Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 10:11
Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:31:
[...]
Maar natuurlijk krijg je hem dit jaar nog. 25 okt was de officiele deadline. Maak je niet druk :)

De mijne was 2 okt door LM besteld, 16okt verwerkt door Tesla.
Hebben we het nou over de SR of LR/P deadline?
Mijn LR is pas 05-11 besteld.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vandaag mijn M3 halen!🦄
Heel veel succes met wachten voor de rest. Dit forum heeft mij door de spannende wachttijden heen gesleept! Bedankt daarvoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vontrapp
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-03-2021
En weer een nieuwe vinloze dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
FTFY :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 18:56:
[...]

Zou kunnen idd.. en de vin van 1-11 ? Ik kreeg 1-11 een vin en 4-11 kenteken.. staat bij de RDW geregistreerd zoals door LM besteld?
Nog geen datum gekregen.. verwacht levering volgende week volgens tesla
Hoe kom je er achter of je al een kenteken hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Iemand die rond 11/10 bij LM Alphabet besteld heeft al een RN of VIN?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michiel 3
  • Laatst online: 30-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:49:
Ik ga vandaag mijn M3 halen!🦄
Heel veel succes met wachten voor de rest. Dit forum heeft mij door de spannende wachttijden heen gesleept! Bedankt daarvoor.
Hoera! Ik ook.. zit inmiddels in de trein, hoelaat mag je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Tammestein schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:01:
Iemand die rond 11/10 bij LM Alphabet besteld heeft al een RN of VIN?
RN bij Alphabet kan lang duren, maar heb je uiteindelijk vaak niets aan want je kan niets in je account zien als Alphabet op eigen naam heeft besteld. Nog geen VIN hier 1/10 bestelling.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 17:12
Ik vroeg me af of er een manier is om te zien of je LM je order heeft overgenomen. Ik heb op 25/10 een zelf een aanbetaling gedaan en mijn LM bevestigde via email dat ze maandag alles naar Tesla gecommuniceerd hebben.

Hierna is het echter stil en staat er in mijn account van Alphabet nog steeds een fictieve leverdatum van 28-02-2020 welke volgens Alphabet een placeholder is. Ik heb van Telsa na mijn bestelling een verwachte leverdatum van 11-11 / 18-11 gekregen.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WonderWoman666
  • Niet online
Michiel 3 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:07:
[...]

Is jullie auto inmiddels al gekoppeld aan de app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrannySmith92
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06 14:56
WonderWoman666 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:15:
[...]

Doen ze pas als je daar bent zei collega van me

Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
koekjeh schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:14:
Ik vroeg me af of er een manier is om te zien of je LM je order heeft overgenomen. Ik heb op 25/10 een zelf een aanbetaling gedaan en mijn LM bevestigde via email dat ze maandag alles naar Tesla gecommuniceerd hebben.

Hierna is het echter stil en staat er in mijn account van Alphabet nog steeds een fictieve leverdatum van 28-02-2020 welke volgens Alphabet een placeholder is. Ik heb van Telsa na mijn bestelling een verwachte leverdatum van 11-11 / 18-11 gekregen.
Hier precies hetzelfde, zelf besteld op 25/10 (SR+,wit,zwart,aero), overgedragen aan Leaseplan. Gisteren Tesla gesproken en die gaven aan dat de order nog niet was overgenomen... ik wacht rustig af haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

@Michiel 3 @Gaafy @Neo_TGP @lentzie @WonderWoman666 @Nexz @fneubauer @PeterSelie
Allereerst: Have fun vanaag met ophalen!

Vraagje: Zou je kunnen laten weten of er een Tesla Shuttle busje/Model X of whatever rijdt vanaf Sloterdijk naar de Koopman Terminal?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 14:30
cronixx schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:22:
@Michiel 3 @Gaafy @Neo_TGP @lentzie @WonderWoman666 @Nexz @fneubauer @PeterSelie

Vraagje: Zou je kunnen laten weten of er een Tesla Shuttle busje/Model X of whatever rijdt vanaf Sloterdijk naar de Koopman Terminal?
Will do! En thanks 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekjeh
DennusB schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:18:
[...]

