voor uw Model 3 levering"
11-10 Mail "Prepare for your delivery"
08-11 VIN in broncode
08-11 Eindfactuur in account
24-11 Geplande afleverdatum volgens eindfactuur

Configuratie
SR+
Wit exterieur
Wit interieur
18" Aero
Proficiat man.... jammer genoeg dat mijn bestelling met exact dezelfde config van 12-09 nog geen VIN lijkt te hebben...

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM
Die aantallen worden ook steeds meer...

Begin oktober zouden er wel 7000 komen, toen 12000, daarna wel 15000 en nu zouden er nog 20000 moeten komen in anderhalve maand.

Dan staat die fabriek momenteel bijna volledig voor NL te produceren. Ze kunnen circa 100k per kwartaal produceren.
Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:40:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dacofiel
  • Laatst online: 19-10-2022
We need a bigger boat! :)

[ Voor 8% gewijzigd door dacofiel op 08-11-2019 20:06 ]

SR+, Blue, Black,19", afgeleverd 13/12/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:34
Mr.RMM schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:05:
Die aantallen worden ook steeds meer...

Begin oktober zouden er wel 7000 komen, toen 12000, daarna wel 15000 en nu zouden er nog 20000 moeten komen in anderhalve maand.

Dan staat die fabriek momenteel bijna volledig voor NL te produceren. Ze kunnen circa 100k per kwartaal produceren.

[...]
Die lui weten het zelf ook niet joh. Vanmiddag ook iemand van Tesla aan de lijn. Die begreep er óók hélémaal niks van. Maar hij wist wel 100% zeker dat 'ie dit jaar geleverd zou worden.

Alsof boten out-of-thin-air verschijnen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
Boterham71 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:07:
[...]

Die lui weten het zelf ook niet joh. Vanmiddag ook iemand van Tesla aan de lijn. Die begreep er óók hélémaal niks van. Maar hij wist wel 100% zeker dat 'ie dit jaar geleverd zou worden.

Alsof boten out-of-thin-air verschijnen straks.
Als het verhaal zou kloppen moeten we ons zorgen maken.

Er zijn vanaf vandaag nog 35 werkdagen tot het einde van het jaar: 20k/35 = 571 auto's per dag elke dag.

En volgens de site kan je nog steeds 4% modellen bestellen, dus over een week zal het vast 30k zijn 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Mr.RMM op 08-11-2019 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Mr.RMM schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:13:
[...]

Er zijn vanaf vandaag nog 35 werkdagen tot het einde van het jaar: 20k/35 = 571 auto's per dag elke dag.
Jij gelooft toch zeker ook niet dat alle boten die nu nog komen voor 100% naar Nederland gaan?

De rest van EU wil ook wat..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 16:41
Boterham71 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:15:
[...]

Jij gelooft toch zeker ook niet dat alle boten die nu nog komen voor 100% naar Nederland gaan?

Dat klopt, maar de rest van de EU annuleert niet als ze pas in januari of februari 2020 geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Boterham71 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:15:
[...]

Hoe zit het eigenlijk met annulering. Is dat net zo makkelijk als je een leasecontract bent aangegaan? Anders zou ik als Elon zijnde de boten richting NL sturen. :+

[ Voor 8% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 08-11-2019 20:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr.RMM
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:19:
[...]

Hoe zit het eigenlijk met annulering. Is dat net zo makkelijk als je een leasecontract bent aangegaan? Anders zou ik als Elon zijnde de boten richting NL sturen. :+
Ik las wel een aantal posts terug dat sommige boten Zeebrugge gaan overslaan en rechtstreeks naar Amsterdam komen. Of het waar is weten we waarschijnlijk pas nadat de boten Panama passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Mr.RMM schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:22:
[...]