Hier precies hetzelfde, zelf besteld op 25/10 (SR+,wit,zwart,aero), overgedragen aan Leaseplan. Gisteren Tesla gesproken en die gaven aan dat de order nog niet was overgenomen... ik wacht rustig af haha
Ik had ook met Tesla gesproken op dinsdag. Telsa gaf aan dat er ook nog niets in mijn order stond mbt mijn LM maar dit kon een paar dagen duren. Ze zeiden wel dat mijn m3 in principe de 14e klaar zou zijn voor levering en dat daarna afhankelijk van de planning gekeken zou worden wanneer ik hem kon ophalen.

Tot dan dienden wel alle gegevens aanwezig te zijn anders zou de auto volgens Tesla van mijn account af gaan en zou ik een andere auto toegewezen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel 3
WonderWoman666 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:15:
[...]

Nope gebeurt daar naar ik begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
koekjeh schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:27:
[...]

Ik had ook met Tesla gesproken op dinsdag. Telsa gaf aan dat er ook nog niets in mijn order stond mbt mijn LM maar dit kon een paar dagen duren. Ze zeiden wel dat mijn m3 in principe de 14e klaar zou zijn voor levering en dat daarna afhankelijk van de planning gekeken zou worden wanneer ik hem kon ophalen.

Tot dan dienden wel alle gegevens aanwezig te zijn anders zou de auto volgens Tesla van mijn account af gaan en zou ik een andere auto toegewezen krijgen.
Heb je ook al een VIN? (Snel beschikbaar model?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koekjeh
DennusB schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:27:
[...]

Heb je ook al een VIN? (Snel beschikbaar model?)
Ja heb een 'Snel beschikbaar' model besteld LR AWD wit 19'' trekhaak. VIN stond al op mijn factuur van de aanbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al meer informatie over de M3 Performance modellen...? Nog steeds geen VIN na ander halve maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:38:
Iemand al meer informatie over de M3 Performance modellen...? Nog steeds geen VIN na ander halve maand.
Collega:
Bestelling (en RN gekregen): 13/9
tot op heden nog geen VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:34
Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:38:
Nope, althans, niet direct. Ook de LR AWD worden maar heel mondjesmaat uitgeleverd. Aangezien beide nu bestellen nog steeds dit jaar leverbaar zijn en SR+ pas in februari weer, kan het niet anders dan dat de volgende 3/4 boten allemaal LR/AWD/P zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Boterham71 op 07-11-2019 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
Volgens mij niemand. Mijn bestelling is half september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat mijn bestelling SR+, silver, 19 inch, trekhaak dit jaar nog komt. Op 29/10 besteld bij Hiltermann als zijnde actiemodel. Had ook maar de keus uit 2 soorten, allemaal met trekhaak.

Ik zie alleen nog geen RN, VIN, niks.... LM weet ook niets. Kan ik nu nog iets doen? Experts ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:43:
Ik hoop dat mijn bestelling SR+, silver, 19 inch, trekhaak dit jaar nog komt. Op 29/10 besteld bij Hiltermann als zijnde actiemodel. Had ook maar de keus uit 2 soorten, allemaal met trekhaak.

Ik zie alleen nog geen RN, VIN, niks.... LM weet ook niets. Kan ik nu nog iets doen? Experts ;-)
Nee.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:43:

Bidden tot Elon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03-2022
VIN dit weer niet leuk :O ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:00:
[...]

Hoe kom je er achter of je al een kenteken hebt?
Kreeg ik door te bellen met Tesla. Auto staat in België volgens hun.. levering vanaf half november..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eikrur
  • Nu online
Ja, vandaag tussen 09.00 uur en 10.00 uur werd mij een VIN toegekend

tijdspad
09-10 besteld
25-10 "Prepare for delivery" mail
07-11 VIN,

ga nu maar eens even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:51
Boterham71 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:40:
[...]

Nope, althans, niet direct. Ook de LR AWD worden maar heel mondjesmaat uitgeleverd. Aangezien beide nu bestellen nog steeds dit jaar leverbaar zijn, kan het niet anders dan dat de volgende 3/4 boten allemaal LR/AWD/P zijn.
Dat verwacht ik ook. Aangezien nog een hele hoop LR en P's van bestelling eind september en begin oktober (sommigen zelfs van voor die datum) ook nog op een VIN wachten. De komende dagen heeft het nog niet zoveel nut om te checken voor een VIN. De kans is groter dat die weer uitgedeeld worden zodra er één van de volgende boten door het Panama kanaal is. De vraag is of de GC of de GN eerder daar is. In het geval van de laatste duurt het nog wel minimaal een week voordat er weer VIN's dan verwachten worden (Dit is dan gebaseerd op wanneer de vorige keren VINS gekoppeld werden). Dus nog afwachten maar :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2019 10:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eikrur
  • Nu online
Sorry, iedereen gek gemaakt aBjBv5YJgJ5X11sEX9DUXmoELJfCx6q, dit blijkt toch geen VIN nummert te zijn vertelde mij een zeer vriendleijke damevan Tesla
eikrur schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:04:
Ja, vandaag tussen 09.00 uur en 10.00 uur werd mij een VIN toegekend

tijdspad
09-10 besteld
25-10 "Prepare for delivery" mail
07-11 VIN,

ga nu maar eens even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 13:25
vontrapp schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:40:
Volgens mij niemand. Mijn bestelling is half september.
Ik heb vorige week een vin gekregen voor mijn P, gisteren een mailtje met kenteken, nog geen definitieve afhaaldatum. Indicatie was 11-18 november.

M3P, zwart, zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:45:
[...]

Hebben we het nou over de SR of LR/P deadline?
Mijn LR is pas 05-11 besteld.
Heb het idd over de M3 SR+ :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:41
eikrur schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:10:
Sorry, iedereen gek gemaakt aBjBv5YJgJ5X11sEX9DUXmoELJfCx6q, dit blijkt toch geen VIN nummert te zijn vertelde mij een zeer vriendleijke damevan Tesla

[...]
Roflol :9 . Een VIN bestaat bestond uit 13 cijfers en letters. Mijn Porsche 944 heeft dat nog. Tegenwoordig zijn het er wat meer >:) Hoe de VIN er uit ziet is exact vastgelegd.

Afbeeldingslocatie: https://www.teslarati.com/wp-content/uploads/2017/07/tesla-model-3-vin-decoder.jpg

Digits 1 – 3: World Manufacturing Identifier
5YJ = Manufacturer: Tesla Inc.
Digit 4: Make/Line/Series
S = Tesla Model S
X = Tesla Model X
3 = Tesla Model 3
Digit 5: Body Type and Gross Vehicle Weight Rating (GVWR)
A – Hatch back 5 Dr/ LHD
C = Class E (6001-7000 lbs) GVWR / MPV / 5 Dr / LHD
E= Sedan 4 Dr / LHD
Digit 6: Restraint System
1= Type 2 manual seatbelts (FR, SR*3) with front airbags, PODS, side inflatable restraints, knee airbags (FR)
A = Type 2 manual seatbelts (FR, SR*3, TR*2) with front airbags, PODS, side inflatable restraints, knee airbags (FR)
B = Type 2 manual seatbelts (FR, SR*2, TR*2) with front airbags, PODS, side inflatable restraints, knee airbags (FR)
D= Type 2 Manual seatbelts (FR, SR*3) with front airbags. PODS, side inflatable restraints, knee airbags (FR)
Digit 7: Fuel Type
E = Electric
Digit 8: Motor/Drive Unit
1= Single Motor – Standard
3= Single Motor – Performance
2 = Dual Motor (standard)
4 = Dual Motor (performance)
A= Single Motor – Standard
B= Dual Motor – Standard
Digit 9: Check Digit To be assigned by manufacturer pursuant to 49 CFR § 565.6(c)
Digit 10: Model Year
H = 2017
Digit 11: Plant of Manufacture
F = Fremont, CA
Digits 12-17: Unique serial number

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Markboss schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:09:
[...]

Dit is in mijn ervaring onjuist. Tesla heeft mij verzekerd dat het om besteldatum gaat, niet om RN en Alphabet heeft mij nog nooit verder kunnen helpen - die zullen simpelweg zeggen: we hebben de bestelling bij Tesla geplaatst en wij krijgen nooit wat te horen vanuit Tesla dus bel hen maar. Althans, dit is mijn ervaring.
Als je sorteert op RN nummer in het excel sheet zie je een ander verhaal. mensen met een hogere RN maar met een eerdere (volgens hun bestel datum) liggen lager op de stapel.
zie voorbeeld users edwn en MartijnBenschop. zelfde config waar de laatste hem eerder heeft besteld maar nog geen vin heeft en de eerste heeft wel een vin. Als we dan kijken naar het RN nummer zien we dat de eerste gebruiker inderdaad een lager RN nummer heeft ondanks dat hij later zou hebben besteld.