Ik las wel een aantal posts terug dat sommige boten Zeebrugge gaan overslaan en rechtstreeks naar Amsterdam komen. Of het waar is weten we waarschijnlijk pas nadat de boten Panama passeren.
Je zou dit inderdaad wel verwachten. Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren de komende week/weken.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
[...]

Ik gaf toen ook al aan dat ik dat niet echt geloof, omdat het nog niet eerder (ooit) gebeurd is. Alle boten gaan allemaal via Zeebrugge en ook de 2 die al bekend zijn voor EU staan op ZEE (Jasper Arrow en Glovis Cosmos). Maar goed. Het zou kunnen. (Want Tesla 8)7 )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:02
Zet mij ook maar op de lijst, zojuist bestelling de deur uitgedaan.

Betreft:
- SR+
- White exterieur
- Zwart interieur
- 18"
- Prive aankoop

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joey1978
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-07-2020
[...]

Ik moet in Tilburg gaan ophalen en komt uit Zeeuws Vlaanderen (tegen Belgse grens), dus ze moeten dan vanuit Zeebrugge eerst voorbij komen en ik moet dan ook die richting op om hem op te halen _/-\o_

By the way, op 5-10 besteld, gelijk RN gekregen.
Vanochtend 8-11 VIN en eindfactuur met verwachte leverdatum 21-11 (wat waarschijnlijk niet zo zal zijn?) Nog geen SMS gehad.

config:
SR+, 18" aero, geen FSD (standaard autopilot), blauw en standaard zwart interieur.

SR+ | Deep blue | Zwart | 18" Aero's - Besteld . RN: 05/10 - VIN: 08-11 | Kenteken bekend | SMS 29-11 17:34 | levering 9-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
PASware schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:34:
Zet mij ook maar op de lijst, zojuist bestelling de deur uitgedaan.

Betreft:
- SR+
- White exterieur
- Zwart interieur
- 18"
- Prive aankoop
Net gedaan? Wow dapper! Of maakt levering in 2019 jou niet zo uit?

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten er nog 20.000 leveren in NL dit jaar? 😂 Als je weekenden niet meetelt, dan zijn dat er tegen de 600 per dag.. Is wel haalbaar, maar hier en daar gaan er sowieso een paar orders mis, terwijl geen tijd over meer is om dat recht te trekken.

Ze zouden ook een schip richting de Rotterdamse haven moeten sturen, zodat ze daar ook aan de tenaamstellingen kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercage
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-08 20:15
En mijn vin van vanmorgen is weer verdwenen..... ook mijn happy feeling...
How come... ??

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miepz78 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:38:
[...]

Privé aankoop, bijtelling geldt alleen voor de zakenmannetjes (en vrouwtjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninotech
  • Laatst online: 26-06-2024
Graficon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:37:
Iemand die ook een model X in september geordered heeft? Ik lees voorlopig nog eind november, begin december qua levering...
Geen model X, wel een model S op 14 september. Kreeg deze week een VIN en leverdatum (geschat) 18 dec.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM
[...]

Als je hem privé koopt, is de bijtelling niet echt van belang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mistercage
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-08 20:15
I stand corrected... VIN is weer terug...
mistercage schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:41:
En mijn vin van vanmorgen is weer verdwenen..... ook mijn happy feeling...
How come... ??

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog geen VIN

Mijn config:
M3 SR+ Multi-Coat Red / Black / 19 inch
Besteld: 14-10
RN: 15-10
Vin: ?

Dus geduldig afwachten 😉

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:57
Vandaag m'n SR+/wit mogen ophalen in Amsterdam (een van de 300 leveringen vandaag). Ben er met het openbaar vervoer naartoe gekomen via Sloterdijk, daarna de valet. Tot zover prima.

Zou m om 12.30 ophalen, maar na 2,5 uur wachten was het pas zover. Man man man. Organisatorisch was het niet heel best: papieren ontbraken, uitgifte systeem gecrashed, verschillende auto's waren kwijt, veel zuchtende mensen om me heen.

Tip voor de komende dagen/weken als je m in Amsterdam mag ophalen: neem een lunchpakketje en/of veldbedje mee. Er staat wel een mobiel toilet maar verder sta/zit je daar toch godsverloren te wachten. Of je laptop en maak wat extra declarabele uren.

Maar de auto maakt veel goed - ik heb een perfecte M3 meegekregen, kon geen minpuntjes vinden. De glimlach bij ieder (tussen)sprintje...

:*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56
Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:49:
Hier ook nog geen VIN

Mijn config:

Dus geduldig afwachten 😉
Mooie config, we moeten idd lang wachten... 2-10 besteld. RN 17-10

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-09 16:22
Kreeg vandaag mijn kentekenbewijs op de post. NICE!

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:35
Vanmiddag mijn M3 opgehaald.

Bij aankomst op Station Sloterdijk stonden er inderdaad twee Model X's klaar. Ingestapt en naar de haven gebracht. Top geregeld.
Afbeeldingslocatie: https://ordelman.org/IMG_3828.jpg

Bij aankomst in de witte tent schrok ik me kapot. Ik had 1530 een afspraak en was er om 1520. De geplande vroege aankomst was niet doorgegaan doordat ik een trein later nam door dingen op het werk. Ik trof in die tent zeker 50 personen aan die aan het wachten waren en nog eens 10 die in de rij stonden voor de 6 Tesla medewerkers. Ik maakte mij op voor een lange middag in Amsterdam. Tot ik aan de beurt was bij de Tesla medewerker. Ik hoefde enkel mijn ID te laten zien, twee krabbels te zetten en ik kreeg mijn RDW papier met de opmerking dat hij hiervoor in de eerste twee rijen stond. Ik heb geen idee waar al die mensen op zaten te wachten in de tent. Mogelijk waren die allemaal veel te vroeg en stond hun auto nog niet klaar?

Maar snel naar mijn auto gelopen en een foto gemaakt van het terrein. Er staan daar zeker 2500-3000 M3's lijkt het. In de rijen ver achterin de onderstaande foto's staat een heel groot terrein echt helemaal vol. Excuus voor de grote foto maar anders was de foto onscherp en zag je er niets op.
Afbeeldingslocatie: https://ordelman.org/IMG_3830.jpg

Auto geïnspecteerd en uiteindelijk alleen twee lijmresten kunnen ontdekken, die een medewerker direct kwam wegpoetsen. Daarna met de auto richting uitgang, RDW papier laten zien en GO!!!!

Wat een rijervaring, in 1 woord geweldig om in te rijden. Na een ritje terug van een uurtje ben ik op de snelweg aan verliefd op de autopilot, heerlijk om niet meer gas te hoeven geven.

Afbeeldingslocatie: https://ordelman.org/IMG_3831.jpg
Afbeeldingslocatie: https://ordelman.org/IMG_3832.jpg

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@GAEvakYD Gefeliciteerd!

Ps. Pas nog even je handtekening aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Mr.RMM schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:13:
[...]

En volgens de site kan je nog steeds 4% modellen bestellen, dus over een week zal het vast 30k zijn 8)7
Schijnen er zelfs nog meer te zijn... In de post wordt gesteld 'iedere dag', dus je moet het weekend ook meenemen. Dat 'verlicht' de druk. In december gaan er een paar schepen rechtstreeks naar Amsterdam.

Bovendien zullen er ongetwijfeld piekdagen zijn waarbij er meer dan 1000 auto's worden opgehaald per dag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:49:
Hier ook nog geen VIN

Mijn config:

Dus geduldig afwachten 😉
Precies mijn config!
Ben benieuwd wanneer we aan de beurt zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Hmm, ik heb met Tesla al een afspraak staan (20 november) en vandaag heeft de leasemaatschappij de bestelling geplaatst en het RN-nummer bij Tesla aangemeld. Nu krijg ik echter een mail van Alphabet met als de verwachte leverdatum 15 december, de afspraakdatum op de Tesla website is nog steeds 20 november.