Ik denk dat je de RN krijgt op het moment dat Tesla je order registreert, dat gebeurd waarschijnlijk ongeveer op binnenkomst en dus op datum. Het zou dus ongeveer gelijk moeten lopen RN of besteldatum maar het kan zijn dat om een of andere reden de order niet goed is binnen gekomen en hij dus nog niet door tesla in het systeem wordt gezet. Dan kan het lijken alsof de order wel gestuurd is maar dan krijg je pas later een RN nummer met dus een hoger nummer.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Zometeen om 14:00 mag ik die van mij ophalen... in de haven (AMS) ben benieuwd hoe dat gaat.

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appelsientje schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:27:
Zometeen om 14:00 mag ik die van mij ophalen... in de haven (AMS) ben benieuwd hoe dat gaat.
Veel plezier! Geniet ervan en maak ons jaloers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Nonode schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:20:
[...]

Als je sorteert op RN nummer in het excel sheet zie je een ander verhaal. mensen met een hogere RN maar met een eerdere (volgens hun bestel datum) liggen lager op de stapel.
zie voorbeeld users edwn en MartijnBenschop. zelfde config waar de laatste hem eerder heeft besteld maar nog geen vin heeft en de eerste heeft wel een vin. Als we dan kijken naar het RN nummer zien we dat de eerste gebruiker inderdaad een lager RN nummer heeft ondanks dat hij later zou hebben besteld.

Ik denk dat je de RN krijgt op het moment dat Tesla je order registreert, dat gebeurd waarschijnlijk ongeveer op binnenkomst en dus op datum. Het zou dus ongeveer gelijk moeten lopen RN of besteldatum maar het kan zijn dat om een of andere reden de order niet goed is binnen gekomen en hij dus nog niet door tesla in het systeem wordt gezet. Dan kan het lijken alsof de order wel gestuurd is maar dan krijg je pas later een RN nummer met dus een hoger nummer.
Zou kunnen. Dat zou flink in mijn nadeel werken :F Ik kan die sheet niet in, want OneDrive is geblokkeerd op mijn werk laptop.

[ Voor 3% gewijzigd door Markboss op 07-11-2019 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
eikrur schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:10:

[...]
ha nee ik zie de 5Y ook wel eens voorbij komen inderdaad in java scripts in de pagina. volgens mij moet deze tekst uiteindelijk veranderen: Aanschafwaarde","vin":"VIN". daar zou dan je nummer komen te staan.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Nonode schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:20:
[...]

Dus eigenlijk zeg je dat RN bepalend is voor snelheid levering en niet de besteldatum?

En lagere RN nummers worden eerder geleverd?

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Markboss schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:27:
[...]

Zou kunnen. Dat zou flink in mijn nadeel werken :F Ik kan die sheet niet in, want OneDrive is geblokkeerd op mijn werk laptop.
aj ja, is ook eerlijk gezegd gelijk het enige voorbeeld dat ik er van kan vinden hoor. zelfde config en RN en datum die niet in pas lopen.

Hopelijk valt het mee voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Majo03 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:30:
[...]

Dus eigenlijk zeg je dat RN bepalend is voor snelheid levering en niet de besteldatum?
ik zeg niks... :P ik lees iets af in de sheet en als je een voorbeeld hebt dat de andere kant op wijst hoor ik het graag. Ben zelf ook aan het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 16:41
Nonode schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:28:
[...]

ha nee ik zie de 5Y ook wel eens voorbij komen inderdaad in java scripts in de pagina. volgens mij moet deze tekst uiteindelijk veranderen: Aanschafwaarde","vin":"VIN". daar zou dan je nummer komen te staan.
Ja, daar trapte ik een keer bijna in... Vond ik een 5Y, was het een id van een script....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
appelsientje schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:27:
Ik denk dat je dit ongeveer kunt verwachten :9~
Afbeeldingslocatie: https://www.groen7.nl/files/2019/tesla-model-3-verzameling-westelijk-havengebied.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had afgelopen maandag eindelijk een Vin code bleek die van een modelX te zijn....
Volgende dag was hij weer verdwenen.
Bestelling 6-9
Rn op 9-10

Bestelling M3 LR AWD black/black 19" met trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
Voor diegenen die er vandaag zijn; zouden jullie met een schuin oog kunnen kijken of het klopt dat het bijna alleen maar SR+ zijn (en dus weinig LR/Ps)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:40:
ik had afgelopen maandag eindelijk een Vin code bleek die van een modelX te zijn....
Bestelling 6-9
Rn op 9-10

Leuk heb zelfde config

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Markboss schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:41:
Voor diegenen die er vandaag zijn; zouden jullie met een schuin oog kunnen kijken of het klopt dat het bijna alleen maar SR+ zijn (en dus weinig LR/Ps)?
foto daarboven lijkt op van alles. ik zie veel niet aero wielen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Hoe zie je dat precies? Het zal geen "Dual motor" type er op hebben uiteraard en een andere kentekenhoudertekstje. Is dat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:40:
Bestelling 6-9
Rn op 9-10

He, ik heb precies dezelfde configuratie! Helaas ook nog geen VIN!

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:39:
[...]

Ik denk dat je dit ongeveer kunt verwachten :9~
[Afbeelding]
Gaaf! Niet veel witte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Nonode schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:43:
[...]

foto daarboven lijkt op van alles. ik zie veel niet aero wielen iig.
Die foto is van 2 oktober....

[ Voor 25% gewijzigd door Boterham71 op 07-11-2019 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Boterham71 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:43:
[...]

Hoe zie je dat precies? Het zal geen "Dual motor" type er op hebben uiteraard en een andere kentekenhoudertekstje. Is dat het?
Dual motor > LR en rode remklauwen > P. Geen van beide? SR+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
Rembrand20 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:43:
[...]

He, ik heb precies dezelfde configuratie! Helaas ook nog geen VIN!
Ik ook, vorige week stonden er 12 in deze config bij snel beschikbaar (met VIN), heb dus goede hoop (whisfull thinking) dat ze op een van de boten staan die nu onderweg zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michiel 3
Inmiddels op station sloterdijk.. er staat een tesla vlag, ga dus uit van shuttle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Ik hoop dat toen wit gratis werd, ze hebben besloten om hele batches in het wit te maken. Ik heb exact 3 maanden geleden besteld, dus dat zou productiedatum wel ongeveer kloppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
[...]

Ja, geen dual motor rechts achterop = SR+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
[...]

.

[ Voor 6% gewijzigd door Markboss op 07-11-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Robberto schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:47:
[...]
Dual motor > LR en rode remklauwen > P. Geen van beide? SR+.
• Dual motor met een rood streepje > Performance
• Dual motor zonder streepje > AWD LR
• Niks > SR+
• Rode remklauwen: Performance
• Spoiler: Performance

Oh en de kenteken dingen maar die zijn al genoemd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2019 10:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:51:
[...]

• Dual motor met een rood streepje > Performance
• Dual motor zonder streepje > AWD LR
• Niks > SR+
• Rode remklauwen: Performance
• Spoiler: Performance
Thanks. Volgens mij wijken de kentekenhouderplaten ook nog af.

Ik heb gezien:

"Tesla.com"
"All Wheel Drive"

en nog een variant die ik vergeten ben dacht ik.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 20:18
Michiel 3 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:48:
Inmiddels op station sloterdijk.. er staat een tesla vlag, ga dus uit van shuttle..
Er rijden inderdaad shuttles, ik heb mijn m3 net in ontvangst mogen nemen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
PeterSelie schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:01:
[...]

Er rijden inderdaad shuttles, ik heb mijn m3 net in ontvangst mogen nemen :D
Tof!

Hoe was het? Stonden er veel? Heb je schade o.i.d gezien? Hoeveel range in je accu?

:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tropical-c
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10-2021
19/08 MXPL, 7 zits Wit, Midnight met 20" slipsteam bandencombi besteld.
20/08 RN ontvangen
03/09 Meerdere configuraties gezien bij de "direct beschikbaar" pagina met mijn specificaties, Tesla gebeld en zeiden dat de "direct" beschikbaar tab bijna altijd om auto's gaan die in de US zijn gestationeerd.
13/09 Factuur ontvangen met VIN en verwachte leverdatum (6 november)
17/10 Gebeld met Tesla, volgens de medewerker staan alle onderdelen gereed voor assemblage in Tilburg.
22/10 Kenteken bekend. G1-xxx-xx

04/11 Opgehaald bij Tilburg, medewerker wist precies wie ik was. Er waren maar 2 tesla's geleverd op deze dag(model x/s) en de eerste was al opgehaald. Er waren wat mankementen met het lak (kleine gleufjes/krasjes en "puistjes"). aantal krasjes onsite gepolijst andere moeten gevuld worden (op afspraak). Auto was volgeladen (430km op 80%).