Begin deze week begreep ik al van Tesla dat de auto zelfs al in Nederland was. Ik neem aan dat de Tesla datum hier leidend zou moeten zijn, vooral ook omdat de datum van Alphabet hier zo ver weg is, maar hebben anderen hier (concreet tav Alphabet?) ervaring mee?

Alvast dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:35
Taro schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:26:
@GAEvakYD Gefeliciteerd!

Ps. Pas nog even je handtekening aan :D
Haha inderdaad, die e-Niro gaat er nu direct uit.

Wel boeiend om te zien dat sommige autos op Michelin staan en sommige op Hankook. Mijn LR is op Michelin Pilot Sport 4 geleverd.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesque schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:35:
Hmm, ik heb met Tesla al een afspraak staan (20 november) en vandaag heeft de leasemaatschappij de bestelling geplaatst en het RN-nummer bij Tesla aangemeld. Nu krijg ik echter een mail van Alphabet met als de verwachte leverdatum 15 december, de afspraakdatum op de Tesla website is nog steeds 20 november.

Begin deze week begreep ik al van Tesla dat de auto zelfs al in Nederland was. Ik neem aan dat de Tesla datum hier leidend zou moeten zijn, vooral ook omdat de datum van Alphabet hier zo ver weg is, maar hebben anderen hier (concreet tav Alphabet?) ervaring mee?

Alvast dank!
Denk dat je inderdaad uit moet gaan van december. Schakelingen tussen Alphabet en Tesla gaan nooit zo snel, weet niet wie de schuldige is. Waarschijnlijk beide }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023

Alvast dank!
Alpabet plaats een datum als placeholder, heb ik begrepen. Bij mij staat er 15 nov in My Alpabet, maar ik heb nog niks gehoord van Tesla, dus denk dat die ook echt niet gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tammestein schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:40:
[...]

Alpabet plaats een datum als placeholder, heb ik begrepen. Bij mij staat er 15 nov in My Alpabet, maar ik heb nog niks gehoord van Tesla, dus denk dat die ook echt niet gehaald wordt.
Ik heb ook 15 nov. staan. Alphabet heeft dat ook gewoon doorgekregen van Tesla. Lijkt tot nu toe aardig te kloppen, Tesla gaf deze week aan dat ik 'm naar verwachting de 14e kan ophalen. Maar goed, dat zal wel uitlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:40:
[...]

Denk dat je inderdaad uit moet gaan van december. Schakelingen tussen Alphabet en Tesla gaan nooit zo snel, weet niet wie de schuldige is. Waarschijnlijk beide }:O
Thanks! Uitgaan van november bedoel je dus? Zal maandag ook nog eens bellen met Tesla om te checken, direct met heb schakelen is denk ik betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wweg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06-2024

Alvast dank!
Ook via Alphabet een datum van aflevering ontvangen van 15 dec.
Ik had bestelling Do 31/10 privé gedaan, om RN te ontvangen.
Alphabet heeft de bestelling Do 7/11 doorgezet naar Tesla.

Wido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesque schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:44:
[...]

Thanks! Uitgaan van november bedoel je dus? Zal maandag ook nog eens bellen met Tesla om te checken, direct met heb schakelen is denk ik betrouwbaarder.
Nee, juist wel december. Ik denk niet dat Alphabet alles zo snel op orde krijgt en daar ook nog eens een reactie van ontvangt van Tesla voor 20 november.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:29
GAEvakYD schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:40:
[...]

Haha inderdaad, die e-Niro gaat er nu direct uit.

Wel boeiend om te zien dat sommige autos op Michelin staan en sommige op Hankook. Mijn LR is op Michelin Pilot Sport 4 geleverd.
Als ik het goed heb worden 18" geleverd op Michelin, en 19" op Hankook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreijnhoudt
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-10 03:59
ArPi75 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:04:
[...]