Gelijk bij aankomst thuis alle leer van de auto 2-3x gecoat met leather shield(quartz).

Ik voel me echt een koning in de model X. Zoveel ruimte en comfort en ook nog eens super snel.
Aanbevolen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
Tropical-c schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:04:
19/08 MXPL, 7 zits Wit, Midnight met 20" slipsteam bandencombi besteld.
20/08 RN ontvangen
03/09 Meerdere configuraties gezien bij de "direct beschikbaar" pagina met mijn specificaties, Tesla gebeld en zeiden dat de "direct" beschikbaar tab bijna altijd om auto's gaan die in de US zijn gestationeerd.
13/09 Factuur ontvangen met VIN en verwachte leverdatum (6 november)
17/10 Gebeld met Tesla, volgens de medewerker staan alle onderdelen gereed voor assemblage in Tilburg.
22/10 Kenteken bekend. G1-xxx-xx

04/11 Opgehaald bij Tilburg, medewerker wist precies wie ik was. Er waren maar 2 tesla's geleverd op deze dag(model x/s) en de eerste was al opgehaald. Er waren wat mankementen met het lak (kleine gleufjes/krasjes en "puistjes"). aantal krasjes onsite gepolijst andere moeten gevuld worden (op afspraak). Auto was volgeladen (430km op 80%).

Gelijk bij aankomst thuis alle leer van de auto 2-3x gecoat met leather shield(quartz).

Ik voel me echt een koning in de model X. Zoveel ruimte en comfort en ook nog eens super snel.
Aanbevolen!
Super! Jaloers. Boven budget hier ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Tropical-c schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:04:
Aanbevolen!
Ik zal hem bij de wagenparkbeheerder aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zojuist een RN gekregen.

Besteld 29/10, actiemodel/voorraadmodel. Komt dit jaar nog zegt leasemaatschappij. Afwachten in volle spanning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:10:
Nou zojuist een RN gekregen.

Besteld 29/10, actiemodel/voorraadmodel. Komt dit jaar nog zegt leasemaatschappij. Afwachten in volle spanning...
LR?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tropical-c
Boterham71 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:05:
[...]

Ik heb ook
Super! Jaloers. Boven budget hier ;(
Het was ook een soort levensplan van mij geweest(veel sparen, budget vakanties, geen kinderen) om deze als zzp-er aan te schaffen...Een slechte financiële investering...maar een genot om te rijden. ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas niet. Was wel de wens en zou passen qua budget maar werkgever wil een hoge kilometerbundel per jaar waardoor deze honderden euro’s hoger werd en niet meer in budget paste.

Configuratie:
M3, midnight silver, 19inch, zwart int, trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:21:
[...]

Helaas niet. Was wel de wens en zou passen qua budget maar werkgever wil een hoge kilometerbundel per jaar waardoor deze honderden euro’s hoger werd en niet meer in budget paste.

Configuratie:
M3, midnight silver, 19inch, zwart int, trekhaak
Gekke combinatie, hoge kilometerbundel verplicht stellen en dan geen ruimte bieden voor een long range...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Boterham71 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:21:
[...]

Gekke combinatie, hoge kilometerbundel verplicht stellen en dan geen ruimte bieden voor een long range...
Draait allemaal om de knaakies he, moet wel binnen het budget vallen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:17
Tropical-c schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:11:
[...]

Het was ook een soort levensplan van mij geweest(veel sparen, budget vakanties, geen kinderen) om deze als zzp-er aan te schaffen...Een slechte financiële investering...maar een genot om te rijden. ;) ;)
Hoe ga je die 7 stoelen precies vullen, zonder kinderen? :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
cronixx schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:24:
[...]