Proficiat man.... jammer genoeg dat mijn bestelling met exact dezelfde config van 12-09 nog geen VIN lijkt te hebben...
Thanks, dan komt die vast een dezer dagen wel. Of ook even bellen met Tesla, wellicht wordt ie dan ook spontaan gekoppeld ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:46:
[...]

Nee, juist wel december. Ik denk niet dat Alphabet alles zo snel op orde krijgt en daar ook nog eens een reactie van ontvangt van Tesla voor 20 november.
Ik denk dat je dan doelt op papierwerk e.d? De flattering, goedkeuring van de werkgever etc zijn allemaal al gedaan. Aan de kant van Tesla is verder ook alles al geregeld. Als er vanuit Alphabet dan nog veel tijd overheen moet gaan maakt dat het wellicht wel tricky omdat de auto al gekoppeld is etc? Ik wil waar mogelijk het risico uitsluiten dat ik de auto die ik via ‘snel beschikbaar’ heb genomen uiteindelijk nog riskeer te verliezen door administratieve zaken aan de kant van Alphabet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
wweg schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:45:
[...]

Ook via Alphabet een datum van aflevering ontvangen van 15 dec.
Ik had bestelling Do 31/10 privé gedaan, om RN te ontvangen.
Alphabet heeft de bestelling Do 7/11 doorgezet naar Tesla.
Dankje! En van Tesla ook al wat gehoord over leverdatum, VIN etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:43:
[...]

Ik heb ook 15 nov. staan. Alphabet heeft dat ook gewoon doorgekregen van Tesla. Lijkt tot nu toe aardig te kloppen, Tesla gaf deze week aan dat ik 'm naar verwachting de 14e kan ophalen. Maar goed, dat zal wel uitlopen.
Ik zie echt niet gebeuren dat ik hem volgende week kan ophalen als ik nu nog geen teken van RN of VIN heb gekregen. Maakt ook niet uit, als ik hem maar voor 23.59 op 31-12-2019 heb :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesque schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:53:
[...]

Ik denk dat je dan doelt op papierwerk e.d? De flattering, goedkeuring van de werkgever etc zijn allemaal al gedaan. Aan de kant van Tesla is verder ook alles al geregeld. Als er vanuit Alphabet dan nog veel tijd overheen moet gaan maakt dat het wellicht wel tricky omdat de auto al gekoppeld is etc? Ik wil waar mogelijk het risico uitsluiten dat ik de auto die ik via ‘snel beschikbaar’ heb genomen uiteindelijk nog riskeer te verliezen door administratieve zaken aan de kant van Alphabet..
Ik zeg je eerlijk man, ik heb er weinig vertrouwen in. Ik heb het risico ook gedekt door zelf de aanbetaling te doen op 1 okt. Dan wist ik in ieder geval zeker dat er een order geplaatst stond voor de deadline.

Maar goed, uiteindelijk is het Alphabet die alles moet overnemen en het bedrag moet aftikken. Maar dat is bij mij volgens mij niet helemaal op orde momenteel.. _O-

Het zijn ook wel prutsers af en toe.. Een collega heeft net als ik een aanbetaling gedaan. Order doorgezet naar Alphabet, en raad eens? Nieuwe RN.. Opeens 2 Tesla's in z'n account staan.

Loopt dus niet helemaal soepeltjes ergens. 20 november is dan toch best kortdag als je 'm pas vandaag hebt doorgespeeld naar Alphabet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tammestein schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:57:
[...]

Ik zie echt niet gebeuren dat ik hem volgende week kan ophalen als ik nu nog geen teken van RN of VIN heb gekregen. Maakt ook niet uit, als ik hem maar voor 23.59 op 31-12-2019 heb :(:)
Maybe heeft Alphabet wel al een RN (en VIN) ontvangen? Denk dat we 'm beide wel rond eind deze maand of begin december in ontvangst mogen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:58:
[...]

Ik zeg je eerlijk man, ik heb er weinig vertrouwen in. Ik heb het risico ook gedekt door zelf de aanbetaling te doen op 1 okt. Dan wist ik in ieder geval zeker dat er een order geplaatst stond voor de deadline.

Maar goed, uiteindelijk is het Alphabet die alles moet overnemen en het bedrag moet aftikken. Maar dat is bij mij volgens mij niet helemaal op orde momenteel.. _O-

Het zijn ook wel prutsers af en toe.. Een collega heeft net als ik een aanbetaling gedaan. Order doorgezet naar Alphabet, en raad eens? Nieuwe RN.. Opeens 2 Tesla's in z'n account staan.

Loopt dus niet helemaal soepeltjes ergens. 20 november is dan toch best kortdag als je 'm pas vandaag hebt doorgespeeld naar Alphabet?
Afgelopen maandag doorgespeeld, alles ging tot nu toe vrij vlot en ik heb de afspraakdatum van 20 nov & mijn RN al meerdere malen richting Alphabet gecommuniceerd. Dat zou ze nu nog 7 werkdagen geven om de betaling te doen.. ik ga er in elk geval achteraan bellen aan beiden kanten in de hoop dat dat helpt. Als er een nieuwe RN moet komen dan gaat dat natuurlijk niet meer lukken omdat een nieuwe RN niet neer voor 31-12 zal worden afgeleverd (SR+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesque schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:08:
[...]

Afgelopen maandag doorgespeeld, alles ging tot nu toe vrij vlot en ik heb de afspraakdatum van 20 nov & mijn RN al meerdere malen richting Alphabet gecommuniceerd. Dat zou ze nu nog 7 werkdagen geven om de betaling te doen.. ik ga er in elk geval achteraan bellen aan beiden kanten in de hoop dat dat helpt. Als er een nieuwe RN moet komen dan gaat dat natuurlijk niet meer lukken omdat een nieuwe RN niet neer voor 31-12 zal worden afgeleverd (SR+).
Ik heb nog hetzelfde RN, dus denk dat het gewoon ergens fout is gegaan bij hem. Maar mijn order hebben ze ook nog niet betaald. Kreeg van Tesla te horen dat ze pas woensdag (maand later) naar de final invoice hebben gevraagd. Snap ook niet waarom Tesla die niet gewoon uit zichzelf stuurt..

Maar goed, 2019 zal waarschijnlijk sowieso wel in orde komen. Zou ze blijven stalken hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ga ik doen, maandagochtend gelijk even bellen en zal hier een update plaatsen. Vervelend dat er eerst nog een heel weekend overheen moet gaan haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Liggen onze scheepjes nog op koers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albero67
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-01-2024
Even gecheckt, volgens de gegevens in de spreadsheet duurt het vanaf de dag dat je een VIN hebt gekregen gemiddeld 12 dagen tot je een SMS krijgt en 20 dagen tot levering.

[ Voor 14% gewijzigd door Albero67 op 08-11-2019 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees op Twitter aantal berichten dat volgens Tesla er een hoop auto’s in Zeebrugge staan waar vandaag Vin’s voor uitgegeven zijn. Zou mooi zijn, dan hoeft levering ook niet te lang te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom030
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-01 15:52
Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:58:
[...]

Op 28/10 hem ik zelf een M3 besteld/aanbetaald en is mijn RN-nummer ook doorgezet naar m'n LM (Arval). Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuw RN-nummer heb gekregen, maar dat de besteldatum en verwachtte leverdatum daardoor niet zou wijzigen.

Bij het bestellen stond er dat ik 'm in december nog zal krijgen. Op m'n LM-account staat echter verwachtte leverdatum eind februari 2020 is.