Draait allemaal om de knaakies he, moet wel binnen het budget vallen.
Ik snap 'm wel, maar als je een hoge km-bundel eist, is dat waarschijnlijk omdat je veel km's maakt en dus meer reist.. dus dan zou LR toch netter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13.00 🎉 . Jij?
Michiel 3 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:07:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Boterham71 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:24:
[...]

Ik snap 'm wel, maar als je een hoge km-bundel eist, is dat waarschijnlijk omdat je veel km's maakt en dus meer reist.. dus dan zou LR toch netter zijn.
Niet perse.
Het kan ook een manier zijn om de budgetten bedrijfsbreed gelijk te trekken. Anders zou iemand die veel km's maakt, altijd een goedkopere auto moeten nemen dan iemand die veel km's maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:33:
[...]

Niet perse.
Het kan ook een manier zijn om de budgetten bedrijfsbreed gelijk te trekken. Anders zou iemand die veel km's maakt, altijd een goedkopere auto moeten nemen dan iemand die veel km's maakt.
Ik vind km's meenemen in het budget sowieso waardeloos, dus wat betreft ben ik het eens met je.Mijn werkgever dekt alle kosten boven de 25.000 km voor iedereen. Dat is wat mij betreft ook de enige eerlijke oplossing, maar goed. Back on-topic ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
EvaluationCopy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:24:
[...]

Als ZZP-er de komende 2 maanden pendelen tussen Sloterdijk en Koopmans? :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tropical-c
EvaluationCopy schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:24:
[...]

Hahaha vrouwen, veel vrouwen ;) ...

Misschien overkill ja...Mijn (schoon)familie gaan minstens 4-5 keer per jaar rondtrekken met hun caravan, wie weet willen hun kinderen wel mee. Tesla had mij wel laten weten dat bij 7 stoelen extra ventilatie heeft waardoor je bij de kampeermodus geen last heb van "koude" voetjes..."luxe probleem". Bij de verkoop van 2de handse model x lijken 7 stoelen populairder te zijn(volgens een dealer in duitsland).

[ Voor 9% gewijzigd door Tropical-c op 07-11-2019 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:17
Michiel 3 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:48:
Aan welke uitgang van het station staat die vlag met de pendel model X? Dan weet ik welke kan ik de vlag moet zoeken morgenmiddag.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
Gisteren weer 204 op kenteken! https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
50% zwart deze maand, zal wel een grote zwarte batch zijn geweest. Wit maar 18%.

[ Voor 34% gewijzigd door Markboss op 07-11-2019 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Nu online
welk excell sheet wordt hier bedoeld?
Majo03 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:30:
[...]

En lagere RN nummers worden eerder geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
eikrur schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:52:

[...]
Op de eerste pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpcrobbie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 18:31
Zie onderaan de start post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:34

[...]
In de startpost op pagina van dit forum

MeZZiN in "Het grote Tesla Levering topic"

[ Voor 15% gewijzigd door Tomas_ op 07-11-2019 11:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Majo03
Update vanuit MarineTraffic:

- Jasper Arrow: verwacht op 15/11 in Zeebrugge
- Glovis Cosmos: verwacht op 10/11 bij Panamakanaal
- Grand Neptune: verwacht op 14/11 bij Panamakanaal
- Glovis Sirius: verwacht op 09/11 aan te meren bij kade San Fransisco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Majo03 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:01:
Update vanuit MarineTraffic:

- Jasper Arrow: verwacht op 15/11 in Zeebrugge
- Glovis Cosmos: verwacht op 10/11 bij Panamakanaal
- Grand Neptune: verwacht op 14/11 bij Panamakanaal
- Glovis Sirius: verwacht op 09/11 aan te meren bij kade San Fransisco
Ik denk zomaar dat de Neptune langzamer zal gaan varen uiteindelijk om Cosmos wat meer tijd te geven. Cosmos komt namelijk óf heel laat binnen de 10e, of heel vroeg op de 11e. Docking + Uitladen Tesla's + vertrek binnen 2.5 dag is echt (veel te) snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:52:
Gisteren weer 204 op kenteken! https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
50% zwart deze maand, zal wel een grote zwarte batch zijn geweest. Wit maar 18%.
Zijn er 1000 per week.. Als er 4000 op een boot staan duurt het 4 weken:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Boterham71 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:24:
[...]