SR+ / Pearl White / zwart interieur / Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:20:
Liggen onze scheepjes nog op koers?
Wel ziek dat er nog 3 aankomen deze maand..
Mesque schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:18:
Ga ik doen, maandagochtend gelijk even bellen en zal hier een update plaatsen. Vervelend dat er eerst nog een heel weekend overheen moet gaan haha.
En hoe haha
Albero67 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:28:
Even gecheckt, volgens de gegevens in de spreadsheet duurt het vanaf de dag dat je een VIN hebt gekregen gemiddeld 12 dagen tot je een SMS krijgt en 20 dagen tot levering.
Na ontvangt VIN bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tom030 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:35:
[...]

Op 28/10 hem ik zelf een M3 besteld/aanbetaald en is mijn RN-nummer ook doorgezet naar m'n LM (Arval). Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuw RN-nummer heb gekregen, maar dat de besteldatum en verwachtte leverdatum daardoor niet zou wijzigen.

Bij het bestellen stond er dat ik 'm in december nog zal krijgen. Op m'n LM-account staat echter verwachtte leverdatum eind februari 2020 is.

Zo vaag man. Alles is zo onduidelijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albero67
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:35:
[...]

Wel ziek dat er nog 3 aankomen deze maand..

[...]

En hoe haha

[...]

Na ontvangt VIN bedoel je?
Ja, na ontvangst VIN. Had het er al bij gezet, zag zelf ook dat dit niet duidelijk was in eerste instantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albero67 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:39:
[...]

Ja, na ontvangst VIN. Had het er al bij gezet, zag zelf ook dat dit niet duidelijk was in eerste instantie.
Is best snel dan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:36
Geen VIN hier, maar als ik de excelsheet filter op mijn configuratie ben ik bijna aan de beurt :)

Een bestelling van 8 okt met restrictie 10 okt heeft vandaag een vin gekregen. Ik heb hem 12 okt besteld (zakelijke koop).

Wel vreemd dat er best nog wat gaten zijn die eerder besteld hebben maar geen VIN lijken te hebben. Ik gooi dat op nog niet ingevuld in de sheet... nog een weekje F5en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
tom030 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:35:
[...]

Was dit een ‘snel beschikbaar’ model of gewoon een reguliere bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom030
Mesque schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:46:
[...]

Was dit een ‘snel beschikbaar’ model of gewoon een reguliere bestelling?
Een reguliere bestelling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:02
[...]

Ja net gedaan. Dapper hoezo? Ik koop prive, dus bijtellingpercentage boeit mij niet.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
tom030 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:50:
[...]

Een reguliere bestelling.
Dan zal het wel lastig worden ben ik bang, ik had hetzelfde met een bestelling van 25 oktober die op 28 oktober is geplaatst. Die was ‘te laat’ waardoor die ook eind februari zou worden. Dat kwam bij mij ook gelijk in de portal te staan, vervelend dat dat bij jou anders was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Zijn er ook overdrachten naar LM waarbij het wel goed is gegaan, en de leverdatum zoals door Tesla is opgegeven ook aangehouden wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:07:
Zijn er ook overdrachten naar LM waarbij het wel goed is gegaan, en de leverdatum zoals door Tesla is opgegeven ook aangehouden wordt?
Ik heb nog even wat gezocht in dit topic en het lijkt erop dat bij Alphabet de ‘verwachte datum’ intieel altijd de 15e van een bepaalde maand is of eind februari. Die data lijken een soort van uit de hoge hoed te komen/gebaseerd te zijn op een bepaalde standaard inschatting..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom030
Mesque schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:19:
[...]

Ik heb nog even wat gezocht in dit topic en het lijkt erop dat bij Alphabet de ‘verwachte datum’ intieel altijd de 15e van een bepaalde maand is of eind februari. Die data lijken een soort van uit de hoge hoed te komen/gebaseerd te zijn op een bepaalde standaard inschatting..
LM vertelde me wel dat hun leverdatum een schatting van ze is en dat ze geen updates van Tesla ontvangen. Zoals al bij velen bekend is, word ik kennelijk als eerste ingelicht over de levering...

Na de RN-overname ben ik trouwens ook m'n auto in het account kwijt. Voor mij dus helaas geen 5y-checks meer in de broncode

En toch houd ik moed dat ik me op 31/12 alleen zorgen hoef te maken over dat er geen vuurpijlen op m'n nieuwe M3 terecht komen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:36
tom030 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:41:
[...]

En toch houd ik moed dat ik me op 31/12 alleen zorgen hoef te maken over dat er geen vuurpijlen op m'n nieuwe M3 terecht komen. :Y
Daar hebben ze iets voor uitgevonden: een garage O-) Nu staan daar vaak oude bankstellen in weg te rotten, maar je kan hem ook gebruiken om je Tesla in te parkeren... ze komen zelfs met een omhoog rollende deur!

[ Voor 5% gewijzigd door pirke op 09-11-2019 00:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 14:38
Lees op Twitter aantal berichten dat volgens Tesla er een hoop auto’s in Zeebrugge staan waar vandaag Vin’s voor uitgegeven zijn. Zou mooi zijn, dan hoeft levering ook niet te lang te duren.
Dat zou top zijn! Kan je die bron delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
itsyours2relive schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 07:34:
[...]

Dat zou top zijn! Kan je die bron delen?
Dat zou zeker mooi zijn, dan kan ik verder hopen dat die van mij op de JA staat. Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou top zijn. Dan klopt het dat tesla aangeeft dat mijne nog in Zeebrugge staat. Vin gekregen 1 nov en kenteken is bekend. Toch laatste koppeling van de lading GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorritv schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:19:
[...]

Dat klopt, maar de rest van de EU annuleert niet als ze pas in januari of februari 2020 geleverd worden.
Wij zijn niet het enige land met aflopende/afbouwende subsidies. België kent bijvoorbeeld dit jaar nog een verhoogde afschrijving van 120% vd aanschafwaarde. Volgens mij is 2019 ook het laatste jaar dat dit daar mag. Dus ook veel auto’s voor België gok ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 22:43
Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:01:
[...]

Wij zijn niet het enige land met aflopende/afbouwende subsidies. België kent bijvoorbeeld dit jaar nog een verhoogde afschrijving van 120% vd aanschafwaarde. Volgens mij is 2019 ook het laatste jaar dat dit daar mag. Dus ook veel auto’s voor België gok ik!
Valt goed mee hier. Belgen hebben echt een enorme schrik / afkeer tegenover EV's. Altijd lang laden, weinig laadpunten, weinig bereik, banden die snel verslijten, ik wil niet thuis tanken - want dan kost mij dat persoonlijk dat geld, terwijl ik bij mijn dinosap auto een tankkaart krijg.

En die 120% afschrijving merken enkel de bedrijfsleiders. Een werknemer is daar amper van op de hoogte, dus voelt zich ook niet gepusht om elektrisch te gaan. En privé wagen, want daar valt idd een subsidie van €4000 weg, gaan amper mensen daaraan in actie komen door de redenen hierboven + te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even mijn VIN door de decoder gegooid en tot de conclusie gekomen dat ik een 2020 model heb. Iemand enig idee wat het verschil is tussen 2019 & 2020 model (buiten pedestrian warming system)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 22:43
Verwijderd schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:09:
Zojuist even mijn VIN door de decoder gegooid en tot de conclusie gekomen dat ik een 2020 model heb. Iemand enig idee wat het verschil is tussen 2019 & 2020 model (buiten pedestrian warming system)?
Blijkbaar ook betere geluidsisolatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:10:
[...]

Blijkbaar ook betere geluidsisolatie.
Oja! Dat zou top zijn😊 thanks
Pagina: 1 ... 162 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.