Nee ik heb geen buitendienst functie dus rijd enkel privé. Ze hebben voor alle functies dezelfde eis gesteld dat ik bijvoorbeeld geen duurdere auto kan kiezen dan een accountmanager. De kilometers die ik minder rijd krijgen zij weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
Boterham71 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:03:
[...]

Ik denk zomaar dat de Neptune langzamer zal gaan varen uiteindelijk om Cosmos wat meer tijd te geven. Cosmos komt namelijk óf heel laat binnen de 10e, of heel vroeg op de 11e. Docking + Uitladen Tesla's + vertrek binnen 2.5 dag is echt (veel te) snel.
Glovis Cosmos heeft lang in Mexico gelegen, is misschien al wel grotendeels gelosd (of zit niet vol met Tesla’s omdat hij daar andere landing heeft ontvangen). Mogelijk heeft hij daardoor
minder lostijd nodig...
Maar ja, blijft allemaal grote giswerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Lijkt me sterk, als je naar gekentekende Model 3's kijkt deze maand (t/m gisteren) zijn er

* 527 totaal
* 326 met Massa ledig voertuig 1831 kg (dit zijn dual motor modellen, LR en P), dus
* 201 SR+ exemplaren

Bron (zelf even filteren op MODEL 3 en de gewichten en data)

Edit: correctie LR -> SR+

[ Voor 3% gewijzigd door Zpottr op 07-11-2019 12:29 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 20:18
Boterham71 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:03:
[...]

Tof!

Hoe was het? Stonden er veel? Heb je schade o.i.d gezien? Hoeveel range in je accu?

:)
Er stonden er zeker veel. Volgens de chauffeur in de pendel tesla zouden er ruim 270 worden geleverd vandaag.

Ik had geen schade, alles helemaal perfect en prima uitlijning. Bij wegrijden had ik 330km range :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
PeterSelie schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:08:
[...]

Er stonden er zeker veel. Volgens de chauffeur in de pendel tesla zouden er ruim 270 worden geleverd vandaag.

Ik had geen schade, alles helemaal perfect en prima uitlijning. Bij wegrijden had ik 330km range :)
Thanks, welke kleur stond er vooral?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

PeterSelie schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:08:
[...]

Hoe heb je uitlijning getest...? Klassiek met touwtjes? Laser? Of heb je dat niet ter plekke gedaan?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Zpottr schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:07:
[...]

Lijkt me sterk, als je naar gekentekende Model 3's kijkt deze maand (t/m gisteren) zijn er

* 527 totaal
* 326 met Massa ledig voertuig 1831 kg (dit zijn dual motor modellen, LR en P), dus
* 201 LR modellen

Bijzonder, aangezien zo goed als iedereen die hier zijn Tesla gaat halen een SR+ heeft. Slechts een paar LR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boterham71 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:09:
[...]

Thanks, welke kleur stond er vooral?
Ik hoop nog een paar grijze, heb gisteren een mail gekregen met de leveringsindicatie van volgende week (11/11 - 18/11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco2152
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
cronixx schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:22:

Kunnen jullie misschien ook even laten weten hoe lang de laadkabel is die bij je M3 geleverd wordt? En of er nu wel of niet matten en telefoonlaadkabeltjes bijzitten. Het lijkt wel of dat ad random wel of niet bij je auto zit. Ik hoorde zelfs dat SR+ mensen matten hebben gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Ik verwacht dat bij de volgende lichting de verhouding zwart of wit wel heel andere is. Wit is net de standaard kleur geworden, dat gaan we de komende maanden echt wel zien.
Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:05:
[...]

Zijn er 1000 per week.. Als er 4000 op een boot staan duurt het 4 weken:)
Op kenteken is iets andere als uitladen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvS
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 15:38
Zpottr schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:07:
[...]

* 527 totaal
* 201 LR modellen

Bedoel je niet 201 SR+ modellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

GAEvakYD schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:51:
[...]

Aan welke uitgang van het station staat die vlag met de pendel model X? Dan weet ik welke kan ik de vlag moet zoeken morgenmiddag.
Net even een foto gemaakt, het is bij de taxistandplaatsen, boven dus.

Tesla Shuttle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
cronixx schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:22:
[...]

Net even een foto gemaakt, het is bij de taxistandplaatsen, boven dus.

[Afbeelding: Tesla Shuttle]
Wil je straks ook een foto maken van het terrein, ben wel benieuwd.
Pagina: 1 ... 154 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.